• 62.

    הסטודנטים נותנים מעצמם למדינה בצורת מילואים

    תמיר, 13/06/06 16:27

    והמדינה משתינה עלינו בקשת.
    אם המדינה לא תקריב למען הסטודנטים שלא יכולים לממן יותר משכר הלימוד הקיים, על הסטודנטים להפסיק להקריב את עצמם למען המדינה ושפקידי בנק ישראל ילכו למות במקומנו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בימקום לידרוש כסף

    פקק תנועה, 13/06/06 15:23

    מאחרים תידאג מיד ועכשיו להוריד את המשכורות המנופחות שבמשק לסטנדרטים נורמלים להפסיק מיד את המשכורות התלת סיפרתיות

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לכל המתלהמים-פקחו עינכם! הכנסו ותקבלו עוד זוית ראיה

    אמא, 13/06/06 11:41

    בישראל נפלטים נפלטים מידי שנה אלפי תלמידים ממערכת החינוך בסוף כתה י'. חלקם נפלטים לרחוב וחלקם הולכים לבתי''ס פרטיים מחוסר ברירה.
    בתי''ס אלו (למשל-רשת אנקורי במקרה שלי) עושים את מה שהמערכת הציבורית על כל שריה, יועציה, כספיה ובזבוזיה לא הצליחה לעשות (או במקרים רבים-גם לא ניסתה). שכ''ל בבי''ס כזה הוא פי אחד וחצי (!) ויותר משכ''ל באוניברסיטאות, ואין פוצה פה ומצפצף. אז תפסיקו לילל, ותשמחו שעל התיכון לא הייתם צריכים לשלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אדוני הנגיד אולי כדאי שתתחיל להוריד

    י, 13/06/06 10:21

    במשכורת של הספרן הראשי בבנק ישראל (אם בכלל נחוץ התקפיד הזה) ובמשכורות של כל הבטלנים בבנק ישראל שתפסו ג'וב ולא מוכנים להיפרד ממנו (מי כן היה מוכן עם שכר מופקע) ובמשכורות של שאר הפקידים. או לחילופין להקטין את כ''א בבנק. ואת הכסף הזה יועיל בנק ישראל להשקיע בחינוך ובהשכלה הגבוהה בפרט כי הרי זוהי החזית של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    את החרדים אין בעיה לממן\?\?

    שמחה, 13/06/06 10:20

    סטנלי,

    אולי יעבירו את הכסף למשהוא יותר פרודוקטיבי

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למתלהמים שלא קראו לעומק-תשימו את דליה איציק במקומו (ל''ת)

    Zach, 13/06/06 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    השבע לא רואה את הרעב (ל''ת)

    הגביר, 12/06/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    נגיד כדאי שלא תגיד

    נוגדן, 12/06/06 22:49

    ואם כבר אתה אומר כדאי שתגיד להוריד . אומר לך כעצה של ידיד. לסטודנטים להרבה זמן הפצע הזה לא יגליד .

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כנראה רק כך ניתן לשמור על הבנק

    לא מאמין, 12/06/06 22:30

    התרגלנו להשלים עם השמועות על שכר גבוה בבנק ישראל, כמו בבנקים אחרים. מסתבר ששמועה בעלמה אינה עושה לאזרח שהתרגל לאוירת האכול ושתו המופקרת, כפי שזו מופגנת מצד מי שמונו ואו נבחרו להבטיח את כלכלתנו, שלומנו, רווחתנו, בריאותנו ,איכות חיינו, בטחוננו ועוד כהנה וכהנה

    מתי אנו נזעקים באמת? כאשר לצד הסכומים הבלתי נתפסים שמפרסמים , מציינים שמות ותפקידם של אנשים חיים.

    אינני יודע מה שכרו של הממונה על פניות הציבור בפיקוח על הבנקים. אולם אם גם שמו נמצא באותה רשימה בלתי מכובדת. אזי אכזבתי ממנה גדולה שבעתיים, לאחר שקיבלתי את תשובתו המאוד לא אינטלגנטית בלשון המעטה .

