• 87.

    צודק בהחלט!!

    דודי, 30/06/06 10:33

    איך מדינה נותנת לכלומניק כמו עמיר פרץ להיות שר הביטחון כשיש לנו נבחר ציבור בדמותו של פרופ' אלדד שכל כך הגיוני, וכל כך חכם ובעל השקפת עולם בנויה יסודית ונכונה.
    שניים כמו ח''כ אלדד בממשלה, והערבים בשקט מופתי !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אני קוראת את התגובות של השמאל ונקרעת מצחוק , ברור מאליו שאלו

    רוני, 27/06/06 13:33

    תגובות של לוזרים שטעו בגדול, אז פשוט תמשיכו כי זה נורא משעשע, ''רוקד על הדם'' על דוד שלו וסבתא שלו, מדובר באדם מדהים, וככל שתכפישו כך רק תדגישו, עד כמה שהוא חכם וצודק.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עמוס גלעד - שוגה סדרתי בהערכות מודיעין

    כנרת, 27/06/06 09:00

    לא פעם ראשונה שעמוס גלעד טועה או מוסר הערכות בלתי נכונות. הוא גם תמך בלהט בנסיגה מציר פילדלפי.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    צודק מאד

    משה גוטמן, 27/06/06 08:40

    ח''כ אלדר צודק מאד במאמרו ובקביעותיו מעבר לכל שקול פוליטי.

    עם שמעמיד בראש ממשלתו נהנתן שחצן שאפילו בניו לא שרתו ואינם משרתים בצ''הל ובראש מערכת הבטחון שלו אדם שמה שעשה בחיים היה להשבית מפעלים אל יתפלא שמהר מאד הגענו למצב בו אנו נמצאים ברגעים אלו.

    אם חפצי חיים אנו את הממשלה הזו יש להעביר מן העולם וטובה שעה אחת קודם.





















































































































    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עמוס גלעד לא אמר את הדברים שמייחס לו אריה אלדר. (ל''ת)

    רון, 27/06/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    100% RIGHT (ל''ת)

    rani, 27/06/06 07:32

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הפסדת בבחירות שב בשקט (ל''ת)

    גיל, 27/06/06 04:48

    הגב לתגובה זו

    • גם בגין הפסיד עד 77 (ל''ת)

      נאור, 27/06/06 07:49

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בחירות כאשר הבן אדם צודק??! (ל''ת)

      לא מבין, 27/06/06 07:57

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    תרופות מיידיות לסרטן מתקדם וממאיר

    המתבונן העצוב, 27/06/06 03:23

    חטיפות של פונקציונרים פלשתינאים משמעותים, על מנת ליצור בנק לצרכי חליפין. שהרי בטוח שיהיו בקרוב עוד חטופים ישראלים, אם לא נשדר הרתעה מספקת.
    כמו כן הריסה מסיבית של בתי מימשל פלשתינאיים. במקביל להודיע על התחלת הוצאות להורג של אלו מהמרצחים הפלשתינאים שלמעשה היו מוצאים להורג, לו היה ניתן להוציאם במסגרת הרשעה בדין הצבאי, או האזרחי. ויפה שעה אחת קודם.
    כמובן שיש להגביר את פעילות חיל האויר ולפעול עם יד קלה על ההדק, כולל הפצצת תשתיות. (בעניין זה, כדאי לקרוא גם את מאמרו של גיל קול בוואלה).

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הוא צודק באומרו כי ישראל לא צריכה להתגונן אלא להרתיע. אבל...

    ברק, 27/06/06 02:53

    היציאה מעזה הייתה נכונה וחכמה. היא חסכה וחוסכת הון עתק על הוצאות בטחון, את שלומם של חיילים רבים ואת הביקורת הבינלאומית.

    אה כן... היא גם משחררת שליש משטח הרצועה שהיה נתון בידיי המתנחלים לטובת ריכוז האוכלוסין הצפוף בעולם ומסיימת את הכיבוש הנאור שלנו על עזה.

    הרתעה ניתן להשיג ללא כיבוש. מספיק לנתק לכל עזה את החשמל ולהחזיר אותם לימי הביניים. זה אפילו לא עולה דבר ותוך שעה החטוף בבית.

    הגב לתגובה זו

    • האמירה שלך מעידה על מי שאתה

      נו... באמת, 27/06/06 09:09

      עצם זה שהנימוק הראשון שלך הוא כלכלי לא אומר הרבה דברים טובים לזכותך, מטרת משרד הבטחון הוא לא לחסוך באמצעים פיננסים כי אם לשמור על בטחון אזרחי מדינת ישראל גם אם הדבר כרוך בהוצאת מיליארדי דולרים.

      בהקשר להומניות- אי אפשר להיות דו פרצופי ולאמר שכל הכבוד שהפסקנו את ה''כיבוש'' בעזה ובאותה נשימה לדרוש שיסגרו להם את החשמל- אותם פלסטינים שמחוברים למכונות הנשמה וימותו כתוצאה מכך לא יעריכו אותך רבות על הרגש ההומניטרי שלך וגם לא העולם שבגללו יצאת מעזה

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 27/06/06 02:47

    אצלנו בכפר נמאס כבר לשמוע את האופורטוניסט הזה רוקד שוב על הדם.
    לא נשכח לו : בהיותו קצין רפואה בתקופת מלחמת יום כיפור שלח חייל שלקה בהלם קרב בחזרה לחזית הסורית שם נהרג.
    האדון אלדר, רופא ללא נשמה, שלח חייל אל מותו כיון שחשב שהוא מתחזה.

    הגב לתגובה זו

    • הוכחות? (ל''ת)

      נאור, 27/06/06 07:52

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אלדד, אמן ותהיה רוה''מ

    מורן, 27/06/06 02:06

    זה החלום שלי ואני חילוני סטלן שאוהב את החיים בדיוק כמו השנקינאים השמאלנים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ציר הרשע=סוגדי עגל השלום+נכנעי הטרור+עוכרי אי+בגץ+בצלם+שלטון מושחת (ל''ת)

    ציר הרשע=סוגדי, 27/06/06 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תצביעו שוב לחברת קדימה בע''מ...

    אבי, 27/06/06 01:44

    רציתם קדימה רציתם גמלאים רציתם עבודה קיבלתם אותם ובגדול, עכשיו שבו בשקט עד הבחירות הבאות ואולי עם קצת מזל תתמלא גולגולתכם בקצת מיץ שכל.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לשוב לגוש קטיף ט.ל.ח. (ל''ת)

    דוד, 27/06/06 01:09

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הביום המושלם

    שמחה, 27/06/06 00:23

    סופסוף יש לנו ממשלה אזרחית כמו
    בכל העולםהחפשי,ונפטרנו מהחונטה הצבאית אז יורדים עליהם
    אף אחד לא מוכן לגעת בפרה הקדושה,שלטונות הצבא!!!בסופו של
    דבר הם אשמים בביזיון.אני לא מוציא מכלל האפשרות שזה ביום של הגנראלים להשיג יותר תקציב,ולעלות לכותרות שבלעדיהם אי אפשר

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    is this true? thousands of rockets?

    me, 26/06/06 23:50

    According to Eldad. thousands of rockets were fired on Sderot and near by cities. is that true or just another propaganda that in few weeks from now going to be quoted as a fact. in all honestly i don’t know the answer but when someone say thousands rather then accurate number i tend to believe he is just MITLAHEM.
    This is how you lose credibility ….
    To the most part I agree with the writer but inaccuracies gives me doubts over doubts ….

    הגב לתגובה זו

    • הם סבלו לא רק פינוי כי אם 5000 קסאמים

      מגיב1, 28/06/06 00:10

      כן, המספרים נכונים.מתייחס למספר הטילים על גוש קטיף בלבד עד ה''התנתקות''.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אלדד בזכותך בחרתי בבחירות האחרונות (ל''ת)

    עירית, 26/06/06 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אריה אלדד, אתה ראש הממשלה הבאה. יש לי חושה כזאת (ל''ת)

    אחלה תורים!, 26/06/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    צודק, אבל העם חרש ועיוור.

    יוסי, 26/06/06 22:28

    בסוף המוסלמים ישכנעו את השמאלנים להילחם. חכו בסבלנות.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא לשכוח: שרון האשם הראשון! (ל''ת)

    בוזי, 26/06/06 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אל תשכחו שאולמרט נתן להם 950 רובים...

