• 90.

    קבלו משפט חזק

    שגיא, 06/07/06 12:04

    הממשלה לא מחפשת את שלומו של גלעד, אלא את שלומו של השליט


    מה ההבדל????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רקדני בטן

    אבו עלי, 05/07/06 17:05

    חברי הכנסת הערבים מתנהגים כמו רקדנית בטן

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לסלק את ח''כים ערביים ומכנסת שלנו !!!

    אלי, 04/07/06 16:32

    עכשיו זהו זמן המתאים בביותר יש עדויות וראיות נגדם ולא צריך לשנות שום חוק, הם כבר הביעו בפומבי את התמיכה לחטיפה וטרור נגד ישראל.

    לשלול אזרחות ולגרש לעזה ביחד עם המשפחות שלהם.

    אם כנסת תכבד את העם במשאל עם אזי יהיה רוב להצעה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    וביערתם את הרע מ...- ק-י-ר-ב-כ-ם--!

    אמנון בן-יהודה, 04/07/06 12:10

    כנסת ישראל ! ,,, ה.ק.י.א.י. את הבוגדים ! אחרת ותמלא הארץ חמאס , דליה-איציק גב'' ראשונה של הכנסת עליך להבין הם ערבים אשר הנאמנות שלהם היא לחמאס ...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מה אומר החוק לגבי אזרח ישראלי שמעודד טרור?נגיד,מה יעשו לי אם יעודד (ל''ת)

    רק נגיד, 04/07/06 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בהתיים הצרות הגדולות

    פקק תנועה, 04/07/06 08:30

    הם 1 איום קוריאני על ארהב בפתיחת מלחמה גרעינית.2השמדת כדור הארץ בידי אסטרואיד מהחלל בעוד 20 שנה .לכן מיתעוררת השאלה מה כל הכאוס הזה במיזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אפשר לצרף אליהם לעזה עוד כמה חכ''ים ממוצא יהודי! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 04/07/06 05:55

    הגב לתגובה זו

    • בעזה לא מוכנים לקבל את פרס, חתן פרס נובל לשלום, ואיש מלחמה (ל''ת)

      פרס, פרץ, שרץ, 04/07/06 08:23

      הגב לתגובה זו

      • לא היה לי צל של ספק שבעזה שונאים בוגדים ללא הבדל דת! (ל''ת)

        זעקי ארץ טבריה, 04/07/06 10:22

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    אבל אפשר להשמיד את הפלשתינים (ל''ת)

    אי אפשר להכניע, 04/07/06 03:47

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לשחרר אסירים ולהחזיר את גלעד ואח''כ למחוק את עזה מהמפה (ל''ת)

    טל, 03/07/06 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    נו אולי אחרי זה כבר יוציאו איסלם מחוץ לחוק (ל''ת)

    ניר, 03/07/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ימין ושמאל-מה ההבדל?

    יהודה גר-אריות, 03/07/06 23:23


    להיות שמאלני זה - להיחרד כששומעים על פיגוע ירי, ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים.

    להיות שמאלני זה - ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים, ואז לצאת לסיבוב בכיכר-המדינה עם 5 פקינזים.

    להיות שמאלני זה - לרתוח על החרדים שלא מתגייסים, ולהשתחרר על קב''ן.

    להיות שמאלני זה - להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ, ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.

    להיות שמאלני זה - לקרא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין-הוד שלפני 48 הייתה בית המוכתר.

    להיות שמאלני זה - ללמוד על גירוש הערבים ב 48 בכיתה בגימנסיה הרצליה שעומדת על חורבות בית המוכתר של הכפר ג'ומייל

    להיות שמאלני זה - להיות 1% במדינה, ו ? 99% בתקשורת.

    להיות שמאלני זה - להאמין בצה''ל, אבל לקרא לילד ''שון'' למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו''ל.

    להיות שמאלני זה - לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים, ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור.

    להיות שמאלני זה - לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב, ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד.

    להיות שמאלני זה - להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת-הגולן.

    להיות שמאלני זה - לרתוח כשהחרדים מחללים את זכר השואה, ולהעריץ את מי שכינה את חיילינו ''יודונאצים''.

    להיות שמאלני זה - לקרוא למתנחלים ''פנאטים משיחיים'', ולצאת למלחמה על פתיחת מקדונלד'ס בשבת.

    להיות שמאלני זה - למלא את המוסף של ''ידיעות'' בשנאה למתנחלים, ולהתגאות בפלורליזם.

    להיות שמאלני זה - להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע, מאינטרנט קפה באירופה.

    להיות שמאלני זה - להיות מוכן לויתורים כואבים, ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו.

    להיות שמאלני זה - ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה, אבל לקרא לכל מטר מרובע ע''ש רבין.

    להיות שמאלני זה - ללעוג לדתיים משיחיים, אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה.

    הגב לתגובה זו

    • כן תוספת, יישר כוח

      Avi Ecuador, 04/07/06 03:02

      להיות שמאלני זה למחות נגד אכילת כשר ולדרוש לעשות דוכן בכנסת לטרף.
      להיות שמאלני זה להיות קניבאל שומר כשרות שאוכל רק יהודים.
      להיות שמאלני זה לפחד מיהדות יותר מאויבים.
      להיות שמאלני זה להיות אידיוט שהשריש את תורת האידיוטיות ורוצה להפוך אותה לתורה.
      להיות שמאלני זה לתכנן עתיד במדינה וירתואלית ללא אדמה.
      להיות שמאלני זה תורה חדשה ומשיחים כמו רבין ושרון ומחר אולמרט.
      להיות שמאלני זה להאמין ברשע.
      להיות שמאלני זה להמר על ישראל ויהודים ברולטה רוסית.
      להיות שמאלני זה האנטי הגיון.
      להיות שמאלני זה להבטיח את הגהנום בפלנטת חלם ליהודים.
      להיות שמאלני זה להלחם את מלחמתם של שונאיך.
      להיות שמאלני זה בעצם המתכון ללא להיות.

      הגב לתגובה זו

      • איי!!! יש גם להיות מרכזי זה ???

        ניר, 04/07/06 15:13

        להיות מרכזי זה - להיות 98% מכלל המדינה ולהקישב/לקרוא שטויות של 1% מצד ימין ו 1% מצד שמאל

        הגב לתגובה זו

      • הנה עוד כמה..

        חילוני שפוי, 08/07/06 17:12

        להיות שמאלני זה - לרחם אך ורק על ילדי עזה ולא על ילדי שדרות.

        להיות שמאלני זה - לעודד את הכיבוש הערבי ולהמציא שזה בשם הדמוגרפיה.

        להיות שמאלני זה - לגנות גזענות אבל לא להיות מסוגל לקבל איש מעדות המזרח לקיבוץ (שלא נדבר על ערבים).

        להיות שמאלני זה - לכעוס על חרדים שלא מתגייסים, בזמן שילדיהם סרבנים מסיבות מצפוניות.

        הגב לתגובה זו

    • Well Said (ל''ת)

      Shaun, 04/07/06 04:03

      הגב לתגובה זו

    • ימין ושמאל - זה ההבדל!

      אפרת רגב, 04/07/06 04:15

      להיות ימני זה - להחרד כששומעים על פיגוע ירי, אבל להיות אדישים לתאונת דרכים של פי עשרה בני אדם בגוש דן.

      להיות ימני זה - ללעוג לשמאלנית עם 5 פקינזים שהיא מממנת לעצמה, אבל לא ללעוג לכסף שהיא משלמת לחמשת הילדים שלו.

      להיות ימני זה - להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ, ואז להקים התנחלות מחוץ לארץ ישראל המקראית.

      להיות ימני זה - להיות 1% במדינה, אבל הרבה יותר מזה בתקציבי חינוך.

      להיות ימני זה - לקרא לילדה שלך ''טהרה'' ולהתמוגג מנחת כשהיא צועקת על ערביה ''יא בת זונה''.

      להיות ימני זה - לקחת מוסף לשבת שבו יש טורים לב. מיכאל ולאורי אליצור, ולכתוב משהו אחר לגמרי.

      להיות ימני זה - לקחת שאלה פוליטית עניינית, ולכתוב טונה של קלישאות שחוקות ולא רלוונטיות שמתחילות ב''להיות שמאלני זה -''.

      הגב לתגובה זו

      • אפרת, אכן את צודקת, וזה כך להיות ימני כשאת מסתכלת בראי

        ראי ענני היש, 04/07/06 04:39

        חד וחלק, ולפי חוקי הטבע, כך את ניראת יקירתי כשאת מסתכלת בראי\
        בול פגיעה

        הגב לתגובה זו

        • סחתיין!

          אפרת רגב, 04/07/06 05:23

          ממש צחקתי מ''ראי ענני, היש שמאלנית ממני?''

          לא רע בכלל!

          הגב לתגובה זו

      • גם בתור שרץ זכלת נמוך (ל''ת)

        Avi Ecuador, 04/07/06 05:40

        הגב לתגובה זו

      • גם בתור שרץ זחלת נמוך (ל''ת)

        Avi Ecuador, 04/07/06 05:41

        הגב לתגובה זו

      • בתור שרץ זחלת נמוך (ל''ת)

        Avi Ecuador, 04/07/06 05:43

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    כלנו נעמה השפויה (ל''ת)

    עם ישראל, 03/07/06 23:06

    הגב לתגובה זו

    • כולנא נעומי פורטוגל, שפוי, פרחיה ושות' (ל''ת)

      עם ישמאל, 04/07/06 03:43

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כיצד מחשים , כשחבר קואליציה קורא להשמדת עיר שלמה מעל פני האדמה?

