• 137.

    זהבה גלאון היקרה

    אשה, 18/06/06 17:51

    אני לא שמאלנית, אבל אני מעריכה אותך ומקירה אותך מאד על פעילותך למען נשים.
    הפעם..איך נאמר..עצם זה שאת מבקשת חקירה בינלאומית ,זה לא נשמע טוב.
    ולמה. כי נראה לי ואולי אני טועה, שיש לך ולחברייך מעמד בין הארגונים הבינלאומיים לזכויות אדם. על כן, עצם זה שאת וחברייך תעמדו מאחורי מסקנות צהל ,יתן לנו את האמינות הדרושה?
    אנא חישבי שוב...כי אולי ביכולתכם לתרום למעמד ישראל בעולם,ללא ועדות חקירה, אשר בעצם הקמתן יעידו שישרלא מפקירה את גולרה בידי אחרים..שגם הם..לא כל כך צדיקי עולם....

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    כדאי לקרא

    זהבית גלאונית, 18/06/06 14:37

    מרב שהיא מעוניינת לקבל תקשורת היא כבר לא מבינה מה יוצא לה מהפה
    ''ההורים של חיילות בצה''ל צריכים לדאוג בגלל איציק מרדכי''... תוקם ועדת חקירה, האשה הזאת חסרת אחריות ומוכנה להוציא כל משפט צבוע ומצטבע בשביל לקבל תקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    זהבה גלאון

    שונא שמלאנים, 18/06/06 14:04

    אלפי אזרחים נרצחו ע''י המפלצות הפלסטיניאות.
    משפחת שלמות נמחקו וכל הזמן דנים במשפחה הזו.
    הלואי שיבוא צונאמי וישטוף את עזה לים...

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    כליפי ממשיך לשקר! חשוב לקרוא!

    אורן, 18/06/06 13:25

    בשעה 16:30 דיווחו אנשי האו''ם על שני פגזים שנורו מהים. כליפי ממשיך לשקר ולטעון שהירי מהים נפסק ב-11:45. שקרן שקרן שקרן!

    הגב לתגובה זו

    • ''אורן'' הספקתם יפה, מהבוקר כבר 4 קסאמים

      אריה, 18/06/06 14:34

      הבעיה האמיתית שלנו שאנו לא מחסלים את הגיס החמישי שתומך בהמשך ירי קסאמים.

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    צה''ל משקשק - יש לו מה להסתיר (ל''ת)

    אורן, 18/06/06 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    נשמות הערב-רב שיצאו עם בני ישראל ממצרים, עדיין מסתובבות בינינו (ל''ת)

    זהבה דראון, 18/06/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    זהבה אני גאה בך , עלי והצליחי במעשיך . (ל''ת)

    הלורד האו האו, 18/06/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מת עלייך בובה זהבה! (ל''ת)

    אחמד טיבי, 18/06/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    דווקא חבל שמר אלדד לא פונה ל

    איש ימיני, 18/06/06 11:09

    ביה''ד בהאג על פשע נגד האנושות שביצע צה''ל בגוש קטיף. . אם מעשים כמו שהיו בליל הבדולח, שריפת בתי כנסת, וגירוש יהודים למחנות פליטים בחוסר כל,ייקרא ''מאבק פוליטי-מדיני'', אז הכל בסדר. חזור בל מר אלדד, הן מהחלטתך והן מהגדרת הפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    זהבה המטומטמת!

    מעצבנת!!, 18/06/06 10:59

    זהבה מהסיפור עם שלושת הדובים יותר חכמה ממנה!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מרוב שמעמום.

    ד.ש, 18/06/06 09:36

    לגלאון כבר אין מה לעשות פרט לזה שהיא מכפישה את צה''ל בכל פעם שנגרמת תאונת עבודה פלשתינית, הרי ידוע וכתוב אפילו בספר ''החאג''' מאת יוריס ליאון שהערבים רוצחים את אנשיהם ומאשימים בזה את צה''ל כדי להגביר יותר את השנאה כלפי היהודים ועוד יש להם רשתות טלוויזיה שעושים להם את המלאכה, אך ורק מתוך שנאה ליהודים, ולמרבה הצער אנשי המשאול מזדהים איתם!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    גלאון אמרה היום ברדיו

    משה, 18/06/06 09:12

    כשנשאלה למה לא הזמינה ועדת חריה לירי הקסאם על שדרות אמרה ''אלפי טילים שנחתו בשדרות לא עשו נזק של שעשה פגז אחד של צה''ל ...''
    הבנתם?
    שמאל הזוי זו מחמאה

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    נמאס כבר מהפלצנות של זהבה (ל''ת)

    בני, 18/06/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הסברה? תמשיכו לשחק ב''שגריר נולד''.....

    הגאון מוורשה, 18/06/06 08:44

    אף אחד בעולם לא מאמין לנו, בגלל ההסברה המשובחת שלנו, בראשותם של הגאונים שי, מצליח, רגב ושות'....
    כאן ממשיכים לשחק ב''נדמה לי'', כוכב נולד ''שגריר נולד'' מלודי ושמוליק ואיציק, ובעולם האמיתי משתינים עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אם אנו לא אשמים אז צדקתנו תצא לאור

    בינה, 18/06/06 08:28

    אז מה יש לדאוג?

    הגב לתגובה זו

    • רדיפת היהודים בכל הזמנים היתה רק

      בינה-אור לגויים, 18/06/06 11:11

      מפני שצידקתנו לא יצאה לאור אצל הגויים.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    רמטכ''ל! מי יותר טוב לעם ישראל, סמל חננאל או ח''כ גלאון? תשובה...

    טורונטו, 18/06/06 08:19

    לא למדת אצל חננאל, אכלת אותה אצל גלאון. אם חיילי צה''ל היו מפוצצים את הראש למי שאיננו נישמע להוראות, גלאון לא היתה פותחת את הפה.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    יהושוע היקר ! אני רואה שביזבזת די

    פ., 18/06/06 08:19

    זמן בישיבה במחשב לתקתק את כול התשובות שלך לכמעט כול אחד מהמגיבים פה !
    אז אני רוצה לסכם לך שצהל כבר פרסם את מסקנותיו ואיך שלא יהיה לא תאמין לו במילא כמו שכול העולם לא מאמין במילא כי הטעות היתה בהסברה מלחתחילה ככה שבמילא זה לא משנה כבר .
    ושאלה לי אליך למה השמאלנים שונאים את העם שלהם?

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    גלאון לוחמת החופש

    יורי, 18/06/06 08:18

    מאות קאסמים ופעולות טרור לא הצליחו לפתוח את פי האתון של גלאון.רק טעויות שלנו גורמות ללוחמת החופש למען העם הפליסטיני להסתער ולהגן על החלאות שרוצחים ילדים נשים וטף בדם קר.מרת גלאון אולי תרדי מהארץ ותצטרפי לאחייך הרוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לגרש את זהבה גלאון מהארץ!!!

    ב, 18/06/06 08:13

    יש לסלק אותה אל מחוץ לגבולות ישראל ולשלול את אזרחותה הישראלית.
    כמו כן יש לאסור לצמיתות את כניסתה לארץ!!

    הגב לתגובה זו

    • שכחת להוסיף-שנתיים תליה...אויל משריש (ל''ת)

      ינון, 18/06/06 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    זהבה'לה, קחי את דנהל''ה ולכו לעזה. שם אוהבים אותכן!!!! (ל''ת)

    ארכימדס, 18/06/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    פתאום החלו אבירי היושר מהימין לשמור על צה''ל....

    דני ב., 18/06/06 08:09

    כאשר המדינה הטילה על כתפי צה''ל וכוחות הביטחון את הפינוי מגוש קטיף , אף אחד מאותם אבירי היושר הציבורי מהימין לא נחלץ לעזרת צה''ל שביצע את הוראות הממשלה ולפי החוק.
    צה''ל ספג את קריאות הגנאי , את הזבל והרפש שנשפך מגרונם של הכתומים וחסידיהם, את הכינויים המזוויעים על SS על היותם קאפויים, קלגסים, קוויזלינגים ומה לא?
    בנינו חיילינו שהוטלה המשימה על כתפיהם העדיפו לשרת בג'נין ולסכן חייהם שם מאשר בחברון , תפוח יצהר שמאוכלסים כידוע בצדיקים גמורים.
    לא בגלל המשימה של הפינוי אלא בגלל הזבל האנושי הגר שם והיחס במשפיל נתנו לשומרים על חייהם.
    היכן הייתם אז חברי הכנסת אלדד וחבריך?
    כאשר צה''ל חוקר עצמו והעבר הוכיח שבלשון המעטה לא תמיד דייק , אל תהפוך פתאום למגינו של הצבא , עשה זאת גם כאשר עליו לפנות אתכם מהשטחים הכבושים.

    הגב לתגובה זו

    • למדנו את זה מכם

      ליעם, 18/06/06 09:39

      לפני 20 שנה רציתם לתלות את אריאל שרון על עץ גבוהה בגלל סברה ושתילה( ישראל בכלל לא היהת מעורבת בזה זה היה סיכסוך פנימי בלבנון) עד הפינוי סליחה הגירוש שרון היה מתועב בעינכם ושנאתם אותו שנאת מוות אחרי הגירוש הוא הפך ליקיר השמאל
      את הצביעות למדנו מכן

      הגב לתגובה זו

      • לליעם.

