• 139.

    לכבוד יואל מרשק

    אהוד, 19/06/06 22:13

    שלומות
    כפי שסוכם ולאור העובדה, שמילאת את חלקך בהצהרות הנ''ל, אני מתכבד להודיעך, כי ההמחאה נמצאת בדרכה אליך. כמוסכם, ההמחאה היא פתוחה, אך כולי תקווה, שהסכום הנקוב לא יהיה בעל יותר מעשר ספרות. בוא ונשמור על אחריות לאומית.
    כדי להבטיח את משלוח ההמחאה הבאה, זכור כי עליך לצאת בהצהרות מתנשאות ומבטלות כלפי אוייבי האחרים, הלא הם אנשי המחנה הלאומי- חילוני.
    בברכת יישר כח,
    אהוד

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    קיבוצניקים לא גזענים!!

    קיבוצניק, 19/06/06 20:42

    קיבוצניקים דוגלים בתורת חיים פשוטה.. אנחנו אוהבים את מי שהוא אדם טוב..

    מה לעשות שבעל כורחנו אנו נאלצים לצאת כנגד ערבים מחבלים ומתנחלים... זה לא אשמתנו שאתם לא אנשים טובים...

    ובלי הקיבוצניקים הצבא היה נראה כמו מיזבלה..
    ביחידה שלי היו מספר חובשי כיפות וחוץ מהקצין כולם היו עלובים בכיינים..
    גם הקצין נעשה כזה אחרי שהתחתן וידע אישתו לראשונה.. אז הבין טעם החיים מהו והופה'לה! נעלמה לו האידיאולוגייה.. מעניין מאוד לא?

    אוי אוי.. כמה קשה היה לפקד על חבורת כלום עם כיפות ולראות איך חיילי הקיבוצניקים הם היחידים שיכלתי לסמוך עליהם בהיתקלויות..

    חובשי הכיפה אצלנו אצו רצו להיסתתר במגורי הבנות הממוגנים במוצב כל פעם שהיה איזה משהו...

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שוב יצטרכו הקיבוצים לסדר לעם היהודי את ארצו ומדינתו

    יורב, 19/06/06 15:49

    לאחר שב-48 הביאו לו מדינה והביאו לכאן את כל הערב רב הקקפוני הזה שבגד בהם והצביע ב-77 בגין ולאחר שהערב רב מחרבש את המדינה,רצח ראש ממשלה ומוביל אותנו לאבדון תוך שהכניס לצבא את הבוגדים המתנחבלים,אחרי כל זה שוב תוטל המשימה על הקיבוצניקים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    פה קבור הכלב

    עץ, 19/06/06 03:36

    בדיוק על העניינים האלה נפלו הקיבוצים: שינאה פתולוגית לדתיים ותמיכה בבריחה מחבלי מולדת, שלא נמצאים בתחום השיפוט שלהם, קרי יש''ע.
    חברים, אתם לא יכולים לקדש רק את לנין, כשם שאתם לא יכולים לתמוך רק בהתנחלות שלכם.
    היהודי, דתי כחילוני, שונא צבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    חחח...זה מצחיק..כנסו..

    לא תהיה התכנסות, 18/06/06 19:00

    למה נראה להם שהקיבוצניקים יעזבו את כל הטוב וההנאות העצמיות שלהם למען עם ישראל? חוץ מזה... זה נראה די גזעני.. מה היה קורה עם רב היה אומר לכולם להתגייס כדי להטיס את הדרוזים מצה''ל? כולם מדברים על ה'השתלטות' של הדתיים לאומיים על צה''ל. עכשיו זה הפך ל'מסירות' למען העם. בולשיט.
    תבינו- רק שומרי מצוות יודעים מהי באמת מדינת ישראל ומהו צה''ל.
    לכן 53% מגולני הם דתיי'ם ו43% מהקצינים הם דתיים.

    תהיו בריאים...

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ישנה רק בעיה קטנה אחת...

    כחול יכתום, 18/06/06 18:33

    בקיבוצים בקושי נותרו צעירים בגיל גיוס. הוריהם עזבו את הקיבוצים מזמן.
    כך שגם אם אחוז הקיבוצניקים המתגייסים לקרבי מרשים, בפועל מדובר במספר קטן של מתגייסים.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    חזק ואמץ !

    מיכל, 18/06/06 18:13

    אני לא חברת קיבוץ ואני מסכימה עם דבריו. כל הכבוד יואל מרשק, חזק ואמץ !

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    למרשק הבטלן התנועה הקיבוצית פשטה את הרגל

    שי, 18/06/06 18:11

    כנראה שמר מרשק לא חי כאן אחרת היה ער לניוון ולהתפוררות התנועה הקיבוצית.
    מר מרשק יצליח במקרה הטוב לגייס את אשתו ואת חבריו הפלסטינאים.

    הגב לתגובה זו

    • חבל מאד שהתנועה הקיבוצית פשטה את הרגל

      אלמלא כן, 18/06/06 19:48

      אילו היה כבוד להתיישבות בכלל ולתנועה קיבוצית בפרט, כמו פעם, לא היה עולה על הדעת רעיון מרושע כמו פינוי יישובים.

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    בני הקיבוצים הם העתיד

    תומר, 18/06/06 18:11

    בני הקיבוצים הם העתיד בשרשרת הפיקוד. יואל מרשק המשך בדרכך

    הגב לתגובה זו

    • העתיד נמצא מאחורינו (ל''ת)

      התעורר, 19/06/06 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    יואל מרשק צודק !!! (ל''ת)

    שמעון, 18/06/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    כיפות כתומות!! - כתומכת בכם ,עלי לציין

    בעד התנחלויות, 18/06/06 14:39

    שהלשון שלכם בוטה, לא מכבדת את המגזר , מעליבה עד גועל , פוגעת מתחת לחגורה. לא יאה ולא נאה גם ועלולה לפגוע חלילה בקיבוצניקים שעשו תשובה ויש לא מעטים מבינהם.
    תגובותיכם לא מראים באור נכון את בוגרי ישיבות ההסדר שאותם אתם כביכול מיצגים. די לכם בלשון הרע, בשינאת ישראל. זה בעוכרינו!! אתם מסייעים בחורבן הבית ולא בבנינה!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יואל מרשק בנו של הפוליטרוק הצבאי ממשיך במסורת !

    סטאלין ועראפת, 18/06/06 14:17

    דבריו של יואל מרשק מעוררים שאט נפש וגיחוך. אביו בני מרשק ז''ל, היה ידוע בתפקידו כפוליטרוק צבאי. כלומר ההאשמות שיש למרשק הבן, כנגד הדתיים , באים למעשה מצורת חשיבה ועשיה של ראשי התנועה הקיבוצית במשך עשרות שנים. הם ראו בשירות הצבאי בנח''ל כגוף שמשקף את הערכים הפוליטים שלהם. שרתתי בנחל ואני זוכר שהיתה שם תעמולת בחירות די גלויה של הקיבוצים. היה ברור שמצביעים עבור השמאל. ואכן התוצאות היו כ- 95 אחוז הצביעו עבור מפאי ומפם.
    אנו יודעים להיכן דרדרואת עם ישראל מעריציו של סטאלין ושל עראפת.למלחמות אין סוף. מתוך חוסר רצון ויכולת לנצח.מתוך רצון להיות השעיר לעזאזל והקורבנות התמידים של העולם. כעת מרשק רוצה להמשיך ולגרום נזק לעם ישראל, ובחרחור מלחמה פנימית וחיצונית.פעולתיו הן הצדקת האויב והאשמת הקורבנות הישראלים, ובעיקר דתיים ומתנחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ''הסזון'' הגיע

    Erez, 18/06/06 14:10

    ''ליישום ההתכנסות דרושים קצינים קיבוצניקים'' ,תקופת החושך של ה''סזון'' חוזרת והפעם אצל ממשלת אולמרט.
    אני מציע להקים ''משמרות נגד ההשתלטות של הקיבוצים על אדמות המדינה'' ולגרש אותם עם כוחות מעירות הפיתוח והעיר.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    יואל מהרשק הוא ליצן שמנסה לתפוס כותרות. (ל''ת)

    קיבוצניק, 18/06/06 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מרשק הפך זה מכבר לגורם מחרחר ריב ומדון

    מוטי שחר, 18/06/06 13:56

    לפני זמן לא רב הופיעה בחדשות ידיעה על איומים כביכול על חייו של יואל מרשק כי סייע לחקלאים פלשתינים''. ח''כ מכובד אחד קבע שמדובר במחתרת יהודית חדשה.
    במשך כמה ימים התפרסמו באתרי האינטרנט השונים, בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה מאמרים ותגובות על כך שמתנחלים איימו על מרשק בביתו.
    ברור היה כל אותה העת למר מרשק שהסיפור הזה מצוץ מהאצבע. הוא הכיר את מי שבאו אליו והם לא היו מתנחלים, לא איימו עליו ובודאי שלא הסתירו את זהותם. אבל מרשק ממש לא חשב שרטאוי יהיה שיעלה לשידור ויזים את העניין.
    מה איכפת היה לו ליואל מרשק שכלי התקשורת יתקפו (על לא עוול בכפם) את המתנחלים שנואי נפשו?
    מה איכפת היה לו לייצר עוד ספין תקשורתי בנהמשך לספין הכל כך מוצלח על המתנחלים כורתי העצים?
    אז גם הפעם, יואל מרשק יודע כי אין לאף אחד במדינה חשד שנוכחות חובשי כיפות בקצונה של היחידות הלוחמות תפגע בביצועי צה''ל. אדרבא (כפי שכתבי NRG מציינים) יש הוכחות רבות בכיוון ההפוך. אבל למה ליואל מרשק לפספס הזדמנות להטיל בוץ בחובשי הכיפות כ-ו-ל-ם?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    בינתיים היהודים הם אלו שמגינים על הקיבוצניקים השמאלנים הפרזיטים. (ל''ת)

    עוכרי היהדות, 18/06/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    קודם שיגייסו קיבוצניקים להילחם בקסאמים. (ל''ת)

    עירונית גאה, 18/06/06 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    את הרעל שלכם תפנו למי שמרוויח 50 אלף או 500 אלף שח בחודש. הם הגנבים

    מצטיינים בשנאה, 18/06/06 13:53

    אתם כל כך בורים ופרימיטיבים שאפילו את הכעס שלכם אין לכם מושג אל מי להפנות. במקום להפנותו אל מי שעושק אתכם באמת: בנקים, חברת חשמל וכו' אתם מפנים אותו אל מי שבנו והקימו את המדינה הזאת וגם נהרגו בשבילה הרבה יותר מכם, שונאי-חינם!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לקיבוץ שפיים או געש? (ל''ת)

      קדימה לגיהנום, 18/06/06 14:25

      הגב לתגובה זו

      • גם וגם וגם החופים המעינות ושכיות החמדה של הטבע שאתם גונבים (ל''ת)

        מישהו, 18/06/06 15:27

        הגב לתגובה זו

        • שכחתי את ההשתלטות על החופים של ניצנים ופלמחים

          קדימה לגיהנום, 18/06/06 16:58

          גם שם הקיבוצניקים יקשקשו שהם היו חלוצים...חחחח
          חבורה של קשקשנים שהשתלטו על אדמות לא שלהם.

          מעניין איזה חקלאות היתה להם בחוף פלמחים? בטח גדילו שם אצות...חחחח

          ואחרי זה הם עןד יגידו שהם סוציליסטים....חברתייים עאלק......לקחת ממשפחה 30 שקל לבן אדם בשביל להגיע לים זה הסוציאליזם במיטבו בקיבוץ פלמחים.

