• 24.

    אז אתם יודעים לדבר בספקנות כשזה לא נגד ישראל.

    דוד, 13/06/06 12:00

    זה לא שאתם עיתונאים לא מקצועיים, זה פשוט שאתם אנטי-ציונים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פתרון פשוט בעלות אפסית:

    מיXתפוזים, 13/06/06 11:48

    שימו מצלמה בכל מפגש של פסי רכבת, מבטיח לכם שהנהיגה הפרועה תיפסק, ואם חו''ח יקרה אסון נוסף, נוכל להסיק מסקנות על סמך עובדות ולא על סמך משאלות לב או השערות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לדעתי על הרכבת להאט ליד כל

    דורי, 13/06/06 09:32

    מפגש עם כלי רכב. להוריד מהירות מ-140 קמ''ש ל-50 קמ''ש כדי שאפשר יהיה לבלום במקרה של רכב תקוע על המסילה. זאת עד שיבנו גשרים עיליים לרכבות, דבר שיפתור בעיות ויחסוך בחיי אדם.
    כך זה אגב בארה''ב. ליד כל מפגש של רכבת עם כלי רכב, הרכבת מאטה מאד ומשמיעה צופר מחריש אזניים, זאת בנוסף למחסומים ולרמזור אדום מהבהב שמוצבים שם.
    כדאי לקחת דוגמה זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכל בגלל נהג אחד מסומם! (ל''ת)

    רעיון גאוני, 13/06/06 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מוכר הסברסים שפיתה את הנהג לעצור אשם!!!!!!!!!

    שמואל הנביא, 12/06/06 22:17

    נו בטח...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נהג מסומם?! תרוץ נבוב של הפושעים האמיתיים

    דוד, 12/06/06 22:09

    איך יכול להיות שלפני שנה גם היה נהג מסומם. אולי בכירי הרכבת ומשרד התחבורה מסוממים, מאחר ולא נקטו שום פעולה במשך שנה תמימה.

    נמאסו התירוצים שלכם. איך אינכם מתביישים להאשים אחרים בעוולותיכם.

    גם אם הנהג מטומטם, לא ייתכן שרכבת שלימה תתרסק בגלל מטומטם.

    עשרות הצעות הוצעו ונגנזו במגירות.

    איך תוכלו לישון הלילה לאחר שחוסר המעש שלכם הרג אזרחים תמימים שלא עלה בידם להשפיע על גורלם ו''מסרו'' את נפשם ב''ידיכם המסורות'' ואתם לא עשיתם כלום !!!

    כבר שמעתי את מרבית התירוצים: ועדה מחוזית .... אין כסף ..... נהג מטומטם .... אנחנו הפעם פעלנו היטב ........

    הציבור צריך להפגין כדי שתראו מחר בבוקר את הכורסא המשומנת שלכם במקום העבודה רק מבעד לחלון.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגובה לאסון

    דוד, 12/06/06 22:04

    המשטרה עסוקה בגביית מיסים בכבישים,לכן אין לה זמן למניעת תאונות...חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שאלה מאוד חשובה-פשוט לא מסתדר החשבון

    למה רכבות בארץ, 12/06/06 22:04

    באיטליה נוסעות עשרות אלפי רכבות ביום במהירויות אדירות ורף כפולות ממהירות הרכבות בארץ-ואין תאונות, למה??
    משהו פה לא מסתדר לי!
    מבחינה תאורטית סטטיסטית לא אמורות להיות תאונות אך בפועל על כל רכבת שיוצאת מהתחנה מתרחשות 2 תאונות או כמעט תאונות. אולי הגיע הזמן להשבית את הרכבת עד שימוצו כל אמצעי הבטחון?? איך ייתכן שאדם חרש עיוור יפול מרכבת נוסעת כי דלתותיה של האחרונה נפתחו מהצד הלא נכון והוא נהרג? או שכל יום ייתקע רכב זה או אחר? או במקרה ספציפי זה-ראו שהיה רכב תקוע ולא הודיעו בזמן-איך זה???? וכו וכו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ------ ד ו ק ר נ י ם -------

    --- ---, 12/06/06 21:48

    מה לגבי דוקרנים חשמליים על הכביש במרחק של 3-4 מטרים מהמחסום ?

