• 37.

    יחי רבי נחמן הקדוש!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ישו, 13/01/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רבי נחמן הקדוש ינצח!!!!!!!!!!!!!!

    מיכאל, 13/01/08 15:00

    וכל מי שנגדו יחטוף!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש תשובות והסברים לבעיה

    נחום, 27/09/07 22:57

    בעצם ירמיה כהן כששאל שאלות על תורת ברסלב הוא לא חיפש תשובות אלא פשוט בגלל אינטרסים אישים או בגלל שהרבה בעלי תשובה עזבו אותו והתקרבו לברסלב ויתכן שזה בעצם הסיבה לכל מה שהוא עשה וכדי לא להרבות מחלוקת בישראל יצא חוברת עם הסברים על כל בשאלות בהסכמת גדולי ברסלב ובקרוב זה יצא בספר מאת הרב יום-טוב חשין תוכן הספר בנושא ה''צדיק'' השם ית' יעזור שיכלו המחלוקות בישראל ויתרבה השלום אמן.
    נ.ב. כשיש שאלות צריך לברר עם יש תשובות ובפרט בנשאים עדינים כאלה וזה הפיטרון היחיד לברר

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ברסלב אימפריה

    ברסלב אימפריה, 27/06/07 14:13

    רבי נחמן בזכותו אין יל שיגעונות אז מה איכפת לי מה שאומרים
    נ נח נחמ נחמן מאומן

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא יעזור לאף אחד , רבי נחמן י נ צ ח !!!!

    נתן, 05/07/06 02:22

    כבר 200 שנה שעם ישראל זוכר ומזכיר בערגה ובחרדת קודש את רבי נחמן זי''ע , ואילו את המתנגדים שהיו תמיד אף אחד לא זכר רגע אחרי שהתפגרו , אני בטוח שאף אחד מהם לא יצא עדיין מהגיהינום

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מענין, שלאחרונה מתפרסמים דברים גרועים ביותר על ירמיה כהן (ל''ת)

    אבי חן, 30/06/06 06:42

    הגב לתגובה זו

    • זה ידוע שמי שמדבר על צדיקים הוא מנוול, אני הבנתי מיד במי מדובר (ל''ת)

      צבי, 05/07/06 02:16

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ישר כח לרב כהן מצפת שגילה את האמת (ל''ת)

    שמעון, 26/06/06 12:19

    הגב לתגובה זו

    • התבייש לך לפגוע- ברבנו נחמן

      ברסלב, 28/06/06 16:40

      רבי נחמן הקדוש
      מי שחולק עליו הוא מערב רב

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ובסוף, כנראה שהם עוד יהרגו אותו. אחד מהחמומי מוח של ברסלב לסוגיו...

    אבי 101, 25/06/06 18:46

     

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רבי נחמן היה חולה נפש

    יוסי, 25/06/06 15:53

    אותי לימדו כי נחמן מאומן היה חולה נפש. מחזיק עשר אצבעות למרן הרב ירמיה כהן, אשר נושא את החרב לפני המחנה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מסכן- איזה גהינום מחכה לך העולם הבא

      ברסלב, 28/06/06 23:24

      תתביש לך רשע מרושע!!

      הגב לתגובה זו

    • ואתה יוסי, נואף גדול (ל''ת)

      יוחנן, 30/06/06 06:37

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    השמועה הכי מפחידה ששמעתי בחיים שלי

    חנניה, 23/06/06 11:18

    לא אגרר לדברים קשים נגד אותו אדם רק אומר אוי לאוטו אדם שמנסה להכפיש ולומר דברי בלע נגד רבי נחמן אוי לו בעולם הזה ובעולם הבא לא היתי מאחל לשונאי ישראל את הסבל והצרות שיעבור מי שמדבר ככה על רבי נחמן

    הגב לתגובה זו

    • חנניה, אתה עומד להיצלות בגיהנום. אני באמת יודע מה קורה שם.

