• 90.

    כמה תאונות נדרשות כדי להבין?!

    אבי, 13/06/06 00:37

    לכבוד מנכ''ל רכבת ישראל,
    לפני שנה היו שתי תאונות כאשר בראשונה נהרגו 8 אנשים ובשניה, בנס נמנעה תאונה קטלנית. אז אני שואל אותך: למה אחרי 8 הלוויות ואחרי שנה לא נעשה דבר בעניין? ואני שואל אותך: אתה אחראי לכל ההרג הזה?! אלא מי? אני, האזרח הפשוט? מתי תקלוט שאם יש בעיה צריכים לתקן אותה במלוא המהירות ולא לחכות, כמו שעון חול, לתאונה הבאה, כי היא בוא תבוא אם לא ישופרו התנאים.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רכבת ישראל לא אשמה אלא הנהגים הבהמות בארץ! (ל''ת)

    אורטל, 12/06/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הלכנו לאיבוד חברים!

    אייל, 12/06/06 17:42

    אני עדיין לא מצליח להירגע! שמישהו יגיד לי למה בישראל אבד הערך לחיים?

    הגב לתגובה זו

    • מכיוון שאיבדו כבוד למתים וליהודים להבדיל... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 12/06/06 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    לנהג!!!!!!!!!!!

    אייל, 12/06/06 17:40

    היה שווה? מיהרת? רצית להספיק?
    למה לא חיכית???? למה אנשים צריכים למות בגלל שציפצפת על החוק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    סיפור שקרה היום ברכבת.

    חיים, 12/06/06 17:40

    דוד עמוס הינו איש תחזוקה בישיבת חב''ד בקרית שמואל. בשיחה עם העיתונאי שי גפן מבית הרופאה הלל יפה בחדרה הוא מספר שעלה לרכבת לקרון הראשון אולם אז נזכר בהוראת הרבי מלך המשיח שאין לשבת לא בקרון הראשון ולא האחרון וכך ניצל בנס. דודו עמוס ביקר אצל הרבי לפני שבועיים ואז שמע לראשונה על ההוראה הזאת ולכן החליט מיד בתחילת הנסיעה להחליף קרון מה שהביאה לכך שחייו ניצלו.

    הגב לתגובה זו

    • So those two carts need to be empty? (ל''ת)

      logic, 13/06/06 01:05

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מדינת עולם שלישי כבר אמרנו ?...... (ל''ת)

    אזרח, 12/06/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שימו לב...

    אייל, 12/06/06 17:35

    5 הרוגים, חמש הלוויות, חמש שבעות, חמש משפחות הרוסות.
    אחד - נהג שעבר על החוק!
    חוק - בדיחה בישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ועל אף הכל,רכבת הוא כלי התחבורה הבטוח,המהיר,הנוח והזול מבין כולם. (ל''ת)

    hantke, 12/06/06 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מיד לדין נהג ה,,,טוסטוס שדחף המשאית לפסים (ל''ת)

    פסטיבל מספרי, 12/06/06 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה לא התקשר לסוללרי???????????????????? !!!!!....................

    אילן, 12/06/06 17:23

    הפקח ראה שהקטר לא עונה לפלאפון אז הוא יכל להתקשר לקטר אז למה הוא לא התקשר ??????????????????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חשוב יותר לאולמרט 2.5 מיליארד לחרדים מ-מחלף (ל''ת)

    יש סדר, 12/06/06 17:22

    הגב לתגובה זו

    • ''תרגע''

      Avi Ecuador, 12/06/06 18:20

      חשוב לו ולשמאל יותר לבנות את עגל הזהב פלסטין, עולה הרבה יותר ואני לא מתכוון לקורבנות יהודים; לכסף.

      הגב לתגובה זו

      • באמת?

        עצובה וכואבת, 13/06/06 15:22

        אז למה צריך לשלם 250 מיליון שקלים למפלגות ימין כדי שימנעו? גם הם רוצים כספים אבל לאנשימ חולים אין מאיפה להביא5 מיליון?

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    מביע צער למשפחות

    Avi Ecuador, 12/06/06 17:11

    היה בטח גם הרבה יותר רציונלי וזול לבנות איזה מנהרה או גשר עילי שיפריד בין מעבר התנועה של הרכבות והרכבים.
    לפעמים הזול יוצא יקר (משפט בספרדית).

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ה' ישמור ממתי עומדים עם המכונית על הפסים של הרכבת (ל''ת)

    אחת, 12/06/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני מדבר ורואה את בני משפחתי

    אורי, 12/06/06 16:36

    בשיקגו,באמצעות המחשב ובחינם.
    האם נהג הקטר אינו יכול לראות את
    מצב הצומת שלפניו?
    עד כמה שאני יודע ברגע שהמחסום
    יורד יש לרכבת אור ירוק.מתברר שזו גם מלכודת מסוכנת.
    מחירי הכרטיסים ברכבת מספיק גבוהים כדי לאפשר לקנות עוד כמה צעצעועים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חובה לקרוא

    שלום, 12/06/06 16:31

    לא מחלפים, ולא מערות, ולא אינפרה, ולא ליזר, הצעה פשוטה הרכבת תעבור כל מחסום במהירות צב מקסימום 10 קמ''ש . וכך גם הנזק יקטן
    תנחומי למשפחות, ולפצועים הלוך ושוב לביטוח לאומי

    הגב לתגובה זו

    • הפרופסור קובע .....

      פרופסור שפיץ, 12/06/06 17:06

      לא רציני !!! הרכבת זקוקה לכמה קילומטרים כדי להאיץ ממהירות 10 קמ''ש למהירות 100 קמ''ש . מכיוון וכל כמה קילומטרים יש מפגש , הרי המהירות הממוצעת שלה תהיה 20 קמ''ש והנסיעה לחיפה תמשך 5 שעות .מה רע במחלפים ? זה עובד בכל העולם אז למה להמציא את הגלגל מחדש ? האם גם לגבי כבישים מהירים אתה תמליץ לחצות צמתים במהירות 10 קמ''ש ? ואולי בכל זאת כדאי לבנות מחלפים ?

      הגב לתגובה זו

      • שפיץ צודק לגמרי! (ל''ת)

        רון, 12/06/06 18:00

        הגב לתגובה זו

    • הצעה מטופשת ,אבל הגיונית

      מטמתיקאי, 12/06/06 18:01

      לפי דברי חכמנו נסיעה במהירות של 10 קמ''ש כמוהו כמו רכיבה על עגלה וסוס.
      ההיגיון אומר שכאשר בכבישים נעו עם עגלות וסוסים וחמורים לא קרו תאונות.
      אחחחחח הלואי ויכולנו לחזור בזמן !!!

      הגב לתגובה זו

    • אבל זה לא הגיוני

      אסיף, 12/06/06 19:16

      כי עד שהיא טעת ועד שהיא תאיץ יהיה עדיף ללכת ברגל...

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    נהגי הרכבת לא אשמים!!!

