• 63.

    עלה על דעתכם שכל אותם עתונאים

    תגובה, 26/06/06 13:16

    שמראיינים אותו, את חנן גולדבלט, שההגיון אומר שלא יישב סתם במעצר,
    כל אותם עתונאים ואפילו חלקם מנסים ''לנקות'' את עצמם מפשעיהם?
    יש אחד לפחות שהוא דוגמה מובהקת לכך...

  • 62.

    אנשי ערוץ 10 די! אתם פאטתים, ומגוחכים.

    שלמה, 26/06/06 09:47

    בכל פעם שישנה כתבה על ערוץ מתחרה
    מייד אתם קופצים,
    כמה משלמים לכם ?
    51, 55, 58, אנא חפשו לכם חיים אחרים,
    מיסכנים!

  • 61.

    שמישהו סוף סוף יסביר למה הוא בכלל במעצר?

    צימבל, 26/06/06 09:35

    אני ממש לא מבין את המקרה הזה: לפי הכתוב בעיתונות - חנן גולדבלט מבטיח תפקידים למס' עלמות פתיות תמורת קיום יחסי מין עמן. באף מקום לא נטען שהיה אונס.
    נכון - זה ''לא יפה'' מה גם שהוא קיים רק את יחסי המין, אך לא את הבטחתו.
    במקרה הגרוע ביותר - מדובר באי קיום חוזה שבעל פה. אך היכן הפלילים כאן?? ובאיזו סמכות אוסרים אדם ללא משפט? זו חוצפה שאין כדוגמתה באף מדינה מתוקנת!!

  • 60.

    יש לי המון כסף בבנק,וילה עם בריכה.מי רוצה אותי?

    החרמן בן 60, 26/06/06 09:27

    אמת יש לי תור נשים צעירות תאבות בצע מוכנות לכל דבר, רק להתחתן איתי ולחיות בטוב..ואני נהנה מסקס שלהן..לא מבין מה בעיה עם נשים מתלוננות שאחרי ששכבו עם חנן גולדברג? זה צפוי מראש.
    יאללה קדימה לסגור את התיק.

  • 59.

    מה זה???? איך קוראים את זה???

    בלי סודות, 26/06/06 09:21

    אאאאאהההההה.......... אנס נשאר אנס.

  • 58.

    אחת המתלוננות הייתה בערוץ 10 לא הפסיקה לגמגם שקרים.

    מיכל, 26/06/06 08:54

    כול טיפש יכול להבין שהתלוננת מחפשת נקמה אז בבקשה מימך לכי תחפשי לך חיים.

  • 57.

    גולדבלט תקרא תוגובות של הסנגורים שלך , התחתית של המיץ של הזבל.!!!! (ל''ת)

    ש.ז, 26/06/06 08:44

  • 56.

    לחנן אישית. !!

    אני, 26/06/06 08:40

    איננו מכירים וסביר להניח שגם לא נכיר בעתיד. אנחנו לא חגים באותו חוג חברים [על השכנות..]
    ועל אף זאת. התחושה וההתרשמות שנעשה כאן עוול נוראי. התקשורת שוכחת שזה הופך להיות חלק מ-צונמי משפ'.
    מרחוק נצפה בך. מרחוק נחזק אותך ולו בשמנו ובשם ילדנו שבגרו עם ''חנן גנן'' וכל השאר.
    יבואו ימים טובים יותר.
    ולכן המתלונננות. איכן הייתן 15-20 שנה? תופעת ''אני ואפסי עוד'' אני והחשבון והפגיעה '' ..חלף . זה כבר לא עושה רעש . אל תחפשנה יש מאין.
    כל חיילת בתקופה זו או אחרת בחייה עברה ''התרפקות גברית'':. פעם זה היה נורמה. פעם כן - היום לא!
    הניחו לו.
    ותודה למשפחה והמקורבים על התמיכה.