        דני ב, 18/06/06 10:08

        מתי אתה והמחנה שלך תתבגרו?
        תפסיקו עם המנטרה הוא התחיל , למדנו זאת מכם, מה אינכם מבוגרים דייכם לדרוך על רגליכם שאתם דורכים על רגלי האחרים?
        שרון היה מוקצה בשמן מלחמת לבנון לא רק על ידי השמאל אלא גם בעיני כל מי שעיניו בראשו ובייחוד אלו ממשפחות 1,500 קורבנות החינם, השקרים התחמנות שאפילו בגין ז''ל אהוב ליבכם לא קיבל זאת.
        שרון לא הפך לאהובנו הוא הציל עצמו בידיו, הוא זה שגרם לאיוולת לבנון, הבנייה בגוש קטיף המאחזים הלא חוקיים ועוד הרבה שירקעס.
        מי יכול להכיר בטעות אם לא הטועה עצמו?
        אגב, אני משוכנע שמפאת גילך לא היית בלבנון, אבל אתה מוזמן אחר כבוד לדבר עם מי ששרת שם ואז תדבר.

        הגב לתגובה זו

        • חחח איזה התפתלות

          צבוע, 18/06/06 10:49

          פשוט תודה שהמתנחלים היו הכפרה של שרון בגלל שאתם אוהבים לראות אותם סובלים, מה יש, קשה לך להודות בצביעות?

          הגב לתגובה זו

    • איך אתה יכול להשוות בין התפקיד האמיתי וההגיוני של צה''ל לבין גירוש..

      מתחברת, 18/06/06 10:08

      יהודים שאינו חלק מהקוד האתי שלו????תפקידו של צה''ל זה להגן על אזרחיו. אי אפשר לצפות מהמדינה לשתוק על ניסיונות ההרג היומיומיים של הפלשתינאים. גם אם לא הרבה נפגעים בנפש עדיין היו נפגעים ורק בניסי ניסים לא היו יותר. מדוע דם של יהודים צריך להיות הפקר?? למה אנחנו לא צריכים להשיב לתוקפים אותנו?? להם לא אכפת מכך שהם יורים ממקום מאוכלס. להפך הם מנצלים בציניות את המצב.. ההראש המעוות השמאלני אומר שעדיף שירו ויהרגו ח''ו אנשים משדרות מאשר שצה''ל יגיב ואולי יהרוג פלשתינאים שההנהגה שהם בחרו הביא אותם למצב הזה..
      לגבי טענותיך על השוואות למינהם וצעקות לא ראויות, אני מסכימה איתך , אבל אני יודעת שמדובר במיעוט שבמיעוט וחבל שקבלת תמונה שקרית ולא נכונה ממה שהתרחש שם. ולגבי דעותיך הדוחות על שאר המתיישבים, אני פשוט לא מרגישה צורך לענות. אתה שבוי בסטיגמות שנשמעות אנטישמיות ונוראיות. אני רק מציעה שתקפוץ לאיזור ותכיר את האנשים שאתה כ''כ שונא מקרוב ולא דרך מסכי הטלויזיה

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    זהבה נלאון

    ליאון, 18/06/06 08:09

    שתתבייש לה צריכים להחרים אותה מלהיות חכית מביישת את החברה

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לפטר את ראש השב''כ על שלא מנע את פטפוטי היפיפיה. (ל''ת)

    טורונטו, 18/06/06 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אם באמת התחקיר אמיתי למה ההתנגדות?

    אבי, 18/06/06 08:07

    חשוב שתהיה חקירה ע''י גוף מחוץ למערכת הבטחון, משהו מה לעשות קצת יותר אמין אם לא חקירה בינלאומית אז לפחות חקירה אזרחית כאן אצלנו.

    הגב לתגובה זו

    • ראה תשובה לשאלתך המיתממת בתשובה לבינה-123 (אם היא תתפרסם...) (ל''ת)

      אור ליהודונים, 18/06/06 11:13

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    טיפשות

    זאב, 18/06/06 08:07

    ליהירות, התנשאות וטיפשות אין גבול, כל השלושה חבורים יחד, והתוצאות קשות.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הארות

    אבי אפרת, 18/06/06 08:05

    1. אין הבדל בין החמאס לח'כ גלאון. שניהם יודעים בודאות ממה נהרגה המשפחה האומללה הזאת.
    2. רעיון הבדיקה הבינלאומית הוא רעיון נכון וראוי אם אפשר היה לתחום אותו לשאלה ממה נהרגה משפחת ר'אליה. אין שום סכוי שזה יקרה. את הדו'ח אפשר לכתוב כבר עכשיו.
    3. גלאון לא תוקעת סכין בגב או בלב האומה. אין לה את המשקל הסגולי לכך.
    4. מתי פסיק מדינת ישראל להפריד בין הפלשתינאים לבין הטרור ?
    מתי תפנים הריבונות היהודית בארץ ישראל את הזהות המוחלטת שקיימת בין ערביי ארץ ישראל לבין הטרור שהם מפעילים?
    5. זו בעיה שאינה מוגבלת לגברת גלאון בלבד. זוהי בעיה לאומית מן המדרגה הראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לעולם פשוט נמאס מהבלופים שמייצר דובר צה''ל בעוד אולמרט מבטיח חקירה

    הראש,הגב והסכין, 18/06/06 08:04

    ומורה על חקירה שתסווה את האמת תחת מסך של שקרים.

    לכן, כמו במקרה מוחמד א דורא, ההרג שצה''ל מפעיל כנגד אזרחים שלווים חוזר כבומרנג ביקורתי. זהבה גלאון הבינה את זה הרבה יותר טוב מאולמרט ופרץ, והציעה פתרון הכולל פתיחות. אם זה ''תקיעת סכין בגב'', אז הראש שצריך להיות בגוף לא פועל.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זו תגובה טיפוסית

    פקק תנועה, 18/06/06 08:00

    של היהודי המצוי שסוסל משינאה עצמית

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    משהו יכול להסביר לי למה

    פרח, 18/06/06 07:56

    השמאלנים שונאים את העם שלהם?

    הגב לתגובה זו

    • מישהו משלם להם (ל''ת)

      אא, 18/06/06 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מי אמין ומי...

    קורא, 18/06/06 07:56

    מממן את זהבה גלאון ושאר 'ידידי' ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מה קרה לימין ''ההומני'' איבדתם את עשתונותיכם?

    דני ב., 18/06/06 07:47

    במקום שהצדק יראה ויעשה הם מייד תוקפים את השמאל את כל העולם את גלאון בייחוד .
    מה קרה?
    העם היהודי שקם מאפר לא צריך להיפך לעדר פאשיסטי עם געגועים למוסוליני משלו.
    אנו נישאר חזקים למרות הימין ונלא נהסס להראות את גם את הצד המכוער שלנו ויש לנו כזה לצערנו מאז 1967.
    לא יעזרו ההצטדקויות והם התחילו.
    המחנה שלנו צריך להישאר טהור והומאני.
    יריתם באזרחים קחו אחריות ואל תתחבאו מאחורי תחקירים שיקריים.
    תפסה אתכם עו''ד טליה ששון במעשים נבזיים הקשורים בהקמת המאחזים, קחו אחריות ותפנו את כל מה שנגזל בכוח הזרוע ובחסות משתפ''ים מהממשלה ומכוחות הביטחון.
    הבג''ץ תפס את המדינה משקרת הנושא תוואי גדר ההפרדה ? יש לקחת אחריות ולתקן את המעוות.
    רק כך אנו נוכל להתקיים כעם ולא כחמאס יהודי.
    לכן ח''כ גלאון יישר כוח ולא תפחדי להמשיך בדרכך הצודקת ולהמשיך לשאת את נס היושר והצדק שאבדו לרבים מהעם הזה שהפך בעזרת מנהיגים לא אחראים לעדר פאשיסטי.

    הגב לתגובה זו

    • ממתי הימין ''הומאני''? הימין- רציונאלי (ל''ת)

      יאיר, 18/06/06 07:57

      הגב לתגובה זו

    • מרבית דבריך נכונים ואמיתיים

      דודי, 18/06/06 08:12

      אבל,אל לך לשכוח שגם הפלסתינים יורים במטרה לפגוע באזרחים ובילדים ואם נפגעים אזרחים חפים מפשע עקב טעות חלק מזה הוא גם באשמת הפלסתינים,הרי לא תצפה שנושיט גם הלחי השניה?אין כאן כל קשר לפאשיזם,לפני שגלאון תצא בדרישה לועדת חקירה בינלאומית הייתי ממליץ לה לצאת ממקלט הכנסת ולבקר בשדרות ולראות איך חיים אנשים תחת הפגזות ושמוע את הילדים הרכים שסובלים מסיוטים,שיהיה לך שבוע טוב יפה נפש שלי

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת גייס 5 שכמוך עוכר ישראל

      ליעם, 18/06/06 09:41

      מבחינתי אתה יותר גרוע מאיש חמאס

      הגב לתגובה זו

      • לליעם-תתבגר יש לך תגובות אינפנטיליות .

        דני ב., 18/06/06 10:13

        אינך מכיר אותי ובטרם תגייס אותי לשורות שונאי ישראל ותכנה אותי גייס חמישי, רק אומר לך לך תנגב את חלב האם משיפתותיך .
        את מה שתרמנו אני וחברי עבור בטחונה של ישראל בכף רגלינו אתה וחבריך מהימין לא עשיתם בכל גופכם.
        אנו ושורות חברינו הממלאות כל חלקה במושבים ובקיבוצים זכותנו להביע דעתנו גדולה מכל גיבורי הכורסא מהימין שראו קנה של רובה בבחייהם אולי בפורים כאשר התחפשו לקאובויים.
        אל תטיפו לנו אהבת ישראל מהי.
        אגב ליעם , עם התגובות הילדותיות שלך אתה מייצג היטב את המחנה שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    מציע שהשמאל ידרוש חקירה בינלאומית לחקור איך השמאל מתנהג במדינתנו!! (ל''ת)

    היפואי, 18/06/06 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    למי שלא מבין מחר מחר צהל ישקר לנו (ל''ת)

    ff, 18/06/06 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    גלאון תעברי לגור בשדרות !! (ל''ת)

    אלי, 18/06/06 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ישראל תוקעת סכין בגבה, ולא זהבה גלאון.

