• 116.

    שחרור גלעד שביט

    ורדה, 03/07/06 13:11

    לשחרר כמה שיותר מהר אסירים בכל צורה שאפשרי, העיקר להציל את גלעד.
    אני חושבת במקום הוריו, בתור אמא,
    זה פשוט נורא לדמיין מה עובר על ההורים. שלא נדע.
    תצילו אותו, לוותר על הגאווה, הבנים שלנו יותר חשובים, מספיק עם המשחקים.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מדוע אן

    פק'ק תנועה, 26/06/06 08:51

    סיורי בטש לגילו הנמינהרות ?

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    קול ישראל = קול פלסטין

    yos, 25/06/06 21:49

    כל שידור המדבר על החייל השבוי
    מחזק את האוייב.
    הערבים רואים כמה אש התקשורת מלבה על רקע החטיפה.
    זה רק מחדד את המחשבה לחטיפות נוספות.
    רק לזכור את הדיווחים באנגליה על הפיגועים שם. איזה שקט איזה סדר, כמה שפחות תמונות משדה הקטל.
    אבל פה-כמה שיותר דם כמה שיותר ברבורים מה השר הזה אמר ומה המטומטם ההוא ענה.
    מטומטמים היינו ומטומטמים נשארנו.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מבט מקרוב כנסו ותבינו אנשים שהמציאות רחוקה מהם!

    היום שאחרי מחר, 25/06/06 21:07

    אולי הגיע הזמן שנכריז על פשיטת רגל ?אולי הגיע הזמן שפשוט נוותר ? הרי זה מה שממשלת ישראל נותנת לנו להרגיש! אולי כבר נפסיק לזרוע הרס בעם אולי כבר נפסיק את שינאת החינם הזו! ! ! אני מדבר אלייכם מהבטן אני כותב לכם מהלב אחד שהיה בזמן הפיגוע באורחן מוצב שממוקם על ציר ט'נצר למי שמבין את שפת השמות של המוצבים בעזה.התרענו על רעשים של חפירות מסביב למוצב במשך חודש שלם. אין דחפור שלא חפר מסביב אין שופל שלא הרס שם כל פיסת אדמה. ובסוף חטפנו את הבום של החיים וגם איבדנו חבר יקר ואחד שמרותק לכיסא גלגלים ... אז אולי תפסיקו לדוש במה שקורה מסביב ומה יכולנו לעשות? ומה קרה איך חטפנו את הזבנג הזה שוב ושוב ושוב.... ? לא בנינו את מדינתנו ביומים אבל יש מצב שנאבד אותה בשבוע !!!! אז במקום לישאול שאלות ולהגיד שכל טמבל שחשוב לו המשכורת והכיסא בממשלת ישראל ( ובאמת חשוב להם ) שהוא אשם אז תתחילו לחזק אחד ת'שני !!!!! חומר למחשבה ישראלים שדעתם עברה עליהם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    להרוס עיר עיר כפר כפר בעזה, עד להחזרתו של גלעד בריא ושלם הביתה.

    חושף האמת, 25/06/06 20:10

    ולא משנה כמה הרוגים יהיו לאויב.

    הגב לתגובה זו

    • די עם הפנטזיות

      שימון הרס, 25/06/06 22:00

      התגובה היחידה שתהיה זאת התגובה שלך פה, ככה זה כבר 15 שנה ושום הרוג אחד וגם לא 1400 הרוגים לא ישנו את חוק הטבע לפיו ערבי הוא גם הטורף וגם החיה המוגנת ויהודי הוא כבשה בדרך לטבח.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    הסיכוי שהוא חי קלוש נורא

    אליק, 25/06/06 19:12

    הרי מצאו את האפוד שלו כולה בדם...זאת אומרת שהוא כבר פצוע קשה בגלל שהפגיע בבטן...איבוד כל כך הרבה דם בלי טיפול...מוות ודאי....אבל בעזרת השם ששגיא יחזור אליינו חי ושלום ויחזור למשפחה!

    תהיו חזקים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הבטחתם יונה! (ל''ת)

    אז מה!, 25/06/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לתת אלטימטום חוזר חי או הפגזה לעזה (ל''ת)

    ענת, 25/06/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אמרנו לכם! (ל''ת)

    פולניה בכתום, 25/06/06 17:49

    הגב לתגובה זו

    • די די : אמרנו לכם

      נעמה השפויה, 25/06/06 19:41

      לפנות את שדרות עכשיו לפני שהחמאס יחסל אותנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • וצריך גם...

        רפי, 25/06/06 21:24

        לפנות את אשקלון

        ממשלה דימיקולו

        לצערי באמת שאין לי צפיות מהתגובה

        הגב לתגובה זו

        • lonly

          נעמה השפויה, 25/06/06 22:27

          זה בסדר לפעמים נשארים בודדים

          הגב לתגובה זו

  • 107.

    המתנחלים

    שמאלני, 25/06/06 17:32

    זה הכל בגלל המתנחלים! אם רק נפנה את גוש קטיף יהיה שקט במדינה הזו!
    ואם הם יעזו לירות עלינו קאסאם אחד אחרי זה אנחנו נראה להם מי אנחנו!
    אנחנו נפנה גם את שדרות....ואשקלון...ואשדוד...ותל אביב... ובסוף את נתב''ג (אחרי שנעוף מפה)

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    עם ישראל צריך להתפלל

    צפון, 25/06/06 17:32

    אלוהים תחזיר אותו הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לרסס את כול השכונות בעזה, עד שהחייל הגיבור לא ישוב לביתו ! (ל''ת)

    מה שווה דם יהוד, 25/06/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לסגת מייד מ:

    יצחק ברמן, 25/06/06 17:24

    כרם שלום, נחל עוז, כפר עזה, סעד, בארי, עלומים, כיסופים, שדרות ומארלזורובה פנת דיזנגובה.
    יש לנו סר ביטחון שהביטחון ממנו והלאה, יש לנו ראש ממשלה שהרוזיוניזם אותו קיבל בבית הוריו נעלם בלחץ בנו היורד ובתו הסמולאנית וכמובן אשתו מנשים בשחור. אז למה שיהיה לנו ביטחון???

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    יש לי הרגשה חזקה ש...

    ירון, 25/06/06 17:24

    הולכים להפקיר את החייל הזה...

    ממשלת זונות וכוסיות שמה שמעניין אותם זה הוולוו והשכר השמן...

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    איך לשחרר חייל חטוף מעיר עוינת ב-0 נפגעים?

    זיו ריצקין, 25/06/06 17:23

    רוצים לדעת, תשאלו את מפקדי הכוחות האמריקאים ששהו במוגדישו.

    רמז: הפיתרון כולל שני מסוקים המצוידים במערכות כריזה רבות עוצמה. והשאר זה רק ניסוח.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    להפסיק מייד הספקת מים וחשמל

    א.א., 25/06/06 17:21

    צריך להפסיק מייד את החשמל והמים לעזה עד שיוחזר החייל!
    ולהודיע שאם הוא ימות אז לא יחודש יותר הזרם ועל הפלשתיניאם לדאוג לעצמם!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    צריך לחטוף את אבו מאזן או הנייה- למחרת החייל ישוחרר. (ל''ת)

    המטיף, 25/06/06 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מי שבורח מהטרור, הטרור רודף אחריו (ל''ת)

    חוד החנית, 25/06/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    תסבירו לי

    אהבל, 25/06/06 17:10

    באיזה חברה מנהל שאחראי על כשלונות רצופים- החל בפגיעה באזרחים, המשך בחוסר יכולת להגן על אזרחים ולבסוף גם חוסר יכולת להגן על חייליו הוא היה נשאר בתפקידו יותר מדקה אחרי הכשלון הראשון?
    באיזה חברה שמים למנכ''ל את הסמנכ''ל לענייני שירות חברתי ללא שום נסיון בתכלס (כידוע חה''א שלנו הוא שרת של כוחות הקרקע ולא פועל לבד)- ואחר כך מתפלאים שהוא כשלון חלוץ (סליחה- חרוץ- טעות פרוידיאנית).
    באיזה חברה שמים את האחראי על המנכ''ל -מהדירקטוריון- אחד שכל הידע שלו הוא הכנת כוסות תה מועד העובדים? ועוד משאירים אותו בתפקיד?
    יש לי עוד הרבה שאלות תם....
    עצוב

    הגב לתגובה זו

    • אני רוצה לנסות ולהסביר...

      רפי, 25/06/06 21:31

      בעצם גם אני די אהבל
      כי אני לא מבין איך חברה גדולה כמו מיקרוסופט לא מצליחה להתמודד מול חברה כמו ליליפוט סופט
      ואיך זה שמרוב שמדברים יכולנו כבר לשחרר אותו וזה עדיין לא קורה
      ואיך זה שמכריזים עלינו מלחמה פעם אחר פעם ואנחנו יושבים ואוספים מודיעין
      ולמה הוא עדיין שם
      ולמה הוא עדיין שם
      ולמה הוא עדיין שם
      ולמה הוא עדיין שם
      ולמה הוא עדיין שם

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    לדרוש שהחייל יוחזר עוד היום אם לא - לכבוש את עזה!

