• 77.

    תכניסו את הילדים הביתה!! (ל''ת)

    tupacamaru, 21/06/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    התגובה

    פקק תנועה, 21/06/06 11:10

    של הגולש מספר 21. משקפת את מה שכול הפלשטנאים רוצים .וחושבים שיקרא .כל זה תלוי בנו האים נותר להם .ונחזור לגבולות 67 ומישם לים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    Children killers enough with the shit (ל''ת)

    homeless, 21/06/06 06:11

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ממש לא מזיז לי-בטח החביאו אותם שם! (ל''ת)

    Zach, 21/06/06 02:33

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הרבה יותר לוגי ועם חזון

    Avi Ecuador, 21/06/06 02:11

    להסביר על סדום-פלסטין-עמלק וארכיאולוגיה עם או בלי פרובוקציה לרשעים.
    ההסבר הוא פעם אחת והעתיד הוא לדורות...
    בכל מקרה זה יבוא, השאלה אם ישראל תשרוד או תעלם אבל מישהו יצטרך להעלם או לעשות לו טרנספר ולערבים יש ולפלסטינים יש לאיפה ואפילו לעזאזל אם יתמידו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לתשומת לב השמאלנים

    ישראל, 21/06/06 01:38

    התחברתם עם ימני הפכפך ששינה את עורו ואימץ חלקית את שיטתכם רק כדי להציל את עורו ממלתעות שיני החוק... עזרתם לו לנתק ולנשל יהודים מאדמתם בצורה חד-צדדית ביותר. עכשיו התוצאות!
    כמו שידע כל בר-שכל ישר שתעמולת השמאל לא סימאה את עיניו, שההתנתקות רק תעמיק את ההתדרדרות הביטחונית ותדרבן את אירגוני הטרור - אכן זה בדיוק מה שקורה. רה''מ אולמרט המושחת וחביריו לממשלה המושחתים עומדים אובדי עצות וחסרי אונים למול המציאות החדשה שטופחת על פניהם. הם בלחץ עצום למצוא פיתרון למצב שאליו הם ''הכניסו'' אותנו. הם יכולים, מצד אחד, להודות בכישלונם ולנסות לתקן ע''י חזרה למצב שבו היינו לפני ההתנתקות האומללה. אבל אנשים מושחתים אף פעם לא יודו בכשליהם... אז כתחליף, הם מנסים להראות לנו שהם יכולים להשתלט על המצב ע''י פעולות צבאיות שאנו רואים בשבועות האחרונים. החלטות על מבצעים כאלה נעשים תחת לחץ מדיני/פוליטי אדיר וכשבראש מערכת הביטחון עומד אחד עם כישורים נחותים בכלל, ועם ידע ונסיון צבאי שוה אפס.
    התוצאות...
    הרג מיותר של ילדים פלשתינים. אין שום הפוגה בירי תלול המסלול על אזרחי ישראל. התחמשות מואצת של הטרוריסטים. האיום האסטרטגי מהטרור בעזה גובר מיום ליום.
    שמאלנים זה מה שרציתם?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יהודים מטומטמים..הילדים האלה מגיעים לבית החולים ויוצאים מהדלת השניה

    במאי, 21/06/06 01:35

    זה מה שהם קוראים פוליווד (על משקל הוליווד) הכל מבויים..הכל מתוכנן.
    כל מהלומה של צהל...מביאה במאים,ניצבים....מצלמות...וסרט שלם
    אף ילד לא נהרג..הכל קטשופ וניצבים,זאת מלחמה פסיכולוגית...והם מצליחים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    וואלה? אתם רוצים רשימה חלקית ונמצב הפטולוגי של ילדינו המפוצצים גם?

    yo, 21/06/06 00:24

    מה הבלאגן הזה? תחרות הזוועה? הרי לא איכפת להם !רק אנחנו בוכים. לא הבנתם עוד? כי איך אנשים שמסוגלים לעשות את מה שהם עושים יכולים להביע רגשות??או להרגיש בכלל? סתם שטויות\
    ''בשר חמורים בשרם, זרמת סוסים זרמתם'' _גמרא

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מעניין את התחת העירקי והשעיר שלי (ל''ת)

    בגדדי, 21/06/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    נו, אז מה?

    ארז, 20/06/06 23:49

    טיפה בים.
    אם יהיו לאוייב 300 הרוגים ביום, אז הם יבינו את חוסר התוחלת שבטרור.
    אבל כל עוד אנו נסוגים ומתנצלים ומתרפסים, הרי שהטרור עובד, ובגדול - ואת מה שעובד לא מפסיקים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    העיסוק בלוויות עושה להם טוב!לא להרפות זו טרפיה (ל''ת)

    איסלמופשיזם כאן, 20/06/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מעניין את הסבתא שלי אם כמה אזרחי האוייב הפלשתינאי נהרגו,בעת חיסול

    דרור, 20/06/06 23:47

    של רוצחים פלשתינאים, שהאזרחים נותנים להם מחסה.
    יש לומר זאת בפה מלא,בלי הצטדקויות והתפתלויות !!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מסכנים שלי. הרחמים גואים.. חי חי חי.. רק דבר אחד מעצבן אותי.

    עומרי, 20/06/06 23:42

    שהפלשתינים טוענים ש''ישראל עושה פשעים כאשר יש נסיונות הרגעה''.
    לעזאזל, איזה נסיונות הרגעה? כל היום קסאמים על שדרות?

    מערכת ''שחר אדום'' לא מרגישה רגיעה יותר מדי. מה תגידו על זה?

    אמיר פרץ - המשך בדרכך.
    במלחמה כמו במלחמה - אין מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צה''ל יפה. אבל עדייף לעשות סיכול המוני.

    ברנדון, 20/06/06 23:34

    למנוע בזבוז של כסף. ולחסל הרבה מחבלים במכה

    הגב לתגובה זו

    • צודק אח שלי! (ל''ת)

      עם ישראל לנצח!, 21/06/06 00:07

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    זבש''ם (ל''ת)

    זבש''ם, 20/06/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עם כל הצער על 3 הילדים ,הם על כל מקרה היו גומרים בתור שאהידים ! (ל''ת)

    אז עשו להם, 20/06/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מעניין לי את ה...

    אודי, 20/06/06 23:23

    שימותו, למה זה אמור להיות ענייננו.
    זה שאצלנו לא נהרגים כל יום עשרות זה רק בגלל הצבא והשב''כ. ובגלל העווארים שיורים את הקסאמים.

    הגב לתגובה זו

    • צריך לחקור..

      יופי, 21/06/06 01:55

      איך הם כל כך גרועים בכיוון הקסאמים??

      ממש מתחיל להיות מעורר רחמים...

