• 87.

    משהו

    פקק תנועה, 04/07/06 08:57

    הישתנה במדיניות ממשלת ישראל נגד הרעיון של הקמת המדינה הפלשטנאית

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כניעה לחוטפים תזמין חטיפות נוספות...והפעם, זה עלול להיות הבן שלך... (ל''ת)

    האמת, 03/07/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בשביל לשקם את כוח ההרתעה,חייבים לפנות איזשהו מאחז... (ל''ת)

    tole, 03/07/06 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לאומר ''נהיה עם ככל העמים''. בבקשה...

    ישעיהו ליבוביץ, 03/07/06 20:57

    אכן: יש להתנהג לפלשתינים כמו שכל עם אחר היה מתנהג במצבנו:
    להפסיק לרדוף אחרי השלום,
    להפסיק להתחשב בשיקולי ''מוסר'',
    להתיחס אליהם כמו שהם מתיחסים אלינו...

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בעד אמת מידה יחידה למוסר - די למוסר הכפול.

    ישעיהו לייבוביץ, 03/07/06 20:22

    הגיע הזמן להחליף דיסקט.
    הפלשתינים מתנהגים כלפינו כאל חיות. הגיע הזמן להתנהג אליהם באותה אמת מידה.
    אין סיבה להתנהג ללוחמיהם הנמצאים בידינו, יותר טוב ממה שהם מתיחסים ללוחמינו הנמצאים בידיהם.
    להתיחס לאזרחים שלהם - כמו שהם מתיחסים לאזרחים שלנו.
    היינו פריירים מספיק שנים.
    די.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    דן חלוץ הפרסי מאיים כמו נשיא אירן

    יהושע, 03/07/06 19:00

    בלה בלה בהלה
    פרסי נשאר פרסי

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שיר תפילה לגלעד שליט

    Reflection, 03/07/06 18:12

    זמן מתחיל לטפטף בטיפות צמיגיות של ייאוש
    לתוך לב שמזמן כבר קרוע משכול
    הם פתחו במשחק הכבוד הנטוש
    בשעון נערמת גבעת גרגרי חול

    פתאום אנו כל כך חזקים בתפילות
    והמוות נטול טיפה של גבורה
    לא השארנו לנס שום סיכוי לא לקרות
    עד עלות החמה נותרה רק תקווה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להעמיד לדין בארה''ב את הנייה ושות'

    ריאלי, 03/07/06 18:12

    על רצח שבוי מלחמה (שליט)

    הגב לתגובה זו

    • להעמיד לדין את אולמרט ופרץ על פשעי מלחמה ורצח ילדים בזדון (ל''ת)

      רפי ביטון, 03/07/06 18:32

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה? נהרגו לך קרובי משפחה בעזה? (ל''ת)

        מוריס אפללו, 03/07/06 20:21

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    52 צודק צודק צודק!!! (ל''ת)

    תקראו את 52, 03/07/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    טמבלים, היחידי שנורמאלי פה וזועק לשיחרורו המידי של גלעד זה יוסי #46 (ל''ת)

    מיקי, 03/07/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    החוטפים יבצעו פשע וישראל תבצע פשע חמור פי כמה (ל''ת)

    ארנון גלזר, 03/07/06 17:55

    הגב לתגובה זו

    • אחמד, כנראה שיש לך קשר טוב עם החוטפים (ל''ת)

      מוחמד אבו זובי, 03/07/06 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא נכון מר חלוץ. זו בריחה מאחריות (ל''ת)

    אנחנו אחראים, 03/07/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הוא מת מזמן כבר!

    ירון, 03/07/06 17:28

    אין שום מידע עליו, שום תמונה, וידאו, כלום! רק אולטימטום על ''סגירת תיק''! הם רצחו אותו מזמן!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הנה הגישה המוסרית: חנוך לנער, על פי דרכו.

    די למוסר הכפול, 03/07/06 17:23

    אם הפלשתינים אינם מתנהגים אלינו כאל בני-אדם, אז אסור לנו להתנהג אליהם כאל בני-אדם.
    להפסיק להם את החשמל, המים הדלק.
    לסלק את כל חוליהם או פצועיהם מבתי החולים שלנו.
    ולהודיע, שפגיעה בחטוף, תעלה בפגיעה במנהיגיהם.
    בקצור: די למוסר הכפול.
    מה שמותר להם כלפינו, מותר לנו כלפיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לחסל מיד חמסניקים ומשפחותיהם (ל''ת)

    חיסול, 03/07/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פוליטיקאים ועיתונאים שימרו על שקט תיקשורתי!! ''תנו לצהל לנצח''

    דוד, 03/07/06 17:15

    פוליטיקאים ועיתונאים שימרו על שקט תיקשורתי!! ''תנו לצהל לנצח''
    פולטיקאים שיתקו
    עיתונאים החרישו
    תנו לצבא לנהל את העיניינים !!! רק כך יכול הצבא לנצח !!

