• 61.

    התפטרותך עידוד לחוסר אחריות

    עידו כץ, 16/06/06 13:37

    דווקא ההתפטרות - יכולה להתפרש על ידי יותר ויותר אנשים בחברה הישראלית שלא מבינים עד כמה הפרט הוא האחראי על מעשיו. התפטרותך יכולה להתפרש על ידי בורים שלקחו חלק במעשה כאילו המערכת היא האחראית לריסון מעשיהם. הגיע הזמן שהציבור ייקח אחריות, שהפרטים המעורבים ולאו שסביבם יקחו אחריות!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    טייס לא מתפטר על זה שהרג חסידה

    עידו כץ, 16/06/06 09:06

    ההתפטרות של מפקד חיל האויר אינה מוצדקת או נכונה בשום קנה מידה. יש מה לתקן ביחידה שלו והוא אחראי ישיר שזה יקרה. יתכן שרק הוא יודע במצב המוראלי שאיליו נקלעה היחידה כעת - כיצד להנהיג ולהביא למקום טוב ומקצועי וגם מוסרי. ההתפטרות על רקע הפרשה (מתייפייפת בעיני ונכנעת ללחץ ציבורי) לא נוגעת לעיקר מבחינת כוח האדם בבסיס, ביטחון החיילים, ביטחון המדינה, חיי אדם ועוד. פרדוקסאלית - כאן המנהיגות זה להישאר ולטפל ולא לברוח!!

    הגב לתגובה זו

    • ואם הוא היה נשאר לא היית מתלונן?

      הישראלים יודעים, 04/09/06 03:13

      זה כמו עם ביבי. התפטר- לא טוב. לא התפטר- גם לא טוב. יאללה יאללה, נמאסתם כבר, בכיינים

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    המפקד, תודה רבה לך על הכל.

    חייל מנבטים, 15/06/06 19:58

    חבל שילדה אחת ומספר של מטומטמים גורמים למפקד בסיס טוב כל כך לעזוב.

    נתגעגע לתקיפות והדיבור הרך, לדרישה לטוב ביותר ולחוש הומור ולדוגמא האישית שאתה מהווה לנו שלמרבה האירוניה היא גם זו שגורמת לך לעזוב מוקדם מהמתוכנן.

    כולי תקווה שתשאר בחיל כי נועדת לגדולות.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אל תהיה לי קדוש מעונה

    אלי, 15/06/06 17:02

    לא מעניין אותי מסקנות הביניים של ועדה זו ואו אחרת. אתה מפקד בסיס, ולא יודע ולא רואה ולא חש אילו מעשי זוועה נעשים במשך זמן כה רב בבסיס שלך אז אתה צריך לעוף מהצבא ומכל תפקיד ציבורי. צהל והשרות הציבורי לא צריכים אנשים מנותקים.

    הגב לתגובה זו

    • מפקד הבסיס הוא לא מצלמה ניסתרת בין הרגליים

      לא רואה לא שומע, 15/06/06 19:37

      של הילדה.
      יש לו אחריות על הדרג הצבאי ולא על הזרג של הפדופילים.
      על הפדופילים אחראי/ת הפסיכולוג/ית הסוציולוג/ית של הבסיס. איפה הם היו ? שיחקו אותה בראש קטן חירש ועיוור ?
      המקרה היה צריך להיות מטופל על ידי הגופים המתאימים, בראש ובראשונה הורי הילדה ואם הם לא מתפקדים אזי רשויות הרווחה הן בבית הספר והן בבסיס.הבעייה היא שהם על הישבנים שלהם שומרים טוב טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    להוריד את האנסים לדרגת טוראי להדיחם מחיל האויר (ל''ת)

    לאה, 15/06/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למפקד הבסיס אין אחריות על חיי ילדה.

    ארץ אוכלת, 15/06/06 16:51

    הילדה לא פקודה בבסיס .
    למה המורה, או היועצת, או המנהלת, או העובדת הסוציאלית, או הפסיכולוגית בבית ספרה של הילדה לא מתפטרות? יש להן הרבה יותר אחריות על הילדה מאשר למפקד בסיס צבאי שלא עובד עם ילדות אלא עם חיילים.
    ולמה ההורים של הילדה לא מתפטרים? למה אין להם אחריות על הבת שלהם?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לקיחת אחראיות במדינתנו

    לוקח, 15/06/06 14:58

    סוף סוף מישהו לוקח אחריות במדינה.
    מנכ''ל הרכבת- לא אחראי בכלל למחדלי הרכבת.
    מפכ''ל המשטרה- תחת חקירה אבל הוא לא אחראי חס וחלילה.
    מנכ''ל בזק- לא אחראי לכך שהעובדים שלו מנתקים את מנויי הוט.
    מנכ''ל חברת חשמל- לא אחראי לכך שהעובדים שלו מורידים את השלטר לכל המדינה.
    ראשי ממשלה...
    סגן ראש עיריית פ''ת- רק חודש לאחר שהתגלה שלקח שוחד (15 מיליון!!!) והבין שלא יוכל לצאת מזה- התפטר.
    תחקיר עובדה על בית החולים- המנכ''ל לא ידע כלום על כך שעושים ניסויים על חולים שלו.. למה לקחת אחראיות.
    אולי הגיע הזמן שכל המנהלים הציבוריים יבינו שיש להם אחראיות למה שקורה אצלם. אני רק חושב לעצמי מה היה קורה אם זה היה בחברה פרטית- המנכ''ל לא רק היה מתפטר אלא היתה מוגשת נגדו תביעה פלילית.

