• 111.

    רב שבענו בוז וטרור בגלל ה''ראש''-תנו לבטן לחסל את הטרור אל תפריעו! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 02/07/06 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    יש לי רעיון

    leah, 29/06/06 19:37

    אני ממליצה בחום שחכ וילן ויתר חברי מרצ עם חכ טיבי וחבריו
    אולי תעברו לגור יחד לפחות בישכנות טובה ופוריה נגד מדינת ישראל?
    אדון וילן הניכבד אתה לא משרת את טובת המדינה שאתה חי בה
    אני אישית לא מצליחה לבין את מצע המיפלגה שאתה מיצג אותה
    היום יותר מיתמיד קשה לי לקבל את הטענה שאתם דואגים למקופחים יש הרבה מקופחים ישראלים מדוע אין ולא נישמעת תגובה מיכם גם עבורם

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    יא טיבי, כול כאלב ביג'י יומו (ל''ת)

    חאנרביק באזנאלה, 29/06/06 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ''תרמנו לבנית החמאס'' - עוד האשמת שוא שמשחקת לידי האויב. (ל''ת)

    די, 29/06/06 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ח''כ איבראהים צרצור: ''מבחינת ממשלת ישראל, כל העם הפלשתיני הוא אויב''

    *האמת!*, 29/06/06 17:30

    האמת : -- מבחינת ישראל והישראלים, כל העם הפלשתיני הוא אויב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    טיבי לך הביתה למצריים. משפחתך לא מכאן. יש לך זכות ילידית במצריים. (ל''ת)

    לך מכאן, 29/06/06 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    וילן,,,וילן

    חיים, 29/06/06 14:23

    אלימות נגד חובשי כיפות ,זה בסדר,
    לא מסתבכים בכלום. אבל כל פעולה צבאית נגד הפלשתינים ,אינה הגיונית.
    היתכן שוילן מוכן להפקיר את החייל בגלל שהוא דתי ?
    אני לא מוכן לתת לו ליהנות מהספק.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    קחו את וילן וטיבי לנוהל שכן (ל''ת)

    בכניסה לעזה, 29/06/06 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    צרצור(סרסור)

    איציק, 29/06/06 14:05

    תגיד לי מתי יצא העם הפלשתנאי הנאור להפגין נגד פעולות הטרור אההה חתיכת זבל לך תגור בעזה ושם תדבר איך וכמה שאתה רוצה

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    וילן הוא פחדן עם פה גדול

    קובי קון, 29/06/06 13:53

    הוא אמר שלא צריך לפחד ממלחמת אחים ודיבר על כך שחיילים צריכים להיות מוכנים לירות,בנחישות,ב''רעים'' במלחמת אחים.

    שהרעים כמובן הם לא קיבוצניקים,לא חילוניים,לא באו ממזרח אירופה המקסימה,המפותחת והנאורה (+מטען תרבותי עשיר) וכ''ו וכ''ו.

    העניין הוא שלאנשים עם פה גדול כמו של וילן יש אומץ רק שהם יודעים בודאות שכל המערכת לטובתם .

    בפועל מדובר באיש קטן ופחדן,ולא צריך לשים לבהמה הזאת לב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      חיים, 29/06/06 14:12

      צריך לבדוק מה מניע אנשים כאלה ,להאשים תמיד את הצד הישראלי.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    פשעי השמאל הביאו אותנו לכך

    רוב העם, 29/06/06 13:47

    כל השיטה רקובה מהיסוד. במקום לטפל בפלישתים אנחנו רוקדים איתם, ריקוד החרבות.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הראש של וילן: ש''קורבנות השלום יגיעו מהמחנות האחרים , רק לא מהמחנה (ל''ת)

    ''השפוי והנאור'', 29/06/06 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    צרצור: ''מבחינת ממשלת ישראל, כל העם הפלשתיני הוא אויב''.

    י, 29/06/06 13:19

    תגיד בתור מומחה, זה נכון או לא? העם הפלשתיני הוא לא אויב? יש כאן מלחמה או לא? בין מי למי?

    העם הפלשתיני כעם הוא אויב וזאת עובדה. נכון שיש רבים בתוכו שהיו מעדיפים אחרת, שהיו מעדיפים יחסים טובים עם היהודים ועם ישראל, אבל הם מעטים ושקטים. הרוב אמר את דברו, ובחר בהנהגה שמחזקת את מצבו כאויב ומנציחה את המלחמה.

    זה נכון לגבי העם הפלשתיני בשטחים שבחר בחמאס, ונכון גם לגבי הפלשתינים החיים בישראל שבחרו בך ובאחמד טיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד לאולמרט

    הגיע הזמן, 29/06/06 13:09

    יישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הח''כ טיבי שייך למחנה ''השמאל השפוי'' (ל''ת)

    כמו הח''כ וילן., 29/06/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לאבשלום - תיקון טעות

    400, 29/06/06 12:55

    השנה שתרמנו לבניית החמס לא הייתה שנת הגירוש אלא שנת ההחזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ההגיון של וילן: להיות ''אין'' זה לשמור על ''פוליטיקלי קורט'' בכל מצב. (ל''ת)

    חתיכת הגיון!, 29/06/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מוזר, ממתי ערבים מבינים במוח? (ל''ת)

    יוסי, 29/06/06 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    וילן היקר - אין כבר מה לעשות. איבדתם את אמון הציבור - ובצדק

    ברווז במטבח, 29/06/06 12:31

    עבדתם קשה בשביל זה, ואנשים לא נשארים מטומטמים למרות הכל.
    כל מה שתגיד היום ישמש נגדך, לכן עדיף שתסתום את הפה או שפשוט תיעלם, מכיוון שבכל מה שתעשה אתה גורם רק נזק.

