• 71.

    הפשלה של צה''ל-כנסו

    צהלה, 27/06/06 16:21

    אני פשוט בשוק, איך הגענו לקטסטרופה בצהל אין מנהיג אין רמטכל אוי לבושה ולעוול שאנו עושים לחיילים הצעירים שזה עתה סיימו תיכון
    מה יהיה?!!!
    ליבי אתכם אמא דואגת

    IP: 62.0.34.134דווח על תגובה זו

    • לא! הפשלה היא של אולמרט (ל''ת)

      *A Visitor*, 27/06/06 18:56


      IP: 71.109.147.228 דווח על תגובה זו

  • 70.

    אין מנהיג לישראל

    פולי, 27/06/06 12:08

    ובימים אלה אין מנהיג לישראל, אנחנו מרגישים כעדר ללא רועה, מבולבלים, חסרי אונים.
    חבל שהגענו לכך לאחר 56 שנות עצמאות, שסוף סוף יש ליהודים מדינה, אין מי שינהל אותה בחוכמה, בתבונה, ובעוז רוח.
    כמה חבל!!! על קורבנות השווא!!!

    IP: 88.154.188.200דווח על תגובה זו

  • 69.

    מדינאים- מספיק להיות יפיי נפש- דאגו קודם לחילנו.

    ה, 27/06/06 11:35

    מקווה שעד שני הבנים שלי יתגיסו לצבא- יפסיקו המדינאים שלנו להיות יפיי נפש וידאגו קודם לחיי חיילנו ולא לאויבנו.

    מספיק עם המוסר. אפוא המוסר של הערבים?????

    הם הורגים את החיילים בדם קר- מבחינתי שילכו כולם לעזעזל. חיי החיילים שווים הכל, בכל מחיר.

    IP: 62.0.183.207דווח על תגובה זו

  • 68.

    גב

    ארז, 27/06/06 11:35

    נראה האם הגב שהפנו צמרת צה''ל למפקדים באירוע בלבנון יחזור על עצמו ומה ההבדל בהתיחסות בין גולני לצנחנים

    IP: 195.157.198.130דווח על תגובה זו

  • 67.

    אני את הבן שלי לצבא, לא שולח (ל''ת)

    מילואימניק קרבי, 27/06/06 11:18


    IP: 192.168.0.208דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט. נהרגים לחינם. (ל''ת)

      בדעה שלך, 27/06/06 11:26


      IP: 88.152.204.109 דווח על תגובה זו

  • 66.

    להדיח לאלתר את פרץ ואולמרט

    הפגנה נגד הממשל, 27/06/06 11:16

    האמת יצאה לאור.
    חלוץ שקר שלא היתה התרעה.

    IP: 88.152.204.109דווח על תגובה זו

  • 65.

    לו היתה שמירת חי''ר לא היה מופתע

    אריה, 27/06/06 11:11

    הצוות.
    או אז היה משיב מלחמה.
    בזיון ואובדן שרק מבצע כואב לאויב
    יכול לאזן את התבוסה.
    העובדה שצ.ה.ל יושב ללא מעש רק
    מתישה אותו.

    IP: 89.138.90.167דווח על תגובה זו

    • השריון מגן על החי''ר (ל''ת)

      טעות בידך, 27/06/06 13:00


      IP: 212.25.65.226 דווח על תגובה זו

      • הכוחות מחפים אחד על השני!

        אורן, 27/06/06 19:53

        65 צודק! היות ומדובר במתקפת חי''ר בטווח קצר

        IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 64.

    הוציאו להורג חיילים ואנחנו לא מגיבים???? (ל''ת)

    יורם, 27/06/06 11:06


    IP: 132.66.7.213דווח על תגובה זו

  • 63.

    אל תפריעו לפרץ הוא יישן,שר הבטחון שלנו עייף.אולמרט?הוא במסע ליקוקים (ל''ת)

    זבוטינסקי, 27/06/06 11:01


    IP: 80.230.97.80דווח על תגובה זו

  • 62.

    האלוף גבי אשכנזי היה צריך להתמנות לרמטכ''ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עומרי שרון, 27/06/06 10:57


    IP: 62.0.100.46דווח על תגובה זו

  • 61.

    שבוי ולא חטוף

    דובר אמת, 27/06/06 10:53

    חייל שנשבה בקרב ף בהיותו לובש מדים אינו חטוף אלא שבוי.
    זה הבדל ענק כי שבויים מחליפים בין צדדים לוחמים.וחטופים יש להחזיר מבלי להיכנע לטרוריסטים.
    אזרח היה נחשב לחטוף.
    חייל הינו שבוי.
    כנסו למו''מ והחליפו אותו בשבויים של הצד השני.

    IP: 83.130.83.82דווח על תגובה זו

    • שבוי נשבה בידי חיילים במדים מהצד השני (ל''ת)

      ולא בידי מחבלים, 27/06/06 11:05


      IP: 132.66.7.213 דווח על תגובה זו

      • שבוי.לא יעזור לכם

        דובר אמת, 27/06/06 11:42

        קבוצת לוחמים שחדרו מעבר לגבול , הפתיעו והרגו בנו ושבו חייל וחזרו לבסיסם בחזרה .מה היית קורה לזה אם לא לוחמים?
        אתה מעדיף לכבס מילים ולקרוא להם אזרחים?
        בושה לצבא שככה נכשל וניגף בידי אזרחים וכנופיות.
        תפנימו כבר- הם לוחמים, ולפעמים אפילו לוחמים טובים מאלו שלנו.
        שבוי.לא חטוף

        IP: 83.130.83.82 דווח על תגובה זו

        • ההבדל בין אזרחים לחיילים הוא המדים

          תלמד משהו בחיים, 27/06/06 12:26

          ככה החוק הבינלאומי קובע. אם אני ועשרה מהחברים שלי נחצה את הגבול המצרי ונתפוס חייל הוא יהיה חטוף, לא שבוי.

          המדים קובעים הכל. לוחם שנתפס מאחורי קווי אויב ללא מדים יכול להיות מוצא להורג מהסיבה שהוא נחשב מרגל. חייל לובש מדים, ושאינו חייל אינו לובש מדים.