    ישראל בנשמה, 25/06/06 17:09

    זה הפתרון היחיד!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ישראל תיסוג גם הפעם, אין לי אמון לממשלה בכלל (ל''ת)

    אבדנו כבוד וכח, 25/06/06 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הפתרון, תוכנית התכנסות למוצב ''סופה'' (ל''ת)

    או התנתקות, 25/06/06 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    כרם שלום תמורת שלום!

    אל תעבדו עלי, 25/06/06 16:59

    ''כשהמצב חרא מוכרחים להתפנות''.
    שלום עכשיו יורים סיסמאות,

    שיגידו מתי מתקפלים משדרות.
    שיבהירו, את כרם שלום לא לפנות?

    ''אין לנו חיילים למלחמות מיותרות''
    בכיכרות מייללות ארבע אימהות.

    זהו הלחן של כל הנסיגות
    כשהבת של אולמרט יוצאת לרחובות

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    תתעוררו!!!! תיזכרו!!!

    לוחם לשעבר, 25/06/06 16:55

    חבר'ה הפעולה היום היא בדיוק מסוג הפעולות שאנו מורגלים אליהם.. הבעייה שכל פעם הצבא מתרץ את זה כעליית מדרגה, ושהוא הופתע.. ושלא היה מוכן מודיעינית..

    שלא יספרו סיפורי סבתא...

    כמה פעמים מוצבי צה''ל נפלו להתקפות מוצב קטלניות ומתואמות היטב עם ירי ארטילרי תלול מסלול וירי טילים שטוחי מסלול? כמה טנקים כבר עלו באש? כמה נגמ''שים כבר התפזרו? כמה פעמים הגיעו פלסטינים לתוך מוצבים ממנהרות?
    כמה פעמים התבצעו פעולות של כמה חוליות בו זמנית תוך תיאום זמנים מדוייק? הרבה.. יותר מדי פעמים בשביל שכל פעם יצאו בהצהרות של שיכלול השיטות... השיטות לא השתכללו.. הן אותן שיטות.. הבעייה בדרג הבכיר שהוא חושב שהמחבלים כאקסיומה יצעדו להם חשופים היישר אל קו האש של חיילנו... נכון.. לרוב זה כך.. אבל לפעמים גם הם מודעים לזה שזה טיפשי.. אין הסקת מסקנות נבונה במיקומי כוחות בשטח.. הייתי נותן לילד שמשחק משחקי מלחמה במחשב למקם כוחות והוא היה עושה את זה הרבה יותר טוב.. אין מה לעשות.. הקצונה הבכירה הם אנשים חסרי דמיון ומעוף שמסתכלים על כל דבר כחוק מתמטי יבש..

    חברים... הפעולה היום היא פעולה מוצלחת רק בגלל שאף אחד לא מסיק מסקנות בשטח.. המסקנה הכי רצינית שהם הגיעו אליה זה לשים נקפד''ון בתור הטעייה... ואללה יופי... במה זה עזר בדיוק? מה.. גרם להם לפלג את החוליות לשלושה? אם היו תוקפים את העמדת שמירה יותר מחבלים היינו מחסלים יותר מחבלים... אני מכיר את העמדה הזאת כמו את כף ידי... אין סיכוי לאף מחבל להצליח לכבוש אותה.. והטנק גם ככה נוטרל לגמריי, כך שלא משנה אם היו מצטרפים לניטרולו עוד מחבלים. איפה היו החפ''קים והסיורים? למה לא היה כוח בחיפוי אחורי? ידוע שטנק נייח לא מסוגל להגיב לטווח הקצר ובשביל זה מוצמד לו כוח ח''ר.
    כשאני הייתי שם תמיד הצבנו כוחות במגמה אחת אחורה.. דווקא בשביל מקרים כאלה שהאוייב ייאגף.. איך המודיעין שבידיו אמצעי תצפית מעולים לא עקב אחרי המחבלים לאחר שהתחילו לחזור לשטחם?

    ואתם יודעים מה הכי עצוב בכל העסק... מעטפת הירי.. ואללה יופי.. התשובה הצהלית.. תוקפים אותך תירה לכל הכיוונים.. תבזבז עוד כמה עשרות אלפי דולרים אבל לפחות תרתיע.. ואני שואל.. את מי? את זה שהרגע מתחת לאף שלך חטף לך חייל? צה''ל כיום הוא גוף מסורבל ולא דינאמי שלא מצליח להתמודד עם שינויים בשטח שנעשו כבר לפני שלוש שנים.. וזה מזכיר לי מיקרה על נגמ''ש מסויים שהיה לו תפקיד לפי פקודת מפקד האוגדה לשמור באיזה רחוב בתוך השטח הפלסתיני בעזה.. הוא היה יוצא בבוקר וחוזר בערב... אני כשהייתי שם באתי למ''פ הנעל שלי ואמרתי לו - תקשיב ותקשיב טוב.. תגיד לכל המג''דים והמח''טים דמיקולוים שלך שאין סיכוי שחיילים שלך הולכים לעמוד ביום בתוך השטח האורבני הפלסטיני ועוד בטח ובטח כשאין שם אף אחד בלילה שמונע הטמנת מטענים או מארבים... ואין סיכוי שאני כמפקד לוקח את הכוח הזה לשם... תנחשו מה היה.. המ''פ העביר הלאה.. באותו לילה כבר יצאתי למארב שם ונתקלנו בחולייה שניסתה להניח מטען לבוקר שלמחרת... ואללה יופי.. אם לא הייתי צועק קצת על אותו מ''פ כלום שהוא מ''פ רק בגלל שהוא רובוט אפס היו נהרגים לי לפחות ארבעה חברים..

    וזה מה שעצוב.. שבשאר הפעמים שאני וחבריי וחייליי באנו ואמרנו שפריסת הכוחות והפקודות הן פשוט הובלה לטבח הוא צחק לנו בפנים ואמר.. האוגדיונר החליט. נקודה.

    ורוצים עוד משהו עצוב..? כשבאתי לשם לעשות איזה מבצע אחריי שירדנו מהקו הזה הנהלים חזרו למארב יום בלבד של טנק ונגמ''ש.. עוד יותר עצוב לציין שטנק של צה''ל עלה שם באש ממטען ונהרגו לנו ארבעה לוחמים..

    כל תקוותי שהחייל יוחזר הביתה בשלום.. ושהפעם צה''ל יעדיף את היחידה עם תוכנית הפעולה המהירה יותר ולא יעשה שיקולי יוקרה פנים צבאיים (ראה ערך נחשון ווקסמן ז''ל)

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ההנתקות: העדפנו התבזות על מלחמה (ל''ת)

    התבזינו, 25/06/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אי אפשר לטפל בשתי חזיתות בו זמנית

    חוד החנית, 25/06/06 16:52

    צה''ל, (צבא ההפקרה לישראל)
    עסוק בימים אלה בתוכנית ההתכנסות, אז למי יש זמן לשטויות , כמו תגובה לטרור על מדינת ישראל, עד עכשיו מיגנו גגות, עכשיו נתחיל למגן גם את האדמה...
    אבל זה רק אחרי ההתכנסות...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לפנות את ה''התנחלויות'' בנגב חה חה חה

    eli, 25/06/06 16:52

    ואולי את שדרות ואשקלון ולעשות גדר הפרדה ליד אופקים

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    זו לא פעולת טירור ! אלא פעולה של צבא סדיר מצוייד ומיומן

    פפר, 25/06/06 16:50

    גירוש קטיף הביא לתחילת קיומו של צבא סדיר פלשתיני מיומן ומצוייד היטב, המדריכים ממשמרות המהפיכה וחיזבאללה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    התקשורת זורעת מידע שגוי

    אלון, 25/06/06 16:49

    מהבוקר כול אמצעי התקשורת בתחרות לדווח על מה שקורה ובדרך, מתוך חוסר במידע הם פולטים אין סוף מידע שגוי, חלקי או כזה המבוסס על שמועות.
    האינטרנט, בראשם אתרי המבזקים, והמדיה שבראשם הרדיו.
    אין לכם מה לדווח, אז אל, הסיפור הזה קיבל אין ספור תהפוכות וגרסאות עד הגרסה שהצבא מסר במסיבת עתונאים!
    תקשורת- קחו אחראיות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לפנות את כרם שלום!!! אין כיבוש - אין קאסמים!!!

    סמולני טיפש, 25/06/06 16:47

    למה מאות חיילים צריכים לשמור על קיבוץ אחד???