      שטן, 26/06/06 09:43

      אני לא יודע איך אתה יודע מה קורה שם, אבל לי יש מקורות *מדליקים*!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי עשה ניסים יותר גדולים? ישו או נחמן? (ל''ת)

    עובד אלילים, 22/06/06 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בברסלב בוערת אש הבער אותה בלבי

    ר, 22/06/06 12:22

    אין כמו רבי נחמן מברסלב
    רבנו אמת ותורתו אמת ומי שחולק על הצדיק פשוט מסכן

    הגב לתגובה זו

    • בנצרות בוערת אש הבער אותה בלבי

      ר, 22/06/06 13:47

      אין כמו ישו הנוצרי
      משיחנו אמת ותורתו אמת ומי שחולק על המשיח פשוט מסכן

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברסלב זה עבודה זרה. במקום להתפלל לקב''ה הם מתפללים לנ נח נחמן. (ל''ת)

    ברסלבים, 21/06/06 17:11

    הגב לתגובה זו

    • ברסלב

      מה זה משנה, 22/06/06 12:25

      היית מת! אנחנו הברסלבים עובדים רק את הקב''ה דרך הצדיק האמת!!!

      הגב לתגובה זו

      • גם הנוצרים עובדים את הקב''ה דרך ישו. (ל''ת)

        יהודי אמיתי, 22/06/06 13:44

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה מאמין שהנוצרים עובדים את ה'

          ל.ל., 26/06/06 02:15

          אתה נוצרי אמיתי

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    הדת היהודית

    יהודי, 20/06/06 22:56

    אם כבר , אז אנצל את הבמה הזאת שהיא מחממת את הגזרה.
    כולם פה צועקים ומקללים אחד את השני, למה בעצם?
    כתוב:''ואהבת לרעך כמוך''. ועוד כתובים הרבה דברים בתנ''ך , אבל משום מה כל היהודים לא שמים לב לתורה שבכתב וכל חייהם לומדים תושב''ע, היהדות בארץ מתחלקת לשתי קבוצות, הראשונה היא הרוב היהודי האורתודוקסי, והשניה היא היהדות הקראית, שזה לפי התנ''ך.
    http://www.karaim.net
    פרטים נוספים בקישור.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רבי נחמן לא זקוק לאישורם של ה''ערב רב''

    אור, 20/06/06 18:38

    רבי נחמן לא זקוק לאישורו של אף אחד ובודאי לא להגנה
    זה הוא שמגן עלינו !
    זו טעות להתייחס בכלל לאנשים כאלה ולאמרות מן הסוג הזה
    מה לעשות-יש בקרבנו מה שהזוהר הקדוש מכנה ''ערב רב'' והם מחרחרים מחלוקות ושנאת חינם ביננו. ואסור אבל ממש אסור ליפול לידיהם כפרי בשל..
    כל הישועות
    אורי

    הגב לתגובה זו

    • לאורי

      ר, 22/06/06 12:27

      כל הכבוד!! גם אני חושבת כמוך אני לא שייכת לערב רב. אני מהצד של משה רבנו (רבי נחמן) ולא מהצד של קרח.

      הגב לתגובה זו

    • ישו לא זקוק לאישורם של ה''יהודים הישנים''

      אור, 22/06/06 13:54

      ישו לא זקוק לאישורו של אף אחד ובודאי לא להגנה
      זה הוא שמגן עלינו !
      זו טעות להתייחס בכלל לאנשים כאלה ולאמרות מן הסוג הזה
      מה לעשות-יש בקרבנו מה שהברית החדשה מכנה ''היהודים הישנים'' והם מחרחרים מחלוקות ושנאת חינם ביננו. ואסור אבל ממש אסור ליפול לידיהם כפרי בשל..
      כל הישועות
      אורי

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    האתר מעריב -יהדות מבזה את היהדות

