• 46.

    איך רפאלון צץ בכל מקום

    יאיר, 10/07/06 16:35

    אפילו בNrg יהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ראו את פני הקוזק הנגזל החי מדמים תרתי משמע

    קוזק נגזל, 19/06/06 20:38

    ותבינו את גודל האסון והטומאה שהורידו המתנחלים על מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מתעלם מהמציאות

      מיכל, 19/06/06 22:50

      ראה את פני ילדי שדרות ותבין את גודל ההקרבה הגבורה ומסירות הנפש של המתנחלים במדינה.במקומך הייתי סותמת.בלי בושה לדבר כך לאנשים שלקחו להם הכל בחיים.שהקריבו את נפשם למען המדינה ולמען אנשים רדודים כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולי תכף יצאו גם ''מדבקות ההתנתקות'' והספר ואז הסרט, ודוגמנית הפינוי (ל''ת)

    די כבר עם, 19/06/06 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לקרוא את הטקסטים

    דינה, 19/06/06 11:17

    חשוב חשוב אחרי שעוברים על התמונות להתייחס לטקסטים. כולם נכתבו בזמן אמיתי ולאו דווקא על ידי אנשים ''מקצועיים'' ובזה ייחודם. לא לפספס!!!

    הגב לתגובה זו

    • כולם מועתקים (ל''ת)

      שלמה, 19/06/06 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שירגישו טוב.

    בב, 19/06/06 03:16

    אנחנו עוד נכבוש את גוש קטיף בחזרה!
    תהיו חזקים, ונכבוש אותו בחזרה !

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ומתי יוצא האלבום מעמונה?

    אסף, 19/06/06 00:00

    אני פשוטי מעוניין להתחיל אוסף. מעניינות אותי במיוחד התמונות של הילדות שמחייכות בזמן שהן סוחבות את הבלוקים למעלה, כדי לתת למגבניקים בראש.
    אם אפשר, לשים זו ליד זו תמונה של אחת הבנות האלה, מחייכת בעלותה לגג - ואז בוכה במבט תמים וקורע לב.
    מבטיח לקנות את הספר בכמה עותקים, ולחלק אותו במתנה לכל מכריי.

    הגב לתגובה זו

    • הסרט על עמונה

      דיקלה, 10/07/06 14:00

      הסט יוצג כשהשוטרים שהטרידו שם מינית בנות יסכימו לחשוף את הקלטות! אתה היית שם שאתה קובע בנות סוחבות בלוקים?
      אני ראיתי! ראיתי חיילים עם קסדות נוגחים בנערים תמימים וראיתי פרשים דורסים נערות בוכיות.
      תוקם ועדת חקירה עכשיו!

      הגב לתגובה זו

    • אתה בנאדם אטום!!

      כתומה בדם!!, 14/07/06 12:31

      אחים שלך בוכים על פשע הגירוש המזעזע ומה שיש לך לומר על זה שהכל ''עבודת עיניים'' אתה חולה בשכל!! אם לרגע תצא מהסרט שאתה נמצא בו או יותר נכון מהטמבלוויזיה אולי תוכל לראות את האמת!!
      אמן שיפקחו לך העיינים..

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ספריית בית אל

    יוסי, 18/06/06 23:45

    נמכר בשבוע הספר ב''צומת ספרים'' או לצלצל לספריית בית אל. כדאי להזדרז לפני שנגמרים המבצעים...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא ספר של אנשי הגוש

    דליה, 18/06/06 23:44

    הספר מתעד את כל ה''מבצעים'' שנעשו לאורך התקופה. אנשי הגוש צריכים להויא ספר משלהם. הספר הוא על מי שהיה מהצד האחר של מחסום כיסופים ומציג את עצמו ככזה. הוא ספר מטעם אף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ספר חובה

    אמונה, 18/06/06 23:41

    קשה לקריאה, אי אפשר בלי לבכות אבל תיעוד של המאבק. גם מי שלא יכול לראות עכשיו. לקנות ולשמור בבית. ממש חובה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תוך שבוע גג הוא מקבל אלבום פלטינה

    שמעיה אנג'ל, 18/06/06 23:03

    כמו כן, אל פספסו את הקליפ המושקע בערוץ המוסיקה ''אכלו לי, שתו לי''.
    והשבוע, במסגרת הפינה לשיפוטכם, השיר ''אבא, תקנה לי חולצה של כהנא''.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בסוף יהיה גם ''מוזיאון ההתנחלויות'' עם בובות שעוה (ל''ת)

    מאדם טוסו, 18/06/06 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה לא זה

    מגורשת, 18/06/06 20:34

    האלבום אומנם יפה ומעלה זכרונות. אך יש בו מעט מאוד מאנשי הגוש, לא נעשה תחקיר רציני ויש בו זכרון למאבק אך לא לגוש עצמו. ועד המתישבים למשל שהרים פעולות רבות לא זוכה לאיזכור כמעט. תמונות הישובים הם מספרים קודמים.. וכרם עצמונה למשל כלל לא מוזכר. המוןם חומר ממוחזר ויודעי דבר יודעים להגיד כי יש כאן גם נסיון לצבירה של הון פוליטי. כך שלא בטוח שחובה.

    הגב לתגובה זו

    • האלבום לא אמור לתת מענה לכל אחד שהיה בגוש אלא לתת תמונה כוללת

      לא אוהב בכי, 18/06/06 21:44

      הוא בפירוש לא מתיימר להיות אלבומם של אנשי הגוש או של ה''ועד'' שבאהבה ניצח...
      התחקיר שנעשה רציני ביותר ומתמקד בזוית הישראלית הרחבה ולא במי שגר בגוש חוץ מכם היו עוד איזה חצי מליון אנשים שותפים למאבק. במקום לפרגן לאלבום רציני ומקיף אתם רק בוכים כל הזמן תגדלו קצת. ובלי קשר אני מציע שתכינו אלבום של הגוש, מישהו מנע מכם? למה אתם לא עושים משהו? במקום להתבכיין תתחילו לעשות!!!

      הגב לתגובה זו

      • למגיב ''לא אוהב בכי'': אין ספק שאתה מנסה למכור לנו מוצר באגרסיביות (ל''ת)

        תומכת במגיבה 35, 19/06/06 00:33

        הגב לתגובה זו

      • גם אם אתה צודק -אתה שמוק

        אחד, 19/06/06 01:35

        יש דרך לומר דברים במיוחד למי שהחריבו את ביתה.

        הגב לתגובה זו

    • קבלתי קבלתי אני מתנצל ומבקש סליחה מהכותבת...

