• 148.

    שמאל היום? (ל''ת)

    דנית, 18/01/09 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    לא יהיה לי בעיה לתת לה מכות במחסום

    אבי, 31/07/08 15:48

    שאני יעמוד במחסום ויראה אאותה ותוציא לי מילה היא תקבל בעיטה לראש שמאלנית מניאקית

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    להעמיד אותה לדין מידדדדד

    חימוןן, 09/05/08 11:37

    מאסר עולם בבידוד

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    דנה אולמרט גיבורה ! (ל''ת)

    רוני ערמון, 05/10/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    כל הכבוד דנה :) (ל''ת)

    ברק, 21/06/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אנטישמית שונאת ישראל!!לגרש אותה

    ל, 18/06/06 08:18

    צריך לגרש אותה מהארץ ולשלול את אזרחותה הישראלית.
    כמו כן יש לאסור את כניסתה לארץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    שמאל חולני

    david, 18/06/06 07:41

    נראה שיש בכל זאת חולניים שלא מבינים שישראל נמצאת במלחמתקיום כנגד עולם שונא יהודים ערבים שמחכים ליהודים מסוגה של הלסבית אולמרט חולנית עם שנאה עצמית הסיבה כנראה בביתבו גדלה להפגין נגד צהל ולצדד עם כל שונאי ישראל הופך כל מי שמפגין נגד המדינה והעם לבוגד שבכל מדינה אחרת עומד למשפט בישראל החוק נתון בידי השמאל הבגצ הוא ממש אנטי יהודי בקיצור מדינה אומללה עם אזרחים דפוקי מח ורק מרד כללי נגד המשטר הדיקטטורי ישחרר את ישראל מסוגם של אולמרטס

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    תיתחתני מהר כי אם לא............!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    tupacamaru, 18/06/06 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    מי היא? i don't care..

    יוסי, 17/06/06 18:45

    רק כי קוראים לה אולמרט היא אמורה לעניין אותנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    עדיפה ילדה אוטונומית מילד אוטומט (ל''ת)

    דתי מתוסכל, 17/06/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    עם אבא נוכל כנוע לאשה שכזו ורכרוכי יכולים לגדול רק סרבנים ולסביות (ל''ת)

    בשם בן גוריון, 17/06/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    כאנטי ציונית נכון לה עתיד מזהיר כעורכת עיתונאית וסופרת.כן,

    בשם בן גוריון, 17/06/06 14:04

    יש לה את הנתון הבסיסי שבלעדיו שום בעל כשרון כתיבה לא ימצא פרנסה.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    העיקר הנסתר:התקשורת ממשיכה להעלים ששני בניו סרבני שירות שירדו מהארץ

    בשם ב''ג,הנחשיה, 17/06/06 13:51

    את הבת הלסבית והאמא האנטי ציוניות הצליחו להסתיר עד שהן חשפו עצמן בכח. שיטת האתרוג נמשכת

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    במסגרת המחקר שלי אני מחפש לסביות והומואים ימניים, אך לא מוצא

    דוקטורנט, 17/06/06 12:10

    האם ידוע לכם על מישהו?

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    יש לה שפתיים דקיקות המעידות על רוע כמו לאביה! (ל''ת)

    עליזה, 17/06/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ''בן לו היה לי, שחור תלתלים ונבון

    רחל, 17/06/06 11:01

    אחמד אקרא לו''
    .

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    משפחת אדאמס הישראלית (ל''ת)

    המומיה 2, 17/06/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מכוערת

    לילך, 17/06/06 09:15

    מכוערת כמו האמא שלה

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הדג מסריח מהראש,,,,,,,,,, (ל''ת)

    צלף, 17/06/06 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    תת-אלוף אולמרט,

    ניגעלי, 17/06/06 01:32

    איזו סימטריה מלכותית אתה רוצה ליצור? מי שמפגין כנגד הרג אזרחים במקום x ,צריך גם להפגין כנגד הרג אזרחים במקום y ? ומה על הרג אזרחים בסודן?למה שלא תדרוש ממנה להפגין גם שם?

    הגב לתגובה זו

    • ל-ניגעלי.

      צ, 17/06/06 07:42

      אני רואה שפאופן עיקבי אתה מגן על השמאל הקיצוני.
      ושאתה מעדיף שהשמאל הקיצוני יהיה חד-סיטרי.

      הגב לתגובה זו

      • צ,

        ניגעלי, 17/06/06 16:01

        זאת התרשמותך,
        לא ידוע לי על כך.

        הגב לתגובה זו

  • 128.

    בת זוגה או זוגתה, אבל לא בת זוגתה!!! (ל''ת)

    שומר השפה, 16/06/06 23:47

    הגב לתגובה זו

    • IN SHORT BAT ZONA (ל''ת)

      meir yaeir, 17/06/06 05:39

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    כי מהרסיך ומחרבייך מימעיך ימצאו

    יצחק, 16/06/06 23:22

    ולצערי הסוף של עם ישראל יהיה ביגלל הזבל האלה

    הגב לתגובה זו

    • למדקלם,

      ניגעלי, 17/06/06 01:35

      האיום האסטרטגי הגדול ביותר על המדינה, הינו הטיפשות. לך תעשה משהו עם עצמך.

      הגב לתגובה זו

      • ל-ניגעלי.

        צ, 17/06/06 08:05

        האיום האמיתי ביותר למדינה הינה הטיפשות הטימטום וההתבהמות של השמאל הקיצוני.

        לך ותעשה משהו עם העצמך.
        כמו למשל תפגין נגד הטרור הפלשתיני.
        או, לך אל תושבי שדרות ותתמוך בהם.
        או סע לעזה ותמוך באחיך. אבל תזהר שהם לא ישפדו אותך.

        הגב לתגובה זו

      • הדוד סבור כנראה שבן גוריון ויצחק בן צבי הסיתו נגד חיילינו (???)

        'ניגעלי' המגעיל, 17/06/06 21:23

        וכי זו 'פתיחות'. אנשים מקולקלים ומעוותים. הלואי שהיתה נאמנות כזאת לחיילינו כיום, כמו של בן גוריון וי. בן צבי וספר תולדות ההגנה הנפלא, שאני לא מאמין שהוא קרא, אחרת לא היה מדבר.

        הגב לתגובה זו

        • לידיעתך, 127 מבטא מילה במילה כמעט את דברי בן גוריון על חלאות כאלה (ל''ת)

          בשם בן גוריון, 18/06/06 08:09

          הגב לתגובה זו

  • 126.

    מה זה התגלמות של צדק?

    מרק, 16/06/06 23:16

    1. אם קסאם שירה חוליית מחבלים פלשתינים אשר לא חוסלה בגלל הלחץ של שמאלנים על שר הביטחון היה נופל על דנה אולמרת.
    2. אם מחבל מתאבד שעבר במחסום שנשי מחסום ווטש הפריעו לחיילים לבדוק פלשתינים היה מתפוצץ ליד דנה אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • היה זוכה למצוות (ל''ת)

      כן, 16/06/06 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    דבר אחד בטוח מוצא חן בעיני אצל דנה

    אלכס, 16/06/06 23:07

    זה שהיא לסבית.
    לפחות הזוהמה השמאלנית הקיצונית הזאת שתומכת ומעודדת את הטרור האיסלאמי לא תתפשט הלאה
    מי שגדל במדינה קומוניסטית יבין אותי.

    הגב לתגובה זו

    • היו רוצים להבין כאלה שלא חיו במדינה קומוניסטית (ל''ת)

      Avi Ecuador, 16/06/06 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    לתשומת לב היועץ המשפטי לממשלה

    אב י, 16/06/06 23:05

    נשמעה פעם טענה שאמנם גם הימין וגם השמאל מחרפים ומעליבים ומשמיצים, אבל אצל השמאל זה רק מלים ואילו אצל הימין זה עלול להתרגם למעשים.
    אולי פעם זה היה כך אבל היום כבר לא.כתבה שהתפרסמה בוואלה בזמן ההתנתקות קראה לאלימות רצחנית כנד המתנחלים המפגינים בכבישים ואף קרו כמה מקרי אלימות כתוצאה מההסתה הזו. המצב מחייב היום תשומת לב מצד הממסד ,גם להסתה מן הצד השמאלי.
    קריאה לרמטכל צבא ישראל רוצח ועוד כאשר באותו מקום עומדת בתו של ראש ממשלה שאולי יש לה מידע פנימי ,מוסיפה ''אמינות'' לשלט .
    על כן, חובה להעמיד לדין את מחזיקי השלט ,על הסתה לרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    דנה איך את מעיזה!

    דפי בן צבי, 16/06/06 22:51

    ככה את עושה עבודה על שירה של משוררת ציוניסטית, כובשת וגזענית?! איפה הערכים שלמדת על אהבת ערבים, שינאת ישראל, התנגדות לאפרטהייד הציוני? אני איתך גמרתי!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    עבדו על כולנו!!!

    חרובי, 16/06/06 22:46

    מספרים לנו תמיד שהשמאלניות שוות.
    יאללה... איזו נפילה...

    הגב לתגובה זו

    • שמאלניות = בהמות אשכנזיות שחושבות שככה ישיגו איזה ערבי כוסון (ל''ת)

      המסביר המדביר, 16/06/06 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    יוסי

    יוסי אולמרט, 16/06/06 22:45

    מעניין מה דוד יוסי חושב עליה?
    ומהי חושבת על דוד יוסי שברח לח''ל והשאיר כאן הרבה עשוקים?
    ומה דנלה חושבת על המעילות של אבא אהוד?

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מקרינה אצילות

    הומלס, 16/06/06 22:05

    נראית לי אישה אצילית ואיכותית, מה שכשלעצמו יכול להוציא בבון מדעתו, ולגרום לשטייניץ (סוג של מאלף בבונים) להתגרד בעצבנות

    הגב לתגובה זו

    • גם דוקטור מנגלה נראה אציל

      Avi Ecudor, 16/06/06 22:27

      מעניין כמה יהודים עוברים את הסלקציה שלך;בבונים...