    שמעון לוי, 20/06/06 17:36

    איך כותבים על אחד מגדולי צדיקי הדורות את שמו בכותרת הכתבה בלי לכתוב אפילו ''הרב'' [אתם עדיין יכולים לתקן את זה] ועל אותו אפיקורס מתועב מצפת כותבים שהוא ''רב חשוב'' ,אני לא חסיד ברסלב וזה מאד מעצבן אותי, וזה עוד במדור היהדות שבעיני חילונים רבים מציג את היהדות ,נראה שהאחראי על מדור זה לא ממש ראוי לזה.
    וצריך שנדע את הזכות שהצדיקים מגינים עלינו , בזוהר הקדוש כתוב לא יודע בדיוק היכן אבל אני מצטט את הקטע מלה במלה מספר התניא אגרת הקדש פרק כ''ז בתרגום] '' הצדיקים מגינים על העולם , ובמיתתן יותר מבחייהם ,ואלמלא תפילות הצדיקים בעולם ההוא לא היה מתקיים העולם רגע אחד'' רבי נחמן מברסלב זי''ע היה מגדולי צדיקי הדורות הגע לדרגות שיחידים הגיעו בכל הדורת , אילולי הוא לא היה קיום התורה כמ''ש שהיה העולם שמם והיה נחרב העולם חלילה.
    ופשוט שמוהר''ן הוא מראשי הצדיקים המגינים על עם ישראל וכל העולם יום יום שעה שעה בתפילותיו. זכותו הגדול יגן עלינו ועל כל ישראל . אמן

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יופי! רוצים עוד!

    מרגרט, 20/06/06 08:41

    נהדר לקרא על המציאות של הדתיים בינם לבין עצמם---זה שופך אור עליהם ומחזק את החילונים.
    הצרה היא שהם פולשים לחיי החילונים וברצונם להפגין כוח הם עושים עוולות רבות לנשים וילדים בבתי הדין הרבניים. יש לשים קץ להתנהגות המחפירה של הדיינים!
    הגיעה העת להפריד בין הדת והמדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    וזו הסיבה לריבוי שונאי ישראל לאורך הדורות:

    אחד תם, 19/06/06 23:11

    אלמלא הם, היינו פשוט אוכלים זה את זה חיים( בשם הא-ל, כמובן).

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הבהרה.

    דויד, 19/06/06 23:06

    כרגיל אצלנו שופכים ת'תינוק עם המים.

    חסידות ברסלב היא חלק חשוב ואינטגראלי מעם ישראל ומורשתו וכך גם המתנגדים לחסידות.

    נכון, בכל קבוצה יש תופעות מוזרות, מבחילות ומקוממות, אך לא צריך להיסחף.

    לא כל חסידות ברסלב טועה, כמו שלא כל טענות המתנגדים לחסידות
    הם טעות.

    האמת תמיד אי שם באמצע .

    אבל דבר אחד בטוח לדעתי: קשה לי להאמין שרבי נחמן מברסלב זצ''ל התכוון שמי שמכנה עצמו '' חסיד ברסלב'' יעשה מעשי פשע, יחתן בניגוד לחוק קטינים שלא התבגרו נפשית וגופנית, ישמיע מוסיקת טראנס וירקוד כמו מסומם על רכב מלא קישקושים.
    זה לא ברסלב זה סתם פריק-שואו.

    ומצד שני, זה חוצפה שאין כדוגמתה לדבר סרה ברבי נחמן מברסלב.
    זכותו תגן עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    החסידים המתים

    יהודי, 19/06/06 22:07

    בקרב החסידים האמיתיים השייכים לחצרות החסידים ההסטוריות כגון: ויזניץ , גור, בעלז וכדו' מכונים חסידי ברסלב בלעג ( בתרגום מידיש) החסידים המתים ע''ש זה שהם חסידים של רבי מת. ואכמ''ל.

    הגב לתגובה זו

    • והרי 99% האמונה הדתית היא סגידה למתים... (ל''ת)

      ש., 20/06/06 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    שקרים

    צפון, 19/06/06 21:55

    למה לשקר?
    כל צפת יודעים וראו איך שכמה מתלמידי אור יקר רצו לדרוס את אחד מחסידי ברסלב!
    למה תמיד אתם חייבים לכתוב הפוך?
    וגם אחד מחשובי ברסלב ברח מהעיר עקב איומים על חייו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למישהו יש את החוברת הנ''ל? אפשר להשיג אותה?? (ל''ת)

