• 77.

    This explains a lot

    me, 01/07/06 08:42

    Read this link and you will understand:
    http://www.yahoodi.com/peace/stockholm.html

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הכל אבו-עלי. צהל נכנס לעזה ע''מ לקיים גחמות של מטורפים

    Yossi V, 01/07/06 02:22

    החייל פתאום מעניין את הישראלים.
    מנוולים.
    קודם מפקירה ישראל חיילים, חלקם נהרגים, חלקם נפצעים וחלקם נשבים. ואח''כ משתמשת ישראל בחיילים האלה כעילה להתקפותיה וכיבושיה.

    מדינה שמיום תקומתה מבצעת באכזריות זוחלת רצח עם ורק מוכיחה שזכות קיומה המוסרי לא קיים, קובעת את סדר יומו של העולם.


    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה לא אולמרט,עליזה,היא הפוסקת

    עמי, 30/06/06 23:52

    וכך ניראה צה''ל בעליבותו

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    יש פתרון לטירור

    רק אין אינטרס, 30/06/06 15:49

    הפתרון היחיד לטירור הוא שהאוכלוסיה תומכת טירור תמנע אותו.
    זה ייעשה רק אם המחיר שתשלם אוכלוסיה זו יהיה בלתי נסבל.

    אפשר להתחיל בזה שכל תושבי הכפר שממנו יצא רוצח אשרי יועברו לעזה בכוח, אחרי 2 כפרים מפונים לא יהיה טירור בגדה כי כל תושב שם יעבוד עבור השבכ ויבדוק בעצמו מי מתפלל במסגד ומכין את עצמו לפעולה.

    אין פתרון אחר !!!!

    לגבי עזה
    חייבים לנתק את האינטרסים הכספיים ברשות הפלסטינית של מספר ישראלים הקשורים לשלטון.

    ולהחזיר את עזה לימי הביניים לא חשמל לא מים לא מסחר ולא עבודה עד שייתעשתו, ואם לא גם טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שליט הוא לא הנושא

    חיפאי, 30/06/06 15:05

    עם כל הדאגה לחייל החטוף הוא עדיין בחיים לעומת אלה שנהרגו באותה פעולה ולמשפחתם אין אפילו תקווה.
    בכלל להפעיל את כל פיקוד הדרום בשביל חייל זה חסר פרופורציה, היה צריך להפעיל יותר כוח ויותר גדול כבר מזמן כאשר נפלו הקאסמים הראשונים אחרי הבריחה מעשה.
    אלא שטמטום מדיני לא יכול להיות מכוסה במבצע חסר התכלית הנוכחי.
    גשמי קיץ עוד יגלו לנו איזה קיץ שחון עוד יהיה לצה''ל בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אנחנו הולכים לאכול טירור עד שנזרוק (ל''ת)

    את הליצנים, 30/06/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הולכים לשחרר אלפי מחבלים עם דם על הידיים (ל''ת)

    בינתיים עובדים, 30/06/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הנה זה בא עסקת ג'בריל 2 ובעקבותיה (ל''ת)

    אינטיפאדה 3, 30/06/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט אינו יכול, אינו מתאים,אינו מסוגל ,התפקיד רה''ם גדול עליו (ל''ת)

    marshal ney, 30/06/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מתחיל להמאס מהחגיגה התקשורתית אצל שליט (ל''ת)

    וסייענות תקשורת, 30/06/06 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מתחיל להמאס מהחגיגה התקשורתית אצל שליט (ל''ת)

    והסייענות טירור, 30/06/06 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט נכשלת בגדול. נכנסת

    מיד, 30/06/06 14:42

    לבוץ.
    קח את הליצן השני ותתפטרו מיד.
    אתם ללא ניסיון פוליטי ומדיני.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    יאללה גולני (ל''ת)

    אורי, 30/06/06 13:54

    הגב לתגובה זו

    • אחי, גם אני גולני!!! גולני לשלטון!!! (ל''ת)

      יוסי, 30/06/06 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולמרט מתקפל! - שוב האיומים של ממשלת שמאלרמט שווים כקליפת השום (ל''ת)

    יונתן, 30/06/06 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לאולמרט ולפרץ אין את הלגטימציה לשאת בתפקידים בהם הם נושאים

    ג', 30/06/06 13:51

    ולו רק בשל הרקע הלא מתאים שלהם. כל פעולה שהם יעשו תזכה לביקורת ולתגובות שליליות.
    כשראש וועד העובדים הופך בין לילה לשר הביטחון של מדינת ישראל זה לא נשמע טוב ולא נראה טוב וגורם לישראל לאבד המון מיכולת ההרתעה הבטחונית-תדמיתית שלה.
    אין מה לעשות! זה לא איטליה שאפשר לתת לצ'יצ'ולינה (או לפנינה רוזנבלום) להנהיג את המדינה ו/או את בטחון המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט לך הביתה נכשלתה

    ג בנשמה, 30/06/06 13:45

    תפרק את הממשלה לך לנשיא ותכריזו על בחירות חוסר הניסיון שלך זועק לשמיים המשפחה שלך שאוהבים ערבים וחיות אדם משפעים עליך הרבה תן למנהיג אמיתי מנהיג שיש לו ידע עצום ומדינאי מספר אחד כמו נתניהו לנהל את המדינה ולהיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל בעזר השם

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל פגז = בערך 1,000$ . אולמרט לא שפוי. (ל''ת)

    גם פרץ. דיכאון!, 30/06/06 13:24

    הגב לתגובה זו

    • 3000$ ליתר דיוק (ל''ת)

      $$, 30/06/06 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    האינטרס הלאומי הוא בעדיפות העליונה,ולא חייל חטוף.

    אזרח מודאג, 30/06/06 13:20

    חייו של החייל לא חשובים,לעומת הבטחון הלאומי הכולל .
    מדינת ישראל חייבת לשמור על האינטרסים שלה,ללא התחשבות בחייל בודד שנחטף....
    ואם המדיניות היא שלא נותנים ונושאים עם ארגון טרור,ולא משחררים אסירים...כך זה צריך להיות.
    גם אם זה יעלה בחייו של החייל.
    אחרת רע ומר יהיה גורלנו...החטיפות רק ילכו ויתגברו,אין להכנע או לשחרר אסירים ,לצערי...בממשלה הזאת יושבים סמרטוטי רצפה ,חסרי אומץ,ורופסים....אז תתחילו לספור את מאות האסירים שישוחררו...וכמובן את החטופים שיהיו