    מישהי, 12/06/06 16:29

    קודם כל ברצוני לאחל החלמה מהירה לכל הפצועים.
    תנחומיי למשפחות שיקיריהם נהרגו....
    וברצוני גם לאחל החלמה מהירה לחנן (נהג הרכבת) וברצוני לפנות אל לציבור הרחב: בבקשה ממכם תפסיקו לעמוד בפסי הרכבת!!!
    אתם הורסים את חייהם של האנשים!
    אתם הורסים את חייהם של המשפחות,ושל הנהגים!
    אתם אלו שאשמים (אלו שעומדים בפסים)!
    ואחרי זה מאשימים את נהגי הרכבת!
    כל האשמות מופנות ל''רכבת ישראל'' ומה עם הנהג שנכנס בטנדר ומאז נעלמו עקבותיו?????????
    הוא כל כך חושש שיעצרו אותו,שאין לו אומץ להתייצב ולהעיד!!!!
    יש לי דברים להגד לו כמו למשל: ''פחדן שכמוך! הרגת אנשים ואתה בורח מאחריות????? ואחר כך,את מי יאשימו בגללך? את נהג הרכבת!
    אתה פשוט פחדן!!! אתה מעורר בי חלחלה!!!!! וגועל עדיף שתסגיר את עצמך תכף ומיד!!!!
    אני לא מבינה איך אתה יכול להיות כזה??????? איך תישן בלילה''.......
    ולסיכום: אני לא באה לשפוט אף אחד אני אומנם רק בת 12 אבל זה לא אומר שאני לא מבינה כלום!!!!
    אני לא באה לשפוט אף אחד אלא רק להביע את דעתי שלי!!!!!
    אז למי שיש תגובה,תפנו אליי!

    הגב לתגובה זו

    • חמודה!! (ל''ת)

      לילי, 12/06/06 16:49

      הגב לתגובה זו

    • את צודקת (ל''ת)

      דני, 12/06/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מישהו זוכר בכלל שאמול צויונו 21 שנים לאסון הבונים?

    זכרון קצר, 12/06/06 16:24

    אל תתפלאו אם גם את אסון רבדים וגם את האסון הזה ישכחו ולא יפיקו מהם שום לקח.
    לחיי אדם אין ערך במדינת ישראל ובטח שלא ברכבת ישראל.
    אם היו באמת רוצים לשנות משהו, היו יכולים להתחיל אחרי התאונה ב-1985

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רכבת הורגת ישראל

    דניאל, 12/06/06 16:23

    מאסר עולם להנהלת הרכבת הכושלת שאת חיי נוסעיה מפקירה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לדניאל

      ראובן, 12/06/06 18:04

      זו לא הרכבת אלא נהגים מטומטמים המתעקשים לצפצף על החוק ולעלות על המסילה ולא חשוב אם המחסום מורד והאור מהבהב.הוא הרי לא פראייר,ולא יבזבז דקה מזמנו היקר...אז יהרגו כמה אנשים,מה לעשות..
      והרכבת פה לא רעה ביחס לחלק מהמקומות באירופה בהם העישון מותר,אין מיזוג והחלונות אטומים ובימים חמים יחסית אפשר להתבשל לאט... וזה מנסיון.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    למה פשוט לא עושים מחסום באורך כל הכביש ? ורק באורך נתיב ?

    דני, 12/06/06 16:14

    מה ההגיון שעומד מאחורי דבר כזה ?
    ככה ברור שיפרצו אותו וינסו לעקוף אותו ? לא יותר הגיוני שיעשו מחסום ארוך?

    הגב לתגובה זו

    • ברוסיה זה אחרת

      בוריס, 12/06/06 17:01

      אתה בודאי מתכוון שכיום המחסום הוא ברוחב נתיב אחד בלבד ולא לרוחב כל הכביש . אצלנו ברוסיה יש פעמיים מחסום כפול כלומר אתה נתקבל בני מכשולים רצופים , כאשר כל אחד מהם מורכב משני מחסומים היורדים משני צדי הכביש. מכשולים אלה ממש לא ניתנים לעקיפה . שם זה עובד כבר 100 שנה ללא בעיות אבל זה מתאים לרוסים הטפשים , בארץ יש יותר תחכום והתחכמות.. והתוצאה ידועה .

      הגב לתגובה זו

      • מה כ''כ מיוחד אצליכם?!

        יהודי, 13/06/06 00:33

        אצליכם ברוסיה יש הרבה דברים שלא היינו רוצים שיהיו אצלינו בישראל..

        הגב לתגובה זו

        • בנאדם..

          טל, 13/06/06 17:31

          למה להגיע לתגובה כזאת?
          אח''כ מתפלאים שהארץ שלנו נראת ככה..
          וכמו ששמת לב הוא הציג את עצמו בתור ''בוריס'' ולא בתור ''רוסי'' כמו שאתה בצגת את עצמך בתור ''יהודי'' אז קח את זה לתשומת ליבך...
          ודי לגיזענות!

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    רכבת ישראל הוכיחה שהיא הגוף הכי מסואב

    אשרי, 12/06/06 16:13

    במקום לדאוג לבטיחות ודיוק דואגים שם לתעסוקה לקרובי משפחה, בחסות ועד כוחני ומושחת!!! יאללה, להכניס את האחראים לכלא!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולי המדינה תחשוב פעמיים שר תחברוה נכבד ושר אוצר

    מינו, 12/06/06 16:10

    תכנסו ישיבה דחופה למנוע כאלה דברים , אולי תעשו באמת גשר , אולי לא חייבים מחסומים זה די פרמיטיבי , ואם כבר תקציב שילך למקומות נכונים בשביל מה אנחנו משלמים מיסים?,ארנונה ושאר ירקות, מה יהיה שר תחבורה ניכבד האם תוכל להאשים את הנהג השוגע או את הוזלת ידך והוזלת הממשלה האומללה שרק רוצה להכניס לכיסה משכורת יותר תפוחה?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני ממש מפחדת להשתמש ברכבת או באוטובוס

    סופי - חיפה, 12/06/06 16:04

    מה יהיה?, גם בכביש מסוכן וגם ברכבת?, אולי מציאו מטוסים קלים לתחבורה אווירית פנימית , ואני לא צוחקת מה יהיה עכשיו די להרג?, מי שנותן למשוגעים האלה לנהוג בין אם הוא עבריין או גנב או איש ''תמים'', מה איך למה זה קרה?, מה נעשה הלאה זה חוזר על עצמו ממש כמו אלימות.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מאסר עולם

    מוש, 12/06/06 16:00

    לנהג שפרץ את המחסום

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יכול להיות שהתאונה ארעה במכוון...? (ל''ת)

    מישהי, 12/06/06 15:59

    הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שאת טפשה? הכל יכול להיות. (ל''ת)

      מישהו, 12/06/06 16:44

      הגב לתגובה זו

    • חיפאית,איזה עשב עישנת לאחרונה? (ל''ת)

      טקסס ריינג'ר, 12/06/06 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מפחיד לנסוע ברכבות כבר (ל''ת)

    רני, 12/06/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להחרים את הרכבת עד שייבנו מחלפים . (ל''ת)

    אבו יסמין, 12/06/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינת עולם שלישי

    זלזול בחיי אדם, 12/06/06 15:44

    המשותף לכל מדינות העולם השלישי הוא שחיי האדם מאוד זולים שם.

