• 141.

    בן גוריון גר בשדה בוקר. לך אתה לשדרות (ל''ת)

    נריה, 27/06/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    כעיקרון אני מסכים עם פרס, אבל מאז ההתנתקות הלך החוסן הלאומי.

    חושף האמת, 21/06/06 15:28

    דין נצרים כדין תל אביב, אמר שרון, אך לא ידע עד כמה הוא צדק.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    בקשר לתגובה 96 של אפרת רגב

    מגיב1, 21/06/06 14:07

    האידיוטית הזו מפגינה ומאשרת ומדקלמת את מה שמאכילים אותה מלמעלה אלה שלא מאמצים את ראשם ,כי לבם לא כל כך פועם למען תושבי דרום הארץ....
    פשוט מאד - הינדסו את מוחה הקטן והתמים.
    ההשוואה בין סבל מתאונות דרכים לבין סבל מהקסאמים - צריכה לקומם כל בן אדם - אבל לא אותה. המרחק בינה לבין תושבי שדרות הוא כמרחק שמיים וארץ.
    המושג מדינה ומה מדינה חייבת לתושביה ,מבחינה מדינית וצבאית מטושטש אצלה . להשוות פעילות תוקפנית של ישות זרה על בני העם שלה,לסבל מתאונות - כמה קל ,ובזה להשתמט מהחובה של מדינה כלפי אזרחיה.
    הממשלה הזו צריכה להתפטר .

    הגב לתגובה זו

    • בתור לוחם לשעבר

      יופי, 23/06/06 13:32

      שהיה בערך בכל הגזרות החמות ביותר שיש בארץ (לפני הפינוי מעזה) אני יכול להגיד לך שאפרת צודקת במאה אחוז.. בבסיס הרגשתי בטוח.. באזרחות אני לא..

      אתה ושכמותך יותר מסוכנים מהקסאמים שמקאסים..

      תרבות הסכינאות גרמה ליותר אבידות בנפש.
      תאונות הדרכים גרמו להרבה יותר אבידות בנפש.
      הפאניקה הישראלית גורמת לפלסטינים לשגר עוד ועוד קסמאים ומחבלים מתאבדים.

      ועד שלא תוסר הפאניקה שלכם ידידיי הפחדנים לא נוכל להקצות משאבים לטיפול יעיל בענייני פנים...

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    הכרזת מלחמה

    חגית, 21/06/06 08:24

    איך זה שבישראל שנת 2006 נורים מדי יום טילים על יישוב ישראלי ללא מענה הולם מכוחות הבטחון הישראלים?????
    בושה לאן הגענו!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שמעון שמימון שםיפון פרס שמרס זורע הרס

    שמואל סופרין, 21/06/06 02:05

    כל אשר שומע את הבלתי נלאה
    שהפך לבלתי נסבל,
    חרדה והיסטריה מתמלא
    מטמטומו של זה. כמה חבל
    שפרס שמרס לממשלה נבחר.
    קאסאם שמאסאם?
    מה בסך הכל הוא אמר,
    כבר לא מזיז לו. ככה סתם.
    ולואי ויעוף כבר מחר,
    מהממשלה במהירות של טיל.
    אך אל פחד, הוא כבר לשון עבר.
    הוא הגיע כבר לגיל
    בו לא יותר יפחד
    בו לא ירעד ביצים
    לא מקאסאם ולא מסקאד
    כי בגילו ביער הוא לא רואה עצים.

    הגב לתגובה זו

    • כל זה היה נכון לאשמאי הזה גם לפני שלשים שנה ויותר (ל''ת)

      פרסיה היודעת מה, 21/06/06 02:47

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    כל דור והמיקי מאוז שלו. הצרה שהוא לא מצחיק הוא מגעיל. (ל''ת)

    דיסני, 21/06/06 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    למה ציפיתם? שפרס יודה בטעות של הגירוש? (ל''ת)

    dz, 21/06/06 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    סליחה. אבל לזה התכוון אדוני באומרו מזרח תיכון חדש ?לא .תודה. (ל''ת)

    אורי, 21/06/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אין שום דבר רע במה שהוא אמר

    דן, 20/06/06 22:59

    תנסו לקרוא ולהבין את הדברים כפי שהם באמת ולא לקפוץ להאשמות סתם, באמת נראה לכם שלא אכפת לו מהאנשים בשדרות?? פרס בסך הכל הצביע על נקודה חשובה- שכאשר אנחנו משדרים פאניקה זה רק מחזק את אוייבנו- אין פה שום זלזול בתושבי שדרות והיישובים מסביב.

    הגב לתגובה זו

    • פרס תמיד יודע להצביע על הנקודות רק חבל שהשר לפיתוח הגליל והנגב...

      יוס2, 20/06/06 23:56

      כשהוא כבר בארץ הוא נע בעיקר על קו לוד-רמת-אביב-כנסת.
      בתור הזדהות פרס יכול לשלוח את הנכדים שלו לשדרות(את ההיא שרצתה להיות כוכבת בהוליווד בזכות סבא ואת ההוא שבגלל שלא התחשק לו לבוא לצבא כמו כל חייל אחר הדיחו קצינה מצטיינת שהתלוננה על כך).

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    נראה לי שפרס התבשל לאשפוז פסיכוגריאטרי (ל''ת)

    doctor, 20/06/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ועוד רוצה להיות נשיא המדינה טומטומים (ל''ת)

    מטורלל טרללו, 20/06/06 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שִיר הפּוֹלִיטְרוּקִים והפִּישְפְּשִים

    אלכס, 20/06/06 21:44

    שִיר הפּוֹלִיטְרוּקִים והפִּישְפְּשִים
    השיר מוקדש לכל החתרנים (הבלתי נילאים), הפישפשים והפוליטרוקים שטיפסו והעפילו מעלה מעלה...


    ...אתה פותח את הטלוויזיה ...ורואה פני שוּעָל !
    שְפִיפוֹן חֶרֶס הוא זה המהלך... בין טיפות גורל ומזל...
    עיניים גדולות... נוֹצְצוֹת... מבריקות... תאבוֹת שלטון...
    יש לו לשְפִיפוֹן חֶרֶס
    נְצִיג מפלגה שעל עמנו המיטה
    רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
    מֶתֶק שפתיים, נופת צוּפִים ופה חלקלק
    במילה לעולם לא תתפשנו – כצְלוֹפָח חמקמק !
    תַחְמָן, תַכְכָן, מְדוּשָן, נֶהֱנְתָן, תוֹעלְתָן
    במדינת-ישראל דוגמא ומוֹפֵת הוא לשוֹרֶש המן !
    וירטואוז, תחבולן וחתרן – בעל לָשוֹן עסיסית
    עיני פוליטיקאי עיניו – מעידות על צביעות בסיסית.
    עיניים הן כידוע – חלון אל תוך חדר...
    ובעיני הנְמִיָה והצָבוֹעַ העם אינו אלא עֵדֶר !
    כלהֲטוֹטָן המהלך על חוּט דק - מָתוּחַ על-פני תְהוֹם
    יִבֵז לחוקי הטבע - לקֶלֶס ולשחוק יִפְרָע וישים הגיון !
    מצפונו לא ינקפנו, חלילה, כלל וכלל
    חוֹר שָחוֹר הפך הוא להיות עם הזמן – בּוֹלֵע חלל !
    פְּרוֹבוֹקָטוֹר מוּכְשָר וּמַנִיפּוּלָטוֹר נודע – בעל שֵעוּר קוֹמָה
    יָשוּב תמצאנו תמיד – רק ואך במחלקה ראשונה.
    ואם נותר בך שֶמֶץ סַפֵק או צֵל שְאֵלָה
    או שָמָא הָגִיתָ שָגִיתָ בסתם אשלייה
    דע לך, כי לא הוא זה, שאת המדינה הֵקִים, ייִשֵב ובָּנָה
    יען פנאי וזמן היו לו רק לרמי מעלה.
    מגוֹהָץ, מצוּחְצָח, ממורק, מעוּנָב
    על חשבון אוֹצָר המדינה נוסע תמיד
    אך אין נחשב הוא גנב.
    נשמה ורוח יש לו ? ? ? ...הַס אותם מלהזכיר !
    אל מַצְפּוּנוֹ אם דיברת – כמו דיברת לקיר !

    מוּל עם המוות, עם שַאֲנָן, אָדִיש ורָדוּם לנֶצַח
    כאשת לוֹט הוא ניצב
    מתמרן... מאלתר... מחלטר...
    נשרד גם אם בִּיש המַצָּב !
    עיני תַּגְּרָן... עיני חַתְרָן... (''בִּלְתִּי-נִלְאֶה'')
    עיני חַלְּפָן... עיני שַרְלְטָן...
    יש לו, לשְפִיפוֹן חֶרֶס
    נציג מפלגה שעל חברתנו הֵמִיטָה
    רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
    ''אני מוכן להחזיר לך את המפתחות!''
    יאמר שפיפון חֶרֶס לרבין
    (בשלושים שנות אִיחוּר לפחות...) - אך רק הפֶּתִי מַאֲמִין !
    ...עוד לא איבדנו לחלוטין בעיני העם את המוּסָר –
    עובדה ! נותרתי על כני ! אני עדיין שַר !
    וגם אם קשה להמשיך להוליך כך עָם באַפְסָר
    אפשר תמיד לנסות ולהתחיל מחדש כבר החל ממחר
    אנחנו הרי, אחרי ככלות הכל, נציגי העם הנבחר
    ומי אמר, שיכול מאד, שזה הופך כבר להיות מְאוּחָר ?
    מלבד זאת... אפילו אם נישאר רק בתחתונים...
    נוכל תמיד לרדת לחוף ולהפוך להיות דייגים !
    נצא ללב ים... ננסה לדלות ולהעלות בחַכָּה...
    איזה טְרִיק... איזה פֶּלֶא... אוֹ קֶסֶם...
    שעבורו כל המדינה מחכה !
    על מצרים הוריד אלוקינו עשר מכות
    מדוע שבְּגִין אחת זו שלנו ייאלץ העם לחכות ? ? ?
    על כולם נערימה... לכולם נתחכמה...
    ''נסתדרה'' ועוד איך !
    לכיסאותינו לנצח הַבְטֵח נבטיח - שיידבקו נציגי ''דור ההמשך''...
    פרוסת לחם יָבֵש לחוֹלֶה – עָרֵבָה יותר לחֵיך
    אף שֶבעַם, לא תמצא עתה,
    אפילו פַּרְצוּף אחד מחַייֵך !
    וכְמוֹת שהצלחנו, עם השָנִים, לטפס מעלה-מעלה
    נישרד... ניוותר חצי אלוקים...
    כל עוד קיים אללה
    אינשאללה !

    הגב לתגובה זו

    • שיר הפּוֹלִיטְרוּקִים וְהַפִּישְפְּשִים (ב' ואחרון)

      אלכס, 21/06/06 00:01

      אתה מִתְבוֹנֵן בטלוויזיה
      ורוֹאֶה פְּנֵי שוּעָל
      שְפִיפוֹן תֶרֶץ הוא זה המְכַּרְכֵּר בין טִיפּוֹת גּוֹרָל לְמַזָּל !
      עֵינֵי אַנָאַקוֹנְדָה
      עֵינֵי פִּיתוֹן
      יֵש לוֹ לשְפִיפוֹן חֶרֶס
      נציג מִפְלָגָה שעל עמנו הֵמִיטָה
      רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
      ''אֲנִי מוּכָן לְהַחֲזִיר לך אֵת הַמַפְתְּחוֹת...!''
      יאמר שְפִיפוֹן חֶרֶס לרַבִּין
      באַרְבָּעִים שְנוֹת אִיחוּר (לְפָחוֹת)
      אך רַק הפֶּתִי מַאֲמִין !
      אַרְבָּעִים שְנוֹת אִיחוּר בִּלְבַד ?
      נִיחָא, נוּ ?! ...אָז מָה בְּכָך ? ? ?
      שַחֲקִי... שַחֲקִי... על החֲלוֹמוֹת...
      מִי עוֹד מַאֲמִין בּך ? ? ?

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    פערעס שמערעס ארס.

    פערעס יאללה, 20/06/06 21:26

    היצור הזה התברג למקום הלא נכון וכולנו סובלים.
    נזדקק להרבה שנים כדי להשתקם מהנזקים שהוא גרם לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מר פרס השר לפיתוח הנגב והגליל

    אלי, 20/06/06 21:13

    בינתיים הוא נמצא רוב הזמן בחו''ל-מחלקה ראשונה באויר,מלון חמישה כוכבים פלוס,חליפות מחויטות מאיטליה באלפי דולרים,חשבון הוצאות פתוח -איפה הנגב ואיפה הגליל!!
    אז תפסיקו לבלבל את הראש עם קסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    פרס טמא ומבחיל.

    elimer, 20/06/06 20:57

    לו היית גר שם בטווח הקטיושה בקרית שמונה , לו עמדת פעם מול האויב בשדרות ולא אחרי עדת מאבטחים, היתי שותק ומבליג. לו לא חלבת את שמנה ולשדה של המדינה ויושביה, לו לא ינקת ממנעמי השלטון ובתמורה מכרת ארץ מכורה ועם סגולה בלבד הייתי מחריש. אך להתלהם ולנהוג כמנהג זמרי ולבקש שכר פנחס? לנהוג כמי שרוממות החסד וגבורה בגרונם ושלמונים בכיסם גורמים לי לתעב אותך. דום כי השתיקה עושה עימך חסד יותר משהינך ראוי לו.

    הגב לתגובה זו

    • אסביר לך משהו

      Avi Ecuador, 20/06/06 21:15

      פרס עם הגיל שלו החיים כבר מאחוריו, הוא לא ילד.
      אדם שהחורמת חיים פסחה עליו למרות הגיל.
      שבוי להזיות של עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    למה אנשים שולחים אותו הביתה או לבית אבות, למה לא לכלוב זכוכית בבית (ל''ת)

    המשפט?, 20/06/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ליבוביץ, 100, לא מתאים לך להיות אידיוט כזה,

    שמאסם הצנזור לא, 20/06/06 20:52

    מה עוד, שאתם שם, בשמים, יודעים את כל האמת -
    פרס מעולם לא התכוון לשלום. הוא התכוון לאלף דברים אחרים, אבל לא לשלום. בימים של טרום הפיכתו לסוכן זר, הוא נהג להזהיר את ישראל מפני כל המעשים, שבהמשך הוא הוביל ומעודד עד עצם היום הזה.

    נקווה ששמאסם אחד ימצא את דרכו אל שמעון פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    פרס: כך תיזכר בתודעת הציבור -קסאם שמסאם (ל''ת)

    arik, 20/06/06 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אם קסאמים היו נוחתים בנווה-אביבים...

    ד, 20/06/06 20:23

    פרס היה עולה על המטוס הראשון לאירופה.

    הגב לתגובה זו

    • פרס לא צריך קסאמים בשביל לעלות על מטוס (ל''ת)

      יוס2, 21/06/06 03:55

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    קדימה הביתה פרס

    שחף, 20/06/06 20:20

    פרס אשם בטרור ובירי הקאסמים

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מומיה פרס פותח פה??? לשלוח לגמלאות! (ל''ת)

    בועז-1, 20/06/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    למה אין תגובה אפקטיבית?

    פרידה, 20/06/06 19:46

    מר פרס אם אין לך פתרון יעיל ואפקטיבי לבעיית הקסאמים, אל תתקוף את תחושותיהם של התושבים המפוחדים, זה לא בושה לפחוד מאיום אמיתי, רק אויל לא ירא כשסכנה מרחפת מעל לראשו (תרתי משמע), לא אשלח אותך לגור כמה ימים בשדרות כי אתה מורגל לחיים במרכז השקט, אבל מה דעתך, היית שולח את נכדיך לקייטנה בשדרות??? השנה יהיו שם מחירי מבצע: שלם קייטנה, קבל בחינם מופע קסאמים שמסאמים גם ביום וגם בליל, האפקט לגמרי אחר באור ובחושך....

