• 60.

    למה לכל הרוחות צה''ל לא אחראי להרג הנאצים?

    זה תפקידו, לא?, 15/06/06 04:12

    מתי, במקום לבדוק ולהתנצל, תצאו ב''אני מאשים'' שיזעזע מוסדי ארץ, על טבח ביהודים ובערבים, על ידי הג'יהאד הערבי! בארץ הזו לא נורית גם יריה אחת, שלא באשמת הג'יהאד הערבי נאצי! בארץ ישראל לא היתה מלחמה ולא היה ירי, אילו בני השטן הערבים לא התעסקו כאן בדבר אחד בלבד - טבח העם היהודי בארצו. החיילים האלה, שבודקים אותם כל הזמן בזכוכית מגדלת, שלא יצליחו חס ושלום להפסיק את טבח היהודים בארץ ישראל, נוסח נאציות watch, צריכים לקבל יד חפשית להשמיד להרוב ולאבד את כל המתחזה ל''פלשתינאי'', כלומר - מצהיר קבל עולם על חברותו בארגון להשמדת ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צה''ל האשם במותם (ל''ת)

    Ahmad, 14/06/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין שמאל-אין איסלם טרוריסטי אנטישמי אל אדמות ישראל (ל''ת)

    פיליפ, 14/06/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ישראל חיבת וצריכה

    פקק תנועה, 14/06/06 08:48

    מיד לבצע הסכמים מדינים חד צדדים .מכון שאן פרטנר לדבר זה .הם פשוט לא יודעים להפנים את הבעיה ולהבין שאנו כן נותנים להם אפשרות להקים מדינה עים גבולות נורמלים .אמנם לא בגבולות 67 . הם מקבלים מאיתנו אפשרות לדבר זה אבל הם מסרבים לשתף פעולה אים ישראל בנושא זה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרץ ! הסברה,הסברה,הסברה+צילומים ! (ל''ת)

    אזרחית, 14/06/06 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    השמאל והעתונות כבר קבעו שישראל אשמה! די להרג פלסטינים! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 14/06/06 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שרון הרס את ישראל ואולמרט משלים המלאכה (ל''ת)

    אלפסי, 14/06/06 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פלסט' מטומטמים תביעה לביה''ד בהג ועכשיו (ל''ת)

    אורן, 14/06/06 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה קרה לכם? מה אתם מתנצלים?

    צבי, 14/06/06 07:30

    זה לא עניין שלנו. זה לא אנחנו. בעייה שלהם. כשיפסיקו להתעסק בטרור לא יקרה להם שום רע.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חשוב לי להדגיש

    benny, 14/06/06 07:28

    שאני לא מאמין לחירטוש הצהלי הזה. שמר חלוץ שבין כה וכה צריך לעמוד לדין בהאג משקר במצח נחושה כיאה למסורת הצבאית עליה הוא גדל ומגדל דור חדש של פושעי מלחמה בפוטנציה. ולמרות שקשה לי להסביר למה אני בטוח שאני צודק!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ההאם הם התנצלו על טבח 56 מיהודי חברון בשנת תרפ/ט? (ל''ת)

    משה בודק, 14/06/06 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כן לועדת חקירה בינלאומית

    יוש, 14/06/06 07:18

    וכמה שיותר מהר. רק ועדת חקירה בינלאומית מקצועית תוכל לנקות את ישראל מאשמה.
    זכרו את פרשת מוחמד א-דורה ואת פרשת ''הטבח בג'נין''.
    על ישראל לדרוש ועדת חקירה כזו, ביחוד על רקע האיסוף המהיר של הממצאים מהזירה, שבוצע על ידי הפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה זה רצח עם לפי הפלשתינאים ??

    שמוליק, 14/06/06 07:06

    כשהם שולחים מתאבדים למקומות הומי אדם ויורים טילים למקומות ישוב תוך הגנה של האוכלוסיה המקומית זה התנגדות לגיטימית. כשאנו מגינים על עצמנו זה רצח עם. גם כשהמופתי עזר לנאצים במלחמת העולם השניה זו הייתה התנגדות לגיטימית (כנגד מי ??) מאוד מעניין

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פושעי המקוננים והמתנצלים לדין עכשיו! לקח אדורה אינו מתפקד! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 14/06/06 06:49