    מדינת ישראל התקבלה בכבוד.

    מדינת סדום ועמורה.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק מתנחלים

      אבי רון, 12/06/06 16:31

      הגיע הזמן לפנות את בית יהושוע- זה אזור מסוכן לרכבות

      הגב לתגובה זו

    • טפש מהעולם החיצון

      ניר, 12/06/06 16:43

      מדינת ישראל משקיעה בחיי אדם הרבה יותר מרוב המדינות המערביות. תאונות לצערנו יכולות לקרות בכל מדינה. וגם דבילים כמוך לצערנו יש בכל מדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    רק רכבת??

    ג'קי, 12/06/06 15:37

    מישהו אמר שלנסוע באגד זה מסוכן????

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למנוע מפגשי רכבת לשאר התחבורה ע''י בניית גשרים או מנהרות ! (ל''ת)

    מ, 12/06/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    טוב שהנהג ניצל - שישלם עכשיו על כל ההוצאות וכמובן פיצויים!

    שפוי, 12/06/06 15:22

    רק אם יחויב גם בנזקים הכספיים אולי יתחילו חבריו ללמוד לקח - כי בית סוהר על חשבון המדינה - שזה אתה ואני - לא מזיז להם!!!

    הגב לתגובה זו

    • הנהג שניצל אינו האשם אלה נהג אחר

      עוזי, 12/06/06 16:18

      למיטב הבנתי הנהג של הטנדר נתקע בפסי רכבת בגלל רכב אחר שפגע מאחור בעוצמה לא קטנה בטנדר שעצרה במחסום כנדרש. הנהג של הטנדר ניצל ברגע אחרון כי הספיק לברוח משם. אומרים שהנהג של הרכב שפגע ברח.

      הגב לתגובה זו

    • נהג משאית שמרוויח 5000 שקלים לחודש אין לו ממה לשלםל כן

      ריאלי, 12/06/06 16:33

      שפוי לא היה כותב שטויות . אם המשאית פרצה את המחסום כנראה זה פיגוע או התאבדות.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הרכבת גדולה מידי למדינתינו... (ל''ת)

    EUROPA......, 12/06/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרכבת עוברת במגביל לאיילון.לא רוצה לחשוב אים היא תסטה .... (ל''ת)

    דודי, 12/06/06 15:10

    הגב לתגובה זו

    • כמה טעויות

      גון דו, 12/06/06 15:51

      מקביל ולא מגביל , אם ולא אים . ובכלל עדיף שלא תחשוב אתה לא טוב בזה , גם לא באיות...

      הגב לתגובה זו

      • גון דון אתה מגעיל,

        נס, 12/06/06 16:19

        לכול אחד הזכות לבטה את עצמו, לכול אחד הזכות לטעות, גם לך, אבל תגובתך מגעילה אותי,

        הגב לתגובה זו

        • אז תגעלי, זו בהחלט זכותך (ל''ת)

          גון דו, 12/06/06 16:35

          הגב לתגובה זו

        • הערה ל-נס

          טקסס רינג'ר, 12/06/06 18:05

          כותבים ''לבטא'' ולא ''לבטה''.
          מה יהיה?

          הגב לתגובה זו

      • עוד זה הולך וזה בא

        ציצ, 12/06/06 16:23

        וגם שלוש נקודות ולא ארבע...

        הגב לתגובה זו

    • תודה על ההערות-אך לא קראתי שום הערה בנושא תאונת הרכבת,-זה הנושא. (ל''ת)

      דודי, 12/06/06 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    החלמה מהירה לפצועים

    ., 12/06/06 15:10

    ותנחומי למשפחות ההרוגים

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    פתרון לבעיה

    אנדרי, 12/06/06 15:06

    אולי סוף סוף ימצאו פתרון...
    יכלו לדוגמא לעשות מעבריפ מתחת לפסים ככה היו מונעים תאונות וגם פקקים במקומות כמו בית יהושוע, ומבחינת עלות זה בטוח יהיה יותר זול מאשר הנזק שגורמת כל תאונה כזאת

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הנה באה הרכבת .....בהפוכה

    ליאוניד, 12/06/06 15:00

    היפנים מתגאים ברכבת מגנטית המרחפת באוויר . ביג דיל !!! הנה גם לרכבת ישראל יש רכבת שעפה באויר

    הגב לתגובה זו

    • ממש חמוד אתה. בתור עונש, לך תגור בקרית גת (ל''ת)

      ערדי, 12/06/06 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    יותר רכבות - יותר תאונות

    ירושלמי, 12/06/06 14:54

    איזה מזל שאין רכבת לירושלים . אילו היתה - הינו שומעים על יותר תאונות .

    הגב לתגובה זו

    • מזל ולא שכל

      ציצ, 12/06/06 16:26

      איזה מזל שאני רק קורא את ההודעה שלך ולא שומע אותך
      ואיזה מזל שבאפריקה אין אוכל כי ככה לא נשמע על קלקולי קייבה
      ואיזה מזל שאין חיים בירח כי היו גם שם תאונות.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מישהו שם לב לתאריך??????

    סוניה, 12/06/06 14:47

    ולעובדה שהיום בעיתון ''מעריב'' הייתה מודעת אבל מטעם ''רכבת ישראל'' במלאת שנה לאסון רבדים?
    איזה צירוף מקרים מזעזע!

    תנחומים למשפחות והחלמה מהירה לפצועים!

    הגב לתגובה זו

    • אסון הבונים גם היה בסמוך לתאריך של היום...עצוב!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      תלמידה ברנר פ''ת, 12/06/06 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מעט מדי אנרגיה ממשלתית הולכת לזה

    מעט מדי אנרגיה, 12/06/06 14:45

    מעט מדי אנרגיה ממשלתית הולכת לזה: מרוב התעסקות עם התכנסות שוכחים את הדברים הקטנים אך חשובים כמו למשל בטיחות נוסעים ברכבת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש פתרון אבל הוא פשוט מדי !!!

    ישראל, 12/06/06 14:44

    תגידו , כולם פסיכים ? אחד מציע תהילים, השני מציע הקמת משטרת רכבות והשלישי מציע מערכת חישנים עם אינפרה אדום וקרני לייזר . למה לא לבנות מחלף ולגמור את הסיפור פעם ולתמיד . הגוים הבינו ועשו זאת . רק מה ? הפתרון פשוט מדי בשביל הישראלים המתוחכמים ....

    הגב לתגובה זו

    • זאת התגובה הנכונה היחידה

      נדב, 12/06/06 15:29

      אסור שמכוניות ורכבות יסעו על אותו מפלס. פשוט צריך לבנות גשרים, ולא נשמע יותר על תאונות כאלה.

      הגב לתגובה זו

      • נדב - אתה תמים

        ישראל, 12/06/06 16:25

        נדב , הפתרון שלך לא ישים מפני שהוא הגיוני . מה , סתם ככה נבנה מחלפים ונפתור את הבעיה ? לא חביבי - קודם נקים ועדה ואחר כך ועדת היגוי ונמנה מועצה ונקים משטרת רכבות ורק בעוד 20 שנה נקים את המחלפים .

