• 49.

    הצבא המוסרי בעולם?

    שי, 13/06/06 09:26

    לא.
    לא משנה ממה נהרגו בני המשפחה (למרות שאי אפשר עדיין לשלול שזה פגז/נפל ישראלי).
    מה שכן משנה זה שקיימת מדיניות בצה''ל המתירה/מעלימה עין מרצח אזרחים(גברים נשים וטף) חפים מפשע בכל אותם ''סיכולים ממוקדים''.

    אז בקיצור, לא מוסרי ולא נעליים.

    הגב לתגובה זו

    • בוא אני אתן לך דוגמא קטנה על מוסריות צבאות אחרים

      הקוסם, 13/06/06 10:19

      בואו ניקח את ארה''ב, הדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם, אתה יודע מה הם עשו כשהם קילו טיפ על מיקומו של סדאם? (מתחת לשכונה בתיקרית, זה לא היה נכון אבל לא משנה) הם הורידו על השכונה, עם האנשים, הילדים, הנשים והכלבים 5 טון פצצות תבערה, סדאם לא היה שם אבל כמה מאות אזרחים דווקא כן.

      בפעולה הזאת מתו הרבה יותר חפים מפשע מאשר בכל הסיכולים הממוקדים שצה''ל עשה בהיסטוריה, שלא לדבר על זה שלרוב האמריקאים זה לא מדגדג את השערות על הביצה הימנית.

      סתם חומר למחשבה.

      הגב לתגובה זו

      • את סדום החריבו, *למרות* שכולם היו חוטאים. (ל''ת)

        מה קרה, 13/06/06 10:46

        הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?

        שי, 13/06/06 12:43

        ברור שארה''ב גרועה בהרבה, שלא לדבר על מדינות אירופה השונות (למשל רוסיה), והצביעות של המדינות השונות בבואן לגנות את ישראל משגעת אותי.

        מה שכן, בחלק ממדינות אירופה, לפחות יש מודעות גדולה יותר בציבור גם לעוולת המדינות עצמן (למשל המלחמה בעיראק - שפגעה קשות במעמדו של טוני בלייר)
        ובאשר לאמריקאים? - צודק.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    האם ניתן לתבוע על הוצאת דיבה רק כשמדובר באדם, או גם במדינה?

    מיXתפוזים, 13/06/06 09:25

    והאם הוצאת דיבת מדינת ישראל רעה, שקולה לבגידה?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ומה עם א-דורא?

    אריק, 13/06/06 09:22

    כן, הילד - ''הסמל הפלסטיני'' שנהרג בתחילת האינתיפאדה. ברק (ראש הממשלה דאז) רץ לתקשורת להתנצל, עם זנב בן הרגלים, כל העולם היה נגדנו, ומה בסוף -בסוף התברר כי הוא נהרג מאש פלסטינית. ככה זה - אין לנו כבוד עצמי, אין לנו גאווה, אין לנו אומץ.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    השמאלנים גרמו לי לחזור בתשובה מלאה !!!!

    זליג, 13/06/06 08:56

    מסתבר שגם לשמאלנים כמו ליצה''ר יש תפקיד מוגדר בעולם.

    עוד הבשר בשיניהם והם יוצא להכפיש כל קצין בצבא.... אספסוף שמאלני

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איך מוודאים שיהיה פרוז נשק?

    דורש תשובה ומהר, 13/06/06 08:55

    לאורך כל השנים הקונסנזוס היה כי במידה והפתרון הוא בשתי מדינות - אזי המדינה הפלסטינית תהיה מפורזת מנשק משמעותי. בתקופה האחרונה לא מדברים על זה בכלל! איך מוודאים שכך אכן יהיה, בכל הסדר (חד או דו צדדי)?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביילין - אולי עכשיו תתנצל אחרי שפתחת את הפה מוקדם מדי?!? כנראה שלא. (ל''ת)

    אורון, 13/06/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    האם פרץ יפטר את יועציו שאמרו לו להתנצל לפני שהעובדות התבררו?