      3000 קסאמים רק הרוג אחד ועוד מהתקף לב???

      אני חושב שבתור מדינה נאורה אנחנו צריכים לשלוח להם מדריכות חי''ר שיסבירו להם על זט''ר (זיהוי טווח רחוק) שיהיה פייר במלחמה.

      מה לא ככה?

      הגב לתגובה זו

      • אתה ממש צודק - ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת מיקוד הקאסמים

        מדריך, 21/06/06 06:16

        רובים נתנו להם
        שטחים נתנו להם
        נגמש''ים נתנו להם

        זה פשוט מחדל שלא תדרכנו אותם להשתמש ברקטות
        לאור הרברוזאר שהפגינה ישראל בתערוכת הנשק בצרפת, אני קוראת לפרץ לצייד את יורים הקאסמים הפוזלים בכוונות טלסקופיות בפיתוח ישראל.
        ואם אפשר אז גם F16 - גם כך קירקעו אותם מלטוס , אז לפחות שיועילו למישהו
        וכמובן שכחתי - זה הזמן לחזור לקווי 67 ולהחזיר את כל הפליטים הביתה

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    לקבל את המחבלים הפצועים לשיקום בארץ! (ל''ת)

    ולהתנצל בפניהם, 20/06/06 23:16

    הגב לתגובה זו

    • שנייה ...אפשר גם אולי לפתוח קו טלפוני לתרומות (ל''ת)

      למען השאהיד, 20/06/06 23:28

      הגב לתגובה זו

    • לטיפול המג''ב ! שיפוצצו להם את השיניים ויציבו אותם בנקודה שבה צהל עו

      ברנדון, 20/06/06 23:32

      עומד לבצא את הסיכול הבאה !

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הם גם קורבנות ה''התנתקות'' המגוחכת בהיסטוריה.

    עמרי ויסגלס, 20/06/06 23:13

    ושל היהירות והשחצנות של ישראלים, שמתנתקים מהמציאות כמו הרכבת מהפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להמחבלים שמתחבאים בכוונה בין ילדים זה לא נוגע אז למה שאנחנו כן? (ל''ת)

    אבנר, 20/06/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    you muslims

    haim, 20/06/06 23:05

    have one wepoen suicide bombing........thats all you are good for............but when we start killing all the ones who send them..........it will stop .if we kill the sons of the senders it will be better yet.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להרוג בהם עוד!!!

    א. שיקלגרובר, 20/06/06 22:52

    המטרה של הפלסטינים היא למגר את האומה היהודית. הם התחילו במלחמה, והמלחמה תהיה סופם! כל הכבוד לשר הביטחון, זו רק ההתחלה!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חשוב להמשיך--ככה מנצחים טרור ...

    אריק, 20/06/06 22:52

    הופכים אותו ללא כדאי לצד השני;
    משנים את מאזן הכוחות ואת כללי המשחק;

    כדאי להצהיר על כך כמדיניות ולהפסיק להתנצל;

    חובת הממשלה לעשות הכל!!! כדי להגן על חיי אזרחיה;

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לשפוך כמה שיותר דם

    יהודי גאה, 20/06/06 22:50

    רק ככה הם ילמדו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני מייחל ל-300. כולם אויבינו! (ל''ת)

    יקנעמי, 20/06/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דעתי...

    Rasputin, 20/06/06 22:40

    קבלו את התנצלותי במידה ואומר משהו לא במקום, אני לא מתעניין בפוליטיקה אבל דבר אחד כן ניתן לראות: הפלשתינאים סתם תופסים גל. זה לא מוזר שפתאום כל יום שני וחמישי 20 ילדים מתים מהתקפה? אני אומר- אם הם מתו בד''כ הייתה סיבה טובה לכך. זו מלחמה, מה לעשות. שלום? אף אחד לא ישכח מה שהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    להפיק להתנצל,חלאס

    גוּחא, 20/06/06 22:39

    הילדים האלו חייבים את מותם לפעילי הטרור שמשתמשים בהם כמגן אנושי.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    להפסיק להתנצל

    אפרת, 20/06/06 22:19

    לדעתי, יש להפסיק כל התנצלות ומיד.שיבינו שאין לנן ברירה אלא לנסות לחסל אצלם את ראש הנחש,ועד שלא תושג המטרה,הם יסבלו בדיוק כמונו,גם אם זה כרוך בהרג חפים מפשע,שהרי גם אצלינו נרצחים חפים מפשע בפיגועים וגם בקסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    במלחמה כמו במלחמה.

    יעלי, 20/06/06 22:17

    ככה זה במלחמות.מי שהתחיל בסיפור הזה,אלו הם הפלשתינאים.אילו לא היו יורים קסאמים,לא היה צורך להתגונן,ולא היו נהרגים להם ילדים.זה נורא ואיום,אין ספק,אבל מה לעשות,שיצא שם העם וידרוש להפסיק את ירי הקסאמים לפה.אפילו אבו מאזן אמר היום שהם אשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לטוני 27

    Avi Ecuador, 20/06/06 22:13

    חבל שאת הילדים שלהם שיכלו להיות בני אדם הם כל כך משתדלים ומצליחים להפוך לחיות אדם בהמשך.
    זה עניין של דור ומשה רבנו הבין או הסבירו לו שדור עבדים לא יוכל ללא חינוך להיות דור בן חורין ודור חיות להבדיל לא יוכל להיות דור בני אדם, בשני המקרים להבדיל צריך לפחות דור לחינוך דור חדש.
    גם אצלנו דור עגל הזהב שהשריש את האידיוטיות כתורה צריך להתחלף.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה אמור לעניין אותנו? אותי זה ממש לא מעניין!

    כן ירבו!, 20/06/06 22:09

    אותי מעניינות בנות אולפנת מעלה-לבונה, או הילדים מכפר דרום, שלא די שדחלאן, חבר ההנהגה הישראלית, קטע להם את הרגלים, מטפחיו גירשו אותם מביתם.
    לא נשכח ולא נסלח!
    לא נשכח ולא נסלח לחלאת רצועת עזה ולבג''צ על רצח טלי חתואל וילדיה. ואנו מתכוונים לזה, לעולם לא נסלח על שפך דמם של כל הילדים, התינוקות, העוברים במעי אמותיהם על אמותיהם, שתהליך ה''שלום'' של פרס והערבים שפכו.
    ימח שמם של כל השותפים ל''שלום'' ולכבילת ידינו במלחמתנו על עצם קיומנו נגד יצורי טינופת של מציאותם כאן מטרתה אחת - להשמיד אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    victims of peace (ל''ת)

    rabin/peres, 20/06/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה בגלל שהם מכניסים לרכב הרבה נוסעים בלי ביטוח (ל''ת)