    • מסכימה

      לאה, 26/06/06 09:41

      מסכימה עם כל מילה

  • 55.

    ערוץ 2 ערוץ רדוד (ל''ת)

    מסכים איתך, 26/06/06 08:05

  • 54.

    מסכן... מקווה שישוחרר

    אלון, 26/06/06 08:02

    הוא לא אנס, הוא אולי הונה את הבחורות, אבל הוא לא אנס אותן, הם פשוט מעוצבנות שהוא לא מימש את חלקו בעיסקה, והן מרגישות מרומות, ומחפשות נקמה.

  • 53.

    מה אתם רוצים ????

    איש, 26/06/06 07:56

    מה אפשר לצפות מבן-אדם
    שקוראים לו
    ''בולבול-הקבולבול'' ????????????????????????????????????????
    :-}

    • הוא לא שיחק את בולבול הקבולבול

      רמי, 26/06/06 09:55

      ואני לא זוכר את שמו כרגע של השחקן, אבל אם אתה ממש מתעקש, תתקשר ל''קול הים האדום'', הוא משדר שם

  • 52.

    הכי מצחיק

    אביחי, 26/06/06 07:42

    אתמול הופיע אצל לונדון וקירשנבאום אחת המתלוננות טענה כי שחרורו יגרום לה לפחדים קשים ובעיות פסיכלוגיות אחרות.
    עכשיו שימו לב, היא ''נאנסה על ידו לפני 16 עשרה שנה. היא לא התלוננה
    ומבחינת החוק המקרה שלה התיישן.
    האם באמת במשך 16 שנה היא פחדה לצאת מהבית?
    חוץ מזה, אני יכול להבין מה בכל הסיפור הזה בעייתי ואם זה נכון אז הוא צריך לשבת בכלא.
    אבל בסופו של דבר, לא היה אונס, לא היו איומים, לא היו מכות אז ממה באמת נובע אותו פחד? היא הרי יודעת שהוא לא יתנפל עליה או על אף אחת אחרת (גם אמרה את זה). אז ממה הפחד?
    לדבריה הוא יכול לפתות שוב.
    כלומר, הסיבה היחידה שחנן יושב במעצר כי הוא אמן בפיתוי נשים.
    יופי, עכשיו כל אחד הוא בגדר חשוד.

  • 51.

    ארז רותם עיתונאי?

    רוני, 26/06/06 06:36

    כן צודק לא צודק.
    מי מסמיך במדינת קקי שלנו אנשים להמר על חיי אנשים אחרים בתפקידם כ''עיתונאים''?

  • 50.

    אפליה ''מתקנת''....

    אורי, 26/06/06 05:20

    אם גולדבלט היה קורדי ,לא היה יושב במעצר בית.ראה ערך ''איציק מרדכי''.

  • 49.

    אני לא מאמין לבחורות. (ל''ת)

    סתם נטפלות, 26/06/06 02:53

    • אני לא מאמינה לבבונים דוחים כמוך (ל''ת)

      לילך, 26/06/06 07:26

  • 48.

    ל-44

    unibomber, 26/06/06 02:51

    בוזגלו כבר יושב בכלא. הוא מוסר לך ד''ש.

  • 47.

    המתלןננת מצוטטת כי חנן גולדבט לא אנס אלא פיתה, לגיטימי לעולם הגברי!

