• 62.

    OSLO IS A RED HERRING (ל''ת)

    ADMIT IT, 27/06/06 05:38

    הגב לתגובה זו

    • PLAYING THE OLD GAME GOOD COP BAD COP, Venireh ma yihye chalamotav (ל''ת)

      MP for kidnappe, 29/06/06 04:41

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה לא מרססים את כול השטחים ולא מחסלים את המחבלים ותומכיהם ? (ל''ת)

    תמוהה, 26/06/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מתבייש בממשלה!!! (ל''ת)

    *ישראלי*, 26/06/06 21:51

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      דני, 27/06/06 00:35

      מתבייש בקשקשנים כמוך...

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    חשיפה מזוויעה בערוץ 10

    ללל, 26/06/06 20:36

    בישיבת הממשלה אסרו על השרים ''הקיצוניים'' דיכטר, מופז ובן-אליעזר להתראיין לתקשורת בנוגע למצב.

    רק שרים ''מתונים'' כמו פינס ליבני ופרץ יכולים להתראיין בנושא
    ----------------
    ברור לכל שהמתונים האלה לא יודעים את החומרה כי הם לא ממש אנשי צבא...

    מחר ישלחו את רוחמה לדבר בענייני כלכלה...
    אני מקווה שהציבור הוא חכם כדי לדעת שחייבים תגובה חזקה ומוחצת לטרור

    הגב לתגובה זו

    • זאת היתה החלטה חכמה ושקולה

      חיים, 26/06/06 21:56

      שמעת פעם את מופז מנסה לדבר באנגלית? אתה רוצה שבן אליעזר יעשה בושות בCNN עם האנגלית העילגת שלו (כאילו שהעברית שלו לא גרועה גם כן)?

      בוזי הרצוג התראיין לBBC ולCNN ונתן הופעה מעולה.
      מי שחיי החייל החטוף חשובים לו מבין שצריך להפעיל לחץ פוליטי של מדינות מן החוץ על ממשלת החמאס - ובשביל זה צריך להשתמש בפוליטיקה ובשכל - ולא באיומים של גנרלים שכשלו בתפקידם כשרי בטחון ואף פעם לא הצטיינו בנאומים לתקשורת.

      הגב לתגובה זו

      • לא ראיתי את הכתבה,אבל

        נתנאלה זר, 26/06/06 23:54

        אם בערוץ 10 הזכירו במפורש את עמיר פרץ כאחד מהשרים שיכולים להתראיין אז זה די הורס את הטיעון שלך...

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    בלה בלה בלה בלה בלה בלה ..... (ל''ת)

    חוד החנית, 26/06/06 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בואו נטפל במשעל ואז אולי הם ילמדו!!! (ל''ת)

    אסף, 26/06/06 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה לא לוקחים את משעל כמיקוח (ל''ת)

    אמא, 26/06/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ציפי ליבני ארוכת החוטם..לא אמרת שמותר לפגוע בחיילים?

    פטריוט, 26/06/06 17:41

    הם בסך הכל קיבלו את המלצתך.
    וזאת שרה בממשלת ישראל.
    אוי לנו ואבוי לנו....מהשלישייה הזאת:
    אולמרט
    ליבני
    פרץ

    הגב לתגובה זו

    • לבני צודקת. מותר לפגוע בחיילים במאבק שחרור לגיטימי.

      ברק, 27/06/06 03:03

      זאת ועוד. לחמאס הייתה עילה לחטוף לנו חייל אחרי שיומיים קודם צה''ל הפר את הריבונות של הרשות ופלש אל שטחה וחטף שם ''מבוקשים''. בתכלס.. אם החמאס היה חכם, הוא היה עושה מזה מטעמים תקשורתיים.

      צה''ל לא עובד בצורה חכמה. הוא עושה עוד ועוד ועוד מאותו הדבר והלא מוצלח. צהל פשוט צבא כשלון. ככה היה ברצועת הבטחון וככה בעזה.

      אפשר לפתור את בעיית הקסאמים ואפילו את בעיית החטוף באמצעי מאד מאד פשוט. ניתוק זרם החשמל.
      בתוך חצי יום יוחזר החייל. והפלשתינאים לא ירו יותר קסאמים. הלחץ מהאוכלוסייה יהיה גדול מדי. רק לנתק את החשמל לכל הרצועה, להחזיר 2 מליון פלשתינאים לימי הביניים והשקט ישוב אל מקומו. מובטח. ואם לא, אז מנתקים את המים. ככה עד שיהיה שקט. ללא הפגזות וללא איומים. באלגנטיות

      הגב לתגובה זו

      • חשמל

        אבי, 27/06/06 07:42

        צודק מאוד

        הגב לתגובה זו

      • בלי חשמל גם מים לא יהיה להם (משאבות )

        אורן, 27/06/06 20:08

        ככה שאפשר להוריד את המים רק פעם אחת! רק השיקול הזה יוציא אותם מדעתם

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    איך יצאנו מגוש קטיף..?!