          זו אכן בושה לצבא שלנו, אבל עדיין - החייל הוא חטוף, לא שבוי, אם כל המשמעות החוקית של העניין (בכל הנוגע להיענות לדרישות חוטפיו).

          IP: 132.66.7.213 דווח על תגובה זו

          • אז הכל עניין של אופנה?

            אורן, 27/06/06 19:52

            מה עם סיירת שנעה ללא דיסקית בנעליים ופנקס שבי? מה זה חטיפה או שבייה?

            IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

    • לשבוי יש גם זכויות כמו ביקור ע''י גופים בינלאומיים

      מיXתפוזים, 27/06/06 11:45

      עדיף לך לשתוק במקום לדבר שטויות!

      IP: 212.143.72.66 דווח על תגובה זו

      • זכויות לשבוי?

        דובר אמת, 27/06/06 12:02

        אתה רוצה שאזכיר לך כמה זכויות תנו לדיראני ולשבויים אחרי שהחזקנו במשך חודשים בלי להודות שהם אצלנו?
        אתה מדבר על זכויות במלחמה?
        אתה באמת מחפש צדק?
        אולי במקום זה עדיף לנו להיות חכמים וחזקים ולא להרדם בשמירה?
        מדינה שלמה שמוחזקת בביצים בגלל שבוי אחד שסיכן חייו בידיעה מראש כשהלך ליחידה קרבית.
        זו אסטרטגיה של מדינה?
        ככה אתה נותן למנהיגות שלנו לתעתעת בנו?

        IP: 83.130.83.82 דווח על תגובה זו

  • 60.

    צבא דמיקולו!

    אבי, 27/06/06 10:50

    אין עוד מה להגיד!

    IP: 88.155.132.168דווח על תגובה זו

    • אין שום מילה אחרת (ל''ת)

      נכון, 27/06/06 11:21


      IP: 80.179.116.155 דווח על תגובה זו

    • צבא מנצח-בזכותו אתה צורח

      דמיקולו, 27/06/06 11:30

      צבא מנצח-בזכותו אתה צורח בטוקבקים

      IP: 82.80.86.46 דווח על תגובה זו

  • 59.

    האם החיילים הופקרו?

    רותי, 27/06/06 10:48

    נשמעים דברים סותרים.

    יתכן כי לא תוגברו כהלכה?

    האומנם צה''ל לא יצא למירדף בשל חשש למיטענים? לא יאומן.

    IP: 172.16.10.189דווח על תגובה זו

    • כן,חלוץ איש חיל האויר לא שם על חיילים

      מתנחל זועם, 27/06/06 11:20

      ירוקים

      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

  • 58.

    תקימו ועדת חקירה שתחקור את הועדה שחקרה את זאת שחקרה (ל''ת)

    כדי לחקור את, 27/06/06 10:38


    IP: 62.0.187.115דווח על תגובה זו

  • 57.

    בושה וחרפה !

    יורם, 27/06/06 10:38

    איך יכלו לחפור מנהרה שתחילתה ליד הגדר ריבונו של עולם??????

    IP: 84.41.241.175דווח על תגובה זו

  • 56.

    מילה יפה זה 'תחקיר'.

    Yossi V, 27/06/06 10:38

    איך נאמר אתמול ''...במהלך נדיר מינה הרמטכל ועדת חקירה''.
    ולמה ועדת חקירה העושה תחקירים בשיתוף עם תחקירי המשטרה הצבאית?
    כי תחקיר נותן לכל המנוולים זמן להתכונן לתשובות ותרוצים שאין בידיהם לעת עתה למעשים שנעשו באחריותם.

    אהוד ברק אלוף הפאשלות הגדולות ולמוד תחקירים מייגעים (צאלים ב') סירב לתחקיר נוסף לאחר שהניח באכזריות למדחאת יוסף למות, ופתר את כל הבעיותיו.
    וזה רק עניין של זמן לפני שחלוץ יפסיק את כל 'קרקס' התחקירים כדי להציל גם הוא את עור ישבנו.

    החלאות זה לא שם. זה אצלנו ממש מתחת לאף.
    ואולי, במחשבה שנייה, אי אפשר להיות רמטכל גיבור מבלי שבאמתחתך יהיו כמה התנסויות אפלות לתפארת מדינת ישראל.

    IP: 165.146.81.36דווח על תגובה זו

  • 55.

    יש פיתרון למנהרות -מקור מוסמך

    שולה, 27/06/06 10:37

    יש פיתרון. בעל מקצוע בתחום הציע גלאי מנהרות, אך הוא נדחה בגלל העלות הגבוהה. החיים שווים פחות!

    IP: 80.178.126.159דווח על תגובה זו

  • 54.

    אין מנהיג לישראל

    בובי, 27/06/06 10:36

    ובימים אלה אין מנהיג לישראל, אנחנו מרגישים כעדר ללא רועה, מבולבלים, חסרי אונים.
    חבל שהגענו לכך לאחר 56 שנות עצמאות, שסוף סוף יש ליהודים מדינה, אין מי שינהל אותה בחוכמה, בתבונה, ובעוז רוח.
    כמה חבל!!! על קורבנות השווא!!!

    IP: 88.154.188.200דווח על תגובה זו

  • 53.

    אם זה נכון תגובת ישראל צריכה להיות

    לתשומת לב, 27/06/06 10:33

    אכזרית. זו היתה הוצאה להורג

    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 52.

    שלום עכשיו מגנה את הריגת החיילים הלא חמושים

    טלי רשף, 27/06/06 10:33

    שלום עכשיו מגנה את הריגת החיילים הלא חמושים.בניגוד לאמנת ז'נבה.

    IP: 82.80.86.46דווח על תגובה זו

  • 51.

