• 30.

    נשמה אמיתית

    מורן, 21/11/07 11:11

    ושוב ערוץ 10 ''עשו מצליח''
    עם הכתבת החדשה טלי קרסיק
    אשר מגישה פינת כתבות חוץ בתוכנית הבוקר שלהם.

    נשמה אמיתית וכיף לראות ולשמוע אותה על הבוקר.

  • 29.

    טלי

    יורי, 15/07/06 12:49

    את פשוט ענקית!!! המון מזל טוב על השחרור המתקרב והרבה הצלחה בדרכך החדשה.

  • 28.

    מתי מתן חודרוב עוזב??!!

    כאבי אזניים, 04/07/06 08:46

    לבחור הזה קול נורא מעצבן!!!
    כל פעם שאני שומע אותו מעביר לקול ישראל.

  • 27.

    נמאס מהפרוטקציונרים

    ניר, 16/06/06 01:13

    יש מספיק אנשים מוכשרים בעולם האזרחי, שלא היו להם קשרים, וראויים להזדמנויות בגופי התקשורת הארציים. נמאס מהגל''צניקים המקומבנים האלו!

  • 26.

    בהצלחה עדי (ל''ת)

    יוסטון, 14/06/06 22:53

  • 25.

    עדי נגר ד''ש מיוסטון (ל''ת)

    רמי, 14/06/06 22:08

  • 24.

    המוכשרים באמת נשארים

    שושי חטוקה, 14/06/06 14:50

    אם לא שמתם לב- הטובים באמת שגלי צה''ל חפצה בייקרם נשארים בגלי צה''ל ומקבלים חוזה.
    הפחות מוכשרים מציעים עצמם לכלי תקשורת אחרים. ולהלן ההוכחות:
    ספי עובדיה, מתן חודורוב, מתן לייבה, תמי רשף (המעולה), אסף ליברמן

  • 23.

    בדוק - בן צבי הודיע לברק סרי שהוא עורך ישראלי במקום אבי רצון שפוטר (ל''ת)

    עמית סגל, 13/06/06 00:06

  • 22.

    אני? ישראלי!

    קלוד, 12/06/06 23:56

    ברצוני לאחל לכל כתבי הגל''צ המשתחררים בהצלחה בדרכם החדשה בעיתון ''ישראלי''. נוסעי רכבת ישראל ממתינים בקוצר רוח.

  • 21.

    קרקובסקי אפס

    ליאונרדו, 12/06/06 23:44

    מעולם לא היה כתב כל כך לא מוצלח, שקרן, תככן ולא אמין בקול ישראל. במערכת דווקא היו שמחים אם היה עוזב...

    • שטויות! כתב מעולה וישר!

      חוטים, 13/06/06 12:55

      מי זה שעינו צרה ופיו מלוכלך כ''כ?

      בושה.

    • תגובה למגיב האידיוט והקנאי

      נתן זך, 13/06/06 14:09

      לידיעתך, אינטרסנט קטן שכמוך, יואב קרקובסקי הוא אחד הכתבים המוצלחים, האמינים, הקולחים והמעניינים שיצאו מהתחנה הזאת.
      קרקובסקי, העם איתך,
      נ.ב.
      כולנו זקוקים לחסד ...

  • 20.

    קנאים

    יוסי, 12/06/06 22:43

    לא נאים להודות.
    אבל כל אלה שמקטרגים הם אכולי קנאה.
    טלי קרסיק היא מהכתבות המוכשרות שהיו בגל'צ בשנים האחרונות.
    אולי כדאי גם לנו ללמוד לפרגן ?
    אני בטוח שאוד נשמע את טלי.
    בהצלחה !!!!

    • מי זאת בכלל? (ל''ת)

      רוני, 17/06/06 11:27

  • 19.

    העיקר שימשיכו להגיד:''אני לא התקבלתי בפרוטקציה...'' (ל''ת)

    www.yanivd.co.i, 12/06/06 22:18

  • 18.

    כל הרבה קורסים בצבא מחייבים חתימה שנה-שלוש שנים קבע.איך בגל''צ לא ? (ל''ת)

    הרי הצבא מסדר, 12/06/06 21:42

  • 17.

    ערוץ 10 שימו לב!

