• 81.

    הצירים פתוחים לערבים

    יחזקאל, 28/06/06 21:38

    הטרמפיסטים לא אשמים!
    הבוקר טפסתי טרמפים בצומת מסוימת,על ציר שבדרך כלל פתוח לישראלים בלבד,אבל לאחרונה,(למרות ההתראות הרבות)הצבא אוהב הערבים שלנו, החליט שזה לא מוסרי לסגור להם את הציר,שבעבר היו עליו מספר פגועי ירי, וגם עשרות עמודי התאורה שעליו חובלו על ידי ערבים,והם נוסעים עליו בחופשיות.
    יש התראות אז אנחנו צריכים לסבול?? עשיתי רע?שיסגרו להם תכבישים ולא לנו!!פלשתינים ומחבלים נוסעים וחוטפים ישראלים על הכבישים שהמדינה שלי (ששירתתי בצבא שלה,13 כבוד!)בנתה .

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איפה היפי נפש עכשיו? האם אלו לא אזרחים חפים מפשע?

    נעה, 28/06/06 19:51

    שלום עכשיו? לאן מעלמתם? פתאום חייו של ילד בן 18 הפקר? אם לא מדובר ברוצחים שפלים הרוצים בחיסולנו אתם פתאום לא זועקים להפסקת האלימות? תתביישו לכם!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    המתאבדים הישראלים בניגוד למוסלמים

    jj, 28/06/06 19:31

    המתאבדים הישראלים בניגוד למוסלמים, לא מתפוצצים או מזיקים לאיש, הם פשוט נוסעים בטרמפים

    הגב לתגובה זו

    • ולפעמים באוטובוס

      אביהו, 28/06/06 20:16

      לשפרעם..

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    עוד פעם מוכח מדינת ישראל איננה מסוגלת להגן על תושביה ועל העם

    אם בקולו תשמעו, 28/06/06 18:53

    מה עוד צריך? שוב מוכח כי למרות החלום הציוני על מדינה המגינה על בניה הוא סיוט,
    המשיח מבהיר לנו של פי ההלכה היהודית הבטחון קודם לכל
    צריך להחזיר את הבטחון והשקט גם במחיר כבד ביותר שישלם העם הערבי, בעניין הזה -בתשלום המחיר אין שותפות
    את המחיר ישלם האויב
    כך על פי ההלכה
    במה אתה בוחר?

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לכל הנאורים

    אסי, 28/06/06 17:55

    פעם אחת תפסיקו לקלל את הציבור שמגן עליכם
    אתם יורקים בפניהם של מי שבזכותו אתם חיים בשקט
    אם לא היו מתנחלים שהם מתיישבים אז כל הטרור היה מופנה כלפיכם אבל כנראה אלה שתמכו בגרוש מעזה וחשבו שזה יביא שלום עדיין עיוורים ולא רואים עם מי יש לנו עסק כנראה שאתם ממש טיפשים ואגיד דבר אחד לכל הפלורליסטיים למינהם שבעד הערבים ונגד הדתיים והחרדים אתם תמיד מציגים שיש כפייה דתית כביכול אבל בואו תהיו הוגנים האם הערבים שאתם כל כך אוהבים אם ח''ו יכבשו את המדינה לא יכפו עליכם את האיסלאם? כנראה שתמיד תהיו ''נאורים'' שזה מתבטא בערבים אבל תמיד תהיו שפלים כשמדובר באחים שלכם אתם יודעים מהי הסיבה לכך ששמאלנים אוהבים ערבים ולא חרדים או דתיים הסיבה לכך היא לא הכפייה הבלתי נראת לא זוהי הסיבה הסיבה לכך היא שאתם לא פוחדים מהערבים ולמה? כי לכל השמאלנים בטוח יש דרכון ואשרה לארה''ב בעוד ימניים דתיים וחרדים לא חושבים על עזיבה של הארץ וחושבים על עתידה אתם חושבים רק עליכם לא מעניין אתכם שום דבר ועוד שאלה ליפי הנפש אתם תמיד טוענים שהחרדים מקבלים כסף וחיים על חשבונכם החרדים מיליונרים אתם מסכנים זוהי הסיבה לכך שאתם מחפשים בכל דרך להשמיץ אותם אבל אותם אנשים נפלאים שאתם אוהבים ערבים לא חיים על חשבונכם? הערבים מתגייסים לצה''ל חוץ מהבדואים? אז הטענה שהחרדים חיים על חשבונכם היא טענת הבל וככה גם עם הדתיים שלמרות שהם מתגייסים לצבא למרות שהם אנשים נפלאים תמיד אתם מאשימים אותם בדבר מטופש ההתנחלויות ממש נאורות מי שמגן עליכם מקאסמים וזה הוכח אחרי הגרוש אתם מאשימים אותו אותו דבר לגבי ימנים אתם מאשימים אותם שהם פשיסטים גזעניים שונאים את האחר אבל זהו בדיוק אתם ששונאים את השונה זה בדיוק אתם אלה שגרמתם להסכמי השלום שראינו איזה שקט הביאו אתם אלה ששונאים את כל מי שאינו כמוכם וזו הטעות שלכם כל מה שאתם אומרים לחרדים דתיים ימנים זה בדיוק אתם ותזכורת למי שרוצה לדעת מי הביא שלום ומי הביא טרור:
    הימין מאמין בקיר ברזל משמע כוח לוחם שילחם באויב וימגר אותו וע''י כך יביא לאויב הכרה בכך שאנו לא זזים מכאן ובכך יביא להסכם לום ואילו השמאל קורא לאי מלחמה לוויתור לנסיגה ממקומות אסטרטגיים ובכך להביא שלום בואו ניראה איזה שלום הביא הימין ואיזה שלום הביא השמאל בעקבות מלחמת 48 ישראל כבשה את שטח המדינה הערבית בכוח לאחר שהותקפה ע''י צבאות הערבים ישראל לחמה בעוז ויחד עם הכוחות היהודים גברה על האויב והאויב הערבי הכיר בכך ששטח המדינה הערבית יהיה חלק ממדינת ישראל בשנת 67 מלחמת ששת הימים ישראל ניצחה שבעה צבאות הערבים וכבשה שטחים ענקיים שהובילו לכך שהאויב הכיר בכך שאנו כאן ולא ניתן להעיף אותנו ובכך נחתם הסכם השלום עם מצריים בתמורה לסיני והסכם שלום עם ירדן שהשמאלנים טוענים שהשמאל חתם את הסכם השלום אך זהו היה השג מלחמת ששת הימים בכך שכבשנו מירדן את השטחים אותם כבשה ב48 והוכחנו להם שאנחנו כאן ולא מוכנים לעוף כיבוש רמת הגולן הביא לשקט בצפון ההתרעה עבדה הסורים כבר לא תוקפים אותנו מהפחד מכוחנו והשמאל מה הביא לנו השמאל הביא לנו את אוסלו ראינו איזה שלום הביא אוסלו השמאל קורא היום לגרוש אלפי יהודים משטחי יהודה שומרון והגולן לאחר שראה את התוצאות של הגירוש אסור ללכת שולל אחר אותם הוזים שההסטוריה חושפת את עברם המביש
    ולכל אותם ''נאורים'' אתם תמיד תאשימו את הדתיים והחרדים כי הם מזכירים לכם את המקום שממנו ברחתם
    למערכת:תפרסמו את תגובה זאת אם לא אדע שאתם חלק מאותם אנשים עליהם כתבתי תודה

    הגב לתגובה זו

    • סחטיןן על ההשקעה.. (ל''ת)

      myupe, 28/06/06 23:11

      הגב לתגובה זו

    • יכלתי לכתוב ב10 מילים מה שכתבת

      אחד, 29/06/06 01:17

      ב...1000

      ערבים פויה
      יהודים טוב
      טעות לפנות
      להיכנס בהם
      אל תצנזרו

      ואללה.. אותה משמעות... שניהם נכונים.. את שלי יקרוא את שלך לא!!