    דוקרנים חשמליים שקועים בכביש שיתרוממו בזמן שהמחסום יורד.

    דוקרנים שיפנצ'רו את הגלגלים של הנהגים ''האמיצים'' המתגרים בגורל. ולא רק בגורל של עצמם.

    פתרון קצת אלים, אבל מה עדיף ?

    מה דעתכם ?

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצוין שניתן לעשותו פחות אלים

      יקי, 12/06/06 22:01

      במדה ויתקינו צינורות פלדה העולים מתוך הכביש וחוסמים את הדרך לכל רוחבו כשהרכבת עוברת כפי שיש בכניסה למחנות צבא גדולים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בסדר בראש ?

      שאול, 12/06/06 22:07

      דוקרנים יפנצ'רו את גלגלי הרכב שעבר אותם (אם בטעות או בזדון), וישאירו אותו בדיוק על המסילה או מאוד קרוב לה - כך שהרכבת הבאה שתעבור... תעבור עליו, תתהפך, וייקרה לך את המקרה של היום פעם נוספת !

      הגב לתגובה זו

    • רעיון הגיוני

      מאוד הגיוני...., 12/06/06 22:12

      זה נראה כמו הרעיון הכי ראלי כרגע...גם אם הוא מעט אלים - מי שלא ינסה להפר את החוק לא יפגע ממנו - ומי שמפר את החוק ומסכן חיים שלו ושל אחרים - צריך להעצר איך שהוא....פתרון כזה נראה כמו הדבר המהיר והזול ביותר לעשות כרגע.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אז מה אם היה מסומם? ואני נגד סמים!

    מוטי ק. אליעזר, 12/06/06 21:22

    היום מסומם מחר מתאבד מחרתיים גמל/חמור/סוס ועוד!, אבל להזכיר למנכ''ל הכושל שכבר המציאו מצלמות ומוניטורים ומכשירי קשר, מדינה שמפעילה מזלטים כדי למגר ולפגוע בטרור המוסלמי הפלסטינאי, אינה יכולה להתמודד עים דברים פשוטים כגון מה שהזכרתי, למה? כי אנחנו מדינה של אילתורים, אז הינה התוצאה והינה לפני שנה ואלוהים יודיע מה מחכה לנו מחובבים שמנהלים רכבת שנוסעת במהירות של 140 קמ''ש וכאשר מפעילים אותה ילדים ברמה של גגון טרום חובה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מנש, 12/06/06 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    במקום בדיקה, יחסי ציבור

    Nathan, 12/06/06 20:55

    מעניין שמנכ''ל הרכבת יכול לקיים מסיבת עתונאיים 4 שעות אחרי התאונה, הוא כבר יודע הכל אודותיה. במקום לעסוק ביחסי ציבור היה עדיף שישקיע באמצעי בטיחות . דרך הגב : לא היה שום ארוע, היתה תאונה!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה שיפה זה, שמתברר שהתקשורת יודעת לאמר ''חשד''.

    גל, 12/06/06 20:53

    גם בכתבה בערוץ 2, הכתב אמר בכל משפט שני ''מדובר בחשדות בלבד בינתיים''.
    יפה. כך צריך להיות.

    חבל שלא השתמשתם בידע הבסיסי הזה בסוף השבוא, כשיצאתם בכל הכח להשחיר את פני ישראל בסיפור הטרגדיה בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תלמדו את אלי ישי לדבר עברית תקנית (ל''ת)

    אבי, 12/06/06 20:39

    הגב לתגובה זו

    • רף הרהיטות בממשלה הזו כגובהו של סגן שר הספורט

      Surfers Logic, 12/06/06 21:33

      עובדה שעברית כמו של אלי ישי ואנגלית כמו של עמיר פרץ מספיקות
      כדי לצאת לקניות בשוק העסקנות והקומבינות הישראלי.

      בדמוקרטיות של אירופה וצפון אמריקה כאשר פוליטיקאי מדבר
      ג'יבריש ועם הידיים האזרחים
      מבינים שהנ''ל הגיע הלום עם המרפקים ולכן מצביעים ברגליים.

