• 72.

    מסכים עם כל מילה

    צחי, 30/07/06 14:19

    וגם לא כל ההומואים חיים בת''א, ת''א היא בועה וככה זה נתפס אצלם.
    כהומו אני יכול להגיד לכם שהם מגעילים אותי ועוד כמה כמוני פה שגרים בצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    איזה דימוי זול הרי הבאתם את מחלת האיידס לעולם ואת הפדופיליה

    ש, 02/07/06 10:16

    ועוד אתם תוענים שאתם לא חולים

    הגב לתגובה זו

    • טיעון אינטליגנטי ומרתק

      שוקו, 03/07/06 19:06

      לידיעתך רב הפדופילים הם ''סטרייטים'', כלומר גברים עם ילדות קטנות. ואיידס יש גם לסטרייטים.

      אלה דברים שלא צריך אפילו לציין מרב שהם כל כך ברורים מאליו, אבל לדפ''ר כמוך צריך לעשות יוצאים מהכלל.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    יניב הלפגוט - גזען טיפש מהסוגק הנפוץ

    עמוס ון-אמדן, 30/06/06 13:32

    לו היה זה מועדון סטרייטי הרי ה''בבונים'' שהיו מתחרמנים על חשפניות ל א היו נתפסים כמייצגים של כ ל החברה הגברית הסטרייטית והתנהגותם לא ייתה ''אישור'' לכלום. התפיסה שכל מעשה של כל הומו או אפילו חבורה של הומואים הוא ''מייצג'' היא דוגמה לסטריאוטיפיות גזענית קלאסית. יניב הלפגוט הוא טיפש גזען מהסוג הנפוץ ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    במציאות הומואים לא נראים כמו בתקשורת

    ערן, 30/06/06 08:19

    הם לא מבלים במסיבות ולא הולכים עם תחתונים ברחוב.
    הומואים מגדלים ילדים, משרתים בצבא, ועובדים לפרנסתם.
    כל ההומופובים מבית המדרש הנאצי יכולים להמציא עד קץ הדורות דימויים אחרים להומואים, אבל צריך לזכור שכמו הלפגוט גם ההשחרה של הקורבן היא חלק ממסע להשמדתו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צודק בהחלט

    עופר, 30/06/06 03:10

    הלופ האין סופי של הגייז התל אביבים - מעגל של בדידות וריקנות שגורמת לחברה להתרחק מהומואים

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מאמר עלוב של אדם צר מוחין (ל''ת)

    אלון, 29/06/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אכן מאמר הומופבי/פוזאיסטי וכוללני!

    רועי, 28/06/06 13:11

    אני מודה שאני לא הטיפוס שהולך למסיבות של הווקס ודי דוחה אותי מה שקורה שם, אבל כמו שלסטרייטים יש סגנונות שונים של מסיבות גם אצל ההומואים זה ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    צאו מזה!!

    אלעד, 27/06/06 23:34

    בדיוק כמו ש ''החברה הסטרייטית'' מיוצגת רבות בצורה זולה כמו ע''י הזונות או הדוגמניות שמשדרות שטחיות, כך גם ה''חברה ההומו לסבית'', תפסיקו להתגונן!
    ואגב- אם הוא היה מזכיר את הטרנסג'נדר המבחיל (ולא בבגלל עצם היותו טרנסג'נדר חס וחלילה, אלא בגלל התנהגותו) שקיפץ ודחף את תחתוניו לפיותיהם של אנשים, באמת הייתם סותמים את הפה..

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי אתה ? חצפת

    יהלומה בת פורת, 27/06/06 18:18

    אז מה הבעייה אני אגיד לך :
    הבעייה של אנשים כמוך זה איך ללעוג ולכתוב ולהפריע למנוחת השכנים אם אתה תתעסק בעצמך וכל אחד בעצמו ותידאג להיות קודם כל ....בן-אדם.... בן אדם- נורמלי ומי שאתה !!!!
    אז לא יהייה צורך לקטלג ולהאשים את החברה במה שהיא יוצרת .
    הרי זה מתבטא באנשים כמוך עם מוח של יתוש ואי קיו של מנוש אז חבל אתה אמור לפרגן ולהיות בראש פתוח ואגב אין דבר כזה ''סטרייטים''
    בכולנו יש את שני הקטעים השאלה אייזה ראש אתה פתוח ? וחוץ מזה המסיבות האנשים המוכשרים ביותר הם הומואים אין מה לעשות אז תסלח לי מה זה ''סטרייט''
    רק לפני שאתה כותב ושולל בפעם הבאה תסתכל תבין תראה אל תשפוט אל תקטלג תהייה אתה תהנה תהייה בטוח שהעולם נולד בשבילך !!!!! רק עכשיו נותר לך לעשות אותו טוב בהצלחה !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שכחת מפליצי קוטג'. (ל''ת)

    שחר, 27/06/06 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הומופוב מתחכם, מה עם הזונות והדוגמניות המוזילות את הסטרייטים? (ל''ת)

    טון, 27/06/06 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נו באמת...

    די דיינו, 27/06/06 10:04

    זה מאוד פשוט להציג את קהילת הלהט''ב כקהילה זולה שכל עיניינה הוא סקס, סמים ואלכוהול, אך יחד עם זאת אנחנו חייבים להסתכל גם לכיוון השני ולהבין שרקדנים חטובים ומגולחי חזה, שרוקדים בבריכות ביתיות עם ברווזוני פלסטיק, לא שונים מכל רקדנית אחרת שעולה על במת מועדון לבושה בחוטיני, חזיה קטנטנה ומגפי עור.
    מעולם כך היה וכנראה כך יהיה לעולם.
    במסיבות סטרייטים מגורים הגברים מבחורות קטינות (שבינינו לא ממש יודעות לרקוד ולזוז) ובמסיבות גייז מו הסתם יהיה מושא גברים מנופחי חזה, מגולחים ובעלי ברווזים בתחתונים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך?

    מיכאל, 27/06/06 01:29

    כסטודנט לתקשורת, אני נחרד לנוכח המחשבה שהלפגוט ודומים לו הם המאיישים כיום את עמדות המפתח בתעשיית התקשורת.
    התבוננות כה חד-מימדית בציבור שלם אינה מעוררת זעם אלא רחמים.
    כיצד יכול להיות שאדם המתיימר להיות מחויב לקיים דיונים אובייקטיביים מחזיק בתפיסה כזו.
    במטרה להעמיד דברים על דיוקם, הומואים ולסביות, כמו כל קבוצה בעלת מאפיינים תרבותיים יחודיים, מבלים בדרכים שונות. מסיבות מעין אלו שפקד הלפגוט הן מעמד המשמש לפריקת עול ולחגיגה - של חופש ושמחה.
    נכון שזו לעיתים מצטיירת כפרובוקטיבית ומינית, אך אין בה משום התגלמות יוצאת דופן של מסיבה כפי שהיא מתקיימת במועדוניהם של הסטרייטים.
    גם באומן 17 נתלות חשפניות ובחורות עטויות ביגוד מינימליסטי על עמודי כבאים, וגם בו יוצא מפעם לפעם עשן מתוך השירותים, שמקורו בחיכוך גופות מיוזעים.

