• 71.

    בירור דברים

    חיים מרדכי, 27/01/15 15:53

    העובדות מעידות בשטח שהשיטה של רבינו נחמן מברסלב נכונה מאד ומועלה ופועלת למה? כי לפי הסטטיסטיקות רוב האנשים בארץ ובעולם היתקרבו להשם יתברך ולתורה הקדושה על ידי החסידות הזאת שנקראת ברסלב הרבה אנשים יצאו מחול אל הקודש ואים לא היה לנו את החסידות הזאת שנקראת ברסלב אז היינו מסכנים ואני מוחה בדיבריי ראש ישיבת אור יקר כי מה באמת רבי נחמן רצה שכולם יתקרבו להשם אז די עים השנאת חינם הזאת כתוב בספר שמות פרק לב פסוק לב כך ועתה אים תישא חטאתם ואים אין מחני נא אים תיקראו את הפסוק הזה מהסוף להתחלה מהמילה נא עד לאות ן של המילה אין תקבלו את הצופן אני נחמן שרבי נחמן בן פייגה זיי"עא הוא נשמת משה רבינו ואים משה רבינו כתב בתורה כך והאיש משה עניו מכל האדם אשר על פני האדמה זה לא גאווה זה שיא הענווה שיכול לאמר זאת בלי שום הרגשה של ממשות עצמית אז כבוד ראש ישיבת אור יקר חזור בך ותבין שרבי נחמן מברסלב הוא צדיק שיש עליו מחלוקת כמו שהיה על דוד המלך שאמרו עליו ממזר ואנו צריכים לא להיות כמו קורח שנזכה לבניין בית המקדש במהרה בימנו ואחדות ואהבה וכל טוב ננח

    IP: 192.116.199.98דווח על תגובה זו

  • 70.

    תגובה

    hjhtk, 08/05/12 22:15

    רבי נחמן ז''ל ללא ספק יה גברא רבה ואדם גדול מאד וזה ניכר בברור מספריו שיש בהם בקיאות עצומה ורעיונות עמוקים ביותר. נכון שדברים רבים מתורתו איננו מחויבים לקבל, אבל הדרך והצורה שבה תקף הרב כהן את ר' נחמן אינה נכונה כלל ואינה לגיטימית. אפשר להעיר בלשון עדינה על דבריו אבל לא על האיש, לכן דבריו גובלים לדעתי בבזיון תלמידי חכמים. צריך לדעת להפריד בין האיש והשיטה.

    IP: 46.210.92.111דווח על תגובה זו

  • 69.

    המבין יבין

    אבי, 16/12/11 01:22

    הרב ירמיה צדיק ענק תלמיד חכם אתם בסרט רבותי תראו מה הרב ירמיה כותב על פי ראיה מהקונטרסים של ברסלב ותראו מה הרב עובדיה אומר ותחקרו בעצמכם בל תייתעו הלו דברי אמת תיקראו טוב ועל תילכו בעיניים עצמות .ועם נחשוב רגע אייך רבי נחמן יכול להגיד את כל מה שתקרו למעלה !אני יודע שדבריו של רבי ירמיה באים מתוך לימודו בגמרא ויש לו על מה להישען תחקרו תבדקו .תורת ישראל היא לא רק סיסמאות אין יאוש בעולם כלל או והעיקר להיות בשמחה אלו סיסמאות טובות .אבל העיקר זה התורה הקדושה המשניות הגמרא .עולה על הכל כמו שכתוב לימוד תורה כנגד כולם !וזאת דעתי ואני עם הרב ירמיה וכל גדולי הגמרא שגם זאת דעתם כל טוב ובהצלחה לכולם !

    IP: 46.210.169.248דווח על תגובה זו

  • 68.

    הרב ירמיה הצדיק

    ישי, 26/11/10 09:36

    תתביישו לכם כל מי שמדבר על תלמיד חכם כמו הרב ירמיה שליטא כל הגדולים תומכים בו הרב מוצאפי הרב אויירבך ראש הבדץ ועוד,כבר הרבה דיברו עליו והשם ישמור מה קרה להם ואיפה הם נימצאים היום כדאי לכם לבקש מהרב מחילה כי התורה שלו לא תשתוק

    IP: 79.181.204.82דווח על תגובה זו

  • 67.

    ש של שלום על כל עם ישראל(~.'

    שרה כהן, 03/06/09 01:10

    לאורך הכתבה הסכמתי עם מספר דברים האמורים לטובת הרב מברסלב. עם מספר דברים כדוגמת הגדלות, שעולה מדבריו של רבינו על עצמו גם אפשר להבין את הטענה נגד אך לא די בצרות אחים רעים ויקרים וכי למה נתגושש ונקושש כמו עצים במדורה המלקחים את האש בואו נעשה שלום ולא מלחמה- הרי נאמר זה מכבר ''איש איש באמונתו יחיה'' ומי אנחנו שנשפוט את הרב הבאמת גדול שהתקין עצות כל כך טובות מפרות ומפריחות השממה אליה נכנסנו עם ישראל!!!אז שיהיה רק טוב ושלום על עם ישראל עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום

    IP: 93.172.132.68דווח על תגובה זו

  • 66.

    רבי נחמן

    דניאל כהן, 30/03/09 15:06

    נא בבקשה לא ליתיחס לכתבה הזאות הכתבה מזה לעשות סחוך בין יהודים ליהודים...תודה

    IP: 87.68.242.130דווח על תגובה זו

  • 65.

    רבי נחמן..

    דניאל כהן, 30/03/09 15:00

    קקקקג

    IP: 87.68.242.130דווח על תגובה זו

  • 64.

    תראו מה כתב צדיק יסוד עולם על רבנו..

    מויאל אופק, 06/01/08 12:34

    רבי ברוך ממעזבוז': ''כפות רגליו גבוהים ונעלים יותר מראשם של אלו שדברו עליו...''

    עוד גדולי דור ... הכנסו..
    http://www.breslev-midot.com/hillulat_moharahn_2005.asp

    IP: 84.94.80.144דווח על תגובה זו

    • הרב ירמיה שליט''א הי''ו

      ''משיח'', 12/09/08 00:17

      אומנם ר' נחמן מאומן הוא צדיק אמ''ת שהיה לפני בערך 200 שנה אך אל תשכחו שרוב תורתו למד בניכר ולא דומה הוא לצדיק אמ''ת שתורתו במקום קדושת א''י ואל לנו לשכוח שהוא כהן והחכמה נשפעת לנו מהכהנים ללווים וכן....
      כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת, וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ, כִּי מַלְאַךְ יְהֹוָה צְבָאוֹת הוּא'' ועושה רצון העם וכן מרפא חולים ומשפיע לעם שפע פרנסה אז אל תהיו כפויי טובה! בניתם בתים ונטעתם כרמים ומה עוד אתם רוצים ממנו?

      ירחם עלי המרחם

      IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

      • נחל נובע מקור חכמה

        אביאל, 20/10/09 19:55

        חראם עליכם בלי הנחל הנובע רבנו נחמן הקדוש רחאת עלינו ועל כל ישראל

        IP: 93.172.182.129 דווח על תגובה זו

      • דיבורי סרק ללא מחשבה מעמיקה

        יוסף, 05/11/09 11:16

        לדבריך הטועים יש לו עדיפות יותר מכל גדולי העולם שהיו מאז ומתמיד בליטא ובפולין וכן יותר מכל הפוסקים הראשונים והאחרונים שהיו בארצות נכר?
        ובכלל כיצד הנך מעז להרהר אחר צדיקי עליון מדורות קודמים.

        IP: 95.86.78.224 דווח על תגובה זו

  • 63.

    כנסו חברי'ה

    אופק, 06/01/08 12:31

    http://www.breslev-midot.com/hillulat_moharahn_2005.asp

    IP: 84.94.80.144דווח על תגובה זו

  • 62.

    תקראו יהודים יקרים ותעשו תשובה..

    יהודי, 16/12/07 23:00

    כל הדיון הזה הוא פשוט מייצג את הקליפה שקדמה לפרי וכפי גודל הקליפה(המחלוקת) כך ניתן להבין את מעלת הפרי... רבנו כבר אמר שבאמת אף אחד אינו חולק עליו... אנשים פשוט ציירו בדעתם את דמותו ועל הדמות שציירו בדימיונם הם חולקים ואמר שאם היו יודעים מיהו באמת גם הם היו רצים אחרי ( לקבל את תיקוניו העצומים) ובכל מקום סגולה להגיד ולשיר תמיד בכל מצב שקצת נתקע וגם כשהולך חלק...
    נ נח נחמ נחמן מאומן :-) (אגב לא יודע אם קראתי פיסקה מהכתבה.... אני מתפלא למי יש את העזות ללבות את המחלוקת על הצדיק בסדר גודל כזה והיא איננה ראויה לקריאה

    IP: 80.230.237.117דווח על תגובה זו

    • היי אתה

      אאאאא, 03/11/09 20:56

      תפסיק לבלבל במוח

      IP: 84.228.253.251 דווח על תגובה זו

  • 61.

    יאללה סולחה! סולחה יאללה! (ל''ת)

    הילה, 14/12/07 05:58


    IP: 81.100.105.118דווח על תגובה זו

  • 60.

    מותר להגיד ''לא יודעת''

    רחל, 07/10/07 01:00

    קראתי את הכתבה. קראתי את התגובות. תשובות ברורות אין לי. קשה להחליט, אך מי ביקש ממני. אני אישה, אישה יהודיה. בורא עולם ביקש ממני לחיות ככזאת. זה כולל הרבה דברים. לפני 10 שנים התחלתי לחזור בתשובה ומאז אני לומדת מה עלי לעשות. אני רק בתחילת הדרך. אני גם מצווה בשלוש מצוות מיוחדות לאישה. ולומר את האמת לא כל יום שישי יוצא לי לאפות 1.6 ק''ג של חלות. אני קוראת את התגובות. קשה. לא צריך להחליט. לא חייבים. יש דברים אחרים שהם הכרח. בואו נשאיר את זה לגדולים מאיתנו. בנתיים נלך לנפות קמח לעוגיות של מחר.

