• 59.

    לפי דעתי

    פקק תנועה, 18/06/06 08:46

    צריך להזכיר לאנגלים שהמנדט הברטי במיזרח התיכון הוא אחת הבעיות ולמה שק'ורה כיום באזורנו ועל הבריטים לקחת אחריות על נושא זה ולהיתחשב בכך בבמצב ששרר אז בישראל מבחינה מדינית ביטחונית חברתית וגאוגרפיתומי גרם לכך שזה יהיה המצב וכולל המנדט הצרפתי באזור.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הימניים הערסים הרסו את המדינה

    גלעד, 18/06/06 01:58

    מצדיקים רצח, גזעניים, דוחפים בתור, לא משלמים מס הכנסה, צועקים באמצע הלילה, חותכים בכביש וחסרי השכלה. בגלל הבורות שלהם, הם לא מבינים מה זו דמוקרטיה וחופש ביטוי, ובעיקר לא מבינים למה אסור לרצוח ילדים קטנים. תחזרו למדינות מהן באתן ותנו לשמאל השפוי והמשכיל לנהל את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • לא שכחתה דבר ולא למדתה דבר גזען קטן

      אלעזר, 18/06/06 23:28

      לפי תגובתך אני משער שאתה אשכנזי
      שמאלן וגזען קטן שכמו אבותיך התמימם ''שהבינו'' מהי דמוקרטיה
      בגרמניה וברוב תמימותם אף עזרו
      בכספם למיפלגה הנאצית הארורה
      בתקוה שיניחו להם לחיות בשקט.
      אילו היא לך טיפת מושג נגד מי אנחנו נלחמים פה גם אז אני לא מאמין שהייתה משנה את דעתך הכל עינין של גנים.
      אנשים כמוך כנראה לא מבינים שבמלחמה כמו במלחמה נהרגים
      אנשים שמגיע להם ולצערנו גם כאלה שלא מגיע להם
      לך תילמד ערבית תקרא את העיתונים שלהם תקשיב לרדיו שלהם
      ותצפה בתוכניות האקטואליה שלהם
      תלמד מה אומרים המשכילים שבינהם
      ואז אולאי תגלהשללא הערסים
      והדיבילים כמו שאתה מכנה אותם
      הייתה אתה ושכמותך מזמן מגשים את המדינה שלנו על מגש של כסף לאויבנו תמורת שקט מזויף.
      נ.ב אני מהערסים והדיבילים ואני
      משלם מיסים בשנה אחת מה שאתה לא תשלם כל חייך.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    חקירה רק תעשה טוב

    מוטי, 18/06/06 01:07

    אם צהל צודק הרי האמת תצא לאור ואנו נצא מזה טוב. אם היה טיוח כדאי שנדע כי היום מטייחים את זה מחר יטייחו את ארועי עמונה 2 ומחרתיים אונס של ילדה בבסיס ח''א

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ''הבעיה'' היא, שמרוב ''נשמות טובות'' עוד יצא שצה''ל צודק....

    מישהו, 17/06/06 21:57

    שיחליטו, או שהחוקר שמצא רסיסי 155 מ''מ צודק או שחיל הים גרם להרג.

    לחיל הים הישראלי אין תותחי 155 מ''מ,

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''ההגינות הבריטית''

    דנקו, 17/06/06 19:53

    להגינות וליושר הבריטי יש עבר מרשים כגון:יצירת הסכסוכים ולבויים בין הודים למוסלמים ''ועזרה'' ביצירת הודו ופקיסטן,לבוי ולווי הסכסוך הארץ ישראלי בין יהודים וערבים, לבוי ולווי הסכסוך בתוך קפריסין בין יוונים ותורכים יצירת ולבוי הסכסוכים באירלנד, בתימן ועוד ועוד, כן כמעט שכחתי את שיטת העלמת אנשים במטוסים ומתוך מטוסים,כמו כן חשד כבד במעורבות בתאונה של הנסיכה דיאנה,ועוד מלוא הטנא של ''מעשי צדקה'' וכך גם התקשורת הבריטית המהוללת כולל ה-בי בי סי.
    אבל מה, מהרסיך ומחריביך ממך יצאו,באה ח''כ זהבה גלאון ומציעה וועדת חקירה בינלאומית.מילא שאיסמאיל הנייה מציע זאת אני מבין למה,האיש הפסיק להיות ''ציוני ''מזמן,אבל ''הרבנית הצדקת'' גלאון האם גם היא נוספה על שונאינו,נדמה לי שסכירת פיה הגדול הוא צו השעה,דמוקרטיה גם צריכה להגן על עצמה.

    הגב לתגובה זו

    • מכתיבתך הארוכה

      יהושוע, 18/06/06 03:15

      לא השתכנעתי שבמקרה הזה הבריטים טועים, ולא הבנתי מה רע ברצונה של גלאון להבין המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    +++++++++ ההערה של 45 מאוד עניין ! +++++ (ל''ת)

    _______________, 17/06/06 19:05

    הגב לתגובה זו

    • הנושא

      ניגעלי, 18/06/06 03:18

      הינו צהל,ביטחוננו,מה איכפת לי מהאום עכשיו, זה המקום למנות מגרעותיהם של אחרים?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    צביעות

    שחל, 17/06/06 18:52

    מוחמד ונידל, אני קורא אתכם לסדר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לתבוע לשון הרע את הלונדון טיימס וכל המלעיזים (ל''ת)

    אזרח, 17/06/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    את מי זה מעניין מה כתבו בעיתון בריטי..?

