• 47.

    אין כמעט אוטובוסים ביהודה ושומרון!!!!!!

    ע, 06/07/06 22:30

    שבוע שעבר רציתי לנסוע לאיתמר, לנחם את משפחת אשרי... בדקתי אפשרות להגיע לשם. מאריאל שלא קל להגיע לאריאל.. יש אוטובוסים כל בערך שעתיים וחצי והרבה פעמים הם מפוצצים ולא עוצרים... מירושלים יש אוטובוס אחד ביום. זה רק דוגמא על מה שהולך בכל יהודה ושומרון. אז מה אתם רוצים שהמתנחלים יעשו יסעו פעם אחת ביום???????? או פשוט יותר שהמדינה תדאג שיהיה להם אוטובוסים....... אבל הבעיה מתחילה בזה שלמדינה לא אכפת מהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טרמפים - הספורט הלאומי של נוער המתנחלים. תפסיקו להתמם. (ל''ת)

    אלון, 03/07/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מתנחלים וטרמפים

    sam, 02/07/06 06:42

    האם בגלל חוסר אוטובוסים עוצרים טרמפים?
    לא !
    בכל צומת בארץ ולכל כוון אתה רואה מתנחלים ובני מתחלים מנסים לקחת טרמפים.
    אז שלא יספרו שבשטחים חסר הסעות. המתנחלים רוצים את עם ישראל שגם יסיע אותם חינם.
    סתם טפילים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד כסף למתנחלים ?

    שמוליק, 02/07/06 06:37

    גם שודדים את כספי המדינה
    גם מסכנים את חחיילי צה''ל (ילדינו)
    גם מתגרים בחיילי צהל.
    גם שנסיע אותם
    גם שנשמור עליהם.
    ממש עלוקות

    הגב לתגובה זו

    • למה לך מגיע אוטובוסים שוטפים ולי לא?

      אילנית, 02/07/06 18:55

      גם עליך החיילים שומרים, רק שאתה לא רואה אותם, ולא מזמין אותם כל שבת לארוחה. גם עליך המדינה מוציאה מליאדים, רק שזה לא כתוב בעיתון בכותרות ענק. אם רק אוטובוס אחד, מהקו שמגיע לבית שלך, ייאחר ב- 5 דקות או יעבור כשהוא מפוצץ ולא יעצור לך, כבר תתנפח ותדרוש שיוציאו אוטובוס נוסף. אין לך מושג מה זה לחיות במקום שיוצאים ממנו
      2-3 אוטובוסים ביום... אתה סתם אדיוט שחי בבועה שלו וצורח. אולי עדיף שתשתוק.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    וואלה תודה!

    טרמפיסטית גאה, 29/06/06 23:28

    תודה רבה לכל ראשי המדינה שבמקום לאסור על הפלסטינים להיות באדמות שלנו דופקים אותנו שאין לנו את כל הכסף בעולם לאוטובוסים!
    תודה לרבנים שעושים לכל הדתיים הכל יותר קל כשהם מוציאים פסק הלכה מה הדתיים יעשו עכשיו? לפחות האלה שמקשיבים לפסקים דתיים!
    תודה רבה לערבים (המחבלים שבינהם) שממשיכים לחטוף אותנו זה עושה להו ת'יום!!!!!!!
    ואחרונים חביבים תודה רבה לכל הטרמפיסטים שבעזרת ה לא יפסיקו ויראו לערבים שהם לא כל כך גדולים ומפחידים כמו שהם חושבים!!!!
    לילה טוב ובשורות טובות!
    ציפי

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    במקום שצהל יילחם מורים על הפסקת (ל''ת)

    הטרמפים צבא, 29/06/06 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    משאלת מוות??? (ל''ת)

    דריה, 29/06/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה אכפת להם שחיילים ימותו

    כככ, 29/06/06 14:46

    מה אכפת

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אתם לא מבינים כלום כנסו.

    נס, 29/06/06 01:54

    הטרמפים זה אחד המאפיינים של להיות עם חופשי, זה חלק מההויה הישראלית, הערבים מנסים לחבל בזה בכול דרך, ולפי התגובות פה אף מצליחים, זה הזמן שכל מי שיכול יעצורלחיילים ואזרחים בצידי הדרכים .

    הגב לתגובה זו

    • הטרמפ מאפיין עם טפש

      עמית, 29/06/06 03:46

      כאשר בחורה או בחור נכנסים לרכב זר, חייהם בידי הנהג, אתה כלוא ברכב והנהג יכול לעשות כרצונו: לסמם אותך, לאנוס ולרצוח.
      לכן יש לאסור בחוק עצירת טרמפים, זה היה דבר טוב וחמוד אולי בשנות ה 50 .

      הגב לתגובה זו

      • נסה לחשוב קצת

        נעם, 30/06/06 00:54

        במקום שבו הרבה אנשים נוסעים בטרמפים, כנראה יש סיבה לכך שהם לא חוששים שיאנסו, ישדדו או ירצחו אותם. ואותו דבר אנשים שמעלים טרמפיסטים יודעים שאין חשש שהם יהיו קורבן למעשה כזה. כנראה שאתה כבר כל כך רגיל למציאות של פשע שאתה לא יכול לראות מציאות אחרת שנותנת לך סטירת התעוררות לכך שאפשר לחיות עם סולידריות ואמון בין אנשים.