    על העם להתקומם , כי יש סכנה לקיומו

    אחד העם, 27/06/06 10:24

    אם ככה הם פני הדברים , יש לעשות רביזיה עמוקה במבנה המדינה , במיידית , חלוץ ופרץ הביתה , לדרוש שר ביטחון איש מקצועי עם רקע בטחוני , ורמטכל מח''יר או משיריון , ובהמשך חוק הדורש מינוי שר ביטחון עם רקע בטחוני מקצועי בלבד , כנסת עם 60 חכ''ים בלבד ,במקום 120 פראזיטים , איסור בחוק למינוי שרים בלי תיק ., והגבלת מ'ס השרים למ'ס הכרחי בחוק ,

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

    • מה הקשר??

      חמציץ, 27/06/06 11:47

      אמרת כמה דברים שאני מסכים איתם והרבה שטויות. אבל שום דבר ממה שאמרת לא קשור לאירוע הזה.

      - שר ביטחון אחר היה מונע את האירוע? רמטכ''ל אחר היה מונע את האירוע? לא, נהלי הגזרה נקבעים בדרגות הרבה יותר נמוכות.

      - שר ביטחון יוצא צבא מביא לקבעון מחשבתי בתחום הביטחון, כפי שקיים כבר לא מעט שנים (בערך מ-67). בכל אופן את דרך ההתנהלות של צה''ל כרגע אפשר לייחס למופז ולא לפרץ שעדיין לא הספיק לשנות כלום.

      - לגבי השרים אני מסכים איתך, אבל מה לעזאזל זה קשור??

      IP: 85.250.182.77 דווח על תגובה זו

  • 50.

    השגחה פרטית

    ישתבח שמו לעד, 27/06/06 10:23

    חברים יקרים תאמינו
    אני חילונית אך מאמינה בתוך לבי בכוח עליון יש שיקראו לו''הטבע''
    ואז מתקבלת אותה הגימטריה של ''אלוקים''
    החייל אמיתי הבין שהוא לכוד בטנק וחסר אונים.ואז קרא בתהילים
    וחולל בעצמו נס גלוי.''ואתם הדבקים בה'' אלוהיכם חיים כולכם היום'' .זה מדהים .וזה לא קשור לדת לגבי דידי.בתהילים מוצפנים
    שמות מלאכים (סוג של אנרגיה
    קוסמית נעלה)ששומרים עלינו
    ועוד השגחה פרטית היא שבזכות
    גלעד שליט העם מלוכד ,נושא תפילות המוניות וקריאה בתהילים
    וזה כולל אנשים טובים באמצע הדרך שלא רואים עצמם דתיים כלל ועיקר
    אפילו ביבי נראה מעת לעת מתפלל בכותל לפני בחירות או לפני החלטה חשובה
    עצם האמונה נותנת תקווה
    וחיים ללא תקוה אינם חיים
    בואו נתעטף באהבת חינם
    ונתפלל כל אחד בדרכו הוא לשלומו וחזרתו הביתה של גלעד
    ועבור כלל בית ישראל שבעת הזאת נמצא בסכנה מתמדת.

    IP: 87.68.146.203דווח על תגובה זו

  • 49.

    להדיח את אלוף פקוד דרום!! (ל''ת)

    דוגמא אישית, 27/06/06 10:23


    IP: 88.154.227.141דווח על תגובה זו

  • 48.

    דוברת צה''ל: לא אוהבת להתראיין...

    יהודה, 27/06/06 10:17

    אנחנו מפסידים את המלחמה בזירה החשובה ביותר- התקשורת הזרה!!

    מתי פעם אחרונה נראה ראיון עם הדוברת הנכבדה???

    תפקיד הדובר היום חושב לפחות כתפקיד אלוף!!!!!!

    IP: 87.68.15.138דווח על תגובה זו

    • אולי כדאי לקדם את נהגו של המח''ט לתפקיד הדובר? (ל''ת)

      אורן, 27/06/06 19:47


      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 47.

    עכשיו אני רק מעכל כמה 19 צודק...

    מצביע קדימה, 27/06/06 10:17

    ממש לא בציניות - 19 כל מילה בסלע, מה שנשאר זה רק לחכות לבחירות הבאות - הבועה ושמה ''קדימה'' תתפוצץ לחתיכות קטנות.

    הצבעתי קדימה ועם כל קאסם אני מצטער יותר ויותר...

    IP: 80.230.62.73דווח על תגובה זו

    • ל 47 מ 19 - תודה לך. אני מקווה שרבים ממצביעי קדימה חושבים כמוך (ל''ת)

      לא חוזרים על, 27/06/06 12:11


      IP: 62.0.100.46 דווח על תגובה זו

    • אח שלי תזוז קצת הצידה...

      אורן, 27/06/06 19:46

      כי כשאתה רוקד פה על הדם של החיילים ההרוגים שלנו ע''מ להעביר מסר פוליטי עלוב, תלוש, ולא קשור לכלום , אתה משפריץ דם על כולנו...

      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 46.

    יותר מדי דברים לא הגיוניים

    דורון, 27/06/06 10:17

    אם הדברים נכונים, אז צה''ל הוא צבא די עלוב למען האמת הכואבת.

    IP: 212.143.65.226דווח על תגובה זו

    • Welcome Neo...to the real world

      אורן, 27/06/06 19:43

      כל מילה נוספת-מיותרת

      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אתם מפקירים את הילדים שלנו (ל''ת)

    חדוה, 27/06/06 10:17


    IP: 80.230.167.244דווח על תגובה זו

  • 44.

    צה''ל יגיב אחרי המונדיאל, תודה (ל''ת)

    ליאור, 27/06/06 10:13


    IP: 87.68.15.138דווח על תגובה זו

  • 43.

    כשלים מקצועיים

    קצין שריון, 27/06/06 10:12

    הפרסומים לגבי האירוע חושפים כשלים חמורים בכל הרמות - מרמת קובעי הנהלים המבצעיים בצה''ל ועד רמת טנקאות הפרט.