      חחחחחהחהחהחהחהחחה!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    תושבי איתמר!

    בת של מלך!, 28/06/06 17:36

    אנחנו איתכם! ה' בעזרכם!
    כולנו תפילה שה' הגדול יחזיר אותו כמה שיותר מהר בריא ושלם!

    שמאלנים! תתביישו ..!!
    אפילו רגשות אין לכם?! אטומייםם!!!
    כשחייל נחטף.. כולם מזדהים איתו והכלל..
    אבל כשמתנחל?! ( שהוא אזרח ישראלי .. בדיוק כמו החיילל.. ואין לו דם פחות סמיך ממנו)
    אנשים מטילים על ההוררים/עליו את האשמה..
    אין בושהה..!!
    תפנימו סופסוףף.. שמתנחל הוא לא שונה ממכם! הוא בדיוק כמוני וכמוכם!
    יש לו את אותו דם..!!

    סר הביטחון!
    ה' הוא המלך! אז אל תעז בכלל להלחם בו.. ברור?!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הפסקת הטרור תוך שבוע !

    י, 28/06/06 17:35

    הפתרון שלי הוא היעיל ביותר מול העם הפרימיטיבי וצמא הדם הזה. הם מבינים רק כוח!
    ממשלת ישראל צריכה לצאת בהודעה, בתפוצה כלל עולמית(להפעיל את כול האמצעים הדיפלומטיים), ובהודעה הזו תציב אולטימטום של שבוע להפסקת הטרור וירי הקאסמים למדינת ישראל- כול אירוע טרור יגרור הרס של שורת בתים בעזה(רחוב), ניתוק חשמל וירי מאסיבי על מוקדים רלונטיים .
    שהעולם ייקח אחריות ויידע שאלו התוצאות הצפויות.
    העם הפלסטיני בחר חמאס- יקבל חאמס
    תאמינו לי זה יעבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    * = * = * = * = * = * י-ה-ו-ד-י-ם * = * = * = * =

    - - - - - - - -, 28/06/06 17:27

    בס''ד

    הציבור בישראל מתבקש לקרוא פרקי תהילים וכן לקיים לימוד למטרת חזרתם המהירה של החטופים גלעד בן אביבה (למשפחת שליט) ואליהו פנחס בן מריים (למשפחת אושרי), בריאים ושלמים.
    כמו כן, להתפלל לשמירתם והצלחתם של כוחות הביטחון ובפרט צה''ל.

    אנא מכם - אל תתעצלו!
    עזבו *עכשיו* את המחשב, וקראו לפחות 3 פרקי תהילים! אלו הם רגעים קריטים!

    הגב לתגובה זו

    • אה אוקי..

      טל, 29/06/06 02:07

      אם אני אקרא ספר תהילים אחד ולא שלוש אז אלוהים לא יחזיר אותם? נו באמת.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    שמאלני עכשיו?

    זעם, 28/06/06 17:19

    לא רק העובדה שהוא נחטף בירושלים, אלא מה אתה אומר בכך?
    האם החייל הביא על עצמו את חטיפתו בכך שהסכים לשרת ביחידה לוחמת?
    האם אלה שהתפוצצו במלון פארק הביאו על עצמם את התפוצצותם בהלכם לסדר?
    האם הילדים בדולפינריום הביאו על עצמם את מותם בהלכם למועדון ריקודים?
    האם הצעיר הזה הביא על עצמו את חטיפתו כי הוריו החליטו ליישב את מה שלתפיסתם זו ארץ אבותיהם?
    האם היהודים שהלכו לתאי הגזים ולמשרפות הביאו זאת על עצמם כי חיו באירופה?
    או האם כולנו הבאנו על עצמנו את השנאה הפונדמנטליסטית הזו בשובנו לארצנו?
    אולי ''הכיבוש'', לא? אך את יהודה ושומרון ואת רצועת עזה לא כבשנו מידי פלסטינים אלא מידי הירדנים והמצרים - והם אלה שויתרו על שטחים אלה (בערמומיותם בתקווה להיפטר מהפלסטינים ולהשליכם לפתחנו)
    מעשה נבלה הוא אף לחשוב כך.
    ואני, כחילונית צברית ממרכז המפה הפוליטית, מההתיישבות העובדת, כבר תוהה זמן רב מהו מקור השנאה הקמאי והפנאטי הזה של השמאל הישראלי את המתנחלים.
    ולצערי, המסקנה היחידה שהגעתי אליה היא - כיעורכם.
    כי המתנחלים הם בעצם מה שהיינו כולנו לפני 40-5- שנה, מסירות, חלוציות, אלטרואיזם, פטריוטיות, נכונות לויתור על נוחות ורווחה אישית למען הכלל ולמען אידיאל.
    והם מהווים מראה למלוא כיעורם של האופורטוניזם, עכשויזם, אגואיזם, הסגידה למותגים ולחומר - נגע השפע חסר המשמעות.
    הבט על עצמך במראה. האם אתה רואה את הכיעור והרוע שגרם לך להקליד את המשפט המפלצתי הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מספיק עם המילה מתנחל !!! אם זה היה אזרח מת''א ? הכל היה אחרת !!! מגע (ל''ת)

    מגעיל, 28/06/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    Humanitarian Crisis

    Toov, 28/06/06 17:13

    You can't have a humaitarian crisis with non humans. Monsters from hell that is what they are and they will be destroyed, ugly creatures frim inside and out

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מי זה הכלב שבתמונה ...???