    רק כתום יכול.., 26/06/06 17:30

    עכשיו תוצאות ההתנתקות מתפוצצות
    לכולם בפרצוף..
    נדמה לכם שאם תצאו משאר השטחים זה יעזור.?אפילו רוב מדינות ערב לא רוצות את תוכנית ההתכנסות
    למה שהערבים הפליטים ידחפו להם לתוך המדינות הם לא פרייארים
    ורק הישראלים יפי נפש וחושבים שזה טוב..
    אוי לאותו עם חוטא.. עם קשה עורף..

    הגב לתגובה זו

    • מזל שיצאנו מגוש קטיף

      אלעד, 27/06/06 00:37

      הערבים הם חלאות, ולכן צריך להתנתק מהם. התפוצצו לנו בפרצוף גם לפני ההתנתקות וזה שישבתם שם לא ממש עזר לאף אחד.

      הגב לתגובה זו

    • מה איך יצאנו? ''ביד חזקה ובזרוע נטויה'' יצאנו ממצרים.

      יגאל כהן, 30/06/06 23:49

      איזק,איך שוכחים דבר כזה?
      לפרט לך עוד?
      ביד חזקה שתיים ובזרוע נטויה שתיים ובאותות ומופתים שתיים וכו' וכו'.
      הישועים,לא מכירים את החומש?
      לא מכירים את ההגדה של פסח?
      רק את חישובי הקיצין?
      תיפח רוחכם מחשבי קיצין סיקריקים.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הקבינט המדיני החליט שלא לפעול!!!

    *A Visitor*, 26/06/06 17:21

    The Fools decided, and We Pay

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למה לעזאזל, ממשלות ישראל מסרבות להפסקת אש?

    נחום, 26/06/06 16:55

    האמת היא, הצעת הפסקת אש הדדית קיימת כבר שנה וחצי, וישראל מסרבת לה. אבל כנראה , אנו מבינים רק כוח. עד שלא אכלנו אותה, לא עשינו מאומה.

    הגב לתגובה זו

    • ואי ואי נחום מרחם עליך נדפקת קשות אחי

      נחמני, 26/06/06 17:56

      בטח קיבלת כבר קנס מצטבר של מליון שקל על זה שלא החזרת את הסרט שאתה חי בו כל כך הרבה זמן, אבל אתה יודע, עדיף מאוחר מאשר אף פעם! רוץ מהר לבלוקבסטר.

      הגב לתגובה זו

    • לנחום- הלו? הגיע הזמן להתעורר! הפסקת אש הדדית? חצי שנה? הצחקת אותי! (ל''ת)

      ל, 26/06/06 21:48

      הגב לתגובה זו

    • שטיח אדום

      TAL, 27/06/06 02:16

      אני אביא פרחים כיבוד ווזלין,ונחום אתה מוזמן להסתובב ושכל המחבלים ידפקו עליך סיבוב!!!
      מתי כבר נתעורר מהחלומות!?!?!?!!!

      הגב לתגובה זו

      • Tal, that was a good one (ל''ת)

        Mark, 27/06/06 07:48

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    איך צבי יכול להיות נדל...? (ל''ת)

    האיחור הלאומי, 26/06/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    על הפנים

    פיני, 26/06/06 16:24

    צ ה ל צרות הלכנו לחפש זה צבא של שוקולד

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממשלה רודפת-שלום בכל מחיר, תביא רק מלחמה... (ל''ת)

    מולך השלום, 26/06/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ממשלת ישראל ויתרה על ההרתעה תמורת שקט מהשמאל (ל''ת)

    טוטו, 26/06/06 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להחזיק בציר פילדלפי ובמעברים למו''מ

    קוסם, 26/06/06 16:08

    ציר פילדלפי ומעברי רפיח הם צינור החמצן של אירגוני הטרור להברחת אמל''ח וכספים.
    מאחר וישראל לא מנתקת את הדלקים והחשמל לרצועה הרי שעל כך אי אפשר להתמקח.
    רצוי אם כן להשתלט על פילדלפי ועל המעברים ולומר לאירגוני הטרור: חברים, רוצים שוב את פילדלפי והמעברים החזירו את החייל.
    לא יחזירו? נישאר שם עד הודעה חדשה ונחנוק את הרצועה מבחינת מבוקשים, אמל''ח וכדומה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לבני, השעות הקריטיות היו אתמול בבוקר, מייד לאחר המתקפה. (ל''ת)