    אבי, 26/06/06 02:31

    ציטוט: ''חנן גולדבלט לא הצמיד סכין סביב הצואר אלא פיתה בחלקלקות את הנשים'', זוהי דרך לגיטימית של העולם הגברי לכבוש נשים!
    אולי זוהי דרך לא חכמה ואולי לא אתית אבל בגבול הלגיטימצייה.
    נשים ואף גברים נפגעים מ-א-ו-ד בכל יום מפרידה קשה ומטיחים בבני זוגם כי פעלו בצורה לא הוגנת ולפעמים אף טוענים שניצלו את חולשתם הזמנית, זהו דרכו של עולם ואף אחד לא יאשים את בן זוגו באונס!!
    קו דק מפריד בן אונס לבן פעולות הפיתוי והרצון הגברי לכבוש, לצערי כתב אישום, אישום וגזר דין נערך במדינת ישראל בתקשורת ולא בבית המשפט.
    יפה פעל ערוץ 2 שנתן במה לגיטימית לאדם שהינו בחזקת חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו!!
    מקוה שהבמה שניתנה לא היתה משיקולים של רייטינג, אלא משיקולים עניניים בלבד.
    מקוה ומתפלל שהצדק יצא לאור!!

  • 46.

    תרדי ממנו יא בהימה, מצצת לא כבר את הדם

    עובר אורח, 26/06/06 00:36

    כמה אפשר להזיק לבן-אדם, עזבי אותו במנוחה והניחי לנקמנות. נסי אהבה, קחי סדנת ויפאסנה.
    הוא כבר שילם ובגדול.
    לאדם במעמדו הפרסום הוא כבר נזק קטסטרופלי, שלא לדבר שלשנה במעצר בית ועינויי דין.

    חלאס - צאי לו מהווריד!

  • 45.

    אם לזה את קוראת אונס - לא נאנסת

    מינרווה, 25/06/06 23:40

    את מזנה את המילה האיומה הזאת - אונס.
    בשידור אף אחד לא נאנס ותפסיקי לבלבל את המח.
    אם בז'רגון שלך זה קרוי אונס, יש לך מזל: אף אחד לא אנס אותך. ואם ''האונס הווירטואלי'' הזה הוא מה שחנן עשה לך, הוא זכאי לחלוטין.

    תתביישי.

    מכירה את מי שצעק ''זאב זאב''?

    • ''ארז רותם נאנס ללא ידיעתו''

      מטומטמת, 26/06/06 00:26

      באמת,אם לזה קוראים אונס, הוא בטח זכאי...
      צריך לתבוע את המורה להבעה של המתלוננות, או לתת להן מילון.
      זה לא אונס. אונס זה חדירה בניגוד לרצון הנחדרת.

      אתן פוגעות בנשים שנאנסו באמת..

  • 44.

    בוזגלו היה יושב בכלא !! (ל''ת)

    צביקה, 25/06/06 21:54

  • 43.

    מסכן גולדבלט, כל הכבוד לחדשות 2

    כפיר האדום, 25/06/06 21:33

    אכן, עד היום נהגו בו כמוקצה, מחשש ציפורניהן של ה''שחקניות'' הנפגעות. תמיד יש מקום לספק, תמיד. אם הוא עשה את המעשים, זה יוכח באופן ברור בבית המשפט, אבל כל עוד לא הוכח, והוא טרם הורשע, מן הראוי לשמוע גם את דבריו ולהעריך, כן-גם אותם, כאמת לאמיתה, כפי שאנו נוהגים להעריך את דברי הנפגעת (לכאורה).

  • 42.

    כל כך ברור שהוא חף מפשע. (ל''ת)

    עעעע, 25/06/06 21:21

  • 41.

    תיקוני לשון: לא כנגד (מול) אלא נגד!!!!!!!!! לא עימו אלא עמו!!!!!!!! (ל''ת)

    עורכת לשונית, 25/06/06 20:53

    • די לצעוק (ל''ת)

      אני, 26/06/06 00:05

  • 40.

    השאלה האמיתית היא:

    ל.ע, 25/06/06 20:45

    למה אתם רואים חדשות ערוץ 2?
    זו טלויזיה צהובה, חסרת בושה וחסרת ערכים.

  • 39.