      לא אוהב בכי, 19/06/06 15:51

      א. לזאת שחושבת שאני מוכר מוצר באגרסיוויות כדאי שתדעי אני לא הוצאת ספרים
      ב. כתיבתי נובעת מיחסם של חלק מאנשי הגוש לספר
      ג. גם אני גרתי בגוש מספר שנים ובודאי שאין לי כוונה לפגוע במישהו מבין התושבים
      ד. כן, כן , כן אם מישהו חושב שהוא יכול להוציא ספר יותר טוב, יותר אותנטי, יותר אמיתי, יותר מקיף אז שיפסיק לילל על ספרים שכבר יצאו אדרבא שיוציא ספר משמעותי יותר. אני משוכנע שיימצא גוף שמוכן להשקיע בכך.
      ה. ושוב סליחה ומחילה

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ספר חובה למען ידעו הדורות הבאים (ל''ת)

    אפרת, 18/06/06 18:57

    הגב לתגובה זו

    • איזה חובה? הוא לא משהו, יש בו כסת''ח למועצת יש'' (ל''ת)

      ליברמאניה, 18/06/06 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בקרוב המחזמר ואח''כ ריאליטי בערוץ 2

    מפיק זריז, 18/06/06 17:35

    אני סומך עליכם חבר'ה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הפינוי היה גדול והסבל הוא בונוס (ל''ת)

    שמאלני, 18/06/06 17:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט בן אדם מגעיל

      נעמה, ת''א, 18/06/06 17:53

      דיי כבר להיות כלכך רעים ולשנוא את המתנחלים.. נמאס מזה

      הגב לתגובה זו

      • אתם שופכים ''שמן למדורה ''כל הזמן...

        גדעון, 18/06/06 18:59

        אז מה לכם כי תלינו?!
        ראינו את עמונה,אנחנו קוראים את המאמרים ב''יהדות'' ועוד ועוד.
        אתם לוקחים את דת ישראל ועושים אותה ''דרדום לחפור בה'' [פוליטי] ללא הרף!!
        כאילו לא היה הינתקות ופנוי מחבל עזה!
        לא למדם מ א ו מ ה מאותם ימים!
        במקום לבות האש אתם יוצקים ויוצקים דלק למדורה ללא הרף!

        הגב לתגובה זו

        • מה כל כך כואב לכם שאנשאים כואבים את כאבם?

          נעמה, 19/06/06 09:46

          האם אין אתם מבינים שמדובר בטרגדיה?
          עד לאן יכולה להוביל אתכם השנאה, הרדידות והשחיתות הפנימית שלכם?

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    תשאירו מקום לתמונות מיו''ש (ל''ת)

    rr, 18/06/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מישהו יודע איפה קונים? (ל''ת)

    אהוד בן דוד, 18/06/06 17:03

    הגב לתגובה זו

    • במוקד ההזמנות 026427117 (ל''ת)

      ס.ב.א, 19/06/06 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    והבעיה: זה אלבוםן לא משהו! לא כדאי לקנות! (ל''ת)

    דעה לגיטימית, 18/06/06 16:47

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבלבל את המוח!!! או שלא קראת או שאתה לא היית בגוש... (ל''ת)

      אילן, 18/06/06 17:34

      הגב לתגובה זו

      • א. קראתי, ב. הייתי בגוש! ג. קשה לך לקבל דעה אחרת? יש חופש ביטוי! (ל''ת)

        דעה לגיטימית, 18/06/06 20:18

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    המתנחלים ובעלי בריתם חובשי הכיפות והסיטרא אחרא עדיין

    שנאה כתובה, 18/06/06 16:41

    מייללים על מה שאלהים החליט.הקב''ה שברצונו יוצר ועושה תמך בהתנתקות וגם תומך בהתכנסות.אצל הקב''ה דמעות תנין רגשניות מהסוג שראינו לא עושות כל רושם.אם אתם באמת דתיים מה לכם כי תלינו על הקב''ה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חשוב להפריד

    תומך התנתקות, 18/06/06 15:55

    בין הרציונל לאמוציונל. רציונלית, הייתי (ואני עדיין) בעד המהלך מכל מיני סיבות - כלכלית-חברתית, מבחינת הדאגה הדמוגרפית, מבחינת מחיר מול התועלת של השהות של חיילי צה''ל בעזה, מבחינת הקהילה הבינ''ל והתמיכה שלה בישראל, מבחינת העובדה שאני מאמין שההתנחלויות אינן שטח ישראלי וכו' וכו' וכו'. אבל בהחלט צריך שהדיון יהיה רציונלי - עובדות מול עובדות, ולא בעירוב של רגשות.

    אמוציונלית, היה לי מאוד קשה עם ההתנתקות. היתה בי תחושה עצומה של קרע על מה שעברו האנשים הפשוטים, ועל העצב העצום שעבר עליהם (למרות שעל המשיחיים והקיצוניים אני פחות מרחם, כי הם אנשים שמונעים משנאה טהורה לערבים ולכל מי שלא חושב כמותם) ויש בי הבנה עמוקה לכעס שלהם.
    יתרה מזאת, אם אני בעמדת מקבלי ההחלטות אני דואג לפיתרון לכל אדם שעקרו אותו (וזו בהחלט עקירה - עם המילה ''גירוש'' יש לי בעיה כי לא גירשנו אף אחד). אני חושב שזו צריכה להיות חובתם לא רק של ''הכתומים'' אלא של כלל האזרחים כי גם אם אני לא מסכים עם המתנחלים - ואני ממש ממש לא מסכים איתם - הרי שגם הם בני אדם וצריך לדאוג להם כמו לכל אחד אחר.

    בראיה לאחור, אני חש שהמתנחלים פשוט הולכו שולל אחרי הממשלות לדורותיהן שמכרו להן את ''חלום ארץ ישראל השלמה'' - כשברור לכולם היום (כולל לימניים ביותר - זכרו באיזה צד של המפה הפוליטית היו שרון ואולמרט בתקופת אוסלו, לדוגמא) שזה היה מצג שווא, ושלמען העתיד שלנו כמדינה נורמלית אנחנו נהיה חייבים להצטמצם בשטח.

    והערה נוספת: אני נגד התנתקות נוספת, כי אני מאמין שחייבים להגיע לפיתרון - הבלתי נמנע - של פינוי התנחלויות, אך ורק בהסכם: א' כי אסור שיווצר מצב שימנע כל אפשרות עתידית להסדר קבע, ב' כי רק כך יהיה לי מה להגיד לאנשים שנאלץ - בכאב לב - לפנות מבתיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זולגות הדמעות מעצמן

    דרור, 18/06/06 15:23

    בסך הכל, חבורת בכיינים שלא צריך הרבה בשביל לגרום להם למרר בבכי כמו תינוקות. מה קרה, חברים, קצת אופי!

    הגב לתגובה זו

    • הלואי שלך היה קצת אופי

      אני, 18/06/06 17:55

      אני בטוחה שאתה לא היית יוצא מהבית שלך בתל אביב כדאי להגן על האידאולוגיה שלך..

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ב 67 מכרו אלבומי ניצחון ב 2006 אלבומי הפסד

    אזרח, 18/06/06 15:17

    עוד יום וניווכח שמלחמת ששת הימים היתה מלחמת ההפסד הגדולה של מדינת ישראל.