    ראשית, כל שיטת ''מארבי'' הארטישוק (שאינם מארבים, כי הטנק בעצם עומד גלוי וחשוף בעמדה נייחת) היא פועל יוצא של הפעלת טנקים בראייה של אנשי חי''ר, ללא שום הבנה טנקאית. כל איש שריון מתחלחל מהמחשבה שטנק עומד חשוף בעמדה יותר מכמה שניות. החלת שיטה זו - שפותחה בלבנון על מנת לספק כח אש רציני, נייד וממוגן, ואמצעי תצפית טרמיים למארבי חי''ר -על הלחימה בעוטף עזה, היא ביטוי לקיבעון מחשבתי וחוסר הגיון מוחלט. סביב עזה קיימים אמצעי תצפית טובים בהרבה מאלה שיש בטנק, הטנקים חשופים בהרבה מאשר בלבנון, והפעילות נייחת באופיה, כך שהשימוש בטנק הוא חסרון בלבד.

    ואם כבר מבצעים ''מארב'' מהסוג הזה, אין שום הגיון שהוא יבוצע בסבבים של 72 שעות. לא מדובר בפעילות המבוצעת 100 קילומטר מעבר לקווי האוייב - סה''כ 300 מטר מקיבוץ בתוך שטח ישראלץ אין שום סיבה שהחיילים - והטנקים - יתחלפו אחת לכמה שעות, החיילים ילכו להתקלח ולישון כמו בני אדם, יחזרו רעננים וחדים יותר, ובאותה הזדמנות גם ידלגו לעמדה אחרת וישברו שגרה מבצעית. הסיבה היחידה לא לעשות זאת היא לחסוך בקילומטרז' טנקים - סיבה שאינה לגיטימית.

    המשמרות המטורפות, של 72 שעות, מכתיבות גם ביצוע חילופים בתוך צוות הטנק, כך שבסופו של דבר מגיעים להיתקלות, כפי שקרה בפועל, כשבעמדת הטען מוצב נהג, שבקושי יודע לירות במא''ג, ובעמדת הנהג מוצב טען, שבקושי יודע לפתוח את מדף הטען. ברגע שאיש הצוות אינו מיומן מספיק על מנת לפעול אינסטינקטיבית - ולא באשמתו אלא באשמת השיטה המטופשת של ה''מארבים'' - ההיתקלות עוברת ללא תגובה, והחיילים נחטפים מתוך הטנק.

    ומעל הכל מרחף הוויתור על האבטחה - אחד מעקרונות המלחמה הבסיסיים ביותר, אשר נזנח כליל. יכולתו של טנק להתגונן מפני כוחות רגליים בטווחים קרובים - מוגבלת. ''מארב'' כזה חייב להתבצע עם אבטחה של כיתת חי''ר - כפי שהיה בלבנון.

    IP: 192.116.227.68דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה. בעיקר על אבטחת החי''ר

      חיים, 27/06/06 10:59

      דבר שדווקא היה נהוג במארבי ארטישוק בעזה לפני מספר שנים, כשהייתי שם.

      לפי התמונות של לאחר האירוע, הטנק עמד על רמפה כשהוא חשוף מדי, בלי שום חיפוי לחלקו האחורי.

      IP: 88.153.7.254 דווח על תגובה זו

    • הכותב מרשים בנסיונו ומכאן

      יוסי, 27/06/06 11:23

      שהשיטה והמחדל עמוקים ביותר.
      נראה שהכל לקוי מכף רגל ועד ראש.

      IP: 89.138.90.167 דווח על תגובה זו

    • מט''ק לשעבר

      חן, 27/06/06 11:24

      תיקון
      השיטה פותחה במלחמת ההתשה בתעלה, כאשר בכל מעוז בגיזרה הצפונית היה גס טנק.
      וככל מסכים עם כל הערותיך.

      IP: 62.0.34.134 דווח על תגובה זו

    • נשמע מאד הגיוני, ואני לא מבין איך זה שאף אחד

      חמציץ, 27/06/06 11:40

      לא עלה על זה? מי האחראי על הנהלים האלה???

      IP: 85.250.182.77 דווח על תגובה זו

  • 42.

    ''חלוץ ההתנתקות'' - רע לישראל !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לפטר את הרמטכל, 27/06/06 10:09


    IP: 145.9.117.119דווח על תגובה זו

  • 41.

    2 רימונים לתוך הטנק והחייל נשאר חי

    פז''מניק מהשוטים, 27/06/06 10:06

    בתא הנהג - תעודת כבוד למתכנני הטנק.

    IP: 88.154.22.180דווח על תגובה זו

  • 40.

    ככל הנראה רמטכ''ל יוצא ח''א לא מתאים לניהול קרב יבשה (ל''ת)

    וזו התוצאה, 27/06/06 10:03


    IP: 217.132.31.172דווח על תגובה זו

  • 39.

    אולמרט ל א מ ת כ ו ו ן ל ע ש ו ת ד ב ר ! (ל''ת)

    שמעו מני, 27/06/06 09:58


    IP: 217.132.31.172דווח על תגובה זו

    • אולמרט גבר

      פרנקו, 27/06/06 10:14

      למה אתה כותב שאולמרט לא עושה דבר? אולמרט עפ''י דיווחי חדשות ''הנחה את צה''ל להיערך למתקפה''. איזה מזל שיש לנו את אולמרט, בלעדיו צה''ל היה אובד עצות.
      לאולמרט יש כריזמה של שבלול

      IP: 83.130.183.249 דווח על תגובה זו

    • אולמרט איים שבפעם הבאה הוא יאיים חזק יותר (ל''ת)

      איתן, 27/06/06 10:38


      IP: 80.230.123.99 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ''אספסוף'' המתקרא ''ממשלה'' מנהל הבסטה (ל''ת)

    אשולאי משה, 27/06/06 09:51


    IP: 83.130.227.201דווח על תגובה זו

  • 37.

    עברו יומיים וצה''ל לא מגיב.  (ל''ת)

    יהודי, 27/06/06 09:46


    IP: 132.70.1.75דווח על תגובה זו

  • 36.

    אין מו''מ עם חוטפים

    רגע האמת, 27/06/06 09:40

    כל מי שמשלם עכשיו בגין החטיפה - מגביר את הסיכון-סיכוי לחטיפתם של חיילים ואזרחים אחרים.