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי העיוורון

      יוסף, 29/06/06 13:21

      הזה מר אבות מילא טיבי אבי מבין , אבל הטמטום אצלנו חוגג

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    כל הכבוד לטיבי.הוא בגלוי אומר שהוא אויב ישראל ולא מסתיר את זה. (ל''ת)

    הוא צוחק בפנים, 29/06/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לעצור גם את טיבי!! (ל''ת)

    עידו, 29/06/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לח''כ וילן ולדומיו: כשיש כנופיה של רוצחים-טרוריסטים

    לא?!, 29/06/06 12:19

    שמאיימים בחטיפות ורציחות, נידמה לי שההגיון והנורמות החוקיות והמשפטיות מורות על מעצרם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לח''כ וילן ולדומיו: כשיש כנופיה של רוצחים-טרוריסטים

    לא?!, 29/06/06 12:18

    שמאיימים בחטיפות ורציחות, נידמה לי שההגיון והנורמות החוקיות והמשפטיות מורות על מעצרם.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ניראה שהח''כ וילן ודומיו ממשיכים לעבוד מהבטן, ולכן (ל''ת)

    התוצאות כפי שהן, 29/06/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הקטע הוא... כנסו

    -, 29/06/06 12:03

    שאופן הפעולה של אולמרט מזכיר לי את האופן שהרבה מגיבים בארץ. בפאניקה, בלי פרופורציות.

    בטח שזו הפגנת ראווה מצ'ואיסטית, הוא ראש ממשלה חדש ש''בודקים'' כרגע - אבל עד כאן מגיעים התירוצים שלו.

    זה מזכיר תגובה של ילד שמביא חברים ב''שעת מנוחת צהריים'' (יש עוד דבר כזה?) ואמא שלו, שמתעוררת מהרעש, צורחת עליו ועושה סצנות בפני חברים כי ''הוא היה צריך לדעת יותר טוב'' (אני לא משווה חלילה את הפלשתינים לילד ואת מעשה החטיפה להפרעה בשנת הצהריים חלילה) - אני רק אומרת שהתגובה נטולת פרופורציה ונגועה בפאניקה, ושזה מאפיין תגובות נוספות שאני רואה בארץ בתחומים שונים (זוכרים את חבר הכנסת שצעק ''המשטרה והצבא שלנו הם נאצים!'' לפני ההתנתקות? על היסטריה כזאת אני מדברת - שום נאצים ושום כלום, אותו ח''כ צריך ריענון זיכרון לגבי מה זה נאצים בכלל).

    ואולמרט, שרק נכנס לתפקיד וצריך להבהיר את המדיניות שלו לגבי אירועים עויינים, בוחר לעשות מזה קרקס: רק היום, ארבעה קוזאקים יפרצו לכם הביתה וירקדו לכם על השולחן! נחרים לכם, ננתק לכם, נשבה לכם, נטוס עם בומים על-קוליים (מעל סוריה!!), נפציץ גשרים ונהרוס, נצעק, נבכה, נרקע ברגליים - ונבצע כל פיתרון שנוכל רק להגות, כי אנחנו יכולים.
    כששני ילדים משלבים ידיים ומסתובבים, הם יכולים להרגיש את הצנטריפוגה, שמבקשת למשוך אותם החוצה. נראה לי שאנחנו עשויים להילכד ברוח שאנחנו עושים (בצנטריפוגה, שגם לה יש כוח משלה), שאינה קשורה כלל לעיקר הדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הח''כים הערביים בכנסת הם הוכחה חותכת שאנחנו הטובים בסכסוך הזה.

    הספקן, 29/06/06 11:40

    ככל שהם מתגלים במערומי תמיכתם באויב, בצדקנות ובצביעות, כך מצבנו טוב יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    למה לא עצרו גם את חברי הכנסת מטעם החמאס?

    יוד, 29/06/06 11:29

    טיבי ושות'

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שמשהוא יסתום לטיבי את הפה ! נמאס! (ל''ת)

    לולי, 29/06/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • למה רק לטיבי גם וילן ואחרים שייכים איליו (ל''ת)

      ., 29/06/06 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    טיבי - למה שלא תארוז איזה תיק קטן (ל''ת)

    justin case, 29/06/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חבר הכנסת המסכן זקוק לתשומת לב

    ראובן, 29/06/06 11:25

    נזכור את השטויות שלו בבחירות ובפריימריס.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הצבוע הזה מגן על החמאס-כנסו בבקשה

    חבל שאני, 29/06/06 11:24

    הוא בעצמו פעל מהבטן ולא מהראש בבקשה:

    ''מזוז החליט שלא לפתוח בחקירה נגד ח''כ וילן, שתיאר
    איך הוא יעמוד מול המתנחלים בגוש קטיף ויסחט את ההדק. מזוז
    טוען שזו אינה קריאה לאלימות''.

    הבנתם, הצבוע הזה מסכים בעצמו לפתוח באש ולהרוג מתנחלים יהודים
    אבל נגד החמס צריך לנהוג באיפוק ולעבוד עם הראשו לא לפגוע בהם חס וחלילה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ראינו את הביצועים של הראש של מרצ

    מוכר החמוצים, 29/06/06 11:20

    הראש העקום של מרצ הביא עלינו את אוסלו ואת ההתנתקות. כעת אנחנו אוכלים את התוצאות ווילן עוד מעז ליעץ לנו מה לעשות.
    אין גבול לחוצפה!

    הגב לתגובה זו

    • וילן עובד רק עם רגש חם ואוהד כלפי אלו שמגדירים

      טיבי., 29/06/06 13:23

      עצמם אוייבי הציונות=אוייבי כולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    להוציא את כל הח''כים הערבים מהכנסת, הם חאמסניקים בתחפושת, אין אמונה

    בהם והם מנצלים, 29/06/06 11:16

    את בימת הכנסת כדי ליצגם בכול העולם כאנשים תמימים, ישרים, והם בכלל לא כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לחוקק חוק שלערבים אסור להיות

    בוגדים בישראל ה, 29/06/06 11:16

    ח''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    וילן הוא ממחנה אוסלו

    אלי, 29/06/06 11:15

    ממנו לא נלמד דבר.
    הוא מאלה שהכניסו אותנו לבוץ הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    טיבי אוייב העם היהודי באשר הוא..