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנחנו והם

    יואב, 14/06/06 06:17

    אילו הינו מדינה מפגרת כמו רוב מדינות ערב הסובבות אותנו, לא היו רוצים הפלשתינאים לחיות כאן. הם לא עושים זאת בירדן, בסוריה במצרים או בלבנון, בטח לא במימדים שהם רוצים לגור כאן בישראל. במדינה שהם כל כך אוהבים לשנוא.
    מה זה אומר?
    שרוב רובם של הפלשתינאים חסרי זהות ושורשים המגדירים את משמעות המושג עם.
    אילו היה ניתן להם להיטמע בחברה הישראלית ולקבל את מרב הזכויות הסוציאליות , הייתה כן נהירה המונית של פלשתינאים. מדוע ערביי ישראל א והרים בהמוניהם לעזה או לגדה המערבית להתאחד עם קרוביהם.
    מדוע הכיוון הוא רק חד סטרי, לגור כאן. יש לכך רק סיבה אחת כלכלית, לא זהות ולא אידיאולוגיה.
    במילים אחרות הם חייבים אותנו כאן, כדי לחלום על מקום טוב יותר, אם כל היהודים -ישראלים יעזבו את המקום כאן, תוותר כאן שממה ורוב רובם של הפלשתינאים יחפשו להם מדינות אחרות לגור.
    להתקיים כאן לשרוד כאן הם לא יוכלו.
    אין כאן נפט ואין כאן שום משאב שיכול להחזיק אומה.
    רק מוח והיגיון ולצערי זה המשאב שאין להם.
    שנים על גבי שנים מעל מאה שנים, הם עסקו וממשיכים לעסוק באיך לשנוא אותנו, במקום איך לאהוב את עצמם.
    תראו מה קורה בעזה, יש להם הזדמנות לפתח חברה, כלכלה, ומה קורה שם? כלום!!רק להיאבק, להרוג ולצרף את אללה לזהותם. כקבוצה הם הפרימיטיבים ביותר, הנחותים ביותר. כי המשאב האנושי שם לא מושקע בקידומם . במקום אחר ב'שוק אנושי חופשי' מה שאנחנו קוראים תהליכים אבולוציוניים, הם היו נכחדים בדיוק כמו האדם ה'ניאדרטלי', שהיה חזק, אך עם מעט שכל, לעומת ה'הומו ספיאנס' שאנו צאצאיו. רק בחסד העולם הם ממשיכים לשרוד, להם אין שום יכולת להחזיק את עצמם בשום מובן.
    תחשבו על החלוצים שבאו לכאן, לכלום, לביצות ושממה ותראו מה הם הקימו בכמעט 60 שנה. תסתכלו על הפלשתינאים. מה יש להם אחרי 60 שנה. ושלא ינגנו על מנטרת הכיבוש. עד 1967 לא היה כיבוש. הכיבוש רק קידם אותם, שיפר את כלכלתם ואפשר להם לחיות במעט בכבוד. בלעדיו רובם היו מהגרים מכאן. בדיוק כמו המרוקאים והאליז'ראיים שמציפים את אירופה.
    המחשבה שלהם המפגרת - חסרת הראיה שהם יכולים להשמיד את העם היהודי שחי כאן, מעבר להיותה מעוררת זוועה, היא כל כך חסרת יסוד במציאות. שמובילה אותם אלי פחת שוב ושוב.
    אלה הם שכנינו- אנחנו למרות כל ההשקעה בבטחון- ממשיכים לצמוח, לגדול ולהגדיל את הפערים, הטכנולוגיים, התרבותיים והאיכות האנושית. זה כוחנו וזאת חולשתם. אז שימשיכו כך , זכותם להישאר בעליבותם, באמונתם הבזויה שמגייסת את אללה לצורכיהם , עם כל ה'חמאס' המגוחך שלהם.
    לצערי זאת קבוצת אנשים בזויה ועלובה.
    ברגע שהם יתחילו לאהוב את עצמם יותר משהם שונאים אותנו, אולי יהיה להם טוב יותר. אולי יהיה כאן יותר שקט.
    לא בידינו לקבוע איך הם יחיו, אנו אדונים לגורלנו כלבד ועלינו להגן על עצמנו בכל דרך שנמצא לנכון.

    הגב לתגובה זו

    • זו התגובה המרגשת ביותר שקראתי לאחרונה

      אחד, 14/06/06 07:10

      כמה נכון

      הגב לתגובה זו

    • אחי אתה תותח!!!

      א, 14/06/06 07:58

      אחת התגובות הכי אינטליגנטיות שקראתי. כל מילה בסלע!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חוץ ''זה לא אנחנו ! אלו חייזרים ממיקרונזיה'' (ל''ת)

    דווידי, 14/06/06 05:54

    הגב לתגובה זו

    • פעולה לגיטימית של לוחמי חופש ישראלים (ל''ת)

      אחמד, 14/06/06 07:05

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בליל שקרים שהוכן מבעוד מועד באמתלת ו.חקירה (ל''ת)

    רועי, 14/06/06 05:51

    הגב לתגובה זו

    • חקירה אמינה ביותר למרות נסיונכם להסתיר את הראיות (ל''ת)

      מוחמד, 14/06/06 07:09

      הגב לתגובה זו

    • אם העובדות לא מתאימות לתאוריה של השמאל

      מיכאל, 14/06/06 08:22

      אז לעזאזל העובדות.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    גיבוב שקרים בגיבוי דרגי פיקוד להחלץ מהרצח (ל''ת)

    אורן, 14/06/06 05:49

    הגב לתגובה זו

    • תודה לצה''ל , תמשיכו לשמור על טוהר הנשק (ל''ת)

      סאלח, 14/06/06 07:12

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    פליט

    טאהר, 14/06/06 02:41

    די עם הלכלוך ,הורגים אדם והולכים ובוכים בהלויה שלהנרצח ,די די עם כל הלכלוך כבר הפרצוף המאמתי שלכם מזמן התגלה זה כבר לא אוכל