    ריאלי, 17/06/06 18:19

    בשביל מה כל פסטיבל הטימטום הזה..?
    למה זה חשוב מה כתבו בחרטיאן..?

    תגובת צה''ל מוכיחה עד כמה נדפק לנו השכל. מה איכפת לי מה כתבו בנייר טואלט בריטי או סודני..?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה זה חשוב של מי היה פגז?

    אריה, 17/06/06 18:12

    יצאנו מעזה ואין לנו שום אחריות על מה שקורה שם.
    אם הם ממשיכים לירות מעזה אז זכותינו להפגיז אותם.
    באמת שלא מעניין אותי איזה פגז הרג את המשפחה הזאת.
    לפני אינתיפדה לא היה אף הרוג פלשתיני ומצבם כלכלי שלהם היה הרבה יותר טוב מאשר ברוב מדינות ערביות.
    הם לא רצו המשך משא ומתן והעדיפו מלחמה, אז הם קיבלו מלחמה.
    בהבדל מערבים אני לא שמח כשנהרגים פלשתינים אבל אחרי דולפינריום, מלון פארק ואין ספור קוי אוטובוס ומסעדות פשוט לא אכפת לי מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה אתם רוצים מהבריטים - הבת של אולמרט והח'ברה יותר טובים? (ל''ת)

    ER, 17/06/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    same time the israeli army

    solomon, 17/06/06 17:44

    tells the truth

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נאיביות או שנאה ?

    שדרוביצקי, 17/06/06 17:43

    הבריטים ששלטו במזרח במשך שנים שכחו כנראה את המנטאליות המזרחית והדמיון הסלקטיבי של העמים השוכנים כאן. מצד שני אנו מתנהגים כאילו כל העולם תרבותי ומעריך יושר וכנות. עכשו יש לקוות שנלמד מהנסיון ונתנהג כמו עם הארץ שקר כנגש שקר ואמת כנגד אמת ולא נשאיר את שדה ההסברה להסתה פרועה ''כדי לחקור'', כי העולם בו אנו חיים אכזר.

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד

      ניגעלי, 18/06/06 03:26

      שמתחשבן אם לחקור או לא לחקור, ולא מבין כי החקירה בשבילנו

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל-37

    מגיב חזק, 17/06/06 17:14

    שים לב, אין חיילים בעזה!!!
    אז אל תקשקש ותפיל את האחריות על ישראל!
    זו בדיוק היתה המטרה של היציאה מעזה, כדי לתת לגיטימציה להשבת אש נגד הפלס'. אני שמאלני ותמכתי ביציאה מעזה וגם בהתכנסות כי כביכול ''היתה לגיטמציה'' לפלס' לפגע בנו כל עוד ישבנו בגוש קטיף. שמע, הם הצליחו לשחרר חלק מהאדמה שלהם, נכון, באמצעות כח, כרגע, לאחר שהיא משוחררת, אין להם שום סיבה לירות עלינו. הם רוצים לשחרר את הגדה? שיפגעו שם, ולא בשדרות, ככה לפחות היית רואה איזה הגיון קוהרנטי באסטרטגיה שלהם. אבל האסטרגיה שלהם היא לא רק לקפל אותנו לגבולות 67, אלא לקפל אותנו לגבולות 48 אם בכלל..ועל זה אני אומר- אבל אני גם בעל זכויות

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חשבתי שלאו''ם אסור להעביר קלטות. זה מה שסיפרו כשחטפו לנו חיילים (ל''ת)

    C-cyclist, 17/06/06 17:10

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אום שמום, 17/06/06 18:35

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    העיתונים הבריטים עובדים ממניעים פוליטיים

    יוסי הקיבוצניק, 17/06/06 17:00

    וזה ממש לא חדש.
    כמו שהעיתון פונה לבתי החולים ולרופאים הפלשתיניים ובשולי הידיעה הוא טוען כי הזמנים שהוא מביא לידיעת הציבור (אותם זמנים שסותרים את הזמנים שצה''ל הביא) אינם מדוייקים כיוון שאין תיעוד מדוייק בצד הפלשתיני; אני יכול בקלות לטעון שכלל הכתבה שקרית ואין בה אמת (כמו גם דבריו של מרק גראלסקו שע''פ ממצאיו מצא שרידי פגז חלודים כ- 200 מטר ממקום הפיצוץ והרסיסים תואמים את רסיסי המתכת שהוצאו מהגופות - שהם פשוט גובלים בטמטום). אני בטוח שאם התחקיר של צה''ל לא היה מעורר עניין גדול; לטוב ולרע - גם לא היו יוצאים בתזות מגוחכות כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כנסו....

