• 75.

    יש לטפל

    פקק תנועה, 04/07/06 11:04

    ברוצחי אליהו כפי שהפלשטנאים מטפלים בחיל החטוף לפי אתו הסדר שהם מטפלים בחטוף הישראלי

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם ליברמן היה ר''מ, החיות הפלסטיניות לא היו מעיזות להתנהג כך

    חילופי הנהגה, 03/07/06 18:24

    העם חייב לדרוש חילופי הנהגה.
    ההנהגה הרכרוכית של היום, מובילה אותנו לעברי פי פחת.
    לצאת לרחובות.
    להפגין.
    מובילים אותנו כצאן לשחיטה ללא שום תגובה מצידנו.
    מספיק!!!!!!!!!
    די!!!!!!!!!!!
    אנחנו לא חיים בתקופת השואה כשלא היה לנו צבא וכשלא היתה לנו מדינה.
    ההנהגה הקיימת לא מתאימה.
    עם כל הכבוד, אולמרט ופרץ צריכים לפנות את מקומם למנהיגים שיודעים איך לטפל בחיות הטרף הדו-רגליות.

    בשבוע שעבר זה היה גלעד שליט.
    מחר זה אני ואתה.

    הגב לתגובה זו

    • באנה אחי אתה צודק 100 אחוז

      דודו, 03/07/06 19:16

      אני לא מאשים תשמאלנים שגרים במרכז, הם לא גרים ביחד ם ערבים, אני בתור רמלאי יודע ששום ערבי לא אוהב אותנו, אם לא ניתן להם מכה חזקה הם לא יירתעו, מי שחושב שבמשא ומתן יהיה שלום טועה, אוסלו קימפ דיויד ההיתנתקות, אמרו שאם יפול טיל יכנסו בהם, ולא קורה כלום, צריך להבין דבר אחד, על שטחי 48 כולם מודים שהם שייכים לישראל בגלל שאצלנו יודעים שזה שלנו, אם היינו חושבים ככה על שטחי 67 , גם אז הערבים היו משלימים עם זה

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    להציב אולטימטום למחבלים

    משוגע??, 03/07/06 18:23

    שחררו את החייל או שנהרוג כל יום 10 מחבלים בתלייה
    אין מה לעשות...אני מתנדב לתלות אותם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    להרוג אויבים זה לא תחביב. אבל זה נחוץ. (ל''ת)

    ירמי, 03/07/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ישוחרר נועם שליט

    טינה, 03/07/06 14:57

    וישוחררו איתו עוד 300 ילדים פלסטינאים שכלואים אצלנו. מספיק כבר עם משחקי המלחמה המטופשים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אסור לשחרר בשום אופן!!!! (ל''ת)

    אלדד, 03/07/06 12:59

    הגב לתגובה זו

    • גיבור על חשבון החיים שלי (ל''ת)

      החטוף, 03/07/06 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    דאגה של חכ''ים ערבים?

    רחלי, 03/07/06 12:54

    למי , בדיוק, הם דואגים? האמנם דאגתם לחייל החטוף או לחבריהם, חברי הפרלמנט החמא''סי? ...דמעות תנין...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם נשחרר את האסירים, הם יחטפו חיילים נוספים וידרשו דרישות חדשות!!!

    צביקה, 03/07/06 12:43

    אסור להכנע לטרור.
    אם נשחרר אסירים תמורת החייל, אז הטרוריסטים יבינו שהחטיפות עובדות, ושווה להמשיך לחטוף יהודים.
    אם נשחרר אסירים,האסירים יצטרפו לתעשית הטרור !
    מה שאנחנו צריכים לעשות זה- להעלים את העם הפלסטינאצי!
    אין פלסטינים-אין טרור פלסטיני-אין יהודים שנרצחים בידי הטרור הפלסטיני.

    לשחרר את החייל בפעולה צבאית ללא תמורה לפלסטינים.ובפעולה הצבאית לחסל את כול הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הפלסטינים קוברים ילדים כל יום... ואתם חשים קורבן .... כנסו

    ערבי שלא שונא, 03/07/06 12:37

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות.

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    החודש נרצחו בשטחים הכבושים 97 פלסטינים ומתוכם 36 ילדים ורוב השאר אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    אני מקווה שהחייל יחזור בשלום ומקווה ש 10000 הפלסטינים הכלואים גם הם ישוחררו (מתוכם 278 ילדים.... ).... חשבתם על זה שיש 10000 אסירים פלסטינים ?? או שאתם מקטלגים אותם תחת ''מחבלים'' וכך משתחררים מכל רגכשות האשם ??

    הבסיס לבעייה בין שני העמים הוא לא הקמת המדינה אלא התנהלותה ותפיסתה ''מדינת היהודים'' ולא מדינת כל אזרחיה... כך אתם מבטלים אותנו ומתירים לעצמכם לקפח-לסכל ולהתעמר.

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מזרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • כי הם משתשים בילדיהם כמגן חי (ל''ת)

      רוטשילד, 03/07/06 12:56

      הגב לתגובה זו

    • כשתספיקו לשלוח מתאבדים, קסאמים וחוטפים לצה''ל לא תהיה סיבה לפעול.

      C-cyclist, 03/07/06 13:19

      כל עוד אתם יוזמים רצח של אוכלוסייה אזרחית ישראלית בניגוד לחוק הבינלאומי, צה''ל חייב לפעול נגד המחבלים.

      כל עוד המחבלים מסתתרים בקרב אוכלוסייה אזרחית בניגוד לחוק הבינלאומי, יפגעו אזרחים פלשתינים בפעולות צהל הלגיטימיות נגד המחבלים.

      שבו בשקט, תפסיקו את הטרור, ולצה''ל לא תהיה סיבה לפעול. הציבור הישראלי שכבר בחר בממשלה שרוצה לצאת מהשטחים יתן לכם מדינה. חבל שאינכם מבינים זאת.

