• 25.

    קומבינטור אינטרסנט ופוליטיקאי

    ג'יאו, 18/06/06 12:41

    הכל מתוכנן ד''ר מוטי בריל אולי תמים אבל ההחלטה הייתה פרי החלטתם של קומבינטורים הפועלים מסיבות פוליטיות ,אינטרסים אישיים , וקביעת עובדות .
    הוא אבינועם ''תמים'' חתול ממולח המתכנן היטב את עתידו .
    האסון לא נוגע לו כלל עובדה הוא לא דחה את הרעיון להפיק את הפסטיבל
    ד''ר מוטי הגיע הזמן שתפתח את עיניך הסתכל אתה כמה צעדים קדימה
    אזרח שאכפת לוץ

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קצ כביסה מלוכלכת....

    ליל מו, 16/06/06 17:54

    גסיסתו של פסטיבל ערד, מעידה על נסיגתה של ערד. היטיבו לתאר זאת ה''ערדים לשעבר'' הכה רבים......
    היטיב לעשות זאת גם עידן.
    הגירה שלילית של יהודים!
    הגירה חיובית של בדואים!!
    ''כפר ערבי בגדה'' ? מתקרב...
    הכרזת ראש העיר על ערד כעיר תיירות, לפני שנתיים, דומה לציטוט מדבריו: ''אני פה המלך''.
    אבל הוא נבחר להיות ''משרת ציבור''
    ומשרת המכריז על עצמו ''מלך''. הרי הוא לא אחר מאשר ''עבד כי ימלוך''
    עצוב...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תבינו, זו מדינת תל אביב

    ערדי, 16/06/06 14:39

    קובעי השיח והמדיניות בישראל מרוכזים בשטח די מצומצם בתל אביב (וקצת בירושלים ובקיסריה). אין להם מושג איפה ערד בכלל, וזה גם לא מעניין אותם.

    באמת הייתם צריכים לחכות לפסטיבל בשביל לדעת את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מצוין האיש הזה שיושב בחברה הכלכלית הוא מניפולטור (ל''ת)

    מדוע הוא יושב, 16/06/06 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איך ייתכן שהעיר ערד תמשים להתקיים אחרי אסון כזה?!

    קאטו, 16/06/06 10:41

    בכל מדינה נורמלית היו אחרי אסון כזה מחריבים את העיר עד היסוד!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למכור עיתונים

    מנחם גילה, 16/06/06 10:38

    העיקר הכותרת
    התוכן לא שוב
    כמי שעקב אחרי הפרשה -אני בקושי זוכר שמר ורבנר קשור, אלא בעקיפין
    הוא לא היה אשם ראשי
    אבל -זה תופס זה סקסי -ולא חשוב אם בדרך יפגעו עוד אנשים
    ממילא את המתים לא נחזיר אולי רק נמחזר....

    הגב לתגובה זו

    • גם אם יש בו אשמה...,

      אלון, 17/06/06 16:44

      ידוע שהוא לא היחידי בזה,ועם כל הצער על שלושת הצעירים ההרוגים ז''ל,אני מרגיש צורך ''להתערב'' כאן ולומר משהו שאני לא בטוח אם מישהו שם-לב:האשמה העיקרית לארוע היא בנוער שלנו שנכח שם!כן כן!הנוער שלנו פראי,חסר סבלנות,אלים(ואיני עושה הכללות),כך ראיתי וסבלתי אותו הערב המקולל של הפסטיבל המקולל ההוא ביולי 1995:הייתי אז מתנדב משא''ז במדי משטרה,הסיור שלנו נקרא עקב שמועה על קטטה באתרוק,המקום בו עמדה להופיע להקת ''משינה'',כשהגענו למקום,''נשאבנו'' לתוך התפרעות-רבתי של מאות צעירים,שחלקם ניסה להכנס וחלקם לצאת,גם אני ושותפי למשטרה הופלנו,נפלו עלינו צעירים משולהבים,וכמעט ''גמרו'' עלינו שם,עד שצוות מג''ב עם ג'יפ רמקולים ואלות הסיר אותם מעלי והאחרים וחילץ אותנו מהפראים הללו.
      במשפט שהתקיים מאוחר יותר הביאו חלק מהפראים הללו ''להעיד'',ואז הם יצאו ''מסכנים'' וחבולים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק בישראל

    דורין, 16/06/06 10:32

    במקום אחר שא אחריות חביבי

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כדאי שהמשפחות ייתעלו את האבל שלהם לערוצים יותר חיוביים.