    IP: 84.110.128.82דווח על תגובה זו

    • נחמן

      אדם, 03/11/09 20:58

      איו תשובות הוא מוכה שיגעון גדלות

      IP: 84.228.253.251 דווח על תגובה זו

  • 59.

    2 הערות חשובות

    עידו, 15/08/07 10:42

    1. פעם התוודה בפני אחד מתלמידיו של הרב ירמיה שעברה עליו ירידה (היינו בילבולי אמונה, עצבות וכו') גדולה ונוראה. באותה העת הוא מעיד שלא היה יכול לפתוח שום ספר קדושה אחד ורק הספרים של רבי נחמן היו קרן אור בשבילו באותו הזמן. ודוקא מדובר באחד מתלמידיו ''הנורמלים'' של הרב ירמיה שבאמת משתדל להיות ''ליטאי'' טוב.
    2. האמת המחלוקת של הרב ירמיה היא שטות גמורה ובזבוז זמן כל התגובות (כולל שלי?!). המחלוקת האמיתית היא של חסידי ברסלב בעצמם על רבינו! האמת אני יכול להסכים עם הרב ירמיה כי באמת אם לא מגלים את פנימיות תורת רבי נחמן (שאמר על עצמו: ''אני סוד וגם שמגלים אותו הוא נשאר סוד'') אז באמת אין ''כיסוי'' לכל הדברים הנוראים שרבינו אמר על עצמו, או בקיצור על רבי נחמן כמו שמגלים אותו חסידי ברסלב באמת ראוי לחלוק. העניין של רבי נחמן ומה שאינו ידוע ומדובר כלל ע''י חסידיו הוא גילוי התורה דעתיקא סתימאה שכתוב בזוהר דעתידא להתגלות לעתיד לבוא. התורה הזאת הולכת ומתגלת בימים אלה ממש אך מה נורא שאותם שמגלים את אותו גילוי נפלא של רבי נחמן נרדפו וכמעט נערך בהם פרוגרום בראש השנה האחרון תשס''ז באומן!! מי שרוצה מידע נוסף שיחפש בעצמו אנחנו את שלנו עשינו!!

    IP: 82.166.179.196דווח על תגובה זו

  • 58.

    בזיון לרבנו הקדוש וזוהי ההסתרה שרבנו דיבר עליה (ל''ת)

    אפרת, 18/07/07 21:12


    IP: 89.1.109.139דווח על תגובה זו

  • 57.

    ישוע הוא האדון והמשיח. (ל''ת)

    נחום, 17/09/06 20:28


    IP: 89.1.0.93דווח על תגובה זו

  • 56.

    ישוע הוא המשיח!!! (ל''ת)

    להתעורר, 17/09/06 19:26


    IP: 80.230.135.162דווח על תגובה זו

  • 55.

    שני הכוכבים הנוספים - האר''י והרמח''ל - גם הם נפטרו בשנות ה-30 לחייהם (ל''ת)

    ידען, 31/07/06 22:12


    IP: 132.64.37.210דווח על תגובה זו

  • 54.

    הרב שלנו צדיק

    דויד, 30/07/06 03:11

    מה קרה קשה לשמוע את האמת שנחמן היה נרקומן??? יאללא לכו ...עובדי עבודה זרה גאוותנים לכו לעבוד את ישו יא עובדי עבודה זרה וכל מי שאומר דבר רע על הרב שימותוהוא וכל בני משפחתו יא מסוממים לכו לעשן בנגים באישור הבדץ רבי נחמן חחחחחח מיסכנים דוחים טפו טפו טפו ותודה לאלוהים שלא עשני ברסלב שאני לא מהטועים האלו תודה אבא

    IP: 217.132.73.184דווח על תגובה זו

    • רבי נחמן -צדיק יסוד עולם

      יצ, 15/10/08 15:10

      אחי אני מציע לך לא לזלזל בצדיקים ובמיוחד לא עם ראש בני ישראל רבי נחמן מברסלב זיע''א

      IP: 84.94.83.199 דווח על תגובה זו

      • נחמן

        אתלטי, 03/11/09 21:02

        יאללה כל הברסלבים שילכו לעזאזל

        IP: 84.228.253.251 דווח על תגובה זו

  • 53.

    יהודים - לא לכעוס!!!

    נריה, 05/07/06 00:43

    רבנו הק' רוצה שכולם יחזרו בתשובה אפילו החולקים עליו!!!!!

    IP: 89.1.188.176דווח על תגובה זו

  • 52.

    משה אמת ותורתו אמת

    סתם מישהי, 29/06/06 07:08

    ללכת בדרך התורה הכבוד ושלום בלי שנאת חינם כמו שהסבים של פעם היו בלי הרבה התפלספויות להנות מכל ההנאותבכל העולמות ווהיעקר בדרך ארץ זוהי התורה אוח עם גשמיות לחבר בגבולות המותר

    IP: 62.0.125.73דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה באמת כהן רצה? נקמה

    דוד, 29/06/06 06:54

    לדעתי כהן רצה נקמה, על מה בדיוק אין לי תשובה ברורה אבל נראה שמחסידיו עזבו לטובת ברסלב,

    לגבי הכותב על הס''ק מישפולי, מה נשאר היום משלשת שפולי? אילולי ברסלב לא היו זוכרים את הסבא, ובא לא נשכח שר' נחמן טען שהסבא עד גיל זקנה היה איש פשוט ויותר ממה שכתבתי כאן יש

    IP: 24.186.124.146דווח על תגובה זו

    • נח נחים

      לא חשוב, 03/11/09 21:05

      הרב ירמיה רצה ורוצה שתשמור את הזיבולים שלך לעצמך

      IP: 84.228.253.251 דווח על תגובה זו

  • 50.

    ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה

    חיים ד, 29/06/06 05:00

    כל מי שמקרב לבבות לתורת ישראל ראוי שיקרא צדיק ,כל מי שמילותיו ודיעותיו מעירים לבבות של אחים ואחיות ראוי שיקרא צדיק .
    כל מי שחפץ חיים אמור לזכור שבגלל שינאת חינם נחרב בית המקדש .
    אין זה משנה בכלל אם אדם הוא רב או אנלפאבית שלא יודע קרוא וכתוב יהודי אמיתי ששם מבטחו ב'ה יודע שדיבורים מסוג זה פוגעים ברוחניות שלנו כעם וכל ישראל ערבים זה לזה .רבי נחמן קירב הרבה ללבות לאבינו שבשמים בדור זה ,נסתרות הן דרכי האל .אל לנו לקטרג על אחינו היהודים ,במיוחד בדורינו אנו שכן כל יהודי נשמתו טהורה גם אלו שנראים לנו על פי הבנתנו המוגבלת כרשעים .
    שנזכה שליבנו יפתח לכל אחינו ואחיותנו כי אחים אנחנו ואב לנו אחד וזאת אסור לנו לשכוח שאם כן אזי לא ראויים אנחנו לתורת ה' .
    מי יתן ונזכה לביאת המשיח במהרה בימינו.
    (ואגב אני מוגדר כחילוני אך יודע אני שדרך ארץ קדמה לתורה ורצון ה' שכולנו יחד נזכה לאהוב אחד את השני ואז יאיר ה' ליבנו לתורתו )

    IP: 85.250.121.92דווח על תגובה זו

  • 49.

    ירמיה כהן....אני לא ברסלבר אבל אני רוצה לומר לך 2 דברים:

    yo, 29/06/06 00:33

    1- אתה דחוף צריך לקחת מניין תלמידי חכמים, ולסור לקברו של רבי נחמן ו להתחנן לסליחתו. ואני שוקל את מיליותי.

    2- אתה מזכיר את הרמחל ואת הבעל שם טוב... אתה יכול להוסיף עוד כמה כמו הארי ז''ל ואת בעל הסולם וכו'...
    לכולם היתה נקודה משותפת: כמו רבי נחמן נידו אותם ותקפו אותם והוציאום (הרמח''ל) מחוץ לתחום בשבת קודש, ועוד ועוד.
    והנקודה המשותפתאתך היא שכמו שהיו קליפות וגדולי הדור אז, גם היום יש קליפות ו ''גדולי הדור''. אלו ואלו לא זוכרים אך את אלו שנידו והשמיצו כן. מעניין לא?
    קנה כרטיס מהר. עם מי הסתבכת משוגנעה

    IP: 62.219.238.231דווח על תגובה זו

    • גם לרב קוק הקנאים עשׂו את המות

      בנצי האדום, 29/06/06 02:34

      פשקוילים על גבי פשקוילים

      IP: 88.154.148.33 דווח על תגובה זו

    • אתה שאומר לרב ירמיה שני דברים

      איציק, 03/11/09 21:08

      יש לי דבר אחד לומר לך אתה צריך לקנות כרטיס דחוף דחוף וללכת לפסיכיאטר תודה.....

      IP: 84.228.253.251 דווח על תגובה זו

    • מענין רבי שמעון בר יוחאי רבי מאיר בעל הנס כולם קקליפת השום על ידו אה?