    ירון, 26/06/06 21:29

    זה מאוד עזר לביטחון ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צודק ב100 אחוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דוד, 26/06/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אלדד, הבעיה היא שאנשים אדישים מכדי להתעמק באמת. תעשה משהו (ל''ת)

    בן, 26/06/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אל תאמר ''שר בטחון'' אמור ''סר הבטחון מישראל'' (ל''ת)

    פרצה, 26/06/06 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פרופ' אלדד, הנך צודק, לצארי הרב, ב-100%! (ל''ת)

    רפאל, 26/06/06 20:08

    הגב לתגובה זו

    • חוב''תי הא?! (ל''ת)

      קוקו, 27/06/06 01:53

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חזרתי.

    המאמין, 26/06/06 19:12

    כל מי שלא תמך בנתניהו מתפוצץ עכשיו מבפנים ומכה על חטא.
    נתניהו מנהיג עם ידע חזון ניסיון וראש הממשלה הבא תוך פחות משנתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צודק 100% (ל''ת)

    תל אביב, 26/06/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה לעשות, צודק! (ל''ת)

    אלעד,ראשל''צ, 26/06/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ניכרים דברי אמת! (ל''ת)

    משה, 26/06/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    קישקשתא

    ציון, 26/06/06 17:59

    מזל שהוא לא מאשים אותם גם בצליבת ישו,
    מרוב ברבורים הוא כבר לא מבדיל מתי צריך גם לנעול את הפה,

    הגב לתגובה זו

    • קשקשת עלובה

      מעוצבן, 28/06/06 00:13

      במלים אחרות אמרת לו שלא יבלבל אותך עם עובדות....

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אלדד, דברי אמת (ל''ת)

    יהודיה, 26/06/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מאכילים ומשקים את תוקפינו

    ירון, 26/06/06 17:11

    רק במדינת היהודים מסוגלים להחריב ישובים של אזרחים מועילים (חקלאים מוכשרים, אנשי צבא וחינוך), ולתת את השטח והשליטה לאויבים כדי שיוכלו למרר לאזרחים נוספים את החיים. ותוך כדי הפארסה הקולוסאלית, רצח חיילים והתעמרות באזרחים, ממשיכים לספק לאויבים מים וחשמל ללא תמורה. נשאלת השאלה - האם הנהגת המדינה בליווי התקשורת ובתי המשפט גמרה אומר לחסל אותנו? והשאלה היותר קשה, איך בכל בחירות מצליחים ספין דוקטורים למינהם לטמטם למאות אלפי אזרחים את המוח כדי שיצביעו שמאל?
    תתעוררו לפני שיהיה מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אלדד,ביבי,ליברמן ושות' הם צודקים ב100%

    המנתח מוחות, 26/06/06 16:53

    קבלנו ממשלה בראשות אולמרט שמאלני שאוהב להסתובב סביב העולם,מתעצבן על שיבושים בתכניות המשך מסע סביב העולם,מתעצבן על עמיר פרץ חובב שביתות,לא מבין את פלסטינים למה הם לא שובתים?,שימון פרס לא אהב את תושבי שדרות,רואה שהם אספסוף מתחת לכבודו.צריך להתעלם.שרת החוץ לבני חני סתם מדברת המון ומסדרת את שיער כל הזמן וכועסת על ספר שלא מצליח להעמיד את שיער במקומה.יורדת על השגרירים הזרים באיומיה..,רמטכ''ל רגיל לטוס מלמעלה,עכשו הוא על קרקע ולא יודע איך לטפל בפלסטינים,כי קשה לו ועדיף לטפל במתנחלים. מפכ''ל קראדי עסוק בהגנה על עצמו,כועס על משפחת פריאנן לא עוזר לו להתמודד מול ועדת זיינאן.
    חמאס,פת''ח,ג'יהד איסלם,צבא איסלם,ערבים ישראלים ויהודים שמאלנים זועקים בשיתוף תקשורת שמאלנית על הריגת משפחת ילדה, לא זועקים על חייל שליט נחטף. פשוט נאלמים,מחכים לשעת כושר, כשצה''ל יכבוש את עזה ויעשה טיהור מבית לבית.יבצע מעצרים,יהרוג את המתנגדים ,הם יצעקו ויבקשו עזרה מעולם שצה''ל הורג אותם בלי אבחנה.
    ואולמט ושות שמאלנים ימהרו להפסיק את פעילות צה''ל.
    פלסטינים ושות' ינשמו לרווחה בחגיגת בשיגור טילי גראד וקאסם לשדרות,אשקלון. שמאלנים יאשימו את צה''ל..סיפור חוזר וחלילה.
    הפתרון הוא: למחות את עזה מהמפה בפצצה אטום קטנה,או פצצת נורטון וזהו. זה לוקח כמה שניות,לפני שהעולם יגיד אה..
    אח''כ ישראל תוכל להגיד שזה טעות ממצערת.
    אבל החזרנו לנו כוח הרתעה....
    המבין יבין!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הלוואי והיית ראש הממשלה שלנו ולא שמאלמרט.... (ל''ת)

    ציונית, 26/06/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מערכת מאורגנת

    רואה נכוחה, 26/06/06 15:57

    כינויי הגנאי, ההשמצות, הסילופים זה סימן ההיכר של השמאל ההזוי.

    אןי התייחסות עניינית אחת לתאור העובדות ולהתייחסות של אריה אלדד.

    האם ההתייחסות המתלנמת הנה מאורגנת? האם היא ספונטנית כפי שלהקת צבןעים יודעת להתנפל במאורגן על יצורים מתאימים ?

    אין מנוס - קיימת ברית סמוייה והבנה גלוייה בין אנשי השמאל המשחרים לפתחה של הרשות לבין , החמס ואבו עאבאס .

    שר הבטחון וראש הממשלה אינם כשירים לתפקידם - ריקודי הבטן של אולמרט מול מוברק מציחקים עד עכשיו את משרדי החוץ בעולם.

    הצמד חמד שבוי בהבטחותיו ההזויות ויהודים יישחטו.
    הסכנה האמיתי - הם יגררו לתגובות בלתי שקולות -ראה הפשטת המחבלים בכלא יריחו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אלדד יקר,העם הזה ברובו הרדוד החליט לשלוח יד בנפשו-חבל על האנרגיה! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 26/06/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אריה כל הכבוד, תמשיך

    אמיר מרבך, 26/06/06 15:28

    אריה כל הכבוד, תמשיך בפועלך וכולנו תקווה שמתי שהוא ועדיף בקרוב יתפכחו היהודים בא''י יבינו את הטעויות שעשה ועושה הממשל ואם לא יהיה מאוחר מדי אולי גם נצליח לתקן.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להחליף את העם, רק מעטים חושבים כאלדד. (ל''ת)

      חיליק, 26/06/06 16:23

      הגב לתגובה זו

      • אבל אלדד מציג עובדות,לא דעות

        ג'ון, 27/06/06 01:33

        האם רוב העם מתעלם מעובדות?
        ואני אענה לעצמי:כן,רוב העם מעדיף לעצום עניים ולהאמין שכשאר ניסוג יהיה שקט.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל הכבוד, כל מילה בסלע! (ל''ת)

    מתן, 26/06/06 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    אייל, 26/06/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יפה כתבת!יש לי כבר את הנתונים על הרכב הממשלה הבאה ....

