• 79.

    מעניין אם הזקן הג'ינג'י עוזר לו עכשיו נגד כאבי ראש! (ל''ת)

    אבי, 29/06/06 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אדם 69

    Avi Ecuador, 29/06/06 16:53

    לכאורה אתה צודק
    למעשה?
    כמה הרוגים חסך חוסיין בספטמבר השחור לשני הצדדים אילו היו פועלים בדרך השמאל?
    האם חוסיין ומשטרו עדיין היה קיים או היתה שם מדינת פלסטין אולי (לא שזה היה אכפת לי)?
    כמה הרוגים חסכו האמריקאים במלחמת העולם השניה עם פצצות האטום הירושימה ונגאסאקי לאמריקאים וליפנים אילו היו ממשיכים במלחמה חיילים כנגד חיילים?
    האם הפלסטינים או הערבים שהיו מנצחים באחת המלחמות נגד ישראל היו בונים ליהודים מדינה או היתה ''בעיה'' אתנית של יהודים במזרח התיכון?
    כשתענה לי על השאלות ותחליט כמה אתה מוכן להמשיך להקריב תדע את התשובה לצערי גם על אזרחים תומכי טרור שהעלו טרור לשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אלוקים אדירים, תתעוררו כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    נתנאל, 29/06/06 16:40

    שמתם לב לכותרת המצחיקה שם למעלה ''אנשי החמס חשודים בטרור...''
    ואני שואל אותכם מה באמת?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?
    בחיית רבק להיתורר אנשים יש לנו פה עסק עם חיות, ולא בני אדם!!!!

    עד מתי לא נבין זאת?!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הבטחתם יונה הבאתם קסאמים שמסאמים

    י, 29/06/06 16:06

    מה אין שקט וביטחון בעזה אחרי ההתנתקות?! אולי נפנה אותה עוד פעם אבל הפעם את מי שצריך לפנות...

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זכאים לייצוג?!?! השתגעתם??? החטוף שלנו גם זכאי לייצוג?!!!

    משה, 29/06/06 15:57

    פשוט בושה וחרפה?!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    להגלות אותם חזרה מהיכן שבאו.

    מופאסה, 29/06/06 15:55

    לשלוח אותם לטוניס.שינסו משם לנהל את מדינת פלאסטין שלהם.
    בית כלא בארץ..יהפוך אותם לגיבורים.
    גלות במדינה אחרת...יהפוך אותם למפסידנים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רוצים צדק אמיתי! ויש לי שאלה:

    אזרח שנמאס לו, 29/06/06 15:42

    ולמה שלא נהפוך אותם ל''קלפי מיקוח''? חייל חי עדיף על ''יפיות נפש'' מזויפת ומעוותת!
    אנחנו עם מטומטם וחולני ! היינו צריכים לאסוף את האסירים והאסירות שהחמאס דורש לשחרר ולאיים שנתחיל לחסל אותם עד שיוחזר החייל. זו השפה שהטרור מבין!
    ושילכו כל השמאלנים יפי הנפש לעזה... תרתי משמע!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    על ממשלת ישראל לעשות כמו שעשה בגיןן

    ייח, 29/06/06 15:14

    כאשר הברטים היו מוצאים להורג יהודי מה שכונו עולי הגרדום האצל
    לכד שני שרים ברטים ובקשו מהברטים להפסיק עם ההוצאות להורג כשהברטים לא רצו לשמוע הם מצאו 2 גופות והארץ שקטה 40 שנה וזה מה שמבנים גם הערבים השפלים כך לעשות עם ראשי החמאס ותראו שלא יהיו יותר חטיפות

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רק במקרה קוראים להם חמאס - מה הקשר בכלל לארגון הטרור חמאס?

    משה כהן, 29/06/06 15:12

    מה בגלל שקוראים לי משה כהן ומשה כהן הרביץ לילד של השכן שלי זה אומר שמשה כהן הרביץ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אהוד אתה חייב לתת יותר כלי נשק לכל המחבלים (ל''ת)

    למען השלום, 29/06/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא להסתחרר

    אדם, 29/06/06 15:03

    לא לאבד צל אנוש, לא לתקוף אוכלוסיה אזרחית, לא להיגרר לסחרור
    רצועת עזה צפופה מאוד. חיים בה אנשים אשר אינם מעורבים בטרור.
    צריך להמשיך בתגובה מאופקת ולא להיגרר להתלקחות. הבערת הרצועה תשרת את האינטרס של הטרור, כאשר בעולם יראו אזרחים סובלים. לא נשיג דבר, ספק אם נשחרר את החייל שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חשוב לקרוא ולהעביר הלאה!!!

    חשוב להעביר, 29/06/06 15:01

    יש להקים אוהלי מעצר בשדרות

    נראה את החמסניקים ממשיכים לירות קסאמים...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ליבאי ייצג ים מרשרשים, הזדמנות פז-פינס (ל''ת)

    ההון והממון, 29/06/06 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט אינו יכאל אינו מתאים אינו מסוגל ,תפקיד רה''ם גדול עליו (ל''ת)

    בנגי, 29/06/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    צריך לעצור ביחד איתם גם את עזמי בשארה וחבריו (ל''ת)

    את עזמי בשארה, 29/06/06 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ממשלה מפגרת

    ציוני, 29/06/06 14:34

    עוד פעם הם כןשלים במעצרים המגוכחים האלה מה זאת אומרת זכאים להגנה מישפטית?
    תעצור אותם ושים אותם בכלא ניגמר הסיפור! ההומניזם הזה עוד יהרוג אותנו .

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שחררו את ד''ר עזיז דוויק!

    אורן, 29/06/06 14:32

    יו''ר הפרלמנט ד''ר עזיז דוויק הוא מהמתונים מאנשי החמאס. הדוקטורט שלו כדרך אגב הוא בגאוגרפיה ונעשה בארה''ב. אין שום סיבה לעצור אותו, הוא מעולם לא היה קשור לשום מעשה טרור. יש לשחררו ומיד!

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים לשחרר. מה תעשה ? תלשין בהאג ?

      ד''ר זלמן שיק, 29/06/06 15:55

      אפרופו , האג ,גם אתה מבין בגיאוגרפיה ?
      מה דעתך על המכתש הגדול ?

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל הכבוד לרה''מ - עורך דין אהוד אולמרט - עלה והצלח (ל''ת)

    לא לוותר בכלל, 29/06/06 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולי נמשיך באוסלו ? או עד מתי ימשך הטימטום הזה.

