• 19.

    לבנות גשרים, ולהאשים ברצח את נהג הטנדר הדביל! (ל''ת)

    נוסעים מופקרים, 13/06/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני לא רוצה לתת רעיונות אבל זה מראה כמה

    קוליקוליי, 13/06/06 00:48

    קל לבצע פיגוע ברכבת
    אומנם יש אבטחה ובודקים תיקים, אבל המסילות חשופות לגמרי.
    מספיק שמחבל משאיר מכונית תופת על המסילה דקה לפני שהרכבת באה.. ואנחנו נבכה על הרבה אבדות.
    המערכת חייבת להשתנות!
    או כמו שכתב טוקבקיסט ב''ארץ'' -''רקבת'' ישראל.

    תנחומיי למשפחות. אני לא מפסיקה לבכות:(

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי בדיוק כמוך זמן רב, אבל לא רציתי לתת רעיונות! (ל''ת)

      סטודנטית, 13/06/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לשים רמזור כמו צומת רגילה

    שמעון, 13/06/06 00:36

    הנהג יודע לציית לרמזור אדום .
    הרמזור הנוכחי של הרכבת אינו נותן את האפקט הפסיכולוגי כמו רמזור של צומת דרכים רגילה.יש להחליפו ולהרחיקו מן הפסים כ-10 מ'.
    ובכך להגדיל את מרחק העצירה של רכבים מהפסים בשעת מעבר רכבת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לדעתי הרכבת לא היתה צריכה לבלום. (ל''ת)

    הנזק היה הרבה, 12/06/06 22:09

    הגב לתגובה זו

    • דעתך=כדעתי, ובנוסף יש להאשים את הנהג ברצח 5 אנשים למען יראו ויראו! (ל''ת)

      מהנדסת תחבורה, 13/06/06 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בטיחות

    זאב, 12/06/06 19:58

    הדעה הרווחת שמעצורים הם הדבר החשוב לרכב גדול .כמו משאית. אוטובוס. לפי דעתי כנהג אוטובוסבמשך 34 שנה .הדבר החשוב הוא ''הסחיבה'' כוח המנוע. ודוקא בכל החברות הרכבים הישנים שנה שנתים לפני הוצאה משירות.אינם מתוחזקים מספיק ולא משקיעים כסף בדברים כמו סחיבה. ונהג אוטובוס שנוסעבקו מסוים הכל נראה תקין. ו200 מטר לפני מסילה מעלה 30נוסעים וממשיך יתכן ולפני המסילה תהיה לו בעיה לחצות בצורה תקינה למרות שקודם האוטובוס נסע יפה.אבלה-30 איש נוספים. יגרמו למנוע לחולשה ותהיה בעיה. ופה המשטרה צריכה לעקוף משקליםגם באוטובוסים.כמו שרשום ברשיון .לא יתכן שאוטובוס שרשום ברשיון 50 איש יקח 100.ועוד יש לו מנוע קצת חלש והתוצאה מסוכנת.
    אני מציע לרכבים ישנים בדיקות פתע
    שיכללו גם נושא של כוח מנוע. ביחוד אם אוטובוס יש לו במסלול מסילת ברזל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תרבות

    זאב, 12/06/06 19:43

    שנהג משאית מתחיל לנסע על מנת לעבור את הפסים.ולפניו השטח פנוי.אסור לאף רכב לעקוף אותו ולהפריע לו עד אשר יסים את החציה. מכיון שמשית כבדה שעוצרת בפסים והיא עמוסה לא תמיד תצליח להמשיך. וזה צריך להיות ברור לכל נהג .וצריכים תשדירי שרות על זה +פרסומת דיגיטלית לפני המסילה שכולם יראו. ושוטר אחרי המסילה לבצע רפורטים.

    הגב לתגובה זו

    • הטעות בחשיבתך

      מוטי אטלנטה, 12/06/06 20:33

      הטעות בחשיבתך היא שאתה רוצה
      שהנהגים יעצרו לפני הצומת והרכבת לא.
      ואני חושב שעל הרכבת להאט ולחצות בזהירות כל צומת עד שייצרו את המחלפים,וגם אז להגביל מהירותה!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תקלה טכנית אולי טעות אנוש בטוח

    גדי, 12/06/06 19:18

    קודם כל רוצה להביע את השתתפותי בצער המשפחות .
    התאונה הזאת נגרמה לדעתי בגלל טעות של נהג הקטר וגם בעיה טכנית מכיוון שלא יכול להיות שאיסוזו שעומד על הפסים יגרום לתאונה כזאת לדעתי מערכת הבלמים של החלק האחורי של הרכבת לא היה תקין ובצירת החירום של הנהג הקרונות האחורים המשיכו לדחוף ומזה נגרם כל הבלגאן

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מצלמות

    מישהו, 12/06/06 19:13

    מצלמות זה כל מה שצריך מי שעובר את המחסום באדום מקבל קנס 1500
    ואז ניראה איזה ישראלי יחצה אותם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדינה בקומבינה

    מוטי ק. אליעזר, 12/06/06 19:09

    היום אפשר לשלוח חללית למאדים ולראות מה קורה שם, אצלנו לא יכולים להציב מצלמה במפגשי רכבת ולהעביר במוניטור לנהג הקטר/חדר בקרה ארצי של הרכבת ומנהל הרכבת מרוויח 60000 ש''ח בחודש, בעבור מה קיבינימאט?, יש 5 הרוגים ועשרות פצועים ונזק כספי רב, כמה עולה להציב את המצלמות והמוניטור, טפשים? ומדוע לא עמד צופה של הרכבת עם מכשיר אלחוטי שמקושר לנהג/חדר פקוד רכבת כדי להתריע כי על המסילה עומד רכב?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני זוכר מחסומי כניסה ברוסיה