    בדוק !, 26/06/06 14:55

    בשבוע האחרון ערכתי סקרים בקרב שני מיליון איש בישראל, והגעתי להרכב הבאה --


    ()- אריה אלדד - ראש הממשלה
    ()- ברוך מרזל - שר בטחון
    ()- אביגדור ליברמן - השר לבטחון לאומי
    ()- מיכאל קליינר - שר ההגירה
    () יולי תמיר+יוסי שריד+אליקים לבנון - שרי החינוך
    ()- שלי יחימוביץ' - שרת הרווחה
    ()-אורית נוקד- שרה ללא תיק

    הגב לתגובה זו

    • שכחת כמה שרים

      דוד, 26/06/06 20:52

      גידמק באוצר
      פואד שר לעניני דליה איציק
      בוזי שר לעניני לפלפים
      צחי הנגבי למשפטים
      אהרון ברק - שר העכירה

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל מילה של אריה אלדד בכתבה שווה זהב. (ל''ת)

    ישראל, 26/06/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדהים כל פעם מחדש איך אנשים

    מתבונן בתגובות, 26/06/06 14:50

    שרואים איך התאוריה הנאורה מתפוצצת להם בפנים, בוחרים
    לתקוף בתגובות מגעילות את המבקר
    העיקר לא להודות באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אידיוט - זה כמו להאשים אותו באחריות לעשרות מקרי התאבדות של חילים

    מוסה, 26/06/06 13:58

    כשהיה קצין רפןאה ראשי של צהל.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אריה אלדד חכם שבעתיים מפרץ ואולמרט (ל''ת)

    איתי, 26/06/06 13:56

    הגב לתגובה זו

    • אוי כואב אבל כמה שאתה צודק (ל''ת)

      שלי, 26/06/06 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    האדם השפוי היחיד שנשאר עוד בכנסת.

    יואל, 26/06/06 13:48

    ניתוח קר ומביק של מצבנו.
    כמו תמיד רק אלדד עושה זאת בצורה מדויקת להפליא.
    אריה אלדד לראשות הממשלה!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא ראוי לתגובה! (ל''ת)

    אלי, 26/06/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אריה אחי, בוא נרקוד על הדם. (ל''ת)

    פתחי קיק, 26/06/06 13:32

    הגב לתגובה זו

    • הוא דואג שלא יהיה יותר דם!!!!

      שלמה, 26/06/06 14:37

      עדיף ללמוד מהדם שנשפך איך לחסוך ההרוגים הבאים!!
      אלו שרוצים להמשיך בהתאבדות המכונה ''התנתקות\התכנסות'' לא רוקדים על הדם אלא הם שופכים דם בכוונה כדי לרקוד עליו!!!!
      היום אף אחד לא יכול להגיד לא ידעתי!!!!

      הגב לתגובה זו

    • במקום להודות בטעות אתה ממשיך עם הטענות המטופשות

      ג'ון, 27/06/06 01:36

      אז כן,הוא משתמש במקרה כדי להוכיח את טענותיו.לשם מה אתה חושב שהוא עושה את זה? כדי שיוכל לשבת על כסאו ולהגיד ''אמרתי לכם''? לא.הוא עושה את זה כדי למנוע מקרים נוספים כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אלדד צודק, כרגיל

    איציק, 26/06/06 13:32

    פעם הבינו שמטרת הטרור הערבי היא לעקור את ההתיישבות היהודית מא''י, ולכן התגובה היתה חיזוק ההתישבות.
    היום התגובה הציונית ההולמת לטרור היא עקירת מאחזים יהודיים, מיגון וועדות חקירה.
    בקצב הזה לא נגיע רחוק- הים דוקא די קרוב...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''ולתפארת הדיסוננס הקוגניטיבי''

    ערן, 26/06/06 13:22

    יש כאן לא מעט תגובות של אנשי שמאל. אין מגיב שמאלני אחד שהגיב עיניינית למאמר ( בינתיים, יש לומר ). כשאין מה לומר מתחילים עם ה-''פאשיסט'', ''רוקד על הדם'' , סיפור לא קשור על בן משפחתו של הכותב ויתר השטויות.
    האמת היא שתגובת אנשי השמאל די מובנת:
    קשה להודות שטעית ושבגלל טעותך נרצחו וירצחו רבים מבני עמך ( אופס, שכחתי - מי שלא מסכים איתך היום הוא כבר לא מבני עמך ויכול ללכת לגור במדינה אחרת ). מה עושים? מקצינים עמדות.
    לישראלים יש זכרון קצר. בבחירות האחרונות ראינו כיצד אנשי הקמפיינים מנצלים זאת: מי שאומר את האמת מפסיד. מי שמבטיח הבטחות שווא על תקווה מנצח.
    הבא נזכר יחדיו:
    זוכרים איזה אחד שמיר? אמרו עליו שהוא איש ה - ''לא'', שהוא לא נותן תקווה לשלום. אח''כ בא השמאל והוציא אותו אל דרך חדשה וראו היכן אנחנו נמצאים היום - אין בטחון , אין שלום והחברה שישראלית מתפוררת.
    אסור להעביר ביקורת כי אז אתה ''רוקד על הדם''. רק שאלה אחת לי:
    למה יש כל כך הרבה דם תחת רגלי?

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד! כל הכבוד !!

      מלי, 26/06/06 15:07

      באמת לא ראינו אף תגובה עניינית אחת של שמאלני למאמר.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר על תגובה עניינית?

      הוא בהחלט, 26/06/06 18:56

      מה ענייני במשפט ''מי שלא מסכים איתך היום הוא כבר לא מבני עמך ויכול ללכת לגור במדינה אחרת''. מה הקשר? מי שתומך בפינוי יישובים זה בגלל שהוא חושב שהמתנחלים הם לא בני עמו? סתם סיסמה ריקה מתוכן. להגיד ש''בגלל טעותך נרצחו וירצחו רבים מבני עמך'' גם זו סיסמה, אוסלו קבור כבר מזמן מתחת לאדמה. לא מדיניות אוסלו קרסה, על יישום אוסלו קרס. המשותף לאלדד ולך שאתם ממשיכים להסתכל על הסכסוך כאילו הוא סכסוך צבאי ותו לא, וזה לא כך. קשה לך אולי בתור איש ימין לקבל זאת, אבל כמו שהסכסוך איננו צבאי, כך גם הפיתרון. הפיתרון הוא אולי כואב מבחינה לאומית, אבל אפילו נתניהו יסכים עליו. לא יהיה מנוס, בסופו של דבר, מליישם את מדיניות השמאל - לסגת מרוב שטחי יהודה ושומרון. חבל על כל הדם שיישפך עד אז. אלדד חושב שצריך ''לשנות את תפיסת הביטחון'', אני חושב שפיתרון בטחוני וצבאי כבר נוסה אלף פעמים, ונכשל

      הגב לתגובה זו

      • מאיזה פלנטה הגעת ?

        יוני, 27/06/06 00:16

        זה מה שיש לך להגיד ? שהכל סיסמאות ?
        שים לב לדברך ''בסופו של דבר .. ליישם את מדיניות השמאל '' . המציאות לא מצליחה לבלבל אותך , ושכמותך , יהיו סדרות של מגה-פיגועים, ואתם תמשיכו להגיד ''אין בררה , צריך לסגת ל67'' זה האמא של הסיסמאות .
        אז למרות שאתה גמד , תפסיק להסתכל בגובה הסולייה של הנעל . מותר לך קצת, אבל ממש קצת, להרים מבט ולהסתכל על המציאות שמסביב, ולהבין שהרפיסות המגוחכת הזו כלפי אויב שממשיך להכות בך בבוז, תשלח אותך לאבדון .

        הגב לתגובה זו

      • ואז כשניסוג לקוי 67 תהיה לנו לגיטימציה לתקוף?

        ג'ון, 27/06/06 01:41

        או שאז לא נצטרף את הלגיטימיות כי הם פשוט יפסיקו להלחם כמו שהם לא נלחמים עכשיו ברצועת עזה?

        הגב לתגובה זו

      • לשמאל אין תשובה עניינית לאחר שהונספציה שלהם כשלה פעם אחר פעם

        ישראלי, 27/06/06 02:19

        אני מתקשה מאוד להבין את האנשים האלה בשמאל שאומרים את הססמאות הנבובות מתוך אמונה פנאטית שאם רק נמשיך להיות ילדים טובים וניתן לפלשתינאים סוכריות, בסוף בסוף הם יהפכו לכבשים תמימים.

        בין השאר, הם טוענים שבסוף ממילא נצטרך להחזיר את כל השטחים, אז למה לא לעשות את זה עכשיו.

        רבונו של עולם, על המושג ''קלף מיקוח'' שמעתם? הרי חייבים לתת לפלשתינאים תמריץ לכך שירצו שלום. אם תתן להם הכל עכשיו, למה שבכלל יזנחו את הטרור?? למה?

        ועוד לא דיברתי על הסכנות האסטרטגיות הבטחוניות.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    להסיר ספק ולמען ההגינות,אודה שלא קראתי מילה מדברי המסית הזה.

