• 55.

    Bimkom lehatil safek, Sheyatil mayim beYam Hashachor, veafilu lo (ל''ת)

    neda sheba el, 20/06/06 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כה אמר

    הובס, 15/06/06 07:59

    ראש הארגון שחיילים בו סייעו לחזבאללה לחטוף חיילים ישראלים...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מוסר

    מאיר, 15/06/06 00:13

    אינני מתרגש מהמוסר הנעלה של הקוף מהענן. עצוב יותר שכמה ערביסטים המכנים עצמם אנשי רוח פנו לצר הביטחון בדרישה להפסיק את ההפצצות על אויבינו מחשש לפגיעה במוסריות של צהל.
    לא שמענו אתכם קוראים לממשלה לעצור את חורבן וגירוש יהודים על ידי יהודים, מעשה אנטי ציוני ואנטי מוסרי שלא היה כמותו מאז היות צהל.
    לא שמענו אותם קוראים לממשלה לעצור את השחתת צהל על ידי שטיפות מוח לחיילים.
    עכשיו הם מתעוררים.
    לא המוסר דוחף אותם אלא אהבת הערבים..

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    קופי מתנהג כמו קוף (ל''ת)

    קופי, 14/06/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    קופי ענאן לא מאמין שהפלשתינים..

    אלי, 14/06/06 18:52

    ישתמשו במטענים במקומות שאנשים הולכים לבלות.
    האם הוא לא מאמין שמחבלת בהריון ניסתה לעלות למטוס עם חומרי נפץ!
    והאם הוא לא מאמין שהובילו ילד באמבולנס ומתחתיו היו חגורות נפץ ומטענים!
    והאם הוא לא מאמין שנשלחו ילדים עם חגורות נפץ....

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מאז האירוע אני כותב אולמרט הפך לשר ההסברה של החמס

    חזרתי בר כוכבה, 14/06/06 17:16

    רקר טיפש גלותי יכול להתנצל על מה שהוא לא עשה ועם מוסלמים זה בעיה .
    כי שקרן בטוח שכולם משקרים

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    במצב עניינים שכזה

    הראל, 14/06/06 17:03

    כשכל גרסה של הערבים - הזוייה ככל שתהיה- מתקבלת כעובדה, בעוד שאנחנו לא מסוגלים ולעולם גם לא נהייה מסוגלים להתאחד מול העולם, אולי הגיע הזמן לוותר על ההסברה הבינלאומית ולהתרכז במה שטוב בשבילנו?
    ממילא, כל קשר שיש לאירופאים איתנו הוא אינטרסנטי וכל העניין שיש להם בסכסוך הזה הוא כדי למצוא חן בעיני הערבים.
    בקיצור, אולי ההסברה היא מיותרת והנסיון למצוא חן בעיני כולם מזיק?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קופי ענן

    יופלה, 14/06/06 17:03

    קופי הוא ''צדיק'' ידוע, ממש סמל המוסריות,האיש מאז ומעולם היה נגד ישראל (גם לפעמים בדרכי נועם כביכול),לא שמעתי או ראיתי אותו שולח נציגים לשדרות,שזהו אחד המקומות ''שידידיו'' משגרים לשם מוות יום יום,הוא התעורר ומעורר את העולם על בעייה כביכול שגם הוא כנראה יודע מה גרם למות המשפחה בעזה,אבל עקב ''אהבתו ודאגתו לנו'' הוא מנסה בכל כוחו (ועדינותו) לסבך קצת אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • כתבת יפה את בדיוק מה שרציתי לומר ..תודה לך יופלה (ל''ת)

      קופי החנטריש, 14/06/06 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הסברה חה חה חה

    ג'וקר, 14/06/06 16:26

    למה שקופיקו יאמין כשיש ישראלים שלא מאמינים?
    אני סקרן לדעת אם הוא קיבל את הדוח באנגלית או בעברית? או שאולי שמע את הסיפור ב-CNN?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדובר בסדום-עמלק

