• 83.

    יש לי פתרון:

    רועי לרנר, 26/06/06 17:16

    לצאת משדרות!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כבר האכלתם אותנו בידיעות האלו שנתיים שלמות ואין כלום ! (ל''ת)

    די !, 26/06/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולמרט''בלב-בלהףפרץ:''פקה-פקה'',פרס:''חטוף-שמטוף'' (ל''ת)

    זה הממשלה שלנו, 26/06/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    5000 מתושבי שדרות כבר ברחו ! (ל''ת)

    עלי מויאל, 26/06/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ייתכן כי נצחנו......חחחח...עלאק! (ל''ת)

    אחד ממנצחים, 26/06/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    העיתונות העולמית לא מפרסמת מידע על מאות טילי הקסאם שנורים על ישרא

    הספקן, 26/06/06 13:55

    נשאלתי על ידי חברים אירופאים מדוע אנחנו תוקפים את הפלשתינים המסכנים, והם הופתעו לשמוע על ירי טילי הקסאם.
    דעת הקהל העוינת את ישראל באירופה נבנית במידה רבה על ידי שתיקת התקשורת, וזו פשוט לא מעונינת להעביר ידיעות על מאות טילים שנורים עלינו, כל עוד אין הם גורמים לטבח המוני.
    מי שחושב שניתן לשפר את ההסברה ולהביא את העובדות לידיעת הציבור, טועה. אינך יכול להעביר מידע שהשומע לא מעונין לשמוע.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%.

      C-cyclist, 26/06/06 14:46

      הקסאמים אינם מדווחים בדרך כלל, וכאשר מדווחים עליהם, זה בסופה של כתבה על כך ש''ישראל תקפה''.

      כאשר התקשורת הזרה מעוותת את העובדות למען הצד הפלשתיני אי אפשר לבסס את מדיניות החוץ של ישראל על ''מה יגידו בעולם''.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה יש לנו לחפש בעזה?? (ל''ת)

    נעמה השפויה, 26/06/06 13:36

    הגב לתגובה זו

    • ימפגרת יש לנו שם חייל (ל''ת)

      דנידין, 26/06/06 14:15

      הגב לתגובה זו

    • חייל ישראלי אולי את לא ישראלית?? (ל''ת)

      עבאס, 26/06/06 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה פרץ מתכנן.....

    אחד שיודע, 26/06/06 12:38

    בתור אחד שמקורב לפרץ ןחבורתו נודע לי שפרץ נפגש עם עופר עיני והם החליטו להכריז על סכסוך עבודה.....

    הם יתחילו לאט לאט לסגור את נמל אשדוד וחיפה ואם לא ישחררו את החייל המסכן הם ייתנו הוראה לחברת חשמך לנתק את החשמל לסירוגים ברחבי הארץ........

    רק שתבינו מי זה ''שר הבטחון'' שלנו...

    יבואו קציני צבא יגידו לו אנחנו חייבים לעשות כך וכך והוא שכל הניסיון שלו זה לנהל מו''מ על זכויות עובדים יגיד אמן.....

    ואני לא מדבר על סוכן הדל''ן אולמרט(או בעצם סוכן תיירות?) שמאז המקרה נעלם.

    הגב לתגובה זו

    • ושוב אלי מויאל מיילל ומקטר (ל''ת)

      רפי, 26/06/06 14:40

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט היה באמצע סגירת עיסקת נדל''ן בלונדון

      צחי, 26/06/06 16:59

      החמאס היה חייב להפריע לו?

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    שיכנסו לכפר יגרשו את תושביו ויהרסו את ביתם כתגובה

    כתום, 26/06/06 12:13

    אה בעצם המדינה עושה את זה רק לאזרחים שבמשך 5 שנים גרו במקום שהיה הקו הראשון להגנה על מדינת ישראל (כפי שכיום שדרות- 4000 פצמרים על הגוש- 600 קסאמים על שדרות. הם באותו מצב בדיוק

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    73 כבוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 26/06/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תראו-המאחזים ידעו להגן על עצמם ולכן מפנים אותם

    חיים, 26/06/06 12:10

    המאחזים למדו את מה שבגצ לא נותן לצהל לעשות בשביל שדרות. הם יצרו הרתעה והערבים מפחדים מהם.
    כעונש על חוסר המוסר של הדאגה לחייהם בגצ הורה לגרש אותם משטחים שהם בכלל הקימו לפעמים בשביל כיסוי שטח והגנה על שטחים מהם היה פיגועים (גבעת ערוסי ו625)
    במקום ללמוד מהם פוגעים בהם
    במקום שצהל יעזור להם ויגרש את האויב צהל מעיף אותם והורס את ביתם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מי שיש לו לב חלש, שלא יקרא את התגובה

    ניר, 26/06/06 11:52

    ישנו פתגם ערבי שתרגומו הוא ''תן לגמל לדחוף את אפו לאוהל, ולמחרת תמצא אותו בפנים''
    אתם זוכרים שהבטיחו לנו, כי אם לאחר שניסוג, ירו עלינו מכיוון עזה, התגובה שלנו תהייה ברמות שלא נראו?
    אז הבטיחו...
    מדינה שעוברת לסדר היום על ירי טילים על אזרחיה, אין לה זכות קיום!
    ויסלחו לי כל יפי הנפש למיניהם, תגובות של ירי תותחים על דיונות שוממות בעזה, הן לכל היותר זיקוקי די נור בחתונה ערבית, קצת רעש, אבל כבר רגילים.
    ירי טילים (ולא קסאמים שמאסמים, חוזה מדינת פלשתין , מר פרס), הינו קאזוס בלי!
    החטיפה אתמול איננה קו אדום, משום שהקו האדום הזה כבר נחצה מזמן!
    ורק לרענן את זכרונכם, גם לאחר שברחנו מלבנון, טענו בפנינו, כי כעת משנסוגנו לגבול הבינלאומי המוכר ע''י האו''ם, תהייה לנו לגיטימציה להגיב על כל צעד של תוקפנות מהצד הלבנוני אז הבטיחו...
    ומה קיבלנו?
    3 חיילים חטופים, מתוך שטח מדינת ישראל!!!
    חיילים הרוגים.
    ירי מתמשך על גבול ישראל
    וארגון טרור אשר יושב מטרים ספורים מהגבול עם קנים מכוונים אלינו ועושה לנו זובי לובי!
    ישראל בוכה לאו''ם, וממשלת לבנון מקבלת נוונונו, וכך שוב ושוב.
    ולזה קוראים ערבויות בינלאומיות לשמירת הביטחון.
    אתם רוצים פתרונות?
    תקראו לי ברוטאלי, תקראו לי מיליטנט, הפעם על התותחים לירות על בתים בעזה ובחאן יונס ללא כל אבחנה!
    מצידי ,שהערים הנ''ל יהפכו לערי רפאים, שאפילו זאבים יפחדו להסתובב שם.
    כך היינו צריכים לעשות ב''חומת מגן'' עם מחנה הפליטים ג'נין.
    רביעיית מטוסי F-15 יורדת על קן הצרעות הארור הזה, והיום היה לפלשתינאים אתר תיירות מתחרה למכתש רמון ,בשם ''מכתש ג'נין''.
    לו היה זה קורה, כי אז היו נחסכים חייהם של 24 מחיילינו, אשר שילמו בחייהם, מכיוון שהיהודים הם רחמנים בני רחמנים.
    יש לנתק לפלשתינאים את החשמל המים ומצידי גם את החמצן.
    בשום פנים אין להעביר להם כסף, גם לא כספים שמגיעים להם על החזרי מס.
    כל משפחה פלשתינאית, אשר מי מבניה ישתתף בפעולות טרור כנגד מדינת ישראל, ביתה יהרס והמשפחה תגורש!
    יש לחסל את כל ממשלת החמאס, ללא כל תנאי וללא כל הבחנה (דרג פוליטי, או דרג צבאי)
    מצידי,גם אם הנייה ילווה אישית את החייל החטוף לגבול וינשק אותו על לחיו, אני מאחל לאשתו של הנייה להתעורר בבוקר כשראשו של בעלה מבצבץ מהקיר, כמו פוחלץ של צבי במערבון טיפוסי.
    אני מחכה לרגע שהחמאס יצעק ''היהודים השתגעו ,היהודים השתגעו'' ויבואו על ארבע לבקש רחמים.
    אז, אולי רק אז נתחיל לראות איזשהו ניצוץ קטנטן של אור...