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אולמרט ופרץ פשוט לא מתפקדים

    שפוי, 30/06/06 13:18

    כל פעם אומרים משהו ועושים משהו אחר , שלושה ימי לחימה ואין אף פלסטינאי שרוט , אז מהיכן תבוא ההרתעה ?? וכולם רואים מבצע צבאי שמתנהל כמו מצעד הגאווה בת''א , המדינה שופכת מאות מליונים על מבצע כזה ובסוף אם הייתה הרתעה מעטה גם זו תעלם , והכואב הוא שצהל חזק וחכם מאוד ויש לנו מצביאים למכביר , רק שכיום בהגה יושבים צמד ליצנים שהם פוליטיקאים מושחתים , במקום שאולמרט ימנה איש מקצועי לתפקיד שר הביטחון וזה יחפה על אי הבנתו בבטחון , אולמרט עושה שיקולים פוליטיים צרים להשאיר את האוצר להרשנזון ואת הביטחון של מדינה מוקפת אוייבים מפקיד בידי גולם עם אגו נפוח , שדורש תיק שאינו מסוגל לנהל אותו העיקר שיהיה לו תיק גדול ובומבאסטי , ושורה תחתונה ממשלת בילבול שזקוקה ל '' אוהב ישראל '' מובראק שיוציא אותה מהפלונטר , ...מושחתים...

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק מאד. התקפות ארטילריה עזות על הדיונות ובנינים ריקים..

      ענת, 30/06/06 18:03

      מזכירים את מלחמתו הנועזת של דון קישוט...ממשלת אולמרט תומך הפלשתינים ופרץ הפאציפיסט חיבת להיות מודחת וממשלה פרו- ישראלית אמיצה תציל את ישראל מחולשת השמאל הליבראלי ...

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    דם הפלסטינים, מולדתם, מנהיגיהם הפקר, העולם מאפשר לנו להתעלל בהם (ל''ת)

    כגן בניומין, 30/06/06 13:07

    הגב לתגובה זו

    • חשוב שיהיה מי שדואג רק ל....

      אריאל, 30/06/06 13:57

      לפלשתינים.כדי שיתקיים המשפט:בכל עם יש קבוצה מוזרה ורעה.תודה לך :-)

      הגב לתגובה זו

      • GAm etzlenu yesh kaele, kegon da (ל''ת)

        ., 30/06/06 14:41

        הגב לתגובה זו

    • בניומין-יש מסמכים בריגה

      אלכסנדר גורצקי, 30/06/06 16:19

      שמוכיחים שאתה לא יהודי. קפצת על העגלה ובאת לפה בשביל לקבל דירה . בריגה חייתם שלוש משפחות בדירה . עכשיו פתאום יש לך דעה פוליטית.זה לא ארץ שלך בניומין, אין לך קשר נפשי לארץ. אתה אפילו לא מכיר את ההסטוריה שלה. שב בשקט,ואם לא טוב לך - תחזור לריגה.

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי. אפילו במשוגעים כמוך אין לנו מספיק רוע להתעלל (ל''ת)

      ''בניומין'', 30/06/06 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    צהל תמשיכו למסור נשק למחבלים רוצחי ילדנו

    כל הכבוד לצהל, 30/06/06 12:49

    רק על ידי מסירת נשק לאויב יהיה שלום.

    חייבים לתת להם מסוקים ומטוסים למען אל השלום למען עגל הזהב לשלום.
    מאז חתימת אוסלו יש 3000 נרצחים. ומה צהל עושה חוץ מלמסור נשק למחבלים?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    דנה מפגינה יחד אם פעילי שמאל

    פעיל שמאל מפגינ, 30/06/06 12:43

    בושה למדינת ישראל.
    לא נותנים לצה''ל לעשות את שלה

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    משפחת אולמרט החליטה אולמרט

    תתפטר מיד, 30/06/06 12:28

    הבובה שמע.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אהוד תוציא את עמיר תכניס את ביב ואיבט (ל''ת)

    ירון קימל, 30/06/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ירי ארטילרי יכול להקל את העברתו.

    דידקטית, 30/06/06 11:56

    מפגיזים כדי להקשות את העברתו? זה יכול גם להקל את העברתו ממקום למקום. המהומה תגרום לבלבול והיסטריה ובתוך כך להקל את העברתו. משהו כאן לא הגיוני . מישהו משקר את כולם בלי למצמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תשובה לדיתה (47)

    המתבונן העצוב, 30/06/06 11:55

    יקירתי: עם כל הכבוד לך, את לא מאפיינת נכון את הבעיה;

    1. הבעיה היא לא החטיפה הזאת: כאן צה''ל 'אכל אותה' פחות או יותר וזה יכול לקרות לכל צבא בעולם.

    2. שיחרור פושעים מהכלא הישראלי תגרום בוודאות לבעיה שתרחבלכיוון החטיפות העתידיות. אבל לא רק.

    3. אותם 'אסירים ביטחוניים' אסור שיתוגמלו בשיחרור, כיוון שזה בגרעין העימות שלנו מולם. ישוחררו משמע הפשע משתלם וייתן תקווה לפושעים פלשתינאים פוטנציאלים לפשוע ברציחות ובייזום פרוייקטים רצחניים כנגד מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט ! אני יכול ללמד אותך דבר או אלף בבטחון,

    שניר, 30/06/06 11:51

    ולמה?
    כי אני הייתי לוחם בגולני, ואילו אתה היית נלחם בתחנות רוח ב-איזה משרד מול מדפסת בקריה.
    אז תקשיב לי ולעוד מיליון אזרחים שמבינים הרבה יותר ממך בבטחון,
    מה שאתה עושה למדינה הוא נזק בל ישוער מכל הבחינות,
    גם מבחינה אסטרטגית , גם מבחינה בטחונית,
    לא יכול להיות שכבר שבוע אתה משחק עם טרוריסטים בקקי וגורם לכך שכל העולם כל היום רואה ושומע על סבלם של הפלסטינים בכלי התקשורת העולמיים,
    אתה מושך יותר מידי זמן ומביא לתודעת העולם כביכול את ''סבלם'' של העם הפלסטיני..דבר שמסב נזק תדמיתי לצהל ופוגע במרחב התמרון שלו כתוצאה מלחץ בין לאומי.
    מה שהיה צריך לעשות בהקדם האפשרי הוא לכתוש את עזה , כל מקום בו יש או היו או יש חשש שמא יש מחבלים יש לכתוש ובתוך יום יומיים ליישר את השטח ולהפוך אותו לעפר ואפר,
    כל מדינה אחרת הייתה עושה זאת ממזמן אם היו יורים טילים לתוך שטח ריבוני שלה , כל שכן כשנכנסים לתוך השטח טרוריסטים ומחבלים וחוטפים אזרחים וחיילים כאוות נפשם.
    אחרי יום יומיים שהפלסטינים ירגישו איך האדמה רועדת מתחתם הם יתחננו אלינו שניקח את החייל.
    אנחנו משדרים לטרוריסטים שאנחנו מאוד לחוצים שהחייל לא ייפגע ולכן אנו נמנעים מלפגוע בהם בכל מקום שבו הם נמצאים,
    ולכן זה מעודד את הטרוריסטים לבצע פעולות כאלו גם בעתיד.
    צהל לא צריך בכלל להביא בתוך שיקוליו את ''חיי החייל'' האנטרס הראשי של המדינה הוא לחזק את כושר ההרתעה ואת החוסן הלאומי ולא לפעול בשביל אנדווידואל זה או אחר... ושלא יספרו סיפורים שזה לא אנושי כלפי החייל ומשפחתו,
    הרי כולם יודעים שהסיבה שצהל וראש הממשלה לא עשו ולא עושים ולא יעשו כלום בנוגע לירי קסאמים לעבר שדרות , היא שהקאסמים לא גורמים לנזק כל כך גדול (כמו טיל סקאד או קטיושות וכדו,) את זה אף אחד לא יגיד לתושבי שדרות בפומבי אבל זה השיקול היחיד של צהל כאשר הוא שוקל דרכי תגובה. הוא מביט על העניין בראייה רחבה של תגובה מול נזק!
    כך צריך להיות גם עם החייל החטוף,
    צהל צריך להסתקל בראיה רחבה