    הגב לתגובה זו

    • מר פליט הבעיה אתכם שאתם רואים רק מה שאתם רוצים

      אלון, 14/06/06 05:54

      צהל הודה בעבר על הריגת ''חפים מפשע'' פעמים רבות.
      הפעם הוא לא הרג את המשפחה מי שהרג אותם זה חברים שלך.
      אני חושב שמבחינת אמינות אין לכם בכלל מה להתחרות איתנו ולמראת שגם אנחנו פה ושם לא מדייקים ואולי מכסים, אתם פשוט חיים בשקר.
      ממציאים מציאות שתתאים לפנטזיה שלכם של כבוד (העלוב ביותר) ופשוט חיים את הפנטזיה .
      אני לא מאשים אתכם בשקר מפני שאתם באמת מאמינים לשקר שלכם.
      אם תזכר אחורה החמאס האשים אותנו גם בהרג אזרחים בתקרית פיצוץ התחמושת בתהלוכה בעבר ולקח הרבה זמן שהם נאלצו להודות.
      זה לא הפריע להם לנסות לנקום בנו על זה גם.
      גם הפעם בנו מיתוס שלם סביב הילדה הזועקת וחגגו את אשמתינו אלפי פעמים בטלויזיה .
      והינה גם אתה רואה רק מה שאתה רוצה רק את אשמתה של ישראל ומתעלם לחלוטין מההתקפות עלינו
      נכון אנחנו הורגים יותר ואין לנו שום כוונה לתת לכם להפוך את התמונה כפי שאתם רוצים.
      אתם פשוט לא נותנים לנו בררה.
      מתקיפים ומייללים כשמנסים לעצור אותכם
      כמה עלוב לאן תגיעו עים זה?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אז למה ממשלות ישראל ממהרות להתנצל

    יעקב, 14/06/06 02:28

    על אסונות שנגרמו ולא באשמתם?
    כך בדיוק קרה עם התקרית המבויימת שהכפישה את צה''ל בהריגת הילד, שהוכח שנהרג ע''י הפלסטינאים
    אהל מדינת ישראל מיהרה להתנצל...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא מאמין לאף מילה של כנופית השקרנים הזו (ל''ת)

    הרצחת וגם שיקרת, 14/06/06 02:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק אל תחכו לוועדות וקרבנות בשדרות

    אורי, 14/06/06 01:51

    כדי להמשיך ולהלום בטרור ובטרור המילולי שמנסה לשחוק אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בושה למדינה, שרוצחים ושקרנים מנהיגים אותה

    A, 14/06/06 01:14

    גם השבעה האלה שנרצחו היום נהרגו מירי שלא ידוע מאין הגיע בטח, יפה, ישר כוח ישראלים חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה.השקרנות היא חלק בלתי נפרד מתקומת ישראל (ל''ת)

      יוסי, 14/06/06 01:54

      הגב לתגובה זו

      • why are you still in Israel, go to Gaza (ל''ת)

        David, 14/06/06 02:55

        הגב לתגובה זו

        • איך אתה יודע שהוא בישראל? (ל''ת)

          גדי, 14/06/06 07:14

          הגב לתגובה זו

      • זה ברור, ישראלים גם הפילו את הבנייני התאומים בניו יורק (ל''ת)

        קובי, 14/06/06 07:18

        הגב לתגובה זו

    • תודה על תגובתך ובבקשה תפסיקו כבר לירות קסאמים (ל''ת)

      Z, 14/06/06 07:16

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ועכשיו לך תוכיח שאין לך אחות

    ארז, 14/06/06 01:10

    מספיק עם ההתנצלויות המגוחכות והמיותרות האלה! הן רק גורמות לנו נזק שקשה יהיה לתקן, אם בכלל.

    ישראל לא חייבת לאף אחד התנצלות או הסבר על מלחמת הקיום שלה.
    מי שמסכן חיי אזרחים בצורה צינית שכזו, דם הקורבנות על ידיו, וישראל לא צריכה להתנצל על כך שהאוייב הפחדן מתחבא מאחורי נשים וילדים.
    אגב, החוק הבינלאומי קובע, במקרה שכזה (וגם במקרה שאירע בעזה היום, 13.6) שהאחריות למותם של חפים מפשע היא על ידיו של מי שמתחבא מאחוריהם - דהיינו, של ארגוני הטרור.
    אז מספיק להתנצל ולהתכופף ו''סליחה שניצחנו''. זה רק מפריע לנו להגן על עצמנו ומשרת את האוייב.
    מספיק להתנצל - ולהמשיך לחסל!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הארוע קרה על חורבות דוגית

    הנוקם, 14/06/06 01:10

    עונש על כך שגרשנו יהודים, ומסרנו את המקום למחבלים הרשעים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נקווה שהבדיקה היתה אמיתית וישרה. (ל''ת)

    ארז, 14/06/06 00:58

    הגב לתגובה זו

    • אתה מקווה לשווא (ל''ת)

      יוסי, 14/06/06 01:55

      הגב לתגובה זו

    • ולא אכפת לי מהם (ל''ת)

      אחד, 14/06/06 05:15

      הגב לתגובה זו

    • הבדיקה אמיתית וישרה, מי שיודע כיצד היא התבצעה יודע שאי אפשר לטייח

      איציק, 14/06/06 06:27

      בבדיקה היו מעורבים גורמים רבים - קרוב למאות אנשים שהיו מעורבים באירוע ואחרים שסיפקו נתונים. לא ניתן לטייח ולרמות כיש כ''כ הרבה מעורבים.

      עם זאת - עכשיו, כשהעשן שקע, צריך לחשוב טוב אם ירי ארטילרי משרת את מטרותינו. לא צריך לחכות שפגז יפגע במשפחה על מנת לחשוב.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אור לגויים ? איך ישראל נהפכה לדרום אפריקה ?? תיכנסו

    ערבי ישראלי, 14/06/06 00:03

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 3 ילדים ונפצעו 60 אזרחים וביום ששי משפחה שלמה הוכחדה.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    ולגבי טענת פרץ שקסאם פלסטיני הוא שהרג את המשפחה .... אני תוהה איך מעל 7000 קסאמים הרגו 2 ישראלים (בשדרות לפני שנתיים) ודווקא אחד הצליח להרוג 7 בני משפחה אחת ???