    לולא אותה מלחמה היינו אולי קטנים בגודל השטח אך עצומים בתוכינו.

    הגב לתגובה זו

    • חכה, אל תמהר

      מר ינשוף, 19/06/06 01:10

      לא ברור אם זה יימכר, ועד כמה...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    להיות שמאלני...

    עוזי, 18/06/06 15:12

    להיות שמאלני זה...

    זה לא להאמין באלוקים אבל להילחץ פחד מאיזה כמה תמהונים שצועקים פולסא דנורא...

    להיות שמאלני זה להדביק סטיקר ''שלום'' על האוטו ולחתוך את שאר הנהגים מהנת''צ.

    להיות שמאלני זה להיחרד כששומעים על פיגוע ירי ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים.

    להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים ואז לצאת לסיבוב בכיכר המדינה עם 5 פקינזים.

    להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים ולהשתחרר על קב''ן.

    להיות שמאלני זה לצעוק על גזעני הימין ולחטא את היד באקונומיקה בריח סחלבים אחרי לחיצת יד לערבי.

    להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.

    להיות שמאלני זה להיות צמחוני ולרחם על תרנגולות אך להעריץ רבי מרצחים דוגמת יאסין וערפאת.

    להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין הוד שלפני 48 היתה בית המוכתר.

    להיות שמאלני זה להיות אחוז אחד במדינה ו 99 בתקשורת.

    להיות שמאלני זה להאמין בצה''ל אבל לקרוא לילד ''שון'' למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו''ל.

    להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור.

    להיות שמאלני זה לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד.

    להיות שמאלני זה להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת הגולן.

    להיות שמאלני זה לרתוח כשהימין מחלל את זכר השואה ולהעדיף להדחיק מי כינה את חיילנו ''יודונאצים''.

    להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''פנאטים משיחיים'' ולצאת למלחמה בשל סגירת מקדונלד'ס בשבת.

    להיות שמאלני זה למלא את המוסף לשבת של ''ידיעות'' בשנאה למתנחלים ולהתגאות בפלורליזם
    .
    להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע מאינטרנט קפה באירופה.

    להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב ''סמולני'' עושה זאת בשל שגיאות כתיב.

    להיות שמאלני זה להגיד ''טוב, הם בחרו לגור שם'' כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה
    .
    להיות שמאלני זה לחשוב ש''התקווה'' זה שיר שמנגנים לפני משחקים של הפועל ת''א באירופה
    .
    להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו
    .
    להיות שמאלני זה לשלם בשוק 12 ₪ כשמבקשים ממך 10 ולחשוב שאתה מסוגל לנהל מו''מ עם הערבים

    להיות שמאלני זה ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה אבל לקרוא לכל מטר מרובע ע''ש רבין.

    להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש הSS הוא מג''בניק במחסום.

    להיות שמאלני זה לדאוג לערכי שוויון דמוקרטיים ולהעסיק עובדים זרים בפחות משכר מינימום.

    להיות שמאלני זה ללעוג לדתיים משיחיים אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה.

    להיות שמאלני זה להתחתן 3 פעמים בקפריסין ולהתגרש 4 פעמים ברבנות
    .
    להיות שמאלני זה שאבא שלך המציא את המושג ''נפולת של נמושות'' ואתה בכלל גר באמריקה
    .
    להיות שמאלני זה למכור קרקעות ציבוריות כהרחבה בקיבוצים ולהטיף נגד ''קדושת האדמה''.

    להיות שמאלני זה להגיד שיש עוד אפשרויות לשרת את המדינה מבלי להתגייס ולהנחות את ''אקזיט''.


    אבל יותר מכל, להיות שמאלני, זה להוכיח את תיאורית ההרס העצמי שגילה פרויד

    הגב לתגובה זו

    • גדול !!! אבל שכחת כמה דברים

      יואב השובב, 18/06/06 16:04

      להיות שמאלני זה להרוויח מעל שכר מינימום
      להיות שמאלני זה ללמוד מעבר לבי''ס עממי או במקרה הטוב תיכון

      להיות שמאלני זה לטייל ולהכיר מקומות בעולם ולא להיות צר תפיסה

      להיות שמאלני זה להיות אליטה

      והכי חשוב להיות שמאלני זה לגרום לכולכם להמשיך ולחיות כאן בארץ, בזכות המיסים שאני משלם...

      הגב לתגובה זו

      • צודק במאה אחוז

        צדיקגדול, 18/06/06 17:28

        כי להיות ימני זה לא לעבוד ולהתלונן שאת מרוויח פחות משכר מינימום.

        כי להיות ימני זה לא לטייל בעולם ולחשוב שאתה כבר ראית הכול.

        להיות ימני להגיד שאתה משלם מיסים למרות שאתה לא מרוויח מספיק כדי לשלם מיסים ולהתלונן על מי שמרוויח מעל שכר מינימום ומשלם מיסים שהוא משתמש במיסים שאתה משלם.

        וכמו שכתוב להיות סמולני זה ללמוד מעבר לבי''ס עממי ולהיות ימני זה לא לסיים כיתה אלף ולהסביר בצורה הכי מפגרת איך אתה סמולנים משלמים מיסים שאתה קורא להם שלך

        הגב לתגובה זו

      • חוצפן אחד, היה עדיף לי למות ברעב מאשר שתממן אותי (ל''ת)

        מתנחלת עובדת, 18/06/06 17:30

        הגב לתגובה זו

      • להיות שמאלני זה להרגיש שאתה יותר מכווולם

        צפונית, 18/06/06 17:55

        למשל:
        להיות קיבוצניק מחוק חובות ולהרגיש שאתה מחזיק את עיירות הפיתוח.
        להשתחרר על סעיף נפשי או מצפוני ולצרוח על הדוסים שלא עושים מילואים או, לחילופין, לטעון שהדתיים משתלטים לנו על הצבא.
        לדבר על זכויות החלשים והנדכאים אבל ללחום נגד הגדלת קצבאות הילדים.
        ללמוד עריכת דין או עיתונאות ולהתעצבן על המזרחיים או הדתיים שהם לא יצרניים.
        לעבוד בחו''ל ולא לעשות מילואים ולדבר על האחרים שאינם משלמים מיסים או מגנים על המולדת.
        להמשיך??? יש בלי סוף.

        הגב לתגובה זו

    • יש לי, יש לי, יש לי גם ...

      חילוני ימני, 18/06/06 16:21

      להיות שמאלני זה:

      * להזדהות מאוד עם תושבי שדרות, לומר בכל שיחת סלון כמה חשוב לא להיכנע לקסאמים... ולהפוך את ת''א לעיר רפאים עת החלו לנחות הסקאדים.