    הגב לתגובה זו

    • יו''ר נעמ''ת טליה ליבני

      עמותת ידיד, 15/06/06 16:43

      שתבעה להדיח את מפקד הבסיס לא תבעה להדיח את עצמה שמטפלות התעללו בפעוטות במעונות של נעמ''ת.
      הגמל לא רואה את הדבשת שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    יו''ר נעמת

    נרי, 15/06/06 14:26

    לא ידעת שיו''ר נעמת היא רודפת צדק כל כך גדולה,היא באה בדרישות לרמטכ''ל ולמפקד ח''א לפטר את מפקד הבסיס בו ארע המקרה הקשה,
    אבל לא זכור לי שהצדקת הזו לקחה אחריות,או שמשהוא מהמנהלות התפטרה כתוצאה ממה שקרה במעונות שלהם,
    כפי הנראה לדרוש ולהטיף מוסר לאחרים זה יותר קל מאשר ליטול אחריות או לבצע פעילות מתקנת כלשהיא,כך שכדאי לדעת עם מי יש עסק.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פורש מתפקידו

    גדי, 15/06/06 14:01

    אין ספק שהקצין עשה את המעשה הראוי לעשותו עקב המצב שהוא נקלע אליו,ואני מאמין שהאיש באמת לא ידע,אבל אחריות מפקדים היא אחריות בכל מצב ואם קרה תחת פקודך משהוא מסוג זה יש להסיק ממסקנות.
    חבל רק שאנשים כמו מפכ''ל המשטרה שהיה מעורב אישית במחדל קשה ביותר (ובואו נקווה כולנו שלא ביותר מזה)לא עשה צעד דומה חמרות שהוןא היה מעורב אישית בפרשה.
    כנראה יש בכל זאת הבדלים באיכויות האנשים בצה''ל אל מול האיכויות במשטרה. זו עובדה

    הגב לתגובה זו

    • שטויות ! סתם מחפשים לערוף ראשים.

      ציד מכשפות, 15/06/06 14:19

      מפקד הבסיס לא היה מפקד של הילדה .
      היא לא חיילת.
      לילדה בת 12 אין מפקד. יש הורים והם האחראים לה.

      מה הקשר בכלל למפקד הבסיס ?
      סתם מחפשים לערוף ראשים והראש הראשון והמשובח ביותר שמצאו הוא של מפקד הבסיס.

      לפי ההגיון שלך אלו שדרשו את התפטרותו של מפקד הבסיס הצבאי יו''ר נעמ''ת ומנכ''ל עמותת ידיד, צריכות גם הן להתפטר. גם הן לא לקחו אחריות על האונס.
      הן אחראיות על אונס ילדות בדיוק כפי שמפקד בסיס צבאי אחראי על אונס ילדות.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    פוליטיקאים תלמדו , לוקחים אחריות (ל''ת)

    דורון, 15/06/06 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הלואי והיו הרבה כמוך

    שמחה, 15/06/06 12:42

    הצרה שיש הרבה מאד מאד כמוך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בושה וחרפה

    דוד י, 15/06/06 12:40

    בושה וחרפה שהמפקד פורש . לא ידע, לא היה יכול לדעת ולכן הוא נקי כשלג. האם התפטרותו פותרת או תורמת משהו מלבד בשר לזאבי האדם האורבים לכל מה שמבטא צהל ולאומיות ?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יו''ר נעמת תפרשי. 2 סייעות היכו ילד בגן נעמ''ת

    מיטל, 15/06/06 12:35

    מה השטויות הללו? גם הש.ג אשם. רוב המצבים הם שהאדם שביצע את העברה הוא ורק הוא אשם.
    האם בכל פעם שאיזה ילדה תאנס בבית ספר המנהל יסולק? ואולי ראש העיר? ולמה לא שר החינוך?
    די לכח שארגוני הנשים, והתנועות הפנימסטיות מקבלות.
    יש יותר חכי''ם גברים מאשר נשים, אבל כל חוק שהן רוצות הן מעבירות.
    יש עשרות חוקים המטיבות עם נשים בלבד.
    תראו לי חוק אחד המיטיב עם גברים.

    הגב לתגובה זו

    • לסרס את כוחם של ארגוני הנשים, הם אינם מגיני נשים אלא הורסי משפחות

      תמיר, 15/06/06 13:06

      אילולי ארגוני הנשים היו מסתפקים בהגנה על זכויות הנשים כדי שלנשים לא יהיו פחות זכויות אפשר להבין.
      אלא שבשנים האחרונות תנועות אלו יוזמות, ממריצות פעולות שמטרתן אחת לפגוע בגבר באשר הוא גבר.
      אם בראש הבסיס היתה קצינה נקבה אני בספק אם ויצ''ו היתה מתעוררת.
      די לראות כיצד תנועות הנשים מעודדות נשים לפרק משפחות (90% מיוזמות הגירושין הן נשים) ואח''כ מאמללות את הנשים את ילדיהן ואת הגבר שלהן.
      גם כאן שפכנו את המיים עם התינוק.
      זרקנו לכלבים מפקד בסיס, העיקר שהתנועות הנשים קיבלו את ''הגבר התורן'' שלהן למאכל.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    חבל , אבל מפקד חייב לקחת אחריות !!!