    הגב לתגובה זו

    • בתור לוחם בגולני (רב''ט?), אתה מבין משהו בהפעלת צבא, וכלום בפוליטיקה

      הספקן, 30/06/06 12:46

      ותגובתך מעידה על מעורבות חסרת טעם בתחום הפוליטי בו אתה ממש בור גמור.

      הגב לתגובה זו

      • ''צהל צריך להסתקל בראיה''

        אייל, 30/06/06 13:01

        כן, אתה בטוח מגולני...

        הגב לתגובה זו

        • IDF has much experience fighting against itself (ל''ת)

          me, 01/07/06 08:37

          הגב לתגובה זו

      • לצערנו הבורים הראשיים בפוליטיקה הם דווקא הפוליטיקאים

        הבטוח, 30/06/06 13:20

        והגיע הזמן שהם יבינו שטרור מנצחים בכוח ולא בדיבורים. בנתיים האזרחים משלמים בחיים שלהם.......

        הגב לתגובה זו

      • אני תומך בדבריו של הלוחם ואני הייתי מ''פ בגולני וכיום אני

        צדוק, 30/06/06 13:55

        משתייך לישראל ביתנו - אז אני גם מבין בפוליטקה וגם ענייני צבא

        הגב לתגובה זו

        • השמאל והימין הקיצונים הם שני צדדיו של מטבע העיוורון וחוסר התבונה . (ל''ת)

          הספקן, 30/06/06 15:13

          הגב לתגובה זו

      • לשם שינוי...

        רפי, 30/06/06 15:30

        אולי כדאי שנסתכל קצת עליך המגיב למגיבים .
        חוץ מלנסות להוציא את האויר לכולם מהמפרשים מה עוד אתה יודע לעשות ??
        לקשקש בזנב עם הלשון בחוץ?
        או אולי אם נזרוק לך מקל תרוץ להביא אותו ??

        אידיוט
        הגולנצ'יק צודק מאה אחוז
        ומכיוון שאתה מתוגמל היטב כדי שתמשיך לעשות את מה שאתה עושה ההסבר על כך שיכולנו לגמור את כל הסיפור הזה ב-48 שעות ברגישות ובנחישות וודאי שלא יעניין אותך...

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    פרץ, אולמרט הם 00, שלא מבינים אך מפריעים

    נכשלתם ובגדול, 30/06/06 11:45

    באיזה זכות, אולמרט שלא שירת בקרבי עושה לאלופי צה''ל בית ספר.
    פרץ, שרק נזקים ענקיים גרם לחברה ולכלכלה החליט שלא להסתפק בזה אלא לגרום עוד נזקים כבדים יותר לצה''ל !
    בושה וחרפה איך הממשלה האומללה הזאת מנלהת את המשבר, צעד קדימה ושניים אחורה זאת הדרך שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''הצבא הטוב בעולם'' חסר אונים???מול כמה כנופיות?

    ישראלית, 30/06/06 11:38

    לקרוא ולא להאמין! צה''ל ''מנסה למנוע את הברחת החייל''...
    אולי מחר הוא ''ינסה למנוע'' את כיבוש אצבע הגליל בידי חיזבאללה?
    לולא חשבתי שצה''ל יכול לעמוד מול צבאות סדירים, הייתי עוזבת את הארץ. הבעיה היא לא צה''ל אלא מי שנותן לו את הפקודות.
    אפסים בצורת שרים! תנו לצבא לפעול!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון הצבע הטוב בעולם רק רמטכל דביל שר בטחון ישן ראש

      דבורה, 30/06/06 12:25

      הממשלה איננו בבית לא שומעים ממנו מילה מתנהג כמו הומו היי הצורה של הדבור שלא מגעילה אייפה שרון אתה חסר לנו מאוד

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לדעתי החייל לא חי, לא סביר שישאירו אותו בחיים

    מחשבה, 30/06/06 11:30

    ממשלת ישראל - אל תלכו שולל אחרי הרמאים הגדולים בעולם: המחבלים !!!
    ממש לא סביר שחיות אדם אלה עם כל הצער והכאב השאירו בחיים את החייל, מנסיונות קודמים עליכם לדעת זאת.
    לכן יש לנצל את המומנטום הקיים ולכסאח אותם על מנת שיחשבו פעמיים או שלוש לפני שבפעם הבאה יתחילו איתנו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חילופי שבויים זה דבר מקובל

    דיתה, 30/06/06 11:30

    ומכובד במלחמה
    הצבא לא מסוגל לספוג את המפלה שקיבל ומתנהג בגסות רוח של פגוע אגו
    עושה הרבה רעש ויורה ללא הבחנה
    אנחנו צריכים את כל האסירים הבטחוניים כאבן רחיים על צואר

    הגב לתגובה זו

    • שבויים כן - אסירים לא!

      שאול, 30/06/06 12:04

      לכן צה''ל שבה את בכירי הממשל - לצורך החלפת שבויים

      הגב לתגובה זו

      • אבל את לא מבינה שאם ננהל משא ומתן, או נשחרר אסירים

        אייל, 30/06/06 13:34

        אז חטיפת חיילים ואזרחים תהפך לנורמה, וארגוני הטרור יבינו ששווה להם להשקיע אנרגיה בניסיונות חטיפה.

