• 24.

    כל הכבוד...חבל על היום..

    שני, 09/07/06 00:23

    כל הכבוד לצה''ל!!! באמת!!!
    איזה עוד צבא היה ככה מסתכן ועושה דברים כאלו בשביל העם שלו?!
    כל הכבוד שלא שיחררו אסירים אלא עשו מאמץ גדול!!
    אח אח,איפה הצבא הזה?!!! איפהה?!!!
    היום השמאל נותן את המדינה שלנו סתם,אפילו בלי הסכם שלום,סתם ככה-נותן!! איזה מין דבר זה?!!
    אנשיםםם!!! תתאוששוווו....בבקשהה!!!
    אתם לא מבינים מה השמאל עושה למדינה!! סעמקק!!! תחשבו קצת,אתם פשוט לא מבינים!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ניצחנו,את המעצמה הצבאית אוגנדה .

    יגאל כהן, 29/06/06 13:25

    ניצחנו את האפריקאים הגאים והבוטחים בעצמם.
    מספיק עם השטות הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עזה זה לא אנטבה (ל''ת)

    Ahmad, 27/06/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא כל יום פורים רבותי (ל''ת)

    יוסי, 27/06/06 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אח,איפוא הם הגיבורים ההם שהבינו עם מי יש לנו עסק?! (ל''ת)

    זעקי ארץ טבריה, 27/06/06 16:57

    הגב לתגובה זו

    • את אחד מהם רצחתם

      לא שוכח, 27/06/06 20:21

      רוב השאר עברו לשמאל אותו אתה מקלל ומגדף כל יום חמישים פעם מעל דפי הטוקבקים.
      לך תמצא מי שינענע אותך ימני עלוב

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תפסיקו להתלונן על אולמרט ופרץ.

    עודד, 27/06/06 16:16

    אתם בחרתם אותם.... אתם!!! אתם אחראים למי שיעמוד בראש הממשלה ... אתם - העם!! רק מה, כולכם יודעים לשרוץ בקניון ביום הבחירות ולבלות.... לא תלכו להצביע, אבל למחרת ... אוי כמה שתתלוננו.... פשוט עם של מטומטמים . רע לכם?? יופי, תעשו משהו כדי לשנות, ודי כבר עם הבכיינות הדבילית הזאת (אני אחד מה 62% שכן הצביעו)

    הגב לתגובה זו

    • האמת-עודד צודק

      ראובן, 27/06/06 16:39

      תבואו רק לעצמכם בטענות.חשוב לכם יותר הקניון הסמוך והפאקינג סלולרי שלכם מהמדינה.פעם זה לא היה ככה,תאמינו לי.מנסיון של מי שחי בתקופה זו,שנות 60-70.היה אכפת לנו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      יוגב, 03/07/06 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    פעם היהוידם ידעו לעשות ולא לדבר

    אלעד, 27/06/06 15:57

    היום היהודונים רק נובחים עם זנב בין הרגליים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    היום בוש הוא ראש ממשלת ישראל !!!

    BOB, 27/06/06 15:47

    והמדינה נראית כמו הפרצוף שלו ושל אולמרט (בחר את המכוער מהשניים ..)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היום השמאל היה תוקף את צהל על הרג חיילים אוגנדים מסכנים

    אורי וייס, 27/06/06 15:42

    וזיהום אוויר ע''י ההרקולסים

    הגב לתגובה זו

    • אם טמטום היה כואב.... היית בוכה (ל''ת)

      שושי, 27/06/06 15:59

      הגב לתגובה זו

    • כן וערוץ 2 היו מקדמים את הדעות האלו! (ל''ת)

      ריאלי, 03/07/06 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    האם ערך חיי האדם שלנו נפגם?? האם יהודי חטוףכבר לא מסחררר את המדינה? (ל''ת)

    יהודי מודאג, 27/06/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לישראל של פעם

    ענת, 27/06/06 15:38

    אפילו המוסד שלנו היום שווה לת*ת. כל פעולה שלהם הם נתפסים...הלואי שהיו לנו מנהיגים חזקים כמו פעם אולי היו מצילים את גלעד.