    כפר מאוחר, 26/06/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין שום מחלוקת, עובדים עלכם! (ל''ת)

    משה מ,,,, 26/06/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מתבייש להיות ישראלי

    שלמה, 26/06/06 15:46

    מי הם מנהיגנו רבונו של עולם? מפזרי מילים ריקות מתוכן, המנסים פעם נוספת ללהטט להטוטי מילים במקום לפתור באופן רציני את בעיות המדינה הזאת. מחבקים את משפחת שליט. זה חשוב אבל חשוב יותר שלא נצטרך בעתיד לחבק משפחות נוספות, ומה עושה מר אולמרט עבור זאת? כתבתי כאן אתמול, שכמי שהיה מצוי בנבכי פרשת נעדרי סולטן יעקוב, גם אז היו מילים ועוד מילים ועוד מילים אשר הסתירו את העובדה המצערת, שממשלת ישראל לא עשתה דבר משמעותי להחזיר את החיילים הביתה. רבותיי ההיסטוריה חוזרת. מנהיגנו מחכים שהפרשה תרד מן הכותרות ואז הם אפילו לא יזכרו את שמו של גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מתבייש להיות ישראלי (ל''ת)

      נכה צ.ה.ל, 27/06/06 03:55

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מתבייש להיות ישראלי

        עלי בבה, 01/07/06 23:12

        נפגע ביטוח לאומי נכה ללא קיצבה

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    ואני אומר לכם כלום לא יהיה כל עוד פרץ שר בטחון

    יוש, 26/06/06 15:39

    איומי סרק עוד יהיו והם עוד יצחקו עלינו וימכרו לנו מידע תמורת אסירים מחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • עצם היות פרץ שר הבטיח~ון

      אהרי אשכנזי, 26/06/06 20:34

      זו הוכחה מדעית מדוייקת,שמיתפררת
      המדינה......
      יש להוקיעו.

      הגב לתגובה זו

      • ואני אומר לכם שאתם תועים

        אפי, 26/06/06 21:06

        זה מאוד לא חכם להיות ביקורתי מבחוץ

        מתינות וגיבוי של המנהיגים שלנו

        הגב לתגובה זו

        • תועים בדרך? (ל''ת)

          חיים, 26/06/06 21:58

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    ערבי שפרעם/אום אל פחם

    מוטי, 26/06/06 15:35

    יצאו הבוקר במצעדי מחאה כדי להפסיק ירי הקסאמים והחזרת הלוחם

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חולם

      פי T, 26/06/06 19:08

      הם מפגינים בעד קאסמים

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ללקק את הפצעים ,לשחרר אסירים.

    יעקב, 26/06/06 15:32

    הקסאם הבא יביא להתחשבנות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם לא יתחילו להיכנס לעזה כעת...

    חי, 26/06/06 15:28

    יהיה מאוחר הכל יהיה אבוד. גם תגובה כבר לא תהיה רלבנטית.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מעניין למי אהוד אולמרט מקשיב לביתו ? או שמא לקבינט הביטחוני ? (ל''ת)

    שאלה, 26/06/06 15:26

    הגב לתגובה זו

    • קבינט

      אלי, 26/06/06 18:13

      קבינט בטחוני ובתו של אולמרט זה אותו הדבר.זה אומר להעביר את הימים עד יעבור זעם.אולמרט חייב להקשיב לעם ישראל שאומר לו תביא את החייל הבייתה לאימא ואבא.גם אם צריך להשמיד את עזה.וליישר אותה.לשטח מישורי.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הדרג המדיני והצבאי הבכיר - הביתה ומייד (ל''ת)

    צפוני, 26/06/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לבני, פעם ראשונה רואה אישה ליצנית! באמת מצחיק (ל''ת)

    צופה בכרכס, 26/06/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חאלד משעל הוא היוזם והדוחף בפעולות הטירור. כעת מתברר כמה צדק נתניהו

    כבשה מזכירה, 26/06/06 15:13

    כשהורה לחסלו כבר לפני 9 שנים. חבל שהאימפוטנטיות של המוסד (שכמה מבכיריו דאז הם מבכירי מפלגת העבודה דה-היום) הכשילה את המהלך.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו צדק בהרבה דברים - אבל הציבור מתנהג כעיוור !!! (ל''ת)

      רק נתניהו מנהיג, 26/06/06 16:16

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו הוא אפס מאופס.