    הגב לתגובה זו

    • גם מוסוליני והיטלר שלחו צבא לנצח וסופם ידוע (ל''ת)

      יעקב בכר, 03/07/06 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    רעיון בוסר

    שלו, 03/07/06 17:08

    צריך להבחין בין לוחמים פלשתינאים וטרוריסטים פלסטינאים.
    אלו הפוגעים באזרחים הם טרוריסטים ,ואיתם לא יהיה משא ומתן.
    לעומתם חוטפי החייל הם לוחמים,שנלחמו מול צבא,וזכו להישג טקטי יש בידם שבוי מלחמה.
    איתם הייתי מנהל משא ומתן ,כשעל הפרק יעמוד רק שחרור לוחמים פלשתינאים ,ולא טרוריסטים שתקפו אזרחים.
    לדעתי זו יכולה להיות נוסחה מתאימה לשני הצדדים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כשכל העולם יהיה מוסלמי מה תעשו?תרצחו אחד את השני. (ל''ת)

    הלוואי, 03/07/06 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שרון אולמרט חלוץ וסוגדי השלום=תודו בטעות התנתקות=איום קיומי על א''י (ל''ת)

    סוגדי השלום =, 03/07/06 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הגיע הזמן לעצור את המסיתים ולהעמידם לדין

    גודמן, 03/07/06 17:06

    זחלקה ברקה אסנה טיבי וסרסור

    הגב לתגובה זו

    • הצרה היא שאין יהודי צדיק אחד שיגנה פשעי ישראל (ל''ת)

      יעל פולק, 03/07/06 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה עם פרץ? סותם ת'פה והולך לישון? ביזיון של שר בטחון (ל''ת)

    סתם אחד, 03/07/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יש מצב...

    מגבניק, 03/07/06 16:52

    גם אם נשחרר את האסירים הם לא ישחררו את גלעד שיחרור האסירים זה רק תחילת התנאים אחרי 1000 ערבים מתחת לגיל18 הם ירצו מבוקשים ואחרי זה עוד זה לא יגמר עד שלא נפעל בדבר אולמרט אל תיכנע לאולטימטום וכנס בהם לפני שיקרה לגלעד משהו ולחיילים אחרים שלא נדע עוד מקרים כאלה....

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תחזירו לנו את הילד!!

    מיכל, 03/07/06 16:52

    טיפשים אנחנו שבחרנו בממשלה הזו. אם לא יוחלפו שבויים, יפסק הטרור ? לא יהיו נפגעים ? לא יהיו חטיפות ? זו מלחמה! תתפקחו כבר! איזה מסר זה לחיילים שנלחמים ? שהמדינה מפקירה את חייהם ? תחזירו את הילד ומייד ! אפשר לסגור חשבון גם אח''כ , וכדאי שיהיה כזה שיכאיב להם מאד!

    הגב לתגובה זו

    • כניעה= הזמנת הרצח והחטיפה הבאים (ל''ת)

      סתם אחד, 03/07/06 16:55

      הגב לתגובה זו

    • תחזירו את הילד...

      ציקו, 03/07/06 17:24

      יחזירו את הילד אז יחטפו את הילד שלי... הבנת זאת מרת טפשונת..
      ומחרתים את הילד שלך...

      הגב לתגובה זו

      • נו...באמת...

        Agent J, 03/07/06 20:58

        במילים אחרות: אם לא נכנע אז החמאס ילמד ת'לקח ויפסיק לחטוף (או לנסות לחטוף) חיילים.

        זה נראה לך מציאותי?

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    גלעד חשוב P1000 מ-1000 שנוכל לטפל בהם אח''כ (ל''ת)

    מקובעי חשיבה, 03/07/06 16:42

    הגב לתגובה זו

    • וכמה גלעדים מתים אתה מוכן לשלם לטיפול מחדש (ל''ת)

      אסטרטג שמאלני, 03/07/06 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה היה קורה אם נתניהו היה עכשיו ראש ממשלה

    ר., 03/07/06 16:40

    והייתה נוצרת מין סיטואציה עכשיוית, הרי הייתם ''אוכלים אותו ''בלי מלח!!!
    והממשלה שהיא כל כך כושלת, ממשיכה ''להנהיג אותנו'' ואנחנו לא מגיבים!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    היכן השב''כ ? אמ''ן ? המוסד ? בתרדמת ? (ל''ת)

    רעשים צילצולים, 03/07/06 16:39

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתה יודע מה מתרחש מאחורי הקלעים.... קוטר יללן (ל''ת)

      אלון, 03/07/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הכנע אולמרט לא רוצים ריטואל וקסמן-2 (ל''ת)

    גדלות-רוח, 03/07/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני לא מבין למה לא מתחילים להוריד שכונות בעזה

    שי, 03/07/06 16:37

    כל שעה להוריד שכונה עד לשיחרורו של גלעד.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סתם דיבורים..בסוף תהיה עיסקת חילוף ! (ל''ת)

    כמו תמיד, 03/07/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רק מסירת נשק לאויב יביא שלום. (ל''ת)

    מסירת נשק עכשיו, 03/07/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולטימטום כל שעה יוצא להורג חבר ממשלת החמאס (ל''ת)