      כנראה שה''כבוד הערבי'' שלכם רואה בישראל את האישה הגרושה או האחות הנאנסת שלכם.

      לא תצליחו לרצוח אותנו על ''כבוד המשפחה''.

      הגב לתגובה זו

    • כאילו בפיגועים רוב הנפגעים הם חיילים? (ל''ת)

      מיכאל, 03/07/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • ביננו? - אתה צודק מאה אחוז !! - כל הכבוד !!! (ל''ת)

      ואני ימני בדעות, 03/07/06 14:30

      הגב לתגובה זו

    • גם אני ערבי כמוך...

      אחמד, 03/07/06 17:12

      אבל בצד השני.
      אויבים צריך לחסל. כל ויתור לאוייב אכזר מוליד את האכזריות הבאה.
      אם תיפול שערה אחת משערות ראשו ארצה, ישראל צריכה לפגוע בכל דבר שזז בעזה. אין לי ספק כי אם יהרגו במתקפה כזאת 50 אלף ערבים, תהיה רגיעה כמה שנים ואולי יהיה סוף סוף בסיס נורמלי לשלום אמת . כזה שמשתלם לשני הצדדים.
      העולם ''יזדעזע'' וגם אנשים כמוך ה''מחוברים'' להוויה הישראליתיקחו את זה קשה. אבל התרופה הזאת תהיה טובה גם לילדיך ולא רק לילדָי.

      הגב לתגובה זו

    • יהודים ''אהבלים'' 140,000 הרוגים לא אהבלים

      אור, 03/07/06 19:15

      הערבים הם עם דפוק יש לי פועלים ערבים. המנטליות היא ש''זה מצווה לגנוב מהיהודים''. אז לך תדבר על אהבלים. אין על מה לדבר אתכם תעבדו ותגידו תודה שמספקים לכם עבודה.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אם יום אחד יחטפו אותי המחבלים ...

    מיקי, 03/07/06 12:36

    הדבר הראשון שאני מתכוון לעשות זה להתאבד. כי אני יודע שממשלת ישראל זה אוסף סמרטוטים שעושים רק רוח וצלצולים ובסוף יכנעו וישחררו איזה אלפיים רוצחים - שיחזרו להרוג מייד. ובכך אני אסייע להמשך הטרור ולחגיגת החולשה הלאומית.
    ואני מציע לכל חייל צה''ל לחתום על ''מכתב אישי'' לרמטכ''ל בו הוא מתחייב לשים קץ לחייו במקרה כזה וחסוך בזיון ממפקדיו ומהממשלה. שזה הבזיון של כל אחד מאיתנו כאזרחים.

    הגב לתגובה זו

    • 500 על גופה במקום 1000 על חי לא שווה התאבדות

      C-cyclist, 03/07/06 13:23

      מדוע שהם ישתחררו Over your dead body?

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תגובה חשובה

    א.מ.נ.ה, 03/07/06 12:25

    אל תחזירו את הסיפור של נחשון וקסמן לתמונה די עם העקשנות של הממשלה וההורים חיי הבן שלכם שווה יותר מלהחזיק אסירים....
    העם תתעוררו ותלחצו על הממשלה כי זה יכול לקרוא לכל אחד

    הגב לתגובה זו

    • קרי ''אמנה מונא'' (ל''ת)

      מכירים אתכם, 03/07/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    איזה אויב ציוני? מדינת ישראל כיום היא ציונית? (ל''ת)

    יורם, 03/07/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם החייל יפגע -המוות ישרור בכל עזה ! (ל''ת)

    רוכי, 03/07/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    להחזירו הביתה מייד

    מזי, 03/07/06 12:20

    להחזיר את הילד הביתה להורים שלו מייד !
    אח''כ שיחסלו את כל מנהיגי החמס וימחקו גם את עזה מהמפה.
    מה יש לכם ? אתם מקריבים אותו קורבן ? קורבן למה ?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אפשר לשחרר אסירים בתנאי!!

    יוסי, 03/07/06 12:14

    שלמחרת בבוקר נכנסים לעזה וכובשים אותה ומפילים את ממשלת החמאס.
    חלאס נמאס!!

    קודם להחזיר את החייל הביתה אח''כ לבוא איתם בחשבון כזה שהם ישקלו פעמיים לפני שיחטפו חייל נוסף.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולטימטום

    ציקו, 03/07/06 12:12

    שיחנקו עם האולטימטום הזה.
    בשום פנים ואופן לא חהכנע.
    כניעה זה בעצם הזמנת חטיפות הבאות.
    עם כל הצער למשפחה ולחיל לא ניתן
    להחליט החלטות על פי הרגש אלא יש לראות זאת בהיבט כללי לאומי ועתידי

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אולמארט ופרץ תפסיקו לשחק במשחקי אגו

    איתן, 03/07/06 12:10

    ותחשבו מהר מאוד לאן אתם מתכוונים ללכת עם המקרה החמור הזה.

    הגב לתגובה זו

    • משחקי אגו

      ציקו, 03/07/06 12:18

      תפסיק לבלבל את המוח, איזה משחקי אגו...
      יש כאן משהו עקרוני בינינו לבין קבוצות שמנסים להעלים אותנו.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא נשכח שציפי לבני אמרה לפני חודשוחצי שהיא מבינה פעולות נגד חיילים

    עיתונאי, 03/07/06 12:09

    ולא נגד אזרחים

    הגב לתגובה זו

    • היא ושמאולמרד ייראו מחר באור אמיתי. (ל''ת)

      מני, 03/07/06 12:32

      הגב לתגובה זו

      • מה זה שמאולמרד?שמאל במרד?

        רמי, 03/07/06 15:52

        איזה שנון,ממש חוכמה נוטפת מהאזניים.אותך לפרס נובל.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולמרט נכשלת-תתפטר ומהר!!!!!!!!

