• 77.

    גם לרוצח מאלטלנה איפשרו להיות אבא?! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 13/06/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ניצוץ של צדק במדינת סדום !! (ל''ת)

    איליה, 13/06/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא היה לנו מספיק עם גועל נפש אחד?? אנו עם מזוכיסטי (ל''ת)

    אופיר, 13/06/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הרוצח וילדו

    אזרח, 13/06/06 15:09

    בג''ץ צודק בכך שעונש מאסר אינו כולל בתוכו גזירה של איבוד הזכות להןליד ילדים.
    אבל, באותה נשימה אפשר לומר שרוצח ומי שננהייתה לאשתו בעקבות מעשה הרצח שלו ומתוך תמיכתה במעשהו, אינם ראויים לגדל ולחנך ילד, מבחינת טובת הילד. הסבתא גאולה בוודאי שאינה ראוייה לגדל את הנכד, שהרי את בניה חינכה לרצח אידיאולוגי
    לכן, לכאורה, הילד יהיה בר אימוץ משעת לידתו.
    ראוי שרשות האימוץ תודיע לזוג הארור על אפשרות הוצאת הילד מרשותם ומסירתו לאימוץ, באישור בימ''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לכל המגיבים...

    פרינסס, 13/06/06 15:07

    לכל המגיבים שדואגים לבן היילוד...

    לא לדאוג!!! הוא יחונך בדיוק כמו אביו....להיות רוצח...ולהיות גאה באביו הרוצח....

    הגב לתגובה זו

    • טוב זה ברור ... שני ההורים שלו יהודים...הסבים והסבתות יהודים..גנים

      ביולוג נאצי, 13/06/06 16:27

      יהודים.... רוצח ....

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    זרע הפורענות !!

    AL, 13/06/06 15:02

    הוא רוצח , ובנו יהיה בן של רוצח .
    אישתו הוא אשת רוצח .
    הלוואי שלא תצליחי להרות !!
    ושלא יקום יורש לרוצח .
    וימח שמך לעד אמן .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ומי יממן את טיפולי הפוריות??? (ל''ת)

    לא משנה, 13/06/06 15:01

    הגב לתגובה זו

    • שרון יממן מכספי השוחד הרבים שגנב (ל''ת)

      איזי, 13/06/06 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    שיהיה במזל טוב! לאחרים כן מגיע ולהם לא? (ל''ת)

    יום, 13/06/06 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לאיזה ילד מגיע להיות בן של רוצח ופסיכופטית

    מ, 13/06/06 14:45

    איפה ד''ר קדמן כשצריך אותו

    הגב לתגובה זו

    • ואכן ראינו לאילו עקומי נפש הפכו ילדיהם של רבין ולאה! (ל''ת)

      ממש מסכנים!, 15/06/06 04:00

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    די להתעללות ביגאל עמיר (ל''ת)

    בצלם, 13/06/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רחמנות על הילד שלהם, אבל הצדק נעשה.

    לברט, 13/06/06 14:40

    רצח רבין הוא אומנם טראומה לאומית שיעברו עוד דורות רבים עד שהעם יחלים ממנה, אולם מבחינת נתונים יבשים מדובר על רצח של אדם אחד, והעובדה שהאדם הזה נשא בתפקיד הציבורי הבכיר ביותר לא משנה את זה.
    אם כל רוצח קניבל מהחמאס, שיושב בכלא הישראלי וידיו מגואלות בדמם של עשרות אנשים, נשים, ילדים ותינוקות יהודיים חפים מפשע, רשאי להביא ילדים לעולם, אזי שגם לאיש הזה יש זכות כזאת.
    גם אם הוא רצח במו ידיו ראש ממשלה מכהן (ויש רבים שיחלקו גם על הקביעה הזאת).

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    נראה שבג''ץ עושה תמיד דוקא

    ישראלי, 13/06/06 14:29

    אם כל האזרחי היו מסכימים לכך שהוא יזריע את אישתו, ברק וחבר שופטיו היו אוסרים כי ברק הוא פוליטקאי שהצליח בהריסת שמו הטוב של הבג''ץ.
    שיעשו לו מסיבה במליון שקל ויעוף לנו מהעניים .נמאס מלשמוע את דעותיו כל שני וחמישי.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ב''ה יתברך טרימבובלר בת ה40 לא תכנס להריון מהרוצח הזה. אמן כן יהי רצ (ל''ת)

    אין סיכוילהריון, 13/06/06 14:14

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ההפך,,,,,,,בעהש היא תיכנס להריון (ל''ת)

      מאמין, 13/06/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב (ל''ת)

    לכל המשפחה, 13/06/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שיוולדו לכם תאומים-אמן

    מברכת, 13/06/06 14:13

    יופי, בהצלחה לכם...