    כמי שמופקד על גיוס עובדים, אילו ריאיינתי אותו לקבלת עבודה ומקבל ממנו בשיחתנו הראשונית תשובות ברמה דומה לתשובתו על תלונה נגד מחדליו של בנק . אין לי צל של ספק שהייתי נפרד ממנו במקום ומציע לו לחפש את עתידו במקומות שניצוץ של אינלגנציה איננו מה שמחפשים

    לא רק שהשכר בבנק ישראל שערורייתי, נראה גם שהוא עומד ביחס הפוך, לאיכות ביצועיהם של מתשתכריו. וכדי לא לחטוא בהכללה שלא נבדקה דברי מכוונים לממונה על פניות הציבור כמשל.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם היה אפשר לקללו באתר

    טכנאי ביניין, 12/06/06 22:27

    הייתי עושה זאת בתענוג,בן של ילד בבנק ישראל כאשר אביו/אמו מרוויחים 50000 ש''ח לחודש יכול לעשות זאת בקלות, אבל מה יעשה אב כמוני המשתכר לבד כ7000 ש''ח נטו ומפרנס 3 ילדים בגיל בית ספר וילד לוחם בצנחנים?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הנגיד מתחיל בלעלות שכ''ל באוניברסיטה

    אליעזר בוכני, 12/06/06 22:19

    הנגיד מתחיל בלעלות את שכ''ל באוניברסיטאות. לילדיו ולנכדיו הוא
    יכול לשלם גם שכ''ל גבוה. מחר הוא יאמר שיש לבטל חינוך חינם בתיכון,
    כי עוזרות בית לא חייבות ללמוד בתיכון. ואח''כ הוא יבטל גם חינוך חינם
    ביסודי. הרי סבלים, מנקי רחובות וזבל
    לא צריכים גם יסודי. אח''כ נתפלא
    שישראל תהייה בתחתית הארצות
    הנחשלות. יאשימו כמובן את השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כאן לא אמריקה אדון נגיד

    מאיה, 12/06/06 22:16

    דברי הנגיד מתפרסמים בדיוק ביום בו מתפרסם שכרם של בכירי בנק ישראל, מעל ל 100000 שקלים בחודש, פי 16 מהשכר הממוצע במשק, ומדובר בעובדי מדינה, ממשל הרזה הנושא על גבו את השמן של ביבי. מה שפישר לא יודע עדיין הוא שרבים, אולי רוב, השטודנטים שרתו 3 שנים בצהל ללא משכורת והם מתחילים ללמוד באוניברסיטה 3 או 4 שנים מאוחר יותר מהסטודנטים בארהב, בלי הון שחסכו. מדינת ישראל זקוקה לבוגרי האוניברסיטות, האקדמאים, בעיקר במקצועות המדע והטכנולוגיה ולכן היא חייבת לסבסד את הלימודים כמו בבית הספר היסודי. גם בארהב הסטייט יוניברסיטיס כמעט חינם ורק הפרטיות מאד יקרות ונותנות מילגות למצטיינים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא כולם מקבלים משכורת כמו שלך (ל''ת)

    עמך, 12/06/06 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נגיד יקר

    הפראייר, 12/06/06 22:11

    לכשכל פקידך ירוויחו לא יותר משכר המינימום בשוק יתפנה כסף רב להגשמת חלומך להעלאת שכר הלימוד פשוט יתפנה כסף רב למתן מלגות מימון לסטודנטים התפרנים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כדאי לעדכן את הנגיד שההורים שלנו לא עובדי בנק ישראל (ל''ת)

    חן, 12/06/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני לא זועם, אל תדברו בשמי!!!כנסו תראו למה