    עמרם, 20/06/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    את זה בדיוק הבטיח פרץ אתמול בערב (ל''ת)

    גבר גבר חדש, 20/06/06 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מצטערים, אבל מוכרחים להמשיך ואף להגביר את החיסולים ואת התקיפות בעזה

    וגם ביו''ש!, 20/06/06 22:02

    אסור לוותר להם!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הנאצים האלה משלחים מאות טילים לנגב, לפני כן שיגרו אלפים לגוש קטיף

    תרמיל ומקל, 20/06/06 22:01

    בחמלת ה' עלינו, לא נפגעו ילדים לאחרונה, אז הם, הנאצים, בסדר.
    שולחים אליהם טיל אחד או שנים, שב''ה עושה את מה שהוא אמור לעשות, והם פוצחים ביללה. ימח שמם! למה לא מרססים אותם והופכים את חבל עזה לאדמה חרוכה, כדי שאפשר יהיה לישב אותה בבני אדם, ביהודים? לרוצחים הערבים אין מקום בארץ ישראל! זו ארץ השלום!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    די ליבב. סה''כ טיל שפיל. מה הם קופצים? נמאס מהבכי והנהי.

    פגז שמגז, 20/06/06 21:57

     

    הגב לתגובה זו

    • טוב שמוב מאד! (ל''ת)

      ישר כח!, 20/06/06 22:46

      הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה (ל''ת)

      יוסי, 20/06/06 22:55

      הגב לתגובה זו

    • מי צוחיייק עלי ? אני לווווזר ? (ל''ת)

      שמעון לוזר, 20/06/06 23:52

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ממילא הם היו מתאבדים בגיל 20 אז עזרנו להם מה קרה???

    צבי, 20/06/06 21:57

    צריך לחסל את המחבלים הפוטנציאליים בעודם קטנים!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כן ירבו! לחסל את כול המחבלים, תומכיהם וגם את המחבלים הפוטנציאלים!!

    רפי, 20/06/06 21:55

    אך תשכחו שמגיל אפס מלמדים אותם לשנוא אותנו, שנאת מווות !!!
    אמן שימותו כולם !

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ממתי מתייחסים ל''מקורות פלשתינים''

    דובר צהל, 20/06/06 21:44

    כאילו דברו אמת ? הם כל הזמם מביימים תקריות עם ילדים כי זה מבאיש את שמנו בעולם ומערער את בטחוננו. הורים - שמרו על ילדיכם גם אם אתם ערבים. עם כל הצער אין זה מתפקידנו לשמור עליהם עבורכם. אנחנו בהפגזות מנסים לשמור על שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    האם יתכן, שהמחבלים החזיקו את הילדים ברכב כ''מגן אנושי'' וכדי להרויח..

    ''מגן אנושי'', 20/06/06 21:40

    מהדיווח התיקשורתי?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אבא של מוחמד א- דורה הסתתר מאחורי ילדו

    אבא של מוחמד, 20/06/06 21:38

    אז מה רוצים מן היהוד ?

    הגב לתגובה זו

    • תבייש לך, הרגתם ילד וחגגתם. (ל''ת)

      A, 20/06/06 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מצויין!ואני גם אגיד לכם למה..

    מה לא ככה?, 20/06/06 21:34

    מכיוון שהילדים גודלים לחינוך שנאת היהודים והשמדתם..אנחנו הרגנו מבעוד מועד עוד 3 מחבלים לפחות.
    תתארו לכם שהם מתחתנים ומביאים ילדים..
    קיצר..צה''ל,שיחקתם אותה הפעם

    הגב לתגובה זו

    • דרך אגב זו יכולה להיות דעתם גם להרוג בני יהודים. (ל''ת)

      A, 20/06/06 22:20

      הגב לתגובה זו

      • למה דרך אגב? רוב פלשתינים תומכים בפיגועים נגד יהודים ובחרו חמאס (ל''ת)

        אריה, 20/06/06 22:46

        הגב לתגובה זו

    • צודק!!! (ל''ת)

      מאוד!, 21/06/06 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא מספיק

    משה, 20/06/06 21:29

    א.להרוג מחבלים לא משנה אם הם ליד אזרחים או לא

    המחבלים צריכים להבין שאם הם ליד ילדים הילדים יהרגו

    והאזרחים צריכים להוקיא את המחבלים מתוכם

    ב.זה לא מספיק צריך לחסל את הניאה מיד שכל אחד שנותן פקודה לירות ידע שהוא יעד לחיסול

    הגב לתגובה זו

    • ם גם ירצו עכשיו להרוג את הבן ז*** שלך. (ל''ת)

      A, 20/06/06 22:22

      הגב לתגובה זו

      • הם רוצים גם כך - והם גם הורגים (ל''ת)

        משה, 21/06/06 06:18

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    אצל פלסטינאים יש נשק תקשורתי-מגן חי על ידי

    באחמד, 20/06/06 21:27

    אזרחים שכולם לא תמימים חוץ מילדים בן 4-6 שלא יודעים שלוקחים אותם למות ,קנאים שעוזרים למחבלים ודין שלהם'' מות יומת'' גם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעט.. מעט מדי

    אלי, 20/06/06 21:27

    חמורים מבינים רק את שפת המקל.. אבל לא כשמלטפים אותם עם המקל. האומה הערבית הוכיחה שוב ושוב שהיא מבינה רק את שפת הכח.אני מקווה שימותו שם אלף או אלפיים ואני ממש לא מתנגד ליותר.... ואז.. אז תראו שיהיה כאן קצת שקט.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להיות פסיכולוג גדול, כדי להבין את מה שאתה מבין,

      עם גדול שהפך, 20/06/06 22:11

      הבעיה היא שמח העם הזה נשטף בטירוף, בדחף בלתי ניתן לריסון להתאבד ובמחיקת כל ניצוץ של מוסר מנשמתו.
      הוא מרחם על הנאצים ומקריב את היהודים.

      הגב לתגובה זו

    • הם גם הבינו שרק כוח תזעז את האדמה תחתך. (ל''ת)

      A, 20/06/06 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    האם רק לי הסיפור הזה נראה מוזר?...כנסו, בבקשה.

    איש שמאל שהתפכח, 20/06/06 21:26

    בזמן האחרון, כל פעם שפוגעים ברכב מחבלים, נפגעים ילדים...אילו זו היתה מקריות פשוטה, נניח - אנשים שהולכים ליד הרכב, היו נפגעים אזרחים מכל הגילים.
    האם יתכן, שהמחבלים בידעם את רחמנותנו, ובמיוחד נכמרים רחמינו על ילדים קטנים...
    האם יתכן, שהמחבלים החזיקו את הילדים ברכב כ''מגן אנושי'' וכדי להרויח מהדיווח התיקשורתי?
    כאיש שמאל קשה לי להניח שהם יירדו לשפלות כזאת...
    כאדם חושב, ברור לי שהם בהחלט מסוגלים לכך...