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    סקופ - שמעון פרס קרא את כל התגובות והפנים את המסר

    חבר של שימון, 20/06/06 19:44

    הוא הבין שטעה. בתעמולת הבחירות של שנת 2021, הוא מבטיח לא לדבר שטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אום שמום

    אב, 20/06/06 19:27

    כשהקאסמים יגיעו אליו או לאחד מבני משפחתו נראה אותו אומר את זה

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    a goverment that does not protect its citizens isnt legitimate

    hangman, 20/06/06 19:10

    it is time for citizens of this country to wake up, march out to the streets and lynch these filty politicians that have been selling our blood for their personal gain.
    if these politicians act as the ones did in argentina and columbia, than they deserve the same faith. lynchings by the mobs. at the same context of ''kasemim shmasemim''bullets smulets'' to put an end to traitors in goverment.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    בקרוב אצלכם

    בנימין, 20/06/06 19:10

    אם שמעון פרס ימשיך בחזון ההזוי שלו הקסאמים יגיעו עד לירושלים, ת''א, פ''ת כ''ס, נתניה, בית שאן, עפולה... תעברו מהר לעזה. עם התגובות של צה''ל כנראה שיותר בטוח שם.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    רעיון - אולי נשחרר את כל החילים נבטל את משרד הביטחון וניתן לפלסטינא

    ארז, 20/06/06 18:50

    לפלסטינאים לשמור עלינו , הם שומרים על האזרחים שלהם יותר טוב ממך .

    הגב לתגובה זו

    • כן, יותר זול ופחות קורבנות לשלם פרוטקשן

      Avi Ecuador, 20/06/06 19:50

      רק שעדיף להסתפח לארצות הברית ולפרק את צבא ההכנה לפלסטין, הרבה יותר הגיוני מהמשטר הזר של השמאל שנלחם ביהודים ומספר לנו על ישרפלסטין בקו הירוק שערבים ישירו את התקווה; ''נפש יהודי הומיה'' אולי יחליפו למוסלמי השמאל בכדי שירוו נחת.
      כן, יהיה להם שלום עם ''המיעוט'' המוסלמי בקו הירוק.
      אידיוטים שמאלנים שלא רואים רחוק מקצה האף וחוזבים שעזה ביפו, עכו, הגליל, המשולש זה לא שלב ז'..

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מתי יזרקו את המנוול הזה לכל הרוחות

    yus, 20/06/06 18:46

    פרס גר ברמת אביב
    לא שירת בצבא אבל היה מנכ''ל משרד הבטחון ושר בטחון
    לא יודע מה זה הפגזה
    מעולם לא עמד במצב של לחץ בשירות צבאי.
    הוא מבין בבחורות -גם בגילו הקשיש
    יין טוב וגבינות וכל הידע על חשבוננו המטומטמים. הוא מעז להתרברב -סוף סוף יצאה האמת מפיו של החתרן הבלתי נלאה-קאסמים שמאמים.....
    שיעוף כבר מהבמה הגיע הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    סליחה שמעון פרס : ההנהגה בה אתה שותף לא לוקחת אחריות על דבר

    ארז, 20/06/06 18:40

    לא על קסמים , לא על העוני , לא על הביטחון , לא על ההסברה .
    על דבר אחד כן ובגדול
    שלפסטינאים יהיה מה שהם רוצים ואנחנו נסתדר עד שיכבשו אותנו מבפנים מהכנסת שלך , מהסיעות הערביות שצומחות ,
    כן אתה יוצר מצד אחד מדינה פלסטינאית ומן הצד השני כאילו ערביי ישראל שהם גם פלסטינאים - ראה טיבי אסנע וחברייהם תומכי העם היהודי בישראל .
    סליחה נכון אי אפשר לאמר לך זאת,
    את זה אתה בוודאי תראה מלמעלה בעוד 15 - 20 שנה . תודה .

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מה, פרס ביקר בארץ? כל הכבוד! על ההזדהות של פרס עם תושבי רמת אביב ג'

    יוס2, 20/06/06 18:31

    סוף-סוף פרס חוזר לארץ אחרי מסע מעייף(זה מאוד מעייף לטוס במחלקה ראשונה ולהתאכסן בסוויטה הנשיאותית של הוולדורף אסטוריה) לביקור הזדהות עם תושבי שכונת רמת אביב ג' של מדינת חדרה-גדרה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ''אנחנו לא נזוז מכאן'' ?!

    לקרוא, 20/06/06 18:00

    לקרוא ולא להאמין - אימרות מהעבר הקרוב:

    אולמרט: ''פייסנות ובריחה הן מסוכנות''

    פרץ: ''לקשור את תקציב הבטחון לרווחה זו דמגוגיה זולה''

    ועכשיו, פרס (כן, זה מאוסלו/התנקנקות): ''אנחנו לא נזוז מכאן''

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    Please, Do Not Wake Him

    -Ex-Likudnik-, 20/06/06 17:30

    It is really unfair to interupt Mr. Peres' from his 'dream' of a 'lovable' Middle East, just because of a few deadly rockets

    Really people...can't you let him continue his sleep even while the rockets fly... After all, what could be more important than the current government dream of a 'new' and all loving Middle East? Especially not because of a rain of rockets. Actually, given Ulmart, Peres and company, it is best to let them continue in their slamber. The longer they sleep, the safer Israel is

    הגב לתגובה זו

    • חמוד לחלוטין (ל''ת)

      אלי, 20/06/06 18:51

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    ההיסטריה מוצדקת. יש לנו צבא. למה הולכים כצאן לטבח?

    שלא תזכו!, 20/06/06 17:01

    בגלל השלום-שמאלום שלכם?
    שלא תזכו!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ''הפקרת את כבודנו, כדי להשיג שלום. עכשיו לא יהיה לנו כבוד, וגם לא של

    ישעיהו לייבוביץ, 20/06/06 16:53

    ''הפקרת את כבודנו, כדי להשיג שלום. עכשיו לא יהיה לנו כבוד, וגם לא שלום''...אמר צ'רצ'יל לצ'מברליין ב-1938, כשזה חזר מוועידת מינכן והודיע: ''השגתי לכם שלום עכשיו''.
    צ'רצ'יל צדק, כמובן. ה''שלום עכשיו'' של מינכן, הוביל ישירות למלחמת העולם השניה.
    ואצלנו, הממשלה מפקירה את כבודנו, ומרשה לפלשתינים להפגיז את שדרות ללא עונש...
    כי הלא אנחנו שואפים לשלום...
    רישמו בפניכם: זה יוביל ישירות למלחמה...


    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תתביישו! כך כותבים על חתן נובל לשלום,השותף של עראפאת זצ''ל לפרס זה? (ל''ת)

    בשם בן גוריון, 20/06/06 16:51

    הגב לתגובה זו

    • כן, שיתבישו השמאלנים שמבטלים את קיומנו

      Avi Ecuador, 20/06/06 17:53

      בבקשה מעריב זה רק לינקים לכתבות שלכם:
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html
      56. עמוס קינן קורא לג'יהאד נגד בגין

      תגובה 15
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/734/024.html
      קטע פתיחה ממאמר של חיים משגב
      חשוב לדעת עם מי, יש לנו עסק, 09/06/04 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    הוא חולה, וזקן תעזבו אותו מסכן (ל''ת)

    איריאל שרוני, 20/06/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מנהיג שמנהיג

    עו''ד דניאל מור, 20/06/06 16:43

    שמעון פרס שכבודו ושמו הטוב הולך לפניו בעולם הגדול, מעולם לא התעניין בגורלם של האזרחים הקטנים,כאן ,שם ובשדרות.

    האיש שמעולם לא הרויח את יומו משכר עבודת כפיים, הנו פוליטיקאי מקצועי ואינו מנהיג ישראלי.

    אכן הנו נחן בראיה כוללת ורחבה, משל היה אסטרונאוט הרואה את כדור הארץ מלמעלה - ואכן מלמעלה אין כל הבדל בין העזתים לאנשי שדרות.

    כאשר לא מבחינים בפרטים - אנשים, כאבים ורגשות וקצת ציונות - אינם מענינו.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    התיחסות לדברי פרס

    תומי, 20/06/06 16:39

    למה הוא לא מראה דוגמא אישית ועובר לגור בשדרות

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    זבל עוף (ל''ת)

    יואל, 20/06/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    להכניס אותו למושב זקנים ומהר ........

    איציק, 20/06/06 16:28

    לפני שיהיה מאוחר, והוא יתחיל לעשות ולדבר שטויות.

    הגב לתגובה זו

    • יתחיל ? הוא התחיל לפני 60 שנה!!!

      סובלים, 20/06/06 21:28

      לעשות ולדבר שטויות

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    תודה רבה לך פרס

    חמודי, 20/06/06 16:25

    אני אומר לך תודה פעמיים
    1. תודה לך שברחתם מהשטחים והחזרתם לנו את השטחים שלנו.
    2. תודה לך על זה שלקחת את הטרור מאצלנו אליכם.
    תמסור תודה רבה גם לאריק על זה שלקחתם מאצלנו את הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ''הפקרת את כבודנו, כדי להשיג שלום. עכשיו לא יהיה לנו כבוד, וגם לא של

    ישעיהו לייבוביץ, 20/06/06 16:20

    ''הפקרת את כבודנו, כדי להשיג שלום. עכשיו לא יהיה לנו כבוד, וגם לא שלום''...אמר צ'רצ'יל לצ'מברליין ב-1938, כשזה חזר מוועידת מינכן והודיע: ''השגתי לכם שלום עכשיו''.
    צ'רצ'יל צדק, כמובן. ה''שלום עכשיו'' של מינכן, הוביל ישירות למלחמת העולם השניה.
    ואצלנו, הממשלה מפקירה את כבודנו, ומרשה לפלשתינים להפגיז את שדרות ללא עונש...
    כי הלא אנחנו שואפים לשלום...
    רישמו בפניכם: זה יוביל ישירות למלחמה...

    הגב לתגובה זו

    • כשמצטטים את צ'רצ'יל כדאי לזכור עוד משהו

      חכמולוג בגרוש, 20/06/06 17:42

      כשהוצג בפניו דו''ח ורבה שהוכיח שהנאצים הפעילו את ''הפתרון הסופי'' ורצוי שחיל האוויר המלכותי יעשה משהו כדי לעצור את מכונת ההשמדה, אמר צ'רצ'יל: ''אסור לנו להצטייר כמי שנלחמים את מלחמתם של היהודים''.

      הבנת ימינולוג מתחזה לחכמולוג? גם הסמול יודע לצטט סלקטיבית

      הגב לתגובה זו

      • עוד ציטוטים סלקטיבים מפי הסמול

        חכמולוג בלירה, 20/06/06 18:57

        ארבע שנים לאחר עלית היטלר (בבחירות דמוקרטיות) לשלטון בגרמניה, הבהיר חיים ויצמן (NEW JUDEA, סתו 1937 [''בן המאה העשרים'', בן הכט]): ''.. ארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעיית יהודי אירופה – רוצים אנו, כי רק מיטב הנוער היהודי יבוא אלינו. רוצים אנו, כי רק יהודים בעלי השכלה יכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה. שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מליוני יהודים אלה אבק-אדם הם על גלגלי ההסטוריה ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח, אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל, אין אנו רוצים שתל אביב שלנו תיהפך לעוד גיטו בזוי''.

        שמח? יש עוד הרבה, הסמול דן מליוני יהודים להפוך לאבק-אדם פשוטו כמשמעו.

        עכשיו בטח תשאל ''מה זה קשור, כל דבר אתם מכניסים את השואה''. ובכן, גם הציטוט שלך לא קשור בגרוש למה שאמר מר. ישעיהו לייבוביץ, חוץ מהעובדה שגם אותו אמר צ'רצ'יל.

        הבנת את זה סמולן לבנבן? גם הימנמנים יודעים להשתמש בדמגוגיה.

        הגב לתגובה זו

      • האם הציטוט אינו נכון וצודק?

        חכמולוג במיל, 20/06/06 22:11

        האם מה שאמר קודמך אינו נכון? ביקורתו של צ'רצ'יל את צ'מברליין לאחר הפאשלה של מינכן, היתה בהחלט צודקת ובמקומה, כפי שהוכיחו העובדות. ואגב צ'מברליין היה מספיק ג'נטלמן להודות בטעותו, הוא מת משברון לב.
        מאידך, ידוע שצ'רצ'יל לא אהב אותנו ולא רצה להלחם עבורנו ולא זו בלבד אלא שבזמנו היתה מדיניות בריטניה בא''י, פרו ערבית. אז מה? האם זה פוסל את ביקורתו כלפי צ'מברליין ?

        מובן שמדיניות השמאל היא שגוייה ואין אנו צריכים להמתין הרבה כדי להווכח בדבר. הערבים נעשים יותר ויותר חוצפנים, אפילו הערבים האזרחים מרימים ראש ונעשו תובעניים וחוצפנים במידה בלתי רגילה, ביש''ע עלתה לשילטון ממשלת חמס שהופכת את כל ההסכמים לחוכא ואיטלולה, מבול הקאסמים מתגבר והולך, הגבול הצפוני ממשיך להיות מסוכן, היום מודיעים שחלאד משעל השתלט על הפת''ח ופירושו של דבר הוא שמעכשיו גם הפת''ח ישתתף בפיגועים בתוך הקו הירוק. הפרסים ממשיכים להוות איום קיומי על מדינת ישראל והאמריקאים מראים נטיות של התנערות מכל אחריות.

        רק אנשים סניליים, אגואיסטים וחסרי רגישות כשימון פרס אינם מסוגלים להודות בטעות.

        הגב לתגובה זו

    • ''שלום מגיע למי שמוכן להלחם. לא למי שרודף אחריו.'' (ל''ת)

      פתגם סיני, 20/06/06 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    פרס שרץ

    אורי דקל, 20/06/06 16:15

    מה שאמר שמעון זה מוכיח שהאיש מנותק מהעם ואין לו הבנה בסיסית על המתרחש. הגיע הזמן שיפנה את הכסא שלו לאנשים יותר מעורים בנעשה בארץ שיושבים קבע במדינה
    ולא קופצים כל שבוע לחו''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    טרור סלקטיבי על שדרות ולא מתחת לפנס - על הקיבוצים (ל''ת)

    קיבוצים-חמאס, 20/06/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ת'ליך שלום ת'ליך שלום ת'ליך שלום וחו''ח (ל''ת)

    תסביך קשה, 20/06/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יופי ימניים! גמרתם ללעוג לפרס? ועכשיו מה?

    אפרת רגב, 20/06/06 16:02

    ברור! צריך להשקיע עוד בקסאמים, ואם זה לא יעזור, אז עוד קצת ועוד קצת, ואולי גם כניסה צבאית לעזה והקמת ההתנחלויות מחדש (שלמיטב זכרוני, גם עליהן נפלו 5000 פצמ''רים/קסאמים).

    וככה הכל יהיה טוב. אמנם לא תפתרו את בעיית הקסאמים, בדיוק כפי שלא פתרתם אותה בגוש קטיף או בלבנון, אבל העיקר שתפטרו מפרס שמנסה להגיד לכם שיש סדרי עדיפויות, גם כשנהרגים בני אדם.

    לדוגמא, (אפילו) מנשיכות כלבים נפגעים יותר אנשים בישראל מאשר הקסאמים, אבל, בינינו - מה אכפת לכם מחיי אדם? מצדכם סבבה שמישהו יהרג, העיקר לא מקסאם (ששוב, גם אותו לא תמנעו בסוף).

    אולי עדיף להשקיע בכבישים? ככלות הכל, בכבישים נהרגים יותר אנשים (הרבה יותר) מאשר מקסאמים? לא, מה פתאום! הרוגים בכביש על הזין הימני שלכם - העיקר שלא יהרגו מקסאמים!

    אולי עדיף להשקיע במניעת זיהום אוויר? לא, מה פתאום! אז מה אם בגוש דן נהרגים כל שנה יותר אנשים מזיהום אויר מאשר בתאונות דרכים (שלא לדבר על סך כל ההרוגים מקסאמים בשדרות בעבר ובעתיד), העיקר שאפשר להגיד ''אם זה היה קורה בתל אביב - כבר היו פותרים את זה'' (הערה: ''זה'' מתייחס לקסאמים, כי שוב, זיהום אויר קורה בתל אביב, ואף אחד אינו פותר את זה).

    כל הכבוד ימניים! לעגתם לפרס, והוכחתם שרק לימין חשובים תושבי שדרות. אמנם, אתם קצת נוטים להפלות אותם בחינוך, בתשתיות (ובעצם בכל דבר), בודאי יחסית למתנחלים - אבל העיקר לא קסאמים!
    הנה, שוב אתם מובילים לעתיד האידיאלי של שדרות - בעיקר מבחינתכם. עיר של אנלפביתים שלא באשמתם. עיר שאין שום סיכוי להתפרנס בה בכבוד. עיר שאצלה ''היי-טק'' זה משחק טטריס. עיר של דור העתיד של הנרקומנים והסרסורים. בקיצור, עיר של בוחרי ימין פוטנציאלים.