    אבי 56, 28/06/06 17:09

    המחוסל הבא !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם הם יפגעו בחטוף

    דני, 28/06/06 17:04

    אפם הם יפגעו בחטוף רק אללה שלהם יכול לעזור להם. לפחות ככה אני מקווה.
    לפי איך שהדברים נראים כרגע אני חושב שהתגבות הצבאיות שלנו לא יעילות לא בגלל חוסר יכולת צבאי אלא בגלל חוסר יכולת מדיני, אנחנו משחקים במשחק שהנצחון או המפלה בו נמצאת על קו הדק כחוט, וכל פעם אנחנו או מזיגמים או ברוב המקרים ממעטים בתגובה שלנו. התגובות צריכות להיות בכוח ובמשך התאים, ברוב המקרים הכוח מתאים אך אנחנו יוצאים משם מוקדם מידי], הרבה לפני שכל המטרות הושגו, והדבר נראה כמו, והוא כל הנראה, מפלה. עם הכניסה לרצועה אנחנו צריכים להראות נכונות להכות בכל גורם המפריע לנו בביצוע המשימה והיא כמובן החילוף של שני החטופים, ושוב לשם כך אנחנו צריכים שלא להתייחס לכל גורם עוין או למפגעים שימפריעים לנו ולחלץ את החטופים.
    אחרי הכל אם הם חוטפים אזרחים אז לאן הגענו כמדינה ריבונית? , היכן ההגנה על האזרחים? כאחד שחי בתל אביב ולא חווה את התלאות שעוברות על היושבים בקרבת הקו הירוק, ולא נמצא באוכלוסיית הסיכון לחטיפה או ל]גיעה של אירגוני המחבלים, אני חושב שצריך להראות לפלשתינים אחת ולתמיד מאין משתין הדג, ואיך מדינת ישראל תגיד לפגיעה בריבונותה ובפגיעה באזרחיה.

    ואגב, שאלה לי אליכם, ראשי צהל,שיתכן וקוראים תגובה זו, למה לכל הרוחות לא השכלתם לשתמש בשיטות טכנולוגיות פשוטות כמו גיאופונים(GEOPHONES) ושאר חיישני תזוזה כדי להתריע על תנועות אויב , ויותר מכך, כדי לגלות חפירות של הפלשתינים?

    שבוע טוב.
    דני.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כה אמר בן גוריון

    ההוא, 28/06/06 16:58

    ''אין בידנו להבטיח כל צינור מים מפיצוץ וכל עץ מעקירה. אין בידנו למנוע רצח עובדים בפרדס ומשפחות בשנתן, אך יש בכוחנו לקבוע מחיר גבוה לדמנו, מחיר יקר מכדי שכדאי יהיה לישוב הערבי, לצבא הערבי ולממשלות הערביות לשלמו''.

    הגב לתגובה זו

    • היצחקתני

      מצוי, 28/06/06 17:48

      אתה משווה את בן גוריון לאלה??????

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    עשינו לכם התכנסות האמאמא של התכנסות (ל''ת)

    עלי שריף, 28/06/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולי איבד תעודצת זהות?

    שאלה, 28/06/06 16:52

    הם מציגים רק תעודת זהות, מה זה אומר ?
    למה לא מראים אותו,האם הוא חי?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תודה לאל מאז שהחזרת את עזה טוב לנו וטוב לפלשטינים (ל''ת)

    מודה לשרון, 28/06/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אייך להוריד את הטרור

    adom, 28/06/06 16:49

    רק מכה צבאית קשה ביותר וחיסול כל ראשי הטרור כולל את חסן נסראללה חאלד משאל ואיסמעיל הנייה יכול להוריד מעט את כוח הטרור הנוכחי ומילה קטנה לתקשורת בבקשה ממכם תפסיקו לקרוא למחבלים מטונפים בשמות חיבה כמו ועדות ההתנגדות שזה נשמה כמעט לגיטימי כולם מחבלים ודין אחד להם

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מתפללים לישועה בקרוב!!!!!!!

    מאמינה, 28/06/06 16:47

    בס''ד

    משפחת אושרי, כל עם ישראל מחזקים את ידיכם!!!!!

    ישועות נחמות ונקמות, בעז''ה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אפשר לעלות על שליחת הפקס מהגדה לעזה (ל''ת)

    מודיעין תתעוררו, 28/06/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט מאפשר מסירת אלפי כלי נשק למחבלים. למה???

    למה? אהוד,למה?, 28/06/06 16:46

    למה לא מדברים על זה בתשקורת?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ים של דמעות בשתיי עיניי!!

    שירלי, 28/06/06 16:42

    אני קוראת את הכתבה הזו ודמעות בעיניי גרוני נחנק!!!
    ילד תמים ומתוק סה''כ בן 18 וחצי שנחטף בידי אוייבים ימח שמם ושם זיכרם! אלוהים יתנקם בהם ובמפשחותיהם כמו שהם עושים לנו!!
    במקום לריב מאיפה הוא נחטף ואם הוא מתנחל או לא ומה שמו-תקראו הרבה פרקי תהילים ותתפללו לאלוהים שיציל אותו ואת החייל החטוף השני- גלעד שליט! מספיק להתעסק עם שטיות! לכו למטרה- הרבה תפילה וקריאת תהילים קדימה חבל על הזמן! אין עוד שום דבר אחר שניתן לעשות כרגע בייחוד לא עם ממשלה מטומטמת כמו זו שיש לנו כעת!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    המדינה מתפרקת לנו הודות ל

    מתפרקת לנו המדי, 28/06/06 16:40

    המדינה מתפרקת לנו, הודות לבית משפט ''עליון'' שהתשלט וגנב לנו את המדינה.
    הודות למזוז היועץ המשפטי שהשתלט יחד עם בית ''בית המשפט'' עלינו.
    הודות לתקשורת המרושעת והאכזרית והמסוממת והדלה ורדודה במדינת ישראל.
    מה שבטוח שאת ילדיו של אולמרט אי אפשר לחטוף בתוככי מדינת ישראל
    אייי , בעסה, איזה מדינה!!!
    והעיקר- לפנות מאחזים- מחלת נפש וטירוף, לא יאומן, הבטן מתהפכת. שודדים לנו את המדינה- בית המשפט והתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איפה ההורים של ילדי המתנחלים ?

    סמ''ר במיל', 28/06/06 16:24

    יצא לי לראות בעת שירותי בסדיר ובמילואים , ילדות בנות 12 לכל היותר עומדות בצמתים בשטחים ועוצרות טרמפים בזמן שאני כחייל מסתובב במקום עם נשק דרוך ושכפ''ץ קרמי, בחור צעיר וחברתו עולים מכיוון הכפר תל שליד שכם עם נשק M16 בשלוש לפנות בוקר , קיבינימט , מה קורה פה ?

    אני לא מופתע !!!

    מקווה שהבחור יחזור בשלום ותמיכתי למשפחה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאנשים טועים!!!!

      chaim, 28/06/06 17:27

      במשך שנים רק מאשימים אותנו את המתנחלים ,שאנו אוכלי חינם וכו....
      אז כל ממשלה יותר ויותר מקצצים אז בטח שתחבורה אין...
      אז אולי במקום להאשים אותנו ההורים ,היגיע הזמן שכל האלו שעודדו ''קיצצוצים'' ל''אוכלי חינם'' יוכלו את הלב (אם נשאר להם)

      הגב לתגובה זו

      • שתוק ותתחיל לארוז - פרזיט !! (ל''ת)

        צנחן במיל, 28/06/06 18:32

        הגב לתגובה זו

    • לכל זמן ועת תחת השמים עת להעביר ביקורת ועת לשמור אותה בפנים ולהתפלל (ל''ת)

      לי, 28/06/06 17:28

      הגב לתגובה זו

    • סלח לי אבל הוא חיכה בטרמפיאדה בירושלים (ל''ת)

      אוי, 28/06/06 17:44

      הגב לתגובה זו

    • לכל החמודים המוציאים עצמם מן הכלל: כולנו מתנחלים בפוטנציה (ל''ת)

      בעיני הטרור, 28/06/06 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    איפה מרץ עכשיו?