    שפוי, 16/06/06 10:29

    כבר 11 שנה הם מתעלים את זה רק לכעס ורדיפה, אחרי כל מי שאיכשהו היה מעורב. זה לא יחזיר להם את הילדים שלהם.

    הרי אם הילדים היו נהרגים בתאונה, שהיתה נגרמת מרשלנות, בדרך לערד, הנהג שאשם בטח כבר היה אחרי השלילה, ובודאי לא היו רודפים את כל אנשי מע''צ שהיו מעורבים בסללת הכביש במקום בו היתה התאונה. אז שייכנסו קצת לפרופורציות. הם לא האנשים היחידים בארץ שיקיריהם נהרגו כתוצאה מרשלנות. נמאס לשמוע כל הזמן עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא יודע אל תדבר

      שפויה, 16/06/06 10:42

      כבר שנים שהם מתעלים את האבל שלהם לנתיבים חיוביים. אני יודעת על טיולים סמינרי מנהיגות ועוד. וחלק מההתרעמות והיציאיה לתקשורת זה כדי לנסות למנוע ולו רק מקרה אחד של מוות כתוצאה מרשלנות, כמו שציינת בעצמך יש הרבה כאלו וקצנו בהם. אז אולי רק מהם שומעים אבל זו תעודת עניות לכולנו, צריך לשמוע את הקול של כולנו צועקים די! כדי להפסיק את המוות השטותי הזה. אז צריך להוקיר ולהודות למשפחות.
      אה, ולא שופטים אדם באבלו.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לשפוי

      ערדי ותיק, 16/06/06 20:28

      בתור תושב ערד ותיק, נראה לי כי תגובתך בלתי שפויה. הגיע הזמן להפסיק את הפסטיבל הזה לאחר בחירתו של ורבנר לאמרגן הפסטיבל.
      אין למותם הטרגי של 3 הצעירים שום
      חוק התישנות.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    חברים - כנסו

    חמורבי, 16/06/06 10:23

    האם זה חדש למישהו הנטייה המיסתית של מדינת ישראל ואזרחיה למרר ולהרוס לעצמהולאזרחיה את העתיד??
    כל שבוע מתים 7 - 10 אנשים על הכבישים....מישהו חשב לחצי שניה לבטל /לשנות/לחדש....ברור שלא.
    ממש כאילו - כל עוד זה גורם סבל לעם
    אז השילטון יחזק וימשיך עם זה.
    פסטיבל ערד....הרי זה ברור שזה גדול על מדינת ישראל לתת לילדיה להתחבר לבלות להתערבב....אם לא היה האסון - היו צריכים להמציא אותו.

    ישנה עוד תקווה אחת קטנה - למרות שאני סקפטי....אולי כשהדור שהספיק להנות בפסטיבל...אותו הדור שנשלח לעזה ונשלח ללכת מכות עם מתנחלים והשד זוכר כבר מה הכריחו אותנו לעשות....כשאותו דור יעלה לשלטון....אולי יבינו שאומנות זה הכרח
    וסבלנות....אוף...אפילו אני כבר לא מאמין לזה

    הגב לתגובה זו

    • כשכותבים כנסו אני לא נכנס (ל''ת)

      א., 18/06/06 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חוצפה (ל''ת)

    אני, 16/06/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא ללכת!!! יש כפר המוזיקה בניצנים ויותר כיף שם (ל''ת)