    Avi Ecuador, 14/06/06 16:21

    והחקירה הכי משמעותית ורלוונטית היא ארכיאולוגית

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדובר בסדום-עמלק

    Avi Ecuador, 14/06/06 16:20

    והחקירה הכי משמעותית ורלוונטית היא ארכיאולוגית

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה אתם מתרגשים ? הוא תמיד הצדיק אותם (ל''ת)

    ששון המחסל, 14/06/06 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי אתה בכלל יא חוש בן שלולית!!!!! (ל''ת)

    david, 14/06/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צריך לסתום לקופיף ענאן הזה את הפה

    מיקי, 14/06/06 16:01

    עם קילו בננות.
    לקוף הזה אין אף פעם מה להגיד על פיגועים, על קסאמים, ועל שום דבר שעושים הפרימיטיבים המוסלמים, הדומים בנחשלותם לאבותיו מאפריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדובר בסדום-עמלק

    Avi Ecuador, 14/06/06 15:50

    והחכירה הכי משמעותית ורלוונטית היא ארכיאולוגית

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אילו היתה תוצאת התחקיר - בהחלט, אנו חיסלנו אותם

    שיישרפו כולם!, 14/06/06 15:16

    ומיום זה ואילך, בתקווה שזה לא יימשך זמן רב מדי, נמשיך בחיסול כל ערבי המזדהה כ''פלשתינאי'', כלומר, המודה שהוא רוצח העם היהודי, ואת השאר נגרש הביתה, האמינו לי - קופי היה שותק.
    אך כשעם מושמד והולך מתנצל על הגנה עצמית, אז כל העיטים יעוטו עליו.
    עכשו בטח אולמרט ילך וילקק לו, בתור מי שראוי לתואר - חסיד אומת הג'יהאד.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה האיש שסירב לעצור את שואת הטוטסי ברואנדה. לא ממנו נלמד מוסר.

    דונש, 14/06/06 15:14

    במהלך מלחמת האזרחים ברואנדה ביצעו בני שבט ההוטו רצח עם בבני שבט הטוטסי.
    800,000 אנשים, נשים, ילדים ותינוקות, שבט שמנה כמיליון איש, נטבחו בעזרת מצ'טות.
    קופי ענאן סירב לשלוח כוחות בינלואמיים לרואנדה ולסייע לבני הטוטסי בטענה שזה ''נוגד את האינטרסים של האו''ם''.
    אל לנו לתת למנוול הצבוע הזה ללמד אותנו מהו מוסר ומהו צדק.
    המונח ''או''ם שמום'' מעולם לא התאים יותר לארגון הזה מאשר התקופה שבה קופי ענאן עומד בראשו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קופי ענאן מאמין לערבים????

    ישראלי המום, 14/06/06 15:08

    מי בעולם מאמין לערבים ?? הלא הם תמצית השקר , כשערבי אומר אמת הוא מיד מסמיק . הפטרו דולארים עוורו את עיניו .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קום קשת ענאן, נראה לי ששכחת בבוידעם את האתרוג! (ל''ת)

    מיXתפוזים, 14/06/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין שום סיכוי שבעולם שזה היה פגז 155 מ''מ

    יוסי הפגז, 14/06/06 13:40

    פגז כזה, במיוחד על חול רך, משאיר בור בעומק של 1.5-2 מטר ובקוטר 4-5 מטר, בתמונות שם לא רואים ----שום---- מכתש.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה מי הוא בכלל?