    מאמר העמדה המגוכך הזה מבייש את מערכת העיתון המקוון, ונותן דרור לביטוי הומפובי קלאסי. אם חסר לכם חומר עיתונאי העוסק בקהילה / בו-התרבות ההומו-לסבית, ותרו על הפורטל החד-מיני או פנו אליי.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ומה על הסחר בנשים והכאת נשים בעולם הסטרייטי

    אלון, 26/06/06 16:41

    האם זה מעיד שהעולם הסטרייטי רקוב מושחת וחולני?
    מה אתה אומר?
    אתה עוד הומופוב מתחכם, אתה מתמחה בהפצת שנאה מהסוג המגעיל ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה הטעם בפרסום תגובות אם לא מפרסמים את תגובות הנגד?

    י, 26/06/06 16:14

    http://www.fxp.co.il/printthread.php?t=5850

    ותזכרו שיניב הלפגוט התחיל עם זה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מצעד האהבה המיועד לסטרייטים מראה כמה הסטרייטים חולים (ל''ת)

    אילן, 26/06/06 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ה-VOX אינו מייצג את כלל הקהילה ההומו-לסבית

    דני זאק, 26/06/06 15:59

    מועדון ה-VOX הפופולרי אינו מייצג את כלל הקהילה ההומו-לסבית בישראל. הוא מייצג רק את החלק ה'מאאאגניב' של מעריצי מאיה בוסקילה הסוגדים למדינת תל אביב החומרית. ה-VOX מייצג בני 17-22 (או גדולים יותר, המתנהגים כאילו רק אתמול איבדו את בתוליהם), שבהקבלה לסטרייטים, מתנהגים כמו מעריצות ''המורדים'' בנות 14-15.

    אני מציע להלפגוט שלא להתרשם מערב אחד במועדון אחד, ובוודאי שלא לחרוץ את דינה של קהילה שלמה, שכן יהיה הדבר משול לעורך עיתון בתורכיה, שעל סמך חבורה של כמה ישראלים שגונבים מגבות בבתי מלון באנטליה יכתוב בעיתונו: ''היהודים אשמים בתדמית התחמן שדבקה בהם''.

    אפשר לומר שמממשי הברווזים ב-VOX בהחלט תורמים לתדמית שדבקה בקהילה ההומו-לסבית, אולם כמו כל סטריאוטיפ, מדובר במשהו פסול מיסודו. בכל חברה יש קבוצה של אנשים, שאינה מייצגת את הכלל, שאחראית על הסטיגמה שדבקה בכלל.

    אם הלפגוט רוצה להכיר את הקהילה ההומו-לסבית, אני מציע לו לבקר במקומות הבאים:
    - יום ראשון ב''אוויטה'', שם יראה אוכלוסיה שברובה לא באה לחפש סקס, ודבר אחד בלבד מניע אותה - אהבת האירוויזיון.
    - פעילויות הבית הפתוח בירושלים, שם יראה אנשים שאכפת להם מהמקום ומהקהילה בה הם חיים.
    - מועדון השושן בירושלים - שם יראה איך חילונים, דתיים, חרדים, פלסטינים וארמנים, רובם הומואים ולסביות, רוקדים ביחד בתחושת ''הביחד'' הישראלית שבבירת ישראל, כל כך שונה מתל אביב המוכרת והבועתית.
    - מפגשי ארגון נוער גאה למינהם - שם יראה איך בני נוער מדברים על הנושאים שמעסיקים הומואים ולסביות בני גילם, בהם שאלת הארון - באיזה גיל לצאת?
    - מעוזי החברה הישראלית - בכל מקום בארץ יש הומואים ולסביות. לא כולם חלק מ''הסצינה'', והם חיים מחוץ לארון, בחופשיות ובגאווה.
    - ה-VOX, ימי שלישי במינרווה ומועדוני הומואים נוספים בתל אביב: שם יראה הכתב את המראות שראה אמש ב-VOX. גם אוחצ'ות מאאגניבות לא חסרות בקהילה, ואת כולם אנו אוהבים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ומה עושה כיום הבחורה המצויה

    פקק תנועה, 26/06/06 11:24

    בצורת לבושה והיתנהגותה?איזה הוא הגיבור הכובש את יצרו די לחכימה ברמיזה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אוצה ההסתכלות הסטרייטית הרגילה

    עמרי, 26/06/06 10:56

    למה כשיו הפנר עושה מסיבות שפנפנות בטירתו, כשאורגיות המוניות מתרחשות בכל מקום, כשיש ערוצי פורנו זה בסדר ומחרמן, אבל גברים עירומים זו תועבה וסדום? רק כי אתה לא נמשך לזה?
    אתה ממשיך את הקו הסטרייטי הרגיל.
    אין לנו במה להתבייש ומעולם לא היה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אז מה אם יניב יפה

    שרון, 26/06/06 10:55

    הבייבי פייס של יניב לא הופכות אותו לחכם. היופי החיצוני שלו לא מכפר על האישיות הדוחה. עוד הומופוב שאפילו לא מבין שהוא כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נמאסתם!!!

    נגעלת, 26/06/06 10:37

    לא יאמן איך במקום לנסות להתנער מהדימוי הזול, אתם מנסים למצוא לו צידוקים........
    הומופוב????????? אני תורמת לכם את גיחוכי, כל מי שלא חושב כמוכם הוא הומופוב??? ומה אתם ווימנפובים?!
    למה מצעדים? למה בוטות? תעשו סקס איך שבא לכם, אל תשתפו אותנו, ממש לא מעניין אותנו!!!
    אתם בהתנהגות שלכם מוזילים את האהבה וביטוייה הפיזיים!!!!
    די!!! נמאס כבר!!! לא רוצים לשמוע על חדר המיטות שלכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם מצעד האהבה?

      גיא, 26/06/06 14:38

      למה את מתיחסת למצעד כ''בוטות''? האם גם מצעד האהבה (שמיועד לסטרייטים בעיקר) הוא גם בוטות? בנות ובנים בבגדים מינימליים, או זה רק ביטוי יפה לאהבה חופשית? המצעד הזה לא גורר תגובות כי הוא של סטרייטים. אנשים התרגלו כל כך לשנוא שהם לא שמים לב בכלל לזה. למה להסתכל בכזו עוינות? מה זה ענינך בכלל? מה אכפת לך אם יש הפנינג של גאווה ורוקדים ושמחים ברחבות? גם הקרנבל בריו ד-ז'ינרו הוא בוטה לדעתך? אין הרבה סיבות לשמחה וחגיגות בעולםהזה, אל תשביתי את מה שיש.