    אורי סטודנט, 12/06/06 22:05

    שכל סטודנט וסטודנט יסתכל טוב טוב במראה וישאל את עצמו אם באמת אין לו כסף, אני סבור שהכל זה שאלה של סדר עדיפויות. אתה נוסע באוטו- סע באוטובוס, עשירית מחיר. אתה מבלה בסופ''ש-אפשר לשבת סתם עם חברים בבית או על החוף ולא להוציא מאות שקלים בכל סוף שבוע(זה מה שסטודנטים מוצאים, על כניסה למעודונים, אלכוהול, סגריות ואכילה במסעדות ובתי קפה). ומה עם הטיול בעולם, כמה הוצאת שם עשרים שלושים אלף שקל?? ואתה גם חושב שחלק מהזכות לחיים בכבוד זה לטוס לחופשה שנתית בחו''ל. והמנוי לחדר כושר? אכילה בחוץ במקום להכין סנדויץ מהבית? וכל הכסף על ביגוד כאילו כל אחד מאיתנו הוא הנסיך הארי?חברה מספיק עם הפופוליזים, בגלל זה מצב המדע בישראל על הפנים, אין כסף למחקר ונסגרות פקולטות לרפואת שיניים, מה שגורם לצעירים רבים כמונו לנסוע ללמוד רפואה, ויטרנרייה ורפואת שיניים באונברסיטאות בחו''ל במקום שילמדו פה, איפה שהם גדלו, שרתו ושילמו מיסים. נלמד, נשקיע, נרכוש מקצוע ואחרי זה נרשה לעצמינו את מנעמי החיים שמגיעים לנו אחרי שעבדו קשה (או שכולם עצלנים ומפונקים). אמת יש כאלה (אולי עשירית מכלל הסטודנטים) שבאמת לא יכולים לממן תשעת אלפים שקל בשנה פלוס גג אלפיים שקל על ספרים וצילומים ונסיעות, אז להם צריך לדאוג ולא לשאר מפונקי ישראל שכלל לא טורחים להצביע בבחירות כי אכפת להם רק מבילויים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הנגיד,בעל מקצוע מעולה,יהודי טוב ורק קצת אסטרונאוט.

    יגאל כהן, 12/06/06 22:02

    ונראה לי ,שהתכונה האסטרואנאוטית שלו,היא הסיבה שביבי בחר דווקא בו.
    נוח היה לביבי ,נגיד אסטרונאוט.
    שהרי,כל פוליטיקאי מתחיל,יכול לתת לו להכנס עם הראש בקיר ולחשוב שזו הדלת.
    אבל העיקר,הוא בעל מקצוע משכמו ומעלה ונודף ממנו היושר ונקיון הכפיים.
    ואם לא,אז סימן שאני איבדתי את החוש הפוליטי שהיה לי בצעירותי.
    הוא אדם מאוד מאוד ישר והגון.
    רק קצת עוזי לנדאו.
    ושוב ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין גבול לציניות של הנגיד

    שמוליק קרייניק, 12/06/06 21:59

    אין גבול לציניות של נגיד בנק ישראל שמשלם לתכניתן זוטר שכר בעלות חודשית של 280,000 ש''ח לחודש, בעוד שבשוק הפרטי אותו תוכניתן לא היה זוכה לשכר של 10,000 ש''ח . וביום שנתון מוטרף זה מתפרסם הוא מציע להעלות את שכר הלימוד לסטודנטים. ברור הדבר שלו היה בנק ישראל מופרט לא היו משולמות משכורות מטורפות כאלו, כך קורה כשנותנים כספי ציבור לידיים לא אחראיות. זוהי דוגמא לתסמונת ה other people money ולאטימות שהמדינה הגיעה אליה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לך תבדוק את שכר הבכירים שמרויחים יותר ממך

    אמריקאי נאיבי, 12/06/06 21:56

    בזמן שאתה מעלים עין מכך.
    משכורת אחת משכר הבכירים שאתה מעסיק יכולה לממן מילגות להרבה סטודנטים.
    אתה מתנהג כאילו שאתה בארה''ב ששם גם המסכנים אינם יכולים לממן את לימודיהם בקולגי'ם היוקרתיים מעז לדבר.
    עדיף שתתרכז על ריבית יציבה ולא על פגיעה בסטודנטים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולי שנממן את הניהול הרשלני והמושחת של רבינוביץ וחבריו מת''א

    רביניהו, 12/06/06 21:56

    בעוד מליוני שקלים?

    אולי באמת ניתן עוד כסף לחבורה הלא מוצלחת הזאת שלא מבינה כלום בניהול, אבל מצטיינת בקומבינות?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ממש אנחנו צריכים לממן פרופסורים הזויים להסטוריה ולפילוסופיה

    סטודנט בעברית, 12/06/06 21:53

    מרבית הפרופסורים בישראל אינם טורחים לפרסם כמו ישראל גלעד (משפטים, העברית) שכבר לא כתב דבר 20 שנה.

    מעבר לכך שהם לא עושים כמעט דבר עבור משכורתם (מלבד פוליטיקה פנימית ועסקנות בינונית) הם עוד משלימים הכנסה בכל מיני מכללות ולא משקיעים בסטודנטים שלהם כלום.

    מה פתאום אני צריך לממן את הפרזיטים האלה?