      אורן, 26/06/06 16:52

      גם ביצוע כושל של ההתנקשות בחאלד משעל בגלל לוחות זמנים בלתי אפשריים וחוסר כניסה לפרטים בתכנון (אצל אריק לא היה קורה שנהג מונית עוצר סוכני מוסד) וגם לאחר המקרה, הוא עצמו שלח את התרופה שתציל את משעל, כי אין לו את הביצים להקריב (כן שמעתם נכון, מנהיגים אחראים וראויים, מקריבים חיילים ומרגלים ע''מ לחסל מטרה שכבר אחראית למאות הרוגים מאז...) 2 סוכני מוסד כושלים.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לרונן

        אלעזר, 26/06/06 20:34

        בפרשת משעל נתניהו הוכיח מנהיגות
        שהיום אנחנו חולמים שתחזור
        הוא ביצע הלכה למעשה את מה שכולנו למדנו כחילים שבשום אופן לא מפקירים לוחמים בשטח.אומנם בתמורה הוא נאלץ לשחרר שטן
        אבל יומו הגיע דבר שלא יכולנו לעשות בהיותו אסיר.ואני מאמין שגם יומו של משעל יגיע.
        נתניהו הוא איש שאוהב את עמו ומדינתו והדבר היחד שאתה יכול לנצח אותו זה רק בקללות.
        ואנשים כמותך זקוקים ל10 גילגולי חיים כדי לעשות מה שהוא עשה למען המדינה בשנה אחת .

        הגב לתגובה זו

        • בפרשת החיסול הכושר של משעל נתניהו התקפל כמו טירון

          חיים, 26/06/06 22:01

          המלך הירדני עשה לו ביתספר.
          גם לא חיסלנו את משעל, גם העולם גינה אותנו כמי שמבצעים פעולות חיסול במדינות ידידותיות, גם נפגעו היחסים עם ירדן, גם גילינו את דרך הפעולה, את סוד הרעל ואת התרופה, ובנוסף שיחררנו את רב המחבלים יאסין ועוד מספר מחבלים עם דם על הידיים.

          ובשביל מה? כדי להמנע ממאסר אל אנשים שמאומנים לכך והיו משתחררים אחרי זמן קצר, בדיוק כמו אנשי המוסד שנתפסו בניוזילנד?

          נתניהו היה ראש ממשלה עלוב, שאפילו הזיכרון הקצר של הציבור בישראל לא שוכח זאת. לא סתם הוא עף מהכנסת ב99 עם רוב כל כך אדיר שהוא פרש עוד לפני שסיימו לספור את הקולות...

          הגב לתגובה זו

          • אמר יצחק שמיר:''מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים''.

            יגאל כהן, 29/06/06 18:12

            יש לכם מה להוסיף?
            יצחק שמיר הכיר את ביבי טוב מאוד.
            הוא נעץ בשמיר סכין בגב.

            הגב לתגובה זו

        • מי זה רונן?

          אורן, 27/06/06 20:15

          ובדיוק כמו נתניהו, אתה לא שם לב לפרטים! אין להפקיר חייל בשטח זה נכון וצודק. אבל סעיף 2 בכל עקרונות המלחמה זה (ותקשיב טוב גאון של אמאלה) דבקות במשימה לאור המטרה. וזה אומר שאם הם ישבו כמה חודשים בכלא בעוון ביצוע ביזיוני, אני עדיין אשן בלילה טוב יותר בידיעה שמשעל מעשן נארגילה עם יאסין בגהנום! ראינו את נתניהו משחק שח עם אבאלה שלו...זה בדיוק מה שעושים מנהיגים. יודעים את מי ומתי להקריב אפילו שזה לא פופולרי, ע''מ לקדם את העם.

          הגב לתגובה זו

      • קדימה פרץ היידה אולמרט

        נמאס כבר, 27/06/06 02:23

        אני רגוע הכנתי לי כדור פורח,מישהו רוצה להצטרף?
        עם שני אלה כבר עדיף לסמוך על הרוח

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אולמרט לא יעשה כלום בניגוד לרצונם של עליזה ודנה (ל''ת)

    והן שמאל קיצוני, 26/06/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תהילים לשחרורו של גלעד שליט

    אנני, 26/06/06 15:13

    אנ א קראו פרק קצר זה (אם אפשר ברגע זה,כי מניסיון- כשדוחים)

    לשחרורו של החטוף-גלעד שליט

    שיר למעלות, אשא עיני אל ההרים, מאין יבוא עזרי
    עזרי מעם ה' עושה שמים וארץ, אל ייתן למוט רגלך
    אל ינום שומרך. הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל
    ה' שומרך, ה' צילך על יד ימינך.
    יומם השמש לא יככה וירח בלילה
    ה' ישמרך מכל רע, ישמור את נפשך
    ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם
    (מזמור קכ''א בתהילים)

    שתזכו לרפואה טובה ושלמה עד 120
    אתם ומשפחתכם וכל עם ישראל!!
    בשורות טובות
    ו ת ו ד ה ר ב ה !

