• 138.

    קריאה לח''כים של ''קדימה'': הדיחו מיד את הליצן אולמרט! (ל''ת)

    יהודי, 25/06/06 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    לשואלת ''איפה אלוהים''. כנסי ואשיב לך.

    יהודי חילוני, 25/06/06 17:51

    אלוהים נמצא בכל מקום שנותנים לו להכנס...
    גרשתם את אלוהים מליבכם והחלפתם אותו באליל ה''שלום''...
    הוספתם, ליתר ביטחון, גם את מולך ''טוהר הנשק'', ועוד כמה אלילים אחרים...
    מה את בוכה עכשיו?
    תתפללי לאליל ה''שלום''. איפה הוא, בעצם? הרי הקרבתם לו מאות קורבנות-אדם?...

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    למה יש בכלל ''מעברים'' לעזה? היו מעברים לפני ''הכיבוש המשחית''?

    מולך ה''שלום'', 25/06/06 17:08

    למה יש בכלל ''מעברים'' לעזה? היו מעברים לפני ''הכיבוש המשחית''?
    מדוע לא מגיבים בצורה אלימה? זה לא בית-מרקחת פה. להזכירכם.
    מדוע אנחנו מחזיקים חולים ופצועים שלהם בבתי החולים שלנו?
    למה מספקים לאויב חשמל מים ודלק?

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    השלום נכשל. ככה זה יהיה תמיד...נשיג הסכם עם ארגון אחד, יבוא ארגון..

    השלום נכשל, 25/06/06 16:27

    השלום נכשל. ככה זה יהיה תמיד...נשיג הסכם עם ארגון אחד, יבוא ארגון חדש וירצח בנו...נשיג הסדר עם האירגון החדש, יבוא האירגון הקודם וירצח בנו. או שיבוא ארגון שלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בגלל הדאגה לחיי ולרווחת האויב הפלשתיני, אנחנו משלמים בדם בנינו... (ל''ת)

    מולך ה''שלום'', 25/06/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    בגלל הדאגה לחיי ולרווחת האויב הפלשתיני, אנחנו משלמים בדם בנינו... (ל''ת)

    מולך ה''שלום'', 25/06/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    להחליף את החייל בדנה אולמרט! (ל''ת)

    דנה, 25/06/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    להנייה - קל אולמרט פרץ ליבני חלוץ - תן חיל חטוף (ל''ת)

    עופרי, 25/06/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    איפה דנה אולמרט?????????????????????????????????????? (ל''ת)

    ניר, 25/06/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    להתפנות זה לא חכם בכלל

    כתומה, 25/06/06 13:16

    קל מאוד לפנות ,קשה מאוד להתמודד עם השלכות של פינוי ...אם נפנה עוד קיבוץ או עוד יישוב זה ייגמר בפינוי מוחלט של מדינת ישראל ,והקמת מדינת פלסטין ,
    החוכמה היא לא לברוח אלא לדעת איך להתמודד ,

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לשכור חברת אבטחה כדי לשמור על צהל (ל''ת)

    חייל מילואים, 25/06/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    כנראה שחיילים מתים לא בגללנו המתנחלים

    דני, 25/06/06 12:10

    כל הרשעים שהאשימו שבגללנו מתים החיילים כנראה שעכשיו הם מתים בגלל הקיבוצים טוב, אולי גם אותם נפנה

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולמרט ופרץ נכשלו ואינם מתאימים (ל''ת)

    הכל בגלל ההתנתק, 25/06/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    תגובה לפיגוע

    משה בכר, 25/06/06 12:04

    יד כבדה ומוסרית פיגוע קל,
    אם העם הפלשתינאי רוצה שקט שיצא
    להפגנות ליפני תגובת צ,ה,ל!!! ולא שיצא לראות את תוצאות תגובת הצבא כמו עדת צבועים המתאספת מעל הגופות!!!
    שהם יצאו נגד רשויות השלטון שלהם!!
    חיבים לעצור את ''הרמת הראש''של אירגוני הטרור!!!לתת אולטימטום חד משמעי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    גמר מונדיאל בלי חשמל

    דורון, 25/06/06 11:51

    לנתק את החשמל בעזה בזמן רבע גמר,חצי גמר ובגמר לגמור אותם!!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    להכנס בהם חזק ולא לחשוב על גלאון (ל''ת)

    גד, 25/06/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לא מבין למה לא מפרקים את כרם שלום ולמה חיילים צריכים לשמור עליהם

    י.ש, 25/06/06 11:48

    הישוב הזה מיותר קרוב מידי לערבים ומתגרה בהם.
    למה הם (כרם שלום) צריכים לגור בתוך מליונים של פלשתינים?

    לא מבין למה לא מפרקים את כרם שלום ולמה חיילים צריכים לשמור עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    יש פיתרון לטרור

    איש, 25/06/06 11:47

    עפי''י ההגיון המעוות של הסמול,פינוי אלים של מאחזים ביו''ש, בטוח יהווה פיתרון מושכל למלחמונת בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    צה''ל נכנס לעזה

    מיכל, 25/06/06 11:45

    מתי צה''ל יצא מעזה ?! הוא נמצא שם כל הזמן העיקר שפינו את גוש קטיף מאד עזר לזרוק אנשים מהבתים שלהם ולתת לחמאס לחבור לערים אחרות לקנות נשק ולבנות מנהרות .

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לפנות את עזה עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בנחישות ורגישות, 25/06/06 11:40

    לא אז כשלא היה צריך.

    הגב לתגובה זו

    • עשינו את זה כבר פעם אחת זה לא עבד. מה אתה רוצה עכשיו? (ל''ת)

      ya, 25/06/06 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    איזה תגובות נמושות... פוגעים בנו ואתם מתקרבלים בפינה? צריכים ללמוד מארה''ב איך להתאחד ולהראות אהדה לאומית! חייבים להראות לפלסטינים מי הבוס! להכנס בהם חזק ושלא נפחד מפגיעה באזרחים! תזכרו שבהסטוריה מי שמבליג סופו להיכבש!

    soliddog, 25/06/06 11:39

    איזה תגובות נמושות... פוגעים בנו ואתם מתקרבלים בפינה? צריכים ללמוד מארה''ב איך להתאחד ולהראות אהדה לאומית! חייבים להראות לפלסטינים מי הבוס! להכנס בהם חזק ושלא נפחד מפגיעה באזרחים! תזכרו שבהסטוריה מי שמבליג סופו להיכבש!

