• 36.

    גזען ומסית הוא מר לביא

    מכבי, 10/03/08 21:08

    וגם חסר סובלנות, כבוד וההערכה להיסטוריה ולעתיקותיה של ארצנו -עוד מעט קט יוריד מסגדים , ייחייב את הערבים לעברת את שמם ויישכתב את ההיסטוריה. חבל שאיש כזה הוא איש ציבור

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    A rose is still a rose by any other name

    לא חשוב, 10/03/08 20:35

    ואין צורך להוסיף. מעפנה של עיר, עם כל שם שיקראו לה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רמלה

    רחלי, 18/09/07 19:14

    אני גרה ברמלה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השם רמלה באמת עתיק

    אחד, 19/12/06 19:40

    הוא מופיע בספר כפתור ופרח שמחנרו,רבי אשתורי הפרחי, ,נפטר בשנת קטו דהיינו לפני 752 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להעביר את המוסלמים לרמאללה. שם ביתם (ל''ת)

    גליוטין, 19/12/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מחזקת את ידי ראש העיר

    שושי שלמה, 04/12/06 12:59

    אל תיפול רוחך ,אתה צודק אתה דואג לתושבי העיר הערבים באותה מידה שאתה דואג לתושביה היהודים.
    אנו חיים בדו קיום ותושבי העיר יודעים זאת היטב ואלה הקמים נגדך כרגע הם מיעוט שמימילא הם נגדך גם אם לא היית מתבטא כך ,זאת פשוט סיבה למסיבה עבורם. אתה אמור לקבל צל''ש על ניהול נכון של עיר מעורבת ולא כ''כ קלה כמו עירנו -''חזק ואמץ ואל תחת ''
    כותבת -
    ילידת העיר שושי שלמה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מנחש מה יהיו השמות

    בבב, 03/12/06 11:54

    עזאם דין אל קאסם,
    חאג' אמין אל חוסייני,
    יאסר ערפאת,
    סדאם חוסיין,
    חומייני,

    להמשיך את רשימת שונאי ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גזענות והסתה

    רמלאי, 29/06/06 16:04

    ראש העיר של רמלה הצליח בההצעה העלובה שהציע להצית את דמיונם של כל הגזענים מרמלה ומחוץ לה ולגרום לתגובות שאף פעם לא איפינ ו את היחסים הטובים בין יהודים וערבים בהעיר רמלה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תקראו מה מספר ראש העיר בעצמו....

    חיפאי, 18/06/06 13:55

    ותסבירו לי איך זה מסתדר עם הניסיון להחליף את השם ?

    http://www.ramla.muni.il/tayaroot/mainP.html

    זה מקומם, הבן אדם פשוט במילה אחת פ-ו-פ-ו-ל-י-ס-ט !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רמלה לא היתה ערבית מעולם-שיעברו

    רונית לרנר, 18/06/06 13:34

    לירדן

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    השם החדש:מבוא יהודה!!! (ל''ת)

    רועי לרנר, 18/06/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זחלקה זבלקה, זרזור סרסור (ל''ת)

    גודמן, 18/06/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רמלה זה עיר של ליכודניקים ש''סניקים וערבים.

    בר-כנען, 18/06/06 10:17

    והמשותף לשלושתם. אותה מנטליות. .

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל בלוד.

      מרקו פולו., 18/06/06 10:38

      והמשותף להם שרובם צ'חצ'חים.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בהיפוך אותיות אפשר להפוך את רמלה להרלם (ל''ת)

    השם מתאים, 18/06/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למי שלא יודע היכן הוא חי

    פקק תנועה, 18/06/06 09:27

    רמלה זו עיר יהודית מאז ומתמיד ולמאללה זו עי ערביתשבנויה בשטח יהודי כבוש על ידי האיסלם

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הייתה גדול ונשארתה גדול !

    בנצי, 18/06/06 07:40

    החזרתה כבוד לתושבי רמלה לאחר היתנכלויות מרובות של האוכלוסיה הערבית כלפי היהודים תושבי עירך. כל זמן שאתה בתפקידך כראש העיר ניסיתה בהצלחה מרובה לשנות מקצה אל הקצה את התדמית השלישית של העיר רמלה והיום אתה בא לעשות מעשה מתחייב מאחר ואנחנו מדינה יהודית לנצח....חחק ואמץ....