    המענה הנכון, 03/07/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חייבים ליצור זיקה הנייה ומשפחתו = גלעד

    דני, 03/07/06 16:34

    וכך כל המנהיגות של חמאס!!! ברגע שהם יבינו כי דמם ובעיקר הדם של משפחותיהם תלוי באופן ישיר בגורלו והשרדותו של גלעד, תראו שהם יהפכו להיות האדבוקטים הגדולים ביותר של גלעד.
    אז כך, גלעד = כל מנהידות החמאס ומשפחותיהם. מה שיקרה לו יקרה להם. וזה פשוט ויעיל כמו שזה נשמע

    הגב לתגובה זו

    • תומך!!!!!!!!! (ל''ת)

      שמאל לשעבר!!!!, 03/07/06 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מצחיק, חמאס מעמיד תנאים!!!

    אלי, 03/07/06 16:31

    אנו אלו שציריכים להעמיד תנאים, 24 שעות להחזר או ________ ,
    אתם יודעים מה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לי יש הצעה גאונית!

    סתם אחד, 03/07/06 16:26

    כן לנהל מו''מ עם החוטפים וכן לשחרר את האסירים תמורת גלעד, וברגע שגלעד יהיה בידינו נמחק את עזה מהמפה !!!!!!
    מה דעתכם?

    הגב לתגובה זו

    • אתה הפאשיזם בהתגלמותו! (ל''ת)

      ערביה, 03/07/06 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לתלות מהרגליים את כל חברי החמאס

    ירו, 03/07/06 16:22

    שנעצרו, מול עזה,בלי אוכל ומים עד שגלעד יוחזר.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לקייייים משא ומתן

    תרוויחו זמן, 03/07/06 16:20

    אולמרט וחלוץ אני לא יודע מה אתם יותר טפשים או סתומים - תנסו לפחות להרוויח זמן כדי לאתר אותו!!! איזה אסטרטגיה מטומטמת!!!! אפילו לשחרר אסירים כדאי - אחר כך תהרסו את עזה. מ ט ו מ ט מ י ם

    הגב לתגובה זו

    • אוף כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

      תמר, 03/07/06 16:32

      הגב לתגובה זו

      • צודק. הגיון כל כך פשוט!!!! (ל''ת)

        דחוף!!!!!, 03/07/06 18:09

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    לשחרר את המחבלים לאלתר!!!!

    דני, 03/07/06 16:20

    מעל עזה, בדבוקות של 100, מגובה של 1000 מטר, ללא מצנח!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גם אם תזרקו 1000מהם זו אינה כניעה, השב את גלעד!! השב את גלעד!!

    לרוה''מ אולמרט, 03/07/06 16:19

    השב את גלעד!!

    אם גלעד חי היום

    הוא לא יהיה חי מחר

    ואף אחד לא יסלח לזה - גם אתה בעצמך.

    השב את גלעד עכשיו, כי אתה לא תוכל לחיות עם עצמך אפילו לרגע אחד , אחרי מותו , אם ירצח,

    תוך אפס זמן נוכל לאסור עוד אלפים מהם, אם נרצה, ואנחנו לא רוצים אותם בכלל, אז שחרר אותם והשב את גלעד, אחר כך טפל בכל דבר אחר.

    בבקשה השב את גלעד, בבקשה,
    אם זה בידך אז תן את התמורה שהם מבקשים, שחרר את האסירים שלהם, במהלך בסיוע עזרה בנלאומית וערבית כדי שקודם כל גלעד יחיה

    בבקשה, ראש הממשלה,

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל מחיר שווה את גלעד בחיים (ל''ת)

    לשחרר את גלעד, 03/07/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האולטימטום היה צריך להיות שלנו!

    מ''ל, 03/07/06 16:16

    איך הגענו למצב בו חבורת טרוריסטים עם כמה רקטות וקלצניקובים מציבה למעצמה צבאית כמו ישראל אולטימטום , למן ההתחלה היתה צריכה להתנוסס מעל חבורת הרוצחים הללו חרב מאיימת בצורת אולטימטום מצדנו שאם ובמידה וגלעד לא יוחזר אז מוטב להם להעלם אל מתחת לפני האדמה או שאנו נעשה זאת בשבילם !
    במקום זאת אנו משחררים הודעות נבובות חוזרות ונישנות כי אנו רואים בהם אחראים לחייו ! לא נכון, מה באמת? מי אחראי אם לא הם ! זה ברור מאליו לכל תלמיד בית ספר בכיתה א!
    הכול דיבורים בלי ביצים וביצים זה חובה ואם אין לכם מנהיגנו היקרים אז חפשו ג'וב אחר .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הלב שלי עם משפחת שליט. לוטו מהגיהנום