    הגב לתגובה זו

    • מתכרבלים ולא מתקרבלים. אולי מתקרנפים (ל''ת)

      שימשען הגיבער, 25/06/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    זה מה שקורה שלא נותנים לצה''ל לנצח, פשוט עצוב :-(( (ל''ת)

    תנו לצ''הל לנצח!, 25/06/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ככה זה כשיש ממשלה של טירונים (ל''ת)

    דוד, 25/06/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ככה זה שהמדינה התנתקה מצה''ל (ל''ת)

    גם כן התנתקות, 25/06/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    צהל גיבור על מתנחלים מהמחבלים בורח ונוטש את המוצב (ל''ת)

    בושה וחרפה, 25/06/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    תראו את התגובה הילדותית של הממשלה

    שלמה, 25/06/06 11:25

    כיורים מאות קסאמים לנגב המערבי - מבליגים.
    כשפוגעים בצהל - כולם נעלבים ונכנסים לעזה ויאללה בלאגאן

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אנחנו אוכלים מה שבישלנו (ל''ת)

    המתנתקים, 25/06/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לפנות מיד את ישובי עוטף עזה. דם חיליינו אינו הפקר (ל''ת)

    לא נלחם עבור, 25/06/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ושהאחרון יכבה את האור... (ל''ת)

    כתום לוחם, 25/06/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ושוב-ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים (ל''ת)

    ישי, 25/06/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    תמשיכו לתת להם נשק .עלק ''שלום''

    יש, 25/06/06 11:14

    אתה עדיין לא מבינים פלסטינים רוצים לחסל את המדינה שלנו ולא יהיה שלום גם בעוד 100 שנה, תתחילו להפנים לפני שיהיה מאוחר ,

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הבעיה היא שעד עכשיו עברנו לסדר היום, אז הם מחריפים. עכשיו מאוחר מדי (ל''ת)

    אין שכל בכלל, 25/06/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מה הובטח לנו ?? מי הבטיח לנו ???

    יי, 25/06/06 11:09

    מי האחראיים ??!!!
    לאן מובילים אותנו עכשיו ?!
    למה אנו שותקים ??!@!!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הבטחתי מת''ח ( מזרח תיכון חדש)

    פארס, 25/06/06 11:03

    קיבלתם ובגדול

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לצאת,לצאת,לצאת משדרות

    רועי, 25/06/06 11:00

    לצאת,לצאת,לצאת משדרות
    די לשפיכות הדמים די למעגל הקטל
    די לכיבוש לא רוצים חיליים עם נשק ליד אוכוסיה ערבית תמימה שרק רוצה שלום

    לצא לצאת משדרות ומאשקלון ומעפולה ומחיפה ומפתח תקווה

    רק תשאירו לי את דזינגוף או שתתנו לי אזרחות אמריקאית.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הפגנה למען ממשלת חירום

    אחד העם, 25/06/06 10:58

    יש לארגן מייד הפגנת המונים למען ממשלת חירום לאומית בראשות ביבי נתניהו, המנהיג השפוי היחיד במדינה

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אני קורא לשמאל להמשיך לוותר, להתרפס, לכרוע ברך, ללקק לאוייב, לברוח

    השמאל ניצח, 25/06/06 10:57

    לסגת, להתחפר, לטמון את הראש בחול, להתנתק, להתכנס ..........
    אחרי כל זה, אין לי ספק שהשלום יגיע.
    השלום יגיע אחרי שכולנו כבר לא נהיה כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    המצב הביטחוני וצה''ל מעולם לא נראו טוב מאשר בחודשים שאני שר בטחון (ל''ת)

    פריץ החתול, 25/06/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    להבליג, ולא לגרום חלילה לפגיעה של פלשתינים חפים מפשע...

    דנה אולמר, 25/06/06 10:52

    לא להגיב לסבול, מקסימום לפנות את שדרות ואת עוקף עזה, אבל חלילה לא לפגוע בחפים מפשע... ,

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ''האשליה שנעלמה''. שם יפה, רק שהSMALLנים עדיין לא קלטו. (ל''ת)

    MIKEL, 25/06/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ציפי לבני טוענת שזה לא טרור-נגד חיילים

    דנה, 25/06/06 10:45

    ככה טענת לפני מספר חודשים, שפעילות נגד חיילי צהל לא נופלת בקטגוריה של טרור, תמשיכי להסתובב בעולם ולדבר גבוהה גבוהה
    וככה אנחנו נראים...

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תרגעו, אנחנו נפריח איומים ולא נעשה כלום

    אבישלום, 25/06/06 10:44

    הם התרגלו לאפסותנו, מאז הגירוש של גוש קטיף הם מתבססים וכבר שכחנו את האמירות ש-''קאסם אחד ואנחנו נגיב בחומרה קיצונית והעולם יתמוך בנו''. ומלבד זה אל תפריעו למומחים הבטחוניים אולמרט ופרץ הם עסוקים בתכנון המשך ההגנה על המדינה ע''י גירוש מאחזים...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    גדר עכשיוו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק גדר, 25/06/06 10:44

    הגב לתגובה זו

    • טמבל, יש שם גדר !

      יואב, 25/06/06 11:13

      אבל הם חפרו מנהרה מתחתיה.
      תשובה לכל הטפשים המאמינים שגדר תציל אותם ותסדר להם אירופה במזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו

    • אופס. כבר יש. אז אולי התנתקות? (ל''ת)

      כתום לוחם, 25/06/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אמרנו לכם: הגירוש הוא רוח גבית לטרור

    א מ ר נ ו, 25/06/06 10:42

    אם תמשיכו, זה יקרה בתל אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אני לשמאל לא חוזר

    משה, 25/06/06 10:42

    די בקמפ דיוד אמרו לנו שיהיה טוב
    ושבוע אחר כך היה פיגוע

    בהסכם וואי אחרי חודש כבר היה פיגוע

    באוסלו רק החריפו העניינים

    ואחרי ההתנתקות יש יותר קסאמים ופיגועים

    אז אתה יודעים מה?
    אני לשמאל לא חוזר
    אני קורא לראש הממשלה
    למנות את מופז מיד להיות שר הביטחון
    ולבטל את תוכנית ההתכנסות לאלתר

    הגב לתגובה זו

    • חבל שהגעת למסקנה קצת מאוחר, אבל זה גם בסדר. (ל''ת)

      א.ד., 25/06/06 10:58

      הגב לתגובה זו

    • פרץ שר הבטחון שלי...

      ?????, 25/06/06 11:17

      אדם עם השכלה צבאית נכבדת,

      צעד ''קדימה'' 10 אחורה דודידו??

      סביר להניח...

      לכל בוחרי קדימה כל הכבוד שהבאתם רוה''מ חכם ומשכיל עם אחריות -
      דוגמא=עמונה , שמאסמים ,בת ל''תפארת מדינת פלסטין וכו'

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    רעיון ההתכנסות נראה אטרקטיבי מתמיד (ל''ת)

    הגיוני, 25/06/06 10:42

    הגב לתגובה זו

    • ציניות עצובה (ל''ת)

      ., 25/06/06 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    עכשו באמת כולם יודעים

    משה, 25/06/06 10:37

    1. עליית החמאס
    2. 160 מליראד שקל
    3.התגברות הקסאמים
    4.התגברות המוטבציה לפיגועים
    5.חזרה לרצועת עזה

    היום כולם יודעים ההתנתקות הייתה טעות.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ככה לא בונים חומה (ל''ת)

    קבלן שיפוצים, 25/06/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    צבא שמגרש אזרחים שוכח איך להלחם בקרב אמיתי (ל''ת)

    ''בנחישות'', 25/06/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ככה הם גם יצחקו על גדר המערכת מבטון

    ליאת, 25/06/06 10:34

    אמרנו לכם? וכמה חבל שאנחנו צודקים. הם יחפרו מנהרות מתחת לגדר הבטחון ויצחקו כל הדרך לפיגועים. אנחנו נבכה כל הדרך ללויות ולבתי קברות. ככה היהודים כנראה אוהבים את עצמם

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    למה נכנסים בהם מסכנים מה עשו? (ל''ת)

