• 37.

    השניים פעילים של אל קעידה ולכן נסעו לסודן-לכן המבצע היה חשוב כ''כ (ל''ת)

    מידע מבפנים, 24/06/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שר ביטחון משופם ומטומטם שאלה לי אליך

    Erez, 24/06/06 20:29

    כשגרשתם יהודים מבתיהם הבטחתם שצהל לא יכנס לעזה. ההואאאא שוכב בקומא ,ואתם בגלל החשש שיפגע ילד פלסטינאי מסכנים את חיילי צהל. פרץ כמי שיש לו אג'נדה חברתיתי תעשה לנו טובה וצא מהר במשרד הביטחון. אני מעדיף לשמוע על פלסטינאים פצועים ןהרוגים ולא על אמא של חייל שמבכה על בנה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    משהו מעניין...

    חייל קרבי, 24/06/06 19:00

    גילינו שגם הערבים משתמשים במסנג'ר בסלולרי שלהם.. כנראה ככה הם מעבירים מידע שאי אפשר ליירט על ידי צהל, ואחרי זה תבינו למה לא תופסים את כל המחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני מקווה שלא קרה דבר לאמירה הס. אשה יקרה.

    זקהם, 24/06/06 17:48

    לא היו צריכים להכניס מכות לאבא שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    טוב שנזכרתם באמת שיש עוד דרכים

    רונן, 24/06/06 17:35

    לפעול מול עזה.
    חבל שזה עלה בכל כך הרבה שטויות.
    עד שהתחלתם בהפעלת כוחות מיוחדים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד לשב''כ !! אתם תותחים !! (ל''ת)

    בוגי, 24/06/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האיסלם מעודד טרור. יש להוציא אותן מחוץ לחוק (ל''ת)

    איסלמופוב, 24/06/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בית בדרום רצועת עזה? בגוש קטיף, התכוונתם? (ל''ת)

    איתי, 24/06/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בשביל מה יצאתם מעזה? בשביל להכנס? (ל''ת)

    אתם עם מטומטם, 24/06/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השמאל בארץ מזכיר לי

    ציוני גאה, 24/06/06 16:45

    את אותם האומללים, שחוו חטיפה והתעללות קשה מצד מי שרצו להרע להם, והם מגלים אחרי השיחרור, קשר תלותי אל החוטפים, מרחמים עליהם ומתייחסים אליהם כאל מי מלא יוכלו לחיות בלעדיהם.
    לי ברור מזמן דבר אחד האנשים הללו מסוכנים, מטורפים, ומעבר לסיכון עצמי הם מסכנים את כל הסובבים אותם! אולי הגיע הזמן להכניס אותם לבית חולים פסיכיאטרי?

    הגב לתגובה זו

    • נו כן סינדרום שטוקהולם

      ש, 24/06/06 17:42

      אוסלו, שטוקהולם - קרוב ...
      מעניין אם השמאלנים הדפוקים בחרו את אוסלו במקרה או לא

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד ''ליחידה'' (ל''ת)

    לוחם, 24/06/06 15:57

    הגב לתגובה זו

    • איזו ''יחידה''? הצחקת...

      גם לוחם, 24/06/06 19:23

      כוח מיוחד של צה''ל זה או שייטת או שלדג (שהן שתי יחידות הקומנדו) ואם זה היה 76 הם כבר היו דואגים לפרסם את זה ברבים...

      הגב לתגובה זו

      • לא זה ולא זה

        גם לוחם גם חולם, 24/06/06 20:36

        זה סיירת גבעתי האחת והיחידה!!