    אבא, 03/07/06 16:08

    לפעמים, בחלומות או בחלימה בהקיץ, אני רואה את הבן שלי נפגע. אני יכול להיות המום מזה שעות. משפחת שליט עוברת את זה מוחשית. זה כמו לזכות בלוטו של הגיהנום. הסיכוי שזה יקרה מאד נמוך, וכשזה קורה לך זה משנה את החיים.
    אני מעריץ את המשפחה הזאת ואת התגובות שלהם. אני יודע שאין לי באמת מושג מה עובר עליהם. ואין לי מושג איך הם לא איבדו את שפיות דעתם.
    יש בזה דאגה מחרידה, יסורי מצפון, הבטחות לעצמך ולכולם שאם וכאשר..., תחושת אין אונים, השפלה, בגידה של המדינה אחרי שנתת לה וחינכת לתת, כעס עצום, אבדן האמונה בבני אדם.
    מקווה ומיחל שיחליפו את גלעד שליט באסירים פלסטינים. למרות שזה רע, למרות שהאגו הלאומי נפגע, למרות שאנחנו נכנעים.
    אם לא נשחרר ואם נשחרר זה לא ישנה למי שנגדנו. זה לא יעלה ולא יוריד את כל הנסיונות לפגוע בנו. עלינו להתגונן כמה שיותר. וגם לדעת לפעמים לוותר. להודות שנכשלנו ולהציל את הילד הזה.
    מקווה שיהיה שלום ולא נפגע בהם יותר והם לא יפגעו בנו.
    מקווה שישתחררו אסירים ויחזרו למשפחות שלהם וגם גלעד שליט

    הגב לתגובה זו

    • כניעה לחוטפים תזמין חטיפות נוספות...והפעם, זה עלול להיות הבן שלך... (ל''ת)

      האמת, 03/07/06 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ישראל לעולם לא תיכנע

    Yossi V, 03/07/06 16:07

    אסור לישראל להיכנע לדרישת משפחת שליט לשחרר את בנם בשלום, מהר ובכל מחיר.


    ישראל כבר 58 שנה לא נכנעת ובינתיים רק קוברת את אלפי מתיה.
    לפיכך, אל לנו לסטות מחוק הטבע וכלל מספר אחד ביהודות: ככל שהורגים בנו יותר כך אנו מתחזקים יותר וכך אנו שורדים יותר.
    עם היטלר או בלעדיו היה העם היהודי כיום מונה לא יותר מ-15 מיליון איש. אז מה זה כבר חטוף אחד (מה עוד שהצבא תיכנן את זה) לעומת נצח ישראל.

    מי זוכר היום את יהודה כץ, זכריה באומל וצבי פלדמן? מי זוכר את רון ארד? הלכו. אז מה. העיקר שישראל לא נכנעת.

    מה שרק חסר לנו עכשיו זה את רה''מ אומר בביקורו בבית משפחת שליט ''אני מרגיש אישית כאילו גלעד הוא בני. איני ישן בשקט בלילות, לא אנוח ולא אשקוט עד שאחזיר את גלעד שלנו בשלום הביתה''.

    ולא ידעה משפחת שליט, שלא היתה יכולה ממשלת ישראל להיות במצב אסטרטגי טוב מזה. לא יוחזר גלעד - נמשיך ביתר שאת; יחזור חי - נמשיך בהתקפותינו כדי 'למנוע' את הפעם הבאה; לא יחזור, או יחזור חו''ח מת - או אז תשגשגנה התקפות ישראל במלוא כובדן. אז בינינו מי בכלל רוצה את גלעד חזרה.

    ובינתיים כאמור נמשיך ונתעמר. נמשיך ונקצור חיי אדם. נמשיך לטבוח ולהרוס תשתיות.
    נמשיך לשקר ולהטעות, את כל העולם כולו ואת עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • רק כניעה והשמדת היהודים תשחרר את גלעד אמר יוסי (ל''ת)

      משלום עכשיו, 03/07/06 16:26

      הגב לתגובה זו

      • לא לשקר

        Yossi V, 03/07/06 16:52

        רק דרשתי לאסלם את כולם, הם יראו את האור בחותם הנביאים מוחמד עליהו סלאם, ויצטרפו לדרך הקידמה, הנאורות, הדמוקרטיה, השיווין וכל מה שמביאים איתם המוסלמים ברחבי העולם בניגוד לקולוניאליזם הברברי של האירופאים והאפרטהייד היהודי פשיסטי שפושה בארצות המערב הנחשלות.

        הגב לתגובה זו

        • האסלאם ישלוט (ל''ת)

          Yossi V, 03/07/06 17:35

          הגב לתגובה זו

    • לא פייר! אני דורש שתשלם לי תמלוגים על זכיות יוצרים!

      חסן נסראללה, 03/07/06 16:35

      אני כתבתי את זה אישית באל מנאר, אתה לא יכול סתם להעתיק ולגנוב יצירה מקורית מהמוח הערבי הפורה! חתיכת זבל, חכה חכה אני שולח עליך כמה קטיושות.

      הגב לתגובה זו

    • אתה כניראה ציני (ל''ת)

      לא,זה לא!!!, 03/07/06 16:42

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת קקה, איך אתה מעיז להעתיק מדר שטרימר!