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    save your anger he is not the killer (ל''ת)

    dudinka, 13/06/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מקווה שהמדינה לא מממנת את הטיפול!

    עודד, 13/06/06 14:05

    בטח הם עוד עושים טיפולים על חשבון קופת חולים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה ההבדל בין רצח ראש ממשלה לרצח כל ייהודי ר''ל רצח הוא רצחוחוץ מזה..

    יוסי, 13/06/06 13:54

    מצוות פרו ורבו זהו חוק אלוקי והוא מבטל כל חוק אנושי אחר, לכן אין זכות לאף גוף באשר הוא, לשלול מצווה אלוקית זו מאף יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • די.שששש.אנחנו יודעים.רק רצינו להתעלל קצת ביהודי...היה שווה!

      שופט מצוי, 13/06/06 16:32

      כול אדם נורמאלי שעוקב אחרי הפסיקות שלנו בבג''ץ היה מגלה את ההפליה השיטתית של היהודים, ובמיוחד הימנים !
      מה לעשות ? לא אוהבים יהודים ! הם שהביאו לעולם את עשרת הדיברות שמנוגדות לכול ערך שרכשנו במהלך החיים !

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    שני יצורים דוחים וחסרי התחשבות

    טליה, 13/06/06 13:48

    ללא ספק ושלא באשמתו צאצאם יהיה אומלל... אומלל מאוד !

    הגב לתגובה זו

    • במקרה וצאצאם יהיה אומלל

      מירטה, 13/06/06 14:46

      זה יהיה בזכות יצורים דוחים וחסרי התחשבות כמוך

      הגב לתגובה זו

    • הכול מיקנאות אני מבין,,,,,,,,,,,כן ירבו כמותם (ל''ת)

      מאמין, 14/06/06 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הלואי שלא יצליח להם!!! (ל''ת)

    שמשון, 13/06/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    במה הוא שונה מרוצחים אחרים????

    משה ארזי, 13/06/06 13:41

    כל עוד אין החלטה גורפת לא לאפשר לרוצחים להביא צאצאים לעולם אין לשלול מיגאל עמיר את הזכות לאבהות.למרות ההתנגדות לרצח דמו של רבין ז''ל אינו סמוק יותר מדמם של אנשים חפים מפשע שלרוצחים שלהם אפשרו להתייחד ולהביא ילדים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100% (ל''ת)

      יוסי, 13/06/06 14:09

      הגב לתגובה זו

    • You are Right !!!!! (ל''ת)

      me, 13/06/06 14:47

      הגב לתגובה זו

    • צודק. אך גם אחרי ההשג הזה ----

      מה אשמה אשתו?, 13/06/06 14:50

      מתעללים בו הרבה מעבר למה שפסק בית המשפט.

      המחבל הרוצח מנהריה כבר התחתן עם 3 נשים וכמובן שהתיחד אתן.

      למה לא נותנים לו להתיחד עם אשתו?
      ושלא יספקו תרוצים ''בטחוניים'', זה לא יזיק לאף אחד.

      ולמה מתעללים באשה המסכנה שכל חטאה הוא שהיא התאהבה דוקא באיש בעיתי כמוהו?

      עד מתי ישימו שב''ס את עצמם לשופטים ויחליטו להתעלל באסירים על דעת עצמם?

      ובכלל, כדאי להניח לו, ולא לגרום לו לעלות לזרקורים כל פעם מחדש. זה גורם אפקט הפוך מהרצוי. ואם יש בשב''ס אנשים שרוצים בדרך הזאת להשיג קידום, שיחפשו דרך אחרת.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, ולכן צריך חקיקה נגד זה.

      גיא, 13/06/06 15:35

      לאף רוצח לא צריכה להיות זכות להיות אבא,
      ולאף בן לא צריך לגדול עם אבא רוצח

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הרוצח וזרעו

    הנורית האדומה, 13/06/06 13:39

    אין זכות למי שנטל חיי אחר ליצור חיים חדשים משלו. אין לדעתי לתת לרוצח ראש הממשלה להקים לו זרע משלו!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כשתהיי שופטת יתחשבו בדעתך

      בינתיים שמרי את, 13/06/06 14:53

      בינתיים בית המשפט גזר את ענשו ולא כלל בזה אִסור על הבאת צאצאים לעולם. וכך מאפשרים לכל הרוצחים בישראל להתיחד עם נשיהם.