    הגב לתגובה זו

    • מכיר אותו, דווקא כתב לאחרונה

      צופה, 12/06/06 22:16

      ציון נמוך מיד במבחן שלך

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    למר פישר היקר

    קנאי, 12/06/06 21:38

    מר פישר היקר

    בפראפרזה להצהרתך כדי לשמור על האוניבסטאות יש להעלות את שכר הלימוד .
    החלטת כנראה להעלות את שכרם של עובדיך , כדי לשמור על בנק ישראל ?

    כמו שישנם סטודנטים שמחממים מושבים ללא כל קשר לעלות הנדרשת , כך גם אצלך בארגון ישנם עובדים שאין כל קשר בין רמתם לעלות אחזקתם .

    חלק מהם רק אתה מכיר אבל את הממונה על פניות הציבור מכירים רבים .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בשביל לדבר שטויות לא צריך ללמוד עברית (ל''ת)

    זורק הפטיש, 12/06/06 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין בעיה

    גרשון, 12/06/06 21:24

    שהמדינה תשלם משכורת רצינית על שלוש שנות שירות מבאי - כמו שעושים בחו''ל.

    כך כל חייל משוחרר יוכל לממן לעצמו את ההשכלה הגבוהה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ביום בו מתפרסמות משכורות העתק באירגון המושחת בראשו הוא עומד

    המטיף, 12/06/06 21:23

    מעז הקפיטליסט החזירי הזה לנהל לנו את החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שיקצץ קודם בשכר בבנק ישראל!!

    רפאל, 12/06/06 21:21

    יש שם הרבה חגורות שומן שאפשר וצריך לחתוך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בחודש האחרון אני מתחיל להבין שאין שום סיבה טובה לחיות בארץ

    צורי, 12/06/06 21:20

    ארץ עוכרת יושביה- משפט כל כך מדוייק שזה פשוט לא יאמן.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לקצץ בשכר החזירים ולהעביר לסטודנטים. (ל''ת)

    סטודנט, 12/06/06 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תרגיל מעולה בהסחת דעת קהל

    משלם מיסים, 12/06/06 21:17

    ככה תוך יום או יומיים של בלגן סביב שכר הלימוד כולם ישכחו מהשחיתות בסביבתו של הנגיד (שכנראה חושב שצריך לסבסד את השחיתות במדינה ולא את מי שתורם לה כל חייו) את הכסף הנוסף תעבירו למימון עוד אוכלי חינם ותשברו את מי שתורם באמת

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה זה בכלל עיניינו????כנסו

    יניב, 12/06/06 21:11

    ואם כבר במקום לדרוש להעלות את שכר הלימוד שקודם כל יטפל בשכר הבכירים כמו חב' החשמל ורשות הנמלים שמשתכרים מדי חודש ב-38000 שקל בממוצע.
    ואולי גם בשכר של החברה שלו שגם טומנים ידם בצלחת.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    משכורות ממוצעות

    ברוך שפינוזה, 12/06/06 21:05

    פרופ' פישר נפל קרבן לטעות סטטיסטית.בעוד משכורות הפרופסורים היא גבוהה ,האסיסטנטים מקבלים שכר מזי רעב.
    יש לחתוך בסגל הניהולי הבכיר (ראה למשל את משכורתו של נשיא אוניברסיטת תל אביב) לפני שמעלים רעיון עיועים שיבריח סטודנטים לחו''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בישיבות לא משלמים שכר לימוד

    בעד שיוויון, 12/06/06 21:04

    בישיבות האברכים מקבלים קיצבאות חודשיות והטבות כספיות עקיפות אחרות.

    מציע להפסיק את הקיצבאות לתלמידי ישיבה ולממן מהם את שכר הלימוד של הסטודנטים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      צורי, 12/06/06 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תממן את האונ' בקיצוץ המשכורות שלכם בבנק ישראל!

    צביקה, 12/06/06 20:59

    פישר תתבייש לך! בניגוד לארה''ב אנחנו משרתים חובה שלוש שנים בצבא ללא משכורת, משלמים 50% הכנסה על משכורת שבארה''ב אולי משלמים 10% לאחר דידקשינס, משלמים ביטוח לאומי + מס בריאות....אני חושב שמזה יש לכם מספיק כסף לממן לימודים של סטודנטים באוניברסיטאות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא לא מנותק מהמציאות....הוא ממציא אותה!!

