• 63.

    מבצעי הלינ'ץ הם לא מחבלים? רק מי שמתגונן ויהודי הוא מחבל? (ל''ת)

    תוהה, 22/10/10 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איפה כל ייפי הנפש אשר מגינים על טירוריסטים מוסלמים? (ל''ת)

    פאנייקה , 17/06/09 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פשוט ילד צדיק...נ ק ו ד ה. ושכולם יקפצו (ל''ת)

    yo, 26/06/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איפה ההגיון ???אדם אין לא זכות להגן גל עצמו ממחבל

    ניבין, 18/06/06 08:44

    אזה מין מדינה זו שאדם בא להרוג אנשים ולהם אין זכות להגן על עצמם הרי אם המחסנית של הרובה לא נתקעה היה ממשיך להרוג אנשים שלא עשו כלום ..ועכשיו הם נשפטים על רצח ...!!!!! איפה ההגיון אני דרוזית ומאמינה מי שבא להרוג אנשים על רקע לא חשוב מה אם זה לואמני או אחר עונשו מוות לא חשוב אם הוא יהודי או ערבי נכון...אנא מכם אל תתנו לזה לקרות במדינה שלנו ..למה שלא ננסה פעם לשכוח את העבר ולנסות לחיות ביחד בשלום ושלווה ..אני מבקשת מכולככם לבוא להפגין בבית במשפט ערבים ועהודים כאחד .. בסוף כולנו בני אדם ובסוף ימנו גם אנו נשפט אבל מול אלוהים על ההתנהגיות שלנו בחיינו לא בהתחשב אם אנו ערבים או יהודים ...אנא תהיו הגיוניים ומפסיק כבר עם הגזענות והנקמה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם אני הייתי גומרת אותו (ל''ת)

    ישראלית, 13/06/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חבל שאתם מפרסמים את התרחיש של ''המחבל הרוצח'',זהו התרחיש ההכי פחות

    שלומי, 13/06/06 20:53

    סביר.
    מבין כול התרחישים, התרחיש שנתן-זאדה רצח אותם סתם כך, הוא התרחיש ההכי פחות סביר.
    תרחיש יותר סביר הוא שהערבים התנפלו עליו באוטובוס ואימו להורגו והוא החל לירות כדי להגן על עצמו .
    וישנם תרחישים נוספים, שנגדים לגמרי את התאוריה של ''הרוצח המתועב שיצא למסע הרג ''

    תהיו הוגנים ופרסמו את התרחישים האחרים (והם גם ההגיונים יותר ...!)

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מבקש לדייק!!!

    דנבי, 13/06/06 18:27

    נעצרו 7 מחבלים(!!) שעשו לינץ' בנתן זאדה,בגלל שהוא יהודי.
    ה' יקום דמו

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לעצור תחילה את השוטרים שכפתו והפקירו אותו לקניבלים! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 13/06/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הוא נרצח ע''י השוטרים שהפקירו אותו כבול באזיקים (ל''ת)

    מאיה, 13/06/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    התנהלות מוזרה של משטרה

    שלו, 13/06/06 14:49

    חייבים להודות שהתנהלות המשטרה היא מוזרה ביותר.
    מבצעי הלינץ היו צריכים להיעצר כבר מזמן.
    משטרה, ששגתה בתגובתה באירועים הקשים,והרגה אזרחים חפים מפשע,איבדה את יכולתה המוסרית לעצור מבצעי לינף נפשעים(לא משנה שהקורבן היה נפשע גם הוא)

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    they should be rewarded

    Doug, 13/06/06 14:49

    for killing the monster

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לדיכטר! המשך כך! (ל''ת)

    דודי, 13/06/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה לא מעמידים את זאדה למשפט?