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    פעולה ראויה ואיכותית (ל''ת)

    גורודיש, 24/06/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאל קאעידה יש קשר

    ערן, 24/06/06 15:15

    הרי מה יש להם לעשות בסודן
    ולמה לנו לרדוף אחריהם ולא
    לחבר אליהם איזה טיל.
    ברור למה.אנחנו רוצים לדעת מי גייס
    אותם ובכלל מידע על אל קאעידה
    סניף ישראל(אין מצב שהם לא פעילים
    גם כאן)

    הגב לתגובה זו

    • צודק, סודאן זו מדינה על הפנים

      הג'יהאד העולמי, 24/06/06 15:47

      כולם נמצאים שמה, אל קאעידה, משמרות המהפכה, החיזבאללה, כל החברה הטובים, הם בטח תיכננו להבריח קטיושות או נשק שובר שוויון לסיני ומשם לעזה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הדד לצ''הל

    יוסי כהן, 24/06/06 15:09

    חיזקו ואימצו כי רק בדרך זו על ידי מודעין מעולה שהוכיח את עצמו בעבר יוכל צ''הל לימנוע ככול שאפשר פגיעה באזרחים פליסטנאים .הפעולה שעושה הצבא בתוח שיטחה של עזה היא בילתי נימנעת. אומנם צ''הל לוקיח על עצמו סיכונים בפגיעה בחיילנו אך הסיכולים המלוכדים הוכיחו שאנם מדויקים דיו כדי למגר את המחבלים .על מנת שיהיו פחות סיכונים שהמחבלים יפגעו בחילנו על צ''הל להפתיע את המחבלים ולעשות מיבצעים חסוים גם בפני העיתונאות הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד

    אבי, 24/06/06 15:08

    כל הכבוד לצה''ל השם ישמור דרככם יומם וליל

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני רק תוהה מי ימגר את הטרור הציוני מעשה ידי צה''ל (ל''ת)

    HansCastorp, 24/06/06 15:07

    הגב לתגובה זו

    • אני תוהה מי ימגר את השמאל הקיצוני. (ל''ת)

      מכת''זית, 24/06/06 15:44

      הגב לתגובה זו

      • אזרחים נאמנים, בתור הגנה עצמית

        ש, 24/06/06 16:06

        יש עונש מוות על בגידה, למרבה הצער במדינה הגזענית שלנו החוק בקושי לך על ערבים ושמאלנים.

        בסוף למרבה הצער הציבור ייקח את החוק לידיים.

        הגב לתגובה זו

    • כל פעם זה מישהו אחר אבל השיטה זהה:

      D.H, 24/06/06 21:15

      שיטת הפיתרון הסופי כמובן.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חזרנו לעזה, בקרוב גם ללבנון. ''הקמצן משלם פעמיים''. (ל''ת)

    מג'בליה, 24/06/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט כבר התנצל על הפעולה הזו? (ל''ת)

    הצדק המוחלט, 24/06/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כניסה לרצועה

    יהושושע, 24/06/06 13:54

    הכניסות הקרקעיות הופכות לשיגרה מתברר שלא ניתן לעצור את הטרור בדרך אחרת וזאת למרות שיש גדר בין עזה לבין מדינת ישראל.

    ההתנתקות אם כן היתה סה''כ רצון של השמאל לעשות כסף ותו לא. מבחינה בטחונית כל מה שקרה בעזה זה שקשת הטווחים של הטרור באיזור גדלה.

    השמאל נכשל בדרכו שוב אבל החמדנות של כסף וגנים של גויים ככל הנראה תמשיך את התנופה הסמולנית.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל רצה

      שירה, 24/06/06 21:22

      לעקור יישובים, הכסף היה כאן עניין משני. האובססיה הזאת כבר שולטת בשמאל. לא משנה מה יהיו הסיבות הבטחוניות- העיקר לפנות, לעקור ולהרוס מפעל התיישבותי.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''לא יהיו קטיושות מעזה...'' (ל''ת)

    רבין 1994, 24/06/06 13:38

    הגב לתגובה זו

    • וואלה, הוא באמת אמר את זה (ל''ת)

      בבר, 24/06/06 14:34

      הגב לתגובה זו

      • אם לא הייתם שולחים מתנקש, אולי באמת לא היו קטיושות (ל''ת)

        חיים, 24/06/06 15:12

        הגב לתגובה זו

        • הזיות של השמאל הקיצוני, אם רבין היה חי היום הוא היה מכה על חטא

          ., 24/06/06 15:43

          עראפת תיכנן את אוסלו בתור סוס טרויאני הרבה לפני שיגאל עמיר תיכנן לרצוח את רבין, אוטובוסים היו מתפוצצים בכל מקרה וטילים היו עפים בלי קשר, עובדה שאת רבין החליף פרס שהיה מחויב לאוסלו לא פחות, ומה עשו הפלסטינים? פיגועים.