        הגב לתגובה זו

    • הטרמפ זה סתם המשך השנור של המתנחלים (ל''ת)

      שמוליק, 02/07/06 06:44

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הפתרון היחיד משיח בן דוד - משיח NOW

    עמית א, 29/06/06 00:59

    בס''ד
    יהודים יקרים
    הפתרון היחיד הוא משיח בן דוד
    מה עשית היום לקירוב הגאולה ?
    היום ג' תמוז היום הקדוש של נשיא הדור , הנביא בדורנו , הרבי מליובאביטש שחזה את כל שאנו חווים ורואים כבר לפני שנים רבות ועד שלא נעצור את הטירוף הזה וההתקפלות הזו , זה לא יפסק.
    עשו עכשיו מעשה לקירוב הגאולה ונראה ב''ה מיד ממש גאולה פרטית וגאולה אמיתית לכל עם ישראל - אמן.

    הגב לתגובה זו

    • משיחיות הזויה (ל''ת)

      אברהם אבינו, 29/06/06 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    Mofaz, do the job you are paid for, add buses (ל''ת)

    dan, 28/06/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המתנחל מראשון לציון לא עצר טרמפ. זה יכול לקרות לכולנו. (ל''ת)

    התנחלות - ת''א, 28/06/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תמסרו לצבא או למשטרה שיציבו שם עמדות.

    טרמפיסט, 28/06/06 23:10

    הערבים גולשים באתר, ומוסרים את המידע לאחים המקוללים שלהם בשטחי הגדה.
    לפני שיבואו לשם המוסלמים המתועבים, תמסרו לצהל שיציב במקום עמדות .
    שישמרו על הטרמפיסטים

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חיזקו ואימצו אחים יקרים !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 28/06/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין מספיק אוטובוסים !!! מה לא ברור ????

    בב, 28/06/06 23:06

    תאסרו על הערבים את המעבר באזורים האלו !

    אתם חייבים לאסור על הטרוריסטים את המעבר שם !

    נו, תעשו כבר משוה !!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ושוב התקשורת הישראלית חצופה מעין כמוה

    דתי ימני, 28/06/06 23:01

    שדרן ערוץ 1 בטלויזיה הרשה לעצמו בחדשות חצות אמש להשתלח במתנחלים שנוסעים בטרמפים. הוא ירד על הנער שכרגע חטוף. גם חוסר רגישות (נחישות רבה היתה שם בשנאה שזרמה ממנו) וגם שקר. החטיפות לא נעשות בתוך הטרמפ אלא על הדרך בהמתנה. גם איש שממתין לאוטובוס יכול להיחטף. אז מה, לא נצא יותר לרחוב? אין כמעט תנועה ציבורית ביהודה ושומרון. הדרך היא לנסוע עם אנשי שלומנו מתוך היישובים שנעים בין היישובים. גם זה אסור? מדוע? כי צה''ל איבד את כח ההרתעה שלו? שהממשלה הרפסת הזאת תשב בבית ולא המתיישבים התמימים והטובים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולי אפשר אחרת

    דוד, 28/06/06 22:54

    תושבי הגושים המרכזיים, לא מודעים למצב של תושבי הכפרים. בכל רגע בעיר יש אוטובוס, הוא גם לא עולה כ''כ הרבה כסף. אבל כשאנו יוצאים לפריפריה אנו מוצאים בעיות ניידות. אוטובוסים לא מגיעים בזמן או בכלל, אם כן מגיעים אז הם מלאים עד אפס מקום. דבר זה לא מורגש בקרב תושבי הערים. תשאלו כל חייל כמה הוא היה רוצה להגיע הביתה מהבסיס בדרום. אבל תמיד יש מלחמות קשות שמסתיימות אף בפצועים בקרב המעונינים לעלות לאוטובוס מהבסיס לבאר שבע ומבאר שבע הביתה. הרוצה לראות במו עיניו, שיגיע ביום שישי או ראשון לתמח''ת באר-שבע.
    כך גם בכפרים ובישובים. ואם יש א6וטובוס אז הוא עולה הרבה כסף. ותכפילו את הנסיעה בהלוך+חזור+אוטובוס בעיר כל זה בכמות בחודש ויצא סכום שרוב האנשים בעלי משפחות מרובות ילדים לא יכולים לעמוד בהם.
    אני מציע פתרון אחר: כל אדם שיש לו מקום ברכבו שיעצור לטרמפיסטים מיד כדי שיהיו פחות כמוהו בתחנות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פתרון פשוט! יהודים, תעצרו לטרמפיסטים!!

    יאיר, 28/06/06 22:52

    אם אתם רואים טרמפיסט תעצרו לו ישר! שמא יבוא מישהו אחר עם מטרה אחרת...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה למבלי העולם משיינקין יש אוטובוס כל חמש דקות

    איזו תועבה!, 28/06/06 22:49

    וליהודים מועילים רק שלש פעמים ביום?
    כי ככה זה במדינה גזענית! למה אפשר לצפות ממדינה העושה טיהור אתני של הנאמנים לה ביותר?

    הגב לתגובה זו

    • responding to #29

      El Rey, 29/06/06 03:17

      lemi atem moilim
      ?

      הגב לתגובה זו

      • הם משמשמים מגן-חי לשינקינאים שמבלים כל (ל''ת)

        היום בבתי הקפה., 29/06/06 12:32

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    פניה נרגשת לצבא הגירוש

    מתנחל מגורש, 28/06/06 22:47

    תסתמו את הלוע שלכם. אחרי שגירשתם יהודים ונתתם הכל לערבים, יש לכם בכלל זכות להגיד לנו מה לעשות? חצופים שכמותכם.