    מ, טייס במיל', 13/06/06 14:04

    למה שחררו את זאדה? היה על המשטרה לעוצרו ולהעמידו לדין ולמה לא מנעו ממנו את הוויזה לפני שעלה לשמיים?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    warning...warning....warning

    avi, 13/06/06 13:59

    that will be a big wrong for jews in israel....and that will be maybe the beginning of our end

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''השוטרים ביצעו את עבודתם כראוי''?!?!?!?!

    שוטר מתבייש, 13/06/06 13:06

    בזה שלא מנעו את הלינץ'? או שמישהו בדרגים הבכירים סרח והשתפן?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מישהו שוכח פו את פרשת קו 300

    דני, 13/06/06 12:49

    למה כאשר עצרו את המחבלים והשב''כ התעלל בהם אז היה אפשר לעצור אותם ופה אסור

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא שוכח. הוא עושה את עצמו בכוונה.

      ברוך אלצהיימר, 13/06/06 13:12

      הוא מתכוון לשכוח , ואתה מנסה לבלבל אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    צדק תרדוף (ל''ת)

    סמי, 13/06/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה להבעיר את המגזר?

    רוני, 13/06/06 12:15

    צריך להיות לא רק צודק אלא גם חכם, הלא עכשיו יהיו מהומות ותהום חדשה תיפער בין היהודים לערבים.

    הגב לתגובה זו

    • כי במדינת חוק כובלים את המחבל ומוסרים אותו למשטרה

      C-cyclist, 13/06/06 12:59

      תשווה את רמתם המוסרית של מי שהרגו את המחבל זאדה לאישה היהודיה שהגנה בגופה על מחבל סכינאי מהמון זועם בתחילת שנות ה90 עד שהגיעה המשטרה.

      זהו ההבדל ביננו ובינם, גם בתוך גבולות ישראל.

      שיבערו.

      הגב לתגובה זו

    • תנו לערבים לאהוב אותנו!

      ברוך השם, 13/06/06 14:44

      אתה צודק! תן לערבים לקחת את החוק לידיים הם הרי ידועים כבעלי ערכים מוסריים ואנושיים מהמעלה הראשונה. ראה ערך רצח על כבוד המישפחה, נקמת דם,וכו'. למה להרגיז אותם? מדי פעם הם יבצעו קצת לינץ', רצח על כבוד המישפחה, אנחנו ניסלח להם והם יאהבו אותנו, וחכ' בראכה יפסיק לכנות אותנו העכביש הקטן, למה כולם יודעים מה עושים לעכביש כשמוצאים אחד בבית.

      הגב לתגובה זו

    • למה לא להבעיר את ה''מגזר''? ה''מגזר'' הבעיר את כל הגליל!

      להפוך לאדמה, 15/06/06 04:23

      חברינו במורשת היו נצורים מאחורי טבעת אש ועשן!
      אחרים נעצרו במחסומים של ערבים ולא ניתן להם לעבור! כאן, בארצנו בכבישים ציבוריים, ה''מגזר'' עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - להתפרע, לשרוף ולרצוח.
      אבל הם מבקשים זכויות שוות ליהודים, אבל לא חובות. מי שרצח אדם כפות, צריך לעמוד למשפט על רצח ולשבת בכלא עד יומו האחרון! כך עושים ליהודים! רוצים שוויון, שיהיה שוויון.
      וחלאת האדם הערבית, שהבעירה תחנות דלק, בנקים ושאר מבני ציבור, מעולם לא נדרשה לשפות את הנזקים, ''כדי לא להבעיר את המגזר'' הפרוע לשמצה. לפחות שלושה עשר אשמים בהתפרעות היו ידועים, הם לא נמלטו מכדורי המשטרה, למה עד היום לא נדרשו משפחותיהם לשלם את הנזקים בגליל?