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לחלוטין ומה המסקנה ?

      דימקה, 26/06/06 13:12

      המסקנה היא שרעיון של ציונות חילונית שבייסודו הקמת מדינת היהודים במזה''ת הוא אוטופיה שהגיע לקץ שלה.
      בוא נחשוב אילו מדינה אחרת, אפילו לא מפותחת ברמה של ישראל (כבר לא מדבר על מדינות כמו ארה''ב, בריטניה, רוסיה) הייתה עוברת על טרור יום-יומי, הרג אזרחיה והתקפות על עיר שלם בשטח ריבוני שלה ? לא ידועה לי מדינה כזאת בטבל.
      לא ועוד פעם לא.
      אין מדינה שמפקירה שטח שלה ללא הגנה כשכח בידיה. לא ידועה לי מדינה שנמצאת מטרים ספורים מחייל שמדמם ולא מאיזה לבוא ולהציל אותו אלא רואה בסבלנות איך קומץ קרימינלים הורס קבר יוסף.
      זה רק מדגיש שמדינת ישראל היא לא מדינה ''נורמלית'', לא מדינה כמו ''כל מדינות אחרות''.
      אפילו קיים ספק באם ניתן להשתמש במילה מדינה כלפיה, כי ישנן מדינות מותקפות ומדינות שמנהלות מדינות, אך אינן קיימות מדינות שמפקירות את ערייה ל''שמסמים'' ומפחדות להגיב צבאית אחרי אירועים כמו ''דולפינריום'' או התקפות על שדרות.
      אני חותר לכך שרעיון העיקרי להקים בית לאומי בטוח שבו יהודים ידאגו לבטחונם נכשל במימוש שלו. נכשל כשלון צורב!
      מה שקיבלנו זה גטו עם רמת חיים די גבוהה (לא לכולם), אך עדיין גטו שלתושביו לא מובטח שום בטחון ובכל רגע עלול לפרוץ פוגרום בכל מקום ובמקומות מסויימים, קרובות לגבולות הגטו הפוגרום לא נפסק כלל.
      מה שווים כל מיליארדים שנזרקים לקנייה ופתוח כלי לחימה יקרים כאשר לא נוכל להשתמש בהם בכלל?
      F-16, אך מלחמה גדולה כיום לא תקרה כי ארה''ב מסדרת את כל המדינות בשורות ותתארב בכל קונפליקט גדול ובלי אישורה אף מטוס כזה אפילו לא ימריא בשמים שלנו.
      ובמלחמה קטנה, כמו זה שניהלנו בליבנון, בעזה ובשטחים, ישראל מובסת ולא מסוגלת להגיע לשום היסג ואף לא יודעת מה היא רוצה חוץ ממילים כלליות ''שלום ובטחון''.
      לערבים יש מטרות ברורות ומוגדרות כמו ''זכות השיבה'' כמשל והם מנהלים קרב נחוש למען לממש אותם, לנו אין שום מטרה, שום קו אדום מוגדר שלא נחצה אותו, הכל גמיש וניתן להזזה לפה ולשם ומילה של פוליטיקאי ישראלי זאת בדיחה גרוע אפילו לישראלים ולכן מדינה הזאת נדונה לכישלון חמור ביותר ולא תשרוד אפילו 100 שנה.

      הגב לתגובה זו

    • מעולה....

      אבי 56, 26/06/06 13:47

      שקט ונטחון ליהודים = הרבה ..הרבה הרוגים ערבים...
      הערבי משול לחמור.....מבין רק כוח....
      תרצו שיבין עוד יותר טוב הפתרון ....עוד יותר כוח...
      מוות למחבלים ולסייעניהם.....

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      אופיר, 26/06/06 15:10

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה ריאלית ושפויה

      עופרZ, 26/06/06 15:24

      אז יש במדינה גם אנשים נורמאלים, חשבתי שכולם כבר התאסלמו או התשמאלנו.
      ניר בבקשה המשך להגיב,אתה גדול

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    איך שרון היה מגיב????????????? (ל''ת)

    טוטו, 26/06/06 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    איך זה שהקסמים הפסיקו ליפול?

    מישהו, 26/06/06 11:37

    ראש עיריית שדרות כועס מאד ע''כ והוא מתכונן כנירה להגיש מחאה בעיניין לפלסטינאים, הוא ירד מהמדיה

    הגב לתגובה זו

    • יש לי נקיפות מצפון כי אני אשם בזה (ל''ת)

      אלי מויאל, 26/06/06 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    נו? קיבלתם קצת פרופורציות?

    אביהו, 26/06/06 11:31

    התעוררתם מהטריפ של הגירוש שלנו?
    מתחילים להבין מי האוייב האמיתי?
    מתחילים להודות בטעות? או 2 הרוגים וחטוף אינם מספיקים?

    כעת שישלחו את שחורי המדים לעזה. אני לא מתגייס!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לקחי ג'נין - לפעול מהאוויר!!!!!!! - כנסו!!!

    רוני, 26/06/06 11:06

    אסור להכנס בשום פנים ואפן לעזה!!!!
    צריך לתקוף מהאוויר, דווקא למען חיסולים ממוקדים, אחרת החלאות הורגים את עצמם, מוחמד בכרי במאי השקרים של העם השקרן מביים, העולם ואורי אבני מכפישים באנטישמיות, והכי גרוע - יש סכנה ממשית לחיי חיליינו. אני מתחנן - מי שקורא את זה ובעל קשרים בצמרת, בבקשה, רק מהאוויר!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ?!?!?! מה הבעיה ?!?!?!?

      משה כהן, 26/06/06 13:03

      סלחו לי אני אבל לא מבין מה הבעיה להחזיר אותו פשוט לעשות כך:
      1.הפסקת הזרמת החשמל לרצועה(ישתגעו בלי המונדיאל)
      2.הפסקת זרימת המים לרצועה (פשוט שימותו מצמא)
      *כל זה עד שהחייל חוזר ואם זה לא יעזור אז עוד יותר פשוט להפציץ כל יום 10 פעילי החמאס מהאוויר כך שלמחרת יתקימו הלויות ועל כל הלויה להוריד פצצה של 10 טון עד יעלמו סופי
      למה סתם לסכן את חיי החילים לא מספיק 2 ??!!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אולמרט מאיים, האם הגננת עליזה בכלל מרשה לו לאיים? (ל''ת)

    נו, נו, נו לך, 26/06/06 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה חטוף? הוא שבוי!

    דודי, 26/06/06 11:02

    אני רוצה להתחיל ולומר שליבי עם המשפחה ועם החייל, האסון הזה וחוסר הודאות הם איומים.