    יצחק, 29/06/06 14:15

    אני מציע שנמשיך באותו הקו של אוסלו. בואו נתכנס, נתנתק, ניתן להם רובים, הם יעשו בישבילינו את העבודה. ברגע שנמשיך לסגת ולהתקפל נשיג שקט וחיים יציבים...
    וכעת ברצינות: כבר כ- 14 שנה שאנחנו מאבדים את עצמינו לדעת....אין לי מושג מה קרה לנו. ממעצמה שכל העולם פוחד ממנה, הפכנו לשק סמרטוטים שכולם צוחקים עליו. זה התחיל עם הטמטום של הבאת ערפאת לכאן ביחד עם חבר מריעיו....כבר אז היה ברור שפניו לא לשלום....ואנחנו כעיוורים עוד נתנו לו רובים....השם ישמור, אנחנו באמת כאילו פתיים......כאלו טיפשים כאלו נאיביים...כבר ביום הגעתו של ערפאת, אלוף פיקוד הדרום מצא אצלו ברכב אמל''ח. ואנחנו יצאנו כל יום מעיר אחרת,ללא שום תמורה, כאשר הריטואל חוזר על עצמו: בבוקר נסיגה מאחת הערים, בערב פיצוץ אוטובוס....ואף אחד לא עצר לרגע וחשב: אולי אנחנו טועים, אולי כדאי לעשות חושבין והעריך מחדש את המצב....אז טעינו, לא נורא. מי שלא עושה לא טועה. ואז המשכנו להתאבד ולמסור להם עוד שטחים ועוד שטחים....וכל מחווה שלנו נתקלת מייד בפיגוע דמים ובו עשרות נרצחים....ושוב הדם יבש, נוקה וחוזר חלילה....כצאן מובל לטבח...ואני במשך 40 שנות חיי לא הבנתי איך קרתה השואה. איך מובילים עם שלם לטבח וכולם שותקים. היום- 60 שנה אחרי השואה, אני בהחלט מבין איך זה קרה לנו. אנחנו פשוט טיפשים. ''עם סגולה''? לא בטוח. אני לא מכיר אף עם בעולם שהיה מוכן שבמשך 13 שנה ירצחו לו אלפים של אזרחים חפים מפשע, עשרות אלפים נכים, משפחות יתומות, שסועות הרוסות...והעולם שותק....ואנחנו ממשיכים באותו הקו, מתנתקים מתכנסים נסוגים, מתקפלים, בורחים....וכאילו גוזרים על עצמינו שמד...רבותי, תתעוררו! אנחנו יהודים, אנחנו יותר חכמים! ממה אנחנו פוחדים? הקם להורגך השכם להורגו!!!
    יהודים!!! אחים!!! תתעוררו. אנחנו במלחמה. מ ל ח מ ה. מ ל ח מ ה.
    אף אחד לא יעשה את המלחמה שלנו.
    אם ארה''ב יוצאת כנגד טרוריסטים באפגניסטאן, בעיראק....אנחנו לא יכולים לעשות זאת בבית? כאן? לידינו? עם מודיעין כזה כמו שיש לנו. אנחנו הרי טוענים השכם והערב שהרשות נגועה בטרור מכף רגל ועד ראש? לא? כל השרים אומרים את זה.
    אז איפה הבעייה?אנחנו מסוגלים לצוד נאצים בכל הגלובוס. אנחנו מסוגלים לגמור כל טרוריסט באשר הוא אפילו אם ימצא על הירח. אז כאן? ליד הבית? 5 דקות נסיעה? מה נסגר איתנו? או שאולי אנחנו פשוט נהנים מכך ששוחטים אותנו, חוטפים אותנו, פוצעים אותנו, הורגים בנו, יורים עלינו טילים, מרגמות, מפוצצים לנו אוטובוסים, מסעדות, קניונים...
    13 שנה רבותי 13. מאז אוסלו ...
    מתי נתפכח מהאשלייה הזאת. מה עוד צריך לקרות כדי שנבין את הפתגם האמריקאי הכ''כ נדוש: '' אם משהו נראה כמו ברווז, משמיע קולות של ברווז ומתהלך כמו ברווז- זה כנראה ברווז!''. אפילו הגויים למדו זאת יותר מהר מאיתנו. ואנחנו הלא עם סגולה. אנחנו יותר חכמים. אז לאיפה נעלמה החוכמה???

    הגב לתגובה זו

    • כתבת יפה. מסכים איתך (ל''ת)

      מירו, 29/06/06 14:32

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה. (ל''ת)

      סוף סוף אחד, 29/06/06 14:38

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה במקום, אי אפשר להתווכח!!! (ל''ת)

      צפונית, 29/06/06 15:45

      הגב לתגובה זו

    • So simple But so true !! (ל''ת)

      Gil Aluche, 29/06/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    צריך להעמיד לדין את המסבירים שלנו

    חני, 29/06/06 14:14

    אם מפקד זוטר מפשל בתפקידו, הוא נדרש לעמוד לדין. אנשי ההסברה חשובים הרבה יותר ממפקד זוטר, אם היו ממלאים נכון את תפקידם - ההגיון שלנו היה ברור לכולם, למדינות העולם וגם לאזרח הרגיל הפלשתיני.
    כרגע, ההסברה הפלשתינית יודעת להפוך כל פעולה שלנו למתקפה כנגד שלום העולם, בעוד אנחנו - המותקפים האמיתיים - מתבטאים בעילגות ובחוסר הגיון.
    המלצה להסברה נכונה:
    החמאס קורא להשמדת ישראל, זו עובדה. אם ההסברה שלנו היתה מדגישה עובדה זו ומשווה זאת למשל לצרפת: לו היתה הנהגה כלשהי קוראת להשמדת צרפת ועושה פעולות מעשיות, הייתם שותקים? אם טילים היו נופלים על עריכם, חיילים ואזרחים נחטפים והכל נעשה לאור היום ותחת חסותה של הנהגת החמאס, מה הייתם עושים? כל מנהיג שיגנה את ישראל על פעולותיה מאבד את זכות מדינתו שלו להגן על עצמה כנגד הרוצים להשמידה בטרור. הוא מסכן בעקיפין את עתיד מדינתו. הוא מגנה את זכותה להתקיים ומבקש להגן על אויביו. הדוברות שלנו חייבת להדגיש כי האלימות הפלשתינית מתקיימת לאחר עזיבתנו את עזה.
    הדוברות שלנו לא עושה זאת, היא לא מדגישה שוב ושוב את העובדה הפשוטה שבראש ההנהגה הפלשתינית עומד אירגון שלא מכיר בזכותה של ישראל להתקיים והיא לא מדגישה את העובדה כי ה''דמוקרטיה'' הפלשתינית, קרי - העם, בחר בהנהגה זו.
    דינה של דוברות גרועה חייב להיות כדינו של מפקד שנכשל בתפקידו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חשודים כטרוריסטים ?????? ידיהם מגואלות בדם והם גאים בכך . חיות אדם (ל''ת)

    שירקבו בכלא עד, 29/06/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בינתיים אזרח ישראלי יהודי יקר אחד נרצח ! מה אתם מתכוונים לעשות ? (ל''ת)

    לא לשבת בחיבוק, 29/06/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ראשי החמאס חשודים בטרור??? לא!!!!!!! זה לא ייתכן!!! (ל''ת)

    D.H, 29/06/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל הכבוד לממשלת קדימה-עבודה, המשיכו כך

    יותר חזק, 29/06/06 14:01

    חהכות בכוח את הטרוריסטים - לא להקשיב לדברי ההבל של השמאל, להכות להכות להכות. אחרת החטיפות יהפכו להיות עניין שבשגרה.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? הם לא עושים כלום. (ל''ת)

      גאון, 29/06/06 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הנה רואים את ההצלחות, בואו נמשיך בתוכנית ההתכנסות התכווצות התפוגגות (ל''ת)

    יעל, 29/06/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    על שדרות הגנתם כבר? (ל''ת)

    שי, 29/06/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חשודים כטרוריסטים אז מה??