    במקום לסגור את הכביש לערבים מטילים הכל לפתחינו. לכו לשתות מהמים של עזה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שחצוף זה אתה-אתם

      דפנה, 29/06/06 01:50

      ישבתם בגוש קטיף ואלפי חיילים שמרו עליכם ונהרגו בשבילכם, אתם החצופים עם הרוח המשיחית שלכם. את היקר לנו מכל יחד עם חייליו איבדנו בשמירה עליכם. אז אל תדברו על חוצפה. אתם שמתנהגים כאדוני הארץ, אתם חצופים.

      הגב לתגובה זו

      • יפונה גוש קטיף...

        בני כאהן, 29/06/06 11:19

        נכון. את צודקת. גוש קטיף גורם לכל הצרות בגללו נהרגים אנשים ונחטפים חיילים. צריך להגיד לראש הממשלה לפנות את כל ההתנחלויות מרצועת עזה רק ככה יהיה שקט ולא נצטרך להקריב את חיילינו על שלומם של יישובי האזור ושדרות. זה הפיתרון היחיד. ולכם המתיישבים אין לי אלא לדרוש . עיזבו את בתיכם ואל תדאגו המדינה תדאג לכם ותפצה אתכם על כל מה שהפסדתם אבל רק תעזבו כבר את המקום הזה שגורם לכל כך הרבה צרות... יפונה גוש קטיף ויהיה שקט!

        הגב לתגובה זו

      • סייג לחוכמה שתיקה

        ס.ז.ר, 29/06/06 11:28

        לפעמים עדיף להיות בשקט כי היום יש יותר חילים שמגינים על גבול עזה ובזכות המתנחלים אין עדין קסאמים בתל אביב ובכול הארץ

        הגב לתגובה זו

      • תגידי איפה שרתת בצבא? (ל''ת)

        או שקיבלת פטור?, 29/06/06 12:33

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    אנשים! תקשיבו לצבא!!

    גושניק, 28/06/06 22:47

    באמת, זה כבר לא משחק, היום יש התרעות על חטיפות יותר מתמיד, זה ממש מסוכן, מי שתופס טרמפים מהצמתים הוא פשוט נותן למחבלים מתנה וככה יותר קל להם לחטוף.
    חבל, כבר יש לנו חייל ומנתחל שנחטפו בשבוע!!!
    בואו נקשיב כולנו לצבא!
    יהיה טוב בעזרת ה'!

    הגב לתגובה זו

    • שישימו חיילים

      ס.ר, 29/06/06 11:30

      שישימו חיילים בטרמפיאדות למה מה קרה

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    החוצפה! מדינת ישראל, בכוונה תחילה, מונעת כל

    ושוב הצנזורה, 28/06/06 22:45

    השנים חיים נורמליים ביש''ע, בהשפעת השמאל שונא ישראל! אין שום סיבה אובייקטיבית שהתנועה ביש''ע תהיה מסוכנת, אלא, רצונה של המדינה המטורפת והמרושעת הזו.
    במשך עשרות שנים צריך להילחם על כל קרוואן, לא נגד הנאציזם הערבי, אלא נגד מדינת ישראל.
    כשאין בניה, אין תחבורה. וזה רצונה של המדינה - שחבלי יש''ע יתיבשו. ובמקום להאשים מדינה פושעת נגד העם היהודי ונגד האנושות, מאשימים את קרבנות הרשע והפשע!
    ועל כן, בקרוב, לא יהיה סנטימטר אחד בארץ, שיהודי יוכל לנוע בו, בלי חשש.
    כל אידיוט רואה שלצה''ל אין שום בעיה לשלוט ביש''ע, אבל מדינת ישראל רוצה למסור חבלים אלה לאימפריאליזם הג'יהאדי, על פי דוקרינת שנאת ישראל של השמאל! והאחרונים שיש להם הזכות לקבוע את הלגיטימיות של ישיבת היהודים בכל מקום בארצם, הם מנוכרי ישראל ושונאיו!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הנוסעים בטרמפים בשטחים-על אחריותם

    גלעד, 28/06/06 22:37

    להפסיק להשקיע בחיפושים אחרי חסרי האחריות מיש'ע. שיהיו אחראים למעשיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין תחבורה צבורית זמינה ואין אפשרות אחרת לנסוע לעבודה,ללמודים, לקני (ל''ת)

    רעות, 28/06/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תוהה: מה מקור השנאה הקמאי והפנטי הזה של השמאל הישראלי את המתנחלים.

    מושבניקית, 28/06/06 22:20

    כחילונית צברית ממרכז המפה הפוליטית, מההתיישבות העובדת, כבר תוהה זמן רב מהו מקור השנאה הקמאי והפנאטי הזה של השמאל הישראלי את המתנחלים.

    ''הביא על עצמו את החטיפה''? איך אתה מעז, מנוול שכמוך !

    לא רק העובדה שהוא נחטף בירושלים, אלא מה אתה אומר בכך?

    האם החייל הביא על עצמו את חטיפתו בכך שהסכים לשרת ביחידה לוחמת?

    האם אלה שהתפוצצו במלון פארק הביאו על עצמם את התפוצצותם בהלכם לסדר?

    האם הילדים בדולפינריום הביאו על עצמם את מותם בהלכם למועדון ריקודים?