    המום מהחוצפה, 29/06/06 11:15

    ואלה דברים ידועים..
    ווילן,,
    עבדנו מהראש נתנו את אוסלו ועשינו התנתקות(המון ראש)ומה קיבלנו???
    בבטו,כדורים,וסכינים..
    ועצה להזויים כמו גלאון והשדאר:
    תשתקו קצת טוב???????

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מרץ לא שונים מח''כ הערבים. תתבישו (ל''ת)

    מי בחר מרץ?אסון, 29/06/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא כל העם הפלסטיני הוא אוייבנו, רק החמאס (ל''ת)

    ארז, 29/06/06 11:11

    הגב לתגובה זו

    • ''רק'' החמאס, הג'יהאד, חללי אל-אקצה, ועדות ההתנגדות, החזית העממית וכו

      יוד, 29/06/06 11:30

      וכל תומכיהם

      הגב לתגובה זו

      • שכחת פתאח ואש''ף, אבל יש פיתרון:

        יוסי, 29/06/06 12:43

        הנה שיטה גאונית כדי לזהות אויבים -
        בודקים אם הם מוסלמים. אם כן - להילחם, טוב לא יצא מהם.
        איזה קטע, אה?

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    טאלב א-סאנע -''שפיכת שמן למדורה'' זה חטיפתו של גלעד ורציחתו של נער

    ., 29/06/06 11:06

    בן 18 חף מפשע !!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    טיבי מיצג נאמנה את ההגיון האיסלמי/ בחוזה עומר

    ראובן גרפיט, 29/06/06 11:04

    על פי הקוראן וחוזה עומר, למוסלמים מותר/ לעפמים מצוים לפגוע להשפיל את הדימי/ הזרים שהיהודים נמנים עליהם. לדימי/ יהודים אסור לנקום ולהגיב כנגד מעשי ההתגרות בהם. טיבי ואורי אבנרי וגדעון לוי המיצגים נאמנה את החאמס ושאר ארגוני הפלשתינים מתנגדים שאנו נגיב אבל לא מגנים פגיעות בנו. אבל - הניסיון הערבי הבינלאומי של ירדן, לבנון, כווית, סוריה ועוד מוכיח שהפלשתינים מבינים רק כח והרבה כח, וגם זו לתקופה קצרה. אני מתערב שהחאמס יחפש פשרה ולו רק על מנת לשמור על שלטונו.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ערביי ארץ ישראל - כוווולם - לחצי האי ערב - זאת תגובה שפויה ! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 29/06/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ערביי ארץ ישראל לחצי האי ערב - זאת תגובה שפויה. (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 29/06/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חבל, הם דווקא היום נחמדים

    שלום ..., 29/06/06 10:59

    אני ממש הולך להתגעגע אליכם, טרוריסטים יקרים.
    אני אתגעגע לטיפשות שלכם,
    אני אתגעגע לרוע שלכם,
    אני אתגעגע לפיגועים שלכם,
    אני אתגעגע לקסמים שלכם,
    אני אתגעגע לשקרים שלכם.

    האמת, אחמד (טיבי) עדיין לא עצור, אני הוא בטח ידאג להזכיר לי אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צרצור -''חצית קו אדום'' זה לתת לילד בן 18 כדור בראש

    בלייר, 29/06/06 10:59

    זה נקרא חצית קו אדום !!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    צודק - כשיורים על הכוונת להיות

    היורה מהראש, 29/06/06 10:57

    קרוב לראש ולא לבטן

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אבו מרץ אבו גיבריל ואבו טיבי

    היילכו שניים, 29/06/06 10:56

    בלתי אם נועדו ???

    מרץ שרץ ושאר מוסלמים - נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    יהודים התעוררו לפני שיהיה מאוחר.

    המתעורר, 29/06/06 10:56

    הם חוטפים את ילדינו ורוצחים אותם רצח אכזרי, ואנחנו מטפלים בהם (למרות כל הפגנות הכח) כאילו היו בני אנוש, דרכם היא דרך הרצח ולנו יש ''יפי נפש'' המקשים מאיתנו איפוק. ואני רק חושב שהמים לא רק ''הגיעו עד נפש'' אלא עומדים בכל רגע להטביע אותנו ממש, ואם לא נתחיל להתעורר ולטפל בהם כאויב נשלם אנחנו את המחיר של המחשבה כי יש לנו עסק עם בני תרבות.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    החכי''ם הערבים- הקול השפוי. של האוייב. (ל''ת)

    אל תעבדו עלי, 29/06/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    במקום שטיבי יעזור בלהביא את גלעד הביתה חי

    TR, 29/06/06 10:52

    ובכך לסיים את הפרשה בטוב... וישראל תצא מהרצועה בשניה שהוא חוזר.

    ולטיבי יש לו הרבה מכרים בכל העולם הערבי. ..
    הוא מעדיף לעשות הפוך.

    כנ''ל גם בשארה שחבריו יושבים בסוריה והוא גם ביקר שם .

    אז במקום לעזור בכיוון הזה...הם יוצאים נגדנו.


    הגב לתגובה זו

    • הם בוגדי ישראל. להכניסם לכלא (ל''ת)

      אסור לתת אימון, 29/06/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כדאי להסביר

    אחד העם, 29/06/06 10:48

    פועל בניין פלסטיני, קיבל את שכרו בצ'ק למוטב בלבד. נכנס לבנק, פנה לעו''ש וביקש לקבל הכסף במזומן. ענה לו הבנקאי כי הוא חייב לפתוח חשבון להפקיד הצ'ק ואז למשוך כסף מהחשבון. הפלסטיני התרגז ורצה כסף מייד. שלח אותו הבנקאי למנהל העו''ש ושם חזר הסיפור. שלח אותו מנהל העו''ש לסגן המנהל, ואותן תוצאות. שלח אותו סגן המנהל למנהל.
    נכנס הפלסטיני למנהל עם הצ'ק וביקש כסף מזומן. המנהל שמע וביקש מהפלסטיני לשים את שתי ידיו על השולחן. כששם הפלסטיני את ידיו הוציא המנהל שוט והצליף 5 פעמים בחוזקה על הידיים. הפלסטיני צרח. אמר המנהל לפלסטיני לך לעו''ש תפתח חשבון תפקיד הצ'ק ואז תמשוך מזומן. הלך הפלסטיני לעו''ש וביקש לפתוח חשבון. שאל אותו פקיד העו''ש למה עכשיו הוא הסכים לפתוח חשבון וקודם סרב 4 פעמים ענה לו הפלסטיני: ''אתם דיברתם המנהל הסביר''.
    לכן יש להמשיך ולהסביר לכל הפלסטינים עד האחרון בהם, כי לא יהיה כדאי להתעסק אתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    --------- העם מחכה למזוז --------

    ~, 29/06/06 10:47

    מה קורה ?
    יש טיפול בענין הגיס החמישי הזה שבתוכנו ושבתוך כנסת י-ש-ר-א-ל הוא יושב?
    ואנחנו עוד משלמים להם משכורת?