      הגב לתגובה זו

      • כן

        מוואה, 29/06/06 14:34

        גם מצעד האהבה הוא בוטות.

        יש דברים שצריך להשאיר בחדרי חדרים,
        במיוחד אם הם לא מתאימים שיראו אותם כולם.

        הגב לתגובה זו

    • נגעלת, את מגעילה

      נגעל מנגעלת, 26/06/06 20:04

      מי ביקש ממך להכנס ולקרוא? עופי החוצה. ערוץ יהדות יספק לך חמרי קריאה שתאהבי

      הגב לתגובה זו

    • זה רק אני או שגם אתם שמתם-לב

      יובל, 26/06/06 21:57

      שהומופובים משתמשים בצורה מוגזמת בסימני קריאה.הסימן הקריאה כבר נעקר ממשמעותו
      המקורית אצלם והוא מציין כוונות של צעקנות,ואלגריות,כפיה והשפלה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא הומופוב

    יוני, 26/06/06 10:32

    רק תראה את התגובות שמצדדות בעמדתך ותבין איפה מיקמת את עצמך. אפשר לומר טעיתי ולפרסם מאמר התנצלות, זו לא בושה. כי יש מקרים- שאם אתה לא יוצא נגד מה ההשתלחות המטורפת נגד ההומואים שהתחילה כאן בתגובות, השתלחות שאתה יצרת, ואתה אשם בה, משמע שאתה בעדה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש משהו אבסורדי בכתבה

    אורן, 26/06/06 10:17

    הכותב הוא בכיר ב-NRG, והמסיבה היא של NRG, ועדיין הוא בא בטענות לקהילה ההומולסבית כולה לפני שהוא מציע שיש לו עצמו אחריות כלשהי לאופי של המסיבה שמקום העבודה שלו נתן לה חסות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ומה עם....

    גיא, 26/06/06 10:14

    הלכת למסיבה אחת ויש לך הסקת מסקנות לגביי כל הקהילה מפה ועד מחרתיים. יפה לך. זה נקרא הכלל, סטריאוטיפיות והתנשאות. זה הרבה יותר גרוע מסתם להיות בור והומופוב. זה פיתוח של דעה עם הנמקה. האם מסיבותץ חילופי זוגות מייצגים אתכם, הסטרייטים וככה אני צריך להתיחס ''אליכם''? או שהשמרנות המצדקת היא ''דרכם של הסטרייטים''? אני ממש מבולבל, אתה יודע למה? כי יש כאלה ויש כאלה. יש סטרייטים שהולכים למסיבות סקס ויש הומואים כאלה. יש סטרייטים עם סטיות ופנטזיות ויש הומואים כאלה. האם זה מעיד על הכלל? אני, בניגוד אלייך, ב-א-מ-ת מקבל את בני האדם ומאמין שיש הכל, מכל הסוגים, בכל הצורות והצבעים ואין אחד מעיד על משנהו. אתה לא הומופוב, אתה הרבה הרבה יותר גרוע.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נכון, והיהודים אשמים באנטישמיות

    גיא, 26/06/06 10:08

    לפי ההגיון המעוות של הכותב, היהודים אשמים באנטישמיות, הנשים המוכות במכות שהן חוטפות, העניים אשמים ברעב שלהם, זה הכי קל לגלגל ככה את הארחיות. ''הגעתי לממלכת סדום''... הכל, כותב יהיר שכמוך, בעיניי המתבונן. מתחסד מגוחך שכמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ירוד. (ל''ת)

    לינה, 26/06/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רוב הסטרייטים מנצלים נשים(ע''ע זונות) מה זה אומר עליהם? (ל''ת)

    שוקי, 26/06/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ההומואים אשמים בעוד הרבה דברים חוץ מהכינויים

    י, 26/06/06 08:49

    לרשימת הכינויים המורחבת :
    http://www.fxp.co.il//showthread.php?p=83867&mode=linear

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נשים סטרייטיות בציפנדייל מוזילות את הסטרייטים?(כן!!!)

    בני, 26/06/06 08:18

    הסטרייטים חולי מין

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הל=גיהנום פגוט=הומו בצרפתית, הומו מהגיהנום (תחשוב על שם המשפחה שלך) (ל''ת)

    12, 26/06/06 08:15

    הגב לתגובה זו

    • שמות משפחה אשכנזיים מקורם בגרמנית/יידיש

      C-cyclist, 26/06/06 12:55

      עוד רגע תביא לנו גימטריה.

      מדובר באדם נאיווי שבא למסיבה של הומואים ולא מבין מדוע לא רוקדים שם בן-בת.

      קצת רחמים על השונה...

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    וזונות ודוגמניות מייצגות את התרבות הסטרייטית?

    הילה, 26/06/06 07:55

    כן, אתה הומופוב מהזן המתוחכם, כאילו ליברל אבל בפנים השנאה רוחשת ומבעבעת.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הלפגוט אתה מלך

    ביז'ו, 26/06/06 07:32

    סוף סוף מישהו אומר את האמת! הם מבזים את עצמם בהתנהגות מינית ומוחצנת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני מאמין באמת ובתמים שהכותב אינו הומופוב - לא לפי תפישתו ולא באמת.

    low-key gay guy, 26/06/06 07:01

    הוא הלך למסיבת השקה של NRG גאווה, בין היתר, והזדעזע מתוכנה. קראתי את כתבתו ונזכרתי במסיבת הגייז הראשונה והאחרונה אליה הלכתי, ואת התחושות שליוו אותי אז.

    אלא שאני מזועזע פחות בקלות. הבנתי שזה איננו פן של הקהילה שמדבר אליי, צעקני ככל שיהיה. חיש קל מצאתי את עצמי במקומות אחרים, קולעים יותר לטעמי.

    הבבונים החרמנים המישירים מבט לאברי המין של הדוגמנים הגיעו למסיבה תוך ידיעה שזה המקום לעשות את זה, ובצורה חופשית. בדיוק כמו נשים ההולכות למסיבת צ'יפנדיילס או זוגות סטרייטים במסיבת סווינגרס. לכן אני מציע לכותב המאמר (הקצר בצורה מציקה) לתת לזמן לנער ממנו את הזעזוע שלו.

    לאחר שתדעך בחילתו יבין שאירועי סדום-ועמורה בחברה הסטרייטית פורחים ומשגשגים לא פחות. לו היה נקלע לאירוע סטרייטי שטוף זימה, היה מזועזע באותה מידה. זה הכל. הוא פשוט לא נקלע לאירוע כזה - ולכן הטור הנ''ל.