    תמשיכו ''לדאוג'' לתושבי שדרות. אם יהיה להם קצת מזל, אנחנו, אלה ש''שונאים'' אותם, נדאג להם יותר טוב מכם.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיי כל כך שמחה, קלקליה זה לא רחוק (ל''ת)

      עיז א-דין, 20/06/06 17:18

      הגב לתגובה זו

      • היא סתם אידיוטית

        Avi Ecuador, 20/06/06 17:56

        נכנסת לאורגזמה כאשר מתנחלים סובלים

        הגב לתגובה זו

        • אבי אקודור, קראתי בשקיקה את תגובותיך

          אורן, 20/06/06 22:05

          ולא מצאתי תשובה אחת הולמת למה שאפרת אמרה. אף לא מילה אחת! קראתי הרבה הקנטות (זה ירידות כאלו) שמתאימות לילד בן 13 שנמצא בויכוח עז עם אחותו בת ה 8.
          לתשומת לבך...

          הגב לתגובה זו

          • אפרת רקב לא יפה להתחזות לאורן

            Avi Ecuador, 21/06/06 01:59

            הריח אותו ריח

            הגב לתגובה זו

            • אבי אקוודור המטומטם

              +, 23/06/06 04:51

              אבי אקוודור המטומטם
              הוא הכי מטומטם
              אי פעם
              איזה מטומטם
              א-ב-י אקוודור
              אתה טיפש

              הגב לתגובה זו

    • קראתי רק ת'שורה האחרונה. את תדאגי לנם? חה חה חה חה חה חה

      יוס2, 20/06/06 18:27

      על החמאס אני סומך שידאג לתושבי שדרות יותר ''טוב'' ממך ומשכמותך.

      הגב לתגובה זו

      • קראת רק את השורה האחרונה?

        אפרת רגב, 20/06/06 20:03

        וואו, אני גאה בך - זה אפילו לא היה מנוקד. סתם, אל תיעלב - יחסית לימני ממוצע מצבך טוב: אתה מסוגל (בעמל רב) לקרא שורה בודדת, וגם זה משהו.

        הגב לתגובה זו

    • חצופה

      שי, 20/06/06 18:33

      הסבונית גרה ברעננה ופותחת ג'ורה על אנשי שדרות...
      אני מאחל לך מכל הלב שתהליך ה''שלום'' יימשך וישראל תיסוג חד-צדדית גם משטחי הגדה.
      כשהפלסטינים ישתעשעו בהטלת קטיושות על רעננה וכפר-סבא ושגרת יומך הקדושה תשתבש, כנראה שרק אז תתחילי לחשוב אחרת.
      יש אנשים כל כך אגוצנטריים שעולמם צר כעולמה של נמלה ואת בדיוק כזאת. נמלה מטורפת.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שלא הבנת אף מילה

        אפרת רגב, 20/06/06 20:01

        בנסיעה מרעננה לתל-אביב, סיכויי ליהרג גדולים עשרות מונים מהסיכוי של תושב שדרות ליהרג מקסאם. אני אינני מציעה לממשלה לזרוק הכל ולטפל בבעיה שלי, עם זאת.

        הגב לתגובה זו

        • אני מוריד עליך את המים, הסרחת לי את המסך

          Avi Ecuador, 20/06/06 20:14

          ספרי ליהודים על רוב של ''יהודים'' כמוך ש''מיעוט'' מוסלמי יסבול.
          חלאה שהשריצה בעם הארץ.

          הגב לתגובה זו

    • לא בזה הענין בכלל

      פרת+חידקל, 20/06/06 18:50

      אילו לא היתה קמה המדינה, לא היו נופלים חיילים במלחמה, כי לא היתה מלחמה בכלל, אבל עכשיו כשקמה המדינה ,יש מושג נדוש, הנקרא, ''ריבונות'' ,תשאלי את הבריטים, איזה וירוס נפל עליהם, שהם שלחו נושאות מטוסים וחיילים לאיי פוקלנד - מה לכל הרוחות היה להם לחפש שם, בקצה השני של כדור הארץ, על קבוצת איים, שאף אחד לא גר שם ולא רוצה לגור שם וחוץ מסלעים אין שם כלום - להם, המושג ''ריבונות'' יש לו משמעות - לחלק מאיתנו, היהודים שחיו 2000 שנה בגלות ,המושג ריבונות לא אומר כלום - כאן הוא שורש ההבדל בינינו לבין הבריטים ובין הימין לשמאל בארץ - כשזה יובן הכל יהיה פשוט יותר לכולנו

      הגב לתגובה זו

      • סלח לי, לא הבנתי מה הקשר

        אפרת רגב, 20/06/06 20:23

        1. אינני מסכימה עם ''זכותם'' של הפלשתינים לירות על שדרות, ואינני חושבת שהריבונות הישראלית איננה חלה על שדרות. לתושבי שדרות יש זכות לחיות בשלווה, בדיוק כמו תושבי גוש דן. מה לעשות, לא תושבי גוש דן ולא תושבי שדרות חיים בשלווה - ואין הרבה שהמדינה יכולה לעשות בנדון. המדינה יכולה לנסות לצמצם נזקים שונים במחירים שונים עם הצלחות משתנות.
        2. מלחמת פוקלנד נחשבת היום מקרה מביך ומיותר באנגליה. ספק אם תרצה להסתמך על מקרה זה.

        הגב לתגובה זו

        • הקשר שלך לאידיוטיות הוא ברור

          Avi Ecuador, 20/06/06 20:44

          את יכולה להיות קנה מידה שמחלקים אותו ליחידות קטנות יותר, למיליונים בכדי שיהיה מובן

          הגב לתגובה זו

    • תפסיקי להשמיץ-שמעת על הגרעין התורני בשדרות על ישיבת ההסדר שם

      איש ימיני, 20/06/06 19:04

      על הקריה החינוכיצת שנבתה סביב הגרעין התורני
      אז תפסיקי לבלבל לנו את המוח עם הבורות שלך
      אם יש מישהו שעושה למען שדערות זה אנחנו

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לאנשי הגרעין בשדרות

        אפרת רגב, 20/06/06 20:00

        אך אין שום סתירה בין התועלת שהם מביאים - שעם כל הכבוד להם היא קטנה למדי, לבין הנזק האדיר שהציבור הדתי-לאומני הביא על מקומות כגון שדרות.

        הגב לתגובה זו

    • בתור ימני, אני אגיד לך מה צריך לעשות...

      ב, 20/06/06 19:04

      לכבוש את כל השטחים שבהם חיים הפלשתינאים, תוך עידוד הגירה של פלשתינאים למדינות ערב. זה הפתרון היחיד, ולא שום ''שלום'' מדומה.

      הגב לתגובה זו

      • בתור ימני, אתה אומר בדיוק

        אפרת רגב, 20/06/06 19:57

        את מדיניות הממשלה בארבעים השנים האחרונות - עם התוצאות המדהימות של 5000 קסאמים על גוש קטיף.

        אם ''נוסחת הפלא'' ה''חדשה'' שלך היא עידוד הגירה (השד יודע מה אתה מתכוון בזה), אז:
        1. אם אתה מתכוון באמצעים כלכליים, זה נוסה (בחוסר הצלחה) לאחר מלחמת ששת הימים.
        2. אם אתה מתכוון באמצעי כפייה - להיכן בדיוק? לירדן? אתה יכול להיות בטוח שתוך יממה בערך יוטל אמברגו על ישראל מצד אירופה (וכנראה גם ארה''ב).

        הגב לתגובה זו

        • ספרי לכת האידיוטים שקרקרים כמוך

          Avi Ecuador, 20/06/06 20:25

          על השיטה של חוסיין בספטמבר השחור ועל 80 אחוז פלסטינים בירדן שיושבים בשקט.
          ספרי לאידיוטים שחוסיין פשוט טען שהוא ממשפחת מוחמאד ושניסו לפגוע בו וזה חטא לנסות לרצוח מישהו ממשפחתו של מוחמאד, מה לא נסביר נסביר שמנסים לחסל את עם הקודש ושסדום-פלסטין-עמלק היא ארכיאולוגיה?
          כן רצוי כמובן לעשות טרנספר לרשעים ולא ליהודים ולא על ידי קניבלית עזת מצח שהאידיוטיות לה תורה והחוצפה לה דרך והזנות בעמים ועם רשעים לה שיטה.
          כן, ולכי לארצות הברית את והשמאל ותסבירי להם שיחזירו למקסיקנים את ניומקסיקו, טקסס, אריזונה וקליפורניה ולאינדיאנים את היתר ושיבואו לחיות עם אידיוטית כמוך ודומייך מהשמאל ויהיו עם-הארץ כמוך בפלנטת בחלם שיכולים לתת יבשות לכל רשע שרוצח בם.

          הגב לתגובה זו

        • ספרי לכת האידיוטים שמקרקרים

          Avi Ecuador, 20/06/06 20:29

          על השיטה של חוסיין בספטמבר השחור ועל 80 אחוז פלסטינים בירדן שיושבים בשקט.
          ספרי לאידיוטים שחוסיין פשוט טען שהוא ממשפחת מוחמאד ושניסו לפגוע בו וזה חטא לנסות לרצוח מישהו ממשפחתו של מוחמאד, למה לא נסביר נסביר שמנסים לחסל את עם הקודש ושסדום-פלסטין-עמלק היא ארכיאולוגיה.
          כן רצוי כמובן לעשות טרנספר לרשעים ולא ליהודים ולא על ידי קניבלית עזת מצח שהאידיוטיות לה תורה והחוצפה לה דרך והזנות בעמים ועם רשעים לה שיטה.
          כן, ולכי לארצות הברית את והשמאל ותסבירי להם שיחזירו למקסיקנים את ניומקסיקו, טקסס, אריזונה וקליפורניה ולאינדיאנים את היתר ושיבואו לחיות עם אידיוטית כמוך ודומייך מהשמאל ויהיו עם-הארץ כמוך בפלנטת בחלם שיכולים לתת יבשות לכל רשע שרוצח בם.

          הגב לתגובה זו

    • אפרת,

      שיר, 21/06/06 15:41

      ביטחון זה דבר בסיסי שהמדינה חייבת לספק לאזרחיה,עם זאת היא צריכה גם לדאוג לכך שלא יהיה זיהום, תאונות דרכים, תחום הפעולה שלה לא צריך להתמקד במשהו אחד, ההתקוממות שלנו הציבור הדתי לאומי זה על כל חברייך ושכמותך שתמכתם נלהבות בלגרש אותנו מהבית כיוון שזה יביא ''שלום'' או יקדם את השלום המדומה שלכם, והנה באמת מטחי שלום יום יום נופלים על שדרות וזה הזמן כמו תמיד לומר ''אמרנו לכם'', יש לי המון מה לומר אבל אין לי כוח לבזבז זמן על אוזניים ערלות, אפרת טלי קורה מבין עינייך, תתנערי מהשנאה שאת רוחשת לימנים ולציבור הדתי לאומי ואז תדברי אני לבנתיים הולכת לשדרות יש הפגנה, אה ולא דיברתי על החוצפה שלך עדיין ''ואולי גם כניסה צבאית לעזה והקמת התנחלויות''... מה קרה פתאום אנחנו טובים נכון? בשביל ללכת ליישב ולהקים התנחלויות, מה קרה גילית שטעיתם? האמירה הזו שלך מייצגת יותר מכל גידופייך את חוסר המוסריות של הציבור שלך(רובו) את הטינופת שלכם. בתקווה שמערכת וואלה תפרסם את התגובה, שיר.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שימו לב שהוא אמר את זה לעיתונאים שיפסיקו לשדר לחץ בתקשורת!!! (ל''ת)

    זה מזיק לישראל!, 20/06/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    התכנסות שמיכנסות. שלום שמלום. (ל''ת)

    ב, 20/06/06 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרס לתושבי שדרות: 'תלמדו לחיות בצל הקסאמים' כמו קרית שמונה...

    ג'קי, 20/06/06 15:13

    פרס דואג יותר לטירוריסטים האיסלמיים של הפתח ואבו מאזן ומעביר להם עשרות מיליוני דולרים מידי חודש ורובים אמריקאים...בזכות פרס עזה הפכה ל'חבית' חומר נפץ' ומרכז הטירור במזרח התיכון...'חברים, העיקר שתחזיקו מעמד...' כיוון שהישועה לא תבוא מהממשלה הנכנעת הזאת... שחייבת ללכת...

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרס מודה שהתנתקות היתה טעות?!

    ע., 20/06/06 15:05

    ''עכשיו צריך לומר לפלשתינים: קסאמים, שמאסמים, אז מה? אנחנו לא נזוז מכאן''.
    מר פרס אני מסכים לא נזוז מכאן!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    על תבונה ומורכבות.

    שמוליק ברזילי, 20/06/06 14:59

    למשוואת המצב הנוכחי משתנים רבים.
    מחד, עיר בישראל מופגזת ללא הרף ואין לעבור על כך בשתיקה.
    מאידך, היסטריה ופאניקה ציבוריים הם ממטרותיו המוצהרות של כל ארגון טרור השואף להגיע להישג מדיני תוך ערעור הסדר החברתי פנימי במדינה.
    אמנם נשאף מאזרחי המדינה לגלות יכולת עמידה כנגד התקפות טרור ולבטא בכך את חוסנה של החברה המותקפת.
    אך סיבולת אזרחית אינה תגובה לטרור. התגובה לטרור היא בהפעלת כוח משתק ומנטרל כלפיו. אכן רצוי שפעולה כזו תלווה בהפגנת חוסנה האזרחי של החברה.
    בישראל 2006, התגובה המגומגמת לטרור היא שהביאה להתפרצות הציבורית ולא ירי הקסאם. תושבי קרית שמונה הפגינו עמידות אל מול הקטיושות במקביל ללחימתו המאסיבית של צה''ל בלבנון, כאשר ברור היה שההנהגה עושה כמיטב יכולתה להגן עליהם,ללא הבעת עמדה בקשר לצורת ההגנה הנכונה. מתושבי שדרות דורשים עמידות כאילו תהיה זו התרופה הראשית לטרור ולקסאם.
    מכאן, שה''היסטריה והפאניקה'' נכנסו לחלל שהותירה ההנהגה הנוכחית ובאור זה נראית התבטאותו של פרס (שיש בה מן הלגיטימיות בימים אחרים) אומללה, חסרת תבונה ותפיסה מורכבת של המציאות.
    אין לו להלין אלא על עצמו ועל חבריו,
    יוצרי הואקום...

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח מדויק. נקווה שגם פרס יבין... (ל''ת)

      חנן, 20/06/06 15:20

      הגב לתגובה זו

    • על צפרדעים

      Avi Ecuador, 20/06/06 16:02

      עותק:
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/027/041.html
      54. ישראלביתנו - פלשתין ביתם
      אפרים, ראשל''צ, 30/12/05 00:56
      כתומך ליכוד לשעבר, אני אצביע לישראל ביתינו.
      ליברמן הוא היחיד בכל הקשת הפוליטית שמתייחס לבעיה השורשית והאמיתית של מדינת ישראל - הערבים שחיים בתחומי מדינת ישראל.
      הגיע הזמן שתפתחו את העיניים ותראו את המציאות כפי שהיא :
      אנו היהודים במדינה חיים במרחב האיסלמי שלא מוכן לקבל את המצאותינו כאן,ורואה בנו נטע זר, שריד קולוניאליסטי מהמאה הקודמת שיתאדה וייעלם מהאזור כמו בריטניה,צרפת.....עד לצלבנים.
      עפ''י אותו היגיון הערבים אזרחי ישראל -שמשום מה מכונים ערביי ישראל,כשהם מגדירים את עצמם כפלשתינים שחיים בישראל - ולא רואים עצמם כישראלים.
      לעת עתה הם נהנים מכל מה שישראל כמדינה דמוקרטית ומתקדמת יכולה להציע (חינוך,בריאות,סעד וקצבאות וכד'.) בניגוד למדינות הערביות השכנות ובוודאי הרשות הפלשתינית.אך אט אט הם מתחילים להשמיע זמירות על אוטונומיה תרבותית,על הזדהות עם אחיהם, וחלקם אף משתתף בפעילות ביטחונית עוינת נגד המדינה.
      על גל הפשיעה הגואה המופנה כנגד האוכלוסיה היהודית ניתן לראות בכל מקום.
      אך הבעיה הגדולה היא הדמוגרפיה - עפ''י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,האוכ' הערבית בתחומי מדינת ישראל מכפילה עצמה כל 20 שנה,מאידך האוכ' היהודית מכפילה עצמה כל 40 שנה(למרות העליה). כך שבעוד שנים לא רבות עפ''י יחסם באוכ' יהיה להם ייצוג הולם בכנסת,ואז זה סופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

      קראו,חישבו,הפנימו...והסיקו מסקנות :

      ניסוי ראשון
      1 . בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים רותחים, בידך השניה צפרדע .