      * לדאוג לתזונה נכונה ומאוזנת של ה...כלב

      * להתרגש מאוד מ''הר הבית בידינו'', אך לראות אותו רק בתמונות, או לכל היותר ב... מיני ישראל

      * להצהיר בכל הזדמנות כמה צה''ל אמין ומוסרי ולהמשיך להתעלם מתחקירים שלא מתיישרים עם הקו הרצוי (או אז צה''ל הוא רוצח)

      * לתבוע את קציני צה''ל בבתי משפט בחו''ל, ולדאוג לזכויות האדם של המחבלים בבתי המשפט בארץ

      * להיות נאור ותרבותי, בכל הקשור לתרבויות הזרות.

      * לבוא לבית הכנסת בשבת ... עם תפילין

      יש עוד הרבה, אך קצרה היריעה מלפרט

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי, חריף, חזק, באמת אהבתי

      גםאניסמולני, 18/06/06 17:09

      להיות ימני זה...
      לשנוא שכן שלך כי הוא מאמין באל אחר.

      להיות ימני זה להאמין באלוהים שלך ולשנוא את כל האחרים.

      להיות ימני זה להשתלט על אדמות ולקרוא לזה חלוציות.

      להיות ימני זה להתלונן כאשר הצבא לא עוזר ולהלחם בו שהוא מגיע.

      להיות ימני זה לשים מדבקה ''יש לנו אהבה והיא תנצח'' ולשנוא את כל מי שלא איתך.

      להיות ימני זה לשמור שבת ולחלל אותה כדי שמי שלא שומר יסבול.

      להיות ימני זה למצוא סיבות דתיות לרצח ראש ממשלה וסיבות פרלמנטריות לרצח אזרחים.

      להיות ימני זה להיות אנרכיסט בהוראת הרבנים ולהתלונן על חוסר בדמוקרטיה.

      להיות ימני זה להתעלל בילד שלך אבל להאשים את הצבא.

      להיות ימני זה להיות בלתי שפוי אבל בלתי מאובחן.

      להיות ימני זה להגיד ''עזוב אותך, ערבים'' כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה.

      להיות ימני זה לחשוב שלהרביץ ולקלל אנשי חוק זו תרומה למדינה.

      להיות ימני זה לחשוב שכל מי שגר בגוש דן סמולני.

      להיות ימני זה לפקוק את כל גוש דן כי גם ככה הם סמולנים.

      להיות ימני זה לשנוא ערבים ולהעסיק אותם בכל הזדמנות.

      להיות ימני זה לנהל משא ומתן, להסכים לכל התנאים שהביאו הסמולנים ולהגיד שאתה לא מוותר.

      להיות ימני זה לכתוב ''להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש הSS הוא מג''בניק במחסום'' וללכת לקלל את המג''בניק שהוא נאצי.

      להיות ימני זה להאמין בשותפות ולדאוג רק לתחת שלך.

      להיות ימני זה להלל רוצחים ולרצוח סמולנים.

      להיות ימני זה להיות גבאי בית הכנסת כדי שתוכל ללטף כמה ילדים על הבוקר.

      להיות ימני זה לדבר על אהבת הארץ ולהתנהג כאילו אין חוקים במדינה.

      להיות ימני זה להעסיק ערבי שלושים שנה ועדיין להגיד שאי אפשר לסמוך עליו.

      להיות ימני זה לקרוא לערבים חיות ולהתנהג באותה צורה.

      להיות ימני זה לחנך את ילדיך לשנוא את כל מי שלא כמוך.

      אבל הכי להיות ימני זה להוכיח את כל מי שלא חושב כמוך שהוא טועה ומי שלא השתכנע לשנוא אותו

      הגב לתגובה זו

    • להיות ימני...

      dd, 18/06/06 17:19

      להיות ימני זה להיות תמונת ראי של השמאל בלי שום סיבה אמיתית.

      הגב לתגובה זו

    • להיות שמאלני

      מגרש הכתומים, 18/06/06 17:19

      להיות שמאלני זה לנצח את אלוהי המתנחלים בגוש קטיף.

      מי מעז להלחם במלך? אנחנו - עובדה, העפנו אותו בבעיטה.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      עידן, 18/06/06 17:34

      להיות שמאלני זה בעד להרוס בנייה בלתי חוקית בשטחים, אותה ניתן לזהות עפ''י המזוזה, ולסגור את החלון המושחר של הפזארו בטיול 4X4 המדבר ולא לאמר כלום על הבנייה הבדואית והערבית הלא חוקית.
      להיות שמאלני זה לא להיות מסוגל לתפוס את המונח ''כפייה חילונית''.
      להיות שמאלני זה לשנוא בשם הנאורות והקדמה

      ועוד ועוד ועוד, שממש עצוב לכתוב

      הגב לתגובה זו

    • להיות מסוגל לישון בשקט אחרי הפינוי (ל''ת)

      להיות שמאלני, 19/06/06 10:08

      הגב לתגובה זו

    • עוד אחד...

      אור, 19/06/06 14:05

      להיות שמאלני זה לגור בהרצליה פיתוח ולא להיות קשור לא להרצל ולא לפיתוח.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    המאבק שלא היה

    שימעון ולוי, 18/06/06 14:35

    שחר כתום מתאר את המאבק שלא היה של גוש קטיף.את החיבוקים למגרשים והאהבה לפושעים.מגעיל אותי לראות זאת המאבק הבא לא יהיה כמו זה.

    הגב לתגובה זו

    • רק תזכור איך ה' ואיך יעקב אבינו מתייחסים לשמעון ולוי ולמעשיהם (ל''ת)

      דוד, 18/06/06 15:51

      הגב לתגובה זו

      • ''הכזונה יעשה את אחותינו?''

        זה סיכום, 19/06/06 20:19

        אין ליעקב תשובה לטענה זו של שמעון ולוי.זהו אקורד הסיום לפרשיה.

        הגב לתגובה זו

    • ----- מסכים איתך! אלבום של המ'מלכתיים! ------ (ל''ת)

      יוסף הצדיק, 18/06/06 20:22

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמה מעניין, ששנאת הומואים זה חוסר תרבות

    דידי לוי, 18/06/06 12:26

    ושנאת מתנחלים זה סימן המיינסטרים ושייכות לאנשים נאורים,

    סטנדרט כפול, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מתביישת!