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ארץ מפקירה חיילה.. (ל''ת)

    תמשיכו להתגייס, 25/06/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זו לא פעולת טירור אלא פעולה צבאית לכל דבר, נועזת מתוחכמת ומוצלחת

    פפר, 25/06/06 16:45

    גירוש קטיף הביא למצב של תחילתו של צבא סדיר מאומן בעזה

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עם מטומטם

    חלק מהטמטום, 25/06/06 16:45

    עם מטומטם
    כל מי שהצביע קדימה אחראי באופן אישי על מות החיילים ועל חטיפת החייל

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה אתם מאשמים את חמאס החיילים שלכם הם פחדנים

    עיסא, 25/06/06 16:44

    מלחמה זו מלחמה.החיילים פשוט נכשלו בלהגן על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יש לפרק התנחלויות כמחיר סביר

    עליזה אולמרט, 25/06/06 16:39

    לשחרורו

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בן כספית - כל הכבוד לך

    אנונימי, 25/06/06 16:37

    וגם לך יעל פז מלמד

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שמעון פרס תמורת שבוי המלחמה ! ועכשיו !! (ל''ת)

    לפני שיהיה, 25/06/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולמרט ופרץ שני ליצנים אחראים על בטחננו וזו התוצאה (ל''ת)

    על הפנים, 25/06/06 16:35

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ -אביר המחדלים

      אחלמה פרץ, 25/06/06 17:15

      לך הביתה

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא לפעולה קרקעית בעזה!!!

    ציוני שפוי, 25/06/06 16:34

    רק ארטילריה ופעולות מהאוויר.
    עדיפים 100,000 פלסטינים הרוגים על חייל ישראלי אחד פצוע!
    אין לסכן לשווא חיילים ישראלים בכדי לרצות שמאלנים ושאר עוכרי ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    פרץ,אל תאיים הם לא לוקחים אותך ברצינות

    יאיר, 25/06/06 16:33

    די עם איומי הסרק, הרי לא תעשו דבר

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לכבוד החמאס. כנסו וקיראו

    שמעון (82), 25/06/06 16:30

    זה לא יפה שאחרי שנתנו לכם את עזה את עושים לנו את זה. אבל הבטחתם שאם ניתן לכם תהיו חברים די באמת אוף אתם מה זה לא פייר.

    הגב לתגובה זו

    • די לציניות (ל''ת)

      ריקי, 25/06/06 16:50

      הגב לתגובה זו

    • לכבוד הישראלים

      ג'בר חליל, 25/06/06 17:53

      אה רגע אז אנחנו עדיין בפוס?
      אה, אז זה לא הייתם אתם עם הטילים ברחוב? מה, זה הגיע מירדן? מוזר, היינו בטוחים שזה בא ממערב. אופס, כניראה שטעינו, אז פוס עוד פעם?

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אמר צ'רצ'יל:

    אמר רסקולניקוב:, 25/06/06 16:28

    העדפתם חרפה על מלחמה; קיבלתם חרפה ומלחמה גם יחד (ותודה למגיב מלפני ימים מספר שמצא לנו את הציטוט).

    הגב לתגובה זו

    • אני הייתי מנסח קצת אחרת

      קוסם, 25/06/06 17:15

      בחרתם להיות צינים ופופוליסטים, גם הפכתם לצנינים (בעיני האזרחים) וגם קיבלתם מלחמה........

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם הם לא מחזירים אותו לטיפול בבי''ח בארץ...

    הזועם, 25/06/06 16:28

    להעיף את כל הפלסטינים מכל בתי החולים בארץ ולעולם לא לקבל אותם שוב!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% - צריך להמית אותם לא להחיות אותם!!!

      אבו-דנה, 25/06/06 16:59

      איפה השכל?

      הגב לתגובה זו

    • צריך להעיף אותם מפה בלי קשר לזה (ל''ת)

      אני שונא אותם, 25/06/06 17:06

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה חשבתם??

    רז, 25/06/06 16:28

    הרגנו להם אזרחים בצרורות,זוי מלחמה,עם כל הצער חיבים להודות כי פעולה זו לגיטימית

    הגב לתגובה זו

    • יא נעל בית... הם תיכננו את זה במשך כמה חודשים טובים (ל''ת)

      לוחם לשעבר, 25/06/06 16:51

      הגב לתגובה זו

    • כזה מטומטם עוד לד לא היה, רז (ל''ת)

      קורי, 25/06/06 16:51

      הגב לתגובה זו

    • לרז

      ירושלמי, 25/06/06 17:04

      אתה צודק אם אתה מסתכל דרך המשקפיים הפלשתיניות (אל קעידאיות).
      אממה בו נסתכל רגע דרך המשקפיים שלנו- מבצעית נטו בלי רגש- כשלון:
      את פטנט המנהרות הכרנו קודם באופן עצוב מאוד- האם לא יכולנו להתכונן אליו?, מה חשבו שנהיה שקט פתאום?, את הטילים שיורים חיילים פלשתינים מתוך יישובים אזרחיים על יישובים אזרחיים אנחנו חייבים לקבל? (ואל תתדמגג לי שזו תגובה- הקסאמים היו כל הזמן ומנהרה כזו חופרים בחצי שנה ומתכננים עוד 3 חודשים קודם- דרך אגב עם מודיעין מתוך ישראל - על רהאט כבר דברנו?)
      פתאום יש יכולת לתגובה קרקעית- איפה היינו עד עכשו
      כך שמעבר ללראות את הצד השני והצלחותיו הבה נסתכל עלינו- נכשלנו!!
      מפקדי הצבא נכשלו בהגנתם על העורף האזרחי ועל פיקודיהם- ולכן כבכל חברה נורמלית המדווחת על הפסדים- על המנכ''ל להגיד תודה יפה וללכת!!!- בי חלוץ
      לגבי שר הבטחון- מי?, מה? יש כזה אחד במדינה
      לגבי רה''מ- הוא יכול לספק לך ארבעה שיתמכו בכל מילה שאתה אומר (והוא חושב בשקט)- רעיה, בת ושני בנים- שבודאי לא יחטפו- כי הם לא ישרתו
      ובססמתך- די? לכיבוש? ננוחם

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    איך נפלנו לידיהם של פקיד הסתדרות וטירון אוהב טיסות?! (ל''ת)

    אלי, 25/06/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    קחו את עולמרט תביאו את החייל. קחו גם את פרץ ואת חלוץ (ל''ת)

    עיסה חורי, 25/06/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מדינה מפקירה!!!!

    דניאל, 25/06/06 16:23

    הפקרתם את מדחת יוסוף שידמם למוות רוצחים!! אני שונא אותכם!!! יא בני זונות החייל שלנו מדמם עכשיו למוות. אתם מתכוונים להמשיך במורשת קרב ע''פ מודל ההפקרה של מדחת יוסוף???!!! מגעים דיפלומטיים??? עכשיו?!?!?! תמצאו את החייל שלנו!!! ואח''כ בתגובה תחסלו 50 מחבלים בעזה. אם לא תצילו אותו הלוואי תמותו ממשלה זונה!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פרץ בגד בעניים ומפקיר את הבטחון. להעמידו לדין! (ל''ת)

    יובל, 25/06/06 16:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש קטן ושפל

      אחד שאכפת לו, 25/06/06 17:04

      ביום כזה אתה מתעסק איך להעמיד לדין את שר הביטחון,שופך בוץ וגועל, במקום לכבד את זיכרם של החיילים ולהתפלל לשלומו של החטוף..

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    דמו של החייל בראשם של מי שנתנו רובים למחבלים הפלסטינים (ל''ת)

    מוטי, 25/06/06 16:21

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש, מי שנתן לאולמרט מנדט דמו בראשו (ל''ת)

      רומי, 25/06/06 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה שעצוב הוא

    יצחק, 25/06/06 16:17

    שהצבא נכשל והמדיניות נכשלה,
    חלוץ אומר שהמילחמה עם המחבלים ממושכת, מדוע? איך זה שאין דרך ליגמור עם זה?
    מדינית , יצרו קשר עם ארה''ב מצרים ומדינות אחרות,מזה טיפשים ,מחפשים אישורים איך להגיב,
    מדינה לא עצמאית לא מסוגלת להגיב על דעת עצמה ,פעם הם פעם אנחנו זה לא יגמר בצורה כזו ,

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    על החטיפות

    נדיב, 25/06/06 16:16

    כל עוד ישראל משלמת מחיר יקר לשיחרור חטופים, ימשכו החטיפות ויהיה קשה למנוע אותם. את המוטיבציה הזו חייבים למנוע ולהודיע מראש כי מעכשו נשלם לפי הראש, חסל הסדר טננבאום.
    ניתן גם לחטוף כמה חשובים למיקוח, אבל בשום אופן לא לחזור על טעויות העבר !

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    החטיפה מוצדקת (ל''ת)

    אחמד יאסין, 25/06/06 16:10

    הגב לתגובה זו

    • 65 אני מתפלל שעוד הלילה יחרב

      גודמן, 25/06/06 16:25

      עליך ביתך, יצור שפל ובזוי שכמותך
      אמן.

      הגב לתגובה זו

    • לאחמד, לשלול את אזרחותך הישראלית.

      י. ישראל, 25/06/06 16:26

      מי שחושב כך, לא צריך להיות אזרח ישראלי!
      בתור תושב הרשות הפלשתינית יהיה מותר לך לחשוב כך...