    נידאל, 17/06/06 16:53

    כיבוש,עקירה,הריסה,רצח, ולמה אתם מתקשים להוסיף את ה ''שקר'' ?
    צרחות הילדה עוד ירדפו אותכם הרבה מאוד זמר....הכיבוש הורס לנו את הבית ולכם את הילדים...התנגדו לכיבוש

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חבירי מועדון ''הערפדים'' לבית המשפט ''האג'' (ל''ת)

    Ahmad, 17/06/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדוע ההתנצלויות? אם פגענו בטעות ננצל זאת להבהיר את התוצאות לצד השני

    ספיר, 17/06/06 16:46

    אחרי שקרה האירוע. מה הטעם להתנצל? הרי אנחנו רוצים להפחיד את הפלשתנאים. אז נכון אין לנו כוונה לפגוע ישירות באזרחים סתם. (למרות שדעתי היא כי יש לפגוע באזרחים בזמן מלחמה)
    אבל אחרי שפגענו, יש לנצל את האפקט להבהיר שפגיעות אלו יהיו חלק מהשגרה של מלחמה בקרבת אזרחים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      דוד, 17/06/06 17:44

      אכן אתה צודק, אבל מנהיגינו מטומטמים

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כותרות ותקשורת מטעים ומשקפים דעות

    חבח, 17/06/06 16:46

    כרגיל, גם בארץ וגם בעולם, התקשורת מביאה בעיקר את דעותיהם של הכותבים בה ולא מציאות אובייקטיבית. הכותרות עוד מחמירות את הבעיה על ידי עיוות תוכן הכתבות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הבריטים כבר שכחו את ה-IRA

    ZX, 17/06/06 16:43

    אולי הם צריכים לחזור לפעול ואז נוכל להאמין ל-IRA ולא לבריטים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פעם

    אמנון בן-יהודה, 17/06/06 16:31

    אמר נאפוליון הביאו לי גנרלים עם מזל , אוסיף שמאז שפרץ הגיע הצבא לא ממש סובל מעודפי מזל . היבין יבין !

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ילדי האבנים

    נידאל, 17/06/06 16:30

    דור אחר דור צה''ל ומדינת ישראל מלמדץ את ילדינו הפלסיטינים איך לשנוא אותם, ישראל רצחה את המשפחה ובכלל חושבת שאין אשמה על ישראל , הרי חיילי צה''ל בגדה ובעזה הם בכלל מחלקי פרחים , והם בכלל באו לחלק מתנות לתושבים, הכיבוש הוא הסיבה היחידה לשפיכות הדמים ואין לחשוב שזאת מלחמה , זה כיבוש ...והתנגדות לכיבוש...ומה שראינו בטלוויזיה על המשפחה בחוף, זה קטע שצולם ותחשבו כמה יש קטעים שלא צולמו.

    הגב לתגובה זו

    • לנידאל

      גיורא, 17/06/06 17:15

      נדאל המכובד, אני כואב יחד איתך את מותם של המשפחה, גם אני מאמין שהפיטרון הוא שתי מדינות לשני עמים, אבל, וזה אבל גדול מאוד, אתה לא יכול להתכחש לעובדה שאין כוחות של צהל ברצועת עזה, שירי הקסמים יש לו כמטרה אחד ביחידה הרג אזרחים, השנאה ממלאת את שכנינו הפלשטינים בלי שום קשר לכלום, הם שונאים את היהודים, שונאים את הירדנים, שונאים את האמריקאים, האנגלים, האיטלקים, הסעודים, המצרים ואת עצמם.
      הגיעה הזמן שיתחילו לבנות את עתידם ע''י בנית בתי ספר, אזורי תעשייה, אוניברסיטאות, חקלאות מפוארת ועוד. ביום שתתחילו לבנות את עצמכם על ידי עבודה ולימודים, ולא שנאה ורצח, תקבלו את כל העזרה מהעולם, חלומו של פרס על מזרח תיכון חדש זו הדרך היחידה שעליכם לאמץ כדי להגיע להשגים.
      כל עוד שענף הייצוא היחיד שיש לפלשטינאים להתגאות עליו הוא הטרור, לא תגיעו רחוק, תמשיכו לספור את הקורבנות, לאיים בהרס ורצח, ולבזבז את זמנכם לריק.

      הגב לתגובה זו

    • ודור אחרי דור אתם מלמדים את ילידנו איך

      100% ציוני בדם, 17/06/06 19:47

      לסלוד מכם ולא לרצות אותכם איתנו ובמדינתנו

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    העולם אומנם צבוע, אבל ישראל צובעת עוד בדם אדום. (ל''ת)

    סיפורי פרץ לילד, 17/06/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה כל המהומה הזאת? את מי זה מעניין מה כותבים עלינו בלונדון?

