• 85.

    לשמאלנים - זה היה מאוד נחמד אם הייתם יושבים שבעה על אחיכם מעזה

    מצא, 14/06/06 17:39

    משפחות ההרוגים היו מעריכות את זה מאוד.
    בתגובה הן היו יושבות עליכם שבעה, אחרי שאחיהם המחבלים היו מפוצצים אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לכול השמואלנים תעברו לגור בשדרות ,,,,ואז (ל''ת)

    אבנר, 14/06/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    דמם זועק מן האדמה

    בנימין, 14/06/06 07:51

    יום יבוא ואתם תתנו על כך את הדין. לא ייתכן שבשבוע אחד תפגעו בכל כך הרבה חפים מפשע ואף אחד מכם לא נותן על כך את הדין.
    אתם לא ראויים להנהיג לא מערכת צבאית ולא אזרחית ורמת המוסריות האישית שלכם שואפת לאפס. אני מאחל לכם שזכרון הקורבנות שלכם ובעיקר הילדים שבהם ילווה אתכם עד יומכם האחרון עלי אדמות

    הגב לתגובה זו

    • יאללה בסדר , בנימין. יבוא יום.... (ל''ת)

      נחשון, 14/06/06 08:25

      הגב לתגובה זו

    • קשה לי .

      בני, 14/06/06 08:33

      קשה לי מאד לקיים פלורליזם , כשאני רואה ושומע אנשים כמותך שמנצלים את הדמוקרטיה ע''מ לטפח שינאה , להפיץ שקרים ולזרוע איבה ומדנים.

      אני מקווה שהסלידה הטבעית שאנשים כמותך גורמים לכל אדם הגון - לא תגרום לכולנו להאמין שיש לסכור את החופש הדמוקרטי שבעטיו אתה חפשי להמשיך במעלליך.

      קשה לי אבל בינתיים אני מתגבר על הקבס.

      עם זאת - ייטב לנו בלעדיך ובלעדי אנשים כמותך.

      לא הייתי מתפלל לשלומך , גם אילו הייתי איש מאמין ...
      יש גבול.

      הגב לתגובה זו

    • בני, למה שלא תפסיקו לירות קסאמים? (ל''ת)

      מרק, 14/06/06 09:51

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אהוד אולמרט נתן לאבו-מאזן רובים (ל''ת)

    פרס למשמיץ, 14/06/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מכחיש השואה מחמוד עבאס ממשיך להעליל עלילות דם נגדנו !!!!!!!! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 14/06/06 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אזהרה: התנצלות מובילה לאסון-אנחנו במלחמה ושהם יבכו!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 14/06/06 07:23

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לשלוח את השמאלנים למעצרי בית בשדרות

    שמאלנים, 14/06/06 01:22

    לאסור עליהם לרוץ למקלטים ונראה מה הם יגידו לאחר שבוע של ''בילוי'' בשדרות

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הפלסטינים יורים ובוכים

    יאיר, 13/06/06 22:48

    הפלסטינים יורים ובוכים .ירי טילי הקסם מרצועת עזה נמשך ואבו מזן מתבכיין על מצב שלא אין שליטה עליו .מדינת ישראל נסוגה מרצועת עזה לגבול הבילאומי מאז הנסיגה קצב הטילים הנורים מהרצועה הולך וגדל ולכן לישראל יש לה את הזכות החוקית להשתיק את הירי וכל יתר הסיפורים מסביב זה דמגוגיה של הפלסטינים והשמאל ההזוי החי במדינת ישראל. על חיל האויר מוטלת החובה להמשיך ולהשמיד את חוליות הקסם אפילו בפגיעה באזרחים חפים מפשע שמשגרי הטילים דואגים שיהיו בסביבתם . הבעיה היא פלסטינית ולא התגובה המתבקשת של כוחות הבטחון. אבו מאזן וכנופיות הטרור הם אחראים על המצב.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    טול קסאם מבין עיניך (ל''ת)

    ...השכם להורגו, 13/06/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תרגמתי למענכם קטע ממאמר של ג'וזף פארא

    אמת מארץ, 13/06/06 21:03

    שנכתב באוגוסט, 2003

    תרגום קטע ממאמר של ג'וזף פארה שנכתב ב-14 באוגוסט, 2003

    הכחשת מרכזיות קיומם של היהודים בארץ ישראל ובירושלים, היא, כנראה, ההיבט המדהים והמאיים ביותר של שליטי ה''רשות הפלשתינאית''. מאמציהם לרצוח יהודים גם הם מתועדים היטב. מאמציהם למנוע כל שלום, גם הם ידועים. הנסיון ליצור הסטוריה לערבים ה''פלשתינאים'', במקום שאינה קיימת, ברורה וגם מובנת. אבל מאמציהם למחוק אלפי שנות הסטוריה יהודית בירושלים, צריכה להבהיר לכל צופה חסר פניות, את כוונתם האמיתיות של ה''פלשתינאים'' – רצח העם היהודי!
    בהכחשת הבלתי ניתן להכחשה מנסים המוסלמים להצדיק מראש את פשעיהם הבאים - החרבת מדינת היהודים והשמדת הישוב היהודי בארץ ישראל. אם ליהודים אין קשרים הסטוריים ורוחניים לאיזור, אז אליבא ה''פלשתינאים'', אין שום הצדקה להימצאותם באיזור......
    בינתיים, כמובן, ישראל לא רק מתירה למליוני ערבים לחיות בתוך מדינתם, הם מעניקים להם מאזרחות עם כל הזכויות הנלוות, כולל זכויות הצבעה ונציגות משמעותית בכנסת.
    מדוע מחזיקים ה''פלשתינאים'' בעמדות כאלה? איך ייתכן שהם מצליחים להימלט מכל ביקורת או תגובה? זה משום שארצות הברית, אירופה וכל ה''עולם הנאור'' מתיר להם זאת!
    עם התגברות טבח אזרחים יהודים חפים מפשע על ידי טרוריסטים, הגיע הזמן להפסיק כל מימון של ה''רשות הפלשתינאית''. זה הזמן להכיר בהנהגה ה''פלשתינאית'' כאבות הטרור האיסלאמי העכשווי. זה הזמן לשחרר את ישראל מן הכבלים ולאפשר לה להגן על עצמה, כפי שמגינים על עצמם ארה''ב והעולם המערבי מפני גאות הטרור האיסלאמי.

    הגב לתגובה זו

    • בינתים עשיתי כמה תיקוני עברית, אך זה בוודאי מובן גם כך

      הכוונה ברורה!, 13/06/06 21:34

      אני פשוט מתרגמת, על רגל אחת, ומשגרת. יש כמה שגיאות עברית.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הרג הפלסטינאים בעזה

    מוסה, 13/06/06 20:39

    אין הבדל בין שר ביטחון ממפלגת הימין לבין שר ביטחון ממפלגה שמאלית הימני הורג ומתגאה במעלליו ללא בושה ואילו שר ביטחון מהשמאל נותן פקודה לחסל פלסטינאים אך המצפון מציק לו למשך כמה שעות עד שממשיך לתת הוראת חיסול נוספת ושוכח מה אירע מספר שעות קודם בקיצור כל מי שמכונה פלסטינאי דמו בראשו

    הגב לתגובה זו

    • שמאל זה יותר טוב למלחמה

      אלכס, 13/06/06 21:23

      כאשר ממשלת שמאל בשלטון אז היא יכולה לפעול חופשי ולחסל טרוריסטים פלשתינים ללא הפרעות מצד האופוזיציה.
      אם עכשיו במקום פרץ היה שר ביטחון מליכוד אז אותו שמאל שעכשיו שותק היה עושה מהומה ואותה שלי יחימוביץ הייתה מאשימה את שר הביטחון בחוסר אנושיות, הייתה צועקת שצריך להפסיק לירות ולהתחיל לדבר וכולי וכולי.
      בקיצור שמאל זה טוב למלחמה ולחיסול טרוריסטים פלשתינים.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מי שגר בבית מזכוכית (עזה) שלא יזרוק אבנים (קאסמים)

    אזרח גאה, 13/06/06 20:36

    ודי לחכימא של הפלשתנים הרמיזא?!?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אבו מאזן - החמאס והגיהאד מנסים לבצע בנו טבח עם

    ש.לוין, 13/06/06 20:27

    אבל הם לא מצליחים ואנחנו בלית ברירה מחסלים אותם. אז...., אם הם לא יחדלו מזממם אנחנו פשוט נאלץ להשמיד אותם, וזו אזהרה לכל האזרחים הפלסטינאים. התרחקו מהמחבלים כמו מאש מי שיתקרב אליהם -שותף!!!! והוא עלול להפגע. מחבלים הם מחבלים ויש להשמידים.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אבו,אבו,לא יפה להאשים את ישראל.בתוך עמיך יש הרבה מפגרים-תאשים אותם. (ל''ת)

    ג'ונסון, 13/06/06 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אני מחכה להפגנת השמאל בשדרות (ל''ת)

    Zach, 13/06/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הסמולנים והערבים רוקדים על הדם כרגיל....