    הגב לתגובה זו

    • אתה אכן אדם חושב. מאד. ככתומה בוהקת +מח קרימינלי לא חשבתי על זה.

      אימצתי הרעיון, 20/06/06 22:11

       

      הגב לתגובה זו

    • דעתי היא.........

      A, 20/06/06 22:27

      שבעזה חיים אחד מעל השני מכיוון שאדמתם נשדדה מהם, תזרוק אבן תפגע בעשרה מהם. קשה לך להבין, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יוחזר החיסול ה מ מ ו ק ד ! (ל''ת)

    יוני, 20/06/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איזה יופי של חיל אוויר. אין לי מילים (ל''ת)

    בועז בועז, 20/06/06 21:10

    הגב לתגובה זו

    • חבל שפעם לא הצליחו להרוג יעדי תקיפה, טוב, יש פעם הבאה (ל''ת)

      גבי, 20/06/06 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הלוואי שלערבים היה אכפת מהילדים שלהם כמו שלנו אכפת מהילדים שלהם

    דן, 20/06/06 21:09

    אולי אז היה שלום

    הגב לתגובה זו

    • בטח שאכפת להם מהילדים שלהם

      אלכס, 20/06/06 21:39

      זוכר אימהות פלשתיניות מחלקות סוכריות בשימחה שילדים שלהם עשו פיגועי התאבדות.
      לעם ששולח ילדים שלו להתאבד אכפת שיפגעו כמה שיותר ילדים שלו על מנת לקבל רווח תעמולתי.

      הגב לתגובה זו

      • אולי מכיוון שהילדים שלהם הם חיילי החירות....

        A, 20/06/06 22:32

        החירות שנגנבה מהם ורק עם המתאבדים האלה, העולם כולו הכיר בזכותם לחיות בשקט על אדמתם, כולל ישראל שנסוגה מעזה וחלק מהגדה, בדיוק באותה צורה איך שנסוגה מדרום לבנון...............

        הגב לתגובה זו

        • מעניין אם אתה מאמין לשקרים שלך?

          אלכס, 20/06/06 23:32

          איזה חירות נגנבה מהם? אי אפשר לגנוב מה שלא קיים.
          בכגלל לדבר על חירות בדיקטטורות ערביות זה מגוחך.

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבל, פשוט חבל על מותם של ילדים קטנים

    טוני, 20/06/06 21:09

    בין אם הם פלשתינים, בין אם הם יהודים. ילדים קטנים לא צריכים למצוא את מותם במלחמה

    הגב לתגובה זו

    • איך אמרתה זה מלחמה לא!! (ל''ת)

      יוסף, 20/06/06 21:27

      הגב לתגובה זו

      • נכון גיבור שכמותך..........

        A, 20/06/06 22:37

        מלחמה, צה''ל נגד אזרחים עם אבנים וכמה קסאמים. אבל מעניין, מאז 1987 צה''ל מנסה את הכל, הרג, הרס, הכל ועוד לא הצליח להשתלט על השטח, מעניין, לא????

        הגב לתגובה זו

        • מתחנחן עלוב! כמה קאסמים עלובים??? נפל לך פעם קאסם על הבית שאתה מדבר

          ABC, 21/06/06 06:25

          כדי לכתוב כאלה דברים צריך להיות חתיכת אפס, עיוור או שניהם ביחד.
          אני מציעה לך לקפוץ לשדרות - שכידוע לך אינה איזו התנחלות מבודדת, לחוות בעצמך את הקאסמים הקטנים שנופלים פה כל יום. אולי כשיפול כזה אחד בתל-אביב אז מטומטים כמוך יבינו שלא מדובר בסוכריות שנופלות מהשמיים אלא במלחמה. אין שום מדינה שפוייה שנותנת לאזרחיה לחטוף טילים ולא מגיבה
          ביזיון, אם נמשיך ככה, הסוף למדינה הזו ממשמש ובא

          הגב לתגובה זו

    • גם היטלר היה ילד חמוד (ל''ת)

      yo, 21/06/06 00:26

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    די כבר עם ההתלהמות הזו בתגובות

    אורי, 20/06/06 21:08

    לא יכול להיות שהפכנו להיות עם שמקדש את המוות של כולם - גם של ילדים, כל עוד הם פלשתינים. במה אנחנו נבדלים מהאויב?

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל שאם היה בידם אתה וכל היהודים לא היו קימים

      Avi Ecuador, 20/06/06 21:20

      ולא היתה ''בעיה'' אתנית של יהודים.
      ההבדל שמדובר בסדום-פלסטין-עמלק שתמיד ימצאו את הסיבה בלהרוג בך ולזנב בחלשים, ההבדל שהם מבינים את השיטה שלהם בלנצח.
      הבנת?
      ולך תלמד מה השיטה עם עמלק ורשעים.

      הגב לתגובה זו

    • רגע, אנשי מצפון שלנו אומרים שאויבינו הם לוחמי חופש ואנחנו הרעים

      מה אומר הגיון, 20/06/06 21:27

      אני גם רוצה לזכות במילה טובה מאורי אבנרי ודנה אולמרט.
      אם אבנרי מגן על חמאס זה אומר שחמאס הוא טוב ואני גם רוצה להיות דומה לחמאס.

      הגב לתגובה זו

    • זה ממש לא אנחנו . אבל צריך לדבר עם כל אחד בשפתו. (ל''ת)

      אלי, 20/06/06 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרי הם מסתתרים בן ילדים

    Avi Ecuador, 20/06/06 21:08

    הרי זה עוזר להם בתעמולה והם מחפשים זאת, הרי הם מסבירים שהם שאהידים והולכים למקום יותר טוב בגן עדן, אז מה בדיוק הבעיה ועל מה מתלוננים הערבים שאבין?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי שמסתתר מאחורי ילדים כפחדן אל יתפלא אם ילדיו נהרגים. (ל''ת)

    המטיף, 20/06/06 21:04

    הגב לתגובה זו

    • אתה מסתתר אחורי צבא שאין להם, גיבור.... (ל''ת)

      A, 20/06/06 22:39

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כשמנסרים עץ - עפים שבבים. ככה גם במלחמה (ל''ת)

    אנחנו במלחמה, 20/06/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ככה זה במלחמה - שיפסיקו להתבכיין (ל''ת)

    דניאל, 20/06/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הם כנראה מחזיקים ילדים ברכב עם המחבלים... (ל''ת)

    ''מגן אנושי'', 20/06/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עד מאה ועשרים (ל''ת)

    עד מאה ועשרים, 20/06/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק 3 ילדים ??? (ל''ת)

    יגאל, 20/06/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''שלום מגיע למי שמוכן להלחם. לא למי שרודף אחריו.''

