• 59.

    וילנאי מוכיח שהוא לא רק מנהיג צבאי אלא אדם עם לב-כל הכבוד!

    שי, 05/07/06 10:28

    הרי ברור שבתור מפקד בכיר במבצע הוא הפעיל אך ורק שיקול דעת מבצעי וכנראה שהוא עשה את זה בצורה יואת דופן. כעבור שנים מותר לא לערוג לחברו הטוב - אדם מצויין!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    על מה הטררם?

    שוקו, 04/07/06 17:13

    הוא בעצמו אומר שמדובר בתחושת בטן אישית ולא רציונאלית, שהוא לא רוצה להקריב חבר אישי כדי להציל מאה אנשים זרים, אבל שהוא יודע שזה הדבר הנכון לעשות.

    כמה מכם היו רצים להקריב אדם אהוב כדי להציל חבורה של אנשים שאתם לא מכירים? תרבות הטוקבק המבחילה בשיאה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה לכעוס על מתן וילנאי

    אור, 04/07/06 16:37

    הטעות היחידה של מתן במקרה זה שהוא אמר לעיתנאי מה הוא מרגיש. צריך תמיד לזכור שהעיתונאים לא תמיד מצטטים במדויק את ששמעו ומוסיפים לא פעם נופך משלהם.
    . וזה נכון לגבי כל אחד ולגבי כל עיתונאי לא רק לגבי מתן במקרה זה.
    אין לדון אדם על רגשותיו - עם רגש אי אפשר להתווכח. לבן אדם יש היגיון ויש רגש ולא תמיד הם מחוברים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    המסקנה הבאה של וילנאי ''מדינת ישראל לא שווה את זה''

    יאיר ל, 04/07/06 11:01

    ואכן,
    מדינה המנוהלת בידי השילוש הקדוש של השמאל: תקשורת-פרקליטות-בג''ץ, אינה שווה שינתנו חיים עבורה ואפילו אינה שווה שמישהו יסבול עבורה ( עיין ערך פולארד )

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הרבה

    פקק תנועה, 04/07/06 10:54

    מדינאים של ישראל. שחלפו בראשם מחשבות כמו זו .ורמו לישראל נזקים מדיניים חברתים גאוגרפיים וביטחוניים בלתי הפיכים עד היום .והעם שותק ולא מבין את גודל הבעיה. שבה אנו נימצאים . היום מבחינה כללית

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פעולה מדהימה בקנ ה מידה מיתולוגי

    ריקי, 04/07/06 06:57

    כואב הלב על יו ני נתניהו וגם על סורין הרשקו שנמצא עד היום פגוע מוח בבית הלוחם עם מלווה פיליפיני - בחור של סיירת מטכל שנתן הכול
    שונאים אותנו בטירוף ואנחנו משלמים יום יום בבחורים הכי מדהימים ובנכויות רגשיות וגופניות
    תנו כבוד גם לנכים שלא פעם מבזים ומזלזלים בהם ואני נשואה לאחד מהם

    הגב לתגובה זו

    • מעריץ אותך (ל''ת)

      כ, 04/07/06 07:53

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה אתך לכל מילה כל הכבוד לך!! (ל''ת)

      עדי, 10/07/06 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    First class Warior

    Gilead Lombroso, 04/07/06 03:43

    I am not trying to judge what Matan said about Antebe, but I am judging most of you who have a big mouth and trying to demote his image and what he did for this nation while serving in the army. Matan is a first class fighter, with no fear. As a soldier who served under him I can clearly tell you all that he is also a very smart guy who handles military operation very brightly. He might have changed but because of his military past we all owe him so much.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    וילנאי אותיות אוי לנו (ל''ת)

    הקשב! עבור לדום, 04/07/06 03:10

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    MATAN U R A LOOSER

    FRED, 03/07/06 23:13

    MATAN VILNAI IS THE BIGESET LOOSER OF ALL TIMES.
    ANY THING HE DOES LOOK LIKE HE LOOS.
    TO SAY ABOT THE BIGGEST MILETARY OPORATION THAT ISRAEL DID THAT IT WASENT RIGHT ITS KIKE TO SAY THAT IDF DONT NEED TO LOOK FOR GILAD SHLIT.
    THANK GOD THAT MATAN IS NOT IN POWER.
    FRED

    הגב לתגובה זו

    • לפי מה קבעת שהוא לוזר ?

      אבנר, 04/07/06 03:53

      מעניין איך אתה מסתדר בלוס אנג'לס עם אנגלית של כיתה ג' .
      דרך אגב אתה יודע לאיית באנגלית את המילה הובלות (מובינג) ?