    אזרחית, 15/06/06 12:32

    גם עם הוא האינשטיין של המפקדים בעולם ...............................

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אומרים שכל פעם שהיא חגגה היא חילקה ''חגיגת''. (ל''ת)

    חוגג, 15/06/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דווקא המפקד אשם?איפה ההורים?

    לא מסכימה, 15/06/06 11:41

    למה תמיד דווקא מי שהכי ישר משלם?מה עם ההורים שלה?מה עם רשויות הרווחה?איך הגעתם עד אליו בטרם האחראים הישירים לא משלמים את המחיר ולא עשו את עבודתם?בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צודק מגיב 1 - יו''ר נעמ''ת היתה צריכה להתפטר כשנחשפה פרשת

    גיל אזולאי, 15/06/06 11:39

    התעללות של מטפלות במעונות שלה

    הגב לתגובה זו

    • ארגוני הנשים חייבים לפגוע בגברים כדי לשרוד. מחר יהיה גבר אחר (ל''ת)

      זוהר, 15/06/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מחזקים את ידיך

    שליח, 15/06/06 11:35

    רמי דותן, יצחק מרדכי, אלעזר שטרן, ניר גלילי, מרדכי ברקאי.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    טוב לראות שלדרג הפיקוד הזילות לא הגיע (ל''ת)

    אחלה גבר, 15/06/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הלוואי על הפוליטיקאים שלנו התנהגות כזו... (ל''ת)

    מפוכח, 15/06/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה דוברת צה''ל שתתן הופעה עילגת כמו אתמול ? (ל''ת)

    ארגון נורמה, 15/06/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עוד קורבן של האלימות הפמיניסטית השולטת בברוטאליות בישראל.

    אור, 15/06/06 11:09

    עוד ליטראת בשר לשולטות בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד. קצת מאוחר (למרות ההסבר), אבל טוב מאוחר...וגו'

    Yossi V, 15/06/06 11:01

    עכשיו סוף סוף תתחיל החקירה האמיתית, ואנשים יתחילו לתת את הדין, אם לא על האונס הקבוצתי הזה, אז לפחות כפיצוי על התפטרות המפקד.

    על אונס עוד איכשהו אפשר לעבור לסדר היום במדינה הזו, אבל לא על פגיעה בקודש קודשי הקדושים של מדינת ישראל - מפקד בחיל האויר.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מזכיר לי בדיחה על שפן לבן שמת בגגל משולש קטן ושחור (ל''ת)

    עלי חמינאי, 15/06/06 10:51

    הגב לתגובה זו

    • תוכל לספר את הבדיחה? (ל''ת)

      מתעניין, 15/06/06 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכיצד ?

    צ.מ, 15/06/06 10:38

    איך התקשורת מביאה מפקד כה דגול לבצע צעד שכזה ?
    תקשורת הרסנית ........בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אצלנו אומרים: ''אחסן מינאק ראחו''

    רויטל, 15/06/06 10:35

    ויפה שעה אחת ודם.
    ואני אומרת - איפה האמא בכל הסיפור הזה? אם אמא שלי היתה האם במחזה הדוחה הזה, זה היה נעצר בזמן אם בכלל היה מגיע לכדי מעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומה זהבה גלאון עשתה בימי צעירותה....? (ל''ת)

    לוי יצחק חיים, 15/06/06 10:33

    הגב לתגובה זו

    • זה לא היה עם טייסים!!!(זה היה עם ערבים) (ל''ת)

      *********, 15/06/06 10:45

      הגב לתגובה זו

      • אתם נבלות, בושה שעברתם את הסנון של מעריב (ל''ת)

        התביישו, 15/06/06 12:16

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני לא מבינה את הבעיה

    yafa, 15/06/06 10:33

    אם הילדה מודה שהיא שכבה עם החייל/חיילים בהסכמה, למה לקרות לזה אונס זה בעילת קטינה שברשותה לזה יש עונש בנפרד אונס זו מילה פוגעת יותר.

    הגב לתגובה זו

    • תקראי שוב את מה שכתבת - מצמרר...

      בני, 15/06/06 10:44

      אונס פירושו קיום יחסים עם מישהו ללא הסכמתו.
      ילד לא מבין את המשמעויות של קיום היחסים ולכן - הוא לא יכול להסכים או לסרב למין.
      אנחנו המבוגרים חייבים להגן עליו - ולהחליט בשבילו עד שהוא יגדל ולכן כל מעשה מיני עם ילדים משול לאונס!

      אגב, גם היה מדובר בבחורה בת 30 בוגרת שעשו לה את מה שנעשה לילדה הזו - היה צריך להעיף אותו קיבינמט!

      הגב לתגובה זו

      • אולי כדאי שתזכר מה קרה שלשום

        יוסי, 15/06/06 11:19

        שלשום הגיע לתקשורת מקרה מזעזע בו זוכה אב חורג של נערה בת 13 (שלוש-עשרה!) שהעלילה עליו שאנס אותה. האיטש היה במעצר ממושך והתענה 3 שנים עד שהנערה נשברה וסיפרה כי בדתה את כל הסיפור (בהשראת הסידרה ''קטנטנות'') משום שרצתה לחיות עם אביה הביולוגי.