    אני קורא לאולמרט לגלות אומץ לב ותושיה - לא לנהל מו''מ, לא לבקש התערבותם של גורמים זרים -לא אמרקאיים ולא ערביים יהיו אלה מוברק או עבדאללה - מדינת ישראל כמדינה ריבונית לא צריכה להפקיר ריבונותה ביד זרים

    ככל שנסכים לשלם עכשיו ולו תשלום מינימלי נעלה את כח המשיכה של פעולה זו.
    בעתיד הלא רחוק ייחטפו נשים וילדים בתוך הקו הירוק - איזה מחיר נדרש לשלם אז ?

    IP: 213.8.164.121דווח על תגובה זו

  • 35.

    הממשלה, הספארי, מעשיהו - בלא הבדל מהותי (ל''ת)

    רועי, 27/06/06 09:38


    IP: 83.130.227.201דווח על תגובה זו

  • 34.

    צה''ל שלכם הוא שוקולד נמס. (ל''ת)

    עלי שקראלר, 27/06/06 09:38


    IP: 62.0.187.115דווח על תגובה זו

  • 33.

    חלוץ ''ה-ש''ג נרדם בשמירה נעמידו לדין !!!'' (ל''ת)

    רוטשטיין, 27/06/06 09:37


    IP: 83.130.227.201דווח על תגובה זו

  • 32.

    אני קוראת לך

    הזמרת תהילה, 27/06/06 09:28

    פרח צעיר נבל מול עיניי
    אני בוכה כי תמו נעוריך
    רק זיכרונות האהוב אותרת
    ומבטך לא נס מעיניי

    פרח האהוב כאב הותרת
    וגעגוע שלא נגמר
    פרח תמים איך נקטפת
    עכשיו מלאך עטוף בלבן

    ..............
    קוראת לך אלי חזור
    האם אתה אותי שומע
    ורק תמונות וזיכרונות
    וכאב עמוק אשר נוגע
    עצוב ומר ואין מזור
    קוראת לך אלי חזור
    אלי חזור
    אלי חזור

    דמותך נעלמת מול הקבר הקר
    מבטך מעורפלת רק חיוך בו נותר
    תמונתך אילמת רק זיכרון נותר
    וזמן שלא נגמר

    שם בשמים בן מלאכים
    מרחף בעולם שונה תמים
    מלאך שמור עלינו ועל עצמך
    נפגש אהוב בעולם הבא


    נכתב היום לחיילים...
    ונכתב ל2 חברים עמית אסולין ואור כהן ז''ל
    שנפלו בלבנון לפני 8 שנים 27.6
    ולקצין אבי בוק שהם היו בפלחה''ן של הנח''ל
    הגב לתגובה זו

    IP: 62.90.240.13דווח על תגובה זו

  • 31.

    לפי דברי החייל דן חלוץ שיקר שאמר לא היתה התרעה!! (ל''ת)

    עוקב, 27/06/06 09:27


    IP: 80.230.248.46דווח על תגובה זו

    • חלוץ שיקר לעצמו בעניין ההתנתקות ועכשיו משקר לכולם (ל''ת)

      אמיתי, 27/06/06 10:00


      IP: 217.132.31.172 דווח על תגובה זו

  • 30.

    צוות מצ'וקמק, RPG לא מדגדג לטנק, ''לברוח מהטנק''??!!

    אסף קצין גולני, 27/06/06 09:24

    ישנן תרגולות ברורות למקרים כאלו, טנק נחשב לכח אש אדיר ומחסה מוגן ביותר, אין ספק שהתרגולת לתרגיל של המחבלים לא נלמדה/נקלטה. ולכן יש להדיח מיד מהצבא את המ''פ והמג''ד של החיילים שנהרגו, פשוט לקנות להם ג'ינס ולשלוח אותם הביתה במונית.

    IP: 194.90.235.135דווח על תגובה זו

    • כרגיל

      שירה, 27/06/06 11:27

      כרגיל טיפול מקומי שלא עוזר בכלום... אוקיי, ידיחו אותם, ובפעם הבאה אלו יהיו חיילים אחרים ומפקדים אחרים..

      IP: 89.0.192.215 דווח על תגובה זו

      • כצעד ראשון הוא צודק!

        אורן, 27/06/06 19:36

        לדעתי על כל חייל שריון לראות במו עיניו, וממרחק קצר, מה קורה לטנק שפוגע בו RPG. וזה יחדיר בו בטחון כי RPG לא עושה הרבה יותר מבום / טראח. אני עדיין שוקל אם יש להכניס את החיילים לטנק ולירות (בהנחה שזה לא יפגע בהם) ע''מ ללמד את הגוף והמוח מה התחושה ואיך לא להתחיל לבכות ולחפש את הסידור כשזה קורה. זה מאוד דומה לסדרת שבי בטייס. חיילים לא מופתעים אם הם חוו סיטואציות כאלה בהכשרתם.

        IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 29.

    צמצום סד''ק בצהל,פירוק חטיבות' גדודים ופלוגות מעמיד את החייל בסכנה

    יחזקאל מר''ג, 27/06/06 09:22

    קיצוץ העמוק בתקציב הבטחון חושף את החיל הבודד לסכנת חיים כאשר השיקול המבצעי הופך לשיקול תקציבי.

    האחריות נופלת על המקצצים שמעדיפים העברצ תקציבים מטעמים פופוליסטים על חשבון חיי חיילים.

    IP: 89.1.192.141דווח על תגובה זו

    • יש לכתוב 'סד''כ' ולא סד''ק, יחזקאל. (ל''ת)

      איציק, 27/06/06 10:12


      IP: 84.109.29.240 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אבל בג''צ לא מרשה לטלטל מחבלים

    ריאליסט, 27/06/06 09:21

    אז איך זה שבג''צ שלהם מרשה להם לעשות דברים כאלו??יזרקו בייניש וברק מהעליון ומיד!!!

    IP: 72.134.204.110דווח על תגובה זו

    • הנהנתנית המנותקת: הביתה. (ל''ת)

      בייניש, 27/06/06 09:53


      IP: 62.0.189.214 דווח על תגובה זו

  • 27.