    פתגם סיני, 20/06/06 20:49

    עכשיו תגידו לי...מי הערבי שיסכים לעשות שלום עם מדינה מטומטמת עד כדי כך?
    הם רוצחים בנו...
    ואנחנו דואגים לאשפז את ילדיהם בבתי החולים שלנו...
    הם רוצחים בנו...ואנחנו דואגים שיהיה להם מה לאכול...
    עכשיו תגידו לי...מי הערבי שיסכים לעשות שלום עם מדינה מטומטמת עד כדי כך?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    nrg - הפכתם לאתר המוביל בישראל

    חילוני, 20/06/06 20:48

    יישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צה''ל פספס את המחבלים, וחבל

    טוביהו, 20/06/06 20:48

    ממש חבל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני מבינה שהערב נקבל מטר קסאמים

    יעל, 20/06/06 20:47

    אני משדרות

    הגב לתגובה זו

    • like the arabs need a reason

      xyz, 20/06/06 21:12

      the fact that israel exists seems like a good one for the arabs. stop agonizing yourself with self guilt. even jews have the right to defend and avenge themselves.

      הגב לתגובה זו

      • יישר כח...

        אלי, 20/06/06 21:59

        ברור .. רק מה לעשות שכאן יש אנשים מטומטמים ופחדנים ..

        הגב לתגובה זו

    • אז מה אתם מבלבלים את המוח אם עד עכשיו לא היו קסאמים?

      גדעון, 20/06/06 21:58

      או שאת שדרותית טיפשה או שאת לא משדרות.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    די כבר

    עיחל, 20/06/06 20:47

    מתי תבינו שזה לא הפתרון? חיסולים ועוד חיסולים ועוד חיסולים לא ישברו את כוחו של עם שמצוי כבר 2 דורות תחת כיבוש!

    הגב לתגובה זו

    • אם לא די לכם לא די לנו! אתם פלשתם לאדמת היהודים וקוראים לנו כובשים? (ל''ת)

      אהוד, 20/06/06 21:08

      הגב לתגובה זו

    • ישר אחרי שאתם תבינו שמחבלים מתאבדים וקסאמים זה לא הומני (ל''ת)

      אלכס, 20/06/06 21:09

      הגב לתגובה זו

    • את טועה מאוד

      NY, 20/06/06 21:11

      רק החיסולים יתנו את הפיתרון וההכרה שאין מנוס מלשבת ולפתור את הבעיות. החיסולים, שבראייה פלסטינאית יכולים להתפרש גם כשאידיות, אולם לא מבחירה, היא הדרך היחידה לשכנע את ההנהגה הטרוריסטית, שלא שולחת את עצמה למות, שהמחיר שהם משלמים יקר מידי.

      הגב לתגובה זו

    • אז זהו שלא

      השומר, 20/06/06 22:04

      תזכורת: אין כבר כיבוש בעזה.

      כעת יש לנו את כל הלגיטמציה לעשות גם פעולות כאלה ואף יותר חמורות.

      תאמין לי או לא - אני רחוק מלהיות ימני, תמכתי בהתנתקות ואני תומך תמיכה מלאה גם בהתכנסות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד, באמת כל הכבוד - ככה אי אפשר להמשיך (ל''ת)

    אורי, 20/06/06 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מעניין מה ילדים עשו באותו עם 3 מחבלים?

    נטי, 20/06/06 20:44

    לומדים מגיל צעיר?
    או שבעזה נפתח שוק חדש: קנה מגן חי בן 5 קבל נוסף חינם! עד גמר המלאי .
    עוד פרסומת : מחבל! תזכור לקחת איתך ילד! כי אז עם יחסל אותכם הצה''ל כולם יגידו לו נו-נו-נו.

    הגב לתגובה זו

    • מחבלים הומואים אולי.. קיבלו הקדמה לגן עדן.. (ל''ת)

      אלי, 20/06/06 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    To Musa Nr.1

    George, 20/06/06 20:42

    I read all you wrote and hope you understand english.
    I'll tell you what your problem is ( and it is not only your personal one , it's the problem of most of the muslims).
    You live in an virtual live you are not ready to see the reality and you are not ready to accept that you culture belongs to the past.
    The nachba was a result of the stupidity of the arab leaders that where not ready to accept a jewish state at their site. All the intifadas and all the suicideders including the kasam shuters will bring only unhapiness to the Palestinians and nothing more. Wake up from your dream and open your eyes and look to reality.

    הגב לתגובה זו

    • Dear George

      Moises, 20/06/06 23:12

      Do not waste your time on Musa and his friends. It is in vain.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מצידי שיהרגו אלפיים העיקר שיהיה שקט לשדרות (ל''ת)

    ABH, 20/06/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה ילדים מותר לצהל לרצוח ולהמשיך להיות המוסרי ביותר?

    הרצל, 20/06/06 20:35

    צהל הוא הצבא השקרני ביותר בעולם.
    הורג ילדים ומדווח שחיסל חוליות קסאם.
    ומרבית העם ממשיך להאמין לצבא השקרנים כאילו שמדובר בארגון קדוש.

    הגב לתגובה זו

    • הרצל יקירי, אולי פשוט תארוז את עצמך ואת בני ביתך

      אורי, 20/06/06 21:11

      ותעבור לדירה שכורה בקומפלקס החדש בבית להיא???

      הגב לתגובה זו

      • חבל שאין לך הצעות חכמות יותר

        חה חה חה, 20/06/06 22:19

        אבל אני לא מתפלא על רוב הישראלים שחושבים שהם כ''כ חכמים.
        זה החינוך הצהלי, הכוחני והרבני שעשה אותם לכאלה.

        הגב לתגובה זו

    • אני רק לא הבנתי מה בקשר לקסאמים, גם שדרותים משקרים?

      מוחמד, 20/06/06 21:16

      מתי פעם אחרונה ביקרת אצל פסיכיאטר?