    קדימה לגיהנום, 13/06/06 20:19

    לא נמאס לכם לעדשות רווחים פוליטיים מדם של ילדים?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אוווווללללההה כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    ., 13/06/06 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מכחיש השואה צועק רצח עם

    אורן, 13/06/06 20:14

    העבודה שלו באונברסיטה הייתה על זה שבשואה לא הושמדו מליוני יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    השמאל המפגין צריך מחבל מתאבד בתוכם (ל''ת)

    לא לומדים, 13/06/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    השמאל עם חולה

    רואים רחוק שקוף, 13/06/06 20:10

    לא אכפח לו שיטבחו בו על ימין ושמאל ,הוא נהנה מזה באופן מזוכיסטי, הוא חיב להתנצל כל הזמן שהוא חי פה בארץ ישראל ותחושתו התמידית היא שהערבים עושים לנו טובה בזה שנותנים לנו לחיות, הוא אינו מאמין בתורה ולכן גם לא בהבא להרגך השכם להרגו, ולכן הוא יקרא רוצח לכל חיל שינסה להגן עליו בתרוצים של חולה נפש ולאו דוקא יפה נפש...האם לא הגיע הזמן לאשפזם?

    הגב לתגובה זו

    • שמאל קיצוני זה גידול קטן אבל ממיר וצריך להסיר אותו כמה שיותר מהר (ל''ת)

      אלכס, 13/06/06 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    רצח עם בקצב שבו אתם מתרבים, יא אבו מאזן

    המחלקה הסגורה, 13/06/06 20:06

    יהיה נסיון עקר כמו לנסות לרוקן את הים בכפית.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שרוצחים את היהודים. היהודים עם קטן ונרדף, והם 300 מיליון. מושחתים. (ל''ת)

    הם אלה, 13/06/06 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תודה על התמונות, עשיתם לי את היום..ונרפאתי קצת (ל''ת)

    פגוע הלם קסאם, 13/06/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ממשלת ישראל באמת מבצעת רצח עם

    ש, 13/06/06 20:01

    איך עוד אפשר לקרוא לראש ממשלה סמרטוט שמתנצל בפני מוברק על זה שזוהמה מצרית ניסתה לעשות פיגוע וחוסלה ?

    איך עוד אפשר לקרוא לראש ממשלה שלא מוחק את עזה בתגובה לירי הקסאמים, כפי שמחייב החוק הבינ''ל ?

    רוצח העם היהודי, ללא שום וויכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אמנות בינלאומיות קובעות :

    אלי בן-סהר, 13/06/06 19:57

    מדינה\אוטונומיה שממנה יורים משטחים מאוכלסים תשא בתוצאות - ולא המדינה הסופגת.
    וידראל לא רק חתומה על זה אלא גם פועלת לפי זה.
    צה''ל - הצבא ההומני ביותר בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ככה צריך

    שמאלני, 13/06/06 19:53

    כל קסאם בשדרות=ראש
    עונש קולקטיבי


    הגב לתגובה זו

  • 59.

    והקסאמים זה סוכריות תוצרת עזה (ל''ת)

    @בנצי-א @, 13/06/06 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הלאה הכיבוש הערבי של ארץ ישראל (ל''ת)

    מלחמה עכשיו, 13/06/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אפשר לחשוב שהפלסטינים לא רוצחים עם (ל''ת)

    יהודי, 13/06/06 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תחזירו את הארטילריה

    עודד, 13/06/06 19:24

    חבל לבזבז עליהם חימוש מדוייק ויקר כל כך

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רק מלחמה עכשיו (ל''ת)

    ישראלי, 13/06/06 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה בדיוק עשו 9 אנשים באתר שיגור טילים?!

    דוד, 13/06/06 18:51

    המקרה הזה היום שונה לחלוטין מהארוע עם המשפחה.

    אנשים הנמצאים באתר שיגור טילים הינם מחבלים לכל דבר.

    אין שום מקום להתנצל בפני מחבלים.

    יש מקום להתנצל בפני אזרחים תמימים שנפגעו-במידה ונפגעו ע''י צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה ההבדל בין טלי פחימה לדנה אולמרט

    אורי, 13/06/06 18:04

    שתיהן בוגדות ומשתפ''יות של הפלסטינאים.אחת ללא קשרים בכלא והשנייה בגלל ייחוס משפחתי מגדפת ומקללת את ישראל וצבאה בחופשיות עם חברתה הלסבית ושאר אסופת הבוגדים האנטי ציוניים מהשמאל הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • מבחן בוזגלו (ל''ת)

      בוזגלו, 13/06/06 19:16

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא מדובר בקטיושה אלא בטיל גראד בעל טווח מוגדל (ל''ת)

    מיXתפוזים, 13/06/06 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה סך הכל קרה , בשביל 9 כתבה ?! (ל''ת)

    שאינו יודע, 13/06/06 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קשה לי עם הכיבוש. לצאת מיד מעזה ! (ל''ת)

    פרג'ון המלעון, 13/06/06 16:55

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר

      תמיר, 13/06/06 18:51

      תתעורר על מה אתה מדבר תגיד אם זה לא נאה לך אז לך לשם ותן גז קדימה

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    פתאום השמאל מוציא לפועל את מדיניות הימין?

    י, 13/06/06 16:27

    הגיע הזמן שהשמאלנים יבינו שערבי הוא ערבי הוא ערבי. וכל עוד יש יהודי באזור,הערבי ינסה לחסל אותו.

    הגב לתגובה זו

    • הטענה של השמאל שאחרי שיצאנו יותר ''צודק'' להגיב ביותר כח (ל''ת)

      אלון, 13/06/06 17:46

      הגב לתגובה זו

      • זו סתם דרך יפה יותר להגיד שהם טעו..... (ל''ת)

        עדי, 13/06/06 19:31

        הגב לתגובה זו

        • ממש לא

          אלון, 13/06/06 20:12

          אני חושב שגם הימין וגם השמאל טעו, אבל לגבי התגובה שלך אתה טועה, השמאל טוען שרק עכשו נתן להגביר את התגובות לפעילות עוינת ממקום שאנו לא שולטים בו

          הגב לתגובה זו

          • .....

            עדי(בת ולא בן), 15/06/06 00:36

            כבר אמרו לי את זה...לא משכנע במיוחד...יצאנו-ועכשיו אנחנו ממשיכים לצאת...בהתחלה זה היה תוכנית ''ההתנתקות'' ועכשיו זה ''תוכנית ההתכנסות''...אולי אנחנו מגיבים,אבל תוך כדי זה אנחנו מביאים להםבדיוק את מה שהם רוצים....לא חבל?

            הגב לתגובה זו

  • 48.

    שיפור הטילים

    חבח, 13/06/06 16:26

    ראשית, כל הכבוד לצהל.
    יחד עם זה, יש מקום לשקול שיפור בטילים שלנו. גם טיל בלי חומר נפץ שיפגע במכונית יהרוג או יפצע את יושביה.
    במקביל הוא לא יפגע באנשים שנמצאים אפילו קרוב למכונית.
    לכן זו דרך יעילה יותר להשתמש בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חדשות מהגיהנום

    גודמן, 13/06/06 16:16

    אלפי שהידים שצהל הספיק לחסל בזמן , מסתערים על בתולות אירניוית אשר כנגד צועקות אטום אטום

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה צה''ל לא משחרר את סירטון ההתקפה (ל''ת)

    tumler, 13/06/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מוסיפים תבלינים לסיר הלחץ

    Avi Ecuador, 13/06/06 16:03

    עוד יתברר לאולמרט שמצ'מברלין עשו אותו צ'רצ'יל.
    יסביר לשמאל על סדום אבל איך יסביר לאישתו ולביתו?
    כנראה יאלץ להתגרש...
    טוב, במקום לגרש יהודים עדיף.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    להגיש בג''ץ נגד החיסולים, אין מספיק בתולות בגן עדן בשביל כל השהידים (ל''ת)

    שומר גן העדן, 13/06/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה רק תשעה פלסטינים ולא תשע מאות ביום? (ל''ת)

    אבי, שדרות, 13/06/06 15:42

    הגב לתגובה זו

    • וזה יעזור או רק יחמיר? (ל''ת)

      דני, 13/06/06 17:09

      הגב לתגובה זו

      • לדעתי יעזור בוא ננסה ונראה (ל''ת)

        אלון, 13/06/06 17:47

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    בחישוב זהיר אם זה יימשך כך אפשר יהיה לספור ערבים בעזה על כף יד אחת

    זבוטינסקי, 13/06/06 15:29

    (של בוגר חיל הנדסה)!

    הגב לתגובה זו

    • הרגתם 9? נולדו 100! לא יעזור לכם (ל''ת)

      השחרור קרוב, 13/06/06 16:00

      הגב לתגובה זו

      • תצפה לנכבה מספר -2 השחרור יתעקב קצת לא נורא קח ואליום. (ל''ת)

        לא שיחרור ולא, 13/06/06 17:42

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק! בוא נגביר את הקצב

        אלון, 13/06/06 17:49

        ליותר ממאה ועדיף רק נשים בגיל הפריון

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    צהל רוצח חפים מבשע !

    ##חיל ג'ובניק##, 13/06/06 15:29

    סתם אתם יורים באזרחים
    ואומרים מייד ''חולית קאסאם''
    אתם יורים סתם ואז אומרים בליל לבדוק שקרים.