    על מה ולמה מגיע להם כל ההטבות בו בזמן שהם יוצאים נגדנו ונגד מדינת ישראל מישהו יכול להסביר לי ?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    פעילות שקולה זה חטיפות ממוקדות? (ל''ת)

    זה מה שאתה מציע, 29/06/06 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    השמאל הקיצוני הארור כבר בולם אותנו (ל''ת)

    להקיא אותם ממנו, 29/06/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    וילן+גלאון הם הכפו החדש בארץ מובלים כמו צון לטבח (ל''ת)

    סמי, 29/06/06 10:45

    הגב לתגובה זו

    • וילן הוא הקול השפוי של מרצ

      גיל אזולאי, 29/06/06 11:00

      יש לאיש הרבה זכויות ודבריו הגיוניים, כל זאת בניגוד למצווחת גלאון

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    להעיף את כלב-א- סנעה על הארמון של אסד....

    יקי, 29/06/06 10:44

    פתרון נפלא , וגם שמירה על איכות הסביבה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי מציע לנו להשתמש בראש ? מחנה נמוכי המצח ...

    שולי, 29/06/06 10:42

    כל פעם שהם מציעים להשתמש בראש , ברור לי שנשלם על זה בבטן מרוטשת...
    כמו באוסלו , כמו בהתנתקות....
    ראש ? עלאק !

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    טיבי -ה''מופע מצ'ואיסטי'' היה דווקא רציחתו של אליהו ע''י החברים שלך

    גיס חמישי, 29/06/06 10:42

    וילן כבר הציע לך לחשוב מהראש ,אל תוכיח את טמבליותך בפומבי ,ואל תוכיח עד כמה אתה עוכר ישראל. כי אנחנו כבר מכירים בעובדה הזאת.
    עכשיו רק מחכים למזוז.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מתי המדינה המפגרת תטפל בנציגי החמס בכנסת ???? (ל''ת)

    אבי 56, 29/06/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ממשלת בגץ הביתה. ליברמן אתה מתאים לשר הבטחון. (ל''ת)

    ליברמן מומחה, 29/06/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    סוף סוף תגובה שפויה של אבו וילן

    ע, 29/06/06 10:39

    לעומת רמון ופרס ששכחו מאיפה הם באו

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ח''כ וילן וחבריו עבדו עד היום ''מהראש''.....בגללם הגענו לאן שהגענו

    השמאל ההזוי, 29/06/06 10:37

    הביאו לנו החלומות ההזוים שלהם ...
    הראו לנו את צביעותם ופרצום האמיתי.
    ממש הלכו כ''סומים באפילה''
    איך אתם לא מתביישים להעיר הערות עוד בענין המצב....בושו והכלמו !!


    ''אמרנו לכם'' ''אמרנו לכם''....וצחקתם ...

    והצחוק הזה הפך בימים הללו לעם ישראל לבכי עם כל מה שקורה כעת.

    SAD

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לעצור,להרוג,להכנס,להרוס,לכסח,לטרטר,להשפיל,לסכל...אוצר השפה העברית

    יש מישהו שפוי?, 29/06/06 10:33

    חבל לכתוב לכם
    השתגעתם!

    הגב לתגובה זו

    • כן, יש הרבה אנשים שפויים

      קובי הקאובוי, 29/06/06 11:00

      רוב הנהגת המדינה, כמעט כל הצבא
      שלנו, כל השב''כ שלנו וכן לפחות
      שני שליש מהעם, כל אלו הם שפויים.
      אתה, כנראה, לא נמצא במחנה של
      השפויים.
      בוש והכלם.

      הגב לתגובה זו

    • צודק/ת! זאת גם התחושה שלי כאן (ל''ת)

      וואוו, 29/06/06 11:03

      הגב לתגובה זו

    • המתחזים, קדימה שובו למדינתכם המקורית סעודיה. (ל''ת)

      מר 50, 29/06/06 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ההתנתקות/גירוש יהודים מתפוצצת לשמאלנים בפרצוף והם ממשיכים לפזר הזיו (ל''ת)

    זאב, 29/06/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החטיות והרצח מופע ברברי של החמאס

    שלום עכשיו, 29/06/06 10:32

    החטיות והרצח מופע ברברי של החמאס.
    את הרוצחים שתפסנו יש להחזיק בכלא ץ
    לא לשחרר נשים עם סכינים בין השיניים
    לא לשחרר ילדי הטררור ההולכים עם חומרי נפץ בתחתונים.
    החמסניקים מבינים רק הפצצות.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החטיות והרצח מופע ברברי של החמאס

    שלום עכשיו, 29/06/06 10:32

    החטיות והרצח מופע ברברי של החמאס.
    את הרוצחים שתפסנו יש להחזיק בכלא ץ
    לא לשחרר נשים עם סכינים בין השיניים
    לא לשחרר ילדי הטררור ההולכים עם חומרי נפץ בתחתונים.
    החמסניקים מבינים רק הפצצות.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אחמד טיבי ידיד ישראל לא פחות מבן לאדן,אולי יותר. (ל''ת)

    צפע, 29/06/06 10:31

    הגב לתגובה זו

    • תגובה גיזענית ולא ראוייה (ל''ת)

      דורון, 29/06/06 10:48

      הגב לתגובה זו

      • בין לאדן לפחות לא מקבל שכר מהכנסת

        ישראל, 29/06/06 11:31

        מה כאן הגזענות? ח''כ טיבי באמת הוא נגד המדינה ותושביה. הוא מזדהה לחלוטין עם האויב, אבל צבוע כי לא מוכן לצאת גבר, לותר על האזרחות הישראלית וללכת לחיות ברשות הפלשתינאית או בכל מדינה ערבית, להן הוא סוגד. הוא נהנה לקבל שכר ח''כ ישראלי ולייצג את האוייב. לפחות בין לאדן לא עושה זאת.