    חינוך חינם, 12/06/06 20:59

    ושוב....

    השכלה רק לאליטה.

    עולם כמנהגו נוהג.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פישר, לך לך לארצך ולמולדתך ועזוב אותנו במנוחה. (ל''ת)

    דוד, 12/06/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא צודק לגמרי

    אבאלה, 12/06/06 20:52

    כששכר הלימוד עבור תינוק בפעוטון בינוני נע בין 20000-30000 שקל לשנה, בלתי אפשרי לספק חינוך אקדמי הולם בפחות מחצי מסכום זה.

    כאב לארבעה, אשמח לשלם יותר בבוא השעה ושילדי יקבלו השכלה אקדמאית ראויה. האלטרנטיבה היא לימודים בחו''ל, במחירים גבוהים בעשרות מונים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הוא צודק במאה אחוז

    ש, 12/06/06 20:50

    שכר לימוד של 10 אלף בשנה זה נמוך מאוד, ריאלית זה צריך להיות פי 3-4.

    כמובן שכל חייל משוחרר חייב להיות פטור לחלוטין משכר לימוד לפחות בתואר הראשון, אם לא יותר - שלא לדבר על מי שעושה מילואים וצריך לקבל תגמול גבוה פי כמה מה110 ש''ח ליום שמקבלים כרגע.
    וזה בנוסף ובלי קשר למענק השחרור, שבו הסטודנט יעשה מה שהוא רוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לסגור את בנק ישראל

    אפשרי בלי, 12/06/06 20:49

    ובכסף שיחסך לממן את דכר הלימוד

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חתיכת פישר צא מהבועה!

    אבי, 12/06/06 20:46

    לא ניתן לך להפוך את ישראל למדינה ה52 גם באקדמיה!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שכר לימוד חינם! זה מה שצריך בארץ

    נעמה, 12/06/06 20:45

    אבל החבר המטורף של ביבי שנחת עלינו מחול בגלל אדיוט כמו נתניהו יודע לתת עצות רחוקות מן המציאות. ההשכלה היא נישמת אפנו וזכות ההשרדות שלנו בחבל ארץ זה של העולם.
    להחזיר אותו לאמריקה. אין לו מה לעשות עאן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חלס להתייפיפות

    יגאל, 12/06/06 20:44

    אלפיים וחמש דולר לאוניברסיטאות טובות זה גרושים.
    לכל הבכיינים שטוענים שאין כסף וזה יגדיל פערים - כל המסכנים זוכים למלגות שמנות ורק מיעוט הסטודנטים ממעמדהביניים מוצאים עצמם באמת עובדים ונקרעים - עבודה מילואים וכד'. המסכנים יושבים על מלגות ומראים איך שוב דפקו אץת המערכת וחלבו את המדינה.
    חוץ מזה החזר מדורג על בסיס השכר יפתור את הבעיה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אדיוט...!

    טומי, 12/06/06 20:39

    להעיף אותו בחזרה לארה''ב...!

    הגב לתגובה זו

    • יש לשים את דליה איציק במקומו (ל''ת)

      Zach, 12/06/06 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רעיון טוב יותר: לצמצם את משכורות העתק של הפונקציונרים והפרופ'! (ל''ת)

    להשקיע בסטודנט, 12/06/06 20:38

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      צומפי, 12/06/06 20:56

      מי ילך ללמד באוניברסיטאות אם השכר יצומצם?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    להעיף אותו ואת פקידיו

    אמא, 12/06/06 20:36

    98,000 לחודש מרויח בכיר
    בבנק ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נגיד אדיוט ומושחת !! לך הביתה (ל''ת)

    נגיד שמגיד, 12/06/06 20:33

    הגב לתגובה זו

    • לא קראת את הכתבה נכון (ל''ת)

      Zach, 12/06/06 21:05

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    דברי מר פישר

    גדע, 12/06/06 20:31

    אני בעד דבריו.אין הצדקה כי ישלמו רק 8000 ש''ח לשנה.רק עם המחיר יעלה ל-100,000 ש''ח לשנה נוכל לתת לסטודנטים יותר,נוכל לצאת יותר לחופשות מפוארות בעולם,נוכל לצאת לשנות שבתון -ארוכות יותר,נוכל ל''ערוך''כנסים במקומות הכי אקזוטיים בעולם .אז מה רע בכך?
    אתה צודק מר פישר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדוע לסבסד את כולם. יש לתת הלוואה ללא ריבית ולא לסבסד את כולם