    ב, 19/06/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה שקרים

    צפתית מעודכנת, 19/06/06 17:59

    איזה שקרים שיש בכתבה הזו:
    1. הניסיון לדרוס היה של תלמיד אור יקר שניסה לדרוס חסיד ברסלב ומצד חסידי ברסלב, לא היה שום גילוי אלימות.
    2. מי שמגבב שקרים, אלו אנשיו של הרב ירמיה (ויש לי מקורות) חלקם אף לא יודעים שרבם דיבר נגד קדושי עליון.
    ודרך אגב ממש היום יצא לאור חוברת עם כל התשובות למה שכתב ירמיה.
    3. לגבי הרב עובדיה יוסף שליט''א, לא רק שהוא מעודכן אלא גם הודפס מה שהוא אמר והנה חלק ממה שכתב: ''לגבי הדברים שנכתבו על חסידי ברסלב ורבם רבי נחמן זצ''ל, נתבקשתי בשנית שוב ע''י מר''ן מלכה שליט''א להבהיר ולהודיע ברבים את דעתו הצרופה של מר''ן מלכה שליט''א וזה לשונו...
    ''אני לא מסכים עם שום דבר שכתוב (באותו קונטרס) ואין דעתי נוחה מכל מה שנכתב''
    כמו כן מר''ן שליט''א קורא לשמור על השלום ..

    גם מעניין שבכתבה ראיינו רק את בנו של הרב ירמיה ולא אף אחד מצד ברסלב, ממש ב''רמה''....

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לציין שאת נמנית על חסידות ברסלב (ל''ת)

      יעל, 19/06/06 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    האלימות, ההפקרות,השנאה,הבערות השריטות,החריטות והתעלות במוח

    ברסלבי שבתאי, 19/06/06 17:21

    מאפיינות את החסידים של הכת השבתאים ברסלבית.מועמד לכת לא יתקבל בלי דיאגנוזה מפסכיאטר על הפרעות אישיות קשות ומגוונות.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הכתבה מלאה שקרים

    המעודכנת מצפת, 19/06/06 16:44

    איזה שקרים שיש בכתבה הזו:
    1. הניסיון לדרוס היה של תלמיד אור יקר שניסה לדרוס חסיד ברסלב ומצד חסידי ברסלב, לא היה שום גילוי אלימות.
    2. מי שמגבב שקרים, אלו אנשיו של הרב ירמיה (ויש לי מקורות) חלקם אף לא יודעים שרבם דיבר נגד קדושי עליון.
    ודרך אגב ממש היום יצא לאור חוברת עם כל התשובות למה שכתב ירמיה.
    3. לגבי הרב עובדיה יוסף שליט''א, לא רק שהוא מעודכן אלא גם הודפס מה שהוא אמר והנה חלק ממה שכתב: ''לגבי הדברים שנכתבו על חסידי ברסלב ורבם רבי נחמן זצ''ל, נתבקשתי בשנית שוב ע''י מר''ן מלכה שליט''א להבהיר ולהודיע ברבים את דעתו הצרופה של מר''ן מלכה שליט''א וזה לשונו...
    ''אני לא מסכים עם שום דבר שכתוב (באותו קונטרס) ואין דעתי נוחה מכל מה שנכתב''
    כמו כן מר''ן שליט''א קורא לשמור על השלום ..

    לפי מה שנראה לי כות הכתבה משוחד והמבין יבין...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מחאה נמרצת על פגיעה בגדולי ישראל

    דוד, 19/06/06 16:34

    אנו מבקשים סליחה מבורא עולם על פגיעה בגדולי בניו- בחיריו.
    מי לנו גדול כמו רבי נחמן והבעל שם טוב?
    חללה לנו מלקרוא / לשמוע דברים אסורים על גדולי ישראל.


    סליחה

    הגב לתגובה זו

    • מי לנו גדול

      גדול, 20/06/06 01:35

      משה רבנו ?
      רמב''ם ?
      הגר''א
      הגרי''ד ?



      עם כל הכבוד לבעש''ט (ואין לשים את הרב נחמן באותה שורה) הוא לא היה הכי גדול שיש.

      חאלס.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עובדי הבעל ועובדי המולך רבים אלה עם אלה... (ל''ת)

    ש., 19/06/06 15:33

    הגב לתגובה זו

    • לעובד האלילים האמיתי

      עובד ה', 20/06/06 23:42

      החברה הדתית עובדת את אלוקים, ומשתמשת בסמלים פיסיים לצורך עבודתו.