        הגב לתגובה זו

    • לכי לחיות בשוויץ.. שם זה תופס

      חסרת תבונה, 30/06/06 13:54

      אנחנו מדברים איתם בשפתם, זו השפה היחידה שהם מבינים !!!

      הגב לתגובה זו

    • התחזות אויב לידיד זה גם דבר מקובל

      אורי, 30/06/06 14:55

      נכון שאנחנו לא צריכים אסירים בטחוניים.
      הבעיה שאתם צריכים אותם בשביל להוציא לפועל פיגועים חדשים.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    צריך להכניע את האויב עם כל הקושי

    מת לחיות, 30/06/06 11:29

    אין ברירה יצאנו מעזה אבל הם ממשיכים לא להכיר בישראל וממשיכים עם הקסאמים..צריך להבהיר להם שכל עוד בשדרות לא ישנים גם בעזה לא ישנו...מי יודע אולי
    המתנחלים צדקו במה שאמרו כל הזמן...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מאיפה נשארו גשרים בעזה אחרי שנה שמפציצים אותם (ל''ת)

    דוד, 30/06/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני חושש שהחייל מת. הדיבורים על המקררים לאחסון גופתו - לצערי אומרים

    מאיר, 30/06/06 11:08

    משהו.
    לצערי הרב זו האינטואיציה שלי.

    הגב לתגובה זו

    • איזה מקררים ??? (ל''ת)

      טל, 30/06/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם הפעם לא יהיו תוצאות, נאכל חרה כל ימינו. (ל''ת)

    1234, 30/06/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מנסה למנוע???

    דנבי, 30/06/06 10:53

    את ההברחה? המחבלים באמת חיכו לצה''ל עד עכשיו. כבר שבוע עבר,כבר ביום הראשון הבריחו אותו דרך ציר פילדלפי הפרוץ. בין יתר האמל''ח שמבריחים שם...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צבא ה הצגות ל שמאלמרד (ל''ת)

    צ ה ל, 30/06/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צהל בצילומים והצגות אש ממש מעולה (ל''ת)

    בלחימה אפס, 30/06/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אוי לנו מאולמרט ואבוי לנו מפרץ.

    עצוב, 30/06/06 10:35

    שני אנשים שאינם ראויים לכהן במשרות הרמות אותן הם מאיישים.
    פרץ כל כך מגוכח בתפקידו כשר בטחון ונאומיו פשוט מהווים עלבון לשכל היישר.לו לפחות היה ישן מעט יותר ומדבר הרבה פחות.
    אולמרט שנסיונו הצבאי אינו יותר מאשר כתב צבאי (ולא מהבכירים שבהם) פשוט מצחיק בנסיונותיו להיות מנהיג לאומי. במיוחד כשאישתו מזנבת מאחוריו עם אג'נדת שלום עכשיו.
    ראוי היה שיתעשתו וימנו את מופז ואת דיכטר לתפקידי שר הבטחון וראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • דיכטר ראוי -מופז שישמור על הזוג (ל''ת)

      ניסיםנ, 30/06/06 10:46

      הגב לתגובה זו

    • האמת? ליברמן! (ל''ת)

      גבי, 30/06/06 11:00

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אמיר פרץ - האמת על השמאלן הנרפה,,

    שמי, 30/06/06 10:34

    זה שאמיר פרץ שמאלן יותר ממרץ וביילין , ידענו כבר מזמן,,
    אבל כשר ביטחון הוא אמור לתת ביטחון ברגעי משבר,,,, נאדה !!!,,, כלום,,, מפריע יותר מאשר עוזר !,,
    בעצם ,, איזה עוזר,,, לוזר שנולד וגדל עם ערבים , ולמרבה הצער - גם מאמין להם היום,,,,
    זהו קטע ממאמר שפורסם בתיק דבקה - תשפטו בעצמכם בבקשה,,,

    מיוחד ובלעדי למקורות הצבאיים של תיקדבקה: הסיבה היחידה שמבצע `גשמי קיץ` הופסק, מלבד ירי סטטי של פגזים וטילים מהאוויר, וכוחות צה``ל בדרום ובצפון הרצועה אינם זזים מעמדותיהם כבר למעלה מ-24 שעות, היא חילוקי הדעות המהותיים בין ראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון עמיר פרץ. בעוד אולמרט מוכן לתמוך בעמדת הרמטכ``ל ואלופי צה``ל כי צריך לפעול חזק ומהר, עומד עמיר פרץ על דעתו כי המדיניות שלו של איפוק ומשא ומתן, שכבר נכשלה בשעות הראשונות לאחר חטיפת גלעד שליט, היא הנכונה וצריך להתמיד בה. במילים אחרות, אהוד אולמרט אינו מצליח לכפות את דעתו ואת מרותו על עמיר פרץ. המקורות המזרח תיכוניים שלנו מדווחים בלעדית כי בעוד אהוד אולמרט, ועמיר פרץ, מציגים כאילו יש לדחות את הפעולה בגלל מאמצי התיווך המצריים ובואו של שר המודיעין המצרי ביום ו` לישראל, דחה הגנרל עומר סולימן את ביקורו בישראל.

    אפס מרוקאי - לך הביתה !!
    אתה מבייש אותנו , המרוקאים השפויים !!!

    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור למרוקו

      טוניס, 30/06/06 11:26

      דום דום טאק טאק דום דום טאק

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    צבא אמור להכניע ולהשמיד את האויב (ל''ת)

    לא להזיז חול, 30/06/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רק ביבי מתאים

    ג בנשמה, 30/06/06 10:32

    כולם לעגו לו כולם השפילו אותו אבל היום כולכם מבינים שיש לו את הניסיון הכי גדול היום במדינה בתור מדינאי ובתור אחד שעשה יותר תפקידים מכל אחד אחר במדינה לא רחוק הזמן שיהיה בחירות וביבי בעזרת השם יהיה ראש הממשלה שלנו שוב

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב. מתגעגעים לנתניהו (ל''ת)

      השפוי ביותר, 30/06/06 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מובארק רוצה לעזור לחמאס להבריח את החייל מעזה. (ל''ת)

    אולמרט מסייע לו, 30/06/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    משה מדניה הדשנה

    חכם מושון, 30/06/06 10:19

    ממרומי הר הכרמל אתה שופך
    פניני לשון, ללא הגיון ושכל.
    אתה אפילו עולה על אחיתופל.
    (יועצו של אבשלום בן דוד המלך)
    לידיעתך!!!!!