      מי את ומי השב''ס שתוסיפו לו ענשים כיד הדמיון הטובה עליכם?

      בשביל מה יש בית משפט?

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא הרוצח ,,,,,,,,,,,,אתם סתם מאשימים אותו (ל''ת)

      זכאי, 14/06/06 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ארי שמאי עכשיו אתה מבסוט לממן גם את הילד אה? (ל''ת)

    יחזקאל, 13/06/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה קורה לכם!

    ---------, 13/06/06 13:25

    אנשים כאן לא נורמלים!
    מה זה התגובות האלה, עשיתם ממנו מלך.
    הוא רוצח, היה צריך לתת לו עונש מוות.
    אחר כך לא מבינים למה אנשים כאן נרצחים, כי נותנים להם לגיטימציה לעשות זאת.
    אני מפחד איך יהיה המצב עוד כמה שנים, בקצב הזה הוא משתחרר, מקים מפלגה והופך להיות רה''מ בעצמו.

    תתבישו לכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בושה - הכרה בזכות של רוצח

    דן X, 13/06/06 13:21

    או למדינה שמכירה בזכותם של רוצחים להביא חיים????????????

    הגב לתגובה זו

    • הרוצח יושב בכנסת שלך,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      מאמין, 14/06/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    בנו של רוצח יוולד כאשר אות קין על מצחו (ל''ת)

    e, 13/06/06 13:09

    הגב לתגובה זו

    • הרוצח יושב בכנסת,,,,,,,,,, (ל''ת)

      מאמין, 14/06/06 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    סוף כול סוף!!זהו פסק הדין הפרו יהודי הראשון מאז יסודו של בית המשפט

    :) יפה, 13/06/06 13:08

    העליון!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ברכות לאב העתידי. מקווה רק שילדיך יהיו טובים ממך! (ל''ת)

    ABC, 13/06/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אבא!?

    b, 13/06/06 12:44

    מדינה של משוגעים למי אתם נותנים להיות אבא. לרוצח הזה בטח עוד מעט תוציאו אותו מהכלא על התנהגות טובה.
    שופטים מה אתם עושים?!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מגיע להם.........

    איציק היהודי, 13/06/06 12:43

    להתייחד, כשם שהגיע למרגלים ולמשתפי''ם מהשמאל הקיצוני, ויש המון מהם , מאז קום המדינה ועד היום, שהם הרבה יותר גרועים מעמיר,

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא מגיע לאף רוצח להיות אבא, ולאף בן לא מגיע אבא רוצח!

    גיא, 13/06/06 12:40

    החלטה אומללה... ללא קשר לפוליטיקה

    יש משהו רקוב במערכת המוסר והחוק
    עד מתי נמשיך להאכיל את הפיות שנושכים אותנו!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הגן של סבתא גאולה בקרוב (ל''ת)

    זפטא, 13/06/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הצדק לא נעשה, אבל בית המשפט צודק

    נדב, 13/06/06 12:37

    מבחינת הצדק, לעמיר היה מגיע עונש מוות, אבל בית המשפט לא יכול לשפוט אלא במסגרת החוק הקיים.

    המחוקק יכול להשתדל להתקרב לצדק, על ידי חקיקת חוקים צודקים. במקרה של עמיר, כיוון ששום מחוקק לא העלה בדעתו שמישהו ירצח את ראש הממשלה, לא נחקק שום חוק בעל ענישה ההולמת את חומרת המעשה.

    לכן לא יכול לעשות בית המשפט דבר, אלא לשפוט אותו ככל רוצח, ולעמוד על כך שיוענקו לו כל הזכויות המגיעות לכל אסיר.

    אבל לעתיד לבוא, יש לחוקק חוק, שמי שרוצח ראש ממשלה או שר בישראל, דינו מוות, או שזכויותיו נשללות לנצח.