      א. היטלר, 03/07/06 16:55

      בוא יהודון אני שלח אותך לתנורים החמימים שאתה אוהב! בוא מוצצצ מוצצצ בססס בססס

      הגב לתגובה זו

    • לאומר ''נהיה עם ככל העמים''. בבקשה...

      ישעיהו ליבוביץ, 03/07/06 21:00

      אכן: יש להתנהג לפלשתינים כמו שכל עם אחר היה מתנהג במצבנו:
      להפסיק לרדוף אחרי השלום,
      להפסיק להתחשב בשיקולי ''מוסר'',
      להתיחס אליהם כמו שהם מתיחסים אלינו...

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    עד שבשיר אסעד לא יפול לא נגמור.

    זכרונות, 03/07/06 16:03

    סוריה עם אסעד לא יתנו לנו מנוח. הם רוצים דרך הפלשתינים לקחת את ישראל. החלום של סוריה זה הים. אין להם ים. את הפלשתינים הם ישחטו וכך תהיה סוריה הגדולה. הוא פגע רע וחייבים לגמור אותו ואת משטרו. אחרת הסיוט לא יגמר. אבו מאזן ודחלאן הם עובדים בשביל הסורים וכולם החיילים שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • דביל, לסוריה אין ים? קח מפה. (ל''ת)

      ז, 03/07/06 16:53

      הגב לתגובה זו

    • לסוריה יש ים!

      דני, 03/07/06 17:04

      בור ועם הארץ!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    רגע רגע, זה מכון ליווי ? בסטה ? או ממשלה? (ל''ת)

    רועי, 03/07/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולטימטום שמולטימטום. מה קרה? (ל''ת)

    שמעון פרס, 03/07/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי צריך את פסטיהב שליט הניחו למשפחה (ל''ת)

    מתועבים, 03/07/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ביום חמישי בשעה 18:00 תפילת ענק בכותל המערבי לשחרורו של גלעד שליט!!

    ד, 03/07/06 15:59

    ביום חמישי בשעה 18:00 תפילת ענק בכותל המערבי לשחרורו של גלעד שליט!!
    תעזרו לפרסם!!

    הגב לתגובה זו

    • האולטימטום הוא עד מחר ב- 6:00 בבוקר!! שימי לב (ל''ת)

      אולטימטום, 03/07/06 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מצדיעה למשפחה ולגלעד!

    שרית, 03/07/06 15:59

    מצדיעה למשפחה ולא מפסיקה במקביל לחשוב מה עובר על גלעד. אני רק מקווה שהכוחות יעמדו להם!! חזקו ואמצו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק כניעה והשמדת היהודים תשחרר את גלעד (ל''ת)

    ותביא שלום של, 03/07/06 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חוק מוות לרוצחים-בעתות מלחמה

    חמי, 03/07/06 15:58

    כמה כואב לראות את האב הזה מדבר.
    כבר היום צריך להכריז על חוק מוות
    לרוצחים ולאיים שאם יפגעו בשערה
    משערותיו של החייל,גם אנחנו נוכל לאיים על אנשי החמאס כאחראים
    לשלומו של החייל ודינם כדין רוצחים
    ויישלמו על כך בחייהם-דין מוות
    כפי שהוטל על צורר היהודים
    ושיידעו כי גם הם יישלמו בחייהם
    לפי חוק של עם הנילחם על קיומו.
    רק שנטיל על אחד מהם עונש כזה,
    כל העולם יידרוש מאתנו מיד לבטלו,
    בעוד אנחנו מתחננים על חייו של שליט
    והעולם עומד מנגד שותק וחסר אונים.
    חבל.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך - כבר 2 קולות

      עונש מוות למחבל, 03/07/06 16:32

      שאיזה פוליטיקאי ירים את הכפפה בבחירות הבאות הוא ראש ממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפי הארץ הם כבר נכנעו וישחררו אסירים קלים (מה זה) (ל''ת)

    והעם שותק, 03/07/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לממשלה

    אופק בן 10, 03/07/06 15:58

    לתת להם אולטימטום עד 17:30 לא משחררים את החייל כנסו ותמחקו את עזה מעל המפה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שבוע שלם הם מזמזו על אשליית האויב המצרי (ל''ת)

    שמעביר את הכסף, 03/07/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    קצת אמת של דבקה

    לעומת פראבדה, 03/07/06 15:55

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: אין ספק כי האולטימאטום הוא שלב נוסף במלחמת העצבים המתנהלת בין ישראל הפלסטינים, והחמס, וכי בשלב זה עדיין לא נשקפת סכנה לשלומו של גלעד שליט. המדובר באולטימאטום ראשון שאחריו יבואו עוד רבים, כולל הארכת מועדי הפקיעה של האולטימאטומים. אולם עצם העובדה כי החוטפים מפרסמים אולטימאטום כזה, כאשר כוחות צה''ל פועלים בתוך דרום וצפון רצועת עזה, חוזרת ומדגישה את הבעייתיות בדרך המדינית והצבאית מלאת הסתירות בה מטפלים ראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון עמיר פרץ במצב הביטחוני, ואיך דרך זו נתפשת בעיני הפלסטינים.