    להעיף את אולמרט ומיד!!! (ל''ת)

    הזועק, 27/06/06 09:17


    IP: 132.70.1.75דווח על תגובה זו

  • 26.

    אולמרט אולי תיסע לחו''ל לבקר מישהו?

    יוסף, 27/06/06 09:15

    כמו בחטיפה הקודמת, חוץ מלדבר לא עושים כלום.
    אני מקווה שאני טועה אבל נראה לי שגם הפעם יקח כמה שנים להחזיר את החייל המסכן הזה וזה יעלה לנו ה ר ב ה!!!
    אותי לימדו שלא משנה איפה תהיה תמיד יבואו לחלץ אותך.
    לימדו אותי שצה''ל לא משאיר את הפצועים שלו בשטח.
    צה''ל אולי לא אבל הפוליטקאים כן.
    מה היה קורה אילו החייל החטוף היא בן של פוליטיקאי בכיר...
    האם גם אז היינו יושבים בחיבוק ידים ומתחננים אל העולם שייעשה את העבודה בשבילנו???
    סוף עידן מדינת ישראל הולך ומתקרב.
    לדעתי לא נגיע לשנת ה80 לישראל!!!

    IP: 217.132.179.79דווח על תגובה זו

    • אתה הולך רחוק מדי 80 שנה זה יותר מדי (ל''ת)

      א, 27/06/06 09:55


      IP: 217.132.46.135 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אין הנהגה לארגן מילציות להגנה עצמית

    שי, 27/06/06 09:12

    פרץ אולמארט פרס ושאר האפסים עסוקים בלנסח את ה''מחאה החריפה'' הבאה.

    העתיד הביטחוני שלנו נראה רע מאוד.

    IP: 194.90.247.83דווח על תגובה זו

  • 24.

    אם זה נכון אז גם חלוץ הביתה יחד עם פרץ (ל''ת)

    אזרח מודאג, 27/06/06 09:12


    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 23.

    אולמרט לך הביתה. נאמס מחוסר המעש שלך. צריך לעשות ולא לקשקש. (ל''ת)

    מבואס, 27/06/06 09:10


    IP: 132.70.1.75דווח על תגובה זו

  • 22.

    מי צריך לתת את הדין

    שמחה, 27/06/06 09:08

    בודאי לא חילי שרות החובה!!!!!!!
    צריכים לתת את הדין:כל אותם האנשים שהם מקצועים ומקבלים משכורת טובה עבור היותם בצבא
    החל ממפקד הגזרה אלוף פקוד הדרום,קציני ח''א שטסו טיסות ראוה
    מעל הרצועה,חייל הים שיצא לשייט מול הרצועה.
    בקיצור כל הדגנראלים שממונים על
    הגיזרה.בלעדיהם גם לא היה קורה משהוא שיותר גרועה ממה שקרה
    והמדינה היית חוסכת כמה מליוני שקל

    IP: 62.47.147.211דווח על תגובה זו

    • תגובה לטפשות

      מבין, 27/06/06 09:41

      באמת??!!

      כאשר הייתי חייל ואח''כ קצין, חונכתי כי א. אני לא מילל. ב. אני יורה כאשר אני מותקף ג. אני שומר טוב ואם לא , אז אני הולך לכלא. ד. אני חייל, אני קשוח, אני לא ילד, אני גבר!

      היום חיילים בוכים, הורים מיללים מה עושים ל''לילדים'' שלנו. הגנרלים אשמים בדבר אחד, הם לא מעיזים לומר את האמת ולחנך כיאות לחיילים את'' חיילי השוקולד''.

      IP: 82.76.176.54 דווח על תגובה זו

  • 21.

    וכי מה ציטיתם מאלה שמזמן אבדו צלם אלוקים ואדם? (ל''ת)

    משה בודק, 27/06/06 09:05


    IP: 88.152.103.159דווח על תגובה זו

  • 20.

    46 מיליארד לצהל ומתנהגים כחובבנים (ל''ת)

    צבא גירוש, 27/06/06 09:03


    IP: 195.70.22.170דווח על תגובה זו

  • 19.

    השמאל סירס את צה''ל. ולכל מצביעי קדימה - רציתם שמאל קיבלתם שמאל (ל''ת)

    אז תפסיקו ליילל, 27/06/06 09:03


    IP: 62.0.100.46דווח על תגובה זו

  • 18.

    פרץ ואולמרט ''מבקשים עזרה''. הביתה אפסים. (ל''ת)

    וילדינו שומרים., 27/06/06 09:03


    IP: 10.1.4.74דווח על תגובה זו

  • 17.

    למה בכלל מפרסמים את זה ?

    איתי, 27/06/06 09:02

    פרטים מצמררים שעדיף שישארו בידיעת הגורמים המוסמכים ולא בזיכרון הקולקטיבי...
    זה לא מוסיף כלום לציבור ורק מעצים את הישגי המחבלים !
    אז מה אם זו מדינה דמוקרטית והשנה היא 2006, איפה הצנזורה? למה מתירים חשיפה של פרטים כאלה ???

    IP: 200.4.243.184דווח על תגובה זו

    • הכתבה הכי חשובה שהתפרסמה על החטיפה

      ערן, 27/06/06 10:08

      כל הפרשה כבר הייתה בדרך לטיוח הרגיל אם זה היה תלוי בצה''ל.....
      כזאת תקלה מבצעית הייתה מכוסה והפוקוס היה עובר לכל מיני איומים של שר הבטחון ורה''מ על החוטפים או לתגובות בעולם....
      עכשיו מסתבר שכרגיל זו תקלה מבצעית ממדרגה ראשונה (ואני לא מדבר על זה שהחייל בכה).
      בלי החשיפה לא היה סיכוי לשינוי ממשי, הכי גרוע זה כשצה''ל חוקר את עצמו כמו שאנשים כמוך בטח חושבים שראוי.
      חוצמזה שבכתבה אין שום סוד בטחוני ואין להערכתי נזק בטחוני בפרסומה.
      ודבר נוסף- היא מתפרסמת בכל אמצעי התקשורת וגם בזרים אז צנזורה לא הייתה יעילה פה

      IP: 80.178.0.174 דווח על תגובה זו

    • זכות הציבור לדעת, חופש המידע

      S, 27/06/06 10:20

      זה בכל מקרה יוודע יום אחד, ועדיף מהצד שלנו ולא שלהם

      IP: 212.143.65.226 דווח על תגובה זו

  • 16.