    צריך לפנות את, 25/06/06 10:34

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל88

      יהודי!, 25/06/06 12:22

      מה אתה או את מבינה מהחיים שלך?!! ככל שיפנו יותר ישובים או התנחליות המצבשל עם ישראל מקנטים! ויהיו יותר הרוגים! ואם את חושבת על הערבים.. או יותר נכון על המחבלים וכל הזבל שיש שם יש לך בעיה רצינית. לא כל ערבי הוא מחבל נכון.. אבל לכל אחד שם יש חלק בעשיה הזאת שנקראת טרור..
      שיהיה לך יום נעים.. ממני, יהודי שאוהב את העם שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין ברירה חייבים להחזיר את מופז למשרת שר הבטחון

    הפקרות בטחונית, 25/06/06 10:33

    המדינה לא יכולה להמשיך ולהתנהל כשבראשה שר בטחון וראש ממשלה חסרי נסיון כשעם כל מילה שהם מוציאים מהפה רק מבינים עד כמה אין לנו על מי לסמוך. כל הליך המינוי לשרים היה מוזר. לא מבין איך בכלל שמו את פרץ לשר בטחון ומופז לשר התחבורה. איפה ההגיון? איפה האחריות???? חייבים להחזיר את מופז או לפחות מישהו אחר מפרץ שהוכח ככישלון.

    הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק?

      שולי, 25/06/06 10:44

      מה עשה מופז בשנות כהונתו הארוכות, שפרץ בימים אלו לא עושה?

      שטויות במיץ, להאשים את שר הביטחון.
      אולי צריך להפנות את האצבע לרוה''מ הלא מתפקד שלנו, שרואה יותר חו''ל מאשר ישראל, ולא ממש משקיע בנו (כמה מפתיע!!!)

      הגב לתגובה זו

    • מופז הוא אבי הכשלון, שאחרי ההתנתקות איים להרעיד את עזה... (ל''ת)

      אבי, 25/06/06 10:53

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חושב ששר הביטחון מחליט.

      שחר, 25/06/06 11:40

      אם כן אז אתה טועה.
      ראש הממשלה הוא המחליט היחידי!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    רק אתמול דיברו על הסכם

    דן, 25/06/06 10:31

    בין הפלגים להפסקת אש וקוראים תמימים הגיבו ב ''עכשיו אפשר לדבר אתם'' ומתברר שבאותו זמן הם הכינו פיגוע שהחמאס שותף לו.
    ראינו את הטפשות השמאלנית כשערפאת מחר לנו לוקשים, הופיע בטלוויזיה, איחל לכל עם ישראל חג שמח וחתם על צ'קים לביצוע פיגועים. וידידו בישראל שדרו לנו ''יש עם מי לדבר''. הפיגועים הנוראיים במלון פרק ומסעדת מצה נבלמו כשנכנסו בהם בכוח ולא כשדיברנו אתם. זאת העובדה אלו הפרטנרים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • מי דיבר על הסכמים? רק התקשורת השמאלנית המציאה זאת. (ל''ת)

      דניאל, 25/06/06 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הפעם לשם שינוי תהיה תגובה חריפה ויעילה

    אבי, 25/06/06 10:29

    לפחות נצמצם את הטרור נגד האזרחים וחיילי צה'ל באיזור הנגב

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100% אולמרט ימכור נדל''ן, (ל''ת)

      סבא גייפטו, 25/06/06 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ובתגובה יפנה פרץ עוד מאחז (ל''ת)

    רן, 25/06/06 10:27

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי (ל''ת)

      טבעוני, 25/06/06 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    זה היה צפוי שהם יחפשו פירצה ויתקיפו וזה קרה.

    ש.לוין, 25/06/06 10:25

    הפעולה של הטרוריסטים לא תוכננה על ידי החמאס או הגיהד הם מקבלים יעוץ מקצועי מהחיזבאללה, הנוהג לתצפת ולצותת לצהל כל הזמן. גם כאן נעשתה פעולה מודיעית שזיהתה את השירגה (השיגרה הורגת) של צהל באיזור . לא שהם חכמים גדולים כמו שאצלינו השיגרה הורגת וזה הכל מה שקרה. אילו צהל היה נכון ומוכן ומבצע פעולות יזומות בשטח- שאין לפרטן כאן או אז הם היו נהרגים ברגע שניכנסו לבצע את זממם. וחבל שזה לא קרה. על צהל לסיק כבר ולפנים כבר את העניין הזה שהשגרה הורגת ולשנות סדרים ונהלים כל הזמן כל יום ואפילו בזמן של שעות ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    האפשרות היחידה - להרוס את גוש קטיף! (ל''ת)

    ואז יהיה שלום, 25/06/06 10:24

    הגב לתגובה זו

    • צודק רק את עוטף עזה עכשו לפנות

      נעמה השפויה, 25/06/06 10:36

      לידיעתך את גוש קטיף פיננו וזה עדיין לא מספיק
      אחרת החמס יחסל אתנו

      הגב לתגובה זו

      • לגב' נעמה ''השפויה'': רק פינוי ת''א יביא שלום. (ל''ת)

        עאלק שפויה, 25/06/06 11:02

        הגב לתגובה זו

      • לגב' נעמה ''השפויה'': רק פינוי ת''א יביא שלום. (ל''ת)

        עאלק שפויה, 25/06/06 11:02

        הגב לתגובה זו

      • צריך לפנות

        מרים, 25/06/06 11:17

        מה שיגרום לשקט, יהיה פינוי של עם ישראל מארצו. זו המטרה הסופית של הערבים. פחות מזה הם לא יסתפקו.

        הגב לתגובה זו

      • צריך לפנות

        מרים, 25/06/06 11:17

        מה שיגרום לשקט, יהיה פינוי של עם ישראל מארצו. זו המטרה הסופית של הערבים. פחות מזה הם לא יסתפקו.

        הגב לתגובה זו

      • את יודעת מה זה-

        ציניות?, 25/06/06 11:42

        אני אסביר:הוא לא באמת התכוון!הוא חושב שזן הייתה טעות!

        הגב לתגובה זו

      • את יודעת מה זה-

        ציניות?, 25/06/06 11:42

        אני אסביר:הוא לא באמת התכוון!הוא חושב שזן הייתה טעות!

        הגב לתגובה זו

    • על איזה גוש קטיף אתה עוד מדבר? תנחת חבוב, תנחת (ל''ת)

      דניאל, 25/06/06 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    רק מלחמה עכשיו והכנעת האויב (ל''ת)

    תביא שלום, 25/06/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    צהל פושט רגל עם שר בטחון משלום עכשיו (ל''ת)

    ייאוש, 25/06/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ומה יעשה פרץ? ישבות. זה מה שהוא חודע לעשות הכי טוב

    א, 25/06/06 10:20

    כשיש בעיות זה תמיד הזמן לשבות!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ''הבטחתם שלום, עלה של זית'',,,חה חה חה (ל''ת)

    פיגור השמאל, 25/06/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אבל שרון אמר שאחרי ההתנתקות יהיה בסדר ויהיה שקט (ל''ת)

    התמים, 25/06/06 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    רק ההתכנסות תציל אותנו !!!

    אורית, 25/06/06 10:15

    רק ההתכנסות תביא שלום !