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מותר מאוחר מלעולם לא, ומילה למצדיקי הלינץ':

    מיXתפוזים, 13/06/06 11:46

    האם לגיטימי (ולגאלי) בעיניכם כי אנו נעשה לינץ, בכל מחבל שנתפס לאחר פיגוע או נסיון פיגוע?
    לא????
    למה?
    כי אתם שמאלנים צבועים?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחד הרגעים הקשים הפיגוע הזה

    גדי, 13/06/06 11:45

    עצוב. הפיגוע היה רגע עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה קורה....... (ל''ת)

    חיים, 13/06/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מצויין (ל''ת)

    סמי, 13/06/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    משטרה מצויינת (ל''ת)

    חיים, 13/06/06 11:32

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה רחוקה מלהיות מצויינת, הם חששו מבג''צ.

      דניאל, 13/06/06 12:15

      בשיחה עם שוטרים שדווקא היו מעורבים באירוע הנ''ל, נודע כי המשטרה חששה מכוונות להגיש נגדה בג''צ. היה כבר מי שהודיע כי הוא יפנה לבג''צ ולכן המשטרה פעלה. למעשה המשטרה הכינה את הרקע למעצרים הללו כבר מספר חודשים. פשוט הם חיכו לרגע נוח - כי כמובן מדובר בערבים שלהם זכויות יתר במדינה ואפילו במשטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מחבל יהודי.איזה פחד (ל''ת)

    רוני כהן, 13/06/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדהים.....איזה פחד (ל''ת)

    סמי, 13/06/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תודה לאל שיש עוד הגינות במדינה הזאת-כבר התחלתי להתייאש (ל''ת)

    שי, 13/06/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בושה למשטרה, רוצחים עוצרים מייד

    חד כתער, 13/06/06 11:15

    מה כל בלבול המח? חקירה סמויה, איסוף ראיות וחרטה גדולה. עוד באותו יום ולפחות מייד לאחר מכן ,הכל היה ברור. במקום היו שוטרים שנוכחו בלינץ' ולא מנעו אותו, היו צילומים של עיתונאים וטלוויזיה, אם המשטרה היתה מעונינת יכלה לעצור את החשודים לחקירה תוך 24 שעות. אבל, הם מפחדים כי מדובר בערבים, רצו שהכל ירגע. אם היה מדובר בבבעל שנחשד רק כי הכה את אשתו, הוא היה נעצר מייד לחקירה. אם היה מדובר ביהודי, לא היו מחכים ובצעים מעצרים באמצע הלילה. לסיכום, משטרה עלובה- מדינת חלם.

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה ניסתה להתחמק ממעצרים אבל חששה מבג''צ. (ל''ת)

      אזרחית סוג ב', 13/06/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    צדק צדק צדק

    שלומי, 13/06/06 11:09

     טוב מאוחר מאשר בכלל לא . פחות ממאסר עולם חבל על המאמץ המשטרתי . אעפ שהם ערבים ישראלים צריך להחמיר בעונשם

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומה עם מבצעי הלינץ' ביהודים בארץ ישראל,

    שמאל, ערבים, 13/06/06 11:00

    למה לא מחסלים אותם?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חתיכת איחור...

    אילתי1, 13/06/06 10:53

    טוב,נעצרו חשודים,ועד שלא יתקיים משפט,נתן זאדה אינו רוצח,שום סמכות משפטית לא החליטה על היותו רוצח,כמובן,רק העיתונות ששרופה על האנטי....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נא לקרוא את המשפט האחרון כמה פעמים

    קטנונית, 13/06/06 10:48

    לינץ' (Lynching) הינו הוצאה להורג של אדם בידי המון, ללא משפט, כאשר הוא איננו מאיים על חייהם ואין במעשה אקט של הגנה עצמית

    הגב לתגובה זו

    • נו ו....?

      אשכרא את, 13/06/06 12:08

      עדן היה כפות ולא יכל לפגוע באף אחד. ולכן, הוא לא איים על רוצחיו ואין במעשה הלינץ' אקט של הגנה עצמית!!!