    מירו, 29/06/06 13:36

    גם ברגותי הורשע בבית משפט כטרוריסט ונשפט למאסר. נו...אז מה?? עכשו רוצים לעשות ממנו ראש ממשלה של הטרוריסטים. כולם יורשעו זה כולם יודעים. ויהיה להם בית מלון עשרה כוכבים בכלא. גבירותי ורבותי כולם יודעים שהם פושעים אז אנא תנהגו בהם בהתאם. רק חיסולים ממוקדים יעזרו. מילוי בתי הסוהר עם הרפשים האלה רק עולה כסף ואויר יקר

    הגב לתגובה זו

    • ערבים

      א.ש, 29/06/06 13:58

      אמת. יש לחסוך מאיתנו את המראות שחוזרים על עצמם. מעצר שגורר משפטים מצחיקים ושיחרורים מתסכלים. אם הם מחבלים אז לחסל אותם ומהר.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    במחלקה לחולי נפש בה אני מאושפז..

    Yossy v, 29/06/06 13:35

    ראיתי בחדשות את המעצרים, חבל
    שמדינת ישראל מתנהגת כמדינת טרור, בקרוב אני אמור להשתחרר ולהתחיל פעילות עם אורי אבנרי לשחרור החפים מפשע!

    הגב לתגובה זו

    • למה בדיוק אתה משתחרר? אתה עדיין חולה.. (ל''ת)

      א, 29/06/06 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עונש מוות לעצורים (ל''ת)

    z, 29/06/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לדפוק לכל טרוריסט כדור דמדם בראש ולא לבזבז שקל במאסר כי ישחררו אותם (ל''ת)

    ציר הרשע=סוגדי, 29/06/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כולנו מתנחלים

    מטולה עד אילת, 29/06/06 13:32

    כן, גם חולי הרוח השמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ישיבת הממשלה נקבעה ליום א'

    בני, 29/06/06 13:30

    במגרש הרוסים.

    מחכים שהנייה וא-זאהאר יאשרו את השתתפותם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אבו טיר צובע את הזקן או צובע את השיערות?

    י, 29/06/06 13:26

    אם לא הייתי יודע יותר טוב , הייתי חושב שאבו טיר הוא מתנחל מתלהב

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    היכונו לביאת האינטיפאדה

    עין בציון, 29/06/06 13:14

    והפעם, מערכה שלישית ואחרונה. עוד נתגעגע לימים שבהם רק אוטובוסים ומסעדות התפוצצו על נוסעיהם וסועדיהן.
    אף רחוב לא יהיה מוגן. אף בניין ובית.
    המים יהיו מורעלים והמזון נגוע בחיידקים.

    זהו קץ האימפריה הציונית-אשכנזית עם משרתיה מלחכי הפנכה המזרחים.
    כדאי להכין מזוודות ארוזות בצד. האסון עלול לפקוד אותנו בכל רגע.

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא חוזה את שובה של הנאכבה. (ל''ת)

      זין בעין, 29/06/06 13:28

      הגב לתגובה זו

    • וואוי, איזה פחדן עלוב אתה! לא להאמין! (ל''ת)

      ר''גנות, 29/06/06 13:34

      הגב לתגובה זו

    • שפן ממה אתה פוחד

      ??, 29/06/06 13:42

      תקפל זנב והם ירדפו אותך ככה וככה. למה? כשלא נכנסו בהם היה שקט???

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לשלוח את ''הגורמים המשפטיים'' ללמוד משפטים מחדש לפני שיתבעו על רשלנות (ל''ת)

    בחוות דעתם, 29/06/06 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עבודה טובה

    עמית, 29/06/06 13:10

    כל המלעיזים כאן - אתם חושבים שזה כל כך פשוט ? ישראל בהחלט פועלת תחת לחץ בינ''ל, וצריך גם לשמור על הכלכלה והמוניטין של מדינה שהתאוששה מטרור - ולא להיגרר למלחמה כוללת. המעצר הוא בהחלט תשובה הולמת, הרי המנהיגים הם הפחדנים הכי גדולים, הם לא אלה שהולכים להתאבד והם רגילים לישון על מצעי סאטן. אחרי כמה לילות הם יתחננו לחזור הביתה, והחייל החטוף יחזור אלינו.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא עושים כלום חדל קשקשת קדימה לעבודה

      גאון, 29/06/06 14:19

      רק מחיקת עזה תביא שקט ושלוה

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק חשודים ?

    סופר, 29/06/06 13:09

    איזה חשודים ? רק עברנו פה. ממש להשתמש בבבואות שלהם לאיזה סצינה בסרט.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולי לירות על פחי האשפה שלהם

    קונטרבס, 29/06/06 13:09

    ובנוסף לקנוס אותם בדוחו''ת חניה-כמו שעושים אצלנו לעבריינים מסוגו של רוזנשטיין.בקיצור,ישראל היא קקה מדינה-נטפלת ליהודים,ופחדנית ומגוכחת (בום על קולי מעל הארמון בסוריה...) מול האוייבים האמיתיים.

    אנחנו היהודים צריכים להתאחד,המדינה מפרדת בנינו.

    הגב לתגובה זו

    • ערבים

      א.ש, 29/06/06 14:04

      פח האשפה שלהם מתחיל בראש שלהם

      הגב לתגובה זו

    • אמרת דברים אמיצים - ונכונים - עם כל הכאב

      ברווז במטבח, 29/06/06 14:38

      ממליץ ברצינות לרדת לעומק דעתך וללמוד משהו ממשנתך

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל הכבוד לאולמרט

    הגיע הזמן, 29/06/06 13:08

    יישר כוח

    הגב לתגובה זו

    • מגיבי קדימה חזרתם לעבוד? הוא לא עושה כלום

      גאון, 29/06/06 14:20

      דנה קמה, יהודי נרצחים. דנה נמה, יהודים נרצחים ועליזה מחבקת את אבו טיר.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש פיתרון כנסו