          הגב לתגובה זו

    • זה לא כיף לנו לעבוד בשבת בשפיים בשכר מינימום

      מובטל, 18/06/06 14:28

      בזמן שאתם סופרים מליונים על האדמות שהיו גם שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    פעם הייתם חוד החנית של הציונות.. היום אתם אויביה

    ASDF, 18/06/06 13:49

    תתביישו לכם. הקיבוצים היו ההתנחלויות הראשונות. על כל קיבוץ נשפך דם רב בשביל להגן עליו. הייתם עושים הכל בשביל כיבוש הקרקע. לא היה המושג ''לוותר'' אז ידעתם טוב מאוד מי האויב.
    הדור השני הרס את הקיבוצים ואת הציונות... והדור השלישי בכלל חבורת מסוממים (ואת זה אני יודע מהיכרות אישית.. אני לומד בבית ספר של הקיבוצים).

    אין לקיבוצניקים זכות להעביר ביקורת על הדתיים. היום הדתיים הם אלו שכובשים את הקרקע בדם ודמעות ומשרתים ביחידות המובחרות ביותר בצה''ל.

    ואתם עוד מעיזים להגיד שצריך להחליף אותם. איך אתם יכולים לתמוך בתוכנית כל כך אנטי-ציונית ואחרי הניסיון מההתנתקות כבר ראינו שכל מה שחזו הימנים התרחש והקסאמים עפים בלי הפסקה והתגובה שלנו אנמית לגמרי. איך אתם לא פותחים את העיניים ורואים שטעיתם???? במיוחד הקיבוצים של עוטף עזה. איך אתם מוכנים לשים יד ולעזור לתוכנית כל כך מטומטמת.. לעזאזל אפילו הצרפתים מבינים שהיא מטומטמת ולא מסכימים איתה איך אנחנו כן מסכימים??? אנחנו יותר חשובים לצרפתים מאשר לעצמנו???? למה לחזק את החמאס כאילו שהוא אחראי לגירוש יהודים בעקבות עלייתו לשלטון??? למה לתת להם פרס על הטרור??? למה לא להגיע להסכם??? מילא אם הייתה לנו תמורה על המהלך הזה.. אבל כלום!!!!!! איך בן אדם שפוי יכול להסכים עם תוכנית כזאת בכלל??

    הגב לתגובה זו

    • כולנו מסוממים?

      קיבוצניקית גאה, 18/06/06 14:43

      זה שאתה מכיר כמה קיבוצניקים מסוממחים כמו שכתבת, זה כבר אומר שכולנו מסוממים?
      זה בדיוק כמו שאני אגיד שכל כפר סבא, או יפו או מה שתרצה הם בורים חסרי השכלה ונימוסים, רק מפני שלמדו איתי כמה כאלה בבית הספר.
      ''אין לקיבוצניקים זכות להעביר ביקורת על הדתיים''? גם לך אין זכות להעביר עלינו ביקורת כזו.

      תתבייש בדעות הגזעניות שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    לכל הפטריוטים-בסוף המדינה תשתין עליכם בקשת, כמו שעשתה לקיבוצים! (ל''ת)

    אומר-אמת, 18/06/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    נפעל לפירוק הקיבוצים וגירוש ה''חברים''

    אריה אלדד, 18/06/06 13:31

    למצריים

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה

      קיבוצניקית גאה, 18/06/06 13:42

      שאנחנו הקיבוצניקים- נגרום לכך ש''אריה אלדד'' יגורש למצריים לפנינו.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    אין יותר יותר פטריותים מחובשי הכיפה להם באמת חשובה א''י (ל''ת)

    חלי, 18/06/06 13:24

    הגב לתגובה זו

    • מה זה פטריות? הכלאה בין פטריה ופטפטן? הכפה מהפטריה, והלאומנותמהפטפט (ל''ת)

      מ. יבין, 18/06/06 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    התקשורת ''קובעת'' את סדר היום: החליטה שיש התכנסות, מתערבת בצהל.. (ל''ת)

    השקר במערומיו, 18/06/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אני המומה מכל תגובות- השנאה האלו...

    קיבוצניקית גאה, 18/06/06 13:15

    כל התגובות פה, מלבד שתיים בערך, הן תגובות שנאה כלפינו!
    תפנימו,כל מי שחושב שאנחנו מליונרים על חשבונכם, שהקיבוצים יתפרקו, או שכולנו חזירים קפיטליסטים, לא חקלאים אמיתיים, גונבי מברשות שיניים (תגובה 83): אנחנו..... לא!
    אנחנו לא יכולים להיות מליונרים, בגלל האופן שבו מחלק הכסף בקיבוץ: הכסף שאתה מרוויח הולך שווה בשווה לכל חברי המשק.
    צרעה, צובה, נחשון, אפיקים ואני יכולה להמשיך- לא התפרקו, ואני מקווה שגם לא יתפרקו!
    קפיטליסטים- צוברי הון- אתם יכולים לבדוק במילון.
    קיבוצים- הם ההפך מקפיטליסטים- הם סוציאליסטים-קומוניסטים.

    אה, ודרך אגב, בקיבוץ שלי שליש מהחברים ובני המשק עובדים בחקלאות, ועדיין לא פגשתי את הקיבוצניק המרושע שישתמש לכם במברשת השיניים (מי שכתב את תגובה מס 83)

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתיהי יותר המומה משנאת הקיבוצניקים לימין ואהבת הערבים. (ל''ת)

      אתם סחטנים, 18/06/06 13:51

      הגב לתגובה זו

    • לגייס קיבוצניקים לגירוש הבא זה כמו לגייס חמסניקים. (ל''ת)

      אתם אוהבי ערבים, 18/06/06 13:52

      הגב לתגובה זו

    • מי שהביא אליכם את התגובות זה מהרשק

      1 מהעם, 18/06/06 13:59

      וחבר עסקניו.

      הגב לתגובה זו

    • על כל קיבוץ קיים יש עשרה שהופרטו

      קדימה לגיהנום, 18/06/06 14:24

      תמיד יש יוצאים מן הכלל.....

      את יכולה לספר עד מחר שאתם לא קפיטליסטים...המציאות מראה אחרת.

      אני מצטער שמתייחסים אליכם בהכללה....אבל קיבוצים פעילים זה דבר נדיר. את יודעת טוב מאד שאת כל העבודה בחקלאות עושים תאילנדים. וזה שאת יושבת במשרד עכשיו מול מחשב ואומרת שאת עוסקת בחקלאות רק מראה כמה זה נכון.


      תגידי איך בדיוק מסתדר להעביד תאילנדים בתת תנאים עם סוציליזם? הניצול שלכם של עובדים זרים פשוט מחפיר...לפחות אל תקראו לעצמכם סוציאליסטים....ואני עוד לא מדבר על התת תנאים שאנשים אצלכם מרוויחים במפעלים שעוד קיימים, בזמן שהוד מעלתה הקיבוצניקית כותבת תגובות באינטרנט.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    להתגייס כדי להלחם בערבים? לא. אבל להתגייס כדי להלחם ביהודים? קדימה!

    צבוע המהרשק הזה, 18/06/06 13:12

    מזכיר קצת את הנפל ההוא, השיכור הידוע, שנכשל בכל תפקידיו כחייל נגד הערבים, והצליח רק ברצח יהודים באלטלנה...

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    עלק שלטון חוק נראה אותם מפנים ערבים

    יואב, 18/06/06 13:10

    אחרי שליברמן יעלה לשלטון, ויעביר חוק לחילופי שטחים. שלטון החוק- כשהחוק מתאים לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    למה שלא תדרוש קודם מסביון כפר שמריהו והרצליה פיתוח להחזיר את ששדדו?

    ל 94 גס-הנפש, 18/06/06 13:01

    הקיבוצים לפחות התיישבו ברובם במקומות שאיש, למעט אנשי עיירות הפיתוח, לא רצה להתיישב בהם. בזכותם יש לך את אצבע הגליל, הערבה, הגליל המערבי ועוד ועוד. מה שכל הקיבוצים ביחד ''לקחו'', כביכול, לא מגיע לקרסוליים של מה שגזלו כל אנשי ההון-שלטון-עיתון!
    תלמד קצת לפני שאתה פותח את הפה ומגדף.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    חמסניקים תמשיכו להפגיז את קיבוצי עוטף עזה. (ל''ת)

    זה מצווה., 18/06/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    רוצים לגייס דווקא קיבוצניקים כי יש להם מכנה משותף עם הערבים - (ל''ת)

    השנאה ליהודים., 18/06/06 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הקיבוצים כמוהם כערבים - שניהם מחפשים לגזול את אדמות המדינה מאזרחיה. (ל''ת)

    מדינה דפוקה, 18/06/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    האם מדובר באותו מרשק השקרן שבדה מליבו תקיפה???

    כיפה כתומה, 18/06/06 12:52

    מרשק הוא אותו אחד שנמצא במכוניתו מסור חשמלי שיש חשד לא קטן שאיתו חתך עצי זית כדי להאשים את המתנחלים. זהו אותו מרשק שהמציא והתראיין בכל כלי תשקורת אפשרי וסיפר איך חבורה של רעולי פנים חובשי כיפות באה לביתו, איימה לתקוף אותו הפכה את הקיבוץ ועשתה שם בלאגן. מה שהיה בפועל זה שחבורה של אנשי ליכוד באה לביתו התנהלה שיחה נחמדה, ובסופה הם הגישו לו תעודת הוקרה צינית. לצערו הרב הוא היה מצולם וכך השקר התגלה...
    אותו מרשק מלבה סכסוך בין מתיישבים לפלשתינאים, מפריע לתושבים בגוש עציון ומעלליו עוד רבים. אם זה האדם שמנהיג את הקיבוצים, אני לא מתפלאת שלנוכח משימה כ''כ לא ציונית של גירוש ועקירה, חורבן עצמי , ומסירת שטחים מהארץ שלנו, מרשק נזכר להתעורר ולבקש מחברי הקיבוץ שממזמן כבר מיעוט בצה''ל, להתגייס. אחרי הכל, משימות כמו שמירה על הארץ שלנו, הגנה מפני מחבלים וכו' הן משימות שלא מיועדות לאנשים נאורים כמוהו..

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אפשר לחשוב איזו מוטיבציה יש לקיבוצניקים הפרזיטים האלה. (ל''ת)

    קיבוצניקים/שמאל, 18/06/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    יואל מרשק - עסקן לנצח

    חבר קיבוץ נבוך, 18/06/06 12:48

    יואל מרשק הוא עסקן קיבוצי מדור שאיננו עוד. רוב מאמציו ומשימותיו מיועדות להנציח את עסקנותו שממומנת על ידי משלם המיסים הקיבוצי ומכיוון ומדובר לרוב בגופים פושטי רגל על ידי משלם המיסים.

    הנזק שאיש זה גורם הוא גדול. והראיה - כל הביקורות כלפי התנועה הקיבוצית שמובאות למעלה. גם התמונה המצטיירת כאילו ''התנועה'' יכולה לכוון את יעדע ההתגייסות של בני הקיבוץ אין לה על מה לסמוך במציאות. בני הקיבוץ כמו כל צעירי הדינה בוחרים ביעדי הגיוס על פי כישוריהם והעניין שלהם במסלולי הצבא השונים.

    מקוממת במיוחד הצמדותו של מרשק לקבוצה של קיבוצים ''צעירים'' שאין להם כלל תוחלת חיים והם אכן יכולים לסייע למדינה כחלק מפתרון למפונים על ידי ההתכנסות, אם תתבצע.

    הדמויות הנלעגות והמזיקות לא פחות הם זוג המזכירים (עד מתי?) שבמקום לקחת אחריות ולהפטר מהנזק של מרשק ומשימותיו, מסתפקים בנזיפות ובדברי כיבושין.

    הגב לתגובה זו

    • אז תקיאו אותו ואת שאר העסקנים שמוציאים לכם שם רע. (ל''ת)

      קיבוצניק לשעבר, 18/06/06 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    שיקחו קיבוצניקים מנתיב העשרה. (ל''ת)

    א.ד., 18/06/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מישהו יכול לומר לי מתי ההתכנסות(חודש ושנה מדויקים)? (ל''ת)

    רוני, 18/06/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    שנת שירות - להכות ביהודים

    יהודי, 18/06/06 12:44

    מכיוון שלא בטוח שכל הקיבוצניקים יוכלו להיות חיילים קרביים בגלל המריחואנה והחשיש.
    מכיוון שלא בטוח שיהיו קצינים קרביים קיבוצניקים בשנתיים הקורבות.
    אני מציע לגייס את כל הקיבוצניקים לשנתים שירות, שנה בה ילמדו להכות יהודים.
    וכך יוכלו הקיבוצניקים לתרום למען הקמת מדינה פלסטינית. ובו בזמן לגרש את היהודים שנואי נפשם מבתיהם.

