• 12.

    ועדה חיצונית בלתי תלויה חייבת לבדוק את מחדלי הרכבת המנכ''ל הבייתה.

    הקונדוקטור של, 14/06/06 11:31

    זה לא הפעם הראשונה שהברדק חוגג ברכבת משהוא מאוד מסריח במקום הזה ומן הראוי הוא שועדה חיצונית בלתי תלויה תבדוק את כל ארועי הרכבת בשנתיים האחרונות. בינתיים חייבים לסלק לאלתר את המנכ''ל הזה. משהוא מאוד מאוד מסריח שם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נהג הקטר

    פקק תנועה, 14/06/06 10:51

    כפי שפורסם בטלויזיה נהג הרכב הפרטי חשבו שניהם על פי המישפט הישראלי הניצחי לי זה לא יקרה.על פי צורת מחשבה זו ועדת חקירה לא תעזור מיפני שתוגובה ישראליעת תיפוסית זו של הנהגים היא חלק מהמצב החברתי המיתפרק בישראל .שאומר למעשה אני שם קצוץ כל כל דבר.שפרושו לי זה לא יקרה.זה צריך להיות ברור לועדות השונות מיפני שלחברה בישראל אן דין ואן דין צריך לארגן בישראל את המערכת המישפטית והחברתית בישראל מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדוע הרכבת נסעה במהירות 140 קמ''ש,מדוע אין שימוש בטכנולוגיה בסיסית (ל''ת)

    רני, 14/06/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל כך שמחתי

    משפחה גאה, 14/06/06 04:47

    שאחי הכבאי הציל כמה אנשים לכודים, וכל כך עצוב על ההרוגים..
    יהי זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מלבד בניית גשרים, יש להאשים את נהג הטנדר ברצח 5 בני אדם! די להפקרות

    מהנדסי תחבורה, 14/06/06 01:23

    מי בדיוק דחף אותו דווקא לתוך פסי הרכבת?

    הגב לתגובה זו

    • האשמה לא בטנדר

      יוש, 14/06/06 07:26

      כבוד המהנדסים מתעלמים מכך שהטנדר היה תקוע על המסילה דקות ארוכות לפני שירד מחסום הרכבת.
      אשמת נהג הטנדר הינה נושא נפרד (נהיגה תחת השפעת חמרי הרגעה) אבל זה לא מסיר מהרכבת את אשמתה באי מניעת תאונה במקרה שרכב נתקע על הפסים.
      במדינת הי-טק כשלנו, יש מגוון של אמצעים טכנולוגיים שניתן להתקין על המסילה ובקטר הרכבת כדי להפעיל עצירת חירום של הרכבת במקרים בהם היא מתקרבת לרכב התקוע על המסילה.
      לא צריך להמתין להפרדה המפלסית כדי למנוע תאונות או לצמצם בהרבה את הנזקים במקרה של תאונה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    להדיח את מנכל הרכבת

    אלי, 14/06/06 01:00

    הביאו אותו בשל מחדלי הרכבת הקודמים ,ואם הוא לא הצליח לשנות אז להדיח אותו כבר עכשיו. לנסוע היום ברכבת זה יותר מסוכן מאשר לטייל בשווקים של שכם וג'נין. להעיף את המנכל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ובגדול

      בני, 14/06/06 02:24

      אם כך אתה מתכוון שנסגור את המדינה ונעוף מפה?
      אדוני- המנכ''ל לא אשם!!!!
      נראה לך שבזמן כל כך קצר יכול לשנות האיש קילקולים כל כך מושרשים
      איפה הרשויות והוועדות שהזכיר המנכל
      הן הבעיה- מסורבלות ואיטיות בקבלת החלטות
      המנכ''ל דווקא השאיר רושם של בחור אמין ורציני
      בואו נבדוק את ''המעטפת'' בואו נבדוק את שאר הרשויות הקשורות לעניין - למה הן מתמהממות בקבלת נחלטות כל כך חשובות כמו היתרי בניית כבישים עיליים וגשרים ומתן תקציבים?

      הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שרוצה אשמים!!!

      תמים, 14/06/06 02:33

      אלי, אתה מיליתה כבר תפקיד בסר חשיבות שכזה?
      אני בטוח שלא,
      אז למה אתה יודע שהדחת המנכ''ל החדש זה הפטרון הנכון?
      תרסן את יצר הנקמנות שלך!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הבחור הזה מנכל לעניין כל הכבוד לך

    איכפת לי, 14/06/06 00:50

    מנכ''ל שלא חושש להציג את הדברים כהוויתם, אש אולי שראשי הראשויות יקחו אחריות לתאונות עם הרכבת, מדוע הם לא דואגים לאשר את בקשות הבניה, מדוע ,שלא יתחמקו מאחריות, צריך פשוט להעניש את אלה שלא נתנו אישורים ךבניה או אישורים כספיים לבניה. ודי עיזבו את אנשי הרכבת,
    אגב אני רחוק מלהיות איש רכבת ובכל פעם אני תוהה, איך עולה בדעתו של מישהו להאשים את הרכבת ,ולא רק ואך ורק את נהגי כלי הרכב, רק הם אשמים, רבותי תתעוררו המחזה הזה יכול חלילה לחזור על עצמו

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאת האחוזים- המנכ''ל הוא איש לעניין (ל''ת)

      נועם, 14/06/06 02:12

      הגב לתגובה זו

    • אילו השר יפטר את המנכ''ל זו הייה התאונה האחרונה

      אחריות אישית, 14/06/06 08:40

      אילו המנכ''ל היה לוקח אחריות מיניסראיאלית בעולם או שהשר יפטר אותו, כמו במדונית נאורות, זה יהייה המקרה האחרון בו נהרגים אנשים ברכבת. אבל לא רק שם פתאום נראה שסף התאונות יצנח. אחריות אישית !!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש פתרונות טכנולוגים כגון חיישנים שלא יאפשרו

    מהנדס, 14/06/06 00:35

    לרכבת לנסוע לעבר מחסים סגור ובו רכב.
    הפתרונות הם יחסית זולים אבל לצערנו לא מיושמים!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איך קולטים לעבודה לרכבת ישראל?

    מוטי חיפה, 14/06/06 00:25

    האים קולטים דרך לשכות העבודה? דרך מודעות בכלי המדיה/אינט' וכו'?, או ע''ס קשרים ולא כישורים? מניסיון חיים במקומות כאילה שהשכר בהם הוא מהגבוהים במשק, חבר מביא חבר/קרוב ואבא מביא בן, רבותי התקשורת נא לחקור את נושא כח האדא ברכבת בדחיפות יש לדעתי ''חגיגת שחיתות'' ברכבת. ויליעתכים בן של נשיא המדינה עובד במישרה בכירה איך? היה מכרז? שאלות ותשובות איין.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לינצ'בסקי מטעה ומתחמק - הסיבה מהירות מופרזת

    א.ג., 13/06/06 21:42

    כמו ברבדים, נהיגה ללא שדה ראייה (גם בלי קשר להתראה על רכב תקוע) במיוחד במעברי רכב, לא יכולה להתקיים במהירות של 140 קמ''ש אלא אם רוצים לשלם מחיר בקורבנות בנפש. אולי יותר פשוט להוריד את מהירות הנסיעה מאשר להגיע לחמש תאונות בשנה בכלי שאמור להיות הכי בטוח.


    לינצ'בסקי, תשאיר את המפתחות ותלך הביתה. את מחיר היוהרה שלך אנחנו משלמים.

    הגב לתגובה זו

    • לא אשם

      רועי, 13/06/06 22:24

      מה הוא אשם אם מישהו מספיר מטומטם לעבור כאר המחסום מתחיל לרדת. ואנשים מנסים לגנוב את המחסום עד השנייה החרונה את זה ראיתי מספר פעמים.