        הגב לתגובה זו

        • נו באמת... לדבר הכי קל

          ניר, 12/06/06 16:41

          יש לך מושג כמה מחלפים צריך לבנות? כמה עולה כל מחלף כזה? בסופו של דבר הכל ענין של תקציב.

          הגב לתגובה זו

          • לאיודע כמה עולה, אבל ישים

            נדב, 12/06/06 17:32

            אני לא יודע במספרים, אבל לפי כתבות שקראתי בעניין, זה לא סכום כל כך נוראי במונחים של הרכבת. אל תשכח, שהרכבת מרוויחה המון כסף. בדיוק פה אסור לתת ל''שוק החופשי'' להשתולל. הרכבת רוצה להרוויח מנוסעים? אין בעיה, רק שמעבר למודלים כלכליים היא חייבת לעמוד גם במודלים בטיחותיים.

            הגב לתגובה זו

            • לנדב בצוללת

              ראובן, 12/06/06 18:11

              שלום לך!
              אתה צודק-הפרדה מפלסית תהיה פתרון יעיל בטווח הארוך.וזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה.כנראה שתצפיתנים לא עושים את העבודה וזה מוכח שוב ושוב.
              ודבר נוסף-החמרה דרסטית של הענישה כלפי נהגים עבריינים אלה ובכלל.צריך לשאוף לכך שהמחיר יהיה כואב באמת,כדי שהם יבינו שזה פשוט לא כדאי.

              הגב לתגובה זו

    • צודק חלקית

      עומר, 12/06/06 16:05

      גם באירופה וגם בצפון אמריקה (קנדה,ארה''ב) ישנם מקומות שבהם יש מפגש רגיל בין פסי רכבת וכביש , הבעיה העיקרית היא חינוך לקוי של עם שלם , ששובר 950 מחסומים של רכבת בשנה!! כשאנשים בישראל יהיו יום אחד עם מחונך , אולי הם יבינו שלשבור מחסום רכבת זהוי עברה פלילת שוות ערך להריגה ברשלנות , וגם אם אין נפגעים והרכב רק מזגזג בין המחסומים , הוא יואשם בסיכון הציבור וכניסה לשטח סגור ממשלתי וענישה של 5 שנים ללא נפגעים .

      הגב לתגובה זו

    • ת-כ-ל-סססססססססססססססס!!! (ל''ת)

      יובל, 12/06/06 16:18

      הגב לתגובה זו

    • מאוד יקר לא?

      אלון, 12/06/06 16:25

      ואל תגיד לי שחיים שווים כל כסף. כי כסף שנחסך ע''מ להקים מחלף בא על חשבון משהו ושם גם נגרם נזק לחיים. תרופות בטחון וכול'

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בכנסת מתדיינים שבוע על העציץ של רוחמה (ל''ת)

    באין ממשלה, 12/06/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עיתוי מפתיע

    קרונ, 12/06/06 14:32

    מענין לציין שנה לפני היה את התאונה הרכבת ברגבים מענין

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש למנות סגן +משנה +מ''מ לשר מופז (ל''ת)

    מופז הורד המים, 12/06/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הפתרון - להכפיל מס' השרים בכנסת (ל''ת)

    כדי שיוכלו, 12/06/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ממשלה לא מתפקדת

    ממשלה לא מתפקדת, 12/06/06 14:28

    ממשלה לא מתפקדת
    קאסמים תאונות וכד
    סדום ועמורה

    הגב לתגובה זו

    • למה נדמה לי

      אזרח, 12/06/06 16:08

      שאותך לא חיי אדם מענינים אלא התקפות על הממשלה? האם אתה הדובר של ביבי?

      הגב לתגובה זו

    • המשכורות באות בזמן ? (ל''ת)

      דוד, 12/06/06 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עבודה לנגשים לפרופסורה

    michal, 12/06/06 14:22

    נושא חדש יילמד באוניברסיטה המחדלים ומדיניות המקל והגזר.התלמידים בקריית חינוך דרור יוכלו להתראיין וכן ישובים נוספים,אותו כביש מחורבן בין מזרח למערב, כביש הורג ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    התראה מוקדמת-מצלמות וידאו

    חזי, 12/06/06 14:16

    ניתן למנןע התנגשויות במפגשים כאלה באמצעות הצבת מצלמות וידאו אשר ישדרו את מצב בצומת כך שלנהג תהיה התראה מספקת.כיום זה נעשה עם תצפיתנים.אפשר להתקדם .

    הגב לתגובה זו

    • לחנך תרבות נהיגה מגיל צעיר יותר זול ויותר מועיל (ל''ת)

      א, 12/06/06 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אנא מכם!!!! אמרו תהילים!!

    שירלי, 12/06/06 14:07

    המעט שאפשר לעשות זה לקרוא תהילים למען הנפגעים...

    אנא מכם!! אמרו פרקי תהילים!! אפילו אחד!!!

    גם אם בחיים לא פתחתם ספר.... אין לכם מושג איך שזה מחולל פלאות...

    בבקשה!! בבקשה!!

    אמרו תהילים...

    תודה לכם.

    הגב לתגובה זו

    • תהילים במקום מחלף ?

      שלמה, 12/06/06 14:40

      גם היהודים באירופה אמרו תהילים וזה לא כל כך עזר. אתה בטוח שזה עובד ? האם זה בא במקום הקמת מחלפים ?

      הגב לתגובה זו

      • הגעתי

        משיח בן דוד, 12/06/06 16:37

        למה אתה ממציא שטויות???
        אף אחד לא כתב לך ''תהילים במקום מחלף''
        ואף אחד לא כתב לך איך למנוע את הצרה הבאה
        כל שנכתב זה בקשה צנועה ובלשון יפה לעזור לנפגעים,בין אם אתה מאמין שזה יעזור למי שכבר נפגע אול לא אין לזה שום השלכה על פתרון הבעיה או מחלפים לשיטתך שכבר נשקלה אגב בוועדות ונכשלה מסיבות תקציביות של הפניית שלוש מיליארד דולר על גירוש יהודים במקום מחלפים ליהודים. כן וגם כאן תהילים לא עזרו (למראית עיין בלבד)

        הגב לתגובה זו

    • כן, זה מה שיעזור.

      עובדיה, 12/06/06 14:49

      על בטוח

      ושימו שום ובצל בנעליים

      ותתלו חמסה על הדלת


      ואז נוכל לסגור את צה''ל והמשטרה והכל יהיה טוב

      הגב לתגובה זו

    • שירלי,די עם השטויות...למה לא מים קדושים מהדלי של הבאבא? (ל''ת)

      רון, 12/06/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • תהילים לא עוזר נגד קסאמים

      חארטה, 12/06/06 16:16

      תהילים גם לא עזרו בשואה, במלחמות, להצלת מליוני אנשים שמתו ממחלות למרות תפילות קרוביהם, לפצועים, להרוגים בפיגועים, לפינוי התנחלויות - בקיצור - תהילים לא עוזר בכלום!!!