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''מסר תקיף מלבני''=בדיחה של היום (ל''ת)

    חחחחחחח........, 26/06/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הנייה הוא הרע הטוב עכשיו.

    חמאס מפוצל, 26/06/06 14:55

    עכשיו יש פלגים לחמאס. הנייה מנסה לדבר עם הפלגים ולשכנע אותם בלה בלה בלה. כמו בימי ערפאת העליזים . תבינו כל השמות והפלגים זה כדי להנציח מצב של טרור והמנהיג תמיד יעשה סדר . אני עד היום לא מבינה על איזה תיאום בטחוני מופז ודחלאן דיברו. אם תקום וועדת חקירה אז תבינו למה הכל קורה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני מחכה לצו מילואים(סרן במיל')

    יוני, 26/06/06 14:49

    צריך לגייס את המילואים היום ולצאת למלחמה בעזה ואיו''ש ולמחוק את החמאס הפתח הגיאהד כמה שיותר מהר (סרן במיל')

    הגב לתגובה זו

    • גם

      אריה, 26/06/06 17:20

      אני מחכה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • היום קבלתי שיחרור ממילואים...איזה באסה (ל''ת)

        דודי-גולני, 26/06/06 23:02

        הגב לתגובה זו

    • אל תחכה לי.... אני בתקופת מבחנים (ל''ת)

      חייל שלך, 27/06/06 03:08

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרץ כן פרץ ואולמרט טילפנו להורי החייל

    תלם אהרון, 26/06/06 14:40

    מה הם רוצים להוריד את האשמה מליבם הטיפשים הללו רק הם אשמים בכל הפעולה הזו ,לו צ.ה.ל. היה מפציץ קודם את עזה כמו שמריך דבר כזה לא היה קורה !!!!תפסיקו להם את החשמל חכמי חלם !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    להפך אני מוכן לתת אותך וכל מי שחושב כמוך

    ל4, 26/06/06 14:36

    יא מיקרוב

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לפי מדיניות הגב' עליזה אולמרט, החמאס ידרוש ובעלה יתן ויותר מכך. (ל''ת)

    א.ד., 26/06/06 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קשקשני הימין נימאסתם

    העם קבע, 26/06/06 14:35

    לא בכדי הובסתם טוטאלית בבחירות .
    העם מאס בכם ובשיטתכם .
    ההתנתקות מאפשרת לצהל ליפעול עכשיו לפי תוכניותיו כשאינו צריך להעסיק אלפי חיילים בשמירה על המתנחבלים אלא יכול לפעול צבאית נטו על פי החלטות הממשלה
    ללא הריחיים הכבות והמיותרות של ההתנחלוית שנימחו .
    אז תחזרו למקומכם הטיבעי תמשיכו לילל ותנו למי שמבין לעשות .

    הגב לתגובה זו

    • אז מדוע הם לא פועלים? למי הם מחכים? (ל''ת)

      המטיף, 26/06/06 15:33

      הגב לתגובה זו

    • הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם (ל''ת)

      רבי שלום חנוך, 26/06/06 15:49

      הגב לתגובה זו

    • אולי העם קבע אבל שפוי הוא בטוח לא

      א.ב, 26/06/06 16:15

      שום עם שפוי לא מבליג על חטיפת חייל מתחומו והפצצת עיר במשך 5 שנים.

      אנחנו עם חולה ולא נורמלי, בדיוק כמו שהיינו לפני מאה שנה, כנראה שלמחוק אלפיים שנות גלות זה משימה קשה....

      ודרך אגב אם אתה לא מעוניין לשמוע ביקורת על הממשלה אתה מוזמן לעבור לגור במצרים או בסוריה....שם המשטר תמיד צודק.......והיהודים הם הבעיה......