      אבי, 16/12/11 01:32

      לתלמיד חכם כמו הרב ירמיה אתה קורה משוגע אתה לו מגיע לרבע לשליש מדרגתו אתה לא מכיר אותו בכלל ואני מכיר אותו המון שנים כולכם חכמים יבוא יום ותיראו את האמת
      תחזור בך אתה לא יודע מי זה הרב ירמיה הרב ירמיה תלמיד חכם פוסק הלכה ואתה תמשיך לרקוד ברחובות בטח שיהיה לך בהצלחה כנירא שיותר קל לך לרקוד טראנס מאשר ללמוד קבלה בדרגה של הקב ירמיה מסכנים הולכים אחרי ההמון .קשה לכם לקבל את האמת כתוב בגמרא עם הם בני אדם אנחנו קקופים על ידם .דוגמא אייך יכול לבוא רבי נחמן ולהגיד על רבי שמעון בר יוחאי דוגמא שהוא קליפת השום על ידו ואלו דברי בקונטרסים לו ספציפית על רבי שמעון אבל על כולם בכלליות .ממש אייך זה מסתדר לכם אין לי מושג רבי שמעון בר יוחאי מי יכול לדבר עלין תיתעוררו תקרבו לתורה הקדושה ולא רק לרבי נחמן כי תורה קיבלנו ממשה במעמד הר סיני לכל דורתיה מאת ה' ולא את תורת מרבי נחמן שנשמתו תנוח בגן עדן אמן

      IP: 46.210.169.248 דווח על תגובה זו

  • 48.

    נ נח נחה הלבנה בקברה (ל''ת)

    בן גרא, 28/06/06 17:34


    IP: 217.132.15.193דווח על תגובה זו

  • 47.

    רב אמיץ

    נ נח נחמ ה ה ה, 27/06/06 14:43

    הרב ירמיהו כהן צודק !!!
    יישר כח !!!

    IP: 80.230.3.2דווח על תגובה זו

    • איזה אמיץ ?

      יעקב, 27/06/06 20:25

      איזה אמיץ ? ישר לגהנום !!!
      מנובלים ברשות התורה !!!

      IP: 89.138.68.222 דווח על תגובה זו

      • ואני אמרתי בחפזי כל האדם כוזב

        משיח בן יוף, 12/09/08 01:31

        יש לך טעות חבוב-ציק !!!!!!עם הארץ

        IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

      • יאהבל

        אמיץ 2, 03/11/09 21:11

        לפני שאני אלך אתה בטוח תלך ימכוער

        IP: 84.228.253.251 דווח על תגובה זו

    • ואני אמרתי בחפזי כל האדם כוזב.........

      משיח בן יוסף, 12/09/08 01:30

      מסכים עם כל מילה!!!!
      אין להם מושג מיהו ואני ב''ה זכיתי במעט להכירו
      ואגלה לכם סוד???????????? מנקודת מבטי אף אחד לא מגיע לקרסוליים שלו

      IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

      • hhhh

        uuu, 03/11/09 21:13

        כאילו אתה מגיע לסוליה שלו יגמד קטן

        IP: 84.228.253.251 דווח על תגובה זו

  • 46.

    תגובות ענייניות

    שיסוע-תכנסו, 27/06/06 03:14

    רבי נחמן הוא אחד הצדיקים הגדולים שקמו לנו ב-200 שנים האחרונות ובזה אין ספק לא למתנגדים ולא לחסידים לגבי האימורת שהוא אמר על עצמו הוא לא הראשון וגם לא האחרון מצאנו גם בבן עזאי שאמר שכולם כקליפת השום כנגדו ומצאנו שרבי יוסי(אני לא בטוח שזה היה רבי יוסי) אמר שלא בטלה ענווה בישראל כי הוא נמצא עדיין בעולם..זה ידוע שנשמת משה מתפשטת בכל דור באחד מהגדולים של הדור ורבי נחמן כיוון את זה על עצמו וזה לא הזוי לגמרי..אבל לפני הכל אסור שאיזה חולה מצפת יעורר עוד פעם מחלוקות בעם!!יש לנו יותר מדיי מזה..אפילו הרבנים המתנגדים יצאו נגדו גם אם לא בחתימה שלא נתבקשה כלל מהם..וגם לאותם אנשים שחושבים שהם מבינים יותר מדיי שייקראו מי היה רבי נחמן ויקראו ת'תורות שלו וייראו שלא מדובר באיזה שרלטן ח''ו..ההצגה של רבי נחמן הכתבה היא מביישת ומראה רק צד אחד של המטבע..הייתי שמח אותו כותב שמתיימר לדבר על נשמה כוללת כזאת גם מבין לאיפה רבי נחמן מכוון..

    IP: 88.155.194.21דווח על תגובה זו

  • 45.

    נ נח נחה הלבנה בקברה (ל''ת)

    מירב אֶמֶליך, 26/06/06 16:34


    IP: 88.154.148.33דווח על תגובה זו

  • 44.

    נ נח נחה הלבנה בקברה (ל''ת)

    מיכל אֶמֶליך, 26/06/06 16:33


    IP: 88.154.148.33דווח על תגובה זו

  • 43.

    שומו שמים!! מחאה וזעקה

    דוד, 25/06/06 23:34

    בס''ד

    שומו שמים על פגיעה בגדולי ישראל!!
    שומו שמיים על פה שיכול כך להוציא מפיו!!

    אין אנו מסכימים עם זה
    ואנו מצחרטים מעיקרא על אשר ראינו אף את כותרות מאמר זה ונאלצו למחות משום הפגיעה בגדולי ישראל!

    ה'! חננו!
    סלח לנו!!
    רחם עלינו!

    אמו ואמן


    IP: 80.179.7.14דווח על תגובה זו

  • 42.

    נ נח נחה הלבנה בקברה (ל''ת)

    שמעי בן-גרא, 25/06/06 20:48


    IP: 88.154.148.33דווח על תגובה זו

  • 41.

    תשובה לטענות בכתבה

    מאיר ע., 25/06/06 17:50

    אף שיש בד''כ ירידת הדורות זה לא אומר שלא יכול להיות בדורות אלו צדיק שלא היה כמוהו, ואני יודע מהי הגישה היהודית הקלאסית יותר מיורם אני נולדתי חרדי.
    לא ביקשו כלל לכל הרבנים לחתום נגד כהן כך שאין שום ראיה וכולם היו חותמים נגדו ,אפילו הרב לפקוביץ והרב קרליץ הליטאים המובהקים חתמו נגדו בחריפות.
    התיקון הכללי הוא רק תיקון אם בשוגג גמור בעת השינה יצא קרי אז מועיל התיקון וגם לא לגמרי וכמובן שרק ע''י חרטה וקבלה על העתיד כך שטענת כהן לא רלוונטית.
    גם אני לא מבין בדיוק את כל דברי ר''נ זי''ע אך מי שמזלזל בדבריו כמו יורם הוא אפיקורס ואין לו חלק בישראל ולא יקום לתחיית המתים.

    IP: 83.130.57.232דווח על תגובה זו

    • תשובה

      יהודי, 27/06/06 10:30

      אתה ממזר בדיוק כמהוא - ו ה ישלם לך גם בגדול

      IP: 84.228.81.23 דווח על תגובה זו

  • 40.

    תשובות לדברי המאמר המטופש ובענין התיקון

    שמעון לוי, 25/06/06 16:34

    אף שיש בד''כ ירידת הדורות זה לא אומר שלא יכול להיות בדורות אלו צדיק שלא היה כמוהו, ואני יודע מהי הגישה היהודית הקלאסית יותר מיורם אני נולדתי חרדי.
    לא ביקשו כלל לכל הרבנים לחתום נגד כהן כך שאין שום ראיה וכולם היו חותמים נגדו ,אפילו הרב לפקוביץ והרב קרליץ הליטאים המובהקים חתמו נגדו בחריפות.
    התיקון הכללי הוא רק תיקון אם בשוגג גמור בעת השינה יצא קרי אז מועיל התיקון וגם לא לגמרי וכמובן שרק ע''י חרטה וקבלה על העתיד כך שטענת כהן לא רלוונטית.
    גם אני לא מבין בדיוק את כל דברי ר''נ זי''ע אך מי שמזלזל בדבריו כמו יורם הוא אפיקורס ואין לו חלק בישראל ולא יקום לתחיית המתים.

    IP: 83.130.57.232דווח על תגובה זו

  • 39.

    בנתיים הויכוח כאן רק חשף בפני שכהן הוא הומו

    מאיר מזיע, 25/06/06 16:06

    חוץ מאבישי ועוד כמה חילונים אף אחד לא התייחס לדברי כהן -יורם ברצינות, לא נחשף ולא נעליים ,ושום שנויה במחלוקת .מה שהרווחנו כאן בפרסום שנחשף דמותו של ההומו לעין כל
    הנה צטוט למי שלא ראה
    נודע ממקורות שונים שיורם אלון החילוני המכונה ירמיהו כהן מכנה את תלמידו ''בנות שלי'' ומבקש מהם במקווה להפשיטו ולהלבישו.
    ומסתובב בים עם בגד ים בסגנון ביקני וכן מכנה את אשתו בשם השמנה ולאחרונה יצא הרב יהודה לפקוביץ שאומר לירמיהו כהן שהוא תלמידיו וחבריו ישמרו על נפשותיהם שלא יפגעו.
    תגידו אתם האם היה שווה כל הכתבה על הומו הזה

    IP: 83.130.57.232דווח על תגובה זו

    • התבייש לך

      אני, 26/12/07 19:16

      ככה מדבר יהודי? מאיפה כל הלשון הרעה והזולה הזאת? אתה עפר לרגליו של הרב ירמיה כהן. התבייש לך על הצורה בה אתה מתבטא, מקווה שה' יסלח לך על הדברים האלה ותזכה לעשות תשובה שלמה! מסכן.