        הגב לתגובה זו

        • 100% right

          RED JOE, 29/06/06 16:03

          TZODEK 100%

          הגב לתגובה זו

      • דורון,איפה כאן גזענות?הכוונה היא שהוא גרוע לישראל מהנזכר ב.ל. (ל''ת)

        צפע לא גזען, 29/06/06 12:19

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    ניסינו לעבוד עם הראש ולא עזר ועכשיו להראות להם שאנחנו משוגעים. (ל''ת)

    מומחה לטרור, 29/06/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הרצחת וגם דיברת? (ל''ת)

    שי גבסו, 29/06/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל עוד לא מדובר ממישהו מנגבה , יש לאבו וילן הרבה סובלנות (ל''ת)

    צבוע, 29/06/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סייעני אוייב גרועים מאוייבים (ל''ת)

    הזהרו, 29/06/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מתי יעצרו את שליחי החמאס בכנסת ישראל??? (ל''ת)

    יהודי חרד, 29/06/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה לכם שמאל עמלקי בארץ ישראל

    יהודי, 29/06/06 10:26

    יהדות אתם מתעבים
    יהודים אתם שונאים ומייחלים למותם
    ארץ ישראל מיותרת בעיניכם
    הסיוע שלכם לאויב גובל בבגידה
    למה לא תתחפפו חזרה לגרמנים והפולנים שכה אוהבים אתכם ומממנים את פעילויות הבגידה שלכם
    שהרי בקרוב מאוד עם ישראל ייתעורר ויבצע בכם לינץ' שתקללו את יומכם

    הגב לתגובה זו

    • ל''יהודי''

      ניר, 29/06/06 10:45

      ח''כ וילן תרם בשנותיו בצבא (סיירת מטכ''ל) יותר ממה שנזקקים עלובים יתרמו כל החיים. אבל אתה יכול להמשיך לצעוק בהיסטריה, ממילא אנחנו מנהלים את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לעבוד מהבטן ומהכוח ולא מהראש !!!

    איציק היהודי, 29/06/06 10:24

    להוציא את השמאל הקיצוני ואת חברי הכנסת הערבים המוסלמים אל מחוץ לחוק ולגרשם מארץ ישראל, או לאסור אותם על מעשה בגידה במדינת ישראל והסתה למרד,

    הגב לתגובה זו

    • סיכולים ממוקדים נגד חברי כנסת ערבים (ל''ת)

      affiliate, 29/06/06 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    טיבי דמגוג עלוב ומסוכן!

    יהודי, 29/06/06 10:10

    על וילן הצבר האשכנזי הנאיבי אתה יכול לעבוד!עלינו היהודים המזרחיים שעמלו קשה כדי ללמד אתכם את ההיסטוריה רווית הדם שלכם,שחלק גדול מכם סוגד לה-כמוך למשל-לא תוכלו לעבוד.יש גם הרבה ערבים טובים שאנשים כמוך וכמו בשארה ובראכה אחראים לאסונם,ויהודים טיפשים שמשלמים לכם משכורת על כך!!אני חש שסופכם קרב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נכון!נכון! נכון!!! כנסו !

    משה מ,,,, 29/06/06 10:03

    נכון!נכון! נכון!!!
    אבומאזן הוא ''כיסוי תחת'' להנייה והנייה לחמאס לוחם
    ורק אנו הטיפשים לא מבינים!!!
    נ.ב.הקוראן מתיר לשקר ולרמות למען האיסלאם...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דני יתום איש''חכם'' במיוחד נוכח

    עלי בבה, 29/06/06 10:02

    עברו הצבאי הוא יודע היטב איך לגרום לצד השני קרי לפלסטינים לאגור כוחות,מאיפה יש לו האומץ לעזאזאל בשעה שצה''ל נלחם בתוך רצועת עזה לומר שיש לנהל משא ומתן ,ואין להיכנס ל''מצב רוח בלתי נשלט'' בא להקיא מאנשים חסרי תבונה שאת אשר עליהם להגיד בפורומים מתאימים משחררים לתקשורת רק כדי לזכות בכותרות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אולי שאחמד טיבי הנכבד כנס/ו

    לירון החמודה, 29/06/06 10:02

    יקח את העצות הסוריאליסטטיות שלו הלקוחות ממערבון דמיוני בשטחי הרשות וישמור אותן לעצמו בלבד כי באמת לא בא לנו לשמוע על פרשנות גניקולוגית בפוליטיקה. .

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לעצור את אחמד טיבי ומיד

    דורון, 29/06/06 10:01

    לעצור את החוליה החלשה של הממשלה .לשלול ממנו את האזרחות לשלוח אותו לסודן .
    האם יתכן כי בממשלת ארצות הברית ישב חבר ממשלה מטעם הטליבן
    האם באטליה ישב בממשלה חבר בבריגדות האדומות
    האם בספרד ישב בממשלה חבר של מחתרת הבסקית
    שונא ישראל לקקן יורק מהבאר ששותה ויעיר הערות בכל יום בגנות הממשלה.
    עיתונים תפסיקו לחפש את האדיוט הזה על כל פעם שהוא פותח את הפה זה רק מרגיז את הציבור ולא זה לא עיתנאות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גם מנגלה היה רופא

    אמנון בן-יהוד, 29/06/06 09:59

    כך גם הטיזי'' הזה רופא ,דר'' לטרור הוא הרי מעביר אנפורמציה מתוך משכן הכנסת אל אחיו בני-עמו ! עד-כאן מספיק התעוררו יושבי המשכן הקיאו את הגייס החמישי מתוך המליאה !