    הגב לתגובה זו

    • לענת-לא לזלזל כל כך

      רון, 27/06/06 16:41

      אל תזלזלי כל כך במוסד ובשב''כ.את שומעת על הכשלונות אבל ההצלחות נשארות עלומות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזה מבצע ענק,הפתעה ושמחה

    ראובן, 27/06/06 15:35

    טוב להזכר..הייתי בתיכון ואני זוכר את גלי השמחה וההשתאות נוכח המבצע.אין אפס-ידענו שצה''ל מסוגל לכל.חבל שכעת מנהיגות פוליטית מתערבת כל כך הרבה וחבל שיש רק שמחות כאלה אם זוכים באיזה משחק כדורגל מטופש או משהו דומה.
    היינו טובים יותר,אין מה לומר.מי שלא חי אז לא יבין.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    היו ימים.....

    רפי, 27/06/06 15:16

    היו ימים שמדינת ישראל ביצעה את היפים שבמבצעים. חבל שזה מה שנשאר מהמדינה החזקה התרפקות על העבר. למה לא עושים את זה עכשו כשחיילים ואזרחים נחטפים ונרצחים.? האם זהו הגורל שמנהיגי המדינה נותנים לנו? בושה למדינת ישראל שאלו מנהיגיה. לדעתי אין עוד הרבה זמן לקיומה של המדינה עם מנהיגים שכאלו ולא רחוק היום שניראה את ראשי החטופים נחתכים מגופם. אדישות העם לא תורמת וצריך כבר עכשו לצאת לרחובות ולדאוג להעיר את המנהיגים ואם לא אז להחליפם בכוח במנהיגים שכן יכולים לעשות לבטחון הישראלים ללא שום מורא.

    הגב לתגובה זו

    • לרפי

      ראובן, 27/06/06 16:08

      חלק מהבעייה היא שהקובעים בישראל גרים בארה''ב ואירופה בבית הלבן,דאונינג 10 וכו'.אנו חוששים מדי מה יגידו על כל צעד ושעל שלנו.זה אסור וזה מותר.מי בכלל חשב כך לפני 30 שנה?עשינו מה שהיה צריך-וזהו.לא נראה למישהו?too bad!

      הגב לתגובה זו

      • לראובן...

        רפי, 27/06/06 16:41

        עצוב שהגענו למצב ביש שכזה. לדעתי הדרך למיגור הטרור היא אחת ויחידה. מיגור השמאל בישראל כשאליהם מסתפחים חברי הכנסת הערבים אשר דבר משותף לשניהם והוא חיסול מדינת ישראל. לצערי אין דרך אחרת, חיסול השמאל (פיזית) היא חובה ראשונה במעלה.

        הגב לתגובה זו

        • לרפי-תגובה 2

          ראובן, 27/06/06 17:42

          אתה מגזים לגמרי.
          למה אתה מתכוון ב''חיסול פיזי''-להרוג שמאלנים בפועל?תגיד,רצח רבין לא הספיק לך?
          אני מקווה שאני טועה בפירוש דבריך.
          הפתרון היחיד היא ללמד את השכנים לקח ושיעור שלא יישכח-ולעזאזל עם מה שיגיד העולם! לקחת את היוזמה כמו באנטבה- ולא להכנע לעיסקת ג'יבריל נוספת שעלתה לנו מאד ביוקר.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    ואולי תזכירו את מלון סבוי אם כבר? (ל''ת)

    ערבי הגיוני, 27/06/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כשאת ישראל ניהלו הישראלים

    אבי, 27/06/06 15:02

    כששאג האריה כל היער עמד בחיל וברעדה. השיבו לאריה את אדרתו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      דן, 28/06/06 07:52

      החיי על חרבו בחרב ייפול

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כן ומנגד -------נחשון ווקסמן (ל''ת)

    יאיר, 27/06/06 14:51

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר,לעזאזל? (ל''ת)

      דני, 27/06/06 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם ניצלו - כי אולמרט ופרץ לא היו אז בשלטון

    מיכל, 27/06/06 14:31

    אם זה היה קורה היום, היו מסבירים לנו שאיפוק זה כח וצריך למצות את האפשרויות הדיפלומטיות.. וכולם שם היו מתים בינתים.

    הגב לתגובה זו

    • אם הטפשות הייתה כואבת

      יעקב, 27/06/06 15:02

      אז היית כל החיים בגבס...