    להדיח את חלוץ

    קצין בצהל, 27/06/06 09:02

    חלוץ משקר ואומר שלא הייתה התרעה ממוקדת

    IP: 212.199.175.33דווח על תגובה זו

  • 15.

    למה צה''ל לא מגיב? למה מחכים? הזמן משחק לרעתנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    קצין שריון, 27/06/06 09:00


    IP: 132.70.1.75דווח על תגובה זו

  • 14.

    איפה הכסף? תמיד טוחנים את הלוחמים

    איל שמיר, 27/06/06 08:54

    מילארדים של ש''ח ועדיין כמו שאני הייתי חייל לפני 20 שנה - אין כסף לכוחות הלוחמים!!!

    תקציב הביטחון מנופח מאלופים ואמצעים מיותרים - ותמיד לחיילים לא נשאר. הם מתנדבים - קורעים את הת__ ועובדים 8 שעות ו 8 שעות נחים. כי אין מספיק חיילים ואז הם נרדמים בטנק ולא נלחמים מול האוייב. תעבירו תקציבים לחיילים ואמצעים לחיילים. כי ממזמן אנחנו לא מתכוננים לאיום הנכון.

    IP: 84.228.206.93דווח על תגובה זו

    • התקציב לאלופים

      פרנקו, 27/06/06 10:17

      לא צריך להוסיף תקציבים. שהחיילים ימשיכו לטחון, מה יש? גם אנחנו נלחמנו בעבר ולא ישנו בחדרים ממוזגים כמו המפונקים של היום. את התקציב יש להמשיך לחלק בצורה כזו שלחיל האוויר יהיה אוכל חמישה כוכבים, שלכל אלוף יהיו ששש פקידות. כן, להמשיך את הבזבוזים האדירים של מיליארדים, כי רק כך מדינה רצינית מתנהלת

      IP: 83.130.183.249 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אחרי עדות כזאת עוד מנהלים מו''מ? מתי יגמר הטמטום במדינה? (ל''ת)

    א.ד., 27/06/06 08:43


    IP: 62.0.125.186דווח על תגובה זו

  • 12.

    לזכור שאולמרץ סיפק נשק רק לפני שבועיים (ל''ת)

    ועדת חקירה, 27/06/06 08:31


    IP: 80.74.113.138דווח על תגובה זו

    • נזכור ולא נשכח ! (ל''ת)

      מ, 27/06/06 08:57


      IP: 88.154.27.134 דווח על תגובה זו

  • 11.

    חלוץ, פרץ ואולמרט - הביתה ומהר!!!

    גולנצ'יק, 27/06/06 08:26

    לכו הביתה, אין לכם יכולת לתת לנו בטחון

    IP: 84.108.42.58דווח על תגובה זו

    • ומי יממן לאולמרט את הטיולים ברחבי העולם שהוא כל כך אוהב?!

      חובב טיסות, 27/06/06 09:06

      צריך לחשוב על כל ההשלכות.

      IP: 132.70.1.75 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לארגן פעולת דיר יאסין! לחימה מבית לבית!!!! (ל''ת)

    חייל אלמוני, 27/06/06 08:20


    IP: 132.69.225.254דווח על תגובה זו

  • 9.

    תהילים, תפילה ???

    גולני, 27/06/06 08:19

    אותנו לימדו לייצר אש למקור הירי כמה שיותר מהר וכמה שיותר מדוייק...לא זוכר תגובה שנקראת ''תפילה'' או '' תהילים''...

    IP: 16.189.70.207דווח על תגובה זו

    • כנראה

      יניב, 27/06/06 08:31

      שאף פעם לא היית בתוך טנק ידידי , הטנק עצמו לא פגיע אך כאשר משתלטים עליו לצוות אין הרבה מה לעשות...

      IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

      • אותנו למדו ליצר אש ,לרתק ולהסתער (ל''ת)

        הנדסה קרבית, 27/06/06 08:42


        IP: 84.229.27.31 דווח על תגובה זו

      • יניב -

        גולני - המקורי, 27/06/06 11:15

        אין דבר כזה ''אין מה לעשות'' !!!

        1. תירה מדוכות
        2. תתחיל לנסוע לכל הכיוונים ותדרוס
        3. השתמש בנשק האישי שלך
        4. התרכז בלחימה ולא במסכנותך

        IP: 16.189.70.207 דווח על תגובה זו

    • קוראים לזה הלם קרב.לא כולם מגיבים כמו ''שלימדו אותם'' אנחנו בני אדם (ל''ת)

      א, 27/06/06 08:37


      IP: 84.94.135.50 דווח על תגובה זו

    • יגאל, די להיות חכמולוג בגרוש, קל לשבת בבית מול המחשב ולתכנן מלחמה (ל''ת)

      שונאת שחצנים, 27/06/06 08:42


      IP: 62.0.125.186 דווח על תגובה זו

    • לימדו אותך- כל הכבוד ! השאלה,

      איתי, 27/06/06 09:06

      התנסית בכך במצב אמת, אם כן ועשית את שלימדו אותך אז כל הכבוד... אם לא התנסית בכך במצב אמת- אל תשפוט את אלו שכן !!!
      יכול מאוד להיות שקריאת התהילים הצילה אותו,הוא היה קבור בתוך הטנק, ישועה גדולה הוא לא יכל להוות, אולי קריאת התהילים גרמה לו להיות בשקט ונסתר כך שהמחבלים לא שמו לב לקיומו.... ואני לא בנאדם דתי, זה שהוא קרא תהילים לא אומר לי אישית יותר מדיי...

