בשבוע שעבר שודרה כתבה בנושא בחוף המערבי בארה''ב - בערוץ דיסקוברי.
בכתבה הזאת היה דיון בכלל על אנרגיות חליפיות.
הבעיה במכונית נטענת היא כפולה - טווח הפעולה המוגבל, והצורך בהטענה - הצורכת חשמל המיוצר מדלק לסוגיו. הטיעון היה : החלפת פליטת האגזוזים בפליטת ארובות.
אבל יכול להיות שעדיין יש מגבלה טכנולוגית והיא: מצברים כבדים, חלשים ומסורבלים,
חוץ מהחיסרון הזה, טכנולוגיית החשבל מציעה כל כך הרבה פתרונות: תגידו שלום לזיהום, לרעש, לבעיות המכניות: הילוכים, ברקסים, שמן מנוע, קירור, רדיאטור, ועוד ....
פשוט תענוג להתנייד.