      הגב לתגובה זו

    • ואכן היה כאן לינץ'

      אב, 13/06/06 12:10

      נתן זאדה היה כפות. הוא היה במצב שאינו מווה סכנה ורציחתו היתה מעשה נקמה מצד ההמון.

      הגב לתגובה זו

      • נכון.. הם לקחו את החוק לידיים...אבל להם מותר כי הם ערבים ...

        איכס, 22/10/10 14:12

        מסכנים ומקופחים,והחוק הישראלי לא חל עליהם.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    גם אחרי שמחבל עושה פיגוע עוצרים את מי שעשה עליו לינצ?

    יניב, 13/06/06 10:38

    לא נראה לי ,אני בטוח שהחייל היה מודע לזה אחרת מה הוא חשב לעצמו?להרוג בכפר ערבי ועוד להישאר בחיים?

    הגב לתגובה זו

    • האם מותר לך לחתוך יד של גנב? סליחה, יש חוק והמשטרה אמורה (ל''ת)

      לאכוף אותו., 13/06/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכולם

    אזרח, 13/06/06 10:36

    מצד אחד אין לי ולא כלום עם חלק מהמגיבים שמוחאים כפיים כאשר יהודי הורג ערבים, ומוחאים כפיים ביתר חזקה כאשר ערבי הורג יהודי כי זה נותן להם את ה''זכות'' להצדיק הריגת ערבים.
    אך מצד שני, כדי שנהיה מדינת חוק ולא קבוצות ברבריות, חייבים להעניש כל רוצח גם אם הוא עשה זאת כתגובה לרצח אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בקו 100- נרצחו מחבלים -מה אז אמרו חברי הכנסת הערבים

    צחי, 13/06/06 10:34

    הצביעות מאפיינת אותם . כאשר היה חשד כי המחבלים הרוצחים נהרגו לאחר מאסרם -דרשו חברי הכנסת הערבים חקירה מלאה . הם לא טענו כי מטרת החקירה להסתיר את פשעי המחבלים .
    עכשיו טוענים הפוך בדיוק .
    צבועים היו וצבועים נשארו

    הגב לתגובה זו

    • במדינה שלנו הכל מותר לערבים. עוד 5 שנים והמדינה כולה שלהם. (ל''ת)

      א.ד., 13/06/06 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ב''ה, כן יאובדו כל אויבך, ישראל

    מיכה, 13/06/06 10:25

    ב''ה, כן יאובדו כל אויבך, ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לשחררם מיד! הצדק נעשה כבר! (ל''ת)

    אורן, 13/06/06 10:22

    הגב לתגובה זו

    • עוד יעשה צדק. אני מבטיחך.

      צדוק צידקי, 13/06/06 10:55

      תוכל לומר את דבריך , לפני שהדין יבוצע.
      ככה זה אצלנו , בדמוקרטיה.
      תינתן לך הזדמנות.

      הגב לתגובה זו

    • והכל בשושו

      חיים, 13/06/06 11:48

      חקירה סמויה.בה''ס לשוטרים

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לפני, הוריו התחננו לצהל שיקח את נשקו (ל''ת)

    מופז וחלוץ, 13/06/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צדק!!!

    chaim, 13/06/06 10:04

    צדק .....כן לשוטרים הפחדנים שלא עשו כלום להצלת היהודי!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נזכרתם?! תודה רבה - ביהמ''ש גם ככה יקל איתם מכל מיני סיבות (ל''ת)

    יוני, 13/06/06 10:02

    הגב לתגובה זו

    • פעם בעשר פעם (ל''ת)

      חיי, 13/06/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אות קין על מצחי שרון מופז חלוץ וקראדי (ל''ת)

    עמדו מנגד, 13/06/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להעניש מבצעי לינץ', אחרת נהיה כמו עזה

    ישראל, 13/06/06 09:56

    אפילו ברוצח אסור לבצע לינץ'. אם הפעם נושא זה לא יובהר ע''י בית המשפט, נהיה כמו עזה. על המגזר הערבי להבין כי זה חרב פיפיות. קרובי קורבן לינץ' עלולים לבצע רצח נגדי ומי שהכי מפחיד זה שיעשו זאת לחפים מפשע כי המשטרה לא חקרה את המקרה ולא ברור מי האשם האמיתי. כשמדברים על שלטון החוק, זו הדוגמא הבולטת.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נתן עכשיו תנוח תפסו את הרוצחים שרצחו אותך (ל''ת)

    אני, 13/06/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולי המשטרה תצליח להשיב לי את האמון שאבד...