    הבחור התמזמז עם צעירות בפומבי

    נועה, 25/06/06 19:49

    כל מי שהיה חבר במועדון הכושר קאנטרי רמת חן ת''א היה עד להתמזמזויות שלו בפומבי עם בחורה צעירה .. בתחילה אנשים חשבו שמדובר בבת שלו (החורה צעירה שנראת כבת 15) אבל דווקא בפומבי הוא התנשק ונגע אז שלא יתממם עכשיו שאנשים לא תומכים בו
    כל אדם שראה אותו היה המום מהתגופפות המגעילה והתמזמזות הזו בנערה צעירה ובפומבי לעיני כל

    • אז למה המשטרה לא חוקרת בקאנטרי זה? ודרך אגב,

      לא להיות שותפים, 25/06/06 20:54

      למה את לא מעידה במשטרה על התנהגותו?

      • תגידו נדפק לכם השכל?

        נבות, 26/06/06 01:03

        האם יש חוק שאוסר על מזמוזים בקאנטרי הזה שלכם ?

        רק על תגידו לי שהוא גם השאיר את הברז במקלחות של קאנטרי רמת חן פתוח בזמן שהוא הסתבן כי זה היה ממש מוכיח שהאיש פושע מתועב.

        קדימה ,לכו תמצאו את האחת שתעיד שראתה את חנן שוחה בבריכה בלי כובע ים ובנוסף למאסר הצפוי לו על אונס גם נשלול ממנו את המנוי לקאנטרי !!


        • תותח- חובה לקרוא את התגובה של נבות (ל''ת)

          יוני י, 26/06/06 09:24

  • 38.

    המתלוננת שיקרה באומרה שבקשה להתראיין בערוץ 2 גם במשטרה שיקרה? (ל''ת)

    רמי, 25/06/06 18:44

    • המתלוננת לא שיקרה!

      רחד שיודע, 25/06/06 22:20

      היא פנתה לפרקליטות וביקשה להגיב והם אמרו לה שהתקשרו לחדשות ערוץ 2 שאמרו להם שהם יקריאו תגובה אחת בלבד, של המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית. עוד אמרו לה שמדובר בכתבה חד צדדית.

  • 37.

    המתחוננת שיקרה שבקשה להתראיין גם במשטרה שיקרה? (ל''ת)

    רמי, 25/06/06 18:43

  • 36.

    עיתונות במיטבה - כל הכל לאולפן שישי (ל''ת)

    דליה, 25/06/06 18:39

  • 35.

    למה????????????

    למה????????., 25/06/06 18:18

    למה לא חילקו שקיות הקאה עם הראיון?????
    חוסר אחריות של התקשורת!!!
    עכשיו הספות שלי מלאות בקיא שהוציא ממני האיש אהה סליחה היבחוש.

  • 34.

    אתם לא נורמלים!!! נותנים לגיטימציה למעשים האלו!!

    נאנס לשעבר, 25/06/06 16:47

    בתור מישהו שנאנס לפני שנים אני יכול להגיד לכל אותם ''חכמים'' שאומרים ''למה לא התלוננת אז?'' שלוקח המון זמן, אפילו שנים, עד שיש את האומץ לעשות את המעשה הזה ולהתלונן.
    אתם לא עברתם את ההשפלה שבאונס ואת התסכול הנפשי שנמשך עד היום האחרון עלי אדמות.
    מאחל לכם שלא תחוו לעולם אונס!
    ולמתלוננת:מחזק אני את ידך!

    • תסלח לי מאוד, עם כל הכבוד, לא ברור אם אכן מדובר באונס.

      אבי, 25/06/06 18:35

      הוא לא התנפל עליהן בחשכת הליל וביצע בן את זממו. מדובר במצבים מאוד עדינים, שבהם לא ברור לגמרי עד כמה רחוק מוכנה בחורה ללכת כדי להשיג את מאווייה הבימתיים. רבות מהן מוכנות - והולכות עד הסוף. זכותן.
      וזכותו של גודלבלט למשפט הוגן מבלי שחייו יהיו על ''הולד'' במשך שנים. הוא זכאי כל עוד לא הוכחה אשמתו. איציק מרדכי למשל, שילם מחיר כבד הרבה יותר מאלף אנסים בגלל החשיפה והלינץ' התקשורתי שנעשה בו. והוא לא ממש אנס.