    תלמד היסטוריה של המזרח התיכון
    תלמד מעט על האיסלם.
    תלמד מחשבה מדינית וצבאית
    תלמד את קורות ארץ ישראל
    במאה השנים האחרונת.
    תשכיל מעט ואז יהיו לך כלים
    לנתח ולתת עצות מעט יותר טובות
    מעצות אחיתופל

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק אחד

    יואב, 30/06/06 10:10

    רק הרוג ראשון כבר 4 ימים נלחמים ורק הרוג אחד. מספיק להפגיז שטחים פתוחים.

    הגב לתגובה זו

    • השאלה היא לא כמותית.

      מנחם, 30/06/06 10:42

      המטרה שלנו היא להשיג שקט. למנוע קסאמים, לתפוס חוליות טרור.
      לא היינו משיגים דבר אם היינו הורגים להם 300 איש. היינו מקוממים כנגדנו את כל העולם. לא זאת המטרה. טוב עושה צה''ל כאשר הוא משבש להם את החיים ומראה להם שגם שם יכול להיות גיהנום. כמה שפחות אזרחים ימותו שם, כך הלגיטימצייה שלנו תגדל בעולם ולא יהייה שום לחץ עלינו.
      מה שכן- אני מסכים שלא יכול להיות שעד כה לא נהרגו מספיק מחבלים. גם לא יכול להיות שהפרלמנט שלהם וכל מוסדות השילטון עדיין לא נפגעו. צריך לפגוע להם בכל תחומי החיים. בתחנות הטלויזיה, רדיו , להוריד את שאלטר החשמל, לא צריך להפגיז תחנת שנאים, פשוט להוריד את השאלטר. האפקט יותר טוב, גם יותר זול לנו. גם לא מזמין תביעות ממשקיעים ברחבי העולם שבנו שם את תחנת הכח. אפשר לעשות המון במינימום הרוגים ולהשיג יותר פוליטית. בראש וראשונה יש לאסור את כל ממשלת החמאס. את כולם. כולם נגועים בטרור שם.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ישראל טפחה את ההפגזות על שדרות

    שושי, 30/06/06 10:01

    ומתממת אחרי 5 שנים ששום מדינה אחרת לא היתה סובלת מצב כזה.
    מצב כזה גומרים ב48 שעות עלידי הפסקת מים חשמל, השמדת תשתיות,
    הפגזות יעילות לעבר מצביעי חמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הוא כבר במצרים

    יודע, 30/06/06 09:52

    בידיעה קטנה בעיתון פורסם שאתמול פצץ קטע בחומת ההפרדה בין רפיח הפלשתינאית לרפיח המצרית ע''י חולליה של הגיהאד האיסלאמי. לאחר הפיצוץ עבר המון רב לכיוון מצריים במשך מס' שעות עד אשר הגיעו ''כוחות הביטחון'' המצרים והפלשתינאים וחסמו את המעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכל גיבורי המקלדת הפוגענים

    מוטי,אב ללוחם, 30/06/06 09:51

    היום הבחורים נמצאים בקרב, תפסיקו להיות גבורים ומעליבים מהמקלדת, רובכים משוחררי קב''ן, אין סיבה והיגיון בהשתלחות שלכים ובזלזול, אים לא אותם בחורים שמתבוססים באבק ואשר לא ראו בית כבר חודש לא היו עושים זאת, לא הייתם יכולים אפילו להגיע לבית המרקחת כדי לקחת את מרשם הכדורים שאתם כל כך זקוקים לו עקב מצב נפשי ירוד, הרבה בריאות...נפשית

    הגב לתגובה זו

    • אבא יקר, אל תתנשא עלינו

      לוחם מקלדות, 30/06/06 10:09

      גם אני ורבים לחמנו בשטחים הארורים...תן לאנשים להתבטא ואל תשלח אותם לקבל כדורים....איך אומרים הפוסל במומו פוסל...ואם אתה באמת אבא לבן לוחם..אני מאחל לך שבנך יחזור בשלום

      הגב לתגובה זו

    • אב ללוחם

      דנבי, 30/06/06 11:06

      אני בעצמי לוחם,תותחן בטנק,בשנה זו סיימתי את חובתי למילואים. למרות זאת אני מוכן להחליף את בנך,או כל תותחן,בתנאי שצה''ל יקבל הוראה להשמיד את כל המטרות ,חורבן גמור ולחלץ את החייל. על מנת להציל את המדינה. בדר''כ יורים פגזי סרק,לשטחים פתוחים,על אלו באמת חבל,שהכסף שזה עולה ילך לעניים.

      הגב לתגובה זו

    • אב ללוחם

      דנבי, 30/06/06 11:15

      אני בעצמי לוחם,תותחן בטנק,בשנה זו סיימתי את חובתי למילואים. למרות זאת אני מוכן להחליף את בנך,או כל תותחן,בתנאי שצה''ל יקבל הוראה להשמיד את כל המטרות ,חורבן גמור ולחלץ את החייל. על מנת להציל את המדינה. בדר''כ יורים פגזי סרק,לשטחים פתוחים,על אלו באמת חבל,שהכסף שזה עולה ילך לעניים.

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שהבן של לוחם...שק''ם (ל''ת)

      גוגול, 30/06/06 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    וכל ההצגות זה בגלל שהחאמאס לא מסכים להקים (ל''ת)

    קזינו לשלאף, 30/06/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מסתבר שלכותבים ישנן פתרונות טובים יותר ממנהיגינו (ל''ת)

    מנהיגינו, 30/06/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הכל באשמת אולמרת.......

    חיה, 30/06/06 09:45

    הוא לא נתן לחיילים לפעול ישר אחרי חתיפת החייל ובגלל זה יש לנו 2 הרוגים....זה השלום שביקשנו תמורת גוש קטיף וצפון השומרון...עכשיו היגיע הזמן לאנשים שיבינו שלהביע עוד קרקע לערבים רק יגרום לעו צרות רבות.......צריכים להתחיל לשמור על עצמנו ועל ארצינו.......

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בחרתם קדימה קבלנו אחורה

    אדם, 30/06/06 09:44

    מה ציפתם שבאמת אולמרט ינהל את המדינה.
    אולמרט ללא ניסיון הן פוליטי והן מדיני בקושי את ירושלים ידע לנהל אז מדינה שלמה ינהל
    אולמרט נכנס לנעלים גדולות .
    אולמרט חייב להתפטר. מפריע לצה''ל לפעול. מושפע מבני משפחתו הנמושות. בניו לא התגיסו לצה''ל ושיא חוצפתם מתערבים לפעילות צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מתערבים לצה''ל בפעילות?