      הגב לתגובה זו

      • השדרותים לא משקרים ושלושת הילדים לא ירו קסאם

        הרצל, 20/06/06 22:14

        השדרותים בהנהגת הפלנגיסט אלי מויאל יודעים שאין פתרון צבאי ומה שהם רוצים למעשה שצהל יכבוש את הרצועה ויבצע טבח בפלשתינים.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מצער מאוד ותנחומים למשפחות, אך מה לעשות זוהי תוצאת הטרור... (ל''ת)

    חילוני שפוי, 20/06/06 20:29

    הגב לתגובה זו

    • אותי מצער שנפגעים יהודים

      Avi Ecuador, 20/06/06 21:10

      ושיצטערו הם על מעשיהם ועל הילדים שהם מקריבים ושולחים אולי לגן עדן לחיים ''יותר טובים''.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים איתך, אבל בכל זאת לא צריך לרקוד על דם של אף אחד שנשפך... (ל''ת)

        חילוני שפוי, 20/06/06 22:43

        הגב לתגובה זו

        • לא רוקדים

          Avi Ecuador, 21/06/06 02:30

          פשוט לא מעניין אותי אם הם הולכים לגן עדן או לעזאזל ושילמדו אותם להיות בני אדם שאפשר יהיה להתעניין.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מספיק נפגעים פלשתינים.

    אבי אפרת, 20/06/06 20:24

    אי אפשר ולא הגון לחכות עם תגובה צהלית קשה ומכאיבה עד שיהחיו בשדרות הרוגים ופצועים ב''כמות'' מרשימה.
    לא שני ילדיחם הרוגים צריכים להיות שם אלא עשרות על כל קסאם שיוצא מפרדסי עזה
    צה'ל צריך לגרום לעשרות , מאות ואלפי נפגעים בצד הפלשתיני.
    גם אם העולם יפסיק אותנו בטענות הרגילות יבינו הערבים שהיהודים יכולים להשתגע כמו שהמליץ האלוף במילואים יוסי פלד.
    לא צריך לחכות למותה של אחלמה פרץ ושכניה על מנת למנוע את ירי הקסאם הבא.
    צריך למנוע אותו עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • קבל תיקון

      רפי, 21/06/06 00:04

      הקאסמים לרוב יוצאים מהשכונות המאוכלסות ביותר
      בניגוד לחיילנו הם שמים את ילדיהם לפניהם

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    די כבר. די. פשוט די. (ל''ת)

    אבי, 20/06/06 20:23

    הגב לתגובה זו

    • מעניין למה אחרי ירי קסאמים אתה לא כותב תגובה כזאת? (ל''ת)

      אריה, 20/06/06 20:37

      הגב לתגובה זו

    • go faaaa yourself (ל''ת)

      Isaac, 20/06/06 20:37

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    להמשיך ולהתמיד במדיניות החיסולים!! (ל''ת)

    ת, 20/06/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה לעשות

    הרוג, 20/06/06 20:17

    אלו קורבנות השלום.

    הגב לתגובה זו

    • חחח.. אתה טוב אתה!! (ל''ת)

      אלי, 20/06/06 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל קאסם על ישראל = 10 טילים על עזה

    מזדהה עם שדרות, 20/06/06 20:12

    גם אם 99% מחטיאים. נראה מי ישבר קודם. ערבים ושמאלנים לא לא יהפכו את חיינו לגהינום.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חברים יקרים.

    צ______________, 20/06/06 20:08

    אין מה לעשות.

    אנו במלחחמה. ובמלחמה נהרגים גם חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

    • יש מה לעשות - לחסל גיס חמישי כתו שעשה לח''י לבוגדים (ל''ת)

      אריה, 20/06/06 20:33

      הגב לתגובה זו

    • ומתי, או מי ישים קץ

      יעלי, 20/06/06 20:47

      למלחמה המיותרת הזו?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    האיסלם ינצח ובגדול !!!!!!!!!!

    מוסא, 20/06/06 20:03

    ל - NRG,
    אני מקווה שהפעם תפרסמו את התגובה שלי, למרות שאני כותב את שמי בערבית ולא בעברית, תודה.
    ###################################################################################
    אנחנו הערבים (המוסלמים), לעולם אבל לעולם לא נכנע ונרים ידיים.
    תתחילו להפנים כי לא יהיה שלום ללא כל מילוי כל תביעותינו ללא יוצא מהכלל:
    ###################################################################################
    שחרור כל לוחמי החופש / חזרה לגבולות 67 / החזרת כל הפליטים למקום ממנו גורשו על ידכם / הסרת חומת ההפרדה.
    תתחילו להבין כי אנחנו בצד המנצח, אנחנו לא רצינו את ההודנא, זה יותר אינטרס שלכם ופחות שלנו.
    אם אתם חושבים כי הגדר היא זאת בתציל אותכם – אתם טועים ובגדול!!!!
    ###################################################################################
    המאבק ימשך עם גדר ובלי גדר, עם ממשלת ימין או ממשלת שמאל.
    רצח בדם קר כפי שאתם מבצעים יום יום לא ירפו את ידנו.
    תגידו לי שזה חלום, ושאנו נובס בכל מערכה (מעניין מי ניצח במחלמה בעיראק - הידידים שלכם יעזבו את עיראק עם הזנב בין הרגליים, בדיוק כפי שעשיתם בלבנון וכפי שתעשו מכל שטחי פלסטין מהים לים).
    תאמינו אחיי המוסלמים זה לא חלום, זאת מציאות שמתגשמת מיום ליום, היהודים יחלשו מכל יום של מלחמה איתם, והם מאוד קרובים לשבירה.
    - פחות ופחות נערים מתגייסים לצה''ל.
    - 20% עושים מילואים (ברגע שאלה לא יעשו מילואים וזה קרוב – הניצחון יהיה מוחלט).
    - הכלכלה שלכם הולכת ומדרדרת מיום ליום, יותר ויותר אנשים מתאבדים בגלל המצב הכלכלי .
    - המבנה החברתי שלכם נהרס (כמעט חצי מהיהודיות או גרושות או אלמנות או רווקות).
    - הריבוי הטבעי שלנו עולה על שלכם וזה רק שאלה זמן שנהיה כאשן רוב בתוך ומחוץ לקו הירוק.
    ###################################################################################
    אנחנו המוסלמים מאמינים בדרך שלנו כי פשוט פלסטין נגזלה / נשדדה / נגנבה מאיתנו ולא ניתן לכם בחיים אבל לעולם את התענוג הזה לשבת במדינה הזאת לבטח.
    הניצחון הוא שלנו גם אם תגידו לי שזה חלום שיהפוך לנכבה, המציאות משתנה ואנחנו לא נתנהג לעולם כפי שנהגנו מלפני 58 שנה.
    האיסלם ינצח ובגדול, ולא רק במזרח התיכון (שהינו ערבי מוחלט), אלא בכל העולם.