    אורי וייס, 03/07/06 23:04

    חבר הכנסת, שרוני הרשע, החזיק בידיו מעשה המן, כשהוא קורא להשמיד ולאבד מיליון ושלוש מאות אלף בני אדם. יצויין, כי מדובר בחבר כנסת בכיר בסיעת הגמלאים, חברת הקולאיציה, וכמי שכמעט התמנה לשר (הפסיד בהצבעה הכרעת בסיעת הגמלאים ברוב של שבעה נגד שישה).
    מה שמטריד לא פחות הוא שהחברה והתקשורת בישראל לא נרעשו מהאמירה הנאמצית הזו. צאו וראו, עד כמה השחית הכיבוש את החברה הישראלית, ועד כמה החברה הישראלית אימצה מנטליות של כובש אכזר. הכיצד לא תצילנה אוזניים לנוכח אמירה כזו?
    לו חבר קואליציה באירופה היה קורא להשמיד רק את בתיה של עיירה יהודית, כל אדם הגון היה יוצא חוצץ ובצדק! הפעם מדובר בחבר קואליציה הקורא למחיית עיר בת מיליון ושלוש מאות אלף בני אדם. איך הוא לא מסולק על אתר מן הקואליציה? איך הוא לא מוקע ומוקא? איך לא נדרשת ממנו ולו התנצלות? למעשה, בשתיקתו פשוע המלחמה, אהוד אולמרט, שותף גם הוא לאמירה השטנית הזו.
    דבריו של הרשע שרוני גם הם לא נאמרו בחלל ריק. זכורה אמירתו הידועה לשמצה של שמעון פרס, מייסד המרכז לרצח המוני בדימונה, כי גם את איראן ניתן למחוק.
    החברה בישראל הולכת מהשחתת מידות אחת לקניית מידות רצחניות ביריוניות. שרוני, הכהניסט המרושע, הוא איום תרבותי על החברה בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ,שוקרון יא אורי שוקרון, אחי, בקרוב נעביר אותך לכאן (ל''ת)

      ראש זרוע הפתח, 04/07/06 02:59

      הגב לתגובה זו

    • בחייך?!

      Avi Ecuador, 04/07/06 03:47

      סיפרו לנו שאלוהים השמיד את סדום על בעיה הרבה יותר פשוטה.
      היו שם הרבה רשעים כאן מדובר בסדום-עמלק-פלסטין ואני מבטיח לך שאם היו מנצחים אותך באחת המלחמות לא היו פוסחים על ''יפת נפש'' כמוך ועוד אידיוטים קניבלים מהשמאל שרק יהודים במתכון שלהם, מצידי אם רוצחים יהודים והם בחרו ברשע שיתנו לכולם בתולות וגן עדן ואם את בתולה באמת את מוזמנת.

      הגב לתגובה זו

      • צא ולמד

        אורי וייס, 04/07/06 15:31

        משה העלה בפני האלוהים את הטענה, שגם לו מותר להעניש ענישה קולקטיבית, שכן כך נהג גם האל. על כך השיב לו האלוהים: ''וכי אתה דומה לי''?
        אבל דווקא בפרשה שאתה מעלה - סדום ועמורה - מכונן התנ''ך את סלידתו מן הענישה הקולקטיבית . אברהם מפטיר אל עבר אלוהים: ''וכי ייספה צדיק עם רשע''?
        האיסור ביהדות על ענישה קולקטיבית מבוטא גם בכתוב: ''אין מכין אלא את העבריין לבדו'', וכמו כן בנאמר: ''איש בחאטו יומת'', ''אבות אכלו בושר וגו'''

        מעבר לכך, לפני שאלוהים העניש את אנשי סדום, הוא קיים הליך משפטי, כאשר ירד לבדוק את משעי אנשי סדום ונועץ במלאכיו, בית דינו. איזה הליך קיים הכובש הישראלי? דווקא פסק הדין התלוי ועומד כיום הוא שיש לאכוף את אמנת ג'נבה על ישראל ולפרק את החומה.

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    KAHANE KAHANE KAHANE

    XYZ, 03/07/06 23:01

    THE FOUNDER OF THE JDL AND KACH WAS RIGHT.
    KAHANES WAY IS THE ONLY WAY TO SURVIVE. TO PREVENT ANOTHER DISASTER.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תמחקו כבר את עזה וראמללה וג'ינין ואת שכם ותפסיקו לדבר

    גכגכ, 03/07/06 22:59

    תתמחיקו את השטחים!!!!
    לא יותר עזה לא גי'נין לא שכם ולא ראמללה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    האוייב האמיתי - ערביי ישראל.

    חיים, 03/07/06 22:50

    דרוש טיפול מיידי.
    טרנספר חזרה למדינות ערב.
    הם לא יעשו בארץ היהודים ככל העולה על רוחם.
    ליברמן לשילטון.

    הגב לתגובה זו

    • האויב האמיתי הוא הרעיון הציוני , להפוך את ישראל למדינה ככל המדינות.

      נפש יהודי הומיה, 04/07/06 01:51

      ארץ הקודש לעם קדוש על פי התורה הקדושה
      לא הבנתם עד כה?
      רוצים עוד הוכחות שמדינה בלי תורה סופה להחריב את תושביה?
      מה עוד צריך לקרות?
      במדינת הלכה הערך העליון הוא בטחון העם. כן
      קראת נכון, בטחון קודם לכל החוקים גם החוקים התורניים
      על ספק פקוח נפש של יהודי לא רק דוחים שבת ויום כיפור אלא גם משמידים את כל מדינות האויב.
      ככה עם ישראל יחיה בשלום והאויב יעשה את החשבון שלו אם כדאי לו או לא

      הגב לתגובה זו

      • מספיק עם ההוכחות על המצוות והבטחון - השתכנענו (ל''ת)

        שישה מיליון, 04/07/06 04:17

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    טרנספר עכשיו (ל''ת)

    אייל, 03/07/06 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להעיף את הכנופיה מישראל

    שי, 03/07/06 22:46

    הם לא שונים מהחמאס יש לנו טרוריסטים מבית.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פיתרון סדום-פלסטין- עמלק-ארכיאולוגיה

    Avi Ecuador, 03/07/06 22:45

    יכול להיות היום סיבה או אמטלה או תירוץ שמסבירים הרשעים בכל מקרה למי צריך להיות אכפת מאיתנו, לדורות הבאים זה יהיה נס.
    הבעיה עם ערבייי ישראל ''הישראלים'' תסתדר באופן מיידי, פשוט יתמכו באחיהם ויהיה סיבה לעשות להם טרנספר.
    שטחים?!
    יש הרבה בסוריה וגם לשם יהיו סיבות לשחרר.
    אם תרצו אין זו אגדה נאמר לדור שיצא מתנורים ואני אומר להבדיל לדור עגל זהב אותו הדבר על פרוייקט הרבה יותר פשוט לוגי וצודק.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רק ליברמן! ליברמן!! ליברמן!!! ליברמן!!!!! (ל''ת)

    רוסי טוב!, 03/07/06 22:38

    הגב לתגובה זו

    • Go back to russia, ya maafen (ל''ת)

      A, 03/07/06 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    לח''כים הערבים...

    שמאל ציוני, 03/07/06 22:36

    אתם יורים לעצמכם ברגל כל פעם מחדש, אתם ממשיכים להתבטאות בצורה עוינת וכך אתם מחזקים את ליברמן ואולי אפילו את מרזל ע''ח השמאל המתון, תפסיקו עם זה כבר!

    הגב לתגובה זו

    • באמת טמבלים

      Avi Ecuador, 03/07/06 22:49

      הם לא מבינים שעל ידי האכלת לוקשים, תקוות שווא וח' לאידיוטים שמאלנים ''מתונים'' אתם יכולים לעשות להם את העבודה ולהילחם ביהודים.
      איך הם מפריעים לקניבלים ''יהודים'' לאכול יהודים?

      הגב לתגובה זו

      • אידיוט אף פעם לא יצביע על עצמו שהוא-הוא אידיוט,כך גם קוודור. (ל''ת)

        גוצ'ה, 04/07/06 00:15

        הגב לתגובה זו

        • אפרת רגב, לא יפה להתחזות! (ל''ת)

          Avi Ecuador, 04/07/06 07:38

          הגב לתגובה זו

          • קוודור,לא מפריע לי שאתה מתחזה בשם קוודור,אך מורגש האידיוטיות שלך (ל''ת)

            בתגובות דביליים, 04/07/06 09:02

            הגב לתגובה זו

  • 69.

    צריך להגיד את האמת

    פיני, 03/07/06 22:34

    צריך וחייבים להגיד את האמת!!!
    אם הח''כים הערבים מייצגים את ערבי ישראל באמת!
    \הערבים הישראלים הם!! אוייבנו האמיתים
    חייבים לזרןק אותם מכאן באופן מיידי

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לחכי''ם הערבים , תרומתכם היחידה היא שהפכתם אותי , ממאלן מלידה

    נמרוד, 03/07/06 22:26

    וכן תמיכתכם שלכם ושל הציבור הערבי בכללותו , לימני עד כדי תמיכה בליברמן , יופי של הישג .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה הסוף שלהם שיעופו מהכנסת שלנו.

    בעזה ימותו עלכם, 03/07/06 22:21

    יש לנו תחליף הרבה יותר מוצלח מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    העיתונאי צודק, ערביי ישראל הם מחלה ממארת בגופינו (ל''ת)

    זאב, 03/07/06 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    טיפשים, מה הם יעשו ברמאללה?

    אלי, 03/07/06 22:14

    אין שם ביטוח לאומי.
    היהודים עובדים כל יום כל היום והמיסים הולכים לערבים שיגדלו עוד ילדים ועוד נכדים עד הקמת מדינת האיסלם על פלסטינה השלמה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שרוני יצא מדעתו ואיבד את עשתונותיו!

    נגד הכיבוש., 03/07/06 22:06

    עוד דמגוג קטן שאינו יודע לשים מחסום לפיו הגדול.
    די לפלישה לעזה!''גשמי-קיץ הם גשמי דם!
    לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!