    שי, 16/06/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ככה זה במדינות עולם שלישי ,אין הפקת לקחים. (ל''ת)

    בננה, 16/06/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שילטון החוק ירד אל הכביש

    שוטר, 16/06/06 09:43

    הרי זה כול כך אופייני הזילזול ברגשות האחר הזילזול בחיי אדם הכהות חושים אני ואפסי עוד כמו ביוב שמציף את הרחוב וכולם עוצמים את העניים ואומרים זה לא ביוב זה מים בקיצור נימאס כבר כול זבל אנושי מלך פה איפה בתי המישפט וכול המנגנונים המנופחים שאנחנו משלמים מיסים ביכדי שיגנו עלינו וילדינו איך אמר שלמה ארצי בשירו זו לא אותה המדינה מתחיל להיות מגעיל פה הבעייה לא רק בערבים הבעייה זו באכיפת החוק ובחינוך

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קריאה לכל הספונסרים לבטל תמיכתם כולל מפעל הפיס, מנהל התרבות (ל''ת)

    מבקר המדינה, 16/06/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדינה בלי תכנון,בושה,דאגה לאזרח הקטן ו ותיקון טעויות-אין לה עתיד (ל''ת)

    חובה לפרסם, 16/06/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אבינועם ורברנר היה יושב בשני מאסרי-עולם (ל''ת)

    בארצות-הברית, 16/06/06 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לכל החבר'ה מערד

    אני, 16/06/06 09:33

    אני לא מבינה. בגלל שאתם משם אז אתם מצדיקים את זה?
    אולי תקראו לעיריה שלכם ולהנהלת הפסטיבל לשים קצת יותר לב למה שהיא עושה?
    זה נראה לי יותר יקדם את העיר ויביא אנשים מתגובות טיפשיות חסרות התחשבות (ומה קשורה כיכיר?!) שפוגעות במשפחות וחברי הנספים.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו חלילה לא מצדיקים...

      עידן, 16/06/06 09:54

      את בוחרת לא לראות את מה שכתבתי בצורה הראויה.
      אני כתבתי אי פעם שאני מצדיק את האסון הנוראי הזה?! ברור שלא, אף אחד לא מצדיק!

      אבל, אנחנו בתור ערדניקים רואים את ביטול הפסטיבל לחלוטין כהתדרדרות התרבות (מה שהוכח לנו כנכון), ומהנקודה שלנו, הרחוקה פה, אנחנו קולטים טוב מאוד כמה המוסיקה והנוער בארץ התדרדר... זה הכל. לא טענתי מעבר

      העירייה שלנו אכן כושלת, הייתי שמח להדליק איתך לפיד ולשרוף את הבניין שלה, אבל מה לעשות....

      הגב לתגובה זו

      • לערדניק

        שוב אני, 16/06/06 10:26

        ברור לי שאנשי העיר אינם אשמים במחדלי העירייה על אף שהם הסובלים העיקריים.
        הרשה לי לחלוק עליך בנושא התדרדרות התרבות, היא אכן השתנתה, לא הייתי נותנת קרדיט גדול כל כך לפסטיבל על אף שהייתי פוקדת אותו באופן סדיר שנים לפני האסון.
        גם מוזיקה היא אופנה ומשתנה בהתאם לביקוש ולמעצבים ורק מעט קלאסיקות נשארות כאותה גופיה לבנה וג'ינס. זו לא התדרדרות ואף תשלומי העתק לפסטיבלים השונים הקיימים כיום זה כחלק מהתפתחות התעשייה ואני בספק אם כיום היה מתקיים הפסטיבל לא היו דורשים בו כסף לכניסה ושהמוזיקה בו תהיה שונה בהרבה ממה שמופיע בניצנים למשל.

        הגב לתגובה זו

    • מכל החבר'ה בערד

      עומר, 20/06/06 15:01

      את לא מכירה את העובדות!
      בגלל שאת לא כאן?
      מה שעתך ללחות על העיתונים שיפרסמו אמת לשם שינוי?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חוסר התחשבות או טיפשות לשמה? (ל''ת)

    גילי, 16/06/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שימו עוד כיכר

    ערדניקית לשעבר, 16/06/06 09:09

    זה הפיתרון להכל,לא?