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • יאללה בסדר, תמיד אתם יכולים לחזור לסעודיה

      יוס2, 14/06/06 01:26

      רק תזהרו - שם העונש על גניבות ופריצות זה קטיעת איברים

      הגב לתגובה זו

    • למתחזה לערבי

      ישראלי, 14/06/06 06:00

      א. לא נורו עד היום 7000 קסאמים. נורו קסאמים ופצמ''רים על גוש קטיף וישובי הדרום.

      ב. לא נהרגו 2 ישראלים מהאש הזאת אלא יותר. אינך כולל את חיילי צה''ל ומעניין מדוע?

      ג. המשפחה שנהרגה על החוף חוסלה ע''י מוקש ''כלימגור'' שהוטמן ע''י מחבלים. נהרגו ''רק'' 7 אנשים מהמוקש הזה. באסון השייטת נהרגו יותר לוחמים מנשק זהה.

      ד. הפלסטינים לא איבדו מאז 1948 מעל 140,000 הרוגים. כל חללי מצרים, סוריה וירדן בכל המלחמות (1948, 1956, 1967, 1968-79, 1973 ו- 1982) נאמדים בפחות מ-50,000.

      לסיכום: אתה יהודי ישראלי שקרן בדיוק כמו עמיתך לדעה.

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלכם שאתם חיים בשקר של עצמכם ולא רואים כלום חוץ ממנו

      אלון, 14/06/06 06:12

      ראיתי את התגובה שלך במבנה דומה כבר עשר פעמים אני חושב.
      ואמרתי לך שאנחנו הורגים הרבה פחות נשים מאשר מוסלמים.
      כל ההרוגים שלכם הם תוצאה של המעשים הטיפשיים שלכם.
      כשיום אחד תתחילו לקחת אחריות על המעשים שלכם ולא תאשימו אחרים על כל הפשלות שלכם אולי תתחילו להתקדם לאיזשהו מקום.
      לדוגמא המקרה עם המשפחה: לא ציפינו שתאמין לאמת היה ברור שתשאר עם השקר.
      גם אם התאור שלך שאנו טוענים שקסאם הרג אותם הוא שקר (אנו טוענים שזירת מטענים שהוכנה כהגנה מפני פשיטה מהים ) מכיוון שזה מתאים לתאוריה שלך שאנחנו רוצחים ואתם כאלה מלאכים וקורבנות.
      חוץ מזה זכותינו להפציץ אזרחים שלכם מפני שאזרחים שלנו נמצאים תחת התקפה יום יום
      מה אתה הייתה עושה אם היו יורים לתוך הכפר שלך.
      גם אני פליט ההורים שלי ברחו מעיראק לאחר שהתעללו בנו ושדדו את הרכוש שלנו
      יש בערך אותו מספר של פליטים יהודים ממדינות ערב כמו שיש פליטים ערבים ממדינת ישראל.
      בעצם רוב מדינת ישראל הם פליטים ממדינות ערב ואירופה.
      אבל אנחנו התחלנו לבנות את העתיד שלנו ואתם ממשיכים לחיות את העבר.
      תתחיל לנסות לראות את העולם לא דרך השקר שלכם ותראה שגם לכם יש אשמה במה שקורה פה

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ערב קשה לחלאות השמאל הקיצוני ליטרת הבשר נוטפת הדם של הסתה

    דרור, 13/06/06 23:53

    עסיסית נגד מדינת ישראל, נשמטה להם מציפרניהם.
    אבל יש להניח בוודאות שהם יאמצו את גירסאות האוייב הפלשתינאי. כרגיל.

    הגב לתגובה זו

    • שב בשקט, פשיסט (ל''ת)

      אלרגי לפשיזם, 14/06/06 00:39

      הגב לתגובה זו

      • Shut up. TEMBEL (ל''ת)

        David, 14/06/06 02:57

        הגב לתגובה זו

    • עד כה הוכח שישראל תמיד משקרת, ובכל נושא (ל''ת)

      שמאל, 14/06/06 01:57

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לפי תוצאות הבדיקה .הבת של רקדה על הדם.

    מוטי, 13/06/06 23:30

    תוצאות הבדיקה הראו שצהל לא פגע במישפחה האומללה. ואצלנו השמאל בראשות הבת של ... הסיתו ורקדו על הדם למטרות פוליטיות. וגם האבא לא נקי כי הוא אמר שזכותה להביע דעה . מתי מביעים דעה כאשר יש וודאות שאכן יש אשמה אבל בלי אשמה אין על מה להביע דעה. אולי היא תביע דעה גם על ההרוגים בעירק ותאשים את צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תעשו הפסקה-תנו לראות מונדיאל בשקט (ל''ת)

    בקשה, 13/06/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חלוץ הרס במו ידיו חיי אלפים. ועדת חקירה למחדל הגירוש, שחשף הדרום

    לאיום מתמשך, 13/06/06 23:21

     

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה צה''ל מיהר להתנצל על משהו בלי תחקיר מקדים?

    א, 13/06/06 23:18

    למה יש לנו הסברה כזאת מפגרת עכשיו מי יאמין לישראל?

    הגב לתגובה זו

    • כי מדובר בתחקיר מושחת וכוזב (ל''ת)

      A, 14/06/06 01:16

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה? בושה להתנצל? גאווה אוכלת אותך?

        אני, 14/06/06 07:38

        חס וחלילה, יהודות לא יצא פרייר בזה שיתנצל...
        מסכנים כולכם... מרחם עליכם וילדיכם...

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה להאשים את הערבים?!