    דוני, 29/06/06 13:06

    אני מציע שנמשיך באותו הקו של אוסלו. בואו נתכנס, נתנתק, ניתן להם רובים, הם יעשו בישבילינו את העבודה. ברגע שנמשיך לסגת ולהתקפל נשיג שקט וחיים יציבים...
    וכעת ברצינות: כבר כ- 14 שנה שאנחנו מאבדים את עצמינו לדעת....אין לי מושג מה קרה לנו. ממעצמה שכל העולם פוחד ממנה, הפכנו לשק סמרטוטים שכולם צוחקים עליו. זה התחיל עם הטמטום של הבאת ערפאת לכאן ביחד עם חבר מריעיו....כבר אז היה ברור שפניו לא לשלום....ואנחנו כעיוורים עוד נתנו לו רובים....השם ישמור, אנחנו באמת כאילו פתיים......כאלו טיפשים כאלו נאיביים...כבר ביום הגעתו של ערפאת, אלוף פיקוד הדרום מצא אצלו ברכב אמל''ח. ואנחנו יצאנו כל יום מעיר אחרת,ללא שום תמורה, כאשר הריטואל חוזר על עצמו: בבוקר נסיגה מאחת הערים, בערב פיצוץ אוטובוס....ואף אחד לא עצר לרגע וחשב: אולי אנחנו טועים, אולי כדאי לעשות חושבין והעריך מחדש את המצב....אז טעינו, לא נורא. מי שלא עושה לא טועה. ואז המשכנו להתאבד ולמסור להם עוד שטחים ועוד שטחים....וכל מחווה שלנו נתקלת מייד בפיגוע דמים ובו עשרות נרצחים....ושוב הדם יבש, נוקה וחוזר חלילה....כצאן מובל לטבח...ואני במשך 40 שנות חיי לא הבנתי איך קרתה השואה. איך מובילים עם שלם לטבח וכולם שותקים. היום- 60 שנה אחרי השואה, אני בהחלט מבין איך זה קרה לנו. אנחנו פשוט טיפשים. ''עם סגולה''? לא בטוח. אני לא מכיר אף עם בעולם שהיה מוכן שבמשך 13 שנה ירצחו לו אלפים של אזרחים חפים מפשע, עשרות אלפים נכים, משפחות יתומות, שסועות הרוסות...והעולם שותק....ואנחנו ממשיכים באותו הקו, מתנתקים מתכנסים נסוגים, מתקפלים, בורחים....וכאילו גוזרים על עצמינו שמד...רבותי, תתעוררו! אנחנו יהודים, אנחנו יותר חכמים! ממה אנחנו פוחדים? הקם להורגך השכם להורגו!!!
    יהודים!!! אחים!!! תתעוררו. אנחנו במלחמה. מ ל ח מ ה. מ ל ח מ ה.
    אף אחד לא יעשה את המלחמה שלנו.
    אם ארה''ב יוצאת כנגד טרוריסטים באפגניסטאן, בעיראק....אנחנו לא יכולים לעשות זאת בבית? כאן? לידינו? עם מודיעין כזה כמו שיש לנו. אנחנו הרי טוענים השכם והערב שהרשות נגועה בטרור מכף רגל ועד ראש? לא? כל השרים אומרים את זה.
    אז איפה הבעייה?אנחנו מסוגלים לצוד נאצים בכל הגלובוס. אנחנו מסוגלים לגמור כל טרוריסט באשר הוא אפילו אם ימצא על הירח. אז כאן? ליד הבית? 5 דקות נסיעה? מה נסגר איתנו? או שאולי אנחנו פשוט נהנים מכך ששוחטים אותנו, חוטפים אותנו, פוצעים אותנו, הורגים בנו, יורים עלינו טילים, מרגמות, מפוצצים לנו אוטובוסים, מסעדות, קניונים...
    13 שנה רבותי 13. מאז אוסלו ...
    מתי נתפכח מהאשלייה הזאת. מה עוד צריך לקרות כדי שנבין את הפתגם האמריקאי הכ''כ נדוש: '' אם משהו נראה כמו ברווז, משמיע קולות של ברווז ומתהלך כמו ברווז- זה כנראה ברווז!''. אפילו הגויים למדו זאת יותר מהר מאיתנו. ואנחנו הלא עם סגולה. אנחנו יותר חכמים. אז לאיפה נעלמה החוכמה???

    הגב לתגובה זו

    • נכון ומצער מאד, ועיין תגובה 35!!!!! (ל''ת)

      שלום, 29/06/06 13:38

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדרבנות

      רוני, 29/06/06 13:46

      כל הכבוד לך.
      סוף סוף מישהו עם ראש.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ל 31 אתה לא לוקח בחשבון את הבדלי השעות בין עזה לישראל (ל''ת)

    צופה עירני, 29/06/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לתלות אותם בככר ברמאלה למען ישמעו וייראו!רק כח הם מבינים. (ל''ת)

    ליברמן, 29/06/06 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צפוי!!! לקרוא..

    אלי, 29/06/06 12:57

    שני נערים נחטפים, קסאמים על הדרום, פיגועים, היה שווה לצאת מעזה, הא? סוף סוף קצת אקשן!
    חבר'ה, מי שהצביע בעיוורון מוחלט לממשלת קדימה מקבל עכשיו את המצע שלה בפרצוף- שום כלום!!
    העיקר שהרסנו ל9000 יהודים את החיים... ולמדינה שלמה את הביטחון...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ומי היה הטירורס לפני שבוע וחצי

    אחמד, 29/06/06 12:49

    מעי היה הטירורסט בשבוע שעבר שהרגו יותר ממשפחה חפים מפשע נהרגה משפחה שלמה מול עיני הבת שלה מי הטירורס הא נראה לכם שהפלסטינים לא יעשו כלום לא נראה לי

    הגב לתגובה זו

    • חפים מפשע?

      בני קוזושווילי, 29/06/06 13:00

      אנשים שנותנים לירות מהבית שלהם ומחביאים טרוריסטים הם לא חפים מפשע.
      כל הרחוב הפלסטיני תומך בטרור והוא צריך לשאת בתוצאות.

      הגב לתגובה זו

    • יא ערבי תתחבא מהר צה''ל מגיע!!! (ל''ת)

      א., 29/06/06 13:14

      הגב לתגובה זו

    • אחמד! גם חומוס במטבח לא תעשה יותר (ל''ת)

      תמות מרעב כלב, 29/06/06 13:38

      הגב לתגובה זו

      • אני מנחשת שאחמד הוא ערבי ישראלי!

        ר''גנית, 29/06/06 14:33

        יש לו עברית טובה אבל הוא מכחיש את האמת בקשר למשפחה בעזה שלא נהרגה אלא ע''י בני עמם.

        הגב לתגובה זו

    • הם גם לא חפים מפשע וגם לא ישראל הרגה אותם

      D.H, 29/06/06 14:07

      אז דבר חלש

      הגב לתגובה זו

    • ערבב את הטיח אחמד,

      עכע, 29/06/06 16:27

      בנאי!!!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מי אשם בכל המצב? - רק ישראל! כנסו!!!!!!!!!

    שלום, 29/06/06 12:43

    מי נתן להם נשק ושטחים? - ישראל
    מי נמנע כבר שנים מלהכריע אותם צבאית? - ישראל
    מי העניק פרס נובל לשלום לטרוריסט רוצח? - ישראל
    מי שותק כבר 5 שנים על ירי טילים לעבר יישוביו? - ישראל
    מי ממשיך ונותן עוד ועוד ועוד צ'אנס לרוצחים? - ישראל
    מי מושיב בפרלמנט שלו את נציגי האויב? - ישראל
    מי חתם על הסכם הכניעה ''אוסלו'' על מדשאות הבית הלבן? - ישראל
    מי מבטיח עוד ועוד שטחים שיהפכן לבסיסי טרור? - ישראל
    מי מבדיל בין ''דרג מדיני'' ל''זרוע צבאית''? - ישראל
    מי אימץ מאז אוסלו את כל טיעוני התעמולה הערבית? - ישראל
    מי מגמגם כשמדברים על זכותנו ההסטורית על הארץ? - ישראל
    מי מתנצל יום ולילה על פגיעה באזרחים בשעת מלחמה? - ישראל
    מי נסוג תחת לחץ מלבנון ומעזה ללא כל תמורה? - ישראל
    מי ספג ב-12 השנים שמאז אוסלו כמעט 2000 הרוגים וקרא להם קרבנות שלום? - ישראל
    מי מממש כבר שנים ארוכות את תוכנית השלבים של אש''ף? - ישראל
    מי השמיץ את מלח הארץ המתנחלים והתיר את דמם? - ישראל
    למי כבר מזמן אין הרתעה, רק איומי סרק? - ישראל
    אז בוא נמשיך לטמון את הראש בחול, ניתן להם עוד שטחים, ''נחזק'' את מכחיש השואה אבו-מאזן בעוד ועוד נשק, נתאכזב כל פעם מחדש, נשאיר ''אופק מדיני'' הזוי, ונגמור בים.
    רק הערבים לא השתנו הם תמיד רצו, רוצים וירצו להשמידנו - עם הזמן אנו נותנים בידם את היכולת, את השטח ואת ההזדמנות לעשות זאת, וכמו טיפשים מאמינים שהם בסוף ישתנו...
    ''הערבים אותם ערבים והים אותו ים'' אמר פעם יצחק שמיר - וצדק...