    כדי לדרבן את הקיבוצניקים להתנדב, אני מציע לפתור אותם לחלוטין משירות צבאי, ולעזור להם מיד לאחר שנת השירות לרדת מהארץ בצורה מאורגנת כדי לעבוד בסבלות בניו-יורק.

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל --לפטור עם ט

      קיבוצניק, 19/06/06 13:51

      ואח''כ, אל תשכח שמי שפטור מחצי תקופת שירות הם כל אלו שאתם מנפנפים באחוזי הגיוס הגבוהים שלהם לקרבי.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    כן לויכוח, לא למערכת שקרים נוראה (מידע)

    אבי, 18/06/06 12:33

    מאז קום המדינה החזיקו הקיבוצים (על הקבוצות השונות שבהם) באידיאולוגיה מוצקה, והיו מגויסים פוליטית. בכך הם לא שונים בהרבה מגוש אמונים או מבית''ר. אפשר ואף חשוב להתווכח עם הקיבוצים, אבל לא הוגן וגם לא מועיל להפיץ עליהם כזבים ולהוציא את דיבתם.
    על כן אתקן כמה מהשקרים שהופצו כאן:
    1. הקיבוצים לא ''גזלו'' אדמות מדינה אלא קיבלו אותם בזכות על מנת שישמרו על הקרקע. מרבית הקרקעות נרכשו על ידי תנועות הקשורות לקיבוצים או על ידי הקרן הקיימת והועברו לקיבוצים עוד לפני קום המדינה!
    2. המדינה מעולם לא נתנה ''מיליארדים לקיבוצים''. במספר הסכמים שנחתמו מדובר לכל היותר על מאות מיליונים, וגם הם שולמו לקיבוצים עבור מכירת קרקעותיהם למנהל (או ביטול הסכמי החכירה). יתרה מכך, מאז שנות השמונים, ולמעט תקופת ממשלת רבין, ממשלות ישראל מנהלות מדיניות מכוונת שמרעה עם הקיבוצים ועם ענפי הפרנסה שלהם (למשל: החקלאות).
    3. כפי שנרמז בכתבה, הקיבוצים עדיין מובילים משימות לאומיות, תורמים לצה''ל מעל לכל מגזר אחר באוכלוסיה (כן, גם יותר מהכיפות הסרוגות) ומחנכים אזרחים למופת. וזאת חרף המשבר הכלכלי הקשה שפוקד את רוב הקיבוצים והמשבר הדמוגרפי שבא בעקבותיו.
    4. לגבי אדמות הקיבוצים, בואו לא נשכח כי חברי הקיבוצים שילמו עבורן מנה גדושה של דם, יזע ודמעות. על הגנת אדמותיהם נפלו חברי קיבוצים רבים- רבים מאוד. גם החיים באזורים מבודדים, התנאים הקשים והאידיאולוגיה הביאו את חברי הקיבוצים לעבודה רבה ומאומצת ולהתמודדות עם קשיים, שמעטים ידעו כמותם.

    גילוי נאות: לכותב קרובי משפחה המתגוררים בקיבוץ.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      הכותל, 18/06/06 13:10

      הגב לתגובה זו

    • ורוב הקיבוצים לא במרכז

      קיבוצניק, 18/06/06 13:12

      האדמות שלהם לא שוות כלום, והכל שקר. רק כמה קיבוצים במרכז הפכו לפי החוק את האדמות לנדל''ן.
      חוץ מזה, לפי ההחלטות של המנהל, כמעט בלתי אפשרי להפוך קרקע לקלאית לבנייה.

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל מרשק טמבל (ל''ת)

      יואל מרשק, 18/06/06 13:13

      הגב לתגובה זו

    • אבל למה להתווכח עם הקיבוצים?!

      עתניאל, 18/06/06 13:14

      גם צדיקים וגם צודקים...

      הגב לתגובה זו

    • אבל למה להתווכח עם הקיבוצים?!

      עתניאל, 18/06/06 13:16

      גם צדיקים וגם צודקים...

      הגב לתגובה זו

    • חבל על הזמן שלך, אחי

      שפוי, 18/06/06 13:34

      הכותבים פה ימניים קיצוניים חולי נפש. עזוב אותך מהם...

      הגב לתגובה זו

    • שקרן

      קדימה לגיהנום, 18/06/06 13:58

      רוב אדמות הקיבוצים נגזלו מערבים....ואפשר להוכיח את זה אם נעבור קיבוץ קיבוץ. אבל אתם תמשיכו לשנות את ההיסטוריה כאילו קניתם את כל אדמותיכם בכסף. למה לשקר?
      דרך אגב גם מה שנקנה מתרומות נקנה מתרומות לעם היהודי ולא ספציפית לתנועה סמולנית זו או אחרת.

      הגב לתגובה זו

    • חצי אמת היא השקר הכי גדול.

      אליהו, 18/06/06 16:35

      הסעיף היחיד שבאמת נכון, הוא סעיף 4. הקיבוצים באמת השקיעו המון והיו תקופות מאוד קשות כלכלית ופיזית לגור בקיבוץ.

      הקיבוצים גרים על קרקעות שנקנו ע''י גופים ציבוריים והם נתנו להם את הקרקע בהחלטות תמוהות.
      פעם כל ילד הכניס מטבע ל''קופסא הכחולה'' ובסוף הכסף הלך לקיבוצים.
      המדינה מחקה חובות של מליארדים! מהקיבוצים.
      כדי שלא יהיה הד ציבורי, אמרו שהקיבוץ מכר קרקעות למדינה בתמורה, מדובר בקרקעות שהמדינה נתנה לו קודם והוא מוכר לה אותם במליארדים.

      לא אאריך יותר, רק אזכיר את מזכירי הקיבוצים הרבים שברכו מהארץ עם מאות מליונים.

      ד''א, גם בתוך הקיבוץ, רק מי ששייך לברנג'ה נהנה מהעוגה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    הלוואי שיצליחו ללמד ערכים לנוער הקיבוצים (ל''ת)

    ארז, 18/06/06 12:31

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו ערכים יותר משלך יש, תודה רבה. (ל''ת)

      קיבוצניקית גאה, 18/06/06 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו

    יאיר, 18/06/06 12:22

    החבר יואל מהרשק הוא מפירות הביאושים של התנועה הקיבוצית שיש לה זכויות גדולות בבניין הארץ ,אך בכל כלל יש גם יוצא מן הכלל והפעם זה החבר יואל שראוי שחבריו יקיאו אותו מתוכם.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    למה שמהרשק לא יקים מיליציה שמאלנית-חמאסית?? (ל''ת)

    דרור, 18/06/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ליקוי המאורות של התנועה הקיבוצית

    שיר לב, 18/06/06 12:11

    התנועה הקיבוצית מתפלאת מדוע היא בקריסה מוחלטת כבר עשרים שנה. הסיבה היא בדיוק מה שכתוב בידיעה. במקום להיות תנועה ציונית חלוצית העוסקת בהתיישבות, בביטחון ובמעורבות חברתית הפכנו להיות תנועה שרואה את כל המציאות הישראלית דרך עיניו של השמאל הפוליטי ושאלת עתיד השטחים. הפכנו להיות סניף שך מרצ. כמה עלוב.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    קשקוש בלבוש

    חומר למחשבה, 18/06/06 12:05

    הצבא כבר מזמן לא מהווה אתר לקיבוצניקים.
    לכן גם בשרשרת הפיקוד הם כמעט ולא קיימים.
    תבדקו היטב כמה סרבנים דתיים היו בהתנתקות? כמעט אפס.
    אז על מה הפאניקה ?
    הקיבוצניקים בצבא היום מגיעים ככה- ליחידות המיוחדות, הרבה נחלאים (בגבעתי כמעט אף אחד). ובכל שאר היחידות.
    הסיבה העיקרית לכך לפי דעתי היא- התיחסות הממסד הפוליטי להורים שלהם ולקיבוצים בפרט (ואל תגידו לי שאין קשר) .
    אין היום שום הערכה להתישבות העובדת וכל פקיד ממשלתי מנסה לפגוע בזכויות שלה, אז למה שהבנים יהיו פראיירים, ויתרמו ?
    מי שרוצה תרומה שישקיע, לעומת זאת המגזר הדתי נהנה כבר שנים ארוכות מאיכות חינוך מצויינת (הרבה כסף ממשלתי ופוליטי) ויש לזה כמובן תוצאות , וזה הריבוי שלהם ביחידות הקרביות (לצערי בנישי''ם שמשרתים רק 14 חודש - שוב פעם פריבילגיות).

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מי שמכיר את מערכת החינוך שלהם מבין שאין סיכוי (ל''ת)

    רובם דפר''ים, 18/06/06 12:03

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שמחפשים דפרי''ם, כי..

      פסיכולוג, 18/06/06 12:32

      לבנות צריך אנשים רצינים להרוס ליכול כל דפ''ר כולל מהרשק.

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שמחפשים שם, דפרי''ם

      פסיכולוג, 18/06/06 12:33

      לבנות צריך אנשים רצינים להרוס ליכול כל דפ''ר כולל מהרשק.

      הגב לתגובה זו

    • אה באמת?

      קיבוצניקית גאה, 18/06/06 12:48

      מה רע במערכת החינוך שלנו?

      הגב לתגובה זו

      • בתור אחד שלמד בבית ספר של הקיבוצים בגבעת ברנר

        ASDF, 18/06/06 14:12

        החינוך הקיבוצי לא תופס...
        ככל שהקיבוץ יותר קיבוצי אז הציונים של תלמידיו יותר קרובים ל-0
        אם הקיבוץ כפר התפרק אז הציונים שם עולים יותר.
        ברנר היום הוא בית ספר מעורב של קיבוצניקים ומושבניקים. אבל רוב הקיבוצניקים האמיתיים נושרים מבית הספר בגלל כל מיני בעיות וציונים נמוכים במיוחד. כי למה להם ללמוד? במילא הם יעבדו במשק. רק שכשהקיבוץ יתמוטט סוף סוף (עניין של זמן) הם לא ידעו מה לעשות עם עצמם

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    דור ראשון פרופסורים דור שני פאלחים דור שלישי (ל''ת)

    סתם אהבלים, 18/06/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בינתיים הקיבוצניקים התגייסו לסבלות (ל''ת)

    בניו יורק, 18/06/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    שיחזירו למדינה את אדמות הנדל''ן שהם עושים הון מהן!

    חזירים וגנבים, 18/06/06 11:55

    כל עוד הם השתמשו באדמות לייצר חברא שאין כדוגמתה בעולם לשיוויוניות ולאחווה - עם כל הבעיות

    אז יש הצדקה לקיומם
    ברגע שהפכו לחזירים קפיטליסטיים - אז יש לנהוג בהם לפי חוקי הכלל

    קודם כול להלאים אדמותיהם ולשולחם לשכונות.

    מדוע שיעשו הון אישי של מליונים מאדמה של כלל הציבור ????

    הגב לתגובה זו

    • נפלאות השנאה- אחיזת מקבל בשתי קצותיו

      אבי, 18/06/06 12:56

      בשנאתך הרבה לקיבוצים אתה מביע בערבוביה השקפות של ''קפיטליזם חזירי'' ושל סוציאליזם קיצוני (קרוב מאוד לקומוניזם). כנראה, תכלית השמצת הקיבוצים מערפלת את מחשבתך...