    האם הצעיר הזה הביא על עצמו את חטיפתו כי הוריו החליטו ליישב את מה שלתפיסתם זו ארץ אבותיהם?

    האם היהודים שהלכו לתאי הגזים ולמשרפות הביאו זאת על עצמם כי חיו באירופה?

    או האם כולנו הבאנו על עצמנו את השנאה הפונדמנטליסטית הזו בשובנו לארצנו?

    אולי ''הכיבוש'', לא? אך את יהודה ושומרון ואת רצועת עזה לא כבשנו מידי פלסטינים אלא מידי הירדנים והמצרים - והם אלה שוויתרו על שטחים אלה (בערמומיותם בתקווה להיפטר מהפלסטינים ולהשליכם לפתחנו)

    מעשה נבלה הוא אף לחשוב כך.
    ו
    אני, כחילונית צברית ממרכז המפה הפוליטית, מההתיישבות העובדת, כבר תוהה זמן רב מהו מקור השנאה הקמאי והפנאטי הזה של השמאל הישראלי את המתנחלים.

    ולצערי, המסקנה היחידה שהגעתי אליה היא - כיעורכם.

    כי המתנחלים הם בעצם מה שהיינו כולנו לפני 40-5- שנה, מסירות, חלוציות, אלטרואיזם, פטריוטיות, נכונות לויתור על נוחות ורווחה אישית למען הכלל ולמען אידיאל.

    והם מהווים מראה למלוא כיעורם של האופורטוניזם, עכשויזם, אגואיזם, הסגידה למותגים ולחומר - נגע השפע חסר המשמעות.

    הבט על עצמך במראה. האם אתה רואה את הכיעור והרוע שגרם לך להקליד את המשפט המפלצתי הזה?

    הגב לתגובה זו

    • מסכים. מתנחל = יהודי של לפני 30 שנה

      אורי, 28/06/06 23:29

      ה''ישראלים'' רוצים עד כמה שאפשר להשכיח את יהדותם ולהיות ככל העמים.

      הגב לתגובה זו

    • bravo bravo bravo bravo bravo bravo (ל''ת)

      dan, 28/06/06 23:44

      הגב לתגובה זו

    • איזה מילים שפתיים יישק, תענוג ממש, (ל''ת)

      נס, 29/06/06 01:59

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תשמרו על עצמכם יקרים (ל''ת)

    ליטל, 28/06/06 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כעיתונאי, נסעתי פעם לנווה צוף - מקום לימודי הנער אליהו - באוטובוס,

    עיתונאי, 28/06/06 22:03

    ואכן: אין שם יותר מ-2 אוטובוסים ביום.
    לתושבים, אם כן, לא נותרת ברירה אלא לנסוע בטרמפים.

    יש לזכור שהנער אליהו אשרי לא נחטף בשומרון והחייל גלעד שליט לא נחטף בעזה, כפי שאומרים בקול ישראל. גלעד נחטף משטחי קיבוץ כרם שלום, אליהו נחטף מירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • וכמובן, זה שמשרד התחבורה מתרשל, לא מצדיק לקיחת טרמפים. אבל אין קשר

      עיתונאי, 28/06/06 23:11

      לחטיפה, אז אל תסיתו, טוקבקיסטים, את הדיון למקומות של מחלוקת פנימית. הגיע הזמן להוריד את כמות השנאה המכוערת

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שטויות במיצ עגבניות חובה ......

    נחלאי לשעבר, 28/06/06 21:49

    אני הייתי נחלאי בקיבוצ צובה שהיינו מגיעים לקסטל מתקשרים לשומר ונהג תורן היה בא ולוקח אותנו כך לצריכים לעשות התושבים ביוש לשים נהג תורן וכול אחד אחת שמגיע ללטרמפיאדה מתקשר ונהג בא לקחת

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון!אתה מדבר שטויות.המרחקים אצלנו אדירים ואנשים עובדים.לצערנו א (ל''ת)

      אין תחבורה זמינ, 28/06/06 22:36

      הגב לתגובה זו

      • אין תחבורה!

        טרמפיסטית בת 50, 30/06/06 00:23

        מתי תבינו שלא מדובר ביציאה לבילויים אלא ביציאות לעבודה, לימודים, קניות וכל העניינים השוטפים הנורמליים של החיים?! לנו, כישוב של קרוב ל10,000 איש, יש אוטובוס בתדירות''גבוהה'' של בערך פעם בשעה, אבל אם הפסדת, אין דרך לצאת מלבד בטרמפים. אז מה עושים?

        הגב לתגובה זו

    • אכן פתרון אינטליגנטי, אחראי וראוי !

      אמא כפרית, 28/06/06 23:31

      הכתומים יודעים טוב מאד להתארגן כשמדובר במחאות, הפגנות, פעולות נגד אוכלוסייה פלסטינית וכדומה!
      אז מדוע אינם מעסיקים הסעות עם נהג תורן?
      למרות שאנחנו גרים ממש במרכז הארץ, ביישוב כפרי שאין אליו תחבורה ציבורית מספיקה ובוודאי שלא בערבי שישי ובשבת (בגלל הדתיים, כמובן), והיות והנוער רוצה ומבלה מחוץ ליישוב, ההורים המקומיים מתארגנים כל פעם מחדש עם נהג תורן או מזמינים במרוכז הסעות עם מוניות ספיישל ! כולם כבר הפנימו שאין זה חכם ובטוח לנסוע בטרמפים, גם הצעירים (והצעירות מזמן...)!
      רק ילדים אתיופים עדיין עומדים בטרמפיאדות, וגם אותם אנחנו אוספים בכל הזדמנות ומביאים אותם הביתה בביטחה!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נמשיך לנסוע בטרמפים. תמיד.