    רצח פוליטי אינו ככל רצח אחר. רצח פוליטי מונע מהציבור לבחור את הנהגתו, ולכן הוא חמור ומסוכן מכל רצח אחר, ודרושה לו ענישה מיוחדת. זהו הצדק. חבל שאין חוק הולם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ללריסה-נסי שוב

    עו''ד, 13/06/06 12:36

    לדעתי עכשיו כדאי ללריסה לנסות שוב להשיג היתר גם להתייחדות. הדברים של השופטת פרוקצ'יה הם דברים חזקים שבוודאי יצוטטו רבות בפסיקה וכדאי ללריסה לנסות עכשיו שוב.לדעתי לריסה בהחלט צודקת בטענתה. האיסור על התייחדות א י נ נ ו מתיישב עם כל העקרונות היפים שברק מדבר עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    התגובות כאן ממש מפחידות

    הדת אופיום לעם, 13/06/06 12:31

    אני קורא ולא מאמין לרמת הפירגון שחלק לא קטן מהמגיבים נותנים להרוצח במדינת ישראל. תת אדם שצריך להיות מוקצה מחמת מאוס, זוכה לחשיפה תקשורתית בלתי פוסקת ואישתו המטורפת זוכה לראיונות בכל כלי התקשורת ומציגה את עמיר כצדיק הדור שנגרם לא עוול נוראי בידי שב''ס . לא יאומן כי יסופר.
    בכל מדינה נורמלית היו מוציאים אותו להורג וכל הפארסה הזו הייתה נחסכת.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מזל טוב! בהצלחה! יישר כח! (ל''ת)

    כל טוב שבעולם!, 13/06/06 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מזל טוב ליגאל וללריסה כל העם היהודי שמח

    חכם עזרא, 13/06/06 12:10

    מזל טוב לזוג המאושר יגאל ולריסה , כל העם היהודי שולח לכם ברכות , ומאחל לכם אושר ועושר נחת ושלווה , ושתזכו להביא הרבה ילדים לעולם , כמו שנאמר וזרעך יהיו ככוכבי השמיים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האם מישהו חושב על הילד?

    עוזי, 13/06/06 12:08

    ודאי הוא שדינו של רוצח ראש ממשלה כדינו של רוצח אדם מהשורה. ודין כל אלה הוא - לא להביא ילדים.
    מדוע לאפשר, מראש, הולדתם של אומללים? האם אין הם זכאים לחיי משפחה נורמטיביים?

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה הלא ברבות הימים כל הסאגה הזאת סביב

      חיים, 13/06/06 12:44

      יגאל עמיר תשכח ולא יתייחסו אליו יותר כאל נקלה בחברה, כי הרי אם נעמיד את הדברים בפרופרציה נבין שאין הבדל משמעותי בחומרת המעשה של יגאל עמיר לבין מעשיו של כל רוצח אחר (לדוגמא: הרוצח פימשטיין שרצח את בתו הודיה קדם ע''ה מי שומע עליו היום ומי מתעניין בתנאי מאסרו, וכי יעלה על הדעת שהוא פחות נקלה מיגאל עמיר, ומי שטוען כך הרי שהוא מתחסד באופן מעושה), אלא שאצל עמיר אנו ניזונים במנות קצובות של תזכורות על מידת נפשעותו ונקלותו על ידי התקשורת.
      בעתיד במרחק זמן מספיק כל הענין יקבל פרספקטיבה יותר אמיתית וההתיחסות תהיה בהתאם ועל כן לא נראה לי שבנו או בתו יסבלו באופן משמעותי ומיוחד יותר מבנו של כל אסיר רוצח אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    בג''צ מגן על מחבלים וגם על רוצחים יהודים 'טובים' (ל''ת)

    בוב הבנאי, 13/06/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרוקצ'יה עשית לי ילד!!!1

    יגאל, 13/06/06 12:08

    (הומוריסטי כמובן)

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הלוואי שיוולד לו בן שמאלני !!!!! (ל''ת)

    דורון, 13/06/06 12:07

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחה, גדול!! (ל''ת)

      איתי, 13/06/06 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כותרת מפגרת וצהובה

    Joe Anaaref, 13/06/06 12:06

    לא עמיר ניצח.
    אנחנו ניצחנו.
    כמו שאף אחד (שפוי, מפני שלא שפויים לא ממש חסר פה) לא היה מכניס תנין או אריה לתא של עמיר, סתם כי הוא רצח את ראש הממשלה, כך אין הגיון שנמנע ממנו זכויות השמורות לשאר האסירים ולכל בן אנוש באשר הוא.
    רק מנהלים פחדים וטפשים של בתי הסוהר בארץ היו יכולים להגיע עם הסוגיה לבית המשפט.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא המנהלים של בית הסוהר