    הגב לתגובה זו

    • נסגנו מעזה, בוגד שכמוך, ותראה מה הם עשו בתמורה (ל''ת)

      רועי, 03/07/06 22:25

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו הם מצפים שניסוג גם מהנגב

        יוד, 03/07/06 22:41

        רק שמאלנים הזויים יכולים לחשוב שנסיגה לגבולות 67 תביא שלום

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא מצפה שניסוג לגבולות 67', הוא רוצה את קו הים התיכון בתור גבול (ל''ת)

          נגד השמאלנים., 03/07/06 23:42

          הגב לתגובה זו

    • מה אתה מברבר. טיפש. (ל''ת)

      משה, 03/07/06 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברכה הוא סוס טרויאני (ל''ת)

    תומר, 03/07/06 21:56

    הגב לתגובה זו

    • לא טרויאני (ל''ת)

      פרד בן חמור, 04/07/06 04:46

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל האמת על ערביי ישראל: רק עובדות! - חלק ב'

    עיתונאי, 03/07/06 21:50

    ערביי ישראל כל כך מקופחים, עד שברשויות המקומיות שלהם הם מעסיקים את כל החמולה, וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו. ואם מענק כזה יתעכב אפילו ביום, זאת כמובן ההוכחה לכך שישראל היא ''גזענית''.

    כל כך מופלים, עד שכל המגזר הזה חי בבתים צמודי קרקע, יעני וילות, ולמעשה - טירות ענק. מאות אלפי בתים במגזר הערבי נבנו שלא כחוק, ואל תספרו לי ש''אין להם תוכניות מתאר''. אין תוכניות, כי הם לא עושים שום צעד בכיוון של תכנון המרחב העירוני. אם אתם לא יודעים, ועדת התכנון המקומית היא זו המאשרת תוכניות מתאר מקומיות, וזו האחריות של הרשויות המקומיות הערביות לדאוג לאנשיהם. אבל הרבה יותר קל לבנות בניגוד לחוק בישראל. אף אחד הרי לא מעז להרוס בית של ערבי, בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת שלא כחוק, יעמידו אותי לדין ויחייבו אותי בהוצאות ההריסה ובהוצאות משפט, בנוסף על הקנס.

    כל אחד מהם חי על ג`בל משלו כאילו האדמה היא משאב לא מוגבל בארץ הזו. תושבי סכנין מתלוננים על ''הפקעת אדמות''. הם רק שוכחים לציין שבסכנין חיים 20 אלף איש על שטח של 8,000 דונם, בעוד שברמת גן לדוגמא חיים למעלה מ-150 אלף על שטח של 12,000 דונם שרבע ממנו הוא פארקים וגנים. חיים טוב, הערבים. מספיק לנסוע בוואדי עארה ולראות על איזה שטח יושבים יישובים כמו אום אל פאחם ומוסמוס.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה (ל''ת)

      כולם לקרוא, 03/07/06 22:08

      הגב לתגובה זו

    • גבר כל מלה נכונה

      אבו אבו, 03/07/06 22:17

      צריך שכל אחד יבין זאת
      וגם חרם בגלל המנהיגים שלהם
      סליחה הכלבים(לא המנהיגים)

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל האמת על ערביי ישראל: רק עובדות! - חלק א'

    עיתונאי, 03/07/06 21:49

    ערביי ישראל, מסכנים שכמותם. הם כל כך מקופחים, שכשאני הולך לקרוע את התחת שלוש שנים כדי לשמור עלי, על משפחתי ועל עם ישראל מפני הרצחנות שלהם ושל אחיהם, הם הולכים לאוניברסיטה ולומדים איך לדפוק אותי.

    כל כך מקופחים, שכשאני נאלץ ללכת למילואים, הם ''מפגינים'' עם דגלי אש''ף החמאס והחיזבאללה, זורקים אבנים, בקבוקי תבערה ומוטות ברזל, או סתם מסייעים לביצוע פיגועים נגד המשפחה והחברים שלי.

    כל כך מסכנים, שלמרות שהם מהווים 20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ב-50% מתגמולי הביטוח הלאומי. הם כל כך אומללים, שגביית המיסים במגזר הערבי היא מגוחכת, והנתונים על כך ידועים לכל מי שמעוניין לדעת אותם. מילא שמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם לא ממש טורחים לשלם את המיסים העירוניים שלהם, ועוד מצפים מהממשלה לכסות את הגירעונות שהם יוצרים.

    כל כך מקופחים, עד שברשויות המקומיות שלהם הם מעסיקים את כל החמולה, וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו. ואם מענק כזה יתעכב אפילו ביום, זאת כמובן ההוכחה לכך שישראל היא ''גזענית''.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה (ל''ת)

      כולם לקרוא!, 03/07/06 22:08

      הגב לתגובה זו

    • ערביי ישראל-עבד כי ימלוך

      דור, 03/07/06 23:41

      תגובה מעולה,הייתי ממליץ לשדר כתבת תחקיר בנושא ערביי ישראל בערוץ 2 בפריים טיים,כך שכל אחינו המתייפיפים יפקחו את עיניהם.יישר כח.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ראיתי בחדשות את גמלאי ביקור חולים והזדעזתי. איזו מדינה אטומה

    צדק צדק, 03/07/06 21:46

    אנא הגיבו
    אין הם מה לאכול

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    טראספר לערבי ''ישראל'' עכשיו

    דוד, 03/07/06 21:33

    נמאס מהבוגדנות, כפל הלשון, גיס חמישי מהלך בתוכנו ומהווה סכנה ממשית להמשך קיומנו.

    הגב לתגובה זו

    • שלא לדבר.

      י., 03/07/06 21:48

      על היקף הפשיעה,שלהם ושל הבדואים.
      צריך להזכיר להם מי בעל הבית פה.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לשנוא את האויב זה לא גזענות, ערביי ישראל = אויב, אנחנו לא גזענים

    החוזה, 03/07/06 21:26

    נגד מיעוט כמ הדרוזים, שבאמת נאמנים למדינה ולדרכה
    אבל לשנוא את ערביי ישראל זה חשוב, כי הם אויב אמיתי, הם הגיס החמישי שדרכו האומה הפלסטינאית מתכוונת לשחרר את כל אדמות פלסטין ולחסל את היישות הציונית

    תוך 70 שנה אוהבי החמאס האלו תנועה שבמניפסט שלה יש סעיף הקורא להשמדת ישראל היו פה רוב

    יהיה לנו ראש ממשלה מהחמאס, מעניין אם הם ייתנו לנו להסתובב ולנסות להפיל את אושיות המדינה

    לא הם יחסלו אותנו, יהודים חייבים להתעורר, בבחירות הבאות לבחור בחילופי שטחים וטרנספר של ערביי ישראל.

    לפני שיהיה מאוחר מידי

    הגב לתגובה זו

    • החוזה.

      חילוני, 03/07/06 21:49

      חוזה נכון!

      צודק לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לגרש את כל הערבים , ולהשאיר רק מעט שיגושו לנו חומוס . (ל''ת)

    הגסטרונום, 03/07/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שרוני הוא עטלף בארץ הערפדים

    Ahmad, 03/07/06 21:17

    דם ועוד יותר דם

    דם ועוד יותר דם

    דם ועוד יותר דם........................

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם הם מעודדים טרור,מדוע לשלוח אותם לרמאללה?למה לא לכלא הקרוב? (ל''ת)

    שאלה לגיטימית, 03/07/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אוייב מבית

    יהודי גאה, 03/07/06 20:46

    שכל המדינה מחכה לתשובות ואפילו השמאל שלנו שדורש ומחכה לשלום שלא יהיה אף פעם עומדים לפנינו חברי כנסת של מדינת ישראל ערבים מלוכלכים ומגנים את המדינה וכולם שותקים !!!!!
    מעניין מה היה קורה עם מישהו היה מנסה להפיל את הממשל החמאסי בעקבות הפיגועים והקסמים כנראה היו שוחטים אותו !!!

    ערבים מלוכלכים וישארו כך בדיוק כמו שמוחמד היה חזיר !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תודה לחברי הכנסת הערבים

    אבי אפרת, 03/07/06 20:45

    תודה חשובה לחברי הכנסת הערבים על שמזכירים לנו כי המאבק על הריבונות היהודית בארץ ישראל הוא משני צידיו של הקו הירוק.
    תודה חשובה לחברי הכנסת הערבים על שמזכירים לנו את הסכנה בהונאה העצמית בה מחזיקים חלקים גדולים בינינו כאילו לערבים אזרחי מדינת ישראל ישנה איזו שהיא מחויבות כלפי העם היהודי בארץ ישראל.
    תודה לערבים על שמזכירים לנו מי הם.
    תודה לערבים על שמזכירים הם לנו מי אנחנו בעל כרחנו.
    לכלנו. בכל דקה מדקות חיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בילין הבנת? ערבים לצד ערבים,

    גודמן, 03/07/06 20:44

    ולא משנה אם הם רוצחים או שאהידים,
    עוד לא שמעתי את אחד מעוכרי ישראל הערבים אשר לצערי יושבים בכנסת,קם ואומר די לרצח יהודם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רק טרנספר!

    אלי הרחובותי, 03/07/06 20:37

    רק טרנספר לאנשי הגייס החמישי יפתור את הבעייה אחת ולתמיד! עכשו שגם חכי''ם רוצים לשלוח את הערבים לעזה ורמאללה, הסוף של אנשי הגייס החמישי מתקרב בצעדי ענק! אפילו המשתפי''ם שלהם בבג''ץ, לא יוכלו לעזור להם!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    היהודים צועקים, משתוללים, נלחמים ובסוף יורדים לחוץ לארץ, אנחנו לא

    שאקר אבו חליל, 03/07/06 20:35

    לא מבין את השנאת חינם של יהודים מסוימים כאן כלפי המיעוט הערבי הנדכא.
    בכל זאת אנחנו שני עמים המחלקים את מדינת ישראל ביננו
    שכחתם את הדמוקרטיה? שכחתם את הצהרות היסוד של האומות המאוחדות בעד זכות העם הערבי ?
    אנחנו לא שכחנו
    אתם היהודים חושבים שהארץ הזאת שלכם אבל בסוף אתם יורדים ממנה וחיים בחוץ לארץ
    על כל יהודי שיורד יש לנו עשרה שנולדים כאן וישארו כאן כדי להשתטל בדור הבא באופן חוקי ודמוקרטי,
    תלמדו לחיות עם זה
    גם לדתיים שלכם לא יעזור להתגבר ולהיות רוב אפילו בירושלים כי אתם בעצמכם נלחמים בהם יותר מכל אחר
    זוכרים מה אמר נשיא אירן על המדינה ועל הציונות?
    הם יעלמו ויעברו לעם הערבי

    הגב לתגובה זו

    • זכות העם הערבי למה?