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    איך לעוות דברי אדם ולעודד עדת טוקבקיסטים משולהבים להיתלהם עליו

    מוטי, 03/07/06 22:47

    הכותרת : ''אנטבה לא היה שווה את מותו של יוני''.

    בגוף הידיעה: '' ''זו מין מחשבה שעלתה לי בראש'', הסביר. ''לא מחשבה חכמה, לא נכונה. היא רגשית. כי היו יותר מ-100 בני ערובה, וכל אחד הוא בן אדם. כל אחד הוא עולם ומלואו''.

    מה שאמר וילנאי זה שזו מחשבה שעלתה לו בראש לאחר מות חברו והוא יודע שהיא לא חכמה ולא הגיונית אך בכל זאת היא עלתה לו בראש.
    הוא לא אמר את הכתוב בכותרת אלא תיאר מה חלף לו בראש.

    מה עושה כתב חרוץ וחכם:
    מפרסם את המחשבה שחלפה לבן אדם בראש כציטטה שלו בכותרת.

    מה עושה טוקבקיסט מתלהם:
    כותב תגובה מתלהמת ללא קריאת והבנת הנאמר (בדיוק מה שרצה הכתב שיעשה).

    מתן היה מפקד שלי בצבא ומאוד הערכתי אותו ככזה. הבן אדם היה מפקד מעולה אהוב.
    מאז שעבר לפוליטיקה הערכתי אליו פחתה מאד.
    למרות זאת על האמירה הזו ועל האומץ הכרוך בה (או שזו סתם תמימות) אני דוקא מעריך אותו מאד.

    הגב לתגובה זו

    • אכן וילנאי הוא אדם טוב, מפקד בנוני ופוליטקאי נכשל

      מתן בסדר עדיף, 04/07/06 02:00

      אלוף הטפשים הולנאי הזה, הלא רק לפני כמה שבועות השתמש במילה האנגלית הגסה מכל כלפי פרץ
      שילך הביתה ויחיה על הפנסיה שלו יהיה טוב לכל העם

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    וילנאי בחור מצוין, אבל פה הוא בהחלט טועה. היה שווה. (ל''ת)

    מפוכח, 03/07/06 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    וילנאי : אם תשתוק לא תסגיר את טיפשותך . (ל''ת)

    אבו יסמין, 03/07/06 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אכן רק בצהל מסוגל אפס כזה להיות אלוף, אלוף

    מורה למתמתיקה, 03/07/06 21:15

    התכונה של אפס היא שמה שהוא יותר גדול הוא יותר אפס

    הגב לתגובה זו

    • האלוף וילנאי הוא לא האפס היחידי בצהל (ל''ת)

      אפס מאופס, 04/07/06 05:17

      הגב לתגובה זו

      • אם הכוונה לברק, אני מסכים (ל''ת)

        מכת ברק מסוכנת, 04/07/06 08:26

        הגב לתגובה זו

        • הטיפשות של ברק ניתנת לתיאור כאין סוף לא כאפס (ל''ת)

          מורה למתמתיקה, 04/07/06 08:41

          הגב לתגובה זו

        • אהוד ברק, חייל מספר אחד!

          קצת כבוד, 04/07/06 09:05

          המעוטר ביותר בתולדות צה''ל.
          בנוסף לברק היה האינטגריטי לחזק את ידי שר הביטחון,יריבו הפוליטי פרץ, ולא לרקוד על הדם.

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    עד מתן תתנו לו לפתוח את הפה למסכן הזה? (ל''ת)

    מסכן שהיה פיקוד, 03/07/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה אתם בוקים ?

    חייל, 03/07/06 18:00

    מתן איננו מטיל ספק בנחיצותו של המבצע.
    מה שהוא אומר, או מתכוון לומר, לפי הבנתי, שהצער שהיה לו ממותו של חברו יוני גובר על קורת הרוח שהיתה לו מהצלחת המבצע.
    אני חושב שהרבה מאתנו מרגישים כך.

    ועכשיו, מה דעתכם לנעול את הוויכוחים המטופשים כולל אלו שבין מוקי בצר למשפחתו של יוני ושאר הלוחמים שהשתתפו במבצע. הדיונים העקרים הללו אינם מוסיפים כבוד לאיש ואינם יכולים לשנות את העובדות. השורה התחתונה: לשמחתנו היה מבצע שהצליח, יוני ז''ל ו3 בני ערובה נהרגו לדאבון לבנו וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מתן הקטן יוצא רע !