    הגב לתגובה זו

    • מי אשם רק ראש הממשלה שזרקו את המתנחלים

      דבורה, 29/06/06 13:06

      היום לא יהיה שקט יותר תראו כמה קסמים יפלו היום איין להם פחד כרק את הזקן האדום לקחת בשבי מי שארץ נהדרת מחקה אותו נבלות

      הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ זו האמת לאמיתה! (ל''ת)

      המחזק, 29/06/06 13:13

      הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד! יישר כח! (ל''ת)

      D.H, 29/06/06 14:09

      הגב לתגובה זו

    • וואו אחי - רוץ לראשות הממשלה, אני עושה לך קמפיין (ל''ת)

      ברווז במטבח, 29/06/06 14:40

      הגב לתגובה זו

    • התרשמתי עמוקות ידידי ורעי (ל''ת)

      מורי אל כניס, 29/06/06 15:17

      הגב לתגובה זו

    • מי אוהב אותך יותר ממני ? (ל''ת)

      עע, 29/06/06 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לעורכי הוידאו של NRG

    אמיר, 29/06/06 12:43

    לא נראה לכם מוזר שההפגזה באור יום והשריפה בלילב???

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה חשודים?- הם טרוריסטים, והפת''ח אינו יותר טוב מהם. (ל''ת)

    המטיף, 29/06/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ישראל אלופה בתסבוכות

    בוחר, 29/06/06 12:36

    אולמרט וחבריו עדיין לא הפנימו שאת השטיקים וההתחכמויות וכו' שהם יכולים לבצע על עם ישראל הם לא יכולים לבצע כלפי חוץ .
    בתוך זמן קצר ובלחץ דיפלומטי/פיסי מתון (לנענע - כמו בשב''כ ) ישראל תתקפל .
    העם החכם והנבחר

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סרט תעמולה זול וטפשי מבית אולמרט וצה''ל

    מורי אל כניס, 29/06/06 12:24

    תותח יורה באור יום , שריפה בלילה בלי ידיעה בכלל מה פגע במבנה. אולי זה בכלל טיל? הכל ערוך במגמה להראות לנו שיש על מי לסמוך וצה''ל חזק.

    כל הזמן מראים לנו את אותה חנות ואותה אש אומללה וקטנה רק מזוויות שונות . ואותה סוללה שממשיכה לירות ביום והפגזים כנראה נחים בקיוסק, רואים מונדיאל ואז כשהחשכה מגיעה הם יורדים בדיוק מופלא אל אותה חנות. והפלא ופלא.... אף אחד לא נפגע מהפגזים החוזרים שוב ושוב אל אותה חנות?

    תעלומה לא? לפחות שלש פעמים ראינו ירי וממשיכים לכבות שם בלי בעיה?

    תפסיקו לערוך לנו ''סרטים'' ברמה של מסיבת סיום בכתה ה'.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק- הם חושבים שאנחנו טפשים (ל''ת)

      דרור, 29/06/06 13:12

      הגב לתגובה זו

    • אלו בוגרי בי''ס לתקשורת של פראוודה

      והתקשורת הקומונ, 29/06/06 13:43

      של לפני הגלאסנוסט.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רציתי להסביר מדוע ישראל נוהגת בכסילות

    חבל''ז, 29/06/06 12:22

    אולם קראתי את תגובות קודמי והגעתי למסקנה שחבל להשחיט (זרע) על אימפוטנטים אינטלקטואליים. אז שקו לי בתחת.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ערבים רוצים שלום

    dodi, 29/06/06 12:21

    להכניס את כל החמאס למאסר עולם,לצאת מהגדה כולל מזרח ירושלים,זכות שיבה ל 33%,לעשות שלום,ולחיות כמו בני אדם נורמלים:')

    הגב לתגובה זו

    • ערבים לא רוצים שלום

      א., 29/06/06 13:18

      לשפוט טרוריסטים למוות, להכנס בכל המובנים בחזרה לכל מה שממערב לירדן כולל שליטה ישראלית מלאה להעביר את כל הערבים לירדן סיני סוריה לבנון וכו' לעשות שלום אמיתי (שלום תמורת שלום ותו לא) ולחיות כמו בני אדם נורמלים :')

      הגב לתגובה זו

      • מי שלא עושה שלום הוא טיפש

        dodi, 29/06/06 14:25

        אין לשום אדם את הזכות לשפוט אחר למוות,טרוריסט נשלח לכלא ולא נשפט למוות כי גם זה טרור.איך שאתה אומר 'להעיף',זה גם תמיכה בחמאס ובטרור.כל אחד יכול לעשות מלחמה,זו הטיפשות הכי גדולה.ומי שלא רוצה לחיות בנורמליות אז הוא לא נורמלי.הפלשתינים בחרו בחמאס בגלל שהם רוצים לחם ולא מלחמה.אני לא שולל שום זכות מהיודים לחיות במדינתם.אבל אתה חייב לתת לאחר לחיות בכבוד.כי רק אז אתה תחיה בכבוד.בן אדם זה בן אדם,בסוף הולכים כולם לאותו מקום או לשום מקום.יהודים הם היותר חזקים בקונפליקת והם יתחזקו יותר אם יתנו לזולת את שלו.אם לא,אז ילדי ילדי ילדינו 'ירקדו' על דם.ואיפה יהיה העולם?העולם ירקוד בחפלה:)

        הגב לתגובה זו

    • ערבים לא רוצים שלום

      D.H, 29/06/06 14:12

      וגם אם היו רוצים-הקוראן לא מרשה להם

      הגב לתגובה זו

      • כואב לי

        dodi, 29/06/06 14:50

        איך שאתה מדבר כאילו שהיית דוקטור!מה שהקוראן אומר זה שלום,אבל אנשי הדת הם כמו פולטיקאים,והאנשים הפשוטים הם הקורבנות.טורירסט אחד קם ולוקח פסוק ומפרש אותו כפי שהוא רוצה או בימינו כפי שסוכנות הביון רוצות.מלחמה היא מכונת כסף,בוודאי היא לא עושה כסף בשיבילי או בשבלך,אלה לכמה חזירים שיושבים למעלה אם זה בוש או בן לדן זה אותו דבר.ואנחנו,האנשים הפשוטים,הם העבדים שלהם,אנחנו חושבים מה הם רוצים ממנו לחשוב.ואם יבוא יום והשלום יהיה להם משתלם,אז הפלשתינים יקחו מה שלא חלמו לקחת,בלי לשאול אף יהודי,ובטלווזיה ישדרו שהערבים הם כל כך נחמדים,גם אז תגיד הם באמת נחמדים..כולם רק קרבנות לכמה חזירים שאף אחד מכיר:)

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    אבו מאזן, הבנת איך עושים את זה ? ?