      אצלנו לבוחרים חשובה האג'נדה,
      הכלל הקובע שהגיע הזמן להוכיח
      ששר בממשלת ישראל זה תפקיד
      מספיק רדוד שכל עילג יכול להתכבד בו.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הרכבת כבר מנסה לטייח!!!!

    ארנון, 12/06/06 20:38

    הנהג מסומם, אנחנו היינו בסדר - פשוט קשקוש. מי שמכיר את הצומת יודע, שלהסיע שם רכבת במהירות של 140 קמ''ש זה פשע מוחלט; מי שיודע שזו לא התאונה הראשונה שם ולא ההרוגים הראשונים ולא בנה גשר - הוא פושע; מי שהנהג שלו לא ענה בקשר לקריאות לעצור - פושע; מי שהשומר שלו במחסום הלך ב-10 מהמקום - הוא פושע!

    הגב לתגובה זו

    • חשד: הש.ג אשם...

      אילן, 12/06/06 21:20

      אין חדש בארץ

      הגב לתגובה זו

    • אתה מגזים, הם לא אשמים בכל

      ארנון, 12/06/06 21:57

      אני גר בקדימה ומכיר את הצומת היטב. מסכים אתך ש 140 קמ''ש זו מהירות מוגזמת אבל גם ב-100 קמ''ש היתה נגרמת תאונה קשה. לגבי השאר, הקמת גשר ושיפור הכביש הם באחריות מע''ץ במקרה זה ולא הרכבת (וזה באמת פשע שלא עשו זאת עדיין), שומר לא היה עוזר כי זיהו את התקלה רק לא הספיקו לעצור, וזה שהנהג הוזהר בטלפון ולא הגיב זה בינתיים רק שמועות ולא מידע מבוסס.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    היו צריכים לקחת להם את המכוניות ולשלול 30 שנה ולא 30 יום! (ל''ת)

    הנהגים אשמים!, 12/06/06 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מעצור במסילה במטרים ספורים ממעברים

    סמי, 12/06/06 20:25

    יש להתקין במסילות עצמם בנוסף לבלימת החרום של הרכבת מין תופסנים שיתרוממו מהפסים לכול אורך הקרונות ויעצרו את הרכבת מיידית בנוסף גם כריות אויר והנהג ברגע שמזהה סכנה יוכל להפעיל כמובן את אותם תופסניםפ שינעלו את הרכבת מלמטה והיא תוכל לעצור אני דווקא חושב שזה רעיון טוב

    הגב לתגובה זו

    • מסה של 300 טון לא יכולה להיעצר במקום

      allon.doc, 12/06/06 20:41

      זהו כלל פיזיקלי פשוט !!!
      הפתרון נעוץ באחריות של אנשים ובהשקעה מסיבית בתשתיות שימנעו מפושעים ומטועים לגרום לכאלה אסונות, למשל: מפלסיות, מחסומים שלא ניתן לעבור כאשר מורדים וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • רעיון נפלא אך לא כלכלי...

      ר, 12/06/06 21:26

      לא כלכלי לרכבת כמובן
      ואם כן יהיה משהו כזה מחיר נסיעה יהיה פי 3

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פתרון אחד

    יצחק, 12/06/06 20:21

    לבנות גשרים זהו הפתרון היחיד, יקר אבל בסוף ברור שזה יהיה יותר זול.

    הגב לתגובה זו

    • 8 זה לוקיח שנים

      מוטי, ק. אליעזר, 12/06/06 21:24

      ומה בינתיים ימשיכו לההרג?, קרא תגובתי

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    רכבת

    גלית, 12/06/06 20:16

    למנהלי רכבת ישראל ואחראי הבטיחות אתם צריכים בכול מעבר בין פסי רכבת שמותרת תנועה ומעבר של כלי רכב להרכיב איזשהו סוג של בלימה של הרכבת ולא משנה באיזה מהירות היא שברגע שהיא רואה כלי רכב היא תוכל לעצור מידית תחשבו על זה ולא משנה העלות תדרשו מהמדינה עזרה כספית
    וזה דבר שיכול להיות הרי איך בנו מטוסים או איך טסים לירח הכול אפשרי צריך רק כסף אמביציה ורצון טוב בכדי לתכנן

    הגב לתגובה זו

    • גלית תשמעי רכבת זה לא גמל (ל''ת)