    אלכס, 17/06/06 15:47

    מה, עוד לא התרגלנו לשקרים של בי בי סי או מאמרים אנטישמיים בגרדיאן.
    זוכרים שני אנגלים שבאו לכאן לעשות פיגוע.
    למה אתם חושבים שעיתונאים אנגלים צריכים להיות שונים מהם?
    אנו מדינה ריבונית ויש לנו צבא חזק ואני לא רואה שום סיבה להתרגש מכל זבל אנגלי כמו לונדון טיימס או קן ליוינגסטון או איגוד מרצים.
    במיוחד עכשיו בזמן המונדיאל אף אחד באנגליה לא ישים לב לכתבה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • מה רציתה לומר בזה ששני אנגלים

      ניגעלי, 18/06/06 03:33

      באו לעשות פיגוע?
      בגלל זה צהל צודק בעמדתו?
      ומה אם הפאול של בקהם במשחק האחרון של אנגליה?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    גם ערוץ 10 פרסם

    דניאל, 17/06/06 15:45

    ערוץ 10 פרסם ביום שישי תחקיר על עיוות בזמנים של צה''ל. אם יש כל כך הרבה עידויות כנראה שזה נכון. ערוץ 10 הוא כלי התקשורת האמיץ והאמין ביחשראל שלא מפחד מהצבא

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''התחקיר'' מטרתו להתנצל.

    שי, 17/06/06 15:40

    תגובת ישראל השפויה היתה צ''ל
    כדלקמן:
    צ.ה.ל מצייד את חייליו בנשק במטרה
    להרוג את האויב.
    שטח ממנו נורית אש ללא אבחנה לתוך ישראל שם מצוי האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    סילוף דברים ?

    אלי טופר, 17/06/06 15:35

    מדוע אין תביעות משפטיות נגד גורמים שמשבשים ומעוותים או אפילו ממציאים דברים. יש לתבוע על כל מקרה - גם אם יוגשו עשרות או מאות תביעות וגם אם ההתדיינות תיקח שנה ויותר. יש להפעיל ''עין תחת עין''.

    הגב לתגובה זו

    • מסיבה פשוטה: שנפסיד במשפט

      רמי, 17/06/06 16:37

      ישראל מסרבת לבדיקה בינלאומית שתקבע מה באמת קרה ורוצה שצה''ל יחקור את עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    המלצה לשר הביטחון

    טורונטו, 17/06/06 15:35

    תוריד את הפרופיל של צהל מהמידיה, תשלח כמה יועצים חכמים ליצואניות הנפט, תעלו את מחיר הדלק לשמים, ואז תראו כיצד העולם המערבי מתכופף, מתרפס וזוחל על גחונו כנחש קוברה נטול בטריות , ולא יכול לעשות דבר, היום הם מסכסכים בין היהודים למוסלמים( ולא מצליחים) וגורמים לנו להראות כשתי קבוצות ילדים המשחקות במלחמה מצחיקה, שאינן מגרדות את ישבן המערב שיושב על שפת כד השמן המזרח תיכוני, תרימו את מחיר הדלק ותראו מה קורה, לנו יש מוח ואח חורג עם כח, תעשו טובה ותחברו את שניהם ותראו כיצד חורש הצוות הזה את העולם. לא מידיה, לא אינטרנט ולא כל דבר אחר יעבדו כאשר מחג החשמל יהיה מוטה לקרקע. העולם המערבי יודע שכאשר אנחנו נסתדר עם המוסלמים הסתיימה חגיגת תקופת הקולוניות ושוד העולם,

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חפשו את פיטר הונאם שינענע אותכם....

    קריסטוס ונונו, 17/06/06 15:30

    או את מוסטאפא שייכנס לכם לקן ליוינגסטון.
    חארות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ועוד שאלות לבריטים היקרים

    המזכיר, 17/06/06 15:07

    האם מישהו אצלכם יודע שממשלת ישראל מרחמת כמו שאין עוד ממשלה א ח ת בעולם על תושבי רצועת עזה, ובמקום להחזיר מלחמה כמו שצריך ולחסל שם כל מה שזז עד שיתחננו אלינו ויבטיחו שאפילו זבוב מעזה לא ירשו לו לעוף לכיוון שדרות, ממשלתנו נלחמת בפינצטה ,ובגלל זה התושבים שלנו ממשיכים לסבול?!
    והתקשורת בבריטניה, האם בד בד עם החקירות הללו ,טורחת ומזכירה לקוראיה ,שהפלסטינים רגילים בפברוק פיגועים ,ושזו לא להם פעם ראשונה ?!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרופורציות בבקשה?

    המזכיר, 17/06/06 15:05

    אם מישהו רשמי מבריטניה קורא פה :
    האם מישהו אצלכם ידידתנו בריטניה ,יודע שיש שביתת רעב של תושבים בשדרות בגלל אלפי טילים המונחתים עליהם ועל כל אזור עוטף עזה נון סטופ זה כ5 שנים?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    העולם צבוע, אבל ישראל צובעת עוד בדם אדום.

    חרטה-לא בעברית, 17/06/06 15:04

    כמה דלק ישרפו נהגי הבוסים, וכמה פעמים יתכנסו, ויכנסו בבית סוקולוב עיתונאים שיכתבו כל מילה שהם מדבררים...