    הגב לתגובה זו

    • אז תתכנסי בעצמך ושבי בשקט. רוצה כדור להרגע? (ל''ת)

      דר' (מ)חמוד, 25/06/06 10:28

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שכתבת את זה באירוניה (ל''ת)

      א. שרון, 25/06/06 10:30

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    מסכנים החיילים - הם לא אשמים שיש לנו ממשלה מטומטמת (ל''ת)

    חבל עליהם, 25/06/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    צריך לפגוע בתחנת הטלויזה שלהם שלא יוכלו לצפות במונדיאל (ל''ת)

    יוסי, 25/06/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אמרנו לכם שמשארנו לכם

    נעמה השפויה, 25/06/06 10:08

    עכשיו להינתק מעוטף עזה
    אל תטיפו לנו האמת היא אצלנו
    מהר לפני שהחמאס יחסל את מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • וואלה את גדולה

      אביבית, 25/06/06 13:11

      האויבהגדול של המדינה
      הם הישובים בעוטף עזה
      לכן צריך לפנות אותם מיד

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    יש לכבד את ריבונות החמאס בעזה ולקיים איתם מו''מ

    דרור, 25/06/06 10:08

    לשלוח את שמעון פרס שידאג לשקט בגבולות

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    החפץ בשלום יתכונן למלחמה - החפץ במלחמה יתכונן לשלום

    פתגם רומאי, 25/06/06 10:05

    זה נכון אלפי שנים ....

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מדוע כשיורים על שדרות לא נכנסים לעזה ?

    לא מבין, 25/06/06 10:03

    מדוע רק כשיורים על חיילים נכנסים לעזה ? האזרחים שווים פחות ?

    הגב לתגובה זו

    • שאלה חשובה שיש לחשוב עליה היטב - צה''ל שומר על עצמו?! (ל''ת)

      באמת מדאיג!, 25/06/06 10:13

      הגב לתגובה זו

    • כן

      ככה זה בחלם, 25/06/06 10:18

      לחילים יש 4 אמהות,לאנשי שדרות אפילו לא אחת...

      הגב לתגובה זו

    • אז בשיל מה לעזעזל יצאו מעזה? אתם בשדרות בחרתם פרץ ותשלמו את המחיר. (ל''ת)

      א.ד., 25/06/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שר ביטחון מארגן שביתות ורה''ם סוכן נדל''ן מושחת .חחחחח (ל''ת)

    גבריאל, 25/06/06 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זה מה שקורה כשהדבר הכי חשוב בחי רוה''מ שלנו זה המונדיאל. (ל''ת)

    דרור, 25/06/06 10:01

    הגב לתגובה זו

    • הדבר הכי חשוב בחי רה''ם שלנו זה נדל''ן ולא מונדיאל (ל''ת)

      ורדושקה, 25/06/06 10:23

      הגב לתגובה זו

      • אהבתי, אתה צודק. (ל''ת)

        א.ד., 25/06/06 11:05

        הגב לתגובה זו

      • אהבתי, אתה צודק. (ל''ת)

        א.ד., 25/06/06 11:05

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    איפה ציפי? איפה ציפי? (ל''ת)

    מוישה נמאס-לי, 25/06/06 09:59

    הגב לתגובה זו

    • ברגע זה ממש מצפצפת על אלו שהצביעו קדימה. (ל''ת)

      אכלתם אותה, 25/06/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הבנתם את זה מתנתקים,ספרו לאתרוג (ל''ת)

    ווט וה פקס, 25/06/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה זה משנה

    d ilan-the one, 25/06/06 09:54

    יש בעיות יותר בוערות. כמו למשל,האם אולמרט ישיג כרטיס לגמר בברלין?

    לאף אחד לא איכפת. רק לנו האזרחים הפשוטים.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שהבורסה עולה היום (ל''ת)

      סושיהו, 25/06/06 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא נעים-אבל ''אמרנו לכם''

    אומר, 25/06/06 09:52

    ואתם לא הקשבתם, היתם אובססיביים, רציתם רק ''לצאת'' ומהר,אמרנו לכם נשלם ביוקר, אמרתם שטויות, יהיה שקט, אין לנו מה לחפש שם, כעת מתברר שצדקנו - אז כל טיפת דם של חייל על ראשכם (לא אמרתי על מצפונכם, כי אין לכם כזה) האם תסיקו מסקנות לתוכנית ''ההתכנסות'' הטיפשית הבאה בתור ,או ששוב נצטרך להגיד לכם אחרי ''ארוע רצחני'' נוסף בלב הארץ - אמרנו לכם???

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חיילים שמיילים, לא לעשות מזה עניין (ל''ת)

    פ. שימון, 25/06/06 09:47

    הגב לתגובה זו

    • עצוב - אבל נכון - זהו פרס שלנו (ל''ת)

      נתן, 25/06/06 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לצאת מנצרים עכשיו!

    אור, 25/06/06 09:44

    הפיגוע היום הוא עוד הוכחה שאין לנו מה לחפש ברצועה,
    צריך לפנות את המתנחלים מגוש קטיף,
    רק אז יהיה לנו שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    WE need Peace (ל''ת)

    Olmert, 25/06/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה שרון היה עושה,אילו היה מתעורר?

    שאלה לדיון:, 25/06/06 09:39

    א.שותק וממשיך להתנתק ולהתכנס.
    ב.היה מוריד להקות f15 על עזה ומנהיגיה.
    ג.היה כובש את עזה מחדש והגוש היה הופך מחנות צבא.
    ד.היה מזמין את ראשי המתנחלים,מבקש סליחה כג'נטלמן,ומקים גוש חדש מודרנו וגדול יותר.
    כל מי שיש לו הערכות שונות מאלה,מוזמן להגיב ולהפרות את הדיון.

    הגב לתגובה זו

    • מה שדובי ויסגלס היה אומר לו לעשות, אם לא שמת לב. כמו לאולמרט. (ל''ת)

      יאקי, 25/06/06 10:07

      הגב לתגובה זו

    • מה הבאת לנו סנוויצים (ל''ת)

      עומר, 25/06/06 10:08

      הגב לתגובה זו

    • ברור כשמש...

      אאא, 25/06/06 10:20

      היה מרים טלפון לסיריל קרן,שיארגן לו כרטיס למונדיאל.

      הגב לתגובה זו

    • חוזר לישון... (ל''ת)

      דובי, 25/06/06 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מזוז, אפשר כבר לזוז?

    חוזה לך ברח, 25/06/06 09:39

    האם המחיר ששילמנו מספיק כדי שצה''ל יגיב בצורה חריפה או שמא עדיין אין מספיק הרוגים וצריך להמשיך למגן את את כל הריצפות\ הגגות\ בתי הספר\ המעברים\ הרחובות\ הבסיסים

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    === רוח גבית לטרור, כבר אמרנו? ===

    יואב, 25/06/06 09:39

    אמרתם: ''נחסוך בחיי חיילים''
    אמרנו לכם: אתם תוכיחו לטרור שהוא כדאי, ולכן יהרגו יותר חיילים.

    אמרתם: תהיה הפרדה, הם שם, אנחנו כאן.
    אמרנו לכם: הם שם וגם כאן. הם יחדרו, וישתלטו על הכל.

    אמרתם: ''יהיה שלום''
    אמרנו: המלחמה רק תגבר.

    אמרתם: ''אם יעוף טיל אחד נמחק את עזה''
    אמרנו לכם: לא תעזו לעשות כלום, ושדרות תופקר.

    אמרתם: ''המתונים ינצחו''
    אמרנו לכם: החמאס ינצח.