      יוסי, 13/06/06 12:37

      כל המערכות השלטוניות + התקשורת הן פוליטיות.
      אתן לך דוגמה טריה: לפני יומיים עמדו ''פעילי שלום'' עם שלטים מול ביתו של הרמטכל עם שלט ''רוצח'' על עבירה דומה הרשיעו את ''פעיל הימין הקיצוני'' איתמר בן גביר לפני כשנה.
      האם אתה חושב שיוגש כתב אישום נגד ''פעילי השלום''? ואם הוא יוגש בית המשפט ירשיע אותם?
      והתקשורת תשחיר את פניהם ויעשו להם רצח אופי?
      מה דעתך?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ברק הוא פוליטיקאי בגלימה של שופט

    יוסי, 13/06/06 12:04

    השיפוט שלו הוא לא אוביקטיבי ונוטה לצד שמאל של המפה הפוליטית. צריך להפסיק את הנוהג של ''חבר מביא חבר'' לבית משפט העליון ולגוון את הרכב בית המשפט העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למסכנים רבים שלא רצחו זבוב לא נותנת מדינת ישראל להתחתן ולהיות הורים

    שפוי, 13/06/06 12:04

    אולי עכשיו יפול האסימון למפירי ההבטחות לבוחר שנדבקים שם לכסא?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    החלטה מצוינת. איסור היתרבות הוא כעונש מוות. (ל''ת)

    חילוני שמאלני, 13/06/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    וכמה זה יעלה לנו לממן את האם החד הורית בכל חודש.? (ל''ת)

    חגי עמיר הגבר, 13/06/06 12:01

    הגב לתגובה זו

    • בהנחה שאתה יודע קצת חשבון

      אנליסט, 13/06/06 13:10

      זה יעלה לכל בית אב בישראל כ-...........................חצי אגורה.

      הגב לתגובה זו

      • שזה בדיוק...

        טל, 13/06/06 13:34

        חצי אגורה יותר מדי

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    הילד הזה יהיה מסכן לכל מקום שהוא ילך יקראו לו ''הבן של רוצח'' (ל''ת)

    א, 13/06/06 12:00

    הגב לתגובה זו

    • מי יממן הגנה לילד ולאמו? אין להם סיכוי לשרוד! (ל''ת)

      חנן, 13/06/06 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יופי. עכשיו רק צריך לשחרר אותו

    שמאל?, 13/06/06 11:58

    כדי שיוכל להעמיד דור חדש של רוצחים.

    והכול כמובן מתוך אהבה למען עם ישראל ותורת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממש לא מעניין אותי אם הוא יהיה

    א, 13/06/06 11:58

    אבא, או שלא.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני חוששת ש''הדמוקרטים הנלהבים'' שהגיבו כאן, תומכים במעשהו של עמיר... (ל''ת)

    רואה נכוחה, 13/06/06 11:44

    הגב לתגובה זו

    • לרואה הנכוחה אם את לא עיוורת תדעי שיש הרבה עדויות שהוא לא הרוצח... (ל''ת)

      סרק סרק, 13/06/06 11:56

      הגב לתגובה זו

      • הוא שאמרתי קראו את דברי הסהרורים חובבי הקונספירציות... (ל''ת)

        רואה נכוחה, 13/06/06 13:03

        הגב לתגובה זו

    • אני מתעב בכל לבי את הרצח הנפשע , אך חושב שזכותו של עמיר להוליד

      ..., 13/06/06 12:06

      אין בי, ומעולם לא היה בי שמץ של סימפתיה לרוצח או למעשהו.
      אבל זכותו להוליד כמו כל רוצח אחרץ.

      הגב לתגובה זו

      • LEROZCHIM EIYN ZCHUYOT

        dany, 13/06/06 12:29

        RAK CHOVOT

        הגב לתגובה זו

        • כמבון שזה לא נכון. לא על פי חוק ולא על פי הצדק (ל''ת)

          ..., 13/06/06 21:29

          הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא תומכים חס וחלילה. אבל: - כנסי רגע ותביני

      שלמה, 13/06/06 12:08

      א.
      יש פה אנשים ששואלים אם הוא באמת רצח - כי הרי בערוץ 2 חשפו צילומים של בגדי רבין, ורואים שירו בו גם מקדימה. עמיר - לפי הווידאו של השב''כ עצמו - ירה רק מאחורה. אז מי עוד ירה ברבין, ולמה? והאם הכדור של עמיר הכסיל הזה הוא שהביא לרצח המתועב? לא ברור ויש בלבול בנושא, את מבינה? לכן אנשים פה מדברים כאילו בעדו. אבל לא בעד מעשיו חלילה!!!