      החברה שאתה מייצג אותה עובדת אלילי ספורט שגדולתם בשרירי רגליהם וחסידיהם השותים (משקאות חריפים) סוגדים להם בחייתיות ובאלימות בראש חוצות.

      היא אף עובדת כוכבים - כוכבי ספורט וסלבריטיאים שונים, ומזלות - פולחן האסטרולוגיה ופולחן ההימורים.

      זוהי חברה שסוגדת לחומר ופולחת לכסף, לחומר, לטכנולוגיה שמשרתת אותו ולכל שאר התענוגות הנמוכים שהביאו אותה לרמה של התבהמות מוחלטת ולמחיקת אחרון ההבדלים בינם לבין מהלכים על ארבע..


      הגב לתגובה זו

      • הפוסל במומו

        ש., 21/06/06 14:08

        מאיפה אתה מכיר אותי? מה לי ולעובדי ''אלילי הספורט'' והסלבריטאים שלך, שאפילו יותר גרועים ממך?

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא צודק מה הקטע שלהם לנסוע לעיר גויים אומן זה חרטת שיווק (ל''ת)

    מנשה החיידק, 19/06/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ברסלב של היום זה לא ברסלב האמיתית.

    לא ברסלבי, 19/06/06 14:42

    רוב אלה שמכנים עצמם ברסלב, אין להם כלום עם חסידות ברסלב האמיתית בעלת השורשים העמוקים.
    רוב הברסלבים של היום אלה חוזרים בתשובה ומתחזקים שנוח להם עם הסממנים הברסלביים הנוכחים של ריקודים, התבודדות, לימוד טקסטים בצורה שטחית ורדידות מחשבתית.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האמת ללא הכתבים

    צפתי, 19/06/06 14:28

    ירמיה הכהן יצא במיכתב לרבנים בארץ ומאותו רגע אי אפשר להגיד יותר שזה סוד כמוס זה מפורסם
    ושם כתב דיבורים קשים על ברסלב בעל התניא החוזה מלובלין ותלמידיו וגם בשנה שעברה העיז לדבר נגד בעל שם טוב וקרא לו ריק וחסר דעת
    כמו כן כידוע בצפת הניסיון לדרוס היה של תלמיד אור יקר את תלמיד אור יקר אחר שעזב ונהיה ברסלב לא כפי שהכתב שציטט את דיברי תלמידי אור יקר ללא ליבדוק את האמת וזה רק מראה על האמינות של כל הכתבה
    זה לא מחלוקת בין דתיים זה מחלוקת בין עולם הערכים הדתי לבין אדם שבעט באמונה הפשוטה בחכמי ישראל מדורי דורות ועל תיקפצו על המציאה מטיפי הריר האנטישמים בעולם החילוני יש מחלוקות והרבה פחות מוסריות ועמוקות מהשכן שלכם שאתם שונאים בנפש עד אנשי הפוליטיקה שבחרתם בם המקללים אחד את השני כמו חיות ללא שום מוסר וחינוך - כאן יש אדם שגרם בעיר שקטה החיה בשלום לפירוד ושינאה ולא קשור אים דתי או חילוני יעשה מעשה שכזה זה ממש ניבלות וגאוה והכל בגלל שתלמידיו בחרו ללכת בדרך אחרת לא לשיטתו -קטנוניות צרות עין שינאה ומשטמה זה מה שעומד מאחורי אתו הרב המיסכן ונהפוך הוא הוא זה הרודף ופוגע כמו נחש בסתר ולא חסידי ברסלב והרב קעניג ששמו הטוב יצא גם בעולם החילוני וטוב ליבו לעזור לכל יהודי וקבל בחום ואהבה כל דויי נפש
    היועץ המישפטי של מעריב כבר קיבל הודעה על אפשרות שמעריב יתבעו על הכתבה המסלפת ומוציאת הדיבה
    תודה וסליחה על האריכות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולי דרכו של רבי נחמן,נכונה.אבל המימוש,של חסידיו הוא איום ונורא (ל''ת)

    Rנב, 19/06/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה!!! רבי נחמן הקדוש שלנו!!!