      IP: 213.151.32.58 דווח על תגובה זו

      • מסכנים

        אש רבנו, 23/10/08 00:07

        השם ישלם לכם על השנאה הזאת , שמדברים על צדיק כזה גדול.

        IP: 87.70.121.254 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ונזכיר שפרופ' ליבוביץ, כשנשאל לגבי הברסלבי, אמר שהיה פסיכופט...

    אבי, 25/06/06 15:43

    ראו בספר ''רציתי לשאול אותך פרופ' ליבוביץ...'', עמוד 222, הוצאת כתר.

    IP: 85.65.108.101דווח על תגובה זו

    • פלופלור ליבוביץ גם טען,,

      הכבש האחד, 26/06/06 00:27

      שהקב''ה ברא את העולם אך שכח ממנו ועבר והמשיך לברוא עולמות שונים..
      אז אתה מעמיד אפיקורס שכזה בפני צדיק יסוד עולם?
      נו באמת...

      IP: 85.250.110.202 דווח על תגובה זו

    • סיבה מצויינת לרוץ לקרוא את כתביו...

      יונתן, 27/06/06 19:41

      אם זה מה שליבוביץ' אמר אז אני מציע לכל מי שנשמתו בו לרוץ ולקנות את כל כתבי ר' נחמן...

      IP: 213.8.63.211 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אשבעל מגיע! (ל''ת)

    קיש בן-ימיני, 25/06/06 15:00


    IP: 217.132.15.193דווח על תגובה זו

  • 36.

    כמעט כל הדתיים וחרדים מאמינם שרבי נחמן היה צדיק

    ת. צ., 25/06/06 13:46

    הוא לא הופך לשנוי במחלוקת בגלל איזה יורם
    . האסון הגדול ביותר זה הבעלי תשובה שחושבים שהם כבר בסדר ולא עוברים הדרכה ולא יודעים מה זה יהדות ובפועל הם עדיין חילונים ומסוממים ומסתובבים בתוך הציבור ומדברים על קדושי עליון ומסלפים את היהדות ,וזה ממש חורבן שמנוול הומו כמו ירמיה כהן ימח שמו קורה לעצמו רב ופותח ישיבה, עובדה שעד היום אף אחד לא העיז לדבר על רבי נחמן ומה שהרב עובדיה אמר זה כלום ,הוא רק אמר שהוא לא מתעסק עם ספריו רק בהלכה,

    IP: 83.130.57.232דווח על תגובה זו

    • כדאי להתייחס לטקסטים

      אישיהודי, 25/06/06 15:14

      ולא לשמועות כאלו ואחרות

      IP: 212.143.156.14 דווח על תגובה זו

    • שטויות והבלים!

      חסיד, 25/06/06 15:29

      הוא היה מאז ומתמיד שנוי במחלוקת. הס''ק משפאלי היה קדוש וטהור ואחז אותו למין, ובוודאי לא טעה ח''ו.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 35.

    כתבה מצויינת ורחבת היקף וידע - כל הכבוד לאבישי בן חיים על האשראי

    דרור אידר, 25/06/06 13:42

    לקוראים. חזיון די נדיר בעיתונות האינסטנט כיום. נקודה נוספת: בניגוד לכמה מן המגנים, אני מוצא בכתבה כבוד רב לעולם שבן חיים מסקר.

    IP: 132.70.220.95דווח על תגובה זו

  • 34.

    נ נח נחה הלבנה בקברה (ל''ת)

    שאול חרובי, 25/06/06 13:01


    IP: 88.153.0.221דווח על תגובה זו

  • 33.

    דציקים קדושים בעיתון חילוני...

    nestol420, 25/06/06 12:03

    השם ירחם...
    כמה אבלות כמה... רק לסלף דברים יודעים.
    אבישי, עם כל הכבוד אתה תולעת לעומת השמות שאתה זורק!

    ואני מקווה שלאתר NRG ה''טהור'' יש את הכוח ל]פרסם תגובה זו.

    IP: 83.130.231.154דווח על תגובה זו

  • 32.

    למרות הביקורת שלי על הרב כהן

    יהודי מאמין, 25/06/06 10:44

    אני מעריץ את מלחמתו בהזיותיו של ר' נחמן.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • ואני אמרתי בחפזי כל האדם כוזב

      ''משיח בן יוסף'', 12/09/08 01:47

      ה' יאריך ימיו בטוב ובנעימים וסוף הכבוד לבוא
      ה' יחיהו וישמרהו
      האמת ...אני המום מכל הסיפור הרב ירמיה זך ונקי וכל העניין התחיל מהרב א.זרעי חברו של הרב בן ציצי

      IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

  • 31.

    תכנסו

    טל, 25/06/06 01:23

    בגלל שרבינחמן יש לו עצות אמיתיות איך להרגיש את השכינה את השם יתברך מבחינה רוחנית, ולא כמו רובוטים אז הוא מצליח לגרום לצעירים לחזור בתשובה הוא חכם והוא גדול במידה ןהוא לא היה מתפרסם היינו מפסידים המון חוזרי בתשובה,אז לכל המתנגדים ... תחפשו משהו טוב גם במידה וזה לא נראה לכם באופן אישי וזו אחת מהעצות שלו לא שלי לחפש את הנקודות הטובות בכל אדם

    IP: 84.228.203.254דווח על תגובה זו

  • 30.

    רשעים, חדלו לשחק באש!

    חננאל, 24/06/06 23:34

    היות ואתה אבישי ורבים מקוראיך רדודים כל כך, לא אפרוש בפניך את כל מסכת ההוכחות (רציונאליות כמו גם רגשיות) המובהקות שלי לגדלותו הבלתי נתפשת של רבי נחמן, גדלות שהוא כ''כ מיטיב לתאר במילים פשוטות הקולעות לתמצית האמת אודותיו: ''חידוש כמוני לא היה מעולם'' - ''חידוש'' דווקא, כי זוהי כל תורתו על רגל אחת - עבודת ה' תוך התחדשות יומיומית.

    אני קורא לכל אותם בורים, קטנים ורדודים, שטוחים וילדותיים, זבובים התרים אחר מזונם בפחים ובביבים, דעו את מקומכם, ואם חפצי חיים אתם, שימו רסן לפיכם הנוטף ארס מזוהם כארס הנחש.

    IP: 84.108.9.115דווח על תגובה זו

    • חא חא חא מאמינים באמונות תפלות מפחדים

      ישו גם חידוש, 25/06/06 06:28

      היה ולא מפחדים מלדחות את חידושיו, ומעניין גם הוא מת בגיל 38

      IP: 74.12.105.151 דווח על תגובה זו

      • גם האר''י הקדוש מת בגיל דומה .. ? SO (ל''ת)

        הכבש האחד, 25/06/06 08:08


        IP: 62.0.113.214 דווח על תגובה זו

        • So they all had a lot more in common than (ל''ת)

          meets the eye, 26/06/06 16:19


          IP: 74.12.96.82 דווח על תגובה זו

    • חננאל

      ברוך, 25/06/06 12:02

      אני מבקש ממך לקרוא את ההקדמה של ''החוזה מלבולין'' לספר ''לקוטי מוהר''ן ושם כותב ''החוזה'' על רבי נחמן ''ענוותנותיה דמר גרמא לי'' ועוד הוסיף עליו הבית אפריים ''ור' נחמן חסידא שמיה'' ור' ישראל מקוזניץ ''וראוים להכניסם לפני ולפנים''
      וכן ''הבן איש חי'' בספרו אדרת אליהו מביא את דברי רבנו ז''ל,ואף ר' חיים פאלג'י בספרו רפואה וחיים ,ואף אהבת חיים מביא מהתיקון הכללי ומספר המידות וכו...

      ישנם דברים שאינם מובנים ומהיכן מצאנו שקטנים מדברים מגדולים עלייך לדעת שרק מי שבקי בתורת הקבלה ''פנים ואחור'' יכול להבין את תורת ר' נחמן זיע''א.

      תמיד תזכור ''קוביה שזורקים אותה על השולחן לעולם ספרה אחת חסרה,אתה יכול להאמין שהיא קיימת או לא.
      זוהי זכות הבחירה שנתנה לך.

      ב

      IP: 192.118.45.2 דווח על תגובה זו

  • 29.

    ברסלב

    ישראל, 24/06/06 23:08

    חבל שיש רק צד אחד של הסיפור שיורם אלון המכנה עצמו ירמיהו כהן הוא הומו ויש הוכחות ברורות מתלמידו וממציא הלכות משלו וחבל שמה שלא מתאים למערכת לא כתוב בכתבה ד''ש לאבישי בן חיים

    IP: 217.132.241.195דווח על תגובה זו

    • ירמיהו דין וחשבון

      יהודי, 25/06/06 00:35

      בהמשך לתגובה:
      נודע ממקורות שונים שיורם אלון החילוני המכונה ירמיהו כהן מכנה את תלמידו ''בנות שלי'' ומבקש מהם במקווה להפשיטו ולהלבישו.
      ומסתובב בים עם בגד ים בסגנון ביקני וכן מכנה את אשתו בשם השמנה ולאחרונה יצא הרב יהודה לפקוביץ שאומר לירמיהו כהן שהוא תלמידיו וחבריו ישמרו על נפשותיהם שלא יפגעו.
      תגידו אתם האם היה שווה כל הכתבה על הומו הזה
      שנזכה לאחדות בעם ישראל ולחזור בתשובה שלמה בזכות רבי נחמן אמן.

      IP: 85.250.28.241 דווח על תגובה זו

    • למה להתייחס לשמועות כאלו ואחרות

      אישיהודי, 25/06/06 09:32

      אפשר לקרוא את הטקסט הוא מדבר בעד עצמו, ונראה לי שהוא לא התייחס רק ברמז לבעיות הרבה יותר קשות מגאווה שגעון והתנשאות

      IP: 212.143.156.14 דווח על תגובה זו

  • 28.