    מצד אחד מכריזים המנהיגים הישראלים כי 'אין ולא יהיה משא ומתן עם החמס והחוטפים,' וכי 'לא ישוחררו אסירים תמורת החייל החטוף'. מהצד השני, באמצעות שורה של מגעים חשאיים מנהלת הצמרת הישראלית משא ומתן עקיף עם החמס, בו נרמז כי ישראל מוכנה לשחרר אסירים. בעיני החמס והפלסטינים משדרת מדיניות כזו הססנות וחולשה. אותה מדיניות נוקטים אולמרט ופרץ בפעילות הצבאית של צה''ל ברצועה. למרות הדיבורים הרמים והדיווחים המופרזים על ההיקף האמיתי של הפעילות, עד עכשיו מבחינים ומבינים הפלסטינים ממנה שלוש נקודות עיקריות.

    1. מאז חטיפת החייל ב-25.6, ישראל לא בצעה אפילו פעולה אחת ישירה שמטרתה יהיה לנסות לאתר את מקום מחבוא החייל, או ליצור לחץ צבאי על החוטפים. כל הפעולות שבוצעו בכיוון זה היו עד עכשיו מדיניות, שלא נשאו פרי.

    2. הפעולות הצבאיות הישראליות שנערכו עד כה הן מאוד מצומצמות וסמליות, ולמעשה כוחם הצבאי של הפלסטינים ברצועה לא נפגע כלל.

    3. הפלסטינים גם אינם מתרשמים כי הלחץ הבינלאומי שישראל ניסתה לבנות מסביב להם ולסוריה באמת פועל. להפך, הפלסטינים, רואים בדבריה של שר החוץ האמריקנית קונדוליסה רייס מיום א 2.7, אל ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, כי ישראל חייבת למנוע משבר הומניטארי ברצועת עזה, אות אזהרה של וושינגטון לירושלים שלא להרחיב את היקף הפעולה הצבאית הישראלית.

    מעודדים מהתפתחויות אלה, הגיע החמס ב-24 השעות האחרונות למסקנה כי אם אין מנוס מהתנגשות צבאית עם ישראל מוטב כי זו תחולל מה שיותר מוקדם, כל זמן שהחייל החטוף נמצא בידיהם והמודיעין הישראלי איננו מצליח לגלות את מקום מחבואו. מאחר וחייו של גלעד שליט מהווים את הקלף הצבאי החזק ביותר שנמצא בידיהם.

    מה שאהוד אולמרט ועמיר פרץ היו צריכים להבין הוא כי במצבים צבאיים ומדיניים כאלה אין וואקום. ואם נוצר וואקום, כמו הכישלון המצרי המוחלט בניסיון להביא לשחרור החייל, הרי הצד הנע במהירות ובזריזות וממלא את הוואקום הזה, הוא הצד המכתיב את כללי המשחק. בפרסום האולטימאטום, החמס מילא את הוואקום הצבאי והמדיני לפני אולמרט ופרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם ליברמן היה ר''מ, הפלסטינים לא היו מעיזים להתנהג בצורה כזאת (ל''ת)

    הפלסטינים, 03/07/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כן.... אפסים נפוחים.... כן בטח...... (ל''ת)

    דרור, 03/07/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גם ארה''ב הבינה שאסור להכנע לטירור האיסלאמי...

    ליאת, 03/07/06 15:36

    מדובר בטירוריסטים איסלאמים מהסוג הגרוע ביותר שאסור להאמין לאף מילה שלהם ויש לפעול ללא דיחוי ע''מ לחסלם כי אין שום דרך אחרת...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מרחבי השיגור בעזה מכריזים: לא ניכנע לירי הפגזים הישראלים

    נמלה מחולות עזה, 03/07/06 15:22

    מרחבי השיגור בעזה והחולות הציאו הודעה: ''לא נכנע לסטנות הישראלית ולפגזים הישראלים, על החתום טרמיט הנמלה''.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק כניעה מוחלטת והשמדת היהודים (ל''ת)

    תשחרר את גלעד, 03/07/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חלוץ,ואם זה היה בנך...? לא היית מדבר אתם...? (ל''ת)

    הפרופסור, 03/07/06 15:10

    הגב לתגובה זו

    • כניעה לחוטפים תזמין חטיפות נוספות...והפעם, זה עלול להיות הבן שלך... (ל''ת)

      האמת, 03/07/06 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    די לפסטיבל שליט הניחו להם לנפשם (ל''ת)

    מתועבי הספינים, 03/07/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אל תאמינו להם הם כבר נכנעו (ל''ת)

    ברברנים, 03/07/06 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לשחרר את גלעד....