    רוי, 03/07/06 12:06

    כל דקה שאתה ראש ממשלה העם והמדינה בסכנה!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    על ישראל להכריז שגורל משעל, הניה ומשפחותיהם כגורל גלעד שליט (ל''ת)

    יעל, 03/07/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אולטימטום שמולטימטום. מה קרה? (ל''ת)

    שמעון פרס, 03/07/06 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לאאאאאאאאאאא!!! אסור לשחרר אסירים!!!!!!! הוא לא היה רוצה בזה!!! אם (ל''ת)

    נמשיך להתקיף, 03/07/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לחמאס: קודם תראו לנו שהוא חי ותוכיחו שהוא עוד בארץ (ל''ת)

    יא נבלות רוצחים, 03/07/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    די לכיבוש!!!!

    איש שלום, 03/07/06 11:56

    צריך לומר את האמת הכואבת: החייל גלעד שליט נחטף בעודו מאייש עמדת תצפית שנועדה להגן על קיבוץ שמאלני. עד מתי ימשיכו ליפול חיילים בהגנה על הקיבוצניקים שמקדשים אבנים וסלעים יותר מחיי אדם? עד מתי הקיבוצים הראוותניים ינקרו את עיניהם של הפליטים העשוקים החיים בצפיפות ובתנאים לא תנאים?

    יש להציע לחמאס להחזיר להם את קיבוצי חבל אשכול תמורת שחרור החייל.

    הגב לתגובה זו

    • כרם שלום - כמשל

      יפתח, 03/07/06 12:18

      א. כרם שלום הוקמה ע''י גרעין של בני עקיבא.
      ב. בכרם שלום כמעט ואין משפחות ותושבים 20-30
      ג. האזור הוצע למוסלמים כשטח חילופי והם סרבו ! הם רוצים את כל ! המדינה.
      ד. עדיף להחזיר להם את עין חוד על כרם שלום.

      הגב לתגובה זו

    • שיחדירו את סביון נראה אם תגיב אותו דבר (ל''ת)

      חמוד, 03/07/06 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט ופרץ: ואם זה היה הילד שלכם, גם הייתם מפציצים בניין נטוש? (ל''ת)

    עצבני, 03/07/06 11:55

    הגב לתגובה זו

    • ואם...

      ציקו, 03/07/06 12:13

      תפסיק לנגן על הרגש...
      ואם זה היה הבן שלך והיו מבקשים את שחרור כל הגליל האם כן הית מסכים...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה קרה? למה לשרת את הספינים של החמאס?

    קול התבונה, 03/07/06 11:53

    מה קרה? עד עכשיו החייל לא היה חטוף? עד עכשיו הוא לא היה בידיהם של רוצחים מתועבים? עד עכשיו לא היו לחוטפיו דרישות מופרזות שמטרתן העיקרית להוריד את ישראל על הבירכיים?
    מה חידש לנו הכרוז הזה?
    המטרה העיקרית שלו הייתה ליצור לחץ ציבורי, ואת זה בדיוק סיפקה לו התקשורת היקרה שלנו.
    תרגיעו!
    האם קיבלתם מידע מוסמך שהוא עדיין חי? בהגינות - לא!
    כידוע המחבלים יכולים לסמוך על כך שאנחנו נשחרר אסירים גם תמורת גופה.
    האם ווידאתם מעל לכל ספק שהם עדיין לא הבריחו אותו דרך המנהרות שלהם לסיני ומשם לאיראן? אהה? לא חשבתם על זה?
    בעצם לא ידוע לכם דבר.
    אז אולי עדיף שתורידו את הפרופיל של הנושא, ותניחו לממשלה לטפל בו בלי לחצים מיותרים. גם ככה זה קשה להם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! כל מילה! (ל''ת)

      שמואל, 03/07/06 13:33

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא לוותר לטרור=שום מחבל לא ישוחרר

    סא''ר יואב כהן, 03/07/06 11:49

    אבל אפשר להסכים לדרישה לספק מים לרצועה

    הגב לתגובה זו

    • לספק מיים?

      ירון, 03/07/06 17:33

      אני מוכן להשתין עליהם ממטוס.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לתת אולטימטום על חיי משעל ועוזריו

    האיסתרתג, 03/07/06 11:49

    כל שחרור אסירים הסתיים ביותר טרור,תיסתכלו על החיזבללה בתור דוגמא,עלינו ללמוד מהאמריקאים שלעולם לא נכנעים לטרור וסחיטות.התנאי שלנו יהיה חיי משעל וכל עוזריו,מעצר והיתנקשות בזרוע המדינית של החמאס,ומצור רצוף על עזה עד שהאוכלוסיה שלהם תחסל אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה לא יפה מה שאתם עושים לאולמרט וגם לא חכם כי מבחינתכם הוא הכי טוב (ל''ת)

    שיכול להיות, 03/07/06 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא לתת אפילו מחבל אחד-שיקפצו! (ל''ת)

    ד''ר רועי לרנר, 03/07/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ל8 על הנייר נראה טוב אבל אתה חיי במציאות

    יוספוב, 03/07/06 11:30

    אחרת לגמרי אבל בלי ליפגוע עדיף שתוכאל טוב תתקלח ותלך לישון אתה חושב שיש לך עסק עם בני אדם הם חיות טרף ולעולם לא מיתעסקים עם חיות טרף :זה כמו לשחק עם נחש צפע .ולכן הפתרון הוא מלחמת חורמה בטרור ולך אומר חלומות נעימים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אלמרט/פרץ....שוב עושים לכם בי''ס.