      IP: 200.4.243.184 דווח על תגובה זו

    • לימדו אותך ליצר אש....

      גולני כנס !, 27/06/06 09:55

      אבל הנה עובדה היא , כי לכל צוות הטנק היה גם נשק עם אש
      פלוס ט נ ק...וזה לא עזר....לצערנו.
      לכן כל יהודי בשעת מצוקה ובצר לו ,ייזכר ירצה או לא ירצה (וגם אם שכח לפעמים) שיש בורא לעולם ,ורק הוא יכול להושיע ולעזור.

      ''אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר''
      ולא יעזור אלפי נגמים טנקים ומסוקים...
      צהל עד כמה שהוא נחשב לצבא חזק ועם כלים חזקים ומשוכללים....
      לא הצליח לצערנו לעצור את התקלה הזאת..
      לכן זכור זאת תמיד:
      ''אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר''


      IP: 212.150.128.5 דווח על תגובה זו

    • אל תבלבל את המוח

      נהג טנק, 27/06/06 10:31

      שב בתא נהג עם שדה ראיה מוגבל ללא שום יכולת לירות ותיצר אש....
      האש היחידה שתה יכול ליצר זה לבלבל במוח .אפילו לצאת החוצה צריך לעיתים את עזרת הצוות.מתעסקים בשטויות בש.ג ולא בקונספציה שקורסת.

      IP: 147.234.2.2 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מר אהרן ברק,מה דעתך על נהל השכנים?

    נהל שכן רע, 27/06/06 08:18

    או אולי אתה מתערב רק כשאפשר להצר את צעדיו של צה''ל?!

    IP: 84.229.8.86דווח על תגובה זו

  • 7.

    חלוץ פשלונר סידרתי

    אורן, 27/06/06 08:14

    אך לא נדבק בו רבב

    IP: 89.0.171.238דווח על תגובה זו

  • 6.

    מייד ועדת חקירה ממלכתית לפשעי אולמרט&פרץ (ל''ת)

    עופרי, 27/06/06 08:13


    IP: 83.130.227.201דווח על תגובה זו

  • 5.

    דן חלוץ - תתפטר .

    ליאור יוספי, 27/06/06 08:09

    כאדם הנושא על כתפיו את האחריות הכבדה על שלומם ובטחונם של חיילי צה''ל ....זהו כשלון נחרץ .

    מצבך אינו שונה ממצבו של מפקד ח''א בפרשת האונס - זוהי תקרית חמורה שבעתיים .

    דן חלוץ הביתה ...מיד .

    IP: 84.94.133.248דווח על תגובה זו

  • 4.

    לו הייה קורה הפוך היו מקימים ועדת חקירה ומעמידים את החילים למשפט

    אמא לחייל קרבי, 27/06/06 08:03

    אין צדק בעולם הזה, צדק זה רק כוכב!!!

    IP: 62.0.112.20דווח על תגובה זו

    • עם ממשלה כזאת לא בטוח שהייתי מאפשרת לבני להיות קרבי. (ל''ת)

      דם בננו הפקר, 27/06/06 08:44


      IP: 62.0.125.186 דווח על תגובה זו

      • זה בסדר בבקו''ם לא ממש ישאלו אותך למי את מצביעה בבחירות...

        אורן, 27/06/06 19:28

        או את הבן שלך! בבעיטה לטיולית של צוקי עובדה...

        IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

    • מיואשת מפרץ????

      נס 2006, 27/06/06 09:36

      ממה בדיוק יש לך להיות מיואשת?ונניח שמופז היה שר הביטחון?גם אז היית מיואשת, או שלרמטכ''ל לשעבר מותר שיהרגו חיילים.

      IP: 84.108.77.240 דווח על תגובה זו

  • 3.

    להדיח שר הבטחון, הרמטכ''ל ומפקד

    חיים, 27/06/06 08:02

    פיקוד דרום ומפקד הגיזרה.
    בזיון למדינה !!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 88.155.191.115דווח על תגובה זו

    • בוא תדיח כבר את כל המדינה ודי... (ל''ת)

      נס 2006, 27/06/06 09:34


      IP: 84.108.77.240 דווח על תגובה זו

  • 2.

    בעיקבות תוצאות התחקיר

    פקק תנועה, 27/06/06 08:01

    שהם שיא החוצפה הצבאית והחזירות הפלשטנאית יש לבצע עונשים כלכלים וצבאיים מיתמשכים לאורך זמן ולפרסם את תוצאות התחקיר הזה בכל העולם כולל הסברה מדינית פוליטית וחברתית פסיכולוגית.

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 1.

    צבא היסטרי,פחדן ועלוב

    אאא, 27/06/06 07:59

    פרצופה של המדינה.

    בשביל לחקות את המערב ולהטמע בו,לא צריך מדינה.
    בשביל זה אפשר לחיות כמיעוט במדינות המערב.

    IP: 62.0.137.12דווח על תגובה זו

    • absolutly (ל''ת)

      nobody, 27/06/06 08:14


      IP: 70.32.246.103 דווח על תגובה זו

    • zodek (ל''ת)

      ddt, 27/06/06 08:28


      IP: 62.58.93.177 דווח על תגובה זו

    • לא יפה ללכלך על צה''ל נראה אותך במקומם. (ל''ת)

      מיכל, 27/06/06 08:46


      IP: 89.0.212.118 דווח על תגובה זו

      • זילזול

        דני, 28/06/06 11:30

        לצערינו הזילזול בחיי אדם בישראל עדיין נמשך.
        יש להחזיר ומיד את הביטחון לאיזרחי המדינה זאת ניתן לעשות רק בהרתעה חזקה ונכונה נגד האוייב האכזריץ
        היום ,נוצרה ההזדמנות הנוחה ביותר לכך אני מקווה שאולמרט יבצע את איומיו ולהתחשבן עם הפלסטינאים על שדרות ועל כרם שלום על החייל החטוף ועל החיילים שאבדנו .
        רק כך יוחזר ביטחוננו האישי וביטחון מדינתינו.

        IP: 84.108.44.252 דווח על תגובה זו