    יחד עם זאת הגיע הזמן שנפסיק להיות תמימים ויפי נפש. החייל המסכן הוא אינו חטוף הוא שבוי.

    כן שבוי - כך מכנים חייל שנתפס על ידי צבא אוייב. הוא לא אזרח או עובר אורח שנחטף ממבלך חייו הרגילים.

    הכינוי חטוף - בא ליצור דה לגיטמציה של הצד השני. האמת היא שמה שהם עשו הוא לגיטמי ביותר.
    הם נלחמו בחיילנו - לצערנו יכלו להם ואף תפסו אחד מהם כשבוי.

    הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות הוא להפיק לקחים ולחזור להיות צבא ועם נחוש.

    עלינו לבחור אחת מ 2 אפשרויות:
    1. לצאת לעזה ורפיח להפוך כל אבן ולהחזיר את החייל המסכן.
    2. לנהל מו''מ ולהחזיר שבויים שלהם

    אלו כללי המשחק. אז בואו נצא לשם נהפוך את עזה ונחזיר אותו כדי שהם ידעו ששלא נוותר להם וחיילנו ידעו שלא משנה מה יקרה - תמיד נחזיר אותם הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אולמרט, עם ישראל מחכה לתגובה

    מירית, 26/06/06 10:53

    אבל שתהיה הולמת

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אחרו שהדוד הפגוע ישתתף בפעולת הנקם!

    שישלחו כח אחר, 26/06/06 10:51

    מי האלוף שיאשר כזה דבר?
    למה שגדוד שרק אתמול חווה מוות של שניים מחייליו צריך להיות הגדוד שנכנס לשטח? אין חיילים אחרים שיכולים לעשות את זה?
    למה שבמקום לשבת שבעה על חבריהם, מנצל צה''ל את שאיפותיהם הטבעיות של החיילים לנקמה, ושולח דווקא אותם לתוך השטח?

    הרי אם חס וחלילה לא תצליח הפעולה אנו מדברים על ריכוז של הרוגים מיחידה אחת, שכבר ידוע כי ספגה שתי מיתות. בנוסף, שימוש ציני ברגשום נקם יכול בקלות לצאת מפרופורציות כאשר חיילים, שרוצים להציל את חברם הטוב, ''ישחקו אותה גיבורים'', ימשיכו לירות לאחר פקודת ''חדל'', ירו על מטרות לא ראוייות (אזרחים) - ואני יכול להמשיך עם תרחישי הזוועה לנצח.
    חיילים שחוו חטיפה של חבר צריך לעבור טיפול פסיכולוגי, או לפחות להיות מוגדרים כלא מבצעיים עד שישוב. יציאתם לפעולה יכולה להיות מלווה בתרחישים של הלם קרב - בשל הפחד שיקרה להם מה שקרה לגלעד.

    הצבא המוסרי בעולם? אולמרט, מוסר הוא לא רק לעבר האוייב, הוא גם לעבר חייליך עצמם. אל תנצל את כעסם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אתם אשמים שבחרתם קדימה ועבודה

    יוסי, 26/06/06 10:44

    רק ביבי וליברמן
    יצילו את ישראל האהובה שלנו
    יא טיפשים הייתם מושפעים מהתקשורת שהיריצה את קדימה
    וקיבלנו מאחורה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תגידו צה''ל לשכם גדול וטיפש ?או קטן וטיפש (ל''ת)

    עומר חירבאוי, 26/06/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולטימתום

    מיכאל, 26/06/06 10:43

    להרוג את כל האסירים הפלסטינים תוך 24 שעות אם חייל לא ישוחרר!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תגובה ל31

    יואב, 26/06/06 10:36

    את כזו מטומטמת אין בכלל קשר בין גוש קטיף לבין עוטף עזה רואים שאין לך מושג ואת לא מבינה פשוט תת רמה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יש פתרון טכנולוגי!

    חנוך מגן, 26/06/06 10:35

    יש פתרון טכנולוגי לאיתור החפירות בזמן אמת!
    ושמישהוא שם יחזור אלי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מדוע אולמרט לא מציב אולטימטום. (ל''ת)

    דן, 26/06/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה בכותרת הראשית כשנכנסתי לNRG היה כתוב ''המשימה:''

    שי, 26/06/06 10:28

    ושנכנסתי לכתבה כתוב ''המאמץ העיקרי של צה''ל:''??

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קודם כל החייל שלנו!! רק אחר כך ספקולציות של הרס וחורבן (ל''ת)

    משה, 26/06/06 10:23

    הגב לתגובה זו

    • שום מחבל לא ישוחרר-החייל לא שווה

      דנה אולמרט, 26/06/06 13:31

      את זה

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    המאמץ העיקרי של צה''ל הוא לשמור על התחת של אולמרט.

    א.ד., 26/06/06 10:20

    אסור היה לצה''ל להמתין אפילו דקה אחת. היו צריכים לפתוח מיד במתקפה כוללת, למחוץ את הפלסטינאים והם רק מהתגובה החריפה היו מחזירים לנו את החייל עם זר פרחים ביד. אולם, בישראל כמו בישראל, המושב בכנסת חשוב יותר: לראיה סיפור רון ארד. ארה''ב על מידע שקרי בלבד כתשה את עירק ומחקה אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להשיב את גלעד הביתה.אח''כ את עמיר (ל''ת)

    תיקון:, 26/06/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בעוד כמה שנים, במבט לאחור, התקופה בה אנו חיים

    נעבור, 26/06/06 10:19

    תצטייר כתקופה הכי מגוחכת בתולדות עם ישראל ומדינת ישראל.
    אולמרט ראש ממשלה.
    פרץ שר ביטחון.
    חלוץ רמטכ''ל.
    אם זה לא היה כל כך מצחיק, כבר הייתי מתחיל לבכות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תדע כל אם עברייה שמסרה בנה בידי מפקדים ראויים לכך

    תמיר, 26/06/06 10:17

    צריך להיכנס לעזה ולנקות את השטח
    כל חייל בצבא יודע שמדינת ישראל לא תפקיר חיילה לשום גורם
    אף על פי שפשלות היו .
    חיי או מת צריך להחזיר את החייל הבייתה אחרת אין תחלית קיומית לצהל בכלל ולמדינה בפרט
    אם במבצע אנטבה טסו אלפי קילומטרים להחזיר אין שום בעייה בעזה
    כאומר השיר: ארץ הצבי :
    אל ארץ אם בטבורה קשורים בניה בטוב וברע .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    התקשורת ובעליה אשמים!הם הובילו את אוסלו והביאו לעקירות,בניגוד למצעי

    בשם בן גוריון, 26/06/06 10:17

    הבחירות הדמוקרטיות!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ++++ אולמרט ופרץ ב-ד-י-ח-ו-ת מהלכות!!! מאיימים ועושים כלווווום!

    שפוי, 26/06/06 10:16

    עם ישראל משלם את המחיר של
    ראש ממשלה שהתפקיד גדווווווווווווול
    עליו פי אלף ושר ביטחון שמתגלח
    על העם שלו ובסופו של יום
    מדינת ישראל ואזרחיה מפסידים
    ומופקרים לטרור ולקאסמים!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה דנה לא קמה, ולאן נעלמה עליזה בשחור? (ל''ת)

    בני, 26/06/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המאמץ העיקרי של צה''ל: להכות את יהודים

    alex, 26/06/06 10:13

    ולהילחם במאחזים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חבורת דחלילים חסרי נסיון בטחוני מובילה את המדינה לאבדון (ל''ת)

    אולמרט הבייתה, 26/06/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איפה אתם עם ישראל? איפה אתם? צאו לרחובות!!!!