    הגב לתגובה זו

    • למה אני חושב שאתה מוטי אטלנטה?

      Avi Ecuador, 13/06/06 16:29

      כנראה אני לא טועה...

      הגב לתגובה זו

      • למתחזה לאבי אקודור

        מוטי אטלנטה, 13/06/06 17:00

        לא הבנתי את הבדיחה אולי תפרט?!

        הגב לתגובה זו

    • לחיל גובניק

      מוטי אטלנטה, 13/06/06 16:51

      עד היום ישראל דברה רק עם אש''פ
      ונלחמה בג'יהאד האסלאמי והחמאס,
      וכשהחמאס נבחר אז שללה אפשרות דיבור אתו מפאת קיצוניותו.
      ואני אומר על ישראל לנסות להדבר עם כל הפלגים בעם הפלשתינאי.
      וגם לשתף את כל הגורמים בישראל שיש להם נגיעה לסכסוך.
      ומתוך רצון של כולם לשבת ולפתור סכסוך דמים זה,יימצא בעזרת ה' הפתרון.
      ואין להתיאש ולהניח למאורעות לסחוף אותך מטה.
      אלא עשה צעד להוציא עצמך ואת האחרים בצד האחר ממבוי סתום זה.
      וככל שתשתף יותר אנשים אז יקל עליך להגיע להסכמות מתוך ישוב הדעת.ואלוהים יהיה בעזרך!
      -אין עוד מלבדו

      הגב לתגובה זו

      • אבל התנצלנו! לא?! (ל''ת)

        1234, 13/06/06 17:46

        הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע? (ל''ת)

      אלון, 13/06/06 17:50

      הגב לתגובה זו

    • מי שאמר ''חוליית קסאם'' אלו החברים שלך מהג'יהאד האיסלאמי

      מיXתפוזים, 13/06/06 18:19

      אנחנו כינינו אותם ''פעילי טרור''
      אנא בדוק את העובדות טרם אתה מבלבל את המוח!

      הגב לתגובה זו

    • בררה

      תמיר, 13/06/06 18:57

      יש הרבה כמוך ואם היה אפשר לזרוק את כל הזבל שיש במדינה הנפלאה הזאת זה היה טוב מאוד

      הגב לתגובה זו

    • חפים מבשע אולי כן חפים מפשע לא... (ל''ת)

      100% יהודי בדם, 13/06/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הפלשתינים מביאים את האסון על עצמם. תפסיקו לירות קסאמים נפסיק להפגיז (ל''ת)

    דניאל, 13/06/06 15:15

    הגב לתגובה זו

    • גם ''היהודים'' מהשמאל מביאים את האסון על עצמם

      Avi Ecuador, 13/06/06 16:25

      הם בונים את סדום-עמלק.
      כמו שהיום אנו בימי מונדיאל לכדורגל אפשר לומר שינצח מי שיכניס פחות גולים עצמייים; מי שפחות אידיוט ובמקרה שם רשע.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד לצה''ל!זה עונשם של מחבלים!

    אזרח פשוט, 13/06/06 15:10

    הגיע הזמן להכנס בכל משגרי הקסאמים הכי חזק.שידעו שאם תושבי שדרות יחיו בפחד,החיים שלהם יהיו סיוט מתמשך.זו השפה היחידה שהם מבינים!!!

    הגב לתגובה זו

    • וגם הילד?

      דני, 13/06/06 17:08

      אברהם התחנן לחוס על סדום בזכות צדיק אחד.
      צה''ל מוכן להרוג חפים מפשע - והרבה - כדי להרוג מי שהם - אולי - משגרי קסאמים.

      הגב לתגובה זו

      • בוא נגיד שבסדום היו 5 צדיקים

        אלון, 13/06/06 17:56

        ואלהים היה חוסך את המוות מכל בני סדום. גם הרשעים וגם החפים מפשע. הרשע הרוע ומעשי העוול היו נמשכים אז היה לך יותר טוב, זה העולם שאליו אתה שואף

        הגב לתגובה זו

      • לך לעזה ותלמד את אחיך הילדים

        מיXתפוזים, 13/06/06 18:17

        כי לא מתקרבים לרכב בוער, בייחוד אם בתוכו יש טילים שעוד לא התפוצצו.
        כמו שחיילי צה''ל מגינים בגופם על אזרחים כמוך, לך אתה ותגן בגופך על הפלסטינאים המסכנים!

        הגב לתגובה זו

    • צריך להרוג מספיק

      אלון, 13/06/06 17:53

      מספיק כדי שהם יגיעו למסקנה שירי אלינו לא כדאי. משגרי קאסם או לא כולם בני מוות.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    די לרצח הסדרתי

    אורי וייס, 13/06/06 15:09

    רצח הילדים בעזה הוא פסול מכל וכל. הוא בלתי מוסרי. זאת לצד חיזוקו את הטרור. יבוא הטוען ויומר דברי כזב, כי דווקא הרציחות שמבצע הצבא הציוני הן שמחסלות את הטרור. דברי הבל דבריו. אבל, בוא נניח לצורך העניין שדברי השקר הללו הם בגדר ''אמת''. גם אז, ישלוט הכלל ''אין דוחים נפש מפני נפש''. (ראה מסכת סנהדרין ע''ב) אין להרוג אדם אחד חף מפשע, גם אם הדבר יוביל להצלתם של רבים אחרים. כאן לא רק ההלכה היהודית או קאנט יפסלו את ההתנקשות, אלא גם תועלתן כללים או פעולות מוחלט יפסול את הרצח שביצע הצבא, שכן הוא גורם למותם של יותר אנשים מאשר הוא מציל. לא ניתן להציע תורת מוסר, שתהא קונסיסטנטית ותצדיק את מעשי הרצח של צבא הכיבוש הישראלי, אלא אם כן נא מתוך נקודת הנחה גזענית, שהערבים, חלילה, אינם בני אדם שווים ליהודים.
    ואם פרץ הרשע דווקא מחזיק בתורת מוסר גזענית, מה לו כי ילין על אפליה של קבוצות חלשות אתניות או מעמדיות אחרות?

    הגב לתגובה זו

    • אני לא גזען והייתי מחסל אותך על תמיכה בארגוני טרור איסלאמיים (ל''ת)

      גדי שחור, 13/06/06 15:41

      הגב לתגובה זו

    • אורי, אנחנו לא יכולים לחכות לרגע שבוא תהפוך ל

      שונא שמאלנים, 13/06/06 15:55

      אורי וייס, עזה

      ואז נראה איפה יהיה הלב שלך (על שיפוד של פלסטיני במקרה הטוב).

      הגב לתגובה זו

    • ל''מר'' וייס

      אדם, 13/06/06 15:58

      אין דוחים נפש בפני נפש נאמר על יהודי כנגד יהודי ולא אוייב לפני יהודי.ויחי ההבדל הקטן.אם אתה לא מבדיל בין אוייב לדם יהודי שנישפך לשווא,אזי שיש לבדוק את המוצא שלך!!!!!!!!!!יפה נפש(או יותר נכון חולה נפש).רפואה שלמה!

      הגב לתגובה זו

    • בלבול מוח בשפה אקדמית

      אריאל, 13/06/06 16:23

      יפה לך ללמוד מדע המדינה ולצטט את קאנט.

      הגב לתגובה זו

    • אני לא מבין למה אתה טוען קטגורית שצהל רוצח

      אלון, 13/06/06 18:01

      אני לא מבין למה הרג של רבים בעזה (ואני חושב על אלפים ועשרות אלפים) (ולא רצח כי הרוצחים לדעתי הם הערבים עצמם) לא יציל בסופו של דבר יותר אנשים. אתה מתעלם לדעתי מחובתו של החזק להפסיק את האלימות

      הגב לתגובה זו

    • עשר פשוט עשר

      תמיר, 13/06/06 19:06

      לך אני באמת לא יודע מה להגיד למה כי אני יגיד לך משהו אם מדינת ישראל הנפלאה הזאת היתה רוצה להילחם בטירור אז צריך לעשות משהו אחר צריך קודם כל להיפטר מכל הזבל שיש כאן ואז לתת מכה חזקה וכואבת אפילו למחוק עיר שלמה ואז אני מבטיח לך לא יהיה יותר טירור ואת הזבל שיש כאן נשלח לשם כי הזבל שלנו מעדיף להיות שם

      הגב לתגובה זו

    • חחח אין דוחים נפש מפני נפש פחחח

      100% יהודי בדם, 13/06/06 19:51

      הצחקת אותי... מה הקשר בכלל?

      לך תלמד מדעי היהדות...
      ולא מדעי הטימטום...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד לאמיר פרץ ולצה''ל - ולכל יפי הנפש ועוכרי ישראל ..

    עומרי, 13/06/06 15:07

    אני לא מבין מאיפה אתם חושבים..

    איך אתם יכולים לקרוא ל9 הפלסטינים שנהרגו היום אזרחים תמימים? איך?

    חוליה ששיגרה קטיושות.

    לכו תעברו לעזה לחיות עם כל ה''אזרחים התמימים'' האלו, ונראה תוך כמה דקות אם תצאו תלויים בכיכר העיר.

    אני פשוט לא מבין איך יש לכם את החוצפה לקרוא לעם שלכם פושעי מלחמה.