    ג' הדרום, 29/06/06 12:12

    אם היית מנהיג היית עושה את זה אתה, ואז היית מוכיח שיש עם מי לדבר, אבל אתה ועמך עוד לא החלטתם מה אתם רוצים מעצמכם. דבר אחד כבר ברור . על טרור אתם תשלמו בריבית דריבית

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין על מדינת ישראל

    יונל, 29/06/06 12:12

    יש לנו מדינה מס' אחת בעולם, אנשים במדינה כל היום מתלוננים ואף פעם לא מעריכים את מה שהמדינה עושה בשבילם ולכן אנשים יקרים אתם צריכים כל בוקר להודות לה', למדינה ולהיות גאים שאתם חלק מהמדינה הנפלאה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לשב''כ על החקירה היעילה של החוטף הפלשתיני

    שלום עכשיו, 29/06/06 12:11

    כל הכבוד לשב''כ על החקירה היעילה של החוטף הפלשתיני של אושרי.
    רק השב''כ גדרות וסיכולים יאפשרו לאזרחי ישראל החפים מפשע לחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עיוות מגמתי וחמור ביותר

    עו, 29/06/06 12:11

    הסרט המצולם למעלה, ערוך כך שיראה כאילו תותחי צה''ל יורים לתוך אזור מיושב, במציאות זה לא כך, התותחים יורים לשטחים פתוחים ומה שרואים בסרט כפגיעות בשטח בנוי אלה תקיפות מדוייקות מהאוויר.
    יש הבדל גדול בין תקיפה מדוייקת לירי ארטילרי. הצגת הירי של התותחים וכאילו הפגיעות הן בשטח בנוי זו עלילה ועיוות מגמתי של המציאות. קשה להאמין ש NRG נותן ידו למעשה וניצול המדיה להכפשת ישראל. זה מתאים לגורים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עריכה

    למה?, 29/06/06 12:11

    למה אתם מראים קטעים ערוכים?
    הרי בבירור רואים שערכו את הקטע הזה.
    אחרי כל הפגזה של צהל רואים בית מסכן עולה באש?
    לדעתי אם אין לכם את הקטעים שצהל מפיץ חבל לקומם את האנשים אצלנו ע''י קטעים של סוכנויות זרות

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בטח כל עו''ד השמאלנים כבר עומדים בשורה לייצג אותם. נכון אדון שפטל? (ל''ת)

    א, 29/06/06 12:07

    הגב לתגובה זו

    • נכון והם יהיו ישראלים כמה נתהרב

      דבורה, 29/06/06 13:08

      השמאלנים עד שלא יפגע בהם הם מחוסנים הנבלות האלה ראש הממשלה ההומו הזה לא מתאורר בכלל הוא רק בנסיעות

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בצוע הוראת הממשל האמריקני להוריד החמאס מהשלטון

    לצערי זה ככה, 29/06/06 12:04

    הממשל האמריקני הוא שמנהל ומכתיב לישראל המטרות הטאקטיות ואסטרטגיות בפעולתה....

    חבל שאין אצלנו אנשים שמסוגלים לחשוב ולהחליט על סמך האינטרס הישראלי

    במקרה אולי ארה''ב יש לה אינטרס דומה לזה של אזרחי ישראל - אבל זה לא מחוייב להיות ככה מחר או מחרתיים.

    בכל מקרה ממשלת ישראל שלטון בובות אמריקני.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק להפך!

      חזיאל, 29/06/06 12:53

      כל כך בנאלי ואנאלי הרעיון שארצות הברית מנהלת פה את קבלת ההחלטות שכולנו מקבלים זאת כעובדה מוכחת. האמת היא שאנחנו משפיעים על מדיניות ארה''ב הרבה מעבר למשקלנו היחסי בעולם ולחשיבותנו הכלכלית/אסטרטגית עבור האימפריה האמריקאית.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אוי איזה שטויות מטופשות !! פשוט נורא!!

    נא לקרוא, 29/06/06 12:02

    הרי כולם יודעים שאותם אנשים שנתנו את ההוראה לעצור אותם הם אלה שלפני כמה שבועות שלחו שוטרים למזרח ירושלים כדי לאפשר לחמאס להבחר לראשות הממשלה!! מה? אז לא ידעתם שזה אירגון טרור ??
    שמאל זה טמטום ובעיקר הרס חיי היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מה זה צודק

      אסף, 29/06/06 12:52

      גם החלוקה המחיקה ל''טובים'' של הפת''ח (רק תבדקו כמה ארועי טרור האנשים של אבו מאזן ביצעו) וה''רעים'' של החמאס. ממשלה מטומטמת.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם לא יחסלו עכשו את החבורה הזאת

    ''בכירי'' החמאס, 29/06/06 11:58

    הערבים ימשיכו בשיגרת טבח היהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ושבוע שעבר הם לא היו טרוריסטים?

    אאא, 29/06/06 11:56

    ממשלה של אפסים בראשות אולמרט הבדיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שן תחת שן, עין תחת עין

    חמציץ, 29/06/06 11:50

    מימי העליה הראשונה לאורך כל
    תקומת העם במולדת ההיסטורית
    כוחות השחור של הישוב הערבי
    לקחו לידיהם את כוח הנשק.

    כל דיון להסדר לחיים משותפים
    או לחלוקת הארץ לשתי מדינות
    נמוג בכוח הנשק הערבי הפרוע.
    הם רוצים אותנו נמקים מחוץ לאזור.

    מי שרוצה מלחמה מקבל מלחמה
    הקם להרגך השכם והרגו.
    ממשלת ישראל תעשה את הדרוש
    החיל החטוף משטחנו ישוב חיי!!!!

    ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לשלוח להם גם קנסות

    יועץ, 29/06/06 11:50

    והתרעות לפני עיקול.בנוסף להמשיך עם הבומים העל קוליים מעל הארמון בסוריה,וגם לשלוח מכתבי איום מהסוג שרואים בטלוויזיה-עם אותיות מודבקות מהעיתון.לשגר גם זיקוקי דינור מעל מוצבי החיזבאללה-לא לפני שמקבלים אישור מנציג מחסום ווטש במשלה-היועץ מני מזוז.

    ככה יפחדו מאיתנו ויעריכו אותנו בעולם.

    מי שמתנהג כמו פודל,שלא יצפה לקבל ארוחה של אריה.

    הגב לתגובה זו

    • גדול אחי. סופסוף אני נהנה מתגובות (ל''ת)

      ברווז במטבח, 29/06/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעצר אנשי החמס

    גבריאל, 29/06/06 11:49

    אז למה א עצרתם אותם עד היום רק אחרי שהם רצחו ?!
    מי שמנע את הצירתם שותף לרצח

    הגב לתגובה זו

    • לא הכול פשוט בחיים כמו המוח שלך (ל''ת)

      אלון, 29/06/06 12:33

      הגב לתגובה זו

    • תופעה

      חגי, 29/06/06 12:37

      איך זה שבכל הטוקבקים, אלה שהכי מתלהמים הם גם דיסלקטים שלא יודעים לכתוב ללא שגיעות קטיב?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם לא הולכים להרוג אותם במקרה של מות החייל - אין טעם (ל''ת)

    עופר, 29/06/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממשלת בגצ תשחרר את ממשלת חמאס (ל''ת)

    הכל ידוע, 29/06/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סליחה, יש למישהו משחת נעליים כתומה?