    במקום להחזיר את המילה ח ר ט ה
    למילון העברי, במקום חרטא.

    חרטה מחייבת שלא לחזור על ''טעויות בהפגזה/הפצצה''.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא להתנצל בפני המנדט-אנחנו הקורבנות ואנחנו הצודקים!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 17/06/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מפיו של פרץ יצא 155מ''מ-מפי חלוץ זנב טיל-משקדי בום על קולי-אמין?

    JOHN THE RIPPER, 17/06/06 14:52

    BELIEVE IT OR NOT

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תחקיר שנעשה ע''י החשוד לעולם אינו אמין

    ירמיהו, 17/06/06 14:47

    ובעיקר צה''ל שפעמים רבות בעבר התגלה כגוף שמחפה על אנשיו .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צבא של אפסים! (ל''ת)

    אני, 17/06/06 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איך הבריטי מעיז? פרץ קיים כל הבטחותיו ו''זנב רטט'' חלוץ לא שיקר מעולם

    הדובר המדברר, 17/06/06 14:45

    חוץ מ...
    כאשר הם שיקרו-לבוחרים, לחיילים, ולעולם

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בכל מקרה זאת אשמת הפלסטינים-כי אין להם נציגות בלשכת דובר ''צה'ל''

    ALWAYS INNOCENT, 17/06/06 14:39

    וכבר נכתב בתורה שעם שמאמין בתורה אלוקים תמיד לצידו, אפילו אם הוא משקר.

    הגב לתגובה זו

    • בואו נגיד עוד פעם-אולי זה יעזור--הפלסטינים אשמים-עוד הפעם

      ברוך אשם, 17/06/06 15:41

      בואו נגיד עוד פעם-אולי זה יעזור--
      הפלסטינים אשמים (כי ישראל לא רוצה שלום)
      בואו נגיד עוד פעם-אולי זה יעזור--הפלסטינים אשמים (כי ישראל לא רוצה שלום)
      בואו נגיד עוד פעם-אולי זה יעזור--הפלסטינים אשמים (כי ישראל לא רוצה שלום)

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נניח שכן זה פגז ישראלי.....

    יאיר, 17/06/06 14:34

    מדובר באזור לחימה מסוכן, שניכפתה על ישראל. גם אם בפגז נורה בטעות, זאת תוצאה שישראל איננה אחראית לה, אם כל הצער. חוץ מזה, יש לשאול שאלה מענינת: איזו משפחה עושה פיקניק באזור לחימה ?. כל הביקורות הבינלאומיות הינן אנטי ישראליות ואינן מאוזנות, כתמיד !

    הגב לתגובה זו

    • לפי ההגיון שלך, גם שדרות היא אזור לחימה

      שפוי מלחמה, 17/06/06 14:57

      אז צריך לשאול איזו משפחה שולחת את הילדים שלה לבית ספר בשדרות.

      או שזה היגיון מיוח,ד שחל רק על ערבים?

      הגב לתגובה זו

      • מפגר, למה צה''ל יורה מתוך בתים בשדרות? (ל''ת)

        שונא שמאלנים, 17/06/06 15:33

        הגב לתגובה זו

      • הילדים בשדרות לא הלכו לבית ספר כמה

        מיקי, 17/06/06 19:36

        ימים. הילדים רצים לפעמים 5 פעמים ביום למקלטים. ישראל מוציאה הון עתק על מערכות אזעקה ועל מיגון - גם אם לא מושלם.
        והערבים הולכים לים. ואבא של מוחמד דורה מתגונן ע''י התכסות בילד, במקום לשכב עליו. ועשרות ילדים ערבים בארץ מסתובבים בלי השגחה ונדרסים ברברס.
        אל תנסה למצוא משהו הגיוני במנטליות שלהם. ריבוי נשים. רצח אחות על ''כבוד'' משפחה. מחבל מתאבד = קדוש. הבטחת 72 בתולות למחבל מתאבד. זה מה שמאפיין אותם יותר מכל.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    איפה היו התחקירים של הבריטים כאשר מחבלים התפוצצו בתוך אזרחים

    עודד, 17/06/06 14:33

    איפה היו המומחים הגדולים של הלונדון טיימס כאשר מחבלים מתאבדים התפוצצו בתוך אוטובוסים בתוך בתי קפה ומסעדות צעקו הטבח אל יהוד ואללה הוא אכבר והתפוצצו רצחו ללא הבחנה אנשים מהשמאל מהימין גברים נשים וטף יש לנו עסק עם מציאות מאז ימי הפדאין ועד ימים אלה גם רוצחים ללא הבחנה וגם זורקים את הרפש על צ.ה.ל

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קשה,,,להחליט מי גרוע יותר אחמדינג'ד או חלוץ (ל''ת)

    למי יש תשובה, 17/06/06 14:31

    הגב לתגובה זו

    • אתה ואנשים שכמותך.