    הפתרון שלום, 18/06/06 07:45

    חקירה כבר קשה אומנם לעשות, אבל ברור שהחקירה שקיים הצבא היה יותר טיוח שמטרתו להוכיח שמי שחוקר אינו אחראי, מחקירה.
    ישראל שמה לעצמה רגל פעם אחרי פעם.
    אולמרט שמברבר כל יום צריך להבין שרק שיחות שלום כנות עם הפלסטינים היא הדרך הנכונה. העימות הצבאי רק יביא עוד פאשלות
    ורצח אזרחים בשני הצדדים.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    גב' גלאון, תקראי את התגובות,כל העם מוקיע אותך מה דעתך ? (ל''ת)

    אריה, 18/06/06 07:42

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מייצגת את עם הזה! (ל''ת)

      זהבה, 18/06/06 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    גלאון

    אזרח שוחר שלום, 18/06/06 07:37

    התביישי!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גב' גלאון מה עם הקאסמים

    מוריה, 18/06/06 07:20

    שנופלים על תושבי שדרות ? מדוע אינך מזדעזעת ,?
    לתושבים אין יום ואין לילה,
    לא ראינו שאת מזדהה עם בני עמך
    בושי שלך...

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הצטדקות

    מנהל חשבונות, 18/06/06 07:13

    לא מבין מדוע אנחנו מתנצלים.
    עזה ממנה יצאנו היא מדינת אויב,אויב,אויב וכאשר יורים משם יש להשיב אש.
    וכך אנו עושים גם בלבנון,ואם נצטרך גם בסוריה.
    ולא צריכים מתחסדים למינהם וצבועים כמו חברי כנסת מהשמאל
    שמומחים בענין.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הבובה זהבה

    עמי, 18/06/06 07:07

    כאילו מה נסגר? היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה היא יכולה לבקש מה שהיא רוצה, אבל הכל היה נראה הגיוני עם היא הייתה בפרלמנט הפלשתיני, עם את לא כל כך מאמינה לצהל ולרשויות הביטחון אולי לא כל כך בריא בשביל לחיות פה אולי לכי להגורר באירופה או ברשות הפלשתינית הרי בהם את בוטחת יותר לא?

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ומה עם דנה (ל''ת)

    שלומצ'יק, 18/06/06 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    וסובבה אותו בלב העם היהודי כולו. (ל''ת)

    המטיף, 18/06/06 06:03

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    Zehava Gal-Anti Israeli-On...her new name (ל''ת)

    Abi, 18/06/06 05:46

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ח''כ לאומנים קיצוניים וגזענים נפשעים

    נגד הכיבוש., 18/06/06 05:30

    התבטאויותיהם הנתעבות של ח''כ אלדד ואורדן כלפי דרישתה של ח''כ גלאון, לחקירה בינלאומית, מעידות על כך שהם איבדו לחלוטין את עשתונותיהם, לאומניותם הקיצונית מעידה על אובדן שיקול- דעת מוחלט והשתלחויותיהם הנבזיות בח''כ גלאון, מעוררות קבס,בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

    • yalla yalla... (ל''ת)

      1, 18/06/06 07:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה קיצוני קטן ומכוער לאומן ערבי לבנבן

      שונא בוגדים, 18/06/06 09:01

      איכסססס עליך עם אזרחים כמוך מי צריך ערבים, למזלנו אתה מייצג 0.2% מהעם, חלאה.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    פיקח הוא מי שמצליח להחלץ ממצב שחכם לא נכנס אליו מלכתחילה...

    ישעיהו לייבוביץ, 18/06/06 05:13

    את מי זה מעניין ממה נהרגו הערבים בעזה?
    אם להם מותר לירות על אזרחים שלנו, הרי לנו מותר לירות על אזרחים שלהם...
    ונא להפסיק לשקר ש''כוחנו במוסריותנו''.
    כוחנו בכך שאנו מאמינים שאנו נלחמים להגן על המדינה מול אויב מתועב המנסה להשמידנו.
    ובמלחמה כזאת, כ ל האמצעים כשרים...
    ודי עם ההתיפיפות של ''טוהר הנשק''... מאות בחורים נפלו - לחינם - על מזבחו של מולך ''טוהר הנשק''...

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    עם יהודים כמו ח''כ גלאון עוד נגיע לאבדון

    המודאגת, 18/06/06 03:58

    היא מפוררת אותנו מבפנים ועושה לערבים את העבודה קלה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      ., 18/06/06 07:43

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אז מי תקע את הטילים בגב העם הפלטיני?

    עפרה, 18/06/06 03:40

    ארדן יקר, לא חשוב להתעסק באיזה גב ''תקעה'' הח''כ גלאון את הסכין, כי זה ספין תקשורתי נחות. חשוב מי היא מערכת הבטחון שתקעה טילים בגופם ובביתם של אזרחים פלסטינים. זו השאלה, ולא יעזרו לך הנסיונות לעשות ספין תקשורתי.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם לא

    ניגעלי, 18/06/06 02:59

    דוקרים עם סכינים,אז מדברים על סכינים.
    זה בא מאותו מקום,איבוד רסן,אימוץ סיגנון וולגרי.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    נו טוב, שמאל ...

    ד''ר ארוין, 18/06/06 02:22

    שוב ושוב הם לא מפתיעים עם התגובות המרושעות האלה.

    מה שכן מפתיע, זה שוב ושוב הכח הפוליטי שאתם נותנים להם.

    הגב לתגובה זו

    • בעינך זה מרושע

      יהושוע, 18/06/06 03:50

      בעיני זה טריויאלי לרצות לדעת האמת ללא הנחות,[למי שביטחוננו חשוב לו]

      הגב לתגובה זו

    • לד''ר ארוין, הלאומן והגזען הקיצוני:

      נגד הכיבוש., 18/06/06 07:30

      שוב ושוב א ת ה לא מפתיע עם התגובות המרושעות האלה שלך.
      מה שכן מפתיע, זה שוב ושוב, הכוח הפוליטי שנותנים לכם, לאומנים וגזענים נתעבים.
      די לכיבוש המזויע!
      לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!

      הגב לתגובה זו

      • דיי לעוכרי ישראל לגייס 5 שבינכם דיי (ל''ת)

        ליעם, 18/06/06 09:42

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    תודה מכל הלה לזהבה גלאון על אומץ לבה

    משה לופיאנסקי, 18/06/06 02:12

    תודה מכל הלב לזהבה גלאון על אומץ לבה

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני מתבייש בחברי כנסת!

    המבין, 18/06/06 02:09

    כמו ילדים קטנים חבל שזה מה שאנשים בוחרים
    חייבים להקים ועדה כדי לשנות
    משו בצבא
    כי גם כשישראלים נפגעים הצבא
    מנסה לצאת זכאי ואיפה אז כל חברי כנסת?
    גם יאשימו את הקסאם?

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חקירה בינלאומית על ירי הקאסמים ! (ל''ת)

    יאיר, 18/06/06 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    גלאון וכל השמאל- הקץ לציונות

    עידן לוי, 18/06/06 02:04

    אם לא ימגרו את התופעה המבישה הזאת שנקראת ''שמאל'' - עם ישראל עוד יחזור לגלות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הטוב הרע והמכוער

    מרכז-ימין..., 18/06/06 02:02

    מרכז, שמאל ימין:
    הכי טוב באמצע - שם יש רוב ותמיד שפוי.
    הרשעים הם בשמאל - מאז ומעולם, משכילים שבוגדים בגולנצ'יקים/מגבניקים נותנים את חחיהם בשביל לשמור על התחת הלבן של השמאל בבתי הקפה עם הלפטופ - רמא''ג וכאלה.
    ימין - אכלה אבל תמיד מצטייר עממי מדי עם ריח בית שחי ושיערות באף...

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איך שזה הפך להיות מסחרה כל הקטע

    אנונימי, 18/06/06 01:57

    למה גלעד ארדן מצטייר בצורה שכזאת אותה הייתי מגדיס אנטי דיםלומטית או דיפלומטית תת רמה... לאחר טעות של מישהי אחרת שגם ניסתה לצייר את ישראל בצורה אובייקטיבית אל נשכח אם כי מדובר במישהי ממר''צ ענטו.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זהבה גלאון- תעברי לעזה!

    יוגב, 18/06/06 01:52

    זהבה גלאון, לא מגיע לך להרגיש בביטחה בביתך, צה''ל עושה כימים ולילות כדי שאת תוכלי לישון בשקט, וזאת הוקרת התודה- תתביישי לך!!! לפעמים אני מתבייש שהגנתי על אנשים כמוך עד לא מזמן, שממש לא מגיע להם להיות חלק מהמדינה הזאת...אבל המדינה שלנו עומדת בביטחה בזכות צה''ל ולא בזכות יפי נפש כמוך!!

    הגב לתגובה זו

    • יוגב,

      יהושוע, 18/06/06 02:30

      לא הבנתי מה בדיוק הבעיה שלך, עם זה שהיא רוצה שצהל יבדוק עצמו יותר טוב.
      ממה אתה מפחד?
      אם חשוב לך צהל,צריך להיות חשוב לך שתיפקודו יבדק כהלכה.