    יודע דבר, 12/06/06 21:19

    טלי קרסיק היא לא מהכתבות הבולטות והמוכשרות (בלשון המעטה) שידעה התחנה הצבאית בשנים האחרונות, כדאי שתנסו כתבות לשעבר אחרות יש כמה ממש מוכשרות שלא עושות הרבה בימים אלו.

  • 16.

    את רתם קלינה וחבריה

    שלומי, 12/06/06 21:17

    כי אלה החיים שלהם, רכילות זולה פלוס דרינקים

  • 15.

    הפירות הבאושים של בניהו וצביקה

    יוני שמעון, 12/06/06 21:11

    הנה פניה האמיתיים של מחלקת החדשות ששניהם טיפחו: קשבים בערוץ 10 וכתבים בעיתון שמחלקים חינם ברכבת. הבינוניות שולטתתת

  • 14.

    את מי הם בכלל מעניינים?

    אורי, 12/06/06 20:34

    אוסף של ג'ובניקים שקשקשו בתחנת שידור. במה הם תרמו למישהו? מילא הייתם כותבים על מחזור של קורס טיס שמשתחרר, או מחזור בשייטת - אבל גלצ''ניקים? האא???

    • אוסף של ג'ובניקים תעשו כתבה על הלוחמים שתוחנים 3 שנים בשטחים (ל''ת)

      לוחם, 12/06/06 20:56

  • 13.

    ילמדו קשה באוניברסיטה, ורק אם יעברו מבחנים קשים יעבדו בטיפשורת (ל''ת)

    שקודם הגלצניקים, 12/06/06 20:07

  • 12.

    ליברמן שולטתתתתת!

    מיקי גבאי, 12/06/06 19:38

    הימים של רכלבסקי? אין על הימים שחן ליברמן עשתה שיפטים בדסק החוץ, נהנו לבוא להיות הטכנאים, ולהיות מסונוורים מהיופי והכריזמה

  • 11.

    כולכם קנאים חסרי עבודה (ל''ת)

    שקו, 12/06/06 19:29

  • 10.

    מישהו יודע לאן נעלמה נטע לוי, שהייתה בחדשות 10 וגל''צ ? (ל''ת)

    ליאור מן, 12/06/06 19:11

    • לא. אבל למי איכפת?

      יהושפט, 12/06/06 21:10

      בטח מחפשת את עצמה בספת הפסיכולוג

  • 9.

    לא מענין , חבורה של גובניקים (ל''ת)

    רק לוחמים, 12/06/06 18:52

  • 8.

    היו ימים

    חוצן, 12/06/06 18:23

    אח... איפה הימים היפים של דסק החוץ הגל''צי, עם אילנה וניצן ורכלבסקי ויונית ומרגלית וזילברשטיין ואהרונסון. כל מה שנשאר זה קשבים בערוץ 10... עצוב... חבל.

  • 7.

    לא היו ולא יהיו כתבים כמו נדב פרי ועמית סגל!!

    מדיה, 12/06/06 18:08

    בלעדיים התחנה ממש משעממת!!
    ותעשו טובה, בבקשה בבקשה אל תביאו כתבים מהתחנה העתיקה הנדושה והרדומה 'רשת ב'!!!
    בהצלחה לנדב פרי בערוץ 10 שהכן מתאים לו.
    ובהצלחה לעמית סגל שמבזבז את עצמו בערוץ ההסתה הישראלי ערוץ 2.

    • כמה שאתה צודק לגבי עמית סגל!

      מירו, 16/06/06 17:52

      חבל עליו. אם הוא היה נכנס לערוץ 10 זה היה יכול להיות פשוט פנטסטי. הוא הרי באמת מוכשר ומוצלח. עכשיו יקלקלו אותו בערוץ 2??? לא חבל?

  • 6.

    ועוד הם מתהדרים בתואר של תורמים למדינה, חובה להפריט את גל''צ ומיד

    ארי איתן, 12/06/06 17:59

    עצם קיומה של התחנה מגלם חוסר צדק משווע, בעוד חברו של הגלצניק מגרז לו טנקים איי שם בשיבטה ולאחר שחרורו עוסק בתדלוק או מלצרות כעבודה מועדפת, מקבל הגלצניק שטיח אדום לעולם האזרחות.