      אפי, 12/06/06 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    להוריד את מהירות הנסיעה של הרכבת ל40 קמ''ש

    ברווז במטבח, 12/06/06 20:13

    זה לא בדיחה. הרכבת צריכה לנוע בביטחון, עם יכולת לעצור לפני מכשול בלתי צפוי.
    יש הרבה יותר מדי תאונות עם הרכבות בתקופה האחרונה. חייבים להגביל את המהירות.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ישתמש ברכבת שנוסעת 3 שעות חיפה-ת''א

      ארנון, 12/06/06 21:50

      הפתרון הוא גשרים והפרדה מלאה בין הרכבת לכבישים. בצרפת הרכבות נוסעות 300 קמ''ש ומופרדות מהכבישים.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''והיה אם תלכו איתי בקרי אלך ..

    רון, 12/06/06 20:08

    איתכם בחמת קרי.''
    שום דבר לא קורה במקרה .
    הכל מוכרז למעלה בבית דין עליון לחיי האדם והאנושות .
    צריך לשים מחסום להפקרות ... בכל התחומים.
    לעצור לפני המחסום ... ולחשוב .

    הגב לתגובה זו

    • נכון רון אבל גם שישנם מחסומים לא מבינים

      מאיר, 12/06/06 20:32

      שזה מחסום.
      צריך ללמוד .
      מהו מחסום.
      לא הכל חופשי .
      לא הכל מותר .
      מאיר נתנזון.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    Build Bridges

    Yosef, 12/06/06 19:56

    I think that Israel should buid bridges ,and eleminate all the roads intersect with the rails. how many accident we need in order to learn. that train is unsafe transportation.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מחסום שלא יהיה אפשר לעבור

    פל, 12/06/06 19:47

    שישימו מחסום שעולה מתוך הכביש כמו בבססים של צהל במקום המקל הזה שיש שכל מפגר יכול לעבור אם זה מה שהנהג הישראלי צריך אז זה פתרון טוב לבעיה הנוראית הזו יאאלה לעבודה

    הגב לתגובה זו

    • מחסום

      אייל, 12/06/06 20:10

      זה בהחלט רעיון טוב שיכול לעזור

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    משהו מסריח בלימת החרום לא עבדה

    אורי, 12/06/06 19:46

    ולמעשה הפכה את הרכבת .כנראה שלא כל הקרונות בלמו מה שגרם להם להזרק קדימה ולהתהפך.רכב קטן לא גורם לרכבת להתהפך.

    הגב לתגובה זו

    • עבדה בסדר גמור

      ארנון, 12/06/06 21:52

      הקטר התהפך כי המנוע של הרכב נלכד מתחתיו והרים את הגלגלים. הבלימה עבדה בסדר גמור, פשוט מרחק הבלימה של רכבת מאוד ארוך.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בהחלט

      אפי, 12/06/06 21:55

      גם אני חושב כך ,אלה שלצערנו ישנם עוד הרבה גורמים שהיו
      וכעת הם נמצאים בחקירה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש להכין כריות אויר לרכבת בפגוש ובין הקרונות

    אזרח, 12/06/06 19:24

    כריות אויר שיתנפחו וימנעו את הפגיעה הקשה... של מתכת במתכת

    הגב לתגובה זו

    • יש להכין תכנית ענישה ולא כריות.

      ליאור, 12/06/06 19:51

      במצב רגיל כל עוד אין הפרעה בנסיעת הרכבת, לא אמורה להיות התהפכות.

      צריך לשלול רשיונות של נהגים החוצים מסילות לאחר הפעלת הרמזורים.

      הגב לתגובה זו

    • כנראה...

      NEWTON, 12/06/06 19:54

      שלא למדת פיזיקה ולא הנדסת מכונות...

      ראיון כזה מטומטם !!

      הגב לתגובה זו

    • לא כרית ולא כוסות רוח

      חיים שכאלה, 12/06/06 20:20

      דע לך מגיב יקר, כי כח המכה הוא כה עצום עד כי לא כרית ולא שמיכה ולא חדר שינה שלם, ישפיע ולו כהוא זה !
      3000 טונות במהירות 140 קמ''ש!!!

      הגב לתגובה זו