        אולי כדאי שתהרהר שנית במושגים שלך
        ''ילד לא מבין את המשמעויות של קיום היחסים ולכן - הוא לא יכול להסכים או לסרב למין.
        אנחנו המבוגרים חייבים להגן עליו - ולהחליט בשבילו עד שהוא יגדל ולכן כל מעשה מיני עם ילדים משול לאונס!''

        הילדה הזאת, בת אותו גיל ואפילו אותו שנתון כמו הנערה מנבטים, ידעה בדיוק מה היא עושה!

        הגב לתגובה זו

      • בני התחלת יפה והרסת בסוף.

        א, 15/06/06 11:28

        מפקד הבסיס לא אשם אם פועל בעבודה שלך סרח אתה לא יכול להאשים את המנכ''ל.
        ועם בחורה בגיל 30 כל עוד היא מסכימה אפשר גם להביא את כל הבסיס ולעשות עליה תור.

        הגב לתגובה זו

      • כולם גברים, מליצי יושר מה? מעניין מה הייתם אתם עושים

        זיו ריצקין, 15/06/06 11:42

        לא מתבייש ולא מחרטט, אומר את כל האמת כמו שהיא- אם אני חייל בבסיס סגור , ויש בחורה שעוברת בלילה, אומרת אני בת 16 מי רוצה לזיין אותי ואפשר גם להביא חברים, מי הגבר שהיה אומר לא? מי?? שקרנים כולכם, הייתם דוחפים לה מכל חור ונהנים ורצים לספר לחברה' כמו גדולים, תפסיקו לשחק אותה נזירים תמימים פתאום.
        הילדה לא ידעה מה היא רוצה? שיכנעו אותה? מה שנעשה לחיילים ולמפקד הוא עיוות צדק מובהק - רק ההורים ומשרד הרווחה אשמים. היא ביקשה את זה!!!!!!! עברה חדר חדר ושידלה אנשים (+הסתירה את גילה), כולם זכאים, חוץ מהורי הילדה כמובן שהיו צריכים להשגיח עליה ולשים לב.

        הגב לתגובה זו

        • לזיו - ואותי מעניין מה אתה היית מרגיש אם אתה היית הילדה הזאת!!

          אורה, 15/06/06 14:29

          האם גם אתה (בתפקיד הילדה) היית אומר שרק ההורים אשמים ושהגברים שחגגו חופשי חופשי ורצו לספר ולהזמין את החבר'ה הם נקיים מכל אשמה?
          נו... ספר לי בבקשה מה אתה היית אומר כי אני בהחלט מסכימה לדעה שאמרת לגבי הנורמות האכזריות שאתה מכנה ''סתם נורמות''.
          האם תעז לענות לי? או שתהיה גבר -גבר, אחי? שזה בעיני הפחדנות של הגברים!! אוסף פרים!! ללא שם וללא זהות - רצים בעדר ''גבר,גבר'' אחרי ''גבר,גבר''.
          אני ממתינה בסבלנות נשית עצבנית לתגובתך או לתגובת ''גבר,גבר'' אחר כי במילא כל ה''גבר - גבר'' חושבים ומדברים אותו דבר בדיוק.

          הגב לתגובה זו

      • שטות מוחלטת

        עו''ד, 15/06/06 12:04

        אונס = קיום יחסים עם קטינה שטרם מלאו לה 14, בין שנעשה בהסכמה ובין אם לא.

        בעילה אסורה בהסכמה מתייחס בכלל לגילאים מבוגרים יותר, וגם אז יש לפעמים סייגים בהתאם לגיל של הגבר.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    מפקד הבסיס לא צריך לפרוש-ההורים צריכים לפרוש

    אל תתפטר, 15/06/06 10:29

    הם לא ראויים לטפל בילדים. אם להם לא היה מושג איפה מסתובבת הילדה שלהם בלילות, איך יידע מפקד הבסיס? אולי במקום לפטר אותו ראוי לערב את רשויות הרווחה למיניהן?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עדיין לא ברור מדוע מסתירים עדיין את הורי הילדה. (ל''ת)

    ת מ ו ה ה !, 15/06/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בגלל שזה צה''ל -יש למצות את כל הדין עם החוגגים!!!ומהר!!! (ל''ת)

    גדי.כהן, 15/06/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    התקשורת אנסה(!) את מדינת ישראל...

    אזרח מודאג, 15/06/06 10:25

    להעלות את מפקד בסיס חיל האויר בנבטים לקורבן.
    בתור אחד מקורבנות האונס ההמוני,ואחד מבעלי הבית,אני דורש חקירה מקיפה שתכלול את כל השתלשלות הדיווח התקשורתי.
    לא יתכן שבמדינה שעדיין נמצאת בסכנה קיומית,יפגע בטחון המדינה,על מזבח הרייטינג, ורווחים של אילי תקשורת פרטיים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חשבתי שמזרונים פלוגתיים(מז''פל)יש רק בגולני 13 (ל''ת)

    גולני שלי, 15/06/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צה''ל הולך ונהרס אט אט במוסריות שלו...

    אהרון, 15/06/06 10:23

    צה''ל של היום זה לא צה''ל לפני 30 שנה.
    אנו בהרס עצמי הולך ומתמשך...
    כל החברה הישראלית הולכת לאבדון בכל התחומים.
    ריסוק עצמי.גול עצמי.
    חבל...חבל...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בת שרואה את אמא בבסיס...למה שהיא לא תחקה אותה?