    ציוני גאה, 03/07/06 11:26

    תפסיקו להסס!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    1000+400=1400

    האזרח ק', 03/07/06 11:26

    איך הגעתם ל400?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נשים וילדים? כ''כ הרבה? מישהו יסביר לי איך יש 400 נשים וילדים עצורים

    תוהה, 03/07/06 11:24

    לא הכל מובן מאליו. למה ישראל הופכת את המעצר המנהלתי למחנה פליטים.
    לא קשור לחייל אותו על החוטפים להחזיר ומיד, על ישראל לעשות בחינה מחדש (לא של מערכות הבטחון, יש גופים אחרים) לכל המדיניות העקומה הזאת...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הדמוקרטיה הישראלית משדרת חולשה. הקשקשת פוגעת ביכולת להשיג יעדיה.

    הספקן, 03/07/06 11:09

    דובר פלשתיני מצטט את הדו''ח של מינה צמח האומר שרוב הציבור תומך בהחלפתו של גלעד באסירים פלשתינים...
    התקשורת מתמוגגת- ''הם קוראים את העתונות העברית''.
    החוטפים ושולחיהם מסיקים שההצלחה ממשמשת ובאה ומקשיחים את עמדתם .

    הגב לתגובה זו

    • לא לוותר בשום תנאי! נ ח י ש ו ת !!!!!!!

      רפי לביא, 03/07/06 11:39

      בכל מחיר!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    התסריט ידוע מראש

    קובי.פ., 03/07/06 11:06

    שמתם לב שפתאום כל המהומות על המשכורות והכספים החסרים בעזה נעלמו כלא היו...............................
    השיטה היא אותה שיטה של ערפאת ימח שמו וזכרו ...כשהתחילו מהומות ושאלות לאן נעלמו כל הכספים הוא פתח באינטיפאדה.........והם אכלו את זה....................................................
    אותו דבר החמאס וכל הממשלה ההזויה שלהם .................................
    קודם הם הכינו את הפעולה וחפרו בשקט מנהרות והכינו את ההצגה......
    אחר כך באה ההצגה הגדולה עם תסריט מוכן מראש של משפחת ראליה .....................................ומייד אחר כך באה ההתקפה עלינו ופתאום הכל זורם כמו שהחמאס רוצה........אנחנו ברצועה ......והעולם חוגג לו עלינו..........ואצלינו אין אפילו אחד בממשלה הדפוקה הזאת שמבין מה לעשות .....................................

    כנראה שהחמאס כבר מכין את ההמשך להצגה ....אם לא יחוסל החמאס כמו הטאליבן אז יהיה פה עוד הרבה יותר גרוע................הפיתרון......צבא בין לאומי בחסות האו''ם ומדינות ערב שינקה את הגדה ועזה מכל אותם כנופיות ששולטות בשטח והקמת שילטון מרכזי וחזק ........ ויש כמה מנהיגים שם רק צריך לתת להם את ההזדמנות...לצערי אבו מאזן פיספס בגדול והוא צריך ללכת ....אין פיתרון אחר...אנחנו חייבים לגייס את העולם כמו שהוא גוייס במלחמת המפרץ הראשונה

    הגב לתגובה זו

    • ראית כמה מהר ברחו האמריקאים מסומאליה???

      נעמה מרעננה, 03/07/06 11:34

      פיגוע התאבדות אחד ולא ישאר פה אף חייל מהכוח הבין לאומי.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    בין 'מועד סיום המבצע בלתי מוגבל'-ל-'שחררו אסירים עד מחר'-מו''מ היום!

    רק מו''מ ומהר!, 03/07/06 10:58

    בין ''מועד סיום המבצע בלתי מוגבל'' ל ''שחררו אסירים עד מחר'' יש עוד יום שצריך לנצל למשא ומתן. כי מחר כבר עלול להיות מאוחר

    ואם השליטים לא מבינים שצריך להציל את שליט, אז הם צריכים ללכת.

    וכמו שאמרו ''מקורות'' - אין דרך צבאית!
    אז או שתמצאו מהר פרטנר או שתלכו.

    הגב לתגובה זו

    • אחמד, ניסיון יפה של יחסי ציבור (ל''ת)

      מוחמד, 03/07/06 11:43

      הגב לתגובה זו

    • הצבא פישל, הצבא מפציץ, יהי שם הצבא מבורך (ל''ת)

      כך חושב העם, 03/07/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שמאלמרד והמשופם נשברו חכו לספינים על חשיבות (ל''ת)

    שחרור רוצחים, 03/07/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ברגע שנתחיל לנהל מו''מ יתחילו אצלם לתכנן חטיפה חדשה (ל''ת)

    לאה, 03/07/06 10:47

    הגב לתגובה זו

    • בתחילה היתה הרוגטקה וזקרו אבנים, והצבא ירה במפגינים...

      מי מעלה מדרגה?, 03/07/06 11:16

      וכך אחרי עשרות שנים, הגענו להיכן שאנחנו.

      והסיבה היא פשוטה: בארץ יש שני עמים.

      וכל עוד שלא נסכים שלשני העמים יש זכויות בארץ נמשיך לעלות מדרגות בחדר המדרגות של האלימות''. כמו שאמר אולמרט: ''לא ניתן להם לישון בלילה''. ומה יעשו הם?

      הגב לתגובה זו

      • אתה גדול!!!!!

        נעמה השפויה, 03/07/06 12:04

        בסוף אם לא נקשיב לך הם ישמידו לנו
        את המדינה

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    עם אני לא זוכר באחד השיחרורים הגדולים של אסירים גל הטרור עלה לקרא

    nissimlev, 03/07/06 10:45

    עם אני לא זוכר באחד השיחרורים הגדולים של אסירים גל הטרור עלה לקראת השנים האלו פי אלף והיו מאות אבידות ופצועים ,

    הגב לתגובה זו

    • עסקת ג'בריל

      ממ, 03/07/06 11:49

      עסקת ג'בריל

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    האולטומטום של הבנדיטים - ברור וצפוי.