    שלו, 03/07/06 16:39

    דיי מתן
    for the sak of old days
    תסתום את הפה,ורד מהבמה
    אכזבת אותנו מספיק!!!

    הגב לתגובה זו

    • קשה לו למתן

      מכלוף, 03/07/06 20:54

      קשה לו למחט 35 מתן וילנאי שקצין החימוש של החטיבה עמיר פרץ
      התברר כחכם ומוצלח ממנו.
      מתן החיים זה לא דרגות ...תתעשט

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הקנאה דפקה לו את השכל לחלוטין

    אורית, 03/07/06 16:06

    מה קרה לוילנאי ''השקול'' מתברר פתאום שהוא פוליטיקאי קטן

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הוילנאי הזה הוא בוק רציני (ל''ת)

    איציק מרדכי צדק, 03/07/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    וילנאי

    ענת, 03/07/06 15:11

    מה קרה לאיש הזה? האם הוא איבד את כל שינו שאין מי שיעצור את הלשון שלו? מילא טיפשות אבל כמה רישעות. בושה וילנאי!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    וילנאי , כשתהיה לך מחשבה חכמה - שתף אותנו. עד אז - שתוק ! (ל''ת)

    יושקו, 03/07/06 14:56

    הגב לתגובה זו

    • יושקו משיח יגיע יותר מהר מאשר מחשבה חכמה לוילנאי (ל''ת)

      אני מאמין בביאת, 04/07/06 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חבל על דאבדין

    מיכל, 03/07/06 14:07

    נכון מאד. לולא היה יוני נתניהו נהרג, בשל טעותו שלו, למרבה הכאב, כי אז לא היינו מקבלים את אחיו המומחה לטרור בינלאומי כראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • מיכל,מה הקשר? (ל''ת)

      דני, 03/07/06 15:49

      הגב לתגובה זו

    • די!

      יריב, 03/07/06 17:23

      אין לי סיבה אחת לאהוד את ביבי כרוה''מ או כמנהיג הליכוד. אבל צערו על אחיו אמיתי ונוגע. די, יש גבול!

      הגב לתגובה זו

      • יריב אני מסכימה עם כל מילהשלך (ל''ת)

        עדי, 10/07/06 11:18

        הגב לתגובה זו

    • מיכל את לא יודע כלום אז תשתקי!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      עדי, 10/07/06 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ההפסד לראשות המפלגה מוציאה מוילנאי פנינים תקשורתיים (ל''ת)

    יוסי, 03/07/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נמאס לשמוע את את וילנאי בחודשים האחרונים (ל''ת)

    בועז, 03/07/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    וילנאי שוב יורה מהמותן

    גבי, 03/07/06 12:27

    עם כל הצער על מותו של כל חייל, ובוודאי על מותו של מפקד אמיץ, האמרה שמותו לא היה שווה את מבצע אנטבה, אינה מצטיינת בשכל רב ונוספת לשלל האמרות של מתן וילנאי, לשעבר, שר וסגן הרמטכ''ל.
    על-פי גישה זו, מותם של כה רבים, לא היה שווה ואינו מצדיק את הקמתה ואת קיומה של ישראל. - היוצא מגישת וילנאי, שעלינו לארוז וללכת לארצות הים.

    הגב לתגובה זו

    • יש עוד אפשרות

      חזי, 03/07/06 20:52

      ללכת עם דרישות החוטפים
      יתכן והסיפור היחה נגמר טוב יותר
      גם היום ההתעקשות לא חכמה
      החוטפים נמצאים במצב נואש אסור לשחק אתם במשחקי אגו

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ולנאי מאבד את שפיות דעתו!

    עופר, 03/07/06 12:23

    מה קורה לו?
    יכולת ההרתעה, הצלת מאות יהודים וישראלים מרצח אפשרי, מורשת קרב שבנתה לוחמים, כל אלו נופלים אל מול הרגש הילדותי של ה''אלוף''? מה הוא לא יעשה כדי לקבל כותרת על חשבון פרץ?
    יוני נתניהו לוחם יקר יזכר לעד כיהודי וישראלי גיבור!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הוא גם אמר ''אני מתנצל שטסתי לחילוץ באנטבה''

    טל ס, מה קורה?, 03/07/06 12:09

    (בכינוס שפרץ לגלג על הגנרלים ואדמירלים) וגם אמר ''פרץ מסכן אותנו בחוסר נסיונו'' (התנצל)
    בנוסף הוא אמר ''פאק אוף דו-שיח'' (בלשכת המפלגה) וגם ''זו אמירה מחורבנת'' (על שלי יחמוביץ')