    יגאל כהן, 26/06/06 13:19

    די לי במה שקראתי ממנו בעבר.
    אני לא צריך לקרוא כדי לדעת שהאיש גלוח ראש עם כיפה.
    רק הכיפה מסתירה את הקרחת הכהנונאצית שלו.
    חומץ בן יין.
    עוכר ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מרוב להיטוטך להשמיץ

      לא שמת לב, 26/06/06 16:20

      שאריה אלדד הוא אדם חילוני.
      חבוב, נתפשת עם המכנסיים למטה..

      הגב לתגובה זו

      • הכיפה שלו בכיס.

        יגאל כהן, 27/06/06 00:23

        עוד לא שמעתי על ישו''עי שאין לו כיפה,בכיס או על הקרחת.
        ובאשר לעוכרי ישראל.
        ישראל הוא יעקב.
        לכו ליקב ובררו מי עכר אותו.
        אמר ישראל סבא:''עכרתם אותי להבאישני ביושב המואסי בכנעני ובפריזי''.
        עוכרי ישראל סבא.
        ועוכרי ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • אבל אנחנו נאורים!אנחנו מקשיבים לכל הדעות! (ל''ת)

        ג'ון, 27/06/06 01:42

        הגב לתגובה זו

    • מי קרא למי ''עוכר ישראל''

      מורי, 26/06/06 18:25

      כדאי להזכיר, למי ששכח את הגירסא דיינקותא, שזכות היוצרים שייכת לאחאב הרשע שכינה את אליהו הנביא: ''עוכר ישראל'' (מלכים א' י''ח י''ז.)

      פיך ענה בך והרשיעך.

      הגב לתגובה זו

    • סתם להבהרה, אין לו כיפה

      אלי צ'רניאבסקי, 26/06/06 18:36

      ליצן

      הגב לתגובה זו

    • יופי של תגובה ניאדרתלית. (ל''ת)

      יוסי, 26/06/06 22:32

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אתה צודק, כרגיל... (ל''ת)

    חילוני שפוי, 26/06/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל כך צודקץ אבל מה זה נותן לי? (ל''ת)

    תהילה, 26/06/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אלדד אני אוהב אותך (ל''ת)

    רוני, 26/06/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה כייף לי - יש לי את מי להאשים

    איתמר, 26/06/06 12:52

    העונש הראוי לאלדד: להיות שר הביטחון למשך 72 שעות. מן הסתם, יקום אורי אריאל או איזה חוכמולוג אחר ויאשים אותו ב''הפקרת בטחון מדינת ישראל''. האיש, שצלקת פרשת פרופ' היס עדיין לא סרה ממנו, ממשיך להטיף ולירות לכל עבר סיסמאות קלושות כגון ''כאשר כל הצבא צריך להיות עסוק בלחימה ברצועת עזה, עוסק שר הביטחון בעקירת מאחזים ביהודה ובשומרון'' (לא כל הצבא צריך להיות עסוק בלחימה בעזה, וגם לא כל הצבא זקוק. משפט מטופש כל-כך). אפשר להסתדר גם בלי הניתוחים המחוכמים של אלדד

    הגב לתגובה זו

    • אכן החיים קשים

      אלדד, 26/06/06 13:44

      כשכל האמונות הבסיסיות שלך קורסות והתיאוריות מתפרקות אין ברירה אלא לעבור לתקיפה אישית בנושאים שוליים.

      אבל אני מבין מאיפה זה בא אז אני סולח

      הגב לתגובה זו

      • תודה רבה שאתה סולח, ממש מודה לך

        איתמר, 26/06/06 18:13

        מעבר לתגובה היהירה והבוטחת שלך, שמעידה יותר מכל על חוסר בטיחון בצדקת דרכך, האמונה הבסיסית שלי שהכיבוש משחית ואין תחליף למשא ומתן לא קרסה ולא תקרוס. האמונה העיוורת של אנשים כמוך בכוח ועוד כוח היא שקורסת. העובדה שאנחנו חלשים איננה נובעת מאי הפעלת כוח מספיק, אלא מאי נכונות כנה ורצינית לקבל את הנוסחה הפשוטה של שטחים תמורת שלום. אין דרך אחרת, וכל אפשרות אחרת תוביל לנהרות של דם, ואז ספק אם יהיה את מי להאשים

        הגב לתגובה זו

        • לשם שמיים

          נתי, 26/06/06 20:01

          נראה לי שראוי שנזכור שיש מספיק אנשים, הן בשמאל והן בימין, שדעותיהם בעניין הם ''לשם שמיים'', כלומר, מכוונים לפתרון הסכסוך. נראה לי שמה שאינך מבין, איתמר, הוא שאין פתרון ברור ומובהק לבעיה, לא צבאי ולא מדיני. הרעיון כאילו אם ניסוג מן השטחים יבוא לציון גואל, ממש כרעיון שאם נערוך ''חישוף'' בכל עזה יבוא לציון גואל הינו פשטני משהו. כאשר מדברים על כשלון תפישת אוסלו, הכוונה איננה שכל רעיון ורעיון שם היה רעיון איוועים, אלא שבמבט לאחור, מכל סיבה שלא תהא, לא הגענו אל המנוחה והנחלה. ראוי שכל צד יבדוק קצת את עצמו, כולנו נצא מכך נשכרים.

          הגב לתגובה זו

          • אז אין פיתרון? (ל''ת)

            ג'ון, 27/06/06 01:44

            הגב לתגובה זו

    • אין אשמים

      יגאל, 26/06/06 14:01

      אז מה אם מתנגדי ההתנתקות טענו מההתחלה שהיא תעלה את החמאס ותגביר את הטרור ואת הקסאמים.
      המערכות בישראל מתעלמות באופן עיקש מהמציאות, ובמקום לנסות להסיק מסקנות רציונליות מהעבר, הן עסוקות בלהסביר למה זה מורכב ואין פתרון. חוץ מפינוי ישובים, כמובן, שהוא הפתרון האולטימטיבי לכל צרותינו.
      אני אשמח אם אלדד יקבל את ה''עונש'' הזה. אם אריה אלדד יהיה שר בטחון אני אשן הרבה יותר טוב בלילה.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''ניצול עמונה''??? תתבייש

    שי, 26/06/06 12:51

    מספיק להביט להביט על ''הכרטיס האישי'' מצד ימין כדי להבין את האיש:
    ''מניצולי עמונה''... תתבייש. יואיל להזכיר לי האלדד כמה אנשים ניספו בעמונה? מה יחס הניצולים מהאוכלוסיה? האם הוא ניצל לפני שהוא קרא ''נאצים'' לחיילים, או אחרי שהוא זרק עליהם חיתולי צואה?
    קטן, קטן הלך אלדד
    כי איש כבר לא מקשיב לו
    אף לא שפוי אחד

    ניצול - התנצל!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אל תשכח את - חיים רמון

    איששש, 26/06/06 12:49

    חיים רמון האיש עם הקונצפציה - הגדר אינה חדירה.
    השטות בהתגלמותה.
    גם הגדר במרכז הארץ חדירה באותה מידה.
    קחו את המושכות מהאיש שהרס כל מה שנגע בו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אלדד טיפש שרוקד על הדם

    דרור, 26/06/06 12:45

    בטח הוא מנגב את הריר מהשפתיים.
    סופסוף הוא קיבל הזדמנות לפתוח את הפה הגדול שלו.

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי אין לך מה לענות? (ל''ת)

      ישראלי, 27/06/06 02:12

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אריה אלדד-לראשות הממשלה!!!

    דורון, 26/06/06 12:42

    מלך מלך מלך!!!
    כל מילה שווה זהב
    ולכל השמאלנים האמת קשה וכואבת אבל עדיין זאת האמת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ואוסיף רק זאת- ממשלת ישראל המטורפת וחסרת האחריות העבירה לפני שבוע

    המטיף, 26/06/06 12:30

    מאות כלי נשק לידי הפלסטינים רוצחי ילדינו, אם זה לא טמטום או פשע, אז מה זה?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני מצפה מכל חברי הכנסת בימין

    המטיף, 26/06/06 12:18

    להוציא אותנו עכשיו לרחובות. אבל יציאה לרחובות בשביל לבצע מהפכה, בשביל שהממשלה הרעה הזאת תחלוף מן העולם.