    בודד, 26/06/06 10:10

    הרחובות נראים כמו ביום רגיל. אף אחד לא יוצא להפגין, אף אחד לא מסתכל לשני בעיניים.

    ממשיכים בחיי היום-יום עד שייגמר היום-יום.
    כל אחד לעצמו ולביתו, פחד אלוהים שורה על כולנו, דיכאון, אדישות כמעט אירופאית....

    אנחנו נתנו לאולמרט את הכבוד בכנסת, בזה ששתקנו.

    אנחנו נותנים לערבים את הגאווה שלהם, בזה ששתקנו.

    אנחנו היום עם בלי ממשלה ובלי הנהגה אמיתית, בגלל ששתקנו.

    אנחנו אלה שלא הצטרפנו למתנחלים, וצפינו בטלוויזיה.

    אנחנו אלה שנתנו לחייל ללכת, להיטחף בדמי ימיו על ידי זאבים טורפים. שתקנו.

    אנחנו אלה, שלא מוצאים אנשים טובים להנהיג אותנו, בגלל ששתקנו.

    ורק חבורה של נערים בשומרון עם שיער ארוך שפעם ראיתי עם אור בעיניים, חזקים ואמיצים, חיים כמו בימי ממלכת ישראל.

    ראיתי אותם, והלב נהיה כואב כי ידעתי שאני צריך לחזור הביתה למרכז, ללימודים וכביכול לעתיד שאני בונה לעצמי, ולנסות לעבוד ולהרוויח כסף -
    אבל העתיד של כולנו בנוי על משענת קנה רצוץ, מדינה לא ריבונית, מדינה נרקבת - בגלל ששתקנו.

    מה השגרה שלנו שווה היום, מדוע אנחנו ממשיכים לחיות כרגיל? מדוע? איפה קיימת סולידריות? איפה אחדות העם?

    ואין קול ואין עונה.

    אני מאשים גם את עצמי.
    אני זועם וכועס ובודד ואין לי לאן להפנות את זה, אני רוצה לעזור, רוצה להציל את הילד הזה שעכשיו חי את הסיוט, רוצה לקחת מקל וקלשון ולרוץ להילחם עם אלפי אנשים לידי.
    אבל אנחנו שותקים. אז מי אני שהקול שלי יפלח את השקט הזה?

    מה הערך של המילים שאני מקליד עכשיו, כשהרחוב שקט, מתנהל לו בשקט בחמסין הזה, והערבי החזק, עני וחסר כל, חיית אדם מנוסה עם אמונה שלא נגמרת, מייחל לדם של הילד האח שלי, זה שמשכו אותו, שסחבו אותו, בעוד שני מלאכים מוטלים מתים לצידו.

    איפה אתם ישראל? נשתוק ביחד....

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פעולה? בעזה? עם אולמרט ופרץ?! (ל''ת)

    הצחקתם אותנו, 26/06/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כן כמו שצה''ל הציל את מדחת יוסף כך הוא יציל את גלעד..... (ל''ת)

    גלעד, 26/06/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט נתן להם 3000000 כדורים בשבוע שעבר

    צהל מסר להםנשק, 26/06/06 10:05

    הוא גם מסר להם 1000 כלי נשק

    כל הכבוד לאולמרט וכל הכבוד לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • אני שונאת את אולמרט (ל''ת)

      תמיד שנאתי, 26/06/06 10:56

      הגב לתגובה זו

    • אני שלם עם עצמי! בחרתי בנתניהו למרות שכולם צחקו עלי (ל''ת)

      כולכם טיפשים, 26/06/06 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולמרט,פרץ תתפטרו ליצנים (ל''ת)

    www, 26/06/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הערבים צוחקים עלינו בעינים !

    שלמה, 26/06/06 09:59

    עלית מדרגה היגנו כבר עד השמים עם המדרגות האלו

    הגב לתגובה זו

    • לא שמעת ? באמת נגמרו המדרגות לכן עכשיו התחילו לחצות קווים אדומים

      מרים אביבי, 26/06/06 10:25

      גם כן צבא. בצבא שבו כל חייל הופך להיות ''הילד'' . מה הפלא שאף אחד כבר לא מפחד ממנו?

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא יעשו כלום עבור חייל אחד חי או מת

    חה חה, 26/06/06 09:59

    בתאונות דרכים נהרגים מאות כל שנה, למישהו זה מזיז? רק למשפחות ההרוגים. מישהו יוצא למלחמה בגלל זה? גם כשנהרגו כאן מאות באוטובוסים לא עשו הרבה חוץ מלהקים את הגדר המטומטמת ביותר בעולם שהיא התוצאה הישירה של מטומטמי אוסלו שהפכו מדינה בריאה לאכולת סרטן חסר מרפא ועוד משלים את העם שע''י קטיעת איברים היא עוד תחלים...

    הגב לתגובה זו

    • כנסו ותקראו - מילים כדורבנות. (ל''ת)

      תודה לך, 26/06/06 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    די כבר עם כל הטוקבקיסטים האלה

    זה אבי עצבני, 26/06/06 09:54

    כל אחד כאן ראש ממשלה בפוטנציה שאם רק היינו מקשיבים בקולו היה שלום במזרח התיכון, הערבים היו הופכים לציונים, החור באוזון היה נסתם, רון ארד היה חוזר כבר שלשום ובריטני ספירס היתה זמרת מוצלחת.

    חדל קשקשת.

    הגב לתגובה זו

    • לאבי, אתה יכול לדחוף את העצבים שלך ל.......

      דניאל, 26/06/06 10:22

      כתבת ובלבלת את המוח ומה אמרת? אז כדאי שתשתוק ותוך כדי שתיקה תחפס מי שינענע אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כנסו

    דורון, 26/06/06 09:53

    ל''מנהיגים'' שלנו, נצלו את הבמה ואור הזרקורים המופנה אליכם בכל העולם בשעה זו ,
    תסבירו לעולם מה קורה ולתת אולטימטום לפלשטינאים אם בעוד 4 שעות הם לא מחזרים את החייל בחיים , צה''ל ימצא לנכון להתחיל בהתקפה כוללת ואם החייל יוחזר ללא רוח חיים (חס וחלילה) להתחיל בחיסול ההנהגת החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לערוף את ראשם של ראשי החמאס

    מחסל, 26/06/06 09:51

    הגיע ההזדמנות שלא תחזור להכות מכה אנושה עד חיסול טוטאלי כללי של האירגונים החבלנים ואם לא עכשיו אימתי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מדינה בפשיטת רגל, מוסרית, ערכית, צבאית, חברתית, כלכלית

    ירמיהו,, 26/06/06 09:50

    אין למדינה הזו שום סיכוי, ובמיוחד לנוכח העובדה שהערב רב המוכנה כאן עם , הינו חרש , עיוור ואילם, הכל מתחיל מהפגנת החולשה והרצון להגיע ל,ל'' שלום'' בכל מחיר מול אלו שאומרים ללא כחל וסרק, כי מטרתם היא השמדת המדינה היהודית, וכאן כאמור חרשים, ועיוורים, ! מתעלמים ולוקחים לעצמם את הקרדיט של הידיעה שהכל יהיה בסדר בסוף , וכי גם הם בני אדם בסופו של דבר שלרוצים שלום, ולכן בחורים ממשלה מושחתת, ואחריה באה ממשלה גרועה ומוחתת אף יותר, והכל מתגייסים כדי לשמור על הממשלה הרקובה, '' שומרי אתרוגים למינהם, כדי להוילך שולל את הציבור המורמה מרצונו הטוב , כי איבד מזמן את רצונו להילחם על ארצו, כי הוא חושב שמחשבות על שלום יביאו את השלום, ושאר הזויות שעובדות כאן כבר למעלה משלושים שנה, לא רוצים להיתמודד עם העובדות , לא רוצים לקחת את גורלם בידם ומעדיפים לחיות באשליות, כגון יציא המעזה, היתכנסות , בריחה מהמציאות, אבל המציאות חזקה יותר יותר מכל אלו, והיא תכריה את הכף, מה שראינו אמש\, אינו אלא קצה קצהו של המתחולל כאן,

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממש לא יפה מה שהערבים עושים לנו (ל''ת)

    יוסי ביילין, 26/06/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צה''ל =צבא הדבורים לישראל

    ק., 26/06/06 09:44

    מי סומך בכלל על חיילי צה''ל היום?