      אלון, 03/07/06 20:52

      לרצוח יהודים? כי חוץ מזה אין לכל הערבים משהו משותף

      הגב לתגובה זו

      • זכות הערבים לחיות במדינה שלהם

        נעמה השפויה, 03/07/06 21:38

        אנחנו האורחים= כובשים

        הגב לתגובה זו

        • נעמה השפויה ונעמן השפוי: שם קוד לשמאלני/ לערבי? תמיד אתה נגד ישראל (ל''ת)

          זואולוג, 03/07/06 21:52

          הגב לתגובה זו

          • יש לכם לכם סיבה אחת בעד ישראל (ל''ת)

            נעמה השפויה, 03/07/06 22:08

            הגב לתגובה זו

            • לנעמה השפויה!!!!!!!????

              חבצלת, 03/07/06 22:21

              מה את עושה פה
              את בעד להרוג מתנחלים
              בעד הפלשתנאים
              אם את יהודיה
              אז מה הקשר שלך למדינה
              אם את בשמאל ולא טוב לך
              פשןט לכי ודי

              הגב לתגובה זו

            • עמה תחזרי לאוושיוץ שם ניסו לטפל בך, חוץ מזה כשהגענו ..

              רועי, 03/07/06 22:29

              לארץ ישראל לא היה כאן כלום
              הערבים הגיעו כי הם ראו שיהודים גיעים ויש עסקים

              לכי ללמוד קצת היסטוריה, או לחילופין תעזבי כבר את הארץ ותתנצרי נמאס אי אפשר אתכם עוד
              השמאל המבקש למחוק את זהותו בכל דרך אפשרית

              הגב לתגובה זו

        • אז עופי בחזרה לפולניה יא קולוניאליסטית (ל''ת)

          לוחם חופש, 03/07/06 21:55

          הגב לתגובה זו

        • אכן צוקדת נעמה, זכות הערבים למדינה משלהם התממשה במאה מדינות ערב,

          למה אף מדינה, 04/07/06 02:08

          בהחלט צריכים הפלסטנאים והערבים בארץ לממש את זכותם לחיות במדינה ערבית
          בהחלט
          רק שיבחרו מדינה אחת מתוך המאה והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר
          הבעיה שאף מדינה לא רוצה אותם.
          החשבת פעם למה???

          הגב לתגובה זו

    • דבריך מצדיקים את אנשי כהנה: ''ערביי ישראל מסוכנים לקיומנו'' (ל''ת)

      שמואל, 03/07/06 20:55

      הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק, המדינה הציונית סופה שתפול בידי הערבים,

      משיח -לשמוע מיד, 03/07/06 21:07

      נו, צריך יותר הוכחה מזה ? אפילו הערבי מבינים שמדינה ציונית הנלחמת ביהדות סופה להחרב
      רק מדינת הלכה תעזור
      אשר על כן צריך לשמוע בקולו של המשיח
      להרים את הראש היהודי ולהתחיל לפעול בהתאם להלכה היהודית
      גם את את המחיר הכבד לכך ישלם העם הערבי

      הגב לתגובה זו

      • אז אולי סוף סוף כדאי להקים מדינה של יהודים במקום של ישראלים??? (ל''ת)

        מיהו יהודי נאמן, 04/07/06 01:47

        הגב לתגובה זו

    • מר שאקר אבו חליל, שינאת חינם אין אל

      גב' ל.ר., 03/07/06 21:11

      המיעוט הערבי כפי שאתה מגדיר אותה. קצת ירדתָ מפסים היוצאים ממרכז הויכוח. שים לב! פה מדובר בערבים משתפי פעולה ותומכים בחמס
      בקרב חברי הכנסת בישראל. שינאה אין בליבנו כלפיכם. שינאה יש לערבים כלפנו.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רמיזה שמיימית על עתיד המדינה

    אורי אברהם, 03/07/06 20:33

    ערבי ישראל רואים עצמם כפלשתינים, לא כישראלים. יש לגרשם בכוח ובאכזריות לפי הצורך - ואין לי שמץ של ספק שכך בסוף נעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לכל המגיבים הדפוקים מהימין, הח''כים הערבים יותר ישרים וחכמים מכולכם

    שרון תמרת, 03/07/06 20:32

    תתביישו, אין לכם מה ליטעון כנגד דברי הצדק המוסרי שהם מטיחים בכם.
    תלכו לישתות את מי היוב של עזה.

    הגב לתגובה זו

    • באמת.. אבל באמת למה את עדיין כאן הרי את מתעבת את עם ישראל (ל''ת)

      שמאל לשעבר, 03/07/06 21:02

      הגב לתגובה זו

      • כדי שנוכל לשתות את המים של עזה

        דן, 03/07/06 21:58

        צריך להעיף משם את האספסוף הפלסטיני מיושב שם

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק שאנחנו טיפשים שלא זורקים אותכם לעזה.אבל כמוך יעוררו אותנו (ל''ת)

      שמואל, 03/07/06 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברכה צודק

    מסעודה, 03/07/06 20:23

    אין מזרח תיכון חדש.
    זהו אותו המזרח התיכון הישן בו ישראל מוקפת כנופיות טרור ערביות רצחניות, אשר ברכה מבקש להגן עליהן מתוכנו.
    נראה אותך ברכה מחר כשיחטפו את הבן שלך - אז תדבר אחרת על החברים שלך השכנים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • יה מטומטם, ברכה שוחר שלום שמציע דרך נכונה שונה מדרכך שהוכחה כזבל (ל''ת)

      שולה בן יהודה, 03/07/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    דחוף להעלות אחוז החסימה לכנסת 20% (ל''ת)

    אזרחית, 03/07/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אחר כך שואלים למה שינא? איך שלא לשנא אותם?!

    שונא טיבים, 03/07/06 20:13

    הם אובים חצופים שיושבים בתוך תוכינו, אוכלים לחם עם חמא על חשבוננינו ומחרבנים על ראשינו.
    אלה ''ח''כים'' ערבים, אויב שבבית!

    הגב לתגובה זו

    • מה עוד שאינם משרתים את הבוחרים

      ואינם דואגים, 03/07/06 21:16

      שלהם שאינם אוכלים כל כך טוב כל יום.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אם ליהודים יש עוד שכל - נכבה מס' 2.

    אלי, רחובות, 03/07/06 20:09

    שבה נעופף מכאן את כל הערבים. ללא יוצא מן הכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לועדת המעקב

    אחמד יאסין הכלב, 03/07/06 20:01

    יא אפסים
    תתכוננו לחרם כלכלי גדול
    אתם הפושעים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הלוואי והיה לנו ח''כ יהודי אחד דובר אמת כמו הח''כים הערבים

    ברוך ירושלמי, 03/07/06 19:58

    בושה וחרפה ליראות את כנופית הזאבים השקרנים בכנסת נובחים ומיללים וכל דבריהם איומים ושקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ערבים

    יהודי, 03/07/06 19:56

    הרי תמיד תישארו מיעוט אומלל ועני בישראל.
    תמיד נדכא אותכם בהשפלה ובאי שוויון מכוון מראש.
    תמיד תישארו בתוך ביוב זורם ובתוך ים של דמעות.

    הגב לתגובה זו

    • פרובוקטר שמאלני/ערבי (ל''ת)

      סתם אחד, 03/07/06 20:14

      הגב לתגובה זו

    • מסכנים ממש! אם כל כך רע להם שיעברו

      למדינה ערבית, 03/07/06 20:40

      אולי שם יקבלו טפול רפואי כל כך טוב וחינם, בטוח לאומי, עזרה בשכר דירה למשפחות מרובות ילדים, אפשרות להתבטא בקול רם על כל נושא, להסתובב בארץ בלי שום הגבלה, להתפתח כמו אלו היושבים בגליל ולא חסרים עשירים שם. אפילו הפושעים הגדולים ביותר בקרבם יודעים כי מעולם לא יקבלו גזר דין מוות במדינת ישראל. ( מה שאין, פשוט אין במדינות ערב וכמה מדינות נאורות במערב)
      פשוט מסכנים!!

      הגב לתגובה זו

    • What we do...............

      A, 03/07/06 23:06

      we will continue driving u crazy untill u finish in Psychiatric wards or out of palastine

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ח''כ סלודקין הכי צודקת

    נידאל, 03/07/06 19:42

    מרבית החכ''ים היהודים סוחרים בדם של משפחת שליט -משחקים אותה פטריותים על גב המשפחה המסכנה.
    והחכ''ים הערבים הם פשוט בושה וכלימה,במקום לדאוג לבוחריהם הם רק מתסיסים ועוסקים בפרובוקציות.
    כולי תקווה שיבוא היום שנתפטר מהח''כים המתסיסים וסוחרי הדם

    הגב לתגובה זו

    • נידאל ידידי,

      אורן, 03/07/06 20:16

      לצערי המגזר בוחר באותן מפלגות כל בחירות, מחדש. אתם לא לומדים כמו שהפלסתינאים לא לומדים. איפה מצבם היום ואיפה מצבם לפני 5-8 שנים? הם הולכים אחורה ואתם הולכים לכיוונם. אתם במו ידכם יוצרים תיקון גבול שיותיר אתכם בצד המזרחי של הקו הירוק. מבקום לקשקש בקומקום תחליטו לצד מי אתם עומדים, כי לפי תגובותיכם והתנהגותכם אתם פלשתינים ולא ישראלים.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד לח''כים הערבים

    מסעב, 03/07/06 19:23

    צה''ל משחק באש ולא איכפת להם מבנם ''גלעד'' .. תזכירו לציונים האלה תמיד שאנחנו בעלי האדמה הזו ושכל עוד הם ימשיכו לשתות דם מתי שוא ייאלצו לבכות דם !