    הגב לתגובה זו

    • המטיף ,זה אתה מ''הארץ''

      שי, 26/06/06 17:08

      תזהר שבאותה הפגנה לא ידעו שאתה רוצה לחזור לגבולות החלוקה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מאשים אותך

    חתיכת צבוע, 26/06/06 12:15

    אתה מגעיל ורוקד על הדם. שלא לדבר על כך שאתה פשוט טועה.

    הגב לתגובה זו

    • תזכיר לי מי הביא להם את הרובים שבהם ירו בחיילים אתמול?

      יששכר הצבוע, 26/06/06 13:03

      הצבוע ידוע בזכרון קצר. וחוסר לקיחת אחריות.

      הגב לתגובה זו

    • זה אתה שרקדת ל דם המשפחה בעזה? (ל''ת)

      יאיר, 26/06/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרץ הוא אסון לאומי בלי קשר לדעותיו של אלדד.חייבים להחליפו מייד! (ל''ת)

    חוסר אחריות, 26/06/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    סתום את הפה-מחרחר מריבות ורשע-נמאס (ל''ת)

    אזרח, 26/06/06 11:57

    הגב לתגובה זו

    • תענה ענינית אולי? (ל''ת)

      לילי, 26/06/06 12:23

      הגב לתגובה זו

      • ו''סתום את הפה'' זה לענות ענינית? (ל''ת)

        ג'ון, 27/06/06 01:46

        הגב לתגובה זו

    • בכל פעם שמישהוא שפוי מדבר - מגנים אותו. מי מעז לומר היום שבינימין נ

      צריך חוסן, 26/06/06 12:33

      בכל פעם שמישהוא שפוי מדבר - מגנים אותו. מי מעז לומר היום שבינימין נתניהו צדק !! שביבי צפה את הכל? מיד קמים ומגנים ומשפילים !! כך תביאו על עצמכם את חורבן הבית השלישי !!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חבל שאין עוד אנשים כמו פרופ' אלדד שלא מפחדים להגיד את האמת בפנים

    מושון, 26/06/06 11:46

    גם אם לא נעים לשמוע אותה.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לו על הטור! ממש דורש אומץ להגיד את הסיסמאות האלה

      גיבור גדול, 26/06/06 12:55

      כל אחד מבין את המשמעות של דבריו של אלדד. מן הסתם, יישום של עשירית מדבריו פירושה מרחץ דמים. לאלדד זה לא מפריע, לי זה כן

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    דרושים לתוכנית בערוץ 2-''רוקדים על הדמים'' (ל''ת)

    די לצביעות, 26/06/06 11:44

    הגב לתגובה זו

    • אתם רוצחים יהודים.....

      א.ב, 26/06/06 13:01

      ועוד אח''כ משמיצים את אלו שזועקים על הדם שנשפך.

      תפסיקו לרצוח יהודים ואני מבטיח לכם שאף אחד לא ירקוד על שום דם.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק לגמרי

    ליטל, 26/06/06 11:35

    לשם שינוי אני מסכימה עם ח''כ אלדד, כל מילה......

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ראיון עם דן חלוץ ערב ''ההתנתקות''

    עדי, 26/06/06 11:29

    זכור לי שערב ה''התנתקות'' היה ראיון של דן חלוץ לעיתון מקור ראשון. המראיין שאל את הרמטכ''ל לגבי אפשרות של ירי קסאמים על אשקלון בעקבות הנסיגה.
    חלוץ ענה במילים הללו: ''שמעתי את ההערכות האלה, אבל יש גם הערכות אחרות''. עכשיו, כשה''הערכות האחרות'' התגלו כדברי הבל וכהזיות, הייתי מצפה מהרמטכ''ל לקחת אחריות ולהתפטר. רמטכ''ל ביפן היה מבצע מזמן חרקירי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז מה? נמשיך לשנוא את הימין ואת אלדד. אז מה אם הוא צודק?? (ל''ת)

    כיף להיות ערבי!, 26/06/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חבר הכנסת הטוב ביותר

    אלי קופטר, 26/06/06 11:27

    הקול השפוי היחידי. כולם השתגעו נשאר רק אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולטימתום גלוי ל פלסטינים

    משה לב, 26/06/06 11:24

    רק אולטימתום ! לתת לכם 24 שעות ,אחרי זה ליפתוך לכם את שערי הגהנום

    הגב לתגובה זו

    • קמה שגיעות, תמבל

      שי, 26/06/06 14:29

      כטבת משפת אחת אם שני שגיעות כטיב...קול הקבוד

      הגב לתגובה זו

      • חחח גם לכ יש שגיעות כטיב...

        משה לב, 27/06/06 02:10

        סתם, זה לא הוא. זה מישהו אחר.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    דמגוגיה בגרוש

    שי, 26/06/06 11:22

    אף אחד לא הבטיח שקט, אל תסלף ואל תשקר - הבטיחו שליטה הרבה יותר טובה , הקצאת משאבים הרבה הרבה יותר קטנה והכי חשוב הורדת מספר הנפגעים . כל המטרות הושגו ובגדול !!!
    יש הרבה פחות פיגועים מוצלחים, כמות הרקטות זהה פחות או יותר ובכל מקרה ניתן לטפל באותה מידה והרבה הרבה הרבה פחות הרוגים ישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • אם כמות הרקטות זהה, אז למה בוצע הגירוש? כנסו

      צ'ומפי, 26/06/06 12:33

      ודווקא אפשר בהחלט להוריד את הירי הזה לאפס!
      עדיף שיהרגו רחוב שלם בעזה-בגלל מחבל אחד- ושלא יישרט חייל/אזרח אחד שלנו.
      צריך להבין שמדובר במלחמה והם התוקפים. הם הורגים לנו אנשים באצמע הרחוב ואנחנו מגיבים.
      אנחנו לא הורגים להם סתם אנשים ואם נהרגים אזרחים זה בגלל שהמחבלים מסתתרים בבתים שלהם.
      מתי לאחרונה חטפנו פלשתיני וביקשנו משהו בתמורה? אף פעם. ואף פעם גם לא נעשה את זה כי אנחנו בני אדם.
      חוץ מזה שאף אחד בצד שלהם לא ינסה לשחרר אותו כי חיי אדם בעיניהם הוא כמו זבל.

      הגב לתגובה זו

      • בתוך דבריך נמצאת התשובה

        השומר, 26/06/06 16:30

        אני מסכים לרוב דבריך - אבל:
        את הזכות לתקוף אותם כי ''מדובר במלחמה'' קנית ... בזכות ההתנתקות:
        לפני ההתנתקות המצב המשפטי של רצועת עזה היה כיבוש (אין מה לעשות, חביבי, ההגדרות הללו מאד ברורות).
        כאשר קיים כיבוש - שים לב - האחריות על כל התושבים החיים תחת הכיבוש היא על הכובש.
        כלומר, כאשר אתה מבצע סיכול על מחבל ובדרך פוגע בבלתי מעורב - אתה פושע.
        כאשר אין כיבוש - אין לך אחריות על התושבים שם ואז (אבל רק אז):
        ''הבא להורגך השכם להורגו''.

        מקווה שעזרתי לך להבין.

        הגב לתגובה זו

        • העולם עדיין רואה אותך אחראי

          מושון, 26/06/06 17:49

          כנראה שלא ראית חדשות שבוע שעבר.
          אתה לא יכול לפעול באופן חופשי למרות שאתה לא כובש. וזה ממש אבל ממש לא קשור למשפט בינלאומי. אולי יותר קשור לנפט הערבי שמוזרם לאירופה.

          הגב לתגובה זו

          • בעיה בהבנת הנקרא

            השומר, 26/06/06 18:40

            מי אמר ש אפשר ''לפעול באופן חופשי למרות שאתה לא כובש'' ?
            אגב בוא נבדוק את החדשות מהשבוע שעבר (וגם קצת לפני).
            מספר פלשתינאים הרוגים: בסביבות 20
            תגובות מהעולם:
            ארה''ב - דממה
            עיתון גרמני תומך בגירסת צהל לפיצוץ על החוף.
            הביקורת שכבר היתה, היתה כללית וקראה לשני הצדדים להפסיק את הירי.