    הגב לתגובה זו

    • חחח, עצוב כמה שזה נכון...

      חחח... ענק!, 16/06/06 09:28

      תתפלאי שבימים אלו בונים כיכר בכניסה לעיר.... עצוב אבל נכון

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני קורא להחרים את הארוע.

    מ, 16/06/06 08:57

    במדינה שלנו לא לומדים לקח! לכן אם נותנים לארגן למי שלא ידע לארגן קודם לכן - הקהל יקבל ארגון דומה.

    הגב לתגובה זו

    • ככה הם מראים שמפיקים לקחים?

      גילי, 16/06/06 09:10

      אני לא באה

      הגב לתגובה זו

      • אני קורא לשניכם לקרוא את הכתבה

        ערדי, 16/06/06 14:33

        אם תקראו אותה תלמדו שהשנה אין בכלל אירוע, כך שאין לכם מה להחרים.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביזיון

    חברה שכולה, 16/06/06 08:54

    לא רק שהאיש הנתעב קיבל עונש מגוחך (עבודות שרות בגלל מוות של 3 אנשים , לי זה לא נשמע הגיוני) אלא עכשיו עוד נותנים לו ג'ובים?
    לי אף אחד לא יחזיר את אשר אבד לי בפסטיבל הנורא ההוא, אבל למה לגרום למשפחות עוגמת נפש? למה לתת ג'וב כל כך רגיש למי שבעבר כבר הוכיח כי הוא יכול לגרום לאסון?
    עצוב, מכעיס, מקומם.
    למשפחות - אני אתכם במאבקכם, ואיתכם באובדנכם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עידן, אתה כל כך צודק!!! (ל''ת)

    ערדי לשעבר, 16/06/06 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בישראל מטאטא יורה וסוסים מדברים עברית. (ל''ת)

    לא תמוה, 16/06/06 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבר'ה להפציץ תגובות!

    דני, 16/06/06 08:23

    קדימה הכח אצלנו! להגיב להגיב להגיב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך התקשורת הרגה את ערד

    עידן, 16/06/06 08:20

    אתם, העיתונים, הטלויזיה, הרגתם את העיר שלי, הרגתם אותה. מאז האסון העיר הזו לא יותר טובה מכל כפר ערבי בשטחים.

    היה פה הוואי תרבותי, דור שלם שאהב מוסיקה ואמנות, ואתם, בזכותכם ובזכות הרצון שלכם לרייטינג ולדרמטיזציה, בגללכם בוטל הפסטיבל, הדבר היחידי שהיה לעיר הזו. ביטלתם דור שלם שצרך רוק, דור שלם שאהב מוסיקה הרגתם לאט לאט עד שהיום לא נשאר ממנו כלום.

    כמובן שהיה אסון נוראי ומחדל, אבל מצטער לומר לכם שביטול הפסטיבל לא יחזיר לכם את הבנים. הופקו המסקנות ולמדו את הלקחים, את המפיק הזה אולי באמת צריך להרחיק מההנהלה, לא שאפשר לחשוב שהוא זה שמחץ אותם במו ידיו, אבל עדיין בשביל הטעם הטוב.

    אבל כל הגועל נפש התקשורתי הזה הוא זה שבגללו דור שלם עכשיו סובל מחסך תרבותי ענק. ובסוף מתפלאים למה הילדים שלכם שומעים סאבלימינאל וכל שאר המוסיקת אלימות / שוקו הזו. מה שנשאר היום מהמוסיקה בישראל גם לא שווה יותר מידי, לכן אולי בעצם עדיף שתשמרו את הפסטיבלים בשקל שלכם לעצמכם.

    הגב לתגובה זו

    • שים לב איש יקר...