    לכו תשבו בחוף עזה ותמחאו כפיים על כל קסאם שיוצא לכיוון ישראל, למה לא?

    הגב לתגובה זו

    • אותם ''פושעי מלחמה'' הגנו בגופם על חיי אותם שמאלנים פנאטיים חסרי בושה

      מיXתפוזים, 13/06/06 18:11

      באמת שאינני רואה שום הבדל בינם לבין אנשי הג'יהאד האיסלאמי

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    5 רופאים שבאו לסייע ושני ילדים נרצחו... כנסו

    ערבי, 13/06/06 15:06

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות (בעיקר בפורומים הקודמים).

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 3 ילדים ונפצעו 60 אזרחים וביום ששי משפחה שלמה הוכחדה.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב



    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, נמשיך לרצוח טרוריסטים איסלאמיים (ל''ת)

      מרק, 13/06/06 15:38

      הגב לתגובה זו

    • מעצמכם אתם לא דורשים כלום

      יוני, יהודי גאה, 13/06/06 15:46

      אבל אתם רוצים שאנחנו נהיה מושלמים.

      מותר לערבים לירות קאסמים במאות במכוון להרוג אזרחים.

      לפוצץ אזרחים באוטובוסים ובבתי קפה. להרוג נשים וילדים בכוונה.

      אבל מישראל וצה''ל אתם דורשים שלמות מבצעית ומוסרית.

      אנחנו לא מושלמים אבל אנחנו הרבה יותר מוסריים ממך ומהעם שלך.
      וזה גם מה שמכעיס אותך.
      תמותו מקנאה!

      יוני
      יהודי גאה

      הגב לתגובה זו

    • טוב בסדר, אנחנו מתנצלים. גם אנחנו יודעים לשחק במילים. (ל''ת)

      1234, 13/06/06 17:49

      הגב לתגובה זו

    • את הקישקושים הצבועים שלך, תקשקש לאחיך, שם !! (ל''ת)

      אריק, 13/06/06 17:51

      הגב לתגובה זו

    • כל כך הרבה דברים לא נכונים

      אלון, 13/06/06 18:10

      קודם כל אל תאמין לאמנסטי. הנתונים שלהם באים ממקורות שמשקרים אותם והם לוקחים רק את הנתונים נגד ישראל. המשפחה וגם רבים אחרים לא נרצחו כלל ע''י ישראל. ישראל לא מוציאה להורג וגם לא רוצחת היא רק מבצעת את חובת. העובדה שאתה מתעלם ממנה שלא יתכן שירי ימשיך לצאת מעזה מבלי שישראל תפסיק אותו

      הגב לתגובה זו

    • את חיצי הביקורת. נא להפנות למחוללי האסון

      דוד, 13/06/06 19:08

      תגיד לי: נניח שמחר מפסיקות פעולות הטרור לתמיד.

      אתה חושב שצה''ל יירה כדור אחד לעבר הפלסטינים. אם חשבת כך, אז אתה באמת לא מחובר.

      זאת אומרת שאם יהיה שקט בשדרות וסביבתה יהיה שקט גם בבית חנון וסביבתה.

      לעומת זאת אם לא יהיה שקט ( כלומר הפלסטינים ינסו כל יום להרוג מאות אזרחים ובעזרת הקב''ה לא יצליחו), לא יהיה שקט גם בבית חנון. כלומר המחבלים ואנשים שעומדים לידם ועוזרים להם יהיו דקה-דקה בסנת חיים, בדומה לאזרחי ישראל.

      ואתה ידידי, איש הצדק, נסה להשפיע מצדקתך על אלה שבאמת יכולים להפסיק כבר היום את מעגל הדמים, הפלסטינים.

      הגב לתגובה זו

    • המגיב הערבי הוא ממשרד ההסברה הפלסטיני

      המעניש, 14/06/06 06:15

      שימו לב כמה פעמים הוא פשוט רושם את אותה תגובה אך ורק בימים האחרונים ....לכל כתבה כמעט ...

      הלו ...לפחות תשקיעו כדי שנתאמץ לזהות אותכם בטוקבקים ...בחייכם זה נהיה יותר ויותר קל מיום ליום .

      נ.ב:זה לא מה שישנה את דעת הקהל הישראלית ,סתם נקודה למחשבה

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לג'יהאד האסלאמי

    מוטי אטלנטה, 13/06/06 15:04

    תפסיקו לירות אתם הופכים את חילי צה''ל לרוצחים נגד רצונם.והדבר אמור גם לגבי צה''ל.
    שבו למשא ומתן,על מנת לחסוך בדם.
    ואתם היהודים יש בידכם להביא שלום,אז תרגיעו את המצב.
    אוי ואבוי המלחמה הזו עוד עלולה להפוך אנשים לרוצחים ולשופכי דם האדם באדם.
    אנוכי ה' אלוהיך לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני.לא תרצח!שב למשא ומתן מתוך רצון למצוא הסדר מניח את הדעת ובעזרת ה' תצליח.
    אבל נסה נסה אל תתיאש ותגיד אפסה תקווה.
    עליך לקום לאזור עוז ולהגן על אחיך
    בצד האחר בדיוק כפי שהנך מעונין שיגנו עליך.
    רק בדרך התורה.
    אל תירא כי אני עמך,אל תחת מפניהם
    כי אני עמך.
    אין בושה ברצון למנוע שפיכות דמים,
    ואין בזה חולשה.
    כי הקנאה הגאוה התאוה רדיפת השררה והכעס מוציאים האדם מהעולם.
    והענווה היא המדה בה תבחר ותנחל גן עדן בעולם הזה,וגם בעולם הבא.
    ותזכה לדור בכל נחלת אברהם אבינו.
    וישמעאל ויצחק יצילו עצמם מדין של גיהנום.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יאלה עוד 9 בעיה איתם הם לא מבינים עניין

    מיכל, 13/06/06 14:57

    דיי עם הקסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בנות, ת''א תרעד תתחברו... (ל''ת)

    חפיף, 13/06/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק מחירון גבוה לטירור יעזור (ל''ת)

    לא להפסיק, 13/06/06 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל יום ככה עד שהם יבינו .אפילו ימשך שנים.

    יצחק, 13/06/06 14:49

    הם מבינים מאד לאט.
    כמה שיכאב להם יותר הם יבינו יותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למעריב טוב מאוד מה שרשום בכותרת !!!

    חיים, 13/06/06 14:45

    ככה צריך להתיחס לאוכלוסיה המעבירה כלי נשק ואמל''ח בתוך אוכלוסיה אזרחית תמימה! וזה העונש שלה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק אותי

    שדכג, 13/06/06 14:42

    ההפחדות האלה מתחילות להצחיק :) ?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפלסטינים רצו מלחמה? בבקשה.

    יגאל, 13/06/06 14:29

    שיגור קסאמים לעבר ישראל אחרי הנסיגה המוחלטת מעזה מהווה התגרות ברורה ורצון להילחם. זה ברור לכל ב דעת.
    מעשה כזה הוא הכרזת מלחמה, חד וחלק. ומי שרוצה מלחמה, שיקח בחשבון שנהרגים בה גם אזרחים וגם ילדים.
    עם כל הצער בדבר, זו המציאות.

    הדרך לטפל בירי הקסאמים היא להמשיך בהפעלת לחץ צבאי ברוטלי ביותר. לטחון להם את הנשמה. הם גבר יזעקו ''די'' יותר מהר ממה שנדמה.

    הגב לתגובה זו

    • z

      ani, 13/06/06 14:47

      100% right

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא היה טיל שני!

    אילן, 13/06/06 14:11

    לא היה מטח טילים נוסף!!!!
    טיס המסוק לא שיגר ולא היה משגר טיל לרכב לאחר שהגיעו לשם האזרחים.
    בצהל מעריכים שטילי הגראד התפוצצו ברכב.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    והפוליטיקאים?

    מוטי אטלנטה, 13/06/06 14:03

    הם עדיין בטיולים בחו''ל,ואינם חושבים לרגע שנציגי הפלשתינאים והישראלים חייבים להתחיל במשא ומתן על מנת לעצור את הקטל הזה בשני הצדדים.
    ולזה אני קורא הרשעות בהתגלמותה.
    ואני אומר שיש להפגין דרך האינטרנט
    ודרך מכתבים לפוליטיקאים,על מנת
    שיבינו כי חוסר המעש שלהם ואי נכונותם להפגש האחד עם השני עולה בדמים רבים הנשפכים לחינם.
    וכל עיכוב רק מרחיק אותם מפתרון סכסוך דמים זה.
    וגם אם אינם מאמינים שיש בסיס עליו יוכלו להתדיין מכל מקום עליהם לעשות כל מאמץ אפשרי,על מנת להשיג רגיעה,כי בדרך שאתם הולכים בה יש תהום גדול בצידה וכל יום שעובר מקרב את שני הצדדים לתהום זו.
    -אז דחילק עשו נסיון להדברות,ואולי תמנעו שפיכות דמים נוספת.
    -אין עוד מלבדו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לחברי המערכת שלום רב

    פקק תנועה, 13/06/06 13:57

    מדוע אתם משנים כל הזמן את תמונת הכתבה הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפלסטינים קוברים ילדים כל יום... ואתם חשים קורבן .... כנסו

    ערבי ישראלי, 13/06/06 13:54

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות (בעיקר בפורומים הקודמים).