    יענקלה, 13/06/06 09:48

    אולי.
    לא לפני שיעיפו לכל הרוחות את ניסו ''חרא עליהם'' שחם.

    הגב לתגובה זו

    • מעצרים.... (ל''ת)

      ליאור, 13/06/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • יענקלה, אל תהיה כל כך אופטימי. (ל''ת)

      די לתמימות, 13/06/06 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    חייבים גם לבדוק האם הירי של הבחור לא היה כי מעשה

    מי, 13/06/06 09:45

    ההגנה, הרי הכל אפשרי!

    הגב לתגובה זו

    • יאלה יאלה.. עדיף שתשתוק. (ל''ת)

      טמבל, 13/06/06 10:53

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק על זה לא חשבתי!הגיוני ביותר שהותקף (ל''ת)

        מאיה, 13/06/06 14:55

        הגב לתגובה זו

    • צודק, עוד לא הוכח אם נתן זאדה ירה מראש או נקלע לסיטואציה של ירי (ל''ת)

      לחקור גם קודם, 13/06/06 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    משטרה מטומטמת

    לאה, 13/06/06 09:45

    לא ראיתי את המאמצים שהשקיעו במעצר היהודים שעשו לינץ במחבלים ערביים בבית שאן.
    משטרה מטומטמת שמשקיע מאמצים כשנשוא החקירה הם ערבים שהרגו רוצח!!

    הגב לתגובה זו

    • לא מכובד (ל''ת)

      שלומי, 13/06/06 11:49

      הגב לתגובה זו

    • בבית שאן המחבלים לא היו קשורים לעמוד.

      אסי, 13/06/06 11:55

      הם עוד היו עסוקים בלירות על כל מיני יהודים שרצו מסביבם.

      יחי ההבדל הקטן.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כ ל ה כ ב ו ד !!!! (ל''ת)

    לא מאמין, 13/06/06 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המשטרה מפחדת מהערבים

    שוטר, 13/06/06 09:36

    ה פ ק ר ו ת

    הגב לתגובה זו

    • ממש מבצע חשאי (ל''ת)

      דניקרית ים, 13/06/06 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד משטרת ישראל !

    fcbj, 13/06/06 09:32

    גם הם צריכים להענש על הרצח שביצעו.
    ותגידו תודה, לכם תהיה אפשרות להגן על עצמכם בבית משפט, הזדמנות שלא נתתם לנתן זדה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המטרה אחראית לביצוע הלינץ והיא מתקנת טעות- לא מגיע לה שבחים (ל''ת)

    לימון, 13/06/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הגיע הזמן לעשות צדק (ל''ת)

    ציוני, 13/06/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביה''מ ישחרר אותם

    ציוני, 13/06/06 09:31

    מחוסר ראיות, או משהו כזה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן. ימצאו תירוץ לשחרר אותם. (ל''ת)

      קראדי, 13/06/06 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    סוף סוף (ל''ת)

    יהודי, 13/06/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      זיו, 13/06/06 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חיבים להחליף את צמרת המישטרה שמיזמן הפסיקה לתפקד ולא שומרת על החוק!

    משה, 13/06/06 09:29

    עדיף להכניס יוצאי יחידות קרביות ואז יהיה סדר במדינה ,הכל רקוב וזו הסיבה שהפשע שולט בארץ !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עכשיו להעמיד לדין את המפקדים שנתנו הוראה לא לחלץ אותו (ל''ת)

    אם כבר, 13/06/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ה' יקום דמו!!!!!