      זה ברור מי גרוע, 17/06/06 14:55

      ולא צריך עוד לנמק, התגובה שלך מדברת בעד עצמה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עת להתכנסות ועת לקסאם/פצמר על גוש-דן (ל''ת)

    להפקיר הכול, 17/06/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההפגזות חודשו כעשרים דקות לפני שצה''ל טען שירה את הפגז האחרון

    אורן, 17/06/06 14:27

    התכוונתם אחרי לא לפני, נכון NRG?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    וכמה אזרחים ארגנטינאים הרגו הבריטים במלחמת פוקלנד? (ל''ת)

    בריטים צבועים, 17/06/06 14:24

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שהשיראלים הם ''עם שלא כשאר העמים'' .... קרא אותי ב 14 14 (ל''ת)

      14, 17/06/06 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתם יורים ובוכים... אנו קוברים ילדים יום יום... כנסו

    פלסטיני, 17/06/06 14:22

    הפלסטינים קוברים יום יום ילדים ואתם ממשיכים לחוש קורבן .

    הגרמנים טבחו ביהודים ולא הערבים אבל רובכם מצטייד ''בתחושת הקורבן'' כדי להתחמק מאחריות. אותי זה לא משכנע וגם את העולם.

    אל תשכחו שמלחמת העולם השנייה נגמרה לפני 70 שנה ואי אפשר כל הזמן לשחק את הקורבן. והיום כל רגע נתון משודר מיידית בלווינים ובאינטרנט לכל העולם.

    והעולם.. רואה בעיקר גופות של ילדים פלסטינים בבתי חולים... ילדים שהוריהם גורשו ב 1948 מבתיהם ביפו וחיפה וכדומה...

    אבל בעיקר מחליאה אותי הנחיתות המוסרית של המגיבים כאן. כמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 14 אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    תגידו לי עכשיו מה ההבדל בין צה''ל לחמאס ? שניהם רוצחים במבחן התוצאה בעיקר אזרחים ומעט לוחמים

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב



    הגב לתגובה זו

    • אומנות השמאל/מר''צ להתחזות לפלסט' - מדהימה (ל''ת)

      ציון 10 בעברית, 17/06/06 14:38

      הגב לתגובה זו

    • ממתי פלסטינים יודעים כ''כ טוב עברית? עדיף שתשתוק אתה שמאלן חולה נפש (ל''ת)

      חילוני שפוי, 17/06/06 14:51

      הגב לתגובה זו

    • ל-15 , יתכן שאתה קולע במידה מסוימת וקרוב למדי...

      אחד העם, 17/06/06 15:02

      אבל למה אתה מסתתר, תחת אילום שם?

      הגב לתגובה זו

    • לפלסטיני מס 14

      אלעזר, 17/06/06 19:31

      מדוע אינך מתיחס לעובדה שאנחנו
      לא בעזה והם לא מפסיקים לירות
      קסאמים לעבר ישראל אם פניהם
      לשלום הם היו מתחילים לשקם את האיזור והיו זוכים לאהדת העולם
      ולנו היו מוכיחים שאפשר להיתקדם
      גם לעבר הגדה
      אם היתה מזכיר את העובדות הללו
      אפשר היא להיתיחס ברצינות למה שכתבתה!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך אפשר לקחת ברצינות מישהו כמו האלוף כליפי שמסתמך על טוקבקים ?

    טוקבקיסט, 17/06/06 14:18

    כן, כן, בלונדון וקירשנבאום הוא התגאה שהוא הצליח לשכנע את דעת הקהל הישראלית. ועל מה הוא הסתמך? על טוקבקים... ואגב, אם הוא היה קורא אותם מספיק הוא היה רואה שאלה אותם הטוקבקים שחצי מהם היו משוכנעים עוד מלכתחילה שצה''ל לא עשה תא זה, והחצי השני מצדיק תא הפעולה, כלומר מאמין שיכול להיות שצה''ל עשה את זה, ואו שלא אכפת לו, או שהוא בכלל בעד...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לחלוץ, אם תצא מהארץ סופך כסוף מילושוביץ (ל''ת)

    ביה''ד בהג, 17/06/06 14:09

    הגב לתגובה זו

    • לך תלמד משפט בינלאומי!

      אחד שמבין, 17/06/06 14:23

      בוגד יקר, אי אפשר לשפוט אותו בהאג בגלל שישראל לא חתומה על אמנת רומא. לפני שאתה מלכלכך על אלה ששומרים עליך מפני הטרוריסטים, כדאי שתזכר שאתה מדבר שטויות ונשמע כמו אדיוט.

      הגב לתגובה זו

      • קרא אותי ... בתקווה שתבין... (ל''ת)

        11 14, 17/06/06 14:43

        הגב לתגובה זו

    • האג שמאג

      שמעון, 17/06/06 14:37

      עלה על עץ דוקרני עם מגע של דקר במקומות צנועים לפני שאתה כותב הבלים .

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    78% מההרוגים הפלסטינים אזרחים.... אשמח לקבל תגובה

    ערבי, 17/06/06 14:08

    הפלסטינים קוברים יום יום ילדים ואתם ממשיכים לחוש קורבן .