      ב.
      גם למחבלים יש זכות לעבר את הנשים שלהם ולהוליד. אז בהנחה שעמיר הזה הוא כן הרוצח - במה הוא שונה מכך הרוצחים שרצחו מעל ל- 1000 יהודים ופצעו עוד כמה אלפים, מאז הסכמי אוסלו (קו 5, הדולפינריום, קפה הלל, סבארו, טלי חטואל ההרה וארבע בנותיה הקטנות שנרצחו בדם קר, התינוקת שלהבת פס, השר רחבעם זאבי גנדי ועוד)?

      ג.
      דעתי על עמיר ועל לריסה היא יותר גרועה מכפי שאת מתארת לך. כדי לשמור על רמת דיון נאותה, אסתפק בדבריי ולא אפרט מה דעתי על כל אחד מהם. אבל דעתי לא קשורה לעובדה שיש איזו תחושה כאילו משהו פה מסתירים מאיתנו ומתנכלים להם לשני ה... טיפוסים האלה טרימבו' ובעלה היגעל הזה.

      הגב לתגובה זו

    • האם כאשר את שומעת מישהו מתבטא בעד זכויות אדם לפלסטינים,

      אחד, 13/06/06 13:52

      את מניחה שהוא תומך בטרור?

      נכון שכאן מדובר בזכויותיו של הרוצח עצמו, אבל הנקודה אותה נקודה - מעבר לטינה שנמצאת בליבנו כלפיו יש חוק, ויש זכויות אדם. מי שרוצה, שיעגן ב''חוק רוצחי ראשי ממשלה'' את היחס הראוי כלפי מי שרצח ראש ממשלה. יתכן שגם את זה ביהמ''ש יפסול בשל הפגיעה בכבוד האדם שניצב מעל לחוק, יתכן שלא.
      אבל כל עוד יגאל עמיר נמצא בכלא מכוח אותו חוק שכל רוצח רגיל נמצא מכוחו בכלא, ואין אף חוק שונה שחל עליו ומתיר יחס שונה אליו, אין שום סמכות למדינה למנוע ממנו את זכויותיו הבסיסיות והחוקתיות.

      מלבד זאת, אני חושב שדווקא השמאל הליברלי והנאור, שטוען תמיד שהוא עושה את ההפרדה בין הטרור לבין זכויות האדם, צריך להבין זאת גם כאשר מדובר ברוצח שפל מצד ימין.

      הגב לתגובה זו

    • ולי יש הרגשה שכל המתנגדים הם מפאיניקים חשוכים (ל''ת)

      שמי, 13/06/06 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    באשר לפניית הרבנים - אמנם פרו ורבו הנה המצווה הראשונה בתורה

    ע., 13/06/06 11:41

    אבל ''לא תרצח'' הוא האיסור החמור בתורה.
    מי שעבר על האיסור החמור בתורה, (ובכל מערכת חוקים חברתית שקיימת עלי אדמות) ונטל חיים, לא צריך להיות זכאי למלא את המצווה הראשונה שבמעלה השל ''הבאת חיים'' לעולם.

    הגב לתגובה זו

    • ? Says who (ל''ת)

      שרון, 13/06/06 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    איך יקראו לילד? (ל''ת)

    עמיר, 13/06/06 11:40

    הגב לתגובה זו

    • צ'רלטון (ל''ת)

      ע''ש הספונסר, 13/06/06 12:05

      הגב לתגובה זו

      • מעולה! (ל''ת)

        ', 13/06/06 12:36

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ב''ה סוף סוף!!

    הצדק יצא לאור!!, 13/06/06 11:38

    מזל''ט החלטה נורמלית של בג''ץ!!

    הגב לתגובה זו

    • ב''ה ילמדו אותו ''לא תרצח''

      שחר, 13/06/06 11:44

      כמו שכתוב בעשרת הדיברות שהקב''ה נתן לעם ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    טוב מאוד. אין סיבה שלא לתת לו להביא ילד.

    מני, 13/06/06 11:38

    גם אם הוא רצח, אין סיבה שלא לתת לו להביא ילד (ודגש על ה'אם'. אם בכלל הוא רצח...)

    הגב לתגובה זו

    • עמיר הוא רוצח שפל (ל''ת)

      דודידו, 13/06/06 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד, החלטה נכונה

    מוקי, 13/06/06 11:33

    מה שנותנים לכל רוצח - צריך לתת גם ליגאל עמיר.
    מספיק לעשות ממנו אויב העם - הוא בסך הכל רוצח. ואם לרוצחים אחרים במדינה יש זכות להוליד, אז יש לאפשר זאת גם לו.
    הדם של רבין לא סמוק יותר משל כל נרצח אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה מאוד מעצבן, אבל...