    דימקה, 12/06/06 18:58

    אני זוכר מחסומי כניסה במעברים ברוסיה, כל אחד ממתכת קבדה במשכל עשרות קילוגרמים שאפילו עם משאית קשה לפרוץ ומה זה פה ? קרטונים וזה במקרה הטוב כי יש מקומות פתוחים בכלל.
    למה שלא לעשות כמו שם שיש להם ניסיון של 150 שנה בשימוש בפסי ברזל ? להקים מחסומים בכל מקום שיש צומת כך שהם עשוים ממתכת ונמצאים במרחק של 5-10 מטרים מהפסים, כך לא יהי ניתן לפרוץ מחסום בשום אופן.
    המחבלים ערבים גם רואים את מה שקורה ובטח ינסו להשתמש בפריצות כאלה ולשבש תנועת הרכבות שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • לדימקה

      מוטי אטלנטה, 12/06/06 20:38

      חשיבתך בטעות היא כי אם יילכד רכב
      בין שני מחסומים כבדים אז הוא לא יוכל להחלץ.
      ומה שבאת להועיל נמצאת מזיק.
      ושוב, על נהג הרכבת להאיט למינימום נסיעתו לפני חציה על מנת שיוכל לעצור בעת חירום.
      ועל זה נאמר בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תזכרו את הילדה מעזה (ל''ת)

    היב, 12/06/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חייבים חגורות בטיחות גם ברכבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יכול היה להציל, 12/06/06 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חייבים חגורות בטיחות גם ברכבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יכול היה להציל, 12/06/06 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצפון לדרום?

    אורן, 12/06/06 18:47

    רושם שהרכבת נסעה מת''א לחיפה אבל גם שנסעה מצפון לדרום. יש איזה עיקול רציני בדרך? איך זה מסתדר?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפניתי את ראשי

    מוטי אטלנטה, 12/06/06 18:46

    הפניתי את ראשי ראיתי לידי רוכב צעיר ישוב על גב סוסה,שאל לאן?עניתי להרים,והוא אותי על סוסתו הרים......ומני אז....
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • אפסיות הקיום...

      גיל, 12/06/06 19:17

      איין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • לגיל-אמת

        מוטי אטלנטה, 12/06/06 20:03

        תפסת בדיוק את רוח הדברים.
        סוף מעשה במחשבה תחילה!

        הגב לתגובה זו

      • ועוד לגיל

        מוטי אטלנטה, 12/06/06 20:46

        ניתן לשים את הנוסעים בכדורים פורחים שיקשרו בחבלים לקרונות המושכים,כך שתאונה למטה תשפיע במידה מעטה למעלה-UFO

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    יוסי פלד זקוק לעבודה דחוף,אה אז נקים ועדת חקירה

    שי, 12/06/06 18:37

    שירוויח כמה גרושים הוא משלנו במילא לא יצא כלום מועדת החקירה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולי זה באמת היה פיגוע

    קונספירציה, 12/06/06 18:36

    היו באזור הרבה ערבים ואנשים שמעו פיצוץ והיה עשן אש וריח שרוף.
    גם התמונה של הטנדר נראית כמו רכב שהתפוצץ.
    לאור 100 ההתראות האחרונות אולי כדאי לבדוק.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיי אדם בארץ הם הפקר ורק הפקר

    תלם אהרון, 12/06/06 18:34

    לו היו נוהגים נהגי הקטרים בזהירותת מירבית והיו מאטים את הרכבת לפני כל מפגש עם כלי רכב היה נמנע כל ההרג הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם ברעידת אדמה

    מוטי אטלנטה, 12/06/06 18:16

    גם ברעידת אדמה אתה עף מהפסים
    אז סע לאט ובצמתים עוד יותר לאט.
    ועדיף ליצור רכבת אוירית בישראל,לצורך זה עליך לתכנן מחדש כלי טיס מסוקים והרקולסים עם מערכות כפולות(דלק ,חשמל ,ניווט, נחיתה,המראה ומנועים(ביודיזל) ושני טייסים).
    וזו הסיבה שחיל האויר הישראלי הוא
    הטוב בעולם.
    ובים נוח רחפות הקושרות ערי החוף.
    -אין עוד מלבדו.
    ושוב....גם ברעידת אדמה הרכבת יורדת מהפסים אז סע לאט.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 1

      גון, 12/06/06 18:32

      תגיד, עשינו לך משהו שאתה ככה מבלבל לנו ת'מוח ?

      הגב לתגובה זו

      • לגון

        מוטי אטלנטה, 12/06/06 18:50

        אם יש לך כזה כדאי שתשתמש בו,לא?

        הגב לתגובה זו

    • נהג הרכב אולי לקח סמים,אתה - בטוח (ל''ת)

      מדינה בהפרעה!!!, 12/06/06 18:32

      הגב לתגובה זו

      • למופרע

        מוטי אטלנטה, 12/06/06 19:23

        להמשיך לטאטא מתחת לשטיחלא רואים?!-דביל!

        הגב לתגובה זו

    • אז יבואו החכמים

      מוטי אטלנטה, 12/06/06 19:29

      ויגידו לך לעשות מחלפים,אבל הם שוב לא לוקחים בחשבון כי המחלפים
      יהיו המחסומים בעת רעידת אדמה.
      ושוב אנו חוזרים לאויר.
      -אין עוד מלבדו!
      עד שתבנה מחלפים מיחידות מודלריות שתישא על גבי נושאי טנקים ויעמדו ברעידות האדמה.

      הגב לתגובה זו