      הגב לתגובה זו

      • אדיוט (ל''ת)

        נעמה, 16/06/06 23:34

        הגב לתגובה זו

    • מעניין שכל כם הרבה שמאלנים ''יפי נפש''

      Avi Ecuador, 16/06/06 22:32

      מסבירים את התאוריה של הנאצים.
      מסבירים לנו איך עושים סלקציה ואיך יהודים הופכים לבבונים, עם הנאצים הם היו עכברים עם שמאל בבונים.
      שתלכו לאלף עזאזל.

      הגב לתגובה זו

    • אצילות של קרפדה. (ל''ת)

      חציל, 16/06/06 22:45

      הגב לתגובה זו

    • איכותית כמו הקקה שלי (ל''ת)

      סמולן משיינקיין, 16/06/06 23:40

      הגב לתגובה זו

    • אלה דברי הומלס ורק להומלס אפשר לייחס דברים אלה. (ל''ת)

      יוש, 17/06/06 09:17

      הגב לתגובה זו

    • דנה \\הומלס

      שלומי, 18/04/10 00:57

      כל עלובי החיים מפרגנים אחד לשני.ל

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    היא ניתפסת לש.ג -אבא שלה ראש המערכת שם צ''ל ההפגנה שלה.יושרתה=0 (ל''ת)

    נגד היפוקריטיות, 16/06/06 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    דנה, ילדה לא טובה!

    אבי דו-יה, 16/06/06 21:54

    מה יותר פחדני, צבוע, שטחי, ופופוליסטי מאשר לעשות ''מצעד גאווה'' מול ביתו של הרמטכ''ל ולקרוא לו רוצח!! כמנהג אותם אירגוני שמאל קיצוניים שתומכים בכל מה שמסמל אנטי ציונות או ישראל.גם לחלוץ יש ילדים! אני בטוח שהם יותר אוהבים את עצמם, ופחות מתוסכלים מגב' דנה
    וממי הרמטכ''ל מרבל הוראות? מי המפקד העליון? לא קוראים לו אהוד אולמרט? אולי תפגיני מול ביתו של אבא'לה! תקראי לו רוצח! ותזמיני תור לפסיכלוג. הוא בטח יגיד לך כברירת מחדל להפגין מול ביתו של שר הביטחון בשדרות! כן , זה שעובד אצל אבא'לה. אם תגיעי לשם תיזהרי! מישהוא זורק שם סוכריות מהאויר! זה עלול להרוג שזה פוגע. שבת שלום וד''ש לאבא'לה. דרך אגב אבא'לה, מה גיבוי לרמטכ''ל? מישהוא קרא לו רוצח! יש לך מה להגיד בעניין? תתייעץ עם ארד/אדלר!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    נהנת מחסינות של אבא ואמא העשירים

    ציוני גאה, 16/06/06 21:42

    להזכירכם חייל מתיישב ביש''ע שגורש מביתו (אתם מבינים בכלל מה זה להיות מגורש מהבית שלך?) ולכן סרב ללחוץ את ידו לרמטכ''ל שהיה אחראי מבחינתו לפשע(לא חלילה הפגין נגדו או פצה פיו בגסות כלשהיא כלפיו) נענש ע''י המדינה על שלא כיבד את האדם שגרש אותו מביתו!
    אבל כשדנל'ה הבת הסוררת של אבל'ה הפגינה בגסות ללא ידיעת העובדות האמיתיות נגד חלוץ שממלא את פקודות אבא'לה מסתובבת גאה ברחובות וחופשיה להמשיך ולפגוע במדינה שלה ע''י דברי הסתה בוטים ומעשים שפלים!
    חלוץ היקר למה אתה לא מוחה בפני אולמרט על דבריה של ביתו כנגדך?!
    כמה טוב לי לדעת שיש לי מפקד יחידה שהינו אדם טוב ושקול אלף מונים מהאלוף שלו ושלשימחתי מרבית צה''ל שהולך ומשתבח בעיקר בזכות קודמך לתפקיד הרבה יותר איכותי ומוסרי ממך!!!

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה תמים. אהוד כנראה פיצה/יפצה את חלוץ

      מישהי, 18/06/06 18:29

      בגדול...
      אולמרט לא צריך להיות ראש ממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    רק לחשוב שעל אמירה ''רוצח'' נשפטו

    yoss, 16/06/06 21:33

    אנשים מהימין.
    רוצח היא מילה שגורה בקרב השמאל.
    אבל רק את פעילי הימין מקרקסים בפרקליטות הבולשביקית על אמירות בנליות.

    איפה ואיפה במדינת הצ-חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ''צריך לכבד ולשמור על הפרטיות שלה''

    Erez, 16/06/06 20:51

    כך אומר אבא אולמרט !
    מי שלא הפנים הגיע הזמן שנדע כולנו עליזה דנה ובניו (שלא שרתו בצהל) הם המשפיעים על מדיניות אולמרט.
    מדוע דנה לא הפגינה הזדהות עם תושבי שדרות ? ,פשוט מאד משפח' אולמרט שמאלנית והסבל הפלסטינאי הוא היקר להם.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    יש לה פה צר ומכוער

    איתן, 16/06/06 20:50

    איכסה
    לחשוב על זה שאמא שלה עומדת במחסומים ופועלת נגד האינטרסים של המדינה שבעלה עומד בראשה.
    איזה משפחה, אלוהים ישמור.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    איך אולמרט קירח ולאחיו יש שיער? (ל''ת)

    קובי, 16/06/06 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    דנה,המקום להפגנה מול הבית של אהוד אולמרט האחראי על חלוץ וצה''ל

    יחזקאל מר''ג, 16/06/06 20:28

    אם חלוץ רוצח?
    אז מה אביך?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מ# 1 (ל''ת)

      יופי, 17/06/06 05:40

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    אולמרט מכיוון שאני מכיר אותך אינדבידואלית אני מרחם עליך מאוד תקרא

    ציוני גאה, 16/06/06 20:17

    אשתך שחינכה ילדים כילדיך משכילים נאורים וכסילים שלא למדו כלום מההיסטוריה של עמם אני באמת כואב את כאבך על משפחה מדהימה שכזאת.
    להזכירך יקירי דברים שאני יודע שלפחות אתה למדת - גם בגרמניה טרום מלה''ע ה-2 היהודים המשכילים בחברה האמינו שהעם הגרמני הנאור רואה בהם חלק מהתרבות הגרמנית המפוארת והיו להם סיבות טובות מאוד הם תרמו את אחת התרומות המשמעותיות ביותר לתרבות הגרמנית!
    אבל מה לעשות משום מה האנשים הכי משכילים בעם המפואר שלנו יוצאים בסוף הטיפשים והנאיבים הכי גדולים. הם מאמינים משום מה באנושות אותה אנושות שביצעה מבצעת ותבצע את הפשעים הנתעבים המכוערים והמזעזעים ביותר כלפי החלשים בחברה, וזאת עובדה!
    באותה עת הצהרת בלפור איפשרה לכל יהודי מזרח אירופה שהיוו כ-80% מכלל היהודים בעולם וכלל יהודי אירופה להקים מדינה בפלשתינה תוך גיבוי ותמיכה מלאה של השליטים באזור(הבריטים). אבל היהודים היקרים והנאורים והמשכילים התכחשו לזהותם והאמינו כרגיל במקסמי שווא - קומוניזם, ההשכלה, העולם התרבותי והנאור ועוד דברי הבל במקום לראות את האמת מסביבם.
    הטעות שלהם עלתה לנו ב-6 מליון נשים גברים זקני וטף שנרצחו עקב השנאה האנטישמית שלא השתנתה במאום גם במאה ה-21. 6 מליון יהודים אומללים מבני עמי שנטבחו על לא עוול בכפם רק משום שניסו להאמין כי לב האדם טוב במקורו וכי דברים כאלה לא ייתכנו.
    כרגיל הציאות היתה יותר מרה מכל סיוט הכי גרוע שהיהודי המשכיל והנאור יכל לעלות על דעתו.
    אז אפשר להמשיך להאמין במקסמי שווא של האנשים הנאורים והמשכילים בעמינו שהיו ונשארו בעלי דעות של היהודים הגולים הנאיבים והטיפשים שמסרבים לראות את האמת!
    אסור לנו בשום פנים ואופן להסתמך על דעותיהם ההזויות של השמאל המטורף בארץ שמעדיף לראות בשונאיו אחים, ובונה כרגיל ע''י דמגוגיה זולה ומטומטמת את אותם מקסמי שווא שהורגלנו אליהם במשך 2000 שנות גלות אומללה שבה היינו נתונים כמסכנים לחסדיהם של ''מארחנו'' ''טובי הלב''.
    אין לנו על מי לסמוך בכל העולם כפי שההיסטוריה שלנו הוכיחה אין ספור פעמים מלבד עצמת ההרתעה שלנו ומדינתנו שלמרות חסרונותיה מהווה לנו את הבית היחיד האמיתי בעולם.
    אוי לראשנו אם נעיז להאמין לשמאל הסהרורי ו''הנאור/משכיל. אולאי לא תהיה לנו הזדמנות נוספת לשגות כי מישהו הפעם עשוי להיות יותר יעל מהנאצים הארורים!
    אסור לנו לשכוח את לקחי העבר פשוט אסור!!!

    הגב לתגובה זו

    • על מי לסמוך ?! Only on our GOD

      Yishar koach, 16/06/06 23:13

      you write beautiful!! stright from your heart!!!
      a REAL JEW.

      Thank you

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת

      Robin, 17/06/06 09:28

      כן ירבו כמןך תבורך

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    נו דנה.כשראית בטלוויזיה ילדים מבועתים מקסאמים לא הרגשת מטומטמת ? (ל''ת)

    אורי, 16/06/06 20:05

    הגב לתגובה זו

    • בחייך, הטמטום עושה לה ולשמאל את ההרגשה הטובה

      Avi Ecuador, 16/06/06 21:25

      אתה חושב שהיו סובלים את עצמם אם היו רציונלים?