      הגב לתגובה זו

      • שום עם לא מבליג. בגלל זה בדיוק החמאס הגיב על פעולת צה''ל. בעזה. (ל''ת)

        ברק, 27/06/06 03:10

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    המחלוקת זה שאולמרט והשמאל רוצים שיהרגו אותו ואנחנו בעד שעזה תמחק (ל''ת)

    יהודי, 26/06/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לחסל את כול רשי החמס עכשיו ! לרסס את כול עזה. הם בחרו בחמס שחרט אל

    פליקס, 26/06/06 14:34

    החמס שחרט על דגלו את גרוש היהוד מישראל וביצוע פעולות טרור ארסיות לשם השגת המטרה ! שימוש בפסוקים מהפרוטוקולים של זקני ציון !
    העם הפלשתיני בחר בחמס העם הפלשתיני ישלם ! לרסס אותם !

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    היינו חרפה לשכנינו לעג וקלס סביבותינו (ל''ת)

    משה בודק, 26/06/06 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לשמוע את ציפי ליבני ולהקיא......................................... (ל''ת)

    ישראל.........., 26/06/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט נתן כבוד מלכים לבת של הנייה (ל''ת)

    ממשלת אספסוף, 26/06/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חייל יקר

    אריאל, 26/06/06 14:10

    ליבנו איתך ליבנו יוצא אליך אנחנו איתך שלוחה לך חיבוק חם ואוהב מאחיך היהודים שמצפים לראותך בריא ושלם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    במלחמה כמו במלחמה, יש להכנס בהם בכל הכח ולא לרחם עליהם, הם מרווחים (ל''ת)

    זמן ואנו מפסידי, 26/06/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שקר וכזב, השעות הבאות לא קריטיות. אולמרט מושך זמן ע''פ יחצניו (ל''ת)

    ולא מתכונן, 26/06/06 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל כך הרבה

    גיל, 26/06/06 14:09

    אם באמת אני יכתוב את מה שאני חושב אז עוד כמה שניות אני יהיה בדרך למעצר. עדיף לשתוק. את הבנים שלי אני יעודד לעבור ולהגר לניו זילנד. ואם אני תבוסתן בעיני משהו,אז מה ???? לא נשאר ליהודי כבוד במדינה הזאת . לא נשארה מדינה בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לעבוד לניו זילנד. ישראל היא בסה''כ מקלט ליהודים. (ל''ת)

      ברק, 27/06/06 03:12

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    במלחמה אפשר למות, אבל צריך לנצח

    שמואל קופר, 26/06/06 14:03

    חיילים מגוייסים כדי להילחם ובמלחמה אפשר ליהרג, להפצע או להלקח בשבי. החזרתו של החייל היא משימה חשובה מאד, אבל זאת משימה צבאית, לא מדינית. כאשר ממשלה של מדינה המצויה במלחמה מוציאה החזרת חייל שנלקח בשבי מן ההקשר הצבאי הטקטי של הלחימה והופכת את זה ליעד איסטרטגי, היא מכריזה על פשיטת רגל ביכולתה לנהל את המלחמה.

    מדיניות כזאת הופכת אותה לשבויה ביד כל כנופיה שתצליח לחטוף חייל ובמקום להגן על חיילים מחטיפות
    ע''י הרתעת האויב היא מגבירה את המוטיבציה שלו לפעול כך שוב ושוב וממילא מגבירה את הסיכון של חייליה להחטף.

    להצהיר כי החזרת החייל היא האינטרס הראשי ורק אח''כ נתפנה להלחם בחוטפיו, הוא מעשה איוולת. הרי בכך מפחיתים את הסיכוי לשחררו. רק מי שכישוריו הם ניהול בסטה ולא ניהול מדיניות בטחון, יצהיר שראשית כל צריך להחזיר את החייל ורק אח''כ נטפל בחמאס, ולחשוב שראשי החמאס כה מטומטמים להסכים להחזרת החייל כדי להסיר את הכבלים מעל ידי צה''ל לפעול נגדם.

    מה שצריך לעשות הוא, לא להציב את החזרת החייל כיעד איסטרטגי, אלא את הענשת חוטפיו, תוך איום חד וברור שהעונש יהיה כבד יותר אם החייל לא יוחזר חי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ...כנסו

      שמאלן רציונלי, 26/06/06 14:29

      החייל שהחליט להיות בקרבי, לקח בחשבון סיכון חיים, ולכן אם כל הצער שבדבר אסור למדינה להתנהל על בסיס חשש לחייו של החטוף.
      יש לתת אולטימטום לשחרורו , ולאחר מכן לכתוש את הצד השני בהענשה מסיבית שתיחרת אצלם לשנים רבות, וזאת גם במחיר חייו של השבוי.
      לאחר ההענשה יש להרגיע את המצב ולחכות שהצד השני יתפכח ויבקש שקט, ובכל מקרה מנקודה זו ואילך על כל קסאם להגיב במלוא הכוח ולהעניש, ובמידה והם שקטים- גם עלינו לשקוט.