    גילי, 18/06/06 12:04

    יאיר לפיד התבייש בשם חבר מרעיו השמאלניים יפי הנפש.. התבייש שאנחנו הורגים ילדים
    ילדים ערבים הכוונה.
    ואני מתביישת בשם עצמי
    ובשם עם ישראל
    כל עם ישראל
    אני מתביישת על התגובות שאני קוראת פה
    יהודים נגד יהודים...
    יהודים שמאושרים כשיהודים בוכים
    אחים שלהם!
    הסרטן הוא בתוכנו.
    אנחנו ורק אנחנו הורסים את עצמנו.
    אם לא היו לנו ערבים
    היינו הורגים אחד את השני.
    לא טוב לנו כשטוב לנו...
    משעמם אה..?
    שמאלניים יקרים שלי...
    תפסיקו לנסות למצוא חן בעיני כל העולם.
    העולם לא שם עליכם/עלינו!!!
    צר לי על האמת הכואבת.
    העולם רוצה לראות אתכם/אותנו מחוקים מעל פני האדמה
    הפלסטינים רוצים להעיף גם אתכם, כן אתכם, יפי נפש מתוקים שלי, מעל אדמת תל אביב, מעל אדמת יפו הכבושה ( פי, טינופת, כובשים!) עכו, חיפה, וכו'...
    והם לא מתביישים להגיד את זה.
    הגיע הזמן שנתחיל ללמוד מהערבים משהו.. ויש לנו הרבה מה ללמוד.
    צומוד, חברים, זוהי המילה...
    תשאלו את אחד מהחברים שלכם מה זה בדיוק אומר
    הוא ישוש וישמח להסביר לכם ....
    ואם במקרה, סתם ככה תשכחו את עצם היותכם יהודים...
    אל תדאגו, תמיד יהיה מי שיזכיר לכם את זה.
    ולא, הוא לא יהיה יהודי
    ויש לי מין תחושה מעומעמת שלא תאהבו את הדרך שבה ירעננו את זכרונכם.
    אז לפני שנתבייש על הרג ילדים ערבים שיגדלו להיות מחבלים קטנים
    בואו נתבייש בפני עצמינו.
    עניי עירך קודמים..

    הגב לתגובה זו

    • יאיר לפיד לא התנצל רק בשם השמאלנים,אלא בשם כל היהודים והמוסר היהודי

      דוד, 18/06/06 13:22

      נכון שהתגובות של השמחה לאיד אינן במקומן,ואפילו צריך להתבייש בהן.
      אבל,כן,אני מתבייש שהפכנו להיות
      אפאטים להרג ילדים ערבים.
      כל מי שיש לו ילדים,ולי יש,לא מסוגל בכלל לחשוב על הזוועה הזאת שבנו ימות.
      לא כל הילדים הערבים יגדלו להיות מחבלים קטנים,כמו שכתבת,כמו שלא כל הילדים היהודים יגדלו להיות צדיקים גדולים.גם ילדים יהודים יגדלו להיות רוצחים שפלים ואנסים עוד יותר שפלים.
      בכל העמים יהיו כאלה ויהיו כאלה.
      המוסר היהודי שואף להיות נעלה מעל כל העמים,הרי אנחנו מאמינים שאנחנו עם סגולה ועם נבחר,ולכן א''א לומר ''אבל גם הם הורגים ילדים''.אנחנו פשוט לא רוצים להיות כמוהם.אנחנו רוצים להיות נעלים מהם.
      לכן,לנו אסור להרוג ילדים ועלינו לעשות הכל כדי שזה לא יקרה.
      ובטח שאסור לנו להיות אדישים כאשר זה כן קורה.אנחנו בהחלט צריכים להתבייש שזה קורה לנו יותר מדי פעמים,והבושה הזו צריכה להיות נחלת הכלל,ולא רק של יפי הנפש השמאלנים,כהגדרתך.

      הגב לתגובה זו

      • יש לי תגובות חמורות להגיד על דבריך אבל אני רק אומר שאתה טועה

        בה, 18/06/06 13:46

        ביי

        הגב לתגובה זו

        • יש לך מה לומר-תאמר.תוכיח שאני טועה,לא סתם לזרוק משפט וזהו (ל''ת)

          דוד, 18/06/06 15:54

          הגב לתגובה זו

          • אני אגיב במקומו אם זה בסדר מצידך

            לי, 18/06/06 17:38

            אתה צודק בכללי, אנחנו צריכים להיות מעל כולם באמות המוסר שלנו, אבל שים לב שכלפי עמנו אין שום אמות מוסריות, זורקים לרחוב 10000 בני אדם בשם המוסר הזה, ובשם המוסר הזה אנחנו בסכנה יומיומית, מזל שיש אלוקים שעושה ניסים כל יום בשדרות ובאשקלון, מזל שהצבא מונע פיגועים. אבל כל זה ניסים. כי עם נורמלי דואג קודם כל לשלום אנשיו ועצם זה שאין דאגה לכל אחד ואחד בעם שלנו זה מוריד אותנו מתחת לכולם, זה הופך אותנו לאנשים בעלי מוסר נוצרי שנותנים את הלחי השנייה ומתנצלים על עצם קיומנו, אז קודם כל כדאי שנאמץ את המוסר של התנ''ך דוד המלך מעולם לא התנצל על הרג פלישתים ויהודה המכבי ואחיו מעולם לא התחרטו על מלחמתם ביוונים (ובמתייונים) ויהושוע בן נוןהרג עיר שלמה. אבל המנהיגים האלה דאגו קודם כל לעם היהודי.

            הגב לתגובה זו

      • אני לא רוצה להיות נעלה מאף אחד

        דידי לןי, 18/06/06 13:58

        אני מעדיפה להישאר בחיים.
        אסור להרוג ילדים, אבל זה מלחמה ואי אפשר להגיד שזה קורה יותר מדי פעמים. זה פשוט קורה. אזרחים נפגעים במלחמה.
        אבל הרי אנחנו אלופים בלבגוד באחים: אלטלנה, חווה סינית, קבר יוסף

        הגב לתגובה זו

        • אנחנו חייבים להיות נעלים מעל כולם

          דוד, 18/06/06 15:53

          זו זכות הקיום שלנו כ''עם סגולה'' וכעם
          שה' בחר אותו להיות עמו.
          אסור לנו להיות ככל הגויים.חייבים שאמות המידה שלנו יהיו שונים.

          הגב לתגובה זו

    • המשפט האחרון מסכם את הכל ...

      כאן, 18/06/06 15:20

      ''עניי עירך קודמים''

      לולא ההתנחלויות הכסף היה מוזרם לעניים וגם הם היו מתקדמים. במקום זה שפכנו את כל האנרגיה והממון בגושי קטיף למינהם ואין לנו אפילו סל תרופות.

      הגב לתגובה זו

      • לא נמאס השקר הזה ???

        אמיר., 18/06/06 16:09

        הרי גם אם המתנחלים היו גרים בגליל למשל, עדין היה צריך כסף לתשתיות עבורם.
        ההתנחלויות לא עלו למדינה אגורה יותר מאשר כל ישוב דומה.


        לעומת זאת. הרס הישובים עלה המון ולשווא.

        במקום 10 מיליארד ש''ח של החורבן אפשר היה לעשות המון במדינה.

        עוד לא מאוחר להוריד את אולמרט מבזבוז ההתכנסות שלו.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    כואב - אבל היה שווה!