    יוני, 28/06/06 16:21

    הרי מדובר ביהודים שחייהם על כף המאזניים! איפה את זהבה גלאון? מדוע את וחברייך שותקים? את מי באמת אתם מייצגים??? בושה וחרפה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע איפה הם

      אסי, 28/06/06 18:27

      למרות שאני לא מחבב את טומי לפיד הוא צדק כאשר אמר שזהבה גלאון מתמחה במקצוע העתיק בעולם וביילין הוא הסרסור

      הגב לתגובה זו

    • איפה מרצ ???

      שאול, 28/06/06 18:36

      דוקא כהנא שותק. יוני אידיוטוני.

      הגב לתגובה זו

      • שאול ה''חכם''

        יוני, 28/06/06 19:28

        מעניין מי כאן האידיוט,,,

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    תתפלו! והרבה...הוא צריך את זה.. (ל''ת)

    אני, 28/06/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מסכן הילד הזה קשה מאוד לצאת חיים מרוצחים האלא. (ל''ת)

    אחת, 28/06/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    45, תלחץ על ראש הממשלה שלך שינהל את המדינה. אם הוא יודע בכלל. (ל''ת)

    ואם לא, 28/06/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ...ואלמרט: פאקה-פאקה, פרץ: גולו-גולו, וחלוץ: וואו-וואו.והמדינה בתחת (ל''ת)

    ז'וז'ו הגאון, 28/06/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני לא מבין אותכם...

    אלמוני, 28/06/06 16:07

    הבן אדם נחטף ויש חשש לחייו ומה שמעניין אותכם זה שכתוב מתנחל?
    אני מקווה שהוא יצא בשלום והכל יהיה בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לדובר כובע של זרקאויי

    אשר, 28/06/06 16:07

    כמה אירוני האם יתנהג כמוהו גם בהוצאה להורג? נקווה שלא....

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האנטישמים נתנו רוח גבית לטרור המשתולל (ל''ת)

    חלוץ ישן טוב, 28/06/06 15:41

    הגב לתגובה זו

    • נפתחת קבוצת תמיכה לימנים שאיבדו את העשתונות

      ד''ר שרינק, 28/06/06 17:18

      והטוקבקים הם המפלט האחרון שלהם לפני קריסה עצבית סופנית.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה אין מוניות שירות בשטחים??? (ל''ת)

    הצעה של אשתי, 28/06/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ועדת חקירה משפטית לחקירת פשע (ל''ת)

    ההתנתקות, 28/06/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש לי ילדים

    מזעזע מפחיד, 28/06/06 15:33

    אני חוששת לשלומם , מה יהיה במדינה הזאת אולי גם אנחנו נחטוף מעזה ילדים ?, מה ניהיה במדינה די

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רצחו אותו כבר-אם מציגים רק תעודת זהות (ל''ת)

    מיכאל, 28/06/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבי הנער אליהו אשרי הוא בעל אזרחות אוסטרלית - ללחוץ על אוסטרליה !!! (ל''ת)

    ---- רעיון----, 28/06/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פצצה מתקתקת כנסו

    נס, 28/06/06 15:15

    לפני כעשרה ימים מחבלים נתפסו לאחר שניסו לחטוף אזרחיות, נראה שאלו פיקודים של אותם החוטפים של אליהו , צריך לחקור אותם , ולהוצי מהם מידע על המשך התוכנית שלהם , כך לאסוף מידע על מקום הימצאו של אליהו,

    הגב לתגובה זו

    • אבל בלתי אפשרי לביצוע

      הלוואי שזה יקרה, 28/06/06 16:35

      אני מאמין שכבר חשבו על זה לפניך, אבל אני לא בטוח שזה יילך כל כך בגלל שלבג''ץ ובצלם לא כל כך חשוב מגורל החטוף, העיקר שלא יטלטלו יותר מדיי את הרוצחים האלו

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    רוח גבית לטירור אמר יעלון ואתם המשכתם (ל''ת)

    להתנקנק, 28/06/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא ידעתי שיש לערבים מכונית צילום ודפוס. כל הכבוד התקדמו הכולירעות (ל''ת)

    א, 28/06/06 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין חדש תחת השמש:הפלשטינים הם אשר מכתיבים את אירועים ואת סוג הלחימה (ל''ת)

    @@@, 28/06/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    .

    הילה, 28/06/06 14:56

    הגיע הזמן שדבילים ומכוערים כמו זה שבתמונה יתעוררו משינה שלהם ויזכרו שמלבד לזה שזה לא חוקי להרוג זה גם לא איסלמי. אם אתה באמת רוצה למות עם בתולות אז יש דרכים אחרות שמישהי תסתכל עליך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה מפרסמים את ההופעות שלהם.

    טעות, 28/06/06 14:55

    הם נחשפים ונהנים מהחשיפה התקשורתית. הם מוכנים למות על זה. ישראל עושה טעות שהיא נותנת להם במה כזאת. זה נותן להם מוטיבציה. בשבילם זה משחק דמים. לנו זה סיוט.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולנו מתנחלים בארץ אבותינו (ל''ת)

    יורם, 28/06/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרץ הכשלון לא חשב לבקר את משפחת אשרי (ל''ת)

    שלום עכשיו, 28/06/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רוצים הוכחה שהוא חי!!!! (ל''ת)

    הוא אצלם בחיים?, 28/06/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אפשר... והרבה

    מערכת ציבור, 28/06/06 14:44

    אנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו, בכדי לשמור על בטחונה ועל קיומה של עם ישראל! אם הדבר כרוך בכך שבדרך לבטחון, יהרגו אנשים חפים מפשע, אנחנו נצטער על כך, אבל נמשיך הלאה...! לא נבזבז את זמננו היקר על הריגת חפים מפשע!

    במשך שנים של פיגועים נרצחו כמעט מדי שנה מספר של 600 אנשים מפיגועים!!! 600 אנשים חפים מפשע!!!!! שלא פגעו באיש!!!!! למה אז לא חשבו להקים וועדות חקירה בינלאומיות??? למה אז לא עשו דבר מלבד איומים והפגזות שטחים ריקים..???

    למה לשכנינו הערבים היה מותר להרוג להפציץ ולפצוע מאות על מאות אזרחים חפים מפשע ישראלים???
    הגיע הזמן לעשות סוף לטרור! ולהגיד ברוך הבא לשלום!

    אבל נוכחנו לראות ולדעת שהשלום לא יכול להגיע בדרכים הנכונות והישרות, אנחנו נאלץ ואנחנו מחוייבים! לעשות כל שביכולתנו...!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מתנחל משמעו...

    יוסי, 28/06/06 14:41

    מתנחל משמעו יהודי, ישראל שגר בהתנחלות... אפשר היה באותה מידה לקרוא לו ישראלי. נראה לי גם שכשישוחרר לא יתעצבן בגלל הכינוי הזה אלא התגאה בו... הוא בחר בדרך הזו... אני אומר שלנו זה יותר מפריע מאשר לאליהו ולשאר המתנחלים...