    ברסלבית בנשמה, 19/06/06 14:07

    שלא תעיזו לפגוע בכבוד רבנו הקדוש והצדיק!!!
    הוא האור שלנו!! הוא הרבי שלנו!!!
    אוי...איך אנשים מעיזים!!!???????
    בושה!!!!
    כל זה קורה שכל אחד לא עסוק בלתקן את עצמו אלא בלנשות לתקן אחרים!!
    פשוט בא לי לבכות!!!!!!!
    רבי נחמן הקדוש הוא זה שהביא לדור האחרון את התקווה!!!
    בזכותו נהיה גל כשזה אדיר של חזרה בתשובה!!!
    נ
    נח
    נחמ
    נחמן
    מאומן!!!
    ברסלבית גאה בנשמה!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ענק!!! צחקתי שעה!!! (ל''ת)

      אסי, 19/06/06 15:53

      הגב לתגובה זו

    • meytal, is it you? (ל''ת)

      nachman, 19/06/06 17:12

      הגב לתגובה זו

    • נחמן קרייסט סופרסטאר

      ברסלבי אלילי, 19/06/06 21:52

      ברוך שמו של אלוהינו הקדוש רבי נחמן, שמת והתייסר על הצלב למעננו!

      אה, אופס, התבלבלתי.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    חבורת קבצנים פתאטיים

    סטלן מקצועי, 19/06/06 13:50

    סעו לגואה, תראו שם בדיוק את אותם אנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ניסו לדרוס?????? (ל''ת)

    אמא'לה, 19/06/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חסידות שאחד ממרכיביה העיקריים הוא נסיעה לאומן והשתטחות על קבר

    הרב כהן צודק, 19/06/06 13:22

    לא יכולה להיות רצינית והיא אפילו מסוכנת.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      חרדי, 19/06/06 21:52

      מוטב היה אילו היו נוהגים כמו בשאר החסידויות ומשתטחים על איזה אברך אחרי כיבוי האורות בישיבה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נכון שיש הרבה שעושים בושות בברסלב אבל אין הצדקה לכתוב נגד רבי נחמן (ל''ת)

    יהודי, 19/06/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סוף סוף מישהו מעז לפוצץ את הבועה של ברסלב

    לא נחמני, 19/06/06 12:33

    ברסלב הם כת אזוטרית, שכל הבשורה הרוחנית שלה היא אנרכיזם זול. הפופולריות שלהם רק מראה באיזה דור עלוב אנחנו חיים.

    הגב לתגובה זו

    • הפוגם במומו פוגם

      עשב בר, 19/06/06 13:59

      מס 1 אם אתה מסיק מסקנות בלי לבדוק אותם באמת אתה עלוב אין לך מושג כל הסיפור הזה לא החל מהמאמר הזה .זה כבר התחיל מזמן לפני שנה וחצי אותו צדיק יסוד עולם שהכתבה מתארת כאחד מהרבנים החשובים של צפת שגם זה לא מדוייק תקף את הבעל שם טוב הקדוש אבל מזה משנה בשביל עלוב כדי להכפיש זו היזדמנות לתקוף יהודים ועד בחינם באינטרנט.

      הגב לתגובה זו

      • ל 1

        קרין, 21/06/06 00:52

        שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו.....

        הגב לתגובה זו

    • טעות

      d, 19/06/06 22:06

      אתה טועה צדי(ברסלב)באמונתו יחייה

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-1

      נתן, 27/02/07 02:42

      ץתגובתך חושפת לא רק בורות מוחלטת בכתבי רבי נחמן העמוקים עד אין חקר ,ולא רק שנאה עיוורת הנובעת מתיסכולים אישיים כאלה ואחרים,אלא גם אווילות עמוקה ביותר,שכן רק טיפש מוחלט יכול להעביר ביקורת על חסידות שהוא כלל לא מכיר את משנתה,או שהוא טרח להכיר אותה דרך הטלוויזיה בכתבותיה השונות -באופן מעוות במיוחד.רוצה להבין מה זה ברסלב?תלמד ליקוטי מוהרן,ואז פניך היטב היטב יסמיקו מהשטויות וההבלים שדיברת

      הגב לתגובה זו