    הגב לתגובה זו

    • למסעב שהגיע ממדבריות ערב:

      משה, 03/07/06 20:06

      זו מדינת היהודים. ואתם תקלטו את זה טוב טוב. אם לא היום אז בהמשך.
      ערביי ישראל ישלמו ביוקר רב על דו פרצופיותם. עם ישראל נולד פה. לא אתם. אתם באתם מאוהלים בסעודיה ולשם נחזיר אתכם בהזדמנות. בינתיים תהנו מהתנאים ולפחות תשתקו. אויבים.

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שבקרוב נעביר אותך ואת שכמותך לרש''פ ואז תוכל

      יובל, 03/07/06 20:18

      להתבטאות ככה עם אחיך המחבלים!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    להקים ועדה בעניין ערביי ישראל. כנסו.

    יוסי, 03/07/06 19:17

    להקים ועדה שתשלול מיידית את אזרחות ערביי ישראל שלא שירתו בצה''ל \ שירות לאומי, שתומכים ב''זכויות'' ה''עם הפלסטיני'' (אסופת פליטים מארצות ערב), שלא משלמים מיסים, שבונים בנייה בלתי חוקית, שמסיתים במסגדים וכו'. ראו הוזרהנו, כי זה מתפוצץ לנו בפנים ואנחנו מתעלמים ומעדיפים להביט בפנים החביבות שהם מראים לנו כשאנחנו אוכלים אצלם\קונים וכד'. אבל זה לא המצב האמיתי. שיהיה ברור. בהזדמנות הקרובה הם שוב יחסמו כבישים בגליל, יעשו פרעות, ויבכו שהרגו להם 13 נערים-מחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • what about u

      A, 03/07/06 23:08

      a group of polish refugees and some from the garbage of arab countries

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לשלול מחברי מכנסת הערבים.והישראלים

    איציק היהודי, 03/07/06 19:16

    שמצדדים בחמאס את האזרחות הישראלית. ולגרשם למדינות ערב, אין חסינות לבגידה והסתה למרד,

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם ליברמן היה ראש ממשלה הוא מזמן היה משטח את עזה וזורק הכלבים לים (ל''ת)

    א, 03/07/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ח''כ זחאלקה שיצטרף לפרלמנט של החמאס

    מת לחיות, 03/07/06 19:11

    נמאס כבר...הוא מקבל משכורת מכספי המיסים שלנו..והוא נגדנו...אולי הגיע הזמן להפסיק את זה...

    הגב לתגובה זו

    • ל35לפי תקנון החמאס

      גודמן, 03/07/06 20:52

      הוא לא יכול להיות רשום אצלהם פעמיים.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה קורה פה? להעיף אותם מהכנסת אין להם זכות בכלל להיות שם

    א, 03/07/06 19:10

    במדינה מתוקנת הח''כ הערבים האלה מזמן כבר לא היו בכנסת והיו מטאטאי רחובות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לחכי''ם הערבים , המשיכו עם הבוגדנות הגלויה , זה רק מאיץ

    אלי, 03/07/06 19:10

    את בואה של הנכבה השניה שתעמיד בצל את הראשונה , וגם הפעם האחריות תפול על ראשי ההנהגה הערבית המטופשת .

    הגב לתגובה זו

    • הבוגדים בעם היהודי הם מחוללי הכבוש השפל והנורא שיביא עלינו שואה (ל''ת)

      רקפת, 03/07/06 20:06

      הגב לתגובה זו

      • אכן, אלו השמאלנים שטיפחו את הכיבוש הערבי (ל''ת)

        ש, 03/07/06 20:13

        הגב לתגובה זו

        • פחות כיבוש יותר טרור

          דן, 03/07/06 22:00

          משוואה שמוכיחה את עצמה כל הזמן
          הסכם אוסלו - פיגועים
          יציאה מעזה - קסאמים
          נצא מהשומרון - טרור בתל אביב

          הגב לתגובה זו

      • רקפת, אוהבת ערבים? תצטרפי אליהם! (ל''ת)

        תלכי לעזה!, 03/07/06 20:45

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ערבים החוצה- לכו לעזה חארות

    מומי, 03/07/06 19:04

    לא רוצים אתכם כאן טינופות . הרי ביום שתוכלו תאנסו את בנותינו ותתקעו לנו סכין בגב.

    אתם אויבים !!! על מי אתם מאיימים ?

    לכו תמחאו כפיים לעוסאמה בן לאדן

    יאללה גירוש יאללה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ח''כ ערבים הם קודם כל שליחי מר''צ שונאי עמם ומחרחרי מלחמת אחים (ל''ת)

    יאיר, 03/07/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מקומם אכן בפרלמנט הפלסטיני, ולא במדינת ישראל. (ל''ת)

    המטיף, 03/07/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי שעדיין לא השכיל להבין את ערבי מדינת ישראל

    צברי אחד מהעם, 03/07/06 18:59

    מוטב לו להקשיב לערבי ''המדינה'',
    הם תמיד אמרו לנו בקול רם,
    שהם,
    חלק בילתי נפרד מהעם הפלסטיני!!
    יש להבין אותם!!
    הם מתכוונים ב-1000 אחוזים למה שהם אומרים!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הערבים גיס 5, וח''כ שרוני צדיק בסדום (ל''ת)

    רעננה, 03/07/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אילו ארצי היתה נקיה מערבים הייתי המאושר באדם (ל''ת)

    מנחם מהדרום, 03/07/06 18:56

    הגב לתגובה זו

    • מנחם, אתה יליד גרמניה? איפה למדת על '' ארץ נקיה מעם אחר''? יה מנייק! (ל''ת)

      כרמלה מזרחי, 03/07/06 20:14

      הגב לתגובה זו

      • כל מדינה נורמלית מנקה גיס חמישי מארצה (ל''ת)

        שלום, 03/07/06 21:10

        הגב לתגובה זו

        • like hitler did???? (ל''ת)

          A, 03/07/06 23:10

          הגב לתגובה זו

      • כרמלה יקרה, למדתי את זה מהעם הערבי , באיזה מדינה ערבית חי עם אחר? (ל''ת)

        מורה להסטוריה, 03/07/06 21:12

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    שרוני אתה גבר לא סתם בחרנו בך-קדימה למשימת סילוק הערבים מהכנסת! (ל''ת)

    מצעירי ת''א, 03/07/06 18:55

    הגב לתגובה זו

    • שרוני קשקשן עלוב נפש אבל מסוכן ליהודים יותר מלערבים (ל''ת)

      שי קרליבך, 03/07/06 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    זחאלקה, ברכה , כל הכבוד לכם

    ריאד מחמיד, 03/07/06 18:55

    כנראה שהאמת מפריעה להרבה אנשים , כל מה שעלה בניאומים של הח''כ הערבים הינו אמת ונכון , ויביא לטובת שני העמים הישראלי והפלסטיני . כל העם הפלסטיני בישראל גאה במנהיגיו , ובחברי הכנסת מטעמו מכל הסיעות הערביות , וגאה במנהיגות הערבית בישראל כולה . עלו והצליחו , ומי שלא מוצה חן בעיניו שיחשוב על אלטירנטיבה אחרת לאט כאן

    הגב לתגובה זו

    • שיילכו להנייה

      ערבי מודרני, 03/07/06 22:28

      ידידי הינך טועה במליון אחוז נכחותם של הח''כים הערביים בכנסת רק גורמת לנזק בלתי הפיך למדינה שייליו לעזאזל לממשלתו של הניי הייתי רוצה לראות שם דבר קייומו של המושג''חופש הביטוי'' אם קיים כלל וכלל

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל ח''כ ערבי שווה עוד ח''כ לליברמן

    ישראל, 03/07/06 18:36

    כל פעולה כזו של ח''כ ערבי זה עוד ח''כ לליברמן בבחירות הבאות. הם מביאים זאת על עצמם. הציבור הערבי שלא יבכה בעתיד, כי מי שבוחר בח''כים כאלו, יצטרך לשאת בתוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דינם של ח''כ מוחמד, ג'מאל וטלב צרצר חייב להיות זהה לממשלת החמאס...

    שוש, 03/07/06 18:32

    כאנשי חמאס תומכי הטירוריסטים האיסלמים התומכים בחוטפי גלעד ומשחקים משחק 'כפול' בכנסת ישראל...מקומם ביחד עם ממשלת החמאס- בכלא ישראלי...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שהממשלה תחוקק חוק להעלת כול החכים הערבים על המוקד

    דא ליברמן!!!, 03/07/06 18:27

    הממשלה צריכה לפעול להוצאתם להורג של כול המשתפים הערבים.
    למה מפלים את הנאצים הנוצרים לרעה ?
    שיפעילו את חוק עשית הדין בנאצים, גם על הנאצים הערבים !
    להוציא להורג גם נאצים ערבים.
    אז שמישהו יקדם את הרעיון בכנסת.
    ליברמן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט צא מהפחדנות וכנס באבי אבי אבי אביהם של הפלסטינים הרוצחים !!!

    אולמרט, 03/07/06 18:26

    !

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צאו מהתרדמת כל יהודי שרואה איפשהו ערבי לחטוף אותו מיד עד שישוחרר-

    איפה הימין, 03/07/06 18:23

    החטוף !!! רק זו הדרך !!!

    הגב לתגובה זו

    • YOU BETTER BELIVE THAT AND DO THAT TOO (ל''ת)

      34YUSDHXCJ, 03/07/06 23:04

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיקחו את המנדטים, לא ישבעו אמונים, וישבו בחוץ כמו הIRA

    C-cyclist, 03/07/06 18:17

    באף מדינה לא נהוג שישבו בפרלמנט שלה אנשים שאינם מוכנים להיות נאמנים למדינה.