    הגב לתגובה זו

    • טיבי פתח את הפה גדול גדול (ל''ת)

      הנה אני בא, 29/06/06 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההצהרות של טיבי

    d ilan-the one, 29/06/06 09:58

    כל כך פתטיות,כל כך מתוזמרות ומתוזמנות, כל כך לא במקום, כה צפויות.

    לא נותר אלא לעשות דבר אחד בלבד-למנות אותו לדובר צה''ל. (אני חותם לכם שהוא משלנו).

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חצופים! בושה שהמדינה נותנת להם לגיטימציה בכנסת! (ל''ת)

    דורון, 29/06/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה לא

    קובי, 29/06/06 09:57

    למה כולם כל כך מתנגדים לתגובה מהבטן ? במערב יש נטייה לאידאלזציה של הרציונליזיציה (סליחה....) אבל האמת שיש מקום גם לזה וגם לזה.
    יש חשיבות גם לתגובות מהבטן ויש מקום גם למצ'ואיזם זה טבעי ונכון

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתי תתבגר שמאלן הזוי מהשכטות (ל''ת)

    kzo, 29/06/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיקח אותכם אלוהים,עוכרי ישראל!!! (ל''ת)

    גורי, 29/06/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    טיבי, נמאסת לך לעזה שם הבית שלך (ל''ת)

    צ'וצ'י, 29/06/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    טיבי אתה צודק במאה אחוז!

    דורון, 29/06/06 09:48

    מופע צה''ל נועד בשביל להראות לכם, לכל הערבים הטיפשים שרוכבים על גמלים, מי הבוס במזה''ת!

    אם היינו רוצים היינו יכולים גם להשמיד אותך באמצעות K1000

    הגב לתגובה זו

    • K-300 מספיק בשבילו.תנסו-אני ישלם ת'ניסוי. (ל''ת)

      צנצנת אחת ודי, 29/06/06 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    וילן עובד מהבטן ההזויה שלו לכן עם ישראל חוטף. (ל''ת)

    יהודי, 29/06/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איפה היו צרצור וטיבי עם מילותיהם היפות ביום החטיפה (ל''ת)

    ארז, 29/06/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כנסת ישראל ! הקיאי מתוכך את עלובי החיים התומכים בטרור!

    אמנון בן-יהודה, 29/06/06 09:45

    יש ואפילו חובה לעשות את הצעד הזה עד-כמה שאפשר מהר . לצרף את הטינופת הזה אחמד טיזי'' לאחיו החמסניקים אשר לא בוחלים ברצח חפים מפשע של ילדים ואזרחים לצרף אותו לצינוק !

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה מה שקורה כשנותנים לערבים להצביע לכנסת יהודית...

    סטודנט לרפואה, 29/06/06 09:45

    מקבלים את אחמד טיזי כדובר הרשמי שלה...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדהים

    צח, 29/06/06 09:44


    כל כך מקופחים, עד שברשויות המקומיות שלהם הם מעסיקים את כל החמולה, וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו. ואם מענק כזה יתעכב אפילו ביום, זאת כמובן ההוכחה לכך שישראל היא ''גזענית''.

    כל כך מופלים, עד שכל המגזר הזה חי בבתים צמודי קרקע, יעני וילות, ולמעשה - טירות ענק. מאות אלפי בתים במגזר הערבי נבנו שלא כחוק, ואל תספרו לי ש''אין להם תוכניות מתאר''. אין תוכניות, כי הם לא עושים שום צעד בכיוון של תכנון המרחב העירוני. אם אתם לא יודעים, ועדת התכנון המקומית היא זו המאשרת תוכניות מתאר מקומיות, וזו האחריות של הרשויות המקומיות הערביות לדאוג לאנשיהם. אבל הרבה יותר קל לבנות בניגוד לחוק בישראל. אף אחד הרי לא מעז להרוס בית של ערבי, בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת שלא כחוק, יעמידו אותי לדין ויחייבו אותי בהוצאות ההריסה ובהוצאות משפט, בנוסף על הקנס.

    כל אחד מהם חי על ג'בל משלו כאילו האדמה היא משאב לא מוגבל בארץ הזו. תושבי סכנין מתלוננים על ''הפקעת אדמות''. הם רק שוכחים לציין שבסכנין חיים 20 אלף איש על שטח של 8,000 דונם, בעוד שברמת גן לדוגמא חיים למעלה מ-150 אלף על שטח של 12,000 דונם שרבע ממנו הוא פארקים וגנים. חיים טוב, הערבים. מספיק לנסוע בוואדי עארה ולראות על איזה שטח יושבים יישובים כמו אום אל פאחם ומוסמוס.

    הם כל כך מסכנים, עד שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שבה ערבי יכול לבחור ולהיבחר בבחירות דמוקרטיות חופשיות, שבה ערבי נהנה מכל החירויות האזרחיות שבמדינות ערב אנשים אפילו לא חולמים עליהן, ושבה ערבים יכולים להפגין בלי לחטוף כדור בראש. ולמי שעוד לא הבין - מה שקרה כאן באוקטובר 2000 לא היה ''הפגנות'', אלא סיוע פעיל לאויב שפתח באותם ימים ממש במלחמה נגד ישראל. בכל מדינה אחרת, אוכלוסיה שהייתה מנסה לחסל את אזרחי מדינתה-שלה בכבישים באמצעות אבנים, בקבוקי תבערה, מוטות ברזל ונשק חם הייתה סופגת 13,000 הרוגים, ולא 13.

    הם כל כך אומללים, עד שמותר להם להזדהות בגלוי עם הגרועים שבאויבינו - איראן, חיזבאללה, החמאס, סוריה, הג'יהאד האיסלמי וכל שאר החולרות - ואיש אינו מעלה על הדעת ברצינות לדרוש מהם נאמנות מינימלית למדינתם.