    האו''מניקים כבר יותר מוצלחים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    טיבי אסנע והחכים הערבים עושים חפלה בעזה , אפילו כאן לא מצייצים (ל''ת)

    הלך, 26/06/06 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אתם חושבים שהמחבלים הם ישראלים? הם לא טפשים כמונו

    מורנו ש., 26/06/06 09:41

    גלעד שמן הסתם כבר איננו בין החיים כבר מזמן הועבר מחוץ לרצועה דרך ציר פילידלפי שזישראל בטפשותה הותירה כמעבר חופשי לאמצעי לחימה לרצועה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה החיילים שלנו צריכים לההרג בגלל קיבוצניקים?

    מיקה, 26/06/06 09:38

    לא מזמן כשממשלת ישראל הגיעה למסקנה שהישובים בגוש קטיף מסכנים את החיילים שלנו, ישראל החליטה לוותר עליהם ולהרוס אותם, בין היתר כדי שחלילה לא תיפול שערה משערות ראשו של אחד מהחיילים שלנו.
    היום יש לנו בעיה עוד יותר קשה בגלל הקיבוצניקים השמנים והמפונקים של עוטף עזה, אז למה הממשלה ממשיכה לסכן את החיילים שלנו כדי להגן עליהם?
    אני לא רוצה שהילדים שלי ייפגעו בגלל קיבוצניקים שמאלניים, אז בבקשה.
    אני לא טוענת שאנחנו צריכים להרוס את הקיבוצים, אז לפחות שהאחריות על בטחונם תחול עליהם, ונראה אותם ממשיכים לשרוד, בלי ההקרבה של החיילים שלנו.
    די, עד כאן. יש גבול, ואני לא מוכנה שהילדים שלי יסתכנו יותר!
    הקיבוצניקים לא יותר יקרים מתושבי שדרות וכאל כאלה צריך להתייחם אליהם!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת, גם אני בעד גירוש הקיבוצים מעוטף עזה כמו שגירשו מגוש קטיף. (ל''ת)

      א.ד., 26/06/06 10:24

      הגב לתגובה זו

    • טיפשה הגוש היה קו ראשון עכשיו עוטף עזה

      נקודה למחשבה, 26/06/06 12:19

      ב60 שנות המלחמה כאן הקו הראשון והדגש ואלה שהיו צריכים עמידה השתנו. עד להקמה זה היה יבוש ביצות ובדואים, עד 67 זה היה ירושלמים, עד 73 זה היה החברה בגולן, ב73 זה היה התל אביבים, קרית שמונה השומרון, 95- ירושלים- 2000 כל המדינה 01- חברון. 00-05 גוש קטיף. 2005 המדינה נכנעת לראשונה ומגרשת את תושביה. 2006 שדרות בקו הראשון
      החברה בשדרות אתם החיילים של כולנו תהיו חזקים אנחנו מאחוריכם אני יודע שתעמדו בזה.
      גוש קטיף וירושלים והר הבית - עוד אבנך ונבנית

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כמה צדקתי שבחתי בקדימה ההומואית. (ל''ת)

    יעל הלסבית, 26/06/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הממשלה האימפוטנטית לא תעשה כלום - ככה היה גם עם חטופי לבנון ובסוף

    גדוד 13, 26/06/06 09:35

    לא נכנסו ולא נעליים - אנחנו אוהבים רק לעשות הרבה רעש!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מדינה ללא הפגנות

    אני בשוק, 26/06/06 09:34

    אני בשוק שאחת הדמוקרטיות החשובות בעולם נותנת מנוחה ושלוה למנהיגיה הכושלים פעם אחר פעם.

    הא!!!!!

    ציבור יקר זה לא אומר אם בחרתם פעם ב 4 שנים בזה נגמר תפקידכם הדמוקרטי הבחירה היא על תנאי שאם הנבחרים ממלאים את תפקידם כפי שהוגדר בפתק אבל משסטו מההבטחות יש ויש להפגין עד כדי התפטרות הממשלה . זו דמוקרטיה


    אני , למשל ,בשוק שזהו הממונה על בטחוננו.
    הוא צריך לעוף מהתפקיד הגדול מאוד עליו וחוץ מזה מה לשלום עכשיו ולבטחון ישראל .

    ממתיי איש שלום עכשיו צריך להיות ממונה עלמ בטחון ישראל?

    כתבנו כבר בשבועות האחרונים שהוא לא מתאים ועכשיו מה?
    איזו מדינה מסוגלת לתת לאיש כזה ללמוד להיות איש בטחון על חשבון בטחון ילדינו ותושבינו?

    עכשיו אני בטוח שאדוני עוסק בלהקים וועדה שתמצא איזה חייל צהל אשם בפעולה הזו.

    למה אתה לא נכנס בהם לעזאזל ? ראה בוש נכנס במדינה ענקית שלמה והרס את יסודותיה תלמד משהו.

    אל תלמד על חשבוננו תתפטר כבר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא לשתוק יותר!

    ליטל, 26/06/06 09:22

    צריך להגיב בצורה הכי חריפה שיכולה להיות! להפיל עליהם עוצר,חבל שאי אפשר לחסל את העם המתעלק הזה אחת ולתמיד..

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    החמאס מתנהגת בצורה אחרית יותר מישראל

    רז, 26/06/06 09:20

    חמאס מדבר על רגיע והפסקת שפיכות הדמים בעוד שישראל מדברת על הסלמה וכיבוש עזה וכל זה אחרי שלנו נהרגו שני חיילים ולהם 30 אזרחים בהם 10 ילדים..
    כמה שישראל מכוערת...

    הגב לתגובה זו

    • רז אתה פשוט מטומטם !!