      הגב לתגובה זו

    • גם הדרך שיהודים צוו על עמלק מוצדקת (ל''ת)

      Avi Ecuador, 25/06/06 16:26

      הגב לתגובה זו

    • חוצפן

      אבי, 25/06/06 16:27

      אם החטיפה מוצדקת צריך להעיף אותך מהמדינה הזאת, מקבל פה זכויות ומעיז לדבר בצורה כזאת ,,,,תסתלק

      הגב לתגובה זו

    • ההפגזות צה''ל בעזה מוצדקות

      גדעון לוי, 25/06/06 16:29

      ההפגזות צה''ל בעזה מוצדקות

      הגב לתגובה זו

    • ל-65 - יש לשלול אזרחותך הישראלית.

      י. ישראל, 25/06/06 16:29

      בתור אזרח המדינה הפלסטינית מותר לך להתבטא כך.

      הגב לתגובה זו

      • לאחמד יאסין

        bell, 25/06/06 17:32

        ימח שמך וזכרך ונאמר אמן!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • להרוס תקבר של עד-אדין אל חרה- כנסו

      משה רבנו, 25/06/06 16:46

      הקבר של השפל הנאלח הזה נמצא ביישוב נשר ליד חיפה בבית הקברות.
      הוא מגודר ונמצא ממש על ליד אצטדיון הכדורגל של נשר החדש. אפשר פשוט ללכת לשם להחריב את הקבר עד עפר, זה יהרוג את הטרוריסטים האילו לגמרי!!

      הגב לתגובה זו

    • אחמד יאסין מטירה הוא פרםבםקטור יהודי (ל''ת)

      אבי גיל, 25/06/06 16:50

      הגב לתגובה זו

    • מה אתם קופצים סתם טרול (ל''ת)

      טין טין, 25/06/06 16:52

      הגב לתגובה זו

    • זבל אוכל חינם שכמוך (ל''ת)

      אחת, 25/06/06 16:53

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת פחדן

      ישאל בנשמה, 25/06/06 17:13

      מתחבא מאחורי מקלדת ועכבר אני רוצה לראות אותך אומר את זה ליהודים באזור המרכז לדוגמא מול הפנים! אבל אתם כולכם פחדנים שמקבלים זכויות בלי לתת כלום בתמורה אז אני לא מצפה ממך לכלום יא חתיכת עלוב נפש

      הגב לתגובה זו

    • אתם פשוט האמנתם לשקרים שלכם

      פחמאאווי, 25/06/06 17:51

      מה אתם מתנפלים עלו?? רוצחים ילדים ונשים והורסים בתים ועכשו קשה לכם שחייל נחטף ? זה מחיר הכיבוש ... צאו משם ותנו לאנשים לחיות כדי לא לבכות עוד קורבנות

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    תזכורת לעמיר פרץ

    ע. מיכאלי, 25/06/06 16:10

    להזכירך אדוני כי אתה שר הביטחון של ישראל. לא בטוח שהפנמת. לצערי נכשלת והכשלון מהדהד ...

    הגב לתגובה זו

    • כן נכון....

      נס 2006, 25/06/06 16:32

      כי באמת עמיר פרץ הוא שר הביטחון הראשון במדינה שבזמן כהונתו יש אירוע כזה. באמת עד היום לא נחטפו חיילים, לא נחפרו מנהרות, ולא הונחו מטעני צד.
      להיות נגד משהו או מישהו זה דבר אחד, להיות טיפש זה כבר דבר אחר. אתה, לצערי, מאייש את האפשרות השניה ולחשוב שהכל משינאה, לא חבל???

      הגב לתגובה זו

      • לנס 2006

        לא האחד מ 64, 25/06/06 17:15

        לגבי הטיפש התכוונת בודאי ל''שר החברתי'' שרואה ש''דברים משם שונים מדברים מכאן''. כלומניק בעל מטרה אחת בחיים שחבריו מהתקשורת עוזרים לו
        אתה כלכך עיוור שאתה לא רואה כמה הוא גרוע?
        אתה כנראה מסנוור לגמרי- לא שנאה מדברת מגרוננו אלא פקחון
        תוריד כמה בקבוקי ויסקי סקוטי משובח ותראה גם אתה

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    תבוסתנות מובילה לתבוסה

    עמיקם, 25/06/06 16:10

    הבאנו את על עצמנו
    קדימה? מי?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט אינו יכול, אינו מסוגל, אינו מתאים ,תפקיד רה''ם גדול עליו (ל''ת)

    'www, 25/06/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אידיוטים בשלטון ובעם-הארץ

    Avi Ecuador, 25/06/06 16:06

    הפכו את שטח ישראל לאיזור גן חיות שבו לחיות יש זכות וגושפנקה משמאלנים לצוד בעם-הארץ.
    ארכיאולוגיה בסדום מזמן היתה מונעת זאת כמו שספטמבר השחור וחוסיין ידעו והסבירו. גם ה''פלסטינים'' מסבירים את ההגיון בארכיאולוגיה לכל אידיוט שהיום עדיין לא מבין.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צה''ל צריך....

    אדם, 25/06/06 16:05

    להגיב בתגובה מאוד חריפה....
    כל הערבים האלה...שילכו כבר

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    איפוק זה כוח, תנו צאנס לשלום...בלה בלה בלה (ל''ת)

    פרס שמרס, 25/06/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איפה האום איפה המומחה האמריקאי

    מירב, 25/06/06 16:03

    שידאגו לשלום החייל !

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עליזה,דנה ואחלמה פותחות בשביתת רעב נגד פגיעה בחמאס

    בחירות עכשיו!, 25/06/06 16:03

    הן כבר מכינות את השלטים : ''חלוץ רוצח'', אין שדרות/כרם שלום- אין פיגועים'', ''די לכיבוש''....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש כאן הרבה ציניים עם הרבה פקה פקה.

    נמאס מהציניקנים, 25/06/06 16:03

    ביום קשה כזה אתם מתיימרים להיות החכמים עם הפתרונות הכי גאוניים שיש. אבל בפועל אתם לא שווים כלום. נראה אתכם עושים משהו חוץ מדיבורים ומתיחת ביקורת קטלנית. תנו כבוד לחיילים שנפלו ותעשו גם אתם משהו חוץ מללהג ולקטר ולהאשים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי כדאי שנשמע משהו מועיל משר הבטחון חסר הנסיון שלנו?

      דניאל, 25/06/06 16:17

      ביום כזה במקום להשתיק את כולם בגלל שנהרגו חיילים אולי כדאי לעשות חשבון נפש קואליציוני עמוק ולשאול מדוע המוני ישראל צריכים לשלם מחיר על חוסר נסיונם של שר הבטחון וראש הממשלה (שאפילו לא מינו סגן שר בטחון מרוב שפרץ מבין גדול)

      הגב לתגובה זו

    • כמו שהשמאל נתן כבוד? זוכר את ההפגנה של השמאל מייד אחרי ש-12 חיילים

      יוס2, 25/06/06 16:33

      ...נהרגו בנג''משים? מאה אלף שמאלנים רקדו על הדם בכיכר.

      הגב לתגובה זו

    • אבל לכשעמיר אמר שביבי

      אנונימי, 25/06/06 16:34

      אשם שיש עוני זה היה טוב

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    החייל לא חטוף, הוא שבוי מלחמה (ל''ת)

    עיוות מושגים, 25/06/06 15:59

    הגב לתגובה זו

    • ואתה חלאה! (ל''ת)

      קצת כבוד!, 25/06/06 16:21

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת עלוב . תפרסמו את זה!

      hgh, 25/06/06 16:41

      שיחטפו אותך ותהיה לבד שאויבים מסביבך נראה אם תחשוב ככה יחלאה!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אפרת רגב, 25/06/06 17:02

      הוא לא שבוי ע''י צבא כלשהו, מפני שהחמאס אינו עונה על אף הגדרה של צבא. החייל חטוף (למרבה הצער).

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עדיף להסתכן ותקוף מאשר להירצח

    ישראלי, 25/06/06 15:59

    אם הברירה היא לתקוף תוך הסתכנות לבין לשבת במקום ולהירצח אני מעדיף את הראשונה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      א, 25/06/06 16:43

      גם חלוץ ואולמרט יודעים את זה השאלה היא האם הם יבצעו את זה ואים הם לא יודעים הם אהבלים ושולחים את בנינו החיילים למוות.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    תנחומי למשפחת החטוף

    מגיב סדרתי, 25/06/06 15:57

    כפי שזה נראה לרה''מ ושר הביטחון לא ממש מזיז ממנו
    מקווה שבמידה והוא יהודי יש מי שיגיד עליו קדיש הסיכוי שתראו אותו בחיים שווה ל-0
    (נ.ב. ברגותי תתכונן השחרור מהכלא מעולם לא היה קרוב יותר)

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    להעמיד את הראש של הנייה מול הראש שלו

    1, 25/06/06 15:56

    אם הוא לא יחייה גם הנייה לא יחייה

    הגב לתגובה זו

    • בכל מקרה צריך להרוג את הנייה, וכל האחרים (ל''ת)

      מוחמס, 25/06/06 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לסגור להם את החשמל! (ל''ת)

    מגלן, 25/06/06 15:54

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מפגר...צריך לפוצץ אותם כמו לא יודע מה (ל''ת)

      ילד, 25/06/06 16:13

      הגב לתגובה זו

    • לכשיגמרו לטפל בפצוע (ל''ת)

      מיקי, 25/06/06 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט ,פרץ ,אתם חיבים להתפטר דחוף,השמאל מביא לנו אסון

    בנגי, 25/06/06 15:52

    ממשלת רבין =חטוף אחד,ממשלת ברק שלשה חטופים,כל פעם שהשמאל בשלטון חוטפים לנו חילים

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לדבר שטויות (ל''ת)

      אדם, 25/06/06 16:14

      הגב לתגובה זו

      • די!!!!!! די לשנאה! בנגי ואדם, כולנו אחים (ל''ת)

        ישראלי, 25/06/06 17:20

        הגב לתגובה זו

      • האמת כואב יא סמולני (ל''ת)

        ורדושקה, 25/06/06 17:22

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    די כבר עם המגעים הדיפלומטיים האלה!!!!!