      הגב לתגובה זו

      • יהושוע

        ישראלית, 18/06/06 03:22

        הבעיה - שנעשתה בדיקה שהוגשה לעולם, והיא יפת הנפש משמיעה קול כדי שלא ישכחו שהיא קיימת- וגורמת לצהל עגמת נפש, לאנשים שעושים ימים כלילו ת לשמירה על המדינה ,כדי שהיא בין הייתר תישן טוב ולרויח משכורת שמנמנה על הפטפטת שלה,- שתעבור לעזה משם תקבל שכר משם מגיע לה.

        הגב לתגובה זו

        • מה שייך לכאן

          יהושוע, 18/06/06 04:01

          ' עגמת נפש '?
          זה שאנשים עובדים קשה , לא סותר הרצון לבדוק התנהלותם.
          תכניסי לראשך שהתהליך אמור להיות טריויאלי ,בגוף המתפקד כהלכה.
          שאר דברייך הינם פטפטת שאינה ראויה לתגובה.
          מותר ורצוי לבדוק את צהל,ולא צריך לחשוש[אם אין ממה]מדיאלוג וביקורת מצד שותפים לפלנטה.

          הגב לתגובה זו

          • international?

            tali, 18/06/06 06:44

            Israel can examin the army as much as needed, but should never go to any international entity for justice. Glaon is an antisemitic of the worst kind

            הגב לתגובה זו

    • גלאון - עזה

      =, 18/06/06 03:10

      או כל מקום אחר ברשות, לא יתכ שתשב כאן בכנסת ישראל ועם כל הכבוד לדמוקרטיה - לכ חוצפה יש גבול, והיא מזמן עברה אותו, חצופה האישה הזאת ללא גבול. והנכד שלי משרת בצבא כדי לשמור עליה, והיא יודעת טוב מאוד ששומרים עליה מכספי משלם המיסים, אבל איש לא משתיק אותה או מעביר אותה לארץ שעליה היא מגוננת בחרוף נשפ ''יפת נפש'' צבועה.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אי, דנה שמאלמרט, תומכת בזהבה גלאון (ל''ת)

    שמאלמרט דנה, 18/06/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איך הימניים האלה מצדיקים רצח

    ליאור, 18/06/06 01:50

    להעמיד אותם לדין בהאג

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש ימנים שקוראים לסמולנים ''כת נובמבר''. והמבין יבין. (ל''ת)

    ח' יבין, 18/06/06 01:49

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עזבו אותה. היא סתם מחפשת קולות של ערבים לבחירות. (ל''ת)

    שמאלנים, 18/06/06 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לצה''ל אין בעיה לרצוח, אז תהיה לו בעיה לשקר? ועדת חקירה בינ''ל עכשיו!

    HansCastorp23, 18/06/06 01:29

    הקץ לטרור הציוני.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. הצבא הזה אכזר (ל''ת)

      דוד, 18/06/06 01:50

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    די!!! די כבר אישה מרשעת!!!!!!!! (ל''ת)

    יהונתן, 18/06/06 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אתם לא שמים לב שהשמאל בישראל הוא פשוט נגד היהודים?? ואיך נקרא מי

    צבי, 18/06/06 01:20

    שנגד היהודים??

    רמז, זה מתחיל באנט נגמר במיים ויש יוד ושין באמצע

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עם יהודיה כזו-מחר ניטע עץ לערפאת בשדרת חסידי אומות עולם.

    קוויזלינג, 18/06/06 01:17

     

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה הקשר לגלות ?

    שלום, 18/06/06 01:13

    וכי בגלות יהודים בגדו בעמם? הנושא של האשמה עצמית התפתח בעיקר בשמאל במדינת ישראל. בגלות, היהודים דוקא הגנו אחד על השני.

    הגב לתגובה זו

    • כן

      קובי, 18/06/06 01:27

      בגדו מתקופת בית שני ועד היום יחד עם מקימי הנצרות האסלם יהודים בוגדים השתתפו ,בגלות בשלוש המאות האחרונות לפני השואה היחס בין היהודים הדתים והלא דתים באירופה היה של שינאה תאומית ,בעקבות השינאה ונסיון ההשתלבות עם הגואים שנכשל באירופה קמה התנועה הציונית המודרנית ,בעוד הדתים אדישים החילונים חיפשו מקלט ,לאו דוקא מדינה עם צביון יהודי ,שינאה עצמית היא בגידה ,

      הגב לתגובה זו

      • בגידה

        יהושוע, 18/06/06 02:42

        באינטליגנציה היא לחשוב שכתבתה-בלשון המעטה-משהו שאפשר להבינו.

        הגב לתגובה זו

    • התפיסה הגלותית היתה האשמה עצמית והתרפסות לגויים

      מתחברת, 18/06/06 01:45

      לזה התכוון אלדד. בגלות לא נאבקנו בגויים ולא נלחמנו כאשר פגעו בנו, לעומת פה בא''י שאנחנו מגינים על עצמינו. ההתרפסות הזאת לגויים והנסיון המגוחך הוכיח את חפותינו, הניסיון להאשים את צה''ל ולא לסמוך עליו הוא גלותי..

      הגב לתגובה זו

      • ' לא נילחמנו כאשר פגעו בנו '

        יהושוע, 18/06/06 02:38

        זה מה שלדעתך היה, ומתוך חשש שהגויים יפגעו בנו, אלדד ואחרים חוששים מלערב ה ' גויים ' בעניין,
        אפילו שהתנהלות צהל הינו נושא החייב להחקר למען ביטחוננו, בלי שום קשר מה יחשבו עלינו.

        הגב לתגובה זו

    • הקשר לגלות הינו אלדד.

      ניגעלי, 18/06/06 01:58

      שבמקום בלי חשש להגיע לחקר האמת,הוא נתקף בפחד קמאי,פחד מהגוי,

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ככה זה שכאוכלים חרא וחושבים שזה שמנת

    איכפתניק, 18/06/06 01:12

    האם רק גלאון מרמה אותנו? ומה עם שאר המנהיגים הנאורים והאחראיים שלנו? הם לא מרמים אותנו אפילו יותר?
    אולמרט אמר שמעבירים רק 200 רובים לכוח 17 ולמעשה העביר להם 1000 רובים מסוג M16 ושלושה מיליון כדורים. אז מה זה חשוב אם הלכה משפחה פלשתינאית כשבקרוב נרגיש את נחת ידם של הפלשתינאים? ואם לא נוח למישהו מהפוליטיקאים שלנו אז שישים לב שהארופאים מעבירים 100 מיליון יורו לתמיכה במדינת החמס הרצחנית... ואצלנו מתעסקים כרגיל בשטויות...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא חשוב מה העולם חושב, (ל''ת)

    אני רוצה לדעת., 18/06/06 01:06

    הגב לתגובה זו

    • לא חשוב

      יהושוע, 18/06/06 02:45

      מה אתה כותב, כי החברה הפעילים פה יתקשו להבין הדבר הפשוט שכתבתה.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    זהבה

    פנסיונר מתל אבי, 18/06/06 01:06

    לכי תספרי את זה להורים ששכו את בנם במערכות ישראל, לכי תאמרי להם שבניהם חרפו את נפשם למען תקומת מדינתם דרך כלי צבא לא מוסרי!
    ת=ת=ב==י=ש=י=!
    בזמני לא היו נותנים לאחת כמוך לשבת שם למעלה..!!

    הגב לתגובה זו

    • פנסיונר יקר,

      ניגעלי, 18/06/06 02:01

      לא הבנתי מה מפריע לך שחוקרים את תיפקוד הצבא,
      ואני מניח שלא כל מה שהיה בזמנך היה טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    פשוט דברי בגידה!נגיד שהיה פגז...אז מה?!

    אמיר, 18/06/06 01:05

    אף אחד לא נותן להם ביטוח.הם יורים עלינו טילי קרקע-קרקע ואנחנו משיבים להם. הם יפסיקו-אנחנו נפסיק.
    הבוגדת הזאת בטח לא היתה מבקשת שום ועדת חקירה אם משפחיה ישראלית חו''ח היתה נפגעת.

    הגב לתגובה זו

    • הטיעון

      יהושוע, 18/06/06 02:05

      אם היו ישראלים ,כבר נדוש,
      מי אמר שהיא צריכה לטפל בכל העוולות בעולם, גם בטבח בסודן היא לא התעסקה.
      כנראה בתור פטריוטית , חשוב לה כי הצבא יתפקד כהלכה.
      אגב, מדוע אתה לא מבקש ועדת חקירה משום שישראלי נפגע?

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם התינוקת פס - זוכר אותה

        אבישג, 18/06/06 09:13

        אתה יותר מידי מגונן על מה שנאמר על יד היפי נפש התינוקת שלומית פס לא נהרגה מכדור טועה אלא מכוון ישירות לפגוע בה , אז די כבר וכנסו כולכם לפורפורציות די!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    גלאון תגידי

    אור, 18/06/06 01:04

    אין לכם במה להתעסק שם למעלה?
    שאת מחפשת אטרקציות!

    הגב לתגובה זו

    • אטרקציות?

      יהושוע, 18/06/06 02:07

      תסביר למה אתה מכנה זאת כך.