    גלית, 03/07/06 15:06

    במקרה זה אין מנוס מכניעה.....לשחרר את גלעד!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נו טוב, פטמה, הבנו שאת רוצה שאנחנו נכנע (ל''ת)

      אלכס, 03/07/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • כניעה לחוטפים תזמין חטיפות נוספות...והפעם, זה עלול להיות הבן שלך... (ל''ת)

      האמת, 03/07/06 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרץ ''איפוק, איפוק, איפוק איפוק, איפוק, איפוק, איפוק'' (ל''ת)

    איפוק, איפוק, 03/07/06 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הממשלה

    ציקו, 03/07/06 14:59

    יפה , הממשלה עומדת בגבורה ובאומץ מול כל הסחטנות...
    לכל אלה שמדברים על הרגש, אז תפסיקו לבלבל את המוח , כי שחרור
    האסירים הוא הזמנה מחר לחטיפת הילד שלכם....
    אין בשום פנים ואופן להכנע לדרישות המחבלים. אולמרט עומד בזה יפה.
    וכל הקשקשנים של לשחרר....
    תפסיקו לבלבל , פשוט
    ת פ ס י ק ו ל ב ל ב ל א ת
    ה ב י צ י ם .....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מעריב שופר קדימה ? או שאני טועה ? (ל''ת)

    גרין, 03/07/06 14:51

    הגב לתגובה זו

    • פרט נמק והסבר (ל''ת)

      ???, 03/07/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • לא, אתה לא טועה (ל''ת)

      דני, 03/07/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    למשפחת שליט לא לטעות

    שלמה, 03/07/06 14:46

    אולמרט והצבא משחק על גבכם כאשר יש להם יחצנים ולהטוטני מילים. תזכרו מה שכתבתי כאן בשבוע שעבר והתקיים כרוחו וכלשונו. מבחינתו של אולמרט מדובר כאן כמו בכל הקריירה שלו בעוד מצב שבו יש לנצל את יחסי הציבור, בלי לעשות מאומה כדי להתמודד אמיתית עם המצב. בקרוב, אולמרט ישסה את העיתונות נגדכם, כאילו אינכם מבינים מהי טובתו של עם ישראל ואינכם סומכים על צה''ל שיעשה את הדבר הנכון ( וצה''ל יעשה כל טעות אפשרית עם המנהיגות הזאת). הם עשו זאת לאנשים טובים מגוש קטיף שרבים מתוכם הם אנשים נפלאים, והם יעשו זאת בקרוב גם לכם. אל תגידו כלום, ואל תמשכו אליכם אש. החיבוק החם של עם ישראל עליו מדבר אולמרט, עלול להיהפך בקרוב מאד לחיבוק דם מרסק עצמות. תהיו חזקים. אוהב אתכם באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אדוני הרמטכ''ל,שמענו עליכם כבר. (ל''ת)

    ברק משה, 03/07/06 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שחררו את גלעד!

    שליט, 03/07/06 14:46

    שחררו ומייד! מה הקישקושים על סחטנות ? אחרי השיחרור ושיחזור אלינו הילד בשלום אמן, כנסו ותמחקו את עזה מעל המפה. גם נרוויח את גלעד וגם לא נצא פראיירים

    הגב לתגובה זו

    • מי ישחרר ????????? (ל''ת)

      אוהד, 03/07/06 15:01

      הגב לתגובה זו

    • כניעה לסחטנות = הזמנת הרצח והחטיפה הבאים

      סתם איש, 03/07/06 15:58

      כן, וגם להם יהיו פנים, שם ומשפחה אוהבת.

      הגב לתגובה זו

      • אם נמחק את עזה כמו שצריך לא ישאר מי שיחטוף

        הכובש, 03/07/06 16:36

        בכל מקרה את החייל צריך להחזיר,
        אחר כך יהיה מה שיהיה

        אנחנו לא סמולנים שאוהבים למות, אחרי שגלעד יהיה אצלנו הם ישלמו.

        הם חס וחלילה הוא יחזור פגוע, טיהור בסגנון גרמני על כל עזה. סליחה דנה.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    חלוץ בשם מי אתה מדבר

    דוד, 03/07/06 14:43

    מה קרה למדינה

    אחלמה מדברת יותר משר הבטחון

    חלוץ מדבר בש ם מי יודע.?????

    תפסיקו לגמגם

    גשם של קאסמים יורדים

    לא רואי ולא שומעים ליבי עם הדרום

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בוקר טוב אליהו!

    דני דין, 03/07/06 14:41

    טוב שהבנת סוף סוף עם מי יש לך עסק!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבעיה היא שבסוף כן ננהל מו''מ אז

    עודד, 03/07/06 14:39

    חבל שיש אמירות כאלו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לחלוץ - לא לחפש, פרץ מנענע אותך גוטה גוטה (ל''ת)

    הכושלים בע''מ, 03/07/06 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא החמאס נושאים באחריות

    שימו לב לשטויות, 03/07/06 14:36

    אלא אתה רה''מ ושר הבטחון.
    תפסיקו לפמפם לנו שהחמאס אחראי לשלום חיילינו ותסירו מכם את האחריות !
    אם אתם תלמדו לקחת אחריות *באמת* אז תוכלו לשים סוף לפארסה הזו ולהשמיד את הטרור לתמיד !