    הגרמנים טבחו ביהודים ולא הערבים אבל רובכם מצטייד ''בתחושת הקורבן'' כדי להתחמק מאחריות. אותי זה לא משכנע וגם את העולם.

    אל תשכחו שמלחמת העולם השנייה נגמרה לפני 70 שנה ואי אפשר כל הזמן לשחק את הקורבן. והיום כל רגע נתון משודר מיידית בלווינים ובאינטרנט לכל העולם.

    והעולם.. רואה בעיקר גופות של ילדים פלסטינים בבתי חולים... ילדים שהוריהם גורשו ב 1948 מבתיהם ביפו וחיפה וכדומה...

    אבל בעיקר מחליאה אותי הנחיתות המוסרית של המגיבים כאן. כמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 14 אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    תגידו לי עכשיו מה ההבדל בין צה''ל לחמאס ? שניהם רוצחים במבחן התוצאה בעיקר אזרחים ומעט לוחמים

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • טרוריסט = אזרח !

      ג'יב אל, 17/06/06 14:20

      מה אתה מבלבל את המוח! אתה לא מתבייש! תפסיקו לשלוח שהאידים לרחובות שלנו ואז אף אחד לא ימות. ואם יש לך בעיה, תעבור לגור בעזה יומייים ואחרי זה תחזור כמו טטל'ה לישראל. אז תסתום את הפה ותגיד תודה שאתה מקבל זכויות אזרח בלי לקיים את חובות האזרח (צבא, מיסים - אם שמעת על הדברים האלה).

      הגב לתגובה זו

      • אני מלח הארץ..... אתה מהגר... כנס

        11, 17/06/06 14:41

        אפרופו צבא... בן גוריון בשנת 1953 החליט לא לגייס את הערבים וזהו אחד מהתחומים המפלים .... יש עוד 72 תקנות וחוקים המפרידים בין ערבים ויהידים.

        לגבי מיסים וגניבת כסף ... אנא ממך אל תכליל ... רוב הערבים הם שכירים ולכן לא יכולים לגנוב כסף.

        שמעת פעם על חבר כנסת שהודבקה בו התווית של גנב ? תראה לי.

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, 90% בחרו בטרור החמאס,,, (ל''ת)

      הבנת ברוך, 17/06/06 14:23

      הגב לתגובה זו

    • די כבר עם התגובה הזאת שמופיעה בכל כתבה

      אורן, 17/06/06 14:29

      לפחות תחדש את מה שאתה כותב

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      דני, 17/06/06 14:32

      הישראלים ברובם מתלהמים, עם של בהמות הרואה את התחת שלפניו

      הגב לתגובה זו

    • ערבים

      שמעון, 17/06/06 14:41

      מי שהחליט למרר את החיים של תושבי ישראל למרות שישראל ניסוגה מכל עזה ,מי שנותן לטרוריסטים לשגר לישראל פצצות מביתו משכונתו ומעירו שלא יתלונן שהוא נפגע מתגובת יתר.אתם הערבים כשחילקו כבוד הייתם בראש התור וקיבלתם מנה כפולה .כשחילקו שכל ברחתם מהתור.מה לכם ללין היום?

      הגב לתגובה זו

    • לערבי, יש חוק בטבע, הפעולה והתגובה.

      נס, 17/06/06 14:43

      חובתה של ממשלת ישראל היא בראשונה להגן על אזרחיה. המצב כיום שמחבלים מעבר לגדר, עושים מאמצים, לפגוע באזרחים ישראלים , כולל רצח אזרח ישראלי המתגורר בירושלים המזרחית. לצורך כך אף בנתה ישראל חומה, שתפריע למפגעים מלעבור לפה, התנתקה תוך עקירת ישובים ותושבים מבתיהם ,רק תנו לחיות, לעבור את היום , לעלןת לאוטובוס ולצאת שלם, לשלוח את הילד לגן ולקבל אותו בחזרה, לא לשמוע את השחר אדום , יתכן והפלסטינים יבנו מדינה ויתכן שלא, עד אז אנו רוצים לחיות, כן כ''כ פשוט. בדרך מה לעשות עם כל הצער והזהירות, נפגעו ויפגעו אזרחים, אם הם רוצים להילחם, ליכניסו את האזרחים למקלטים, ויבואו לגדר להלחם, איזו מן אחריות זו, ללכת לפיקניק בים בזמן קרבות ויריות משני הצדדים, או להניח מטען ''מגור'' בחוף הים, הרי הקורבנות שלהם זה הנשק שלהם, והם לא יעשו כלום על מנת לצמצם את הקורבנות,
      כן אני ישראלי מאמין שכל הארץ שלנו, ומוכן לעשות ויתורים למען השלום המוחלט בלבד.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמשתמש באוכלוסיה כמגן חי

      מריוס, 17/06/06 14:55

      ומי שמשלח מחבלים מתאבדים מתוך ריכוזי אוכלוסיה, ומי שיורה רקטות על שדרות ללא שום הצדקה הם לא אלופי צה''ל. טול קורה מבין עיניך. אני שמאלני ואני מייחל ליום שבו ההתנחלות האחרונה תפורק אולם אני בניגוד אליך, אני מבין טוב מאוד מול איזה אויב שפל מדינת ישראל עומדת.