    ציוני גאה, 13/06/06 23:06

    כשיש לנו עם מזוכיסטי שנהנה לפגוע בעצמו ובבניו.
    לשמאל הסהרורי שמהווה במדינה גייס חמישי אין פתרון מלבד גירוש לאירן!
    אבל ביטויים בזויים כמו ''פרנק'', ''אשכנזי מנייק'' ''רוסי מסריח'', ''דוסים אוכלי חינם וחולירות-יותר גרועים מערבים'', וכל השנאה הבין עדתית שקיימת במדינה שאמורה להיות דוגמא לדמוקרטיה ולקבץ את כל בניה מהגלויות למקום היחיד שאנו שייכים אליו - פיסת האדמה ההיסטורית היחידה שלנו שאליה כמהו כלל סבינו וסבתותינו בגלויות השונות. הרצון המטומטם של כל יהודי שלנו במדינה שמנסה לעזור לשני להכפיש, לגדף, ולדפוק את השלישי, רדיפת הבצע המטורפת שמאפשרת לאנשים מטורפים במדינה למכור טכנולוגיות ונשק לאוייבים הכי מסוכנים ובזויים שלנו. כל אלה עושים אותנו לבלתי ראויים לחיות במדינה משלנו.
    שינאת האחים החמדנות ותאוות הבצע שלנו הם שיביאו אותנו לאובדן החלום שלנו של קיום ראוי במדינה למופת שכל הדורות סבלנו בתקווה להשיגה. רק זאת תהיה הסיבה האמיתית שתביא עלינו כליה ע''י אויבינו.
    לפני שכל אחד מכם הולך לישון שינסה לשם שינוי להרהר במשפט שכל קיומינו כעם או לאום מבוסס עליו התובנה הפשוטה והחיונית לנו כל כך כעם של: ''ואהבת לרעך כמוך''.
    ללא אהבת איש את אחיו ואהבה אמיתית, גם של השונה ממך ועדיין נאמן למה שאנחנו מייצגים כאן כעם אין לנו כל זכות קיומית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    כל מי שבאמת אוהב את המדינה וחפץ בייקרה אנא מכם הפסיקו את שנאת החינם העלובה.

    הגב לתגובה זו

    • ''מצפון תיפתח הרעה''

      צפוני, 14/06/06 00:33

      אכן צודק הכותב. אנחנו נגרום לכליה של עצמנו. אובדן המצפון איש כלפי אחיו, הרדיפה אחר בצע כסף ורמיסת החלש פשו בקרבנו כמחלה ממארת. המחבלים לא צריכים אפילו פיגועים רק לשבת ולהמתין שנגמור לאכול איש את רעהו- לילה טוב!!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הבת של..

    חיה, 13/06/06 23:00

    האם התנהגותה של הבת של אולמרט אינה הסתה? בשם הדמוקרטיה אין שום מניעה לכנות את הרמטכ''ל ''רוצח''? על הרבה פחות מזה נזעקתם לאחר רצח רבין! הצביעות חוגגת!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הפלסטינים קוברים ילדים כל יום... ואתם חשים קורבן .... כנסו

    ערבי, 13/06/06 22:58

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 3 ילדים ונפצעו 60 אזרחים וביום ששי משפחה שלמה הוכחדה.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    ולגבי טענת פרץ שקסאם פלסטיני הוא שהרג את המשפחה .... אני תוהה איך מעל 7000 קסאמים הרגו 2 ישראלים (בשדרות לפני שנתיים) ודווקא אחד הצליח להרוג 7 בני משפחה אחת ???

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב



    הגב לתגובה זו

    • הפלשתינאים קוברים כי הם מטומטמים

      כלבוטק פורטה, 13/06/06 23:25

      אם יפסיקו הקסאמים ממילא יפסיקו הסיכולים ואף אחד לא יקבור.

      אבל אתם פשוט אדיוטים מדי כדי להבין כזה דבר פשוט. בינתיים תקברו.

      הגב לתגובה זו

    • אתה טוב רק לדבר אחד וזה להגיש חומוס . (ל''ת)

      גסטרונום, 13/06/06 23:44

      הגב לתגובה זו

    • טרוריסט שאינו לובש מדים = אזרח (ל''ת)

      כך עפ''י אמנסטי, 14/06/06 00:28

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך... תת רמה

      אני, 14/06/06 07:35

      בושה ליהודים כל מה שכתוב כאן... חסרי מוח וחסרי לב.
      מזל שיש יהודים מסוג אחר, אחרת אלוהים היה נוטש את העם הזה מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לזרוק את סר הבטחון שמיהר לקחת אחריות (ל''ת)

    בחוסר אחריות, 13/06/06 22:42

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה שך? (ל''ת)

      xren, 14/06/06 02:20

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    דנל'ה השמיעי קול.... (ל''ת)

    אול מרט, 13/06/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • שניה, אני עסוקה בלאכול את הכובע שלי... (ל''ת)

      דנה א., 14/06/06 00:16

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חייבים להעמיד את דנה אולמרט וחבריה לדין בגלל שהיא עברה על החוק כאשר