          התאוריות שלכם כאילו רצח רבין הרס את אוסלו לא קשורות למציאות, רבין נרצח בדיוק בקו הזמן שבו היו צריכים להבין שאוסלו היה טעות.

          ודרך אגב, אל תנסה לרמוז ש''הם'' תיכננו משהו מראש, עמיר רצח לבדו.

          הגב לתגובה זו

          • כרוניקה של אירועים

            חיים, 24/06/06 16:20

            הפיגוע התאבדות הראשון בא בעקבות הטבח של גולדשטיין במערת המכפלה, והפיגועים היו אלה שהכשילו את אוסלו, לקול צהלות השמחה של פעילו הימין שחגגו וקיללו את רבין בזירות הפיגועים.

            הסכם אוסלו היה הסכם גרוע ואף אחד מהצדדים לא עמד בו, אבל גם היו בו דברים חיוביים - בעיקר הורדת האחריות על הפלסטינים מידי ישראל, והבום הכלכלים של תחילת שנות התשעים.

            עמיר לחץ לבד על ההדק, אבל עם ציבור שלם מאחורים וקבוצת רבנים שעודדו אותו, ונתנו לרצח הכשר.

            הגב לתגובה זו

            • כנס ותחכים

              ,, 24/06/06 17:06

              הנה ציטוט ממעריב

              עבדל ברי עטואן, העורך של העיתון ''אל קודס אל ערבי'',
              הרגיש חופשי לספר בטלוויזיה הלבנונית את האמת על ערפאת:
              בשיחה בתוניס בשנת 1994, סמוך לפני הגעתו לעזה, אמר לו ערפאת מילים אלה:
              ''חי אללה, אני אשגע אותם. אני אהפוך את ההסכמים האלה לאסון עליהם.
              לא בימי, אבל בימיך אתה תראה את הישראלים בורחים מפלסטין.
              רק היה סבלני. אל תדבר על זה. שמור זאת אצלך''.
              (מעריב 24.2.2006).

              הפיגוע שגולדשטין עשה השפיע על התהליכים בדיוק כמו עליית שרון להר הבית.

              הגב לתגובה זו

            • ההסטוריה כרצונך

              ימני סקרן, 24/06/06 17:24

              ''הפיגוע התאבדות הראשון בא בעקבות הטבח של גולדשטיין''

              yeah right.

              תגיד, אתה בן 12 או שסתם יש לך זכרון גרוע?

              88, אוטובוס מדורדר לתהום ליד ירושלים. ראש הממשלה - יצחק שמיר. זה היה הראשון.

              ובינו לבין גולדשטיין אגד ודן איבדו לא מעט אוטובוסים...

              הגב לתגובה זו

        • מה היית כותב אם הוא היה מת ממחלה, הרי כולם מתים בסופו של דבר?

          מרק, 24/06/06 15:51

          יש לי עוד תשובה בשבילך בסיגנונך - אם לא הייתם מביאים מחבלים מטוניסיה ולא הייתם נותנים להם נשק, אולי באמת לא היו קטיושות.

          הגב לתגובה זו

          • אם הוא היה נפטר ממחלה לא הייתי אומר דבר

            חיים, 24/06/06 16:15

            אבל הוא לא מפטר ממחלה אלא נרצח, ולכן המצב התדרדר למה שהוא היום.

            הגב לתגובה זו

            • אם הוא היה נפטר ב-94 ממחלה לא היתה אינתיפאדת אלאקצה? (ל''ת)

              ימני סקרן, 24/06/06 17:21

              הגב לתגובה זו

        • צודק

          א.ב, 24/06/06 16:28

          אם לא היו עוצרים אותו כבר היו לפלסטינים מטוסי קרב וטנקים.

          הכל מלמעלה....

          הגב לתגובה זו

    • רבין היה יוצא מעזה, לא תחת אש

      קדאפי החדש, 24/06/06 15:31

      אבל המטומטמים שמנהלים את המדיניות יוצאים רק כשאין ברירה, והשארות רק מחמירה את המצב.