      2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


      3. מה היא עושה?

      ברגע שרגליה חשות במים הרותחים היא קופצת את קפיצת חייה ויוצאת מהסכנה.

      ניסוי שני


      1. בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים פושרים, בידך השניה צפרדע.


      2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


      3. מה היא עושה?

      ברגע שרגליה חשות במים הפושרים היא נשארת במים ומשתכשכת להנאתה.

      אבל


      4. מתחת למחבת דולק נר, ומחמם את המים לאט ובהתמדה.


      5. המים בטמפרטורה של 35 מעלות - מה עושה הצפרדע?

      משתכשכת.


      6. המים בטמפרטורה של 45 מעלות - מה עושה הצפרדע?

      לא נעים לה אבל היא עדיין משתכשכת.


      7. המים בטמפרטורה של 55 מעלות - מה עושה הצפרדע?

      היא בקושי נושמת וקשה לה לזוז אבל היא עדיין במים.


      8. המים בטמפרטורה של 65 מעלות - מה עושה הצפרדע?

      מתבשלת במים ללא רוח חיים.

      אז למה היא לא קופצת?

      היא לא קופצת כי:


      ? היא לא מרגישה שהיא בסכנה.


      ? המציאות אמנם השתנתה והיא הרגישה משהו אך לא הבינה.


      ? כשהמצב היה חמור וקיצוני היא כבר היתה במצב של חוסר אונים.

      מוסר השכל:

      כולנו דומים לצפרדעים.

      הטבע יצר אותנו מוכנים לזיהוי סכנה מיידית ובעלת עוצמה ואז אנחנו מוכנים להתמודד מיידית או לברוח.

      אבל אנחנו עיוורים לשינויים וסכנות שמתפתחים בהדרגה.

      אז הפסיקו לבלוע צפרדעים ותתחילו לשנות.

      הגב לתגובה זו

      • אבי,שכחת הבוקר את הכדורים...

        אמא, 20/06/06 21:27

        עשה טובה, מה נדחפת לנו באמצע התגובה הכי מושכלת לכתבה.

        הגב לתגובה זו

        • עליכם השלום רחוק רחוק

          Avi Ecuador, 20/06/06 21:44

          הפכת כבר לאמא שלי פלוץ?!
          זה ששינית את השם לא מסתיר רשע כמוך.
          אני משתין עליך עוד קצת בכדי שתבריק עוד פעם רשע.

          הגב לתגובה זו

    • ספר לנו על חוסיין ספטמבר השחור ואיך

      Avi Ecuador, 20/06/06 16:05

      מוסלמים מנצחים.
      אחר כך ספר לנו על סדום-פלסטין-עמלק ועל נציב מלח מסדום שיורה.

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי את הקשר לתגובה 91...

        אייל, 22/06/06 17:18

        אתה מסכים, לא מסכים,מה אתה רוצה?!

        הגב לתגובה זו

    • תגובה למופת. שימון- כדאי לקרוא. (ל''ת)

      אופיר, 20/06/06 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    סופסוף מישהו אומר את האמת

    חגי, 20/06/06 14:57

    הנהגה צריכה לדעת לומר את האמת לציבור גם כשהיא מרגיזה ולא נעימה. לישראל אין בינתיים, ולא יהיה בעתיד הקרוב פתרון מלא לבעיית הקסאם, וצריך לומר את זה לתושבי שדרות מבלי להתחמק ולטייח. שום הפגנות ומחאות של תושבי שדרות לא יעזרו. לכן פרס צודק באומרו שההיסטריה של תושבי שדרות רק מעודדת את משגרי הקסאמים

    הגב לתגובה זו

    • ההנהגה צריכה לומר את האמת לאזרחי מדינת ישראל

      ישראל, 20/06/06 15:49

      ההנהגה הנוכחית פשטה את הרגל בביטחון אזרחיה! הנהגה שלא יכולה לתת ביטחון בסיסי לאזרחי מדינתה לא ראויה להמשיך בהנהגת המדינה. אם להם אין פיתרון, שיפנו את מקומם ויתנו הזדמנות לאחרים שחושבים שיש פיתרון, להנהיג ולנסות את הפיתרון שהם מציעים.
      אם לאלה שימלאו את מקומום גם לא יהיה פיתרון, או שהפיתרון שהם יוזמים יתברר שאינו פיתרון, יהיה עליהם ג''כ לפנות את מקומם.
      מדינה לא יכולה להתקיים בלי לתת ביטחון הולם לאזרחיה. מדינה שמתעלמת מאחריותה לביטחון אזרחיה, חודלת מלהיות מדינה!
      לפי כל הסימנים בזמן האחרון, זה מה שקורה למדינת ישראל. מושחתים עלובים אוחזים ברסן השלטון רק כדי למלאת את תאוות השררה שלהם. אין כלכלה, אין חינוך, אין ביטחון ואין עתיד למדינה כזו.
      שלום לך מדינת ישראל... נחזור אלייך כשבאמת נרצה...

      הגב לתגובה זו

    • מה שמפריע לפרס זה שיבוש ב''תהליך השלום'' שהפחד מהקסאם מאפיל עליו (ל''ת)

      לאה, 20/06/06 15:51

      הגב לתגובה זו

    • קיבוצניק שמגדלים אותו כמו שמגדךים תרנגולות

      זאב, 20/06/06 17:39

      קיבוצניק מעין חרוד שגידל שגידלו אותו באופן לא טבעי כמו שמגדלים תרנגולות בלול, יש לו מטען נפשי ורגש של תרנגולות.
      בעבר הכרתי איש אשכולות הסופר דוד מלץ, הוא לא היה מצטט את דברי האדם הקטן רודף הכבוד שמעון פרס.

      הגב לתגובה זו

    • מדוע לא אמרו את האמת שההתנתקות רק תחמיר את המצב?

      עוד שמוצניק, 20/06/06 21:33

      אתם נזכרים באמת רק אחרי שהגעתם לאורגאזם, כשגרשתם אותנו, מתישבי גוש קטיף.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    למה עוד ניתן לצפות מאדריכל אוסלו

    מאיר אבקסיס, 20/06/06 14:51

    כתושב שדרות לשעבר וכאחד שכל משפחתו גרה בשרות ו איבנו אחיינית יקרה מטיל הקסם אשתקד, אני לא מופתע מתגובתו של אדריכל אוסו, הסכמית המהווים את תשתית הטרור.

    במקום לבא ולהזהות מפריחים סיסמאות...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה שרואים משדרות לא רואים מרמת אביב מר פרס הנכבד.. (ל''ת)

    יעקב, 20/06/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    בוא לגור בשדרות יא גבר ! (ל''ת)

    יהודי, 20/06/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אסור לתת לקשישים לנהל מדינה. (ל''ת)

    יעקב, 20/06/06 13:17

    הגב לתגובה זו

    • ואם אולמרט או פרץ צעירים יותר מפרס

      ר., 20/06/06 14:42

      אז הם טובים ממנו? לא ולא!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הבן אדם ירד מהפסים לגמרי. (ל''ת)

    המטיף, 20/06/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    היסטריה בשדרות = ניצחון החמאס (ל''ת)

    רס''ן, 20/06/06 12:20

    הגב לתגובה זו

    • גם עקירת יישובים = ניצחון לחמאס... (ל''ת)

      חילוני שפוי, 20/06/06 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    קסמים שמסמים, עוני שמוני, פרישה שמישה.

    C-cyclist, 20/06/06 12:07

    אי אפשר לפתור בעיות על ידי התעלמות.

    בושה שמי ששר הבטחון בממשלתו אמר ''אם בקריית שמונה לא יהיה שקט - בבירות לא יהיה שקט!'' לא מוכן לומר את אותו הדבר על צמד הערים שדרות-עזה.

    מי שאחראי לכך ששדרות הפכה לקריית שמונה החדשה צריך להתנצל בפני התושבים במקום להתלונן עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • מי שאחראי על צרי הבנה(כמוך) חייב בעבודות שרות (ל''ת)

      תמי, 20/06/06 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרס עדיף שתשתוק הזקת לנו מספיק (ל''ת)

    משה מכרכור, 20/06/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    איפה שלום עכשיו וכל אירגוני השמאל למה הם לא מפגינים עכשיו?

    שי, 20/06/06 12:04

    כנגד הממשלה שמפקירה את חיי אזרחי שדרות?
    למה הם יוצאים מהחורים רק שקורה משהו לפלשתינאים?
    זה שלום עכשיו או צביעות עכשיו?
    זה שלום עכשיו או ליקוק לערבים עכשיו?(אולי הם רוצים להראות לערבים שכאילו איכפת להם וממש הערבים מאמינים לשמאלנים הגזענים)

    הגב לתגובה זו

    • ממי אתה מצפה ליושר מוסרי?? (ל''ת)

      יהושע, 20/06/06 17:14

      הגב לתגובה זו

    • הם עסוקים בהלשנות

      יוסי, 20/06/06 17:45

      החבורה המבישה שלום עכשיו עסוקה בהלשנות והצקה לתושבי יו''ש.
      כמו כן הפאלאנגות שלהם עסוקות בהשחתת עצי הזית של הערבים כדי ליצור פרובוקציה.
      הרי מצאו משור במכוניתו של הבריון יואל מהרשק, כאשר הסתובב בשטחי יו''ש.
      ולפיכך איך הם יכולים להזדהות עם אנשי שדרות
      ?.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    נראה אותו יושן לילה אחד בשדרות

    ריקי, 20/06/06 11:48

    אדון פרס, אם אתה כל כך לא בלחץ אז לך תגור שבוע בשדרות ואז תרגיש מה שמרגישים תושבי שדרות המאויימים והמפוחדים.
    אין לך שום טקט, אתה מאכזב מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • בסדר ריקי אך..

      דן, 20/06/06 12:04

      אומרים ישן ולא יושן

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אל תפריעו לי לחלום על מזרח תיכון חדש (ל''ת)

    שמעון פרס, 20/06/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרס צועק את מה הממשלה חושבת (ל''ת)

    מורי אל כניס, 20/06/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תושבי שדרות למדו עמידות מממשלת ישראל

    שוב, פרס לטרור, 20/06/06 11:38

    לזה חינכת אותנו מר פרס, לא?

    יורים עלינו? יש פיגועי טרור?

    הפיתרון - לעזוב את האזור כמה שיותר מהר. ועדיף פינוי חד צדדי מבוהל וחפוז.

    כך בלבנון, כך בגוש קטיף.

    העמידות שאתה מדבר עליה, כוחה יפה לשנות החמישים.

    היום יש לזהות איום (דמוגרפי, טרוריסטי) ולקפל את הרגליים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    האבא של''קרבנות השלום''

    יהושוע, 20/06/06 11:33

    מי לא זוכר את תגובתו של פרס על הפיגועים שאחרי התינוק שלו''אוסולו''לה,יש קרבנות מלחמה ויש קרבנות השלום ,ועדיין מהדהד באזני נאומו בכנסת בדיון על הסכמי אוסלו,לעבר המתנגדים והמזהירים''אתם אנשי האתמול אנשי החשך איך אתם לא רואים את השמש העולה,את מזרח התיכון החדש'' הוא חושב ביביטו עליו בהסטורי,כמשהו חיובי מקורי מנהיג דגול,ההסטריונית יסווגו אותו בדמות טרגית,שהנהית את עמו לפי רצון האוייב,כמה עוד נסבול מהעונש הלזה?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    פרס מראה את פרצופו האמיתי.

    מיה, 20/06/06 10:53

    כל עוד שזה לא פוגע בו אישית, לא איכפת לו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא הראה אותו מזמן, איך לא ראית? (ל''ת)

      עין, 20/06/06 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    בן גוריון הקים את הכור*********************************************

    פרס היה רק שליח, 20/06/06 10:50

    פרב היה רק השליח וגנב לו את התהילה

    הגב לתגובה זו

    • פרופ'ארנסט ברגמן ז''ל היה אבי הפצצה האטומית הישראלית שפרס גנב את התה

      זעקי ארץ טבריה, 20/06/06 18:55

      שפרס גנב לו את התהילה!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ''פרס שמרס'' מזל שרמת אביב מחוץ לטווח (ל''ת)

    אמנון, 20/06/06 10:47

    הגב לתגובה זו

    • וברוב השנה

      דוד, 20/06/06 11:31

      הוא גם לא מתגורר ברמת אביב אלא בכל מיני ארמונות פאר וסוויטות מפוארות בעולם הרחב, לרגל כל הטיולים שהוא עורך על חשבון משלם המיסים.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל המרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר (ל''ת)

    על רחמנים, 20/06/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ***נתניהו המנהיג הגדול היחיד שלנו********************************** (ל''ת)

    אזרחית, 20/06/06 10:45

    הגב לתגובה זו

    • ביבי תחזור מהר (ל''ת)

      משה, 20/06/06 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    הוזה אוסלו פרס לא ראוי לאמון העם כמנהיג (ל''ת)

    טלי, 20/06/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    די למויאל (ל''ת)

    יורם, 20/06/06 10:45

    הגב לתגובה זו

    • די לתל אביבים. (ל''ת)

      לכו, 20/06/06 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי אשם במלחמת 11 השנים של אוסלו? (ל''ת)

    מיכל, 20/06/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    צודק בגדול ...

    רון הרדמן, 20/06/06 10:40

    אחת מההתבטאויות המדויקות של שמעון...מה זו ההתלהמות הזאת של תושבי שדרות....מה הם רוצים יותר דם?אני מכיר ערים כמו נתניה שבמשך שנים היו חשופים שם לפיגועים נוראים עם המון קורבנות ובכל זאת אף אחד שם לא הפגין....

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מעניין אם היו יורים על רמת אביב מה היה קורה?

    הנוסע בזמן, 20/06/06 10:35

    לא רוצים לומר, אך חייבים: ידענו שזה מה שיקרה ש''קדימה'' תעמוד בראשות הממשלה.
    אוסף של נטוליי רגש וחוסר מקצועיות חברו להן יחדיו לממשלת האבדון.

    בגוש קטיף גם כן כל יום זכו לקסאמים ו''שמסאמים'', והם לא לא בכו. זה אומר שזה בסדר?

    ושוב, אמרנו לכם: ההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים.
    וכמו שאמר הרמטכ''ל לשעבר: רוח גבית לטרור.
    כרגיל השמאל חירש, הימין צודק.
    ואזרחים משלמים בדמם על יהירות בלתי נגמרת של ממשלתנו האטומה.

    היכונו ל''התכנסות'' !
    והכינו את מיטלטליכם, כי אוגנדה מחכה.



    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אוי אוי, פרס. מה יהיה איתך?

    עופר, 20/06/06 10:27

    עד מתי נסבול את האיש ואת הגיגיו?

    הגב לתגובה זו

    • פרס צודק מויאל מכשיל (ל''ת)

      משה, 20/06/06 10:43

      הגב לתגובה זו

    • עופר, נדמה לי שחיפה ברובה בחרה בקדימה, נכון? (ל''ת)

      חיפאית כתומה, 20/06/06 10:46

      הגב לתגובה זו

    • קסאמים

      ח., 20/06/06 10:56

      מר פרס יקר, אמנם אתה יכול לדבר כל מה שעולה על דעתך, מי יכול לך, האמת גם כשהיו קטיושות בקרית שמונה - אתה ישנת טוב ברמת אביב, וכך אתה ממשיך לישון טוב במצב כלכלי טוב, ואמת לא מענין אותך כלום חוץ מ- שימעון פרס ובני ביתו ומקורביו, לא התרגשתי מהאמירה של מר פרס כיון שכגודל הציפיה - גודל האכזבה, ולצערינו - הוא אינו היחיד בממשלה שבתוך ליבו ממש לא מזיז לו הפחד של התושבים, אולי אם חלילה יקרה משהו חמור - הם יזדעזעו מהפחד לכיסר שלהם בכנסת. זאת האמת על אף שלא נעימה.