    אני מפרגן בכל ליבי לאותם צעירים מוכשרים אך יחד עם זאת אני שואל היכן הצדק והשיויון?
    עוד אני שואל לשם מה צריך משלם המיסים לתקצב את גל''צ הווה נפריט אותה ובאו לקופתה המדלדלת של ציון עוד כמה שקלים.

    • אם כבר אז כבר

      ג'ון, 12/06/06 21:52

      למה שכל הממר''מניקים יעשו קורס כזה איכותי על חשבון הצבא ואחרי שיצאו מהצבא יעוטו עליהם חברות ההיי טק ויתנו להם עבודה ?באותה צורה אתה יכול גם לפתוח עיניים על טייסים שמקבלים עבודה באל-על , ולא חסרות דוגמאות .
      הבן שהצבא מעניק אפשרויות קידום מקצועיות לחיילים וגל''צ זה גם חלק מן העניין האנשים שנמצאים בגל''צ לצורך העניין הם אנשים שעברו תהליכי מיון והוכשרו לתפקיד מקצועי מסויים כנראה שהם מספיק טובים במה שהם עושים כדי למצוא עבודה בשוק הפרטי . למה ישר לפתוח עיניים על כל אחד ? מה רע בזה שבן אדם השקיע בתפקיד שלו במסגרת צבאית ואח''כ קוטף את הפירות ? אפשר לתרום לחברה ולצבא גם מבלי לגרז טנקים או תותחים

    • אילו היית יודע לאיית ''הבה'', היית מסודר.

      חמורבי, 12/06/06 22:37

      לעצם הטענה, למי סדיוק אתה בטענות? לגופים הפרטיים שחוטפים את הגלצניקים?
      למה אתה לא בא בטענות לחיל האויר שמנפיק טייסים שנחטפים ע''י אלעל וישראייר? גם להם מחכה שטיח אדום לאזרחות.
      ככה אתה מפרגן? ארי?
      אתה מחפש צדק ושיוויון בעולם קפיטליסטי?
      להפריט את גל''צ אתה רוצה? ואז מה נקבל? עוד תחנת רדיו שמשדרת זבל בין הררי הפרסומות?
      על שידור ציבורי שמעת? אתה מממן את השידור הציבורי בין שהוא מתוקצב באמצעות האגרה ובין שהוא מתוקצב תחת סעיפי ''תקציב הביטחון'' של ישראל. (בסוגריים: גם את השידור הפרטי אתה מממן בדרך עקיפה, אלא שהתשלום מגולם במוצרים שאתה רוכש).
      אתה הבנת את זה, ארי?!?!?!

      • לסגור את גלצ ומייד

        חיים, 13/06/06 10:52

        אני לא בטוח שתפקיד הטייס בחיל האויר חיוני יותר מגלצניק. אין ספק שדרכו של טייס לאזרחות סלולה, אבל מה עם התרומה שהוא תרם? בעוד אלה מסכנים את חייהם, יושבת לה חבורה מפונקת של בני עשירים ממרכז הארץ ומשחקים בלעשות כאילו צבא ,כאילו לחיילים, שאפילו לא מסוגלים לקלוט את שידורי התחנה הצבאית שלהם, כי הם לא חזקים מספיק. אז די. לסגור את הביזיון. לסגור את גלצ ועכשיו.
        ואגב, גלצניק נכבד, גלי צהל אינה צורה של שידור ציבורי. זוהי תחנה צבאית שראויה למדינה פשיסטית.

  • 5.

    זה כל כך מקומם

    די נמאס כבר, 12/06/06 17:44

    כל התרבות הזאת של גל''צניקים שרק מעצם היותם אנשים ששירתו בתחנת רדיו צבאית הופכת אותם ל''אנשי תקשורת''...מה, רק אנשים שהיו שם ישלטו בעולם התקשורת בארץ? מה כבר לומדים בגל''צ? איך לקריין? את זה אפשר ללמוד בכל בית ספר לתקשורת או תוך כדי העבודה...בינתיים סטודנטים לתקשורת ומדעי המדינה כמוני יצטרכו כנראה לחשוב איפה עדיף לעבוד אחרי התואר - בארומה או מקדונלדס...