    עדי, 03/07/06 10:45

    זה - רגע האמת של שליטים שלנו.
    עד מחר בבוקר נראה את כך האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין פתרון צבאי! כדאי לנהל מו''מ! אין פתרון צבאי! כדאי לנה''ל מו''מ!

    הראש קטן, 03/07/06 10:43

    ראש קשה, הראש הנבחר.
    גם לעם 'הנבחר' ראש קשה.

    כמה עוד אתם מוכנים לשלם?
    -- בדם, באיבוד הכנסה, במיסים, בחוסר רווחה, בפצועים ובהרוגים? ואיזה עתיד אתם רואים לאומה בלי שלום? ואיך אפשר לחיות באיזור שכולו ערבי עם שנאה גדולה, שגדלה והולכת?

    הגב לתגובה זו

    • תודה אחמד על תגובתך, מגיע כל הכבוד לחמאס על יחסי ציבור (ל''ת)

      מוחמד, 03/07/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אליהו אשרי זצל היד לא נשכח אותך למרות (ל''ת)

    התקשורת הבזויה, 03/07/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק חיסול משעל בכל מחיר גם בדמשק יבהיר להם שישראל (ל''ת)

    לא משחקת, 03/07/06 10:37

    הגב לתגובה זו

    • ומה אחרי זה? (ל''ת)

      ., 03/07/06 11:00

      הגב לתגובה זו

      • אחרי זה הנייה יבוא מזיע לקרני עם גלעד (ל''ת)

        זיבי, 03/07/06 11:36

        הגב לתגובה זו

      • אחרי זה יבוא שלום (ל''ת)

        שלום עכשיו, 03/07/06 11:47

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין מה להילחץ - כנסו ותבינו

    שוקי, 03/07/06 10:34

    אם הוא חי - הם לא יגעו בו, כי חייל חי שווה יותר מחייל מת.
    אם הוא מת, מה האולטימטום משנה?
    האולטימטום בסה''כ מראה שהם בלחץ כי צה''ל סוגר עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק ענישה סביבתית של אוכלוסיה סייענית טירור תעצור (ל''ת)

    את החאמאס, 03/07/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מספיק עם החולשה וחוסר הנחישות!

    דורי א., 03/07/06 10:32

    לא יאומן!
    מדוע נמרחים עם הפעולה הצבאית הזו.צריך משהו מסיבי הרבה יותר. למה אנו מחכים?שהם יקבעו לנו את סדר היום?! ממשלה חלשה ועלובה!

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. חולשה וחוסר נחישות.

      א, 03/07/06 11:19

      זאת המחלה המדבקת שבה נדבק כל מי שנכנס לתפקיד עם אחריות.

      הפחד והבינוניות משתקים אותם.

      שיתפטרו. יש טובים מהם. יש אנשים שיודעים לקחת אחריות ולחתוך.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הגיע הזמן שאנחנו ניתן אולטימטום

    אהרן, 03/07/06 10:29

    אם מחכים לצד השני ברור שהכח בידיו וזה לא חייב להיות כך.
    אנחנו צריכים לפעול (בצורה בלתי הפיכה - חיסול) ולא לתת לצד השני לקבוע אולטימטום.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הניה צודק ! הממשלה משוגעת!

    ישראלי, 03/07/06 10:19

    אנחנו שוכחים שאנחנו חיים במזרח התיכון ולא באירופה.
    במזרח התיכון מתנהגים כמו השכנים.
    כלומר בכוח !ניסיון להיות הומנים מתקבל כחולשה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הבלגה אחת ארוכה שמתמשכת

    גלעד לוי, 03/07/06 10:14

    אני כבר לא מאשים לא את רה''מ אולמרט ולא את שר הביטחון פרץ המצב שישראל נכנסה אליו הוא בעיה שנוצרה מהבלגה מתמשכת שהרי מדובר בצבא החזק במזרח התיכון וקבוצת מפיונרים קטנה מצליחה לתעתע בהם,יהיה קשה מאד לצאת ממצב זה וכנראה שיהיו עוד קורבנות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לכל המטומטמים שקוראים לשחרר אסירים

    גידי, 03/07/06 10:11

    מחבלי החמאס לא ישחררו את החייל בתמורה ל 1500 האסירים אלא רק יספקו מידע עליו.....

    זה נראה לכם הגיוני?
    צריך לחשוב הרבה מעבר לארוע הקשה הזה, כניעה לדרישות הטרור תגביר אותו באלפי מונים.
    חייבים להיות חזקים ולא להכנע לתעמולה הפסיכולוגית של חמאס

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קריאה דחופה לכל יצרני הנרות

    יש לנו מנהיג?, 03/07/06 10:01

    יש להגביר את קצב הייצור.
    מחפשים מנהיג בנרות!!!

    הגב לתגובה זו

    • יפה, אהבתי. (ל''ת)

      עידן, 03/07/06 10:12

      הגב לתגובה זו

    • כל כך צודק......... (ל''ת)

      ענברי, 03/07/06 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    באופן ''נורמאלי'',האולטימטום הייה חייב לבוא מצד ישראל

    צברי אחד מהעם, 03/07/06 09:59

    אבל,השהיית החלטה מיידית על ידי ממשלת ישראל נתנה ללא ספק, זמן ''ועליונות'' לטרוריסטים!!
    ממשלת ישראל הייתה חייבת להציג אולטימטום מיידי ונחוש לטרוריסטים לשיחרור החייל שליט.

    אולי...זה הזמן להציג אוטימטום נגדי לשיחרור החייל הישראל,
    עד מחר ב-6 בבוקר!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שלא תהייה אשליה,פעולת צה''ל חייבת להכשל.לא בגלל הצבא,אלא בגלל

    דרור, 03/07/06 09:57

    הפוליטיקאים.
    מבחינת החזרת יגאל שליט, ברור שאם לא תהייה הזדמנות לשחררו בפעולה צבאית ממוקדת,ממשלת אולמרט תשלם כופר גבוה. השמאל הקיצוני, עכשיו מפי ח''כ זהבה גלאון, כבר מתחיל ללחוץ בכוון.