    הם כל כך מקופחים, עד שלעולם לא תראו שבמסגרת ''איחוד משפחות'' איזשהו ערבי יבקש ''להתאחד'' ב''פלסטין'', ''ירדן'', ''מצרים'' או ''סוריה''. הפלא ופלא - תמיד תמיד הם מעוניינים להתאחד דווקא במדינה ה''גזענית'' הזו!באמת מעניין. אולי כדאי שמישהו ייתן פעם את דעתו על התופעה המרתקת הזאת.

    הם כל כך מופלים, עד שבכל מדינת ישראל לא תמצאו ערבי אחד שמוכן לעבור ל''פלסטין'' - מדינה שבה כל האזרחים הם בני עמו, דוברים את שפתו, מאמינים בדתו ומנופפים בדגל האהוב עליו. הם אפילו לא מוכנים להישאר במקומם ושגדר הגבול תעבור ממערב להם ותשאיר אותם בשטח ''פלסטין'', בלי שייאלצו לעזוב את הבית. אפילו תושבי אום אל פאחם - רובם תומכי התנועה האיסלאמית וההסתה האנטישמית של ראאד סלאח - אינם מוכנים לשמוע על האפשרות שהגדר תעבור ממערב להם והם יסופחו ל''פלסטין'' על בתיהם ורכושם. אבל הרי הם ''פלסטינים'', לא? והרי לא טוב להם במדינה יהודית ''גזענית'', לא? מה לעזאזל קורה כאן?

    הגב לתגובה זו

    • צח קראתי וכל מילה באמת אין מה

      לירון החמודה, 29/06/06 10:09

      להוסיף... אתה כל כך צודק שכל האנשים נדמה כי נמים את שנתם ולאף אחד לא אכפת ... לא מתושבי המדינה המסכנים החלשים וכל הערבים בונים להם וילות ונוהגים ברכבים מפוארים כל משפחה מקבלת קצבאות ענק על ילודה מוגברת ועל נכיות כביכול ופיצויים ואף אחד לא מעיז לגעת בהם.. אכן צח אתה צודק בכל מילה שכתבת.

      הגב לתגובה זו

      • צח אתה קצת מגזים

        רוי, 29/06/06 10:51

        נכון אולי שלערבים בארץ יש יותר זכויות ותנאים מבמדינות ערביות אחרות אבל זה לא כל כך רלונטי. שאל את עצמך את השאלות הבאות:
        -האם היית רוצה להיות ערבי במדינת ישראל?
        -האם לא היית כועס על העם שחצה את עמך
        וגירש מחצית ממנו?
        -האם לילד ערבי שנולד למציאות ישראלית יש את הכלים להתבונן במדינות העולם הערבי ולהגיע למסקנה שמצבו הוא טוב?
        -האם הבחירות הדמוקרטיות שהערבים יכולים להשתתף בהם עוזרות להם במאומה?
        לסיכום אומר זאת.
        אם אנו הרווחנו מדינה מישהו הפסיד מדינה.
        לנו אין ברירה אחרת אך הנסיונות להציג את
        המצב כאידיאלי, צודק ולטובת לערבים לא יעזרו.
        אסור לעבור בשקט על ירי טילים וחטיפות מחד ומאידך צריך לחשוב על פיצוי הולם לערביי האזור,כזה שהם יכלו לחיות איתו בכבוד.

        הגב לתגובה זו

        • ילד ערבי יכול לעבור למדינה ערבית

          ישראל, 29/06/06 11:41

          אם אכן כל כך רע לילד ערבי בארץ, אז הוא יכול לעבור בגיל 18 למדינה ערבית ולחיות בה. זה מעולם לא קרה. למה? כי טוב לו כאן. בנוגע ל-''הפסד'' מדינה, 70% מירדן, אלו פלשתינאים. אגב, ירדן זה 70% או יותר משטח א''י המדנדטורית.

          הגב לתגובה זו

    • למספר 21 - חותם על כל מילה שלך. (ל''ת)

      למספר 21, 29/06/06 10:34

      הגב לתגובה זו

    • cut & paste מטוקבק בהארץ

      מישהו, 29/06/06 10:52

      קראתי בדיוק אותה תגובה ביום א' בהארץ. זה אתה או שהעתקת!?

      הגב לתגובה זו

    • זה חלק מההשתלטות האיטית עלינו

      אבי, 29/06/06 13:24

      זה לא בגלל שכל כך טוב להם כאן, אלא שהם מוכנים לסבול את המצוקה הכלכלית של רובם כאן, למען החלום שלהם שיום אחד הם יהיו הרוב. זו חזרה איטית של הפליטים לכאן. יש להם סבלנות של בדואים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יא קיבוצניק. חוץ מזיונים בקיבוץ ובכי ע''מ לקבל כסף מהמדינה (ל''ת)

    אתם לא עושים, 29/06/06 09:44

    הגב לתגובה זו

    • מה שוילן עוה בשבוע בשביל מדינה אתה לא עושה כל חייך (ל''ת)

      גיל, 29/06/06 11:03

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה מתכוון לנזק שהוא עושה - אתה בוודאי צודק (ל''ת)

        צחיק, 29/06/06 12:32

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדהים

    צחי, 29/06/06 09:43

    ''ערביי ישראל'', מסכנים שכמותם. הם כל כך מקופחים, שכשאני הולך לקרוע את התחת שלוש שנים כדי לשמור עלי, על משפחתי ועל עם ישראל מפני הרצחנות שלהם ושל אחיהם, הם הולכים לאוניברסיטה ולומדים איך לדפוק אותי.

    כל כך מקופחים, שכשאני נאלץ ללכת למילואים, הם ''מפגינים'' עם דגלי אש''ף החמאס והחיזבאללה, זורקים אבנים, בקבוקי תבערה ומוטות ברזל, או סתם מסייעים לביצוע פיגועים נגד המשפחה והחברים שלי.

    כל כך מסכנים, שלמרות שהם מהווים 20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ב-50% מתגמולי הביטוח הלאומי. הם כל כך אומללים, שגביית המיסים במגזר הערבי היא מגוחכת, והנתונים על כך ידועים לכל מי שמעוניין לדעת אותם. מילא שמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם לא ממש טורחים לשלם את המיסים העירוניים שלהם, ועוד מצפים מהממשלה לכסות את הגירעונות שהם יוצרים.