    • ולמה בדיוק זה נראה לך מוזר שמעדיפים בעלי ניסיון?

      K, 12/06/06 19:35

      קודם הבהרה: לא שירתתי בגל''צ.

      כן, הם ''אנשי תקשורת'', בגלל שעבדו שנתיים-שלוש ולפעמים יותר בגוף תקשורת חשוב.

      יש להם ניסיון ואת זה לא יחליף החוג לתקשורת, מה לעשות.

      ובעניין הסטודנטים לתקשורת כמוך, תשמע, כשתיכנס בסופו של דבר לתחום, תגלה שאין שום קשר בין מה שמלמדים אותך שם - לבין עבודה בכלי התקשורת עצמם.

      • טוב לדעת

        וואלה?, 13/06/06 00:14

        העיקר שתמר איש שלום עושה תואר בפילוסופיה ויהדות...באמת ממתי ללמוד מדעי המדינה ותקשורת יעזור לי להרחיב את הידע הכללי בנושאים הרלוונטים, הרי ברור שפילוסופיה ויהדות הרבה יותר חשובים לעשיית חדשות! גם כן תמר איש שלום - בובת טלפרומטר קפואה...

        • תמר איש שלום לא צריכה תואר בתקשורת

          נ, 13/06/06 12:57

          היא העבירה שנתיים בבית הספר לתקשורת הכי טוב בארץ. לא מכירה את היכולות שלה, אבל תדע שלאנשים שיצאו מגל''צ אין סיבה לעשות תואר אקדמי. הם יכולים ללמוד מה שבא להם כדי להרחיב את הידע הכללי, שזה חשוב, אבל הם אנשי תקשורת מצויינים. לא כולם כמובן, אבל בוא נגיד שמה שלומדים בבתי ספר לתקשורת בארץ לא קשרו בשיט לעולם האמיתי.

    • כל כלצניק בן 22 נהיה איש תקשורת מבוקש-מגוחך ומקומם (ל''ת)

      אקדמאי מתוסכל, 12/06/06 20:06

  • 4.

    קרקובסקי הוא הכתב הפוליטי החלש ביותר בתולדות קול ישראל

    דעתנית, 12/06/06 17:36

    כתב נטול נוכחות וכריזמה שלא היתה סיבה להביאו לגל''צ.
    שיתאמצו ויביאו מישהו איכותי יותר.

    • קרקובסקי

      יודע דבר, 12/06/06 19:04

      קרקובסקי הוא כתב מצוין, רהוט ורציני (בניגוד לפרי שהיה כתב המפלגות של גלצ). טוב שהוא לא מטנף עצמו בגלציזם. בהצלחה בהמשך.

    • צודקת. שיביאו את ירון דקל!

      דעתן, 12/06/06 19:18

      אה, בלתי אפשרי?
      זהו זה, אין יותר איכותי כרגע בשוק, מי שמוכיח טיפה כשרון - נחטף מיד לטלוויזיה (ראי תיק עמית סגל ונדב פרי ועוד קודם רביב דרוקר ועוד ועוד).
      המצב קשה וצריך להתפשר עם מה שיש לשוק הרדיו להציע.
      אולי יבוא יום ויהיו כל כך הרבה כשרונות צעירים, שיהיה מספיק לטלוויזיות, לעיתונים וגם לרדיו לאינטרנט.

  • 3.

    קרקובסקי, בפעם הבאה שתתבכיין על

    עיתונאי, 12/06/06 17:14

    המשכורת שלך הוועד לא יגן עליך

    • יואב, בהתחשב באיום הנ''ל, שקול שנית. (ל''ת)

      בכיין אחר, 12/06/06 19:18

  • 2.

    סליחה, איפה זה בית גדי לבנה?

    אזרח מבולבל, 12/06/06 16:51

    אח מיטלמן, איפה הימים הללו, בטרנטה של ספ...

    • קרעעעעעעעת אותי

      קדצניקית 03, 13/06/06 18:09

      רם!! בוא! רם!! בואאאאאאאאאאאאאא

      בהצלחה מיטלמן, יאללה פ''ת!

  • 1.

    טלי צריכה להתבייש

    החבר מיפו, 12/06/06 16:49

    איפה הנאמנות איפה? ועוד לערוץ 10?! לא נשכח לך.