    אופיר, 14/06/06 12:47

    אדם צבוע ופחדן.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עלילות הדם נוסח המאה 21. הם שקרנים

    או''םפ שמום, 14/06/06 12:19

    כמו במקרה של א-דורה, גם הפעם זו הזדמנות לתפור עלילת דם נגד היהודים. והגיע הזמן להרים את הראש ולצעוק עליהם בקול רם שזו עלילת דם במסווה של רודפי צדק נגד היהודים

    הגב לתגובה זו

    • את עלילות הדם תופר השמאל הישראלי

      מי אורג קורי, 14/06/06 15:17

      בעצם ההתנצלויות על חיסול נאצים! נאצים חובה להשמיד, ולא להתנצל על שנפגעו בטעות, כי חיסולם צריך להיות מכוון ולא כתוצאה מטעות!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל ההסברה והחקירה היו מחדל - לאיזה תגובות ציפו בדיוק....

    טל, 14/06/06 12:16

    גם אם החקירה הביאה לגילוי האמת ואין ישראל אחראית ,למה ציפו בצה''ל ובמשרד הביטחון ? איזה גוף או ממשל בעולם יקבל חקירה של צה''ל שבה צה''ל חוקר את עצמו ומנקה את עצמו מאשמה ?! אם רצו לנהל חקירה אובייקטיבית שממצאיה יוכרו ע''י הקהילה הבין-לאומית , מדוע לא צירפו לצוות החקירה משקיפים בינ''ל מהאו''ם או מהאיחוד האירופאי שיוכלו להעיד על אמיתות הממצאים ולתת להם גושפנקא ? רצו לחקור מהר והגיעו למסקנות , אבל מה הן שוות עכשיו , למי הן עוזרות בדיוק ? לשר הביטחון ולרמטכ''ל שיוכלו לישון יותר טוב בלילה ?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    או''ם - שמו''ם!

    ח, 14/06/06 11:59

    כבר בן גוריון אמר, ועכשיו רלוונטי מתמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אנחנו מפקפקים בך מר ענאן ! (ל''ת)

    דר נבצאל, 14/06/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ההתעניינות המאוזנת של האו''ם

    רפי, 14/06/06 11:22

    לא שמענו ולו פעם על התעניינות כה רבה של האו''ם כאשר ישראלים נרצחים ונפגעים. גם לא שמענו על חקירה שביצע האו''ם לאחר שאנשיו סייעו לחיזבאללה לחטוף את שלשת חיילינו בצפון. האו''ם אמור להיות נייטראלי...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אמון

    חבח, 14/06/06 11:13

    לא מבין איך הוא מטיל ספק בגירסה הישראלית ולא מטיל ספק בגירסה הפלסטינית .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קופי ענאן מטיל

    פקק תנועה, 14/06/06 11:10

    בספק במה שקורה בכל יבשת אפריקה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קופי ענאן קורא לישראל

    דן, 14/06/06 10:50

    לקבל בשקט את הקסאמים בשדרות ולהסתפק בעובדה שענאן לא מרוצה מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הגיון שמאלני

    יאיר ל, 14/06/06 10:39

    הרצועה פונתה והיישובים נעקרו,
    החמאס נבחר ע''י הפלשתינאים וקיבל את השלטון,
    החמאס יורה על אזרחי ישראל גברים, נשים וטף,
    אנחנו רשאים להגן על עצמנו ע''י ירי במשגרי הקאסאם בלבד וחלילה לנו מלפגוע בחמסניקים סמוכים אלה שבאותה עת אינם עסוקים בירי \ הכנת מטענים \ סיוע ליורים וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ספקנות מזכיר האו''ם

    מריומה, 14/06/06 10:32

    לא מאמין בגלל האי-הגיון? אז הוא לא מכיר את המציות המזרח תיכונית וכנראה לא ראה את השידור בו העזתים טומנים מוקשים בכל דרך אפשרית נגד פלישות אפשריות של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מחדל ההסברה

    מקלוהן, 14/06/06 10:29

    מה שמתברר כגרוע יותר מהפעילות של צה''ל מול הקאסמים היא ההסברה הלקויה של ישראל.
    מזה כמה שנים הולכת ההסברה של המדינה מדחי אל דחי בעוד שההסברה הפלסטינית יודעת למנף כל התרחשות.
    המלחמה לא פחות חשובה היא בשדה ההסברה ושם זה הווטרלו של ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנו קוראים לרשות הפלשתינית להמנע מפגיעה באזרחים.