      הגב לתגובה זו

    • מקל (ל''ת)

      סליחה, 18/06/06 12:57

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    ימותו הקנאים

    קיבוצניק, 18/06/06 11:49

    כמה רגשי נחיתות ושנאת אחים נוטפת מ-90% מהתגובות כאן. לקרוא ולמות מצחוק.
    תמשיכו לאכול את הלב ולהפיץ את התעמולה המסכנה והשיקרית שלכם כנגדנו, לפחות למדתם עוד משהו מהפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

    • אם ימותו הקנאים לפרזיטים לא יהיה מה לאכול (ל''ת)

      קבוצניק לשעבר, 18/06/06 12:11

      הגב לתגובה זו

    • לקיבוצניק העלוב-בומרנג

      מתנחל, 18/06/06 12:46

      טעות בידך את השנאה והתעמולה השיקרית למדנו מיכם

      הגב לתגובה זו

    • מי שיותר מקורב לערבים זה דווקא אתם הקיבוצניקים. (ל''ת)

      דניאל, 18/06/06 12:49

      הגב לתגובה זו

    • יש לך רמה של ילד מפגר, זה מה שיצא מהקיבוצניקים? (ל''ת)

      עירונית כתומה, 18/06/06 12:50

      הגב לתגובה זו

    • פתאום כולם

      קיבוצניקית גאה, 18/06/06 12:51

      תוקפים אותנו- חזירים קפיטליסטים!
      איך אפשר לקרוא לנו חזירים קפיטליסטים?!
      קיבוצים הם ה-סוציאליזם!
      לכו תבדקו במילון הגדרות למילים שאם כל כך נהנים להכניס לתגובות.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אז מה היה לנו?! מלחמת אחים? (ל''ת)

    1. מהעם, 18/06/06 11:48

    הגב לתגובה זו

    • בין ''שלום אש''פ'' ושאר הסמאלנים זאת אפשרות אמיתית (ל''ת)

      אור הנר, 18/06/06 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    בני מרשק - אביך, וראשוני התנועה הקיבוצית מתהפכים בקברם. הנך משת'ף 1 (ל''ת)

    משה בודק, 18/06/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    קיבוצניקים נשארו בקבע בגלל המשכורת (ל''ת)

    לא מאהבת מולדת, 18/06/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פסטיבל האפסים! מחקו להם חובות של מילארדים! בושה!

    ארז, 18/06/06 11:29

    השיטה, הניסוי החברתי הארחון של הקומוניסטים הבהמים מגיעלים אותי עד בלי די! אידיאולוגיה של רשעים וגנבים המתכסים בלבוש מוסר וערכים...

    ובעוד על כל שקל לאברך מרעישים עולמות!

    הגב לתגובה זו

    • לארז המפגר

      רועי, 18/06/06 13:00

      אתה לא מבין שום דבר ,
      גם השפה שלך רדודה מאוד.
      איך אתה לא מתבייש. לבנקים מקחו מיליאיארדים מהקיבוצים דורשים כמעט את כל הסכום רק פוסים את התשלומים .
      אתה כנראה מבית המדרש של הליכוד זכרונו לברכה או מבית היוצר של ש''ס אחרת התגובה שלך לא מובנת.
      בקיצור אדיוט מושלם

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כיפה סרוגה - בעד זכות השיבה

    גדעון, 18/06/06 11:26

    אז יש לקיבוצים אידיאולוגיה חדשה - להתגייס לצבא לשרות משמעותי בכדי לפרק ישובים. זה בגלל שהשלום כ''כ חשוב - השלום שלהם.
    מירב הקיבוצים יושבים על קרקעות שנכבשו, ובעליהם החוקיים גורשו - לירדן ולעזה וליו''ש. אז כדי למרק מצפונם ולהרחיק מלחמה מביתם, החליטו שישובי יו''ש ועזה יועלו למולך. ישובים שרובם המכריע בנוי על 'קרקעות שנרכשו כדין.
    לכן אני בעד זכות השיבה - שיבה של הפליטים לאדמותיהם (או לכופר תמורתם), הפליטים רוצים צדק והצדק היחיד הוא החזרתם לבתיהם. אז אל תמציאו שיטות לשיכון מחדש בגבולות 67' שאינן מקובלות על הפליטים אינן צודקות, ומפקיעות זכויות מתיישבים יהודים בשביל שמגרשי הערבים ימרקו את מצפונם.

    הגב לתגובה זו

    • קח לדוגמא את קיבוצי השומר הצעיר

      קרן אור, 18/06/06 12:00

      כולם, אבל כולם יושבים על כפרים ושטחים של ערבים שעזבו ב-48 כולל קיבוץ להב של ג'ומס

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין כבר כאלו כולם מעשנים בגואה ואלו שלא

    דורון, 18/06/06 11:25

    נמצאים בחו''ל בהיטק

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הגיע הזמן

    דוד, 18/06/06 11:21

    הגיע הזמן שגם הקבוצניקים יתרמו משהוא למדינה לאחר שהם קיבלו ממנה כל השנים ולאחרונה לקחו את הקרקעות מהמדינה והקימו עליה קניונים שמעסיקים את העניים בשבת בשכר מינימום והם גורפים את הרווחים.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך - כדאי ומומלץ להיכנס לקרוא. (ל''ת)

      דניאל, 18/06/06 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הסיזון עדיין כאן? (ל''ת)

    זעקי ארץ, 18/06/06 11:21

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שאכן כן!!! בלי בושה, משכנע להתגייס כנגד - לא בעד...

      תום, 18/06/06 13:36

      ומה עם הקיבוצים שיושבים על אדמות כפרים ערביים בתוך גבולות הקו הירוק? האם צריך לדרבן גיוס כיפות סרוגות כנגדם?
      כיצד ירגיש קיבוצניק מקיבוץ כזה (ויש כ-75 קיבוצים כאלה) כאשר יבוא לפנות יישוב יהודי שמעולם לא היה כלל כפר ערבי?

      ייתכן שלא יהייה מפלט מ''התכנסות''
      - לא בריחה נוסח שרון או פרץ שאצה להם הדרך - נסיגה מחושבת ומתוכננת היטב, גם אם כאילוץ.
      אך אוי לנו אם המוטיבציה להתגייסות קיבוצניקים ליחידות קרביות ולקצונה תהייה זו שמרשק מספק בהקשר זה.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא משנים תהליך בלחיצת כפתור

    רמי, 18/06/06 11:19

    ישנם סבות לכך שחובשי הכיפות מהווים אחוז גבוהה כל כך. והוא חנוך לערכים ולאהבת המולדת.בזה הקבוצים נכשלו כשלון חרוץ. זו עובדה בלתי הפיכה בטווח הנראה לעין.אני אפילו לא מסוגל לדמיין תרחיש חינוכי אפשרי שיכול לשנות את המצב.
    מה יעשו הקבוצים? ישנו את כל הערכים השמאלניים שבהם דגלו במשך 3 עשורים? לא נראה לי בכלל.
    מי יודע אולי הם יחזרו בתשובה. במקרה זה זה יהיה אפשרי.אבל אז חובשי הכפות יהוו 70 אחוז.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קיבוצניקים ? זה מגעיל אותי!!!!

    פוני יער, 18/06/06 11:18

    שירתתי בצבא (שיריון)עם כל מיני יצורים.
    דתיים ,רוסים ,דרוזים ,ערסים ו....קיבוצניקים.

    ואני מעדיף לישון לייד חזיר יבלות ולא לייד קיבוצניק.
    הם פשוט אנשים דוחים לוקחים לך ציוד חופשי, משתמשים לך במברשת שיניים ובמגבת (איכס)
    כל הקיבוצניקים שניתקלתי בהם היו בעלי רמה אישית נמוכה, בלי בגרות, עם אפס ידע בכל תחום אפשרי.
    הם טיפשים משעממים וחסרי תועלת.



    לא צריך קיבוצניקים בצבא, הם נטל לא נכס

    הגב לתגובה זו

    • 83? אתה מגעיל אותי!

      קיבוצניקית גאה, 18/06/06 12:56

      כ-ל הקיבוצניקים שנתקלת בהם?
      כמה?
      3? 4?
      אתה פגשת את כל הקיבוצניקים שיש, שאתה קובע שאנחנו חסרי בגרות, טיפשים, משעממים וחסרי תועלת, שלא לדבר בכלל, על זה שניקח לך מברשת שיניים כשנתקל בך!
      ''שירתתי בצבא- שיריון, עם כל מיני יצורים: ערסים, רוסים, ובורים שונאי-קיבוצניקים שלא ברור למה הם קיימים: לא צריך אותם בצבא, הם נטל ולא נכס!''

      הגב לתגובה זו

    • הקיבוצניקים מתמוטטים ומנסים למוטט עימם מתנחלים (ל''ת)

      מגורש, 18/06/06 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    להעביר את אדמות הקיבוצים לחקלאים האמיתיים (ל''ת)

    מגוש קטיף, 18/06/06 11:17

    הגב לתגובה זו

    • למה, אנחנו לא חקלאים אמיתיים?

      קיבוצניקית גאה, 18/06/06 13:01

      וואו, כמה תגובות כבר כתבתי, הרוב תגובות לאלו- שונאי הקיבוצניקים.

      חקלאים אמיתיים?
      לקיבוץ שלי יש מטעי נקטרינות, דובדבנים ,תפוחים, אגוזים כרם ומטע זיתים (או שקוראים לזה כרם זיתים, לא יודעת)- ששם עובד בערך שליש מתושבי הקיבוץ, אם לא יותר!
      בני נוער עובדים שם מרצונם החופשי, אפילו אני עובדת במטעים, אז איך אתה מעיז להגיד שאנחנו לא חקלאים אמיתיים?

      הגב לתגובה זו

      • יאללה על מי את עובדת?

        חקלאי, 18/06/06 14:14

        כל החקלאות בארץ מורכבת מעובדים זרים, תאילנדים בעיקר....אתם רק עסוקים בלחלק הווראות....זה לא נקרא לעבוד בחקלאות.

        תמשיכי לספר סיפורים כולם יודעים את האמת עליכם...כל מי שמכיר קיבוצניק יודע בדיוק את מוסר העבודה שלכם. לא סתם הקיבוצים שלכם מתפוררים.

        הגב לתגובה זו

        • אם אנחנו לא

          קיבוצניקית גאה, 18/06/06 14:54

          חקלאים אמיתיים, ורק התאילנדים כן, אז למה אתם חושבים שבגוש קטיף הם חקאים אמיתיים? (82)

          הגב לתגובה זו

          • לא אתם ולא בגוש קטיף

            חקלאי, 18/06/06 16:54

            ואני לא אחראי לכל תגובה נגדך.....אבל את לא חייבת לשקר בשביל להצדיק טענות.

            הגב לתגובה זו

  • 81.

    חוצפה כנסו

    מלחמת אחיןם, 18/06/06 11:15

    אחרי שהקבוצים גנבו לנו את אדמת המדינה הם גם רוצים להוציא אותינו מאדמתינו אני מאוד מקווה שלא תהיה התכנסות עובדה כולם מתנגדים ואם הקיבוצניקים יפעלו כל המדינה תחרב מי הם בכלל מלחמת אחים עושים לנו שיא החוצפה תחזירו את שפיים געש זיקים את כל האדמות יה זבלים

    הגב לתגובה זו

    • צודק - הקיבוצניקים הם תאבי בצע

      לא קיבוצניק, 18/06/06 11:37

      הכל כסף.
      אחרי שלקחו לעצמם (ממש לעצמם שהרי הקיבוצים פורקו והאדמות נרשמו בטאבו על שמם של החברים)את האדמות היקרות במדינה בעזרת אריך שרון וחבריו.
      הם רוצים להגדיל את ערכן בעזרת צמצום שטחי ההתיישבות. שהרי אחוז הקרקעות שלהם מתוך כלל הקרקעות במדינה יגדל לאחר ויתור על ההתישבות ביהודה ושומרון. והביקוש לקרקע יעלה כך ששוייה יאמיר.
      הידד למליונרים החדשים בעלי המוסר הכפול, הקיבצוניקים!.

      הגב לתגובה זו

      • בטח... תאבי בצע?!