    כליון, 18/06/06 12:04

    היה שווה כי האלימות ירדה פלאים, אין יותר קסאם על שדרות, התקשורת העולמית מאוהבת בנו מאז, החמאס לא עלה לשלטון, הפלגים הקיצוניים לא התחזקו, לא נאלצנו לתת לפלסטינאים שוב נשק, המצרים שומרים על הגבול באדיקות, אין הברחות של נשק ואמצעי לחימה, אין מעבר של כספים לרשות, יש שיתוף פעולה נהדר בינינו לבינם, ואוטוטוטו יבוא המשיח - כי כבר אי אפשר בלעדיו!

    הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      cre, 18/06/06 15:15

      הגב לתגובה זו

    • חה חה חה

      ., 14/07/06 12:47

      אתה חי בסרררטטטט!!!!!!!!1

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עד מתי נמשיך עם פסטיבל קטיף?

    אהוד מנשרי, 18/06/06 12:00

    די, צאו מזה כבר.
    תבנו את החיים שלכם במקום לייבב כל הזמן על העבר.

    הגב לתגובה זו

    • עד שנחזור. (ל''ת)

      אמיר, 18/06/06 16:11

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו עוד נחזור לשם - ובגדול! אין ברירה כי לצערנו הפלשתינים יורים (ל''ת)

      דעה לגיטימית, 18/06/06 20:20

      הגב לתגובה זו

    • אם תמשיך ככה...

      אילנית, 18/06/06 22:09

      ניפגש בפסטיבל י-ם... כשנהיה בים!

      הגב לתגובה זו

    • כשיהרסו אצלך, אהוד, תזכור מה כתבת. (ל''ת)

      עוד נראה, 19/06/06 00:34

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    פשוט תענוג לראות

    יואב השובב, 18/06/06 11:18

    הכאב הזה..הכאב המזוייף הזה.

    למה לא בכיתם שנהרגו שם חיילים שהגנו עליכם? למה לא בכיתם שעשקתם את המשינה במשך כל השנים? למה לא בכיתם שהתעללתם בפלסטינים.

    אם יש דבר כזה קארמה - מגיע לכם.

    ואין לי טיפת אמפתיה בשבילכם.
    תמשיכו לבכות, הפינוי הבא בדרך

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מתנחלת אבל אתה חולה נפש!!!

      שני, 18/06/06 11:37

      הלואי שתחווה בעצמך תקופה קשה מעין זו. אני ישבתי מול הטלויזיה והזדעזעתי למראה הכאב שאחים שלנו חווים.
      אני מאחלת בכל ליבי שהשנאה שיש לך בלב תשתנה וזה יקרה רק כאשר לך יקרה משהוא קשה.
      הלואי הלואי. תתפקח טינופת!!!!

      הגב לתגובה זו

      • בכית מול הטלוויזיה?

        מנגב הדמעות, 18/06/06 12:31

        האם גם בכית מול הטלוויזיה כשמשפחה פלסטינית שלמה נמחקה על ידי פגז של צה''ל? האם בכית כששני טילים נורו אל עבר אוכלוסיה אזרחית בלי משפט ובלי סמכות?

        חלילה, שם מדובר בערבים. אז הכל בסדר. כולנו עברנו דירה, אף אחד לא עשה מזה כזה עניין

        הגב לתגובה זו

        • תפקח עיניים ותסתכל סביב- אולי אז תבין...

          יעל, 18/06/06 13:45

          אך איזה יפיוף נפש אתה, אתה ועוד כאלה כמוך תביאו את הקסמים עד לפתח דלת ביתכם, ואז תתחילו לדבר , נראה אתכם אח''כ מדברים על ''הערבים המסכנים''.
          עזוב את המתנחלים אבל מה עם אנשי שדרות מה הם אשמים? מה גם הם מתנחלים שמגיע להם לספוג קסאמים?אולי גם אותם צריך לפנות? ואולי גם את אשקלון ואח''כ את אשדוד וגם את תל אביב?
          יא נעל תתחיל להבין שעם אנשים כמוך לא יתפכחו - זה הסוף שלכם ושל כולנו.

          הגב לתגובה זו

        • אתה פושע מלחמה

          אמיר, 18/06/06 16:14

          1. שום פגז ישראלי לא חיסל משפחה שלמה.
          2. גם אם זה היה קורה חלילה, זה לא היה בכוונה.
          3. זה מצער מאד בכל מקרה. אבל אסור לשכוח שהערבים הם תושבים בארץ לא להם.

          הגב לתגובה זו

        • אני בכיתי בשני המקרים

          1, 18/06/06 18:05

          וכן, כל הסבל הוא כואב.. חבל שבסוף מגלים שחצי מהסבל של הערבים הוא הצגה..

          הגב לתגובה זו

    • איסמעיל האינפנטיל (ל''ת)

      תחתום בשמך, 18/06/06 11:48

      הגב לתגובה זו

    • אתה הוכחה חיה לתאוריית ההרס העצמי של פרויד...

      לברט, 18/06/06 11:55

      אני משוכנע שגם על הנאצים בעצמם אתה לא מדבר בכזאת שנאה.
      השמאלני היהודי הוא יצור ייחודי...
      מוטציה חיה ונושמת של רוע, מוסר סלקטיבי ואוטו-אנטישמיות...

      הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה מס' 3... מדוייק לגביך... (ל''ת)

      הלן, 18/06/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • יואב הטיפש:

      חבייר, 18/06/06 12:11

      אני מקווה לא להתראות עם טיפשים כמוך, בכל מקרה, מה שבטוח, ורואים את זה כבר עכשיו בצבא, הבטן הדתית מנצחת! הילודה הדתית+החרדית גבוהה בעשרות אחוזים מזו החילונית. אז תמשיך להתהלב טמבל קטן, הניצחון שלנו כבר מובטח.


      חבייר,
      סיירת מטכל

      הגב לתגובה זו

      • כן, תמשיכו להמליט

        מגרש הכתומים, 18/06/06 17:23

        ולייצר את הדור הבא של דתל''שים וחוזרים בשאלה.

        אם יש כל כך הרבה דתיים, איך זה שגוש הימין הדתי נשאר באותו גודל כבר שנים?

        הגב לתגובה זו

    • קארמה או אלוהים

      מני, 18/06/06 12:18

      אתה מאמין בקארמה ואני באלוהים
      אני גם מאמין שאלוהים לא מרביץ עם מקל יומך יגיע

      הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חיי??????

      למה לשנוא סתם?, 18/06/06 18:03

      מאיפה כל השטויות האלה שאתה רושם.. אני ראיתי את זה בדיוק כמוך וזה הכאב הכי אמיתי שיש, המתנחלים בוכים שחיילים נהרגים כי אלה הילדים שלהם! ולא הילדים המפונקים שלך בתא.. והם לא עשקו את המדינה המדינה היא זאת ששמה אותם שם וביקשה שיגורו שם! דיי לעוות הכל

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני כבר לא יכול לחכות

    מדהים, 18/06/06 11:15

    לכל ספרי ההמשך: הפנים של חוות סקאלי, הפנים של תפוח, הפנים של חברון.