    מבחינת המלחמה בטרור, ממשלה שהכריזה על כניעה אסטרטגית לטרור, לא יכולה לנצח גם במהלכים צבאיים כאלה ואחרים.


    הגב לתגובה זו

    • פעולת צהל חייבת להיכשל כי מעולם לא הצליחו פעולות חילוץ

      יוסי, 03/07/06 10:16

      ואנטבה לא שייכת לעניין.

      הגב לתגובה זו

      • אנטבה שייכת לעניין, ואתה תעמולן פלשתיני (ל''ת)

        גם אליך יגיעו!, 03/07/06 12:44

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    פרצה לגנב

    חיים הנביא, 03/07/06 09:57

    דברי הרמב''ם
    אין פודין את השבויים ביתר על דמיהן, מפני תיקון העולם--שלא יהיו האויבים רודפין אחריהם לשבותם; ואין מבריחין את השבויים, מפני תיקון העולם--שלא יהיו האויבים מכבידין עליהן את העול, ומרבים בשמירתן.

    הגב לתגובה זו

    • 21 (בשם הרמב''ם) צודק לגמרי.

      יוסי, 03/07/06 10:55

      מאות אנשים בעבור אדם אחד זה קצת מוגזם, לא? הם יתרגלו לזה וכך יאלצו את השמאל הרכרוכי לוותר על כל דבר אפשרי.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    להציג אולטימטום נגדי - יש בבתי הסהר שלנו מספיק קלפי מיקוח (ל''ת)

    לאה, 03/07/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ישראל צריכה להגיב באולטימטום זהה.

    דן, 03/07/06 09:55

    אם גלעד שליט יוצא להורג ישראל בתגובה תוציא להורג אסיר פלסטיני.

    הגב לתגובה זו

    • חייל שלנו כנגד פלסטינאי?

      אתי, 03/07/06 10:09

      אחד כנגד אחד? זה השווי שאתה נותן לחייל שלנו? אני אומרת את כל האלף שביקשו לשחרר תמורתו

      הגב לתגובה זו

      • ואם אחרי זה יחטפו חלילה עוד חייל?

        אם יפגעו בחייל, 03/07/06 11:40

        נשחרר להם עוד אלף רוצחים?
        אסור להיכנע לטרור ולסחטנות!!!

        הגב לתגובה זו

    • למה 1? (ל''ת)

      שמוליק, 03/07/06 10:11

      הגב לתגובה זו

    • התכוונת אסירים...ברבים!!! (ל''ת)

      מושיקו, 03/07/06 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם גלעד שליט לא ישוחרר אנו נסגור את התיק עם רוצחי ישראל

    חיים, 03/07/06 09:54

    הגיע הזמן שגם אנו ניהיה קשוחים בעמדותינו ונציב גם אנו אולטימטומים של לסגור תיקים כך האיום שיש למדינת ישראל בידיה רב מאשר למדינת הרוצחים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פוליטיקאים ועיתונאים שימרו על שקט תיקשורתי!! ''תנו לצהל לנצח''

    דוד, 03/07/06 09:54

    פוליטיקאים ועיתונאים שימרו על שקט תיקשורתי!! ''תנו לצהל לנצח''
    פולטיקאים שיתקו
    עיתונאים החרישו
    תנו לצבא לנהל את העיניינים !!! רק כך יכול הצבא לנצח !!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      ג'קי, 03/07/06 10:06

      כל מילה שכתבת אכן נכונה וישתנו ל מ י ק צ ו ע נ י ם לבצע את משימתם בהצלחה.

      רק הם יודעים מה ואיך לעשות ואני בוטח בהם.

      הצלחה רבה לחבר'ה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לשחרר מיד את לוחמי החופש הפלשתינאים

    נעמה השפויה, 03/07/06 09:51

    ממולץ מאוד לבצע את מהר מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אנשי החמס

    עמוס, 03/07/06 09:49

    על ישראל להצהיר שהם יקבלו את חברי ממשלת החמס העצורים בידינו באותה צורה שאנחנו נקבל את החייל שלנו. אם הם מחליטים להרוג אותו הם חייבים לקבל רק את הגופות בחזרה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זאת שעתה של מדינת ישראל ברשות אולמרט

    א, 03/07/06 09:45

    לישראל אסור להיכנע יש לצאת למבצע ולשחרר את הילד הזה.
    אם ישראל תענה לדרישות החוטפים ישראל תאבד את כושר ההרתעה ותהיה ללעג ולקלס.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם הם יסגרו את התיק גם אנחנו נסגור את עזה לצמיתות

    ש.לוין, 03/07/06 09:42

    אם המחבלים יממשו את זממם עזה תהפוך להיות עיר רפאים אין יוצא ויאן בא . החיים שם יהיו גרועים יותר מהגיהנום .

    הגב לתגובה זו

    • והעולם ממש יאפשר לנו לעשות את זה

      זולפי, 03/07/06 10:01

      (חבל שלא)

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם המיצרים יודעים היכן גלעד,אז גם הנייה יודע.לכן ראשו גם מתנדנד ולא (ל''ת)

    רק שלו, 03/07/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פוליטיקאים ועיתונאים שימרו על שקט תיקשורתי!! ''תנו לצהל לנצח''

    דוד, 03/07/06 09:38

    פוליטיקאים ועיתונאים שימרו על שקט תיקשורתי!! ''תנו לצהל לנצח''
    פולטיקאים שיתקו
    עיתונאים החרישו
    תנו לצבא לנהל את העיניינים !!! רק כך יכול הצבא לנצח !!