      אייל, 16/06/06 08:35

      איש יקר- כולנו באותה סירה. התקשורת ''ניפחה'' את העניין מכיוון שילדים נהרגו! אנשים חפים מפשע שבאו להנות בעיר המקסימה שלך ושל כולנו. אין בכוונת ה''תקשורת'' להסב רע חוץ מחיפוש אשמים וחשיפתם לציבור(אתה גם חלק מהציבור) תאר לך שהיו ילדים נהרגים והתקשורת היתה מתעניינת יותר במונדיאל או מזג האויר. התקשורת כאן כדי לשמור עלינו! אוי לנו אם לא היתה תקשורת!!!

      הגב לתגובה זו

      • שם לב, ומגיב...

        עידן, 16/06/06 08:49

        אין ספק, לא שאני רואה איזהשהו טעם בלחפור בנושא הרוגי האסון גם 10 שנים אחרי זה, בטח שלא לפרסם שוב את תמונות האסון, להלחיץ את כולם וכדומה...

        אני מרגיש, ובכלל לא רק בנוגע לפסטיבל ערד אלה לכל אייטם חדשותי, שהדרמטיזציה של התקשורת יש לה כוח עצום, כל כך עצום שאנחנו לא מבינים אותו בכלל... לדעתי אחוזים רבים למשל במצב הפוליטי, במלחמה הזו שמתרחשת כבר כמה שנים - תלויים ישירות בתקשורת. נכון, זה העידן שהגענו אליו, אבל ברגע ששמתי לב לזה ולמגמתיות לסחוט כמה שיותר רייטינג מהול בדמעות מהצופים, יש לי חשק עז להקיא שאני רואה מעבר ל-5 דקות חדשות.

        תנו לפסטיבל הזה לחיות. הוא סימן כל כך הרבה דברים, הוא גם יושיע את העיר האבודה שלי, וגם אולי, יכניס בחזרה קצת שכל לנוער בארץ, שגם הוא הלך מזמן לאיבוד, בערך בתקופה של 95.

        בתור ילד שגדל פה, אני זוכר את הפסטיבלים האלה כדבר הכי יפה וטהור ותמים (כמה שאפשר כמובן) שהיה בארץ. כולם היו פה אדיבים, אנשים שלא הכרת ישנו אצלך בבית, ביקשו מקלחת, ישנו אצלך בגינה, הכל בטעם טוב, אף אחד לא חשב על אלימות, בכל פינה ילדים עם גיטרות. פשוט וודסטוק ישראלי. היום כמובן שכרטיס לאיזה בומבמלה יעלה לך 200 שקל, לא כולל אוכל שתיה וסמים, ובקיצור הפנינג ענק שמטרתו לסחוט לכם ת'כסף. הפסטיבל היה שונה. היה הוואי ללא קשר רק להופעות.

        בכל אופן מכאן עד לומר שהתקשורת שומרת על הבנים?! שומרת היא בטוח שלא. תנסה את המילה מסרסת

        הגב לתגובה זו

        • מוסר כפול-נהרגו במשחק האליפות של חיפה ולא סוגרים את הכדורגל

          אדום עולה, 16/06/06 11:45

          מה הקשר בין ביטול פסטיבל ערד ולבין המות המצער לפני 11 שנה ?!

          מדוע אחרי ההתפרעות של אוהדי חיפה , סמשחק האליפות לא סגרו את הכדורגל?!