    שלום עכשיו, 14/06/06 10:05

    אנו קוראים לרשות הפלשתינית להמנע מפגיעה באזרחים.
    הרשות הפלשתינית מכוונת אש קטלנית לעבר אזרחים ישראלים ולאחרונה פלשתיניםת הדבר פוגע בזכויות האדם ובחייהם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אהלן ענן !

    אמנון בן-יהודה, 14/06/06 10:01

    כאשר חטפו אנשי החיזבאלה את שלושת חילינו זה נעשה בחסות חיליך . גם אז הטלתה ספק ,הוכחנו לך גם עכשיו אתה מטיל ספק . אתה עוף מוזר אשר מטיל ספקות ! כמה זמן נותר לך במועצת האום'' לפני שתגיע למועצת הלול''????

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קופי תבדוק קודם מה קרה בחטיפת חיילנו ע''י החיזבאללה בחסות האו''ם. (ל''ת)

    ברק, 14/06/06 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה שהראשות הפלסטינית מיחסת יותר חשיבות לאנטרסים שלה מאשר לאמת,,,

    מספר אישי...214, 14/06/06 09:41

    לא מהווה הוכחה לכך שממשלת ישראל לא עושה אותו הדבר,ולא מאתמול.

    הגב לתגובה זו

    • נו אז מה?

      אלון, 14/06/06 12:57

      מה האינסטינקים שלך אומרים לך? למי אתה מעדיף להאמין במקרה הזה?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זוכרים איך צהל טען שהאו''ם מעביר קאסמים ברכבם?

    אחד, 14/06/06 09:38

    ובסוף הודו כי אלו היו טענות שוא,אז ברור שהם מפקפקים באמינותו של צהל,גם אני מפקפק,

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חושב שזה מעניין את מישהו? (ל''ת)

      שני, 14/06/06 10:05

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%,אין אמון בצה''ל (ל''ת)

      רז, 14/06/06 10:11

      הגב לתגובה זו

      • במי אתה כן מאמין? (ל''ת)

        אלון, 14/06/06 12:56

        הגב לתגובה זו

    • אתה יותר נכון סתם אחד (ל''ת)

      שניים, 14/06/06 10:42

      הגב לתגובה זו

    • אלו לא טענות שווא, אמבולנסים של אונרא נתפסו

      הקוסם, 14/06/06 11:23

      כשבתוכם מרגמות, מטענים, חגורות נפץ ואפילו מתאבד קומפלט מוכן עם הדרכון לגן עדן.

      שמאלנים תפסיקו להתלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד לפרץ על טיפולו בפרשה זו (ל''ת)

    דן, 14/06/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עובדה שהיום אין קסאמים !!!! רק בכח עם המחבלים! (ל''ת)

    כל הכבוד לצהל, 14/06/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • יצאת אידיוט,נפל קסאם ב-15:35 בזיקים (ל''ת)

      לזה שרץ לספר, 14/06/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ענאן,את ''המהימנות'' שלך כבר הוכחת בנוגע לאוגנדה

    ענאן=לא אמין, 14/06/06 09:30

    כמה פעמים יכולת לגרום להפסקת רצח עם ולא עשית זאת? ואיך זה שפיתאום אתה כל כך זריז!? בכ''א מאיכן המהימנות הצבאית שלך? מדוע לא התערבת אף פעם בשאלת הכספים שהאירגון שלך שלח ושולח לפלשתינים ומשמש לטרור? מדוע במעברים בין עזה למיצרים עובר נשק וטרור תוך כדי ''עצימת עין'' של אנשיך?

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון

      דן, 14/06/06 10:08

      ענאן הוא אנטי ישראלי סמוי.הכלב נובח והשיירה עוברת.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אום-שמום,שום דבר חדש. (ל''ת)

    אמת, 14/06/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אוי , כמה שאנחנו מטומטמים.