    א, 25/06/06 15:50

    להרים מטוסים לאוויר ולשטח את עזה לא מעניין אזרחים פלסטינים ''תמימים'' לשרוף את כל עזה.
    בושה למדינה הזאת ולכל מי שעומד בראשה מינו שר ביטחון פופאי שידע לעשות רוח עם השביתות שלו במשק התפקיד הזה קטן עליו זאת ממשלת אחיזת עיניים ופריארים וכל מי שבחר קדימה הכל מתפוצץ לו בפרצוף.
    שכחו שזה לא אריאל שרון עומד בראש כבר זה בנאדם חסר בטחון כמו אולמרט הוא ראש הממשלה.
    לא מבינים שביום שישראל יצאה מעזה היא היתה צריכה לתת תנאי ''אם אתם יורים קאסמים'' אנחנו נכנסים וגומרים עליכם'' אבל פה ממשלה של שמאלנים מנהלת את המדינה בחסות ח''כ ערבים ששונאים את ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אחי.בוחרי קדימה אינם יהודים

      תימני עצבני, 25/06/06 16:15

      קדימה נבחרה בגלל ערב רב והערבים.הרי ידוע שהשמאלנים אינם יהודים ומכאן שטובת האוייב שלנו היא טובתם של השמאלנים.אין מה לעשות.משה רבנו לא היה צריך לצרף אותם אל עם ישראל האמיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הכל כיסוי תחת!!

    ינשוף, 25/06/06 15:47

    הם מכסים את עצמם. הם מתעללים בו, ואומרים שהוא פצוע בבטנו ובחזהו. צריך להפוך את עזה לאבק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדינה שלימהעל הפנים - אנא נוליך את חרפתנו? (ל''ת)

    משה בודק, 25/06/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בושה וחרפה לצה''ל הוא התבזה החיילים שלו נרדמו בשמירה תרתי משמע.

    א, 25/06/06 15:44

    שוב פעם מחבלים נכנסו לשטח ישראל וחטפו חייל (להזכירכם לבנון) וחזרו לשטח הפלסטיני בעוד כל זה לא הגיב צה''ל פשוט בושה וחרפה לצה''ל ומסכנות המשפחות ששולחות את הילדים שלהם לצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לתושבי שדרות!!!

    איריס, 25/06/06 15:42

    עכשיו אתם מבסוטים ? מה איכפת לכם ? העיקר שתישנו טוב בלילה, כל מה שקורה בחודשים האחרונים , כל ההסלמה בשני הצדדים וכל הנפגעים בשני הצדדים קורה בגללכם , חבורת מפונקים שחושבים שכל העולם צריך להשתחוות לכם , נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל ששדרות בחרה בפרץ, קיבלנו אותו כשר בטחון

      בקורת מהצד, 25/06/06 16:08

      איו לי שום רחמים על העיר הזאת שבחרה בראש ועד רק כי חשבה שזה ישתלם לה מהבחינה הכלכלית. בגללם קיבלנו אותו כשר בטחון ואין יותר בטחון כי בוא דואג יותר לרווחת הפלשתינים ומסתתר מאחורי הסינור של אחלמה אישתו.

      הגב לתגובה זו

    • איך כל זה קשור לשדרות לכל הרוחות

      דוד, 25/06/06 16:10

      הקשקשנות הזו פשוט מדהימה.

      הגב לתגובה זו

    • מפגרת הם עדיין מקבלים קסאמים וההסלמה לא אשמתם אלא...

      בהההההההההה, 25/06/06 16:12

      אשמת חארות אוהבי ערבים כמוך שנתנו להם נשק ואת ציר פילדלפי להעביר דרכו נשק כבד ושמסרסים את ידי צה''ל במלחמה בטרור.
      אינשאללה קסאמים עליכם אחרי ההתכנסות...

      הגב לתגובה זו

    • את משוגעת?

      ע, 25/06/06 16:12

      במה אשמים תושבי שדרות ?
      למה תושבי שדרות מפונקים כי הם רוצים לחיות חיים נורמלים ?
      למה לתושבי שדרות לא מגיע לישון בלילה?

      היחידים שאשמים במצב הינם הפלסטינים

      הגב לתגובה זו

      • לא רק הפלשתינאים אשמים

        אילנית, 26/06/06 06:49

        גם אנשים כמו איריס שלא רואים אף אחד ממטר, חיים בבועה של עצמם, וניזונים מלוקשים שהם קראו בעיתון או ראו ב''לונדון את קירשינבאום'', גם הם אשמים בהרבה ממה שקורה. הם הצביעו להתנתקות וגרמו בעצמם לעליית החמאס, הצביעו להתכנסות... ונראה מה יבוא אחר כך...

        הגב לתגובה זו

    • חייבת טיפול פסיכולוגי

      מוטי, 25/06/06 16:15

      איריס את חייבת טיפול פסיכולוגי ו או תרופתי

      הגב לתגובה זו

    • מה את טיפשה או משהו?

      רונן, 25/06/06 16:20

      מה הקשר לתושבי שדרות? את חושבת שהם רוצים שיחטפו חיילים ישראליים? כנראה שלך קל לבקר אותם כי לך לא זורקים קסאמים על הבית. אטומה.

      הגב לתגובה זו

    • את היית כנראה מאלה שבמלחמת

      שפיות, 25/06/06 16:25

      המפרץ ברחת אלינו לדרום....
      נפחנית ריקה מתוכן שכמותך!!!

      הגב לתגובה זו

    • תשובה לאיריס

      א, 25/06/06 16:52

      את לא מרגישה קצת חצופה הלואי שעל הבית שלך יפול קסאם

      הגב לתגובה זו

    • מ פ ג ר ת (ל''ת)

      לא מרכז, 25/06/06 17:06

      הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך גרמו להתנתקות

      אבנר, 25/06/06 17:24

      הם גם יגרמו ל ''התכנסות'' שזה עוד לוקש שמוכרים לעם ישראל והוא חסר כל בסיס אמיתי.
      אחרי ההתנתקות קיבלנו את הקסאמים לשדרות ואנשים כמוך שאין להם טיפת לב וחושבים רק על איך הם יחיו יותר טוב ושכל השאר רק מפריעים למציאות שלהם ירגישו את זה על הבשר שלהם חס ושלום בקרוב. נסיגה משטחים היא הפתרון הכי גרוע והכי שקרי שיש הוא לא יביא לשום תוצאה ארוכת טווח ורק מעודד את הצד השני להמשיך במעשיו.

      הגב לתגובה זו

    • חולת נפש הזויה המוגדרת כאוייבת העם היהודי

      ירון, 25/06/06 22:15

      במדינה מתוקנת היית כבר בכלא עם הזבל והרפש הכי גדול במדינה

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    חלוץ תמורת חטוף

    יוס2, 25/06/06 15:40

    להחליף את החטוף בקשקשן דן חלוץ.

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שהם ירצו אותו, גם לא את סטאלין-שר הביטחון (ל''ת)

      בהההההההההה, 25/06/06 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לפרץ, תארגן הפגנה...

    פועל, 25/06/06 15:39

    ואם ההפגנה לא תעזור... נעשה שביתה....יאללה פרץ, אתה שר בטחון? אני חולם? עם ישראל כנראה השתגע!!!!פרץ שר בטחון....
    חחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה הפגנה

      לילי, 25/06/06 16:39

      עוד יגידו שהוא עושה היסטריה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    פארייר מי שמתגייס לצה''ל בימינו. בשר תותחים! (ל''ת)

    דן, 25/06/06 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עזבו את רמתכ''ל,יש לו נסיון...