    רואה האמת, 15/06/06 10:21

    בבסיסים אלו המשפחות חיות כמו בקומונה.
    נשים שם הם מצרך חשוב ובשימוש לכל...מדוע בת שרואה את אמא עם טייסים אחרים לא תרצה גם?

    הגב לתגובה זו

    • צודק!למצות את הדין עם בסיסים רווי ניאוף ובגידות!

      רמת מוסריות!, 15/06/06 10:40

      מה זה?
      ממש סדום ועמורה!
      זה צ.ה.ל?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה אלו''מ ארז אשם בכל האונס הזה?

    חיים סביון, 15/06/06 10:19

    הרי הכל נעשה בהחבא.
    מה מאשימים אל''מ בחייליו?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תחקרו את נשות הטייסים,אך הם מפמפמות אחת אצל השכן...סדום ועמורה!

    תמיר, 15/06/06 10:17

    כל בסיסי חיל האויר זה סדום ועמורה אחד גדול.
    הייתי נהג של אחד כזה שנה וחודשיים!
    הכל שם מושחת מבחינה מינית...כמו קיבוץ.הילד תמיד דומה לשכן!!!

    הגב לתגובה זו

    • טייס שבוגד עם אחרת ...מדוע שאשתו תשמור אמונים...וביתו...? (ל''ת)

      ליאור, 15/06/06 10:35

      הגב לתגובה זו

    • לא תנאף!לא תנאף!לא תנאף!לחתוך לטייסים הנואפים את הכלי! (ל''ת)

      גועל נפש!!!!!!!, 15/06/06 10:37

      הגב לתגובה זו

    • מה שלאשה נשואה מותר-לבת בת ה13 אסור!!!

      פקק תנועה, 15/06/06 10:47

      מה השטויות האלו?
      מה אכפת לך מה אמא שלה עושה?

      הגב לתגובה זו

    • כל המיניות הזאת היא לא רק בחה''א!בכל בסיס שיש בנות-יש מסיבות! (ל''ת)

      רונן, 15/06/06 10:51

      הגב לתגובה זו

    • הגודל (של הדרגה)כן קובע!!!

      איינשטיין, 15/06/06 10:55

      ט.ד.
      בסיס נבטים.
      וזו האמת שלי על כל צהל

      הגב לתגובה זו

    • תרבות

      פקק תנועה, 15/06/06 11:27

      הסקס הסמים והרוקנרול היתפשטה בכל החברה בישראל .ומצב זה הוא תופעות לואי של מצב חברתי מיתפרק זה.ללא הבדל של מין דת גזע ולאום.

      הגב לתגובה זו

    • 25 יש גם לך אחות פומפה?

      מישהי,אשת טייס, 15/06/06 11:55

      מה זה ההשמצות הכוללניות האילה, חבל שאין תרופה לפיגור, הייתי ממליצה לך בכל לב

      הגב לתגובה זו

      • את מנבטים?מחר בבוקר 07:00 !ביי (ל''ת)

        ר.א, 15/06/06 13:00

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפכו אותו לשעיר לעזאזל

    לבי עם המפקד, 15/06/06 10:15

    לא יתכן שהוא יֵדע כל מה שעושים החילים בבסיס שלו. זה פשוט לא יתכן. אפילו למפקד הישיר בדרג הנמוך קשה לדעת כל מה שעושים החילים שלו אחרי שעות הפעילות.

    במקום לתת לו צל''ש שהוא מתוך זהירות הזמין חוקרי מצ''ח מֻסווִים לודא שהכל תקין בבסיס, ובזכות זה התגלתה הפרשה, עכשיו הוא משלם מחיר אדיר בגלל שנהג בצורה תקינה.

    הלחצים להתפטרותו באים משני מקורות:
    האחד: פוליטיקאים ועסקנים צבועים שרוצים להֵרָאות כמי ש''עושים'' מה שהוא. ורוצים להאדיר את שמם בתקשֹרת.
    השני: פוליטיקאים בכירים שממונים בצורה זאת או אחרת על מערכת הבטחון, ובעצם הם לא יודעים מה לעשות כדי למנוע מקרים כאלה, אך הם בעצם אחראים כמו מפקד הבסיס, ויש עליהם לחץ לעשות מה שהוא. הפתרון הקל הוא לערוף ראש של מי שהוא, ואז יֵרֵד הלחץ עליהם, והם יוכלו להתאמץ פחות למצות את הדין עם האשמים האמיתיים ולמנוע באמת מקרים כאלה.

    זאת תסמֹנת הש''ג (גם אם פֹה זה מפקד בכיר). כך היה גם במקרים אחרים כמו ועדת אגרנט ועוד.

    לבי עם קצין בכיר שהקריב הרבה למען עם ישראל ונתן למענו את הטובות בשנותיו. שנים שבהן היה יכול לרכוש מקצוע אזרחי מכֻבד ולעשות לביתו. עכשיו הוא נזרק בבֹשת פנים ובלי מקצוע על לא עוֶל בכפו.

    יתבישו הפוליטיקאים ואנשי התקשֹרת הצבועים.