    מיכאלה,, 13/06/06 22:18

    חייבים להעמיד את דנה אולמרט וחבריה לדין בגלל שהיא עברה על החוק כאשר כינתה את ראש המטה הכללי רוצח. כאשר אזרח מכנה עובד ציבור המבצע את תפקידו וזוכה להשפלות זוהי עבירה על החוק (עבירה פלילית שמאסר בצידה צפוי למורשעים).
    הרמטכ''ל הפועל בשליחות ראש הממשלה ושר הביטחון לא יהיה השעיר לעזאזל של זבל כמו דנה אולמרט וחברותיה וההגנה שנתן ראש הממשלה לבתו כשאמר שזוהי מדינה דמוקרטית והיא רשאית לומר מה שהיא מרגישה אין לה שום בסיס בחוק ויש למצות איתה את הדין ולהתבייש בראש ממשלה כזה שמרשה להשפיל את הרמטכ''ל כאשר נוח לו או לבתו חסרת הרסן.
    מיכאלה, ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חייבים להעמיד את דנה אולמרט וחבריה לדין בגלל שהיא עברה על החוק

    מיכאלה,, 13/06/06 22:14

    חייבים להעמיד את דנה אולמרט וחבריה לדין בגלל שהיא עברה על החוק כאשר כינתה את ראש המטה הכללי רוצח. כאשר אזרח מכנה עובד ציבור המבצע את תפקידו וזוכה להשפלות זוהי עבירה על החוק (עבירה פלילית שמאסר בצידה צפוי למורשעים).
    הרמטכ''ל הפועל בשליחות ראש הממשלה ושר הביטחון לא יהיה השעיר לעזאזל של זבל כמו דנה אולמרט וחברותיה וההגנה שנתן ראש הממשלה לבתו כשאמר שזוהי מדינה דמוקרטית והיא רשאית לומר מה שהיא מרגישה אין לה שום בסיס בחוק ויש למצות איתה את הדין ולהתבייש בראש ממשלה כזה שמרשה להשפיל את הרמטכ''ל כאשר נוח לו או לבתו חסרת הרסן.
    מיכאלה, ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים

    דליק, 13/06/06 21:58

    פרץ שר הביטחון ''האזרחי'' השמאלני ש''מרסן את צה''ל טבח בערבים כמו שאף שר ביטחון לא עשה לפניו. אני מבסוט

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    '' יש קושי להסביר את כל הפרטים ''

    א, 13/06/06 21:47

    מדובר בהוכחות אחרות שלא ניתן לפרסם
    מטעמי בטחון שדה שיכולות לחשוף אמצעי ריגול שלנו והמבין יבין.
    המטען בחוף היה פלסטינאי ובכוחו להרים אפילו רכב כבד.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא מבין למה צה''ל צריך להתנצל על הפגיעה באזרחי פלסטינים?!

    ישראלי, 13/06/06 21:38

    הם משתתפי פעולה עם מחבלים חמאס,פתח ,ג'יהד איסלמי וכדומה.
    אמת זה בזבוז כספי משלמי מיסים על פגזים וטילים. די בפצצה אטומית קטנה על עזה וגמרנו..חסכון כספי ענק והמון פחות כאבי ראש!
    המבין יבין!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    וזו בדיוק הבעיה! במסגרת תפקידו, חייב צה''ל לחסל את ה''פלשתינאים''. זה (ל''ת)

    צריך היה, 13/06/06 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חובה לראות - עכשיו בערוץ 10

    רוני, 13/06/06 21:17

    ראובן אדלר מנהל את המדינה ומאות אלפי אזרחים מטומטמים הולכים כמו כבשים אחריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אמרתי לכם שזה החמאס!

    היודע, 13/06/06 21:15

    הם רוצחים פלשתינים כדי למנוע משאל אבו, ובכדי לגרום לתמיכה בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אנחנו לא צריכים להיות כמוהם

    ג'וקר, 13/06/06 21:10

    אנחנו כל כך משתדלים לא להיות כמוהם שבסוף אנחנו נראים יותר גרועים מהם.
    חבורת אידיוטים מנהלת את המדינה ולא מבינה שבתעמולה כל פלאח מעזה שם אותנו בכיס הקטן.
    היחידים שמבינים אצלנו בתעמולה הם אלה שעושים תעמולה לטובת האויב.
    (נחשו מי?)

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היית ג'וקר הייתי כועס . (ל''ת)

      רמי, 13/06/06 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    במלחמה כמו במלחמה ! שיפסיקו פגועים!

    אזרחית, 13/06/06 21:09

    מה כל הקישקושים , המחבלים חייבים קודם להפסיק כל ירי , ולא שום דרישות אחרות !! מה קשה להבין?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נו אז אולמרט דובר החמס אמרנו

    בר כוכבה, 13/06/06 21:05

    ובתו היא השופר של המוסלמים .
    שנהם היו כוכבים של החמס בתקשורת באירופה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא הרגו בשישי - אז הרגו בשלישי

    דני האדום, 13/06/06 20:47

    צהל הוא לא הצבא הכי מוסרי בעולם.
    צהל הורג אזרחים והרבה.
    ואחר כך גם מכחיש
    אולי, אולי, אולי צה''ל לא היה אחרי להרג המשפחה ביום שישי.
    אבל בפירוש כן היה אחראי לשבעת ההרוגים היום.
    ובכלל, קחו את כל האזרחים שהפלסטינים הרגו באינתיפאדה הזאת - תכפילו בארבע ותקבלו את מספר האזרחים שצה''ל הרג.
    בקיצור, לא הצבא הכי מוסרי בעולם ולא משנה מי עומד בראשו ומי שר הביטחון.
    חרפה לעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • מוסר

      דניאל, 13/06/06 21:03

      מציע לך לחזור לגלות (גרמניה, פולין, תימן וכדומה) שם תראה ותרגיש מה זה מוסר אמיתי.