        קיבוצניקית גאה, 18/06/06 13:05

        איפה אתה חי?
        כל הקיבוצים התפרקו, ולקחנו לעצמנו את השטחים של הקיבוץ?
        צרעה, צובה, נחשון, אפיקים התפרקו.
        מליונרים! מה עשית ממנו?!
        עובדה הידועה, כנראה לכולם מלבד מי שכותב כאן את התגובות: בקיבוץ, אתה לא יכול להיות מליונר, כל הכסף שאתה מרויח מתחלק שווה בשווה בין כל החברים.

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    קיבוצים זה עולם בתהליך הכחדה התעלמו (ל''ת)

    מהאידיוטים, 18/06/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אהמ? שמאל קיצוני כבר אמרנו? הזויים לחלוטין. (ל''ת)

    התמהים, 18/06/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מזל שהפסקנו להם את המימון של עם ישראל (ל''ת)

    לפושטי השרגל, 18/06/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    פנוי בדרכי נועם התישבות על אדמות המדינה שחכר הקיבוץ ,ויעשה צדק בישר (ל''ת)

    בר כוכבה, 18/06/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הזבלים תמיד היו נאמנים לשמש העמים מאשר (ל''ת)

    לעם ישראל, 18/06/06 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יקח 4 שנים להגיע לקצונה...

    ירון, 18/06/06 11:11

    אז חלומו של השמאלני הקיצוני מהרשק איננו אקטואלי לתקופת כהונת אולמרט ותוכנית ההתאבדות ההתכנסותית שלו... אולי הקיבוצניקים יגיעו לקצונה לפני המלחמה הבאה עם החמאס והטרור שנוצר מההתנתקות ומאסון כישלון אוסלו...

    הגב לתגובה זו

    • יקח מעל 4 שנים להגיע להתכנסות

      דורון, 18/06/06 12:41

      בנתיים כל אירופה נגד ההתכנסות וכן ארה''ב ועד אז בטח איראן תפתח כבר פצצת אטום וכולנו לא נהיה כאן כבר.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    האדמה שיושבים עליה הקיבוצים היא לא פרפרצינלית לשאר האוכלסיה ,ואז

    על אדמת הקיבוצי, 18/06/06 11:10

    יתנו פתרון של שלום אם הם רוצים שלום וחשוב להם יפרישו אדתות מרצון לטובת המהלך ,
    ולקיבוצנקים את גרים בחברה מתפרקת ואם צריך לכנס משהו כאן קודם אתכם לתת את אדמות המדינה לאנשים שישמרו ויהבו אותה בכל לבבם ובכל נפשם .ולא יתיחסו אליה כערך נדלני
    קיבוצניק מראשוני הקיבוצים בארץ

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    +++הפרזיטים מהקיבוצים שיחזירו למדינה את המיליארדים שגנבו!!! אפסונים

    שפוי, 18/06/06 11:09

    זוכרים את כיסוי חובות הקיבוצים
    ע''י המדינה במשך עשרות שנים!
    הקיבוצים בוזזים וגנבים
    מהמדרגה הכי נחותה שיש!

    הגב לתגובה זו

    • 73 מפרזיט בין 56 בקיבוץ

      שלומי צ., 18/06/06 11:29

      אני חבר קיבוץ בדרום, חי ב52 ממ''ר עובד בפלחה ושכרי 4200 ש''ח בקיבוץ מופרט, אים אתה מקנא, אני מאחל לך, בסיועו של אלוהים שאולי אתה מאמין בו, אני לא, שיתן לך חיים כאילה.

      הגב לתגובה זו

      • אם היה צדק.....

        קדימה לגיהנום, 18/06/06 14:10

        גם את המשכורת שלך היית צריך להעביר חזרה למדינה.....אחרי כל הכסף שקבלתם.

        אם אני הייתי משקיע גרוע ונכנס לחובות אף אחד לא היה משלם את החובות שלי במקומי.....תאכלט את מה שבישלתם....אבל לפחות אל תתקפו יהודים.

        אנחנו לא מקנאים בכם פשוט שונאים אתכם.

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה עם חלקם בתנובה שצריך לעבור למדינה ?? (ל''ת)

    היכן המבקר, 18/06/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    זוהי ההזדמנות להלאים את הקיבוצים (ל''ת)

    כולל הנדלן, 18/06/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תנועת התיישבות??? מתי הקמתם לאחרונה יישוב בארץ ישראל? (ל''ת)

    הצחקתם אותנו, 18/06/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יואל מהרשק סייען טירור למה (ל''ת)

    מזוז שותק, 18/06/06 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איפה היתם עד עכשיו?

    עירוני, 18/06/06 11:06

    מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו.

    הגב לתגובה זו

    • על אפך וחמתך - לא נצא (ל''ת)

      מהרסיך ומחריביך, 18/06/06 11:39

      הגב לתגובה זו

      • מהרשקייך ומחריבייך ממך יצאו

        יוסי, 18/06/06 11:53

        והם דווקא יוצאים, בעיקר לחו''ל.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא להגן על עם ישראל אלא להלחם ביהודים (ל''ת)

    פושטי רגל, 18/06/06 11:05

    הגב לתגובה זו

    • איזו נפש ירודה ובהמית. מהשנאה שלך אפשר לשתול יער אפל. (ל''ת)

      שנאת הימין, 18/06/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא תקם ולא תטראת בני עמך ואהבתה לרעך כמוך ''אמר השם

    בר כוכבה, 18/06/06 11:05

    כל מחרחרי הריב והמדון קמו מהכלובים שלהם מהפרסה שנקראת קיבוץ.אין בעיה חלקו איתנו את המשאב הלאוי אדמה ונקרים ישובים קהלתיים סמוך לבית אלפא ניר דוד געש ,למה שנגזול המוסלמים

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פטרון פשוט יותר

    אלי, 18/06/06 11:00

    אפשר להוציא את הדתיים מהצבא בכלל!!- כמו שעושים לכל החיילים המצתיינים והערכיים של צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הצעת ייעול

    מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:58

    אפשר להציע ל ''כפות הסרוגות'' חברות בקיבוץ,בצורה זו יתאפשר למלא בקשתו של מהרשק.-חיוך
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הסזון נגמר מזמן היו זמנים הילשנו והיסגרנו

    שמאלן מפוכח, 18/06/06 10:58

    אני מציע גם לגייס את פלוגות הפועל .
    הם ידעו מה זה להרביץ.
    ממילא כדורגל בארץ אין יש שחקנים
    זרים.
    אולי זה רעיון לשכור עובדים זרים שיפנו מתנחלים.
    רק שהחרדים לא יחליטו להתגייס לצבא ,בסוף יתברר עוד שגם הם חיילים קרביים ומפקדים טובים , כך הדוסים ישתלטו לנו על המדינה ,ולעולם לא נפטר מהכיבוש. לכן בהפוך על הפוך משתלם לנו לתמוך בחרדים שישבו בשקט וילמדו תורה.
    לגבי הקיבוצניקים זו הזדמנות לעשות רכבת אוירית מארה''ב לישראל שיתגייסו לשנת שרות של פינוי מתנחלים .

    הגב לתגובה זו

    • כתבת יפה ריח גזעני עולה מהכתבה בושה (ל''ת)

      אזרח, 18/06/06 11:09

      הגב לתגובה זו

    • עוד אוטו-אנטישמי

      קדימה לגיהנום, 18/06/06 14:07

      הולכים ומתרבים בזמן האחרון.....דרך אגב בתור אוהד הפועל אני יכול לספר לך שאנחנו האוהדים שחוטפים הכי הרבה מכות.....לצערי.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    בעלי דם טהור מיהדות 3 דורות ..... (ל''ת)

    ממש מציאה, 18/06/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בני מהרשק

    דביר, 18/06/06 10:56

    מרבה שנאת חינם ופילוג בעם הבטיחו לחבק את המגורשים ושלחו אותם לנפשם ושכחו אותם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    באמת הגיע הזמן שיחזרו! (ל''ת)

    1234, 18/06/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הקיבוצים הפכו למקור ...

    חיים, 18/06/06 10:47

    הנאמן ביותר ל-JudenRaat מודרני. מקור גאוה אמיתי למחוללי תנועת העבודה דוגמת טבנקין וחבריו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שטויות במיץ עגבניות

    קיבוצניק, 18/06/06 10:46

    המהרשק הזה ממחזר את עצמו בכותרות כל החיים, בתקוה להרוויח עוד קדנציה בתנועה. אחרי שהוא הצליח, במאבק קשה, להשיג קדנציה חריגה באגף המשימות, הוא כבר מתכנן את השלב הבא ומכוונן את עצמו להיות המזכיר הבא (וכנראה גם בגלל זה ולולה יוצא כנגד הקריאה שלו...).
    בפועל, דבריו מעידים עליו; תלוש לחלוטין מהמציאות. הקיבוצניקים החמודים שלנו, שאנחנו מגדלים אותם באהבה והרגישות, לקחו מאיתנו כמה ערכים טובים, אבל את הערך של ''מדינה'' ו-''לתת'' לא הצלחנו להעביר אליהם.
    הגיעה העת לומר את האמת המצערת: אנחנו, דור ההורים, המ''פים - מג''דים- מח''טים של ששת הימים, יו''כ ושל''ג, גידלנו חבורה של חבר'ה מקסימים, אבל פרזיטים אגואיסטים בהיבט של תרומה למדינה.
    הנתונים שמוצגים במאמר הם שטויות במיץ עגבניות. אני מכיר מקרוב את קיבוצי ועוד עשרות רבות של קיבוצים, ואחוז המתגייסים בהם הולך ויורד משנה לשנה. יש לא מעט קיבוצים שיש אצלם מחזורים שלמים שאפילו אחד מבני המחזור לא השלים שירות מלא. ועוד לא דיברנו על זה שהבעיה הדמוגרפית מביאה לכך שמספר המלש''בים הולך וקטן משנה לשנה.
    אז מה זה הקשקוש הזה? האם יואל לא יודע את האמת? האם הוא סבור שמסביב לא יודעים את האמת?
    האם הוא לא רואה את מה שכל מי שסביבו רואה: התנועה הקיבוצית איננה רלבנטית עוד. כן, כל עוד אנחנו חיים - אנחנו קיימים, אבל לא רלבנטיים.
    זה תענוג קטן מאד לומר זאת, אבל זאת האמת ועדיף להכיר בה ולתת למי שכן רלבנטי את האפשרות להוביל לפי הכללים שלו, ונקוה שיעשו זאת בזהירות המתחייבת (ואני חייב להודות שעד עכשיו הם ידעו תמיד למתוח את החבל אך להימנע מלקרוע אותו)

    הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת. תודה על המידע. (ל''ת)

      יוסי, 18/06/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה רוצה להיות רלוונטי ?

      קיבוצניק צפון, 19/06/06 07:46

      רלוונטי למי? למה ?
      למדינה ,כמו פעם ? הלו ברור מתגובות השנאה האלו שלא רוצים אותנו כרלונטיים. אז בשביל מה אנחנו צריכים את כל העסק? נשאר לנו רק להגן על עצמנו, אפילו בכוח אם צריך.
      הבעיה היא שההפרטה היום בקיבוצים מחסלת את יכולת העמידה המשותפת שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''הקיבוצניקים המסוממים'' לא יוכלו לנו חובשי הכיפות האיכותיים (ל''ת)

    חייל קרביומתנחל, 18/06/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מהרשק תדאג קודם למוסר בסיסי כמו עוולות

    צדק תרדוף, 18/06/06 10:43

    קטנות שאתה מודע להם. יואל מהרשק כל החיים בנויים מפרטים קטנים, כדי להגיע למולקולה נדרשים האטומים וכדי לדון במוסר של הליך ההתנתקות נדרשת התיחסות גם למוסר או יותר נכון לתת מוסר שאתה עצמך מודע לה כמו גזל ורמיה בליל הספירה. אז רד לאטומים שנראים לך שוליים ורק אח''כ טפל במולקולה.... אחרת אתה בדיוק כמו האחרים חסר יחודיות ומוסר!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בקבוצי המבוסס אין צעירים כשרים או מסוממים או בחו''ל הנצחי-ולי עצוב (ל''ת)

    שריקה, 18/06/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין דבר כזה קיבוץ.