      הגב לתגובה זו

      • יהושע יקר

        אבישג, 18/06/06 08:56

        אני יסביר לך בדיוק אם קשה לך להבין
        גב' גלאון פשוט היתה זקוקה ל-15 דקות תהילה שלה בתקשורת והיא לא מבינה שהיא פשוט נשמעת מגוחך ועושה צחוק מעצמה גם אני הייתי פעם נאיבית וחשבתי שאפשר לסדר את הבלאגן עד שאיבדתי חברים בדרך ,וכמו שכבר צויין אם כל הצער למשפחה הערביה הם לא מחלקים ברחובות שוקולדים לילדינו, אז מספיק כבר עם כל הבילבולי מוח אתה ושכומך וגב' גלאון היקרה שלך מבזים אותנו את המדינה שלנו ואת הצבא שלנו.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    עוד מעט תקימי אוהל מחאה

    שלומי, 18/06/06 01:02

    ותשבתי רעב למה לא?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אז מהה..?

    מה קרה?, 18/06/06 01:01

    הבטיחו לך ג'וב חדש בחו''ל? למי את מתחנפת???

    הגב לתגובה זו

    • בשביל עצמנו

      ניגעלי, 18/06/06 02:12

      אדוני , תבין ותסביר גם לחברים שלך, ידיעת האמת לא עשתה אף פעם רע,חשוב שהצבא ואנחנו נבין מה קרה.
      חשוב לנו צבא שמתפקד טוב,צריך לפחד מצבא שאינו מתנהל כשורה. ממה אתה מפחד?
      למה אתה מחפש קשר לחו''ל?
      אי אפשר להגיד משהו רק מתוך חשיבה על עצמנו?

      הגב לתגובה זו

      • האמת: אנחנו מותקפים והשמאל מפריע להתגונן (ל''ת)

        יאיר, 18/06/06 07:58

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    ישר כוח גלעד ארדן

    איתי צ, 18/06/06 01:00

    מחברי הכנסת הטובים שיש לנו.

    צודק בכל מילה.

    השמאל הקיצוני לויאלי לאויבים יותר מאשר למדינה. מתחיל בדנה ושאול אולמרט ונגמר בחברי מרצ

    הגב לתגובה זו

    • זה לא חוכמה גדולה

      יהושוע, 18/06/06 02:16

      להגן על כל מה שקורה פה.
      ואם לא שמתה לב היא כמוני ,רוצה צהל מתפקד טוב, מה רע בכך? ולמה בכל מה שאנו אומרים, אנחנו צריכים לחשוב מה זה עושה לאחרים?

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מורה לאזרחות!

    מאיר, 18/06/06 01:00

    בתור מורה לאזרחות מזה עשרות שנים אני מתבייש בך! הכיצד אני אמור להנחיל לתלמידים ערכים כאשר שריה ויועציה מתנהגים בצורה כ''כ נלוזה?
    אני קורה לך להתפטר!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מורה? אז נא לכתוב ללא שגיעות! (ל''ת)

      זהבה גילאון, 18/06/06 01:50

      הגב לתגובה זו

    • למורה לאזרחות,

      שאול, 18/06/06 02:18

      מה הבעייה שלך שהיא רוצה כי המקרה יחקר כהלכה?
      שתף אותנו בפחדים שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    זהבה העם אמר את שלו! 5 מנדטים אז לכי הביתה! (ל''ת)

    אזרח זועם!, 18/06/06 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זוהי מחלה!!

    די להתנצלות!!!, 18/06/06 00:54

    זוהי מחלה!
    בעם ישראל נגע ההתנצלות פשע!
    מקורה של המחלה בגלות שם הגויים האשימו אותנו בעלילות דם וכו'.. תמיד היה בנו צורך להצטדק, להתחבא, למצוא תירוצים ואף לנסות להיטמע בגויים. עכשיו, עם חזרתנו לארצנו ולמולדתינו אנו צריכים לאמר לא עוד הליכה בקומה שפופה!!!
    עלינו להזדקף! להתגאות בעמינו, ארצינו, ממשלתינו, צבאותינו!
    עלינו לעשות הכל ע''מ שמוסדות אלו לא יפגעו!
    את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית ולא עושים עוד פרובוקציות על מנת למצוא חן בעייני אומות העולם! הספיק לנו 2000 שנה מחוץ לבית!

    הגב לתגובה זו

    • מחלה

      יהושוע, 18/06/06 02:49

      היא פזילה החוצה,
      אם חושבים כי חשוב להבין מה קרה, כל רעיונותיך לא רלואנטים,צריך פשוט לעשות המירב, בכדי לדעת האמת.

      הגב לתגובה זו

      • החמלה של הפלשתינים על שדרות היא החמלה המגיעה להם (ל''ת)

        קסאם, 18/06/06 03:44

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    zhava galhon

    zipi, 18/06/06 00:50

    i am buying zhava a house in gaza

    הגב לתגובה זו

    • אין לך

      יהושוע, 18/06/06 02:50

      רעיון יותר מקורי וענייני?

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה קורה פה

    ישראל אופיר, 18/06/06 00:47

    אינני מבין מה קורה פה האים הם גם כן מבזבזים כסף על ועדות חקירה? מה זה לא מאמינים לועדת חקירה אחת? האים אנחנו עם אחד ? או סתם קבוצת ילדים שצריכה לימצוא תרוצים על כל צעד שמפקדינו מחליטים

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    safaeiasher@gmail.com

    אשר, 18/06/06 00:47

    להעיף את גלאון מהכנסת מייד.
    אפשר לשלוח אותה לפרלמט הפלסטיני.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני בעד חקירה בתנאי

    בוננזה, 18/06/06 00:47

    שועדה בינלאומית תחקור את אחריות בריטניה לסכסוך הישראלי -ערבי

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז. בריטניה עוד חולמת על ימי המנדט (ל''ת)

      יהודי, 18/06/06 01:18

      הגב לתגובה זו

      • אז מה הקשר לבעיות של הבריטים?

        יהושוע, 18/06/06 04:08

        מדובר על תחקיר של עיתונאים בריטיים,מה פסול בזה?מה מקפיץ אתכם?
        אם הבריטים פשעו, או שוגים בחלומותהם, זה לא אומר שלעיתונאים אסור להתיחס לישראל.

        הגב לתגובה זו

    • עוד קישקוש

      יהושוע, 18/06/06 02:54

      אולי תהיה מסוגל להבין כי החקירה היא בשבילך, לטובתך,צבא מתפקד כהלכה,פירושו, ביטחון.

      הגב לתגובה זו

      • מגיב 58 צודק 200%. אין סיכסוך אתני אחד שבבסיסו אין את בריטניה

        C-cyclist, 18/06/06 03:43

        כל המדינות האלו נשלטו בידי האמפריה הבריטית, שהשתמשה בהבדלים האתניים/דתיים ליצור מצב של הפרד ומשול:


        ישראל - פלשתין

        הודו - פקיסטאן - בנגלדש

        סרי לנקה - הטמילים

        ניגריה - ביאפרה

        דרום אפריקה (הטראומה של האפריקנרים ממחנות הריכוז של מלחמת הבורים) - מול האוכלוסייה השחורה.

        לבנון (שלטון בריטי מ41 עד 45 )

        קפריסין

        סודאן


        שנים אחרי סוף ה''משול'' ה''הפרד'' יוצר סיכסוכים ''איכותיים'' בלתי פתירים שמחזיקים מעמד עשור אחרי עשור.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    לכבוד חברת הכנסת זהבה גלאון

    חילוני ליברלי, 18/06/06 00:45

    הפעם הגזמת!!!
    אמנם, אני תומך בסיעתך אך הפעם נראה שטענתך יסודה בשיקול פוליטי!
    תפסיקי להמיר את עמך וארצך במניעים אישיים. תחשבי בבקשה על טובת המדינה.תוכנית ההתנתקות שנויה במחלוקת אך
    גם הימין לא הסכים איתנו,אך הםעדיין לא דרשו וועדת חקירה אלא נתנו לצה''ל לעשות את מה שהוא עושה בצורה הטובה ביותר והמוסרית ביותר מזה כמה עשרות שנים.
    אני מבקש\דורש ממך תחזרי מאמירתך!!!! אל תביישי את עצמך ואת עמך!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שמאל מטומטם. זו דוגמה מצוינת לכך! (ל''ת)

    רועי, 18/06/06 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מדינת ישראל

    תמיר, 18/06/06 00:44

    מדינת ישראל כבר מזמן לא שייכת לעם היהודי.
    אנחנו צריכים להבין זאת וכך אולי ימותו פחות יהודים.

    חברי הכנסת והעסקנים למינהם הןרסים את המדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תגובת ישראל פתטית

    דני, 18/06/06 00:43

    אם אין להם מה להסתיר, אז מדוע להתנגד כה נחרצות?

    זה לא נראה טוב, בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    shes stuck it in israels back

    ven, 18/06/06 00:40

    not just in cthe armys. it is time for politicians to stop making stupid statements.
    inviting foreign involvement is an act of TREASON in the state and its democratic rule of law.
    it is about time for the damm judges of the supreme courts and the legal advisor to the goverment to start acting in good faith and in favor of protecting israel and its citizens. Gilon is clearly a traitor and an imediate and live danger to this staTE AND SHOULD BE TREATED AS SUCH.
    DEMOCRACY MUST DEFEND AND PRESERVE ITSELF ABVOVE ALL, IT IS ABOUT TIME TO SHUT THE MOUTHS OF TRAITORS BY ALL MEANS NECESSARY, AS THEY ENDANGER THE LIVES OF CITIZENS.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בושה! את מי את מיצגת?

    צה''ל גאים בכם!, 18/06/06 00:38

    זו חרפה שח''כ מטילה ספק במוסריותו של צה''ל. האם תאונות לא מתרחשות? לצערנו מבין הקורבנות החפים מפשע יש חלק בלתי מבוטל הנמנה עם עמינו. אז כיצד את מעיזה? תפקידך ליצג את עמינו ולהצעיד אותו קדימה..ולא בדרך שתרמסי את כבודו לעיני העולם. מספיק כבודו נרמס כבר 2000 שנה בגלות. אך את יכולה לעמוד מול חיילים שמסכנים את חייהם מדי יום בפעולות בטחוניות בשביל שאת תאכלי לישון בשקט. אז מה תגידי להם עכשיו שהם לא מוסריים? כדאי ואף רצוי שתבדקי את תודעת השליחות שלך ומגמותיה..