    ציפי, 13/06/06 11:33

    אני מבינה את השופטים-הם חייבים להיות אובייקטיבים אבל אין ספק שזאת החלטה מעצבנת מאוד וכולנו היינו רוצים שלא יובא עוד רוצח לעולם !!

    הגב לתגובה זו

    • אין שום סיבה לחשוב שהילדים שלו יהיו רוצחים (ל''ת)

      ד, 13/06/06 11:43

      הגב לתגובה זו

      • זה בלתי נמנע (ל''ת)

        ציפי, 13/06/06 12:47

        הגב לתגובה זו

        • בור שזה נמנע. לכל אדם בחירה חופשית

          @, 13/06/06 21:28

          ורבים לא הולכים בדרכי הוריהם

          הגב לתגובה זו

        • ברור שזה נמנע. לכל אדם בחירה חופשית

          @, 13/06/06 21:28

          ורבים לא הולכים בדרכי הוריהם.

          הגב לתגובה זו

    • כשאת תלדי יהיה עו מעוצבן בעולם??? (ל''ת)

      יהושע, 13/06/06 11:51

      הגב לתגובה זו

      • ליהושע-תודה.תגובה חכמה (ל''ת)

        צחקתי, 13/06/06 12:29

        הגב לתגובה זו

      • סביר להניח שכן...

        ציפי, 13/06/06 12:36

        אם אני אלד, סביר להניח שכן יהיה עוד ילד מעוצבן.

        הגב לתגובה זו

      • כן, תגובה מאוד חכמה-תתבגרו כבר (ל''ת)

        ציפי, 13/06/06 12:37

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    נצחון הדמוקרטיה

    שי, 13/06/06 11:32

    גם לרוצח מותר להביא ילדים, אני גאה בבג''ץ על החלטתם הנאורה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב- 100% (ל''ת)

      אבי, 13/06/06 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם ניתן לוותר על לא תרצח

    אורי זקס, 13/06/06 11:32

    ניתן לוותר גם על פרו ורבו.
    לא שאני מצפה מרבני ישראל הנאורים להבין שהמצווה לא תרצח מכוונת גם כלפי שמאלנים וקציני צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אשריך יגאל.העם השפוי איתך אחי.

    זוהר ארגוב, 13/06/06 11:30

    שמאלנים החוצה

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח מובטל שחי על חשבוני

      שמאלני, 13/06/06 11:43

      תצא בחוץ ומהר

      הגב לתגובה זו

      • וגם על חשבוני כנראה (ל''ת)

        ציפי, 13/06/06 12:43

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    שהוא ירה אז צעקו סרק סרק אז בכל זאת יש שאלה אם זה הוא אני בספק (ל''ת)

    תום, 13/06/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מזל טוב (ל''ת)

    מאיר, 13/06/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אל תשכחו יש עדיין ספק שהוא זה שירה את הכדור האמיתי (ל''ת)

    מיטל, 13/06/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • עמיר הוא הרוצח - אין ספק. (ל''ת)

      שפוי, 13/06/06 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    קניתי את הספר ''מי רצח את יצחק רבין'' שכתב ברי חמיש, והזדעזעתי (ל''ת)

    שמאלנית בעיקרון, 13/06/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • יש ספר נוסף ששמשאיר סימני שאלה

      זיוה זהר, 13/06/06 12:14

      יש עוד ספר בנושא שכתב מישהו ששם משפחתו גפן (לא זוכרת את השם הפרטי. בכל אופן, כותב הספר אינו אדם דתי!). זה משאיר הרבה סימני שאלה. כמו למשל, אין ספק שיגאל עמיר ירה כי הוא הרי הודה בכך, אבל לא נראה שזה הכדור שהרג את רבין כי לפי בדיקות דף הנייר שהיה מקופל בכיס חולצתו הכדור שהרג אותו חדר מקדימה. לא ברור לי למה המשפחה לא פועלת בנושא, כדי להגיע לאמת.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מזל טוב!! שנשמע בשורות טובות!! (ל''ת)

    כלבוטק, 13/06/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מסכן הילד שיהיה ילד של רוצח ראש הממשלה (ל''ת)

    aaa, 13/06/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עמיר משפחת הרוצחים

    דדךלשךיש, 13/06/06 11:26

    לא לתת להם להוליד ילדים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לפעמים יש החלטות נכונות בבג''ץ כמו עכשיו זכותו להיות אבא כמו כולם (ל''ת)

    מאור, 13/06/06 11:26

    הגב לתגובה זו

    • זכותו היה להיות רוצח ? (ל''ת)

      טליה, 13/06/06 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחלה יגאל טוב שלא ויתרת (ל''ת)

    מני, 13/06/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גרם של צדק בישראל!