      הגב לתגובה זו

      • מלחמת המפרץ

        מוכיח בשער, 20/06/06 13:22

        גם הטילים העיראקים במלחמת המפרץ גרמו ''רק'' להרוג אחד אך גרמו לכל התל אביבים לברוח כל ערב אל מחוץ לגוש דן. רק ליושבי הפריפריה פעם קרית שמונה ופעם שדרות (כל אחד בתורו) הם יודעים להגיד שבו בשקט כשיורים עליכם.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    שמעון קסם זה מזרח תיכון חדש (ל''ת)

    המסביר לקשיש, 20/06/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תושבי שדרות שמחשיכים את העיר גורמים לטראומה אצל הילדים!!! (ל''ת)

    אורי, 20/06/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בחרתם קדימה קיבלתם אחורה

    יוסי, 20/06/06 10:21

    איפה ביבי

    הגב לתגובה זו

    • מיתגעגעים לביבי (ל''ת)

      סיוון, 20/06/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    בושה וחרפה מר פרס-ביחוד שאתה גרמת לכך

    שרית, 20/06/06 10:20

    מי היה חולם על קטיושות על שדרות לפני אסון אוסלו????
    האטימות לגבי הסבל של האזרחים של מר פרס מזעזע.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ההשוואה של פרס לא נכונה

    רמי, 20/06/06 10:12

    בקרית שמונה תמיד הגבנו מייד והפצצנו אותם ואז האש פסקה עד לפעם הבאה. כאן ישראל שינתה את הטקטיקה והיא בפרוש משלימה עם הפצצה טורדנית שיוצרת טרור יום יומי בלי שצהל מעניש את הפלסטינאים באופן מיידי על מעשיהם.הסכמנו לשחק איתם חתול ועכבר ובנתיים תושבי הנגב המערבי חיים בפחד מתמיד. וכאן יש תקדים מסוכן מאד לישראל.אני מבין שיש כאן שקולים אסטרטגיים אבל אל לנו להשוות את המצב לקריית שמונה. זה לא הוגן כלפי תושבי שער הנגב. בנוסף לזה שהשקולים האסטרטגיים של מערכת הייחסים בין החמס לפתח הם לא עניינינו ולא צריכים לקחת חלק בשיקולי התגובה שלנו. וזה יעלה לכולנו מאד ביוקר.ימים יגידו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אדון פרס! גם מה שקורה בגבול הצפון זה מחדל!!!

    דן, 20/06/06 10:07

    ראיתי אתמול בטלוויזיה כיצד החיזבאללא מקימים להם מוצבים סמוך לגבול ישראל, במרחק יריקה מחיילנו והאזרחים הנוסעים בכביש לאורך גדר המערכת.
    אבל ישראל מחכה ליריה הראשון כדי להפגיז מוצבים אלו.
    האם התחרפנו על הראש???!!!!
    הקם להרגך השקם להורגו!!!!
    אסור לתת להם להקים שם שוב מוצב, וצריך לגלח את כל רצועת הבטחון ממוצבים של חיזבאללה. החיזבאללה לא צריך תירוצים כדי לירות על ישראל, ואסור לנו לתת להם להקים שם שוב מוצב.
    אפשר לעשות זאת גם מבלי להכניס את כוחות היבשה לשטח לבנון.

    אדון פרס! לא הפאניקה היא זו שמועדדת את אויבנו לירות עלינו קסאמים, אלא החולשה שאנו מפגינים כלפי אויבנו. הפאניקה היא תוצאה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הבכיינות הזו שלהם מחזקת את המחבלים.בזה שמעון צ ו ד ק ! (ל''ת)

    תפסיקו לבכות, 20/06/06 10:03

    הגב לתגובה זו

    • מה שמחזק את המחבלים זה פינויים. לא פניות לבקשת עזרה. (ל''ת)

      עצמת עיניך, 20/06/06 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שמישהו יסביר לו מה זה קסאמים... (ל''ת)

    הבן אדם, 20/06/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדינה שמנהיגיה אדישים לצרתם של אזרחיה.

    ישראל, 20/06/06 09:56

    במדינת ישראל, המנהיגים רואים באזרחי המדינה כמשרתי גחמותיהם. העלובים קברניטי הספינה הטובעת רוצים שאנו אזרחי מדינת ישראל נשב בשקט ושלא נפריע להם לשדוד את קופת המדינה ובאותה עת לזרוק אותנו למלתעות הכלבים הטרוריסטים.
    הבעיה החמורה ביותר זה שאנחנו(!) בחרנו בהם והבאנו אותם לשלטון. ובמקום לצאת לרחובות בהפגנות ענק נגד המושחצים והמושחתים האלה, אנחנו משאירים את תושבי שדרות לבד במערכה... מחר, כשזה יהיה התור שלנו, תושבי שדרות יהיו כבר שחוקים מדי כדי לעזור לנו...
    וכן הלאה עד הסוף.
    בטיפשותנו ובעצלותנו נתנו למנהיגים מושחתים לרמוס ולפורר את מפעל חיינו.
    שלום לך ארץ ישראל... נשוב אלייך כשבאמת נרצה אותך...

    הגב לתגובה זו

    • לישראל, מותר לשאול למי הצבעת בבחירות האחרונות? (ל''ת)

      רק הליכוד יכול, 20/06/06 10:49

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שמותר...

        ישראל, 20/06/06 15:28

        לא הצבעתי.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    ועכשיו התגובות בתשלום יכסחו את תושבי שדרות (ל''ת)

    והעם שותק, 20/06/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כמה יהיר וטיפוסי

    ליכודניק, 20/06/06 09:47

    מזכיר את נאום הצ'חצ'חים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    החזיקו מעמד?

    שדרותי, 20/06/06 09:47

    למי שיש זכרון קצר נא להזכר: בזמנים בהם קרית שמונה הייתה מותקפת בצורה מסיבית העיר הפכה לעיר רפאים, כ-50% מתושבי העיר עזבו אותה. ובקשר לקיבוצים הגיבורים שמסביב הם פשוט חוטפים הרבה פחות, מה גם שאצלם ברוך ה' עדיין לא היו הרוגים. (לעומת זאת בנתיב העשרה בה כבר הייתה הרוגה החלה עזיבה).
    בכל אופן למה מצפים משדרות שתפגין כושר עמידה, הרי תושבי גוש קטיף הפגינו יכולת עמידה מופלאה ובסוף זרקו אותם מהבית, אז ממי עלינו ללמוד?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שמתם לב ?הטרור קביל בצפון ובדרום בלבד (ל''ת)

    עופרי, 20/06/06 09:46

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב גם במזרח, ולנו יישאר רק הים (ל''ת)

      ., 20/06/06 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה הוא עושה בממשלה?

    איך?, 20/06/06 09:45

    הוא לא אמור לטפל בגליל ובנגב? פרס לא שירת בצבא (מעניין למה) ושכל חייו מוגן היטב מכל איום גיבור על בלתי מוגנים שמותקפים ע''י טילים. שיתבייש לו .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    התאמצת והתוצאות הגיעו:פרס=בן גוריון..

    סופסוף!!!!!!!!!, 20/06/06 09:44

    מה לא עשית כדי להחקק בהסטוריה הישראלית.ושום דבר לא עזר.אין לך מזל!!! בסוף הלכת על הגימיק:בן גוריון זכור בהתרסתו כלפי האו''ם:''או''ם -שמום!'' והסקת שאם תאמר:''קסאמים-שמאסמים! '' גם שמך ילך למרחוק.יחי ההבדל הקטן.בן גוריון אמר את דבריו נגד האומות הלוחצות,מתוך פטריוטיות ישראלית.הוא גם הלך לשדה בקר והגשים בגופו את קריאתו לישוב הנגב.ומה אתה עושה קודם קוצץ גוש קטיף.לאחר מכן עיר ואם בישראל,שדרות,נמצאת תחת מטח קסאמים,וזה כל מה שיש לך לומר להם?! שהם מיללים ?! ממש ממש ממש ממש לא בן גוריון!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הצדק עם פרס

    לא משנה, 20/06/06 09:38

    ברור שהקושי של תושבי שדרות הוא עצום, אבל, בתגובתם ההיסטרית, שנקלטת היטב בצד השני, הם מזמינים עלהם מטחים נוספים.
    תרבות ה ''מגיע לי'' בשיאה
    מה לעשות שאנחנו מוקפים ב 400 מיליון ערבים? חייבים להיות חזקים.
    האם נסראללה צדק שהחברה הישראלית מפוחדת? (נאום קורי העכביש המפורסם) תושבי שדרות מוכיחים שנסראללה צודק

    הגב לתגובה זו

    • אוסלו וההתנתקות הוכיחו את זה מזמן (ל''ת)

      יהודה, 20/06/06 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה שנכון נכון.. תושבי קרית שמונה סבלו שנים..! (ל''ת)

    duvdev, 20/06/06 09:33

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל שתושבי ק''ש והקיבוצים היו מוכנים לחטוף ושחיילים לא יהרגו

      בשדרות בכיינים, 20/06/06 09:45

      לקראת הפינוי בצפון , כשכולם הזהירו שבצפון יהיה מרחץ דמים בעקבות נסיגה מלבנון , התושבים בצפון אמרו שהם מוכנים לקחת את הצ'אנס רק כדי שלא יראו את ההליקופטרים עם הפצועים מלבנון לרמב''ם. גם היום יש מדי פעם הפגזות אבל הם נושכים שפתיים ומבינים שהם חיים בישראל ובמלחמה ועדיף לחטוף מדי פעם מאשר לשלוח חיילים לפעולה שלא יחזרו ממנה.

      הגב לתגובה זו

      • אז אולי נבטל את הצבא ונביא חיילים שכירים מסין

        לי, 20/06/06 15:38

        ככה נשמור על כל החיילים שבעצם התגייסו בשביל כלום (לא שאני רוצה שימותו חיילים חס ושלום אבל יש אופציה להפגיז מהאוויר וככה יהיו נפגעים רק לאויבים ולא לנו ולחיילנו)

        הגב לתגובה זו

    • אז זה אומר שתושבי שדרות גם צריכים לסבול שנים?

      מירי, 20/06/06 09:52

      מה זה פה, טירונות? אותי טרטרו אז אני מטרטר גם אתכם?

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תושבי שדרות זהו האיש שבחרתכם במפלגה העלובה קדימה (ל''ת)

    יאיר, 20/06/06 09:31

    הגב לתגובה זו

    • פרס צודק

      שני, 20/06/06 10:44

      פרס צודק. ההסטריה מעודדת ירי קאסאמים

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא להשוות אותנו לקרית שמונה שדרות זו שדרות

    אתי המתוקה בנשי, 20/06/06 09:30

    בתור ילדה קטנה שהבגיזו את קרית שמונה תמיד אמרתי שהם לא נורמלים שהם נותנים לילדהם לחיות בצל הפחד אני לא יתן לילדי לחיות כך לכן אני עוזבתתתתתת

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כאמא אני בזה לתושבי שדרות ולא מבינה את ההתנהגות שלהם !

    משתמשים בילדים, 20/06/06 09:26

    אם הבן שלי היה בסכנה של נחיתת רקטות - הייתי מקפידה שהוא יהיה תמיד לפחות במבנים , בבית או אצל חברים ומשפחה.
    ומה אני רואה - אמהות מחזיקות את הילדים שלהם ב א ו ה ל המחאה !!!
    מה שלא יהיה בית לא יהיה עדיף על אוהל ! לא מבינה איך אמא נותנת לבן שלה להיות איתה באוהל במקום בבית שדאגו בו לפינה מוגנת אליה ירוץ ב20 שניות . האם נהיינו כמו הערבים שמשתמשים בילדים לתעמולה ?

    הגב לתגובה זו

    • ה''אימא'' מכפר שמריהו/רמת אביב צודקת (ל''ת)

      כי הילדים שלה, 20/06/06 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הגיע הזמן להפגין בכל עיר בצמתים

    אלדו, 20/06/06 09:22

    כמו שהיה בזמן אוסלו,למען הזדהות עם תושבי העיר שדרות, עכשיו כבר ברור שלכל ההבטחות שאם ישוגר אפילו קסאם אחד מעזה לכיוון ישראל אנחנו נמחק את עזה לא היה כל כיסוי.
    המנהיגים שלנו משקרים לעם אבל אומרים את האמת לערבים שהם יקבלו הכל.
    הגיע הזמן לצאת להפגנות בכל צומת ולהדליק את כל המדינה בהפגנות.רק זה ''אולי'' יזיז מישהו באולימפוס.מי שמזלזל היום בשדרות יאכל אותה מחר בפ''ת,כפ''ס,ונתניה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בשדרות התעצבנו, אך הבטיחו לבחור פעם נוספת בקדימה! (ל''ת)

    לא תמים, 20/06/06 09:19

    הגב לתגובה זו

    • שיבחרו את מי,שהם רוצים...

      LUBER, 20/06/06 09:38

      אמת תמיד יקבע את שלו,העיקר,לזער את הנזק.
      בתקופות,כאשר אידיאולוגיה פושטת רגל,ומציות לוקח חוק בידיים,
      תמיד,מתגבשות תמונות טראגיות.
      דור הבה,שגודל רק במציות ללא זיבול שכל אידיאולוגי-זה התקווה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה זה ''החזקנו''מעמד ?

    מאיר, 20/06/06 09:16

    שימון הגיבור היה בת''א כשנפלו הקטיושות ובמלחמת המפרץ הוא ברח לחו''ל כשנפלו הטילים של סדאם.
    צדקה גולדה בזמנו כשאמרה על היצור המתועב הזה שאם הוא יוביל את מדינת ישראל אנחנו בצרות. לצערנו, כבר יותר מ 15 שנה אנחנו אוכלים את פירות הבאושים שהשאיר אחריו באוסלו.

    הגב לתגובה זו

    • בזכות שמעון ישראל מתקיימת רק בגלל הכור לא מתעסקים איתנו

      ישראל קיימת, 20/06/06 09:28

      רק ורק הידיעה על היכולת של ישראל מונעת מהתקפה משולבת עליה . התבכיינות לא תוסיף לכוח שלנו , עמידה חזקה ויכלת - זה כן

      הגב לתגובה זו

      • אל תיתן לו מה שלא עשה

        פיזיקאי, 20/06/06 09:43

        אפשר לחשוב שמנהיגי המדינה האחרים באותה תקופה לא רצו ופעלו למען יכולת גרעינית.במקרה הוא היה ממונה על התחום מראשית המדינה ניסו להשיג יכולת זו .ישנם מספר מדענים שעליהם ניתן לומר שבלעדיהם לא היתה לנו היכולת אבל ברור שגם ללא שמעון הרס היתה היכולת

        הגב לתגובה זו

        • תלמד היסטוריה , זה לא ''במקרה'' הוא נלחם ופעל למען ההקמה של הכור (ל''ת)

          תן לו את הכבוד, 20/06/06 10:02

          הגב לתגובה זו

          • המציאות שלמרות פרס וגם בלעדיו הטכנולוגיה הגרעינית באה לישראל

            יחזקאל מר''ג, 20/06/06 12:10

            פרס בתעמולתו היום יומית נכס לעצמו את טכנולוגיית הגרעין.
            מדובר בשקר וכזב
            אנשים רבים ואחרים גם בתחום הדיפלומטי העסקי והטכנולוגי עומדים מאחורי הבאת הידע
            כמו פרופ' יובל נאמן
            אך לעומת פרס הם אנשים צנועים לא יומרניים ולא שחצנים כמוהו

            הגב לתגובה זו

      • גם סאדם חוסיין הקים כור אטומי.

        באמת, 20/06/06 09:55

        מה שמוכיח שלא צריך להיות משהו מיוחד. אגב פרס התנגד להתקפת הכור בעירק.

        הגב לתגובה זו

        • מותק סאדם הצליח בגדול בזכות ה''נשק'' שלו. הפיל את ישראל וארה''ב בגדול!

          רק בזכות ההתרעה, 20/06/06 10:25

          סאדם בנה כור - ישראל השמידה. אח''כ יצר רושם שיש לו נשק כימי ורק ההתרעה שיצרה הידיעה שיש לו נשק לא קונבנציונאלי - גרמה למלחמה ענקית ויקרה והרג של אלפי אמריקאים ותושבים עירקאים. אז הוא נפל אבל ישראל ואמריקה נפלו יותר גדול - וכל זה כי חשבו שיש לו נשק . תראה איך איראן מקרקסת את העולם בזכות הנשק האטומי שלה

          הגב לתגובה זו

      • כן, לך תסביר לעיוורים אידיוטים

        Avi Ecuador, 20/06/06 16:15

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html
        56. עמוס קינן קורא לג'יהאד נגד בגין
        זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11
        ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה...
        בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 2.6.81)

        הגב לתגובה זו

    • כל הקיבוצים מסביב חוטפים באותה מידה אבל שומרים על כבודם וכבוד ישראל (ל''ת)

      צריך להיות חכם, 20/06/06 09:29

      הגב לתגובה זו

      • שומרים על כבודם? אולי

        א, 20/06/06 10:22

        הרי הם היו אלו שדחפו בכל הכח את מהלך הגירוש. הרוויחו מליונים בבארים שפתחו כדי למלא באלכוהול את העתונאים הזרים מבפנים ומבחוץ. עשו ימבה כסף כשאת שכניהם ממערב ששכפצו אותם שנים רבות, זרקו לכלבים. מה יש להם לומר עכשיו?? בכסף הנ''ל שימגנו עצמם.על טעויות גם שאינך מכיר בהן כטעויות משלמים.