    הגב לתגובה זו

    • עתיד טוב

      השליחה, 15/06/06 12:12

      אל תדאג חביבי, הוא לא נזרק לשום מקום, ועתידו הכלכלי מובטח. אגב, גם על שמו הטוב הוא ידע לשמור בחוכמה גדולה, כי אכן פרש מתפקידו. על כך, כל הכבוד לו, כן יירבו לוקחי האחריות במערכות הציבוריות.
      ולהורים היקרים: שימרו על בניכם ובנותיכן, גם כשהם רחוקים מהבית.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה קצה הקרחון מה שקורה כאן בבסיס... (ל''ת)

    בסיס נבטים, 15/06/06 10:14

    הגב לתגובה זו

    • צודק אחי.אני מכיר את הבסיס הזה...כולו זוהמה וניאוף!!! (ל''ת)

      פרחי יואב, 15/06/06 10:29

      הגב לתגובה זו

    • צריך לכתוב לכל טייסבענק:***לא תנאף***לא תחמוד אשת רעיך*** (ל''ת)

      הבבא ביצה, 15/06/06 10:30

      הגב לתגובה זו

      • לאור עובדות אלו-הייתי מת להיות טייס!!! (ל''ת)

        חילוני נואף, 15/06/06 10:38

        הגב לתגובה זו

        • אדוני תרחם!סדום ועמורה יש כאן! (ל''ת)

          אלוהים ישמור, 15/06/06 10:43

          הגב לתגובה זו

        • באזרחי, תוכל לעשות קורס טייס. זה קל, קצר ולא יקר במיוחד. (ל''ת)

          בהצלחה עם נשים, 15/06/06 13:39

          הגב לתגובה זו

    • צריך לתת לנשות הטייסים קורס מיוחד של אי-בגידה (בכל הבסיסים!)

      ג.ק, 15/06/06 10:32

      הנשים של הטייסים שם -הם מקור הצרה!!!

      הגב לתגובה זו

      • שטויות!לנשות הטייסים מותר לעשות מה שהם רוצות!וזה לא עניינו של אף אח (ל''ת)

        לא במין על מה, 15/06/06 10:49

        הגב לתגובה זו

    • למצות את הדין עם אם ה''נאנסת''-ולחקור את ניאופיה!!1 (ל''ת)

      צדק לכל, 15/06/06 10:42

      הגב לתגובה זו

    • תקלטו!!!450 הפלות של חיילות בשנה!!!כל צ.ה.ל.זה סדום ועמורה!

      תתעוררו!!!!!!!!, 15/06/06 10:54

      מה אתם מתלהבים בילדה בת 14?
      מאות חיילות מקיימות מגע עם חיילים בצבא! יום יום שעה שעה!

      הגב לתגובה זו

      • וואלה אחי, עכשיו אני שמח שאני מתגייס!!!

        טרום גיוס, 15/06/06 12:07

        יאללה, מתי כבר הצו גיוס?!?!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    דוגמא אישית מצויינת!אנו מצדיעים לך שקדי!!!

    ר.ט, 15/06/06 10:12

    למרות שאין לאדם הנפלא הזה כלום.
    הוא מראה דוגמא אישית לכל בעל תפקיד בצה''ל ובפוליטיקה:
    פיקודך כשלו-גם אתה אחראי!
    למה?-ככה!
    מצדיעים לך...!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פרח הארץ פורש בגלל זהבה גלאון וחברותה

    איציק העצבני, 15/06/06 10:09

    בגלל זהבה גלאון פורש מלח הארץ אל''מ ארז
    לזרוק את ח''כ זהבה גלאון לאלתר

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ארגוני הנשים נמאסתם, כמה כח צברתם ווכולם רועדים

    יואל, 15/06/06 10:09

    מדוע לסלק משירות הבטחון אדם היכול לתרום ולהציל חיי אזרחים בזמן משבר.
    די לזכור כי חיל האויר שלנו שכח כבר מהי מלחמה אמיתית ונותרו בחייל רק מעט קצינים עם נסיון קרבי מוכח.
    ארגוני הנשים בישראל נלחמים בפראות נגד כל מי שכביכול פגע באשה בין אם זה נכון או לא.
    ארגוני הנשים לוחצים על ח''כ נמושות לחוקק חוקים המופנים רק נגד גברים.
    לפעמים גם הש.ג אשם.
    מפקד בסיס ענק לא יכול לדעת מה קורה בכל חדר וחדר.
    אנימתארת לעצמי כי הוא היה טרוד בנעשה באירן, סוריה ופחות מה עושה חייל מסויים בחדרו.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ויקומו חעי''ם ויגידו לארגוני הנשים די!!!! הגבר אינו פח זבל (ל''ת)

      אילן, 15/06/06 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    למפקד הבסיס חבל שמעשה זה פגע דווקא בך מאחל הצלחה בכל. (ל''ת)

    אריה, 15/06/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחריות

    ניצה, 15/06/06 10:04

    מה עם המשפחה של הילדה? האם היא לא הכי אשמה? אף אחד לא מזכיר אותם בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בסדר גמור. מפקד שלא יודע מה קורה בשטו-נכשל

    עם כל הכבוד לו, 15/06/06 10:00

    מנהל שרואה רק מה שעל פני השטח - נכשל. מי שלא יודע על התפשטות ריקבון בדרגים שמתחתיו, פשוט לא יודע מה הולך בניהולו וזה כשלעצמו כשלון. וכל זאת בלי להפחית בהערכה לאל''מ ארז על עברו הצבאי. על כך תודה אבל בניהול הבסיס נכשלת

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לעזאזל , ההגדרה אונס לא תופסת בשום אחד

    משפטן, 15/06/06 09:59

    מהמקרים שבוצו , מדובר בנערה שלא ידעה מה זה שובע מיני דבר שנוצל ע''י חיילים ללא כפיה או בניגוד לרצונה שהם היסודות להגדרת אונס .