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 3 ילדים ונפצעו 60 אזרחים וביום ששי משפחה שלמה הוכחדה.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • תמשיך להסית הנכבה בדרך (ל''ת)

      סייען ציוני, 13/06/06 14:49

      הגב לתגובה זו

    • העתקתי את התגובה זה בשביל החברים היהודים........

      דוד, 13/06/06 14:57

      כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות (בעיקר בפורומים הקודמים).

      ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

      ניום נרצחו רק 3 ילדים ונפצעו 60 אזרחים וביום ששי משפחה שלמה הוכחדה.

      התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

      תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

      אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

      יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

      הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
      לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

      יום טוב


      הגב לתגובה זו

      • דוד זה השם הישראלי היחידי שאתה מכיר?

        מיXתפוזים, 13/06/06 18:07

        היית יכול לקרוא לעצמך משהו יותר נייטראלי, כמו עירד, או משה
        או אולי בשם האמיתי שלך, מוחמד!

        הגב לתגובה זו

    • כנס ותקרא בבקשה

      יהודי ישראלי, 13/06/06 14:59

      תגובתך היא מאד חד צדדית... ממה שלא נוח לך או לא מתאים לתפיסת עולמך אתה מתעלם...
      לטענתך רב ההרוגים הפלסטינים הם אזרחים...נניח שזה נכון (וזה ממש לא נכון) - הפלסטינים לא מכחישים בכלל שהם רוצים לסלק את היהודים מישראל (אתה מוזמן לקרוא את אמנת החמאס, את האמנה הלאומית הפלסטינית של אש''ף או כל פלסטיני ממוצע ברחוב). לאחר שהציעו להם 99% מהשטחים ואת מזרח ירושלים הם פתחו באינתיפאדה שניה. מושגים שהזכרת כמו ''בהמיות'' ו''נחיתות מוסרית'' לא מתחילים בכלל לתאר את מסע הטרור הפלסטיני ששם לו למטרה מוצהרת ומכוונת לפגוע במקסימום ילדים, נשים ואזרחים. כחייל צה''ל אני יודע שיש על צהל מגבלות קשות לא לפגוע באזרחים ואין אף פעם כוונה לפגוע באזרחים. אבל זכותנו להגן על עצמנו מול מתקפה ברברית וחסרת רחמים עלינו ועל ילדינו במדינה שלנו. הפלסטינים בכוונה מטווחים בתי ספר, מסעדות ושווקים, אז זכותנו להגן על עצמנו....
      חוץ מזה, זה שהפלסטינים איבדו 140 אלף איש לא עושה אותם צודקים. אתם מוזמנים לבוא בטענות להנהגה שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לערבי

      ערן, 13/06/06 15:03

      בתגובה שלך יש הרבה צביעות.
      ישראל לא רוצחת בארטילריה מהים, אלא זה היה מטען של החמאס. לא סתם הפלסטינים סירבו לחקור את הארוע ולתת דגימות של הרסיסים.

      בעניין תאונות בדרכים, הערבים מעורבים בהן פי 4 מאשר יהודים ביחס לחלקם באוכלוסיה...בזה גם אשם הכיבוש?!!

      ובעניין בהמיות...מה דעתך על פיגועי התאבדות במסעדות ובקניונים? נראה אותך אומר משהו לחמאס

      הגב לתגובה זו

    • תיבחרו בשלום ותקבלו שלום בחזרה (ל''ת)

      יהודי רודף שלום, 13/06/06 15:04

      הגב לתגובה זו

    • לך יש בארץ תפקיד אחד , להגיש חומוס ולשתוק . (ל''ת)

      הגסטרונום, 13/06/06 15:06

      הגב לתגובה זו

    • ???????????

      tel, 13/06/06 15:07

      בצרפתית אומרים ''במלחמה כמו במלחמה''.
      הירי הבלתי פוסק על שדרות ייפסק רק אם המחיר אותו ישלמו תושבי עזה יהיה כזה שיסכן את המשך שלטון החמס. נכון, לא צריך סתם להגיב בפראות ולאבד את אהדת העולם. יש לפעול בחוכמה. אין צורך לשפוך דמם של חפים מפשע.

      ניתן למשל לסמן את כל הבניינים ברדיוס 100 מטר מנקודת השיגור של קסאם בצבע אדום בעזרת אמצעים שישוגרו ממטוסים. כרוזים שיוטלו יקראו לתושבי הבתים שסומנו להסתלק מבתיהם תוך 24 שעות שלאחריהן יימחקו כל הבניינים המסומנים. פעולה כזו יש ללוות בהסברה מסיבית שבה יוצגו סרטי מזל''ט המראים את השיגור, את הבתים שסומנו סביבה ותמונות ''לפני'' ו''אחרי'' מחיקת הבתים.
      יש להניח שפעולה אחת מסיבית תגרום לחמס ולשאר שליחי השטן לחשוב פעמיים לפני שיגור קסאמים נוספים.

      הגב לתגובה זו

    • אתא באמת נישמע חכם

      יצחק, 13/06/06 15:08

      יכולתה גם לציין בין היתר שלא כדי להם להרוג ולזרוע טרור כדי להם להניח את הנשק זה דבר ראשון
      ב, אם אתה כל כך חכם מדוע אתה לא מארגן הפגנה בעזה נגד הקסמים?כמו שעושים החברים שלך היהודים?
      התשובה היא די ברורה הייתה נרצח בצעקה הרישונה שלך.
      ג.באיזו מדינה בעולם !!! היו נותנים לאסירים שנחשבים לטרוריסטים ליפתוח את הפה ולהכין מסמך פוליטי?תיסתכל על האמריקאים הם אפילו לא מודיעים כמה באמת נהרגו בהפצצות שלהם.בבקשה לענות לענין .

      הגב לתגובה זו

    • מי הקורבן ומי מתהדר בנוצות לא לו

      יהודי ישראלי, 13/06/06 15:11

      ראשית, היומרה הפלסטינית להטיף לישראל מוסר ולהציג את התנהגותה כ''בהמית'' - היא כשלעצמה אבסורדית.
      העם הפלסטיני, המקדש את המוות ורואה בו אידיאל, שבניו מחונכים לשנאה ולאנטישמיות ומגודלים להיות שאהידים, וששיטת הלוחמה והמאבק הלאומי שלו מבוססת כל כולה על רצח אזרחים חפים מפשע - רצוי נשים וילדים - איבד כל צלם אנוש וכל זכות מוסרית, והוציא עצמו ממשפחת העמים אל משפחת החיות הטורפות. ויעידו מפלצות האדם שרצחו בדם קר את התינוקות בקיבוץ מצר, את טלי חטואל ובנותיה, את שלהבת פס, והרשימה ארוכה מלמנות.

      שנית, בעיני ארגון אמנסטי, גם מחבל מתאבד שמפוצץ עצמו באוטובוס ישראלי - הוא בגדר ''אזרח פלסטיני שנהרג באינתיפאדה'' (ולהזכירך היו כמאה כאלה), שלא לדבר על כל מחבל מהחמאס/ הג'יהאד/ ועדות ההתנגדות וכו', שאינו שייך ל''מנגנוני הביטחון'' (והטרור) הפלסטיניים. כולם ''אזרחים'', שהרי אינם מגוייסים. לכן, מה שתמוה בנתון שהבאת (שאף אמינותו כשלעצמו אינה מובנת מאליה), הוא דווקא שיעורם הגבוה של מי שאינם אזרחים מכלל הנפגעים.

      שלישית, מי שרוצה לשדר אמינות חייב לתת לעובדות, מדי פעם, משקל כלשהו - לא ניתן לשקר כל הזמן לכולם. לכן, משהוכח שביום שישי הוכחדה משפחה על ידי מטען שהניח החמאס - נא למחוק אותם ממניין הנפגעים.

      רביעית, המונח ''סיכול ממוקד'' אינו רלוונטי יותר בנוגע למרבית פעולות צה''ל, וממשיכים להשתמש בו אך מכוח האינרציה. כך, למשל, התקיפה היום אינה ''סיכול ממוקד'' אלא פעולה קלאסית של לוחמה - חוליה ניסתה לירות טיל ונפגעה. בדיוק כמו שחייל מצרי שירה טיל סאגר על טנק ישראלי במלחמת יום הכיפורים לא ביצע ''סיכול ממוקד'' אלא פעולת לוחמה. העובדה שהדברים מתנהלים בסביבה עירונית נובעת מהשיטה הפלסטינית, להתגונן באמצעות שימוש באוכלוסיה אזרחית - פעולה המהווה פשע מלחמה על פי הדין הבינ''ל.

      בבעיותינו הפנימיות, כגון גברים הרוצחים את נשותיהם, נטפל בעצמנו - אין לנו צורך בהקשר זה בעצות מבני העם הערבי, שרצח על כבוד המשפחה הוא לחם חוקם מדי יום.

      ואם אתה מתייחס לישראל ומדיניותה, ולא ליהודים, אל תתהדר בנוצות לא לך ותכנה עצמך ''ישראלי'' - לך ושב בקרב בני עמך, בשכם ברמאללה או בעזה, המצויה מזה מן רב תחת שלטון פלסטיני.