        הגב לתגובה זו

      • כן ספר זאת לילדים של אולמרט שלא עשו צבא

        Avi Ecuador, 20/06/06 18:35

        וספר לנו שלבנך חס וחלילה ייפול קאסם על הראש ותסביר לנו על כבוד...

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרס, למה אינך מקבל עדין את עצת עזר ויצמן זל, ואינך הולך הביתה? (ל''ת)

    פרס הביתה, 20/06/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בגלל זה הוא רק משנה לר''מ

    דוד, 20/06/06 09:12

    זה לא משנה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פרס צודק במה שאומר ב 100%

    שמחה, 20/06/06 09:11

    רק יכל היה לבטא את מה שאמר
    עם קצת יותר רגישות.
    האמריקאים אחרי 9/11 רצו למנוע טרור וקבלו המלחמת בעירק
    כל אלה שמתנפלים על פרס ,אתם גם רוצים תחליף כזה ?
    ורגישות על תחפשו אצל פוליטיקאים ישראלים ,כי לא תמצאו

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרס צריך להוכיח שהוא מאמין באימרותיו. שיגור בשדרות עם כל משפחתו !! (ל''ת)

    נפל פוליטי, 20/06/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מר פרס, ההתנקות לא שדרה פחד? (ל''ת)

    גדי, 20/06/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חוסר מנהיגות של מויאל ושאר האחראיים

    קפטיין אבו אמין, 20/06/06 09:10

    אין בליבי על תושבי שדרות המיללים בפחד .
    המנהיגות שלהם אלי מויאל יללן ובכין ומנהיג פניקה.
    במקום לחזק את התושבים הוא זורע היסטריה אולי מסיבות פוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אוסלו שמוסלו-ותודה למזרח השימון ה''חדש''! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 20/06/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פתרון לקסמים-להעביר את הבורסה לשדרות

    שמעון וקס, 20/06/06 09:01

    הפיתרון הכי יעיל לפתרון בעית הקסמים,הוא להעביר את הבורסה לניירות ערך לשדרות.נראה את הפלסטינים אם יש להם אומץ להפריע
    ליהודים לעשות כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אבוי לזקנותו שמבישת את צעירותו. (ל''ת)

    משה בודק, 20/06/06 08:53

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את תגובות 9 + 10, ותבין (ל''ת)

      ר., 20/06/06 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    חבל שרק בשדרות התעצבנו!!!!

    שדרותית, 20/06/06 08:53

    אולי אם גם ברמת אביב או כפר שמריהו יתעצבנו, זה יעזור...

    הגב לתגובה זו

    • אני בפ''ת ומתעצבנת מאוד, תארגנו הפגנה מרכזית שנוכל לבא לתמוך! (ל''ת)

      אריאלה, 20/06/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ל-14, 12, 9,10 ו-5

    אראל, 20/06/06 08:47

    היי. רואים שאתה קורא ספרים. בעיקר של פוליטיקאים ''נקיים מכל אינטרסים, צנועים וישרים''. פרס צודק בכל מלה. כל הפוליטיקאים שצועקים עכשיו נגד הממשלה לא היו מוצאים בעצמם את הנוסחה להפסיק את הקסאמים. הם פשוט תוספים טרמפ על הגב של תושבי שדרות כדי לנגח את פרץ וחבריו. לסיפור הזה אין פיתרון צבאי, וכולם יודעים את זה

    הגב לתגובה זו

    • קראתי את דבריך. אציע לך לקרוא את תגובה 24

      אלכס, 20/06/06 09:02

      אין כאן כל שאלה של פוליטיקה. יש כאן, גם יש, שאלה גדולה של קיום והישרדות. נהנתן ותועלתן כפרס מעולם לא הבין ולא יכול היה להבין זאת.

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה טועה, או שאתה מטעה

      בודאי שיש פתרון, 20/06/06 13:12

      .
      בודאי שיש פתרון .
      הנמושות מהרצועה מפגיזות כי זה אפשרי .האוכלוסיה שתומכת מן הצד לא סובלת, המנהיגים שלהם כנ'ל, וכולם לוקחים צ'אנס שמדי פעם איזה חוליה מחוסלת,אבל לעומת ה''היסטריה'' בשדרות,ותחושת התיסכול הכללית שחשים אזרחי ישראל, זה מאזן של רווח גדול !

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרס חסר רגישות אבל מויאל פשוט מנסה לעשות תרגיל ציני לשכן פרץ

    דודי, 20/06/06 08:42

    אפשר לחשוב שעמיר לא גר בשדרות ולא רוצה שלא יפלו בה קסאמים.
    אבל הוא מנהיג ולא דמגוג ציני כמו מויאל והוא יודע שהרס ופעולות העלולות להתדרדר לאסונות הומניים הם לא הפיתרון. מה תעשה ישראל ומה יגיד מויאל אם פתאום יהרגו 100 אזרחים בעזה מארטילריה ישראלית והאיחוד האירופאי ינתק קשרים כלכליים עם ישראל. אנ י מניח שכלום. הרי כל מה שהוא יודע לעשות זה לדרדר את שדרות.

    הגב לתגובה זו

    • אני יגיד

      דויד, 20/06/06 17:09

      תודה תודה תודה
      והאיחוד האירופאי בתחת שלי

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודק פרס

    החושב, 20/06/06 08:42

    א. התגובות לדבריו של פרס בטוקבקים שלפניי - תת-רמה, חוסר כבוד, וברבריות...דרכו של הימין מאז ומעולם.

    ב. צודק פרס - אין התכוון הוא שלא צריך לטפל ולתמוך בתושבי שדרות, אך מאידך אין הקסאמים מהווים איום על מדינת ישראל, זהו כאב נקודתי שיש להתמודד איתו באומץ ולא ביללות ובדמגוגיה כמו לתת לצה''ל להכנס לפעולה רגלית, היינו בעזה עשרות שנים ולא התמודדנו עם הקסאמים בצורה טובה יותר, יש לשמור על איפוק וקור רוח, ולא לגרום לפלסטינים לחכך ידיהם בהנאה.

    הגב לתגובה זו

    • לא חושב

      גונגה דין, 20/06/06 09:29

      כך דרכו של השצאל, לתפוס לעצמו בלי שום סיבה מצדקת את שהוא מבטא את ה'מבט הריאלי' - תמיד מעלימים עין מעובדות ומשבשים את הכל כדי להמשיך לתעתע.

      כן, אוסלו הביא הרבה שלום ועכשיו העולם אוהב אותנו כמו ש'ניבא' מר פרס שלא איכפת לו מחייהם של יהודים.

      הגב לתגובה זו

    • לפני אוסלו (ביוזמת פרס) - לא היו קסאמים ! (ל''ת)

      אריה, 20/06/06 09:33

      הגב לתגובה זו

    • על חיל האויר שמעת

      א, 20/06/06 10:14

      זה שאמור להפציץ ולחסל אויב ממשי לא זה שמשכיב בנות 13 .ואז באמת לא מסכנים והורגים חיילים בפעולות קרקעיות כדוגמת ג'נין, רפיח וכו' וכו' וכו' רק בגלל שלא נותנים לחיל האויר לעבוד כמו שצריך לא צלחה שהייתנו בעזה, שדרות, אשקלון, ראשון לציון, תל אביב אה זהו הגענו לים.

      קצת טריויה- באיזו שנה הוקם אש''ף- הארגון לשחרור פלסטין?
      תשובה- 1964! אלו שטחים הם רצו אז לשחרר????

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרז ברז

    זאב, 20/06/06 08:42

    המח שלו מטפטף

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל האליתות ברחו לצפון ולדרום

    כל האליתות ברחו, 20/06/06 08:37

    כל האליתות (החברתיות כמובן) ברחו לצפון ולדרום העניים לא נחשבים
    שפרס אומר שהוא חברתי הכוונה שהוא חבר של שכיננו הנחמדים והבלתי אלימים האם חברתי כוונה לאנשי שדרות המזרחיים השתגעתם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תעבור לשדרות !!!

    אבי, 20/06/06 08:37

    אם אתה כזה גיבור גדול לדבר בצורה כזו מזלזלת . אז תעבור לגור בשדרות . ניראה אותך נותן דוגמא במעשים . ואז אולי תשכיל להבין מה עוברים תושבי שדרות . ולא תמשיך לדבר בצורה מזלזלת

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הוא גר בטח ברמת אביב

    מאיר, 20/06/06 08:36

    איך הוא משתחל למעלה כבר 50 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''עיצרו את העולם – רגע לפני שהעולם ייעצר לכם''

    אזרח, 20/06/06 08:34

    אחי ואחיותי החדשים, צר לי עליכם, אתם שבעל כורחכם צורפתם למשפחתנו המתרחבת משבוע לשבוע. רק אנו, חברי המשפחה הוותיקים, יודעים מה באמת עובר עליכם בשעות אלה, בימים אלה.
    והאמינו לנו – זה עוד החלק הקל. לאחר השבעה – מהיום השמיני והלאה – מתחיל מסע הייסורים הקשה מכל. אתם תקומו משבעת ימי האבל ותגלו שעולם כמנהגו נוהג, אנשים חוגגים ושמחים, אוכלים ושותים, בתי העינוגים מלאים מפה לפה. ואתם לא תבינו איך זה שהעולם לא נעצר ? איך זה שהשמש זורחת כמדי יום ביומו ? ...כאילו לא נפל דבר בישראל. ופתאום תבינו שצץ לו קיר גבוה, שיחצוץ מעתה ביניכם לבינם.
    ותתחילו לשמוע את כל המשפטים שהייתם גם אתם נוהגים לומר, כשהייתם ''שם'': ''תהיו חזקים בשביל הילדים'', ''החיים חזקים מכל דבר'', ''החזיקו מעמד'', ושאר משפטים חסרי תוכן ומובן למי שאיבדו בשר מבשרם.
    ויותר מכל – היזהרו מפוליטיקאים ומעיתונאים חסרי מצפון. אלה ינסו להוציא מכם אימרות גורפות-רייטינג ומקדמות-פריימריס. ובינינו – מי אנחנו שפתאום דעתנו חשובה יותר ? בעלת משקל יותר ? מדוע פתאום שואלים אותנו מה דעתנו על ההסכמים ומה לדעתנו הממשלה צריכה לעשות ואם צריך לנקום, לסלוח, לשנוא, לאהוב, להרוס, לגרש, להרוג ?
    בתי, תמר קרלבך-ספיר, נהרגה בפיגוע בקו 5. ואם אותי ישאלו, אומר להם רק זאת: הניחו לנו בכאבנו. אצלנו כל לילה האוטובוס מתפוצץ. צאו אתם, שבן משפחתכם אולי יהיה באוטובוס הבא, צאו להפגין, עיצרו את התנועה, עיצרו את העולם – רגע לפני שהעולם ייעצר לכם. יעקב ספיר, צפריה.

    הגב לתגובה זו

    • מַהוּ ''פִּיגוּעַ בִּיטְחוֹנִי שֶל מַמָּש'' ?

      שלמה מורג, 20/06/06 08:56

      מַהוּ ''פִּיגוּעַ בִּיטְחוֹנִי שֶל מַמָּש'' ?

      שמעון פרס אמר בשידור בערוץ 2, כי יש גורמים נוספים המאפשרים להאיץ עתה את תהליך השלום, ובכללם ''העובדה שעברו כחודש וחצי ללא פיגוע ביטחוני של ממש'' (''הארץ'', 12.3).
      שר החוץ טבע מונח חדש, ועליו להסבירו. מהו ''פיגוע ביטחוני של ממש'' ? כלומר, מהו המספר המִזערי של ההרוגים הישראלים, הפצועים קשה והפצועים באופן בינוני, העושים פיגוע לפיגוע של ממש ?
      התבטאות זו, ראוי היה שלא תבוא לעולם מפיו של שר חוץ.

      הגב לתגובה זו

      • רְאִי, אֲדָמָה

        שאול, 20/06/06 09:15

        רְאִי, אֲדָמָה

        רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
        בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
        פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
        גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

        רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
        פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
        אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
        מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
        וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
        וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

        הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
        בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
        וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
        אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

        וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
        מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
        בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
        רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

        שאול טשרניחובסקי

        תל-אביב, 3.9.1938

        הגב לתגובה זו

        • אנא למדו אותי לנקד

          דיק, 20/06/06 22:18

          יש לי WORD XP ואינני יודע איך לנקד.

          הגב לתגובה זו

        • חדרה.... עפולה.... צומת בית-ליד....

          אלכס, 21/06/06 20:51

          לזכרם של קורבנות הטרור החפים מפשע.
          תהי נשמתם צְרוּרָה בִּצְרור החיים

          חדרה, עפולה, אוטובוס ''דן'' קו 5, קו 20, קו 26, קו 18, ירושלים, קו 18 , אזור, אשקלון, חולון,
          לב-דיזנגוף, אפרופו, דולפינריום, מלון פארק, כפר-סבא, כיסופים, קיבוץ מצר, בית-שאן, קפה הִלֵל, קפה מומנט, צומת גולני, מסעדת מקסים, נמל אשדוד, צומת בית-ליד...
          שותת לו הפצע... ממאן להגליד...
          הבשר חֲרוּך וקָרוּעַ, כל וְרִיד, עוֹרֵק וגִיד
          מה צוֹפן המחר בחוּבּוֹ... ? ? ? - זאת איש לא יָגִיד.
          עוד פיגוע... עוד אירוע... עוד טבח מזוויע ! מחריד !
          בעיני ממשלה קפואה-אטומה זו
          שום-דבר כבר אינו מעלה או מוריד.
          ''אותנו'', אומרים לנו, ''איש לא יפחיד!''
          אך עם ''מנהיגות'' עיוורת-חרשת כזו – מְאוּמָה לא עָמִיד !
          גוועת הרוח... נכנע לו הגוף...
          אין שמחה - רק שממה.
          אין חדווה - רק דממה.
          אין הווה.
          אין מחר.
          אין חזון.
          אין עתיד.
          ''אל מלא רחמים'' -
          את אמות הסיפים
          מזעזע שוב ומרעיד.


          חדרה, עפולה, קו 5, קו 20, קו 26, ירושלים, קו 18, אשקלון, אפרופו, לב-דיזנגוף, קו 18, נתניה, דולפינריום, מלון פארק, פיצה סבארו, קפה הִלֵל, קפה מומנט, מגידו, האוניברסיטה העברית, Mike’s Place, כביש חוצה ישראל, נמל אשדוד, צומת בית-ליד...
          את רוחנו יותר כבר איש לא ממריד –
          הכל רופף ותלוי...
          גורלו של עם... גורל האומה... גורל היחיד...
          מבחן המציאות המרה את הכל בסימן שאלה גדול מעמיד.
          ממשלה עייפה, מתנוונת, נרגנת,
          צעד חיינו תכשיל ותמעיד -
          שום דבר מראש לא נצפה, לא נחזה,
          לא נלקח בחשבון, לא שָקוּל, לא זָהִיר, לא מָדִיד
          תקליט חורק וישן, את מוחנו ישטוף כל העת,
          ללא הפסק ינגן, מחשבה יעביד:
          ''אכול ושתֹה כי מחר השָלוֹם!''
          זו עתה בחוצות, בפי הבריות,
          הסיסמא הניצחית, מַנְטְרָה לתמיד.
          עוד קורבן חף מפשע, עוד רצח, עוד טבח,
          עוד נכה, עוד אינווליד -
          מכורתנו... מה עוד תבקשי מאיתנו... ?
          איש את רעהו ישאל ויגיד.