            הגב לתגובה זו

            • השומר, שכחת שהבריטים (בסיוע שלכם, השמאל המטורף) הסיתו נגד ישראל?

              ישראלי, 27/06/06 02:08

              אני פשוט לא מבין את הראש שלכם. באמת שלא.

              איזו תועלת היתה בהתנתקות?

              אתה כותב שהיום יש לנו זכות מוסרית לתקוף יותר ממה שהיה לנו לפני ההתנתקות.

              מה שכמובן לא משמעותי וגם לא נכון. כי אם אתה צודק, אז למה צה''ל באמת לא מגיב? למה אנו נותנים לפלשתינים לשגר אלפי קסאמים בלי תגובה?

              ההסבר הוא שההתנתקות אמנם הוסיפה קצת פופולריות לישראל, אבל זו נמוגה מזמן. הגרמנים היו תמיד (קצת..) בעדינו, והבריטים היו ונשארו נגדינו.

              ההתנתקות גרמה נזק איום ונורא לתהליך השלום. אם עד עכשיו עוד היה לנו במה לפתות את הפלשתינאים לעשות שלום, באמצעות שטחים, עכשיו הם יודעים שהם יקבלו בחינם. ואדרבה, ככל שיגבירו את הטרור כך יגברו הקולות של התקשורת השמאלנית קיצונית שיש לסגת מעוד ועוד שטחים.

              בקיצור, פקח את העיניים. המצב בקנטים.

              הגב לתגובה זו

            • הדבקת תוויות - בעיה נפוצה

              השומר, 27/06/06 10:28

              ראית שאני בעד ההתנתקות ומיד התחלת לקפוץ למסקנות:
              ''שמאל'', ''שמאל מטורף'', ''סיוע לבריטים''.
              תרגע, זה שהייתי בעד פינוי גוש קטיף עוד לא עושה אותי למשת''פ עם הבריטים.
              התועלת היא - אני חוזר - סיום המצב המעוות של התנחלויות בשטח צבאי (לפחות מעוות בעיני כל מי שתומך באמת בדמוקרטיה)
              אם המצב ''בקנטים'' (והוא אכן לא פשוט) הכנס לעזה בחזרה - אבל רק עם צבא.
              לגבי השלום - הגענו לזמנים טובים - דווקא הימין (מקווה שלא טעיתי בהכללה) מדבר על שלום...
              אני, בעניין זה, כבר די מיואש (לפחות לגבי התקופה הקרובה).

              הגב לתגובה זו

    • אתה הוא השקרן!!!

      קדימה לגיהנום, 26/06/06 12:51

      אריק שרון הבטיח במפורש שההתנתקות תביא לשקט. חפש את הנאום שלו בכנס הרצליה בו הוא הכריז על תכנית ההתנקות.

      או שאתה בור או שאתה פשוט משקר.

      הנה כמה קטעים מהנאום של שרון:

      ''מטרתה של תוכנית ההתנתקות היא להפחית ככל ניתן את הטרור ולהעניק לאזרחי ישראל את מירב הביטחון. תהליך ההתנתקות יוביל לשיפור רמת החיים....''

      ''תכנית ההתנתקות נועדה להעניק מקסימום בטחון...''

      הגב לתגובה זו

      • תקרא שוב את שהבאת כציטוט (ל''ת)

        שי, 26/06/06 14:29

        הגב לתגובה זו

        • קראתי....

          קדימה לגיהנום, 26/06/06 15:51

          ואני ממש נפעם מהשיפור ברמת החיים בשדרות.....שלא לדבר על רמת החיים הנפלאה בנתיב העשרה....אני שוקל לקנות שם בית......חחחח

          ואני כולי מלא התפעלות מהמקסימום ביטחון שההתנתקות הביאה. אני לתומי חשבתי שמקסימום ביטחון אומר שיפול קאסם אולי פעם בשנה ולא פעם בשעה....אבל כל אחד ואמות המידה שלו.

          הגב לתגובה זו

      • תקרא שוב את מה שאתה כתבת

        אחד, 26/06/06 15:44

        מהציטוטים שהבאת אין שום הבטחה לשקט ובטח שלא שקט מוחלט.
        מדובר על שיפור מצב הביטחון.

        התכבד נא וספור את מספר ההרוגים הישראלים לפני ואחרי ההתנתקות על משכי זמן שווים - מתקבל שהביטחון של המדינה השתפר מאד - בדיוק מה ששרון הבטיח.

        אגב, ריבוי סימני הקריאה שלך רק מגבירים את הפתטיות שלך.
        דבר חלש.

        הגב לתגובה זו

        • רק דבר אחד לי אליך....עשרה חודשים זה לא מספיק זמן לסיכומים

          קדימה לגיהנום, 26/06/06 17:45

          היו שנים שלא היה אפילו הרוג ישראלי אחד בעזה, בשנים שלפני הסכם אוסלו, שבאמת היינו עם כובש.

          אם חס וחלילה כמות ההרוגים הישראלים תהיה גדולה יותר.....האם אז תגידו שההתנתקות היתה טעות ושלא עמדתם בהבטחות?

          קשה לי להאמין, בטח נשמע משהו בסגנון הזה:
          '' אף אחד לא הבטיח שכמות ההרוגים תקטן בסה''כ רצינו לא להיות כובשים בלה בלה בלה''

          אתם נלחמים ביהדות, ותמיד תמצאו סיבה להלחם במי שיש לו סממן יהודי, זה כל הסיפור.

          ודרך אגב, אם אתה מדבר בשקט וברוגע זה לא הופך אותך ליותר צודק.......רק ליותר גרמני. במזה''ת שלא כמו באירופה לא מדברים חלש.

          הגב לתגובה זו

          • למה לעצור בשנים שלפני אוסלו?

            אחד, 26/06/06 18:29

            בוא נלך עוד יותר רחוק:
            השנים 57-67 : מספר ההרוגים הישראלים בכל פעולות הטרור במדינה עמד על כ 30 - נמוך מכל תקופה אחרת.
            אני גם לא חושב (למרות טיעוני הקודמים) כי הענין הבטחוני קשור לסוגית ההתנחלויות:
            את ההתנחלויות יש לפנות כי הן פשע מלחמה (אוכלוסיה אזרחית בשטח צבאי שלא חל עליו החוק הישראלי).
            אם יש בעיה בטחונית הצבא צריך לטפל בכך (ואף לכבוש את השטח - אם צריך).

            לגבי הפסקה האחרונה שלך:
            ''אם אתה מדבר בשקט וברוגע זה לא הופך אותך ליותר צודק.......רק ליותר גרמני''
            ?
            זה אפילו לא שווה התייחסות.

            הגב לתגובה זו

            • בלה בלה בלה

              קדימה לגיהנום, 27/06/06 01:43

              כמובן שלא ענית על השאלה.....
              אם אוסלו זאת היסטוריה רחוקה בשבילך, אתה פשוט לא שווה התייחסות.
              כנראה שאתה ילד בן עשר שטוף מוח.......


              הגב לתגובה זו

            • אני דווקא שמעתי שהחיים לפני 67 היו גיהנום

              ג'ון, 27/06/06 01:49

              אני לא יכול לצטט,אבל זה מה שהיה כתוב בעיתון שקיבלתי ברכבת.

              איפה ניתן למצוא מידע אמין?

              הגב לתגובה זו

            • יותר נראה שלך אין תשובות

              אחד, 27/06/06 10:09

              1. אני בצעתי השוואה ממוקדת בין התקופה שלפני ואחרי ההתנתקות.
              אתה הוא זה שבחר להרחיק אחורה בזמן - אז מי קובע כמה אחורה מותר ללכת? רק אתה ? (נשמע די ילדותי)
              2. אני חוזר - בראייתי, אין שום קשר בין ההתנחלויות למצב הבטחוני - אם תגיע למסקנה שהמצב מחייב זאת - אדרבא כבוש את השטח והשאר שם צבא (אבל רק צבא).
              3. אתייחס בכל זאת לתגובה הקודמת שלך:
              אני דווקא זוכר איזה גרמני אחד (די מפורסם) משנות ה 30-40 של המאה שעברה. בנאומים שלו הוא לא ממש דיבר חלש...
              4. לגבי ה ''בלה בלה בלה'' וה ''כנראה שאתה ילד בן עשר שטוף מוח'':
              קבל טיפ מאחד שעבר את גיל 10 מזמן:
              ההשמצות הן מפלטו האחרון של חסר היכולת.