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    חלוץ עושה את משימותיו בכל ההומניטריות ושוקל אותם בכובד ראש טונהבערך

    Ahmad, 16/06/06 19:56

    חלוץ עושה את משימותיו בכל ההומניטריות ושוקל אותם בכובד ראש טונה בערך

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    סכנה למדינה

    לילי, 16/06/06 19:55

    להפגין מול בית הרמטכל ולקרוא לו רוצח זו הסתה לרצח, לא פחות,
    רבין נרצח בגלל התלהמות הימין וקריאות ''רוצח'' ומה שקרה לנו זה אסון. דנה אולמרט וחבריה מסוכנים כמו הימין הקיצוני בתקופת רבין וצריך לעצור ולחקור אותם. אין כאן עניין של דמוקרטיה בכלל אלא סכנה מוחשית למדינה. את המתלהמים בתקופת רבין לא עצרו ולכן הוא נרצח . אם לא נעצור את דנה וחבריה עלול אסון נוסף לקרות. צריך לחקור אותם ולשפוט אותם, כולל את דנה אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • ברוכה הבאה ! מאיפה נחתת פתאום?

      יונתן, 16/06/06 21:47

      הרי את קולטת רק עכשיו מה הוא סטנדרט כפול. דין אחד לימין ואחר לשמאל. אין דין מי שהסית ושילם לפרובוקטורים להניף כרזה נגד רבין כדין מי שמשתתף בהפגנה שקוראת לרמטכ''ל רוצח כשנופלים קסאמים על ישובים.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הזנב מכשכש בכלב

    דוד, 16/06/06 19:48

    שלא תהיה כאן טעות ...הזנב זה אהוד, והכלבתא היא עליזה .
    ול בת הכלבתא - תנחומיי על הליכתם ללא שוב של סמהדנא וזרקאווי

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    פעם היתה זו המשפחה

    רואה נכוחה, 16/06/06 19:10

    הלוחמת היום זו המשפחה המגוננת.
    אין סיכוי למשטר דמוקרטי ללא מערכת איזונים ובלמים כמעט אינסטינקטיבית.
    הגב' אולמרט הינה שמאלנית קיצונית, פעילה ואקטיבית.
    אין להניח כי אולמרט יכול היה להיות ראש מפלגה קומוניסטית המידה ובנו היה קפיטליסט מוצץ דם להבדיל,ב אין להניח כי רב ראשי יכול היה לכהן בתפקידו כאשר בנו אוכל חזיר,
    אולם, במדינת ישראל שבה האוירה רוויה פוסט- מודרניזם יכול ראש הממשלה להשאר בתפקידו בשעה שביתו הבוגרת משתתפת בהפגנה בה הרמטכ''ל שלו נקרא רוצח.

    חלום בלהות מטורף וטרגי

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אולמרט- תתפטר אין לך זכות מוסרית לתת פקודות לצבא כשאלה ילדיך (ל''ת)

    אבא של קצין, 16/06/06 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    דנה היא לא בעלת חינוך קלוקל

    אחד 1, 16/06/06 19:05

    אבל כנראה עם בעיות נפשיות מסוימות שהביאו אותה לשמאל הרדיקלי בשמו היפה או שנאת ישראל בשמו העממי.
    כשם שיצאה להפגין בשמחה מול מי שמכונה על ידי השמאל הסהרורי רוצח
    מענין אותי למה היא לחבריה העלובים לא אומרים מילה לאחר המידע המאד אמין שהוציא את צהל מהמשוואה של הרצח והתברר כי הפרשה הזו היא פרשת מוחמד כדורה מספר 2.
    שיאמרו שהצבא משקר כדי להצדיק את עצמם אבל כנראה שהם יודעים שהצבא לא משקר אבל פחדנים מכדי להודות בטעותם.

    הגב לתגובה זו

    • א שיינע משפוחה מה שנקרא... (ל''ת)

      עזי, 16/06/06 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    אולמרט תתפטר נכשלת בחינוך ילדיך אין לך מנדט (ל''ת)

    מנהיגות ציונית, 16/06/06 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ראש ממשלה שילדיו לא שירתו בצבא

    yus, 16/06/06 19:05

    וחלקם נמצאים בחו''ל בהמשך או במקום לא יכול מצפונית וערכית לשלוח את ילדי לקרב.
    אולמרט אוטיסט נהנתן גרוע מברק.
    הגיע הזמן שמישהו יגיד לאולמרט שלנהל מדינה זה להיות אמפטי גם עם תושבי שדרות ולא להסתובב בעולם לטעום את מנעמי החיים ב''כאילו'' נסיונות שכנוע לקבל את תכנית ה''התכנסות'' שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    להעמיד למשפט את דנה על פגיעה בעובד ציבור (ל''ת)

    אהוד אולמרץ, 16/06/06 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בקיצור , עוד נערה מפונקת

    עידודו, 16/06/06 18:58

    שדלה בבית שיש בו הכל ובגלל הגב הכלכלי שלה יכלה לנהל חיים ''אקדמיים'' במקצוע חסר ערך , הממומן בחלקו על ידי אזרחי מדינת ישראל הטפשים הממשיכים לשלם מיסים כדי להעשיר את בתי הספר לאומנות,קולנוע,תאטרון וספרות באוטו-אנטישמים.

    עכשיו גם למדנו שדנה אולמרט חתמה על מכתב הזדהות עם הסרבנים , במדינה נורמלית היו מעמידים אותה לדין( לא , לא אצלנו)

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    דנה אולמרט

    חנאן, 16/06/06 18:54

    אישיות מענינת ביותר--מהלך חיים עשיר ומלא---בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    דנה אולמרט - בחורה כלבבי

    kitekat, 16/06/06 18:47

    כן תרבנה כמותה במחוזותינו ערלי הלב

    הגב לתגובה זו

    • אכן ערלי לב פשו בקרבנו בראשם אולמרט הנהנתן המושחת

      בר לבב, 16/06/06 19:43

      לכל אחד מאיתנו יש זכות להביע את דעותיו ולהגן עליהן..ובתנאי שדעותיו יופנו נגד אחרים...לא נגד אביה המושחת שגרף הון בשל קומבינות,קשרים ושקרים שעשה וקשר והפיץ כפוליטיקאי ובעל משרה ציבורית.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אי אפשר שלא להעריך אותה.

    ג'ניה, 16/06/06 18:40

    את אבא שלה אני לא אוהבת,
    אבל היא נשמעת לי כלה.

    הגב לתגובה זו

    • תתפלאי. וכלה היא לא תהיה.

      שסי, 16/06/06 22:45

      אולי החתן.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    דנה אולמרט - סיבה לגאווה

    מעריצה, 16/06/06 18:33

    בחורה חושבת, נבונה, עצמאית.. תבורך!!

    הגב לתגובה זו

    • למצעד הגאווה (ל''ת)

      גרג, 16/06/06 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    גברת לבני מנסה להשחל לתקשורת???

    אני בעצמי, 16/06/06 18:32

    מה יש לה לאישה הזו? כשאין מה לומר וזה המצב איתה תמיד מוטב לשתוק.
    חברה קרובה לא דנה בחברים שלה בתקשורת ומי שלא מבין זאת אינו יודע חברות מה היא.

    בושה

    הגב לתגובה זו

    • קשה להתמודד

      דר. אושרית, 16/06/06 19:54

      קשה להתמודד עם רשע אמיתי. הרבה מאד אנשים עם בעיות פסיכולוגיות, מצדיקים רשע ועוטפים רשע בדבש (''הוא לא התכוון לרצוח את אשתו''). אנשים עם בעיות נפשיות כמו דנה משפיעים קשות על צעירים ועל ''אינטליגנטים'' חסרי נסיון של חיים בלי תלות. התוצאה היא אסון לדור, למדינה, ויותר מכול הנזק הוא לחוש הצדק והשיפוט.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    על איזה מגוון דעות מדובר, כולם שמאל קיצוני (ל''ת)

    טוביה, 16/06/06 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פוליטיקה

    פיינרו אליהו, 16/06/06 18:27

    זו היא כוחה של הדמוקרטיה גם במשפחה

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זה כן היה סוד.

    אב י, 16/06/06 18:22

    רק לקראת סוף מערכת הבחירות, ורק במקרה, תוך קריאת טוקבקים ,נודע לי על משפחת אולמרט השמאלנית. עד אז הייתי בטוח שכמובן משפחת אולמרט ימנית למהדרין.

    הגב לתגובה זו

    • ככה גנבו את דעת המצביעים במניפולציות

      שמשון, 16/06/06 19:52

      ולכן המצביעים ששבויים בדעות שלהם ולא מוכנים לקרוא ולראות מה שכן התפרסם -היום עומדים מול שוקת שבורה ומורטים שערות ראשם. איזה פתאים אתם ואיך משרדי פירסום מסובבים לכם את הראש...
      עכשיו אתם רואים לפחות עם מי יש לכם עסק.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    היא נשואה? (ל''ת)

    מוטי חיפה, 16/06/06 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כזאת מכוער הדני הזאת

    עופרZ, 16/06/06 18:21

    אלהים ישמור.
    יש למכוערת הזאת שריטה קשה מנשוא.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי את דנה אולמרט - את זבל, זה מה את. (ל''ת)

    דניאל, 16/06/06 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה זה משנה ?

    רעות, 16/06/06 18:17

    לא משנה מי מפגין מול הבית של חלוץ.זכותה של דנה,כמו כל אזרח אחר להפגין,אבל לשאת שלטים עם המילה רוצח,זה נורא ואיום.יש לחקור זאת אפילו שמדובר בפעילי שמאל,שלהזכיר לכולם הם הכניסו את הלקסיקון הזה,בימי מנחם בגין,ולא כפי שנהוג לחשוב בימי רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שיירבו כמוך דנה אולמרט

    מיכל, 16/06/06 18:16

    נאורה עם קבלות.
    שמתם לב שבשמאל יש אנשים משכילים יותר??
    קחו את זה לתשומת ליבכם החברים מהימין.....