    זולפיקאר, 14/06/06 09:19

    לוקחים אחריות ומתנצלים על עוולות שמעוללים אויבינו.
    והם - כמובן , אף פעם לא אחראים לכלום.
    תשאלו את אורי אבנרי.
    בא לי להקיא מההתיפיפות שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

      איתן, 14/06/06 12:48

      הגב לתגובה זו

    • מי לקח אחריות? מי התנצל? (ל''ת)

      אלון, 14/06/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כשרוצחים בדם קר מאות ישראלים,

    גודמן, 14/06/06 09:16

    לא זקוקים לשום חקירה בין לאומית?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפלסטינים מפגיזים אותנו ואנו מפגיזיםאותם חזרה !

    רני, 14/06/06 09:16

    אין על מה להתנצל !. זכותנו המלאה להפגיז כל שטח של הפלסטינים כולל שטח מיושב באזרחים !. שהרי הפלסטינים מפגיזים ישובים שלנו ובמיוחד עירוניים.
    כל האומות המתחסדות בעולם הפגיזו ישובים וערים בהן נהרגו אזרחים רבים בכל המלחמות.
    לכן אין לנו במה להתבייש. במיוחד לאחר שפונתה הרצועה מישראלים והולכים להתכנסות .למרות זאת הפלסטינים ממשיכים בהטפה לפיגועים ופיגועים בישראל,ירי טילים לשטח ישראל ובמיוחד חוסר ההכרה וההסכמה לקיומה של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כמה שישראל מכוערת (ל''ת)

    אחד העם, 14/06/06 09:09

    הגב לתגובה זו

    • ישראל יפה. אבל צריך להיות יפה כדי לראות זאת. (ל''ת)

      כמים פנים, 14/06/06 10:00

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לעזוב... העם לא אוהב אנשים כמוך! (ל''ת)

      100% יהודי בדם, 14/06/06 10:03

      הגב לתגובה זו

    • כמה? (ל''ת)

      אלון, 14/06/06 12:53

      הגב לתגובה זו

    • כשחיים מוקפים בשכנים שמהותם חרה,

      מיקי, 14/06/06 16:06

      נדבק בך קצת. צריך לפתח חוסן, ולא להיבהל.
      נסה דיאודורנט לכל הגוף...

      הגב לתגובה זו

    • ערבי דבר ערבית (ל''ת)

      אבו ג'ילדה, 14/06/06 20:57

      הגב לתגובה זו

    • Al achat kama vepi kama atem gruim, anashim schorim umchuarim. (ל''ת)

      echad muram, 20/06/06 20:07

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה מיהרנו להתנצל ? ולמה הפסקנו להפגיז ?

    דנהלה, 14/06/06 08:56

    שישלמו על הריגת אזרחים בשדרות !

    הגב לתגובה זו

    • מי התנצל? (ל''ת)

      אלון, 14/06/06 12:53

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    והם הרי ידועים בדיווחי אמת...

    שם, 14/06/06 08:50

    ועריקאת בכלל שוחר שלום. בכיף הייתי אומר לו להתראות..

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כבר היתה ועדת חקירה בין לאומית פה לפני מספר שנים

    י, 14/06/06 08:43

    והיא החליטה לא להחליט מי אשם...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ברור שהיא משקרת,מי מאמין לישראל??