      באנו לארץ להשאר בחיים - לפעמים יש ''חרפה לעם היהודי''- נו נו. זה המחיר שנדרש להשאר בחיים.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה חרפה לנחשים (ל''ת)

      זיאולוג, 13/06/06 21:04

      הגב לתגובה זו

    • לא הרגו אותך אתמול - אולי היום ?

      ש, 13/06/06 21:09

      צהל הוא הצבא המוסרי ביותר שהיה אי פעם בעולם.
      כל פלסתינאצי תומך טרור, דינו מוות ע''פ החוק.
      צה''ל מבצע את הוראות הדרג המדיני לחוס על הזוהמה הפלסתינאצית, ועושה מעל ומעבר למקובל.
      קחו את מס' האזרחים הפלסתינאצים שנהרגו באינתיפאדה הזו, הכפילו במאה - ותקבלו את אחוז האבידות שאמור להיות בקרב זיהום כמו זה הפלסיתנאצי, שפותח בפוגרום ונכשל.

      בקיצור, אתה חרפה לאנושות.

      הגב לתגובה זו

    • בוא נאשים את עצמנו בכל מה שקורה

      אתה פשוט, 13/06/06 21:21

      מסביב. אוויל משריש.
      אתה רוצה להתאבד. לך תקפוץ ממגדל שלום. אני חפץ חיים ורוצה הגנה ממדינתי.

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה ערבי,או יהודי שמאלני עם דם ערבי!.בטוח לא דני!!1 (ל''ת)

      עדיאל, 13/06/06 21:25

      הגב לתגובה זו

    • עם יצורים כמוך...היינו היום בכבשנים בעזה!או צפים על הים... (ל''ת)

      צחי, 13/06/06 21:31

      הגב לתגובה זו

    • אתה רק חצי צודק כי צהל הרג גם הרג גם בשישי (ל''ת)

      שמאל, 14/06/06 01:59

      הגב לתגובה זו

    • מתי קיבלת פרופיל 21 נפשי והפרעה שכלית (ל''ת)

      Zach, 14/06/06 04:43

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    העיקר להצטער לפני הבדיקה...

    Dudi., 13/06/06 20:47

    בשום מקום לא יפרסמו שזו לא פעולת צה''ל...וגם אם כן, למי כבר אכפת? זה ישראל. הם הודו...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעניין אם השמאל יחזור בעצמו ...

    יובל, 13/06/06 20:45

    מה אפשר לצפות מאנשים שבוכים על דמם של טרוריסטים אנטישמים, ואדישים לגמרי לפגיעות היום יומיות באזרחי ישראל ?

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לעומת זאת לצפות מהציבור השפוי לנקוט פעולה

      ש, 13/06/06 21:09

      ובפעם הבאה ששמאלני בוגד מסית נגד הרמטכ''ל - להכניס לו מכות רצח.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שר בטחון? ליצן. למה התנצלת ונתת לחמאס לגיטימציה?

    חיים, 13/06/06 20:43

    עוד לפני שהתחילו בכלל לתחקר את האירוע קפצת מול מצלמת הטלויזיה, התנצלת, והפסקת את הירי על המחבלים.
    בתמורה קיבלת 80 קסאמים על שדרות וגינוי מכל העולם.
    לך תסביר לעולם עכשיו שטעית וזה בעצם היה מטען צד שהטמינו המחבלים.

    זה ההבדל בין שר בטחון עם קור רוח של חייל ותיק לעומת אפסנאי ג'ובניק במיל שיודע רק לעשות רוח.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הצבא ''המוסרי בעולם'' - במה יש לו עדיפות על יורי הקאסמים?!

    מצעד האיוולת, 13/06/06 20:43

    אלה כמו אלה טובחים. ואנחנו מלבים את האש כל פעם שהיא נחלשת.
    ממשלת אולמרט-פרץ היא המשך ממשלת הדמים שרון-מופז.

    הגב לתגובה זו

    • אני רואה שיש לכם באברבנל סטנדרטים מאד גבוהים של מוסר (ל''ת)

      מרק, 13/06/06 20:51

      הגב לתגובה זו

      • אחי תסלח לה, היא על כדורים. (ל''ת)

        elimer, 13/06/06 21:16

        הגב לתגובה זו

    • התשובה לשאלתך פשוטה: אתה בחיים (ל''ת)

      חנן פשוטמן, 13/06/06 21:03

      הגב לתגובה זו

    • אתה סתם חולה נפש שרוצה להרגיז את הטוקבקים...נכון? (ל''ת)

      יוני פרשטן, 13/06/06 21:28

      הגב לתגובה זו

    • מפני שאם הם יפסיקו לא נתקיף מה שלא נכון הפוך.. ואם זה לא ברור לך (ל''ת)

      אז עזוב אותנו, 13/06/06 23:02

      הגב לתגובה זו

    • ליורי הקסאמים יש לפחות מטרה לאומית. ישראל סתם מכלה עם (ל''ת)

      יוסי, 14/06/06 02:00

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יופי ממשלת ישראל, העיקר לרוץ לבקש סליחה מכל העולם ולהציע עזרה לפצוע

    אריה, 13/06/06 20:41

    יופי ממשלת ישראל, העיקר לרוץ לבקש סליחה מכל העולם ולהציע עזרה לפצועים בחינם ולקבל גינויים מכולם!!!

    ישראל צריחה להוכיח זאת לכל העולם ולדרוש התנצלות פומבית מכל המדינות והארגונים שהשמיצו אותנו, כולל האו''ם!!! יש גם לדרוש מקופיקו ענן שיתפתר מתפקידו, העלוב נפש הזה!!!