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      אני, 03/07/06 09:55

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת את התקשורת והשמאלנים (ל''ת)

      א, 03/07/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולטימטום למחבלים - שחררו את החייל או שנמחק את כל עזה (ל''ת)

    Athlon 64, 03/07/06 09:37

    הגב לתגובה זו

    • ומי יעשה את זה? אולמרט? פרץ? חלוץ? חחחחח

      ליברמן היה יודע, 03/07/06 10:18

      היום היינו צריכים את אביגדור ליברמן כראש ממשלה ואת בוגי יעלון כשר ביטחון.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לפחות מישהו יודע לקחת החלטות בזמן משבר...ממשלתינו=ריכוז חכמי חלם (ל''ת)

    מנהיגנו=חלם, 03/07/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט&פרץ&חלוץ תעצרו, תחשבו לפני שאתם רצים בשיגעון

    משה, 03/07/06 09:36

    לאור ''המלצות'' הדרג הצבאי של הקצינים המדושנים (תרתי משמע'') לאחר הביזיון בכרם שלום ושבי החייל גלעד שליט.
    מה עושים ?.
    בו נעבוד בשיטת האלמינציה, מה לא עושים?.
    א. המשך ישיבה בעזה (גם אם נחסל 1000 מחבלים!!!!!!!!!) תסיר את איום הקאסמים & החזרת החייל ----- בוודאי שלא.
    ב. האם שווה להמשיך בפעולה צבאית בעזה ובכך לסכן את חיילי צה''ל, לגרום לאובדן בנפש של חיילי צה''ל גם אם מדובר בחייל אחד למול 1000 מחבלים---- בוודאי שלא (כך תאמר כל אם עבריה נורמלית).
    ג. האם יש הגיון צבאי או פוליטי בירי מתמשך של פגזים לעבר חולות --- בוודאי שלא שכן חבל על התחמושת שכן היא עולה הרבה כסף ובמקרה הטוב משמשת כאימון טוב לחיילי צה''ל.
    ד. המשך גיחות מעל דמשק ע''מ לבצע רעש & צלצולים יגרום לאסד לגרש את משעל --- אין קשר בין שני הדברים.
    ה. המשך מאסר מנהיגי החמאס (נכון ארגון שתומך בטרור כמו פתח ושאר ירקות!!!) יגרום להחזרת החייל השבוי ----- מה הקשר?.
    לכן מה עושים?.
    א. נכנסים למשא ומתן לשחרור החייל גם במחיר שחרור אסירים (שחררנו מאות אסירים תמורת גופות & סוחר סמים!!!!).
    ב. משא ומתן מדיני גם מול החמאס (אפשר לחשוב שאבו מאזן מנהיג הפתח הינו מנהיג מסוג אחר...), תוך נכונות לחזרה לגבולות 67 (כולל גושי התיישבות & מזרח ירושלים) וכן חזרת הפליטים למקומות מהם גורשו.
    רק כך ורק כך יהיה שלום.
    ג. לכם תושבי יהודה ושומרון תעשו לנו לתושבי ישראל האמיתיים ותעזבו מרצונכם את שטחי יו''ש, זה יחסוך לנו ולעם הפלסטיני הרבה והרבה דם, הרי לבסוף ניסוג משם בדיוק כפי שאני צועק כבר 30 שנה ליציאה מעזה (ואכן זה בוצע ע''י ממשלת ליכוד וע''י ראש ממשלה הכי מיליטנתי שהייה לישראל בשנים האחרונות).
    חבל שנעשה זאת בעוד 40 שנה (כמו שלבסוף נסוגנו מעזה) לאחר שעשרות אלפי בני אדם יהרגו משני הצדדים.
    יהודים & פלסטינאים יחיו פה לנצח ביחד אחד בתוך השני שכן לבסוף נהיה תלויים אחד ליד השני.

    הגב לתגובה זו

    • חזרת פליטים לישראל?

      אורן, 03/07/06 09:43

      השתגעת? אתה רוצה מדינה יהודית או ערבית פה?

      הגב לתגובה זו

      • מה נראה לך? הוא שמאלני. (ל''ת)

        יוסי, 03/07/06 09:49

        הגב לתגובה זו

        • מה פתאום, הוא ימני קיצוני, מצביע למרזל (ל''ת)

          רוני, 03/07/06 10:44

          הגב לתגובה זו

    • הכי חמור זה שאתה תובע לחזור על טעויות

      ראובן, 03/07/06 09:45

      חוץ מזה כל הניתוחים שלך פשטניים להחריד ומבוססים על חוסר הבנה במוחלט בדינמיקה של משא ומתן ובניית יחסים בין ישויות בסדר גודל כזה.

      הגב לתגובה זו

    • משה, תגובה ארוכה של בן אדם תמים

      אהד, 03/07/06 09:48

      הרצון שלך אולי טוב, אבל אתה בן אדם מאוד תמים שחושב שאם תיתן להם הכל יהיה שלום, עד שלא תעוף מפה לגמרי לא יהיה שלום, וחבל שעדיין לא קלטת את זה.

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שכדאי שתתחיל לחפש בית...

      מתנחל, 03/07/06 09:49

      כי לפי התאוריה שלך גם מדניה תצטרך להתפנות.

      פשוט, זה ענין של זמן עד שגם אצלכם יהיה מסוכן = לא שווה לשלוח חיילים = להתפנות\להתכנס\להתנתק

      צבא נועד להגן על המדינה, וידוע שהדבר כולל לעיתים נפגעים. זה עדיף מפגיעה באוכלוסיה אזרחית. ולכן טוב שאם את האזרחים סולקו מעזה ישאר שם הצבא כדי למנוע את הבזיון של ירי הקסאמים שמתרחש משם כל יום.