    חגי, 28/06/06 21:48

    למה לא לסגור את הצירים לתנועת ערבים?
    למה יהודים צריך לפחד בארץ ישראל?

    לחכות לאוטובוס לא צריך לעמוד בתחנה?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    באלפי מנשה- אוטובוס כל שעתיים

    אבי, 28/06/06 21:48

    באלפי מנשה יש אוטובוס כל שעתיים, אם אני רוצה לצאת מהיישוב זה פרוייקט, ואם מפספסים אוטובוס זה דופק את כל היום, וטרמפים זה הפיתרון הנגיש ביותר, אז כן, יש קשר בין טרמפים לזה שאין אוטובוסים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שנערי הכיפות הסרוגות יפסיקו לנג'ס בצמתים לנהגים

    שחר, 28/06/06 21:19

    מילא שאתה עומד בטרמפיאדה ומנסה לעצור טרמפים, אבל להקיש לי על שמשת המכונית ברמזור בצומת רעננה (איפה שלגמרי לא חסר אוטובוסים) ולהתחנן לטרמפ כמו נרקומן לפני קריז המתחנן לנדבה , זה מעלה לי את הסעיף.

    הגב לתגובה זו

    • בזה אתה צודק, טרמפ לחץ זה לא יפה ולא מוסרי..

      יהודיה, 28/06/06 22:27

      והרב אבינר כבר יצא נגד זה...

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטורף!חולה רוח! אנ ומדברים על השומרון בו אין תחבורה זמינה ובשעו (ל''ת)

      אתה מלא שנאה!!!, 28/06/06 22:38

      הגב לתגובה זו

      • אז מה כולנו יהודים, תעזור לאחיך (ל''ת)

        ירון, 29/06/06 14:53

        הגב לתגובה זו

      • האמת כואבת

        שמוליק, 02/07/06 06:46

        גם בצמתים של כביש גהה אי מספיק תחבורה ציבורית?

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    באלון שבות לא עוצרים אף פעם!

    אלון שבות, 28/06/06 21:16

    לא משנה אם גשם, חמסין או יום יפה, תמיד בטרמפיאדה בגילה יהיו ארבעה טרמפים לאפרת דרום, חמישה לאפרת צפון ואז אולי יהיה אחד לאלון שבות, וגם אז הוא לא ימלא את כל המושבים. התושבים של אלון שבות כנראה חושבים שהילדים שלהם מעופפים הביתה. טעות. הילדים שלכם עומדים ומחכים לטרמפ. היום כל מי שלא עוצר לי אני מאחל לא בלב ''שלא יעצרו לילדים שלך...''. ששכשהבת שלך תהיה בהריון ביום חמסין יהיה חמור שיחלוף על פניה בתוך היישוב כי אין לו כוח לטרמפיסטים. תתביישו!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אלעזר, 28/06/06 22:21

      ייאמר לזכות האנשים בישוב שלי שהם עוצרים תמיד לטרמפים. גם אלון שבות. אבל הסכנה האמיתית בכלל לא בגילה. וגם לא בתוך היישובים. הסכנה המדוברת היא בצומת הגוש, מול נווה דניאל, מול אלעזר, מתחת לשער של אלו''ש - שמה אפשר לחטוף אותך ואף אחד לא ידע מזה....הבעיה הכי גדולה במקומות השוממים...

      הגב לתגובה זו

      • תודה שאתה מפרסם את זה, אלכזר. עשית שטות והלוואי שימחקו תגובתך! (ל''ת)

        אחמד המנוול, 28/06/06 23:12

        הגב לתגובה זו

    • כתב האישום לא נכון עובדתית

      הטרמפסיט לגוש, 28/06/06 22:25

      כמי שמכיר היטב את הטרמפיאדה בגילה אני יודע שאין בסיס לטענה שהועלתה כאן.

      הגב לתגובה זו

    • משהו עובד אצלך - חצוף!!!

      אפריים, 28/06/06 23:24

      אף אחד לא חייב לקחת אותך טרמפ, תגיד תודה גדולה לכל אחד שלוקח אותך טרמפ, אני מזמן הפסקתי לקחת טרמפיסטים מעצבנים, שמדברים בקולי קולות, מדברים בטלפון, ומעצבנים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''אל תלכו עם מיני כדי שלא תפתו אנסים''

    אורי, 28/06/06 21:05

    -טענו קציני המשטרה.
    נכון שזה מקומם לשמוע טענה כזו ??

    אבל , כאשר מדובר במתנחלים ברור מי האשמים !!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות......יישר כוח (ל''ת)

      טרמפיסטית..., 28/06/06 21:58

      הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק?!

      שירה, 28/06/06 22:22

      גם עכשיו המתנחלים אשמים?! אולי תזרקו אותנו לים ככה בכלל לא נעשה בעיות וככה גם בכלל לא תישאר מדינה! תראה מה קרוה עכשיו בארץ....המתנחלים הזהירו שזה מה שיקרה אבל כמובן הם אשמים....

      הגב לתגובה זו

      • תקראי היטב ותביני שדבריי נאמרו בציניות (ל''ת)

        אורי, 28/06/06 23:31

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    רעיון גדול, בוא נאסור על המתנחלים

    חכמי חלם, 28/06/06 21:04

    לנשום במקום לטפל במחבלים פעם אחת ולתמיד.