      הגב לתגובה זו

      • ומה שעצוב הוא...

        לוחם לשעבר, 26/06/06 15:09

        שיש אנשים בפיקוד הבכיר שחושבים כמוכם...

        הגב לתגובה זו

        • אם אני לא צודק שכנע אותי למה. נקשיב, אולי אתה צודק (ל''ת)

          שמואל קופר, 26/06/06 16:37

          הגב לתגובה זו

      • אתה שומע מה אתה אומר??? בחר להתגייס לקרבי?

        ברק, 27/06/06 03:17

        א. אני לא בחרתי להתגייס לקרבי. גייסו אותי. וכך גם את רוב חבריי. זה שריון, לא סיירת מטכ''ל. לא בוחרים את זה בדרך כלל.

        ב. לכתוש? למה? איפה עוד בעולם מדינה מכריזה על כוונתה לכתוש עיר או מטרופולין אזרחי מלבד צ'צניה? אה סליחה... דארפור - סודן גם.

        ג. יש פתרון - לנתק את החשמל. גם את המים. גם את האספקה. הקסאמים כמו גם החייל יוחזרו

        הגב לתגובה זו

    • מדינית את צודק לחלוטין

      אימא, 26/06/06 15:07

      אבל מה היתה עושה אם החיל היה בן שלך???????

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לתפוס את משעל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מ, 26/06/06 14:00

    ישראל צריכה להצהיר שמעכשיו משעל הוא מטרה ולמצות איתו את הדין והיא מה!

    הגב לתגובה זו

    • ברור! זה גם באותה דרגת קושי כמו לטקבק! (ל''ת)

      אורן, 27/06/06 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אפשר לפתור את המחלוקת..

    רון, 26/06/06 13:57

    לחטוף את הנייה או את משאל מירדן והם יחיו קלף המיקוח.

    הגב לתגובה זו

    • ניסינו לחסל את משעל בעבר

      מגיב סדרתי, 26/06/06 14:22

      וזה היה ביבי הפחדן שהעדיף לשחרר שני סוכני מוסד במקום חיסולו של משעל
      סוכני המוסד יודעים שהם עשויים למות והמדינה תכחיש שהם היו סוכניה במקום זה שחררנו אותם ונתנו את הנסיוב להצלתו של משעל...
      ביבי פ-ח-ד-ן!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מחלוקת בשלום עכשיו אם להפגין עם שלטים סמהדאנה רוצח

    טלי רשף, 26/06/06 13:57

    מחלוקת בשלום עכשיו אם להפגין עם שלטים ''סמהדאנה רוצח'' .
    אורי אבנרי נגד.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט, אל תחזור על הטעות שברק עשה בחטיפת החיילים ללבנון

    חיים, 26/06/06 13:50

    בדיוק כמו עכשיו, ברק זרק איומים לכל עבר, על הפצצת לבנון ותשתיותיה, חיסול נסראללה ומה לא...
    בסופו של דבר לא נעשה כלום - צה''ל נשאר עם הידיים בכיסים ושלושה חיילים פחות - ועבור גופות החיילים שנרצחו שילמנו במאות מחבלים - חלקים עם דם ישראלי על הידיים.

    אל תחזור על הטעות הזאת. הפלסטינים לא יצילו לך את החייל, ואת זה יכולה לספר לך גם משפחות של שוטר המג''ב מדחת יוסוף.

    הגיע הזמן שתעמוד במילה, ותגיב כמו שהבטחתם אחרי ההתנתקות מעזה.

    הגב לתגובה זו

    • \חיים יא נאיבי, אתה עוד מאמין שהם יגיבו?

      קובה חמוסטה, 26/06/06 15:10

      התגובה היחידה שתהיה זאת התגובה שלך בNRG, מי שלא הגיב על אלף טילים לא יגיב גם על שלושה הרוגים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט נתן להם נשק לפני כמה ימים כדי שיוכלו לחטוף חיילים (ל''ת)

    אולמרט ייתן, 26/06/06 13:48

    הגב לתגובה זו

    • ושלא בדרך אגב: הפעולה שלהם נעשת אתמול כשהם מצויידים בנשק צה''לי. (ל''ת)

      תנו להם עוד נשק, 26/06/06 14:25

      הגב לתגובה זו

      • שטויות. ראו את הנשק שלהם בטלויזיה

        חיים, 26/06/06 22:12

        RPG-7 עם רקטות PG7 סטנדרטיות - נשק שמעולם לא קיבלו מידי ישראל שנראה מאחורי הנגמ''ש דמה, וM16 (שכנראה הוברח מלבנון - זה הנשק הסטנדרטי של צבא לבנון, שגם החיזבאללה משתמש בו). ישראל העבירה בזמנו קלצ'ניקובים ולא M16.