      היה אפשר לצאת מעזה לפני שחמאס נהיה מפלגת שלטון, ומלבנון לפני שחיזבאללה זכה לתמיכת כל הלבנונים, ומהגולן כל עוד סוריה הייתה חלשה והתחננה לשלום ואפשר היה להכתיב לה הסכם !

      אבל תמשיכו לחכות, בסוף תתפנו תחת אש.

      הגב לתגובה זו

    • חחח....

      קדימה לגיהנום, 24/06/06 16:26

      והחמאס בחיים לא יזכה בבחירות, כל הימניים האלה פראנואידים....

      הגב לתגובה זו

      • חחחח....

        קדימה לאושויץ 2, 24/06/06 17:20

        והסכם אוסלו יביא מזרח תיכון חדש, ערפאת השתנה...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    עד שהחמס ישיג אותנו לגבולות 67-

    אורי, 24/06/06 13:35

    להחזיר את הישובים לצפון הרצועה (עדיף על מחיקה) אם המפונים יסכימו לעשות לנו טובה ולחזור להיות תושבים.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה יעזור להחזיר את המפונים לצפון הרצועה?

      D.H, 24/06/06 21:32

      אז במקום על אשקלון השמסאמים ייפלו על צפון הרצועה.
      בגלל הבריחה ששרון עשה, חוץ מהעידוד שהטרור קיבל, יש לערבים שליטה מלאה בכל האזור וגישה לגבול ככה שהם יכולים להעביר אמל''ח ולצה''ל אין גישה לאזורים הערביים ככה שאי אפשר לעשות פעולות ולתפוס מחבלים, עכשיו לדוגמא צה''ל נכנס לדרום הרצועה.
      ישובי צפון הרצועה היו רצועת מגן שהרחיקה את הקסאמים ועל שאר ישובי גוש קטיף היו חשובים כדי שאפשר יהיה לפעול ברצועה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    נו באמת! היכו את האב!!למה לא נתנו לו שוקולד?אוף.. (ל''ת)

    נו באמת, 24/06/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חיילים, אתם בסכנת תביעה משפטית חמורה

    אלי, 24/06/06 13:02

    זהבה גלאון ודאי תדרוש את חקירת הכאת האב ע''י חיילי צה''ל. היא תדרוש שזה יעשה ע''י ועדה בין לאומית שתשלח אתכם לשנים רבות לכלא (או במקרה הטוב לא תוכלו לצאת מהארץ לעולם).

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תקשרו אותם לכמה קסאמים ותעיפו אותם חזרה. (ל''ת)

    טיול נעים, 24/06/06 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תגדלו עץ במבוק בתחת שלו. (ל''ת)

    רחמני, 24/06/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רבבת חלוצים גורשה לשוא כדי לחלץ את שרון מכתב אשום (ל''ת)

    ממשלה פושעת, 24/06/06 12:47

    הגב לתגובה זו

    • ועוד הרבה רבבות יגורשו בגלל אולמרט והבית בירושלים

      רון, 24/06/06 18:41

      נדמה לך שבמקרה צצו כל הפרשות על אולמרט לפני הבחירות?

      בפרקליטות מצאו אקדח חדש והשתמשו ביואב יצחק כדי להפחיד את אולמרט.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    התאכזרות בעצירים - לתת להם לשתות ממיימיה צבאית??? (ל''ת)

    יובל, 24/06/06 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט ההנתקות התפוצצה לך בפרצוף (ל''ת)

    רפי, 24/06/06 12:39

    הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות אולי אך עכשיו מנסים את ההתכנסות... (ל''ת)

      יוש, 24/06/06 13:06

      הגב לתגובה זו

      • ההתכנסות מתה, אתמול אולמרט אמר שהמתנחלים יוכלו להשאר

        עופר, 24/06/06 17:18

        תחת שלטון פלסטיני.