          חדרה, עפולה, קו 5, קו 23, קו 26, ירושלים, קו 18, אשקלון, אזור, אפרופו, בית-שאן, נתניה, דולפינריום, לב-דיזנגוף, מלון פארק, מסעדת מקסים, קו 2, קו 14, קו 4, צומת כרכור, צומת מירון, בנין פרנק סינטרה, קפה הִלֵל, קפה מומנט, מעלה מכמש, אלון מורה, מעלה אדומים, פסגת זאב, כפר-דרום, נצרים, מחסום ארז, נמל אשדוד, צומת בית-ליד...
          כֹּה עמוק היָגוֹן והעצב -
          השְכוֹל נראה קָרוֹב ומַפְחִיד.
          ''אל מלא רחמים'' את אמות הסיפים מזעזע שוב ומרעיד
          ''זה לי לעולם לא יקרה!'' – חשבת... הירהרת... לא היית יחיד...
          עתה נפקחות אף עיניך...
          תוֹהוֹת... בוֹהוֹת... לנוכח מחזה מזוויע. מבעית. מחריד.
          כאשר המוות נוֹשֵק בעורפנו
          הכל נראה מוּחָשִי יותר, מַמָּשִי,
          אֲמִיתִּי וגמִיד.
          ''אֱכוֹל ושָתֹּה כי מחר השלום!'' –
          יבקשוך לחֲזוֹר... לדקלם... להגיד...
          אך ידוֹעַ תדע כי לך –
          הקוֹרְבָּן... האֶזְרָח הקָטָן...
          אין... לא היה... לא יהיה...
          לא נוֹעַד, לא יוּעַד, לא נָכוֹן,
          שוּם תַּפְקִיד.
          ובינתיים... מזנב האויב בקִרְבֶּנוּ...
          את שארית הפליטה מכחיד ומשמיד.
          במדינה רעננה... צעירה...
          בעלת מנהיגות ְמְנוּתָקָה-מוּשְחָתָּה-יְשִישָה-יְהִירָה-אֲדִישָה-אָנוֹכִית-אֲטוּמָה
          קיים רק עבר.
          לא חדווה.
          לא תקווה.
          לא ברכה.
          לא תוחלת.
          לא חזון.
          לא מחר.
          לא עתיד.

          הגב לתגובה זו

    • ''...וְאֶל מִחוּץ לָעִיר תֵצֵא וּבָאתָ אֶל בֵית-הָעוֹלָם,''

      חיים נחמן, 20/06/06 09:37

      ''...וְאֶל מִחוּץ לָעִיר תֵצֵא וּבָאתָ אֶל בֵית-הָעוֹלָם,
      וְאַל-יִרְאֲך אִיש וִיחִידִי תָבוֹא שָמָה,
      וּפָקַדְתָ קִבְרוֹת הַקְדוֹשִים לְמִקְטַנָם וְעַד-גְדוֹלָם,
      ונִיצַבְתָ עַל עֲפָרָם התָחוּח וְהִשְלַטְתִי עָלֶיך דְמָמָה.
      ולְבָבְך יִמַק בְך מעצֶר כְאֵב וכְלִימָה -
      וְעָצַרְתִי את-עֵינֶיך ולא-תִהְיֶה דִמְעָה,
      וְיָדַעְתָ כי-עֵת לִגְעוֹת היא כְשוֹר עָקוּד על הַמַּעֲרָכָה -
      וְהִקְשַחְתִי את-לְבָבְך ולא-תָבוֹא אֲּנָחָה.
      הִנֵה עֶגְלֵי הטִיבְחָה, הִנֵה הֵם שוֹכְבִים כוּלָם -
      אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?
      סִילְחוּ לי, עֲלוּבֵי עוֹלָם, אֱלוֹהֵיכֶם עָנִי כְּמוֹתְכֶם,
      עָנִי הוא בְחַיֵיכֶם וְקַל-וָחוֹמֶר בְמוֹתְכֶם,
      כי תָבוֹאוּ מָחָר על-שְכַרְכֶם וּדְפַקְתֶם על-דְלָתָי -
      אֶפְתְחָה לכם, בוֹאוּ ורְאוּ: יָרַדְתִי מִנְכָסָי !
      וְצַר לי עֲלֵיכֶם, בָּנַי, וְלִבִּי לִבִּי עֲלֵיכֶם:
      חַלְלֵיכֶם - חַלְלֵי חִינָם, וְגָם-אֲנִי וְגָם-אַתֶם
      לא-יָדַעְנוּ לָמָה מַתֶם וְעַל-מִי וְעַל-מָה מַתֶם,
      וְאֵין טַעַם לְמוֹתְכֶם כְּמוֹ אֵין טַעַם לחַיֵיכֶם.
      ושְכִינָה מָה אוֹמֶרֶת ? - הִיא תִכְבוֹש בֶעָנָן רֹאשָה
      וּמֵעוֹצֶר כְּאֵב וכְּלִימָה פוֹרֶשֶת וּבוֹשָה...
      וְגַם-אֲנִי בַלַיְלָה בַלַיְלָה אֵרֵד על-הַקְבָרִים,
      אֶעֱמוֹד אַבִיט אֶל-הַחֲלָלִים וְאֵבוֹש בַמִיסְתָרִים -
      וְאוּלָם, חַי אֲנִי, נְאוּם יי, אִם-אוֹרִיד דִמְעָה.
      וגָדוֹל הכְּאֵב מְאֹד וּגְדוֹלָה מְאֹד הַכְּלִימָה -
      וּמָה-מִשְנֵיהֶם גָדוֹל ? - אֱמוֹר אַתָה, בֶן-אָדָם !
      אוֹ טוֹב מִזֶה - שְתוֹק ! וְדוּמָם הֱיֵה עֵדִי,
      כִּי מְצָאתַנִי בִקְלוֹנִי וַתִרְאֵנִי בְּיוֹם אֵידִי.
      וּבְשוּבְך אֶל בְנֵי עַמְך - אל-תָשוּב אֲלֵיהֶם רֵיקָם,
      כִּי מוּסָר כְּלִימָתִי תִשָא והוֹרַדְתוֹ על-קֳדְקֳדָם,
      וּמִכְאֵבִי תִקַח עִמְך והֲשֵבוֹתוֹ אל חֵיקָם''.

      חיים נחמן ביאליק, בעיר הַהֲרֵיגָה
      תמוז-תשרי, תרס''ד

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שמעון פרס, בגילך המופלג זה מה שיש לך להגיד? טיפש חסר לב! (ל''ת)

    רונית לביא, 20/06/06 08:34

    הגב לתגובה זו

    • את לא צודקת.פרס-אדם חכם ומאוד רגיש.

      LUBER, 20/06/06 09:10

      זכור לי פעם,איך שתי יריות אקדח ב''מלכי ישראל'',4 נובמבר 95, הקפיצו אותו עד התקרא.
      ''אפשר לגדוע את המנהיג,אבל אי אפשר להרוג את הדרך''-ציטוט משמעון פרס.
      קסאמים-שמאסמים,הכול בסדר,אפשר להרוג את אזרחים-העיקר,שדרך יישאר.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עברתי לגור בשדרות -דוגמא אישית (ל''ת)

    שמעון פרס, 20/06/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתה צודק צריך לשבת בשקט לא נורא

    פצצת אטום, 20/06/06 08:32

    אם ימותו אנשים, או שנחיה בפחד אז מה, נשב בשקט עד שהם הפלשתינים יחליטו להפסיק את הקסמים.
    חבר'ה בממשלה צריך להתעורר להפגיז אותם בלי רחמים ובלי פחד יותר נכון מהעולם מה יגידו שיגידו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אבד עליו הקלח

    תושב הדרום, 20/06/06 08:32

    יש אנשים שצריך שיפול עליהם קאסם אולי אז יבינו מזה קסם חי ברמת אביב על חשבון המדינה בלי לעשות כלום חוץ מלתמוך באוייב ומחלק הערות לאנשים שנפצעים כל יום כדאי שתפרוש וכמה שיותר מהר את ותפסיק להמעיט מהאסון שגרמתה עם אוסלו והגירוש המלצה שלי ''גם אויל מחריש חחכם יחשב''

    הגב לתגובה זו

    • עברית

      רם, 20/06/06 08:46

      כלח חביבי כלח

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרס עושה נסויים בבני אדם (ל''ת)

    א, 20/06/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תודה רבה מר פרס ....

    קובי, 20/06/06 08:31

    אולי אתה שכחת אבל אני לא !
    אתה נתת להם רובים.
    אתה נתת להם שטחים.
    כן , נכון אתה לא לבד עוד רבים סחפת אחריך .

    אבל ידך לא נקיות , אתה אשם .
    אז אל תלמד אותנו על איפוק סובלנות ועמידה בלחצים .
    לא רוצה להתאפק , אני תסלחו לי , אוצה לראות דם .
    כן אני לא מתבייש אני רוצה לראות דם ברחובות עזה.

    אז באמת פרס תודה על השנים הטובות ( צרפת , דימונה ) והיו הרבה כאלו.

    עכשיו לך לבית !!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אמא של פרס ערביה מה אפשר לצפות.

    א, 20/06/06 08:30

    פרס שומר עם אחים שלו על יחסים טובים לא לשכוח שהם מאכילים אותו את החומוס והבקלאוה המסריחה שלהם בחינם.
    פרס ימכור את התחתונים שלו הוא והבן שלו עושים עסקים עם הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה.... הכָּל-כָּך גָלוּתִּי...

    אלכס, 20/06/06 08:29

    הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה.... הכָּל-כָּך גָלוּתִּי...

    הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה.... המַמְלַכְתִּי, המַלְכוּתִּי, האַלְמוּתִי, הסַמְכוּתִי, החָזוּתִי, חֲסַר-החָזוֹן, הנוֹכְחִי, העַכְשָווִי,
    אֵיך... ? אֵיך... ? אֵיך... ? וְכֵּיצַד... ? את חֶרְבּוֹן-חוּרְבָּן אוֹסְלוֹ - בחוסר תְּבוּנָה עִיקֶשֶת-נֶחֱרֶצֶת-נִמְרֶצֶת כָּזוֹ,
    בֱּקַלּוּת-דַּעַת בִּלְתִּי-נִסְבֶּלֶת, נוֹרָאָה- אָיוּמָה-מַחֲרִידָה-פַאטַאלִיסְטִית שֶכָּזאת, עלינו הֵשִית, הֵמִיט והֵבִיא ?
    אֵיך מֶשֶך שָנִים בְּשִיטָתִיוּת אָחֵז את עינינו, שִטָה בָּנוּ, הוֹלִיכנוּ שוֹלָל, עַם שָלֵם (!), בהִתְחזוּתוֹ לנָבִיא...
    ''מזרח תיכון חדש'' הִצְהִיר, אֲנִי רק אָנוֹכִי, אֱזוֹם, אָקִים ואָבִיא !
    דָּם כּה רַב נִשְפַּך לשָוְוא מאז בעטיו, דָּם כּה רַב, דָּם יהודי וערבי.
    הגַאלִיצְייאנֶר הַלָזֶה.... האָנוֹכִיּי, החַתְרָנִי, התַכְכָנִי, התַכְסְסָנִי, הסַכְסְכָנִי, החַיְיכָנִי, הכּוֹחָנִי, הכּה בִּלְתִּי-חִינוּכִי, הכָּל-כָּך גָלוּתִּי...
    כמעט כל דבר בּוֹ נָגַע, אותו עָשַה, נִרְאָה תָּמִיד מִשוּם-מָה, סַסְגּוֹנִי, מְלָאכוּתִי, עַרְטִילָאִי, שַבְרִירִי, פַּזְּרָנִי, גַּנְדְּרָנִי, בִּלְתִּי-יַצִּיב, חָלוּל, נָבוּב, רֵיקָנִי,
    צֵל מִתְּעַרְבֵּל, מִתְּעַרְפֵּל, מִתְּפַּתֵּל, צֵל מְהַתֵּל, צֵל קְלוֹקֵל, מִתְּעַקֵל, עַקְמוּמִי, צֵל מַשְלֶה, הָזוּי, שָגוּי ובָּדוּי, לִיווה צְעָדָיו, צֵל דִימְיוֹנִי, תַּעֲתּוּעִי
    בתוכן דבריו, בָּם גָלוּם חֶזְיוֹן שווא, לא תִמְצָא, לוּ אַף חִיפּשְת, דבר-מה מַעֲמִיק, מַשְמָעוּתִי, עֶרְכִּי, מַהוּתִי, מְצִיאוּתִי, אֲמִיתִּי,
    בסופו של דבר, אף כי הסתובב רבות בעולם, שייך היה ''לכולם'' (ציפית ממנו להיות וודאי עַצְמָאִי, מִקְצוֹעִי, תַּכְלִיתִי),
    בָּחַר להיות יְצוּר מִתְקַרְנֵף, מִתְחַנֵף, מִתְחַפֵף, מִתְבַּלֵף, מְזַיֵיף, לַחֲלוּטִין מִשְתַּקֵף, ולְגַמְרֵי, לְגַמְרֵי, עֲלוּתִי, גָּלוּתִי, בְּדוּתִּי ותְּלוּתִי.

    הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה... הפוֹלָנִי ? הוִישִינוֹבִי ? הבּוּקוֹ-וִינוֹבִי ? הבַּקְבּוּקִי-נוֹבִי ? הקִישִינוֹבִי ? הקִישְטָה-הקִישְטָה- וִינוֹבִי !
    הלִיטָאִי ? הלְטָאִי ? הלוּלְיָינִי, הנַפְתּוּלִי, הערמומי, התחמני, התַכְכָנִי, התַכְסְסָנִי, הלַהֲטוּטָנִי !
    בחייו מְצוּחְצָח, מְגוֹהָץ, מְעוּנָב, מְגוּנָב, מְקוֹרָב הָיָה - רִווחִי, רַאַוותָנִי, גַּאַוותָנִי, אַהֲבְתָנִי, תוֹעֲלְתָנִי, נֶהנְתָנִי,
    אוֹפִי זוֹמֵם, תַּחְמָן-תַּכְכָן, תַכְסְסָן-סַכְסְכָן הָיָה לוֹ, אוֹפִי אֲשֶר רוּבּוֹ כְּכוּלוֹ הָיָה, נִשְאַר וְנוֹתָר חַתְרָנִי
    איש תְּאֵב שִלְטוֹן ושְרָרָה בְּלִי מֶצרִים, לְלא-מַעֲצוֹרִים, בְּלא-רֶסֶן וגְּבוּל, הֲפַכְפַּך וצָבוּעַ, שְאַפְתָּנִי.

    הגב לתגובה זו

    • מעולה!!! (ל''ת)

      יוסי, 20/06/06 09:02

      הגב לתגובה זו

    • קרא את ספרו של אפרים הלוי-תבין עד כמה אתה צודק!

      לאלכס-אתה גדול!, 20/06/06 09:10

      כל מילה גם בלי הניקוד-קולע בול

      הגב לתגובה זו

    • לא מגיע לו שיכתבו עליו פרוזה. (ל''ת)

      שימון פרז, 20/06/06 10:49

      הגב לתגובה זו

    • הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה הקוֹלְחוֹזִי, המְחוֹזִי, הלוֹעֲזִי, הפוֹחֲזִי

      אלכס, 20/06/06 18:14

      הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה... הנִצְחִי, הבִּלְעָדִי, האַגָּדִי, שאחריו יכול לבוא רק המַבּוּל, אשר הוֹכִיחַ עצמו כפוליטיקאי שִטְחִי, כָּל-כָּך בִּלְתִּי-יְסוֹדִי
      איך את ''הֶסְכֵּם'' אוֹסְלוֹ יָזַם, רָקַם, בִּשֵל ורָקַח מאחורי גַבֵּנוּ ומאחוֹרֵי גַב רַבִּין באוֹרַח כּה אוֹבְדָּנִי, סוֹפָנִי וסוֹדִי ?
      ''הֶסְכֵּם'' שסוֹפוֹ היָדוּעַ, הקזת דָּם קָבוּעַ, באוֹפֶן אִישִי, יְצִירָתִּי, שִיטָתִי, אֲמִיתִּי, רִשְמִי, יִיחוּדִי, ייעוּדִי, תְּמִידִי, מְקוֹרִי, מַדָּעִי, בִּלְעָדִי, הֲמוֹנִי, עוֹלָמִי, עֲמָמִי, הֲדָדִי
      על כך לא לקח (כָּרָגִיל) כל אַחֲרָיוּת על עַצְמוֹ, לא אמר: הדָּבָר ''לא הָיָה קוֹרֶה בִּלְעָדִי'' - הֶעדִּיף לִהְיוֹת צִפְעוֹנִי, קִיפּוֹדִי , שאיננו יוֹתֵר יְדִידִי.
      אוּלַי (לא רַק) משוּם כָּך נוֹתָר בִּיְסוֹדוֹ, בכל קְלִיפָת-כְּבוֹד-הוֹד-מְאוֹדוֹ, כּה לא אָהוּד, כּה-לא-חָמוּד, שָרוּי בְּבִּידוּד, מָאוּס, מְנוּדֶה, מְבוּזֶה וגַּלְמוּד,
      חָשוּב אך חָשוּד, בסתר-חַתְרָן, לאוֹר-שֶמֶש-שַקְרָן, בפְּרוֹבוֹקָצְיוֹת ואִינְטְרִיגוֹת לִשְמָן, מצאת בו תָּמִיד שוּתָּף גֵּאֶה, זָקוּף, מָסוּר, בָּקִיא, נֶאֱמָן
      בְּרֶפוּבְּלִיקת-בָּנָנוֹת אֲשֶר שְמָה יִשְרָאֵל, דוּגְמָא ומוֹפֵת שִמֵש לשוֹרֶש הָמָן, יָדוֹ בּכָּל – אַך יָד כָּל בּוֹ גַם !
      אַף אִם, למַרְאִית עַיִן, לא נִיכְּרוּ בּוֹ כָּלִיל פַּעֲמֵי ואוֹתוֹת הזְמָן,
      נִרְאֶה הָיָה באַחֲרוֹנָה, כִּי בְּכָּל זאת בָּא בָּימִים, נֶחֱלָש ותָשַש, נוֹאָש מִתְכָכָיו, קָמַל ונָבל , עֲיַף וזָקַן.

      הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה... הַלָזֶה... מְרוּבֶּה הדֵעוֹת, בַּעַל אֵינְסְפוֹר-זְרוֹעוֹת, הרַב-לְאוּמִי, הכּה רַב-פַּרְצוּפִי
      אֶת כּל שֶעָשָה, פּוֹלִיטִית עָשָה, בְּאוֹפֶן כּה שִטְחִי וְרָדוּד, מָרוּט ומָרוּד, באוֹרַח עָלוּב, בּוֹאֵש, מַבְאִיש, מֵבִיש, דַל, חֲפִיפִי
      כשֶהָיָה צָרִיך, יָדַע אל-נָכוֹן, לִזְחוֹל עַל גָּחוֹן, אף שֶהֶעֱדִיף רוֹב ימיו, שְעוֹתָיו וזְמָנוֹ לִשְהוֹת וּלְבַלוֹת במחלקה ראשונה באוויר - כעֲפִיפוֹן
      חַמקְמָק כשְפִיפוֹן, חַלקְלָק כצְלוֹפָחוֹן, חָנַק כְּפִּיתּוֹן, מֵרִיחַ תְּכָכִים כדְבִיבוֹן, חבֵר נֶצַח-בצַחֲנָת-מִטְבָּחוֹן מִמֶנוּ בּוֹאֵש-נוֹדֵף-למרָחוֹק-לעַד-סִירָחוֹן,
      בעל תֵּשַע נְשָמוֹת, נֶעדַּר אַשְמוֹת, חֲסַר-עַכָּבוֹת, עָקָר מַחֲשָבוֹת, נִשְרָד כְּחָתוּל, מתִּשְרֵי עד אֱלוּל, מְאוּנְפָף, מְיוּפְיָיף, מְזוּיָיף, מְחוּנָף, מְחוּפָף, שְפִיפִי, אֲפִיפִי.

      הגַאלִיצְייאנֶר הַזֶה... הקוֹלְחוֹזִי, המְחוֹזִי, הלוֹעֲזִי, הפוֹחֲזִי, השַעַטְנֵזִי, הנִיבְזִי, הנְלוֹזִי, הזַרְזִירִי, המַמְזֵרִי, החֲזִירִי, החֲזַרְזִירִי, הכְּלָל-לא-נְזִירִי, הכָּל-כָּך גָלוּתִּי...
      התנהלותו בפוליטיקה, בלית ברירה מזכירה (מָה לעֲשוֹת?), מִקְצוֹעַ בִּלְתִּי-נִשְכַּח, עַתִּיק יוֹמִין, נֶאֱלָח, מְלוּכְלָך, מִשְלַח-יָד זִילוּתִּי, גְנוּתִּי וזְנוּתִּי
      כשתשמענו מֵגִיב אוֹ נוֹאֵם, משהו לפתע בלבבנו (שוֹמוּ שמיים!) נוֹהֵם, פּוֹעֵם והוֹלֵם, מִתְמַרֵד, מִתְקוֹמֵם, מִתְרַעֵם בְּעוֹצְמָה בִּלְתִּי-נִלְאֵית, חַתְרָנִית, אַדִּירָה-כַּבִּירָה בחָזֶה
      אך אימרו-נא, מַדוּעַ, המצב עמו מתפרש-מתרחש ונשמע כל-כך גָרוּעַ ? מַדוּעַ, למען השֵם, נדמה או נראה כי הוא תָּמִיד מִתְחַזֶה ? ? ?
      מָה חֲבָל, כּה חֲבָל, כי את תככיו-מעלליו-הונאותיו-תַּעֲלוּלָיו-לַהֲטוּטָיו-גַּחמוֹתָיו-תַּרְגִּילָיו-שְקָריו וּכְּזָבָיו, לא הֶעלוּ עד-עַתָּה על בָּמָה בְּתוֹר מַחֲזֶה.

      הגב לתגובה זו

      • גַאלִיצְייאנֶר מִמֶנוּ לא היית קוֹנֶה מְכוֹנִית מְשוּמֶשָת

        אלכס, 20/06/06 21:35

        גַאלִיצְייאנֶר מִמֶנוּ במְצִיאוּת - לא היית וודאי מעיז או מהִין לִקְנוֹת מְכוֹנִית מְשוּמֶשֶת
        אלא אם כן פקדה אותך, תקפה אותך, מחלת העַשֶשֶת
        נמצא בראש פירמידה, היררכיה פּוֹלִיטִית-נִיצְחִית יְהִירָה, מוּשְחָתָּה, יְשִישָה, אֲדִישָה, אָנוֹכִית, אֲטוּמָה וְכּוֹתֶּשֶת,
        היררכיה אשר את חיינו מְשָתֶּקֶת, עתידנו מְפָרֶקֶת-מְפָבְּרֶקֶת-מְמָרֶקֶת, חזוֹננוּ חוֹרֶשֶת, עלינו חוֹלֶשֶת, אחרינו בּוֹלֶשֶת
        אֵיך... ? אֵיך... ? אֵיך... ? אֵיך אֵרַע... ? כֵּיצַד קָרָה... ? שֶהִצְלִיחַ במַעֲרוּמָיו ותְּכָכיו לְהַעֲרִים כָּך על עמו ואֶחָיו
        להֲפוֹך בִּין-לַיִל מְדִינָה רַעֲנָנָה-צְעִירָה, יְצִירָתִית, עַצְמָאִית, אוֹפְטִימִית, בְּרִיאָה, שְמֵחָה, שוֹקְקָה, בְּטוּחָה בְּעַצְמָה,
        ליֵישוּת עַצְבָּנִית, מְסוּכְסָכָה, נִרְעֲדָה, נִפְחֲדָה, אֲחוּזת חִיל, אֵימָה, חֲרָדָה, שְסוּעָה, קְרוּעָה, פְּרוּעָה, פְּצוּעָה, מְפוּלָגָה, מְפוּצָלָה, גַּלְמוּדָה, נִלְעָגָה,
        חֶבְרָה סַכִּינַאִית, אַלִּימָה, מִילִיטַרִיסְטִית, בְּרוּטָלִית, חַלָּשָה, נֶחְלֶשֶת, מוּחְלֶשֶת, מוּתֶּשֶת, עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מעַצְמָה בִּלְבַד רַק חוֹשֶשֶת,
        תִּקְווָתוֹ, ''חָזוֹנוֹ'', פּוֹעֲלוֹ – עַד לְאַחֲרִיתוֹ - לבֶטַח מִבּוֹא מְבוֹשֶשֶת.

        גַאלִיצְייאנֶר שמְקוֹמוֹ הַהֶגְיוֹנִי, הטִבְעִי, הַמִתְבַּקֵש בְּגִּילוֹ, צָרִיך לִהְיוֹת כְּבָר מִזְמַן בְּבֵית-אָבוֹת
        מְשָמֵש עֲדַיִין ''מִשְנֶה לְ...'' בארְצֵנוּ המְיוּסָרָה-אוּמְלָלָה, אֶרֶץ תַּלְאוֹבוֹת, שוֹפעת-מְלאת-מְרוּבָּת מַכְאוֹבוֹת ואַכְזָבוֹת
        בזִקְנָתו המביישת נְעוּרָיו אֵינוֹ מִתְכּוון, כנִרְאֶה מְמַאֵן, לְהִתְיישֵב וְלִכְתוֹב זִכְרוֹנוֹת,
        אוֹזְנָיו עֲרֵלוֹת-אָטוּמוֹת, מִשְמוֹעַ קוֹל בְּכִיוֹת-אָחִים-אֶזְרָחִים, נְהִיוֹת, קִינוֹת, יְבָבוֹת
        וכְּבָר אָמַר הנָבִיא: שִינֵי בָּנִים תִקְהֵינָה באֱכוֹל בּוֹסֶר אָבוֹת.

        הגב לתגובה זו

        • למה מותר לכתוב ''גאליציאנר'' ואסור לכתוב ''צ'חצ'ח?''

          פוליטיקלי קורקט, 21/06/06 18:32

          האם אתם חושבים שניתן לכתוב על ''גליציאנר'' ולקבל 10,000 שקל כמו המלצרית שקבלה 10000ש שקל כי כינו אותה צ'חצ'חית?
          ועוד שאלה. למה לא מזכירים את נהריה בהקשר הקטושות? היתכן שזה בגלל שזאת עיר של ''יקים'' במקור?
          ושאלת תם אחרונה: למה איש לא אמר מילה טובה על יוסי שריד כשגר ולימד בקריית שמונה, ועכשיו כולם קוראים לפרס לבוא לשדרות?
          והאם אלי מויאל ראש העיר היה משתלח בממשלה אם לא היה חבר ליכוד?
          או שהיה מדקלם את המנטרה ''עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה''.
          שלחו ילדים את התשובות לעיתון. בין הפותרים יוגרל שי נאה.
          ישראל 2006

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא מבין...

    שימון, 20/06/06 08:28

    סיבה להיסטריה? כשהפרענק מדשרות לקח לי את המפלגה והג'וב. מזל שהצלחתי לקבל ג'וב מאריק\אהוד. אז באמת אין מה להתלונן. כל השאר קטן עלינן

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה שכתבתי על שמעון פרס

    משה שרת, 20/06/06 08:28

    כך כתב משה שרת על שמעון פרס: ''אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל!''.
    משה שרת, יומן אישי, כרך ה', עמוד 2301.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תרח זקן, חי לו במגדל שן,לילותיו בת''א ישן (ל''ת)

    חרס, 20/06/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה שכתבתי על שמעון פרס

    יצחק רבין, 20/06/06 08:27

    כך כתב יצחק רבין על שמעון פרס: ''ראיתי בחומרה רבה וכפגם מוסרי ממדרגה ראשונה, את האפשרות שמפלגת העבודה תציע לראשות הממשלה את שמעון פרס שלא לבש את מדי צה''ל''. יצחק רבין, 'פנקס שירות', עמוד 418.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נראה את פרס בא לגור בשדרות כמה חודשים (ל''ת)

    נעמה, 20/06/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה שכתבתי על שמעון פרס

    גולדה מאיר, 20/06/06 08:25

    כך כתבה גולדה מאיר על פרס: ''התניתי את השתתפותי בממשלה, בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה''.
    גולדה מאיר, ''הפרשה'', עמודים 234-235.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה שכתבתי על שמעון פרס

    משה שרת, 20/06/06 08:25

    כך כתב משה שרת על ''שפיפון'' חרס
    ''תאוות הפירסום העצמי של שמעון פרס היא מהמפורסמות. הוא ''בונה את עצמו'' בלי הרף, במתוכנן ובמחושב ותוך התמדה שאינה נרתעת משום קושי, על ידי טיפוח קשרים אישיים עם עיתונים ועיתונאים, פירסום מאמרים ומתן ראיונות ודאגה לפירסום סיפורים וסקירות על עצמו ומתנים בסתר של קיצבות המכספים הסמויים שברשותו. האין דבר התעוררותם החופשית של כמה חברים מסורים למלא את החסר באזנה ההסברתי של המפלגה על ידי הוצאת עיתון ערב כאילו על אחריות עצמם משמשת מסווה למזימתו של פרס ? אל אלוהים, כמה כיעור !'' משה שרת, יומן אישי, כרך ח' עמוד 2315.

    הגב לתגובה זו

    • מומלץ לקוא, את 9 + 10 (ל''ת)

      ר., 20/06/06 09:14

      הגב לתגובה זו

    • צוואת שרת:''אם פרס יהיה שר בישראל אני קורע קריעה על מדינת ישראל!''

      בשם בן גוריון, 20/06/06 16:45

      ראה יומן שרת [כרך ח עמ 100 ואילך]

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרס צודק במיליון אחוז!

    אסף, 20/06/06 08:24

    הפאניקה הפומבית רק מגבירה את ההתקפות.

    הגב לתגובה זו

    • מה קורה אסף איך החיים בבתי הקפה בשינקין?

      א, 20/06/06 09:55

      חוצפן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שיפול לו קאסם על הבית ואז ידבר!!

    דמו, 20/06/06 08:24

    מדהים לאיזה שפלות הוא עוד מסוגל להידרדר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ואני אומר.....

    שמואל, 20/06/06 08:24

    פרס שמרס

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אם נתעלם, 20/06/06 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה שאמרתי על שמעון פרס

    אבא אבן, 20/06/06 08:23

    כך אמר אבא אבן על שמעון פרס: ''אם היו מנסים למצוא אולם, בו ניתן יהיה לכנס, את כל אלו ששמעון פרס הוליכם שולל – לא היו מוצאים אולם גדול מספיק בכדי להכילם''.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דיייייי !!! לך כבר נמאסת על כל העם, לך !!! (ל''ת)

    מזרח תיכון, 20/06/06 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    השוּעָל

    אזרח, 20/06/06 08:22

    השוּעָל (קווים לדמותו)

    הוא עוד יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם נמשיך לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השועל העָרוּם, הנוֹאֵל
    שהוֹנָה את עמו ישראל.

    הוא עָתִיד עוד לִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השוּעָל החָמַקְמָק, הכּוֹשֵל
    שבבינת בני עמו מְזַלְזֵל.

    זו תהיה כבר בְּכִיָה לדורות
    כשכולנו נוּבָא לקְבוּרוֹת
    מאחור יִצְחֲקוּ פוֹחֲזוֹת
    עיניים לוֹעגוֹת, מַלְעִיזוֹת.

    הוא עוד יִטְמוֹן פַח לְכּוּלָנוּ...
    אם נמשיך לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השוּעָל התַּכְכָן, השָפֵל
    שלשְרָרָה ולכוֹחַ פּוֹזֵל.

    הוא עָתִיד עוד לִמְכּוֹר אֶת כּוּלָנוּ...
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    העסקן הניצחי, המוֹעֵל
    באמון בני-עמו, ישראל.

    זו תהיה כבר בכיה לדורות
    כשכולנו נוּבָא לקְבוּרוֹת
    מאחור יִרְעמוּ מְהַדְהֵדוֹת
    לכבודנו מַטחֵי יְרִיוֹת.

    הוא עוד יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם נמשיך לעֲסוֹק בְּשֶלָנוּ...
    הצְלוֹפָח החֲלַקְלַק, המְהַתֵּל
    שלמנעמי השלטון התרגל.

    הוא עָתִיד עוד לִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    ''חַתְרָן בִּלְתִּי נִלְאֶה'' מִתְּפַּתֵּל
    שעיניו לכבוד מְגַלְגֵל.

    זו תהיה כְּבָר בְּכִיה לדוֹרוֹת
    כשכּוּלָנוּ נוּבָא לקְבוּרוֹת
    תְלווֵנוּ שְדֵרָה אֲרוּכָּה של נֵרוֹת
    עֵת נִיטַמֵנָה (עָמוֹק)
    בתוך שוּרת ארוֹנוֹת.

    הגב לתגובה זו

    • משובח (ל''ת)

      יוסי ד., 20/06/06 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    דברים שרואים מרמת אביב...

    אשר יגורתי, 20/06/06 08:21

    לא רואים משדרות.

    הגב לתגובה זו

    • חחח....! (ל''ת)

      אין עליך !, 20/06/06 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    טיפש מטופש (ל''ת)

    גיל, 20/06/06 08:17

    הגב לתגובה זו