    הגב לתגובה זו

    • חותם על כל מילה (ל''ת)

      מארק, 29/06/06 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    וילן גם אוהב ערבים והפועל ת''א (ל''ת)

    יהודי מאמין, 29/06/06 09:39

    הגב לתגובה זו

    • ליהודי המאמין

      שי, 29/06/06 10:42

      וילן הוא במקרה בעברו לוחם מנוסה מאוד בסיירת מטכ''ל...אבל אני מאמין שזה לא יגרום לאפס כמוך לזלזל בו פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    צרצר טוען...

    יעקב, 29/06/06 09:38

    הטענה של צרצר, שמדינת ישראל חושבת שכל העם הפלשתיני הוא אוייב.... זה בדיוק כמו להביט במראה... מסתבר שכל הפלשינים וממשלתם רואים בכל הישראלים כאוייב.
    יש לעצור את משתפ''ים הפלשתינים הנמצאים בממשלת ישראל.
    אגב ד''ר טיבי, נראה שחוץ מאשר ''לנבוח'' אתה גם אוכל טוב, הרבה חומוס ובאקלווה?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להפסיק לטיבי את השכר מהמדינה!!כל מי מתבטא נגד המדינה לשלול את השכר

    טיבי לך לעזה, 29/06/06 09:36

    לחוקק חוק כל מי שמצדיק פשע
    ורצח על ידי השפלים אפילו אם הוא
    חבר כנסת !!!!!!!!!!!!!
    לשלול ממנו את השכר מהמדינה!!!!!!!!!!
    ולהגלות אותו למקום שהוא מצדד בו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק לא מהראש שלך. הראש של וילן עשה (ל''ת)

    לנו מספיק, 29/06/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לעבוד מהתחת מספיק עם הטיולים לחול של אולמרט הגיע הזמן לקרוע אותם

    דוד, 29/06/06 09:33

    תתעוררו ,

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה יהיה עם חברי הכנסת הערבים?!

    חיים, 29/06/06 09:33

    אין איזו דרך לסתום להם את הפה?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק שלשמאל יש ראש שילשול!מלא רעיונות,כולם חרא!!! (ל''ת)

    נוירולוג, 29/06/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תגובה לח''כים הערבים

    יהודי, 29/06/06 09:32

    הבכיינות שלכם מצחיקה. לחטוף אנשים ולרצוח אותם, מותר לצד הערבי. לממשלת ישראל להגיב, אסור. כל ח''כ ערבי בפעולותיו למען האוייב, הרי תורם עוד ח''ח לליברמן בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שימו לב מי קופץ: ח''כים פלסתינאים! (ל''ת)

    קפצו לי, 29/06/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טיבי-אתה לחוץ כי אתה יודע שבסוף אתה לא תגור בישראל (ל''ת)

    מנצח, 29/06/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טיבי,מזלך שאתה חי בישראל,

    ארז, 29/06/06 09:30

    בתוך ביתנו חי לו שונא ישראל,במקום אחר מזמן היו זורקים אותו,חלאה,

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לצרצור החמאסניק:

    משה, 29/06/06 09:30

    נכון, המדינה לא תפריד בין הממשלה הפלשתינית לבין האירגונים ה''צבאיים'' כי אין שום סיבה לעשות את זה. למה יש להם ממשלה? ככה זה אצל הערבים, הכל בלגן. אבל ידוע שמטרת כולם המאוחדת (ומטרתך) היא להביא להשמדתנו. זה לא יצליח חתיכת נבלה. אנחנו נעופף את כולכם למדבריות שמהם באתם. אינשאללה בקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יפי הנפש שלנו

    פקק תנועה, 29/06/06 09:29

    לא לומדים לקח וגם לא ילמדו

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אבו לוין תתחיל לפעול להחזרת קיבוץ שפיים (ל''ת)

    למשפחת גאברי, 29/06/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא לשחרר אותם עד להחזרת החייל

    האזרח קליין, 29/06/06 09:27

    ולא לתת שום אינפורמציה עליהם למשפחותיהם עד שלא יתקבל מידע מצולם מהחייל

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טיבי חמאסניק - אוייב בכנסת.

    אודי, 29/06/06 09:27

    אני לא מבין איך עוד לא תלינו אותך.
    אבל יומך יגיע בעז''ה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לעבוד מהראש-לסגת גם מנגבה

    שרה, 29/06/06 09:24

    להרוס את 3 הישובים שהיו בצפון הרצועה, שהיו מחוברים למדינת ישראל ואפילו לא שינו את המפה הדמוגרפית-זה לעבוד מהראש?
    אתה וחבריך הקנאים והשונאים שלא מוכנים לשמוע דבר ושנאת המתנחלים היא שנמצאת בראשכם- אחראים לכל הטירוף הזה
    לכל הדם שנשפך וישפך

    הגב לתגובה זו

    • 100% correct !!!

      Yosef Lavi, 02/07/06 01:02

      100% correct !!!
      send Vilan home !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לעצור את טיבי !!! (ל''ת)

    אבי, 29/06/06 09:21

    הגב לתגובה זו

    • כמה שיותר מהיר.אויב לא פחות מאבו תיר. (ל''ת)

      ברכה, 29/06/06 09:25

      הגב לתגובה זו

      • מהראש ולא מהבטן.ממש תגלית והמצאה ופריצת דרך לפרס נובל לשלום(אכ-שווא (ל''ת)

        אנו הטובים ואלו, 29/06/06 14:36

        הגב לתגובה זו

    • אני ממליץ למדינה על סיכול ממוקד במקרה זה (ל''ת)

      מני, 29/06/06 09:59

      הגב לתגובה זו

    • וגם את אבו וילן אוהד הפועל (ל''ת)

      מכביסט, 29/06/06 10:10

      הגב לתגובה זו

    • באופן שקול.נכון שקול מאד,כי הבעייה של ימין=לזו של השמאל. (ל''ת)

      וכי במצב אחר?!, 29/06/06 14:34

      הגב לתגובה זו