    הגב לתגובה זו

    • ואני לא מאמין

      שוקו, 26/06/06 12:44

      אם הוא היה נקלע למסיבה שבה היתה תחרות חולצה רטובה עם בחורות, זה היה פחות מפריע לו.

      כאילו, הוא לא בן 18. נראה לך שהילד התמים הזה אף פעם לא היה באיזו מסיבה/פסטיבל/אירוע בו היו ''התרחשויות'' סקסיות?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    צודק. מעתה אנהג בצניעות ויקטוריאנית כדי שסטרייטים לא יחשבו שאני זול (ל''ת)

    ח. קדמון, 26/06/06 05:25

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הכללת

    תום, 26/06/06 03:43

    תוכן הכתבה חוטא בהכללה. המחזה שחווית הוא זול ומפחיד, אך זו לא כל הקהילה. זהו חלק בלבד, וזוהי זילות מינית שגם סטרייטים חוטאים בה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    במילה אחת: מדהים!!!

    אלי בניטה, 26/06/06 01:12

    לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר

    הגב לתגובה זו

    • פאלוג'ה

      עלי הכימאי, 26/06/06 09:21

      מאמר מעולה, בהמשך לדבריו המאלפים של אלי בניטה

      הגב לתגובה זו

      • איפה ריי? (ל''ת)

        איפה הילד, 27/06/06 01:07

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    צודק (ל''ת)

    ניר, 26/06/06 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדוע מדור גאווה בתוך מדור סקסי?

    ספתא יוכבת, 26/06/06 00:49

    אם יש לך
    טענות, יניב היקר, הן צריכות להיות מופנות כלפי NRG. מדוע מדור גאווה טמוע בתוך מדור סקסי? אם כבר מישהו מחצין את המיניות של ההומואים זו התקשורת שמסקרת רק את הסצינה של מועדונים, דראג וסקס.
    ישנה טכניקה שכבר מתחילה להמאס בה נוקטים כתבים רבים באינטרנט: מיד עם תחילת הכתבה הם כבר מראש מנסים לפטור את כל הביקורת הלגיטימית נגדם בהכללה שכל מה שיאמר זה ''טוקבקים נוטפי שנאה''.

    יופי, יניב. אני מקווה שאתה ישן טוב בלילה. המאמר הזה ירד מהכותרות, אבל אנחנו נזכור יפה מאוד את הדברים שאמרת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    והדוגמניות מייצגות את התרבות הסטרייטית, לא?

    ירושלמי, 25/06/06 23:41

    התרבות ההומואית, ממש כמו התרבות הסטרייטית, היא יותר מאשר מסיבה נקודתית, תכנית טלוויזיה אחת או אדם אחד.
    נכון, בהרבה מסיבות גייז יש הרבה יותר סקס באוויר, אבל זה מייצג את המסיבות האלה.
    יש גם ערבי עיון בטכסטים פילוסופיים, ודיונים משמימים באגודה ובקבוצות הסטודנטים ההומואים, ובכל מיני קבוצות פוליטיות. אבל זה מצטלם הרבה פחות טוב.
    קצת חבל שהעיתונאי החוקר מתיימר להסיק מסקנות כה נחרצות ממסיבה. כולה מסיבה.

    הגב לתגובה זו

    • הצתדקות מלוכלכת

      אלעד, 26/06/06 07:12

      כך נראים ההומוים עם מצעדי הגאווה המגעילים וכך נראים גם במועדונים וכך גם עוד יותר משנאים את עצמם. זאת עובדה ובקרוב יצתרכו לזחול בחזרה לארון האפל והמסריח בו הם אמורים להיות ,אם לא בטוב אז כנראה באלימות שתלך ותגבר נגדם.

      הגב לתגובה זו

      • אלעד - קודם תלמד עברית...

        מוטיק, 27/06/06 01:06

        אח''כ תתחיל לחשוב על כתיבת טוקבקים

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    במה זה שונה מנשים שהולכות לראות צ'יפנדיילס?

    לא, 25/06/06 23:37

    אמנם לא עושה לי את זה באופן אישי לראות גברים מתגפפים. וגם לא היתי הולך למקום כזה מרצוני החופשי.

    לעומת זאת אני די בטוח שהיתי נהנה לראות הופעה דומה של בחורות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אתה מבין שמדובר בסוטים, אז למה לא להגיד את זה?תתגאה בזה שאתה נורמלי (ל''ת)

    נורמאלי, 25/06/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צודק ! שמשפשפי הכבשים יפסיקו להתנהג כמו דו מינים

    שלמה, 25/06/06 22:57

    זה מגעיל !

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ...ועכשיו קצת פרופורציות

    קובי, 25/06/06 22:48

    קצת מוזר לסכם ולהגדיר את כל התרבות ההומו-לסבית במאמר של פחות מדף. בעיקר מוזר ממישהו שאמור להבין מהו חדשות ובטח שמונחת לפניו אפשרות לעשות זאת במאמר של מספר מילים בלתי מוגבל. נכון התרבות ההומו- לסבית מורכבת גם מהתרבות הזו שנזכרת בכתבה. ונכון שהציבור הרחב אסוציאטיבית מכיר במשוואה: הומו -מזדיין עם כולם,סטראוטיפית, זו עובדה. אפשר לנתח חברתית מדוע ולמה זה קרה (מאות שנים של שו-שו), סביר להניח שבמרוצת השנים זה יזנח- גם כי התרבות- יו אנחנו הומואים מגניבים תזנח...וגם כי את חיינו ימלאו הומואים (וזה לא יעניין אף אחד) בתפקידי ציבור רגילים... בכל מקרה..זוהי ללא ספק כתבת רייטינג די מעצבנת אפילו לסטרייט כמוני, שסתם מנציחה מעצם תוכנה המעוות סטראוטיפ והכללה לגבי כולם- ומה אם הייתי אומר שכל עורכי החדשות מחפשים מילים ומשפטים מופרכים ומעצבנים בשביל לגמור את החודש?!! תחליף מקצוע מר הלפגוט. נקודה. סוף

    הגב לתגובה זו

    • פששש

      פששש, 25/06/06 23:48

      תמיד טוב להיות מופתע לטובה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שחררו אותנו מהמצעדים המתועבים שלהם

    דורית, 25/06/06 22:42

    די להגעיל את כולם ולעשות את זה בראש כל חוצות. זה מגעיל שסטרייטים עושים את זה בפומבי, קל וחומר כשהומואים עושים זאת.

    הגב לתגובה זו

    • שחררי את מוחך דל האיטלגנציה מהומופוביה.