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך

      ציוני גאה, 16/06/06 19:51

      גם בגרמניה טרום מלה''ע ה-2 היהודים המשכילים בחברה האמינו שהעם הגרמני הנאור רואה בהם חלק מהתרבות הגרמנית המפוארת והיו להם סיבות טובות מאוד הם תרמו את אחת התרומות המשמעותיות ביותר לתרבות הגרמנית!
      אבל מה לעשות משום מה האנשים הכי משכילים בעם המפואר שלנו יוצאים בסוף הטיפשים והנאיבים הכי גדולים. הם מאמינים משום מה באנושות אותה אנושות שביצעה מבצעת ותבצע את הפשעים הנתעבים המכוערים והמזעזעים ביותר כלפי החלשים בחברה, וזאת עובדה!
      באותה עת הצהרת בלפור איפשרה לכל יהודי מזרח אירופה שהיוו כ-80% מכלל היהודים בעולם וכלל יהודי אירופה להקים מדינה בפלשתינה תוך גיבוי ותמיכה מלאה של השליטים באזור(הבריטים). אבל היהודים היקרים והנאורים והמשכילים התכחשו לזהותם והאמינו כרגיל במקסמי שווא - קומוניזם, ההשכלה, העולם התרבותי והנאור ועוד דברי הבל במקום לראות את האמת מסביבם.
      הטעות שלהם עלתה לנו ב-6 מליון נשים גברים זקני וטף שנרצחו עקב השנאה האנטישמית שלא השתנתה במאום גם במאה ה-21. 6 מליון יהודים אומללים מבני עמי שנטבחו על לא עוול בכפם רק משום שניסו להאמין כי לב האדם טוב במקורו וכי דברים כאלה לא ייתכנו.
      כרגיל הציאות היתה יותר מרה מכל סיוט הכי גרוע שהיהודי המשכיל והנאור יכל לעלות על דעתו.
      אז אפשר להמשיך להאמין במקסמי שווא של האנשים הנאורים והמשכילים בעמינו שהיו ונשארו בעלי דעות של היהודים הגולים הנאיבים והטיפשים שמסרבים לראות את האמת!
      אסור לנו בשום פנים ואופן להסתמך על דעותיהם ההזויות של השמאל המטורף בארץ שמעדיף לראות בשונאיו אחים, ובונה כרגיל ע''י דמגוגיה זולה ומטומטמת את אותם מקסמי שווא שהורגלנו אליהם במשך 2000 שנות גלות אומללה שבה היינו נתונים כמסכנים לחסדיהם של ''מארחנו'' ''טובי הלב''.
      אין לנו על מי לסמוך בכל העולם כפי שההיסטוריה שלנו הוכיחה אין ספור פעמים מלבד עצמת ההרתעה שלנו ומדינתנו שלמרות חסרונותיה מהווה לנו את הבית היחיד האמיתי בעולם.
      אוי לראשנו אם נעיז להאמין לשמאל הסהרורי ו''הנאור/משכיל. אולאי לא תהיה לנו הזדמנות נוספת לשגות כי מישהו הפעם עשוי להיות יותר יעל מהנאצים הארורים!
      אסור לנו לשכוח את לקחי העבר פשוט אסור!!!

      הגב לתגובה זו

    • להזכירך

      ציוני גאה, 16/06/06 19:53

      גם בגרמניה טרום מלה''ע ה-2 היהודים המשכילים בחברה האמינו שהעם הגרמני הנאור רואה בהם חלק מהתרבות הגרמנית המפוארת והיו להם סיבות טובות מאוד הם תרמו את אחת התרומות המשמעותיות ביותר לתרבות הגרמנית!
      אבל מה לעשות משום מה האנשים הכי משכילים בעם המפואר שלנו יוצאים בסוף הטיפשים והנאיבים הכי גדולים. הם מאמינים משום מה באנושות אותה אנושות שביצעה מבצעת ותבצע את הפשעים הנתעבים המכוערים והמזעזעים ביותר כלפי החלשים בחברה, וזאת עובדה!
      באותה עת הצהרת בלפור איפשרה לכל יהודי מזרח אירופה שהיוו כ-80% מכלל היהודים בעולם וכלל יהודי אירופה להקים מדינה בפלשתינה תוך גיבוי ותמיכה מלאה של השליטים באזור(הבריטים). אבל היהודים היקרים והנאורים והמשכילים התכחשו לזהותם והאמינו כרגיל במקסמי שווא - קומוניזם, ההשכלה, העולם התרבותי והנאור ועוד דברי הבל במקום לראות את האמת מסביבם.
      הטעות שלהם עלתה לנו ב-6 מליון נשים גברים זקני וטף שנרצחו עקב השנאה האנטישמית שלא השתנתה במאום גם במאה ה-21. 6 מליון יהודים אומללים מבני עמי שנטבחו על לא עוול בכפם רק משום שניסו להאמין כי לב האדם טוב במקורו וכי דברים כאלה לא ייתכנו.
      כרגיל הציאות היתה יותר מרה מכל סיוט הכי גרוע שהיהודי המשכיל והנאור יכל לעלות על דעתו.
      אז אפשר להמשיך להאמין במקסמי שווא של האנשים הנאורים והמשכילים בעמינו שהיו ונשארו בעלי דעות של היהודים הגולים הנאיבים והטיפשים שמסרבים לראות את האמת!
      אסור לנו בשום פנים ואופן להסתמך על דעותיהם ההזויות של השמאל המטורף בארץ שמעדיף לראות בשונאיו אחים, ובונה כרגיל ע''י דמגוגיה זולה ומטומטמת את אותם מקסמי שווא שהורגלנו אליהם במשך 2000 שנות גלות אומללה שבה היינו נתונים כמסכנים לחסדיהם של ''מארחנו'' ''טובי הלב''.
      אין לנו על מי לסמוך בכל העולם כפי שההיסטוריה שלנו הוכיחה אין ספור פעמים מלבד עצמת ההרתעה שלנו ומדינתנו שלמרות חסרונותיה מהווה לנו את הבית היחיד האמיתי בעולם.
      אוי לראשנו אם נעיז להאמין לשמאל הסהרורי ו''הנאור/משכיל. אולאי לא תהיה לנו הזדמנות נוספת לשגות כי מישהו הפעם עשוי להיות יותר יעל מהנאצים הארורים!
      אסור לנו לשכוח את לקחי העבר פשוט אסור!!!

      הגב לתגובה זו

    • וזוכי פרס נובל הם מהימין. (ל''ת)

      עובדות רבותי, 16/06/06 22:44

      הגב לתגובה זו

      • BURN!!!!!!!!! (ל''ת)

        מה שנכון, 17/06/06 01:14

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    אילו....

    יעלי, 16/06/06 18:15

    אילו בן ח''כ מהימין היה עומד עם שלט מול בית חלוץ,ועל השלט היה כתוב רוצח,הוא כבר היה תחת חקירה רצינית ביותר,שלא לדבר איזה מטעמים היתה עושה התקשורת מזה..אבל פה מדובר בבת של אולמרט,אז מותר לה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עוד טיפשה בסביבה הטבעית שלה !!! (ל''ת)

    דוד, 16/06/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לתמ''ק ירמי אולמרט: הסכמתי עם רוב דבריך, עד שקראתי:

    לא אוהב שטויות, 16/06/06 18:07

    שאמרת ''ישראל במלחמת קיום''.

    תגיד, ירמי, יש לך מחסית במקום מח?

    הגב לתגובה זו

    • לא מנומס

      ניגעלי, 17/06/06 02:28

      לצחוק לחולשתיו של אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    הימין סתם נטפל אליה ומחפש כותרות

    ארנון, 16/06/06 18:07

    כרגיל, אנשי הימין הקיצוני נצמדים לטפל ולא לעיקר בנסיון נואש לסחוף את דעת הקהל וליצור כותרות. תנו לה מנוחה, היא לא פוליטית ואין שום קשר בין דיעותיה לשל אבא שלה.

    הגב לתגובה זו

    • כן, עכשיו תסביר לנו על יגאל עמיר ושמאל (ל''ת)

      Avi Ecuador, 16/06/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    מכוערת כזה ...

    xxxx, 16/06/06 18:06

    לא משהו מדהים -- גנים דפוקים ...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה קורה? אף אחד לא מגיב ? כאילו ,מה? (ל''ת)

    אמי, 16/06/06 17:57

    הגב לתגובה זו

    • מה,

      הושוע, 17/06/06 02:27

      תפוח אדמה,כזה כאילו.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    למדתי להעריך את רוה''מ עוד יותר

    יצחק לוי, 16/06/06 17:55

    דווקא בזכות דנה שגדלה כנערה בעלת דעות עצמאיות ולא כאוטומט המעתיק את דעת הוריו.

    הגב לתגובה זו

    • יצחק לוי- מה קרה לך???

      יוספה, 16/06/06 19:41

      למה העיוורון שלך?? היא קופי של הדעות של האמא שמפגינה במחסומים ועוד ועוד. אז מה המקוריות והחשיבה העצמאית שאתה ממשיך לייחס לה??
      הטמטום וההתבטלות בפני אחרים...

      הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך בת כמוה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/06/06 06:25

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה את שונאת אותנו כל כך? (ל''ת)

    טל, 16/06/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    איפה מזוז? היא הסיתה כנגד הרמטכ''ל (ל''ת)

    רק את הימין, 16/06/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    צביעות

    דודי, 16/06/06 17:50

    מענין שתמיד אבל תמיד מי שמזוהה עם השמאל מפגין בדרך כלל נגד עוולות שנעשות לפלסטינים,הווה אומר תמיד בהקשרים פוליטיים,ולעומת זאת לא תפגוש מפגינים כמו הגברת אולמרט בהפגנות חברתיות למען חולים שאין להם תרופות או למען עובדי קבלן עשוקים או למען אלה שכבולים בשלשלאות ויסקונסין,ללמדך שיש הרבה סלקטיביות בשמאל הרדיקאלי
    ודומני שכך הם פני הדברים גם בימין,ואנחנו משלמים את המחיר של עיוורונם המוחלט של השמאל והימין שאינם ממש רלוונטיים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא התרשמתי שיש לה יותר איכות מאשר לדרור פיילר...

