• 10.

    עד לפני

    פקק תנועה, 21/06/06 12:01

    מיספר שנים טענו שהרכבת היא אמצעי התחבורה הזול הבטוח והנוח ביותר לנסיעה וביגללך מחסור חמור בנוסעים כימעט בוטלה הרכבת בישראל . ועכשיו לאור ההפקרות המחודשת ומיתמשכת אי אפשר להחזיר עטרת ליושנה ץ.ביגלל שליהודים יש נטיה להרוס את כל הדברים הטובים שהם בונים במו ידיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בטיחות?

    אבי, 21/06/06 08:28

    הבעיה האמיתית היא הצפצוף וחוסר היראה מפני החוק. כל תאונות הרכבת נגרמו מאי ציות נהגים להוראות החוק. ומה עושים? מעמידים תצפיתנים. הצחקתם אותי.

    הגב לתגובה זו

    • תפיסתך המציאות

      יהושוע, 21/06/06 13:02

      הינה צרה,
      הרכבת אמורה להתאים עצמה לנתונים, כולל צורת הנהיגה של הנהגים

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יאללה, כולפ!! לתבוע את רכבת ישראל במיליארדי שקלים!!

    ביטחוניסט, 21/06/06 02:06

    נרושש אותם!! שידעו שאר בתי העסק בישראל, שדברים כאלו לא יעברו אל סדר היום!!

    הגב לתגובה זו

    • יש כאן המוני אזרחים

      יהושוע, 21/06/06 02:57

      היכולים לתבוע המדינה/הרשויות , על מות יקירהם ,ילדים וזקנים , שנשלחו למלכודות מוות / מעברי חצייה, בלי שדאגו שאותם מקומות יהיו ברורים ונראים לנהגים, שגם קיבלו התראה נאותה על מציאותם.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    גישה, נוהלים, תכניקות,נורמות

    ניגעלי, 21/06/06 00:15

    שאינם מאתרים בעיות,
    במקרה הטוב- ההרוגים מצביעים על כשלים.
    מי יודע , ברגעים אילו, כמה סיכונים מיותרים קיימים לאנשים החיים בארץ הזאת.
    יאללה, אולי תתחילו כבר לצבוע מעברי חצייה,לפני שכמה מיותרים ימרחו שם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה עם הוטרינר המסכן???

    מישהי, 20/06/06 22:25

    האם הוא שוחרר ממעצר בית?
    למה לא מעדכנים? זה מעניין...

    הגב לתגובה זו

    • רצו להאשים את הש.ג. (ל''ת)

      מוטי חיפה, 20/06/06 22:55

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    גם שר התחבורה הזה יזניח את נושאי הבטיחות בקדנציה שלו (ל''ת)

    לא מתאים, 20/06/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האם זוהי התוצאה של מינויים פוליטים ולא מקצועים ? (ל''ת)

    מבט נוסף, 20/06/06 21:55

    הגב לתגובה זו

    • התשובה היא כן.

      הארץ מתפ, 21/06/06 16:13

      מספיק שתהיה קרוב של פקיד בוועדת הכספים של הכנסת כדי שתזכה בג'וב עתיר הכנסה ברכבת ישראל ללא שום קשר עם כישוריך. יש לי במקרה אינפורמציה ממקור ראשון.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ודאי שהבטיחות תדחק בישראל

    יקי, 20/06/06 21:44

    הדבר החשוב ביותר בישראל של היום זה הכסף . כל דבר זה נגזרת של כסף - בטיחות , בריאות , חינוך ועוד .
    אז מה רוצים מאנשים שמיישמים את הגישה הרווחת בחברה ? שינהגו אחרת ?
    בחברה שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה כל הדברים הר''מ נמצאים במקומות הראשונים ומנכ''ל הרכבת היה מקבל מזמן מכתב פיטורין . ( בחברות יותר הגונות הוא היה מתפטר )
    גם אם יפטרו אותו לא יעברו ימים רבים והוא ישודרג שהרי הוא פועל לפי השיטה - לגרום לרווח מכסימאלי לחברה ושכל השאר ילכו לע...ל .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שפת הגוף של המנכ''ל מצביעה על שקר

    מוטי חיפה, 20/06/06 21:34

    ממתי תפקיד הצופה/פקח הוא לרשום מכוניות ''שעוברות באדום?'' תפקיד הפקח הוא להתריע על מסילה חסומה ולהודיע בקשר ישיר לנהג הקטר/מוקד הרכבת ע''כ, אבל כאשר מביאים לעבודה עובדים ב''דיוור משפחתי'' כך ניראת החברה, בקיצור מגייסים על סמך קשרים ולא כישורים(בדקו דו''ח מבקר המדינה) והרוב ראו במדיה את כתבת התחקיר, לדעתי זה עיניין של ימים שהמנכ''ל עף מהרכבת.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מינויים פוליטיים = אסון = הרג חפים מפשע (ל''ת)

    סמי, 20/06/06 21:16

    הגב לתגובה זו