    רז, 14/06/06 08:32

    מדינה שמפציצה אזורים מאוכלסים והורגת אזרחים כמו זבובים אין בה אימון,בושה להיות אזרח המדינה

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לעזוב, אף אחד לא יתגעגע אליך. (ל''ת)

      יוני, 14/06/06 08:48

      הגב לתגובה זו

    • לך לגור בשטחי הרשות,לא נתגעגע (ל''ת)

      גיא, 14/06/06 09:24

      הגב לתגובה זו

    • למי בכלל אכפת אם אתם מאמינים או לא (ל''ת)

      אלכס, 14/06/06 09:30

      הגב לתגובה זו

    • ''יפה נפש''

      אתי, 14/06/06 09:37

      למה שלא תעבור לשדרות וספר לנו איך ההרגשה

      הגב לתגובה זו

    • תעבור לזמן קצר לשדרות

      מיכאל, 14/06/06 09:46

      רק חיילים חיים שם -זה בסיס צבאי- אין אזרחים

      הגב לתגובה זו

    • מי זו המדינה הזו ומה הקשר שלה לישראל? (ל''ת)

      אלון, 14/06/06 12:52

      הגב לתגובה זו

    • ערבי דבר ערבית (ל''ת)

      אבו, 14/06/06 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אצלינו מתעסקים ב''שגריר נולד'' במקום בחיים האמיתיים...

    הגאון מוורשה, 14/06/06 08:23

    שכל המנופחים והמטומטמים יפסיקו עם תוכניות הזבל והשגרירים, ויתחילו לעבוד על הדבר האמיתי, כי יש גם חיים ולא רק טלוויזיה.
    לא מנסה להיות חכם, למרות שאני גאון (מוורשה), אבל תסבירו לי איך זה שבראש מהדורות החדשות מודיעים לנו שקופי אנן (הצדיק הידוע) אינו מאמין לגירסת צה''ל, כל פלסטין ואשתו בוודאי שלא מאמינים, ואנחנו, הטמבלים , לא פצחנו מיידית במתקפת הסברה ראויה על מנת שהאמת (או האמת שלנו) תתפרסם כראוי. זה נכון שמשפחה טבוחה שוכבת בדיונות מצטלמת הסברתית טוב יותר מכל הסבר מלומד, אבל ברצוני להזכיר לכולם, שכשההם טבחו בנו מאות פעמים, ואנחנו הגבנו (ונהרגו אצלם באמצע הרחוב ילד ואשה) התמונות החזקות בתקשורת העולמחת היו ''הטבח'' ברחובות עזה וההלוויות ההמוניות.....
    אתמול, למשל, לא הצלחתי לראות בתחנות הזרות החשובות את טיל הגראד שהוצא מהרכב שנפגע ברחובה הראשי של עזה, אבל את הצווחות של וריצות האמוק של מחלצי הנפגעים ראיתי גם ראיתי.
    אז מה, רק התקשורת אשמה? לא. זה הטימטום וחוסר המקצוענות שלנו...

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה מאוד

      אחד, 14/06/06 08:46

      בהסברה הישראלית אין חיים מחוץ לטלוויזיה ולשאיפות האישיות. כל ההסברה הישראלית מורכבת ממגמגמים למינהם שניצלו את הקשרים שלהם בשביל לקבל ג'וב בחו''ל על חשבון המדינה. הם בסך הכל זכו ויצאו לבילוי ארוך. עבודה זה אקסטרה.

      אם הם כבר מגיעים לטלוויזיה, הם עושים פרצוף רציני למצלמה בפוזה של ביטחוניסט (הם בטוחים שתדמית סוכן המוסד שלהם משפרת את ההסברה של ישראל) ממלמלים איזה משהו לא מובן ומשתדלים להגיד כמה שיותר פעמים את המילה טרור. שמעת פעם את רענן גיסין מדבר? כל פעם שאני שומע אותו מדבר אני אומר לעצמי שאולי הפלשתינים בכל זאת צודקים, אז איך הבנאדם הזה יכול לשכנע אנשים זרים??

      כל ההסברה הישראלית זה ככה. אין מקצוענות, אין שיטה, אין מתודולוגיה. רק אוסף עילגים שזכו בג'וב נחשק ומבחינתם שימותו הקנאים.