    תמיד ידעתי שצה''ל הוא צבא קטן וחכם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טרמפים

    איצו, 28/06/06 20:52

    לקציני צהל נוח מאד לתת הנחיות לא ללעצור טרמפים ולהתכסת''ח.
    אבל את התופעה המסוכנת שערבים עומדים בטרמפידות יחד עם המתנחלים הם לא מונעים,

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ולא רק שם

    ט., 28/06/06 20:36

    בכל המדינה אין מספיק אוטובוסים.
    יותר אוטובסים=פחות מכוניות בכביש=פחות זיהום=פחות פקקים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לאסור עצירת טרמפים!

    להיות כמו ארה''ב, 28/06/06 20:20

    זה לא רק נגד ערבים אלא גם נגד יהודים. כשאת/ה נכנס/ת לרכב זר את/ה חשופ/ה לשוד, חטיפה, אונס או רצח, ולא משנה איך הנהג נראה, יהודי, ערבי, נחמד או לא.
    בארה''ב המשטרה עוצרת כל מי שמנסה לעצור טרמפ וכל נהג שעוצר לטרמפיסטים.

    הגב לתגובה זו

    • בשומרון-זה לא כך.

      אביה, 28/06/06 20:47

      זה הנורמה.כולם עוצרים לכולם.כל טרמפ שאתה עולה אתה מכיר. ואם לא-אז תוך שתי דקןץ של שיחה מתברר שהוא חבר של אבא שלך,הדריך עם אחותך,או למד בישיבה עם דוד שלך.
      בשומרון-באמת שאין בעיה,אנשים טובים,חמים ונפלאים.
      הבעיה היחידה זה-מחבלים!ואת זה צריך לפתור מהשורש.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך שגיע בארה''ב מותר לעצור טרמפים

      ארה''ב, 28/06/06 21:50

      יש לך שגיע בארה''ב מותר לעצור טרמפים רק לא בכבישים בן מדינות

      הגב לתגובה זו

    • Not True, Where do You get this

      Raviv, 28/06/06 22:23

      I am an Israeli living in Los Angeles, I am an American Attorney. Its completely legal to hitchhike in the United States. I wonder where you pull this bullshit from?

      הגב לתגובה זו

      • אסור בארה''ב!

        גדעון, 29/06/06 01:46

        אולי אתה העו''ד רוצה לספק פרנסה לעורכי דין שינסו לשחרר מהכלא טרמפיסטים שנעצרו בארה''ב.
        המצב הוא שבפלורידה ולואיזיאינה אסור לעצור טרמפ, במדינות האחרות אסור לעצור טרמפ בכביש בין-עירוני ואסור בכלל להיות הולך-רגל ב highway, באוטוסטרדה, כי המשטרה תטריד אותך ותעצור אותך. כלומר, בפועל זה אסור.
        אז בפעם הבאה כדאי שתעשה שעורי בית לפני שתגיב.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזה שטויות זה לא קשור לאוטובוסים!

    יוסי, 28/06/06 19:59

    גם אם היה כל 5 דקות אוטובוסים הרוב ימשיכו לתפוס טרמפים כי זה יותר מהר ויותר נוח ואוטובוס נכנס ליישובים בדרך. בקיצור הטרמפיסטים ימשיכו להיות אז תחסכו כסף ואל תתגברו לנו את האוטובוסים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יוסי ולא גר בשומרון. אנחנו משוועים לאוטובוסים, אז שב בשקט (ל''ת)

      ללללל, 28/06/06 22:01

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מקומנו לא בגדה , מטומטם מי שנישאר (ל''ת)

    דני, 28/06/06 19:43

    הגב לתגובה זו

    • דני, גם רמת אביב זה שטח כבוש

      יוד, 28/06/06 21:30

      אולי שכחת, אבל הסכסוך עם הפלשתינאים הוא על תוצאות מלחמת 1948.
      הרי אנחנו מחזיקים ביהודה ושומרון כקלף מיקוח, כדי שנוכל להחזירם לפלשתינאים אם הם יוותרו תמורת זאת על זכות השיבה.

      הגב לתגובה זו

    • מקומינו לא בשדרות

      יואל, 28/06/06 21:47

      וגם לא בכרם שלום , ואם אני זוכר נכון גם לא בירושלים , בשיך מוניס (אוניברסיטת ת''א ) ובמאות קיבוצים היושבים על אדמה ערבית כבושה.
      ואם מתפוצצים באוטובוס ב''א הרי שמקומינו גם לא שם . ולכן אם ביהודה ערש התרבות היהודית לא מקומינו -מדוע גזל האדמות הערביות באזור שלך מוצדק . ההצדקה להיותינו ביהט=ודה ושומרון ראשונית וגדולה בהרבה ממהצדקה לישיבה בת''א . ואם אין הצדקה לכך אזי אין כלל הצדקה לך ואולי צריך לחזור למקומות מהם באתם. (אני פה עוד לפני 1917 !

      הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור עכשיו לחטיפת הנער? לא, באמת: תענה לי מה הקשר??????????? (ל''ת)

      עיתונאי בהלם, 28/06/06 21:53

      הגב לתגובה זו

    • מקומנו גם לא בתל אביב, מטומטם מי שנשאר (ל''ת)

      עופר, 28/06/06 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''ונשמרתם לנפשותיכם מאוד'' - כך אמר היום הרב דרוקמן (ל''ת)

    ., 28/06/06 19:32

    הגב לתגובה זו

    • סב החטוף (ל''ת)

      אליה, 28/06/06 20:20

      הגב לתגובה זו

    • לפני שנה וחצי הוא גם אמר...