        כנראה שהתביישת בשקרים שלך ולכם הגבת בעילום שם.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    מחלוקת בחמאס לטובת היהודים? הצחקתם אותי!!!!!!!!! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 26/06/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט לאיילנד ''אני במצוקה דוח בהתאם,,,'' (ל''ת)

    נקה כווווווולם, 26/06/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הנייה&אולמרט&פרץ ''אנו כלל לא בעסק'' (ל''ת)

    זה ה-ש''ג, 26/06/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עבודה בעניים

    דןד, 26/06/06 13:32

    תקראו את הספור שבתורה לפני עקדת יצחק על פיכול ואבימלך שר צבאו.
    כל התרגיל הזה לתת להניה ולחמס לגטימיות.
    נו יוצאי שואה מנהיגיי ישראל תוכלו את הלוקשיים שלהם
    זה אתם עושים כבר 50 שנה
    מוריד את הכובע לפלסטינאים .
    תנו לי ואמחק אותם עם נפלמיים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט יא אפס אחד

    מירי, 26/06/06 13:30

    תחזירו את החייל בכל הכוח

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חברים יקרים החייל לא חיי תאמינו לי

    דבורה, 26/06/06 13:28

    מחלוקת יש להם הם יודעים שהרגו אותו חיסלו אותו לא נתנו לא עזרה הממשלה מחקה למה כמו שאולמרט אמר הפעם נחסל אותם מי מאמין לא למה עד עכשיו לא עשו את זה

    הגב לתגובה זו

    • למה לא פרסמו את תגובתי לה??! (ל''ת)

      לוחם לשעבר, 26/06/06 17:18

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        אלי, 26/06/06 18:16

        כמו שלא שפרסמו את תגובתי

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתי יחוסל החזיר משעל ????

    אבי 56, 26/06/06 13:28

    אולמרט תתעורר.....

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם יקרה לו משהו

    נותן לצהל לנצח, 26/06/06 13:28

    יש לגבות מהם מחיר יקר מאד, ואני מתכוון לעשרות ומאות הרוגים, וביניהם הנייה וחבריו.
    עימות חריף שימשך מספר ימים.
    לא צריך לפחד מבקורת בינלאומית -
    אף אחד ממדינות אירופה והמערב לא מותקף בטילים באליסטיים ובחטיפות בשטח ריבוני, כמו ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

    • מי יגבה את המחיר? צה''ל, צבא שאינו מרתיע כלל או ממשלה (ל''ת)

      שמאלנית פחדנית?, 26/06/06 14:26

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מוכן לתת למשעל את:אולמרט,פרץ ,פרס וכל פורשי ליכוד ביחד עם הצמח (ל''ת)

    בנגי, 26/06/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה מחדל שהמשעל הזה עדיין נושם.הוא כבר מזמן היה צריך להיות בגהינום (ל''ת)

    רמי, 26/06/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מקווה שהצרפתים דואגים לאזרחים שלהם

    דנידין, 26/06/06 13:16

    כי ממשלת ישראל שמה על האזרחים שלה ז**

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט, בשעות אלו אתה עוד מדבר על ההתכנסות?

      אולמרט תתעורר!!, 26/06/06 14:18

      הכל בסדר איתך? במקום לחסל גידול ממאיר אתה עוזר לו לצמוח?
      אם תעשה ככה, תהיה לנו בעיה עוד יותר רצינית ממה שאתה חושב...

      הגב לתגובה זו

      • ישראל ממשיכה לספק חשמל לעזה, כחייל צה''ל חטןף שם. בושה! (ל''ת)

        תורידו, 26/06/06 15:28

        הגב לתגובה זו

        • או... סוף סוף מישהו מדבר בהגיון! (ל''ת)

          ברק, 27/06/06 03:20

          הגב לתגובה זו

    • יש לי רושם שאתה צודק !!!

      דנינו, 26/06/06 16:17

      ממשלת ישראל ויתרה על ההרתעה לטובת שקט מהשמאלנים.

      הגב לתגובה זו

    • כן, הצרפתים דואגים מאד לאזרחים שלהם... (ל''ת)

      בגלל זה יצאנו, 26/06/06 16:34

      הגב לתגובה זו