    האמת שלא שמעתם!

    ניצול ירמיה, 24/06/06 22:52

    במקרה או לא שכחו לכתוב שירמיה כאשר חזר בתשובה נשאר עם כל תחלואיו וביניהם חיבה עמוקה לבחורים צעירים........ עדיף היה שישאר חילוני ויצעד במצעד הגאוה

    IP: 62.0.119.21דווח על תגובה זו

  • 27.

    לא מכיר את כותב הקונטרס

    אישיהודי, 24/06/06 22:22

    אבל ממש כל הכבוד לו שהיה לו את האומץ לצאת נגד הכת הזו והשגעון ההולך וגדל בעם הזה, ועוד חושבים שזו יהדות
    אני מקווה שיהיה למישהו את האומץ לעשות עבודה רצינית ולצאת נגד הכת השנייה מ-770
    אני לא יודע איזו כת גרועה יותר, אבל נראה שההיא יותר חזקה
    אולי כשהכתות הללו יתפוררו והיהדות תחזור לעצמה ולא תהיה ''דת באבות וקמיעות'', אולי אז באמת יבוא המשיח

    IP: 83.130.84.27דווח על תגובה זו

    • אישיהודי?

      הכבש האחד, 25/06/06 08:16

      לידיעתך חסידות ברסלב עם ליקוטי
      מוה''רן, וחסידות חב''ד עם לקוטי שיחות הרבי ,הם מהחסידויות החרדיות המובילות והרציונאליות
      ובמדרגה שאין לה מתחרים,
      איני יודע באזה זרם אתה שוחה
      אבל של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מפיח שטויות כאלה.

      IP: 62.0.113.214 דווח על תגובה זו

      • רציונליות?

        אישיהודי, 25/06/06 09:34

        האיש שרוצה לזרוק את השכל לגמרי?
        האיש שרוצה שחלילה לא יקראו את המורה, מעניין ממה הוא מפחד?
        הרי ככה נפתחות העיניים להכיר את היהדות האמתית ולא את דת הבאבות

        IP: 212.143.156.14 דווח על תגובה זו

        • לזרוק את השכל

          מתבונן, 25/06/06 15:56

          לזרוק את השכל זו דרך של התנקות לבוא על ידה לידי ידיעה חדשה.. וכבודו היהודי המתיימר צריך הרבה הקדמות לכניסה לעולם הרוח

          IP: 89.1.249.164 דווח על תגובה זו

    • ואני אמרתי בחפזי כל האדם כוזב

      ''משיח בן יוסף'', 12/09/08 02:18

      הרב ירמיהו כהן שליט''א הי''ו יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים וכל משטיניו של פוסק ת''ח עצום גדול הדור יאלמו דום ויפלו תחת רגליו כי סוף הכבוד לבוא.
      וכל מעניניו ורצונותיו היה להציל את המשיח ולמרות שהטעהו -לא רצה לשקר בבריתו ובנאמנותו, השפיע טוב לעמו, שפע גשמי ורוחני וזה התודה שלכם ? כפויי טובה שכמותכם הוא ידע מה עשה כולנו עפר לרגליו

      IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

    • ראש בני ישראל-רבי נחמן מברסלב זיע''א

      יצחק, 15/10/08 15:18

      חבל חבל שאתה חולק על רבי נחמן ועוד מעז לדבר עליו דברים לא כדאי לחלוק על שום צדיק ובמיוחד כמו רבי נחמן ה' יתברך לא אוהב שמדברים לא יפה על אחד מבניו (ועוד איזה בן צדיק..) אתב מוכן לנסות קח לך את הספר השתפכות הנפש ותלמד בו ואז תראה אם אתה עוד רוצה לחלוק על אור כזה...
      נ
      נח
      נחמ
      נחמןמאומן

      IP: 84.94.83.199 דווח על תגובה זו

  • 26.

    בשם החיוך- טוב שיש גם לנו ביהדות כזה

    אורי, 24/06/06 14:09

    שחסידיו הפכוהו ממלכם לפחות למשיח. הנצרות נחשבת אמונה- לא דת, אהבת ישוע הייתה הפתח לכל, לבלי צורך במצוות. ובאמת חבל להטיל את ההכרח מול המחשבה, המחשבה כנגד האמונה, והאמונה כנגד הקבלה.

    IP: 80.178.207.105דווח על תגובה זו

  • 25.

    כתבה טובה! אבל מה היא אומרת?

    חוהל'ה, 23/06/06 23:43

    כתבה עיתונאית טובה ומקיפה.
    הבעיה של מתנגדי ברסלב - זו לא האמת. אכן לברסלב דנן יש ציטוטים של התנשאות וגאווה מעל כולם, ואף נעלה על משה רבינו (לדבריו). על זה סבי זצ''ל היה אומר - נו, שויין או: ''אודער געזוקט'' (''הוא אמר'' - אז מה?).
    אבל אם יתחילו לחטט באמת בניבכי הנפשות המעונות של הצדיקים באשית החסידות, יגלו, רחמנא-ליצלן, חולשות אנושיות של ממש, אם לא נאמר יותר מכך, בקרב אלה שנחשבים כיום לצדיקים וקדושים גמורים.
    למה לרוץ לנחמן מברסלב שהוא נינו של הבעש''ט (מצד ביתו) - בואו תראו מיהו בנו ממש (ר' ברוך) שלא היה, בלשון עדינה, מאור גדול, לא בתורה ולא ביחסי אנוש, בטח לא לצד / לאורו של החב''דניק הראשון ר' זלמן הידוע. (שגם שם, לא עלינו, ניתן למצוא ניסים ונפלאות שכאלה, כמו בנו של ר' זלמן החב''דניק דנן, שהשתגע והתנצר).
    אז כדאי לכותבי קונטרסים למינהם שכאלה, לפני שהם מבעירים אש כזו, שידעו, שניתן בקלות להסיטם לביתם שלהם. שיזהרו...
    ןוחצמזה - אם אלה הנימוקים למה זה צודק וזה לא, למה זה נעלה וזה לא שווה התיחסות - אז שיסלחו לי....
    אכן, פני הדור כפני הכלבים שנושכים זה בזנבו של זה. ואנו, ''החילוניים'' וה''חילוניות'' רחמנא ליצלן, צוחקים בקול גדול.

    IP: 88.153.70.119דווח על תגובה זו

    • כתבה מדויקת ונכונה

      hamamin, 24/06/06 12:09

      תישבחות לכותב ולבית מעריב על הפתיחות והרמה הגבוהה של אתריה
      ולדעתי האישית לעירוע המלבב בין הרב ירמיה שהוא גם צייר מוכשר וגם איש חכם חבל רק שדבריך הנכונים היתפרסמו ברבים.
      [בהערת אגב:הקטן את כמות הגת באזורך שהוא סם לכל דבר ועניין.]
      כבסלבר לשעבר,ודתי לשעבר מלה קטנה על ברסלב ככת יהודית בילתי מזיקה בתוך הכת הגדולה:דת ישראל
      ההשגיה של ברסלב לקרב את חסידה לעבודת האלוהים גדולה וחשובה.
      ולסיכום המחלוקת לשם שמיים היא
      ואין זה צודק מזה.
      ואכן גם חבד גדולתה האינטלקטואלית
      לא מוטלת בספק. וגם המלעיזים על ההתנהגות ההזויה של ברסלבים מסוימים צודקים המה.
      והאמת לאמיתה שאותה ידע רבי נחמן עצמו[ראה סיפורי מעשיות שלו שכולם כישופים ואגדות קדומות]
      שאין דת אמת שאין תורת אמת.גם האיסלם והנצרות והאידואיזם מקורם חשיבה אנושית אינטלגנטית ומלאת
      רגש ....אבל הזויה.
      ברסלבים יהודים נוצרים מוסלמים :
      שימו בארון את הספרים הקדושים שלכם וצאו לחיי אמת ותקנו את העולם באמת בלי הסמים המחוכמים של המורים המגלומניים שלכם.הם כולם עד אחד משחקים על הגאווה שלכם את משחקיהם ה''שטניים''.
      כולם עד אחרון בהם*****
      בהצלחה.

      IP: 88.154.165.25 דווח על תגובה זו

      • רק תיקון קטן ברשותך..

        הכבש האחד, 25/06/06 08:27

        בסיפורי מעשיות לה אתה קורא כישופים, מקופלת כל תורת הקבלה
        וזכיתי לטעום רק מעט מן המעט שבה ע''י צדיק נסתר שהנו היברדיזציה של ברסלב+חב''ד.

        IP: 62.0.113.214 דווח על תגובה זו

        • לאחד הכבשים שלום

          hamamin, 25/06/06 10:25

          מוחות מזהירים כרבי זלמן סווגו את תחום עיסוקנו בקליפת נוגה.
          משמע ,לרוחניים צנועים כמונו היכולת לראות בבירור מה שלמעלה נמוכה,אולי גם לא אפשרית.
          בתחום המעורפל הזה משתוללים בעלי הזיות לרוב.איטלגנטים להפליא
          ומקסימים. הם שובים את ליבנו ויוצרים הרגשת היתעלות ובהירות
          הבנתית מדהימה.
          מכיוון שנישמתנו מוקסמת מהחיבור בין שמיים לארץ.
          וזוהיא בדיוק המניפולציה עלנו שגוררת לתחושת ודאות פאנטית שנראת בברור בתשובתך בהמשך שרשור זה.בר פלוגתא יקר:
          עצתי לך,היתלהבות זה גם סם איטלקטואלי,גם האמת האלוהית,
          והברור הפנימי לאורך זמן ,יכול לבנות השגה ממשית.מניסיוני ולשיטתי אלוהים אחד והוא הכל.
          הדתות כזב והלב אמיתי מעט אנחנו מסוגלים להבין והרבה יותר לעשות.
          היה אדם בביתך ואדם בצאתך.
          בברכה.