      אורי, 26/06/06 09:38

      החמס נישאר אותו חמס שהמדניות שלו היא הרג יהודים ללא הבחנהילדים נשים וטף הזיכרון שלך קצר מאוד

      הגב לתגובה זו

    • תגיד...למצוץ אתה יודע? (ל''ת)

      סמהדנה, 26/06/06 09:55

      הגב לתגובה זו

    • תשמע איך אתה מדבר

      שלום, 26/06/06 09:55

      תשמע איך אתה מדבר מרוב יפות הנפש שלך אתה רוצה להשאיר את נהחייל בעזה לך אתה לעזה למחבלים המסכנים תעזור להם

      הגב לתגובה זו

      • שלום, הרי אתה צריך להבין שהכותב הוא ערבי מעזה ומתחזה לרז ולא רמזי. (ל''ת)

        תגובה לשלום, 26/06/06 10:27

        הגב לתגובה זו

    • חתיכת פסיכופת (ל''ת)

      שפוי, 26/06/06 10:04

      הגב לתגובה זו

    • אינך רז אלא ראזי מאיזה כפר ערבי שלידתו וגדולו מומנו מהביטוח הלאומי (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 26/06/06 10:09

      הגב לתגובה זו

    • רז= אוייב העם היהודי (ל''ת)

      נחמן, 26/06/06 10:12

      הגב לתגובה זו

    • קוראים לך רז או ראמזי? אתה מתבייש במוצא שלך ובצדק. (ל''ת)

      א.ד., 26/06/06 10:25

      הגב לתגובה זו

    • גם בפני בחורות יהודיות אתה מציג את עצמך רז או רמזי? (ל''ת)

      לרמזי הערבי, 26/06/06 10:26

      הגב לתגובה זו

    • השמאלנים האלה מגעילים את הנשמה

      א, 26/06/06 10:41

      הם ימכרו את אמא ואבא שלהם בשביל חומוס ובקלאוה ב 10 מהערבים

      הגב לתגובה זו

    • רזי,אתה צודק לצערי (ל''ת)

      יואל לרנר, 26/06/06 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ----הצעות לפעולה - שינוי כללי המשחק------

    עופר, 26/06/06 09:13

    לפני שאתם קוראים , זה לא מיועד לשמאלנים קיצוניים , חבל על הזמן שלכם , מיועד רק לאנשים ששמים את העם שלהם בסדר עדיפות ראשון.

    1. יודעים מי החוטפים/מתכננים ? לחטוף את בני משפחתם - אותם נסכים לשחרר בתמורה לחייל - לא אסירים , הם ישוחררו באותו מצב שבו החייל יחזור אלינו
    2. לחטוף כמה מנהיגים שלהם
    3. במקרה מוות של החייל - להרוג אותם

    לאחר סיום הפרשה ועד לעצירת כל פעילות טרור (קסמים):
    1. לנתק את עזה מחשמל
    2. לנתק קווי טלפון
    3. לנתק גישה מהים ומהמעברים
    על כל קאסם שנוחת - לירות חזרה ג''כ טילים ללא הבחנה אל האזור ממנו נורו , כן ילדים - לא ילדים - זאת מלחמה , זוהי תגובה שכל מדינה שפויה הייתה מגיבה בלי התנצלויות
    מצידי שיגידו שזה לא צה''ל הגיב אלא להמציא ארגון טרור יהודי , רוצה לומר , לכם מותר לשחק בפרצוף כפול - גם לנו
    אתם תעצרו את ארגוני הטרור שלכם - גם אנחנו , לא תעצרו ? מה לעשות גם אצלנו יש אנשים (לדוגמא משדרות) שנוקמים (רק שהטילים שלנו קצת יותר טובים)

    תזכרו
    לפני הנסיגה מלבנון אמרנו שנגיב ביד קשה על כל אירוע , נחטפו החיילים ומה עשינו ?
    לפני הנסיגה מעזה אמרו אותו דבר , עכשיו תהיה לנו לגיטימציה להגיב וכו' , כנ''ל - אנחנו מלמדים את הערבים ואת העולם שהכל דיבורים ובעצם משדרים חולשה שמזמינה עוד טרור מצד הערבים ועוד לחצים מצד העולם - לא רק שלא הורדנו ברמה הדיפלומטית את הלחצים - רק הגברנו אותם
    בדיוק כמו אותה אישה מוכה שלא עושה כלום נגד בעלה המכה
    ככה עובד הטבע - החזק (ולא הצודק) - שורד

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      א.א., 26/06/06 09:35

      הלוואי וכולם יתעשתו ויבינו שרק ככה הדברים ישתנו פה. נמאס מהשלומיאליות הזו - המרחם על אכזרים סופו שיתאכזרו אליו. איפה צה''ל החזק שכל העולם מעריך ? לא יאומן מדינה ששולחים אליה קסאמים ופה שותקים- מציאות מעוותת! איך זה שלא כולם רואים את ז? פשוט צוחקים לנו בעיניים. ראינו מה ארה''ב עשתה בעירק על מציאות שלא הייתה קשורה אליה כלל אז לגבינו מה????

      הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין, הבעיה שאת ההחלטות מקבל פה השמאל החלשלוש (ל''ת)

      צ'ומפי, 26/06/06 10:14

      הגב לתגובה זו

    • חשוב לקרוא - גם לפרץ שלומד להיות שר בטחון (ל''ת)

      אחד שמבין, 26/06/06 10:38

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בהחלט

      א.מ, 26/06/06 10:44

      אתה צודק בהחלט

      הגב לתגובה זו

    • נכון!!! (ל''ת)

      אור, 26/06/06 10:56

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט ושרי הטיפשות תקראו את דבריו תלמדו ותשננו!!!

      ציוני גאה, 26/06/06 11:02

      אמן, כן יהי רצון...

      הגב לתגובה זו

    • אבל זה מה שעושים במאחזים. וכעונש מפנים אותם

      חיים, 26/06/06 12:00

      החברה מהמאחזים למדו על בשרם שהבגצ לא נותן לצהל להגן עליהם, כן על ידי הרתעה. הם סבלו מהתנכלויות מפיגועים מזריקת אבנים. הם הגיבו על זריקות אבנים בזריקות אבנים. על פיגועים בהשתלטות על שטח. על בעיות על ידי כניסה לכפרים והתפרעות. על כבישת הקרקעות עי הערבים בעקירת זיתים. וזה עבד.
      דוגמא: יצהר ישוב קרוב לשכם ללא גדר מאידיאל מתעקש לא לתת לצהל להגן מתוך הישוב ומגינים בעצמם. לפני כמה שנים היה בסביבה פיגועים וזריקת אבנים. כיום אף אחד לא מעיז להתקרב לא לעזור ולא לכביש מתחת. סליחה לפעמים שמאלנים נותנים להם להתקרב. דוגמא לנחיצות של המאחזים, אירוע לא מזמן בו הם זיהו חשודים ממצפה יצהר שנעים ליד הכביש, הם הודיעו לצהל שתפש אותם עם נשק
      יש 4 מאחזים שלפי התקשורת (אני מניח שעם שקרים) לקחו את החוק לידים ומגינים על עצמם. אין מוסרי מזה בעולם, כפי שאמרת אנו במלחמה ויש אויב.
      אלא שדווקא בגלל התושיה והמוסר האמיתי שלהם, (להבדיל מהמוסר הנוצרי אירופאי של הבגצ) הם תחת איום מתמיד של הצקות של המשטרה, ושוב עומדים לגרש אותם מאדמתם.
      במקום שהמדינה ובגצ ילמדו בהם, הם פוגעים בהם.
      במקום שצהל יודה להם וילמד, צהל נלקח בכפיה לגרש אותם ולהרוס את בתיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש שמועות על פיחות קרוב והאירועים

    ד''ר רועי לרנר, 26/06/06 09:10

    הנוכחיים הם רק להסוואתו

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    טיפול בפלסטינים כמו שצריך

    יוסי, 26/06/06 09:05

     אם אולמרט היה מטפל בקסאמים כמו שצריך אז פיגוע כזה לא היה יוצא והוא ושר הביטחון המיתלמד אשמים בהכל שיגמרו את כולם למה הם מחכים ארה‎''‎ב במצב כזה היתא מחסלת אותם לצמיתות בדרך שהיא רוצה פחדנים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מגודל האיומים של הממשלה אפשר לדעת