  • 33.

    ארז רותם - עיתונות במיטבה

    ארנון, 25/06/06 16:43

    סוף סוף קם כתב שנותן תמונת מבט כוללת ולא רק סנסציונית. זרקור על מה שמרגיש העבריין הםוטנציאלי או החשוד. קיבינמט לא מגיע לגולדבלט להשמיע את דעתו כבר נהנו מרציחתו אז לפחות בו נשמע את מי רצחנו
    ארז, הבאת את עצמך לרמות הגבוהות של העיתונות. לא סנסציוני לא מתלהם. מקשיב ומתחקר. שאפו. קולגה

    • תראה, ארז, מי מחמיא לך - כל הסוטים במדינה, שאולי הם בעצמם עשו זאת.. (ל''ת)

      בושה לעיתונות, 25/06/06 21:21

  • 32.

    תסלי לי גברת מתלוננת למה את לא מספרת את האמת??

    השופט, 25/06/06 16:24

    מדוע הושמטה העובדה שהסיפור שלך התרחש לפני 12 שנים!! שאת יצאת עם גולדבלט וקיימת אתו מערכת יחסים, שהלכתם אפילו ברחוב יד ביד. איזה אונס??? את פשוט בחורה מתוסכלת ומשועממת שאין לה מה לעשות. למה את משקרת?? מעולם הרי לא פנית לחדשות ערוץ 2. אם רמת עדי התביעה במשפט של גולדבלט תהיה כמו רמתך שלך אז התביעה בבעיה קשה......

  • 31.

    אין כל הצדקה להתעללות בגולדבלט לפני גזר הדין

    איפה הצדק?, 25/06/06 16:14

    עוד לפני שברור אם הוא אשם או לא:
    הוא אסיר,
    לקחו ממנו את האפשרות להתפרנס,
    עצמאות מכל סוג,
    ויש עליו הגבלות כאלו שהוא סכנה לציבור,
    הרי אחרי הפרסום כבר אין לו את הכח
    לקדם שחקניות ולא ידוע על אף מקרה בו התנפל על מישהי.
    דיי,עזבו אותו בשקט עד המשפט ,את העונש שלו הוא יקבל אחרי המשפט.
    לא צריך להעניש אותו כבר מעכשיו.

  • 30.

    לטוביה צפיר ודודו טופז לא עשו כלום (ל''ת)

    חוסר צדק, 25/06/06 16:08

  • 29.

    לחנן גולדבלט כל צופי בלי סודות עומדים לצידך (ל''ת)

    גשש בלש, 25/06/06 16:06

  • 28.

    שגולדבלט יקבל את מה שאיציק מרדכי קיבל-כלום (ל''ת)

    חובה לפרסם, 25/06/06 16:05

  • 27.

    זכותו של גודלבלט גם לקבל במה גם הוא קורבן

    א, 25/06/06 15:55

    כל השנה הזאת שתו את דמו בלי שנתנו לו אפשרות לדבר זכותו גם להישמע.
    הבעיה שבמדינה הזאת ''אדם הוא חף מפשע עג שהוכחה אשמתו'' לא עובדת כלפי גברים.
    הכל בחסות ח''כ הכנסת גלאון יחימוביץ והשופטת דורנר שמשמיצים גברים בכל רגע נתון וכמובן תוסיפו את הפסיקה של השופטת שבחורה שעלילה עלילות שב על הטרדה מינית לא יפורסם שמה מחשש לפגיעה ''בשמה הטוב''

    • אתה צודק יותר ממה שנדמה לך. עובדות רווחה מנצלות את תפקידן כדי לנקום

      אבי, 25/06/06 18:27

      בגברים לאורך כל הדרך. נשים הן אלופות בהתקרבנות בעוד הן מומחיות מאין כמותם בהפיכת גברים לקורבנות באלף ואחת דרכים עקיפות, חשאיות, מניפולטיביות.