              הגב לתגובה זו

            • נראה כי לך אין תשובות

              אחד, 27/06/06 10:30

              1. אני בצעתי השוואה ממוקדת בין התקופה שלפני ואחרי ההתנתקות.
              אתה הוא זה שבחר להרחיק אחורה בזמן - אז מי קובע כמה אחורה מותר ללכת? רק אתה ? (נשמע די ילדותי)
              2. אני חוזר - בראייתי, אין שום קשר בין ההתנחלויות למצב הבטחוני - אם תגיע למסקנה שהמצב מחייב זאת - אדרבא כבוש את השטח והשאר שם צבא (אבל רק צבא).
              3. אתייחס בכל זאת לתגובה הקודמת שלך:
              אני דווקא זוכר איזה גרמני אחד (די מפורסם) משנות ה 30-40 של המאה שעברה. בנאומים שלו הוא לא ממש דיבר חלש...
              4. לגבי ה ''בלה בלה בלה'' וה ''כנראה שאתה ילד בן עשר שטוף מוח'':
              קבל טיפ מאחד שעבר את גיל 10 מזמן:
              ההשמצות הן מפלטו האחרון של חסר היכולת.

              הגב לתגובה זו

    • אולמרט אמר שיהיה מזרח תיכון חדש אחרי הגירוש, ועוד איך חדש... (ל''ת)

      מתחברת, 26/06/06 13:33

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ד''ר אלדר - מעריצה גדולה שלך (ל''ת)

    רבקה, 26/06/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אלדד להוריד הכפפות ולהילחם...

    איציק, 26/06/06 11:15

    אתם היחידים שרואים את התמונה ואתם היחידים שיכולים להציל אותנו מהשואה שמביא עלינו השמאל המטורף.....הגיע הזמן להלחם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש חילונים עם ראש כל הכתפיים

    משה, 26/06/06 11:10

    אלדד אתה צודק

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ל 7 הבלתי שפוי - האמת עד כדי כך מכאיבה לך

    שמואל לוי, 26/06/06 11:09

    שאתה שם את כל הדוקטורים יחד עם מנגלה? עד לרמה כזאת ירדת? הנה גם אני ד''ר אז בוא תזכיר לי שגם מנגלה היה דוקטור. הלא תבוש??
    ולעצם הענין, אלדד צודק ועוד איך צודק. אין טמטום גדול יותר מהבריחה עם לשון בחוץ וזנב בין הרגלים. אין חטא גדול יותר מאשר איומים שאף פעם לא מקיימים. אז אתה וחכמים שכמותך יכולים להשוות קצין רפואה שהציל אלפי חיילים ממות על ידי טיפול מסור בכוויותיהם לפושעים הנאצים המתועבים ביותר אבל בכך אתם מעידים על עצמכם לאיזה תהומות אתם יכולים לרדת. ואתה עוד מגדיר את עצמך כשפוי???

    הגב לתגובה זו

    • שמואל היקר

      יוסי, 26/06/06 14:19

      הבחור הזה ידוע
      כאחד שמסתובב בטוקבקים
      וכותב תגובות פרובוקטיביות
      ולא משנה באיזה נושא
      העיקר צומת לב והתיחסות
      אז מה הטעם להתיחס אליו?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    השמאלנים אשמים בכל הצרות שלנו

    נעמן, שפוי, 26/06/06 11:05

    אמרנו להם לא לתת נשק למחבלים אך לא הקשיבו לנו. מילא הטרור הערבי היה פוגע רק בשמאלנים הקיצונים אך הבעיה שהטרור הערבי פוגע גם בנו...

    הגב לתגובה זו

    • השמאלנים אשמים בכול הצרות שלנו?

      שמאלני אשם, 26/06/06 13:02

      השמאל נתן לפלשתינים רעיון-הימין
      נתן לפלשתינים שטח-ועוד מעט גם
      מדינה.
      בגין=הרס ימית,סיני
      ביבי=כמעט את רמת-הגולן,את חצי-ירושלים,ומסר שטחים בחברון.
      שרון=הרס גוש קטיף
      כולם כאן אשמים בסיפור הזה!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • חחח, ממתי שרון זה ימין? (ל''ת)

        הוא שמאל קיצוני, 26/06/06 19:13

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    צודק. (ל''ת)

    עודד, 26/06/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד!

    דניאל, 26/06/06 10:48

    אנו זקוקים לעוד אנשים כמוך כדי להוציא את המדינה מהבוץ והרפש.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אלדד וליברמן חבורת מיוחמים

    חכם מימון, 26/06/06 10:08

    קחו את ביבי איתכם ואתם צוות מושלם שרוקד על הדם,
    הניחו לנו, מצאו לכם ארץ אחרת

    הגב לתגובה זו

    • ביילין ופרץ חבורת מיוחמים

      חילוני שפוי, 26/06/06 13:20

      קחו את אולמרט איתכם ואתם צוות מושלם שמוסר נשק/כסף/שטח למחבלים, כדי שלימין יהיה מספיק דם לרקוד עליו...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אלדד הערפד רוקד על הדם

    השפוי מר''ג, 26/06/06 10:07

    הוא תמיד מבקר אחרים , רק לא מה שקורה בסביבתו , למשל לפני כ25 שנה היה מנהל בנק בשם יהושוע בן ציון במקרה חמו של אלדד , שניהל בנק ישראל בריטניה , וגנב 100 מיליון דולר ומוטט את הבנק , ישראל היתה ערבה לכסף והמדינה שילמה את הכסף , בן ציון מעולם לא החזיר את הכסף כי טען שאינו יודע היכן ה100 מליון דולר , נשפט לשנים רבות לכלא , אבל בן ציון איננו סויסה , הוא מיד השיג אישורים רפואיים . שהוא חולה במצב מסוכן וימיו ספורים , הימין שהיה אז חזק הפעיל לחצים ויהושוע בן ציון שוחרר אחר זמן קצר וחי בחוץ בבריאות טובה מעל ל25 שנה , ואיש מהפרקליטות לא חשב לבדוק את המסמכים הרפואיים ואת הרופאים שנתנו אותם ולהעמידם לדין ,ואיש גם לא חשב למצא דרך להחזיר את הסכום העתק שגנב ,ולהחזירו למדינה , בן ציון הלך לעולמו לפני מס חודשים והיורשים שלו הם משפחת אלדד . מעניין שהאיש מצליח למכור לציבור שהוא ישר ונלחם בשחיתות . ויותר מוזר שיש כאלה שאוכלים את הלוקש .

    הגב לתגובה זו

    • מדהים !!! זה בדוק ??? (ל''ת)

      שי, 26/06/06 11:19

      הגב לתגובה זו

      • לא בדיוק

        חנה, 26/06/06 12:49

        הסיפור על יהושוע בן ציון כמעט נכון, במספר הבדלים (למשל, הסכום קטן משמעותית). חפש בגוגל ''יהושוע בן ציון''. לא ידוע לי אם הוא חמיו של אלדד (הסימוכין היחידים לכך הן תגובות ישנות של אותו מגיב).

        הגב לתגובה זו

        • הסיפור לא נכון

          יואב, 26/06/06 14:24

          בן ציון זצ''ל באמת היה אדם חולה מאוד. צריך להיות רשע מאוד כדי לרצות שהוא ימות קודם. ובאמת כל השמאלנים רשעים מאוד.

          הגב לתגובה זו

          • בדקת בגוגל ??? יהושוע בן ציון ??

            אחד, 26/06/06 18:42

            אני בדקתי וזה נכון מאוד

            הגב לתגובה זו

            • הסיפור לא נכון, מתוך ידע אישי

              יואב, 27/06/06 04:07

              עם כל הכבוד לגוגל וכל מיני כתבות עיתונאיות מגמתיות, הסיפור ממש לא נכון ולא סופר כפי שקרה באמת.