    אבי, 29/06/06 11:42

    עוד חודש הכל יהפוך לשחור ואז אנה אני בא?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כדור בראש לכל אחד מאנשי החמס. (ל''ת)

    ישראל, 29/06/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מאוחר מידי ומעט מידי

    יאיר, 29/06/06 11:35

    הרי כולם ידעו שהם חברים בארגון טרור אז למה חיכו עד עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נו מר פרץ & אולמרט & חלוץ שחררתם מספיק קיטור לאחר הבזיון

    משה, 29/06/06 11:33

    בכרם שלום ושבי החייל גלעד שליט.
    כעט הזמן לחשוב ולא להתפתות לעצות אחיטופל של הגנרלים המשומנים (תרתי משמע).
    מה עושים ?.
    בו נעבוד בשיטת האלמינציה, מה לא עושים?.
    א. המשך ישיבה בעזה (גם אם נחסל 1000 מחבלים!!!!!!!!!) תסיר את איום הקאסמים & החזרת החייל ----- בוודאי שלא.
    ב. המשך גיחות מעל דמשק ע''מ לבצע רעש & צלצולים יגרום לאסד לגרש את משעל --- אין קשר בין שני הדברים.
    ג. המשך מאסר מנהיגי החמאס (נכון ארגון שתומך בטרור כמו פתח ושאר ירקות!!!) יגרום להחזרת החייל השבוי ----- מה הקשר?.
    לכן מה עושים?.
    א. נכנסים למשא ומתן לשחרור החייל גם במחיר שחרור אסירים (שחררנו מאות אסירים תמורת גופות & סוחר סמים!!!!).
    ב. משא ומתן מדיני גם מול החמאס (אפשר לחשוב שאבו מאזן מנהיג הפתח הינו מנהיג מסוג אחר...), תוך נכונות לחזרה לגבולות 67 (כולל גושי התיישבות & מזרח ירושלים) וכן חזרת הפליטים למקומות מהם גורשו.
    רק כך ורק כך יהיה שלום.
    חבל שנעשה זאת בעוד 40 שנה (כמו שלבסוף נסוגנו מעזה) לאחר שעשרות אלפי בני אדם יהרגו משני הצדדים.
    יהודים & פלסטינאים יחיו פה לנצח ביחד אחד בתוך השני שכן לבסוף נהיה תלויים אחד ליד השני.

    הגב לתגובה זו

    • תשחרר עבור החטוף אסיר אחד, ומחר יחטפו גם את ילדיך

      חיים, 29/06/06 12:04

      החזרת הפליטים למקומות שמהם גורשו? אולי נעשה עיסקת חבילה וגם נחזור על דעת עצמנו לתאי הגזים?

      הגב לתגובה זו

      • הילדים של אולמרט בלונדון. לא עושים צבא. אף אחד לא יחטוף אותם. (ל''ת)

        קצין קרבי פרייר, 29/06/06 12:10

        הגב לתגובה זו

        • קצין, אתה לא מסוגל להגיב לעניין?

          חיים, 29/06/06 13:11

          ידוע לנו שהילדים של אולמרט לא בארץ, לאישתו יש דיעות עקומות וכן, גם הבת שלו היא לא מקור גדול לגאווה עבורו (אהם).

          אין צורך לטחון את העניין עד דק. הבנו את הפואנטה.

          הגב לתגובה זו

        • צודק בהחלט !!! (ל''ת)

          דורין, 29/06/06 13:22

          הגב לתגובה זו

    • עזוב שטויות משה, בוא פשוט נחזור אל התנורים החמימים של מזרח אירופה (ל''ת)

      הקוסם, 29/06/06 12:13

      הגב לתגובה זו

    • לאבו-אחמד.. דניה אעלק..

      זיו, 29/06/06 12:27

      חבל שלא ניתן לאסור גם אותך באותו התא יחד עם בכירי החמאס. שמעתי שהחבר'ה שם מאוד אוהבים גברים יהודים לבנים ורכים. אין לי ספק שהם ימצאו שימוש נאות למרגרינה שמסופקת להם עם האוכל.

      הגב לתגובה זו

      • זיו אתה גס רוח ואוויל בתגובתך אתה גם

        כתומה בנשמה, 29/06/06 14:05

        מעליב את יתר הקוראים.

        הגב לתגובה זו

    • לך ללמוד מעט הסטוריה.

      חציל, 29/06/06 12:28

      סוף מעשה במחשבה תחילה
      קח את ספרי ההיסטוריה, תלמד!
      מתי ואיכן הם רצו ועשו למען חיים משותפים לשני עמים, או שתי דתות
      או אדם עם אדם.
      נהפוך הוא, כוח הנשק הוא שם המשחק, מאז ימי העליה הראשונה.
      בהמשך מאורעות 1020/21. בו נהרגו נפצעו ונהרסו ישובים. גרם מזרז להקמת ארגון ההגנה.
      המרד הערבי הגדול 1936/39
      ותוכנית החלוקה (ועדת פיל 1937)
      נתן תנופה לחיזוק כוח המגן העברי.
      האומות המאוחדות מחליטות ב-29
      לחודש נובמבר לחלוקת הארץ, לשתי
      מדינות: יהודית וערבית
      שוב כוח הנשק הוא שם המשחק.
      לך , לך תלמד לפני כתיבת שטויות
      במיץ עגבניות.
      סליחה. חוסר ידיעה זה לא בושה.

      הגב לתגובה זו

    • ובכן, אתה הוא הביזיון פה

      ש, 29/06/06 12:35

      את מה שאתה מציע סמרטוטי השמאל ניסו באוסלו, ותראה כמה דם נשפך כתוצאה מזה

      הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה להיות אופטימי(פתי) כמוך שבידיינו להפסיק את האלימות (ל''ת)

      הם יוזמים את, 29/06/06 12:39

      הגב לתגובה זו

    • דברי חוכמה

      להב, 29/06/06 13:00

      משה היקר דברי חוכמה שגורים מפיך בטוחני שאנשי החאמס חיזבללה אירן יקבלו אותך בזרועות פתוחות הרי מה טוב יותר מיהודי שתומך בדרכהם הרי אנשים כמותך נותנים לטיגימציה לפעולותהם ומוכחים את דעת העולם שישראל טועה . משה היקר את חלום השלום חלמנו כולנו כמותך לצערנו התעוררנו לקול שאגת הבכי של ילדנו נשנו בעלנו סבנו והבנו אנחנו בדם ויזע
      שלפעמים כן משה לפעמים כדאי להיות מאוחדים ולתמוך במי שאנחנו במה שאנחנו . אני לא מצפה שתבין הרי אתה עדיין בחלום היפה שלך
      בכי העם עדיין לא העיר אותך
      כן משה היקר עם ישראל אנחנו עם יהודי משכבר הדורות ולנצח נצחים אבי היקר שהיה ביחידה מובחרת שלמד שלעולם אבל לעולם ולא משנה מה המחיר לא משאירים חבר בשטח השריר בי ובאחיי תכונה זו וזכינו ללכת בדרכו ביחידות המגוונות היום אני פה עומד וכל כך גאה בצבא שלי כי אני יודע שזה הצבא הכי נאור שיש בעולם כי אני יודע שערך עליון לחיי אדם יש בו ולא משנה הלאום אדם הוא אדם באשר הוא .
      בזאת אני אסיים לעת עתה בתקווה שיום אחד אולי תתעורר גם אתה ותבין אף אחד לא רוצה מלחמה אבל לפעמים זה מתחייב במציאות למען קיומנו שלנו אנחנו וילדנו
      יום נפלא אני שולח לך משה היקר הרבה אושר הרבה שלווה הרבה אהבת חינם והרבה בריאות והצלחה



      הגב לתגובה זו

    • שכחת משהו חשוב

      דרור, 29/06/06 14:45

      לאחר ה''משא ומתן'' (בעיקר מתן) אנו נחזיר להם את כל מה שנשאר לנו ממדינת ישראל ואז נעבור למנהטן.
      אז אני מציע לך לא לחכות 40 שנה, ועבור עכשיו למנהטן.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד

    Algo, 29/06/06 11:31

    תראו לי עוד מדינה בעולם שתפעיל צבא ותעשה פעולה מבצעית נרחבת בגלל 2 אזרחים..
    ושאף אחד לא יתעסק איתנו!! בעולם!!