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אתה תכנע גם תכנע. ריד מיי ליפס (ל''ת)

    חיל הרוח, 03/07/06 14:35

    הגב לתגובה זו

    • מי שאומר ריד מיי ליפס צריך לפחןת להזדהות בשמו (ל''ת)

      צח, 03/07/06 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לחרוש את עזה הלילה- לא להיכנע לתקוף- אסור לחכות-הם עושים לנו ביה''ס (ל''ת)

    לימון, 03/07/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתם בטוחים שהטובים לטייס? (ל''ת)

    דורון, 03/07/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני מצדיע להורים של גלעד שליט. מצדיע לכם!!! (ל''ת)

    מדהימים, 03/07/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נכנענו כבר מזמן

    קובי, 03/07/06 14:26

    חלוץ לא מחלץ ואהוד לא מעודד
    מזמן נכנעו
    בואו נחזור למונדיאל

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רוצים את שליט חופשי אבל..שחרור אסירים יפגע בכל הישראלים

    יהודי, 03/07/06 14:25

    מחר יחטפו חייל אחר וידרשו עבורו את תל אביב ואז מה נעשה? נכנס למשא ומתן..

    שחרור טרוריסטים יביא גל טרור חדש והרוגים וחטופים רבים ואז שליט שוחרר ויהודים רבים ירצחו עקב השחרור

    הפתרון מחייב אי כניעה לתביעות טרור כדי שכל מי שחושב להתעסק עם זה יבין שלא כדאי לו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האינטרס העליון

    אחד העם, 03/07/06 14:25

    הינם שלומם ובטחונם של כל אזרחי ישראל ולא של פרט בודד, יהא החייל גלעד שליט, או כל חייל או אזרח בודד אחר. ''הפרה הקדושה'' ששמה ''פדיון שבויים בכל מחיר'' חייבת להשחט. אם חפצי חיים אנו צריך לשקול על כף המאזניים את התועלת וההפסד של כל מהלך. הכנעות לסחיטת האויבים ושחרור אלפי מחבלים שיהרגו מחר מאות ישראלים הוא מהלך מפסיד. לכן אסור לעשות מהלך כזה אלא להציב אולטימטום לחוטפים שיאמר כך: אם עד שעה 0500 לא ישוחרר גלעד שליט יחל צה''ל במסע להחריב את עזה.

    הגב לתגובה זו

    • עוד כמה שנים ישראל תחפש איך לשחרר אסירים

      חיפאי, 03/07/06 16:16

      ותתחנן לסולם לרדת מהעץ הזה.

      האסירים האלה הם נטל, הם רבים מדי, הם זקנים מדי, חלקם יושבים 30 שנה ובקרוב הם יזדקקו לאחיות שיסעדו אותם ולא סוהרים.
      שלא נדבר על הטעות הטרגית של מאסר ברגותי.
      האסירים הם כמו עזה אבל בשלב מוקדם של הבעיה, כמו שהיה צריך לצאת מעזה לפני שהגיעה לנק' רתיחה ככה היה צריך לשחרר אסירים במשא ומתן למען שאבו מאזן יוכל להראות הישיגם, ובמקום זה נסראללה קיבל אותם. לחמאס לא מפריע להתמקח על גופת גלעד, וזה בגלל עקשנות וצרות אופקים של אנשים כמוך שרואים לנגד עיניהם מטרות דמיונית כמו ''מלחמה בטרור''... ולאף אחד אין קונצפציה איך להביא פה לשקט (הנסיגה מעזה נעשתה מחוסר ברירה ולא מתוך ניסיון להביא שלום).

      ואתה, אם בא לך להקריב את גלעד שליט למען כלום אז זה רק מראה איזה אדם מסוכן אתה.

      הגב לתגובה זו

      • סתם חיפאי שמאלני ותבוסתן. א''ה צודק (ל''ת)

        רון, 03/07/06 16:52

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    חלוץ שקרן

    ג'פטו, 03/07/06 14:21

    עכשיו אני באמת מודאג, שכן האיש דובר שטויות באופן שיטתי, כמו המשפט בנחישות וב-ר-ג-י-ש-ו-ת...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חלוץ קח את המטוס שלך וטוס לאוגנדה תלמד איך עושים מבצעים (ל''ת)

    שי, 03/07/06 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הרמטכ''ל צודק,גם אם זה יעלה בחיי החייל.

    אזרח, 03/07/06 14:17

    אחרת יהיה גל של חטיפות...וסחיטות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אסור להיכנע לטרור!

    אלנתן ליברמן, 03/07/06 14:08

     כל הכבוד לממשלה שתמשיך באיתנה ובבוא העת תדע למחוק את הרצועה.מי שנכנע לטרור מקבל עוד טרור.משפחת שביט חיזקו ואמצו!ה' עמכם!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אסור לשחרר שום ערבי בשום תנאי (ל''ת)

    מני, 03/07/06 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה יהיה אם

    ד, 03/07/06 14:00

    אם החוטפים יעבירו את גלעד לארגון אחר כמו שהיה אם רון ארד?

    אז נכנס ליותר בעיה

    הגב לתגובה זו