      זה חרטא בפיתה!!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ה' ישמור (ל''ת)

    הילה, 12/06/06 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תאונת הרכבת

    אילון ב., 12/06/06 13:58

    הקמת משטרת רכבות: בדיחה גרועה. יש לנו כבר משטרה שלא מתפקדת, למה להוסיף גוף מיותר?
    נדרש להקים גשרים למניעת חציית כבישים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אתמול נסעתי בקו זה כדאי

    פקק תנועה, 12/06/06 13:32

    ליק'נות בתל אביב רכב זה שקשה להסגה .באמת ישמור אלוהים על חיינו.במדינה שכולם נוהגים לעשות כרצןנם ללא הביתחשבות בזולת כך בסופו של דבר מיסתימים הדברים עם ישראל חייב לקחת את עצמו בידים כדי לצאת מהכאוס האלים ששולט בחינו כי אן מי שיעזור לנו בלטפל במצב זה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המפקד !!!!

    ולנטין, 12/06/06 13:28

    זה מה שקורה כאשר רמטכ''ל לשעבר הופך לשר תחבורה . במקום להשקיע במחלפים ובקרונות הוא עומד להקים משטרת רכבת . מה עם מטה כללי לרכבת ?

    הגב לתגובה זו

    • מה אפשר לעזור נגד אזרחים שלא מבינים מה זה מחסום ? (ל''ת)

      מה הקשר למופז?, 12/06/06 13:50

      הגב לתגובה זו

      • פתרון פשוט של אינפרה אדום יגלה מיד

        מהנדס, 12/06/06 14:02

        שיש רכב תקוע וישלח התראה אוטמטית!

        הגב לתגובה זו

        • ומה יעזור האינפרא בפניות שמאלה וימינה?

          , 12/06/06 14:33

          צריך להתקין ליד כל מחסום לוח בקרה שיתן מידע on line

          הגב לתגובה זו

      • עוד משטרה ?

        אזולאי, 12/06/06 14:31

        אני אגיד לך מה הקשר למופז. במקום להשקיע בתשתית הוא עומד להקים משטרת רכבות , העומדת להצטרף למשטרת ישראל, משטרת הגבולות, משטרת הכנסת משטרת בתי המשפט המשטרה הירוקה , המשטרה הורודה ועוד עשרים משטרות אחרות שכל שר מקים לעצמו. המשותף לכולם - ג'ובים ומנויים ואפס תוצאות .

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    29,מה הקשר להתנתקות?!

    שרה, 12/06/06 13:20

    רציני,מה דחפת עכשיו את ההתנתקות?זה שאנשים כל הזמן עוברים את המסילה כשהמחסום מתחיל לרדת זה הבעיה שלנו ולא תקציב שמופנה לבניית מחלף..
    כל פעם שאני חוזרת מהשירות לאומי בירושלים לחולון דרך רמלה אני ממש מתה מפחד כי קרה כבר פעם שהרכבת עוד שניה ירדה מהפסים.
    זה כ''כ מעצבן של על טימטום של אדם שרצה לעבור מהר את המסילה נהרגים ונפצעים כ''כ הרבה אנשים!!!
    אז בוא נסגור שההתנתקות לא קשורה לזה בכלל,כי אם הפוליטיקקים שלנו היו באמת רוצים להקים שם מחלף הם יכולים.
    יומטוב ובשורות טובות בע''ה!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מבין מה הקשר להתנתקות (ל''ת)

      רז, 12/06/06 13:48

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר להתנתקות

        דני, 12/06/06 18:12

        סתם כתום משוגע שמצא במה....

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    מופז לא מתפקד בד''כ ובמיוחד כעת. ירד לבונקר ולא משמיע קולו. בושה.

    הקטר, 12/06/06 13:19

     

    הגב לתגובה זו

    • מופז איש רציני.לא מכור לתקשורת.מה יש להגיד?צריך לחקור את הנהג (ל''ת)

      אחרי החקירה, 12/06/06 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מופז לעבודה!

    אילן, 12/06/06 13:19

    לפחות מינוי אחד משמח בממשלה של אולמרט זה המינוי של מופז לשר התחבורה. מר מופז, כפי שאתה רואה יש לך עבודה רבה לפניך. אתה האיש הנכון בזמן הנכון. יש להתייחס לכל חלל במלחמה הארורה בדרכים כנפגע פעולת איבה או מלחמה, הדם סמוק באותה מידה. די לקטל בדרכים!!!!!
    מופז, אנא הסתער על הקרב החשוב ביותר בחייך - המלחמה בקטל בדרכים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    משהו מוזר...

    משה, 12/06/06 13:14

    21.6.05
    ----------
    12.6.06

    נראה כמו משהו מאוד מוזר.......

    הגב לתגובה זו

    • התאריך-צירוף מקרים ולא יותר (ל''ת)

      דן, 12/06/06 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הבעייה לא ברכבת אלא בנהגים !!!

    צביקה, 12/06/06 13:13

    מעבר הרכבת ליד בית יהושוע מוגן במחסום ובעל ראות ללא בעיות.
    גרימת תאונה שכזו , אם אכן נגרמה על ידי משאית שעלתה על המסילה כאשר המחסום היה מורד הינה באשמת נהג המשאית בלבד !!!
    הגיע הזמן שמשטרת התנועה תציב מארבים במקומות שכאלה על מנת ללכוד נהגים עבריינים גם במקרים של כמעט תאונה, במקום להציף את כביש 4 בניידות שלא עושות כלום.

    הגב לתגובה זו

    • צביקה צודק (ל''ת)

      אלמנטרי, 12/06/06 13:52

      הגב לתגובה זו

      • את הנהגים אי אפשר להחליף אבל

        המהנדס, 12/06/06 14:04

        ניתן בקלות להציב חיישנים (אינפרה אדום) שברגע שרכב תקוע הרכבת תעצור!

        הגב לתגובה זו

        • נדרשת אכיפה

          אני, 12/06/06 14:29

          את הנהגים אולי אי אפשר להחליף אבל אולי כדי שמישהו ינסה לחנך אותם ואולי באמת אם יהיה להם איום כלכלי (כי איום על חייהם ועל חיי אחרים לא אפקטיבי ככל הנראה ) או איום על חירותם זה יסייע אפילו בקצת... ובנוסף, לכך במקרה המדובר התראת אינפרה אדום לא הייתה מסייעת כמו בכל מקרה בו קורת תאונה מעין זו מאחר ולא הייתה לנהג אפשרות תגובה בשל המרחק הקצר בין הרכבת לרכב- בדר''כ כאשר ישנה התראה מעין זו (וישנן התראות) אז הבעיה היא שאין אפשרות תגובה אחרת הרכבת עוצרת...

          הגב לתגובה זו

    • צביקה צודק-אלה הנהגים

      רון, 12/06/06 15:52

      מטומטמים...פשוט מטומטמים.אין דרך עדינה לומא את זה.לא יעזרו כל פתרונות הפלא.הנהגים צריכים ללמוד שלא חוצים מחסום רכבת שירד!
      כמה עוד ימותו עד שזה יהיה ברור?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מדוע תאונות?