          IP: 88.154.162.133 דווח על תגובה זו

          • חולה נפש (ל''ת)

            רפואה שלמה, 25/06/06 13:14


            IP: 83.130.57.232 דווח על תגובה זו

      • לך תעבוד על מישהו אחר, בחיים לא היית בברסלב

        שלומי, 25/06/06 13:38

        דבריך ההבליים מעוררים ספק אם אתה בכלל יהודי , אבל בטוח שאם היית בברסלב לא היית מדבר כך

        IP: 83.130.57.232 דווח על תגובה זו

    • רק בגלל הצדיקים האלה את יודעת שאת יהודיה (ל''ת)

      מרחם עליך, 25/06/06 13:10


      IP: 83.130.57.232 דווח על תגובה זו

      • חוצפה (ל''ת)

        חן, 04/09/08 18:52


        IP: 87.68.124.167 דווח על תגובה זו

      • חוצפה

        חן, 04/09/08 18:58

        מזה הדבר הזה מרחם אליך בגלל שאת יהודיה אין כמו להיות יהודי ולהאמין בה' ראינו לאן הערבים הגיעו אנחנו העם המנצח ובשבילהוכחות צריך להאמין ולהעריך את מה שה' נותן לך צריך רק להמאין אנה אני הולכת לצדיק מיבנאל המוהור''ש כול הזמן הצדיק מינאל הרב הצדיק והגדול והוא עוזר לי אז עדיף לך לא לדבר....כי חבל על המאמץ עובדה תיד עם ישראל הוא המנצח ואפילו אויבנו בתוך ליבם יודעים את זה אני מאמינה אם כול החסרונות שה' הוא האחד והיחד ..וכדאי לכם ללכת ולבקר ולברר מתי הצדיק מיבנאל המוהור''ש מגיע בישמח צדיק בקונדקס שלו של המוהוהר''ש יש תמספר וגם שמעי על ההחפשה שעשו לו על הקטינות עודה כתוב בתורה שזה מותר ושאתם מתלוננים אליו אתם כיאילו מלוננים לה' חוצפה !אין כמוהו וחוץ מזה הוא לא מכריח וא נותןעצות אין כמוהו !

        IP: 87.68.124.167 דווח על תגובה זו

  • 24.

    21 צודק לגמרי (ל''ת)

    נמאסו, 23/06/06 21:31


    IP: 88.155.90.182דווח על תגובה זו

  • 23.

    זו לא הכתבה המלאה (ל''ת)

    חסר קטע מהעיתון, 23/06/06 18:44


    IP: 88.155.127.221דווח על תגובה זו

  • 22.

    תלמוד בבלי מסכת ''סוטה'' ע' מט' דף א'

    הכבש האחד, 23/06/06 18:42

    תנו רבנן (שנו חכמים) ר' פנחס בן יאיר אומר: משחרב בית המקדש בושו
    חברים (תלמידי חכמים) ובני חורין
    (מיוחסים) וחפו ראשם, ונדללו אנשי מעשה, וגברו בעלי זרוע ובעלי לשון,
    ואין דורש, ואין מבקש ,ואין ואין שואל
    (על יראת שמיים) על מי לנו להשען-- על אבינו שבשמיים (בלבד) ר' אליעזר הגדול אומר: מיום שחרב בית המקדש,
    (היתה ירידת הדורות) שרו חכימיא למהוי כספריא ( החלו החכמים להיות כסופרים מלמדי תינוקות) וספריא כחזניא (והסופרים כמו שמשים) וחזניא
    כעמי דארעא (והחזנים כעמי הארצות)
    ועמא דארעא (ועמי הארץ) אזלא ודלדלה (הולכים ודלים) ואין שואל ואין מבקש, על מי יש לנו להשען- על אבינו שבשמים (ועוד אמר) בעקבות משיחא (סמוך לביאת המשיח) חוצפא יסגא (החוצפה תגדל) ויוקר יאמיר , הגפן
    (אמנם )תתן פריה (אבל) הייו (יהיה) ביוקר, ומלכות מהפך למינות (והמלכות תהפך למינות (ע''ע בטול
    משרד הדתות וכן יהודים תועים בשדות זרים) ואין מי שיוכיח על כך, בית ועד (החכמים) יהיה (למקום) זנות, והגליל יחרב והגבלן ( הגולן)
    ישום ( יהיה שומם ) ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר (בנדודיהם לבקש צדקה--ע''ע מפוני גוש קטיף הנטושים)
    ולא יחוננו, וחכמת הסופרים תסרח ,
    (ע''ע תגובות שונאי הדת) ויראי חטא ימאסו ( ע''ע רדיפת החרדים והדתיים)
    והאמת תהה נעדרת (ע''ע לימודי האבולוציה בבתי הספר ורדיפה אחר דתות גויים וסלוף האמת ע''י התשקורת) נערים פני זקנים ילבינו (ע''ע ילדים מכים הורים ותלמידים)
    זקנים יעמדו בפני נערים,( אף חיי המשפחה יהרסו) בן מנוול אב בת קמה (מתקוממת) באמה, כלה בחמותה, אויבי איש אנשי ביתו, פני בדור כפני הכלב, הבן אינו מתבייש מאביו ועל מה יש לנו להשען (אחרי כל אלה)-- על אבינו שבשמיים.
    כ מ ה ש ז ה א ק ט ו א ל י ! ! !
    מוקדש בהוקרה לכל המגיבים בשטנה
    ולכל השמאלניים ''הליברליים''
    ולכל מתנגדי החסידות.

    IP: 217.132.143.13דווח על תגובה זו

  • 21.

    פרזיטים מחורבנים

    נמאסתם לגמרי, 23/06/06 18:36

    הברסלבים, כפי שהם מופעיים בראש חוצות, הם הזיבורית שבזיבורית.
    אספסוף דוחה שעושים בו שימוש מניפולטיבי.

    IP: 88.155.90.182דווח על תגובה זו

    • מה אתה מוכר?

      yo, 29/06/06 00:40

      כלום? אז שטוק.

      IP: 62.219.238.231 דווח על תגובה זו

  • 20.

    קו קו קוקורי קוקוריקו זו המנטרה הקדושה שהרשב''י מסר לנו

    קו קו, 23/06/06 17:28

    בפתק שמצינו בספרו וכולם מוזמנים להחרות אחרי את המילים הקדושות אשר יביאו להוגים אותם בריאות,פרנסה,אושר וקצבאות למכביר מביטוח לאומי.

    IP: 212.235.76.43דווח על תגובה זו

  • 19.

    כל ה''חכמים'' סבלו וסובלים משגעון גדלות, כל תנא חשב

    שהוא משיח, 23/06/06 17:22

    ובאלפיים השנות האחרונות כל חמור חושב וחושבים עליו שהוא משיח, בקיצור אתם נשענים וסומכים על חולי נפש ששטפו ושוטפים לכם את המוח מבית שני ועד היום הזה, רחמנות עליכם, מאחל לכולכם רפואה שלמה וחזרה לשפיות מוח

    IP: 74.12.100.142דווח על תגובה זו

    • בנתיים רק אתה סובל מכל זה (ל''ת)

      רפואה שלמה, 25/06/06 13:08


      IP: 83.130.57.232 דווח על תגובה זו

      • לך תשחק עם כינים שנולדים מזיע ותולעים שנולדים (ל''ת)

        מגבינה, 26/06/06 12:01


        IP: 74.12.96.82 דווח על תגובה זו

    • ל-19

      נתן, 27/02/07 04:22

      חולה הנפש היחיד ששוטף לעצמו את המוח הוא אתה כמובן,כי רבי נחמן אמר שדווקא הצדיקים הגדולים שזכו למדרגת הענווה הגדולה באמת-יכולים לשבח את עצמם מבלי להרגיש שום גאווה ושביעות רצון מכך!אתה ואומללים ומוכי גורל שכמותך יכולים בקושי להיות עפר תחת רגלי הצדיקים! וחוץ מזה-צא ומהר מהטומאה העמוקה שבה אתה שרוי

      IP: 80.230.25.207 דווח על תגובה זו

  • 18.

    חסידי ברסלב והחב''דניקים הם קורח ועדתו ומסכנים כפי שכתוב בפרשת השבוע

    כתות מסוכנות, 23/06/06 17:03

    את מדינת ישראל ואת שלטון החוק.

    IP: 212.235.76.43דווח על תגובה זו

    • יהודים עשו מעשה מצויין שחיללו את קיברו של שך הקורח בבני ברק יישר כח (ל''ת)

      יהודי, 23/06/06 17:30


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • בטוח שאתה יהודי? (ל''ת)

        לאאאאאאאאאאאאאא, 23/06/06 18:44


        IP: 217.132.143.13 דווח על תגובה זו

    • הציונות= כת מסוכנת ששטפה לך את המח

      זה כבר מוגזם, 23/04/07 21:18

      המציאו לך מסורת של תנועת ההשכלה, בא רבינו נחמן ומציע לך תרופה.