      ירו, 30/06/06 10:28

      מה לא בסדר איתך בנאדם?
      מדובר בראש ממשלה.הוא לא מתערב לצה''ל בפעילות הוא מחליט לצה''ל מה תהיה הפעילות ואבוי אם זה לא יהיה כך

      הגב לתגובה זו

      • מדובר בליצן נכלולי שצהל צריך להציל אותנו (ל''ת)

        ממנו, 30/06/06 11:01

        הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      ג בנשמה, 30/06/06 10:36

      אבל לא נורא ידידי היקר אולמרט לא יחזיק הרבה זמו מעמד הוא לא מתפקד תחת לחץ גם בגלל המשפחה המושחתת שלו שאוהבים מחבלים ואז כל מי שצחק על ביבי ביבי יצחק עליו בגדול ברגע שיחזור להיות ראש הממשלה בעזרת השם

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני במקום הניה, הייתי עורך צוואה

    מוטי חיפה, 30/06/06 09:44

    צה''ל עומד לחסלו, בצדק רב, הוא ידע על המנהרה עודד ולא עשה דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אנחנו צריכים דחוף מנהיג כמו נסראללה

    א, 30/06/06 09:44

    ולא חבורת הגשש החיור או שלושת המוסקוטרים
    או צמד העכברים או שלושה בדירה אחת או מיקי מאוס בקיצור בדרנים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בא לבכות מהשניים האלה.

    אולמרט ופרץ., 30/06/06 09:43

    אילו ידעתי שפרץ יהיה שר בטחון לא הייתי מצביעה עבודה. הוא קיבל את התפקיד רק כדי להיות ראש ממשלה. על אולמרט כמנהיג אין מה לדבר.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט.ההוכחות שטח. שני

      אסון למדינת ישר, 30/06/06 10:51

      בובות על חוטים.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    משפחת אולמרט הקובעת. (ל''ת)

    אולמרט ללא ניסי, 30/06/06 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דמי הלימוד של שמאלמרד והמשופם יעלו בחיי (ל''ת)

    הרבה ישראלים, 30/06/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ישראל מנהלת מתקפה בכפפות של משי.. ולא פלא שהמחבלים לא מפחדים...

    אבי 101, 30/06/06 09:41

     ישראל צריכה להוריד את הכפפות, וללכת עם כל הכח.. =אסור להיכנע לטרור=

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מר אולמאט & פרץ & חלוץ מספיק עם המלחמה המיותרת

    משה, 30/06/06 09:38

    לאחר הבזיון שלכם בכרם שלום ושבי החייל גלעד שליט.
    כעת הזמן לחשוב ולא להתפתות לעצות אחיטופל של הגנרלים המשומנים (תרתי משמע!!!!).
    מה עושים ?.
    בו נעבוד בשיטת האלמינציה, מה לא עושים?.
    א. המשך ישיבה בעזה (גם אם נחסל 1000 מחבלים!!!!!!!!!) תסיר את איום הקאסמים & החזרת החייל ----- בוודאי שלא.
    ב. האם שווה להמשיך בפעולה צבאית בעזה ובכך לסכן את חיילי צה''ל, לגרום לאובדן בנפש של חיילי צה''ל גם אם מדובר בחייל אחד למול 1000 מחבלים---- בוודאי שלא (כך תאמר כל אם עבריה נורמלית).
    ג. האם יש הגיון צבאי או פוליטי בירי מתמשך של פגזים לעבר חולות --- בוודאי שלא שכן חבל על התחמושת שכן היא עולה הרבה כסף ובמקרה הטוב משמשת כאימון טוב לחיילי צה''ל.
    ד. המשך גיחות מעל דמשק ע''מ לבצע רעש & צלצולים יגרום לאסד לגרש את משעל --- אין קשר בין שני הדברים.
    ה. המשך מאסר מנהיגי החמאס (נכון ארגון שתומך בטרור כמו פתח ושאר ירקות!!!) יגרום להחזרת החייל השבוי ----- מה הקשר?.
    לכן מה עושים?.
    א. נכנסים למשא ומתן לשחרור החייל גם במחיר שחרור אסירים (שחררנו מאות אסירים תמורת גופות & סוחר סמים!!!!).
    ב. משא ומתן מדיני גם מול החמאס (אפשר לחשוב שאבו מאזן מנהיג הפתח הינו מנהיג מסוג אחר...), תוך נכונות לחזרה לגבולות 67 (כולל גושי התיישבות & מזרח ירושלים) וכן חזרת הפליטים למקומות מהם גורשו.
    רק כך ורק כך יהיה שלום.
    ג. לכם תושבי יהודה ושומרון תעשו לנו לתושבי ישראל האמיתיים ותעזבו מרצונכם את שטחי יו''ש, זה יחסוך לנו ולעם הפלסטיני הרבה והרבה דם, הרי לבסוף ניסוג משם בדיוק כפי שאני צועק כבר 30 שנה ליציאה מעזה (ואכן זה בוצע ע''י ממשלת ליכוד וע''י ראש ממשלה הכי מיליטנתי שהייה לישראל בשנים האחרונות).
    חבל שנעשה זאת בעוד 40 שנה (כמו שלבסוף נסוגנו מעזה) לאחר שעשרות אלפי בני אדם יהרגו משני הצדדים.
    יהודים & פלסטינאים יחיו פה לנצח ביחד אחד בתוך השני שכן לבסוף נהיה תלויים אחד ליד השני.

    הגב לתגובה זו

    • תקשיב ותקשיב טוב!!!

      אמיתי, 30/06/06 10:09

      לא יודע איך הגעת לצורת מחשבה הזאת אבל עם כל הצער והכאב היא די מעוותת.
      לפי דבריך אנו צריכים לסגת ולברוח, לפי מה שאני רואה כל האסונות בשבוע האחרון הם תוצאה ישירה של תוכנית ההתנתקות הטפשית. תסתכל את כמות הקסאמים ששדרות חוטפת כל יום מהאיזורים שברחנו.
      זו הדרך שלך לסגת ולוותר לטרור???
      צר לי אבל את חלוש דעת ומוותר על שטחים שאבותינו נלחמו על זה בדם שלהם.
      בקשר לחייל החטוף, אתה אומר שלהציל חייל אחד לא מצדיק לסכן אלפי חיילים ואתה טועה. אם חייל בצבא שלנו, ידע שעם ישראל עושה את כל המאמצים כדי להחזירו הביתה אם נפל בשבי , זה יתן לחיילים ביטחון רב, אולם אם נפקיר את חיילינו בשטח, מי ירצה לצאת לקרב???
      כן, ולמרות שזה במחיר של חיילים אחרים אולי וכצויות של נשק, עדיין אסור להראות לערבים שאנו נכנעים להם.
      אתה אומר לעשות משא ומתן. איפה אתה חי?? משא ומתן עם ערבים לא מוביל לשום מקום רק לעוד חטופים ולהתרפסות של הצד שלנו.
      ואם נחזיר אלפי אסירים ערבים תמורת כל חייל אז הם ילמדו שאפשר להביס אותנו בקלות, חייבים להיכנס בהם אחת ולתמיד.
      למה שנוותר על הארץ שלנו שנלחמנו עליה כ''כ הרבה והיא שלנו, אתה חושב שכך יהיה שלום??
      תסתכל על השלום שלנו עם המצרים, אם זה שלום אני לא רוצה כזה.
      אין לנו מדינה אחרת וגם אם נילחם בערבים עוד שנים רבות , אנחנו לא יכולים לוותר על הזהות היהודית שלנו וזכותנו על הארץ הזאת, ואם לא נאמין בזה אז באמת אפשר ללכת לאוגנדה...