    אהוד עומרי, 26/06/06 09:02

    שכנראה הם לא יעשו כלום כרגיל.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הקונספציה השגויה

    אחד העם, 26/06/06 08:59

    יש לשנות מיסודה את החשיבה בנוגע לשבויים וחטופים. יש להסתכל על התמונה הכוללת ולראות מה עדיף בתמונת המצב הלאומית: שחרור חטוף תמורת מחבלים אסירים שיגרמו לאחר שחרורם למאות הרוגים ישראלים, או פעולה צבאית מהירה וכואבת שתגבה מחיר דמים גבוה מאד מן הפלסטינים וכן תראה שפעולת חטיפה אינה עוזרת להם. בקונספציה הנוכחית אנחנו שבויים של עצמנו, יורים לעצמנו ברגליים ומביאים תוצאות הרות אסוםת (ראה החל מעיסקת ג,יבריל ואילך). ודבר אחרון, יש לפטר מיידית את שר הבטחון הכושל ביותר שהיה למדינת ישראל ''החבר'' פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • מה היית אומר אילו זה היה חלילה

      טל, 26/06/06 09:58

      בנך? גם אז היית אומר את אותם דברים?


      ד''א- מסכימה איתך לגבי כשלונו של פרץ כשר ביטחון.

      הגב לתגובה זו

    • אסור להפקיר אותו וגם אסור לעשות הסכמים

      עשד, 26/06/06 12:03

      בדרך כלל החלפת שבויים בארץ הם מאות עבור אחד, אסור שיהיה ככה. או הסכם הגיוני או בלית ברירה פתרון צבאי כואב ככה גם לא יעיזו פעם הבאה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בלה- בלה-בלה...או בוקרה פיל מישמיש... (ל''ת)

    משה מ,,,, 26/06/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    במקום להילחם-יש ללמוד תורה ולהתפלל (ל''ת)

    הרב שאול מייזלי, 26/06/06 08:55

    הגב לתגובה זו

    • כן, יא מפגר - אולי גם לגרד בתחת (ל''ת)

      דולפין מרושע, 26/06/06 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מתכנסים לאירופה הקלאסית בצנצנות אפר (ל''ת)

    גבלס, 26/06/06 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ההתנתקות מתפוצצת לכם בפנים. (ל''ת)

    כבשה מבהירה, 26/06/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עד מחר הם יחזירו את החייל!

    צביקה, 26/06/06 08:53

    אם לא, אני בטוח שזה יהיה הסוף
    שלהם, אני לא בטוח, אני יודע!

    הגב לתגובה זו

    • דמו של החייל על ידי אלי מויאל!!!

      רפי הסמולן, 26/06/06 09:12

      הכל בגלל יללותיו ובכינותו הימנית

      הגב לתגובה זו

      • דמו של החייל על ידיהם של אנשי השמאל שהפקירו את הדרום למרצחים (ל''ת)

        יואל, 26/06/06 09:32

        הגב לתגובה זו

      • רפי אני מבין שאתה הייתה מחכה לאסון. (ל''ת)

        אלעזר, 26/06/06 09:42

        הגב לתגובה זו

      • מוטציה מפחידה שכמוך. תת-אדם. (ל''ת)

        עמיחי, 26/06/06 09:54

        הגב לתגובה זו

      • תל שבע,אתה בוגד בביטוח הלאומי שגידל אותך ! (ל''ת)

        בשם בן גוריון, 26/06/06 10:12

        הגב לתגובה זו

      • דמו של החייל עחל ידי שרון אולמרט ופרס (ל''ת)

        שלמה הלוי, 26/06/06 10:15

        הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח? במה? במילים של אולמרט-פרס? חחחח... (ל''ת)

      לא נאיבי, 26/06/06 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    להפסיק שידורי המונדיאל לאות אבל

    יעל לביא, 26/06/06 08:52

    על חיילינו הזכים שמסרו נפשם על קידוש העם והארץ השלמה

    הגב לתגובה זו

    • אני תומכת ב- 10 אצבעות, אך נראה לי שהמדינה מזמן עברה לגל אחר של רק (ל''ת)

      כסף, כסף תרדוף, 26/06/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הארועים האילו הם מסווה לפיחות

    ד''ר רועי לרנר, 26/06/06 08:51

    קרוב של 40% בשקל!!

    הגב לתגובה זו

    • בואנה קח את הכדורים הכחולים ותירגע. (ל''ת)

      מישלין, 26/06/06 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    קשה לומר את זה, אבל החייל שייך להיסטוריה!

    שרון, 26/06/06 08:43

    הבחור שנחטף שייך להיסטוריה,
    בעוד יומיים הכל ישכח ורק המשפחה
    תישאר עם האובדן!

    אז תישכחו כבר קרציות,
    זה בדיוק מה שהממשלה רוצים מאיתנו
    שנישכח!

    יש לנו את יום הזיכרון בשביל ליזכור.

    צבא הגנה? לישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גוף של קצינים פוליטיקאים

    לוחם לשעבר, 26/06/06 08:42

    צה''ל נהיה גוף של קצינים פוליטיקאים חסרי מעוף שרק דואגים לקידומים אישיים.. מנופחים בגאווה עצמית.. ובעלי ראייה צבאית מקבילה לזה של מיקי בוגנים.. נגמ''ש דמה.. זה היה המענה שלהם להתרעה... אייי.. איפה הימים שמפקדים בצה''ל היו באמת האנשים הטובים של צה''ל ולא סתם רובוטים שנגררו לתפקיד כי השפויים והאינטיליגנטים לא רצו לחתום קבע.. ואפשר להבין...

    איך אפשר להעיז ולטעון שלא היה מחדל? ברור כשמש שהפעולה נעשתה על מנת לחטוף חייל.. אם היו רוצים לבצע ספירת גופות היו פשוט נכנסים לקיבוץ, רוצחים עשרות ומשתלטים על עוד עשרות בני ערובה.. הרי הם כבר איגפו באין מפריע את כל אמצעיי ההגנה והכוחות בשטח.. אף אחד לא היה עוצר אותם.

    איך אפשר לטעון שלא היה מחדל אם לא היה כוח בחיפוי אחורי על הטנק ?הרי ידוע לכל מ''כ בצה''ל שיכולות הלחימה של טנקים לטווח הקרוב הם כמעט אפסיות בטח ובטח כשהוא נייח.. בגלל זה תמיד מצמידים חיפוי חי''ר לאחור אליו.

    איך אפשר לטעון שלא היה מחדל אם החטוף (שכל תקוותי שיוחזר בשלום.הביתה) והחטופים צעדו לאחר האירוע כ700 מטר באין מפריע חזרה לשטחי הרשות?? להזכירכם הוא פצוע (בתקווה שרק קל) הם לא נתנו ספרינט אדיר.. אולי ריצה קלה.. אי אפשר לסחוב פצוע חטוף ביותר מריצה קלה..

    איך אפשר לטעון שלא היה מחדל אם כל לוחם היום עומד המום ושואל.. איך..איך לא מסיקים מסקנות מאירועי עבר? הרי הפעולה הזאת לא שונה בהרבה מאחרות... כבר מספר פעמים הם חדרו למוצבים דרך מנהרות בליווי ירי נ''ט ומרגמות..