    הגב לתגובה זו

    • כל מדינה עושה יותר

      אסף, 29/06/06 12:53

      אף מדינה לא מוכנה שיפציצו וירצחו את אזרחיה במשך שנים כמונו. הגאווה שלך היא לא ממש במקום.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    earth calling Olmert...

    -, 29/06/06 11:30

    אני חושבת גם הבערת כל נייר הטואלט בגדה חיוני למיגור הטרור (=שיסבלו). לשם כך יש לגלוש מהליקופטרים לכל בית, ולפרוץ דרך החלון בתנועות קומנדו. מי שאין לו נייר טואלט בבית, אפשר להחרים לו את המגרפה, שתשמש כקלף מיקוח.
    בואו נחטוף גם את ראש הממשלה הפלשתיני - לא איבדנו פרופורציות!! אלא אם המטרה להיראות כאילו אנחנו מונעי-פאניקה, בלי קשר לחיים!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חמולת משעל גרה בסילווד והם חיים באושר (ל''ת)

    עם אידיוט, 29/06/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הזמן הסברהבחו''ל חשוב מאוד- לנצל את המונדיאל

    לימון, 29/06/06 11:26

    לבצע מחר לפני משחקי הרבע גמר עוד פעימות במבצע המתגלגל. דעת הקהל העולמית מופנית למונדיאל ואנחנו יכולים לפעול עד מוצ''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא לכניסה קרקעית, ישנן דרכים אחרות

    א.מ., 29/06/06 11:20

    הרי ברור כי פלישה קרקעית לעזה תעלה לנו במחיר יקר של חיילים נפגעים.
    פעולה כזאת צריכה להתרחש רק לאחר שנמצה את כל אמצעי הלחץ האחרים העומדים לרשותינו.
    את הטרור לא ניתן להדביר אך ניתן לקבוע לו תו מחיר יקר.
    למשל על כל קסם או פעולת איבה אחרת יופסקו המים והחשמל ל- 48 שעות לכל הרצועה.
    לגבי החייל החטוף ישראל צריכה לתפוס מנהיגי חמס. ולנהל משא ומתן רק על אנשי חמס שנתפסו לאחר הפעולה בכרם שלום.

    הגב לתגובה זו

    • ניתוק חשמל=לשחק בקקה. רק ארטילריה תביא שלום במהרה בימנו. (ל''ת)

      זיו ריצקין, 29/06/06 11:51

      הגב לתגובה זו

    • נכון, רק התקפות ארלילריות מהים והיבשה

      ובעקר מהאוויר!, 29/06/06 14:14

      בשום אופן לא לחזור על שטויות העבר
      לא להכניס את חיילנו למדמנות

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אנחנו צריכים להקים גדודי חללי ירושלים

    גאון, 29/06/06 11:14

    לחטוף להם אנשים ולהוציא אותם להורג. על כל חטוף שלנו ייחטף אחד שלהם. ואם הם יגידו ישראל, אנחנו נגיד זה לא אנחנו זה גולני.

    הגב לתגובה זו

    • גדול :) (ל''ת)

      ירון, 29/06/06 11:33

      הגב לתגובה זו

      • אני מזועזע!!!!!!!!!!

        איציק, 29/06/06 13:18

        מה הולך פה?!?!?!?!

        מה נהייה מהמדינה שלנו??
        מי אלו כל האנשים האלו שקוראים לרצח המוני?

        האם ירדנו לרמה של הפלסטינאים,
        והפכנו לעם אלים וצמא דם?

        הגב לתגובה זו

        • לאיציק אנו עם בלי גאווה לאומית,עם שפוחד להלחם בשויל ארצו.

          גבי, 29/06/06 15:01

          עם שחולם רק כסף,עם שמזזל בהיסטוריה שלו ולא למד שום דבר מהיסטוריה שלו

          הגב לתגובה זו

          • כולכם מטומטמים וחסרי הבנה

            איתי, 29/06/06 21:03

            אם נהפוך לטרוריסטים מה יהיה ההבדל בינינו לבינם? ודאי שצריך להילחם בהם, אבל כמדינה ולא כארגון טרור.

            מטומטמים.

            הגב לתגובה זו

        • לאיציק אנו עם בלי גאווה לאומית,עם שפוחד להלחם בשויל ארצו. (ל''ת)

          גבי, 29/06/06 15:06

          הגב לתגובה זו

        • לאיציק מחולון.

          התנחלותתל אביב, 29/06/06 15:36

          תוציא את הראש מהבית קפה שאתה יושב בו כל היום, תסתכל מסביבך, ותקבל פרופורציות.

          אנחנו לא צמאי דם, אבל במאזן האימה אנחנו מפגרים הרחק מאחור. אז לפני שנהיה בים, כדאי שנעשה משהו, לא?

          אני מציע פלוגות איתמר.

          הגב לתגובה זו

    • גדודי חללי הכותל, נשמע טוב (ל''ת)

      מנחם בגין, 29/06/06 12:14

      הגב לתגובה זו

    • טועה ידידי

      זאב, 29/06/06 12:19

      על כל חטוף ישראלי 20 פלשתינאים

      הגב לתגובה זו

    • חיים הרצוג ז''ל הציע עוד ב-1968

      טרור נגדי, 29/06/06 12:23

      למרבה הצער לא שמעו לו.אבל אפשר בהחלט להתחיל עכשיו.טרור נגדי אינו חייב להיות של המדינה ואפילו רצוי שלא יהיה.כל מה שצריך זה לוודא(עם חקיקה וגיבוי משפטי הולמים) שמתנדבים שיקימו ארגון כזה{יוצאי יחידות מובחרות וכיו''ב)לא יועמדו לדין או בלשונן של מדינות ערב שנתנו חסות לטרור במשך שנים רבות:מדינת ישראל איננה צריכה למנוע מאזרחיה לנקוט בפעולות שיביעו את זעמם הצודק על מעשי הרצח והטרור הפלשתיניים. ט ר ו ר נ ג ד י ע כ ש י ו !

      הגב לתגובה זו

      • גדודי ....

        א.ש, 29/06/06 14:18

        אמת.
        זו דרך יעילה יותר מכל ההפגזות.
        יחידות שיחסלו ויזרעו הרס בלי לקחת אחריות ובני ערובה.

        הגב לתגובה זו

    • אתה גזען, מה פתאום אחד שלהם על כל אחד שלנו ???

      ש, 29/06/06 12:36

      אתה משווה בן אדם משלנו לחיה מזוהמת משלהם ???

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה לא לומדים לקח ?

    ונונו, 29/06/06 10:52

    לא צריך לעצור את מי שראוי לחיסול.
    טעות שמזמינה צרות.
    מתי תלמדו ?
    ג'יסוס כרייסט !

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה לא קלפי מיקוח ישראלים אפסים שכמותכם

    ג., 29/06/06 10:40

    עד שסוף סוף אתם קצת מזיזים את התחת הלבנבן וההססן שלכם אתם נסוגים 30 צעדים לאחור?

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא שרת בצה''ל נדרש לשתוק.

      אזרח, 29/06/06 12:33

      זה מכוון ל-60% ממצביעי הליכוד.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה זה מכוון ל- 60% מצביעי שמאל.....

        צה''ל=מתנחלים, 29/06/06 13:24

        כגון: אביב גפן , בן ארצי, ובניו של שמאלמרט ועוד רבים ''יפי נפש'' סמאלניםםםם!!!

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצגות שמאלמרד נמשכות (ל''ת)

    ללא תועלת, 29/06/06 10:34

    הגב לתגובה זו