      IP: 83.130.118.113 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ירמיה הוכיח בעבר שהוא מסלף התורה

    אבי מ., 23/06/06 17:00

    רבנים יצאו נגדו כשפסק נגד מה שמקובל בהלכה בעניני מראות דם נדה הלכות חמורים מאד ,והסתמך על עדויות ערבים נגד מה שמקובל דורות ,והוא החילוני לשעבר טוען שכולם טעו, ולא פלא שפער פיו הטמא נגד צדיקים וקדושי עליון זי''ע

    IP: 80.230.101.137דווח על תגובה זו

    • מוסכם

      שי, 18/12/07 22:00

      מעניין שהרב עובדיה והרב אלישיב נתנן הסכמתם על הספר העוסק במראות הדמים הנידון, אע''פ שרובו חולק עליהם

      IP: 84.94.63.129 דווח על תגובה זו

    • ה' ירמיהו שליט''א הי''ו

      ''משיח בן יוסף'', 12/09/08 08:48

      רבותי

      יש לכולם טעות!!!!
      זהב טהור יצוק ק''ק זכיתי והכרתי להכיר מגדולתו וידיעותיו כולם כ''קליפת השו''ם עפר ואפר
      הוא היחיד האמיץ שיצא להצלה להביא גאולה לעמו וכולכם כפויי טובה מגעילים משולחי רסןעמי הארץ עדיף שתסתמו את הפה
      והוא פתחו כי ראה עוול גדול מנשא אחרי שנים של חכמה בשתיקה

      IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

  • 16.

    נתפסים לקטנות

    שי, 23/06/06 16:58

    מי שלמד את ''תורתו של ר' נחמן'' יודע עד כמה היא מתוקה, נכונה ויפה. וכל היתר רק רצון לעשות מחלוקות - וככל שחולקים עליו יותר על הדבר רק מוכיח את גדולתו.

    IP: 88.152.0.202דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי הוא לגמרי הרב\טיפש הזה שיפתח את פיו על הענק רבי נחמן?

    עו''ד אור, 23/06/06 16:52

    רבי נחמן מברסלב הוא באמת הגדול מכולם ולמה שלא יומר את זה לכל העולם ?
    ברסלב אינה דת אלא דרך עבודת השם בניגוד להרבה חסידויות שייצרו דת משלהם.

    הרב שיק מיבנאל עושה את הדבר הכי נכון בכך שהוא משיא את הנוער בעוד הוא קטין לפני שיפגום בברית. וכך מציל אותו מכל שנות הסבל של הבחרות, וכל הניסיונות.
    וזו חכמה גדולה להשיא קטינים משום שמרחב ההתאמה של בני זוג יותר גדול ככל שהם עדיין לא גיבשו את עצמם ולכן הזוגות האלא הם יהיו הכי מאושרים שיש.

    גם אושר גם הצלחה וגם ניצלו מחטא = אין בכך שום פסול למרות שהחוק אוסר זאת. אך החוק בעצמו מתיר בנסיבות מסויימות שיובאו לפני ביהמ''ש להתיר נישואי קטינים ולדעתי אילו היו מביאים את הנסיבות האלו אין סיבה שביהמ''ש לא היה מתיר - כך שכל הסתירה לחוק של המעשה נובעת אי נקיטה בהליכים הנכונים ולא מאיסור מהותי.

    IP: 84.108.220.133דווח על תגובה זו

  • 14.

    רבינו נחמן

    אורן, 23/06/06 16:50

    רבינו נחמן חיזק , מחזק , יחזק את כל עם ישראל
    100,000 איש כל שנה בראש השנה באומן זה לא מחזק?!!

    איך רבינו אמר:''אם יהודי היה יודע כמה ה' רחמן היה שמח 70 שנה''
    תפסיקו להתכתש ותהיו שמחים...

    הקונטרס של הרב ירמיהו זה גילוי דעת שלו , זכותו , אני אישית לא מסכים איתו רבינו נחמן היה איש גדול ועובדה שהוא משפיע עלינו גם היום הרבה שנים אחרי מותו.

    ''הקב''ה אני אוהב אותך''


    IP: 83.130.202.15דווח על תגובה זו

    • התגובה שלך אהבתי אותה

      חיים מרדכי צבאח, 27/01/15 16:10

      מבין כל התגובות אתה עשית בול פגיעה במטרה בלי להיכנס למחלוקת אשרייך והלוואי שהרב המתנגד יחזור בתשובה ויבין מי זה רבי נחמן איזה צדיק גדולשלקח על עצמו תיקים גדולים בשביל כל עם ישראל

      IP: 192.116.199.98 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כתבה מגמתית ומסלפת

    יואל מן, 23/06/06 16:47

    למה לא הבאתם כלל גם את התשובות הברורות שיש לברסלב על החוברת האפיקורסית והמטונפת, גם בכתבה הקודמת , כנראה שכהן שילם לכם

    IP: 80.230.101.137דווח על תגובה זו

    • טוב יהיה אם תשתדל להביא קישור בנושא. (ל''ת)

      סינטרה, 23/06/06 18:01


      IP: 89.138.70.197 דווח על תגובה זו

  • 12.

    לא הבנתי משהו

    יוסי מיוסן, 23/06/06 16:35

    אם רבי נח נחמן מת מזמן, מי זה הזקן המוטרף על הפוסטרים של הנחמנים בתמונה?

    IP: 80.178.80.155דווח על תגובה זו

    • זה אחד שהיה פעם עם קוקו עגילים וקעקועים וחזר בתשובה (ל''ת)

      בזכות ר' נחמן ., 23/06/06 17:08


      IP: 217.132.143.13 דווח על תגובה זו

      • אל תדבר שטויות..

        תחשוב לפני, 23/04/07 21:23

        ר' ישראל דב אודעסר היה חסיד מבטן ומלידה רק שהוא גילה את האמת קודמת זמנו.ונהיה חסיד ברסלב

        IP: 83.130.118.113 דווח על תגובה זו

    • ר' ישראל אודיסר.

      סינטרה, 23/06/06 18:00

      זה על הפוסטר קרוי רבי ישראל אודיסר. לטענתו, הוא מצא פתק ישן שנכתב על ידי ר' נחמן עצמו אשר למרבה הפליאה היה מכוון אליו אישית. הפתק מכיל בין השאר את הסגולה ''נ נח נחמ נחמן מאומן'' שחסידיו שלאודיסר פועלים להפצתה.
      יש לציין שאלו הם תופעה די שולית בחסידות ברסלב.
      את סיפור חייו המלא של ר' אודיסר אפשר ליקרוא בספר ''שמע ישראל''. (מומלץ!)

      IP: 89.138.70.197 דווח על תגובה זו

    • הבהרה -אם אתה שואל ברצינות

      א.י, 23/06/06 18:03

      בתמונות- זהו רב גדול מאוד , צדיק וחסיד בשם רבי ישראל אודסר, שברך ניסית קיבל את הפתק המפורסם: ''נ..נח..''וכולי. הוא נפטר לפני כעשר שנים. זיע''א.

      IP: 89.1.210.218 דווח על תגובה זו

      • משהו בדק את הפתק הזה? (ל''ת)

        זיופים וסילופים, 27/06/06 13:57


        IP: 74.12.101.240 דווח על תגובה זו

        • בדקו אותו.

          סינטרה, 27/06/06 22:57

          הפתק עבר בדיקות פחמן שעל פי תוצאותיהן גילו אינו יותר מהתקופה שבה אודיסר מצא אותו.
          אבל זה לאו דווקא משנה. אנשים מאמינים בזה וזה עושה להם טוב.

          IP: 62.0.122.179 דווח על תגובה זו

          • שקרים, זיופים, וסילופים, לא משנה? העיקר

            שמאמינים להם?, 28/06/06 16:50

            עם טיפש ולא נבון, כי היא בערותכם וטיפשותכם לעיני העמים אשר ישמעון את כל השטויות, הזיופים, הסילופים והשקרים האלו ואמרו רק כסילים ועמי הארץ מאמינים להם.

            IP: 74.12.98.210 דווח על תגובה זו

  • 11.

    קישור לקונטרס המלא

    אלעד, 23/06/06 16:27

    http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=1927888

    IP: 89.1.203.118דווח על תגובה זו

  • 10.

    שקרים בטונות..

    הכבש האחד, 23/06/06 16:12

    ברשותי לא מעט סידורים וספרי קודש
    לפי עדות המזרח עם תוספות מאירות עיניים של רבי נחמן ו,...ה ס כ מ ו ת
    של הרב עובדיה,
    נראה לי שמישהו כאן מנסה לחרחר מריבות.

    IP: 217.132.143.13דווח על תגובה זו

  • 9.

    אבישי... איך נפלו גיבורים ???

    יהודה אזרד, 23/06/06 15:35

    הקוקו הטמא שעל שיער ראשך העבירך על דעתך להעלות על שולחן הניתוחים את אור שבעת הימים מוהר''ן זיע''א... כלך לך לרחוב הקבלן לנבור בשביבי מידע רכילותי מבית היוצר הספרדי השס''י והנח לברסלב בבטחה בטרם יעלוך גם על מוקד המאבק המזויין

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • דווקא האבישי כותב חיובי על רבי נחמן כשהוא מביע פה דיעה (ל''ת)

      לא מבין, 23/06/06 17:11


      IP: 88.155.127.221 דווח על תגובה זו

      • אסבירך בקצרצרה

        יהודה אזרד, 23/06/06 19:19

         

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • אסבירך בקצרצרה

        יהודה אזרד, 23/06/06 19:21

         בינינו אבישי הרי אתה זה שהגבת כאן לתגובתי אך אסבירך בכל זאת שהיית צריך להיות עדין יותר בניסוחיך כאשר הבעת בכתיבתך את הצד של המנוול שר''י ולהבא תיזהר שבעתיים בפרט לאחר שבערב ראש השנה האחרון שהית באומן בטיסת האחמי''ם במימונו של הפילנטרופ מר זינגר הנכבד

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • יהודה אזרד (ל''ת)

      אריה דרעי, 24/06/06 22:11


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • יהודה אזרד

      אריה דרעי, 24/06/06 22:14

      יהודה,אתה לא מתבייש לזלזל ככה במרן אור האורות שהיה לך כאב?