    פנינה, 16/06/06 17:49

    אנשים שמותר להם להיות שקרנים ורעים ואפילו זדוניים.
    זה חוקי.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מוזר, 90 אחוז מהדוקטורים שייכים לשמאל. בעצם לא מוזר בכלל. (ל''ת)

    A. Turing, 16/06/06 17:49

    הגב לתגובה זו

    • כן, אז אתה דוקוטור

      Avi Ecuador, 16/06/06 23:45

      עוד אידיוט טווס מעם-הארץ.
      עבדים היינו לפרעה במצריים ואנו היהודים כל דור ודור חיבים לראות עצמנו כאילו יצאנו ממצריים וזאת בכדי שתהיה צנוע קצת אולי ותדע לא להביא את כעסם של הגויים אולי על גאווה של טמבל.
      מה החזיק את היהודים ללא מולדת 2000 שנים אם לא הדת? כן נכון, יצאו גם פלוצים רחניים כמוך שמסבירים לנו שהריח שלהם לא חולף עם הרוח...
      עוד רשע מההגדה של פסח מספר לנו על הכת החדשה מהשמאל.

      הגב לתגובה זו

    • מוזר כל אלו המשוייכים לשמאל בינוניים

      A. Church, 16/06/06 23:53

      כל אותם דוקטורים המשוייכים לשמאל הקיצוני, הם אקדמאים בינוניים, חסרי הישגים מדעיים של ממש, חסרי הכרה, שעסוקים בהשפרצת להג אנטי-ציוני כדי להסוות את חידלונם המקצועי.

      להזכירך, מי קיבל פרס נובל?

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    חינוך שאומר משהו על הבית.

    חבח, 16/06/06 17:40

    האם נכון שלאולמרט יש גם בן שמוצא את עצמו במקום כלשהו שאינו ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דנה אולמרט- סכנה למשטר דמוקרטי

    ליכודניק, 16/06/06 17:39

    ועם אמא עליזה שתיהן בכלל פועלות נגד צה''ל והמצב המטורף הזה צריך להשתנות, ביזיון. אתם רואים את לורה בוש מפגינה בעד בן לאדן?

    הגב לתגובה זו

    • ל 73- שרה- כל הכבוד! זה העיקר!!!

      נעמי, 16/06/06 19:37

      מרוב דברי חנופה לאבא על הפתיחות שלו, הרי הדבר הבולט הוא כשלון של החינוך לזהות . הבת לא מוצאת את עצמה בכל המובנים , אלא על דרך היריקה בערכים המקובלים. הבנים לא גרים כאן. לא סיפרו לנו שהם סרבני גיוס??
      -זה האיש- שאמור לקבוע לרוב האזרחים את החיים!!!!!
      דמות חינוכית לעם בארץ........

      הגב לתגובה זו

    • הרגת אותי מצחוק... סכנה למשטר הדמוקרטי...

      אני, 16/06/06 21:47

      חס וחלילה שאנשים יפגינו נגד פעולות הצבא, ויביעו דעה שונה מזו של המשטר... באיזו מדינה דמוקרטית קורה כדבר הזה?
      אנשים כמוך הם סכנה לשלטון הדמוקרטי, ובפעם הבאה, לפני שאתה משתמש במילים ארוכות תבדוק את המשמעות שלהן במילון.

      הגב לתגובה זו

      • היא ודומיה מחלה של עם; איידס וריקבון. (ל''ת)

        Avi Ecuador, 17/06/06 03:40

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם הוא לא הצליח לחנך את הבת שלו

    שרה, 16/06/06 17:38

    הוא יצליח להנהיג מדינה?

    הגב לתגובה זו

    • הוא הצליח לחנך אותה לגהנום

      Avi Ecuador, 17/06/06 03:48

      למה לא יביא אותו על עם-הארץ בחלם?!

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    יש גבול לחוצפה של הישראלים שויתרו על זהותם היהודית

    חזרתי בר כוכבה, 16/06/06 17:34

    ולא צריך לעשות להם הנחות ,אם הבת מעדיפה ויברטור זה החיים הפרטיים שלה .
    אבל זה שהיא חושבת שהאבא שלה הוא רוצח אז שיסלחו לי הם פשוט דפוקים בשכל והם לא חיבים לעשות את זה לנו יש מדינות דמוקרטיות אחרות ושימצאו את עצמם שם
    חוץ מזה לא כתוב עליה כלום זהו ריכוז של כל הרכלויות יחד
    ובאמת יהיה חבל שלא תפרסמו את דברי בגלל ויברטור או דפוקים זה רפרטואר שמוצאים גם בספרות המודרנית של הקיבוץ המאוחד והם ש''גזלו''את האדמות של האינדיאנים מעזה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט

    משה, 16/06/06 17:26

    שמע נכון היא חושבת אחרת אבל היא מכוערת לאללה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בתו של ראש המרכז החופשי

    מוחמד וולטיר, 16/06/06 17:24

    בטח לא בגלל יופיה
    בטח בגלל קשריו של אביה הכמו-ימני
    ובטח כריאקציה לבית
    זה כל הסוד שבחורה כמוה, לא ני יודע מה, הפכה ל''מוערכת '' בעבודתה
    אם היתה בתי- לבטח היתה נזרקת לכל עבר

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זכות המחאה איננה כוללת להסית נגד רמטכ''ל וצמרת הבטחון בתואר רוצחים

    דרור, 16/06/06 17:21

    או שבגלל שהיא בצד שמאל מותר לה? כנראה שכן.

    חייל שלא לחץ יד לרמטכ''ל אבל הצדיע לו מודח. מי שקוראת לו רוצח נשארת עם כתבות מפרגנות.

    ובימים אלה ממש נשפטת נדיה מטר שקראה ליונתן בשיא יודנראט.

    למה לנדיה אסור מה שמותר לדנה?

    הגב לתגובה זו

    • מה???לא יאומן !

      זה מחפיר !, 16/06/06 22:42

      לתקשורת שימו לב .איפה ואיפה ??
      הרי זה תפקידה של תקשורת ,להתריע !

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    התפוח נפל לא רחוק מן העץ.

    האמת להמיתה, 16/06/06 17:20

    מאז ומתמיד אולמרט היה שמאלני העוטה עור ימני . ואם לשופטו על פי מעשיו והצהרותיו הוא שמאלני עוד יותר מביילין.
    עליו נאמר הזהרו מן הצבועים, העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    דנה אולמרט

    ישראל, 16/06/06 17:19

    מלוא הערכה למשפחת אולמרט על הפתיחות החברתית והפוליטית. בחברה מודרנית, הילדים אינם רכושם הבלעדי של ההורים, וצריך לכבד את דעותיהם גם אם הן נוגדות לאלה של האבא ראש הממשלה. ליריבים פוליטיים של אולמרט אין שום זכות להטיף ולגנות ולהשמיץ!
    הלוואי ואולמרט יידע וישכיל להוציא אותנו מ''הבוץ של הכיבוש'' שבשנה הבאה יחגוג את יום ההולדת ה-40! בתו של אולמרט יכולה לחזק את ידי אביה במעשה ההיסטורי שהוא מתעתד לעשות. כל הכבוד לכם, לאבא ולבת! הלוואי ותצליחו!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בעל אות צה''לי הננאל דיין מול דנה אולמרט

    arik, 16/06/06 17:18

    ראו נא את הצביעות ללא גבול של התקשורת:
    כאשר דנה אולמרט משתתפת בהפגנה בה מכנים את הרמטכ''ל ''רוצח'' היא זוכה למאמרים כגון זה הנוכחי המפליגים בשבחה אף כי בכמה שטחים היא מייצגת שוליים קיצוניים.
    לעומתה, חייל צה''ל שזוכה לאות מן הנשיא ומבקש להימנע מלחיצת יד של הרמטכ''ל מכתוצאה מפינוי משפחתו ''זוכה'' להשמצות בלתי פוסקות של העיתונות הדורשת לסלקו בבושת פנים מצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בושה וחרפה שבת של ראש ממשלה הולכת להפגין לפני ביתו של הרמטכ''ל ויפי

    מנשה, 16/06/06 17:15

    נפש שם צועקים לרמטכ''ל רוצח. שום מדינה מתוקנת לא יכולה להשלים עם מצב כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    דנה מזדהה עם התוקפנות של האוייב !!!

    אורי, 16/06/06 17:14

    המאפיין אנשים מסוגה הוא השנאה העצמית לעמה ולדתה והזדהות עם האוייב, בד בבד בהאשמת הקורבנות.
    במדינה מתוקנת הנמצאת במצב מלחמה, בלי קשר להיתה בתו של ראש הממשלה, היו מעמידים אותה לדין בהאשמה של סיוע לאוייב וכולאים אותה. לצערי ישראל אינה מדינה מתוקנת! והא ראיה שהציבור בחר באולמרט על אף התכשיטים שלו.