  • 26.

    די כבר להתעלל בו.עושים מזה סיפור כאילו תפסו את ג'ק המרטש (ל''ת)

    יוסי, 25/06/06 15:55

  • 25.

    לכל המתלוננות יש לי מה לומר לכם

    נבות, 25/06/06 15:53

    תהרגו אותי אני לא מבין מה הבעיה עם המתלוננות - הרי עברו ש-נ-י-ם
    מאז המקרה ומכאן עולות שתי שאלות חשובות :
    1 למה לעזעזאל לקח לכם כל כך הרבה זמן להתלונן ?
    2 אם יש אמת בסיפור שחנן הבטיח
    לבנות תפקיד בסרט,הצגה וכו',,,
    אם הם היו מקבלות איזה תפקיד כזה
    האם עדין היו מתלוננות נגדו ?
    אם אונסים אותכם תתלוננו מיד ,אם קיימתם יחסי מין בשביל טובות הנאה אז לזה כבר יש שם מיוחד ...(מתחרז יפה עם יונה)

    ובשורה התחתונה - לדעתי רגשי האשמה שיש לנשים אחרי יחסי מין מזדמנים(עם דגש על מזדמנים) יכולים לסבך הרבה גברים . תלמדו להגיד לא !! לפני המין ולא אחריו !!

    • נבות, הן לא תלמדנה לעולם כי הן רגילות להשתמש בסקס כדי להשיג כלמיני

      אבי, 25/06/06 18:23

      דברים. במובן הזה הן פי אלף יותר מתוחכמות מאדון גולדבלט ומשאר הגברים. הכל נעשה בצורה מרומזת, על הגבול, בשטחים אפורים למיניהם, בלי אפשרות להוכיח כמעט כלום.
      נשים נשים - שק של נחשים.

      • אתה מנוול שונא נשים, מסכנה אמא שלך שיצאת כזה רשע (ל''ת)

        לך לטיפול נפשי!, 25/06/06 20:55

      • יופי אבי- תחזור לצפון אפריקה ותיקח אישה לנקות ת'בית (ל''ת)

        מישל, 26/06/06 07:27

  • 24.

    ערוץ 2 הוא ערוץ מסחרי שעושה שימוש ציני

    אין מה לתמוה., 25/06/06 15:45

    ובכלל שימוש בכל דבר שמעלה את הרייטינג ואת סף הרווחים.
    וזה כולל את כל החלכאים והנדכאים וגם פושעים ידועים יותר וידועים פחות.

  • 23.

    כל הכבוד לארז רותם ולערוץ 2, יצאתם גברים. (ל''ת)

    גיל רונן, 25/06/06 15:43

  • 22.

    כשהרייטינג והכסף עומד ים על הפרק.

    שווה הרבה., 25/06/06 15:40

    גם אנס בפוטנציה, או לא בפוטנציה).

  • 21.

    חנן אתה איש מעורר קבס לא רחמים (ל''ת)

    שלום, 25/06/06 15:39

  • 20.

    איזה איש דוחה. (ל''ת)

    אתי, 25/06/06 15:38

  • 19.

    לחקור את מניעי המתלוננות - ברור מהראיון שהאיש חף מפשע (ל''ת)

    ככ, 25/06/06 15:37

  • 18.

    אתם לא מבינים!!!!

    שני, 25/06/06 15:36

    קודם כל, החנן הזה בכתבה רק עורר בי גועל רב, לא ריחמתי עליו ולא נעליים, איפה קרן מור שתגיד ''אוי אוי אוי, זה נשמע כאילו...''.
    נראה לי שהמתלוננת התכוונה שזה שהוא נראה חמוד ומתוק ומסכן ככה בדיוק הוא פעל עם הבנות. כלומר, זה שהוא לא תוקפן צעקן ואגרסיבי זה בדיוק הדרך שלו.