    אברי, 13/06/06 08:47

    מי שלא יודע להבדיל בין צער על אובדן חיים לבין התנצלות ולקיחת אשמה (עם הנזק העצום שזה גורם לישראל), מי שלא יודע כמה פעמים התברר שהפשיסטינאים שיקרו והמציאו סיפורים מתוך ידיעה שהתקשורת ממשיה להאמין לכל מילה שלהם, לא ראוי ליעץ לאף אחד, בטח שלא לשר בממשלת ישראל. ברור שזה יועץ מטעם האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    התקשורת הישראלית השתתפה בחגיגות ההתקפה על ישראל

    גל, 13/06/06 08:37

    לא היתה בפיהם אף מילת ספק כמו ''לכאורה'' או ''טענה פלשטינאית''. עדיין, אחרי כל השקרים שהפלשטינאים האכילו את השקשורת, הם ששים ושמחים על כל הזדמנות לתקוף את ישראל. אחר כך מתפלאים, יושבים ב''תיק תקשורת'' ולא מבינים למה רוב העם בישראל בטוח שעיתונאים ישראלים הם אנטי-ציונים, תומכי האויב, ופועלים להשמדת מדינת ישראל.
    כל העיתונאים ששים לעלות בפנים חמורות סבר (להראות כמה הם דואגים מהפשעים הישראלים, לכאורה), להאשים ולתקוף, עם האויב, את צה''ל, לדרוש חקירות ופיטורים.

    וזה לא שאתם לא יודעים את המקצוע, בכתבה אתמול על תאונת הרכבת, אמר כתה ערוץ 2 את המילים ''לכאורה, שימו לב שזה עדיין בבדיקה'' 3 פעמים לאורך כתבה קצרה. פשוט, כשזה מגיע לפגיעה בישראל, אתם לא מסוגלים להתאפק וקופצים על המציאה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה לא מצלמים את כל פעולות צהל עם מזל''ט?

    אריק דורון, 13/06/06 08:35

    בכל תגובה וירי צהלי, יש להעלות מזל''ט או שניים לאויר. להסריט את כל הפעולה, כך שאחר כך לא יוכלו להאשים אותנו בביצוע פעולות שלא ביצענו. מה כל כך מסובך בזה?

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מבין איך בצ.ה.ל. לא חשבו על זה! כל כך פשוט! (ל''ת)

      אבי, 13/06/06 08:59

      הגב לתגובה זו

      • לצלם כל פעולה במזל''ט? אין תקציב לזה

        חיים, 13/06/06 09:51

        אפילו לצבא ארה''ב אין תצקיב לדבר כזה

        הגב לתגובה זו

        • תקציב הוא ענין של סדרי עדיפויות. דהינו: החלטה. (ל''ת)

          ענת, 13/06/06 11:22

          הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא מאמין לדובר צהל ''ולתחקיר ''

    משה, 13/06/06 08:34

    מנסיון העבר של דיווחי צהל ברור שאין שום קשר בין האמת לתוצאות ''התחקיר''. רק חמור או אנשים שהאמת אינה חשובה להם יקבלו את תוצאות התחקיר ''כאמת''.

    הגב לתגובה זו

    • למה את מאמין דווקא לחמאס?

      אני חמור, 13/06/06 08:50

      הרי אין ראיות לכאן או לכאן.
      אם היו אז החמאס היה ממהר להציג אותן ולא ממהר להעלים אותן.
      אתה בוחר להאמין לחמאס.
      מה אני מתפלא, ממתי לפלסטינאים אכפת מהאמת.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה שייך?! אפשר גם לא להאמין לשניהם...

        לדמגוגיה, 13/06/06 12:48

        גם אלה,וגם אלה,וגם...
        הוכיחו מספיק פעמים,שלדמגוגיה זכות קדימה.

        הגב לתגובה זו

        • שייך גם שייך

          עדיין חמור, 13/06/06 18:57

          במצב בו יש רק שתי גרסאות לא ניתן לפסול גרסא אחת מבלי לקבל את השניה.
          האדון משה בוחר לפסול את גרסאת צה''ל רק משום שהוא לא מאמין לצבא ולא משום שיש לו ראיות אחרות.
          כלומר, בין אם יש ראיות ובין אם לאו, הוא תמיד יצדד בגרסאת החמאס.
          פלסטינאי כבר אמרנו?