      יום טוב

      הגב לתגובה זו

      • יפה אמרת! (ל''ת)

        מיXתפוזים, 13/06/06 18:03

        הגב לתגובה זו

      • אחי,,אהבתי,,

        ארז, 13/06/06 21:54

        גאה בך,,,תמשיך להגן בגאווה על בני עמך,וחוץ מזה,,,אתה צודק בכל מילה,תודה.

        הגב לתגובה זו

    • הקם להורגך

      יוסי, 13/06/06 15:22

      מוסלמים בכל העולם מנסים ליצור כאוס באמצעות טרור.
      אני ממש שמח שסוף סוף העולם החופשי והנאור מחזיר מלחמה.
      גם בשטחים, גם בעירק, אפגניסטן ועוד.
      הטרטר האיסלמי חייב להיכחד.
      הפלסטינאים בחרו ממשלת חמאס שקוראת להשמדת ישראל.
      אני קורא להשמדת המחבלים הפלסטינאים.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה חוזר כל יום על אותה תגובה מפגרת

      הקוסם, 13/06/06 15:40

      יש לכם איזשהו אתר מיוחד לתעמולה שמשם אתם מורידים את זה או שעיוות ההיסטוריה, השקר והסילוף פשוט נמצא בחומר הגנטי שלכם?

      לעצם העניין ... 59.6% מההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה היו מחבלים, חמושים או לא חמושים.

      כיום נהרגו רק 3 ילדים.. אחרי שרצו למכונית בוערת שבתוכה טילים, לא חכם אה? וביום שיש משפחה שלמה הוכחדה אחרי שעלתה על מוקש של החמאס.

      בלה בלה בלה.. .. . (שטויות לא חשובות בוא נדלג לעובדות שם אתה קצת חלש ואני יכול לעזור)

      מאז הקמת מדינת ישראל זכו 9 ישראלים בפרס הנובל, מאז המצאת פרס הנובל זכו 7 מוסלמים בפרס נובל (כולל עראפת) ככה שיוצא שישראלי חכם פי 260 יותר ממוסלמי, עובדתית, בלי להתחשב בטווח הזמן.

      הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים, רוב ההרוגים נגרמו ע''י אחיכם הערבים (ספטמבר השחור, מלחמת האזרחים בלבנון, חמה, מלחמת המפרץ ועוד) וההרוגים שנגרמו ע''י ישראל היו כולם במלחמות שאתם פתחתם בהם (מלחמת העצמאות, אינתיפאדה 2), הדבר משול לאנס שבוכה על כך שחטף מכות מהבחורה שרצה לאנוס.



      הגב לתגובה זו

    • אולי צריכים ללמוד מהעם הערבי שלך-100%הרג אזרחים ו100% מכוון (ל''ת)

      Zach, 13/06/06 20:37

      הגב לתגובה זו

    • תגובה-ל 24

      ארז, 13/06/06 21:50

      אתה מתיימר להציג עצמך כאדם חכם לעם חכם,אך כל טיפש בעולם יבחין בעובדות מוצקות,העם היהודי הוא אכן העם הכי מוצלח,על עובדה זו אין עוררין,והעם היהודי הוא המוסרי בעולם,פשוט הקינאה בוערת בכם,איך עם קטן ומובחר משליט את השפעתו על כל העולם,ואני גאה על כך כל יום,שבא לי לנשק את אלוהים שעשני יהודי,בן לעם מובחר.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עמיר פרץ!!! אתה תותח!!!

    צבי, 13/06/06 13:53

    כל הכבוד לך. הם צריכים להבין. שמי שמתעסק עם ישראל פשוט ימחק מעל פני האדמה. זה עניין של זמן. יום. חודש. אפילו שנים. אבל... הוא ימחק נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי אבל לצערי אתה מדבר שטויות (ל''ת)

      אלון, 13/06/06 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי שמחזיק רקטות ומשגרים ליד אזרחים שלא יתפלא כאשר הם נפגעים! (ל''ת)

    אריק, 13/06/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    עשיתם לנו יום!, 13/06/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לי הצעה לדרך פעולה.

    יוני, 13/06/06 13:29

    צה''ל צריך להציב מרגמות מסביב לרצועה וכל פעם שיש ירי של קסאם לירות על הרצועה 10 מרגמות, היכן שזה יפול - שיפול.
    מי שימות - שימות. זה בעיה רק שלהם לא שלנו.
    להזכירכם:
    לפני ההינתקות אמרו כל ראשי השלטון שקסאם אחד לאחר ההינתקות תרעיד את כל עזה....

    הגב לתגובה זו

    • אני אמרתי את זה מזמן

      נו באמת, 13/06/06 14:08

      והמביא דבר ....
      וברצינות - עמיר פרץ כמו כל בעל תפקיד חדש - חושב שהעולם החל לזוז כשהוא נכנס לתפקיד ואז הוא מתחיל את כל הסיפור, קודם ניתן להם הקלות אחר כך נבליג ובסוף כשאין ברירה נכה בכל הכח, אבו שפם
      העסק הזה החל כבר מזמן

      הגב לתגובה זו

    • ליוני

      מוטי אטלנטה, 13/06/06 14:14

      ברגע שאתה רואה אנשים נלחמים,אז אל תוסיף ללבות אש,אלא קרא להם להדברות.
      כי ידידי אין לבחור במלחמה כאופציה אלא כאשר אפסה כל תקווה להדברות.
      ואני מאמין כי אם כל הצדדים הנוגעים בדבר ידברו ביניהם אז יש סיכוי להפסיק את מעגל הדמים הלא רצוי הזה.
      ועליך להבין כי אינו רצוי כי אין אתה צריך לכאוב ואין אתה צריך להכאיב.
      ודרך התורה הקוראת למתינות ולאהבת האחד את השני גם ברגעים קשים אלו ,היא הדרך הנכונה.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • למוטי

        יצחק, 13/06/06 15:15

        אתה באמת ובתמים רואה איזהו סימן להידברות?אם כן אז ספר לי עליו.
        הדרך היחידה שאני רואה להידברות היא קודם כול הם צריכים להישתכנע שכוח לא יעזור אגב אצלנו כבר יודעים זאת.ואיך עושים את זה?מפעילים הרבה כוח אל תגיד שכבר הפעילו כי עוד לא אני מדבר על הרבה כוח ואז מי שנישאר ירצה וכדאי לו לחיות בשלום עם ישראל

        הגב לתגובה זו

        • ליצחק וליוני-תשובה

          מוטי אטלנטה, 13/06/06 16:15

          עד היום ישראל דברה רק עם אש''פ
          ונלחמה בג'יהאד האסלאמי והחמאס,
          וכשהחמאס נבחר אז שללה אפשרות דיבור אתו מפאת קיצוניותו.
          ואני אומר על ישראל לנסות להדבר עם כל הפלגים בעם הפלשתינאי.
          וגם לשתף את כל הגורמים בישראל שיש להם נגיעה לסכסוך.
          ומתוך רצון של כולם לשבת ולפתור סכסוך דמים זה,יימצא בעזרת ה' הפתרון.
          ואין להתיאש ולהניח למאורעות לסחוף אותך מטה.
          אלא עשה צעד להוציא עצמך ואת האחרים בצד האחר ממבוי סתום זה.
          וככל שתשתף יותר אנשים אז יקל עליך להגיע להסכמות מתוך ישוב הדעת.ואלוהים יהיה בעזרך!
          -אין עוד מלבדו

          הגב לתגובה זו

        • ועוד ליצחק ויוני

          מוטי אטלנטה, 13/06/06 16:34

          אלוהים אמר ''וקראת אליה לשלום''
          כלומר הקריאה לשלום היא אליה בשלמות ולא פלג זה או אחר.
          רק כשכולם יושבים מוצאים הם תשובה.ועליך לשתף את כולם כולל הקיצוניים שבשני הצדדים.
          ובעזרת ה' יהיה פתרון.
          -אין עוד מלבדו.

          הגב לתגובה זו

      • למוטי אלטלנה

        יוני, 13/06/06 15:19

        מה שאתה אומר כאן זו דמגוגיה בחצי שקל, ואני יסביר את עצמי:

        אתה אומר לנסות הידברות?

        היכן הייתה ב13 השנה האחרונות מאז אוסלו א' ועד היום?

        היכן הייתה שאהוד הראשון (ברק) הבטיח להם 97% המשטח?

        היכן הייתה שהפריחו בלונים בשמי עזה, יריחו ושכם?

        היכן הייתה בקו 18 בירושלים, הראשון והשני, בדולפינריום, בחדרה, בנתניה, בבאר שבע, בבית ליד, בכרכור, בצומת מגידו, בעפולה, בחיפה, בכפ''ס, ברעננה, בהרצליה,בפ''ת, וכו' וכו' וכו' (יכול להיות שהייתי רושם היכן שלא היה פיגוע זה היה רשימה קצרה יותר)

        ההידברות עם המחבלים נעשתה המון פעמים ע''י מס' רב של אנשים וזה לא עבד.
        הינתקות, הסכם שלום. הכל הפך לחלום בלהות אחד גדול שאלפי יהודים שילמו עליו בחייהם.
        רק לחימה עיקשת רצופה וכואבת בעם הפלסטינאי המעוניין לחסל את העם היהודי באשר הוא יביא לשקט על שדרות ובנותיה.