    תאודור, 12/06/06 13:10

    אני גדלתי (36 שנה) בארץ אירופאית עם רשת רכבות מפותחת והרבה שנים ממונעת בחשמל. בכל שנותיי שם לא שמעתי על תאונות רבות כ''כ ובוודאי לא בין רכבות וכלי רכב. ברוב הצמתים כבכולם המחסומים היו כפולים, דהיינו משני צידי הכביש ומשני צידי המסילה כך שלא הייתה שום אפשרות לעשות סללום ולעבור את המחסום כשהמחסום מורד. אולי כדאי לאמץ גם אצלנו את השיטה הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • תיאודור אתה צודק,אבל..

      טקסס ריינג'ר, 12/06/06 18:18

      זה עולה כסף,לא?וצריך לממן טפילים בישיבות ומושחתים למיניהם המקבלים משכורות עתק במגזר הציבורי,אז מנין נשלם את זה?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    תפסיקו לנסוע כל הזמן ברכבת

    אביב, 12/06/06 13:08

    כ''כ הרבה תאונות בשנה זה דבר שבהחלט מעלה לי חשד שגם רכבת ישראל לא נקייה מאשמה
    ולציבור אני אומר תפסיקו לנסוע ברכבות על המילה חרם שמעתם?
    יש גם אוטובוסים וחברות אגד וחברות נוספות מגיעות לכל מקום בארץ אז לא חייבים לנסוע ברכבת ואולי אם יהיה חרם על הרכבת מצד נוסעים ומספר הנוסעים ירד הרכבת תלמד לקח ותתחיל להשקיע יותר בבטיחות.

    הגב לתגובה זו

    • אביב אתה צודק אבל....

      תום, 12/06/06 13:47

      המילה חרם לא קיימת בלקיסקון של הישראלי.
      אני מסכים עם דבריך והייתי שמח אם היינו קוראים יום אחד על ירידה של 80-90 אחוז במספר הנוסעים ליום רגיל אבל הישראלי לא בראש שלו לעשות חרם אלא להמשיך רגיל

      הגב לתגובה זו

    • אביב,בקטע הזה אתה טועה לגמרי

      ראובן, 12/06/06 18:17

      מה זה ''כל כך הרבה תאונות בשנה?''רוב התאונות,כמעט כולן,הן אשמת נהגים מטומטמים ולא הרכבת!
      כמה הרוגים יש בשנה על הכביש?אני מבטיח לך שבאופן יחסי למספר הנוסעים הרי שהרכבת בטוחה בהרבה.גם מטוסים מתרסקים אז אתה מציע להפליג ממדינה ומדינה?
      תעשה כרצונך,אני לא מחרים את הרכבת בגלל נהגי ישראל הדפוקים בפרייבטים/משאיות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני

    פקק תנועה, 12/06/06 13:08

    נסעתי אתמול בקו זה לתל אביב כדי ליקנות דיהו אטוס שקשה להסגה.באמת אלוהים .ישמור. חיינו במדינה אומללה זו שכל אחד עושה רק מה שהוא רוצה. מלווה במות באסונותבמילחמות ובכאוס מוחלט שחתיות והשד יודע מה עוד בדרך.מענין מה היה קורה עים היתה הפסקת חשמל והמחום לא היה עובד .אן דין במדינה ואן דיין. הגיע הזמן רבותי קחו את המדינה לידיים ולכבד אחד את השני וחוקי המדינה רק כך ניצא מהכאוס העממי הנורא הזה שבישראל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון!! סופסוף מישהו הגיוני..

      טל, 13/06/06 17:42

      אתה כ''כ צודק!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    א מ ר נ ו - ל כ ם ! ! ! (ל''ת)

    זקן השבט, 12/06/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להעיף ראשים

    אבי, 12/06/06 13:06

    במדינה נורמלית מחר בבוקר כל צמרת הרכבת היתה עפה . אבל בישראל , אף אחד לא יזוז מהכיסא המרופד שלו.
    צריך להפריט את הרכבת ומיד.
    צריך להכניס לכלא את כל אחד שהיה אחראי למחדל הזה (והקודם) גם אם האחריות שלו היא בזה שהוא ''רק'' לא ביצע את ההמלצות של הוועדה.
    עד שלא יעיפו אנשים בארץ הזאת לכלא כלום לא ישתנה כאן .
    אנשים צרכים לדעת של טעויות משלמים , לא יכול להיות שעוד תאונה קוראת ועדיין לא הזיזו אצבע מהתאונה הקודמת .
    20 שנה בכלא לאשמים במחדל גם אם האחריות בעקיפין.

    הגב לתגובה זו

    • לא הפעם !

      אינדירה, 12/06/06 13:21

      אתה טועה . הנהלת הרכבת ושר התחבורה לא אחראים למעשהו של נהג המשאית . יש הרבה סיבות לפטר את הנהלת הרכבת אולם התאונה המצערת של היום אינה אחת מהן .

      הגב לתגובה זו

    • למס' 30

      אילן, 12/06/06 13:23

      אחת הבעיות שלנו היא ''פתיל קצר''.
      ומה עם יתברר שנהג המשאית אשם,

      את ראשו של מי יעיפו אז?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם היו בונים שם מחלף במקום לזרוק כסף על ההתנתקות, זה לא היה קורה (ל''ת)

    אופיר, 12/06/06 13:05

    הגב לתגובה זו

    • אם היו בונים מחלף במקום לזרוק כסף על התנחלויות זה בטוח לא היה קורה (ל''ת)

      גיל אזולאי, 12/06/06 13:10

      הגב לתגובה זו

      • אם במקום להתלהם היית חושב לא היית כותב כך (ל''ת)

        אדיוט, 12/06/06 14:02

        הגב לתגובה זו

      • לפני

        לוי, 12/06/06 14:07

        לפני ההתנתקות לא היה גשם קסמים על שדרות.

        הגב לתגובה זו

    • זה נכון, אבל .....

      אמיל, 12/06/06 13:15

      גם אם היו בונים מחלף במקום להזרים מיליארדים להתנחלויות - גם אז זה לא היה קורה

      הגב לתגובה זו

    • אמנם לא מגיע להם, אבל אי אפשר בלי לפצותם.

      א, 12/06/06 14:13

      נכון שהמתנחלים לא שילמו על בתיהם מחיר מלא, וקיבלו את הקרקע בחינם.
      ונכון שהצבא בזבז על הגנתם האישית כסף רב בהרבה יותר משהיה עולה לאבטח גבול פשוט.

      אבל למרות הכל, אי אפשר לזרוק אותם משם בלי פיצוי כלל, מה גם שבטווח הארוך הפינוי יחסוך כסף רב למדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    משטרת רכבות - בדיחה עצובה

    רוני, 12/06/06 13:05

    זה שוב קורה בארץ שיש בה 4 קוי רכבת יש ממוצע של תאונה לכל רכבת - כרגיל אנחנו מצטיינים . אולי במקום משטרת רכבת פשוט לשפר תשתיות ולפעול להכשרה בטיחותית קפדנית אצל נהגי הרכבת

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רק בישראל

    טליה, 12/06/06 12:58

    2 יהודים 100 דעות, 4 רכבות 50 תאונות. אנחנו בהחלט מדינת העולם השלישי וצריכים לקבל סיוע מבחוץ. אנחנו כנראה כבר לא יכולים לעזור לעצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא יכול להיות.