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • ר' אריה דרעי צודק! מתגעגעים לנוכחותך...

        מש' לוי, 25/06/06 01:45

         

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

        • ארי'ה זרעי

          ''משיח בן יוסף'', 12/09/08 08:41

          לא סובל אותו!!!!
          ''רבנות מקברת בעליה''

          IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

        • ארי'ה דרעי

          ''משיח בן יוסף'', 12/09/08 08:58

          לא סובל אותו!!! פעל מתוך איטרס ומצוקה אישית ועשה את הדבר שלא יעשה (במשרד הפנים)

          IP: 79.182.165.202 דווח על תגובה זו

  • 8.

    שמו הקודם של ירמיהו כהן הוא...

    שמחה, 23/06/06 15:30

    ..יורם אלון.

    ובכן, יורם אלון ''עיברת'' את שמו לשם ''דוסי'' - ירמיהו כהן'', והוא קיווה שהפאשקוויל שלו יהווה בשבילו ''כרטיס כניסה'' לעולם החרדי-הליטאי מה שישכיח את עברו החילוני.

    בקיצור: הוא הימר על הסוס הלא נכון.


    IP: 85.250.18.141דווח על תגובה זו

    • מאיפה הבאת את שטות הזו ?

      ד, 18/07/07 14:54

      אלאאק יורם אלון :-)
      ואאלה הצחקתני, מאיפה השטות הזו ?

      IP: 84.229.239.61 דווח על תגובה זו

  • 7.

    איזה אורך של כתבה

    מוטי גרוסמרק, 23/06/06 14:47

    מוטי גרוסמרק מרחובות

    IP: 80.230.174.97דווח על תגובה זו

  • 6.

    עצום רבי נחמן (ל''ת)

    כתבה מרתקת, 23/06/06 14:03


    IP: 88.155.127.221דווח על תגובה זו

  • 5.

    עובדי אלילים אילמים

    אבי, 23/06/06 13:33

    גם ברסלב וגם חב''ד, שניהם אוכלים זבחי מתים. לא יותר טובים מהנצרות.

    IP: 212.143.136.39דווח על תגובה זו

    • היהדות החריד כולה היא עיוות של היהדות המקורית

      צחי, 23/06/06 15:11

      לא רק חב''ד וברסלב, הליטאים מנסים נעבעך לשחזר את גאוניהם שחיו פעם, ללא הצלחה ממשית, שאר החסידויות מקדשות אדמורים שאין ביניהם לקדושה מאומה, וכן הלאה, כולכם אידיוטים שמשחקים אותה ב''נדמה לי''. מסכנים.

      IP: 89.0.192.41 דווח על תגובה זו

      • בגלל שנאת חנם חרב בית המקדש ויבנה בזכות (ל''ת)

        אהבת חנם!, 23/06/06 17:58


        IP: 217.132.143.13 דווח על תגובה זו

        • אין לכם מושג מה זה לאהוב

          אהבת חינם, 25/06/06 05:51

          רחוקה מכם כרחוק השמש מהארץ!
          אהבת חינם משמע לאהוב את אילו שדעתם שונה משלכם, אבל אתם שונאים ולא אוהבים את אילו שדעתם שונה משלכם ושמים סטיגמה לכל אחד שלא מסכים לדעותיכם מאז בית שני ועד היום הזה, לכן אהבת חינם זה רק פיתגם חסר משמעות אצל כל החרדים ושינאתכם לחינם עדיין בתוקף ולכן גם לא תזכו לראות בבינין הבית!

          IP: 74.12.105.151 דווח על תגובה זו

    • מה אתה חושב שאתה יודע????

      משה, 23/06/06 18:17

      מה אתה יודע על חב''ד וברסלב???

      כלום!

      אם היית יודע משהו מעבר לכתבות בעיתונים (אפילו אם הן של אבישי בן חיים) ומהיכרות שיטחית של כמה תמהונים, לא היית מדבר ככה.

      גם אני לפני שנכנסתי לישיבה חשבתי שהחבדניקים התבלבלו בין הרבי לבין ישו (ח''ו), ושבליקוטי מוהר''ן(הספר הכי חשוב של ברסלב לבורים שבינינו) כתוב שמצווה לעשן גראס ולרקוד בצמתים (גם ח''ו).

      אז זהו, שלא! קודם כל, לא כ ל החבדניקים מאמינים שהרבי נחטף ע''י חייזרים ושהוא חי היום ביקום מקביל ושולח לנו רמזים סמויים ע''י אגרות הקודש, חב''ד זאת ראשית כל השיטה החסידית הכי לוגית ורציונאלית שיש, העומק האינטלקטואלי שלה הוא פשוט בלתי נתפס, צריך ללמוד כדי להאמין.
      כל הסיפור עם הרבי שייך רק לחלק מחב''ד, ולא מדובר בחלק שבו נמצא העומק האינטלקטואלי הבלתי נתפס.

      ור' נחמן בכלל הוא פילוסוף מהפכני שהקדים את זמנו במאתיים שנה, הוא חוזה בספריו את עליית ונפילת התפיסה הראציונלית, וגם מציג תפיסה משלו, תפיסה שמתאימה לעידן הפוסט מודרני שבגללה כיום התורה שלו כ''כ פופולארית.

      IP: 89.138.43.199 דווח על תגובה זו

  • 4.

    רבי נחמן היה מהפכן , שהזכיר לכולם מה היהדות אמורה להיות !

    יוסף כהן, 23/06/06 12:35

    אני רוצה לראות את אותו רב שכתב את הספר , נותן לאנשים תוכן רוחני ויהודי כפי שעשה ועושה רבי נחמן עד היום.

    על הרמח''ל חלקו באותה מידה , ואולי אפילו יותר. גם הוא חיבר מחזות ושירים ולא עסק בהלכות כלל !
    (לתשומת ליבו של הרב עובדיה).

    ואיזה הלכות יש לנו מהאר''י , איזה פלפולים בגמרא ופוסקים ? האם גם לתורתו של האר''י הוא קורא ''הגיגים'' ?

    הרמח''ל גם לגלג על אותם המתקראים ''גדולי דור'' שעוסקים כל ימיהם בקש ותבן ולא בנתינת תוכן רוחני אמיתי לאנשים. ואין הבדל בינו לבין רבי נחמן בעניין הזה.
    (והכל מתועד באיגרותיו).

    אני לא ברסלבר , אבל בלי רבי נחמן היום הייתי אבוד חס ושלום.

    רבי נחמן הוא זה שמחזיק אותי בספריו ומעודד אותי תמיד למצוא את הטוב בכל דבר ובכל מצב. בתורתו הוא מחזק ברכיים רפות ומאמץ את כל הכושלים.
    גם לאנשים שנפלו הוא נותן תקווה.

    הוא מלמד אותנו שהקב''ה קרוב אלינו תמיד , בדיוק כפי שכתוב בתורה. וכל מה שצריך לעשות זה רק לפתוח את הפה ולדבר.

    בעיני הרמח''ל ורבי נחמן הם הגדולים מכולם

    טוב יעשה אותו ''רב'' שחיבר את החוברת הזו , אם ישתוק ולא יטיל מום בקודשים.

    עליו נאמר ''אל תיתן את פיך לחטיא את בשרך''.

    כל הברבורים שלו אינם שווים את התוצאות בשטח. רבי נחמן מעודד ומחזק אנשים עד היום , ואילו אותו תאב פירסום שכתב את החוברת מהחושך בא ואל החושך ילך ובחושך שמו יכוסה.

    ואור צדיקים ישמח.


    IP: 89.1.182.203דווח על תגובה זו

    • לעתיד לבא כולם יקראו חסידי ברסלב (ל''ת)

      צדפ, 27/06/06 10:43


      IP: 212.179.61.97 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יתמו חטאים מן הארץ (ל''ת)

    אiר הבiקר, 23/06/06 12:30


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך (ל''ת)

      מיין, 25/06/06 23:44


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 2.

    תנאי הקבלה לנחנחים הוא שריטות,חריטות ותעלות

    ד''ר שפירא עמי, 23/06/06 12:01

    אם מישהו רוצה להתקבל לכת הברסלבית הוא מחויב לעבור איבחון פסכיאטרי ואם הדיאגנוזה היא שאין לו הפרעות אישיות קשות ומגוונות המלוות בשימוש בסמים הוא נדחה על הסף.

    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

    • תרגע יא צנף צ'ונג! (ל''ת)

      ערן, 23/06/06 16:14


      IP: 89.138.110.231 דווח על תגובה זו

    • תנאי הקבלה לבוהמה הבהמית בשינקין

      הכבש האחד, 23/06/06 17:16

      אם אין לך מינימום 3 עגילים על כל אוזן, ועוד אחד באף, קעקוע לתפארת,
      עשבי קנבוס ,אקסטזי, וכל משפט שלישי שלך מסתיים ב''כאילו'' ''וכזה''
      אינך משתתף במסיבות לחילופי זוגות, אתה מסומן כמחוק בעולם הבהמות, שכחתי כמובן אחיזה בדיעה פוליטית שמאלנית וכמה שיותר קיצונית ונועזת, כך אתה יותר IN .


      IP: 217.132.143.13 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אין לפחד כל עוד יש מתנגדים!!

    י יו יוס יוסי, 23/06/06 10:02

    המתנגדים ישגיחו מהתפרצויות משיחיות ואכסטזות חסידיות .
    ופנטזיות נבובות..

    האמת; שהסבא מישפולי בין דורו של
    מייסד ברסלב, לחם בר' נחמן ואין חדש תחת השמש



    IP: 88.154.232.191דווח על תגובה זו