    ליאור, 13/06/06 09:24

    חבל על עלם חמודות שכזה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא מכובד (ל''ת)

      רוני, 13/06/06 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    בשעה טובה,צריך להראות לערביי ישראל שיש חוק מעל הכול במדינה שלנו

    Ben, 13/06/06 09:22

    ולא יתכן שאצל הערביים ( בגיבוי מסיבי של חברי הכנסת ) אסור להעניש רוצחים ומבצעי לינץ רק בגלל שהם ערבים מסכנים!!

    הגיע הזמן להפסיק נוהג זה ולהראות להם שהחוק במדינה הוא מעל כולם

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תושבי שפרעם,במדינת ישראל, יש סמכות

    מוטי, 13/06/06 09:18

    במדינת ישראל בית המשפט הוא סמכות חוקית ומי שלא מתאים לו, מוזמן לעבור לעזה, שם הרחוב קוביע והוצאות להורג של ''משתפי פעולה'' נעשים בראש חוצות, אז מי שרוצה כך מוזמן לחיות שם

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפרקליטות והשופטים - תורכם ...

    אריה, 13/06/06 09:15

    כולי תקווה שהפרקליטות לא תפספס כהרגלה ושבית המשפט יגזור דין ויעניש בהתאם - ולא ''במידת הרחמים''.

    הגב לתגובה זו

    • משטרה 2000 (ל''ת)

      ב.ב, 13/06/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    השם יקום דמו (ל''ת)

    גילי, 13/06/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מבקש את סליחת המשטרה

    אריה, 13/06/06 09:13

    בעבר השמצתי את משטרת ישראל על כך שלא עצרה את הרוצחים.

    אני מבקש את סליחתה של משטרת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מתנצל במקרה זה

      אלברטו, 13/06/06 09:27

      גם אני מתנצל בפני המשטרה על שהצמצתי אותה בעבר בנושא זה.

      עדיין קימים הנושאים הארחרים, המהווים 95% מהבעיות.

      הגב לתגובה זו

      • בלי שום חשש

        דניאלי, 13/06/06 11:51

        מחוז צפון מס.'1

        הגב לתגובה זו

    • גם אני מבקש את סליחת המשטרה

      קובי, 13/06/06 11:02

      אבל - כל ההשמצות האחרות שלא קשורות במקרה עדיין תקפות.

      הגב לתגובה זו

    • וכמוך אלפים ורבים (ל''ת)

      דני, 13/06/06 11:50

      הגב לתגובה זו

    • לולא המשטרה חששה מפניה לבג''צ, היא לא היתה עושה כלום בנדון. (ל''ת)

      עדיין משמיצה, 13/06/06 12:22

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תודה רבה למשטרת ישראל (ל''ת)

    דנה, 13/06/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למרות שהנזק נעשה-לעולם לא מאוחר מדי. לא מאמין שאני כותב זאת,אבל כל

    כבשה פועה, 13/06/06 09:12

    הכבוד לדיכטר (אם אמנם הוא מעורב בהחלטה ).

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חשוב מאד למניעת אנרכיה במדינה

    כנסו מהר, מבין, 13/06/06 09:04

    נתן זאדה עשה מעשה פשע נתעב אבל עושי הלינץ' חייבים להישפט על רצח בכוונה תחילה. לא לוותר על כך.
    אסור שישראל תהיה כמו איזה כפר אפריקאי נידח ששם מחסלים אחד את השני באופן לינצ'י וכמעשי נקם. הערבים רוצים למשוך לכוון הזה ואסור לתת להם להפוך את ישראל למדינת עולם שלישי תחתון.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      א., 13/06/06 09:13

      הגב לתגובה זו

    • מילים לעניין. (ל''ת)

      רומאו, 22/10/10 14:15

      הגב לתגובה זו