    מדוע?, 12/06/06 20:28

    קל להגיד כי יש לתת לכולם כסף. אך תראו את מצב האוניברסיטאות בארץ וגם באירופה. המרצים הטובים בעולם הולכים לארה''ב ולא להיפך.
    גם באירופה התחילו לקחת שכר לימוד ואין אף מדינה אירופאית כיום שהלימודים הם חינם לגמרי. הם הבינו שסבסוד עשירים אינו כדאי או הגיוני. תסתכלו על מגרשי החנייה סביב האוניברסיטאות ותגידו לי האם זו אוכלוסיה שצריכה - באופן גורף לקבל סבסוד?

    כדאי לבדוק כל אחד האם הוא מתאים לסבסוד והאם לא. יש לתת הלוואה ללא ריבית שאנשים יוכלו להחזיר לאחר ששכרם מגיע לסכום מסויים. קל לצעוק ולהתלונן, אם רוצים לשנות את המצב יש למצוא מקורות מימון.

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח מעניין של מגרש החנייה אבל....

      מ, 12/06/06 21:23

      יש לי תחושה מוזרה שלא היה חסר לך כסף מעולם ובטח גם לא ממש עבדת בשבילו

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    להעלות את הנגיד מאיפה שהוטס! ביייי (ל''ת)

    סטודנט, 12/06/06 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שכר הלימוד באוניברסיטה נמוך משכר המעונות לתינוקות

    מירב, 12/06/06 20:26

    האם ידעתם ששכר הלימוד בגנים ובמעונות עומד על 1500 ש''ח לחודש?
    שכר הלימוד באוניברסיטה עומד על 1100 ש''ח לערך.
    על מה בדיוק הצעקה?
    ועוד: לסטודנט שפע של מלגות והלוואות. לתינוקות אין.
    לדעתי ההפך הוא הנכון שכר הלימוד באוניברסיטה נמוך ביחס לכל שכר לימוד אחר.

    הגב לתגובה זו

    • והתינוק גם משלם שכ''ד, נסיעות, ספרים ובגדים... (ל''ת)

      השוואה מטופשת, 12/06/06 20:41

      הגב לתגובה זו

      • מי ששולחת תינוק למעון יכולה לעבוד במשך היום בכדי לממן את המעון

        אמא לתינוקות, 12/06/06 20:53

        בהבדל מסטודנט שאמור ללמוד,

        הגב לתגובה זו

    • כשהתינוק מסיים את הגנון הוא גם משלם מס?

      אהד, 12/06/06 21:10

      מירב, את קצת דבילית, לא?

      הגב לתגובה זו

    • מירב צודקת. הסטודנט יהנה מלימודיו כספית

      עינת, 12/06/06 22:34

      גם אם הסטודנט נלחץ ומסתפק במעט, יבוא יום ובסוף לימודיו יחזיר במשכורות נאות ובמקום עבודה מכובד את אשר שילם, מה בדיוק יקבל הילד עם סיום המעון?
      הילד אכן לא משלם חשמל, מיים וכד
      אבל הוריו שממנים אותו כן משלמים ולפעמים עוד שכר לימוד על ילד נוסף במעון.
      אז סטודנטים דיי לילל, לכולם קשה וגם אתם צריכים לשאת בקושי. מה גם שאצלכם הוא זמני.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אחרי שירות צבאי מגיע עונש?

    אודליה, 12/06/06 20:23

    מדוע להעלות את שכר הלימוד?
    הבזבוז והשחיתויות באוניברסיטאות
    זועקות לשמים.
    הגיע הזמן לעשות סדר לפני
    שמעלים את שכר הלימוד.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נגיד ללא בושה !!!

