שני, 09/07/06 00:23
ניצחנו,את המעצמה הצבאית אוגנדה .
יגאל כהן, 29/06/06 13:25
אח,איפוא הם הגיבורים ההם שהבינו עם מי יש לנו עסק?! (ל''ת)
זעקי ארץ טבריה, 27/06/06 16:57
לא שוכח, 27/06/06 20:21
תפסיקו להתלונן על אולמרט ופרץ.
עודד, 27/06/06 16:16
ראובן, 27/06/06 16:39
היום בוש הוא ראש ממשלת ישראל !!!
BOB, 27/06/06 15:47
היום השמאל היה תוקף את צהל על הרג חיילים אוגנדים מסכנים
אורי וייס, 27/06/06 15:42
האם ערך חיי האדם שלנו נפגם?? האם יהודי חטוףכבר לא מסחררר את המדינה? (ל''ת)
יהודי מודאג, 27/06/06 15:41
ענת, 27/06/06 15:38
רון, 27/06/06 16:41
ראובן, 27/06/06 15:35
רפי, 27/06/06 15:16
ראובן, 27/06/06 16:08
רפי, 27/06/06 16:41
ראובן, 27/06/06 17:42
אבי, 27/06/06 15:02
הם ניצלו - כי אולמרט ופרץ לא היו אז בשלטון
מיכל, 27/06/06 14:31
רון, 27/06/06 15:31
Hובל, 27/06/06 16:09
מודאגת, 27/06/06 14:28
כן בטח תהגרי לצרפת אני בטוח שאם יהודיה תיחטף הם יזניקו את ח''א שלהם
א, 27/06/06 15:22
זה קרה למדינה אחרת,לצבא אחר,לעם אחר. כיום,אידי אמין הוא רוה''מ שלנו (ל''ת)
כבשה מעירה, 27/06/06 14:21
ל 5. הכבוד שאתה נותן. ככה אתה מעריך את עצמך. וזה נראה נמוך מאוד. (ל''ת)
זיו, 27/06/06 14:37
אל תהיה בוש היום הוא אוכל אותה
susu, 27/06/06 22:10
סבין, 27/06/06 14:14
ואם סולל בונה לא היו בונים את הטרמינל ולא היתה להם התוכנית.. זה יכל
מו, 27/06/06 14:01
הההחחח... זו היתה ישראל של פעם
קובי, 27/06/06 14:00
אלי, 27/06/06 17:43