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    תוצאות

    פקק תנועה, 13/06/06 08:16

    התחקיר לא משנים מיפני שאף אחד לא מאמין לישראל בנושא זה כמו בשאר הדברים שישראל מעורבת בהם

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שיתנצלו על מסירת נשק למחבלים (ל''ת)

    אולי, 13/06/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דנה אולמרט

    שמוליק, 13/06/06 07:46

    תאכלי את הכובע בבקשה. את הפדיחה שלך כבר עשית...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מדינת גמדים

    ינשוף, 13/06/06 07:36

    במדינת הגמדים ממהרים לספר לחברים ורק אז הולכים לבדוק כמו במקרים אחרים במקום לבדוק ואז להסיק מסקנות כאן הכל הפוך

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לשלוח את מלודי מהשגריר להסביר את השטויות שאולמרט מדבר (ל''ת)

    תום השוודי, 13/06/06 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צהל (חלוץ) תמשיכו לגמגם ובכך לקחת אחריות (ל''ת)

    פרץ כושל, 13/06/06 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    החיים והמוות ביד הלשון!! לעיתונים חשוב הריטינג תחילה ואח''כ האמת (ל''ת)

    חסרי אחריות, 13/06/06 07:23

    הגב לתגובה זו

    • אכן. זאת לא עיתונות, זאת צנזורה ואמת סלקטיבית עיתונאית (ל''ת)

      עיתונאי=תרבות!?, 13/06/06 07:41

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אז גם אנחנו רעים.. (ל''ת)

    *****, 13/06/06 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תתביישו לכם ערוץ 2 שלום קיטל ושות' (ל''ת)

    יערה, 13/06/06 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אז למה שמאולמרד רץ למיקרופונים ?

    ממ, 13/06/06 06:56

    בחירות עכשיו !!!
    להחליף מיד את האימפוטנטים !!!
    הרי לכולם הכל ברור !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חוסר האונים של ישראל פשוט מדהים- הפחדנות היהודית בהתגלמותה. (ל''ת)

    המטיף, 13/06/06 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכל המתביישים: תתביישו לכם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    שהערבים יתנצלו, 13/06/06 06:51

    כבר 2000 שנה שהעם היהודים נתון למסע הכפשה ושקרים מפה ועד להודעה חדשה וגם הערבים קלטו שכך צריך לעשות כך ליהודים ובפרט שהעולם ישר מאמין להם באופן אוטומטי. היהודים הם קורבן פעמיים: גם להרג ואחר כך גם להכחשה או להאשמת שוא. למשל: הרומאים רצחו את ישו אבל היהודים אשמים כבר דורות על גבי דורות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יום שחור לתקשורת הישראלית, (ל''ת)

    מאור, 13/06/06 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כרגיל, צה''ל משקר (ל''ת)

    אורן, 13/06/06 06:26

    הגב לתגובה זו

    • בלי צהל לא היתה חי פה תעשה כבוד (ל''ת)

      נועם, 13/06/06 08:34

      הגב לתגובה זו

    • תוכיח (ל''ת)

      אביחי, 13/06/06 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פושעי התקשורת לדין! די לעלילות סרקסרק (ל''ת)

    זעקי ארץ, 13/06/06 06:04

    הגב לתגובה זו

    • יש לצאת להפגנה נגד התקשורת !

      עדי, 13/06/06 08:07

      יש לדרוש תקשורת אלטרנטיבית -שיהיה אפשר לפתוח את טלוויזיה או רדיו. ולקנות עיתון ''מקור ראשון'' בקיאוסקים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה שהכי מרגיז..

    נפל סרק, 13/06/06 06:01

    הוא שארגוני השמאל מיהרו לצאת בהפגנות ולקרוא למפקדי צה''ל :רוצחים, זה היה בשבילם כמו כריש שמריח את הדם, גועל נפש..

    הגב לתגובה זו

    • כל דבר,כל צד קצוני-פסול.יותר מדי-זה יותר מדי ! (ל''ת)

      פרופורציה, 13/06/06 07:20

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ציפי לבני- מהר לעבודה! (ל''ת)

    א, 13/06/06 05:31

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שוב אילנה דיין !!! שוב ערוץ 2 --80 טילי קסאם !!! (ל''ת)

    גרינברג, 13/06/06 05:29

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישראל מאחורי התפרצות הר הגעש באינדונזיה (ל''ת)

    אורן, 13/06/06 05:26

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תודה לפרס מייבא הטרור מטוניס ומציידו בנשק (ל''ת)

    ויינגרטן, 13/06/06 05:14

    הגב לתגובה זו

    • כנירא בענבים ובכרם אתה מבין טוב יותר בהרבה. (ל''ת)

      תתעסק ביין, 13/06/06 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    להגן על חיינו רק בלהחרים את ערוץ 2 (ל''ת)

    שטרנברג, 13/06/06 05:06

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צהל מיהר להתנצל

    מיכל, 13/06/06 05:02

    תמיד יפה שעה קודם,,,,,ולא אחר כך.