    ואיך אפשר לטעון שלא היה מחדל אם צה''ל מתרץ כאן שלא היתה התרעה.. ואללה יופי.. צה''ל טוב כשהוא יודע שעומדים לתקוף אותו.. אבל אם חס ושלום לא שלחו לחלוץ ס.מ.ס לפני, אז אף כוח בשטח לא מסוגל לתפקד... אין מסוגלות למענה מיידי מצד פריסת הכוחות ואיכות החיילים באותה גיזרה כנראה.

    אוליי הבעיה היא בכלל שהקצינים מסורסים כדרך קבע ע''י פוליטיקאים שלא נותנים להם לנשום?הרי היום כל כדור תועה ''מזכה'' קצין במשפט לדין.

    היה מחדל.. עדיין קיים המחדל.. ולצערי גם יימשך המחדל..
    לוחם לשעבר , באותה גיזרה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להחזיר את גלעד הביתה

    שמואל, 26/06/06 08:38

    בשלב ראשון להפסיק להם את הספקת החשמל.
    לא יעזור - להפסיק את הספקת המים.
    לא יעזור - להכנס עם כוחות.

    הגב לתגובה זו

    • , 26/06/06 08:57

       את זה גם אני רציתי ליכתוב אבל ממשלה פחדנית כזאת לא תעשה את זה עד שהערבים יפגעו באחד שיושב שם חס וחלילה

      הגב לתגובה זו

    • הפסקת חשמל לערבים

      יוסי, 26/06/06 08:59

       את זה גם אני רציתי ליכתוב אבל ממשלה פחדנית כזאת לא תעשה את זה עד שהערבים יפגעו באחד שיושב שם חס וחלילה

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    צודקים תגובות קודמות

    מזועזע, 26/06/06 08:36

    חייבים לרסק את הטרור מהגדולים שבהם ועד לקטנים לא להשאיר מהם שריד ופליט אז אולי יבינו ויפנימו שדרך הטרור ושפיכות הדמים היתה מיותרת

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    החייל הזה לא יחזור הביתה, מדינת ישראל היא חרא של מדינה

    א, 26/06/06 08:33

    מינו פופאי לשר ביטחון ועכברוש לראש ממשלה מזה לא יכול לצאת שום דבר טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל על הזמן תתחילו לעבוד (ל''ת)

    פקק תנועה, 26/06/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הימין רוקד על הדם!!

    רז, 26/06/06 08:27

    מה אכפת לו מהחייל החטוף מה אפת לו מהחיילים שיהרגו מהכנסה של צהל שהם מצצדדים ,אני כבר לא מדבר על ילדים פלשתינים,העיקר לראות עוד דם עוד סבל עוד דמעות..
    מה אתם חושבים אנחנו הרבה יותר טובים מהם,אנחנו חיות בדיוק כמוהםתהרגנו כ-30 אזרחים בשבועים ביגל זילזול מקוממם בחי הפלשתינים

    הגב לתגובה זו

    • כן, הרבה יותר טובים!

      צביקה, 26/06/06 08:36

       

      הגב לתגובה זו

    • צודק. פירוק המאחזים - התשובה השמאלנית ההולמת ת'מצב. (ל''ת)

      אמרנו לכם, 26/06/06 08:49

      הגב לתגובה זו

    • תושבי שדרות היללנים-הכל באשמתכם

      נחמן פרקש, 26/06/06 08:53

      ידי אלי מויאל טובלות בדם החיילים

      הגב לתגובה זו

      • שימו לב !!! :כך עובד מוח שמאלני

        לך תתאשפז, 26/06/06 10:59

        לא הפלסטינים אשמים ,לא החמס אשם,רק אלי מויאל שכבר 3 שנים תחת קאסמים הוא הוא הוא האשם !!

        לך כבר לאשפז את עצמך -חולה נפש.

        הגב לתגובה זו

    • רז אני ימני הרוקד בזכות אידיוטים שמאלנים המנהלים את מדינתי. (ל''ת)

      :-) רוקד עם זאב, 26/06/06 08:54

      הגב לתגובה זו

    • 1000 פלסטינים שחוטים כל רבע פצוע (ל''ת)

      זה המחירון, 26/06/06 08:56

      הגב לתגובה זו

    • רק הכנעת הפלסטינים תביא שלום (ל''ת)

      יודע, 26/06/06 08:57

      הגב לתגובה זו

    • והשמאל שותה את הדם!

      נאור, 26/06/06 09:33

      ממשיכים להוביל אותנו לתהום ...

      הגב לתגובה זו

    • ואני מציעה שכאות הזדהות עם הפלשתינים תלך לגור איתם

      ל, 26/06/06 10:04

      ויפה שעה אחת קודם

      הגב לתגובה זו

    • שמת לב שבאותה התגובה את רוקד על דם פלסטינים?

      שונא שמאלנים, 26/06/06 10:17

      חוץ מזה, אם האירוע היה קורה בשומרון כל השמאלנים היו קופצים ומאשימים את המתנחלים בצרות העולם מעידן הקרח ועד מלחמת העולם ה2.

      הגב לתגובה זו

    • די כבר רז, תתחיל לנקוב בשמך האמיתי - ראמזי. (ל''ת)

      לראמזי הערבי, 26/06/06 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אי אפשר להעמיד את אולמרט לדין. מתקיים בו (ל''ת)

    סעיף 34ז' לחוק, 26/06/06 08:23

    הגב לתגובה זו

    • אין לו אחריות פלילית. חרש, שוטה וקטן (ל''ת)

      אהוד ברדק, 26/06/06 08:39

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק מבחינה משפטית, מבחינה מעשית שמים כאלו בארגז חול. (ל''ת)

        הגננת שולה, 26/06/06 08:56

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט ופרץ ליצנים והבטחון שלנו בידיהם איזה קטסטרופה (ל''ת)

    מיכאל שדרות, 26/06/06 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    על חטיפת החייל- יש לגבות מחיר של מאות הרוגים.

    דנה, 26/06/06 08:15

    המאזן צריך להיות ברור.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המאמץ העיקרי

    בני, 26/06/06 08:13

    מה הקשר, צריך לפגוע בהם בלי שום קשר בצורה הכי כואבת ולא להיות יפי נפש.
    להם 24 שעות,
    היום 48 שעות ומה בעוד יומיים.
    הרי זה ברור שהם לא ישחררוו אותו.
    עד שנעשה משהוא הוא יוברח ללבנון

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עזוב אותך אודי, פשוט תפנה את שדרות- בטוח יהיה יותר טוב!

    צביקה, 26/06/06 08:12

     

    הגב לתגובה זו

    • tאלי מויאל-דם החיילים על ידיך הליכודיות! (ל''ת)

      סמולאן מסריח, 26/06/06 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצעתי להנייה לקחת בתמורה את חברי הכנסת (ל''ת)

    הוא לא רוצה, 26/06/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • להוריד את הנייה עכשיו לחסל אותו (ל''ת)

      א, 26/06/06 08:52

      הגב לתגובה זו

    • להעביר לפלסטינים את ביילין ואת פרס בתמורה לחייל

      אורן, 26/06/06 09:46

      ממילא הם דומים להם בדעותיהם, אז שיערב להם, וכבונוס הם יכולים מצדי לקבל גם את דנה ועליזה אולמרט.

      הגב לתגובה זו

      • לא רק אותם,את כל הממשלה האיוולת הרצחנית הזו (ל''ת)

        בשם בן גוריון, 26/06/06 10:19

        הגב לתגובה זו

      • מסכים בהחלט ! (ל''ת)

        hgec, 26/06/06 10:53

        הגב לתגובה זו