אילו היינו בונים סככות בכבישים כמו רעיון סככת מנהרות האופניים האירופית, היינו חוסכים כסף רב. אבל אם תנסה לנצל את הכח של המשאיות והאוטובוסים (אני משער שזאת כוונתך) על המשאיות והאוטובוסים, או תגרום להם באיזו שהיא דרך למאמץ יתר, הרי שאתה מטיל את הכסף לייצור האנרגיה על בעלי כלי הרכב.
לעומת זאת אם תנסה לנצל את הרוח מצידי הדרכים, הרי שמדובר בפריסה מאוד רחבה, וברוח לא עקבית: השוני בעוצמות והעירבוּליוּת (טוּרבוּלענס בלע''ז) הגבוהה, בדרך כלל גורמים לחברות ההנדסה הבודקות כלכלית רעיונות כאלו, לדחות אותם על הסף, או אחרי חקירה קצרה.
הלך הרוח הרווח בתחום אצל המומחים הוא שתחנות ענק גבוהות (ואגב, רחוקים מגגות) הם המשתלמים.
אין לי ספק שכמו במהפיכת המחשב האישי, אם נבנה מערכת הבנויה מרכיבים קטנים רבים, המווסתים מאליהם באמצעות בקרה מתוקשבת, אפשר היה לנצח במחיר נמוך במיוחד ובמערכות שנראות יפות לעיני האנשים, זולים להתקנה ומשתלמים.
מערכות כאלו היו מיושמים על ולאורך שפת הגגות של מרכזי קניות, מבנים תעשייתיים, ועל קירות מגדלי מגורים!
מדחף זעיר (פחות ממטר) ואף יותר טוב: מנהרת רוח קטנה עם מדחף פנימי