    הגב לתגובה זו

    • read the article again u ignorant michal

      ofer, 13/06/06 05:13

      u dont want to hear what i really think about u

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל תמיד ממהר להתנצל

      צה''ל, 13/06/06 05:50

      גם כשערפאת האשים אותנו בירי פגזי אורניום מדולל לעברם. עד שהתברר שלצה''ל אין תחמושת כזו.

      גם כשהפלסטינאים האשימו אותנו בהרג מוחמד דורה. עד שגם צה''ל וגם הטלוויזיה הגרמנית, כ''א בנפרד, הוכיחו שהוא נהרג מירי פלסטינאי.

      גם כשאבו מאזן מאשים אותנו שהרעלנו את ערפאת.

      כך זה עם הצבא היותר מדי מוסרי. קודם אנחנו מתנצלים, אחרי זה אנחנו עסוקים בלשקם הריסות גדולות פי כמה של מוראל ירוד, מוטיבציה פוחתת והתרחקות מהקונצנזוס.

      ואז באים טובי הלב ושופעי המוסר מתוך עמנו וכועסים עלינו שאין לנו פתרונות למבול הקסאמים. אז תדעי לך שאנחנו עסוקים מעל לראש בחיפוש כסת''ח כדי שלא תצעקו עלינו ונצטרך להתנצל עוד פעם שהרגנו אוכלוסיה חפה מפשע.

      הגב לתגובה זו

    • 18 הבנת הניקרא/הדיבור

      מוטי חיפה, 13/06/06 07:18

      צה''ל התנצל אבל לא לקח אחריות

      הגב לתגובה זו

      • התנצלות ולקחת אחריות זה אותו הדבר

        אביחי, 13/06/06 08:56

        לך תסביר לאדם נורמלי מדוע אתה מתנצל אם אין לך קשר לדבר.
        ''אני מתנצל על כך שהבחורה נאנסה אבל לי לא היה קשר לדבר''.
        אם לא היה לך קשר אז למה אתה מתנצל?
        מקסימום צריך להביע צער.
        צער זה תמיד טוב.
        ''ממשלת ישראל מביעה צער על התקרית ותמשיך להושיט יד לשלום ובלה ובלה.''
        ככה אין לקיחת אחריות משום סוג.

        הגב לתגובה זו

      • התנצל אבל לא לקח אחריות?פחחחחחח

        דני, 13/06/06 10:03

        על מה התנצל צה''ל אם אינו אחראי למה שקרה? כאילו שעראפת היה מתנצל בפני העם הפלשתיני על זה שכספי הסיוע האירופי מצאו דרכם לחשבונות אישיים של עראפת, אבל הוא עצמו לא אחראי לזה, זו דרכו של כסף...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    העולם מאמין בגרסת דנה/עליזה אולמרט (ל''ת)

    השמאל לחורבן, 13/06/06 04:31

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    Hadadi

    boom=boom, 13/06/06 04:04

    if our civilians are not safe, their civilians are not safe to .nekuda

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כלי משמעותי להסברה הישראלית

    שי, 13/06/06 04:04

    אם אכן זה המצב, ישראל צריכה להציג את הרעיות בפני העולם ואת הצורה שהחמאס מיהר להעלים כל ראיה מהשטח. דברים מהסוג הזה הם כלים חשובים מאוד להגנה הישראלית ויכולים לסתום הרבה פיות בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אלא מה ! זה לא השקר הראשון ולא האחרון (ל''ת)

    בטח, 13/06/06 03:31

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חשוב לעשות מסיבת עיתונאים

    שגיא, 13/06/06 02:46

    חשוב לעשות מסיבת עיתונאים רשמית, כולל עם העיתונות הזרה.

    להיות ברורים לגמרי ולהציג את הממצאים.