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תביעת זבהב גלאון לועדת חקירה

    בצלאל כנען, 18/06/06 00:36

    אני בעד ועדת חקירה בינלאומית על ירי הקסאמים לעבר שדרות כשהכוונה המוצהרת של היורים לפגע ללא אבחנה
    תיטיב זהבה לתבוע חקירת היורים המתכוונים להרג מאלו היורים כתגובה ומביעים צער על חפים שנפגעים

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איזו צבועה

    בר, 18/06/06 00:33

    מה דעתה של גלאון להקים ועדת חקירה בינלאומית לברר למה יורים עלינו קאסמים? למה מעבירים כסף במזוודות בניגוד להסכמים?? בגללה לא הצבעתי למרץ - מתחסדת

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שאלה ?

    תקפצי לי, 18/06/06 00:31

    ואם זה נכון אז מה אני בעד להוציא את חברת הכנסת הזה משורה של הכינוי יהודים גם אם הרגו בטעות לא נורא אלפי משפחות נכחדו בישראל חיפה תל אביב ועוד מי עשה חקירה לא זוכרת

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רוקדת עם קאסמים

    GREY CROW, 18/06/06 00:28

    גלאון מטיפה בצווחותיה לכולנו.
    רבים עזבו את מחנה מרץ בהיותה בית לנציגים חסרי בית.
    צודק אלדד, גלאון ובעיקר ביילין מעוררים בי תמיד מחשבה על הגולה,
    והריקוד בפני הפריץ...
    לא אתפלא כלל באם תציע גלאון את ה''נכבה'' כחג לאומי בישראל.. וזאת עוד לפני שהפלסטינים יפילו על עצמם
    נכבה חדשה ומשופרת.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ממה אתם פוחדים?

    פריחה, 18/06/06 00:24

    אתם דוברי אמת? אם כן, אז ממה יש לכם לחשוש?
    תוכיחו את דבריכם בפני וועדה בינלאומית.

    הגב לתגובה זו

    • ועדה בינלאומית תהיה תקדים מסוכן

      אבירן, 18/06/06 08:14

      שום מדינה בעולם לא מעמידה את עצמה לחקירה בינלאומית על כל דבר שהיא עושה, וזה כולל את ארה''ב ובריטניה ומה שהן עושות בעיראק. חוץ מזה, ישראל אף פעם לא מקבלת יחס הוגן, ולא ישנה מה הוועדה תחליט. ישראל תואשם על כל מקרה. תפסת? פריחה יותר חכמה ממך.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנשי השמאל הקיצוני ממשיכים לנסות להחריב את עם ישראל בשיטתיות כוזבת. (ל''ת)

    בני, 18/06/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חבל שאינני יכול לאמר: צהל חקר,אני מאמין לתוצאות. (ל''ת)

    זה היה פעם, 18/06/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זהבה גלאון הבוגדת

    אהרון, 18/06/06 00:20

    אותה וכמוה יש לגרש מהארץ

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ונניח שהמשפחה נהרגה מאש צה''ל..אויייייי שמאלנים ..

    ישראלית, 18/06/06 00:14

    האם למדינה אין זכות להגן על אזרחיה? אף אחד לא התכוון להרוג את המשפחה הזאת מלכתחילה. אנחונו לא יורים על אוכלוסיה אזרחית במטרה להרוג אנשים סתם. החמאס לעומת זאת כן. והוא עושה את זה מתוך שטחים מאוכלסים ומנצל את זה כדי לנסות להרוג בנו. אני לא מזלזלת בחיי אדם אבל חיי התושבים בשדרות ובנגב המערבי לא פחות חשובים מחייהם של משפחות פלשתינאיות. הם בחרו בשלטון שמשחק בחיים שלהם, שלטון שאין לו בעיה לירות קסאמים גם אם יש מצב שהוא יפגע באזרחים שלו. אי אפשר לצפות ממנו להיות מוסריים על חשבון חיים של אזרחים שלנו..
    השמאל פשוט ישתגע. מבחינתו שימשיכו לירות ולירות על שדרות, העיקר שאף אחד בצד השני לא יפגע. בצד שלנו זה כבר משהו אחר. מוסר מזוייף וצבוע!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מתנצל, אבל אני חייב להמליץ על עצמי (ל''ת)

    * 15 *, 18/06/06 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גלאון מוכרת את מרצ למען קידומה האישי

    אבי דביר, 18/06/06 00:12

    בטווח הקצר, גלאון עושה כותרות וזוכה בנקודות אצל השמאל הקיצוני והערבים.
    בטווח הארוך, מרצ יוצאת אל מחוץ לקונצנזוס של השמאל הציוני ונכנסת למשבצת השמורה ל''גוש שלום'' ודומיהם, משבצת שאין לה אפילו מנדט אחד בקרב הציבור היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה צירוף מקרים מטורף - 10 דקות אחרי הפצצת צה''ל מתפוצץ במקום פגז (ל''ת)

    נוסף ולא קשור, 18/06/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גלאון שייכה את עצמה ל- משנאייך ומחריבייך ממך ייצאו... (ל''ת)

    צפוני, 18/06/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צריך לערוך עוד 1000300 חקירות, עד שיוכח שצה''ל אשם!

    שמאלני., 18/06/06 00:05

    יכול להיות ש1000099 מתוך החקירות יראו שצה''ל אכן אינו אשם, אבל יש סיכוי שחקירה אחת תמציא שצהל כן אשם, אותה אני אקבל !
    היהודים תמיד אשמים ! ואני בטוח שגם הפעם !

    זוכרים את מוחמד א-דורא ?
    ואת היהודים ששולטים בכול העולם ?
    ואת היהודים שאכלו דם יהודים לכבוד פסח ?

    היהודים תמיד אשמים !!

    תבצעו 10000 חקירות, עד שיוכח שצה''ל אשם !!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אתםמ הישראלים ניראים

    יצחק כהן, 18/06/06 00:05

    כול כך דפוקים מפה עד שאפשר להקיא , אני קורא את הכתבות של החנונים ואת התגובות של מעשני הגרס למינו מזל שאני פה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה בדיוק תעשה חקירה בינ''ל, תלך אחורה בזמן?

    ברר, 18/06/06 00:05

    או שהיא תבקש מממשלת החמאס פרטים אובייקטיביים בנוגע לאירוע, אני רק רוצה להבין.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''כי מהרסיך ומחרביך ממך יצאו'' (ל''ת)

    יצחק מנור, 18/06/06 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צריך לשים את השמאל (הדפוק) בשדרות - ונבוא אחרי שנתיים לבדוק מה המצב

    איתם שם, 17/06/06 23:59

    גלאון היא חרפה למין האנושי.

    הגב לתגובה זו

    • שמאל = small = סמול (ל''ת)

      רמי קטן, 18/06/06 01:04

      הגב לתגובה זו

    • גלאון לא חרפה ולא נעליים והפעם היא טועה לחלוטין,ומהשטחים יש לצאת ! (ל''ת)

      מורכב מדי עבורך, 18/06/06 01:11

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אנשים מסוגה של גלאון

    אחד 1, 17/06/06 23:58

    פורחים כשהם חיים בגטו תחת שלטון זרים ולכן היא עושה את מה שעושה
    היא טיפוס גלותי קלאסי כמו רוב השמאל הישראלי להוציא את הסהרורים שיש להם בעיה נפשית כמו אורי אבנרי וגדעון לוי אמירה הס ועוד רבים ולא טובים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פשוט ..

    צ'יקו, 17/06/06 23:57

    אישה רעה.נקודה.לא בוגדת ולא משתפית.פשוט,אישה רעה !

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי שמתבייש/ת בה צריך/ה להבין - היא לא יהודיה (ל''ת)

    יהודי, 17/06/06 23:57

    הגב לתגובה זו

    • תגיד היא לא קיבלה חינוך לאהבת ישראל. (ל''ת)

      בני, 18/06/06 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    התגובה ההיסטרית מוכיחה כי הרמטכ''ל לא אמר אמת. (ל''ת)

    שלום, 17/06/06 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השמאל הוא קיצוני

    אבי, 17/06/06 23:43

    מסתבר שהחפץ חיים מוגדר כימין קיצוני
    והמאבד את עצמו ואת עמו לדעת נחשב ''נאור''
    עדיף לחיות כ''ימני קיצוני'' מאשר
    למות ''נאור''

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גלאון האמיצה צודקת!!!

    דני, 17/06/06 23:39

    רק חקירה בינלאומית :
    צה''ל כבר שיקר - והרבה - מאז תחילת האינתיפאדה ועוד הרבה לפניה. אף אחד לא מאמין לדובר צה''ל ולתחקירי צה''ל. זוכרים את ה''פגז'' שהועמס על אמבולנס? את הצלם הבריטי הרנדל? לא, אה? לא משנה. לצה''ל כבר יצא מוניטין של היעדר אמינות. רק חקירה בינלאומית יכולה לטהר את חיל הים - אם אכן ידינו לא היתה במעל.


    2. סביר להניח שצה''ל

    הגב לתגובה זו

    • זה לא היה פגז זה היה מטען חבלה (ל''ת)

      מבהיר לשמאלנים, 18/06/06 00:03

      הגב לתגובה זו

      • אם זה היה מטען, הפגיעות היו שונות

        ל''מבהיר'' השוטה, 18/06/06 01:36

        לגמרי - בעיקר ברגליים.
        ו-7 איש לא היו נהרגים.