              אכן הפרשה היא מאוד מפורסמת. באמת היתה את אותה פרשת ''מעילה'' כביכול. אבל בתור מי שמכיר דיני תאגידים, מדובר לא על גניבה אלא משהו שהיה מאוד מקובל ופשוט לקחו את בן ציון זצ''ל כשעיר לעזאזל על לא עוול בכפו. הוא תמיד טען לחפותו ואכן מי שמבין בנושא יודע שאכן היה חף מפשע.

              בכל מקרה, לגבי זה שהיה חולה מאוד אין עוררין. ורק אנשים רעים מאוד עם מגמה פוליטית ברורה תוקפים אותו וזה עלוב ופתטי מצד אותם אנשים.

              הגב לתגובה זו

          • הסיפור נכון ואני לא שמאלני (ל''ת)

            תגובה ליואב, 26/06/06 18:44

            הגב לתגובה זו

        • לחנה, נותר רק לסכם על המחיר

          שי, 26/06/06 14:34

          ברנרד שו שאל גברת אחת האם היא תסכים לשכב איתו תמורת 5000$ חככה בדעתה קצת והשיבה בחיוב.

          ותמורת 50$ ? הוא שאל.

          מה אתה חושב שאני, זונה ??

          השיב לה : על העיקרון כבר סיכמנו, נשאר רק לסכם את המחיר...

          הגב לתגובה זו

        • הפושע היחיד בעיניך זה המגיב

          לחנה, 26/06/06 18:40

          לא יהושוע בן ציון שגנב 100 מיליון ולא החזיר גרוש למדינה , לא האישורים הרפואיים המפוקפקים , לא הכסף הגנוב שעובר בירושה למשפחת אלדד , רק המגיב שכתב את הדברים הוא העבריין , אכן גישה מעניינת .

          הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לרצח יהודים? אתה ממש טיפש (ל''ת)

      צ'ומפי, 26/06/06 12:35

      הגב לתגובה זו

    • סיפור מצוץ מהאצע (ל''ת)

      סיפור מצוץ מהאצ, 26/06/06 13:26

      הגב לתגובה זו

    • הייתי רוצה להעמיד אותך על הוצאת דיבה

      יואב, 26/06/06 14:21

      יהושע בן ציון זצ''ל לא גנב שום כסף. מדובר בהלוואה ובסיבוך בנקאי, והשתמשו בו כשעיר לעזאזל בגלל שהוא היה איש ארץ ישראל השלמה והפרקליטות היתה מושחתת לחלוטין. בכל מקרה, הוא אכן היה אדם חולה מאוד. זה שהוא חי יותר מהמצופה זה נס משמיים וצריך להיות אדם באמת רע לב ומתועב כדי לרצות שהוא ימות קודם, חתיכת עלוב נפש שכמוך. הוא אכן חמו של אריה וזו תעודת כבוד כי מדובר באחד האנשים הכי ישרים והכי צדיקים שהיו במדינה הזו ולעם הזה.

      הגב לתגובה זו

    • להעמיד אותך לדין על הוצאת דיבה

      יואב, 26/06/06 14:22

      יהושע בן ציון זצ''ל לא גנב שום כסף. מדובר בהלוואה ובסיבוך בנקאי, והשתמשו בו כשעיר לעזאזל בגלל שהוא היה איש ארץ ישראל השלמה והפרקליטות היתה מושחתת לחלוטין. בכל מקרה, הוא אכן היה אדם חולה מאוד. זה שהוא חי יותר מהמצופה זה נס משמיים וצריך להיות אדם באמת רע לב ומתועב כדי לרצות שהוא ימות קודם, חתיכת עלוב נפש שכמוך. הוא אכן חמו של אריה וזו תעודת כבוד כי מדובר באחד האנשים הכי ישרים והכי צדיקים שהיו במדינה הזו ולעם הזה.

      הגב לתגובה זו

    • מה זה נוגע לענין?

      פרדי, 26/06/06 20:31

      השאלה היא: הוא צודק בבקורת שלו על הממשלה, או לא? אני לא בהכרח מסכים עם עמדותיו לגבי התנחלויות, אבל לגבי המדיניות הצבאית, ואחריות הפוליטיקאים, הוא צודק במאה אחוז!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יישר כוח

    אמיר, 26/06/06 09:41

    אני איתך!
    ד''ש לרונן :)

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אל תניח למתועבים אריה העם איתך למרות (ל''ת)

    התקשורת הבזויה, 26/06/06 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בא לבכות

    אזרח קטנטן, 26/06/06 07:59

    כל כך צודק - שבא לבכות

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אידיוט מושלם. נמאסתם אתה וחבריך (ל''ת)

    יעקב, 26/06/06 07:56

    הגב לתגובה זו

    • תגובך מאוד עניינית

      דוד, 26/06/06 11:36

      אם אין לך מה להגיד, אתה לא חייב להגיב...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפלסטינים הבינו שרק בכוח יצליחו לסלק אותנו מהשטחים

    ג'וני קריירה, 26/06/06 07:22

    הפוליטיקאים הישראלים לא מצליחים לתפוס מספיק אומץ ומנהיגות כדי לסיים את הפארסה הרצחנית הזאת שנקראת הכיבוש.

    על אוזלת היד הזאת אנחנו משלמים בהמשך הפיגועים. הפלסטינים לא יכולים לחכות עד שכבוד ממשלת ישראל תזיז את התחת שלה ותוציא אותנו מהשטחים, מפלסטין.

    הגב לתגובה זו

    • לצאת מפלסטין

      צבי, 26/06/06 12:31

      הבעיה היא שפלסטין בעיני הפלסטינאים (ושאר מדינות ערב) משתרעת מהנהר עד הים ...

      אבל אתה בוודאי לא מאמין להם כאשר הם חוזרים ואומרים זאת, כותבים זאת באמנתם הלאומית ומלמדים כך את ילדיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    תראו מי מדבר? - מי שמביא עלינו את אסון ההתנחלויות

    יהודה, 26/06/06 07:05

    הגופות עוד לא התקררו והדם טרם יבש וכבר מסתערות עליהן ציפורי הטרף הפוליטיות.

    קצת הזדהות עם הצבא והמדינה לא תזיק לכם מתנחלים ארורים.

    הגב לתגובה זו

    • ממתי אחמד הפך ליהודה אבל ללוחמה פסיכולוגית (ל''ת)

      זה מותר, 26/06/06 08:48

      הגב לתגובה זו

    • מה יש'ך אתה?

      מוטי, 26/06/06 11:13

      מה הקשר?
      אתה אהבל?
      לי אין דעה פוליטית
      לא מענין אותי מתנחלים או מתישבים
      אבל יש לי הרבה יושר אישי
      אני קורא ושואל את עצמי במה הבן אדם טועה?
      מה לא נכון במה שהוא כתב?הא?
      הוא אפילו לא הביע דעה ,הוא תיאר עובדות!
      הבן אדם בכלל לא מתנחל
      אבל יהודה לא מסוגל להתמודד עם העובדות או המציאות אז הוא נובח על משו שלא קשור למאמר
      אהבל כבר אמרתי?

      הגב לתגובה זו

    • אני חושב כמוך בדיוק (ל''ת)

      הימלר, 26/06/06 11:30

      הגב לתגובה זו

    • ''זה לא היה פיגוע,זו הייתה פעולה צבאית''

      ג'ון, 27/06/06 01:55

      אתר נענע,אחד המאמרים בקטגוריית אקטואליה.
      איפה ההזדהות עם המדינה והצבא,שמאלני נאור?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אלדד- בין השפויים האחרונים בכנסת.

    אילנית, 26/06/06 06:58

    רק חבל שאף 1 לא מקשיב לו.

    הגב לתגובה זו

    • אולי יש שמכירים את הצד האפל שלו

      תגובה לאילנית 1, 26/06/06 10:24

      תחשבי על כך שיש המון אנשים בעם הזה שיודעים על הצביעות של האיש , מכירים את עברו האפל שמנסה להסתיר , ושום מסיכה לא תעזור לו , ואין כאן שום עניין של שמאל וימין .

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר

        מיכה, 26/06/06 11:24

        בין האישיות שלו לבין מה שכתב?
        גם האישיות של מגיש החדשות של 8 בערב קשורה לחדשות?

        הגב לתגובה זו

      • איזה עבר אפל?!!??

        בני, 26/06/06 11:51

        מספיק להוציא דיבה

        הגב לתגובה זו