        אתה יודע מה? אם אולמרט הוא ראש ממשלה, אולי גם לנו כדאי לבקש להיות תחת שלטון פלסטיני.... :)

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה

    עופרי, 24/06/06 12:37

    כל הכבוד על תפיסת שני המחבלים אבל למה לעזעזל להכות את האבא ? להכות אדם מבוגר ? ועוד חף מפשע ? בושה וחרפה , חיילים אתם יודעים מה זה : ''והדרת פני זקן'' ? תתבישו לכם.

    הגב לתגובה זו

    • 2 הבנים שלו מחבלים

      חלח, 24/06/06 12:58

      אז כנראה שהוא לא כל כך חף מפשע.

      הגב לתגובה זו

    • אל תהיה תמים ..הם אמרו אז אמרו !

      יוש, 24/06/06 13:04

      העיקר שהמחבלים בראים ושלמים אז ...אז תשתוק !

      הגב לתגובה זו

      • תשתוק אתה מתי

        עופרי, 24/06/06 13:36

        שיתנו מכות לאבא שלך ניראה אותך שותק, אין לך טיפת מוסר אם אתה לא מבין שלא מכים אדם קשיש , חוצפן שכמוך.

        הגב לתגובה זו

        • דבר ראשון הוא אבא למחבלים דבר שני הוא לא חף מפשע תמים

          המדריך לסמולן, 24/06/06 14:00

          דבר שלישי הוא לא כזה זקן, אתה יודע פלסטינים מתחתנים בגיל 17 וכבר מתחילים להשריץ דבר רביעי אל תאמין לפלסטינים כל הזמן.

          הגב לתגובה זו

          • האבא המסכן והתמים, היה בדרך חזרה מביתהספר... (ל''ת)

            חיים, 24/06/06 15:12

            הגב לתגובה זו

          • ל''מדריך לסמולן''

            דני, 24/06/06 15:16

            להשריץ ? אה שכחתי , המתנחלים לא משריצים , רק הערבים.

            הגב לתגובה זו

            • וזה אמור להוכיח לנו את צדקת דרכך?

              D.H, 24/06/06 21:35

              מתי כבר שמאלני יגיד משהו ענייני..

              הגב לתגובה זו

    • לעופרי אתה צודק

      אני, 24/06/06 13:53

      מסכים איתך , לא מכים אנשים קשישים.

      הגב לתגובה זו

    • אם הייתי מחבל הייתי רוצה שירביצו לאבא שלי (ל''ת)

      עופרי הכסיל, 24/06/06 14:17

      הגב לתגובה זו

      • אתה

        עופרי, 24/06/06 15:14

        יותר גרוע ממחבל , מחבל לפחות מכבד את אבא שלו , אתה לא , מי שלא מכבד אנשים מבוגרים אחרים גם לא יכבד את אביו שלו , אפס גמור שכמוך.

        הגב לתגובה זו

        • ואם אני הייתי הייתי רוצה שירביצו לאבא שלך

          נוני פעמוני, 24/06/06 18:40

          כדי שילמד אותך לא לכתוב שטויות באינטרנט.

          הגב לתגובה זו

    • למה אתה מאמין לפלשתינים? (ל''ת)

      ג'וקר, 24/06/06 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אסור לסכן את חיילי צה''ל כדי לחסוך באבדות האוייב

    יוש, 24/06/06 12:37

    צה''ל חייב לפעול ללא הרף בכל האמצעים העומדים לרשותו מבלי להתחשב במטריה האנושית שהמחבלים השפלים בחרו להם , בכדי לשמור על עצמם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון. כן צריך לסכן.

      איתי, 24/06/06 17:16

      צריך להכות בהם, ובמלחמה נהרגים אנשים. גם אנשים שלנו.

      אין ברירה, בשביל לנצח צריך לפעמים גם למות כמו גברים. לירות מלמעלה כמו במטווח זו לא חוכמה.

      ואני אומר את זה גם על עצמי, אם צריך ללכת לאבטחת ישובים אני מוכן להיות שם כדי לשמור על משפחות ואם צריך להיכנס לישוב ערבי כדי להרוג רוצח אני מוכן להיכנס. אבל לא לרסס מרחוק!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יאללה פלסר גבעתי חוזריםם!!!!

    שועל סגול, 24/06/06 12:20

    רק הסיירת לנצח נשארת~~~!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה שבאמת חשוב ש . . .