      יובל, 26/06/06 21:53

      מה מפריע לך קבוצה של אנשים המפגינים בעד שוויון זכויות.נידמה שכבר הדבר הפך לבון-טון של מתנגדי המצעד להשתמש בנשק הרטורי שכביכול בא למנוע את הפרובוקציה אך הכוונה למנוע את הלגטימציה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפלגוט למה אתה מצטלם בחושך?

    רני, 25/06/06 22:11

    האם אתה עד כדי כך מכוער? או שיש לך מה להסתיר? או גם וגם...

    הגב לתגובה זו

    • התגובה הבזויה שלך מאששת את דבריו

      ארז, 26/06/06 00:04

      התגובה שלך מתמקדת רק במראה החיצוני של הכותב, בלי שום התייחסות למהות דבריו. ממש אחד לאחד הוכחה לצדקת הדברים שלו.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שלא הבנת את התגובה שלו. (ל''ת)

        קרא שוב ושוב., 26/06/06 00:34

        הגב לתגובה זו

      • אתה חוטא באותו החטא

        שוקו, 26/06/06 00:38

        בגלל גולש אחד שירד על המראה החיצוני של העורך זה מוכיח שדבריו צודקים? ממתי גולש בודד מייצג אוכלוסיה שלמה?

        אתה למשל הומופוב באופן ספציפי, ככה שאני לא מכליל.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    ממש צודק! (ל''ת)

    מישהי, 25/06/06 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כרגיל הומופוב בעור כבשה, פשוט דוחה!

    דני, 25/06/06 21:49

    כל המסיבות הסטרייטיות ובתי הזונות בבורסה בר''ג עושים שירות ממש טוב לסטרייטים.
    שלא יבוא בטענות לגייז.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פתיח משובח. לגזור ולשמור (ל''ת)

    נהניתי, 25/06/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאמר טוב

    אסף, 25/06/06 21:44

    אתה צודק לחלוטין. יוצרים דימוי זול ואח''כ מתפלאים שזה נדבק.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ההומופוביה פנים רבות לה

    כ, 25/06/06 21:41

    לפעמים היא בצלמו של הרב עובדיה יוסף, ולפעמים בצלמו של הסטרייט החסיד הלפגוט, האיש שמתענין רק באסתטיקה ופילוסופיה ומעולם לא חשב על סקס חחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני לא שנאתי את ההומים עד שראיתי את מצעדי הגאוה (או תועבה ...)

    רון, 25/06/06 21:35

    זה פשוט מבחיל !!!!!!!!
    הם מתנהגים בצורה מוזרה מתלבשים בבגדים פרובוקטיבים...
    והם נראים כמו קוקסינלים !!!!!- וזה ממש אבל ממש מממממממממממממממשששששש דוחה !!!

    אני שונא את הקוקסינאלים האלו !!! בה לי להקיא כשאני רואה אותם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תתנהגו כמו בני אדם ! תעשו את מה שאתם רוצים בבית כאשר התריסים סגורים !!
    תבטלו את מצעדי הגאוה !!

    הגב לתגובה זו

    • אוקי...

      שוקו, 26/06/06 00:40

      נעשה את זה בבית עם התריסים סגורים בתנאי שגם אתם תעשו את זה ככה. כלומר, אני לא רוצה לראות סטרייטים מתנשקים ומתחרמנים בבית קולנוע, רחוב, קניון, חוף הים, בטלביזיה וכדומה.

      עשינו עסק?

      הגב לתגובה זו

      • שוקו מקולקל ,לא עושים עסק עם סוטים. (ל''ת)

        אלעד, 26/06/06 07:14

        הגב לתגובה זו

      • ראית פעם סטרייטים לובשים נוצות ומסתובבים עירומים ושכורים על עגלות

        דרור, 26/06/06 08:54

        וקוראים לזה מצעד?

        הבן של חברתי הוא הומו- אתה צריך לשמוע אותו מה הוא אומר על כל זה. עוד יותר גרוע מהלפגוט.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    כאילו שאין מליון מסיבות סטרייטיות בדיוק כאלו

    אלון, 25/06/06 21:12

    כן, אתה הומופוב

    הגב לתגובה זו

    • ודאי שיש אבל האם הן מייצגות?

      אלי, 26/06/06 09:34

      במקרה הזה לא מדובר במסבת חשק הומואית אלא במסיבה לפתיחת ''ערוץ הגאווה''.

      אתה יכול לתאר לעצמך מסיבה דומה לפתיחת ''ערוץ יהדות''? (רמז, גם דתיים מזדיינים לפעמים אבל הם לא עושים את זה במסיבות)

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    חלק קטן מאד הוא בלייני והולל

    12, 25/06/06 21:11

    ובו מתמקדת התקשורת וגם אתה כי זה צבעוני ונוח לך.
    החלק הגדול והשקט יותר עובד חי ומגדל ילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דמגוגיה זולה

    שרמוטולוג ידוע, 25/06/06 20:59

    לפי דברי הכתבה היה צריך לציין את השקת בערוץ בערב שירה עם המשורר יחזקאל נפשי... מר הלפגוט - תבלה אתה עם יחזקאל נפשי! אני מעדיף ברווזים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מתנשא, מטיפני, מוסרני, מעצבן

    גוד הלפ גוט!, 25/06/06 20:34

    מתחסד, צבוע, מיתמם, שמרן, מבזה, משפיל.
    בקיצור, אלה האנשים שעובדים אצלכם ב-NRG? כנראה הברווזון שלהם זקוק לקצת עוררות. גברית כזאת. מזילת ריר. כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

    • שידאג הכתב לברווזונו-שלו ולא יתעסק בברווזונים לא-לו (ל''ת)

      הגודל לא משנה, 25/06/06 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מוזר שהכתבה הזאת דווקא באתר גייז

    תמהה, 25/06/06 20:34

    פה ושם אני נתקלת במאמרים חשוכים וכותבים בעילגות מהסוג של מר הפלגוט. אבל מעולם לא נתקלתי במאמר כזה באתר שאמור להיות למען הקהילה ההומואית. האם יש עורך לאתר הזה?

    הגב לתגובה זו

    • הומואים הם קוהרנטים? מענין (ל''ת)

      ארז, 26/06/06 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    דרך משונה מצאתם לציין את החגיגה

    רוקר, 25/06/06 19:50

    למה הסיקור היחיד מן המסיבה הוא דווקא של סטרייט צדקן, שמעולם לא היה במועדון חשפנות ומעולם לא צפה בסרט כחול ?

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שהוא מסוגל להפיק את מדור ''יהדות'' באותו חוסר הבנה

      C-cyclist, 25/06/06 20:26

      לפני כמה זמן הבנתי שהמדורים ההפוכים ''יהדות'' ו''גאווה'' נועדו בעיקר ליצור עניין וסקנדל, ולהביא למבול של טוקבקים זועמים מצידם של מי שאין לו הרבה במשותף עם נושא המדור.