        ועדכון אחרון, מר מוטי:
        מזמן, אבל מזמן, אפסו הסיכויים להדברות.

        ולתושבי שדרות:
        אל תאפשרו לפרץ לישון בלילה, הוא יכול להביא שקט על האזור אם רק ירצה.

        הגב לתגובה זו

      • אז תגיד לזה שאין עוד מלבדו שיגרום להם גם להאמין בדרך התורה

        מיXתפוזים, 13/06/06 17:58

        מספרים על יהודי שטבע בים, באה ספינה והציעה למשות אותו, והוא ענה, אין אחר מלבדו, הוא יצילני.
        כעבור שעה באה ספינה נוספת, והוא חזר ואמר, כי השם יצילו.
        לבסוף הוא טבע!
        כשהגיעה השמיימה, אמר לו המלאך גבריאל, ''הקב''ה - אין אחר מלבדו, ניסה להצילך ושלח לך 2 ספינות, אך אמונתך עשתך סומא!''

        מקווה שהבנת את המסר!

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    חברים,כדאי להתחיל להיזהר.הם יחפשו נקמה

    רוני, 13/06/06 13:28

    שלא תבינו אותי לא נכון,אני בעד הפעילויות האלה של צה''ל.אבל אני אסתובב הרבה פחות במקומות סואנים,ואעשה סידורים וקניות בשכונה או ליד מקום העבודה.ואני גם אמליץ על כך לחבריי ובני משפחתי.אין מה לעשות.צריך לשמור על החיים.הם יקרים יותר מהעיקרון של ''להמשיך כאילו הכל כרגיל רק בשביל להראות להם''.

    הגב לתגובה זו

    • מנותק, אם היית חי בשדרות היית

      אחת, 13/06/06 13:45

      מדבר אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • גב' זליבנסקי אני חי בי-ם,ואני יודע על מה אני מדבר

        רוני, 13/06/06 15:27

        ואת לא תלמדי אותי מה זה חיים בצל הטרור,קפיש? יא מנותקת.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אבא תרחם

    אבא תרחם, 13/06/06 13:16

    אבא תרחם

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה חכם ? להבעיר דווקא עכשיו את המגזר הערבי ?

    רוני, 13/06/06 13:05

    ככה לא יהיה שלום.
    אמאל'ה !

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך שלום, אנחנו מסתפקים בביטחון (ל''ת)

      תתעורר מהחלומות, 13/06/06 13:10

      הגב לתגובה זו

    • קל לדבר. אתה בכ''ס לא חוטף קטיושות (ל''ת)

      ד, 13/06/06 13:23

      הגב לתגובה זו

      • לא נורא, לא רחוק היום ובכפ''ס יוכלו להחליף רשמים עם שדרות

        מיXתפוזים, 13/06/06 17:52

        אולי אז ישנה כבודו את תפיסת עולמו ההזויה במשהו טיפטיפה יותר ריאלי!

        הגב לתגובה זו

    • לך תגור בשדרות שבוע ותספר לנו אח''כ אם זה חכם.... (ל''ת)

      מחפשת שפיות, 13/06/06 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שמור נא עלינו כמו ילדים שמור נא ואל תעזוב! (ל''ת)

    אני, 13/06/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד לפרץ,הקם להורגך השכם להורגו (ל''ת)

    גדי, 13/06/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הם חצופים בטירוף!זורקים טילים,מתפוצצים-

    דיקלה, 13/06/06 12:48

    אבל מתלוננים שאנחנו טובחים בהם??כאילו....
    בחיית ראבאק!!!
    כל הכבוד לצה''ל!
    ותודה לאל..אולי סוף סוף מישהו התעורר שם..

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    החמאס לא יכול לשגר עשרות רקטות ואחר כך לבכות לעולם

    ש.לוין, 13/06/06 12:48

    מה אתם חושבים אתם תהיו טרוריסטים ותנסו להרוג בילדינו ואנחנו נמתין עד שקסאם שלכם יהרוג עשרות ילדים בגנים, בבתי הספר בבתים. אז מי שרוצה טרור יקבל בחזרה חיסולים. כל מי שינסה לשלוח אלינו את צינורות המוות ימות בעצמו.
    החמאס והגי'האד תפסיקו לייל . יש לכם ברירה או להושיט יד לשלום או להמשיך ולהתחסל עד האחרון שבכם. תבחרו!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לצה''ל

    עודד, 13/06/06 12:48

    על כל קסאם שלהם הם צריכים לשלם ביוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נו אז....? (ל''ת)

    מחפש פואנטות, 13/06/06 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסתבר שהאיפוק היה לצורך תחקיר האירוע בים של עזה (ל''ת)

    דני, 13/06/06 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הילדים נהרגו מטילי הקאסם שהיו ברכב !!! (ל''ת)

    מקור מוסמך, 13/06/06 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני מרגיש בושה וחרפה על הרג מתמשך של

    משה, 13/06/06 12:40

    אזרחים ע''י צה''ל.
    ואל תספרו לי סיפורים שלא ידענו / ראינו / במרה קרה ועוד...
    כולי תקווה שיום יבוא ועמיר פרץ יצטרף לקודמיו בתפקיד לבית המשפט בהא''ג, כי שם מקומו של אנשים חסרי לב.
    ירי הקאסמים על שדרות יפסיק אך ורק ע''י דו שיח, שבסיומו תוקם מדינה פלסטינאית בקווי 67 ופתרון צודק של כלל הפליטים.
    ביום שיש הפגנה בבית הגפן, כולם באים !!!

    הגב לתגובה זו

    • אני פשוט מרחם עליך. כמה יפה נפש אפשר להיות (ל''ת)

      יפה, 13/06/06 12:55

      הגב לתגובה זו

    • אני מתבייש כשאני שומע אותך

      המעניש, 13/06/06 12:56

      אם אתה כל כך רגיש וטוב לב למה אתה לא נוסע לעזור קצת בשדרות או בכל ישובי הנגב המערבי ...יושבים עכשיו בבתים לא מוגנים ילדים שאף אחד לא שומר עליהם כי ההורים בעבודה ויכולים להיפגע כל שנייה על ידי קאסם טועה ...

      יש לי הצעה לך להגין מול הבית של הנייה בעזה כמו שיצאת להגין מול הבית של חלוץ בצהלה ...

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה מתבייש אז תכניס את הראש לחול. אולי זה יעזור לך. (ל''ת)

      חמוד החמוד, 13/06/06 12:59

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-8

      חני, 13/06/06 13:01

      אני מציע לך מהר להשיג סיכה ולפוצץ את הבועה בה אתה חי.
      להזכירך יצאנו מהשטחים בעזה, והם עוד יורים, אפילו ביתר שאת. כל וותרנות נוספת והבלגה מצידינו תוביל להחמרה בתוקפנות מצידם.

      הגב לתגובה זו

    • למה שלא תפגין מול הבית של פרץ בשדרות??? (ל''ת)

      שונא בוגדים, 13/06/06 13:02

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט אסטרונאוט מנותק מהמציאות (ל''ת)

      משה, 13/06/06 13:10

      הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי?

      איילה, 13/06/06 13:26

      איפה אתה חי? הרי היום פורסמו תוצאות הוועדה ש7 האזרחים שנהרגו בשבוע עבר נהרגו ממטען שהניח חמאס!!!
      יש ירי לעבר ישובים ישראלים ללא הפוגה, והחיסול הזה היה בגדר הקדמת תרופה למכה. הם החזיקו ברכב קטיושות שהיו מיועדות לפגוע בנו! מה יותר מזה? הילד שנהרג היום נהרג מעוצמת הפיצוץ של הקטיושות שהיו ברכב!! הם לא חסים על חייהם וחיי ילדיהם. ומחזיקים פצצות מסוכנות באיזורים מיושבים וצפופים. כמה אטום אתה יכול להיות???
      אתה מעורר רחמים

      הגב לתגובה זו

    • יפי נפש שזה מחליא

      יפתח, 13/06/06 13:29

      יפי נפש, לכו תפגינו מול ביתו של שר הביטחון בשדרות!
      מה קרה? מפחדים?? יש אנשים שחיים שם. ומותקפים ללא הרף.
      אולי אם תהיו נוכחים לקאסמים תקבלו קצת שכל.

      הגב לתגובה זו

      • 8 צודק!!!

        אזרח שחושב, 13/06/06 13:44

        לא יעזור שנהרוג עוד פלשתנאים. ראיתם שהחמאס היה בהפסקת אש היו פחות קסאמים. בואו נעשה הסכם, מדינה פלישתנאית ואז המלחמה תפסיק

        הגב לתגובה זו

        • וואלה?! איך לא חשבנו על זה

          המסביר, 13/06/06 13:52

          שלום במקום מלחמה, רעיון ענק טוב שיש אזרח כמוך שחושב.

          עכשיו תמשיך לחשוב ותמצא את העיוות בתפיסתך ( רמז ניסינו ומטרתם להשמידנו)

          הגב לתגובה זו

        • שכחת כמה עובדות? או שאולי התעלמת מהם במכוון?