  • 17.

    מאמין לו ולא לפרקליטות.

    ערן, 25/06/06 15:36

    ובטח לא למישטרה ! ביום הריאשון למעצרו כבר כל המדינה הרשיעה אותו.
    אין שום בעיה עם הראיון הזה.
    אם את צודקת ניבחן את זה על דוכן העדים.

  • 16.

    הייתי בהלם כשראיתי את הכתבה הזאת

    לא ייאמן, 25/06/06 15:33

    זה היה פשוט חוסר אובייקטיביות משווע, נתנו לגולדבלט לנאום והמראיין התנהג כאילו שהוא מינימום הדובר שלו, מה לא עושים בשביל בלעדיות

  • 15.

    מה שנכון - נכון

    ש, 25/06/06 15:27

    עד היום לא נשמע דבר מצד העיתונות לטובתו של גולדבלט. אפילו לא פיפס. מה שגרם וגורם לי להאמין שהוא אכן אשם.

    אבל כאן טמונה גם עיקר הבעיה - זה לא מקומה של העיתונות להגיד לנו מי אשם.

    ממה שראיתי מהראיון לא נעשה כל אוול למתלוננות. ואם כבר אז נעשה עינוי דין לגולדבלט (מה שאינו תקין גם אם הוא באמת אשם)

  • 14.

    המתלוננות לא פנו לערוץ כדי להתראיין ?

    תמירה, 25/06/06 15:03

    האם המתלוננות יודעו ע''י הערוץ שהם מכינים כתבה ?
    חשבתי שהערוץ אמור לפנות אליהם כדי שהכתבה תיהיה מאוזנת .
    טוב . לא מצפה לתשובה הגונה והוגנת . תשובות ''חכמולוגיות'' שכאלו מקובלות מאוד , הרי עם ישראל יקבל אותם ולא יעשה כלום כדי למנוע זאת .

  • 13.

    עם כל הכבוד (ואין כבוד)

    מאיה, 25/06/06 14:55

    לחנן גולדבלט, גם אני חושבת שהגזימו איתו.
    אני (דיי) בטוחה שהאיש עשה את המעשים הדוחים והמזוהמים- המיוחסים לו, אולם מכאן ועד ההתנקלות הרבה אליו?
    די נראה שסימנו אותו.
    ועדיין, אין הוא הקורבן אבל ישנה הרגשה שאולי, מתייחסים אליו טיפה בחומרה.
    האיש בהמה, אבל יש בהמות גסות ממנו שאונסות ומתעללות והאם גם בהם מטפלים באותה חומרת הצורה?
    מה שאני בסה''כ רוצה לומר זה: צדק רבותי.
    הלוואי והיה כאן צדק.
    (ועדיין, אני כן חושבת שהוא אשם!).

    • צודקת. סוף סוף בחורה שכותבת אמת. (ל''ת)

      אבי, 25/06/06 18:18

  • 12.

    זו קריאה להחרים את ערוץ 2 (ל''ת)

    צופה, 25/06/06 14:46

    • אני איתך! (ל''ת)

      יוסי, 25/06/06 15:39

  • 11.

    למה נותנים לפדופיל הזה במה?????

    ש.ז, 25/06/06 14:42

    אלו הם הערכים של ערוץ 2 שמקריב את המוסר על מזבח הרייטינג.

  • 10.

    מסכימה, הכתבה יצרה רחמים שלא בצדק

    דנה, 25/06/06 14:40

    מהכתבה כמעט ריחמנו עליו אבל אי אפשר לשכוח את כל אשר עשה והביא על עצמו

  • 9.