      זה גימיק מעניין - לקחת אדם מבחוץ שלא מבין את הנעשה בקהילה שהיא נושא המדור, ולהוציא את כל הזוויות הכי פיקנטיות שלה.

      גועל נפש צהוב מהסוג הגרוע ביותר.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני הומו ומסכים חלקית עם הנאמר

    ליניב, 25/06/06 19:26

    אבל חשוב להזהר ולא להיות צבועים.
    גם לי מפריע עודף המיניות המתפרצת של העולם ההומואי. גם אני לא אוהב את התדמית שהקהילה הזאת יוצרת לעצמה של בן-זוג ליום אחד (וגם זה במקרה הטוב).
    של סגנונות קשרים חדשניים (קשר פתוח וכו'). אבל עם כל הדברים הנ''ל עדיין מדובר בקהילה נפלאה.

    קהילת ההומואים היא הדלק שמאחורי התרבות בישראל. לא שאין עורכי דין, רופאים, חברי כנסת ושוטרים הומואים, אבל בסופו של דבר הקהילה באה לידי ביטוי בעיקר בתרבות. אותי מגעילה תרבות הסגידה לגוף ולנעורים שמקדמים חבריי ההומואים במועדונים, אבל באותה המידה מגעילה אותי תרבות של סטרייטים ששורקים ברחוב לנשים או שמתנהגים כמו בהמות מריירות על נשים שנגעלות ומפחדות בו זמנית.
    אי אפשר להסיק ממועדון אחד על אוכלוסיה ענקית. יש הומואים שהולכים לסינמטק, יש הומואים שהולכים לערבי שירה בציבור ויש כאלה שפשוט נשארים בבית לערב איכות עם המשפחה או החברים.
    תאר לעצמך שהייתי הולך למועדון של ערסים וכותב מאמר על כמה הסטרייטים מגעילים אותי...

    זכור זאת תמיד - הכללות הן החטא הגדול ביותר שיצרה האנושות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח גם מסכים חלקית

      הרס עצמי במיטבו, 25/06/06 20:21

      עם החטיפה של החייל בעזה. כי זו הרי פעולה לגיטימית של התנגדות לכיבוש, נכון?

      הגב לתגובה זו

      • ואתה אידיוט

        נו באמת, 26/06/06 22:42

        מה הקשר בין הדברים? אני מסכים מאוד עם מה שהוא אמר, ומצד שני, תתקשה למצוא יותר ימניים ממני. מי שמסכים עם החטיפה בעזה מבחינתי אפשר לשלול לו את האזרחות ולהעביר אותו לשם, אבל מה הקשר לעזאזל?

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    ככה זה כשלא צריך לחזר אחרי סטרייטיות שמוציאות את הנשמה.

    C-cyclist, 25/06/06 19:07

    כל גבר, והכותב אמור לדעת את זה מנסיונו כגבר, הוא יצור חרמן, שחושב על מין בממוצע כל 8 שניות (מוכח מדעית).

    כאשר הגבר נמשך לאישה, והיא אליו הוא צריך להתאים את עצמו לקצב שלה, לחזר אחריה, וכו. ידידות שלי חושבות שהפעם - פעמיים שהן קיימו יחסי מין בשירותי מועדון עם אדם זר אחד ללילה היו שיא ההשתרמטות.

    אבל כאשר הגבר נמשך לגבר אחר והוא אליו אין להם את העיכובים שיוצרת האישה. שניהם חרמנים, שניהם רוצים את זה עכשיו, ואין סיבה שלא יתקיימו יחסי מין בין שני בני אדם בגירים.

    מסיבה, במועדון ריקודים היא מקום לבלות, לרקוד, לחזר, ויותר.

    לא ברור לי מה הוא ציפה למצא שם - חוג מקרמה?

    כפי שדנה אינטרנשיונל אמרה ''מי שלא רוצה אותי - שלא יבוא אל תוך ביתי''

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יניב היקר, במסיבת רווקים היית?

    חומר למחשבה, 25/06/06 19:02

    זה פחות או יותר אותו דבר: חבורת זכרים מחורמנים (במסיבת רווקות זה כמעט אותו דבר, רק עם חרמניות) שמזילים ריר לחשפניות מעורטלות ודוחפים להן שטרי כסף בכל מיני מקומות מוצנעים. מה ההבדל? אין הבדל. אז למה אתה לא מאשים את הסטרייטים בדימוי זול??? ולמה את המוזמנים במסיבת הרווקים אינך מכנה בבונים? הריר שנוזל להם עשוי מחומר אחר מהריר שנוטף להומואים??

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפתעה: אתה הומופוב

    שוקו, 25/06/06 18:52

    כמה גברברים שמו ברווזי פלסטיק בתחתונים ומזה הגעת למסקנה ש''הקהילה ההומו-לסבית אשמה בדימוי הזול שמוצמד לה'' וש''הציבור ההומו-לסבי, נושאים באחריות הבלעדית לדימוי שמוצמד לכם על פי רוב''?

    כמו שאומר כותב תגובה 2: יש המון ארועים שקשורים לקהילה ההומולסבית. מסיבה אחת במועדון לילה פרטית של ערוץ הגאווה ואתה כבר קופץ למסקנות ומכליל?

    ''מעשיכם בלבד, אתם עונים בדיוק על הסטריאוטיפים שמזינים רבים מאיתנו - הסטרייטים.'' וואו, ראיתי שני רוסיות שעוסקות בזנות אז אני מניח שבמעשיהן הן עונות בדיוק על הסטריאוטיפים שמזינים רבים מאיתנו הלא זונות-רוסיות.

    הומופוב זה לא רק מי שצועק ''מוות להומואים'', הומופוב זה גם מישהו כמוך שמחפש תירוצים כדי להכליל נגד נתח שלם מהאוכלוסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מסדום לגן עדן.

    דמיון מודרך, 25/06/06 18:26

    אם במקום ברווזים היו כדורי פינג פונג,

    ובמקום הרקדנים היו שתי חשפניות כוסויות, אחת שוודית ואחת פיליפינית.

    והן היו יורות אחת לשנייה את הכדורי פינג פונג מצד אחד של הבריכה לצד שני.

    אז אני בטוח ש (לא אתה כמובן אבל) החברים הטובים שלך היו מכריחים אותך להשאר עוד שעה וחצי במועדון.