    קיבוצניק עין גב, 18/06/06 10:32

    אני קיבוצניק 28 רוצה לבשר לכל זבלני השכל ומחיי הביבים כי אין כזה דבר בני הקיבוצים. הקיבוץ חלף מו העולם וחוץ מזה אנחנו מי שנשאר בכלוב דווקא מתחילים לסמפט את המתישבים החדשים אל אף חילוקי דעות .

    הגב לתגובה זו

    • אות קלון לחברים בגה''ש- סליחה

      פולישוק, 18/06/06 11:52

      אתה בושה לאבא. יא חתחת.. בעצם אני לא מגיב. אני רק אומר שכתושב מה שהיה קיבוץ גבעת השלושה יואל מהרשק לא מייצג אותנו ואנחנו מבקשים סליחה על שהאופורטיוניסט השמן עושה בנו שימוש ואני גם מופתע מגייסות התקשורת שמשחררים סיסמאות נאדות כאלה שמשסעות איש באחיו וגורמות לשארית הקיבוץ נזק בלתי הפיך. אות קלון

      הגב לתגובה זו

      • לפולישוק המושחת

        חברת גבה''ש, 18/06/06 13:09

        סנק פולישוק היקר
        עד מתי אתה ומשפחתך המושחתים תמשיכו לצלוף באנשים תרבותיים אשר תורמים לקיבוץ ולמדינה כאחד.
        יא תיכת פרזיט ושקרן וגרוע מכך גנב, אשר מגדל דורות נוספים של גנבים, כן כן אפילו שמענו שהנכדים שלך כבר כמוך.
        ובאשר לכינויי הגנאי, הו פרזיט שכמוך העט לא מסוגלת לכתוב הכל,
        אבל אנחנו בקיבוץ יודעים עליך את האמת וכל האמת.

        הגב לתגובה זו

        • יואל מהרשק שוב מחפש כותרות על גבי החלוצים האמיתיים

          מתנחל, 18/06/06 14:05

          אתם יודעים שפעם הוא בכלל רצה להיות חבר ליכוד? הוא פשוט מחפש לאן נושבת הרוח!

          הגב לתגובה זו

        • כבר לפני 30 שנה ידעתי על אינטריגות

          עירונית, לא, 18/06/06 14:22

          בתוך התנועות הקיבוציות, על ירידה בערכי המוסר ותוצאות נפל של חינוך בנים שהכרנו בצבא. אבל היום גם למדתי משהו על ק. גבעת השלושה. וזה לא מחמיא להם כלל.

          הגב לתגובה זו

      • תגובה לפולישוק

        ועד ממונה גבעת, 18/06/06 13:14

        פולישוק יקר
        אנו חברי הועד הממונה מוקירים ומפרגנים ליואל מרשק.
        יואל הוא אדם שמזה שנים רבות תורם לקיבוץ מכל ההיבטים.
        מצירים אנו על כך שחשת צורך להעלות את חילוקי הדיעות האישיים שלך על גבי האינטרנט, ועוד בצורה נלוזה שכזאת.
        בכל מקרה קיבוץ גבעת השלושה והוועד הממונה עליו - כולנו עומדים מאחורי יואל מרשק ופועלו.
        בהצלחה לך יואל מכל הועד - נימרוד, שולה וכ''ו.

        הגב לתגובה זו

      • יואל - אנחנו איתך

        חברי גבעת השלוש, 18/06/06 13:17

        יואל אנחנו כולנו איתך.
        אל תתייחס למה שמשפחה עלובה, גנבת ומושחתת כותבת.
        הפולישוקים מעולם לא ידעו לפרגן, לעודד וךתמוך, אלא אם כן מדובר בכסף שהם גונבים כבר שנים מהקיבוץ.
        אפילו את מות אישתו של סנק הוא ידע להאשים את הקיבוץ- עד לאיזו רמה נמוכה הם ירדו ?
        יואל - העם איתך.
        אנחנו יודעים על עשייתך רבת השנים ומעודדים ומחזקים אותך על כך.
        יישר כח - כוח יואל.

        הגב לתגובה זו

      • צודק הזיהוי של מהרשק כבן משק גורם נזק לקיבוץ

        דומב, 18/06/06 14:35

        עדיף שיעביר את כל הפעילות הפוליטית שלו מחוץ לקיבוץ.

        הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך !! (ל''ת)

      קיבוצניק, 19/06/06 07:48

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לעיתונאים

    מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:28

    יש גם קיבוץ דתי אז זה לא בדיוק לפי התוכנית מה עוד כשמצאתם אדיוט אחד התוקף את המשרתים בצה''ל,אין להקיש מכך לגבי כל התנועה הקיבוצית.
    אז הגיע הזמן תפסיקו ללבות מלחמות פנימיות מה עוד יה דבילים שמדובר בצה''ל.
    ועוד האם חשבתם שמקבלים דרגות בצה''ל לפי שנאת יהודים ולא לפי כשורים?אז צר לי להפתיע אתכם.
    פשוט חובשי הכפות הסרוגות כנראה יותר מוכשרים וזאת הסיבה שהם מובילים.
    הובילו ויובילו גם בעתיד.הם הקצינים הכי מוכשרים וטוב שיש כאלו,ולא אהבלים כמו מהרשק.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הצעה! אולי קצינים מרוקנים בליווי השד העדתי ? (ל''ת)

    מחמוד החמוד, 18/06/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שישלח פקס דחוף לגואה..... (ל''ת)

    אילן, 18/06/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חשבתי שתפקידו של צה''ל ללחום באויב

    יעקב אייכנשטיין, 18/06/06 10:24

    לדעת מרשק אני וחברי אויבים ולכן הוא קורא לכולם להתגייס ולהלחם בנו....

    הגב לתגובה זו

    • ליעקב

      מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:53

      אכן תפקיד צה''ל ללחום באויב ,ותפקיד העתונאים הוא למצוא דביל תורן ולתת לו במה.
      במקרה זה נתנו למהרשק.עד הדביל הבא שימצאו.

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך, אבל המתנחלים הם האוייב (ל''ת)

      יואל מהרשק, 18/06/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לחלק להם סמים בזול והם יהרגו את עצמם ממנת יתר (ל''ת)

    טינופות, 18/06/06 10:23

    הגב לתגובה זו

    • אני דוקא כיפה שחורה ויודעת שלא כולם

      בעלת תשובה, 18/06/06 14:29

      כאלו. מדוע עושים עליהום על הקבוצניקים כולם?!. יש הרבה מאד מתוכם שכבר יושבים שנים ולומדים יהדות ואת הדף היומי. אני מאמינה שאותו מהרשק אינו מיצג את כולם ואף לא את רובם ולכן הזהרו בלשונכם
      שלא תוציאו דיבתם ולשון הרע תהיי'ה בעוכרנו, חובשי הכיפות על גווניהם.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אתם בטוחים שמהרשק יהודי?

    מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:21

    אני בטוח שלא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קיבוצניקים מתגייסים לקרבי מעבר לשיעורם באוכלוסיה ע''מ להגן על מדינתם

    ברק, 18/06/06 10:20

    אבל מהרשק קורא להם להתגייס ע''מ לתמוך בתוכנית ''התכנסות''. למה מהרשק? למה עכשיו? עד היום לא היה צריך אותם להלחם באינתיפדה? הספיקו לך הדתיים להלחם באינתיפדה?
    מהרשק עושה עוול לתנועה הקיבוצית.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צהל למלחמה ביהודים?

    מתגיס, 18/06/06 10:18

    מהרשק התעלה על עצמו ,לתומי חשבתי שהגיוס לצהל ,הוא חלק מהאידיאולוגיה של היות צהל צבא העם ,או/ו צבא ההגנה לישראל-אם אין אני לי מי לי ,ו/או כור היתוך של החברה ועוד המון סיבות טובות, נהדרות וטהורות, עד שבא האדון הנכבד, מהרשק וגילה את עיני, צהל הוא צבא שנועד לפרק ישובים ישראליים ,שמיקומם אינו עולה בקנה אחד עם התורה האידאולוגית של עצמו - אני מאוד מקווה שנשארו בכל זאת כמה שפויים במחנה שלו

    הגב לתגובה זו

    • צודק - אני מתבייש (ל''ת)

      קיבוצניק, 18/06/06 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין לקיבוץ צעירים הם באמריקה (ל''ת)

    מלך ישראל, 18/06/06 10:16

    הגב לתגובה זו

    • ומה חשבת?

      מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:43

      ומה חשבת? שילדים להורים ישראלים החיים באמריקה אינם מתגיסים?!.
      מאיפה הבאת את השטויות שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    התנועה הקבוצית פשטה רגל אין חזון או ערכים אין אידיאלים סקס סמים וכו

    gis54, 18/06/06 10:15

    תחזרו לאהבת הארץ וישובה מה שמעניין אתכם זה כסף וחומרניות פשיטת רגל ערכית לא יעזור לכם אחוז המשתמטתים מצהל גבוהה מאי פעם תתחילו לעשות בדק בית

    הגב לתגובה זו

    • לירושלמי

      מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:39

      תגיד,אם יש דביל אחד בתנועה הקיבוצית שמדבר שטויות אז אתה צריך להגרר ולתקוף את כל התנועה הקיבוצית?אתה לא חושב שאתה מגזים?!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני הייתי יורה לעצמי ברגל ולא מגרש עוד יהודים לרחובות (ל''ת)

    בושה וחרפה, 18/06/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ומה יקרה שבני הקיבוצים ידרשו לעשות ''כתרים'' ו''סגרים'' האם המפקד שלהם

    עוזי, 18/06/06 10:13

    יהיה המג''ד או מהרשק?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שמרשק ישלך את ילדיו

    קיבוצניק לשעבר, 18/06/06 10:11

    חובשי הכיפות ביחוד מהקיבוצים הם
    הם תמיד היו חיילים למופת בצהל ולא יפה לבזותם הקיבוצנקים הם לא פריירים נגמרו הזמנים אללו שנצלו בצהל את בני הקיבוצים מספיק הם מנוצלים על ידי המפאיה הקיבוצית בכל קיבוץ מאז ההפרטה בקיבוצים
    גם להם מגיעה דרור בחיים ואם לבני מרשק בעיות שיפנה לקיבוצי מרץ
    אוהדי ותומכי הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בזה הם טובים החלאות הסמוליות: בלגרש יהודים (ל''ת)

    cyrano, 18/06/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עד לאן הגענו?!להתגייס לקרבי כדי להלחם ביהודים???!!!!

    יאיר, 18/06/06 10:10

    איבדתם את הצפון...
    אפשר לחשוב שאין לנו ערבים להלחם איתם, שלא יורים עלינו מאות קסאמים בשבוע, שלא היו שתי חטיפות בשבוע האחרון, שהמלחמה היחידה שלנו היא עם המתנחלים המשוגעים האלה שמהווים 40% מקורס קצינים...
    תתביישו לכם...
    אני מתבייש שאתם חלק מהעם שלי...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    21 קיבוצים של ''השומר הצעיר''

    איסמאיל, 18/06/06 10:07

    הוקמו במקום כפרים ערביים. תפנו אותם גם? או שכיבוש 48 משחית פחות?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נו..

    ב, 18/06/06 10:06

    במקום להסביר ולחדד את המוטיבציה להילחם מול האוייב , מה נרשם ?
    נהיה עמם כתף עם כתף וניאבק על אופיו של צה''ל...