      הגב לתגובה זו

      • כמה שאתה צודק,לצערנו. (ל''ת)

        איציק, 14/06/06 09:26

        הגב לתגובה זו

      • נכון עד דמעות, והתקשורת תומכת בזה כי זה מזיק לישראל

        דוד, 14/06/06 09:41

        והתקשורת תתמוך אוטומאטית בכל דבר שיזיק לישראל.

        הגב לתגובה זו

      • בתור מישהו שעבד בהסברה בחו''ל ...

        מתיתיהו, 14/06/06 10:00

        אני חייב להגיד שאני מסכים איתך לחלוטין - רוב השליחים הישראלים (עובדי שגרירות וכו) עילגים בלי שום הבנה לגבי התרבות בה הם נמצאים או לגבי הצורה במ מומלץ לדבר עם התקשורת.

        גיסין (או ''מוכר השטיחים מברוקלין'') ידוע בכל העולם כדובר גס תוקפני שאינו מועיל להסברה הישראלית (זו הדיעה כמור בקרה ידידי ישראל בתפוצות - קל וחומר שבעיני הציבור בכלל) כל פעם שאני רואה את גיסין בטלויזיה בחו''ל אני ממש מזדעזע.

        הגב לתגובה זו

        • רענן גיסין

          ג'וקר, 14/06/06 16:32

          שמעתי אותו והתבישתי.
          דובר ישראלי שלא יודע את ההבדל בין
          to murder
          ובין
          to kill

          למה כל הדוברים שלנו חושבים שיש להם כשרון מלידה?
          (כשרון לגמגם באנגלית יש להם באמת)

          הגב לתגובה זו

      • להקים ועדת חקירה לכל המינויים במשרד החוץ (ל''ת)

        חיים, 14/06/06 10:01

        הגב לתגובה זו

    • הסברה על הפנים

      ש.ז.ם, 14/06/06 09:01

      בישראל עדיין לא היפנימו ולא מבינים שההסברה והתקשורת לא פחות חשובים מפגזים ומטוסים חיבים לתת להסברה את כל הכלים הדרושים בכדי שיוכלו להתמודד מול מכונת ההסברה המשומנת והמעולה של הערבים והפליסטינאים .לא לחסוך בכל מה שנדרש .בתקציב מיוחד וכוח אדם מקצועי .עדיף להגדיל את תקציב ההסברה על עוד מטוס או טנק.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומי מוכן

    פקק תנועה, 14/06/06 08:23

    לקחת אחריות על הסכמי אוסלו שניכשלו .ותוצאות ההסכם המדיני הכושל הזה .שכיום שני הצדדים מקיזים דם ביגללו .זה באמת כואב ליראות את כל זה בתיקשורת. אבל יש למטבע שני צדדים.

    הגב לתגובה זו

    • האות י

      דן, 14/06/06 10:15

      אין צורך להוסיף י בכל מקום.לדוגמא:ביגללו,ליראות.ה י מיותרת.יום טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדוע שלא תעשו חקירה ...

    צבי, 14/06/06 08:20

    על כל האוטובוסים שמתפוצצים עם המתאבדים שלכם. זה לא אתם נכון. אתם נשמות טובות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שיעשו חקירה בינ''ל! זה חשוב מאוד!

    אני בעד, 14/06/06 08:17

    האם יש למישהו בצמרת הביטחון משהו להסתיר? אם לא, חקירה בינ''ל תהיה טובה כי היא תוכיח באופן ברור ונייטרלי שישראל לא אשמה בכך.

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו שלא כי לישראל יש הסברה גרועה וידאגו להלביש את זה על ישראל (ל''ת)

      א, 14/06/06 08:29

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הרשות לא יכולה להרשות לעובדות לבלבל אותה-כלפי העולם! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 14/06/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יא עריקאת,מדוע לא תעשה חקירה בינ''ל על פישעי החמס נגד הפלשטינים ? (ל''ת)

    לתבוע את עריקת, 14/06/06 08:07

    הגב לתגובה זו