      הגב לתגובה זו

    • אם הטפשות הייתה כואבת

      עמיר, 27/06/06 15:16

      אז כל החיים היית בגבס

      הגב לתגובה זו

    • למיכל

      רון, 27/06/06 15:31

      לא קשור.אנו השתנינו,ישראל השתנתה וזה לא התחיל באולמרט ופרץ.השגיאה הענקית הראשונה שלנו היתה עסקת ג'יבריל,שגררה עוד חילופי שבויים וגופות במחיר כבד ביותר.במיוחד האחרונה-3 הרוגים ואזרח אחד תמורת שחרור מאות.היינו צריכים ללמד אותם לקח כואב כך שיפחדו להתעסק עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • מיכל בטח מעריצה של שמעון פרס

      Hובל, 27/06/06 16:09

      אופס גם הוא מהשמאל ואפילו בעד דיאלוג. אבל אז היה שר הבטחון.

      מיכלי שלנו כ''כ מבולבלת כבר. בסוף היא עוד תחשוב שאפילו אריק שרון בעד שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פעם היה אכפת

    מודאגת, 27/06/06 14:28

    בימים אלו אני טרודה בהוצאת אזרחות זרה לילדי. מדינת ישראל של ימינו עסוקה מידי בעקירתי מביתי.
    אולי מדינה זרה תעזור יותר אם אחטף.

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח תהגרי לצרפת אני בטוח שאם יהודיה תיחטף הם יזניקו את ח''א שלהם

      א, 27/06/06 15:22

      סתומהההההההההההההההה!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    היו ימים !!!! (ל''ת)

    מ, 27/06/06 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה קרה למדינה אחרת,לצבא אחר,לעם אחר. כיום,אידי אמין הוא רוה''מ שלנו (ל''ת)

    כבשה מעירה, 27/06/06 14:21

    הגב לתגובה זו

    • ל 5. הכבוד שאתה נותן. ככה אתה מעריך את עצמך. וזה נראה נמוך מאוד. (ל''ת)

      זיו, 27/06/06 14:37

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק. מאז הגירוש, אני בוש ונכלם באזרחותי. (ל''ת)

        כבשה מודה, 27/06/06 15:35

        הגב לתגובה זו

        • אל תהיה בוש היום הוא אוכל אותה

          susu, 27/06/06 22:10

          הקב''ה לא רק שמשתין לו על הראש
          גם מוריד עליו ת'ניאגרה.

          הגב לתגובה זו

    • אידי אמין ישר וטוב לעומת מנהיגי ישראל כיום (ל''ת)

      נחמה, 28/06/06 00:18

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כמה טוב להתרפק על נוסטלגיה

    סבין, 27/06/06 14:14

    איזה עבר................
    איזה הבדל עם ההווה..............

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואם סולל בונה לא היו בונים את הטרמינל ולא היתה להם התוכנית.. זה יכל

    מו, 27/06/06 14:01

    להגמר לא טוב ?!

    הגב לתגובה זו

    • תמיד יש את המגיב המפגר (ל''ת)

      א, 27/06/06 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הההחחח... זו היתה ישראל של פעם

    קובי, 27/06/06 14:00

    לא מפחדת להגן על עצמה, גם מחיר קרבות קשים ונועזים.
    איפה, איפה ישראל הזו היום?

    הגב לתגובה זו

    • אכן, אתה צודק

      תמיר, 27/06/06 14:29

      המנהיגים של היום הם רכיכות, לא כמו אלו של פעם

      הגב לתגובה זו

      • השלישיה המנצחת

        אלי, 27/06/06 17:43

        האם מישהו בחלומותיו הכי גרועים חלם שאולמרט-פרץ-ליבני יובילו אי פעם את המדינה הזו? אכן ממשלת מיקי מאוס.

        הגב לתגובה זו

    • היום יאשימו אותך שנפלת קורבן (ל''ת)

      היו זמנים, 27/06/06 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תתבישו לכם , מעריב !!! (ל''ת)

    אילן, 27/06/06 13:59

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה? (ל''ת)

      א, 27/06/06 15:23

      הגב לתגובה זו

    • אילן-מה הבעייה שלך? (ל''ת)

      ראובן, 27/06/06 16:10

      הגב לתגובה זו

    • 1 מוחמד גיהד מתחזה לאילן (ל''ת)

      גודמן, 27/06/06 16:36

      הגב לתגובה זו