    להרבה מאוד ישראלים משנה מאוד אם אנחנו כן או לא אחראים לארוע.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איך שראיתי את הכתבה הראשונה בנושא, אמרתי שבסוף עוד יתברר שזה קסאם ט

    אריה הנביא, 13/06/06 02:30

    איך שראיתי את הכתבה הראשונה בנושא, אמרתי שבסוף עוד יתברר שזה קסאם טועה וצדקתי!

    אם הדו''ח יאמת את העובדה שלא ישראל היתה אחראית להפצצה הזאת, הרי שכל המערכת הפוליטית שלנו לא שווה אפילו להזרק לזבל ועדיף לתת לממשלה להרקב כמו שהיא!

    א. מבחינה הסברתית, הציון שלנו הוא הנמוך ביותר בתולדות האנושות!

    ב. ישנה ממשלה (לא משנה שאנחנו לא מקירים בא) ''פלסתינית'' שבאופן רשמי הכריזה מלחמה על ישראל ומאז המקרה בחוף עזה ועד עכשיו, נפלו עלינו בערך 100 קסאמים ומרגמות, משמע - יסום הכרזת המלחמה עלינו, ואנחנו לא עושים כלום בענין!

    ממשלת ישראל, תתעורי כבר! אם לא לתחיל לחסל את הטרוריסטים ועוזריהם/תומכיהם מבית ומבחוץ - אנחנו נהיה אבודים!!! ולא נראה לי שנשאר עוד הרבה זמן עד שנגיע לאיבדון מוחלט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא קסאם טועה אלא מטען צד שהוטמן ימים לפני

      חיים, 13/06/06 02:57

      לפני שבועיים התפרסמה בNRG הכתבה על יחידת עילית של צה''ל שארבה לחוליית משגרי קסאם וחיסלה אותם (וצלם פלסטיני צילם הכל בווידאו).

      הפלסטינים ניסו כנראה להכין מארב בסגנון אסון השייטת בלבנון, והמשפחה המסכנה שילמה את המחיר על החוסר זהירות של המחבלים.

      ככה זה כשחיי העם שלך שווים כקליפת השום

      הגב לתגובה זו

      • ניתוח יפה, נחוש או פיסות מידע? (ל''ת)

        נס, 13/06/06 05:26

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    ערוץ 2 שוב תפר תיק לצהל

    אזרח מודאג, 13/06/06 02:27

    בכתבה בערוץ 2 שהתפרסמה מייד לאחר האירוע בישלו סרט שמראה ירי מסטי''ל של חיל הים על החוף - לא נאמר שם שהסרט לא קשור לאירוע אלא צולם בכלל שבועיים קודם - וניתן היה לחשוב בטעות שמדובר בצילום אותנטי רואים את התותח יורה ומייד לאחר מכן את הפצועים הפלשתינים. בנוסף נאמר שם באופן מפורש שחיל הים הרג 7 אזרחים - דבר שלא היה ולא נברא. זה כמובן מצטרף ל''תחקיר'' של אילנה דיין שתפרה תיק לסרן בפרשת הילדה בעזה.

    עצוב ומדאיג.

    הגב לתגובה זו

    • ערוץ 10 שידר למחורת 10 דקות תמימות את סיפורה של הילדה

      מור, 13/06/06 06:09

      עשר דקות תמימות מחצי שעת החדשות (נטו) שידר ערוץ 10 לטובת הילדה הבוכיה. סיפק לה במה להכפיש את צה''ל.
      להקים ועדת חקירה כיצד תפקדה התקשורת הישראלית, ומדוע היא עמדה בראש המכפישים של מדינתם.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    גם שרצחו את הילד מוחמד דורה בצהל התנערו מאחריות (ל''ת)

    אורן, 13/06/06 02:13

    הגב לתגובה זו

    • גם כשהטילו את הפצצה על הירושימה, בצה''ל לא לקחו אחריות. (ל''ת)

      -, 13/06/06 02:39

      הגב לתגובה זו

    • תיכנס ותראה את התחקיר על מוחמד דורה בעצמך

      חיים, 13/06/06 02:44

      http://www.seconddraft.org/aldurah.php

      כל מילה נוספת מיותרת.

      אני מקווה שלא יצנזרו את התגובה שלי, כי זה חשוב שכל ישראלי יראה את זה.