    הגב לתגובה זו

    • אתה משפטן כמו שאני צנצנת (ל''ת)

      אני, 15/06/06 10:59

      הגב לתגובה זו

      • אם אינך מנמק , אכן אתה צנצנת וקשקשן לא קטן . (ל''ת)

        משפטן, 15/06/06 14:59

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מאוחר מידי. צריך לעשות בדק בית בח''א

    יונתן תדמור, 15/06/06 09:53

    זו לא פרשייה בודדת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לו למרות שהוא לא אשם. אני מקווה שיבואו בחשבון עם האשמים

    א, 15/06/06 09:52

    שיתנו להם עונשים כמו שצריך ולא 4 חודשים עלובים ב''בכלא צבאי''

    הגב לתגובה זו

    • סליחה?המחנה שלו הופך לבית זונות והוא לא אשם? (ל''ת)

      הוא האשם העיקרי, 15/06/06 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ואני חושב שעשית טעות!!! כנס

    משה, 15/06/06 09:51

    מה אתה לוקח על עצמך דברים שאחרים עשו?

    אתה מפקד בסיס לא גשש בלש...

    שבוע לאחר הכתבה הזו שכביכול טוענת כי עשית מעשה אצילי בכך שהתפטרת ישכחו אותך ולך יהיה כתם לכל החיים ובטח חיסרון כיס עד מקצוע הבא.

    אני טוען שבמדינה כזו, שכולם מושחתים וחארות (סליחה על הביטוי) ובראש הביטחון עומד איש הסתדרות שסותר את עצמו כל שעה עגולה כי אין לא מושג בכלל... אם נותנים לך תיקח לוקחים ממך תברח וממך מפקד בסיס יקר אף אחד לא לקח ואתה ברחת!

    מאחל לך בהצלחה בכל מקרה

    משה


    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סוף סוף למרות שמאוחר . והיה מחנינו טהור (ל''ת)

    משה בודק, 15/06/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ארז, בהצלחה בהמשך הדרך

    לשעבר מהבסיס, 15/06/06 09:42

    מאמינים בחפותך,היית מפקד מצויין

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ככה זה בחיל האוויר .

    דני, 15/06/06 09:41

    כשהרמטכ''ל מ''שלנו'' ומפקד החיל מגבה אותך , למה להשעות את עצמך ? עכשיו הוא מתפטר . חודש לפני סיום התפקיד ...
    הלו , חלוץ , שקדי , החיל שלכם הפך לחיל המניאקים והחלל !

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה? כל הכבוד לו

      ניר, 15/06/06 12:09

      הלוואי שלפוליטיקאים ולתקשורת שתלו אותו בלי משפט היתה עשירית מההגינות שהוא הראה כאן.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד!? למפקד (או מנכ''ל)שלא יודע ממה שקורה לו מתחת לאף!?

        להתאורר!!!, 15/06/06 13:33

        איזה איכות פיקוד וביקורת אומללים!!! גועל נפש! כל כך הרבה אנשים מעורבים ואף אחד מהקודקודים לא יודע, לא שומע וא רואה ולכן לא צריך לתת את הדין? שמת לב שאף אחד לא פיטר אותו? הוא התפוטר ןרק מקבל מחמאות על יכולות ה''ניהול'' שלו. אז תאר לך באיזה רמה איכותית האחראים עליו!

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    ארז תישאר

    מוטי חיפה, 15/06/06 09:38

    בהתפטרותך מהשרות, אתה לוקיח אחריות על דבר שלא באשמתך ולכאורה אתה מעורב בדבר שלדעתי לא נכון, יחד עם כך אין הרבה בשרות הצבורי שלוקחים מימך דוגמא, אני ועוד הרבה מבקשים, אל תעזוב.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מח''ש תאמצו שיטת הצבא לקצינים עברינים!!לגרום למשטרה איכותית!!!!!!!!!

    לא לגבות עברין, 15/06/06 09:33

    מח''ש סגירת תיקים בטענה
    אין תשתית ראיתית!!
    לגבות קצינים עברינים,!!!
    זה לגרום למשטרה מושחתת
    והציבור סובל!!!!!!!!!!!!!
    ללמוד מהצבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מוטב מאוחר מאשר אף פעם-פוליטיקאים הבנתם? הפנימו! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 15/06/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזו ''לקיחת אחריות'' בדיוק?

    טל, 15/06/06 09:21

    מה זה השטויות האלה?
    כבר עם פרסום הפרשה נאמר שהוא גם ככה אמור לסיים את תפקידו כמפקד הבסיס ביולי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הילדה טוענת שהיא לא נאנסה

    פקק תנועה, 15/06/06 09:20

    יש לחקור את כל צידי המטבע .ישנה כאן היתפרקות חברתית מבחינה מוסרית של החברה בישראל כולל בנות המין היפה זה בפרוש תרבות הסקס הסמים והרוקנרולחיבים להקים במישרד החינון אגף ניפרד שיעסוק בחינוך החברתי בישראל השכלה לחוד וחינוך לחוד.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא משנה אם היא הסכימה או לא זה נחשב אונס על פי חוק יא טמבל (ל''ת)

      א, 15/06/06 10:46

      הגב לתגובה זו

      • אני אגיד לך למה זה נחשב לאונס.