    יש מדינות דמוקרטיות בהן מתנגדי המדינה קיבלו מנדט מהבוחר, אך הם מסרבים להשבע אמונים למדינה, ולכן הם יושבים מחוץ לבית הנבחרים. זה המצב עם נבחרי הIRA בבריטניה, שאינם נשבעים אמונים למלכה, ולכן אינם נכנסים לפרלמנט בלונדון למרות שהם זוכים במושבים בצפון אירלנד.

    מי שיושב בפרלמנט ישראל ושוטח בפניו את דרישות ארגוני הטרור אינו מקיים את שבועת האמונים שלו, ויש להרחיקו מהכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • to C cyclistעד 120 לך ובני משפחתך (ל''ת)

      גודמן, 03/07/06 19:51

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בעוד 25-30 שנה...הם ינקנקו אתכם...בהצלחה איתם! (ל''ת)

    כהנא חי-שומרון, 03/07/06 18:09

    הגב לתגובה זו

    • בעוד 20 שנה נהיה רוב יהודי-כי תהיה התכנסות!!!

      צחי, 03/07/06 18:32

      תתחיל לארוז מזוודות
      ימני מפגר קיצוני
      אתם מכשול השלום!!!!!!1

      הגב לתגובה זו

      • לא, הוא רק מכשול לקסאמים ובזכותו הם עוד לא הגיעו אלי ואליך בכפ''ס...

        חילוני שפוי, 03/07/06 20:09

        אתה צריך להודות לו... חוץ מזה שהתכנסות לא תעזור למצב הדמוגרפי בתוך הקוו הירוק

        הגב לתגובה זו

      • שלום זה מילה גסה (ל''ת)

        נפגע אוסלו, 03/07/06 20:23

        הגב לתגובה זו

      • צחי , מתחת למיטה אתה שומר מזוודה

        פתי מאמין!, 03/07/06 20:59

        בהיכון?! תגיד את האמת! פספורט כבר סידרתָ?! כי לא רחוק היום, כנראה, שהקסמים המשופרים (כימי וכ') יפלו על ביתך בכפר סבא. כסיל המאמין בשלום אתה!.
        השמאל המטורף שפינה את עזה בהתלהמות, חשב שז'הוא. נתנו להם מה שרצו ועכשיו לא נצטרך לעשות יותר מילואים בחור העלוב הזה! ובכן, קבלתָ ''שלום'' בעזה. וכך תקבל
        ''שלום'' גם ליד הבית בכ''ס.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה קרה לימניים?

    אפרת רגב, 03/07/06 18:08

    נניח שברכה היה אומר שמשגרי הקסאמים וחוטפי שליט הם ''עשבים שוטים''. אז חוץ מהמבטא הערבי, היה אפשר לחשוב שזה ח''כ אלון מדבר על רצח רבין / המחתרת היהודית / מחתרת בת עין / יונה אברושמי / וכו' וכו'.

    אין שום הבדל: הם בחרו בחמאס, אתם בחרתם במי שהיה בעד חנינה למחתרת היהודית (שזה למעשה כמו לתמוך במחתרת היהודית). הם שוללים את קיום ישראל בכל מקרה, ואתם שוללים את קיום פלשתין בכל מקרה (בינינו, אם היתה רגיעה מוחלטת בשטחים, לא הייתם מסכימים למדינה שלהם).

    אה, אגב. זה לא שלדעתי ברכה כזה צדיק, זה רק שאתם חארות גם כן.

    הגב לתגובה זו

    • אפרת יקירה:

      גם תושב רעננה, 03/07/06 18:20

      ניסית לחיות יממה בשדרות?

      כיף לנו ברעננה, הא?

      לא רק הפתרון המדיני יעזור במקרה הזה.
      חייבים לעזור לאבו-מאזן להגיע חזרה לשלטון, ולנסות לנטרל את הכנופיות בעזה (שתביני - אין שם עם מי לדבר כרגע, יש שם אנרכיית כנופיות).
      עם חזרתו לשלטון, נפתח בשיחות.
      ואם אלה לא יעזרו,
      אני ואת נצטרך להגן על שדרות בגופינו,
      כי הטילים הבאים יגיעו מקלקיליה, והטווח בין קלקיליה לרעננה קצר מזה שבין עזה לשדרות!

      והגיע הזמן לומר את האמת: זה לא קאסמים, זה טילים,
      ואין אף מדינה בעולם שתבליג על כך!

      הגב לתגובה זו

      • לא, אבל עבדתי בתל-אביב

        אפרת רגב, 03/07/06 19:09

        אין ספק שתושבי שדרות מסכנים. אגב, אני גם מבינה מדוע הם מייללים - זה טבעי בהחלט.
        אבל, מה לעשות, חייבים לעבוד בקור רוח ולפי העובדות. מה הנתונים מראים? שיותר אנשים נפגעים מנשיכות כלבים מאשר מקסאמים, שיותר אנשים נהרגים מתאונות דרכים מאשר מכלבים, ושיותר אנשים נהרגים בגוש דן מזיהום אוויר מאשר כל הדברים הללו ביחד.
        ואגב, יצא לי לעבוד בתל אביב בזמן הפיגועים הגדולים של 96, וגם אז הזכרתי לעצמי את העובדה שיותר מסוכן להכנס למכונית וליסוע מאשר לעמוד ליד תחנת אוטובוס.

        אז מבחינתי, ה''פתרון'' לסכסוך יגיע כאשר נזקי הפלשתינים יהיו שווים לאלה של נזקי תאונות הדרכים, לדוגמא (וזה כולל גם את המצב שקסאמים ירדו על רעננה). זה כבר נכון מבחינת הנפגעים בישראל, אבל עדיין רחוק מבחינת הנזקים הכלכליים, וצריך לעבוד על זה (בכל מיני אמצעים: צבאיים ומדיניים).
        אבל לא בטוח בכלל שאפשר או חכם להשקיע כ''כ במצב יותר מזה. אני יודעת שזה רחוק מהקונצנזוס בישראל, אבל תאר לעצמך את אותה הטענה לגבי תאונות דרכים. נניח שהיינו אומרים שאפילו הרוג אחד מתאונת דרכים לא מתקבל על הדעת. בתור שלב ראשון, היינו יכולים לגייס אנשים לשירות מילואים בו הם יעמדו בכל צומת ויבדקו עצירה מוחלטת ועוד כל מיני דברים אחרים. אם זה לא יעזור, אפשר פשוט להוריד את כל המכוניות מהכביש - לא יהיה אף הרוג. זה נשמע לך מטורף? ככה הדיעה הרווחת בישראל לגבי הקסאמים נשמעת לי.

        אם אתה חושב אחרת, אז תכתוב - בכיף; אני אשמח לקרא את דעתך.

        הגב לתגובה זו

        • מה קרה, השמאלנים לא אמורים להיות חכמים או משהו?

          כאלב נושך, 03/07/06 20:25

          חתיכת פסיכופטית פוסטמה, תחזרי לחור שיצאת ממנו.

          הגב לתגובה זו

          • אתה צודק. כל מי שיקרא את התגובה

            אפרת רגב, 03/07/06 20:43

            שלך יבין שהימין יותר חכם.

            הגב לתגובה זו

            • קשה לי אפילו להתחיל מכל השטויות שרשמת

              כאלב נושך, 03/07/06 22:06

              טוב, בוא נראה, אממממ.... אין הבדל בין טרור ותאונות דרכים אה? את משחקת אותה טיפשה או שאת באמת כזאת מפגרת?

              אין הבדל בין הליכוד והחמאס? בואו נראה, הליכוד : מפלגה דמוקרטית ליברלית, מעולם לא ראיתי ליכודניק מפוצץ עצמו באמצע שוק ערבי בצעקות ''ביבי הוא אכבר'', עוד לא ראיתי שהליכוד הכניס ערבים לתאי גזים וביצע בהם פוגרומים בזמן שהוא היה בשלטון, החמאס : מפלגה נאצית פונדמנטליסטית, איגון טרור מוכר בכל העולם, רצח כבר כמה מאות ישראלים אם לא שמת לב.

              דבר שני, מי שתומך בטרור ומתנגד לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית (זה מעוגן בחוק אגב) אינו רשאי להיות בכנסת, שלא לדבר על זה שאנחנו רחמנים בני סלחנים בני חננות על זה שאנחנו מתעלמים מההסתה האנטישמית של התנועה האיסלאמית ומאירגון תשתיות טרור של ערביי ישראל, אבל זה כבר נושא אחר.

              הגב לתגובה זו

            • קשה לך להתחיל, וההמשך רק יותר גרוע

              אפרת רגב, 04/07/06 02:00

              1. נקודה 1 שלך מגוחכת וכנראה שלא הבנת עד כמה. לא ראית ליכודניק מפוצץ שוק? אבל זה בדיוק מה שהאצ''ל עשה - תבדוק ספרי הסטוריה: האצ''ל אכן עשה פיגוע בשוק אזרחי לחלוטין ועוד כמה דברים שהם בדיוק פיגועי טרור. אני מניחה שלא התכוונת לזה שברכה הוא טרוריסט בעצמו, אלא שהוא מעודד אנשים שכן (ועם זה אני מסכימה). אז כל פעם שאתה רואה את ראשי הליכוד בעצרת זיכרון לאצ''ל - אין הרבה הבדל.

              2. נקודה 2 שלך גם כן מגוחכת. זה נכון שזה מעוגן בחוק שמי שמתנגד לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית אינו יכול לכהן כחבר כנסת. אז לפי זה היה צריך לפסול את ליברמן (תומך בשלילת אזרחות על בסיס גזע - לא בדיוק דמוקרטי, וגם מתנגש טיפ טיפה עם מגילת העצמאות), את מרזל (מאותה סיבה, רק יותר ממנה), את כל החרדים (תשאל אותם אם הם לא היו מבטלים את הדמוקרטיה ומכוננים מדינת הלכה אם הם היו יכולים), ואת המכש''ל/איחוד דו-לאומי (שילוב של כל הסיבות שלמעלה). בקיצור, אל תחיל את החוק באופן סלקטיווי וגזעני - בסוף יצטרכו לשלול גם אותך לפי החוק.