    LUBER, 25/06/06 15:30

    יחד עם מופז הם,כבר,מחרו חייל אחד,איך קרו לו?יוסף-שמוסף?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולי נירה פגזים לשטחים ריקים ... כמו שאנחנו עושים כל הזמן

    רוני, 25/06/06 15:28

    אולי זה יעזור .....
    פוליטיקאים מפגרים אולי ניתן אותכם תמורת החייל ? אולי תמורת שקל אחד אתם לא שווים יותר מיזה
    זונות זה מה שאתם

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הגנרל חלוץ מבין משהו בלחימה? או רק בפוליטיקה ובלהתחנף לאולמרט? (ל''ת)

    סמי קליין, 25/06/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עליזה אולמרט ובתה דנה מודאגות מאוד

    שי, 25/06/06 15:25

    לא מהחייל החטוף השתגעתם?
    הם מודאגות מאוד מתגובת צה''ל וכבר מארגנות הפגנה נגד צה''ל

    הגב לתגובה זו

    • מדוייק (ל''ת)

      אל תעבדו עלי, 25/06/06 16:45

      הגב לתגובה זו

    • באמת?! איזה מנייאקיות!!!!!!!! (ל''ת)

      סמולניות דפוקות, 25/06/06 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפנות את עזה פעם שניה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בנחישות ורגישות, 25/06/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    על טנק נייח יש צורך בחי''ר

    עידו, 25/06/06 15:22

    שישמר עליו.
    העולם לא יקבל שהנה מופגזת עיר בישראל ,5 שנים, ללא תגובה.
    על שום מה היהודים מתעוררים מהתקפה של 7 אנשי קומנדו על צבא
    סדיר.
    מי ששותק כשילדיו מאוימים שנים
    מוטב לו שילקק את פצעיו בשקט.
    על הקסאם הבא יש להפגיז ולגבות מחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה גדול על חלוץ. +הדפ''ר פרץ (ל''ת)

    קבלתם ברדק, 25/06/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה דיבורים?

    אופיר, 25/06/06 15:18

    לרמטכ''ל יש זמן לעיתונאים ולתקשורת? זה הזמן שראש הצבא יראה פניו מול חייליו ולא מול התקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לחמאס: קחו את אולמרט-פרץ-ליבני-רמון-חלוץ תמורת החייל החטוף

    יוס2, 25/06/06 15:17

    עיסקה משתלמת לשני הצדדים

    הגב לתגובה זו

    • תומך בעיסקה , כל מי שתומך שיגיב

      חיים, 25/06/06 15:34

      אני מוסיף להם את פרס

      הגב לתגובה זו

      • עסקה טובה אבל תוסיפו את פרס (ל''ת)

        גבי, 25/06/06 16:08

        הגב לתגובה זו

        • שכחתם את זהבה גלאון ושלי יחימוביץ (ל''ת)

          א, 25/06/06 17:21

          הגב לתגובה זו

        • שכחתם את זהבה גלאון ושלי יחימוביץ (ל''ת)

          א, 25/06/06 17:21

          הגב לתגובה זו

      • עסקה טובה אבל תוסיפו את פרס (ל''ת)

        גבי, 25/06/06 16:08

        הגב לתגובה זו

        • שכחתם את זהבה גלאון ושלי יחימוביץ (ל''ת)

          א, 25/06/06 17:21

          הגב לתגובה זו

        • שכחתם את זהבה גלאון ושלי יחימוביץ (ל''ת)

          א, 25/06/06 17:21

          הגב לתגובה זו

      • כוס אמא של הממשלה (ל''ת)

        דניאל, 25/06/06 16:15

        הגב לתגובה זו

      • כוס אמא של הממשלה (ל''ת)

        דניאל, 25/06/06 16:15

        הגב לתגובה זו

      • הולך.אני מוכן לשלם על המונית לשטחים (ל''ת)

        תימני עצבני, 25/06/06 16:16

        הגב לתגובה זו

      • הולך.אני מוכן לשלם על המונית לשטחים (ל''ת)

        תימני עצבני, 25/06/06 16:16

        הגב לתגובה זו

      • גם אני

        א, 25/06/06 16:21

        את כל המרעין בישין של עם ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • גם אני

        א, 25/06/06 16:21

        את כל המרעין בישין של עם ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • גם אני !! וכמה שיותר מהר!!! (ל''ת)

        מתנחלת גאה, 25/06/06 17:32

        הגב לתגובה זו

      • גם אני !! וכמה שיותר מהר!!! (ל''ת)

        מתנחלת גאה, 25/06/06 17:32

        הגב לתגובה זו

    • גם אני תומך (ל''ת)

      עוזי, 25/06/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • מסכים לעיסקה ומוסיף את כל פורשי הליכוד

      עבקה הוגנת, 25/06/06 16:00

      הרי מה שאיפשר את מינויים של אולמרט ופרץ למשרותיהם ובעצם הביא להפקרת בטחון המדינה בידיהם, זה פרישתם של כל הכדאיניקים מהליכוד.

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד (ל''ת)

      כפיר, 25/06/06 16:01

      הגב לתגובה זו

    • בעד (ל''ת)

      שרון, 25/06/06 16:03

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכים-רעיון נפלא (ל''ת)

      אריאל, 25/06/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • גם אני בעד פשרה כואבת למען החזרת החייל:

      ולהוסיף עוד, 25/06/06 16:20

      מוכן לוותר על: אולמרט, פרץ, פרס, ליבני, שיטרית, מופז, רוחמה,צחי הנגבי, פינס, שימחון, שרת החינוך, שר האוצר .... הם הפקירו את בחטון מהדינה ואינם ראויים לשרת אותה. לכו לבחירות או תתפטרו.

      הגב לתגובה זו

    • מוכן להוסיף גם את ביילין (ל''ת)

      משה, 25/06/06 16:22

      הגב לתגובה זו

    • את חלוץ היתי מוציאה מהרשימה

      לילי, 25/06/06 16:24

      פרס הרבה יותר מתאים.
      בעצם, פרס ממש אידיאלי, לשני הצדדים.

      הגב לתגובה זו

      • תומך נלהב.

        תומר, 25/06/06 16:49

        באמת הגיע הזמן שאיזה פוליטקאי ינדב את עצמו למען העם המסכן הזה ףשהם הרי אלו שמכתיבים לנו.אז..........
        אנחנו מחכים

        הגב לתגובה זו

    • שכחת את הנגבי (ל''ת)

      יוני, 25/06/06 16:25

      הגב לתגובה זו

    • עסקה טובה והייתי מוסיף להם את עליזה ואחלמה כבונוס (ל''ת)

      אבי, 25/06/06 16:31

      הגב לתגובה זו

    • בעד (ל''ת)

      יוסי, 25/06/06 16:36

      הגב לתגובה זו

    • גם אני תומך ומתנדב! (ל''ת)

      יאיר, 25/06/06 16:49

      הגב לתגובה זו

    • למה חסר להם נקניקים (ל''ת)

      יהודה, 25/06/06 16:59

      הגב לתגובה זו

    • קחו גם את עזמי-טיבי-ביילין-ברכה ותחזירו לחייל גם את הנעליים שלו (ל''ת)

      רעיון!, 25/06/06 17:06

      הגב לתגובה זו

    • בעד העיסקה - אבל תרחם עליהם ביילין זה כבר מוגזם (ל''ת)

      ח, 25/06/06 22:16

      הגב לתגובה זו

    • אני תומך! (ל''ת)

      אורן, 25/06/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    להוציא לפועל את חומת מגן-2 ברצועה !

    רונית, 25/06/06 15:16

    בושה

    הגב לתגובה זו

    • אין לנו חיילים למלחמות מיותרות!לא נגן על הקיבוצים הכובשים והמשחיתים (ל''ת)

      יוס2, 25/06/06 15:27

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        א, 25/06/06 16:36

        כשביצעו את חומת מגן ביו''ש השקיעו 5% מהכוח של צה''ל ולא היו שם כמעט פיגועים עד הגירוש, ובגירוש השקיעו בערך90% מצה''ל בגלל הערבים שירו עלינו פצמרי''ם ,וזה קרה בגלל שלא עשו שם את חומת מגן!!!

        הגב לתגובה זו

      • צודק

        א, 25/06/06 16:36

        כשביצעו את חומת מגן ביו''ש השקיעו 5% מהכוח של צה''ל ולא היו שם כמעט פיגועים עד הגירוש, ובגירוש השקיעו בערך90% מצה''ל בגלל הערבים שירו עלינו פצמרי''ם ,וזה קרה בגלל שלא עשו שם את חומת מגן!!!

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה תגובה? ירו לעבר מרחבי החטיפה? עלק יגיבו... (ל''ת)

    שמעון, 25/06/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נקמממממממהההה!!!!

    מוות, 25/06/06 15:15

    ערבים לא יילכו בשקט בירושלים....
    כל אחד יחטוף מכות!!!!
    חייל נחטף.....

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בנחישות וברגישות

    אסתי, 25/06/06 15:15

    מדינה בפירוק.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ברוכים הבאים ללבנון (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 25/06/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רציתם פינוי? קבלתם. אתם עם מטומטם (ל''ת)

    חירבאוי חורי, 25/06/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    GENERAL CHALUZ - READ AND LEARN

    GUR, 25/06/06 15:12

    מסביב לעיר הוקמה חומת עפר גבוהה אשר שמה על העיר מצור. תגבורות, רובן אמריקניות, זרמו לעיר ומסביב לה הוצבו סוללות תותחים מתנעים, טנקים, ומסוקי קרב. אספקת המים והחשמל לשכונות בהן הייתה לפי המידע המודיעיני נוכחות רבה של אנשי טרור, נותקה. למעלה ממחצית מתושבי העיר המונים 400 אלף איש ואישה נמלטו ממנה. עשרות אלפים מפליטים אלו חיים בשטחים פתוחים ללא כל מחסה ושירותים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חלוץ, מי שאל אותך? אתה רמטכ''ל לגירוש יהודים, לא למלחמה באיוב. (ל''ת)

    סרג', 25/06/06 15:10

    הגב לתגובה זו

    • איוב היה טוב (ל''ת)

      דוד המלך, 25/06/06 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חטיפה שמטיפה!!!!