      הגב לתגובה זו

      • השלום עם מצרים הוא שלום מצויין. הלוואי עם הפלסטינאים כזה

        י.א, 30/06/06 11:51

        ואבותינו לא נלחמו בשביל לשלוט על הפלסטינאים. תלמד קצת הסטוריה. זה שאתה עושה הרבה סימני קריאה והרבה סימני שאלה רק אומר שאתה לא בטוח במה שאתה אומר ובצדק. אבותינו כבשו את יו''ש ב-67 כדי להשתמש בה כקלף מיקוח במשא ומתן על שלום. ''חכמים'' כמוך הרסו את זה עם התנחבלויות המשיחיסטיות. הם באמת מאמינים עד היום שהמשיח יבוא בזכות ההתנחבלויות. וויתור על ההתנחבלויות ועל שליטתנו האכזרית והמזיקה (בעקר לנו כי את האומה הפלסטינית היא מחזקת ומחשלת) הוא התנאי העקרי להישרדותנו. משא ומתן עם הערבים בהחלט אפשרי והערבים מקיימים הסכמים כמו כל אחד אחר וזה כבר הוכח פעמים רבות. אנחנו לא יותר טובים מהם בשום דבר. המבצע בעזה הוא לא בשביל לשחרר את החייל אלא כדי לנסות להוריד את ממשלת החמאס שלא מוצאת חן בעיני האמריקאים .

        הגב לתגובה זו

        • אם הוא כל כך מצויין

          ציוני גאה, 30/06/06 12:41

          תסביר לי למה מצריים ממשיכה להתחמש עד שן? והפעם בנשק מערבי בדיוק כמונו?
          נגד מי בדיוק הם צריכים כמויות עצומות כאלה של נשק מהמתקדמים ביותר בעולם הא?
          תמשיך להיות עיוור למציאות, אני מקווה שתחיה לראות את התוצאות!

          הגב לתגובה זו

      • ירי על אזרחים עובר בשתיקה אבל חיילים? זה לא

        איציק, 30/06/06 12:32

        עולם הפוך: ירי ללא הגבלה על אוכלוסיה אזרחית נתפס כלגיטימי אבל התקפה על חיילים היא עילה למלחמה.
        יידע כל חייל וחייל: חטיפה פירושה מוות בייסורים. לעולם לא ישחררו החוטפים את החייל בחיים, לכל היותר יחזיקו אותו זמן מה ואז ירצחו אותו ויאשימו את צה''ל במותו. המשמעות היא שחייל - וגם אזרח - צריך להלחם בחוטפים עד מוות ולו רק מפני שלא ניתן יהיה להציל אותו אחר כך. מצער אבל אלו כללי המשחק.

        הגב לתגובה זו

      • If you want to understand the left read

        Me, 01/07/06 08:32

        this link. It's an eye opener:
        http://www.yahoodi.com/peace/stockholm.html

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 19

      רועי, 30/06/06 10:47

      תגיד אתה אמיתי או איזה קרעקטורה עצובה של אנשי השמאל הסהרוריים??
      גם אחרי ההתנתקות אתה חושב שצריך לפנות את יהודה ושומרון???
      ואז מה ישכון שלום ושגשוג בנינו לבינם??
      השקפת העולם המחורבנת שלך ושל אנשי השמאל היא שהביאה אותנו למצב המסוכן שבו אנו נמצאים!!!
      חדלי אישים כמו פרס הגריאטרי גזרו גזר דין מוות על המדינה שלנו ואתה רוצה להמשיך באותה תוכנית שתוביל אותנו חזרה למחנות הריכוז??
      שב ואל תעשה עדיף!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תקשורת שקרנית אי אפשר למנוע את הברחת החייל (ל''ת)

    בהפגזת דיונות, 30/06/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט ורק הוא מורח זמן יקר. שליט יוברח ולעולם לא יחולץ. משפ' שליט-

    ת ת ע ו ר ר ו, 30/06/06 09:34

     

    הגב לתגובה זו

    • רון ארד 2 ואחרי זה הם יתבכיינו שלא עשו כלום (ל''ת)

      רון ארד, 30/06/06 09:42

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הארץ-אולמרט שלח את צהל להכין תוכניות משופרות (ל''ת)

    בא לי לבכות, 30/06/06 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    3 הרוגים וחטוף והם ממשיכים באיומים (ל''ת)

    והעם שותק, 30/06/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שעמו לב איך נעלמו העניים ממדינת ישראל (ל''ת)

    תקשורת בזויה, 30/06/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • וואלה, אתה כזה טמבל. כנראה שלא רקאת את קוהלת, (ל''ת)

      עת למלחמה ועת, 30/06/06 09:44

      הגב לתגובה זו

      • שיחת דיסלקטים אני מקווה!! (ל''ת)

        ירו, 30/06/06 10:31

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הצגות הפירוטכניקה מונעות אוכל (ל''ת)

    מקשישים וילדים, 30/06/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בלי להשמיד את האוייב תפסיקו את ההצגות (ל''ת)

    האויב לא מתרשם, 30/06/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    46 מיליארד שקל לבטחון והתוצאות (ל''ת)

    ככ עלובות, 30/06/06 09:28

    הגב לתגובה זו

    • אחלה זיקוקים יעלו פחות ממיליון שקל (ל''ת)

      וירשימו יותר, 30/06/06 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    צהל המסורס לא יכול עלינו (ל''ת)

    החאמאס, 30/06/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    את הגבר שלחתם אותו ובחרתם שני ליצנים (ל''ת)

    marshal ney, 30/06/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שלום עכשיו במשרד הבטחון דואג שלא ייפגע (ל''ת)

    אף פלסטיני, 30/06/06 09:25

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו מוברק מגלה שהבטיחו לו זאת (ל''ת)

      ואנחנו נרצחים, 30/06/06 09:34

      הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו=שלום אש''פ (ל''ת)

      קרן אור, 30/06/06 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט לא יפעל נגד שותפים

    סתמאחד, 30/06/06 09:25

    אולמרט לא יפעל ברצינות נגד הפלסטינים, שהנם השותפים לדרך של אשתו וילדיו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט שפוט של עליזה ודנה

    אולמרט ליצן, 30/06/06 09:24

    קבל איומים מעליזה. תעכב כל פעילות צה''ל אחרת לא תקבל שום מספר .