    מחבר מפלגה שחשב להצביע למתן לפני שנישבר והתמנה ל''שר הביטחון של שמעון פרס''

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    וילנאי הולך והופך לקוריוז; תתעורר (ל''ת)

    לפני שיהיה, 03/07/06 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק

    b.g/, 03/07/06 11:54

    הוא צודק, אם איש כמו יוני נתניהו שילם בחייו כדי להציל מאה אנשים אז חבל מאד . יותר בוטה....עדיף לא לסכן חייו של אדם כמו יוני בשביל להציל 100 אנשים. אבל מה לעשות יש בארץ שלנו יותר מדי אנשים שחיים בזכות מסירותם של מתי מעט ועדיין יש להם טענות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    וילנאי רוצה להוכיח שהוא איש של שלום,אז (ל''ת)

    שלום, 03/07/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ברור שהדברים נופחו והוצאו מהקשרם

    ט, 03/07/06 11:43

    תמיד אפשר לקחת אמירה אישית קטנה, שנאמרה ברגע של כאב, כמעט פליטת פה, ולהפוך אותה לכותרת ראשית. הרי וילנאי עצמו מייד מסביר: ''זו מין מחשבה שעלתה לי בראש, לא מחשבה חכמה, לא נכונה. היא רגשית.'' אז למה לעשות מזה כותרת? למה לנפח?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    וילנאי,זה מה שיוצא כשחושבים עם הלב ומרגישים עם הראש (ל''ת)

    חומץ, 03/07/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אכזבה מוילנאי

    חיים, 03/07/06 11:27

    בזמן האחרון אני שומע כל מיני ביטויים מוזרים מוילנאי.
    1. ההתקפה הבוטה על אמיר פרץ
    אפשר לחשוב שהאינטיפדה והחטיפות התחילו עם פרץ.
    2. מבצע אנטבה-היה ניצחון מורלי ובעל השלכות אסטרטגיות על כוחה המרתיע של ישראל.לצערנו יוני נהרג
    אבל בפעולה צבאית מוצלחת אז לומר אני מצטער על הפעולה זו אינה דרכו של מצביא צבאי כמו וילנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הטימטום שבהתלהמות

    יאיר, 03/07/06 11:15

    לכול אחד יש יציאות לא במקום .
    שקוראים את הכתבה מבינים
    שהוא דיבר על הרגש שלו
    לאבד חבר !
    ואני מניח שאם היום הוא היה שם אחד מול השני שוב הוא לא היה
    מחליט אחרת מאיך שקראו הדברים

    העיתונאים יוצרים כותרות מכלום
    חבל שצריך לתרגם כול דבר לאנשים הקטנים שמתלהמים בגלל שלא
    מבינים דקויות .
    נ.ב

    אין לי שום סנטימנט למתן או קשר אליו!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מתגייסים

    יוי חזון, 03/07/06 10:50

    מתן וילנאי היקר כאשר אנחנו מתגייסים לשרת בצה''ל ברור לנו המשרתים ביחידות הקרביות שאנו הולכים לסכן את חיינו למען שמירת קיומה של המדינה
    לא ציפיתי בחלומותי האפלים ביותר שאלוף בצה''ל שיצג עבור רבים לוחם ומפקד יפלוט אמירה שלמעשה מערערת את הבסיס של ההתנדבות וההתגיסות ליחידות הלוחמות
    אני עדיין מקוה שלא הבנתי את דבריך

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    טוב שהפסדתי לפרץ - אצלי וילנאי שר הבטחון (ל''ת)

    שמעון פרס, 03/07/06 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אף שעל אדמה לא שווה

    יוש, 03/07/06 10:34

    חיי חיילים ואזרחים, אחרי שאדמת המולדת הופכת להיות נכסי נדל''ן.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אמירה אומללה של סגן המפקד!!!!

    סייר, 03/07/06 10:29

    אמירה אומללה של סגן המפקד
    הבקי בכל רזי המקרה.
    צריך רק לדייק בפרטים
    האמת תמיד תצוף.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למען האמת, לאור המציאות ההזויה שלאחר אוסלו, הוא צודק.