      הגב לתגובה זו

    • למה כל הדרישות שלך הם בכיוון אחד?

      יוסי, 03/07/06 09:54

      מי ערב לך שגם כאשר נחזיר את עכו, הם יסתפקו בכך?
      קליטת 10,000 מתנחלי הרצועה היא משימה שישראל לא מצליחה לעמוד בה. איך היא תצליח עם מאות אלפי תושבי השטחים?

      אתה פשוט לא הגיוני.

      הגב לתגובה זו

    • מוסא מדהאנייה...על מי אתה ''עובד'' ?! (ל''ת)

      אה ???, 03/07/06 10:06

      הגב לתגובה זו

    • המסקנות שלך מוטעות מהשורש.

      אילנית, 03/07/06 11:20

      ההנחה המטופשת שלך שכל פעולה צבאית היא פסולה מכיוון שלא תחזיר את החייל החטוף, נהיית יותר מטופשת לאור המסקנה שלך לחזור לגבולות 67' ולחלק את ירושלים ואז יחזירו את החייל החטוף. א. כפי שאמרת בעצמך, החמאס הוא לא פראייר, ויחזיר את החייל רק בתור גופה, וגם זה לא בטוח.
      ב. החמאס לא רוצה את גבולות 67', גם לא את גבולות 48' , הוא רוצה הכל, הכל. ואם אתה לא מאמין לזה- תפתח כל ערוץ פלשתיני שיעלה בדעתך, ואז תאמין. ג. ע''י שחרור מחבלים, הפלא ופלא, יש עוד פיגועים, אתה לא מאמין? תספור כמה פיגועים נעשו ע''י מחבלים ששוחררו מהכלא הישראלי. ואז תאמין. דץ אם יש דבר אחד שאולי מרתיע את המחבלים זו פעולה צבאית שהורגת אותם... אתה לא רוצה לסכן את חיילי צה''ל? בבקשה, תתקוף מהאוויר- לא ברגל, רק מהאוויר, ותפסיק להתחסד ולרחם על נשות הרוצחים וילדיהם, כי הם משתמשים בילדים שלהם להגנה, הם יודעים שאנחנו כאלה אדיוטים. כן, להפציץ אותם בלי סוף, עד שהם ישחררו את החטוף וירימו דגל לבן- ואז הם לא יעיזו לעשות שום פיגוע נוסף, כי הם ידעו שזה רק לרעתם. אבל כל עוד יש בתוכנו אנשים כמוך, שמוכנים לנשק לרוצחים ת_ שלהם, לא תהיה לנו הרתעה, ימשיכו להיות פיגועים וחטיפות.... גם או, בעיקר, אם נעשה את כל התוכנית שלך, מההתחלה עד הסוף.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש להודיע להם שבמקרה כזה לא ישארו שם אפילו נמלים. (ל''ת)

    משחקים באש, 03/07/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני לא יודיע כבר מה להגיב,,אבל

    מוטי חיפה, 03/07/06 09:35

    ישנה אמא אחת במיצפה הילה, שאים יש אלוהים שיהיה בעזרה, אמן

    הגב לתגובה זו

    • התגובה הכי חכמה שפורסמה אי פעם. (ל''ת)

      מצטרף לתפילה., 03/07/06 09:51

      הגב לתגובה זו

    • אמן אמן ועוד פעם אמן (ל''ת)

      כן יהי רצון, 03/07/06 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    חבל שהם אלה שנותנים את האולטימטום!!

    א, 03/07/06 09:34

    במקום שאנחנו נהיה הצד החזק והמאיים!
    ישמור ה' את גלעד חזק ובריא!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מציע אולטימאטום נגדי

    הקוסם, 03/07/06 09:33

    אם עד 6:00 מחר אין חייל, אין עזה.

    הגב לתגובה זו

    • רק מה הבעיה

      זולפי, 03/07/06 10:04

      העולם לא יאפשר לנו לעשות את זה, וחבל...

      הגב לתגובה זו

      • כולם אומרים שאתה גנב, אז לך באמת לגנוב... (ל''ת)

        1234, 03/07/06 11:11

        הגב לתגובה זו

      • העולם יאפשר-אח''כ נסתדר כבר (ל''ת)

        א., 03/07/06 12:57

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני חושש לחיו, הערבים פחדנים ושקרנים - עוד לא הראו סימן חיים? למה?

    ארז, 03/07/06 09:30

    בהתחלה פורסם שחטפו גופה ומהר מאד שינו לחייל, נקווה שזה לא המקרה של אליהו פנחס ז''ל - השקרנים הערבים שחקני פוקר גרועים, והם לא מסוגלים לאיים (פוקר) כל עוד יש להם קלף אמיתי.

    נתפלל

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואם לא גם אנחנו נסגור את התיק של החמאס,עד האחרון. (ל''ת)

    חייל ישראלי, 03/07/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסור להכנע לטרור של ממשלת החמאס - יש להפעיל עליהם לחץ בינלאומי

    יהודה, 03/07/06 09:28

    אסור להכנע לטרור של ממשלת החמאס - יש להפעיל עליהם לחץ בינלאומי
    רק כך ניתן לשחרר את החטוף. אסור להכנע לטרור ולספק את החוטפים, אחרת גל של חטיפות יציף את מדינת ישראל.
    חייבים להיות חזקים במערכה הזאת כדי למנוע מערכה גדולה וקשה הרבה יותר !
    להלחם בטרור עד חורמה וללא היסוסים.
    הטרור של חמאס וחיזבאללה בונה על התקשורת המערבית כדי להלחם פסיכולוגית באוסלוסייה האזרחית. ללא במה תקשורתית הם לא היו מצליחים בכלום.
    יש להודיע שכל פגיעה בחייל החטוף - תהפוך את הנייה למועמד לחיסול ואחריו כל הנהגת החמאס !

    הגב לתגובה זו