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה צה''ל לא זה? הנה התשובה

    מקור בכיר, 30/06/06 09:24

    הסיבה היחידה שמבצע `גשמי קיץ` הופסק, מלבד ירי סטטי של פגזים וטילים מהאוויר, וכוחות צה``ל בדרום ובצפון הרצועה אינם זזים מעמדותיהם כבר למעלה מ-24 שעות, היא חילוקי הדעות המהותיים בין ראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון עמיר פרץ. בעוד אולמרט מוכן לתמוך בעמדת הרמטכ``ל ואלופי צה``ל כי צריך לפעול חזק ומהר, עומד עמיר פרץ על דעתו כי המדיניות שלו של איפוק ומשא ומתן, שכבר נכשלה בשעות הראשונות לאחר חטיפת גלעד שליט, היא הנכונה וצריך להתמיד בה. במילים אחרות, אהוד אולמרט אינו מצליח לכפות את דעתו ואת מרותו על עמיר פרץ.
    בעוד שראש הממשלה מוכן להוציא לכוחות צה''ל פקודות לתזוזה ולפעולה, הוא מהסס לעשות זאת מאחר ופרץ הבהיר לו כי כאשר הפקודות תגענה אליו, הוא לא יעביר אותן לרמטכ''ל. אולמרט איננו מוכן כראש ממשלה להוציא פקודות שיעוכבו בלשכת שר הביטחון ולא תגענה לצבא.

    הגב לתגובה זו

    • למקור הכל כך בכיר

      M, 30/06/06 10:20

      כשאתה מצטט מ'תיק דבקה' מילה במילה, תן לפחות קרדיט.

      הגב לתגובה זו

      • מקור בכיר = תיק דבקה (ל''ת)

        למי שלא יודע, 30/06/06 11:05

        הגב לתגובה זו

    • ואולי פשוט אין פיתרון צבאי למשבר...? (ל''ת)

      חשבת על זה?, 30/06/06 10:21

      הגב לתגובה זו

      • יש פתרון לטירור

        רק אין אינטרס, 30/06/06 15:50

        הפתרון היחיד לטירור הוא שהאוכלוסיה תומכת טירור תמנע אותו.
        זה ייעשה רק אם המחיר שתשלם אוכלוסיה זו יהיה בלתי נסבל.

        אפשר להתחיל בזה שכל תושבי הכפר שממנו יצא רוצח אשרי יועברו לעזה בכוח, אחרי 2 כפרים מפונים לא יהיה טירור בגדה כי כל תושב שם יעבוד עבור השבכ ויבדוק בעצמו מי מתפלל במסגד ומכין את עצמו לפעולה.

        אין פתרון אחר !!!!

        לגבי עזה
        חייבים לנתק את האינטרסים הכספיים ברשות הפלסטינית של מספר ישראלים הקשורים לשלטון.

        ולהחזיר את עזה לימי הביניים לא חשמל לא מים לא מסחר ולא עבודה עד שייתעשתו, ואם לא גם טוב.

        הגב לתגובה זו

    • Sounds like two impotents (ל''ת)

      me, 01/07/06 07:55

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    משני ליצנים קשה להאמין. אולמרט

    הפגנה, 30/06/06 09:12

    את פרץ חייבים לאלתר להתפטר.
    מספיק אם הקשקשת.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    על מי הם עובדים בדיוק?

    ניב, 30/06/06 09:04

    צה''ל הפציץ גשר ופירק אותו עד היסוד והנה מגיעה הסיבה:''כדי להקשות על ניסיונות להעביר את גלעד שליט''.
    אהה כי לא יכלו פשוט להעמיד שם טנק אחד ולחסום את התנועה.
    ''צה''ל החל לירות בשעות האחרונות ירי ארטילרי לעבר רצועת עזה''
    מישהו יודע למה? :''כדי להקשות על ניסיונות להעביר את גלעד שליט''.
    אהה כי אם יורים קצת מהאוויר על שטחים פתוחים אז זה פשוט בלתי אפשרי לשים את החטוף בתא מטען ולנסוע איתו לאן שרוצים.
    אולי שמישהו יגיד כבר את הסיבות האמיתיות, החייל הזה מעניין את הת___ לראש הממשלה.

    הרי הסיבה האמיתית לכל הפעולות האלה היא לגרום לכך שהחמאס לא יבחר בבחירות הבאות.
    אבל כמובן שאפילו זה לא יעבוד, בגלל שמדובר פה בעם עם כבוד אפשר להיות בטוחים שבבחירות הבאות יעלה מועמד עוד יותר קיצוני ובטח שלא אבו מאזן שנתפס שם כמתרפס.
    הרי גם אצלנו כשעושים פיגועים זה רק גורם לכך שעולות מפלגות יותר ויותר קיצוניות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, כל הפעולות לא קשורות לחייל

      אילן, 30/06/06 09:37

      זה רק תרוץ לפעולה.
      לא נעים לאמר
      אבל אין שום סימן חיים מהחייל.
      זהו זה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מלחמה אמיתית / מלחמה וירטואלית.

    מהרהר, 30/06/06 09:02

    אי אפשר להתחמק מההרגשה המעיקה שצד אחד (וזה לא הצד שלנו) נלחם באמת, והצד השני עסוק במשמעות סימלית עמוקה.
    כניסת טנקים מול אנשים חמושים בנשק קל בלבד לא נקראת מלחמה! אולי אפשר לקרוא לזה הפגנת כח. אבל בעצם, אם לא הורגים בהם אז גם כח אין כאן. אנחנו פשוט עסוקים בסמלים! בכאילו. ב'תזהרו'.
    והם?
    הם לא צריכים טנקים, מטוסים, סיירות ושאר אמצעים כדי לחדור, להביס טנק, להרוג ולשבות שבוי. הם באמת נלחמים!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך זה יכול להיות?

    לימור, 30/06/06 09:00

    נראה לי קצת מוזר שישראל תוקפת בטירוף כבר כמה ימים את כל הרצועה, ורק היום יש הרוג ראשון.. מה הקטע בלהפגיז סתם מקומות ריקים? לא חבל?

    הגב לתגובה זו

    • מה את רוצה? הרוגים פלסטינאים?

      ר., 30/06/06 10:57

      שכל העולם יגנה את ישראל וגם כך לא נוכל להשיג דבר!

      הגב לתגובה זו