    והוא אכן ניצח, תחת הסיסמא:
    ''5 שנות מאבק ניצחו 10 שנות הידברות''.
    ועוד איך ניצחו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ועדת חקירה ממלכתית למדיניות ההפקרות של אולמרט ושרון

    רוי, 25/06/06 09:39

    כמו במלחמת לבנון כך גם עכשיו צריך ועדת חקירה ממלכתית. אולמרט ושרון הפקירו את בטחונינון והביאו אותונו למצב של מלחמה וסכנה קיומית שלא עמדנו בפניה מאז 48

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא שמתם לב לחדשות האמיתיות!!!!

    סושיהו, 25/06/06 09:37

    הבורסה עולה וזה מה שחשוב באמת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%!

      איסטרא בלגינא, 25/06/06 09:59

      לצערי אתה צודק!

      הגב לתגובה זו

      • וואלה. הבורסה בתל אביב עולה, מה מבלבלים לנו ת'מוח? (ל''ת)

        ''ברוקר'' שבור, 25/06/06 10:21

        הגב לתגובה זו

      • וואלה. הבורסה בתל אביב עולה, מה מבלבלים לנו ת'מוח? (ל''ת)

        ''ברוקר'' שבור, 25/06/06 10:21

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרץ, מצב הלחימה הז גדול עליך, לך תתפטר ומהר, לטובת כולנו!!!!!! (ל''ת)

    אסי, 25/06/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה לא מהרובים שפרץ ואולמרט נתנו להם? (ל''ת)

    שימי, 25/06/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''לא יהיו קטיושות מעזה!!'' (ל''ת)

    רבין 1994, 25/06/06 09:34

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בעיה של רבין ולא של שרון, זה הבעיה שלנו שהאמננו להם (ל''ת)

      הרצל, 25/06/06 09:40

      הגב לתגובה זו

      • אני אף פעם לא האמנתי להם

        סברי, 25/06/06 09:59

        ואני ממש לא מבין איך מישהו האמין.

        הגב לתגובה זו

      • אני אף פעם לא האמנתי להם

        סברי, 25/06/06 09:59

        ואני ממש לא מבין איך מישהו האמין.

        הגב לתגובה זו

      • אני לא רואה בזה בעיה שלי כי לא ח\בחרתי עבור המושחתים של אולמרט. (ל''ת)

        א.ד., 25/06/06 11:08

        הגב לתגובה זו

      • אני לא רואה בזה בעיה שלי כי לא ח\בחרתי עבור המושחתים של אולמרט. (ל''ת)

        א.ד., 25/06/06 11:08

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    פעולה כזו מתישבת בהחלט עם ''מסמך האסירים'' שאתם כ''כ אוהבים (ל''ת)

    ציון, 25/06/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לאן נוליך את הבושה רוצחים אותנו מגרשים אותנו, ואנחנו שותקים (ל''ת)

    יהודי, 25/06/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    להתנתק עכשו מעוטף עזה

    נעמה השפויה, 25/06/06 09:30

    דחוף לפני שממשלת החאמס תשמיד אותנו

    הגב לתגובה זו

    • נעמה את רחוקה מלהיות שפויה

      מתנחלת גאה!!!, 25/06/06 10:04

      נתנתק מעוטף עזה והם יגיעו לעוטף עזה נתנתק האשקלון ומאשדוד וגם לשם הם יגיעו הכישלון הענק!!! של ההתנתקות לא הספיקה להעיר אותך אולי כשקסאם יפגע בבית היפה שלך בתל-אביב תתעוררי ותביני שכמו שהמתנחלים הזהיירו מראש אנחנו אעלנו אותה והחמס נהנה מכל רגע!!!!

      הגב לתגובה זו

      • להתנתק מתל אביב

        תל אביב, 25/06/06 10:12

        להתנתק מהתבוסתנות של תל אביב. להתנתק מהכשלונות של אולמרט, פרץ וחלוץ.
        להתנתק מכל החנפים והצבועים שאשמים בכל הדם שנשפך.

        הגב לתגובה זו

      • להתנתק מתל אביב

        תל אביב, 25/06/06 10:12

        להתנתק מהתבוסתנות של תל אביב. להתנתק מהכשלונות של אולמרט, פרץ וחלוץ.
        להתנתק מכל החנפים והצבועים שאשמים בכל הדם שנשפך.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    עד מתי...

    שלושה אבות, 25/06/06 09:26

    עד מתי יפלו בנינו על מזבח ההגנה על האידיאולוגיה המטורפת של מתיישבי כרם שלום?! להחזיר את הבנים הביתה! אין לנו מה לחפש שם!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צה''ל=צבא הגנה להסתכל ולצחוק. אוסף פלאחים מקרקס בצה''ל

    תומר, 25/06/06 09:22

    ''קרבות קשים'' מי נגד מי? נגד קומץ פלאחים.
    רמטכ''ל טייס ושר ביטחון ממיסדי בצל''ם. צבא מגושם ממוגן, עטוף בחוקים פקודות ונהלים, צבא שמפקדיו רצים ממעיתונאי אחד לשני כדי להתנצל ולהסביר.
    רבותי ככה לא מנצחים. ככה ברחנו מלבנון, ככה ברחנו מהרצועה, וככה נברח מיו''ש וככה נברח מאיזורי הגבול.

    הגב לתגובה זו

    • מדינה עלובה, צריך להקים את האצ''ל

      צפנת פענח, 25/06/06 09:32

      מחדש.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כמה שהדרג הבטחוני/מדיני-יכריז יותר על פינוי יהודים ....

    ד.ש., 25/06/06 09:21

    ככה יגבר יותר ירי הקסאמים והאמל''ח נגד ישובי ישראל ועמדות צה''ל!
    השאלה היא, האם זה המעשה הנכון שיש לעשות ? דהיינו, פינוי ועקירת גושי התישבויות ששימשו כגדר למדינה ? וקוראים לזה לא עקירת ישובים אלא התכנסות! מה זה ההתכנסות הזו? לאן הם רוצים לכנס את העקורים ? ולמה שלא יקראו לילד בשמו?
    האם עקירת ופינוי גוש קטיף, כל כך הצליחה שרוצים להמשיך בדרך זו ?
    ששר הבטחון

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בשבוע שעבר צהל מסר נשק למחבלים.

    רונית, 25/06/06 09:19

    למה ?