      הגב לתגובה זו

    • אורן צודק - ישראל מאחורי רעידת האדמה ביפן (ל''ת)

      אלקלעי, 13/06/06 05:22

      הגב לתגובה זו

    • דווקא כשפלסטינים רצחו את א-דורה צה''ל לקח אחריות

      הקוסם, 13/06/06 10:12

      רק אחרי חודשיים נעשה תחקיר עצמאי בעניין שהראה כי לא יכול להיות שצה''ל הרג אותו, אבל אז זה כבר היה מאוחר מדי, כפי שניתן לראות שמאלנים בכל העולם וגם בישראל עטו להאשים את צה''ל וזעוק שצריך לפרק את מדינת ישראל וכבר לא מעניינת אותם האמת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני מחכה להתנצלות השמאל (ל''ת)

    Zach, 13/06/06 02:12

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לחכות...

      אור, 13/06/06 05:07

      אלא פותחים את הפה שלהם רק כשזה לתקוף את הימין ואת הצבא.
      אני מבטיח לך שאם יתברר שהכל בדיה - לא תשמע מהם מלה אחת. לא מביילין, ולא מטיבי!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ תתפטר

    רם, 13/06/06 01:58

    רצת בעמוק לקחת אחריות והתנצלת
    תתבייש לך סר בטחון

    הגב לתגובה זו

    • ציפית ליותר מהאפסנאי הזה?

      גיל, 13/06/06 02:16

      רציתם גנרל ''חברתי''?

      קיבלתם ליצן שמקבל החלטות כמו חייל פשוט.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אביב כוכבי - שבחים על תגובתך לאירוע!!

    מית נמש, 13/06/06 01:53

    שרת החוץ הבריטית אני שולחת לך סטירה מצלצלת!!- לפני שבודקים ולפני שחוקרים ישר לפתוח פה מזוהם עלינו, יא אינעל אבוק - כל ההשכלה שלך שווה ל......
    עצוב לי שהילדה ההמומה ישר אמרה למצלמות - היהודים ירו עליי - מאיפה היא יודעת? ילדה!!!!! זה רק מוכיח כמה הם שטופי מוח, כמה הם סובלים? כבר לא מבחינים בין ימינם לבין שמאלם מרוב ייאוש וכאב - הלואי והיתה הנהגה נורמלית שהיתה משקיעה בהסברה שלא כל היהודים רעים ושונאים ויורים. יש יהודים שרוצים שלום שמוכנים לשבת ולשוחח, ליצור יחד!!!! אה...אני שוב שוגה בחלומותיי השמאלניים הרטובים.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה ישיהודים ? 99% מהיהודים מתים לשלום (ל''ת)

      רמי, 13/06/06 04:34

      הגב לתגובה זו

      • וזו הסיבה למה לא יהיה שלום...פתגם סיני עתיק אומר:

        צאנג טסה, 13/06/06 05:33

        ''השלום מגיע למי שמוכן תמיד להלחם. לא למי שרודף אחרי השלום''...

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    i fell sory

    me, 13/06/06 01:47

    this is the live
    hamas is the proublam
    not the isreali

    הגב לתגובה זו

    • מי זה מסתתר מאחורי שפה זרה לו?

      המורה לאנגלית, 13/06/06 10:08

      הכוונה היתה ככל הנראה להסתתר מאחורי השפה האנגלית, אבל זה יצא קרוב יותר לשבדית למתחילים מעורבת בסוואהילי שנה ג'

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תמיד מתנצלים מהר מדי (ל''ת)

    ., 13/06/06 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל מי שצפה בווידאו שהפלסטינים שיחררו יכל לראות זאת

    חיים, 13/06/06 01:46

    בסרט שבה נראתה הילדה שבכתה על גופת אביה רא שמצב הגופה לא נראה כמו איש שפגע בו פגז 155מ''מ נפיץ.
    אם זאת היה ארטילריה היו נשארות רק חתיכות חרוכות של ציוד, צמחייה שרופה, ומכתש בעומק מטר.

    התקשורת העולמית וגם הישראלית האשימה את הצבא והתעלמה מהממצאים בשטח.
    תמונה של ילדה בוכה מוכרת הרבה יותר עיתונים מעובדות (כמו למשל השוואת המתכת של הרסיסים שבפצועים שמטופלים בארץ למתכת ממנה עשויים הפגזים הישראלים).