    כן ירבו

    הגב לתגובה זו

    • הקסאמים על כפ''ס, האוטובוסים המפוצצים בתל אביב ...

      יוס, 18/06/06 12:07

      אחח תענוג

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ספר חובה

    אלי, 18/06/06 11:07

    כל כך יפה ומשמח לראות מתנחלים בוכים... פשוט יפהפה

    הגב לתגובה זו

    • קשה לי להאמין שזאת תגובה אמיתית

      בושה, 18/06/06 18:07

      ואם כן אתה בן אדם חסר לב ומגעיל.. מאיפה הגיעה השנאה הזאת? אולי תחשוב על התגובות שלך?

      הגב לתגובה זו

      • תגובה אורגינל

        אלי, 18/06/06 23:50

        אם היית חי כמוני בעיר שלא מפתחים אותה כבר שנים, כי כל הכסף הולך להתנחלויות ולהעצמת הסבל והשנאה של הפלסטינים, אולי היית מבין למה כתבתי מה שכתבתי.
        טוב מאוד, ורק טוב, שיצאתם מעזה!

        הגב לתגובה זו

        • לא אורגינל סתם נעל

          איזה נודניק, 19/06/06 10:43

          לא מפתחים את קריית שמונה כי ''כל הכסף הולך להתנחלויות'' - לא נמאס לך מהבדותה הזאת?

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    כעזרת השם בעוד שנתיים ייצא אלבום חדש ההתכנסות. הכינו את הצ'קים! (ל''ת)

    דרור 888, 18/06/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ספר מדהים שקשה מאוד לקרא. חובה!!!! (ל''ת)

    יעקב, 18/06/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עצובבבבבבבבב מאודדדדדדדדד

    בוגי, 18/06/06 11:02

    בוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו :-(

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אוי

    אביטל, 18/06/06 10:59

    אוי מה היה לנו ?
    למה הם רוצים לחזור על זה שוב

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ראשון!!!!!111!!!!!111! (ל''ת)

    ראשון, 18/06/06 10:56

    הגב לתגובה זו

    • כן חמוד אתה ראשון... בטח (ל''ת)

      פיסטוק, 18/06/06 11:21

      הגב לתגובה זו

    • כ''כ ראשון, אפילו פעמיים (11) (ל''ת)

      חחח, 18/06/06 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    תמונות עצובות... אבל....

    כפיר, 18/06/06 10:54

    תמונות עצובות ואף קורעות לב. אני לא יכול להתחיל לדמיין מה באמת עבר על כל אחד ואחד מהמפונים. ובניגוד לאנשי ''שמאל'' אחרים, טרחתי לבקר שם לפני הפינוי באחד מחוגי הבית שאורגנו ע''י הכתומים.

    אבל.........

    כמו רוב העם, אני עדיין מאמין שהפינוי היה נחוץ. חברים, אין ולא היה לנו מה לחפש ברצועת עזה ובמרבית יו''ש. וכל השוואה לת''א, חיפה או ערים אחרות הוא פופוליסטי בעיני.
    אומות העולם ורוב הפלסטינאים לא מפקפקים בזכותה של ישראל על השטחים שבתוך הקו הירוק.
    נכון, קומץ קטן של קיצונים מחזיק בקו מחשבה אחר. אך תמיד יהיו קיצונים בשוליים. הן מן השמאל והן מן הימין!

    סלע המחלוקת שלי עם המתנחלים נופל על שתי קטגוריות:

    1. מרבית המתנחלים מקבלים החלטות שברובן מבוססות על סמך אמונה דתית חזקה ומה שנמצא בכתבי הקודש של היהדות.
    על אף הכבוד הרב שאני רוחש למסורת היהודית, אני לא בן אדם דתי וההחלטות שאני מקבל מבוססות היגיון (ואמונה שעלינו להיות בני אדם טובים).

    2. כפועל יוצא של 1, מרבית המתנחלים מאמינים בלב שלם שהצדק (אלוהים?) הוא לצידנו ושהפלסטינאים טועים באופן אבסולוטי וקטגורי.
    לצערי - כמו בכל דבר בחיים - צריך שניים לטנגו. ואנו - הישראלים - הפכנו ב-20 השנים האחרונות לעם שאיבד את המצפן המוסרי. אנו מקבלים בהבנה גמורה אלימות פיזית ומילולית, הן כלפי הפלסטינאים והן כלפי ישראלים.

    לדאבוני הדבר לא פסח גם על השמאל, שעצם עין כאשר אחינו מהימין חוו את טראומת הפינוי.

    כפי שציינתי, אני עדיין מאמין (גדול!) בפינוי יו''ש והגעה להסכם עם הפלסטינאים - וכן, זה א פ ש ר י!

    השאלה היא כיצד ניתן לעשות זאת מבלי ליצור קרע בעם. כי אי-פינוי גם ייצור קרע בעם, רק בצד השני.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף שמאלני שמדבר לא מתוך שנאה

      נחמד, 10/07/06 18:04

      חזק ואמץ

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מרגש וחזק! (ל''ת)

    רונן ס, 18/06/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יהיו עוד הרבה אלבומים !!!

    אליהו, 18/06/06 10:28

    כשנחזור לשם ונקים את היישובים מחדש.

    הגב לתגובה זו

    • לכות תקימו את אוטונומיית יהודה תחת מדינת פלסטין. נשמח להיפטר ממכם (ל''ת)

      דרור 888, 18/06/06 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חשוב להזכיר לעם את הטעות בגרוש מהגוש (ל''ת)

    רבקה, 18/06/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלבום הגירוש והחורבן!!

    פויט, 18/06/06 10:17

    אין דבר כזה ''התנתקות''!
    את המילה הזאת אפשר לכבס אם רוצים.

    הדבר האמיתי היה פורענות וחילול ה'
    גדול מאד!!!

    הגב לתגובה זו

    • לך תישן על האף! הפאשיזם של הימין לא קשור בכלום ליהדות

      שרוול ירוק, 18/06/06 11:24

      זה סתם המצאה שלהם

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אלופי הקיטש!!! (ל''ת)

    דרמה קווין, 18/06/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בקרוב, הכרך השני - הפינוי מיו''ש (ל''ת)

    אינשאללה, 18/06/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזה יופי... עכשיו יש לשמאלנים עם מה לעשות ביד...

    בוליאן, 18/06/06 09:57

    הרי אין משהו שמחרמן שמאלנים כמו תמונות של מתנחלים מוכים ומושפלים עד עפר הזועקים את הכאב שלהם לשמיים..
    ככל שהמתנחל בתמונה סובל יותר, הליבידו של השמאלני מתגבר...

    הגב לתגובה זו

    • לא המתנחלים עושים לנו את זה.אלו המתנחלות (ל''ת)

      שמאלן, 18/06/06 11:19

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם התחשבות בקהילת הלהט''ב?... (ל''ת)

        שמאלני, 18/06/06 11:50

        הגב לתגובה זו

      • בלית ברירה, מה לעשות שדוב השמאלניות-לסביות.... (ל''ת)

        דידי, 18/06/06 12:14

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא קונה - שפוט לא יכול לעמוד בכאב.