              עכשיו אתה מבין שאני בדילמה קשה: אתה יותר מגוחך בנקודה הראשונה או השניה שלך? האמת היא שאין ממש בעיה: אתה הכי מגוחך כשאתה מתבלבל ביני לבין אמא שלך וכותב ''פסיכופטית פוסטמה, תחזרי לחור...''.

              הגב לתגובה זו

            • לאפרת רגב

              ניר, 04/07/06 15:48

              את כנראה בין השרידים האחרונים של מק''י

              מק''י - המפלגה הקומוניסטית הישראלית .

              מק''י הייתה מפלגה קומוניסטית נאמנה למוסקבה, שדגלה בהלאמת אמצעי הייצור, בכינון דיקטטורה של הפרולטריון, בהתנתקות מהמערב ובהפרדת הדת מהמדינה. היא גם הייתה מפלגה אנטי ציונית, למרות שתמכה בקיומה של מדינת ישראל על יסוד עקרון חלוקת ארץ ישראל לשתי מדינות: מדינת ישראל ומדינת פלסטין.

              ברוב שנותיה, מק''י הייתה מבודדת בכנסת וחבריה זכו להקנטות ומכות מצד פעילי מפא''י וימינה להם. בן גוריון חיזק את בידוד מק''י כשדחה מכל וכל את הרעיון שילובה בממשלה באומרו את הביטוי המפורסם ''בלי חרות ומק''י''.

              מק''י ניהלה בשנות ה-50 גם מלחמת חורמה בממשל הצבאי ובמדיניות הפקעת הקרקעות של הממשלה, ודגלה בשוויון מלא לערביי ישראל. בין השאר דרשה כי ערבים שנטשו את כפריהם והמתגוררים בישראל, יוחזרו לכפריהם (זכות השיבה). נאמנותה לברית המועצות לא גררה אותה לדגול במהפכנות אלימה, וכל פעולותיה נעשו במסגרת החוק. בסוף שנות ה-50, בתקופת המשבר בין ברית המועצות למצרים הנאצריסטית, נקלעה מק''י, שצידדה כמובן בברית המועצות, לעימות חריף עם הערבים הלאומנים, שכפרו ביכולתה לייצג כהלכה את הלאומיות הערבית (אף על פי שמק''י מעולם לא הייתה מפלגה לאומית, יהודית או ערבית).


              *** גם אם את לא קומוניסטית הדעות שלך לא רחוקות מהמצע של מק''י

              למעשה את שמאל קיצוני מהסוג המסוכן ביותר , אבל משום מה את מציגה את עצמך כשמאלנית בלבד ***

              אני שמלאני ואני לא מתבייש בזה,
              אבל כאשר שאנשים כמוך משייכים עצמם למחנה שלי אני חש בושה

              אני מבקש ממך אנא - אל תציגי עצמך כשמלאנית , את עושה נזק גדול לכל מחנה השלום

              בתודה מראש ניר


              הגב לתגובה זו

    • איך את בכלל מעיזה להשוות!?

      חילוני שפוי, 03/07/06 18:36

      את שמעת למשל פעם על חברי כנסת מהימין שהפגינו נגד זה שעצרו את יגאל עמיר? לא? תיארתי לעצמי...
      לעומת זאת הח''כים הערבים מפגינים ללא כל בושה כנגד עצירת רוצחי רחבעם זאבי הי''ד, אז תפסיקי לבלבל את המוח שאנחנו הימנים בעד חנינה לרוצח המתועב יגאל עמיר אני אישית בעד שירקב בכלא עד סוף ימיו.

      הגב לתגובה זו

    • אפרת איך את בכלל מעיזה להשוות?

      חילוני שפוי, 03/07/06 18:38

      את שמעת למשל פעם על חברי כנסת מהימין שהפגינו נגד זה שעצרו את יגאל עמיר? לא? תיארתי לעצמי...
      לעומת זאת הח''כים הערבים מפגינים ללא כל בושה כנגד עצירת רוצחי רחבעם זאבי הי''ד, אז תפסיקי לבלבל את המוח שאנחנו הימנים בעד חנינה לרוצח המתועב יגאל עמיר אני אישית בעד שירקב בכלא עד סוף ימיו.

      הגב לתגובה זו

      • סבבה. זאת בדיוק הנקודה שלי

        אפרת רגב, 03/07/06 20:51

        אתה אומר שזה קצת יותר מורכב - שזה שבחרתם (שוב ושוב) במי שהוביל את ההסתה נגד רבין, לאו דוקא אומר שהייתם בעד הרצח. אתה אומר שזה שחלק מהימין (הדתי) הצביע בעד מי שתמך בחנינה למחתרת היהודית, לאו דוקא אומר שאותו חלק תמך בטרור של המחתרת היהודית. וכו' וכו'.

        וזה גם פחות או יותר מה שברכה אומר על הפלשתינים שבחרו בחמאס. הטענה שלו שהרג אזרחים פלשתינים אינו מוצדק, גם אם מדובר באוכלוסיה שרובה בחר בחמאס שהוביל למצב הנוכחי.

        עכשיו אני - אני לא כ''כ משתכנעת מהטיעונים של ברכה. אבל אני חושבת שאין הרבה הבדל בין הטיעונים שלו לבין הטיעונים של אלה שתוקפים אותו בכנסת שהם ***בדיוק אותם חברי כנסת*** שמתלוננים עד היום שרודפים ציבור שלם בישראל (הציבור שהכי הרבה הזיק למדינה, לדעתי).

        הגב לתגובה זו

        • אפרת תביני, הרבנים לא הסיתו זה קודם כל...

          חילוני שפוי, 03/07/06 21:45

          ודבר שני לא ברור לי על איזה ציבור את מדברת כשאת אומרת שהוא הכי מזיק למדינה...
          ואם את מתכוונת למתנחלים אז את חיה בסרט שכדאי מאוד שתצאי ממנו וכדאי שתתחילי להעריך את המתנחלים כי אני ואת גרים באזור השרון ולולא המתנחלים היו נופלים עלינו אין סוף קסאמים וכשיגרשו את המתנחלים מביתם ויפלו קסאמים עלי ועלייך (ואל תגידי לי שזה לא יקרה ושיהיה מזרח תיכון חדש כי את יודעת טוב מאוד שזה מה שיקרה) מרוב בושה את כבר תגיבי פה יותר..

          אה כמעט שכחתי נראה שלפי התגובה שלך הדעות שלך נובעות מהשנאה שלך כלפי הדתיים, אני לא חובש כיפה אבל אני יודע ששנאת אחים כזאת לא תקדם אותנו, אז כדאי שתיפטרי מהשנאה הזאת ומהר...

          הגב לתגובה זו

          • כשחוזרים על לוקשים מספיק פעמים...

            אפרת רגב, 04/07/06 02:35

            ידידי היקר. נראה לי ששמעת יותר מדי פעמים את אותם הלוקשים. זה לא אומר שהם נכונים.

            1. אולי אתה לא זוכר, אבל אני זוכרת ב94, יום יחיד (!) אחרי הטבח של גולדשטיין, איך חנן פורת הגיע והסתובב כמו מסטול בחברון (!) וצעק ''פורים שמח, יהודים!''. כששאלו אותו למה הוא התכוון לעזאזל, הוא ענה משהו מאד דומה למה שברכה אומר כאן (לא צריך להעניש ציבור שלם וכו'). מי שזה לא הפריע לו לבחור במפלגה שלו אח''כ, שלא יבוא בתלונות לברכה, כי זה שוב אותו הגיון בדיוק. יהיה לך קשה גם להכחיש את ''ברוך הגבר'' של האימאם גינזבורג. בכלל לא התייחסת גם לחנינה המוזרה של המחתרת היהודית, ומי תמך בה. מחתרת בת עין ומי שהוציא לה חוברות הנחיה לעמידה בחקירה בשב''כ - כנ''ל.
            אז לדעתי כבר אין הבדל גדול בין ברכה לבינם. לגבי רבין: ישנו כל מה שקרפין כותב על דין רודף, וגם מה שבן-נון אמר לפני ששפירא איים לנדות אותו. אבל גם אם לדעתך כולם משקרים לגבי רבין - לא חשוב, הנקודות הקודמות מספיקות. (משום מה, אין שני אנשים שיכולים להסכים לגבי העובדות אצל רבין בלאו הכי. אני חשדנית באנשים שכבר עשו דברים דומים בעבר, אבל אם אתה לא - זכותך).

            2. לגבי קסאמים על שדרות/רעננה - שוב מדובר בלוקש נטול הגיון של המתנחלים, שאפילו הם אינם מקבלים. אמנם נופלים עכשיו קסאמים על שדרות, ואכן הצבא נאלץ לחזור לעזה. אגב, אני בטוחה שגם אחרי שנצא מהגדה, הצבא יצטרך לחזור לגדה מספר פעמים (ועדיין אין לנו מה לחפש שם). אבל מה הקשר בין הנוכחות הצבאית - שהיא באמת פועלת (לפחות במידה מסויימת) נגד הקסאמים, לבין נוכחות אזרחית - שאיננה מגינה עלינו בגרוש?
            לנוכחות אזרחית (התנחלויות) יש שלשה אפקטים מנוגדים לבטחון בישראל: א. צמצום העומק האסטרטגי (מה בדיוק ההגיון בלהביא אזרחים *קרוב* יותר לקסאמים), ב. הסטה של כוחות בטחון מפעולות לבטחון הקו הירוק לפטרולים בקסבות, והכי חשוב ג. מסר לפלשתינים שאין שום קשר בין ההתנהגות שלהם לנוכחות צבאית.
            אגב, אולי המתנחלים קשקשו לך מספיק פעמים שהם עצרו את הקסאמים (וכנראה שכן, אם לא, איך היית מגיע לרעיון המוזר), אבל אפילו הם אינם מאמינים בזה. העובדה היא שכשצה''ל נכנס ללבנון בשנות השמונים, לא היתה תנועת התנחלות מאסיווית לכוון. ושוב, אם הדרך למנוע רקטות לכוון ישראל הוא בכנון יישובים אזרחיים בתוך שטח אוייב, והמתנחלים כ''כ אידיאליסטים - למה לא בלבנון? למשהו יותר אבסורדי: כשצה''ל הפציץ את הכור העיראקי בשנות השמונים - למה לא הקימו בהזדמנות התנחלות על ההריסות שלו? איך בדיוק אפשר לדאוג שהעיראקים לא יבנו עוד פצצה בלי איזו התנחלות - הרי זו בדיוק הטענה שלהם לגבי עזה.
            בקיצור, ההתנחלויות נבנו כתוצאה מתפיסה דתית בלבד. גם המתנחלים מודעים לכך.