    חנן אתה מלך !!! אתה חף מפשע !! תהיה בריא !! (ל''ת)

    תראו זה אלפי, 25/06/06 14:40

    • אל תהיה טיפש ! יש נגדות חשדות חמורות.

      הבנת ?!, 25/06/06 15:58

      עד שלא הוכח שהוא חף מפשע, צריך להתנהג אליו כמו לאשם .

  • 8.

    גולדבלט כבר מזמן נתלה ע''י התקשורת.

    ארז רותם., 25/06/06 14:39

    גולדבלט כבר מזמן נתלה ע''י התקשורת.

  • 7.

    הרייטיניג....הרייטינג מעל כל דבר אחר

    אביבית, 25/06/06 14:38

    תרבות הרייטינג, מה לעשות מעל כל רגש, או חוש צדק או מה שלא תרצו... חבל עלינו נרקבים לאט לאט

  • 6.

    מה מצפים מארז רותם?

    דוד, 25/06/06 14:37

    הרי מדובר בכתב שחצן ואדם לא חכם מחפש רייטינג

    • ואתה פחדן למה שלא תזדה בשמך???? (ל''ת)

      ארז, 25/06/06 16:21

  • 5.

    ח-ש-ו-ד--מאוד . (ל''ת)

    גשש בלש, 25/06/06 14:37

  • 4.

    בחדשות ערוץ 2 מחדל גורר מחדל

    אין טיפת סינון, 25/06/06 14:29

    מישהו שמע משהו על המטוס המצרי שריגל בדימונה? ומה נשאר מפרשת גניבת העציץ האומללה?
    אלה הן רק שתי דוגמאות מתוך מגוון רחב של מעשים חמורים של זנות טלוויזיות מבית היוצר של ערוץ 2...

  • 3.

    המתלוננת צודקת בהחלט!!!!

    מאיה גינת, 25/06/06 14:24

    לא היתה שום הצדקה לפרסם את הראיון עם האיש הזה.
    טרם היה משפט ובעוד האיש נמצא במעצר בית , מדוע כל עם ישראל ואישתו חייב לצפותביצור הזה בליל שבת בחדשות?
    החלטה רעה ופסולה!

    • הטענה הזו טובה גם לצד השני

      אביחי, 25/06/06 17:41

      מדוע שתו את דמו אם עוד לא היה משפט?

  • 2.

    מניפולציות חלקלקות זה לא אונס

    יונה, 25/06/06 14:15

    חמודה, גם הפוליטיקאים מפעילים עלייך מניפולציות חלקלקות, גם הסוחר בחנות, גם את מנסה להפעיל על המאזין והקורא מניפולציות כאלה, כשאת מנסה להמשיך ולסתום את הפה לחנן גולדבלט, בשם הטיעון המתלהם, הצדקני והחלקלק, המציג אותו כאנס מפלצתי. והרי ברור לכולם שהוא ממש לא. וברור שבינתיים גם הוא עצמו די נאנס על ידי מערכת המשפט.

  • 1.

    תפסיקי להתבכיין

    רן, 25/06/06 14:09

    מה קרה? לאחר כמעט שנה הוא נתן בפעם הראשונה את גרסתו. אסור לו לדבר? רק לך מותר?

    • יהיה מעניין לקרא את תגובתך כשיאנסו את אחותך !?!?!?!?!? (ל''ת)

      ש.ז, 25/06/06 16:50

      • חנן חננננננן

        יונתן, 26/06/06 09:00

        מיד! חנן גולדבלט בתוכניתו החדשה! ''בלי סודות'' והיום חנן יספר לנו את הסוד שלו בפיתוי נשים !!! מיד אחרי לרדת בגדול! מי ירד היום בענק מיד אחרי! מועצת החכמים מי!?!? יגיד היום משהו טיפשי מייידד אחרי ! היום שהיה הכל על היום שהיה כולל תוכניתו החדשה של חנן גולדבלט ולרדת בגדול!!!! ומועצת החכמים מידד אחרי