    יגי' יום וננתצר (ננצח בעברית) פי כל מכאן (בכל מקום) פי דוולת (מדינה) פלסטין.
    אינתום תהרבו (תברחו) מתל (כמו) כלאב (כלב) אלא אמריקא (לאמריקא) ותתרכולנא (תשאירו לנו) דולתנה (מדינה) אלעזיזה (יקרה).
    כמו שברחתם מלבנון, וכמו שהמראקאים יברחו מעיראק וכמו שתברחו מעזאה, תסתלקו לנו מהפנים.
    אתם מופקרים ללא תרבות (נשתותכם מופקרות - די לראות את הנשים הולכות חצי ערומות ברחוב) וזה גם סיבה למה שהאיסלם (דת הצדק והאמת) תנצח לא רק בפלסטין אלא בכל העולם.
    וכמו שכתוב בקוראן:
    בסמילה אלרחמאן אלרחים מליכ יום אדין אליכה נעבידו ואליכה נסתעין.....
    (ובעברית בקיצור: אנחנו קיבלנו את הדרך הישרה מכל).

    موسى

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני יקר תקרה אולי תבין משהו (ל''ת)

      גדי, 20/06/06 20:28

      הגב לתגובה זו

      • תקרא רושמים עם א בסוף!

        שלי, 20/06/06 20:48

        וחוץ מזה, תאמינו לי שצריך רק שלום, ובינתיים זה ששני הצדדים תאבי דם, לא עוזר לאף אחד. אני בעצמי ימנית, אבל גם הימניים הנבערים ביותר יכולים להבין שהריגת ילדים לא משרתת מטרה של אף אחד. כולכם צריכים להיות טיפה יותר נאורים וקצת פחות קיצוניים. אני מאחלת לכם שבפיגוע הבא או בחיסול הבא, מישהו שאתם ואהבים לא יפגע, ומישהו אחר ישמח על זה.

        הגב לתגובה זו

        • מסכים איתך שלי כל הכבוד, ואני מאוד ימני בדעותיי... (ל''ת)

          חילוני שפוי, 20/06/06 21:10

          הגב לתגובה זו

          • אני לא מסכים איתך שלי ואני שמאלני לא

            באחמד, 20/06/06 21:52

            שפוי.ילדים של פלסטינאים הם בשר תותחים שמשתמשים בו במלחמה תקשורתית נגדינו. צריך לנטרל נשק זה וכל סיפור.איך זה עושים ?המשך הבא....

            הגב לתגובה זו

      • יש צד אחד תאב דם. להזכירך!! (ל''ת)

        אלי, 20/06/06 21:17

        הגב לתגובה זו

    • למוסא.

      צ, 20/06/06 20:33

      המזל של העולם הנאור שהמוסלמים הם גזע טיפש.

      הרי, מהי תרומתכם לעולם? חוץ מהטרור כמובן.

      מה עשיתם למען העולם ?
      הרי אתם 1.3 מיליארד איש.
      אבל המצאות אפס.

      ראה. היהודים בעולם בסה''כ 13 מיליון איש .
      אבל בהמצאות.
      קצרה היריעה מלהכיל.

      אפסים נולדתם.
      ואפסים תמותו.

      הגב לתגובה זו

    • הטעות שלכם זה שאתם חושבים שאין לנו סבלנות

      אסטרולוג, 20/06/06 20:40

      שכחתם שחיכינו 2000 שנה למדינה ואם צריך נחכה עוד 4000 שנה עד שימאס לכם ותלכו מפה. אנחנו משכילים וחכמים מעצמה עולמית בהיי טק והיי טק הוא העתיד. בכל מקום בעולם היהודים הם סמל לקידמה ומצויינות בכל תחומי המדע והכלכלה. אתם פרימיטיבים ונחשלים ולכן הפסדתם ותמשיכו להפסיד עד סוף כל הדורות.

      בעוד חמישים שנה יהיו לנו רובטים בחלל שילחמו בכם, הקסאמים הפרימיטיבים שלכם לא יצליחו בכלל להתרומם מהקרקע ויתפוצצו לכם בידים. אנחנו לא זקוקים לשלום איתכם אתם לא רלונטים.

      הגב לתגובה זו

    • לפחות אתה אומר את האמת...

      חילוני שפוי, 20/06/06 20:42

      מה שאני לא יכול להגיד על השמאלנים ההזויים האלה

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך. אתם תנצחו בגדול

      אורן, 20/06/06 20:50

      רק בגלל שאנחנו מטומטמים שמאפשרים לכם להוביל אותנו כשה לטבח.
      במקום לחסל אותכם ובכך להסיר את את האיום הקיומי הזה מעל ראשי ילדנו, אנחנו עושים הכל כדי למצוא חן בעיני האנטישמים בעולם, ובכך ממלאים את בתי הקברות בטובי הבנים שלנו.

      הגב לתגובה זו

    • יא מוסא - רוּח אֵתנאייק (ל''ת)

      בועבוע, 20/06/06 20:53

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי!!

      ממש מופע, 20/06/06 20:57

      אם יש לך טיפה יותר שכל מאשר ארון ממוצע אתה תוכל לראות ולהבין בקלות שדווקא הדת המוסלמית היא המשמידה את עצמה ...
      עשרות ערבים נהרגים על ידיד אחיהם כל יום בעירק ובעוד מקומות...
      אתם לא ממש מתורבתים... קוראים לכרות את הידיים לצייר מדנמרק שצייר את הנביא ה''קדוש'' שכלם בצורה שלא ממש אהבתם.

      הדת היהודית היא העתיקה בעולם וגם תשאר אחרונה ואתה יכול להיות בטוח בזה כפי שההיסטוריה הוכיחה עשרות פעמים-כל אומה גדולה ככל שתהיה שהרעה ליהודים נמחקה ולא נשאר ממנה זכר-המצרים הרומאים והנאצים הם רק דוגמאות לכך!!

      הגב לתגובה זו

    • את תגובתי כנראה לא יפרסמו

      AVIVA, 20/06/06 21:04

      יא מוסא
      כתוב ''כּול כּאלב,יגיע יומו''.
      תמשיכו,אהבלים,תמשיכו, להתגרות בכל העולם (למרות שאתם מפגרים טכנולוגית) .תמשיכו להרגיז את החזקים מכם,לעשות ג'יהאד,לריב עם הסרבים,הרוסים,הסינים,האמריקאים,הישראלים,
      התאילנדים,והפיליפינים,תפוצצו בלונדון,במדריד,בצרפת,ובבאלי,
      תתחמשו באיראן,ותעשו הרבה ''אבו עלי'' עד....שמישהו יחסל את כולכם.
      ''הצלחתם'' לריב ולהתגרות בכל כך הרבה עמים עד שזה רק עניין של זמן עד שמישהו יחליט ...שאתם מיותרים.
      רק תסתכל על עזה,היהודים יצאו,והערבים...מתחילים לרעוב- ולמות.
      עבודה,יוק,כסף,יוק.כל הקאסאמים שלכם בחודש האחרון לא הרגו אפילו יהודי אחד,אבל כמה עזתים נהפכו ל''שאהידים''?
      זה מצחיק איך שהאהבלים גורמים במו טמטומם למות אחיהם.
      עוד כמה ''ג'יהאדים''כאילה של החמאס,עם התגובה הישראלית הכואבת,וכל ''מסרבי השאהידיות'' יתחילו לברוח מעזה.
      תסתכל בהסטוריה,יא מוסא,גם בספרד וגם בטורקיה וגם בעיראק,כל זמן שהמוסלמים התייחסו טוב ליהודים,הם ניצחו ושלטו,כשהגיעו האלמוחאדים שרצו לאסלם את היהודים,הצטרפו אילה לנוצרים...ועזרו להם להשתלט על כל ספרד.
      ולסיכום,אם תמשיכו בדרכיכם הנלוזות,תיהפכו כולכם לשאהידים יותר מהר משתכננתם,כולכם.