    צ, 24/06/06 12:19

    חיילי צה''ל ישמרו על העצמם מכל משמר.

    ושאלוהים ישמור על חיילנו.

    אמן אמן ואמן.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גאה בצבא שלי

    ניר גיטלמן, 24/06/06 12:16

    כל הכבוד לצה''ל.הרבה בריאות לכל החיילים והמפקדים,שאלוהים ישמור עליכם.כל הכבוד לצה''ל!!!!!!!!!!!!!! צבא מספר 1 בעולם

    הגב לתגובה זו

    • כל עם ישראל גאה בצבא שלו. חוץ מ . . .

      צ, 24/06/06 12:35

      השמאל הקיצוני.

      הגב לתגובה זו

      • צ, מה עלה בגורל הקווים שלך? (ל''ת)

        פ______________, 24/06/06 14:35

        הגב לתגובה זו

        • לפ

          צ, 24/06/06 15:16

          בשישי שבת.
          אני מוציא את הקווים לחופש.
          וזה גם בגלל בעיות תקציב.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    יצאנו מעזה כדי לא לסכן את החיילים, נכון?

    אביב, 24/06/06 12:14

    ומה עכשיו?

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו מחסלים את המזיקים (ל''ת)

      ניר, 24/06/06 12:17

      הגב לתגובה זו

    • יצאנו כדי להיפטר מההתנחלויות

      אלעד, 24/06/06 12:29

      העיקר היה עקירת הגיבנת של ההתנחלויות, שעליהן השחית צה''ל את כוחותיו ודם חייליו. איש לא אמר שנפסיק להילחם בטרור, או שהטרור ייעלם. אבל חיילים לא יצטרכו לשמור על התנחלויות מיותרות, ולא ייהרגו בנצרים או בכפר דרום. אבל: נמשיך להגן על מדינת ישראל.
      ציונות 2006: חוזרים הביתה, לקו הירוק

      הגב לתגובה זו

      • ועכשיו הטרור חופשי לירות טילים - ומי יודע מה הוא יעשה מחר

        ש, 24/06/06 12:37

        יופי,שמאלני מטומטם

        הגב לתגובה זו

        • דעותיו אינן שמאל אלא פופוליזם של ההמון הנבער שטוף ססמאות ללא הגיון

          יחזקאל מר''ג, 24/06/06 13:36

          נגד הזויים שטןפי מוח אין מה לעשות
          אבל אנא
          אל תביישני הוא
          לא
          שמאל

          הגב לתגובה זו

          • מה הקשר בין ההתנתקות לקסאמים?

            יופי, 24/06/06 14:47

            עוד כששירתתי בגיזרה ירו קסאמים על שדירות.. עכשיו לפחות אף חייל לא מת מירי צלפים בהתנחלויות...

            הגב לתגובה זו

            • שמעת על המילה ''מספר''?

              D.H, 24/06/06 21:44

              מספר הקסאמים עלה במאות אחוזים אם לא שמת לב.
              בניסים בקושי נפגעים אנשים אבל אי אפשר לסמוך על זה.
              אז עכשיו יהרגו אנשים לא בהתנחלויות אלא במקום אחר כי איפה שיש גבול יש צרות (חשבת על זה פעם?!), חוץ מזה שרב הזמן גוש קטיף היתה אחת הגיזרות עם הכי מעט הרוגים (שלא נדבר על זה שלפני אוסלו היו שם רק כמה עשרות חיילים-השמאל הוא זה שהביא את הבעיות שם)

              מה הקשר בין ההתנתקות לקסאמים? אם אתה באמת לא יודע אתה צריך להתאשפז בגהה

              הגב לתגובה זו

      • אבל הבית זה גוש קטיף. (ל''ת)

        רון, 24/06/06 18:38

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    כך בדיוק צריך לפעול: באופן ממוקד (ל''ת)

    סרן יובל, 24/06/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    במשך שנים שחקנו לעצמנו את כח ההרתעה (ל''ת)

    יאיר, 24/06/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לצהל - המשיכו כך (ל''ת)

    סיגל, 24/06/06 11:54

    הגב לתגובה זו