    הגב לתגובה זו

    • רמלה נוסדה ע''י יהודים מצ'כיה ב1925-

      יפית לביא, 18/06/06 13:35

      הם נמלטו לאחר פוגרום של בדואים ב 1942

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד לך יואל אוהבים אותך הגיע הזמן (ל''ת)

    קבוצת תושבים, 18/06/06 05:44

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בהצלחה לארש העיר (ל''ת)

    רפי, 18/06/06 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רמלה זה לא רמאללה סליחה? (ל''ת)

    תמיר, 18/06/06 00:46

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה ששאלת את זה בצחוק

      איתי, 18/06/06 02:43

      ולשאלתך, לא, ממש לא. רמאללה היא עיר פלסטינית באזור ירושלים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    החלפת השם לא תהפוך את רמלה ליהודית. אולי נחליף גם את השם של טייבה?!

    אפרים, 18/06/06 00:30

    רמלה היא מידגם המאפיין את מדינת ישראל כולה - רוב תושביה הערביים גורשו במלחמת השחרור, ועכשיו היא מתקרבת בצעדי ענק להיות עיר עם רוב ערבי.
    אני מעדיף שהשם רמלה ישאר ולא יהיו בה ערבים, מאשר להפך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    טוב מאד שימשיכו להתעצבן זה טוב (ל''ת)

    יהודי גאה, 18/06/06 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרי הח''כים הערביים עצבנים לאחרונה מאד אז שיתרגזו עוד קצת:

    נתנייתי, 18/06/06 00:12

    כבר לפני מעל חמישים שנה היה צריך לקרוא לרמלה בשם עברי וזו הייתה טעות היסטורית, שקשה לבוא היום למקימי המדינה בטענות כי מספיק בעיות היו אז.
    אני מתפלא על מקסים לוי ז''ל שמזמן לא שינה את שמות הערים, לוד או רמלה שגר בהן לשם עברי. לוד דומני קיימת בתנ''ך (בור שכמותי) אך רמלה מזמן הייתה צריכה לקבל שם עברי יפה ואם כבוד הח''כ המרומם מעם איברהים צרצור חמתו בוערת בקרבו אז שתבער, יש להחליף השם ומהר לשם עברי, כמו שאני תמיד אומר שנסעתי בכביש נחל עירון ולכביש יקנעם טבריה אני קורא כביש יקנעם, וארץ ישראל לא ניתנה לנו על מגש של כסף ולא צרצור נתן לנו אותה אז בכלל מדוע לבזבז עליו כמה משבצות באתר כה חשוב?!?!
    עוד שהייתי נער אמר לי מישהו מטייבה שלנתניה קוראים ''אום חאלד'' וזה הרגיז אותי ושתקתי ותודה לאל שלקופ''ח כללית קיבלו שכל וקוראים לה מזמן ''קופ''ח רזיאל'' ע''ש דוד רזיאל הי''ד שנפל בעירק וע''ש הרחוב והאם יש צורך לבקש רשות מכבוד הח''כ המהולל צרצור רשות לשנות שם הרחובות.
    הייתי משנה היום כל רחובות טייבה וטירה וקלאנסווה וכפר קאסם לשמות עבריים מהתנ''ך או מהמערך שבכלל הותירו לנו אותם שהרי מי נכנס אליהם כלל - נמחקו מעיניי לפחות מאז אירועי אוקטובר 2000 וכעת בשפרעם ראש העיר צועק ''הצילו'' לאחר שפורעים עשו לינץ' בבחור מעופף ז''ל, בלי לעשות חשבון למשטרה כמו פורעים ממש.
    תקרא את זה צרצור, ודע שכל מילה שאתה מצייץ אתה רק מבעיר שינאה אליכם ואתה פשוט מוכיח לנו שלאוך מעל מאה שנות שיבת ציון לא היה לאף מנהיג פלסטיני שכל לקלוט אותנו בחיבוק ולכן גם אתם רבים ביניכם כל הזמן וכל ההצגות שלכם, לאדם שמכיר אתכם נפלא, הצגות סרק!!!
    נא לא לצנזר בבקשה.
    שבוע נפלא לעם ישראל, אמן!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יישר כוח גדול

    ניסו, 18/06/06 00:08

    סוף סוף קם מישהו שרוצה לחזק את הציביון היהודי מבלי להתחשב מה יאמרו אחרים, חזק ואמץ יואל לביא העם איתך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם אני בעד שינוי השם (ל''ת)

    יונית, 18/06/06 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה לא זעם של חברי הכנסת, זה זעם כולל ונרחב

    חיפא !, 18/06/06 00:07

    למרות שזה לא מעשה ראשון מסוגו, אבל אין מצב שזה יעבור.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רמחה מעוז היהדות והערבים משקרים כרגיל

    יניב, 18/06/06 00:06

    בכל מקרה שמקהלת היללות הצווחנית של ברכה שונא ישראל וחבריו משתלחת בפראות אני תמיד לוקח את הצד שמולם.
    יואל לביא, כולנו איתך תשנה את שמה לשם עברי ובה גואל על ישראל.
    גם נחל הגיחון עוד מעט יעלה על גדותיוף בהר הבית ומזה המוסלמים רועדים כי משיח בן דוד בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יואל, אל תכנע להם. הגיע הזמן לשנות את השם (ל''ת)

    טלי, 18/06/06 00:01

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בהתחלה התנגדתי,עכשיו אני בעד כי הערבים מתנגדים ומה שרע להם טוב לי (ל''ת)

    רמלאי, 17/06/06 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הוא צודק - באמת יש בלבול, אבל...