        פקק תנועה, 15/06/06 11:36

        זה נחשב לאונס מיפני שבחברה הישראלית לא הפנימו שמיקרים מסוג זה והם רבים ובכל מקום בישראל הם תוצאה של תרבות הסקס הסמים והרוקנרול שמיצרת החברההמודרנית המטירנית החברה בישראל לא מסוגחת לשים לעצמה מחסומים שונים בהיתנהגות המופקרת שמיתפשטת בישראל בכל מקום ומקום החל הבאלימות נהיגה מטורפת בכבישים מעשי שחיתות וכולי.היזה הוא הגיבור הכובשד את יצרו למרות שהחברה המודרנית פתוחה גם מבחינה מינית זה לאאומר שצריך להגיע לידי מגע פיזי הן מצד הגבר והן מצד האישה.הבנתה זואת עובר חוכם שכמוך?

        הגב לתגובה זו

      • אתה כניראה מסרב

        פקק תנועה, 15/06/06 13:24

        להבין את כונתי ואת מה שכתבתי.למרותהתקופה המודרנית ליכאורה והמתירנות המנית שפוקדת את אדם המודרני ישנו מושג שניקרא איזה הוא הגיבור הכובש את יצרו.אן שום סיבה בעולם וביחוד בישראל .שלמרות היתפשטות תרבות הסקס הסמים והרוקנרול זה חיב להיגמר במגע פיזי

        הגב לתגובה זו

    • אכן כשמך כן אתה - פקק! (ל''ת)

      Anti, 15/06/06 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפי אותם אמות המידה, ראוי שגם מפקד ח''א יסיים תפקידו

    טייס לשעבר, 15/06/06 09:12

    האחריות על השלמות והבריאות של ילדינו נמצאים בידיהם ופיקוחם. שום מנכ''ל בכיר בשום חברה פרטית יוכל להמשיך בתפקידו אם הפיקוח על ההתנהלות תהיה ללא שום שליטה...ואותה האחריות המוסרית היא גם של מפקדו הישר, כלומר מפקד ח''א.

    הגב לתגובה זו

    • כן, וגם הרמטכ''ל. וראש הממשלה. והנשיא

      המפטר, 15/06/06 12:09

      עוד מישהו?

      הגב לתגובה זו

      • אתה ממש צודק. אף אחד מהגדולים לא צריך לקחת אחריות בצהל

        הם אלילים!, 15/06/06 13:25

        זה ממש מתאים לצהל!

        הגב לתגובה זו

    • טייס עפיפונים אולי

      ספיד ברייק, 15/06/06 14:14

      על מי אתה חושב שאתה עובד?
      עם נורמות מזויפות כמו שלך, לא היית עובר אפילו את הגיבוש.

      הגב לתגובה זו

      • גם אוויל כמוך יכול כיום ללמוד לטוס באזרחי תוך כ 3 חודשים.

        טייס לשעבר, 15/06/06 16:41

        מה הקשר בין לקיחת אחריות ולגיבוש שלי!?!? או שאולי אתה מאלה ש''נשפך'' כאשר רואה כנפי טייס ולא מסוגל לחשוב? גם ספקטור היה טייס מעולה...זוכר את מארגן מרד הטייסים? אז מה!?!? לא כולם חיים על האדמה!!! לצערי

        הגב לתגובה זו

        • צדקתי כשאמרתי שאתה טייס עפיפונים

          ספיד ברייק, 15/06/06 17:38

          ספקטור לא היה מארגן ''מרד הטייסים'' אלא שהה בהודו כשהעצומה אורגנה. לו היית טייס בח''א היית יודע זאת.
          מהי לקיחת אחריות ומגבלת תחום האחריות של איש צ''א הם מעבר להבנתך, מתחזה.

          הגב לתגובה זו

          • מלך העפיפונים, אולי תהיה יותר עניני. על מה אתה מגן בדיוק?

            איציק, 15/06/06 18:18

            אי אפשר להבין על איזה ערכים אתה מגן, מהי האחריות של מפקד בסיס כאחראי על הבסיס ועל שלום החילים והמשפחות. בכ''א עם אתה איש קבע אז תבין באיזה רמה אנושית נימצע צה''ל היום.

            הגב לתגובה זו

  • 3.

    חלוץ ''אני לא בעסק, נושא שאינו בתחום אחריותי'' (ל''ת)

    חלוץ מינוי שוחד, 15/06/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יאללה ביי!! (ל''ת)

    דודי, 15/06/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסור למפקד לפרוש !!!_______________________________________________

    צ______________, 15/06/06 08:56

    אסור למפקד לפרוש. עם ישראל זקוק לו.
    האם יושבת ראש נעמ''ת פרשה שגננות התעעלו בילדים ???

    מה מפקד הבסיס אשם שהיתה לו פרחה בבסיס ???

    הגב לתגובה זו

    • המפקד ארז

      אביבה, 15/06/06 13:47

      אני מצדיעה לארז אך לדעתי מן הראוי היה לבקש ממנו להשאר בתפקיד ולנמק
      והיה בכל זאת ארז יפרוש יש להעסיקו בתפקיד פקודי אחר וזאת לאור הדברים ששמעתי בתקשורת

      הגב לתגובה זו