    הגב לתגובה זו

    • מי יודע

      Avi Ecuador, 17/06/06 06:38

      אולי ישראל בהמשך תהיה שמורת טבע לדת לכל הדתות, ''פשוט'' השמאל צריך להצליח לפורר אותה, להשניא את העם על עצמו ולבטל אותה, את האחרון כבר יעשו האומות המאוחדות בעזרת הימין והערבים שיפתיעו ויתאחדו להפיכתה של ישרפלסטין כולל עבר הירדן המזרחי לשמורת טבע לדת לכל הדתות, החלטה דמוקרטית כנראה ובמשאל עם.
      בינתיים השמאל די מצליח ואם תרצו אין זו אגדה.
      הנצרות רק צריכה בהמשך להרגיש שהשמאל מסכן אותם בגישתו בארץ שהיא מולדת וסמל ליהדות לנצרות ולאיסלם ... והוא ירגיש.
      ראו מה היא הגישה שלהם לפאפה ולדת.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מעניין את פח הזבל שלי איפה היא גדלה (ל''ת)

    מושה המכופף, 16/06/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תראו מה עשו לבנימין נתניהו ואת דנה בצד למה

    שרה נתניהו, 16/06/06 17:13

    היא חייבת התנצלות לראשי הצבא הרי הפגינה כשלכאורה ירו על משפחה היא בכלל עשתה צבא או משהו במשפחה שלה יודע מה זה צבא התנצלות בבקשה וקורות חיים של כל המשפחה בדיוק כמו שרה נתניהו

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בישראל הסטליניסטית רק אנשי הימין מועמדים לדין על ''העלבת עובד ציבור''

    אבנר, 16/06/06 17:12

    או מוחזקים במעצר אפילו אם הם בנות 14. שמאלנים מחוסנים מכך. להם הכל מותר, בעיקר אם הם לסביות, פעילות בארגונים שמואלנים רדיקליים, ששמן אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    דנה נשיונל אולמרט , את מוזמנת להגר למדינה ערבית ,שם הם הומניים (ל''ת)

    פטריוT, 16/06/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עוד לא הבנתי למה זה אמור לעניין מישהו (ל''ת)

    cyrano, 16/06/06 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    את האבא (32 בליכוד) לא מענין

    דר, 16/06/06 17:06

    מה לנו ולבת שלו האמת

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בהשוואה לחייל שלא לחץ את יד הרמטכל

    שלומי, 16/06/06 17:06

    המעשה שהיא עשתה הוא הרבה יותר חמור ממעשהו של החיל שלא רצה ללחוץ את ידו של הרמטכל.
    ללכת ולהפגין מול ביתו של הרמטכל שהוא למעשה החיל של אביה ואביה הוא מפקדו. אבל על זה נאמר הפוסל במומו הוא פוסל.
    לדנה לא עשו כלום כי היא בתו של.
    בקיצור הפכנו להיות מדינה מהעולם השלישי. מה שמותר לבתו של אסור בהחלט לאזרח מן השורה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    צחוק הגורל

    Avi Ecuador, 16/06/06 16:59

    '' אי אפשר לצפות שבמדינה דמוקרטית ומתקדמת אקשור את ילדיי הביתה או אגרש אותם כי הם לא חושבים כמוני'.''
    עכשיו שהשמאל יסביר לנו על האשמה שהוא מאשים את הימין או את הוריו של יגאל עמיר ויגלה את אותה ההבנה לביתו של אולמרט להבדיל.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אחרי שהתברר שלא ישראל אחראית

    צדקיהו, 16/06/06 16:54

    לחיסול המשפחה הפלסטינית בעזה, דנה הראשונה שהתייצבה להפגין מול החמאס שכן המטענים שהחמאס טמן בחולות הרגו את המשפחה.
    לדנה איכפת לה מאוד העוול שנעשה למשפחה הערבית, והיא מספיק אוביקטיבית כדי להפגין מול האשמים באמת.
    נראה לכם? - סתאאאם.

    הגב לתגובה זו

    • וגדול ! לתשומת לבך דנה (ל''ת)

      שנון !, 16/06/06 22:36

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה תמיד מקשרים שמאל עם הומוסקסואליות?

    שרון, 16/06/06 16:53

    אנשים חייבים להבין ולהפנים שלא כל ההומואים והלסביות הם מהשמאל, ולא כל הימניים הם הומופובים. בלי לפגוע חלילה בדנה אולמרט, היא לא יכולה לברוח מהייחוס שלה. היא מייצגת את הקהילה ההומו-לסבית וזה פוגע באנשים לראות אותה בהפגנה עם שלטים קיצוניים. לזכותה יאמר שהיא לא נשארה בהפגנה אחרי שהתחילו לצלם אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לפעמים השכלה וחינוך בדרך מסוימת

    Avi Ecuador, 16/06/06 16:51

    מוביל אותך לדרך לא נכונה והופך אדם לאידיוט מדופלם עם תאוריות תלושות מהמציאות, לאדם חסר חוכמת חיים אלמנטרית של ילד או אפילו של חיה שיודעת מתי מסוכן לה.
    השכלה חינוך והשפעה שהופכים אדם לאידיוט, זה נפוץ בעם-הארץ היום בחלם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה לא להתייחס לעצם הטענה?

    דמוקרטיה, 16/06/06 16:50

    הטענה היא שפעילי ימין נחקרים ונעצרים על אמירות שלהם כל הזמן, ואילו שמאלנים שמפגינים רשאים לקרוא לרמטכ''ל רוצח, ואין פוצה פה.
    אם דנה אולמרט הייתה משתתפת בהפגנה בבילען נגד הגדר וחייל היה נפצע, האם גם אז הייתם אומרים ''דנה היא לא זו שזרקה את האבן'', כפי שכעת אתם אומרים ''דנה לא החזיקה את השלט''?
    או שיש חופש ביטוי, או שאין. או שיש חופש הפגנה, או שאין. אבל מה קורה כשצד אחד מקבל יותר חופש מהשני?

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה ששלטון הרוב הופך לדיקטטורה של המיעוט

      Avi Ecuador, 16/06/06 21:30

      כאשר לרוב יש זכות לרמוס את המיעוט.
      דוגמא יותר רלוונטית תוכלו ללמוד בגרמניה ועל מיעוט של יהודים שחי שם.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אכן, זכותה להביע את דעתה

    בגרות באזרחות, 16/06/06 16:50

    ולעומת זאת - חובתה של המשטרה להיכנס בה ובכל מי שהיה שם, באשמת התקהלות בלתי חוקית, הטרדה, ואולי עוד כמה סעיפים.

    כל מחאה לגיטימית ומקובלת, אבל החבר'ה כאן עברו שני קווים אדומים -
    1. אף אחד לא ''רוצח'' כמו שאף אחד לא ''בוגד'', נסחו את המחאה שלכם בענייניות

    2. לא מפגינים מול בית של עובד ציבור, לכו לרחוב קפלן מול הקריה, הרבה יותר נכון ודמוקרטי

    למעו הסר ספק, כותב שורות אלה הוא שמאלני בנפש ובדם, אבל מתבייש בהפגנה המיותרת הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בא לי להקיא,כל כך הרבה שינאה יש בחבורה הזו....

    גליה, 16/06/06 16:47

    האנשים האלה שכל כך דואגים לפלשתינים,מלאים בשינאה,יוהרה,ציניות,התנשאות,התעלמות מעובדות,אלימים במשפחה,ועוד הרבה.....אבל,דואגים לפלשתינים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון בהחלט! (ל''ת)

      את צודקת כל כך, 16/06/06 22:33

      הגב לתגובה זו

    • הי ,גליה,

      ניגעלי, 17/06/06 02:17

      עוד הרבה מה? בדיוק שהתחלת להצחיק אותי ,הפסקת לכתוב, חבל.

      הגב לתגובה זו

      • ל-ניגעלי.

        צ, 17/06/06 08:01

        ועוד הרבה... אי צדק וחוסר סימטריה.
        האנשים הללו צריכים להגן גם על הצד השני.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    דנה אולמרט היא אהוד אולמרט במהדורה נשית (ל''ת)

    יוסי בכינור, 16/06/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    וואלה...?את מי זה מעניין?

    תרגעו, 16/06/06 16:43

    ולמי בכלל יש כח לקרוא את כל הכתבה הזו...מה נסגר איתכם??

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לעולם-מוסר נפשי מעוות הולך עם מוסר שכלי מעוות (ל''ת)

    החינוך למשפחה, 16/06/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם יהודי מהימין יגיד רחלוץ רוצח

    בכ, 16/06/06 16:30

    אז.... מעצר מנהלי עם טיק שהוא אפילו לא מאיפו זה בא לו...............

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני לא מבין

    ישראל, 16/06/06 16:27

    על מה ולמה כל המהומה סך הכל זאת היתה הפגנת תמיכה באבא לא???

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בושה למדינה (ל''ת)

    קובי, 16/06/06 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למי איכפת

    אוזן דן, 16/06/06 16:17

    למי איכפת מהבת של......
    יש לבטח אלפי צעירות מעניינות יותר
    עזבו אותה ...ותנו לנו שקט

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה רוצים ממנה?היא ממש דומה בדעותיה לאביה המגרש יהודים!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ימית, 16/06/06 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תפסיקו לעשות לה הנחות-נזק תדמיתי למדינה

    חינוך לקוי, 16/06/06 16:14

    ולא רק לאבא שלה, שאולי היא מתחשבנת איתו בצורה זו. זה נזק תדמיתי למדינה, ולחינוך הלקוי של עליזה. אפילו בבית ראש הממשלה אין הסכמה עם הדרך, אפילו במשפחתו מאמינים לפלסטינים ולא לראש הממשלה ולצה''ל. לראש הממשלה אין תמיכה אפילו בביתו. אתם קולטים?
    הגברת הנכבדת הזו צריכה לפתור את בעיותיה עם אבא שלה בבית ולא בהפגנות שגורמות נזק לכולנו. אני לא קונה את הליברליות וההבנה המתייפייפת שנשפכה בכתבה זו, דווקא בגלל שהוא אבא שלה היא היתה אמורה לחשוב פעמיים.

    הגב לתגובה זו

    • שיפור בתדמית המדינה

      ניגעלי, 17/06/06 02:12

      לשמוע כי אנשים לא רק מדקלמים, אלא חושבים עצמאית.

      הגב לתגובה זו

      • ל-ניגעלי.