    שמשון, 12/06/06 12:57

    רק לפני שבוע הצהיר שר התחבורה שהוא מקים את ''משטרת הרכבות'' במסגרת מלחמתו בתאונות הדרכים וכבר יש תאונה נוספת ? לא מאמין שזה אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    החלמה מהירה לפצועים (ל''ת)

    אני, 12/06/06 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    היה צריך להיות שומר מסילה?

    דורון, 12/06/06 12:55

    מנסיון שלי אני רואה כל בוקר בצומת שומר מסילה היכן הוא היה? .
    מי שיודע מה קרה לו

    הגב לתגובה זו

    • עברו פחות מ-20 שניות עד להתנגשות, הוא לא יכול לעזור

      ארנון, 12/06/06 13:36

      היה זיהוי אלקטרוני מיידי של פריצת המחסום והתראה לנהג הקטר, אבל הרכבת כבר היתה קרובה וההתנגשות בלתי נמנעת. השומר לא יכול לעזור במקרה כזה, רק הפרדה בין הכביש למסילה עם גשר. למי שמכיר את הצומת הזו היה ברור שזו רק שאלה של זמן עד לתאונה קטלנית!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הודו במיטבה

    חיפאי, 12/06/06 12:54

    מדינה נכשלת, תשתיות על הפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה זה הרוג אחד לעומת 200 פצועים?

    אלעד ששון, 12/06/06 12:54

    זוכרים את שמואל כץ? ודאי שלא. אף אחד ממש לא זוכר אדם חירש שנמחץ תחת גלגלי הרכבת לפני חצי שנה. אבל למה הוא בכלל נהרג? כי בסך הכל עלה על הרכבת הלא נכונה וניסה לרדת. למה עלה על רכבת לא נכונה? כי בתחנת ''ההגנה'' בת''א אין שילוט אלקטרוני שמעדכן על תנועת הרכבות ברציפים. אז מי שחירש ולא שומע, פשוט אבוד.
    הכי קטע, חצי שנה אחרי והמצב ברכבת ''ההגנה'' נשאר אותו דבר.
    אז מה הפלא שרכבת ישראל מצפצפת בצפצוף צורם על חיי אדם אומלל אחד. ודאי שלא תעשה כלום לגבי דברים אחרים. הרכבת דוהרת ודורסת. אין דין ואין דיין.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רכבת ישראל לא אשמה. מה עושה משאית על מסילת רכבת משהו יכול להסביר?

    א, 12/06/06 12:52

    אבל לא יזיק לרכבת ישראל אם הם יחליפו את הרכבות המכוערות האלה של לפני 20 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכי חשוב לאכוף מהירות בכביש 2,4

    נאכף סידרתי, 12/06/06 12:50

    הא, משטרת ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • כן זה חשוב!

      המהירות הורגת, 12/06/06 15:33

      אם אתה נוסע מהר יותר מאחרים בטוח שאתה חותך אותם, לא שומר מרחק, נוהג בחוסר זהירות ונוהג לא בהתאם לתנאי הדרך ובקיצור מצפצף עלינו ועל כל ישראל ובסופו של דבר , לא בגלל המהירות חס וחלילה , אתה כן אתה תגרום לתאונה!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מחזיקים אצבעות לכולם שיהיו שלמים ולא יהיו נפגעים! (ל''ת)

    ליזה, 12/06/06 12:50

    הגב לתגובה זו

    • יהודי לא מחזיק אצבעות זה יוצר צלב. יהודי מתפלל לה'. (ל''ת)

      יהודי, 12/06/06 14:43

      הגב לתגובה זו

      • יהודי,תפסיק עם בלבולי המוח והפילוסופיה בגרוש (ל''ת)

        יהודי נוסף, 12/06/06 19:03

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    שמע ישראל

    אלי, 12/06/06 12:48

    ליבי ותפילותי עם הנפגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    משטרת רכבות=ג'ובים

    יורם, 12/06/06 12:48

    במקום לעשות בדק בית ולנקות את האורוות יחלקו עוד כמה ג'ובים.
    כמו שלא שופרה הבטיחות קודם, כך לא תשופר הבטיחות עכשו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עולם שלישי

    עמי, 12/06/06 12:44

    ישראל הפכה מזמן לרפובליקת מלפפונים

    הגב לתגובה זו

    • עולם שלישי גם בצרפת

      לואי, 12/06/06 13:10

      צרפת תמיד היתה כזו - גם תאונות רכבת קשות היו בה לא אחת.

      הגב לתגובה זו

    • מוגזם

      יבגני, 12/06/06 13:24

      למה להגזים? תאונות רכבת היו גם בגרמניה , אנגליה וארה''ב . האם גם הן מדינות עולם שלישי ?

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי וזו היתה הסיבה היחידה לקרוא לנו

        טליה, 12/06/06 14:13

        ככה, אך זה לא המצב ולא חשוב איך שנסתכל על זה, למרות שזה לא נעים....אנחנו מדינה מפגרת....

        הגב לתגובה זו

        • יחסית למצב, אנחנו מתמודדים טוב יותר מצרפת

          ישראלי, 12/06/06 16:38

          לצרפת אין מיליארד מוסלמים שרוצים לחסל אותה, צרפת היא חלק מהשוק האירופי המשותף, לצרפת מסורת ארוכה משק והון שנבנו במשך מאות שנים.

          ובסוף, גם להם יש תאונות רכבת. בכלל, הם מאוד מאוד רחוקים מלהיות מקום מושלם לחיות בו.

          אין לי בעיה עם אנשים שיורדים מהארץ, אבל כשהם יושבים שם ומגיבים כאן, ועוד תגובות כאלו מגעילות אחרי אסון כזה, זה דוחה.

          הגב לתגובה זו

    • לך תכתוב תגובות בצרפת, למה אתה כאן בכלל?

      אורי, 12/06/06 16:39

      זה מה שיש לך לכתוב אחרי אסון כזה? באמת חשובה לנו דעתו של כל אפס יורד מצרפת? או שפשוט בצרפת אתה נחשב זר עלוב שאף אחד לא משתין על הדעה שלו?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך לעשות טיפול שורש ברכבות ישראל (ל''ת)

    יוני, 12/06/06 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחריות ישירה של שר התחבורה הקודם

    א, 12/06/06 12:42

    שטרית לא הפיק לקחים מהתאונות הקודמות , ולא דאג לשיפור המצב במחלפים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תגידו, רק לי נדמה?