    כבשה מגיבה, 03/07/06 10:23

    ערכה המפוקפק של העמותה הקרויה - ''ישראל'' הממוקמת על פיסת נדל''ן, שבבעלות חברת התווך - קדימה בע''מ, המרכזת עניין כלכלי מסויים בקרב אלו הקרויים מנהיגיה -אינה ראויה כיום, שמישהו יקיז ולו טיפה אחד מדמו עבורה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ארוגנט מחפש כותרות

    בצלאל, 03/07/06 10:14

    טיפש ומחפש כותרות,שכמוהו!!
    מישהו ידע שזה ייגמר כך?
    ואם במטוס היו 3 הני משפחתך שחזרו מחופשה,מפוחדים ומבודדים גם אז היית פותח פה שכזה?

    הגב לתגובה זו

    • מה רע ב''יהיר''? למה לועזית? (ל''ת)

      נכון שלא נשמע, 03/07/06 10:39

      הגב לתגובה זו

    • עברית קשה שפה,אה?ארוגנט... (ל''ת)

      רון, 03/07/06 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה החום של יולי אוגוסט שבישל לו קצת את המוח?

    סיגל, 03/07/06 09:52

    איזו אמירה אומללה. איזו עיתונות אומללה שחוגגת עליה.
    מה קורה לוילנאי? זה החום של יולי אוגוסט שבישל לו קצת את המוח?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    או, הו!! מעניין מה היה קורה אם יוני היה בפוליטיקה. (ל''ת)

    מביע חארטה., 03/07/06 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מתן וילנאי-

    לוי מוסן, 03/07/06 09:47

    מתן שלום......אין ספק....אך קשה לאחרים, להבין את תחושותיך....גם לניצולים יש תחושות...גם לתורמים אחרים למען הכלל יש תחושות של אובדן......תבונה וקבלת תחושות של
    האחר.....תסייע לך לתרום לקידום מטרותיהם של חבריך הנופלים......(אחינו ).

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל המגיבים כאן- אנשים קטנים בשקל!

    אדום7, 03/07/06 09:45

    לא מבין מה הבעיה עם האמירה! מה אתם רוצים? מנהיגים שלא מפעילים רגש? כן, יוני חסר למתן! היו אנשים קרובים ומתן איבד חבר! קשה לו עם זה. מה הבעיה?
    30 שנה למבצע, עולים קולות של אנשים שטוענים שמותו של יוני היה באשמתו של יוני. בא מתן ואומר כי יוני חסר לו, מפרגן לו.
    כל המגיבים כאן מגיבים למקומו הפוליטי של מתן ולא למקומו כלוחם וסגן מפקד המבצע!
    הצביעות כאן חוגגת.
    ולך מתן- חסר לך שלא תמשיך בדרך שהתחלת! וגם עם אנשים גמדי רוח וגמדי תרבות יגידו לך שאתה בוחר נתיבים מוזרים, אל תשמע להם. תפעיל שיקול דעת וסבירות החלטה יחד עם הפעלת הרגש. והכל יבוא מאליו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין מה הבעייה עם האמירה?!

      רואה נכוחה, 03/07/06 10:31

      אם היה אומר שיוני נתניהו חסר לו - מישהו היה יורד עליו?
      רק שהטמ*ל אמר ששחרור מאות חטופים לא היה שווה את זה. מה? הוא מעדיף למפרע שהחטופים יירצחו?
      למה אתה מנסה להגן על אמירה מטופשת?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-אדום

      ראובן, 03/07/06 15:56

      הבעייה עם האמירה לא קשורה כלל לתפקידו של וילנאי (האמת,אינני בטוח מהו כיום..)-זה לא נוגע.
      בוודאי שהאיש כואב את מות חברו הקרוב.זה אנושי.אבל לדעתו זה הפך את המבצע,אחד המדהימים באתוס הישראלי שהדהים את העולם,ל''לא שווה''. חיים רבים ניצלו,מן הסתם,בזכות המבצע ההרואי.אבל זה ''לא שווה''.ואם יוני היה נשאר בחיים,זה היה הופך את המבצע לבעל ערך? אמירה תמוהה וממש לא לעניין.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבן אדם פשוט יור מהפסים (ל''ת)

    דידי, 03/07/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    וילנאי מוכיח שאיננו מנהיג

    חיים בר, 03/07/06 09:45

    חשיבה ריגשית? מזל שיש אנשים שיכולים לחשוב גם בקור רוח מבצעי אחרת כולנו לא היינו פה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    האלטרנטיבה היתה לשחרר אסירים

    משה, 03/07/06 09:38

    במקום פעולה שמסכנת חיי אדם ניתן היה לשחרר אסירים ויוני לא היה נהרג.
    גם היום ממשלת ישראל וצהל מעדיפים לסכן חיי אדם ולא לשחרר אסירים.