    הגב לתגובה זו

    • בשביל שיהיה פייר פייט (ל''ת)

      סתם, 25/06/06 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נפגעים בגבול עזה

    יודוד, 25/06/06 09:15

    לאחר מחקר מעמיק התברר כי בהתנגשות בין רכבות הנוסעות זו אחר זו, תמיד נפגע הקרון האחרון של הרכבת הראשונה.
    הפתרון היה פשוט ביותר: מומחי הנהלת הרכבת החליטו להוציא את הקרון האחרון מהרכבת הראשונה ובזה פתרו את הבעיה.
    לא מאמינים? ראו את החלטות הממשלה בקשר להתכנסות שאחרי ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון וחזק! (ל''ת)

      עודד, 25/06/06 09:20

      הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      כתום, 25/06/06 11:13

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    באמת לא מבין את זה

    גבי, 25/06/06 09:12

    אנחנו רק סופגים כל הזמן ודעת הקהל העולמית נגדנו בגלל כל מיני מבצעי חיסול חסרי חשיבות, למה לא להיכנס בהם פעם אחת ולפרק אותם מהנשק שאנחנו נתנו להםת אני לא מכיר שום מדינה בעולם שהיתה מוכנה לתת לאזרחים שלה לחיות תחת מטר טילים בלתי פוסק זה פשוט טימטום

    הגב לתגובה זו

    • אני משתגעת מאנשים כמוך! למי איכפת דעת הקהל העולמית עכשיו? אתה בסכנה

      לי, 25/06/06 10:41

      והעם שלך בסכנה ועל זה אתה חושב? גם כשעומדים להרוג אותך אתה חושב על דעת הקהל? אנחנו יכולים לסמוך רק על עצמינו

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    באמת לא מבין את זה

    גבי, 25/06/06 09:11

    אנחנו רק סופגים כל הזמן ודעת הקהל העולמית נגדנו בגלל כל מיני מבצעי חיסול חסרי חשיבות, למה לא להיכנס בהם פעם אחת ולפרק אותם מהנשק שאנחנו נתנו להםת אני לא מכיר שום מדינה בעולם שהיתה מוכנה לתת לאזרחים שלה לחיות תחת מטר טילים בלתי פוסק זה פשוט טימטום

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קרסה קונספציית ההתנתקות

    עמרם, 25/06/06 09:11

    הבטחתם שאם נצא מעזה לא יפגעו יותר חיילים...
    חשבתם שאם תמשיכו לירות טילים על ילדים ונשים בהריון המחבלים יברחו...
    חשבתם שאם נברח מיהודה ושומרון יבוא שלום על ישראל...
    אנחנו הבטחנו לכם שההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים.
    לצערנו, צדקנו

    הגב לתגובה זו

    • Olmert should RESIGN ! (ל''ת)

      ani, 25/06/06 09:16

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח לא מאמין לדברים של עצמך.....

      קוקו הספר, 25/06/06 09:18

      ההתנתקות - הדבר הכי טוב שקרה במדינה הזאת!

      הגב לתגובה זו

      • כשיושבים בנהריה מדברים כך, הפיגועים עלולים להגיע גם לנהריה. (ל''ת)

        דניאל, 25/06/06 11:10

        הגב לתגובה זו

      • כשיושבים בנהריה מדברים כך, הפיגועים עלולים להגיע גם לנהריה. (ל''ת)

        דניאל, 25/06/06 11:10

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    שמתם לב...

    מאיר, 25/06/06 09:07

    שמתם לב לתגובות שלכם?
    יש אירוע מתגלגל ומרבית התגובות שלכם עוסקים ''למה זה קרה, באשמת מי, וזו רק ההתחלה''.
    מה קורה לנו? האם באמת ירדנו כזה נמוך? ממש עצוב לקרוא את תגובתכם.

    אני מקווה רק האירוע הנ''ל יסתיים אם כמה שפחות נזק ממה שכבר קרה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה הרסתם את גוש קטיף??למה???! (ל''ת)

    מיכל, 25/06/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    באמת מזל שיצאנו מעזה... (ל''ת)

    איתן, 25/06/06 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אנחנו צריכים את החיילים בהתכנסות (ל''ת)

    פגיעה בהתכנסות, 25/06/06 08:43

    הגב לתגובה זו

    • פינוי יהודים מאדמת ישראל - זו המשימה החשובה של צהל !!!! (ל''ת)

      צבא פרטי של, 25/06/06 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך לישאול את

    פקק תנועה, 25/06/06 08:38

    אבו מאזן בשביל מה נערכה פגישה מתוקשרת בירדן ואלו הם התוצאות.לאור הסלמה זו בלחימה נגד ישראלח צריך ליכבוש את עזה כולה מחדש

    הגב לתגובה זו

    • שאלה זו צריכה להיות מופנית לאולמרט ולא לאבו מאזן. (ל''ת)

      אולמרט הלקקן, 25/06/06 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני חרד ומתפלל שלא נתבשר שוב על ''קורבנות השלום'' ....... (ל''ת)

    מוטי,, 25/06/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תפונה כרם שלום לאלתר !!!

    אומץ לסרב לשמור, 25/06/06 08:30

    דמם של חיילינו נשפך למען שמאלני כרם שלום, לא חבל ???

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל תקרי טרור אלא מלחמה

    חיים, 25/06/06 08:25

    תוקיפים אותנו בארטילריה משטח ריבונית של ישות אחרת. עכשיו כבר פולשים מאותה ישות ותוקפים אותנו קרקעית.

    מה עוד צריך לקרות על מנת שנבין שהכריזו עלינו מלחמה ועלינו להשיב מלחמה השערה ולא רק בססמאות נבובות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זהו מחיר גירוש היהודים מגוש קטיף וזה עדיין לא הסוף. (ל''ת)

    הכל בזכות השמאל, 25/06/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איפה שרון ומופז ?

    א א, 25/06/06 08:17

    אנחנו תקועים עם 3 השלומיאלים:
    אולמרט ''הכתב הצבאי בעיתון במחנה''.פרץ ''הגנרל מההסתדרות''
    וחלוץ ''האסטרונאוט מהמטוס''.
    הם מוליכים אותנו מדחי אל דחי
    ואנחנו בצרות צרורות.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את הירשזון ''מאיימים עלי'' ואת ליבני ''מיס. קלין''

      מושון, 25/06/06 08:48

      חלוץ הוא דווקא היחיד שבאמת מבין משהו. יחסית.

      הגב לתגובה זו

    • שחכת שטיפוסים אלה גרמו למצב הזה? (ל''ת)

      איש מילואים, 25/06/06 09:54

      הגב לתגובה זו

    • שחכת שטיפוסים אלה גרמו למצב הזה? (ל''ת)

      איש מילואים, 25/06/06 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    האם החמאס כופה עלינו את ארץ חמדת אבות? (ל''ת)

    זעקי ארץ, 25/06/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    perez

    yossi, 25/06/06 08:14

    perez go home

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מעבר ''אמך''

    מוטי אטלנטה, 25/06/06 08:09

    לא צריך מעבר עם מחבלים.
    לסגור הרמטית!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''אין מקרה אחד בהיסטוריה האנושית שבו התבוסתנות הביאה לשלום אשר לא הי

    דאגלס מק ארתור, 25/06/06 08:00

    ...היה אלא תרמית גמורה!''

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מצטער ומבקש סליחה מביבי - על שלא תמכתי בו בבחירות !! (ל''ת)

    סליחה ביבי,, 25/06/06 07:54

    הגב לתגובה זו

    • ל-27.

      צ, 25/06/06 08:05

      אתה אולי חולם.

      אבל אתה הצבעתה לביבי. וזה באופן ודאי. אז אל תתצער.

      הגב לתגובה זו

      • 27 אל תצטער (ל''ת)

        מנהרת הכותל, 25/06/06 08:51

        הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

      • 27 אל תצטער (ל''ת)

        מנהרת הכותל, 25/06/06 08:51

        הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

        • ל 27 אל תצטער. הביבי שלך הוא אסון לאומי (ל''ת)

          אזרח הארץ, 25/06/06 09:37

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    15 התגובה הראויה יותר מכוווול אמת (ל''ת)

    רועי, 25/06/06 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''איחוד קדימה-עבודה לפרץ(ת.משמע) מלחמה (ל''ת)

    בחרת קדימה, 25/06/06 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''אם נבחן את ההיסטוריה יתברר שאומות הנגועות בנגע השלום גורלן נחרץ!'' (ל''ת)

    קולונל ארוינג ק, 25/06/06 07:50

    הגב לתגובה זו

    • מה זה השטויות האלה?