    מרכזניק, 25/06/06 15:10

    חטיפה שמטיפה!!!!
    למה בכלל מפרסמים הודעות כאלו? עוד יגלו שההתנתקות לא היה מהלך חכם!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חטיפה שמטיפה (ל''ת)

      שמעון פרס, 25/06/06 16:15

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוצאת הפוליטיקאים מהצבא (ל''ת)

    צבא פקה פקה, 25/06/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עם כל הצער והכאב וכן תחושת הנקם , אנו חייבים להודות

    אבו יסמין, 25/06/06 15:06

    שהפעולה הבוקר אינה פעולה שהורגלנו אליה מצד המחבלים , היתה זו התקפה על מוצב צבאי עם לא מעט דמיון תחכום והעזה ,ואל לנו להתעלם מכך ועל צה''ל להערך בהתאם ללקח שנלמד .

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק בהחלט . (ל''ת)

      קטרא נכון, 25/06/06 15:26

      הגב לתגובה זו

    • צריך תחכום להרוג מחבל מוקף אזרחים (ל''ת)

      מיכאל, 25/06/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא להתלם - התגובה הנאותה, פינוי מאחזים ובא לציון גואל (ל''ת)

    משה בודק, 25/06/06 15:04

    הגב לתגובה זו

    • כן כן נכון פינוי מאחזים!!! יאאלה איך לא חשבנו על זה (ל''ת)

      דוד, 25/06/06 16:12

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק! זה מה שיעצור את הפיגועים באיזה בית ספר למדת אני גם רוצה

      אבנר, 25/06/06 17:32

      להיות גאון כמוך מה זה טכניון או האוניברסיטה העברית.
      תסלח לי אבל אתה פשוט טיפש
      ולצערי יש עוד הרבה אנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

      • כאילו דה, זה היה בציניות. (ל''ת)

        אילנית, 26/06/06 06:52

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    הרמטכ''ל הכי פוליטי והכי פחות מקצועי שהיה אי פעם, מוביל אותנו רק לכש

    פפר, 25/06/06 15:02

    לונות פעם אחר פעם

    הגב לתגובה זו

    • זה לא הרמטכ''ל אלא שר הבטחון הכי לא בטחוני. לפטר אותו! (ל''ת)

      לפני שיהרגו עוד, 25/06/06 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לפעול בשיקול דעת - בתגובה לפנות מאחזים בלתי חוקיים ובא לציון גואל (ל''ת)

    משה בודק, 25/06/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרץ לא מסוגל לעשות כלום. הכל דיבורים. הפקרת את העניים. בגדת בבוחרים (ל''ת)

    מצביע מאוכזב, 25/06/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ככה זה מהפך ''מנהיג חברתי הופך לגנרל ואדמירל''

    אורנה, 25/06/06 14:57

    כעת תארו לכם...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    החטוף

    יעקב .ק, 25/06/06 14:57

     בואו נקווה כולנו שהחייל יחזור בריא ושלם.ושהערבים יקבלו את המכה שלהם.. תחשבו קצת על החיילים שעומדים בשמש ושומרים עלינו .ולחשוב חיובי שאלוקים ישמור על כל החיילים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אנחנו: ''נכניס'' ו''נראה'' ו''נגיב'' ו''בחומרה נגיב'' - ''מעורר אמון''

    ירון.ק, 25/06/06 14:56

    הגיע הזמו להודות:
    1.יותר מעניין למנהיגנו ולמצביאנו באיזו מדינה אירופאית כף רגלם תוכל לדרוך מאשר כמה ישראלים ייטבחו כאן.
    2.יותר חשוב לכלכלנים שלנו ,שלא תקולקל תוכניותם לעוד רווחים קלים בבורסה על חשבון העם העשוק והמסכן הזה בעטיו של: מבצע צבאי להסרת איום הקסאמים משדרות.
    המסקנה המתבקשת:
    בואו נתפזר חזרה לארצות מוצאם של הורנו וסבנו לפחות כך, לא נשמע יותר את דברי הסרק האלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרס בדצמבר 94': ''בטוחני שתוך חמש שנים, יהיה כאן גן עדן''

    ד''ר אשד, 25/06/06 14:55

    ''בטוחני שתוך חמש שנים, לאחר מעגל איבה ודמים שנמשך 100 שנה, סוף-סוף, יהיה כאן גן עדן'' כך שמעון פרס, לאחר הסכם אוסלו א'. עיניו רק טחו מלהמשיך את המשפט: ''לטירורסטיים!''.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    האגו של פרץ יעלה לכולנו ביוקר. האיש אינו ראוי נקודה!

    תתפטר, 25/06/06 14:54

    עמיר פרץ יכול ללמוד בעל פה את כל המילים שבעולם. שורה אחת תשאר נכונה תמיד: פרץ אינו מבין בבטחון, לא הבין בבטחון ולא יבין בבטחון. הוא עושה קריירה פוליטית ואנחנו משלמים את המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פעם צה''ל הגיע לאנטבה, היום מגיעים עד מסיבת עיתונאים.

    רמי, 25/06/06 14:53

    רמטכ''ל שעסוק כל היום בהסברים, בהתנצלויות, במסיבות עיתונאים במקום לעסוק בהחזרת ההרתעה של צה''ל.
    כל כך עצוב לראות את צה''ל במערומיו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולמרט ופרץ חייבים תגובה ישמעאלית הולמת: להרוס עוד 20 מאחזים (ל''ת)

    יוס2, 25/06/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איפה לעזאזל החייל החטוף?

    אורן, 25/06/06 14:48

    למה הוא עדיין לא אצלנו?

    לא לתת להם יום, לא שעה, לא דקה נוספת.

    להחזיר אותו מיד.

    הפקרת חיילים היא פשע שאזרחי המדינה הזאת לא ישתקו ולא יסלחו עליו.

    פעם אחת עבדו עלינו עם מדחת יוסף שנתנו לו למות למרות שיכלו להציל אותו.

    פעם שנייה סיפרו לנו סיפורים ולא הגיבו כשחטפו את החיילים בגבול הצפון.

    לא נקבל פעם שלישית.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נקבל אותה גם בפעם השלישית והחמישית וכו'

      דוד, 25/06/06 16:14

      ואתה יודע למה, כי אנחנו עם של מטומטמים ונאיביים שהולכים אחרי ''מנהיגינו'' כמו עדר כבשים עיוורות מבלי יכולת אפילו לחשוב או להתבונן על מה שקורה מסביבינו.

      הגב לתגובה זו

      • בסוף יהיו פה מיליציות.

        סמוך, 25/06/06 17:10

        איפה הצבא איפה??!!

        מה זה הדיבורים של הפוליטיקאים? מעבירים מסרים דרך מצריים??

        חבורה של תתי אדם, לרדת עליהם עם פצצות 8 טון, לטהר עם להביורים, לסיים עם מיליון וחצי 5.56 במשך 3 ימים.

        אני רק מאחל לכל הפוליטיקאים שמעבירים עכשיו מסרים במקום פקודת מלחמה כללית, שהילדים שלהם יהיו החטופים הבאים בעזה.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט ופרץ הם אפסים בבטחון !!

    יורם גילעד, 25/06/06 14:44

    למרות שאני הצבעתי קדימה בבחירות האחרונות בגלל תמיכתי הנלהבת בביצוע תוכנית ההיתכנסות, ברור לי לחלוטין שאם ימשיכו אולמרט ופרץ באוזלת היד ההרתעתית המוחלטת כלפי החמאס והפלשתינים ולא יתחילו מיד במדיניות הרתעתית כולל חיסול שרי ממשלת החמאס, הפסקת החשמל ופגיעה בתשתיות, והחרבת ישובים מהם יורים קסאמים [לאחר הודעה מוקדמת לפינוי התושבים] !!
    אז מוטב שתסתלק ממשלת אוזלת יד מטופשת זו ותוחלף ע''י ממשלת ליברמן ונתניהו בכדי להחזיר את השקט הבטחוני , אפילו אם תדחה לצערי הרב תוכנית ההיתכנסות !!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ - אחלה איומים, חבל שאף אחד לא

    אוהד בן חמו, 25/06/06 14:41

    מאמין שתעשה משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חלוץ לך לישון !! (ל''ת)

    אוויל !, 25/06/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אדוני הנכבדים

    י.ב, 25/06/06 14:38

    ראשי המדינה
    כאב לחייל ביחידה לוחמת וכמי ששירת ביחידה לוחמת גם כן
    צר לי לומר לכם כי משבר האמון שאתם יוצרים בהתנהלותכם המגמגמת ונמזגזגת מחלחל עמוק
    ולא ירחק היום שההורים יעשו כל מאמץ להשפיע על בניהם לא להתנדב
    הסיבה העיקרית לדברי החמורים היא כי יותר ויותר מתחזקת התחושה
    שאין לכם שיקול דעת אמיתי וענייני
    אתם ישנים בשמירה
    ומשלים אותנו בהצהרות מתלהמות מכל במה
    זכרו שהיסטוריה של עם אינה נכתבת בדם כי אם במהלכי מנהיגיו תעוזתם יוזמתם ומעופם
    אני על כל פנים פסימי
    עשו מעשה ותתעלו מעל המלל הרדוד שאתם משחררים חדשות לבקרים

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      לילי, 25/06/06 16:04

      מעבר לכל הצרות הנוחתות עלינו ומצבינו הביש, מדכה עד כדי יאוש לדעת שהגה המדינה מצוי בידי חדלי אישים שאין לסמוך עליהם.
      מייאש עוד יותר לדעת שאין מי שיחליף אותם, כפי שנוכחנו בבחירות האחרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רמטכ''ל שיודע רק לגרש (ל''ת)

    שפוי, 25/06/06 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רמטכ''ל נהדר-טוב בתדריכים!