      הגב לתגובה זו

    • למוסא

      יהודה, 20/06/06 21:04

      מה קרה אתה כבר לא #חיל גובניק#

      הגב לתגובה זו

    • לא יהיה שלום עד שהזיהום הערבי יודבר

      ש, 20/06/06 21:05

      אינשאלה במהרה בימינו

      הגב לתגובה זו

      • אמן ואמן ואמן. (ל''ת)

        אלי, 20/06/06 21:25

        הגב לתגובה זו

    • העותק שלך חוזר על עצמו

      Avi Ecuador, 20/06/06 21:12

      כבר הסברתי לרשעים שהאסון הכי גדול שיכול לקרות להם הוא שהם ינצחו; אפילו תקווה להיות בני אדם לא תהיה להם.

      הגב לתגובה זו

    • הדת המוסלמית היא החשוכה ביותר ואין מקום לדיאלוג עם אנשיה.

      אלי, 20/06/06 21:19

      הפתרון היחיד הוא לחסל את כל המוסלמים ועדיפה שעה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

    • המזל שלנו הוא שאנחנו נלחמים באנשים כמוך

      מוטי, 20/06/06 21:30

      למוסה יקירנו,

      למזלנו הרב אנחנו נלחמים באנשים כמוך.
      למזלנו האיסלאם שהיה המתקדם והנאור בעולם נהיה בדיחה של מה שהיה.
      הדת שהביאה את מיטב המדענים והפילוסופים לפני יותר מאלף שנה, נשארה תקועה באותה תקופה וכל מה שיש לה להציע היום זה התלהמות דתית קיצונית ללא שום הישג ראוי.
      כולנו זוכרים את ''מנהיג האומה הערבית'', נאצר מתלהם (כמוך) ומבטיח לזרוק את היהודים לים וכולנו זוכרים איך זה נגמר.
      כולנו רואים איפה נמצאות המדינות האיסלאמיות המהוללות וכמה עוני ואנאלפבתיות יש שם.
      תאמין לי שכל יהודי טוב צריך לומר תודה לאל שנגד אנשים כמוך אנחנו נלחמים.
      אני מציע לך לצאת ולבדוק לאן הובילו את עמכם המנהיגים שלכם ואיזה הישגים הם השיגו בזמנים האחרונים.
      בעצם אני מציע (ומעריך) שלא תבדוק כלום.
      ככה נמשיך להרגיש בטוח.

      הגב לתגובה זו

      • אם הם היו נותנים לשמאל ו''מנהיגנו''

        Avi Ecuador, 20/06/06 22:18

        הם אפילו לא היו צריכים להשקיע בבתולות, היה נגמר איך שהם חולמים.

        הגב לתגובה זו

        • המזל שלנו הוא גם שאנשים כמוך לא בשלטון שלנו

          מוטי, 20/06/06 22:57

          מה שהערבים מייחלים הוא שאנשים כמוך ובדעותיך יהיו בשלטון בישראל.
          ככה הם יוכלו להשתוות אלינו (בעצם, אנחנו נשתווה אליהם).

          הגב לתגובה זו

    • מוסא אתה טועה היהודים בסוף יהרגו אותנו (ל''ת)

      מחמוד חמדו אחמד, 20/06/06 21:39

      הגב לתגובה זו

    • אתה חייב לקרוא

      אפריים, 20/06/06 21:53

      נזין אותכם(הערבים) בכל מקום,,,

      הגב לתגובה זו

    • יא מוסא - בסופו של דבר אתם תקבלו מאיתנו גלולת הרגעה מדימונה (ל''ת)

      יהודי אופטימי, 20/06/06 22:59

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו היהודים נחסל את האיסלם אתה תראה (ל''ת)

      צבי, 20/06/06 23:04

      הגב לתגובה זו

    • חחחח התגובה הזו הועתקה וגם נמצאת בגוגל

      ניר, 20/06/06 23:23

      תקחו איזה מחרוזת מהתגובה ושימו בגוגל תמצאו אותה מלפני 3 איזה חודשים....חחח

      עכשיו כל ערבי אנאלפבת שלמד לעשות COPY+PASTE ימחזר לנו את הקקה הזה

      ואת אותו ''מוסא'' (המקורי!) שבאמת כתב את זה - הייתי שולח לפתוח את התנ''ך - שם הסוף שלכם ידוע

      גם שייח יאסין חשב שהוא קדוש וחכם ובסוף מה שנשאר ממנו זה ערימת סמרטוטים (חצי מטר מהמסגד חחח)

      הגב לתגובה זו

      • הוא אמר שהוא כבר שלח כמה פעמים. כי הוא שומר את התגובות שלו

        עופר, 21/06/06 00:12

        גם כשאצלי יש תגובות טובות אני שומר.
        ושולח כמה פעמים .
        את לא עושה ככה ...

        הגב לתגובה זו

    • מהו האיסלם?

      ש. כהן, 21/06/06 16:31

      על-פי הדרך בה מתנהל האיסלם היום ועל -פי הדרך בה הוא מטיף לשינאה, להרג ולרצח, הוא מזכיר לי בריחו ובצורתו ערימה של צואת כלבים שהולכת ומתייבשת מיום ליום.
      כשהערימת הצואה תתייבש לגמרי, וזה יהיה בקרוב, כל רוח קלה תוכל לפזר אותה לכל עבר, עד שלא יישאר ממנה זכר.

      הגב לתגובה זו

    • תלמד היסטוריה וגם תנ''ך כדי ללמוד מה צפוי לאיסלם -האם קראת את ספרה

      זעקי ארץ,טבריה, 22/06/06 06:16

      של ג'ואן פיטרס ''מאז ומקדם'' כדאי לך!
      ובתקווה שהאיסלאם לא יבכה בנאכבה הבאה שאללה וואכבר יעשה לכם?!

      הגב לתגובה זו