      שולי, 25/06/06 10:54

      תנער את האבק מהכתפיים
      הזמנים השתנו

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ועדת חקירה למחדל התנתקות והפקרת הדרום

    בוגי, 25/06/06 07:49

     

    הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות תוכח כצעד הנבון ביותר של ישראל מאז ששת הימים

      הספקן, 25/06/06 08:04

      זה לא יושג ביום או יומיים, אבל אם נתמיד להכות בהם בנחישות, וללא כל וויתור, הם יבינו את הרמז ויפסיקו את הטרור.

      הגב לתגובה זו

      • עדיף שתמשיך להיות ספקן, החלטי אתה לא יכול להיות עם דעות מעוותות כמו (ל''ת)

        שהבעת כאן., 25/06/06 08:20

        הגב לתגובה זו

      • עדיף שתמשיך להיות ספקן, החלטי אתה לא יכול להיות עם דעות מעוותות כמו (ל''ת)

        שהבעת כאן., 25/06/06 08:20

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו עדיין מחכים (ומדממים)להוכחה ...

        הוכחות, 25/06/06 08:22

        שאוסלו היתה מוצדקת. אין גבול לעיוורון.

        הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

      • אנחנו עדיין מחכים (ומדממים)להוכחה ...

        הוכחות, 25/06/06 08:22

        שאוסלו היתה מוצדקת. אין גבול לעיוורון.

        הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

        • אין פתרון קסמים למצבים מסובכים. ישראל צריכה להמשיך לפעול נכון

          הספקן, 25/06/06 09:29

          בנחישות, ובדרך יהיה למרבה הצער לא מעט כאב.

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    ההתנתקות הניבה פירות - מלחמה בפתח (ל''ת)

    נתכנס כולנו, 25/06/06 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המצב שהעם מביא על עצמו היום

    Avi Ecuador, 25/06/06 07:49

    שאנשים ישאלו אם היו החיילים שמאלנים או ימנים וכל אחד יבכה וישמח לפי מצבו.
    לצערי.
    מפוררים היום את העם והכאב של אחד יהפוך לשמחה של שני ושוב לצערי.
    השלב הבא הוא שצה''ל יהפוך מצבא העם לצבא השמאל והערבים.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל כבר הפך להיות צבאו הפרטי של אולמרט - צבא השמאל. (ל''ת)

      ההיסטוריה תשפוט, 25/06/06 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ארוע בעזה

    אייל, 25/06/06 07:47

    שמלאנמים רציתם שלום.
    מכל מקום שנברח נקבל עוד טרור.
    הפתרון היחידי להשיג הרתעה.
    למה צה''ל לא מתקיף עכשיו בעזה.
    בשביל מה יש תותחים ומטוסים.
    שימותו שם אזרחים ולא אצילנו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    politicians who arm the enemy

    ven, 25/06/06 07:45

    and cause the murder of our soldiers and citizensdesrve to be shot dead for treason.
    the lives of corrupt politicians are not above4 the lives of citizens.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עכשיו לגבות מחיר מהם ! עכשיו ומהר !!! (ל''ת)

    עפרי, 25/06/06 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האם הטרוריסטים השתמשו

    יוסי רווח, 25/06/06 07:41

    ב-1000 רובי הסער שאולמרט את פרץ העבירו לפלשתינים בשבוע שעבר?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הצבא אשם! מדוע הוא שם עמדה וטנק שם? להתגרות בפלסטינים? (ל''ת)

    אנרכיסט, 25/06/06 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''חרפה בחרתם מפחד המלחמה?והרי לכם חרפה ומלחמה גם יחד!'' (ל''ת)

    צ'רצ'יל, 25/06/06 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפתוח את המעברים

    ע.פרץ, 25/06/06 07:38

    חשוב שנדאג לרווחת הפלשתינים ברצועת עזה ונפתח את המעברים!

    כמו כן במקום לשלוח טיל כדי לחסל טרוריסטים מבלי לסכן חיילי צה''ל מכח קרקעי,
    נמשיך לשלוח כוחות מיוחדים לתוך עזה כדי לשלוף מבוקשים.
    אמנם אנחנו מסכנים את חיי בנינו החיילים אבל זה נראה הרבה פחות גרוע ב-CNN.

    אה אה כן,
    לא לשכוח את מסמך האסירים.
    אני בטוח שאסירי ארגוני הטרור שיושבים בכלא הישראלי על מעשי טרור ורצח של ישראלים הגיעו למסקנה שהגיע הזמן לשלום עם ישראל.
    מהר לגשת עם האסירים למו''מ ולשחרר את ברגותי ולתת לו פרס נובל לשלום וביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה מחכים?

    מוטי חיפה, 25/06/06 07:37

    את עזה החזרנו, יש עכשיו לגבות מחיר כבד מהחמאס, אנני מבין למה הפרלמנט של החמאס עומד על תילו?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבטיחו שההתנתקות

    שרון, 25/06/06 07:35

    תביא ביטחון ושלום , מה קרה?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עכשיו מה שחשוב זה פינוי המאחזים

    פרץ - עד מתי?, 25/06/06 07:33

    לצהל אין זמן להתעסק בקטנות כמו הגנה על תושבי ארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליגאל כהן רחובות

    מוטי אטלנטה, 25/06/06 07:32

    נו....מה אמרת לגבי ביבי בכתבה של
    ''החמאס הצהיר שלא יירה קאסמים''
    וגם לגבי יעלון....
    אז הגיע עוד מקרה של נסיון פגיעה בחיילינו לסתום לך את הפה הגדול שלך,אבל ידידי אתה אפילו לא לומד כיצד לסתום!
    לילה טוב,
    ועם ישראל יושב בטח על אדמתו ביהודה ושומרון וכל אויבינו יכולים לקפוץ לי על ה...ואין הדבר מגונה כלל ועיקר.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אזי ירו טיל על טנק? אז מה, בגלל זה צריך להרוג פלסטינים?

    פרס-שמרס, 25/06/06 07:32

    כל פעם שיורים עלינו, הצבא הורג פלסטינים. הפסיקו עם זה! זה פוגע בשלום

    הגב לתגובה זו

    • טוב...

      פרס, 25/06/06 10:50

      פיגוע שמפגוע לא נורא נמשיך בתהליך השלום

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מאז פינוי חבל עזה לא נפגע שום ישראלי!!

    מוטי שחר, 25/06/06 07:30

    טוב, המשפט הזה לצערנו ודאי אינו נכון הבוקר, אבל זה ממש לא חשוב. הוא גם לא היה נכון אתמול.
    אפשר להיות בטוח כי בעוד חודש חודשיים בחלוף זמן קצר שוב יחזרו מנהיגי קדימה והשמאל הישראלי להסביר לנו כי כל כך טוב לנו מאז התנתקנו מחבל עזה, שהרי שום ישראלי לא נפגע מאז.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אז ביבי לא סתם היסטרי. מי מזיע עכשיו?

    ראובן, 25/06/06 07:30

     

    הגב לתגובה זו

    • נו מי?