      הגב לתגובה זו

    • אין מקום להתלהמות הזאת.

      איתי, 14/06/06 00:08

      עוד לפני שנכתב דוח הבדיקה קם מומחה מטעם עצמו מהשרון ודורש מהמנכ''ל להתפטר.

      ולא רק זאת, אותו מבקר מטעם עצמו גם מחליט ויודע שהורדת המהירות מ-140 קמ''ש (לכמה צריך להוריד? ל-130? ל-100? ל-50 קמ''ש?) תפחית את מספר התאונות, למרות שבכל המקרים מדובר בנהגים שפרצו מחסומים.

      אם ביפן יש רכבות שנוסעות במהירות של 400 קמ''ש, אין שום סיבה בעולם שרכבת ישראלית לא תיסע ב-150. אי אפשר לעצור את החיים של כולם רק משום שכמה בודדים עוברים באדום ונעמדים על המסילה.

      הגב לתגובה זו

    • ל-3 כנראה שאתה אחד מאלה שהתחרה מולו על התפקיד?

      א.גגג, 14/06/06 00:53

      אתה סתם אדם מתוסכל, חפש לך פסיכולוג או תרופה מתאימה.

      הגב לתגובה זו

    • כרגיל אנחנו המומחים והשאר אשמים- המנכ''ל ממש לא אשם

      ירון, 14/06/06 02:17

      איש נכבד
      תגובתך ממש מגוחכת ומעידה על היהירות שבה אנו נוהגים
      המנכ''ל ממש לא אשם
      לידיעתך האיש ישר הגון מוכשר ורציני
      תן לו צאנס
      מספיק עם התגובות הכל כך שטוטיות כמו זו הקוראת למנכל להיתפטר
      הוא לא האשם

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בלימת חירום הורגת !!

    ישונה הנוהל, 13/06/06 21:12

    בלימת הרכבת הביאה להתהפכותה. נשאלת השאלה מה התועלת בבלימת חירום שלא מונעת את ההתנגשות כי אין מספיק מרחק לעצירה ויותר חמור : אם בלימת חירום הופכת את הרכבת וגורמת לאסון גדול יותר, למה להשתמש בנוהל בלימת חירום ?
    עד שיבנו גשרים וזה יקח שנים, צריך להיות ברור לעברייני מחסומי הרכבת - נתקעת על המסילה ? אללה ירחמו דמך בראשך, הרכבת לא תעצור !!!
    ''עדיף'' הרוגים אחדים ברכב מאשר עשרות רבות ברכבת....

    הגב לתגובה זו

    • לא תואם את העובדות

      אריאל, 13/06/06 23:25

      מה שהוריד את הרכבת מן המסילה לא היתה בלימת החרום, אלא העובדה שהרכב נמעך מספיק בהתנגשות כדי שהקטר יעלה עליו וכך יאבד את אחיזתו במסילה וכו'.
      אי בלימה היתה גורמת לכל הארוע לקרות במהירות גבוהה יותר - ובכך להחמרת האסון.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה קורה בעניין עו''ד קלגסבלד?מדוע יש שקט תקשורתי?

    אדום עולה, 13/06/06 21:03

    התקשורת מדווחת בפירוט כל כל הנעשה מתאונת הרכבת .

    בעניין עו''ד קלגסבלד לא דווח האם הגישה הפרקליטות , בקשה לפסילת רשיון עד תום ההליכים , בחלוף 90 ימי הפסילה המנהלתית.

    ובכלל התקשורת שותקת ולא מדווחת האם בכלל מגישים נגדו כתב אישום.

    הגב לתגובה זו

    • גם לי זה מפריע

      שי, 14/06/06 07:23

      לידיעתך, עו''ד קלגסבלד מיצג את אחד השוטרים הבכירים מול ועדת זיידלר.

      הגב לתגובה זו