      יהודי שפוי, 28/06/06 21:25

      ''היו לא תהיה'' . לפני פורים הוא דרש בבית הכנסת של נווה דקלים שהגזרה של חורבן הגוש בודאי תתבטל כמו שהתבטלה גזירת המן, ונשמח כמו אסתר המלכה. שמעתי את זה מפיו.
      אז מה זה אומר לגבי האמינות של הרב חיים דרוקמן??

      הגב לתגובה זו

      • עדיף שתבדוק לפני שאתה כותב סתם הוא מעולם לא אמר את זה

        ., 28/06/06 22:15

        אתה מתבלבל אם אנשים אחרים

        הגב לתגובה זו

      • ל''יהודי שפוי'': חבל שאתה סתם פולט שטויות. רב אחר אמר מה שכתבת (ל''ת)

        עיתונאית, 28/06/06 22:21

        הגב לתגובה זו

      • ליהודי השפוי: של נעליך מעל רגליך

        רונית, 29/06/06 10:21

        מה זה קשור? הוא לא אמר את זה מתוך נבואה, אלא מתוך תקווה ותפילה. מה שהוא אמר לא מעיד כלום על האמינות שלו, ואל תסיק מזה שאי-אפשר להאמין לו.
        ובכלל - ''של נעליך מעל רגליך''! אני לא מכירה אותך ולא יודעת מי אתה, אבל אני די בטוחה שאתה לא מגיע לקרסוליים של הרב דרוקמן. אז תשתוק ואל תזלזל בו. קצת כבוד לאנשים גדולים ממך (ואני לא מתכוונת דווקא לגיל...)

        הגב לתגובה זו

    • ח''כ לשעבר הרב חיים דרוקמן (מפד''ל) הוא הסבא של הנער החטוף אליהו (ל''ת)

      איפה התקשורת?, 28/06/06 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה לא קשור לאלטרנטיבות

    לא לוקחת, 28/06/06 19:25

    מראה מאוד נפוץ בפתח תקוה הוא נערים חובשי כיפה בדיוק בגילאים האלה, העומדים בצמתים עירוניים לגמרי ועוברים ממכונית למכונית כדי להתקדם קצת קדימה בטרמפ.
    זה נראה להם נורא חתרני ןמאגניב לא לנסוע באוטובוס שהתחנה שלו בדיוק דקה משם..
    לא פעם אמרתי להם, קחו אוטובוס כמו כולם. אבל הם הרי לא כמו כולם.
    בלי קשר לכך שזה מכעיס אותי, אני מחזקת את המשפחה ומתפללת שהבן ימצא בריא ושלם.

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה האמיתית שאת לא לוקחת טרמפיסטים

      הסיבה האמיתית, 28/06/06 20:04

      היא לא שאת חושבת שזה לא בסדר לעשות את זה...
      זה רק תירוץ לקמצנות!

      הגב לתגובה זו

      • אני דווקא מסכים עם ''לא לוקחת טרמפים''

        מוטי, 28/06/06 21:31

        אני כן עוצר לטרמפים בטרמפיאדות מחוץ לעיר אבל שנערים עומדים בצמתים ומסכנים את חיהם ואת חיי ומעכבים את התנועה -מצטער אני גר במקום עם חוקים ולכן אני מבקש מהנערים לעמוד בצד ולא להדחף לכביש

        הגב לתגובה זו

      • שמע, מר סיבה אמיתית:

        טויוטה, 28/06/06 22:41

        אני נוסע לאורך הארץ לא מעט. בד''כ יש לי הרבה מקום. במהלך חיי נסעתי הרבה בטרמפים. עתה תודה לאל אני יכול לקחת טרמפיסטים ואני אפילו מחפש אותם בתחנות גם אם זה קצת מסרבל לי את הנהיגה. אבל! גם בחמסין או בגשם סוחף, אני לא מעלה חבר'ה שמחכים על איי תנועה בצמתים (טרמפ לחץ). זה מסכן אותי ואותך. אז בפעם הבאה ניפגש במפרץ החניה של האוטובוס.

        הגב לתגובה זו

    • עם האוטובוסים בפ''ת...

      תושב פ''ת, 28/06/06 22:03

      אם היית לוקחת אוטובוסים בפ''ת היית מבינה אותם הרבה יותר. לזחול יותר מהר מלנסוע בתחבורה ציבורית שם...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה אבא או אמא לא יכולים להקפיץ את הילד לישיבה ? (ל''ת)

    איפה האחריות ?, 28/06/06 19:25

    הגב לתגובה זו

    • ''להקפיץ''. נראה לך פשוט. ובכלל, מה הקשר לעובדה שהוא נחטף מירושלים?? (ל''ת)

      יעיחכגג, 28/06/06 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מועצת יש''ע מצאה מיליונים לממן את ההתנגדות לפינוי לזה אין לה כסף ?

    שמועצת ישע, 28/06/06 19:24

    בכל הארץ המועצות המקומיות משתפפות בהסעות . מועצת ישע היא מהעשירות ומהמשומנות שיש - שיוציאו כסף להגן על הילדים. או שכמו במרכז שהורים משלמים למיניבוסים שיסיעו ויקחו ילדים מתחת לגיל הרשיון ,כדי שלא יסתובבו בשעות מסוכנות לבד בדרכים .