        צ, 17/06/06 07:58

        אנשים שחושבים עצמאית.
        צריכים לחשוב גם על הצד השני.
        וזה קו למחשבה.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מכיר את דנה, היא בנאדם רציני

    אבנר, 16/06/06 16:09

    שאינו זקוק לאמירות פטרוניות נוסח דבריה של אתי לבני על מה שהיא צריכה או לא צריכה לעשות כעת בבתו של ראש הממשלה. היא מסתדרת יפה בעצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני מת לדעת מה חושבת דנה אולמרט על ירי הקאסמים ?

    יוני, 16/06/06 16:02

    ואם זה בכלל מזיז לה, או איכפת לה מכך?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני מתה לדעת מדוע דנה לא ביקשה מאביה שיפסיק את ההרג.

    יונית, 16/06/06 16:01

    הרי אביה הוא מעל הרמטכ''ל ומעל שר הביטחון.

    באותה מידה שהיא הפגינה נגד הרמטכ''ל. מדוע היא לא הפגינה נגד שר הביטחון, אבל לא מול משרדו בקריה. הייתי רוצה לדעת מדוע שלא תתפגין מול ביתו של שר הביטחון בשדרות???

    אני חושב שבכלל אם היא הייתה מפגינה מול ביתו של ראש הממשלה. זה היה יכול לעזור לה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תרדי לשדרות הזויה ופחדנית שכמותך (ל''ת)

    eli, 16/06/06 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין הבדל בין תנועת כהנא לתנועות השמאל הרדיקלי

    רני, 16/06/06 15:57

    מדובר בצדדים שונים של אותו המטבע.
    תנועות אלימות, מוקצנות, מסיתות וחסרות רסן, המפירות את החוק בריש גלי ומאגדות תחתן אנשים כפייתיים, לעיתים בעלי בעיות זהות, המוצאים את הזירה הפוליטית מקום מתאים לבטא בה את זעמם האישי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד

    ג', 16/06/06 15:53

    אם יש משהו לומר לזכותו של אהוד אולמרט זאת העובדה שגדלו אצלו בבית ילדים עצמאיים. כל הכבוד....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''שמעתי את הקריאות בימין הקיצוני וזה קשקוש''

    אלעד, 16/06/06 15:53

    אני אומר במפורש:
    אני הצבעתי קדימה בבחירות האחרונות.
    אינני נמנה כלל על הימין הקיצוני.
    ועדיין, אני סבור בצורה נחרצת כי היועץ המשפטי לממשלה חייב להגיש כתבי אישום כנגד גברת אולמרט ומפגינים אחרים בהפגנת השמאל הרדיקלי, עקב עבירה גלויה ובוטה על חוק ההסתה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נשות ווטש הצד החומל של עם ישראל טוב שהן קימות

    מיכל, 16/06/06 15:47

    טוב שהן קיימות ויישר כח והלוואי ותמשכנה בפעילותן המבורכת והראויה לכבוד. הן עושות זאת בהתנדבות ולא כולן גמלאיות. חבל שיש כאלה שלא מבינים שהן משביחות את תדמיתינו בעולם. מוכיחות שלא כולנו תומכים בעוולות ואוטומים לתחושת הזולת . שלישראל יש כמה פנים וכשבאים לבקר אותנו בעולם שיראו גם את הפנים האלה . הן יוצרות איזון . כן ירבו גופים כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • את תומכת באנטישמיות מנוולות.את כמותן (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 18/06/06 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    זו דוגמא מצוינת לפתיחות ולקבלה וזו מתנה לעם ישראל (ל''ת)

    אבל רק מהסיבה, 16/06/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שמאלנית תימהונית מאופפת

    רונה, 16/06/06 15:39

    ניראה לי כי דנה אולצרט הזאת היא די בושה, שמאלנית תימהונית, המנותקת לגמרי מהמציאות. אני מרחמת על משפחתה.

    הגב לתגובה זו

    • רונה ,

      ניגעלי, 17/06/06 02:08

      את ממש טובת לב,הזדהותיך עם משפחתה נגעה לליבי.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    היחצנות עובדת שעות נוספות

    יוסף, 16/06/06 15:33

    דנה אולמרט היא שמאלנית קיצונית מן המכוערים ביותר, עובדה היא שהפגינה עם כל שונאי ישראל ואפילו התחבבה עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מצטיירת אישיות ראויה לכל הערכה

    שרה, 16/06/06 15:31

    נאמנה לאמת שלה ,שאגב גם שלי , משתדלת שלא לפגוע באביה ובכל זאת להרים צעקה כנגד עוולות . לא פשוט .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מדינה דמוקרטית

    איתן, 16/06/06 15:30

    זכותה להשתתף בהפגנות חוקיות.
    ולפני שכמה צוציקים קטנים יתנפלו, אני ממש לא בדעה של דנה אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מציע לך נישואין על גבי אתר זה (ל''ת)

    סי די, 16/06/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    משפחה לתפארת מדינת ישראל (ל''ת)

    צפוני, 16/06/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נו בטח, מה חשבתם...

    כבוד לדנה !!, 16/06/06 15:16

    אדם עם שכל לא תומך במפלגת ג'ובים כמו קדמה, או מפלגת הון כמו ליכוד.

    מה שהכי מעניין זה שכל ה''שכבות החלשות'', שזה כל מני ''מזרחים'', אם דופקים אותם יותר כך הם יצביעו יותר ליכוד.

    ועכשיו מתפלאים שדנה אולמרט לא נמנית בין הציבורים הנדפקים מבחירה ולא מסכימה עם אבא.

    אני משאיר לשאר המגיבים לספר על פשעי מפ' העבודה כי אין לי כוח.

    אני מצביע לשמאל האמיתי !

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דנה, תעשי לי ילד! (ל''ת)

    7, 16/06/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    היא יותר מענינת וראויה מבניו של שרון (ל''ת)

    מייקל גיל, 16/06/06 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דנה מקסימה, יפה, חכמה (ל''ת)

    מעריץ, 16/06/06 15:14

    הגב לתגובה זו

    • יפה???!!! (ל''ת)

      רמבו8, 16/06/06 22:41

      הגב לתגובה זו

    • דגש על ''יפה''

      חיים יבין, 16/06/06 22:42

      יפה כמעט כמו תכנית ''ההתכנסות''
      מגדירים מחדש את השפה העברית

      הגב לתגובה זו

    • האיפור שלה בתמונה כמו גבר

      Avi Ecuador, 17/06/06 03:56

      אולי זה התפקיד בבית וביחסים עם האישה שחיה איתה?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לי שאלה לאנשי השמאל הקיצוני.

    צ, 16/06/06 15:09

    אנו תמיד רואים את אנשי השמאל הקיצוני מפגינים בעקביות נגד מדיניות ישראל בשטחים.
    מדוע אותם אנשי שמאל לא מפגינים נגד הטרור הפלשתיני?
    מדוע אנשי השמאל לא מפגינים נגד הירי המתמשך של הקסאמים לעבר שדרות ולעבר הנגב המערבי?
    מה, הדם הישראלי פחות מהדם הפלשתיני?
    אתמול פורסמה מודעה שעליה חתומים אנשי רוח מהשמאל הקיצוני.
    שיוצאים נגד מדיניות הממשלה בשטחים.
    אני חושב שאם המודעה הייתה יוצאת גם נגד ירי הקסאמים לעבר שדרות ולעבר הנגב המערבי. זה היא אומר שאיכפת להם משני הצדדים.
    אבל באופן עיקבי אנשי השמאל הקיצוני יוצאים חוצץ רק נגד מדיניות ממשלת ישראל.
    הרי ממשלת החמאס בדיוק כמו ממשלת עראפת מתיד תמכו בהרג אזרחים ישראלים שהם חפים מפשע. אז נשאלת השאלה לאנשי השמאל הקיצוני מדוע?
    מדוע?
    מדוע?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה שלי ל-צ,

      ניגעלי, 17/06/06 02:05

      בד''כ, בן אדם בוחר לו כנגד איזו עוולה הוא נלחם,היות ולצערנו יש הרבה עוולות, הוא אינו נלחם בכולם,אלא בוחר במה שנראה לו,וסיבותיו עימו,במקרה זה אני מנחש מהם אותן סיבות, הנראות לי, ואני מקבל בהבנה כי הגברת לשם האיזון ,אינה יוצאת להפגין כנגד הטבח בסודן.

      הגב לתגובה זו

      • ל-ניגעלי.

        צ, 17/06/06 07:39

        אתה טוען שאותם אנשים מהשמאל הקיצוני נלחמות רק בעוולות שנראות להם כ ''עוולות''.
        אבל. מה. הם לא רואים את העולות האחרות.
        הרי מה הבעייה שאותם אנשים שמפגינים ללא הרף נגד מדיניות הממשלה לנסוע לשדרות ולהפגין נגד הטרור הפלשתיני???
        ושוב פעם אני שואל.
        מדוע?
        מה הדם הפלשתיני יותר אדום מהדם הישראלי?
        מה. חי ילדי ישראל הינו הפקר?
        כל פעם שיוצאים נגד השמאל הקיצוני.
        על כך שהוא מגבה רק את הפלשתינים. תשובתו היא. שהם מגנים גם את הצד השני, אבל זה נעשה באופן מאוד מינורי ועדין.
        ח''כ חנין נשאל מדוע הוא לא יוצא להפגין נגד הטרור הפלשתיני?
        הוא טען שהוא יוצא להפגין גם נגד הטרור הפלשתיני.
        אני אף פעם לא ראיתי אותו.
        אולי אתה ראיתה?
        מעניין.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    עליזה גדלה במחסום ומאז,היא פרועה (ל''ת)

    חשוב לפרסם, 16/06/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שימו לב לדקויות השימוש בלשון

    א, 16/06/06 15:00

    בתקשורת תמיד מדווחים על חוגי ימין ''קיצוני'', אבל כשמדובר בשמאל הסהרורי, מעדיפים להצמיד לו את הכינוי החלבי ''רדיקאלי''. מסתבר שלפי העיתונות, קיצוניים יש רק בימין.