    תחפור טוב ידידי, לפני שאתה ממהר להחמיא לעצמך שאתה לא הומופוב.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות! (ל''ת)

      המוח שלך דפוק, 25/06/06 21:35

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זו לא דוגמא, אך גם לא חוכמה

    ליאור גולדברנר, 25/06/06 18:16

    יניב היקר

    עצם העובדה שNRG החליטו לשתף פעולה עם ליין זה או אחר (גם עם זה היה FFF באומן 17), ולקיים את מסיבת ההשקה לערוץ הגאווה, (למה מסיבת השקה לערוץ שקיים כבר שנה?) במסיבה שאנשים באים להתפרק ביום שישי בלילה, אחרי שבוע ארוך ומתיש שרבים מהנוכחים וחלק מהמצולמים (שאינם דוגמנים) בכלל חיים בחברה לא פתוחה או מתירנית (לא כולם חיים בת''א), ומתנהגים בצורה זו ומנסים לקבל קצת תשומת לב מעיתונאים המצוידים במצלמות ומסתובבים סביבם בתקווה לקבל טיפה חשיפה ''דקה של תהילה'', ויעשו הכל על מנת למשוך את העדשה אליהם. אל תצפה לקבל מסיבה איכותית או מסיבה ללא אותם מראות שהבאת בכתבת הווידיאו.

    נציגי NRG שהחליטו על ההפקה, יכלו לבחור להתנהל גם אחרת, ולהיות יותר מעורבים בהפקה, ולדרוש מהשותפים/מארחים (תלוי בעסקה) שלהם לעשות את האירוע קצת יותר מכובד מהרגיל הרי הבריכה קיימת שם כל קיץ, וכל הקיץ בכל שישי וזה לא היה במיוחד למסיבה שלך.

    כנ''ל יכלו לדרוש כי הברמנים לא יהיו חשופי חזה וייתנו מראה של דוכן עופות בשוק הכרמל.

    יניב,
    שהיית במקום בחנת את הגילאים במסיבה? במקום לבוא בטענות והוספת כינויים לרשימה הארוכה והמכובדת שלך, יכולת לשים לב שקהל הגברים בגילאים 21-31 שנכח במקום, לא משקף את כלל האוכלוסייה בארץ או את מה שהקהל ההטרוסקסואלי מגדיר ''כקהילה'', מה גם שמסיבה אחת כזו או אחרת לא משקפת את חיי הבילויים והתרבות של אוכלוסייה זו או אחרת.

    עצם אמירתך ''אני לא יכול שלא להגיע למסקנה אחת – אתם, כן אתם הציבור ההומו-לסבי, נושאים באחריות הבלעדית לדימוי שמוצמד לכם על פי רוב. ולא שזה מגיע לכולכם.'' אומרת כמה שאתה לא מבין ולא מכיר את המציאות בחיי התרבות של האוכלוסייה ההומו-לסבית בישראל, וידוע לך שהומופוביה מגיעה מבורות ולא מחוכמת חיים.

    כנראה בNRG רצו ליצור חשיפה במרבית מדורי הרכילות והלילה השונים לאירוע, ולכן בצד הזמנת אנשים אלו ואחרים ''לאירוע ההשקה'' לא יכלו לוותר על הרגשת הסליזיות המלווה את ליין המסיבות בווקס.

    אני מאמין שכלל חברי המערכת קיבלו הזמנה לאירוע, אך מה היה קורה אם אבי בטלהיים, אמנון דנקנר או נמרודי, היו מאשרים את הגעתם, האם אבי לן היה מאשר שההפקה תמשיך את הקו הסליזי של המסיבה?

    נכון שNRG מנסים ליצור לעצמם דימוי שונה צעיר ומרענן לעומת ''האח הגדול'' מעריב, וזה יכול להיות טוב בחלק מהמדורים, אך אפשר לראות שNRG לפחות במדור הגאווה יעשו הכל על מנת ליצור אפקט בתחום המדיה שאומר ''אנחנו כאן, ולנו יש ערוץ להומואים בניגוד לכמה גופי תקשורת אחרים. אנחנו לא מתביישים ועושים ערוץ למתרוממים.''

    את מסיבת ההשקה בשנה הבאה (כמו שכתבתי קודם הערוץ אינו חדש), אני מקווה שלא תערכו בגן החשמל בת''א!


    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם מישהו עדין היה צריך הוכחה שמדובר בסה''כ בחבורה קולנית של סוטים... (ל''ת)

    דימרציו, 25/06/06 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זהירות הלפגוט, הנה ההומואים באים להשוות אותך לנאצים...

    פיקוס, 25/06/06 17:53

    אה כן, והם גם יטענו לסקופ, שכן אם מר יניב הלפגוט מ-NRG מעריב כותב משהו בגנות ההומואים, הרי שהוא חייב להיות הומו בארון!
    סנסציה!!!
    עצוב כמה שההומואים האלה עלובים...

    הגב לתגובה זו

    • יופי יניב.

      שוקו, 25/06/06 19:01

      תראה מי מגנים עליך. תסתכל על ההודעות שנגדך ועל ההודעות שבעדך ותראה מי אלו שמגינים עליך.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הייתי במסיבה, והיה מזעזע וגועל נפש! אבל...

    אורן- הומוסקסוא, 25/06/06 17:03

    המסיבה הייתה פשוט דוחה! מועדון הווקס ידוע ב''סליזיות'' שלו כבר שנים לכן אין להתפלא שמראות כמו שהכתב מתאר (ואפילו גרועים מזה) נראו במחוזותיו.
    אך אין לשכוח כי אין הנהלת המועדון על בעליו הגם ככה שנויי במחלוקת ברמה המוסרית מייצגים או מתיימרים לייצג את הקהילה!
    ומעבר לכך אין הקהילה ובהם אני וכל חבריי שהיו (לצערינו) באותה מסיבה אומללה רואים מסיבה זו כאירוע המייצג אותנו אלא להיפך!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ליניב הפלגמט

    איכסס, 25/06/06 16:50

    תעשה לי טובה (לא, לא כזאת טובה) ... יצא לי להיות לא פעם ולא פעמיים במקומות בילוי של סטרייטים. פיק-אפ ברים, מעודונים זולים, בתי זונות וכו וכו ....

    ראיתי חבורות בנים מזילים ריר על חשפניות, ראיתי בנים מטרידים מלצריות, ראיתי בחורות דוחפות שטרות לתחתונים של רקדנים, תופסות את האברים שלהם בידיים ומאבדות את עצמן לדעת.

    הצביעות שלכם מגעילה אותי. נמאס ממכם.

    כשאתה הולך למועדון אתה נפגש עם חלק מצומצם מאוד של קהילת ההומואים, קהילת ההומואים הבליינים.

    אם חיפשת לאשש את הדעות הקדומות שלך, אז הצלחת. אבל מי נתן לך לכתוב את השטויות ההומופוביות שלך במדור שמתיימר לפנות להומואים?