    סוף סוף, 13/06/06 11:23

    אך לא לדאוג,
    החזירים ידאגו למשוך את הזמן וכך היא לא תוכל להרות. זה יעזור להם להרגיע את מצפונם על יותר מ1400 הרוגי אוסלו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    God bless you !!!!

    avi swiss, 13/06/06 11:23

    God speed you!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עוד מפלצת למשפחה המקוללת. (ל''ת)

    cinege, 13/06/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שיהיה בן במזל טוב . (ל''ת)

    מוהל, 13/06/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא ייאמן, צריך לסרס לא לתת לו ילד (ל''ת)

    לאמרוצה, 13/06/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • אבל למחבלי החמאס ופת''ח שפוצצו אוטובוסים כן נותנים להביא לעולם ילדים (ל''ת)

      ובתי קפה, 13/06/06 11:58

      הגב לתגובה זו

      • לא גם להם אסור להביא ילדים!!!!!! (ל''ת)

        אור, 13/06/06 12:20

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    הגיע הזמן שהרבנים יתחילו לחשוב

    מזועזעת, 13/06/06 11:20

    טוב שלרבנים חשוב שיגאל עמיר יוכל לקיים את המצווה הראשונה בתורה, הם חשבו על זה שהוא הפר את אחת הדיברות החשובות :''לא תרצח''?
    הוא לקח חיים החולרא. הוא הרס משפחה. הוא הרס עם שלם. מגיע לו להביא חיים חדשים? לאדם כזה מגיע רק להרקב. אפילו חרטה הוא לא הביע.
    ועל עתיד הילד הם חשבו הרבנים החשובים? ילד שאבא שלו רצח, שיושב בכלא, שאין לו כבוד לחיי אדם.

    הגב לתגובה זו

    • את מ ז ו ע ז ע ת מה הקשר?

      avi, 13/06/06 12:09

      וכמה מיצוות את שומרת?

      הגב לתגובה זו

      • זה לא קשור אלי או אלייך

        מזועזעת, 13/06/06 13:33

        אני מקיימת יותר מצוות ממה שהרבה ''דתיים'' מזוייפים מקיימים אולי כלפי חוץ אבל אח''כ רוצחים או הולכים לראות זונות בחוף תל ברוך או רואים כדורגל בשבת.

        אני מקיימת מצוות. ועדיין מאמינה שליגאל עמיר לא מגיע שיהיה ילד.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''מצוין''.....

    אור, 13/06/06 11:15

    ממש מעולה לעזור למישהו שרצח ראש ממשלה ולעשות לו חיים מאושרים וקלים במדינות אחרות כבר הוא היה מת כי הוא רצח לא שאני מעודדת עונש מוות אבל מה זה צריך להיות לתת לבן אדם שבכלא לחיות יחסית חיים קלים הרי הוא קיבל את מה שהוא רצה הכי הרבה ילד
    זה בושה......

    הגב לתגובה זו

    • בושה

      teddy, 13/06/06 14:09

      האם השופתים חשבו גם ל טובת הילד? איזה ילד רוצה אבא רוצח ש יהיה כל החיים ב בית כלה?
      לא מבין לךמה ב ית דין נכנס ל פסיקות ש הם נגד ההיגאיון הפשות!!!
      משהוא דפוק ב מדינה יהודית

      הגב לתגובה זו

      • .....

        אור, 14/06/06 21:30

        אם לא הבנת כתבתי בציניות אני חושבת שבאמת לא מגיע לו לגדל ילדים או לצאת מהכלא
        בג''ץ עושה לו חיים קלים

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    שלילת זכות אנושית=הזדהות עם הרוצח (ל''ת)

    השונמית, 13/06/06 11:14

    הגב לתגובה זו

    • LEROZCHIM EIYN ZCHUYOT (ל''ת)

      dany, 13/06/06 12:33

      הגב לתגובה זו

      • לרוצחים בכלל? או רק לעמיר? (ל''ת)

        מאזני הצדק, 13/06/06 13:55

        הגב לתגובה זו

        • לעמיר, במיוחד לעמיר !!!!!!! (ל''ת)

          טליה, 13/06/06 15:23

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    MAZAL TOV (ל''ת)

    PEACE VICTIM, 13/06/06 11:13

    הגב לתגובה זו