            3. בהתחשב בנקודה 2, אתה יכול לראות שהמתנחלים העדיפו את החזון הדתי שלהם על פני בטחון המדינה. אם תקרא גם את דו''חות מבקר המדינה ואת דו''ח ששון, תוכל לראות שהם עשו זאת בצפצוף מאסיווי על בוחרים ובוחרות כמוני, ששנים ארוכות לא יכלו לקבל את המידע האמיתי על מה שקורה בשטחים.
            אז למה בדיוק אתה מאשים אותי בשנאת דתיים, ולא אותם בשנאת חילונים? כי שוב, הם חזרו על זה כ''כ הרבה פעמים, שחייב להיות בזה משהו נכון (וגם הם דתיים, אז בטח הם לא משקרים. כלומר מחוץ למה שמבקר המדינה כבר קבע ששקרו לגביו.)

            ---------

            אבל תמשיך לכתוב - הטענות שלך ענייניות למדי (גם אם אינני מסכימה), ודוקא נחמד לקרא (ברצינות!).

            הגב לתגובה זו

    • רק 6% מהפלסטינאים בעד החזרת החייל החטוף. תסבירי לי מיהו העשב השוטה? (ל''ת)

      מוחמד, 03/07/06 18:54

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו באמת חארות שלא מתפוצצים באוטובוסים כמוהם (ל''ת)

      מיחי, 03/07/06 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תעופו מכאן לא צריכים אותכם בכנסת!!!!! (ל''ת)

    יהודי, 03/07/06 18:07

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מתכוון לתומכי הכבוש והדכוי (ל''ת)

      רוברט, 03/07/06 19:59

      הגב לתגובה זו

      • לא הוא מתכוון לערבים ולשמאל !!! (ל''ת)

        איציק היהודי, 03/07/06 20:40

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    תזכירו לי:כמה יהודים מתנחלים יושבים בפרלמנט הפלסטיני??

    המום, 03/07/06 18:07

    למה לעזאזל הפלסטינים האלה,לא מועפים אחר כבוד למקומם הטבעי''הפרלמנט הפלסטיני???

    הגב לתגובה זו

    • ''...מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו...''-אלו השמאלנים המכלים את ישראל! (ל''ת)

      אלי בטיטו, 03/07/06 18:35

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי - אתם המתנחלים גם בו וגם בגדה (ל''ת)

      מסעב, 03/07/06 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני אצביע גימלאים

    יהודי, 03/07/06 18:06

    שרוני הוא היחידי שמדבר לעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הם ממש כמו עצם בגרון...גם לשמאלנים... (ל''ת)

    תומר(שמאלני), 03/07/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איך הם לא נחקרים על בגידה? למה היועמש לא ממלא תפקידו, הם מעצבנים (ל''ת)

    אזרח, 03/07/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד לשרוני

    חיים, 03/07/06 18:05

    אתה שופר העם.

    הגב לתגובה זו

    • לשרוני וחיים עד 120 אמן (ל''ת)

      גודמן, 03/07/06 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ראיתם פעם ערבי שמאלני?!רק יהודים ילכו נגד בני עמם!

    יוני יוסף, 03/07/06 18:04

    הם מקבלים רוח גבית מפרס בייייילין וחבר המרעים האחרים....

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האבא מעצבן. נורא. קרחון מתבכיין ותבוסתן. להחליף אותו בבנו זו העסקה

    צריך לאמר בקול, 03/07/06 18:03

     

    הגב לתגובה זו

    • ליכלכת !! זה בן שלו שנשלח להגן ע''י צהל (ל''ת)

      מושיקו, 03/07/06 18:30

      הגב לתגובה זו

    • איך אתה מדבר?! חסר לב שכמותך! (ל''ת)

      עינת, 03/07/06 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד, סוף סוך מישהו אומר את מה שכולם חושבים

    אזרח, 03/07/06 18:03

    ח''כים ערבושקים, לא כדאי לכם להסתובב בחוץ, למה אנחנו עצבניים אששששש מבין אח שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין 'עם פלסטיני'. זה השקר הגדול ביותר של המאה ה 20. זו פיקציה. (ל''ת)

    לומר אמת, 03/07/06 18:02

    הגב לתגובה זו

    • ל 7 עד 120 לך ולבני משפחתך (ל''ת)

      גודמן, 03/07/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חכי'ם ערבים=גייס בוגדני בתוך ישראל.

    חזי, 03/07/06 18:02

    הח'כים הערבים נאמנים לפאן ערביות ולא לישראל,בסגנון אלף לילה ולילה,מתעלמים ממה שהכנופיות הפלסטיניות השפלות מבצעות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני צריך עזרה, דחוף!!!

    דני, 03/07/06 18:02

    כל פעם שאני שומע את החכ''ים הערבים מדברים דברי הבל, שטות, הסתה, בלע, המרדה וכו' אני מתרגז, מתרתח, כועס, זועם, משתולל מכעס. ואז אני אומר לעצמי טוב, מדובר במחבלים בפוטנציה, כאילו שאנו ברוב טימטומינו מניחים להם להסתובב חופשי ולא עוצרים אותם מאחרי סורג ובריח וכל מיני רציונליזציות כאילו ומרגיע את עצמי.
    אבל הנה זה קורה לי שוב, אני קורה את הכתבה מתרגז, מתרתח, כועס, זועם, משתולל מכעס וכו'
    אני צריך עזרה!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לך לפרס,ביילין,גלאון,...הם יעזרו לך... (ל''ת)

      ד''ר שמאלמרט, 03/07/06 18:36

      הגב לתגובה זו

    • כל המרגיע נפש אחת בישראל הציל עולם ומלאו

      גודמן, 03/07/06 19:40

      באו נעזור לדני ונעמיד לדין את המסיתים, את שונאי ישראל , דני אני לצדך.

      הגב לתגובה זו

    • #5 I AGREE WITH YOU 100% DEPORT THE BASTARDS ARAB (ל''ת)

      NISSAN, 03/07/06 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל נאום של ח''כ ערבי בכנסת

    אלעזר, 03/07/06 18:00

    גורם לכך שהסיכוי שפעם יהיה כאן
    דו קיום בין יהודים וערבים הולך
    ומתרחק!!

    הגב לתגובה זו

    • אני שמח מאד על נאומיהם

      דני, 03/07/06 18:53

      זאת הדרך היחידה להזכיר לעם המטומטם והרדום הזה כמה אנחנו על סף התהום, ומי ומה הבעיה הקיומית שלנו

      הגב לתגובה זו

    • כל נאום של ח''כ ערבי מוסיף לי מנדט (ל''ת)

      אביגדור ליברמן, 03/07/06 19:25

      הגב לתגובה זו

      • ולי זה מוסיף בערך 1000 קולות ע''ח השמאל! (ל''ת)

        ברוך מרזל, 03/07/06 20:27

        הגב לתגובה זו

        • גם לי זה מוסיף כמה מאות קולות ע''ח השמאל! (ל''ת)

          מיכאל קליינר, 03/07/06 20:50

          הגב לתגובה זו

          • כל כך הרבה קולות, ועדיין אתם באופוזיציה

            חיים, 03/07/06 21:44

            עכשיו שבו בשקט

            הגב לתגובה זו

            • חיים הנייה? (ל''ת)

              נ, 03/07/06 22:25

              הגב לתגובה זו

    • אלעזר עד 120 לך ולבני משפחתך (ל''ת)

      גודמן, 03/07/06 19:42

      הגב לתגובה זו

    • ל 3 עד 120 לך ולבני משפחתך (ל''ת)

      גודמן, 03/07/06 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לטפל בגייס החמישי

    אזרח, 03/07/06 17:59

    במלחמת העולם השניה בנות הברית שמו את יוצאי מדינות הציר במחנות הסגר בהיותם איום גייס חמישי

    הגיע הזמן לאמץ את עקרונות ליברמן
    להכריז על מצב מלחמה עם הפלשתינים ולטפל בגייס החמישי על פי עקרונות הטיפול הראוי בהם העת מלחמה
    ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הגיע הזמן לצרף לממשלת יסין רנטיזי

    גודמן, 03/07/06 17:59

    את ברכה זחאלקהטיזי סרסור זכור ואסונע ואפילו לידם צדק תרדוף

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    המצאותם של החכי''ם הערבים היא באשמת

    אזרח מודאג עד, 03/07/06 17:57

    ביהמ''ש העליון אשל לא פוסל את הבחרותם מהסיבה : ''חופש הביטוי הינו קדוק'' , ולא חשוב אם חופש הביטוי נותן היתר להשמדתה של מדינת ישראל וקריאת הידד למרצחים . הגיע הזמן , ובאופן מיידי לחסום את הגייס החמישי .

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל בין החמס לסיעות הערביות

      רונן אברומי, 03/07/06 18:33

      אין הבדל!!!!!!!!
      ערבי=טרוריסט!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • מי שלא יודע, התנועה האיסלאמית בישראל היא שלוחה של האחים המוסלמים

        חאסן אל באנה, 03/07/06 20:29

        והחמאס הם שלוחה של האחים המוסלמים בעזה וביו''ש, הרבה הבדל אין.

        הגב לתגובה זו

    • בינתיים רק אתה ושכמותך קוראים לחיסול מדינת ישראל, שקרן שפל שכמותך! (ל''ת)

      איילה, 03/07/06 20:21

      הגב לתגובה זו