      אילתי1, 25/06/06 09:28

      היוזם כבר לא איתנו,ממשיכי דרכו צולעים בערפל...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לד''ד

    שמעון, 25/06/06 07:29

    ומה בדיוק היית רוצה שנעשה?
    לא מתאים לד''ר להגיב מבלי לנתיח את החלופות.
    הבן שלי לא נמצא בעזה תודה לאל ואני מברך את אלה שהוצאו אותו ואת חבריו משדה הנחשים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה צהל מסר נשק לרוצחי ילדנו?

    למה למה?, 25/06/06 07:27

    לפני שבוע הם העבירו 1000 כלי נשק ו3000000 כדורים לפת''ח.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עכשיו נראה את השמאל מפגין בעזה!!!! (ל''ת)

    נ, 25/06/06 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ההסבר השמאלני

    מוטי אטלנטה, 25/06/06 07:24

    ''החמאס הצהירו שהם לא יירו קאסמים הם לא הצהירו שהם לא ינסו לפגוע בילדינו המשרתים בצה''ל.''
    ואני אומר לך פרץ: ''שלא תעיז אפילו להצהיר על כונתך להוריד מאחזים ביהודה ושומרון כי השמאלנים נמאסו כבר עלינו עם השקרים שלהם!.''
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ד''ש מאבא- לדרום באהבה

    עומרי, 25/06/06 07:22

     

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איפה היינו ?

    ד''ר ארוין, 25/06/06 07:11

    איפה היינו
    למה שתקנו
    מדוע התעלמנו

    שנה שלימה הם צעקו
    סרטים כתומים הם תלו
    אזהרות לאזנינו הם שלחו
    רוח גבית לטרור הם הזהירו

    אבל אנחנו לא שמענו
    את הכתומים לא החשבנו
    את הרמטכ''ל פיטרנו

    שתקנו

    הגב לתגובה זו

    • טיפש

      ל.ע, 25/06/06 07:25

      ההיסטוירה החלה לפני יותר משנה.
      איפה היית כשבנו את ההתנחלויות?
      למה לא הקשבת לאזהרות שההתנחלויות יביאו עלינו אסון?

      כסוף סוף מפרקים אותן, רק אז מתחילות האזהרות.

      יש לפנות מייד את כל ההתנחלויות - ויפה שעה אחת קודם

      הגב לתגובה זו

      • ל.ע. אתה טיפש גדול יותר.

        ברק משה, 25/06/06 07:38

        אתה גר במדינה הלא נכונה תעבור גדר,שם יקבלו אותך בברכה,מענין שלפני כול ההתנתקויות למיניהן,היו אלה ישובים ישראלים בארץ ישראל,אבל אחרי הפחדנות וההתפרסות לאוייב זה נהפך להתנחלויות,אתה והתשקורת השמאלנית שלך תעבור גדר,שמאלנים תמיד היו קטנים ותמיד ישארו קטנים,כמוך.

        הגב לתגובה זו

      • ל.ע. אתה טיפש גדול יותר.

        ברק משה, 25/06/06 07:38

        אתה גר במדינה הלא נכונה תעבור גדר,שם יקבלו אותך בברכה,מענין שלפני כול ההתנתקויות למיניהן,היו אלה ישובים ישראלים בארץ ישראל,אבל אחרי הפחדנות וההתפרסות לאוייב זה נהפך להתנחלויות,אתה והתשקורת השמאלנית שלך תעבור גדר,שמאלנים תמיד היו קטנים ותמיד ישארו קטנים,כמוך.

        הגב לתגובה זו

      • מדוע השמאל כה טיפש? הרי הוא משכיל! (ל''ת)

        אקדמאי, 25/06/06 07:48

        הגב לתגובה זו

      • מדוע השמאל כה טיפש? הרי הוא משכיל! (ל''ת)

        אקדמאי, 25/06/06 07:48

        הגב לתגובה זו

      • שמאלנים יקרים-לכו חפשו לכם חיים בחו''ל

        צ'ומפי, 25/06/06 08:04

        מה איבדתם פה?
        גם ככה אין לכם קשר לארץ הזו אז לכו לעשות כסף בארה''ב או באוסטרליה ותתנו לנו לשמור על מה שנשאר.
        כי כל יום שעובר אתם רק הורסים יותר.
        גנדי, אתה חסר.

        הגב לתגובה זו

      • שמאלנים יקרים-לכו חפשו לכם חיים בחו''ל

        צ'ומפי, 25/06/06 08:04

        מה איבדתם פה?
        גם ככה אין לכם קשר לארץ הזו אז לכו לעשות כסף בארה''ב או באוסטרליה ותתנו לנו לשמור על מה שנשאר.
        כי כל יום שעובר אתם רק הורסים יותר.
        גנדי, אתה חסר.

        הגב לתגובה זו

      • לא מבין למה לא מפרקים את כרם שלום ולמה חיילים צריכים לשמור עליהם

        י.ש, 25/06/06 11:02

        הישוב הזה מיותר קרוב מידי לערבים ומתגרה בהם.
        למה הם (כרם שלום) צריכים לגור בתוך מליונים של פלשתינים?

        הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

      • לא מבין למה לא מפרקים את כרם שלום ולמה חיילים צריכים לשמור עליהם

        י.ש, 25/06/06 11:02

        הישוב הזה מיותר קרוב מידי לערבים ומתגרה בהם.
        למה הם (כרם שלום) צריכים לגור בתוך מליונים של פלשתינים?

        הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

        • יש כנראה עוד הרבה דברים שאתה לא מבין

          ישראלי, 25/06/06 11:59

          אבל בוא ננסה לעזור לך:

          תתחיל למשל ממושג פשוט בשם:
          ''החוק הישראלי''.
          דבר שחל על כרם שלום אבל לא על גוש קטיף ז''ל.

          בהצלחה...

          הגב לתגובה זו

      • כתבת בטעות את השם שלך תחת הכותרת. (ל''ת)

        התבלבלת, 25/06/06 11:18

        הגב לתגובה זו

      • כתבת בטעות את השם שלך תחת הכותרת. (ל''ת)

        התבלבלת, 25/06/06 11:18

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע אבל אף פעם לא מאוחר (ל''ת)

      דנה, 25/06/06 07:26

      הגב לתגובה זו

    • ואתה נוטה להאמין שעכשיו ישמעו ?

      גיל רונן, 25/06/06 07:27

      ידידי,
      השמאל בארץ מאשים אותך בתקרית הזו.
      גם אם מחבלים יכנסו עכשיו לבית ספר ברמת אביב ג', יהרגו כל הילדים, ויכריזו שזה לא קשור למתנחלים והם רוצים את כל הארץ ולזרוק אותנו לים. השמאל יאמר כי המתנחלים אשמים בהכל.
      יש פתרון אחד וברור -
      כרטיס טיסה לחו''ל !
      אחרי שהערבים ישמידו את כל השמאל, נחזור לבנות מחדש.

      הגב לתגובה זו

    • ששש! זה יפגע בהנתקות! לא יפה מה שעשית! (ל''ת)

      זהבה גלאון, 25/06/06 07:34

      הגב לתגובה זו

    • עם ישראל

      פקק תנועה, 25/06/06 08:42

      לא עמד על מישמרתו כבר ב48 ממשלות ישראל עבדו עלנו וכיום אנו משלמים על כך ובן השאר ביגלל שהאמריקאים שמסרבים להבין שלישראל אסור לטובת כולם לחזור לגבולות 67

      הגב לתגובה זו