    הגב לתגובה זו

    • קיצוני=רדיקאלי (ל''ת)

      סימה, 17/06/06 03:19

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל עוד היא לא משתמשת באביה - להתייחס אליה כאילו מדובר בסוניה פרס.

    C-cyclist, 16/06/06 14:48

    הנפקדת-נוכחת הנצחית של הפוליטיקה הישראלית היא אדם פרטי, שתמונתה אף פעם אינה מופיעה בתקשורת. אנשים שלא מתעמקים ברכילות פוליטית לפעמים לא מודעים לכך שלשמעון פרס יש אישה.

    ברמה הרכילותית ה''אמא הערביה'' הפיקטיווית של פרס מפורסמת לוקחת יותר תשומת לב ציבורית מאשתו האמיתית.

    כל עוד קרוב של פוליטיקאי, ובמיוחד ילדיו לא משתמשים בשמו כדי לחזק את מעמדם האישי, ואינם משמשים אביזר תפאורה פוליטי - על התקשורת לתת להם את אותו היחס שהיא מסוגלת לתת לסוניה פרס.


    לגבי הדעות שלה - לא מדובר בשיבוט של האב, אלא באדם עצמאי. אם אתם מכירים אותה אישית - מותר לכם לא להסכים איתה כפי שמותר לכם שלא להסכים עם כל אדם שאותו אתם מכירים.

    אם אינכם מכירים אותה, וכל מה שאתם יודעים עליה הוא מדיווחים חודרניים בתקשורת- ''מבחן סוניה פרס'' אומר שאין סיבה שהתקשורת תדווח לכם מי היא, ומה דעותיה. אם היא לא תכנס לפוליטיקה מה שאתם אמורים לדעת עליה מסתכם בשורה ''אהוד אולמרט נשוי לעליזה, ואב לדנה והאח שלה''.

    יכול להיות שאדם שפועל בחוגים הפולטייים שהיא פעילה בהם היה משיג איזשהו רמה של מוכרות ציבורית או תקשורתית, אבל לא בקנה המידה הצהוב שהתקשורת מכסה את דנה אולמרט,

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דנה יקירתי תעברי לגור בשדרות ואז....ניראה (ל''ת)

    גדי חי, 16/06/06 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בחורה כלבבי. כל הכבוד על

    אסף האיכסה, 16/06/06 14:45

    האומץ, הפתיחות, הרגישות, החוכמה.

    אני חייב לציין שגם אחרי שדשתי הלוך וחרוש בזה עם עצמי ובנפשי, לא הבנתי מה הבעייה שהבת של רוה''מ יוצאת להפגין נגד מדיניות של אביה. הביקורת הייתה צריכה להיות הרבה יותר חריפה לו היא הייתה מאבדת את העצמי שלה בגלל שאבא שלה הוא עכשיו רוה''מ. כל הכבוד לה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הצביעות של דנה אולמרט

    יוני, 16/06/06 14:44

    אין לי בעיה שדנה אולמרט תפגין אבל הצביעות שלה זועקת לשמים. צריך לזכור שהדרג הצבאי (דן חלוץ) מבצע את הוראות הדרג המדיני ואם אולמרט יגיד לדן חלוץ לא להגיב בפגזים על קטיושות אז צה''ל ינצור אש. ללכת להפין מול אדם שבסה''כ מבצע את הוראות אביה שיכול מתי שהוא רוצה להורות לצבא לנצור אש זה צביעות. אם דן חלוץ רוצח אז מה בדיוק אהוד אומרט?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אבל החינוך מגיע מהבית... (ל''ת)

    שמאלמרט, 16/06/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה לא מפרסמים מה בין רדיקאלי לקיצוני שלי????

    מבין, 16/06/06 14:30

    בטח גם את זה תסננו. השמאל הוא רדיקאלי והימין הוא קיצוני בעיניי העיתונאים. ובכן בתו של ראש הממשלה שייכת לשמאל הקיצוני(למרות שמיפים זאת על ידיי כינויו רדיקאלי) ויש לטפל בכל הקיצוניים בצורה שווה גם שמאל וגם ימין. למה אתם לא מפרסמים זאת. האם יש קשר שתיקה??????? זו כבר הודעה שלישית שלי באותו נושא ולא מפרסמים!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תראו מה עשו לבנימין נתניהו ואת דנה בצד למה

    שרה נתניהו, 16/06/06 14:27

    היא חייבת התנצלות לראשי הצבא הרי הפגינה כשלכאורה ירו על משפחה היא בכלל עשתה צבא או משהו במשפחה שלה יודע מה זה צבא התנצלות בבקשה וקורות חיים של כל המשפחה בדיוק כמו שרה נתניהו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    wow שגעון... (ל''ת)

    מוטקה, 16/06/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה לפני הבחירות אף עיתונאי לא

    דני, 16/06/06 14:10

    סיפר לנו על הבת השמאלנית רדיקלית של אהוד אולמרט
    ועל הבן הסרבן שלו ועוד .
    הרבה דברים הושתקו...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דנה את נהדרת

    אני, 16/06/06 14:08

    דנה יקרה

    אני לא מכירה אותך אישית אבל מן המעט שמספרים עליך את נשמעת בחורה נבונה, אמיצה ואינטליגנטית. המשיכי בדרכך הישרה ואל תתיחסי לאנשי הימין נבובי המוח וצרי האופקים. הם לא מגיעים לקצה קרסולייך.

    ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חבל שכל זה מתפרסם רק עכשיו לאחר הבחירות. איזה משפחה קיצונית פנאטית. (ל''ת)

    עמי, 16/06/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רוה''מ אולמרט- מעריכה אותך על הפלורליזם הרבה שבמשפחתך!!

    חזק ואמץ, 16/06/06 14:01

    אני אוהבת שהוא לא מנסה לכפות את דעותיו על אף אחד ובמיוחד לא על משפחתו.

    עם זאת, הייתי מציעה לדנה קצת יותר לעמוד לצידו של אביה לפחות כל עוד הוא מכהן כראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רדיקלי נשמע הרבה יותר טוב מקיצוני (ל''ת)

    דודי, 16/06/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    והשמאלנית הזו מנהלת לנו את המדינה.

    אורן, 16/06/06 13:44

    מתגעגעים לפרס.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דנה אולמרט אני מחזקת אותך.

    שושפרי, 16/06/06 13:27

    דנה אולמרט אנושית ואכפתית. אני
    מחזקת אותך .תתעלמי מהגולשים
    התוקפים והמקללים אותך.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד - התגובות מראות על

      ישראלי אמיתי, 09/08/06 03:17

      צדקנות כמעט דתית אצל המתנגדים.

      זה לגיטימי לחלוטין לבקר את העמדות שלה, אבל מי שאינו מסוגל בכלל לשקול את עמדתו של אדם אחר ומיד יורד לפסים אישיים ולא מוכן אפילו לדון בשאלות שדנה ואנשי גוש שלום שואלים אינו מבין באמת מהי דמוקרטיה.

      חבל שכל כך הרבה ימנים לא מסוגלים להבין שיש סכסוכים יותר מורכבים מריב של שני אנשים בשוק הכרמל ושגם צבא הגנה לישראל גרם עוול לחפים מפשע. הדם הוא על ידי שני הצדדים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זאת זכותה אבל........מה שנורא זה כנסו

    בולשיט, 16/06/06 13:24

    קודם כל זאת זכותה להיות מה שבא לה אבל יש כאן משהו מסריח והוא זה שהיא משתמשת במעמדה כבת של ראש ממשלה כדי לקדם את דעותיה ההפכות מאבא שלה מה שאומר שיש פה הפוך על הפוך שאותי מגעיל בא לך להיות שמואלנית סבבה לפחות אם את במעמד כזה של בת של רוהמ תעשי את זה כמו כל אחד בלי להתבלט זה דוחה ברמה המשפחתית והציבורית אני בז לך ואגב אני מהשמאל

    הגב לתגובה זו

    • יש לך בעיה חמורה בהבנת הנקרא

      אני, 16/06/06 21:43

      מאיזה חלק בכתבה הבנת שהיא עושה שימוש במעמדה של אביה? הרי לך כמה ציטוטים מובחרים:
      ''בפעילות הפוליטית היא עוסקת בשקט, רחוק מאוד מהכותרות. מעולם לא התראיינה בנושא, אף פעם לא שיווקה את האידיאולוגיה דרך הייחוס המשפחתי''

      ''דנה שתקה. כרגיל. מאוד לא אהבה את ההתעסקות בה, וזזה הצדה.''

      ''לא מדובר בניסיון לעשות דווקא לאבא''
      וכו'.
      באמת כדאי שתקרא את הכתבה לפני שאתה מגיב ועושה מעצמך טמבל.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חובה לפרסם-עליזה אולמרט גדלה בחולון (ל''ת)

    תיקון טעות, 16/06/06 13:09

    הגב לתגובה זו

    • למי אכפת?? (ל''ת)

      לתיקון טעות, 16/06/06 14:09

      הגב לתגובה זו

    • מאוד חשוב

      שאר ישוב, 16/06/06 14:40

      את מי זה מעניין ?

      הגב לתגובה זו

    • רשע! אל תהרוס לה את הפאסון! (ל''ת)

      צחוקים, 16/06/06 15:59

      הגב לתגובה זו

    • והתחנכה בטהרן

      קרטופל, 16/06/06 17:00

      כך ניכר ממעשיה.

      הגב לתגובה זו

    • דנה אולמרט - אישיות מרתקת

      שומרוניה, 16/06/06 17:34

      לא שווה תגובה ,חבל על הזמן והכח.


      תשארו עם האחת שהיה חובה לפרסמה, ממש.............

      שיהיה לכם שבת שלום בלי דנות ובלי נעליים והעיקר בלי קסאמים

      הגב לתגובה זו