        הגב לתגובה זו

        • 7 איש לא היו נהרגים? דווקא אני זוכר שבליל בפסח של 2002

          שונא שמאלנים, 18/06/06 09:04

          מ''כולה מטען'' נהרגו 31 איש, יכול להיות שאני הוזה או שזה היה קונספירציה ציונית, לא יודע מה אתה אומר, אולי נקרא לוועדת חקירה בינ''ל?

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    לגיטימי מצידה של גלאון לדרוש ועדה כזו

    יוסי הקיבוצניק, 17/06/06 23:38

    זה לגיטימי לבוא ולדרוש לבדוק את נסיבות האירועים בהשתתפות גורמים בינ''ל אך לדעתי, דרישה כזו תתפרש באופן חד-משמעי כהבעת אי-אמון במערכת הביטחון של מדינתה היא (למרות שאני בטוח שכוונותיה היו 'לטהר' את מערכת הביטחון ע''י המהלכים הנ''ל ובכך לשים קץ לחרושת השמועות שנעה סביבה).
    עצוב לומר זאת אבל ישנם לא מעט אנשים שאפילו אם יגיעו אליהם עם תמונות לווין חיות מזירת האירוע ושיוכיחו חד-משמעית, שלא הייתה זו אש צה''לית שהרגה את המשפחה; יטענו לזיוף התמונות הנ''ל ושצהל - בדרכו המתוחכמת - מחק את המרכיבים הרלוונטים מצילומי הלווין. זה מזכיר לי את אותם אלו הטוענים שהממשל משתף פעולה עם חוצנים... לא משנה מה העובדות, הם תמיד יטענו כך.
    כל שנותר לומר הוא שזהבה גלאון נשארה אותה תמימה החיה בעולם אוטופי משלה שבו הכדורים שנורים מרובה הם כדורים המפריחים פרחי שלום ואחווה והאנשנשים שחיים כאן מדברות בשפה אחת.

    הגב לתגובה זו

    • הצדק עם היהודים ולא עם השמאל הקיצוני המרושע (ל''ת)

      בני, 18/06/06 00:28

      הגב לתגובה זו

    • לגיטימי להקים ועדה לחקירת דרך קבלת ההחלטות שהובילו להסכם אוסלו

      אוהד, 18/06/06 00:42

      ללא ספק שועדת חקירה ממלכתית עם סמכות מעשית לחקירה פלילית בעוון רשלנות פושעת, תוכל לקדם נורמות התנהגות של נבחרי ציבור ואישים פוליטיים במדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • מי שילם לך על הטוקבקים?! (ל''ת)

      אני, 18/06/06 00:56

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זהבה טועה, אבל ההצהרות המתלהמות של בריוני הימין מיותרות לחלוטין (ל''ת)

    גנדי, 17/06/06 23:37

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה ! (ל''ת)

      היטב דייקת, 18/06/06 01:01

      הגב לתגובה זו

    • זה מזכיר לי עוד כמה אמיתות על זהבה והימין

      אחד מ-3 הדובים, 18/06/06 01:18

      זהבה מתעכבת, הימין הקיצוני מאחר
      זהבה יסודית, הימין הקיצוני איטי
      זהבה מתרכזת, הימין הקיצוני מתאפץ
      זהבה מגדילה ראש, הימין הקיצוני חורג מסמכות

      היו עוד, אבל את השאר אני כבר לא זוכר

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש לי רעיון

    מגיב חזק, 17/06/06 23:28

    אני יודע מי יהיה בועדת החקירה- הפלס'!!!
    ככה לא יהיה אפשר לטעון כי ישנו נסיון טיוח.
    גלאון- אני לא מאמין שהצבעתי עבורך...פשוט בושה לאינטלגנציה. רצית לתפוס קצת כותרות, כי בזמן האחרון המצב שלך לא מי יודע מה? עם זה אין לי בעיה, אבל על גב ישראל וצה''ל?
    הבריטים הם עם יסודי, אבל אני בספק אם התחקיר שלהם חף מאינטרסים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ארדן ואלדד צודקים הפעם לחלוטין

    ד''ר אושר, 17/06/06 23:26

    מה קרה לך זהבה?!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נושאת הדגל של יפי הנפש (ל''ת)

    יואב הזועם, 17/06/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • עדיף להיות יפה נפש שמאלני

      גד, 18/06/06 03:17

      מאשר ערס דביל ימני

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בכל אשמה דנה (הבת של...)

    היא שונאת ישראל, 17/06/06 23:23

    איך היא העזה לקרוא לרמטכ''ל רוצח?! זה עדיין לא יוצא לי מהראש

    הגב לתגובה זו

    • עלילות דנה בארץ הלמה-

      יפית, 18/06/06 00:55

      וכמו כל עלילה - היא מקבלת רוח גבית מכל מי שמחכה לנו בפינה ....
      תודה לשלום עכשיו ולכביסה שחורה ושות'. עכשיו בטח יתקרב השלום והכביסה תלבין כשלג....
      הקיצוניים מהשוליים השמאלניים מחככים ידיהם בהנאה. כמה רעש הצליחו לעורר...ולהסיט את הציבור מהנושא האמיתי- סכנת המוות לישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מישהו יודע מה היא הגדרה של בגידה? (ל''ת)

    חי, 17/06/06 23:21

    הגב לתגובה זו

    • סיוע לאיוב בעת מלחמה (וזה אכן מה שהיא מנסה לעשות) (ל''ת)

      אזרח שפוי, 18/06/06 00:08

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני איש ימין ומחזק את ידי זהבה.

    זהבה אני אוהב, 17/06/06 23:19

    השבוע צה''ל מסר 3000 כלי נשק למחבלים.

    קשה לסמוך על צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • איש ימין?

      ראש בטטה, 18/06/06 00:14

      אתה איש ימין מהצד השמאלי שלו!!! אם אתה כזה תומך נלהב בזהבה, אנא תעמיס אותה על גבך ותעביר אותה להתגורר לצידך ברצועת עזה משם ודאי תראו את הדברים מהמרכז ולא מימין או משמאל וכמה שיותר מהר פחת נזקים תגרמו למדינה.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא צה''ל

      מאיר, 18/06/06 00:45

      זו עליזה ודנה אולמרד

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    טוב, זה לא חדש

    ארז, 17/06/06 23:17

    השמאל מתמחה בתלקוע סכינים בגבו של צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל מי שלא מסכים עם הימין הופך לבוגד

    דוד, 17/06/06 23:17

    ותוקע סכין בגב .
    מזכיר מדינות חשוכות ומשטרים אפלים .
    אבל מי יתן לאנשי הימין לבלבל אותם עם עובדות ולהפריע להם לקיים את הפסוק '' המטרה מקדשת את כל האמצעים '' .

    הגב לתגובה זו

    • להלשין שקרים לגויים אצלכם זה קודש הקודשים

      מאיר, 18/06/06 00:46

      שנתחיל בחקירת הסכמי אוסלו?

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות? היא באמת בוגדת (ל''ת)

      אתה מעדיף, 18/06/06 01:20

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גלאון מעדיפה סנקציות על ישראל, כדי לקדם רעיון פוליטי שלה (ל''ת)

    מתן, 17/06/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    השדרותים האשמים

    השדרותים האשמים, 17/06/06 23:08

    אף אחד שם לא הצביע מרץ.
    ולכן גלאון לא מחוייבת לביטחונם

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    האלוף כליפי---בבקשה בבקשה, תשמשו גם אתם במילה ''חוף'' ולא איזור ,

    מקום האירוע וכו, 17/06/06 23:05

    מהחוף יורים על ישראלים ללא הבחנה,בחוף יתכן מיצבור נשק--בחוף בחוף בחוף !!
    אתם הולכים על עובדות והפלסטינים על ''סיפור צבע'' עם אסוציאציה מתבקשת -משפחה בחוף...
    ** ''חוף'' זה תמים, פסטורלי, ''חף מפשע'' מטבעו... ****

    הגב לתגובה זו

    • אני גם מוסיף שאלה: האם יתכן שפגז שלנו פגע במיצבור נשק פלסטיני בחוף?

      15 *, 17/06/06 23:25

      וחוזר ואומר -
      גם אנחנו צריכים להתמש במילה '' חוף ''----- זה חשוב !

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זהבה? כמה מנדטים קבלתם? 5? (ל''ת)

    משה נ., 17/06/06 23:05

    הגב לתגובה זו

    • וכמה מרזל והאספסוף שלו קיבלו? אפס! (ל''ת)

      חשבונאי, 18/06/06 01:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    היינו צריכים לומר אולי נהרגו באש צה''ל ובזה נגמר העניין

    טקסני, 17/06/06 23:01

    ממשלה מטומטמת שאין לה מושג בהסברה. במקום להגיד ''מצטערים על האבידות, הירי היה תגובה מוצדקת לירי הקסאמים'', ההחלטה לחקור את התקרית יצרה תסבוכת בינלאומית וכדור שלג שימשיך להתגלגל. מי חשב שיאמינו לצבא? האם האמריקאים והבריטים נחקרים על מה שהם עושים בעיראק? התקשורת הבינלאומית לא יודעת אפילו מה קורה בשדרות, כי דוברי המערכת שלנו הם עדר מפגרים חסרי כישרון. לא נותנים לאלוף צה''ל להסביר עם צילומים מטושושים שאיש לא יבין, אלא למומחה מקצועי בהסברה ועיצוב דעת קהל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי מאירופה שילם לזהבה גלאון על ההצעה הזו ? (ל''ת)

    דרושה, 17/06/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ח''כ גלאון תתביישי !!!!!!!!!!!