    אזרח, 25/06/06 14:35

    אכן סוף סוף רמטכל נהדר יש לנו, בתדריכים הוא ממש ''10'' ,כממונה מטעם כנופיית החוה ,בהיותו רע קרוב לבנו אל החוואי ,קיבל את בתפקיד הנפלא ,אבל במעשים הוא ממשיכו של שרון, נהדר במלחמתו ביהודים, במיוחד אם הם מתנחלים, אבל הרבה פחות טוב במלחמתו נגד המחבלים, כאן רק מילים מילים וברברת - זוכר עדיין איך הוא הסביר לנו כמה שקט שלווה ונחת יהיו לנו אחרי הריסת ישובים ישראליים והגליית יהודים מבתיהם - חביבי, תן לנו תדריך עכשיו איפה כל בתחזיות שלך מתממשות - קום תתפטר, כמו ההוא מבסיס חיל האוויר - אבל אתה לא ממש גבר כמוהו - לכן תמשיך בתפקידך, ותמשיך להיות הכי טוב שיש, במלחמתך נגד יהודים ולא נגד שוחרי השלום המחבלים, להם תעביר נשק ותחמושת - בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בבקשה להיכנסססס!!!!!!!!!!!!!!

    נעמיייי, 25/06/06 14:33

    אנשים!!!
    יש חייל חטוף והוא חי!!!
    האם אנו מסוגלים להמשיך כרגיל שאחד מאיתנו נמצא במצב של חיים או מוות בידי מרצחים???????

    המעט שאנו יכולים לעשות זה לומר פרקי תהילים!!!

    פרקי תהילים זו סגולה נפלאה שיכולה לשנות גזרות ודינים!!

    גם אם בחיים לא פתחתם ספר קודש בבקשה מכם!! זו ההזדמנות שלכם להציל חיים!!

    אנא אמרו פרק תהילים:
    ''שיר למעלות אשא עיני אל ההרים מאין יבוא עזרי עזרי מעם אדוני עושה שמים וארץ אל יתן למוט רגליך אל ינום שומריך הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל ה` שומריך ה` יצילך על יד ימינך יומם השמש לא יככה וירח בלילה ה` ישמורך מכל רע ישמור את נפשך ה` ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם ``

    הגב לתגובה זו

    • ואם זה לא יעזור את מתחייבת להפסיק לקרוא תהילים לנצח?

      גדי, 25/06/06 16:21

      זה לא הזמן ולא המקום להחזיר אנשים בתשובה עם אמונות תפלות!

      הגב לתגובה זו

      • צודק 120% (ל''ת)

        גדי צודק, 25/06/06 16:57

        הגב לתגובה זו

    • צודקת!

      תומר, 25/06/06 16:42

      יישר כוח ,הדבר היחידי שנשאר לנו לעשות.
      בכל מקרה זה לא בידיים שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בימקום פעולה צבאית

    פקק תנועה, 25/06/06 14:32

    ניתן ליסגור את הרצועה באופן הרמטי .וליגרום לניתוק כלכלי ממושך של הרצועה. מהעולם החיצוני עד שיחזירו את החייל החטוף. ועד שיפסיקו את האלימות נגד ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 101% (ל''ת)

      נעמה, 25/06/06 15:00

      הגב לתגובה זו

      • עזה

        א, 25/06/06 16:48

        לחזור לפילדפי ולגוש קטיף תובב''ה

        הגב לתגובה זו

        • ניתן ליגרום להם לנזק כלכלי מכיון גבול ישראל

          פקק תנועה, 26/06/06 08:55

          הניתוק חשמל והספקה שוטפת מצד גבול ישראל והסברה. מיסתבר שהעולם מבין מה הם כונותיו של החמאס.ושל הרשות כולה .למרות שהם סובלים מדו פרצופיות כלפי ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • ניתן ליגרום להם לנזק כלכלי מכיון גבול ישראל

          פקק תנועה, 26/06/06 08:55

          הניתוק חשמל והספקה שוטפת מצד גבול ישראל והסברה. מיסתבר שהעולם מבין מה הם כונותיו של החמאס.ושל הרשות כולה .למרות שהם סובלים מדו פרצופיות כלפי ישראל.

          הגב לתגובה זו

      • עזה

        א, 25/06/06 16:48

        לחזור לפילדפי ולגוש קטיף תובב''ה

        הגב לתגובה זו

        • ניתן ליגרום להם לנזק כלכלי מכיון גבול ישראל

          פקק תנועה, 26/06/06 08:55

          הניתוק חשמל והספקה שוטפת מצד גבול ישראל והסברה. מיסתבר שהעולם מבין מה הם כונותיו של החמאס.ושל הרשות כולה .למרות שהם סובלים מדו פרצופיות כלפי ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • ניתן ליגרום להם לנזק כלכלי מכיון גבול ישראל

          פקק תנועה, 26/06/06 08:55

          הניתוק חשמל והספקה שוטפת מצד גבול ישראל והסברה. מיסתבר שהעולם מבין מה הם כונותיו של החמאס.ושל הרשות כולה .למרות שהם סובלים מדו פרצופיות כלפי ישראל.

          הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק אם אנחנו כבר לא שולטים על הגבול עם מצרים?

      עופר, 25/06/06 15:55

      ברגע שיצאו מפילדלפי הכל נפרץ

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה מה שקורה כשהרמטכ''ל עסוק בלפנות מאחזים במקום לטפל במחבלים! (ל''ת)

    אלי, 25/06/06 14:32

    הגב לתגובה זו

    • זמי (ל''ת)

      מימ, 25/06/06 14:42

      הגב לתגובה זו

    • ל-1: אל תבלבל את המוח, המאחזים הם הפרת חוק פראית (ל''ת)

      יוריק, 25/06/06 15:21

      הגב לתגובה זו

      • ומה שקרה היום בכרם שלום היה חוקי לחלוטין, יפי הנפש שכמותך

        דוד, 25/06/06 16:18

        נמאסו עלינו, די לנו להתרפסות הזו, הגיע הזמן לחזור לעצמינו ולכוחינו ולעשות מעשה אולי לא הכי פופולרי אבל בטוח הכי אפקטיבי שיש לנו בארסנל, מכות מכות מכות, כן כמו שאומרים פרחחי הרחוב, כי מה לעשות ברומא התנהג כרומאי, ובמזרח התיכון התנהג כמו בריון.

        הגב לתגובה זו

      • ומה שקרה היום בכרם שלום היה חוקי לחלוטין, יפי הנפש שכמותך

        דוד, 25/06/06 16:18

        נמאסו עלינו, די לנו להתרפסות הזו, הגיע הזמן לחזור לעצמינו ולכוחינו ולעשות מעשה אולי לא הכי פופולרי אבל בטוח הכי אפקטיבי שיש לנו בארסנל, מכות מכות מכות, כן כמו שאומרים פרחחי הרחוב, כי מה לעשות ברומא התנהג כרומאי, ובמזרח התיכון התנהג כמו בריון.

        הגב לתגובה זו

      • את המאחזים אפשר לפנות כשיובטח בטחוננו

        .החטוף בסכנת, 25/06/06 16:20

        נורא לדעת שבסמול יש מי שלא מסוגל להבחין בין חיי אדם לקרוואן ריק.

        הגב לתגובה זו

      • את המאחזים אפשר לפנות כשיובטח בטחוננו

        .החטוף בסכנת, 25/06/06 16:20

        נורא לדעת שבסמול יש מי שלא מסוגל להבחין בין חיי אדם לקרוואן ריק.

        הגב לתגובה זו

      • גם הבנייה הערבית שמאלני טיפש! (ל''ת)

        ערן, 25/06/06 22:18

        הגב לתגובה זו

      • גם הבנייה הערבית שמאלני טיפש! (ל''ת)

        ערן, 25/06/06 22:18

        הגב לתגובה זו

    • צודק! פרץ ואולמרט מתעסקים עם קרוואנים במקום עם מחבלים גועל

      מני, 25/06/06 15:56

      נפש

      הגב לתגובה זו