    הגב לתגובה זו

    • ראה גם תגובה 20, שם יש הרחבה (ל''ת)

      י., 28/06/06 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה הדובר היהיר, גלוי הפנים, שזהותו ידועה-עדיין חי???

    מתנחלת, 28/06/06 14:38

     

    הגב לתגובה זו

    • גם אני שואל אותה שאלה (ל''ת)

      יוד, 28/06/06 16:45

      הגב לתגובה זו

    • גם אני שואל את אותה שאלה ואין לי תשובה (ל''ת)

      מירו, 28/06/06 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אין כזה דבר מתנחל - יש כזה דבר אזרח ישראלי יהודי (ל''ת)

    הדרדרות, 28/06/06 14:32

    הגב לתגובה זו

    • מסכים 100%.

      אורי, חילוני, 28/06/06 14:44

      וכולם צריכים להתחייס לנושא בצורה זו.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מסכים איתך. אפילו אותי זה מרגיז (ל''ת)

        א''מ, 28/06/06 15:25

        הגב לתגובה זו

    • לא רק שיש דבר כזה מתנחל אלא שגם מתנחל שבא יומו קיים (ל''ת)

      יוסי, 28/06/06 15:26

      הגב לתגובה זו

      • יוסי מ-32

        יוני, 28/06/06 16:18

        תגיד, יא חמר, אתה יוסי או יוסוף? כך או כך- לך לעזה(זל).

        הגב לתגובה זו

    • אוקיי: הוא יהודי-ישראלי שהתנחל בשטח כבוש (ל''ת)

      טוב לך?, 28/06/06 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שלום עכשיו- יש לשחרר את איתמר החף מפשע

    שלום עכשיו., 28/06/06 14:26

    שלום עכשיו- יש לשחרר את איתמר החף מפשע.
    בקרוב ההפגנות

    הגב לתגובה זו

    • איתמר זהו שמו של הישוב... שם החטוף הוא אליהו פנחס (ל''ת)

      אחת, 28/06/06 15:23

      הגב לתגובה זו

    • ימיי המשיח

      adom, 28/06/06 17:10

      ביום שבוא שלום עכשו יפגינו למעו מתנחל כל שהוא יבוא המשיח

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כנסו

    יעל, 28/06/06 14:19

    ימים קשים עוברים עלינו מי יתן שגלעד ואליהו יחזרו בשלום .לפני כמה דקות ראתי שתי חיילות עוצרות טרמפים לא הססתי וגערתי בהם והן בשלם אנחנו רוצות להגיע לבית .במקרה הבת שלי שוטרת צבאית ואן ספק שהיתה עוצרת אותם במקום אני שואלת לא די במה שקורה לנו?למה לסכן כך את החיים חיליים סעו באוטובוס תשמרו את עצמיכם אתם יקרים לנו

    הגב לתגובה זו

    • המצב

      פקק תנועה, 28/06/06 15:13

      הזה שאת קוראת לו ........לא מספיק מה שעובר עלנו קורא בדיוק ביגלל הדוגמה אישית של החילות שאת מציגה בכתבה שלך. ברגע שעם ישראל יקח את עצמו בידיו .ויתן למצפון הישר להישתלת על עצמו וגם וההגיון הישר והיושר הציבורי והמצפוני .עם ישראל יתחיל להיתאושש מחוסר האיכפתיות שעובר עליו בכל דבר. וכך ניצא מהכאוס החברתי שעובר עלינו.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבר'ה... כל המזהה את בן חברו, יודיע למשטרה הקרובה לביתו!!! (ל''ת)

    ישראלית., 28/06/06 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רחמנות...!!!! (ל''ת)

    מלכה., 28/06/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הרבה רחמי שמיים וחסד

    הכהן, 28/06/06 14:09

    השאננות מכה בנו וכשראש ממשלתי מטיל את האחריות על האוייב להרבה רחמים זקוקים אנחנו כי הוא לא יושיע אף אחד אלא רק רבונו של עולם זה הזמן שרק עליו אפשר להשען...אמן
    מי יתן וישוב לביתו בשלום כן יהי רצון

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איך הגיעה תעודת הזהות שלו מהשומרון לעזה

    אוהד, 28/06/06 14:08

    יש כאן איזה מחדל

    הגב לתגובה זו

    • אוהד חמודי יש פקס וסורק בימינו (ל''ת)

      לאוהד, 28/06/06 14:31

      הגב לתגובה זו

    • זה צילום של התעודה (ל''ת)

      איכות לא טובה, 28/06/06 14:33

      הגב לתגובה זו

    • על פקסים שמעת? זה צילום. (ל''ת)

      יוסי, 28/06/06 14:35

      הגב לתגובה זו

    • אני יודע שזה קשה לקליטה אבל הערבים התקדמו יש להם מכונות צילום ופקס

      א, 28/06/06 15:11

      הכל באדיבות פעילי השמאל שמוכרים הכל לערבים תמורת חומוס מסריח ובקלאוה ב 10 שקל

      הגב לתגובה זו

    • על איימילים שמעתם .?

      פלסטיני, 28/06/06 16:17

      דבילים על איימילים שמעתם ?
      הרי החוטפים הם לא טיפשים כמו רוב המגיבים פה שישלחו חומר סודי ומסווג דרך הפקס...
      היום יש בעולם דבר שנקרא אינטרנט ואיימלים למי שלא שמע מכם יהירים.....
      תמשיכו לזלזל באינטילגנציה של האחרים ולהיות יהירים...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שימו לב שהנער אליהו אשרי נחטף מטרמפיאדה בתוך ירושלים! לאן הגענו???? (ל''ת)

    מזועזע וזועםםםם, 28/06/06 14:07

    הגב לתגובה זו

    • תגובה - -

      שמואל, 28/06/06 17:31

      בהחלט נורא.
      אנא, קראו פרקי תהילים לשובו המהיר של אליהו פנחס בן מריים למשפחת שליט.


      נ.ב.
      כתבת שהוא נער, אבל גיל 18 זה לא נער... אולי צעיר אבל לא נער.
      סתם שתדע.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    9- ו-11 צודקים !!! (ל''ת)

    דורין, 28/06/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רגע רגע... לפני יומיים הם אמרו שהם לא ישחררו שום מידע בחינם, לא?

    חיים, 28/06/06 13:55

    כנראה שמבצעים צבאיים כן משיגים תוצאות.

    לנתק בעיר שבה החטוף מוחזק את החשמל והמים עד שהפלסטינים יישברו.

    הגב לתגובה זו

    • חשש כבד כי את המידע הזה שיחררו כי כבר רצחו אותו, אלוהים

      מדוע פירסמו, 28/06/06 21:31

      אני בכל מקרה מתפללת לשלומם ולהצלתם של אליהו אושרי וגלעד שליט. ולמניעת חטיפת אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    המתנחל עמד להיות חייל צה''ל!!!