    הגב לתגובה זו

    • הכסף שהיה להתנגדות לפינוי היה מתרומות

      ישראלית, 28/06/06 21:07

      והיה מיועד במיוחד בשביל זה..

      הגב לתגובה זו

      • באמת?!

        גדעון, 29/06/06 10:27

        גם רכבי השטח שלהם מתרומות?!
        גם הוצאות הנסיעה [דלק] המשופעות
        הן מתרומות?!
        גם רבוי בעלי התפקידים?!
        אינכם יכולים לרמות את כ ל העם
        כ ל הזמן !!!!!!!!!!!

        מושחתים , נמאסתם !!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • לרשע היקר, מועצת יש''ע כן משתתפת בהסעות

      אפ, 28/06/06 23:00

      אבל יש גבול כמה מועצה יכולה להשתתף.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הניצחון שלנו

    יריב, 28/06/06 19:19

    כל מה שהמחבלים רוצים לעשות זה לגרום לנו לא לצאת מהבית , לחיות בפחד תמידי ובסוף שננטוש גם את הבית , ואם נפסיק לעמוד בטרמפיאדות זה פשוט נצחון להם ! וודאי שצריך משנה זהירות אבל אסור להפסיק ! כמו שאמרו לנו - תסעו במכוניות ממוגנות אבנים ואז התחילו יריות , אח''כ תסעו במוגן ירי , ואח''כ כבישים עוקפים , ובסוף לנטוש לגמרי את היישובים (הגירוש...) אז אולי נצא משדרות גם ?!?!? ההגיון הפשוט אומר לעמוד בתוקף עוז כנגדם ולהראות להם שאנחנו לא מתקפלים מהם !!! וכמובן , הכי חשוב , לבטוח במי שמנהיג ומזיז פה כל דבר באמת - הקב''ה !!

    הגב לתגובה זו

    • עוד ניצחון כזה...

      יואב השובב, 28/06/06 21:59

      אכן, חכם גדול אתה! אי אפשר לבטוח באף אחד, רק בקב''ה, נכון? אז בפעם הבא תבוא בטענות רק לקב''ה על מעשה ''גבורה'' טיפשי שאתה עומד לעשות, מבלי לקחת אחריות על התוצאות.
      ותגיד לו: ''קב''ה קב''ה, לא התקפלתי, המשכתי דוקא לנסוע בטרמפים. אני סומך רק עליך, אז תעשה משהו ותציל אותי! מקובל עליך? כי בצה''ל אני מזלזל''.
      בהצלחה!
      אם הקב''ה לא יעזור, אולי תפנה לקב''ן.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולי ג''כ לא לקיים יחסי מין מחשש לאידס (ל''ת)

    שומרון, 28/06/06 19:19

    הגב לתגובה זו

    • לא לקיים יחסי מין לפני החתונה בכלל!

      הרבנית, 28/06/06 19:57

      מה אתה גוי?

      הגב לתגובה זו

    • אולי אם הם היו מקיימים, הם היו יותר נורמליים (ל''ת)

      ל.ע, 28/06/06 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולי הממשלה תגביר את תדירות האוטובוסים?

    יאיר, 28/06/06 19:14

    במקום להתעלל באנשים

    הגב לתגובה זו

    • צודק!

      א, 28/06/06 22:18

      מאז ששינו את מערכות האוטובוסים לגוש עציון אין איך לסוע הביתה...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה משנה אם הם מחכים לטרמפ או לאוטובוס? (ל''ת)

    מדינת חלם, 28/06/06 19:11

    הגב לתגובה זו

    • אתה חלם

      יש הבדל קטן, 28/06/06 20:37

      מתי קרה שנהג אוטובוס חטף נוסעים? נראה לי שאצלך המעלית לא עולה עד למעלה.
      The elevator doesn't go all the way up? right

      הגב לתגובה זו

      • דווקא אתה חלם

        אלי, 28/06/06 20:41

        האנשים שנחטפו לא עלו לטרמפ. הם חיכו לטרמפ וחטפו אותם בטרמפיאדה.
        מה זה באמת משנה, אפשר לחטוף גם את מי שמחכה בטרמפיאדה.

        הגב לתגובה זו

        • you are so stupid

          G, 28/06/06 21:45

          You are stupid!
          The whole ideais to minimize the risk
          i dont like the palestinians just like you.
          but i am smart enough not to take stupis risks.
          these kids are stupid because if they get kidnapped its going to make evrything just worse for themselfs the country the army and their family.
          Israel really doesn't need antmore misssing people.
          so do you country a favour and dont hitchhike!

          הגב לתגובה זו

      • שמתה פעם על קו300 ויש עוד כמו

        החלמן, 28/06/06 21:53

        זה שיש לו אנדרטה ליד הסנימה סיטי
        שאני לא זוכר את שמו

        הגב לתגובה זו

      • עיקר שהבנת,,,, קשה הא? (ל''ת)

        אז מי חלם?, 28/06/06 22:25

        הגב לתגובה זו

    • אתה חלם

      יש הבדל קטן, 28/06/06 20:39

      מתי קרה שנהג אוטובוס חטף נוסעים? נראה לי שאצלך המעלית לא עולה עד למעלה...
      The elevator doen't go all the way up? right

      הגב לתגובה זו