    הצדיק מסדום, 12/06/06 12:42

    שהמדינה פשוט מתפוררת?
    בכל דבר שבו נוגעים, מגלים רקבון, שחיתות, אדישות, חוסר-מעש.
    בקיצור, הלכה המדינה.
    יורים בדרום ומה התגובה? אין תגובה.
    במשרדי הממשלה (דוגמא - הדבר הזה שקוראים לו פואד. אם הוא לא היה קיים, היה צורך להמציאו. שלא לדבר על תפוחים רקובים, אחרים).
    בדרך כלל, כאשר פרי הוא רקוב, אך בדרגה מועטה, מנקים את הריקבון ואוכלים את השאר.
    ישנם מקרים שכל התפוח כבר רקוב. במקרה זה, זורקים אותו לפח.
    להערכתי, אנו במרחק קטן ביותר ממצב זה.
    ובא לציון גועל ולכל השאר קבס.

    הגב לתגובה זו

    • וראש הממשלה נסע לגרמניה לצפות במונדיאל (ל''ת)

      דודי, 12/06/06 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    האם חיפוש האשמים יביא אותנו לעתיד (ל''ת)

    טוב יותר???, 12/06/06 12:41

    הגב לתגובה זו

    • בלי הענשתם - לא. עם הטלת אחריות - בהחלט כן. (ל''ת)

      א, 12/06/06 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    תודה רבה לטכנאי המזגנים של אלקו,

    א, 12/06/06 12:41

    שביקש לבוא אלי היום במקום אתמול. אחרת הייתי כנראה, כמו כל יום שני בשעה הזאת, על הרכבת בדרך מתל-אביב לבנימינה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נפצעו בגלל שעמדו - רכבות מלאות

    איתן, 12/06/06 12:41

    בכל נסיעה כמעט, הקרונות מפוצצים באנשים.
    למה לא מוסיפים קרונות לאור הדרישה הגדולה?
    הרבה מהפצועים כנראה עמדו במעברים ונפגעו קשה עקב כך.

    הגב לתגובה זו

    • כבר ''3'' שנים הם מוסיפים קרונות זה בדרך לארץ (ל''ת)

      א, 12/06/06 12:54

      הגב לתגובה זו

    • לא בטוח בכלל שבשעה כזו ביום ב' עמדו. (ל''ת)

      שליש, 12/06/06 12:59

      הגב לתגובה זו

    • נכון צריך עוד קרונות אבל .....

      ED, 12/06/06 13:14

      זה ממש לא המקרה הרכבת ממש לא הייתה מלאה ע''פ עדויות אנשים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    על צמתים מרכזים - שימו גשר

    גרמי, 12/06/06 12:40

    מקומות כגון בנימיה, בית יהושע, בני ברק (ליד קניין איליון) וכו כאשר יש תנועה סוענת של רכבים מול רכבות יש צורך אז לשים גשר - לא מחסום!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נמאס מהחפיפניקיות ומדיניות היהיה בסדר (ל''ת)

    מירב, 12/06/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להפריט את רקבת ישראל (ל''ת)

    ומייד, 12/06/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נהגי משאיות ארורים!! (ל''ת)

    לירן, 12/06/06 12:31

    הגב לתגובה זו

    • נהגי משאיות בסה''כ מנסים להתפרנס

      ארי, 12/06/06 12:37

      השכר של נהגי המשאיות נמוך מאוד לכן הם נאלצים לנהוג שעות רבות ביום כמו כן אין פיקוח אמיתי על מי שהולך להיות נהג משאית.

      הגב לתגובה זו

      • ראבק!

        walla, 12/06/06 12:54

        קשה? אז שיתאבדו! שיעשו הסבת מקצוע! אני לא מבין איך לעזאזל משאית שרואה שמחסום נסגר מעזה לחצות את הפסים בכל זאת..

        הגב לתגובה זו

      • מה הקשר שעות עבודה לאיפה שהוא נוסע? (ל''ת)

        א, 12/06/06 12:55

        הגב לתגובה זו

      • כשפרנסה מתנגשת עם חיי אדם

        אריק, 12/06/06 12:57

        ברור למי העדיפות !

        לא הכל מותר בשם הפרנסה, בטח ובטח שלא לחצות מחסום רכבת שירד (אם כך אכן היה)

        הגב לתגובה זו

      • נהגי המשאיות נוסעים בפראות ולא אחראים להוריד חלק מהם מהכביש (ל''ת)

        שי, 12/06/06 12:57

        הגב לתגובה זו

      • לארי

        דני, 12/06/06 15:56

        אל תסנגר עליהם יותר מדי..לא כל הדרכים כשרות בשביל הפרנסה!תראה לאיזה אסונות הנהיגה המטורפת הזו אחראית.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אלוהים ישמור עברתי בבוקר שם.

    דני ב., 12/06/06 12:28

    כל פעם שירד המחסום למרות שיש שם איש ביטחון, תמיד יהיו כאלה שינסו ''לגנוב'' רמזור.
    מעולם לא ראינו שם גם שוטר שמטפל באלו המגיעים מכיוון בני דרור ופונים שמאלה לאיזור גני השמחות למרות שיש שם פס לבן הנראה למרחקים.
    גם אלו היוצאים מכיוון השדה שם מעולם לא נתנו את הדין כאשר פנו שמאלה תוך סיכון עצמם וכלי רכב אחרים.
    אין ספק שאין לנו צורך במתאבדים שיעים כאשר יש לנו מתאבדים בני דת משה.
    וכעת פנייה לממשלה:
    מעולם לא הוזנח כביש כל כך עמוס בתנועה כמו כביש בני דרור נתניה דרום.
    הרי ידוע שהכביש הוא מסוכן לנוסעים בו ותאונות הן עניין שבשיגרה.
    הכיצד זה במדינה מתוקנת עדיין ישנם מפגשי רכבות כאלו התוקעות את התנועה לזמן רב כל כך וגורמות לפקקים ארוכים ואבדן הסבלנות.
    מדוע עד כה לא נבנה גשר עילי / תחתי או השד יודע מה.
    האם לא הוגדשה סאת ההרוגים שם?

    הגב לתגובה זו

    • דני היקר, איזה מדינה מתוקנת, כמעט (ל''ת)

      הכל פה מקולקל, 12/06/06 12:39

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה סלע

      לי, 12/06/06 12:45

      אני כבר המון שנים נוסעת כל בוקר מהכביש הזהוגם אחרי הצהרים
      מזעזע כמות התאונות שם ממש מפחיד

      הגב לתגובה זו

    • אין כסף

      שטרית, 12/06/06 13:51

      אין כסף למחלפים . הכסף הולך להקמת משטרת הרכבת והקמת מטה כללי של הרכבת . מופז רוצה להיות שוב רמטכ''ל .

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עד מתי (ל''ת)

    רן, 12/06/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    משהו רקוב ברקבת ישראל.. (ל''ת)

    cc, 12/06/06 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    השם יעזור...

    nestol, 12/06/06 12:26

    אנחנו איתם...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להשקיע רק במחלפים לרכבות ולא ב''משטרת רכבות'' (ל''ת)

    אייל, 12/06/06 12:21

    הגב לתגובה זו

    • זה הכי נכון לעשות,אבל יגידו ''אין כסף...'' (ל''ת)

      אבי, 12/06/06 14:02

      הגב לתגובה זו