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו רוצים שקט ורוצים שלום

      ואנחנו נפעל נגד, 17/06/06 14:57

      עם כל הכבוד,העניין פשוט.
      לא יהיה טרור ותקפנות פיגועים ואלימות,לא יהיה גם תגובה ישראלית.
      יהיה שקט לנו, יהיה שקט להם.
      תפנה שאלות ובקשות למהיגי הפלסטינים שנבחרו בבחירות חופשיות ברצועת עזה.
      יש כתובת לפלסטינים -והיא- ההנהגה שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מצטער, הפסקתי להאמין לצה''ל

    מילואמניק, 17/06/06 14:08

    האמינות של ועדת חקירה צה''לית פנימית היתה מפוקפקת עוד לפני שהתחילה לעבוד.
    כעת מתרבים יותר ויותר סימני השאלה (שהגדול שבהם הוא הפער בלו''ז, עשר דקות פחות, ולא עניין הירי מהים).
    רק ועדת חקירה ממלכתית, חוץ צהלית, או, עדיף, ועדת חקירה בינלאומית מוסכמת (שאנחנו מאשרים כל חבר וחבר בה) תהיה מסוגלת לנקות את צה''ל, או במקרה הרע, למצוא אותו אשם, לגרום לנקיון של המערכת מאמות מידה שקריות ומוסריות.
    יהודי, ישראלי, מלואימיניק

    הגב לתגובה זו

    • כן שמאלן, זו מחלה שכיחה בקרב שונאי ישראל (ל''ת)

      מתחזים לערבים, 17/06/06 14:27

      הגב לתגובה זו

    • למילואימניק

      מעון, 17/06/06 14:46

      למה יש לי תחושה שלא שירתת מימך.לא עשיתה מילואים בחייך.
      אתה סתם אנרכיסט הזוי שנתנו לך זכות להגיב כאן דברי הבל במשקל.
      תצא בחוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט מכסח את פרץ כמו שרון את ביבי (ל''ת)

    מפיל הכל עליו, 17/06/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כרתו לשונם של כוווול הפרופ' השמאלנים (ל''ת)

    הטבח בפלסט', 17/06/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרץ&חלוץ - ''זה הם שמשקרים, לא אנחנו'' חה חה חה (ל''ת)

    אנחנו ???, 17/06/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לאימא של דנה אולמרט קוראים עליז-ה

    מבחין, 17/06/06 14:02

    כמה אירוני.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    you are not welcome

    european hotels, 17/06/06 13:54

    with an israeli pasport.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רגע אבל ה''מומחה'' האמריקאי אמר שהוא מצא רסיס

    הקוסם, 17/06/06 13:48

    שעליו רשום 155mm (על פגזים לא רשום 155mm אבל בואו נתעלם מזה לרגע) אבל חיל הים משתמש בתותח שיורה פגזים בקוטר 76מ''מ! דווקא לי נראה שגירסת הגארדיאן (שופר תעמולה ערבית ועיתון אנטישמי מובהק) היא המבולבלת והלא אמינה שמנסה להאשים את ישראל בכל מחיר ומתעלמת מעובדות ומהאמת ועל הדרך גם מועכת את שארית האמינות שעוד נותרה לעיתון הנ''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה העובדות, בתעמולה, השקר מנצח, (ל''ת)

      עד שהאמת, 17/06/06 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צה''ל צבא שקרן !

    אלונקא, 17/06/06 13:43

    חשבו שאם ישקרו אלף פעם אז מישהו יאמין בסוף.

    לרוצחים שלא נוסעים לחו''ל, אל דאגה, יבואו לאסוף אותכם מהבית !

    הגב לתגובה זו

    • אחמד, אלונקה כותבים עם ה' בסוף לא עם א'

      המחלקה הסגורה, 17/06/06 15:39

      עשרה קבין של שקרים, שרלטנות ותעמולה נפלו על העולם, תשעה לקחו הערבים. אין לנו סיכוי נגדכם, יא אחמד.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיל הים לא פוגעים ממטר , לתת רק ללוחמי היבשה לירות (ל''ת)

    לוחם יבשה, 17/06/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי זה המשופם מימין לרמטכ''ל - הטבח או הש''ג (ל''ת)

    סקרן, 17/06/06 13:35

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתתחיל להתרגל: מדובר בראש הממשלה הבא שלך (ל''ת)

      יודע דבר, 17/06/06 13:55

      הגב לתגובה זו

      • מפגיזים את שדרות חופשי והוא לא עושה כלום

        ., 17/06/06 15:32

        מפחד מהצל של עצמו

        הגב לתגובה זו

    • זה שר הבטחון הטוב שהיה לנו לאחרונה

      אנטי-גזענות, 17/06/06 14:07

      יכול להיות שיש לך בעיה עם העובדה שסוף סוף יש לנו שר בטחון אזרח, שאינו שש כל כך להרוג אזרחים פלסטינים?

      הגב לתגובה זו