    דוד, 12/06/06 20:18

    או שהנגיד לא שפוי במקרה הגרוע ביותר, או שהוא אינו רגיש למצוקות הזולת במקרה הטוב.
    ועל זה ייאמר: אוי לנו ומה מגיע לנו שזכינו ל''קורח'' שיעמוד בראש הפירמידה וקובע המדיניות בעניינים הכספיים של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא תגיד נגיד... (ל''ת)

      החולם, 12/06/06 21:58

      הגב לתגובה זו

    • במקום ללכת קדימה הממשלה הזו צועדת אחורה, ועכשיו הצהרתו של הנגיד שלא

      רואה לאן הולך ה, 12/06/06 22:05

      כסף ומשלם סכומי הון עבור משכורות לעובדיו.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    צריך לבטל ההקצבות לתלמידי ישיבה (ל''ת)

    גיא, 12/06/06 20:14

    הגב לתגובה זו

    • ולבטל את הקרן לעידוד סרטים ישראליים (ל''ת)

      ועוד הרבה ..., 12/06/06 20:28

      הגב לתגובה זו

      • קרן לעידוד סרטים ישראליים??? מה הם עושים עם כספי המיסים שלי??? (ל''ת)

        אורי, 12/06/06 22:08

        הגב לתגובה זו

      • ולבטל תמיכה בתאטראות ובספורט (ל''ת)

        ועוד כמה, 12/06/06 22:11

        הגב לתגובה זו

    • ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

      לצמצם משכורות, 12/06/06 20:43

      הגב לתגובה זו

    • אני אתך במאה אחוז

      נעמה, 12/06/06 20:47

      אבל החברים ההזויים של ביבי הם רק דתיים והוא לא יעשה זאת. הוא צריך לחזור לאמריקה

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא מכיר את המשכורות של בנק ישראל

    יוסי, 12/06/06 20:14

    להם לא קשה לשלם אפי' פי 5 משכר הלימוד הקיים היום

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין בעייה אבל על חשבון המשכורות שלך יאפס (ל''ת)

    סי די, 12/06/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תיקון כותרת - ''למה לא חשבו על זה:'' (ל''ת)

    סטודנט בחו''ל, 12/06/06 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עלהמ לא חשובים על זה?

    סטודנט בחו''ל, 12/06/06 20:07

    אם הנגיד היה מבין קצת במצב הסטודנטים בארץ היה רואה שלדוגמא במקצועות הרפואה והוטרינריה ישנם אלפי סטודנטים ששורפים סכ''ה מיליוני דולרים בשנה שעוזרים לארצות זרות כמו הונגריה ורומניה להתפתח. למה שלא ינסו להשאיר את הכסף הזה בארץ ויפתחו בתי ספר לרפואה פרטיים?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני מאמין שהסטודנטים בת''א יאבקו בו עד הסוף המר (ל''ת)

    מעיין, 12/06/06 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם אבא שלי היה סטנלי-אז לא היה איכפת לי (ל''ת)

    סטודנטית,ת''א, 12/06/06 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שכר מנופח בבנק ישראל וזה עוד בא לעשוק סטודנטים

    יוסי, 12/06/06 19:54

    אין סוף לבושה !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק... ההורים שלהם אוכלי חינם ועשירים (ל''ת)

    וקטוריה, 12/06/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק מודל של החזר דיפרנציאלי!

    סטודנט, 12/06/06 19:52

    סטודנט ילמד חינם ע''ח המדינה, אולם לאחר סיום הלימודים יחזיר את שכר הלימוד באופן דיפרנציאלי במשך מספר מסויים של שנים, לפי המשכורת שלו. למשל, מהנדס שירוויח 15,000ש''ח לחודש יחזיר סה''כ 80,000 ש''ח ואילו סטודנט שלמד מדעי הרוח ומצא רק עבודה בשכר של 5,000 ש''ח יחזיר סה''כ באזור ה30,000 ש''ח.

    ככה גם המדינה תרוויח, וגם הסטודנטים יוכלו ללמוד בראש שקט.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מעניין

      ש, 12/06/06 20:52

      אבל זה צריך לעבוד הפוך -
      סטודנט ששירת שירות צבאי, ובמיוחד מי שעושה מילואים, כבר שילם את חלקו עם ריבית דריבית - והוא צריך לקבל מילגה מלאה + דמי קיום מלאים לפחות בשנות התואר הראשון.

      הגב לתגובה זו

      • כול מילה בסלע!!! (ל''ת)

        סתם אחד, 12/06/06 21:47

        הגב לתגובה זו

    • רטרואקטיבי? (ל''ת)

      ט, 12/06/06 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הסטודנטים צודקים! (ל''ת)

    מהפכה, 12/06/06 19:43

    הגב לתגובה זו