    יעקוב, 28/06/06 13:55

    בושה לנו להתייחס לבחור שעמד להיות חלק מצה''ל במידה פחותה מחברו החטוף. האם חייו של האחד יותר יקר מחברו?אנחנו שסבלנו מכך בעבר הפכה להיות אופיינו? מה קורא לעם שלנו???

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אנחנו אתכם משפחת אשרי ! מחזקים את ידכם (ל''ת)

    משה, 28/06/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    וְאִם-לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת-יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, מִפְּנֵיכֶם--וְהָיָה אֲש

    במדבר פרק ל''ג, 28/06/06 13:50

    וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, בְּעַרְבֹת מוֹאָב, עַל-יַרְדֵּן יְרֵחוֹ, לֵאמֹר. דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם: כִּי אַתֶּם עֹבְרִים אֶת-הַיַּרְדֵּן, אֶל-אֶרֶץ כְּנָעַן. וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת-כָּל-יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, מִפְּנֵיכֶם, וְאִבַּדְתֶּם, אֵת כָּל-מַשְׂכִּיֹּתָם; וְאֵת כָּל-צַלְמֵי מַסֵּכֹתָם תְּאַבֵּדוּ, וְאֵת כָּל-בָּמוֹתָם תַּשְׁמִידוּ. וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת-הָאָרֶץ, וִישַׁבְתֶּם-בָּהּ: כִּי לָכֶם נָתַתִּי אֶת-הָאָרֶץ, לָרֶשֶׁת אֹתָהּ. וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ בְּגוֹרָל לְמִשְׁפְּחֹתֵיכֶם, לָרַב תַּרְבּוּ אֶת-נַחֲלָתוֹ וְלַמְעַט תַּמְעִיט אֶת-נַחֲלָתוֹ--אֶל אֲשֶׁר-יֵצֵא לוֹ שָׁמָּה הַגּוֹרָל, לוֹ יִהְיֶה: לְמַטּוֹת אֲבֹתֵיכֶם, תִּתְנֶחָלוּ. וְאִם-לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת-יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, מִפְּנֵיכֶם--וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם, לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם; וְצָרְרוּ אֶתְכֶם--עַל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ. וְהָיָה, כַּאֲשֶׁר דִּמִּיתִי לַעֲשׂוֹת לָהֶם--אֶעֱשֶׂה לָכֶם.

    הגב לתגובה זו

    • ואהבת לרעך כמוך אני ה'. די לכיבוש!!!

      העושה שלום, 28/06/06 14:27

      המעגל הזה חייב להפסק.
      יש להחזיר המדינה לגבולותיה, קווי הארבעה ביוני 1967.
      יש להחזיר הבנים הביתה.
      יש לחנך לכבוד האדם ולחרותו.
      יש לנו עוד מה לעשות
      יש לנו עוד זמן.
      בואו נתחיל כבר!!!
      ועד שנשב לדבר עם הפלטינים על הסכם שלום, צריך להלחם בנוקשות בטרור ולסלק מהשטחים את המתנחלים ההזויים, שחושבים שאלוהיהם ישמור עליהם בארץ הקודש.
      חיו ותנו לחיות!

      הגב לתגובה זו

      • תגובות כאלה מעודדות את הטרור להמשיך בדרכו הרצחנית

        לא ניתן לעשות, 28/06/06 15:04

        מתי תבינו שלא ניתן לעשות שלום עם מי שלא רוצה בכך!!!

        הגב לתגובה זו

      • שחררו אותך מהמחלקה בלי תרופות או משהו? איזה הזיות... (ל''ת)

        פסיכיאטר, 28/06/06 15:09

        הגב לתגובה זו

      • חחח.... אתה סתום אבל חמוד. (ל''ת)

        אחת, 28/06/06 15:32

        הגב לתגובה זו

    • תמיד נכון. (ל''ת)

      יוסי, 28/06/06 14:36

      הגב לתגובה זו

    • צודק ונכון עכשיו. צריך לאמץ את האנשים לקרוא ולהבין. (ל''ת)

      קוראת, 28/06/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הוצגה ת.ז

    אייל, 28/06/06 13:44

    למה לא פועלים כמו עם המקרה של החייל.
    מה הוא לא חשוב.
    להתחיל לפעול ברמאללללה ובשכם עד שישחררו אותו

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איך יכול להיות 88 מה הוא בן 8? (ל''ת)

    בני, 28/06/06 13:41

    הגב לתגובה זו

    • 88 זאת אומרת 18 איך חישבת (ל''ת)

      מאירה, 28/06/06 14:17

      הגב לתגובה זו

    • מתמטיקה (חשבון בשבילך)

      גיא, 28/06/06 14:21

      רואים שבחולון החינוך לא משהו 2006-1988 זה 18 ולא 8.

      הגב לתגובה זו

      • לגיא הנאור

        אלי, 28/06/06 15:24

        לגיא הנאור מהשרון!! אתה אולי חי בשרון ששם האנשים ''לחלוטין'' משכילים יותר מפשוטי העם והנאלחים שחיים בחולון, אבל היהירות שלך לא מראה על חכמה ובטוח שלא על שנינות, תשקול מילותיך לפני שאתה מפרסם אותם ברבים

        הגב לתגובה זו

    • שלום כיתה אל''ף. 18 וחצי (ל''ת)

      העושה חשבון, 28/06/06 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    השאלה אם הוא חי ? (ל''ת)

    ניר, 28/06/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כתבתם ''מתנחל'' !!!!תשנו ל''ישראלי''!!!!!הוא ישראלי!!!!! (ל''ת)

    שנו, 28/06/06 13:33

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור, מדינת תל אביב התרגלה

      יוסי, 28/06/06 14:37

      לשנוא מי שלא חלק ממנה.

      הגב לתגובה זו

      • יוסי, בסדר.. (ל''ת)

        ילי, 28/06/06 15:49

        הגב לתגובה זו

    • אין מה לשנות הם שונאים אותנו שנאת מוות השאלה היא אחרת...

      מתנחל, 28/06/06 16:41

      מדוע אנשים בקרבנו עדיין מתעקשים לחשוב שהם ישראלים?

      אתם לא רואים שלא רוצים אותנו? אתם לא רואים שלא אכפת להם מאיתנו?

      אתם לא רואים שחיי כלב חשובים להם יותר מחיינו?

      מה אתם נדחפים למדינה ששונאת אתכם?

      אנחנו לא ישראלים יותר מתי תתפסו את זה?

      חכו תראו שכאשר המדינה שלהם תתנפל עלינו הם יהרגו בנו ויאנסו את בנותינו ונשינו.