          הגב לתגובה זו

        • בוטל פסטיבל ערד- לא חבל

          אורי יחזקאל, 16/06/06 22:39

          מות פסטיבל ערד – לא חבל
          לכל הבכיינים הבוכים את מות של פסטיבל ערד ביוני 2006 יש להבהיר, פסטיבל ערד מת למעשה בליל ה- 17 ביולי 1995 עת שכבו לפנינו 3 נערים ללא רוח חיים. מותם הטרגי היווה למעשה את מות פסטיבל ערד. הניסיונות שנעשו כל השנים מאז להחיות אותו עלו בתוהו מסיבות שונות שהעיקרית שבהן, חוסר הפקת לקחים.
          השבוע החליטה עירית ערד מסיבותיה להטיל את ניהול הפסטיבל לשנת 2006 על חברה אותה מנהל מי שהועמד לדין בעקבות אסון ערד ונמצא חייב בדין. החלטה זו הביאה לפרץ של תגובות ציבוריות צודקות לחלוטין שגרמו בעקיפין לביטולו של פסטיבל ערד בשנת 2006.
          לערד לא יקרה דבר אם לא יתקיים השנה פסטיבל ובתנאי שהעיריה תערוך בדק בית באשר למשמעות של אירוח אירועי תרבות המוניים בעיר.
          לסיום, הערה לחברה השכולה, יקירתי צר לי שאיבדת את חברתך בעירי אולם לומר שמחביאים את אסון הפסטיבל כי האנדרטה מצויה באזור התעשייה מראה כי אינך רגישה לנושא אזכור השכול ואבהיר את דברי. איטן, חן ונעמה מצאו את מותם במקום בו הותקנה האנדרטה לזכרם. אני כתושב העיר מבקר בה לא אחת כדי לבחון שלא גנבו שוב את לוח המתכת לזכרם. אין מקום מכובד יותר להקים אנדרטה לזכרו של אדם מהמקום בו הוא מצא את מותו.
          שיהיה לכולם אך טוב, גם לעירי.

          הגב לתגובה זו

      • ושוב, אייל היקר

        עידן, 16/06/06 08:55

        אני מסכים איתך שהתקשורת חשובה, אף אחד לא אמר לכבות את כל המסכים.

        אבל אני ממש חושב שתסכים איתי שלפעמים זה עובר את גבול הטעם הטוב.

        ההשוואה הכי טובה לכוונה שלי של הדרמטיזציה, זה פשוט בוא נחשוב על הסיטואציה הבאה - חס וחלילה חס ושלום היה פיגוע, צולמו בדיוק 2 דקות ממנו של אנשים מדממים ושאר זוועות, השדרן צריך להחזיק באוויר בלי לשתוק יותר מידי זמן, מה עוד יעשו חוץ מלשדר את אותן הזוועות כ-ל ה-י-ו-ם? מה?!
        האין אתה מסכים איתי, אפיו בכתבה הזו שלהוסיף את תמונת הפצועה הזו והאמבולנס הייתה מיותרת?

        הגב לתגובה זו

    • לא בגלל העיתונות

      חברה שכולה, 16/06/06 09:03

      הייתי שם, זו היתה השנה ה3 שלי שם, חזרנו עם פחות בן אדם. זה לא בגלל העיתונות שלא באים יותר, זה בגלל שבבוקר לפני האסון הייתי צריכה לחכות 5 שעות עד שיגיע חובש כי כאב לי הראש והיתה רק תחנה אחת. זה בגלל שהכמות המגוחכת של האמבולנסים שהעיריה ומדא העמידו לצורך הפסטיבל, זה בגלל שהעיריה הקצתה מקום קטן ולא מאובטח לארוע המרכזי של הפסטיבל, זה בגלל שחברות הכרטיסים מכרו יותר כרטיסים משהמקום יכול לאכלס, זה בגלל שהמהשטרה לא היתה ערוכה לכמות כזו של אנשים בפסטיבל או במופע וחלוקת הכוחות שלה במופע היתה לא הגיונית, זה בגלל שהאנדרטה היום בעיר מוסתרת מאחורי מפעלים ומרכזי אוטובוסים, מסתירים, מחביאים את האסון במקום להציג , להכות על חטא, ולהראות הפקת לקחים.
      חבר מערד, אני נפגעתי, במקום הקשה ביותר, ואיבדתי אמון בפסטיבל בעיר שלך, פחדתי לבוא שנה אחר כך ובשנים שעקבו. אמון צריך לבנות מחדש. בעדינות, ברגישות, בחכמה. זה לא מה שקרה.
      צר לי על עירך, אני מוקירה ומבינה את אשר נעשה לה בעקבות האירוע, אבל אל תשכח שגם לעיריה היה חלק לא מבוטל ואולי אליה אתה צריך לבוא בטענות. לא לעיתונות. חן איטן ונעמה חברתי היקרה אבדו לנו שם , דבר לא יחזיר אותם. את ההנאות ממוזיקה והופעות נמצא במקומות אחרים, מאובטחים יותר, אחראים יותר ובעיקר מתחשבים יותר ממה שאצלך בעיריה מציגים.
      בשמחות.