          מיXתפוזים, 13/06/06 17:48

          1. הפסקת האש מול החמאס (שהייתה דרך אגב, למראית עין בלבד) היתה כתוצאה ממבצע ''ענבי זעם'' שהנחיל להם מכת מחץ, לא בגלל רצונו הטוב של העם הפלסטיני ליישב את הסכסוך בדרכי נועם.
          2. אין כזה דבר הסכם חד-צדדי, כשם שאין כזה דבר שלום חד-צדדי, צריך 2 לטנגו, בינתיים הנסיון מלמד כי הפרטנר שלא לא אמין, וזה בלשון המעטה
          3. הפלסטינים כלל לא רוצים מדינה, הם יודעים היטב כי כיישות עצמאית, מצבם הכלכלי, וחופש הדעה והפעולה שלהם יבוטל כליל.

          הגב לתגובה זו

    • יורי הקאסם הם פושעי מלחמה בהגדרה

      גיל, 13/06/06 14:11

      חובה להלחם בהם בכל הכלים ומי שתומך בהם הוא משת''פ של פושעי מלחמה.

      הגב לתגובה זו

      • דין קסם שנורה כאילו פגע

        ש.ז.ם, 13/06/06 16:22

        כל קסם שנורה מטרתו לפגוע ולהרוג.
        מזלנו הגדול שהקסמים לא מדויקים והם ברובם לא פוגעיםבנפש .אבל כל זה יכול להשתנות ברגע שחלילה טיל יפגע בבית ספר ,גן ילדים, או בניין מאוכלס.לכן אסור לתת למצב הזה להימשך.דין קסם שנורה כאילו פגע חייבים להגיב במלא הכוח ובאותו הזמן לצאת במסע הסברה בעולם .אם אפילו קופי ענן מזכיר האום הופתע כששמע על כמות הטילים שאנחנו חותפים כל יום והוא לא ידע על זה סימן שההסברה שלנו על הפנים.חיבים להתעשת ולפעול לפני שהמזל ישתנה ויקרה אסון גדול.

        הגב לתגובה זו

        • בערוצי החדשות באיטליה לא מזכירים כלל שאנו חוטפים קסאמים

          מיXתפוזים, 13/06/06 17:42

          ןאני בטוח שאיטליה אינה יוצאת מהכלל.

          הגב לתגובה זו

    • מדינה פלסטינאית בקווי 67? אהבל,

      גלאי הדיוטים, 13/06/06 14:47

      הם מצהירים שהם רוצים למחוק אותנו מהמפה, ואם זה לא ברור אזי הם רוצים מדינה פלסטינאית בפלסטין, מהים עד הנהר.
      אהבל, אתא מנותר מהמציאות,
      זה מופיע במצע שלהם,
      החמס עלה על בסיס המצע הזה

      קודם לך תעשה שלום עם עצמך, ותוריד חזרה את השכל מהבוידם.

      הגב לתגובה זו

      • גם אם לא נהיה פה, תאמין לי שלא תהיה להם מדינה בין הים לבין הנהר

        מיXתפוזים, 13/06/06 17:41

        הסיבה היא פשוטה:
        ירדן לא תאפשר זאת.
        הם יודעים היטב מיהם הפלסטינאים, ואצלם אין ''ארגוני זכויות אדם''

        הגב לתגובה זו

    • בושתך ועצבונך - כשמן לעצמותי.

      בני, 13/06/06 15:06

      דש לאילן פפה.
      נבל מתבייש - הוא עדיין נבל , אלא אם יעשה מעשה לתקן דרכיו.

      הגב לתגובה זו

    • משה זו אותה תגובה מטומומת שכתבת אתמול וכבר הגבתי, אני לא אגיב שוב.. (ל''ת)

      חילוני שפוי, 13/06/06 15:07

      הגב לתגובה זו

    • אומלל ועלוב נפש , כמה אתה יכול ללקק את התחת של הערבים ? (ל''ת)

      תברואן, 13/06/06 15:24

      הגב לתגובה זו

    • על איזה מלחמה והרג אתה מדבר?

      מיXתפוזים, 13/06/06 17:38

      לא שמת לב שמאז הסכמי אוסלו יש שלום ואחווה בין שני העמים???

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש להכות ללא רחם. למרות השמאל הקיצוני !!! (ל''ת)

    צ______________, 13/06/06 12:37

    הגב לתגובה זו

    • רק במידה כנגד מידה הם מבינים ומאמינים (ל''ת)

      גם אנחנו, 13/06/06 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה קורה ביבי? מבסוט עכשיו? (ל''ת)

    בבב, 13/06/06 12:34

    הגב לתגובה זו

    • יבורך. ויבורכו כל נאמני ישראל האמיתיים. (ל''ת)

      כל הכבוד, 13/06/06 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל מחבל מגיע זמנו יישר כח לצה''ל (ל''ת)

    מתי, 13/06/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כדור שלג

    זאב, 13/06/06 12:25

    כך זה ימשך עוד 400 שנה חיסול פיגוע וחוזר חלילה, ולא שאני נגד חיסולים, אך הכדור שכבר מתגלגל כבר 100 שנה מראה שלא זה הפיתרון. מנגד גם שיחות שלום לא הועילו, אז תסבירו לי מה התקווה???

    הגב לתגובה זו

    • אורך רוח וסבלנות

      רועי, 13/06/06 12:36

      זה הכל , אנחנו לא נצליח לפתור את הסיכסוך בדורות שלנו. אבל אם נמשיך את העלייה ההתיישבות בכל מקום שנחליט עליו ואת צה''ל ובקיצור את כל התרבות הייחודית הישראלית אז מתישהו הצד השני יפנים שלא זו הדרך לחסל אותנו ...

      הגב לתגובה זו

      • לרועי

        זאב, 13/06/06 12:52

        הם לא

        הגב לתגובה זו

      • אל תהיה טיפש (ל''ת)

        גיא, 13/06/06 15:02

        הגב לתגובה זו

    • הפתרון - להיות או לחדול

      ישראל, 13/06/06 12:38

      כנראה שאין שהתחום האפור פירושו מלחמה ניצחית. אז או שנחזור לגלות או שנגלה את אויבנו. מאחר ואלו אפשרויות לא ראליות כרגע, אז נמשיך להלחם כמו ב100 שנים האחרונות...

      הגב לתגובה זו

    • לזאב.

      יוני, 13/06/06 12:41

      מה אתה מציע???

      שאנו נראה את הקסאמים ונמחה כפים??

      הגב לתגובה זו

      • ליוני

        זאב, 13/06/06 12:51

        לא, אני לא מציע כלום, רק חושב לעתיד ילדי ולא רואה פה שום עתיד.

        הגב לתגובה זו

    • התקווה היחידה זה להפסיק לחיות באשליות ולהאמין לפוליטיקאים פופוליסטי

      פפר, 13/06/06 12:48

      ים

      הגב לתגובה זו

      • בצרפתית אומרים ''במלחמה כמו במלחמה''.

        benny, 13/06/06 15:05

        בצרפתית אומרים ''במלחמה כמו במלחמה''.
        הירי הבלתי פוסק על שדרות ייפסק רק אם המחיר אותו ישלמו תושבי עזה יהיה כזה שיסכן את המשך שלטון החמס. נכון, לא צריך סתם להגיב בפראות ולאבד את אהדת העולם. יש לפעול בחוכמה. אין צורך לשפוך דמם של חפים מפשע.

        ניתן למשל לסמן את כל הבניינים ברדיוס 100 מטר מנקודת השיגור של קסאם בצבע אדום בעזרת אמצעים שישוגרו ממטוסים. כרוזים שיוטלו יקראו לתושבי הבתים שסומנו להסתלק מבתיהם תוך 24 שעות שלאחריהן יימחקו כל הבניינים המסומנים. פעולה כזו יש ללוות בהסברה מסיבית שבה יוצגו סרטי מזל''ט המראים את השיגור, את הבתים שסומנו סביבה ותמונות ''לפני'' ו''אחרי'' מחיקת הבתים.
        יש להניח שפעולה אחת מסיבית תגרום לחמס ולשאר שליחי השטן לחשוב פעמיים לפני שיגור קסאמים נוספים.

        הגב לתגובה זו

    • לצערי ולצערך אין תקווה.

      אופיר, 13/06/06 12:52

      וזה ימשך לעד....
      שני עמים רבים על אותו בית. אחד גר בחדר שינה אחד והשני גר בחדר השני. כל אחד טוען שהמטבח והשרותים שייך לו....

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לי: אתה הזאב מהסיפור ''זאב זאב'' ? (ל''ת)

      מחמוד החמוד, 13/06/06 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לצה''ל-יש להפציץ כל הזמן (ל''ת)

    ד, 13/06/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עין תחת עין

    פקק תנועה, 13/06/06 12:24

    ושן תחת שן

    הגב לתגובה זו

    • עין תחת שן - עדיף (ל''ת)

      AJ, 13/06/06 12:38

      הגב לתגובה זו

      • שן תחת 200 פלסטינים עיסקה משהו בסט אחי (ל''ת)

        יאללה בלאגן, 13/06/06 17:43

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לצה''ל!

    אזרח, 13/06/06 12:21

    המשיכו כך!

    הגב לתגובה זו