      כאשר חיינו הופכים להיות זולים כמו פרעושים זה בדיוק השלב הבא.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    5 צודק לגמרי (ל''ת)

    אור, 28/06/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    משמעת

    אני, 28/06/06 13:29

    הגיע הזמן לחדול מנסיעה בטרמפים. לא חבל?
    למרות ההתרעות, אנשים, ובעיקר ילדים, ממשיכים לעצור טרמפים, גם באיזורים המועדים לפורענות, חברה, תפסיקו עם זה, לצה''ל ישנן משימות חשובות מאוד, יש לנו להחזיר חייל חטוף הביתה, חייל שהיה במשימה צבאית למען הגנה על מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      דורית, 28/06/06 14:42

      הוא נחטף מירושלים!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    7 הם לא רואים אותנו ממטר (ל''ת)

    תאמין לי, 28/06/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    6 חבל שאתה לא שר הבטחון (ל''ת)

    ברצינות, 28/06/06 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדוע פרץ לא מבקר בבית הוריו של אליהו אשרי

    משקיף, 28/06/06 13:20

    האם פרץ מנהל מדיניות של איפה ואיפה? הוא מבקר בבית הוריו של גלעד בהתנחלות הילה. ולא בבית הוריו של אליהו בהתנחלות איתמר.
    פרץ הפסק להפריד בין דם לדם!!!

    הגב לתגובה זו

    • רוצה לדעת למה?

      ככה, 28/06/06 14:01

      כי אשרי לא נחטף בעת שלבש מדים, בעת ששירת למען המדינה הזו. אף אחד לא אמר לו לקחת טרמפים במקום להתקשר להורים שלו או להזמין מונית, זו הייתה החלטה של אשרי בלבד והוא היה צריך לחשוב אבל הסיכון שיחטפו אותו, אבל שליט הוצב במקום ממנו נחטף בפקודה וציית לה כאזרח המדינה הזו. שליט לא אשם במה שקרה לו, אבל לעומת זאת חלק מהאשמה על חטיפתו של אשרי מוטלת עליו.

      הגב לתגובה זו

      • האמת?די נכון! (ל''ת)

        דני, 28/06/06 14:17

        הגב לתגובה זו

      • אנטבה

        דודי, 28/06/06 14:17

        גם החטופים באנטבה לפני 30 שנה לא נשלחו לטיול בחו''ל ע''י הממשלה ובכ''ז היה מבצע צבאי להצילם. אולי בכ''ז טענת ה''מתנחל'' נכונה?

        הגב לתגובה זו

      • טרמפים-כי אין אוטובוסים

        תפוחית הקיצונית, 28/06/06 14:25

        בתורמתנחלת שגרה כמה קילומטרים מאיתמר אני יכולה לחדש לך אין כמעט תחבורה ציבורית!! אין מוניות- בחלומות!!
        לי -תודה לאל -יש ילדים קטנים אבל הנוער שלנו ''תקוע'' אין אפשרות לצאת ולבוא. תתגובר האבטחה והתחבורה הציבורית!!
        הילד הזה נחטף ועם ישראל שותק. למה רק באנטבה שיחקנו אותה גיבורים, הוא נמצא קרוב לבית שלו!! תחזירו אותו הביתה ותחריבו את הבית של מי שחטף אותו!

        הגב לתגובה זו

      • כשישראלים יוצאים לסיני למרות אזהרות

        יוסי, 28/06/06 14:41

        המדינה, לצורך חופשה, המדינה כמובן נחלצת לעזרתם,
        אבל כשבחור בן 18, שאין לו דרך לחזור הביתה מלבד נסיעה בטרמפים, נחטף בתוך המדינה - ישר כל שונאי המתנחלים מעלים ''סיבות הגיוניות'' ו''הבדלים מהותיים''.
        האויבים הם הערבים, לא היהודים. כדאי שתלמדו את זה מתישהו.

        הגב לתגובה זו

      • אוי אתה בן אדם רע...

        יהודיה, 28/06/06 17:33

        ואנשים שנרצחו בפגועים, נרצחו בעת שרותם?
        חוץ מזה, נניח שמשהו חילוני( ולא מתנחל כזה שאתה כ''כ שונא) היה נחטף ח''ו בגולן שגם שם יש תרבות טרמפים, האם תגובתך היתה אותו דבר? ונניח שמשהו ממושב/ קבוץ במקום אחר בארץ שגם שם בחלק מהמקומות אפשר להגיע לישוב רק בעזרת טרמפים,היה נחטף, האם היית מגיב אותו דבר???
        הרי לא זו הנקודה בכלל. הנקודה היא שאתה שונא, ולא משנה מה יקרה, אפילו דבר נוראי כזה, אתה לא מסוגל להתאפק ולכתוב טוקבק כ''כ שפל ומגעיל. האשמת הקורבן היא דבר רע. במקום לגנות אותו תגנה את האנשים האכזריים האלה שמעיזים לחטוף ילדים ולאיים שירצחו אותם.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    כואב הלב.

    יעל, 28/06/06 13:19

    אני מקווה שמתייחסים אליו בהגינות. מסכן. איזה סיוט. הפחד הכי גדול שקיים. רק ילד. מחזקת את ידי המשפחה.

    הגב לתגובה זו

    • מזה הגינות... (ל''ת)

      ילי, 28/06/06 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה כולם קוראים לו ''המתנחל''

    אסף, 28/06/06 13:18

    אין לו שם?

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בילד/ נער (ל''ת)

      ילד, 28/06/06 13:49

      הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה 20 למקור הביטוי מתנחל (ל''ת)

      יוד, 28/06/06 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנחנו אשמים

    דןד, 28/06/06 13:14

    יש לנו בישראל כמליון ערבים להחזיק אותם כבני ערובה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    המתנחל !!! מה הוא לא אזרח כמו כל אחד אחר

    א.פ, 28/06/06 13:12

    כל כלי התקשורת קוראים לו המתנחל
    זה נשמע פחות גרוע מסתם אזרח , שבטח לא מגיע לו חטיפה שכזאת. אבל מתנחל , נו מה זה משנה , לא יזיק אחד פחות !

    הוא ישראלי, יהודי ואזרח כמו כל אחד אחר, אז תפסיקו עם ''המתנחל''

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מזה שהוא נחטף מירושלים שזה בתוך הקו הירוק (ל''ת)

      יישוב, 28/06/06 13:19

      הגב לתגובה זו

      • בשביל השמאלנים ירושלים זו גם התנחלות (ל''ת)

        יגאל, 28/06/06 13:46

        הגב לתגובה זו

        • גם רמת אביב והרצליה פיתוח התנחלויות (ל''ת)

          עבור הערבים, 28/06/06 15:06

          הגב לתגובה זו

    • מסכים!!!!תשנו ל''ישראלי''!!!!!הוא ישראלי!!!!! (ל''ת)

      שנו !, 28/06/06 13:32

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      @@@@@@@@@@@@@@@, 28/06/06 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מו''מ+תקיפה מהאויר רציפה

    מתון וריאלי, 28/06/06 13:07

    צריך לנהל מו''מ לשחרור החייל ובמקביל לתקוף באופן רציף,.חבל על החיילים שיפגעו בפעולה קרקעית רחבה..(חיילים בנגמש ,בסמטאות..זה נקודת תורפה שלנו) .צריך למשך חודש חודשיים לפגוע בהם באינטנסיביות מהאויר ובפעולות קומנדו נקודתיות.לחסל את כל הנהגת החמאס ללא יוצא מהכלל-(כולל את הדובר), כל פעם שיצאו להפגנה עם כל הרובים שלהם באויר להוריד פצצה והלכו 50 חמושים.זה לא יביא שלום אבל הם צריכים להבין שיש מחיר כבד לחסותם לטרור.