    עוד מוטיבציה כזאת ואבדנו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קשקוש: האם יספיקו הקיבוצניקים להתגייס ולהיות מפקדים עד ההתכנסות??? (ל''ת)

    שמואל, 18/06/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ככה הקיבןצניקים- מתגייסים לקרבי רק כשזה משרת את האינטרסים שלהם

    dz, 18/06/06 10:02

    למה בכל 13 שנות הלחימה מאז אוסלו, ראשי תנועת הקיבוצים לא קראו לבניהם להתגייס לקרבי כדי ללחום במלחמות ישראל ולהציל חיי אדם?!?!
    גם כשהם רוצים שצעיריהם יתגייסו לקרבי זה רק כדי שיוכלו לגרש יהודים מבתיהם, ולא כדי להגן על המדינה- כי זה כבר לא חשוב, זה 'פאסה'.
    הרבה יותר חשוב הגירוש הגדול מאשר הגנה על אזרחי המדינה.
    אולי סוף סוף, העם יבין מי הם ראשי התנועה הקיבוצית דוגמת יואל מרשק וחבר מרעיו, ויבין, מי לקח על עצמו את נטל ההובלה והאחריות להגנת המדינה באחת מתקופותיה הקשות- שהם חובשי הכיפות הסרוגות.
    תבינו למי איכפת מהעם והמדינה, ולמי איכפת רק מעצמו ומהאינטרסים שלו.
    ואגב, אולי בצה''ל יסבירו למה רק בפיקוד הזוטר נמצאים חובשי כיפות סגורות ולא בצמרת צה''ל, שם כמעט ואין להם נוכחות. (ולא, אלעזר שטרן ויאיר נווה, שמים כיפה רק בשביל הקישוט, הם לא דתיים). יכול להיות שיד מכוונת עוצרת בכוונה את התקדמותם של קצינים מצטיינים דוגמת אפי איתם בעל עיטור המופת, מח''ט גולני לשעבר?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דרושים: אוכלי חזיר ומחללי שבת בפרהסיה!

    הס.מ רוצה אותך!, 18/06/06 09:57

    באו להגן על אלו שהאכילו אתכם ואת האידיאולוגיה הנפסדת שלכם, בכסף ובממון, עד בלי די...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דרושים אוכלי חזיר ומחללי שבת בפרהסיה לגירוש יהודים!

    הס.מ רוצה אותך, 18/06/06 09:55

    איזה כיף להיות וילדה-חייס ברישיון הממשלה!
    איזה כיף לנו... אוכל ושתיה לרוב....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מלחמת אחים?

    שלום, 18/06/06 09:55

    האם יו''ר התנועה הקיבוצית בעצם קורא למלחמת אחים ???

    הגב לתגובה זו

    • אם הייתי צריך לבחור במי לירות - הייתי מוריד הקיבוצניק

      אם לבחור אז, 18/06/06 10:16

      נקווה שלא נגיע לבחירות כאלו....

      הגב לתגובה זו

      • זה בגלל שאתה ערבי שאוהב לסכסך (ל''ת)

        מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:34

        הגב לתגובה זו

    • לשלום

      מוטי אטלנטה, 18/06/06 10:30

      הוא אהבל,אז מה?!יש גם כאלו!

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    גם בתקם יודעים שמרשק הוא פוליטרוק ושקרן מאוס

    קיבוצניק מהצפון, 18/06/06 09:49

    נהמאס כבר מהשקרים שלו, בקיבוצים של סובב עזה לא ראו את הבן אדם הזה אפילו פעם אחת אבל במטעים של הפלשתינים הוא מופיע ללא הפסקה.
    גם בתק''ם מתאבים אותו איש רודף פירסום וכוח...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    התכנסות למען ניקוי המצפון הקיבוצי הכובש

    יגאל, 18/06/06 09:46

    הקיבוצים בנויים על אדמות ערביות בעוד שהתנחלויות בנויות על אדמות שלא היו שייכות לאף אדם לפני כן ברוב המקרים.
    הקיבוצים אינם ערכיים יותר. ערכי המוסר והמדינה פשטו שם את הרגל מזמן. מה חושב לו מהרש''ק, שחסרה הקריאה שלו והכל יתגייסו לקרבי?!
    שלא יהיה פתי. הסימטום של פחות קיבוצניקים בצבא הוא מסמל התפרקות מערכים שמתרחשת כבר כמה עשורים. ובטח לא מטרה דבילית ושולית (סילחו לי על שפת הרחוב) כמו ההתכנסות המיותרת הזו תזרים את הנערים בהמוניהם לצבא. ההתגייסות היתה תמיד בשביל לבנות מדינה ולשמור עליה. לא בשביל לפרק אותה. זו מטרה שאינה ''מוכרת'' גיום לצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל הקיבוצניקים הצעירים נמצאים ב LA (ל''ת)

    שמואל לוי, 18/06/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קיבוצניקים -עבר זמנכם- להתגייס לקצונה כדי לגרש יהודים -זו אידאולוגי (ל''ת)

    איש ימיני, 18/06/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין פראזיטים שחלבו את המדינה כמו הקיבוצניקים. (ל''ת)

    אזרח, 18/06/06 09:37

    הגב לתגובה זו

    • מגזר יצרני שבלעדיו היית משלם 30 שקל לקילו גמבה מאירופה (ל''ת)

      שלומי, 18/06/06 10:22

      הגב לתגובה זו

      • קילו גמבה מהקיבוצים עלה לי 200 ש''ח לפי חשבון 20 המליארד שהוזרמו (ל''ת)

        לכסוי החובות, 18/06/06 10:57

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    מילים כדורבנות

    ימני וחילוני, 18/06/06 09:37

    כבוגר יחידה מובחרת, משחורר כשנתיים ובעל דעות הפוכות לשלך אני חייב לציין שממש עשה לי טוב לקרוא את דבריך יואל מהרשק.
    בצוות שלי הלוחמים הדתיים אכן היוו את מיטב לוחמינו והם אנשים ערכיים וטובים. מהיכירותי האישית עם מתנחלים רבים(אחי גר בהתנחלות, ורבים מהצוות שלי גם כן) גם הם אזרחים טובים ושומרי חוק, משלמי מיסים ושולחים את בניהם לקרבי שנשלחו ליישובם בשליחות המדינה, אך נעשה להם רצח אופי וכן התקשורת אשמה בחלק גדול מהעיניין, אך אין ספק שיש בהם גם לא מעט עשבים שוטים שהוציאו שם רע בזכות עצמם והשליכו בכך על כלל הציבור הדתי לאומי ורבים באוכלוסייה כיום שונאת אותם שינאה של ממש.
    אתה לעומת זאת הצלחת להתעלות מעל חילוקי הדעות במכתבך, והמילים שכתבת בדבר מניעת הקרע והיכרות עם היישובים לפני פינויים נגעו בי מאוד ועל זה אני מודה לך.
    לצערי האוכלוסייה בישראל איננה רואה את הדברים עין בעין כמוך וכמוני והשמחה לאיד נהפכה לתכונה השלטת כאן.
    אפשר לא להסכים, רצוי להתווכח, חובה ללכת אחרי מצפון הלב אך אסור לשנוא בשום פנים.
    יונתן.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בוש לך מהרשק

    אלי, 18/06/06 09:37

     שהדתיים נהרגים יותר כי הם מלח הארץ מתגיסים לקרבי ונהרגים זה בסדר לא קראת לתנועה הקיבוצית ולכל החילונים במדינה לתרום את חלקם רק עכשיו שצריך להכות ביהודים ולגרשם מביתם בשביל זה יש קיבוצניקים אתם לא מלח הארץ אתם זבל הארץ

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טיפשות לאומית / צהלי''ת של מקבלי ההחלטות במדינת ישראל !

    דוד, 18/06/06 09:36

    ברגע האמת (מול האויב האמיתי) תימצא עצמה מדינת ישראל עם הלשון בחוץ, ללא יכולת הרתעה ו/או תגובה, אם תסתמך על בני הקיבוצים שמזמן ''פשטו רגל'' בכל הנוגע לחלוציות ולבניין הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תקימו את חטיבת הסטלנים.....

    קדימה לגיהנום, 18/06/06 09:32

    הרי ידוע שהגידול העיקרי היום בקיבוצים זה מרחואנה וסטלנים.....חחחחחח

    הייצור היחיד שלהם היום זה כותרות בעיתונים......

    אתם כבר מזמן לא רלוונטים בדיוק כמו החברים שלכם שהבאתם מטוניס.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל עוד ישראל הזרימה הון לקיבוצים...

    אזרח, 18/06/06 09:31

    כל השנים מאז קיום המדינה הקיבוצים קיבלו מליארדים מהמדינה ללא שום פרופורציה למספרם באוכלוסיה ולעובדה שהם לא נכים לא מוגבלים,לא עולים ,ולא מקרים סוציאלים , ובכל זאת נגסו במשאבי המדינה , באדמות בחופים על חופי הים ובכנרת , ובמילארדים לפיתוח , מעל ומתחת לשולחן , אז הקיבוצניקים תפקדו והלכו ליחדות קרביות לטייסות ולקורסי קצינים , אבל ברגע שהמדינה הגיעה סוף סוף למסקנה שאין שום הצדקה להזרים מליארדים , אז תמה האידיאולוגיה , אין סיירות אין קורסי קצינים כבר לא בושה להיות ג'ובניק או בכלל לא לשרת , ובמקום צבא קבע הקיבוצניקים מאכלסים את מחששות גואה ותאילאנד , כלאמר כל האידיאולוגיה הקיבוצית היתה על כסף שהמדינה הזרימה ,

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בקשה אישית מיואל מרשק

    למרחב, 18/06/06 09:26

    אנא ממך, לך בדרכו של אביך! גייס את כל לוחמי הפלמ''ח -שרובם אנשי אחדות העבודה והשומר הצעיר, גייס את כל הקיבוצניקים שהיו בשבי המצרי והסורי ודוגלים בערכי תנועת העבודה, גייס את מי שנשאר מאנשי לוחמי הגטאות,גייס את כל חוג הקצינים לביטחון ושלום ושלח אותם לבתי הספר שלנו. שלח אותם כדי לספר לנוער במה החברים היקרים שמתו בקרב האמינו. איזה מדיניות חברתית הם שאפו לראות, איך נתפס בעינהם האדם הציוני החדש השתלטותה של ליבנת על משרד החינוך והאדרת שמם של האצ''ל והלחי במרד העיברי, ההדוניזם שפשט בדור היורשים המרכז תל אביבים, השאיפה שהנחילו לבניהם לעסוק בלופט גשעפט כמו עריכת דין וראיית חשבון הם אלו שראויים לגינוי. שלח את מקימי המדינה לערים, שלח אותם כדי שב 2006 יצילו את מדינת ישראל כפי שהצילו אותה אינספור פעמים בעבר. והפעם - שיצילו אותה מעצמה ומשכתוב ההיסטוריה של הרוויזיוניסטים

    הגב לתגובה זו

    • נגמר לכם הסרט עוד לא הבנתם???

      פח הזבל, 18/06/06 09:59

      אולי תגיד לו שיגייס את כל המיליונרים משפיים שעשעו מליונים מלמכור אדמות מדינה.....

      דרך אגב כדאי שתדע שמאז ותמיד מי ששולט הוא זה שגם מכתיב את לימוד ההיסטוריה....

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אסור ליהודים להתגייס לצבא של מדינה אנטישמית כמו ישראל

    רמי.יהודי, 18/06/06 09:25

    וגם למדינה עצמה לא טוב עם חיילים שיש להם קוד מוסרי כמו חובשי הכיפה.
    הרי בפעם הבאה שפוליטיקאי סוג ז יחליט להיכנס לג'נין כדי לשפר את מעמדו בפריימריז, חובשי כיפה עשויים לשאול שאלות.
    המערכת צריכה חיילים שימותו בלי לשאול שאלות מיותרות.
    קדימה ישראלים צעירים, אל שדות הקטל.
    אם או בלי התכנסות, היהודים החליטו להפסיק להיות בשר התותחים של מדינה לא יהודית, אנטישמית ומושחתת כמו ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חפשו פראיירים

    נתקה, 18/06/06 09:23

    הצחקתם אותי. שיגייסו גם עובדים זרים - פיליפינים, רומנים או רוסים.