    ארליך, 17/06/06 23:47

    רמלה הרבה יותר גרועה מרמאללה.... לפחות ברמאללה אין סמים!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תנו להם להרים ראש ...

    בנעטיה פדהצור, 17/06/06 23:44

    המשיכו לוותר
    תהיו תמיד לצידם
    ואז לא נזכה אפילו ל 70 שנות עצמאות.
    צריך ללמוד מהם מה היא התמדה

    הם ינצחו אותנו בקלות, לא נשאר הרבה זמן

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת את היהודי הנצחי

      יהודי, 18/06/06 00:26

      אחרי 2000 שנות טבח , אי אפשר לנצח אותנו.

      האיסלם יפסיד .

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם הם מתרגזים כנראה שזה רעיון טוב (ל''ת)

    בהצלחה בבחירת, 17/06/06 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כרגיל - אני מסכים עם באזיל למרות שהרעיון שלי.

    רטקסס, 17/06/06 23:38

    ממשלת ישראל הציונית צריכה לתת גב מלא ואיתן לראש העיר שעושה שירות טוב (לפחות כך הוא נראה) ומנסה להצעיד עיר לא סימפטית במיוחד בלשון המעטה לעתיד מעט וורוד יותר

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רמלה היא עיר יהודית לא יעזור להם!!!

    ג, 17/06/06 23:27

    צריך להראות להם שרמלה היא עיר יהודית במדינת היהודים-מדינת ישראל, על אפם ועל חמתם של הערבים, שיצעקו עד מחר, לא יעזור להם. זאת העיר שלנו, המדינה שלנו והארץ שלנו
    ואם הערבים לא מרוצים, הם מוזמנים להגר לארץ אחרת!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חברי כנסת נכבדים מה בידיוק אתה עושים

    יהודי גאה, 17/06/06 23:12

    לממצאים בהר הבית, הרי כוללם יודעים שזו חלקה יהודית מובהקת ומה אתם עושים ע''מ לטשטש את העובדה היהודית במקום ?????
    אם כן למה לצעוק על כך שאנו רוצים לשנות את שם העיר ליותר עברית

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני תומך.

    x, 17/06/06 23:04

    וכל מי שלא תומך אני בטוח שאתם לא קורים לאלית אום-רעשרעש.
    אבל גם ככה כולם ימשכיו לקורה לעיר רמלה אז זה לא ישנה הרבה.
    אבל כל דבר שיהפוך את הארץ ליהודית יותר הרי הוא מובורך.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ראש עיר כושל?

    בזיל, 17/06/06 22:56

    ח''כים ''יקרים''
    זאת הסיבה שבוחרים אותו שוב ושוב?
    הוא היחיד שהעיף שבט שלם מג'וואריש.
    אם היום נפער כזה פער בין רמלה ללוד זה רק בזכותו.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אין להם מושג על מה הם מקשקשים

      רננה, 18/06/06 12:52

      יושבים להם אלו בצפון ת''א ומבינים בקדחת בצלחת עמוקה.
      יודעים רק להגיד רמלה צ'חצ'חים סמים ועבריינים.
      כל הכבוד לר' העיר הוא היחיד שעשה סדר אמיתי פה בעיר,ראש עיר עם ביצים, מעז לצאת נגד הערבים,ולהתעמר בעבריינים,לוד יכולה לקחת דוגמא, להעיף את רגב ולעשות שם גם סדר.
      רמלה יהודייה וצריכה שם יהודי.
      וכל השאר שלא נאה להם או לא יאה להם שילכו יש שכונה קרובה בעלת שם ערבי- ג'ואריש שיגורו שם,מבטיחים לא להחליף לכם את השם.

      הגב לתגובה זו

      • לכל הקשקשנים צאו לחזק יואל

        jacob, 02/12/06 00:24

        הגיע הזמן שכל יפה הנפש הרמלים יצאו מהתרדמה שאחזה ב הם הגיע הזמן שתחזקו את יואל שעבד כל כך קשה לשנות את פני העיר
        יואל חזק ןאמץ

        הגב לתגובה זו