    הגב לתגובה זו

    • מתכון בדוק לאריכות ימים

      ה, 03/07/06 11:40

      שחרור מחבלים

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    זו דרכו

    קיים, 03/07/06 09:37

    זו דרכו של הגאון מ. וילנאי להזכיר לכל מי ששכח שגם הוא היה שם,במבצע יונתן. שארית הקרדיט,אם היה כזה,נמוג והיה כלא היה.
    עשה עימנו חסד וילנאי ולך כבר הביתה, לעשות למשפחתך. אנחנו עייפנו ממך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איש קטו (ל''ת)

    מאיר, 03/07/06 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יכול להיות שבסוף איציק מרדכי צדק

    דני, 03/07/06 09:32

    כשמינה את מופז לרמטכ''ל ולא את וילנאי.
    אולי בכל זאת המינוי לא היה על רקע המוצא העדתי על פי הרכילות של אז, אלא בגלל שמרדכי ראה כבר אז שוילנאי הוא לא חכם גדול ולא טיפש קטן.

    הגב לתגובה זו

    • מאה אחוז! מרדכי הציל אותנו! (ל''ת)

      עופר, 03/07/06 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    באנטבה נרצחו דורה בלוך וז'ק מימון (ל''ת)

    חובה לפרסם, 03/07/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני גם מצטער

    מוטי חיפה, 03/07/06 09:29

    שדוד הרג את גוליית וקיין את הבל

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבל וילנאי

    אבי, 03/07/06 09:28

    הרי ברור מראש בכל פעולה צבאית, שייתכנו נפגעים, במקרה של אנטבה - הן מבין הכח המחלץ והן מבין בני הערובה.
    אז אם חשבת שהפעולה לא תהיה כדאית אם יהיו מספר נפגעים והרוגים, אז למה בכלל יצאת לפעולה ?
    עד כמה שידוע לי כל הלוחמים, כולל אתה, התנדבו לפעולה זו, ובוודאי שלוחמי הסיירת שכולה מבוססת על התנדבות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אוי לנו ממנהיגנו

    אלי זר, 03/07/06 09:25

    אין פלא שאנחנו נראים ככה, שמצבנו בכי רע, אבל מה הפלא עם מנהיגים כאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בחשיבה לאחור

    בית לאומי, 03/07/06 09:13

    בחשיבה לאחור.....הרבה פעולות מבצעים ומלחמות של צהל היו מיותרים.
    אם נמדוד את הכל בקורבנות ובתוצאות.
    אבל גם הרבה מהם היו לעיתים מעט מדי ומאוחר מדי או טרם זמנם.
    ומאחר ולא ניתנה לנו הנבואה......
    המשכיל בעת ההיא יידום.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    וילנאי - לך הביתה

    ד. ל, 03/07/06 09:11

    מספיק עם האמירות שלך, נמאסת !!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חשיבה רגשית? אין דבר כזה!!!!

    דניאל, 03/07/06 09:09

    וילנאי מתכוון כנראה לומר שזו תגובה רגשית ולא תגובה שקולה . נכון, הוא לא חשב על התגובה הזו. אמירה אומללה. עדיף שוילנאי ישמור תגובות ואמירות כאלה לעצמו כי הוא יורה לעצמו כדור ברגל. הוא שוכח שתפקידם של חיילי צה''ל ומפקדיו הוא להגן בכל מחיר, אפילו במחיר חייהם, על אזרחי המדינה. יוני נהרג כי מילא את תפקידו. עבור וילנאי הדברים לא לגמרי ברורים כניראה, ואולי עבורו הפעולה באנטבה היתה פעולת ראווה רמבואיסטית?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לוילנאי היקר

    חכם מימון, 03/07/06 09:05

    בזמן האחרון אתה מדבר יותר מידי שטויות, אולי תלך ליעוץ ,אם לא יעזור לא יזיק

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הבן אדם התחרפן

    מזועזע, 03/07/06 08:58

    חשיבה רגשית אפשר לבטא באופנים אחרים. מצפים מאלוף לשעבר וח''כ מכובד וותיק שילמד כיצד לבטא את רגשותיו בצורה יותר חכמה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    וילנאי כבר לא רלוונטי, עם אמירה כזאת

    מ. פאיניק, 03/07/06 08:43

    דבילית, ברור למה הוא לא קיבל רמטכלות

    הגב לתגובה זו