    שמאל שפוי, 17/06/06 22:59

    איזו מדינה מנהלת חקירות עצמיות נוקבות יותר מישרא?
    איזו מדינה במצב מלחמה עם אויב לא מוסרי היתה נוהגת אחרת ?
    מדוע אין נשמע קולך לחקור את המעשים האיומים שפלסטינים עושים לאוכלוסיה ישראלית אזרחית תמימה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הימין מפחד מהאמת! (ל''ת)

    שמאלן, 17/06/06 22:56

    הגב לתגובה זו

    • מה שייך פה שמאל/ימין ??? (ל''ת)

      ???????????????, 17/06/06 23:06

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב לעצמך מה בדיוק מטרתך ?

      שמאל שפוי, 18/06/06 00:08

      ממשלת ישראל פועלת למען השגת שלום
      הפלסטינאים לא פועלים להשגת שלום
      מחבלם יורים טילים על ערי ישראלים מחבלים מאיימים לפוץ מכוניות תופת בלב אוכלוסיה אזרחית פעם נוספת
      מה לא ברור לך ?
      מה אתה רוצה מישראל ????

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אלימות

    שמואל, 17/06/06 22:54

    תתיחסי למה שקורה כאן בארץ
    אלימות תאונות וכו'
    אלה נושאים לא פחות חשובים
    מספיק להאשים את עצמנו ,כי כשנהרגים פה בארץ בכל מיני ארועים את לא פונה לשום גורם ולא יוצאת להפגנות
    אני מעדיף שתסדרי קודם את הענינים אצלך במפלגה ואני בטוח שיוסי בילין לא אוהב את מה שאמרת

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לזהבה'לה גלאון : הרי ממצאי התחקיר !!

    גלית, 17/06/06 22:53

    1. נמצא בבירור , כי מהשטח בעזה נורו רקטות קאסם לעבר אזורי מגורים ישראליים , במטרה לפגוע !! [ זה התפקשש הרבה פעמים , אבל לא בכוונה .....]

    2. ישראל מנסה להתמודד עם הבעיה של ירי הקאסמים , ובכלל של ארגון הטרור הפלשתיני , שנעשה בכוונה מתוך שטח מיושב .[ כי , אז , זהבה'לה , אנשים כמוך יטענו שיש להקים ועדת חקירה על אזרח פלשתיני שנפגע..........איזה קטע גדול , אהה? ]

    3. הפלשתינים יורים ומפגעים , ובעולם וגם בקרב פוליטקאים ישראליים לא מזדעזעים !!!!!! כי ערבים יורים ורוצחים [ מותר להם , כי הם מאד מסכנים........]

    4. הציבור בישראל אומלל ומסכן כפליים : א. מול טרור פלשתיני נפשע ב. מול פוליטקאים מבית ששמים לעצמינו רגליים .

    5. מסקנת הדו''ח : לבכות .

    הגב לתגובה זו

    • זה עצוב כמה שאת צודקת!

      עזרא כהן, 18/06/06 01:26

      גלית , מילים כדורבנות - תגובה מצויינת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הצביעות של גלאון והשמאל הקיצוני עבר כל גבול! (ל''ת)

    חילוני שפוי, 17/06/06 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בזים לך,גלאון.. (ל''ת)

    מילואימניק..., 17/06/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גלאון כבר ירדה לרמה נמוכה יותר

    מיקי, 17/06/06 22:46

    מהח''כים הערבים.
    מעולם לא שמעתי אותה דורשת ועדת חקירה על נסיון הפוגרום שניסו ערביי ישראל לעשות בנו באוקטובר 2000, או על איומי הח''כים הערבים שלא נעיז לטפל במבצעי הלינץ' בשפרעם, או בביקורי הח''כים הערבים את נסראללה או חאלד משעל.
    ממש מעורר בחילה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כליפי, אם הכל נכון, ממה אתה מפחד?

    חחחח, 17/06/06 22:43

    אנחנו יודעים גם מה שצה''ל יכול לעשות, ואיך הוא יכול לטשטש חקירה. אני אישית חושב שלא צריך חקירה בינלאומית, אני משוכנע שישראל אשמה, אבל מה הענין? מלחמה! זה חרא שאנשים נהרגים, אבל אנחנו נלחמים, הם עושים פיגועים... צריך להפסיק את המלחמה, ואז יפסק ההרג. נשמע מפגר? תקראו שוב.
    ובענין גלאון: בן אדם שאני לא סובל, וזה בגלל השובינזם הנשי שלה ושנאת הגברים. זכותה לקרוא לחקירה וזכותה לא לקבל תגובות לא רלוונטיות כמו איזה יהודיה היא וכד'. ראוי שנקבל גם את אלו שדורשים ביקורת. אנחנו לא פשיסטים, לא נאצים, לא קומוניסטים ולא פונדמנטליסטים. לטובתנו, כדאי שנפסיד מביקורת מאשר שנפסיד מחוסר ביקורת

    הגב לתגובה זו

    • כליפי אמר שהוא מתנגד לחקירה?? אבל חקירה תצטרך גם לחקור מאיפה יורים

      פלסטינים ואיפה, 17/06/06 23:09

      שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • כי אנחנו לא צריכים שהעולם יתן לנו ציונים

      דנה, 17/06/06 23:19

      כל החנפנות של אולמרט למנהיגי העולם לא תעזור בכדי שיבדקו את הממצאים באופן לא משוחד. למה אנחנו צריכים להעמיד את עצמנו למשפט העולם? נפלתם על נראש?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כמחנכת ותיקה אני מתביישת בך כאדם וכיהודיה (ל''ת)

    מורה מת''א, 17/06/06 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גלאון צודקת, צה''ל משקר בחסות אולמרט

    ממשלת השקרנים, 17/06/06 22:33

    פעם ראשונה שאני מסכים עם גלאון, מאז ממשלת שרון, צה''ל ומשטרת ישראל הפכו לארגוני כזב.
    כל האמצעים הצדיקו את המטרה של גירוש קטיף.
    סוף סוף מישהו עוצר את שקרי המוסדות הרשמיים של ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • קח כדור הרגעה. ההתנתקות והבחירות הסתיימו מזמן (ל''ת)

      אבירן, 17/06/06 23:12

      הגב לתגובה זו

      • אבירן איפה אתה גר? בקרוב קסאמים אצלך

        יוגי, 18/06/06 00:59

        ההתנתקות הבאה , קוראים לה התכנסות, או הצטמקות. העיקר כל המרכז והצפון יהיו תחת הקסאמים. תיקנה מטריה.....

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא משלכם (שמאל קיצוני) למה את משמיצה אותו?

      הוא כבר מזמן לא, 17/06/06 23:14

      הוא הרי תמך בזכותה של ביתו לקרוא לרמטכ''ל רוצח, אז מה עוד את רוצה?

      הגב לתגובה זו

    • ברור שערבי יסכים עם גלאון (ל''ת)

      מנחם, 18/06/06 01:18

      הגב לתגובה זו

    • U R Trying to lehachnif the uprooted to buy credit 4 UR MA YAFFIT

      DANCE. HAYO LO, 18/06/06 06:26

      WHAT HAVE YOU LOST IN MY COUNTRY. GO AWAY!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זהבה גלאון תתביישי!

    p, 17/06/06 22:21

    לכי לשדרות תחיי שם מספר ימים. תרגישי את הקאסמים ואז דברי!
    את בוחרת בדרך פופוליסטית שמתאימה למגזר ממנו את באה או אליו את שואפת להשתייך.
    אינך ראויה לכסא שאת יושבת עליו כי הינך חסרה יושר אינטלקטואלי .
    הינך דואגת לכל העולם, אך אינך דואגת לאלו הסובלים על לא עוול בכפם- תושבי שדרות. עניי עירך קודמים! גברת גלאון.

    הגב לתגובה זו

    • 100000% צודק!!! (ל''ת)

      חילוני שפוי, 17/06/06 22:48

      הגב לתגובה זו

    • מוסר כפול,שקרים,ודמגוגיה,לטווח הארוך... (ל''ת)

      פוגעים קשה, 17/06/06 23:03

      הגב לתגובה זו

      • חוסן פנימי זה משהוא זר למטורפי השמאל (ל''ת)

        מתעב מדוזות, 18/06/06 00:54

        הגב לתגובה זו

        • כסת''ח ואי לקיחת אחריות זה לא חוסן פנימי

          דני, 18/06/06 10:17

          הימין מייצג למעשה לא חוסן פנימי כי אם פחדנות וחולשה. התנכרות לחיי אדם באשר אינו יהודי אינה עושה אתכם יהודים טובים יותר או ציונים נאמנים יותר אלא ההיפך. מוסר כפול אינו פי שתיים מוסר אלא אי-מוסריות.
          אם באמת צה''ל\מדינת ישראל אינם אחראים לירי ולרצח המשפחה, כי אז האינטרס שלנו הוא לחשוף את האמת ולהראות את הצד האפל ביותר של החמאס. ואם יש לנו יד בדבר, האינטרס שלנו הוא לחשוף את האמת ולהעניש את אלה ששמו בסימן שאלה את המוסריות של כולנו, יהיו אלה אנשי צבא או פוליטיקאים. הימין מציג גירסה מעוותת ומרושעת של אהבת הארץ, ומציג את ישראל ואת העם היהודי כחרי מוסר, שלא היו עוברים מבחני קבלה לחברה האנושית

          הגב לתגובה זו