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ב - 100% עם התגובה. (ל''ת)

      גיא, 25/06/06 18:55

      הגב לתגובה זו

    • נכון!!!

      שוקו, 25/06/06 18:57

      צודק 100%

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    *** מוסר כפול ***

    KA, 25/06/06 16:12

    מר הלפגוט היקר,

    מזמן לא נתקלתי בצביעות ומוסר כפול עטופים בצקצוקי לשון וסטריאוטיפים למכביר באותה כמות שניגרת לה מן הכתבה הנ''ל.

    האם כל פעולה של פרט או תת-קבוצה בתוך קהילה משליכים מיד על הכלל? האם כך אתה עורך את מדור החדשות של NRG כאשר מתקבלת על שולחנך ידיעה הנוגעת לאתיופים (נשאי איידס), רוסים (שיכורים), ערבים (טרוריסטים), מזרחים (נחשלים) וכו'?

    להזכירך, לא ההומואים הם אלה שהמציאו את פלייבוי, הוטרס, תעשיית הפורנו, תעשיית הזנות, סחר בנשים ועוד קצרה היריעה מלהשתרע.

    ולדידך, מה דינם של חבורות הסטרייטים שמטרידים מבלי בושה בחורות שכל חטאן הינו בגד החושף טפח?

    הרי אלמלא קראתי בפרוטוקולים של סטרייטי ציון (פרק כ''א, 28)שקיימת לה קנוניה לשעבד את נשות העולם ולהשפילן לא הייתי מאמין לכך בעצמי.

    אירוני משהו שפירוש שם משפחתך מגרמנית הוא ''חצי אלוהים'' (הלפגוט). ככל הניראה לקחת זאת ברצינות יתרה כשבחרת לשים את עצמך כתובע, שופט וגוזר דינה של קהילה שלמה על סמך התנהגותם של בדידים.

    משעשע עוד יותר שציינת שאינך הומופוב (על משקל ''כמה מחברי הטובים הם יהודים''?). ועל כן נאמר: רק שמור אותי מאוהבי, משונאי אשמר בעצמי.

    יום טוב לך.

    כפיר אזולאי

    הגב לתגובה זו

    • יניב, טיפ קטן:

      מלכישוע, 25/06/06 19:00

      אל תתחיל מאמר ב-''אני לא הומופוב''.

      The lady doth protest too much, methinks

      הגב לתגובה זו

    • כפיר, אתה צודק בכל מלה (ל''ת)

      גיי, 25/06/06 19:04

      הגב לתגובה זו

    • כפיר, שיחקת אותה!! תגובה חבל''ז!!! (ל''ת)

      בני, 25/06/06 19:59

      הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות

      אלעד, 26/06/06 12:40

      הלפגוט בכרמנית פרושו בעזרת האלוהים

      halb זה חצי

      הגב לתגובה זו

      • אלעד.... אם כבר....

        נטפל לקטנות, 26/06/06 17:14

        עזרה בגרמנית זה Hilfe ולא Half.
        לכן יותר הגיוני ששם משפחתו של העורך -הלפגוט Halfgott - יותר קרוב מבחינה פונטית ל''חצי אלוהים'' (Halbgott) מאשר לעזרה מאלוהים Hilfegott.

        כמו כן, שמות המשפחה ביידיש נכתבו באותיות עבריות ולעיתים ''ב'' הוחלפה ב- פ עם דגש.

        או במילים אחרות - זה כל מה שהיה לך לקחת מכל התגובה של KA ?

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    סקס זה לא דבר מלוכלך אתה יודע, וגם לא כשמדובר בגברים

    גיא, 25/06/06 16:10

    מי שבחר לעשות את אירוע ההשקה בווקס היה צריך לעשות שיעורי בית לפני כן ולגלות שהמארגנים כוללים שם מופע חשפנים אירוטי. לא שאני חושב שזה דבר רע - להפך זה חלק מהחירות המינית שאנחנו (''מאכזבי ההורים'' כלשונך, ראש דסק החדשות המכובד) אולי יותר מאחרים יודעים להעריך. בכל הכבוד, אני לא חושב שעקב היותינו מיעוט חלה עלינו חובה להיות ייצוגיים בכל מפגש, גם כשאנחנו יוצאים למועדון לילה אפלולי. זאת גם אם אנו זוכים לביקור של אישיות סטרייטית מכובדת כמו ראש דסק החדשות של NRG.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      מלכישוע, 25/06/06 18:59

      אף אחד לא חייב להתנצל על המיניות שלו. אם יש מועדון שהפעילות בו גסה מדי עבורך, פשוט אל תלך לשם. לאנשים מבוגרים מותר לעשות מינית מה שבא להם כל עוד זה נעשה בהסכמה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם זו היתה אמורה להיות בדיחה - לא צחקתי (ל''ת)

    ארז, 25/06/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתה בטוח שאתה עיתונאי???

    מוטיק, 25/06/06 15:21

    זה כמו שאני אלך למועדון חשפנות, ואני אסיק מכך מסקנות מרחיקות לכת לגבי סטרייטים.
    אם אתה הולך למועדון של הומואים, אז מה שראית - זה גם מה שתקבל (באופן ממש לא מפתיע).
    קצת קומון סנס...
    אם אתה רוצה לקבל תמונה שונה, אתה יכולת ללכת לפסטיבל הסרטים ההומו לסבי, למפגשים של האגודה, למופעי תרבות...

    הגב לתגובה זו

    • סחתיין (ל''ת)

      מיאני, 25/06/06 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הומואים הם ממששי ברווזים

    ערן, 25/06/06 15:07

    אבל ראית איך סטרייטים מתנהגים במועדוני חשפנות? ממש בבונים נוטפי ריר. אז אני מעדיף למשש ברווזים.
    ואגב, לא ברור לי מי העורך של מדור הגאווה הזה ולמה הוא חשב שצריך לפרסם מאמר כל כך עילג ומביך.

    הגב לתגובה זו

    • הסטרייטים המציאו הסטיפטיז. קצת עובדות:

      טיפש והומופוב!, 25/06/06 22:08

      א. באינטרנט (המדיה החופשית) רב התכנים המועברים הם תכנים מיניים לסטרייטים זכרים (יותר מחדשות מוזיקה וכל התכנים האחרים ביחד!).
      ב. מה אין בעולם חשפניות? אין אנשים שצופים בהן? לסטרייטים דימוי זול?

      בקיצור קשקוש בלאבוש.

      הגב לתגובה זו

    • הסטרייטים ''הקדושים'' סוחרים בעשרות אלפי נשים ומבקרים במכונים בתשלום

      זונות, סחר נשים, 25/06/06 22:10

      לפחות גייז עושים מין מרצון ולא בכפיה ובתשלום.

      הגב לתגובה זו