    יום שחור לתקשורת הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • חיים צודק, זה בהחלט לא פגץ צה''לי (ל''ת)

      תותחן במיל, 13/06/06 02:07

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתבכיין? רציתם מדינה שמאלנית קיבלתם!

      יוס2, 13/06/06 02:09

      לי יש פטור ממילואים! תאכל ת'לב חיימק'ה נא נא נא נא נא נא

      הגב לתגובה זו

      • כל ג'ובניק כמוך שלא עושה מילואים זה חסכון לצה''ל

        חיים, 13/06/06 02:59

        אל תעשה מילואים.
        לא הייתי סומך עליך שתעמוד בש''ג בכניסה לחירייה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם זה שלהם - הלוואי שכל הפצצות שלהם יתנהגו כך

    C-cyclist, 13/06/06 01:42

    אולי הם יפסיקו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קופי ענאן ודנה אולמרט ממהרים להשמיץ (ל''ת)

    צורה להם, 13/06/06 01:42

    הגב לתגובה זו

    • דנה , עליזה ואהוד לא ניתנים להפרדה!

      יוס2, 13/06/06 02:09

      ומי שתומך באהוד תומך גם בדנה. אז מספיק עם הבכי והנהי

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    צה''ל כבר לא אמין.

    חיפאי, 13/06/06 01:41

    כבר היו דברים מעולם, כמו בפרשת הירי לעבר רחוב הומה אדם (וצילומי כטב''מ מפוברקים), וחוצמזה בשביל מה לקחת אחריות... אחרי זה הם יבואו עם דרישות לפיצויים.

    ובכל זאת יתכן שיש כאן פטנט חדש: דרך מקורית להתנער מאחריות.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בפרופגנדה בסגנון מוחמד אל דורה

      חיים, 13/06/06 01:50

      שרק אחרי הנזק ההסברתי האדיר לישראל, מישהו החליט לחקור את האירוע, וכשגילו שהמשטרה הפלסטינית היתה זו שירתה בו ובאביו כחלק מהכנת סרט תעמולה זה היה מאוחר מדי - הנזק כבר נעשה ונצרב לנו ולעולם בתודעה.

      תפתח את העיניים ותתחיל לחשוב. תסתכל על התמונות של בני המשפחה המסכנים שנהרגו - ככה לא נראים אנשים שחטפו נפיץ 155מ''מ.

      העובדות מדברות בעד עצמם. חבל שאנשים כמוך סובלים מכזאת שנאה עצמית ומאשימים את עצמם על פשעים של אחרים.

      הגב לתגובה זו

      • מיסכנים?

        David, 13/06/06 03:22

        מצטער אבל מי שחושב שהם מיסכנים הוא בעצמו מיסכן, מי שמיסכן באמת הוא זה שצריך לחיות עם החיות האלו, שמשום מה להם מותר הכל, ואנחנו צריכים להתנהג כאילו כלום לא קרה עד עכשיו,

        הגב לתגובה זו

        • ילדה בת 10 שרואה את אבא שלה ואחיה הקטנים מתפוצצים היא מסכנה

          חיים, 13/06/06 03:55

          ולא אכפת לי אם היא פלסטינית, סינית או שוודית.

          לא אנחנו אשמים במותם, אבל רק חיית אדם יכולה לראות את התמונות שלה בוכה ומחבקת את גופת אבא שלה ולהישאר אדישה

          הגב לתגובה זו

          • עם כל הצער למה למצל את זה לעלילת דם נגד היהודים?

            רמי, 13/06/06 04:30

            אתה לא מבין שהערבים מנצלים בצורה הכי אכזרית את הארוע? זאת הבעייה. אף אחד לא שמח מהמקרה.
            עלילת דם כזאת עלולה לעלות לנו במאות הרוגים. זה לא מדאיג אותך בכלל?
            חלילה זה עלול להיות מהמשפחה שלך. אל תהיה כל כך תמים.
            העם שלנו ספג דיי והותר עלילות דם.
            אל תתן יד לעלילה חדשה.

            הגב לתגובה זו

          • הרחמים שלך מכוונים לאויב? תרחם על האנשים שלנו. הפלשתינים הם אויב. (ל''ת)

            רחמים על האויב., 13/06/06 05:39

            הגב לתגובה זו

          • רחמים הם האויב הגדול ביותר של היהודים (ל''ת)

            סתם אחד, 13/06/06 06:18

            הגב לתגובה זו