      הגב לתגובה זו

      • צר לי לשמוע את סיפורך

        עידן, 16/06/06 09:45

        מאוד צר לי לשמוע את סיפורך, מעולם לא טענתי שיש מספיק אמבולנסים בערד, אין לי שום ספק שהיו צריכים להיערך לפסטיבל הזה בכוחות מתוגברים. ואין ספק שהיה אסון גדול.

        העיירה הזו כושלת משחר המדינה...
        ועל העובדה הזו אין עוררין, אמנם הייתי חושב שראוי לציין שזה יכל לקרות בכל עיר אחרת עם פסטיבל.

        כל הטעות הטראגית הזו נעוצה בתכונה האנושית המגעילה של בצע כסף שכן המפיקים מכרו יותר כרטיסים ממה שהמקום הכיל. אני נגד להחזיק את אותו המפיק, מה שטענתי לא היה חלילה לטובתו.

        מה שטענתי הוא כזה:
        אני מודע לעובדה שהפסטיבל בחיים לא ישוב להיות מה שהיה. הדור הזה כבר לא קיים היום בארץ, באמת שאני לא רואה טעם להחזיר את הפסטיבל הזה שכן בזמנים של היום הוא יכול להביא רק זבל לעיר, שמלאה בזבל בלאו הכי.

        הגב לתגובה זו

      • ביטול הפסטיבל - בזיון.

        תושב ערד, 16/06/06 10:12

        על אף הכאב באיבוד 3 אנשים מקסימים, אני לא חושב שלהפסיק פסטיבל שהיה מושך כמעט רבע מליון איש לערד, זה צעד נכון. (או הכרחי).

        במדינתנו הקטנה קרו הרבה אסונות, ואני לא רואה שבאותם מקומות, החגיגה מפסיקה.
        השבוע היה שוב אסון רכבת - מישהו יפסיק לנסוע שם? האם יבטלו את הקו?
        קרו מקרים של כאוס במגרשי כדורגל - מישהו יפסיק ללכת? יסגרו את המגרש?
        היה פיגועים בקניונים - מישהו יסגור אותם? מישהו יפסיק ללכת לשם?
        היו דקירות ורציחות במועדונים - מישהו יפסיק ללכת? מישהו יסגור את המועדונים בארץ?

        התשובה לכל השאלות היא חד משמעית - לא!!!

        טרגדיות קורות, וטרגדיות יקרו (לצערי)...

        הצעד הנכון הוא להפיק את הלקח, אך לעולם לא להפסיק את רצף החיים, ואת רצף הבילויים...
        אני בטוח שכל אלה שלא איתנו, לא היו רוצים לראות את החגיגה נגמרת...

        הגב לתגובה זו

        • הייתי מסכימה איתך אילו...

          חברה שכולה, 16/06/06 10:46

          אילו היו רואים הפקת לקחים , רגישות ושיפור. אחרי אסון הרכבת השבוע כבר יש תצפיתנים בצמתים לכל אורך היום, ישר, מנסים וחייבים בהנהלת הרכבת להראות מה הם עושים כדי שזה לא יקרה יותר. עד שלא יראו בערד מה עושים כדי שזה לא יקרה יותר ולא ירקו למשפחות בפרצוף עם מינויים מגוחכים אין מקום לפסטיבל. החגיגה לא תמיד חייבת להמשך, לא בכל מחיר, לא בעיניים עצומות, פשוט לא.

          הגב לתגובה זו