    הגב לתגובה זו

    • את מי לתקוף?

      מגר, 28/06/06 13:33

      את מי בדיוק לתקוף באופן רציף?
      מתקני אטום? מתקנים אסטרטגיים?
      על מה אתה מדבר?

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      יהודיה, 28/06/06 13:47

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם על מילה!!! (ל''ת)

      א, 28/06/06 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    וצהל לא עושה שום דבר בגלל שהוא מתיישב (ל''ת)

    יהודי עצוב, 28/06/06 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא לנהל מו''מ אלא פשוט לחסל....

    ב.ק., 28/06/06 13:01

    כל משא ומתן וכל הידברות מזמינה את 100 החטיפות הבאות. עדיף להטיל פצצה של 5 טון ממטוס על האזור שבו בערך נמצא החטוף כדי שיפגעו חוטפיו וכל הסביבה הקרובה, על פני חילוצו במשא ומתן שיביא את החטיפות הבאות. במשחק הזה מי שממצמץ ראשון, מפסיד את הראש.

    הגב לתגובה זו

    • אחד, 28/06/06 17:54

      נו אבל מה עם החטוף שגם אותו יפוצצו?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בית לחם זה לא דרום השומרון, זה יהודה (ל''ת)

    ח, 28/06/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ושמרם לנפשותיכים

    מוטי יו''ש, 28/06/06 12:59

    להפסיק עם טרמפים, עדיף לעקוב אחרי לוחות זמני נסיעה בתחבורה הציבורית, (יש באיטרנט אג''ד ועוד, אפילו אים מחכים שעות, עדיף, לגבי החוטפים, צה''ל ישיגם.

    הגב לתגובה זו

    • למה נראה לך שיש שם אוטובוסים בכלל?

      שיר, 28/06/06 13:21

      איזה נהג אגד יהיה מוכן לנהוג שם? טרמפים זאת הדרך היחידה

      הגב לתגובה זו

      • שטויות. בודאי שישנם אוטובוסים אבל לא מספיק (ל''ת)

        אריאל, 28/06/06 13:54

        הגב לתגובה זו

        • מה שטויות?

          משה, 28/06/06 14:39

          בתור תושב האיזור אני חייב להבהיר חד וחלק: אין דרכי תחבורה ראויות ביו''ש, והדרך היחידה למי שאין לו רכב זה טרמפים.
          במקום להגיד לאנשים להפסיק עם הטרמפים (מה שלא יקרה, זה פשוט לא ריאליסטי) אולי כדאי לאבטח את עמדות הטרמפיאדה המרכזיות?

          הגב לתגובה זו

          • מי יאבטח??

            מילואימניק, 28/06/06 16:43

            כרגיל, המילואימניקים השמאלנים יקראו לאבטח את הטרמפיאדות, כדי שאדוני הארץ יוכלו לצאת לבלות בשקט.

            הגב לתגובה זו

            • חוצפן 60% מהמילואים דתי

              גדעון, 28/06/06 19:30

              אני חייל בגדוד חי''ר ועוד הרבה מאד מאד אנשים שמוסרים את חייהם חודש בשנה בשמחה רבה ומתנדבים עם 6ילדים ויותר וכך אתה מסית ???

              הגב לתגובה זו

      • לא צריך לגור שם

        פרנקו, 28/06/06 14:08

        במקום שאין אוטובוסים של אגד, ובמקום שאתה מת מפחד שיחטפו אותך, לא צריך לגור.
        המחבלים יימח שמם עוד לא חטפו אף אחד מחיפה, מנתניה או מבאר שבע

        הגב לתגובה זו

        • מעניין שהוא נחטף בירושלים

          ורדית, 28/06/06 14:33

          גם שם צריכים למות מפחד לחיות??

          הגב לתגובה זו

        • שמאלני טיפש, אולי גם בת''א לא צריך לגור ?

          ש, 28/06/06 15:01

          הרי היו שם לא מעט פיגועים
          לפי ההגיון המפגר שלך לא צריך לגור בערים רבות בארץ

          הגב לתגובה זו

        • לא? דווקא אני זוכר כמה שנחטפו מתוך הקו הירוק (ל''ת)

          נחשון וקסמן, 28/06/06 16:16

          הגב לתגובה זו

        • לא??? ועוד איך חטפו בשנות ה-80 בעיקר

          בעל זכרון, 28/06/06 16:43

          חבל שאני לא זוכר את שמותיהם אבל אני זוכר אחד שגם שרפו אותו והוא נחטף מלוד.

          הגב לתגובה זו

    • אם אתה מדבר ככה, אז או שאתה לא גר ביו''ש...

      אילנית, 28/06/06 13:32

      או שיש לך רכב. האנשים הפשוטים, משנקרא עמך, יודעים שאי אפשר לבנות על האוטובוסים. שמגיעים פעם בכמה שעות, ולפעמים הם עמוסים ולא עוצרים בכלל בתחנות. מה זה ''תחכו שעות'' מה, אין לנו חיים? גם אנחנו לומדים ועובדים, וגם לנו יש ילדים שצריך להוציא מהמעון בשלוש וחצי. חצוף.

      הגב לתגובה זו

    • שומרים, אבל....

      אביה, 28/06/06 13:39

      מוטי, אני מסכימה איתך ב100% אבל, שיש לך רק אוטובוס אחד וגם הוא בשעות לא שעות, 7 בבוקר או 10 בלילה, אין לך ברירה!! אתה חייב לתפוס טרמפים, אני לא גרה בשומרון, אבל גם אצלינו זה ככה, אוטובוסים לא ברורים, בשעות מוזרות, וכן, דיברנו עם אגד, אז מה אפשר לעשות?!?!!?

      אל תגיד רק להפסיק לתפוס טרמפים.. תביא פתרון!!!
      רק בשורות טובות!! א-מן!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזה ילד מסכן

    מירב, 28/06/06 12:59

    נפל לתוך קרב פשוט מסכן ולאולמרט דל תתעלם משאר ילדי ישראל ! קדימה להתחיל במגעים לשיחרורו

    הגב לתגובה זו

    • 18 זה לא ילד, עד כמה שידוע לי. (ל''ת)

      שמואל, 28/06/06 17:36

      הגב לתגובה זו

      • 18 זה לא ילד????

        עזריה בן יוסף, 28/06/06 19:27

        תשאל את אמא שלו אם הוא ילד או לא - או שאין לך לב או שאין לך ילדים, בכל מקרה לב כנראה אין לך.

        ואני דווקא במרכז-שמאל מתון בדעותי

        הגב לתגובה זו

        • אתה נורמלי או מה?

          שמואל, 28/06/06 21:25

          בסה''כ כתבתי שגיל 18 זה ילד, אז בגלל זה להגיד שאין לי לב או אין לי ילדים?... אתה כנראה מאלו שנסחפים...


          התכוונתי שמבחינת **הכינוי** עצמו, גיל 18 זה לא ''ילד'' או ''נער''.

          הבנת?
          יום טוב

          הגב לתגובה זו