    הגב לתגובה זו

    • הם בדרך לגייס את בני העובדים הזרים חחח (ל''ת)

      jak, 18/06/06 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    השמואל הנאור בעד מלחמת אחים! בקיצור שטינקרים. (ל''ת)

    :-(, 18/06/06 09:21

    הגב לתגובה זו

    • מי זה שמואל? שמואל כהן?

      יוסי, 18/06/06 12:03

      מכיר אותו. שירת איתי בפלחרט''א.
      P:

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה רק קיבוצניקים וחובשי כיפות

    סגמ נועם, 18/06/06 09:18

    למה לא מתייחסים בכלל לשאר המדינה, למה שנקרא העירוניים הרגילים? הם תופסים בסביבות כ 50% מהפיקוד הזוטר בצהל שזה המון אבל זה לא חלקם באוכלוסיה. למה שהם לא יקחו? אני קורא לכל האנשים שהם לא בני קיבוצים ולא ולא חובשי כיפות סרוגות להתקדם בפיקוד ולזכור תמיד שזה לא בשביל המדינה זה בשבילכם כדי שתוכלו להשפיע על מה שקורה לכם ולא לתת לאחרים לקבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צודקים הקיבוצניקים

    מפונה לעתיד, 18/06/06 09:16

    אני מוכן ומתנדב להוביל פלוגת חי''ר או שריון
    של חובשי כיפות סרוגות
    כדי שאוכל להוביל את חיילי לפינוי
    קיבוץ כרמיה,מפלסים,בארי,יד מרדכי,
    כיסופים,עין השלושה נחל עוז ועוד...

    הקיבצים הללו יושבים בסמוך לרצועת עזה ומנקרים את עיני תושביה הפלשתינים רודפי השלום.
    הקיבוצים לא מותירים לפלשתינים ברירה אלא לשגר לעברם קסאמים.

    בשביל שלום ושקט עם הפלשתינים אני חושב שכדאי ושווה להקריב את קיבוצי הנגב המערבי.

    הגב לתגובה זו

    • ויפה שעה אחת קודם... (ל''ת)

      קדימה לגיהנום, 18/06/06 09:33

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה עם קצינים קיבוצניקים להגן עלינו? (ל''ת)

    זה לא חשוב?, 18/06/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הקיבוצים - העלוקות של המדינה

    לא קיבוצניק, 18/06/06 09:13

    מה עם כל הכספים ששפכו עליהם? האם הם כבר החזירו? מה עם האדמות שהם גונבים מהמדינה לצרכי מסחר? האם החזירו? הרמה המוסרית שלהם ברצפה ועכשיו הם מעודדים מלחמת אחים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מהרשק תתבייש בפני אביך הפלמ''חניק

    טבנקין, 18/06/06 09:12

    אוי לקיבוצים ואוי לנו. העילית הציונית מקימי הישוב והמדינה ומגיניה איבדו את הדרך. מהרשק הפוליטרוק של הפלמ''ח מעולם לא היה מסכים לעשות טרנספר של יהודים ולהפוך שטחים מישראל ל,יודן ריין''.
    ההימנון של הפלמ,ח מדבר על ארץ ישראל על שתי גדות הירדן:
    ממטולה עד הנגב.
    מן הים עד המדבר.
    אין פלא שהקיבוץ מתפורר, מפריט את עצמו לדעת והולך לפח האשפה של ההיסטוריה וחבל.
    ''ללא חזון יפרע עם''.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא ייאמן! הגזענות חוגגת בקיבוצים (ל''ת)

    יפה, 18/06/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לעשות לקיבוצים - reset ...

    ד''ר ארוין, 18/06/06 09:09

    להתחיל את החינוך מחדש
    ללמד תנ''ך אמיתי
    לחשוב יהודי
    להפסיק לחלום על חו''ל
    להתחיל לחלום על הציונות
    להוריד את העינים לגובה שדרות ונתיבות

    ואז אולי בעוד 20 שנה יגיעו הפרות הטובים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גועל נפש

    איכסססס, 18/06/06 09:09

    מתגייסים בשביל לגרש את בני עמם, איזה גועל נפש, כמה שינאה צריכה להיות גלומה במגזר אחד כדי שדבר כזה יקרה, גועל נפש אני עומד להקיא.

    הגב לתגובה זו

    • היית צריך להקיא קודם כשהפכנו לעם כובש, ברוטלי ומתחסד. (ל''ת)

      להקיא ממך!, 18/06/06 13:04

      הגב לתגובה זו

      • הכל עובר אליך

        שקרנצ'יק, 19/06/06 21:01

        כובש ברוטלי ומתחסד אתה בעצמך. לך לגור בהונולולו, כי על הציונות כבר ויתרתם.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    91% מתגייסים?? הכנסו לקרוא

    קיבוצניק, 18/06/06 09:08

    אולי וולוולה שלף בטעות נתונים משנת 1963
    אבל כנראה הוא מתייחס למתגייסי הקיבוץ הדתי, רק שם תמצא כאלו נתונים.

    ב''קיבוץ'' שלי (החותרים) שכבר מזמן אינו קיבוץ
    כמו רוב הקיבוצים בארץ, אני מסופק אם ישנם 50% מתגייסים. וגם אלו לא בקרבי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%! גם לי זה לא נראה רציני

      תותחן נטחן, 18/06/06 09:37

      מאיפה הנתונים האלו??

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה ממש שקר צף

    משה, 18/06/06 09:08

    רוב התנועה הקיבוצית נגד לצאת מיהודה ושומרון ולזרוק 100 אלף אנשים
    לפח

    מרשק הוא בודד ויחיד שם
    על כתבה כזאתא פשר להגיש תביעה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הצבא יכול להסתדר בהתכנסות גם בלי הקיבוצניקים

    עדי, 18/06/06 09:07

    הצבא יודע בדיוק את מי לקחת כדי שלא יהיה סירוב.
    כל מה שצריך זה ללכת להיות איש קבע שמפחד לסרב מפחד לאבד את מקום העבודה שלו, או להיות במסלול (מ''כים / קצינים / טיס).

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חחחחחחחחחחחחחחחחח........

    ארתור רופין, 18/06/06 09:02

    כבר מזמן לא צחקתי ככה.......
    אני מכיר טוב את הקיבוצניקים, הם כולם מתפוררים ומופרטים מערכים ומהכל, המסטולים שלהם יחליפו את הכיפות הסרוגות??

    חחחחחחחח........ אני על הריפה.....

    הגב לתגובה זו

    • אם זה לא היה כ''כ עצוב...

      הנרייטה סאלד, 18/06/06 09:36

      גם אני הייתי צוחקת.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ערכים שללכת לברכה בקיץ, לא מחזיקים

    קיבצניקית לשעבר, 18/06/06 08:59

    מדינה והם בטח ממריצים לעשייה מעבר לנהנתנות-קיבוצניקית לשעבר.,

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    התנתקות מערכים.

    יזהר, 18/06/06 08:47

    אָח, איזה ערכים:

    ''לקראת ההתכנסות ולאור ריבוי חובשי הכיפות בשדרת הפיקוד הזוטר, קוראים ראשי התנועה הקיבוצית לבניה להתגייס אל היחידות הלוחמות כדי להוות גורם מאזן.''

    הבנתם את זה? להתגייס ליחידות ל-ו-ח-מ-ו-ת במטרה לעקור ישובים יהודיים ולמסור אותם לאוייב? ''לוחמות''?? לוחמות כנגד מי? כנגד היהודים?

    צריך להזכיר להם את הסיבה שבעטיה אנשים אמורים להתגייס ליחידות לוחמות - כדי לשמור על העם, על הארץ ועל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קיבוצניקים חיים על נדבות מהעם היהודי שמונים שנה כבר

    אני קבוצניק, 18/06/06 08:38

    התנועה הקיבוצית פשטה את הרגל מזמן ואת העור של העם
    הקיבוצניקים חיים כעלוקות על חשבון נדיבי עם ישראל בגולה
    במילים אחרות
    מה שהם האשימו את הדתיים הם יותר גרועים
    כולל גם בצבא
    הדתיים חיילים טובים יותר מפקדים טובים יותר
    ונאמנים יותר לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • למתחזה לקיבוצניק !

      קיבוצניק, 18/06/06 09:20

      אני לא יודע איפה אתה גר או מאיפה אתה שואב את המידע שלך אבל הקיבוץ שלי הוא קיבוץ יצרני, אשר מכלכל את עצמו ועזר בעבר לקיבוצים במצוקה ולקיבוצים חדשים בדרום ובגולן.
      אני לא מערער על כך שהדתיים חיילים טובים אבל השמצת הקיבוצניקים אשר תורמים הרבה מאוד לחברה נובעת מבורות במקרה הטוב ומגזענות במקרה הרע.

      הגב לתגובה זו

      • תמיד יש יוצאים מן הכלל......

        קיבוצניק, 18/06/06 09:56

        אבל האמת היא שרוב הקיבוצים מתפוררים....וכיום חבריהם מהווים נטל על המדינה.

        אנחנו מדברים על מה שקורה היום, לא על שנות השמונים.....מתי בדיוק עזרתם בהקמת יישוב חדש בפעם האחרונה?

        הגב לתגובה זו

        • קיבוצים

          אמנון, 18/06/06 16:43

          רוב רובם של הקיבוצים לא הצליחו לכלכל את עצמם!
          חיו ע'ח הציבורץ את תוצרתם החקלאית ותוצרת המפעלים שלהם הכריחות הממשלה וההסתדרות,אותנו לקנות רק מהם,קבלו כספים חינם, שלמו מיסים שחושבו לפי מספר הנפשות בקיבוץ ולא כמו שאר האזרחים במדינה אשר שילמו לפי הכנסה למשפחה, כך שילם האזרח הרבה הרבה יותר מיסים,
          כשהיתה סופסידיה למגורים לזוגות צעירים, היו רושמים מתנדבים שגרו בקיבוץ זמניתת משרד השיכון המושחת היה בונה להם בתים חדשים בחינם.
          גרתי שנה בקיבוץ כמשפחה שכירה, המדינה הנדיבה נתנה לקיבוץ 5,000,000 דולר לקנות מפעל, הקיבוץ שלח את הרועה ועוד ''מומחה'' לחו'ל, שקנו מפעל בארה'ב, מפעל שהיה בפשיתת רגל, הביאו אותו לקיבוץ ולאחר שנה המפעל נסגר!!!
          לאחר מכן בנתה המדינה לקיבוץ מעל עם זכות הלעדית בארף ולמכור התןצרת לחיל האוויר. אוכלי חינם.

          הגב לתגובה זו

        • נען אולי מתפורר ..

          קיבוצניק, 19/06/06 07:55

          נען אולי מתפורר ומהווה נטל על המדינה,לא כל הקיבוצים !

          הגב לתגובה זו

      • תגיד, כמה קיבוצים כיום מחזיקים את עצמם??? (ל''ת)

        dz, 18/06/06 10:03

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אחרי שניסרתי לפלסטינאים עצי זית יש לי עוד רעיון

    יואל מהרשק, 18/06/06 08:33

    פעם אחת כבר דפקתי את המתנחלים, ניסרתי לערביי סאלם עצי זית והאשמתי את היהודים.
    עכשיו בוא נלך לשרת בצבא בשביל לפנות אותם, אולי אפילו קצת ב''כח''.
    איזה מזל שאין מלחמה או משימה להגן על המדינה. היהודים לא ירו/יהרגו אותי.
    הרי לא הייתי הולך לפנות ערבים, הייתי מסרב כי זה נגד המצפון, וכנראה שהערבים היו יורים בי בזמן הפינוי.
    כמה טוב להיות קיבוצניק

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    התגובות בעולם

    פקק תנועה, 18/06/06 08:26

    הולכות ומיתרבות נגד העיסקה הזו .לכן ישראל צריכה לישאול את כולם מה הוא ההסכם הכי טוב ובהתאם לכך להמשיך בדרך המדינית .צריך להסביר לכולם שכל הסכם שדובר עליו עד עכשיו. ניכשל בגדול.

    הגב לתגובה זו