    101, 18/06/06 09:51

    הכאב עדיין טרי ,הזיכרונות עדיין טריים . צריך זמן כדי להרגע.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ספר חובה שלמתי 119 ש''ח ולא 159...

    איתן, 18/06/06 08:45

    ספר חזק מאד פשוט חובה למי שהיה שם וובדאי למי שלא היה

    הגב לתגובה זו

    • נזכור, לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

      אישיהודי, 18/06/06 09:28

      הגב לתגובה זו

      • רעיון מצויין

        מר ינשוף, 19/06/06 01:15

        אסור לשכוח את הלקח החשוב מפינוי גוש קטיף: הפעם הקנאות לא תנצח.

        ובנוגע לסליחה - טוב שלא סלחת. אילו היית סולח, זו הייתה סליחה לבטלה. איש לא ביקש את סליחתך על הפינוי.

        אבל אם תתנצל באמת ובתמים, אנחנו דווקא מוכנים לסלוח לך.


        הגב לתגובה זו

        • צבועים!!

          me, 19/06/06 18:06

          וואוו! זה פשוט מבחיל לקרוא ת'תגובות האלה!!
          האנשים האלה שלוכפת לכם מהם! רצחו את עצמם בשביל להציל את המדינה המושחתת הזאת מחורבן! הם מוותרים על חצי מהחיים שלהם בשביל אידאלים! בשביל משהו עליון! הם לא זורקים ת'ילדים שלהם בדיסקוטקים!!! הילדים שלהם לא עסוקים בסמים ובאלימות! הילדים שלהם גודלים על אידאלים! על תרומה למען החברה! הם לא יושבים כל היום מול טלנובלות ורצים אחרי אנשים רדודים!
          לאן נעלמה כל הנאורות הזאת שלכם!? איפה כל היפות נפש הזאת שלכם היתה בפינוי?! אתם דואגים לכל המחבלים האלה ולמשפחות שלהם ובוכים כל פעם שאיזה מחבל מת.אבל מהאחים שלכם אתם פשוט בורחים!! נראה אתכם שיבואו לפנות אתכם מהוילות שלכם בת''א ובהרצליה פיתוח. בעצם נראה לי שאחרי כמה מילוני דולרים שיתנו לכם לא יהיה אכפת לכם לפנות ת'דירה שלכם ולעבור לאיזה וילה בחו''ל.
          תמשיכו לחיות בבועה הזאת..יום אחד היא תתפוצץ. אבל אנחנו נהיה שם בשביל לדאוג לכם. בשונה ממכם.

          הגב לתגובה זו

          • הפוסל, במומו צבוע

            מר ינשוף, 20/06/06 00:00

            רשימת טעויותיך:

            א. דווקא כן איכפת לי מהמפונים. זה לא אומר שאני חייב לחשוב שהם צודקים.

            ב. איש שם לא רצח את עצמו. שים לב, אתה צריך להחליט אם לדעתך מי שנרצח בגוש קטיף נהרג על ידי פלשתינאים או על ידי עצמם. אי אפשר לאכול את העוגה ושהיא תישאר שלמה.

            ג. הם לא מוותרים אפילו על שנייה מהחיים שלהם. הם מקדישים את החיים שלהם. זה משהו אחר לגמרי. שכר מצווה הוא, כידוע, מצווה. לא הערצה כללית ועיוורת.

            ד. גם אני לא זורק את ילדי לדיסקוטקים, וילדי אינו אלים ואינו משתמש בסמים. ניהול מאבק כנגד אנשים שקיימים בעיקר בדמיונך לא יביא אותך רחוק.

            ה. לגדול על אידיאלים, כשלעצמו, זה לא עניין. גם הנערים שביצעו בשמו של מאו זדונג את מהפכת התרבות האיומה בסין גדלו על אידאלים. אלה פשוט לא היו אידאלים שמוצאים חן בעיני. התעלמות מקיומם של אידאלים שאינם שלך מבטיחה את כשלונך המתמשך.

            ו. אין אצלנו טלוויזיה בבית, וממילא איננו רואים טלנובלות.

            ז. אני בכלל נגד נאורות. שוב התבלבלת.

            ח. אני ממש לא דואג למחבלים או משפחותיהם. אני בהחלט חושב שצריך לחסל אותם. אני רק לא חושב שיחסי אל המחבלים מכתיב בהכרח את יחסי אל המפונים. מה זה פה, השוואת דרגות השכר של פרופסורים לביולוגיה לסולם המשכורת של שופטי כדורגל?

            ט. אני לא בורח. אני ממש פה. במדינת ישראל. המפונים הם אלה שברחו משאר עם ישראל לגור בקהילות סגורות של אנשים דומים.

            י. אני גר בדירה ולא בוילה. בניגוד, יש לציין, לרבים מתושבי גוש קטיף, אלון מורה, עפרה וכן הלאה.

            י''א. אין מצב, מותק. אני לא יכול לחיות בשום מקום פרט לארץ ישראל. אתה תקוע אתי. החלום הרטוב שלך לא יתממש: אני נשאר פה.

            י''ב. נו באמת. אז מי חי בבועה.

            י''ג. אם אתה כל כך רוצה לדאוג לנו, תתחיל עכשיו, למה לחכות שמשהו יתפוצץ? אגב, בלי לדבר איתנו ולהבין מה בדיוק מציק לנו - להבדיל ממה היית רוצה שיציק לנו, או מה אתה מדמיין שמציק לנו - אתה לא יכול לדאוג לנו - אתה יכול רק לדאוג מאיתנו.

            בתודה,
            שמאלני

            הגב לתגובה זו

    • טוב נשאר לכם הרבה כסף המפיצויים השמנים שקיבלתם על מעבר הדירה (ל''ת)

      חומיצוס, 18/06/06 13:44

      הגב לתגובה זו

      • שקרן! הם לא קיבלו אף שקל! (ל''ת)

        לגיטימי, 18/06/06 20:21

        הגב לתגובה זו

      • שיחריבו ביתך ואח''כ תקבל מה שהם קיבלו

        חיים, 18/06/06 21:05

        אז לא תדבר כך. האכזריות שלך כלפי אחים שלך עברהה כל גבול טעם הטוב.

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא מגיב מטעם...? נראה שכן (ל''ת)

      בכלל לא, 18/06/06 16:50

      הגב לתגובה זו

    • מחיר היכרות

      יוסי, 18/06/06 23:52

      בשבוע הספר זה מחיר זול יותר כדאי למהר ולקנות כי המהדורה הבאה תהיה במחיר מלא

      הגב לתגובה זו

      • די למסחר

        משה, 19/06/06 07:40

        אולי חנניה יפסיק לקדם את הספר שלו כבר

        הגב לתגובה זו