    במקביל יש להעביר מסר חזק וברור לעולם שממשלת החמאס בעצם הכריזה מלחמה על ישראל. אם הם לא חוזרים בהם מההכרזה הזאת ואם ירי הקסאמים לא יפסק ב-24 השעות הקרובות, כל הראשות ''הפלסתינית'' תהפך למהפכה אחת גדולה ושזה בעצם יומה האחרון!!!

    יש לנו הזכות להרוס את כל מי שמכריז מלחמה עלינו - אפילו אם יהיו להם אלפי, עשרות אלפי ומאות אלפי אזרחים ''חפים מפשע'' הרוגים!!!!

    ישראל - מספיק להתנצל! אנחנו נמצאים במצב מתמיד של מלחמה נוראית שרק כח יחסל אותה!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הצגה גרועה של נושא חשוב

    בני, 13/06/06 20:41

    אולי האלוף המכובד עשה עבודה טובה בביצוע החקירה אבל אסור היה לתת לו להציג את הנושא.האיש אינו יודע להציג .בודאי שלא לתקשורת.מבולבל כבד כולל טעויות פה ושם,מעייף.הזכיר לי את יצפאן,אלוף יום טוב במיה. חבל חבל.שוב אנחנו מפספסים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה זה משנה מי הרג , העיקר והחשוב זה שנהרגו . (ל''ת)

    רינגו אינו סולח, 13/06/06 20:36

    הגב לתגובה זו

    • צודק! כן יירבו ערבים הרוגים (ל''ת)

      יוסי, 13/06/06 21:22

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    התקשורת הישראלית היתה בין המסיתים הגדולים נגד צה''ל והמדינה

    נועה, 13/06/06 20:36

    יום כיפור לתקשורת הישראלית, אשר יצאה מגדרה כדי להכפיש דק דק את המדינה ואת צה''ל.
    תחנות הטלויזייה שידרו את דברי הפלשתנאים שוב ושוב, נתנו לילדה הפלשתנאית ולאימה להכריז ללא הפסקה בניצוח אלדר מערוץ 10 כי היהודים רוצחים.
    מי שניסה להגיד משהו אחר דבריו נקטעו בבוז, ע''י הכתבים.
    להקים ועדת חקירה שתבדוק את התקשורת הישראלית בזמן אירועי משבר.

    הגב לתגובה זו

    • עד שלא יטהרו את התשקורת מזבל שמאלני...המצב רק יחמיר! (ל''ת)

      יונה רבינוביץ, 13/06/06 20:52

      הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון, זה היה מרגיז ומגעיל. תרבות גלותית (ל''ת)

      יונתן, 13/06/06 21:08

      הגב לתגובה זו

    • את כ''כ צודקת

      רפי, 13/06/06 21:59

      חבל !!!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם זה לא צהל אז למה צהל לקח אחריות?

    אריאל, 13/06/06 20:28

    מדינת חלם! מודה על מעשה שהיא לא עשתה ועוד ליפני שבדקו

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל לא לקח אחריות. השמאל הקיצוני מעונין להדביק לצה''ל את האחריות !! (ל''ת)

      צ______________, 13/06/06 20:57

      הגב לתגובה זו

    • כי חיסול ה''פלשתינאים'' הוא באחריות צה''ל. ולא ברור למה מחכים!!!!!!!!! (ל''ת)

      ויפה שעה אחת, 13/06/06 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הערבי

    אורי אברהם, 13/06/06 20:23

    מלחתחילה ידעתי שלא מדובר בהפגזה של צה''ל.

    ושימו לב!!!!!!
    איך לעזאזל צילמו את הילדה ההיא? הצלם עמד שם בעוד הילדה זחלה ביסורים? בול שית! זו עוד מחזה תאטרלי מבויים, בדיוק כמו התקרית עם הילד ההוא ש''נורה למוות'' בחיק אביו לפני כמה שנים. בול שית ערבי!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    העיכוב במסיבת העיתונאים הביאה לשידור ''מומחה'' מטעם הפלשתינים בCNN

    C-cyclist, 13/06/06 20:23

    במקום שפרץ ידבר ב8 על השעון, ויקבל את מיטב השידור העולמי העיכוב גרם לכך ש''מומחה'' מטעם הפלשתינים סתר אחת לאחת את ממצאי החקירה הישראלית בCNN.

    ואל תקשקשו לי שהארגון שמטעמו ה''מומחה'' הזה בא ניטראלי, משום שהוא לא דואג לזכויות האדם של תושבי שדרות, אלא רק לפלשתינים.

    הגב לתגובה זו

    • ממתי פרץ ''הפרנק'' מבין בשעון? (ל''ת)

      תמיר, 13/06/06 20:51

      הגב לתגובה זו

      • תמיר, יחד עם מצעד האיוולת לאברבנאל (ל''ת)

        elimer, 13/06/06 21:17

        הגב לתגובה זו

      • תתפלא ,גם ספרדים יכולים....גזען שכמותך!!! (ל''ת)

        מבחן בוזגלו, 13/06/06 21:27

        הגב לתגובה זו

      • תמיר צודק!!!בן-גוריון עשה טעות שהעלה את הצ'חצ'חיאדה הזאת לארץ!!! (ל''ת)

        אשכנזי גאה!!, 13/06/06 21:33

        הגב לתגובה זו

    • As I said yesterday- Mohamad Adura case Nr 2 (ל''ת)

      The Prophet, 14/06/06 04:02

      הגב לתגובה זו