• 53.

    להיות צבא מוסרי במלחמה בטרור? מתכון לכישלון.

    מוסר, 12/06/06 00:37

    זה לא כבוד כל כך גדול להיות פריירים. חייל מוסרי הנלחם בטרור הוא חייל מת.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אפילו בתו לא מאמינה לו !!!

    אפרים, 11/06/06 22:12

    שינסה קודם לשכנע את משפחתו שהן יותר שמאל ממרץ !

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    את מי מענינת ה''מוסריות'' שלנו? צריך לנצח במלחמה - בכל מחיר! (ל''ת)

    די להיפיפות!, 11/06/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל כך הרבה דעות שונות.כולם צודקים.צריך לחיות,עם ישראל תנצח,כי אנחנו (ל''ת)

    ל'נצח', 11/06/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט תאפס את דנה הלא שפויה

    שש, 11/06/06 15:42

    שתבין במלחמה יש גם פשלות

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט,עוד מאז שהיה ילד,הולך לישון עם חסמבה. (ל''ת)

    ירון, 11/06/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפרדוקס של משפחת אולמרט

    יוד, 11/06/06 13:57

    דנה אולמרט חושבת שצה''ל מבצע פשעי מלחמה והרמטכ''ל הוא רוצח.
    אהוד אולמרט לעומת זאת טוען שצה''ל הוא הצבא המוסרי בעולם ומגבה את הרמטכ''ל.
    אם דנה צודקת אז המסקנה היא שאבא שלה בתור ראש הממשלה הוא אחראי על הפשעים שצה''ל מבצע. אם כן, למה היא לא מנתקת כל קשר עם אבא שלה??? מכיוון שהיא לא מסתייגת ממנו אז גם דנה אולמרט תומכת בעקיפין ב''פשעי המלחמה'' של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • תעזוב את דנה ולך ללמוד משוואות במקום אחר

      מיכל, 11/06/06 14:24

      בחורה בוגרת עצמאית עושה מה שהיא רוצה. כל הכבוד למשפחת אולמרט שמצליחה לשמור על הרמוניה משפחתית גם כשלא כולם חושבים אותו דבר. זה הרבה יותר קשה מאשר ילדים להורים שממשיכים בדרך הוריהם בלי לעצור ולחשוב בשביל עצמם.
      ולעצם המשוואות והמסקנות שלך....לך ללמוד מתמטיקה רק שם זה עובד.

      הגב לתגובה זו

      • הרמוניה משפחתית למופת...

        יוד, 11/06/06 15:25

        הבת חושבת שאבא שלה הוא פושע מלחמה, אבל במקום להגיד לו את זה בפנים היא הולכת להפגין נגד הרמטכ''ל?!?

        הגב לתגובה זו

      • למה לעזוב היא מנסה לחפות על הפשלות של אביה ומאשימה את הרמטכ''ל (ל''ת)

        מי הוא הבוס, 11/06/06 18:54

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנחנו משוכנעים במוסריות צהל אבל....

    אזרח מודאג, 11/06/06 13:52

    אשתך והילדים משוכנעים במוסריות החמס .אפרופו שיכנוע איך תשכנע את עם ישראל שבזמנים קשים אלה אתה ממנה גולם לשר ביטחון ??? עם כל ההבנה שלנו שרצית לצ'פר את חברך הירשנזון לשר האוצר , אבל לשים חמור במשרד הביטחון על זה לא יסלחו לך לא עם ישראל ולא ההיסטוריה .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צה''ל צבא מוסרי. המשפחה שלך , אולמרט - לא ! (ל''ת)

    ברנע, 11/06/06 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אהוד, אחרי אמירה כזאת אין לך מה לחזור הבייתה.

    גב' אולמרט, 11/06/06 13:12

    ''צה''ל צבא מוסרי''
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט מדבר על מוסר - כל כך אירוני... (ל''ת)

    ברנשון, 11/06/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מוסריים ? אנחנו ?.....

    אור, 11/06/06 13:07

    הממשלה לא מוסרית , אנשים לא מוסריים , כל החברה שלנו לא מוסרית , אז הצבא מוסרי?..
    על איזה כוכב הוא בדיוק חי , או מדבר ?
    מדינת אפרטהייד לא יכולה לקרוא לעצמה מוסרית .

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט הכלומניק ופרץ ההימפוטנט תקשיבו!

    מתן, 11/06/06 13:04

    יורים פה פצצות יום יום על ישובים ישראלים, ואתם בחורים להתנצל?

    לכו יזבלים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אימפוטנטים ולא הימפוטנטים

      מיכל, 11/06/06 14:26

      לך קצת ללמוד, גם תדע יותר וגם השפה שלך תהיה יותר עשירה!

      הגב לתגובה זו

      • מיכל לא משנה איך כותבים אימפוטנט, הביצים שלהם ריקות ולא מסיבה טובה. (ל''ת)

        :-), 11/06/06 16:37

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    את זה תסביר לבת שלך, אהוד אולמרט. זה החינוך שקבלה! (ל''ת)

    שולה, 11/06/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הפלסטינים קוברים ילדים כל יום... ואתם חשים קורבן .... כנסו

    ערבי ישראלי, 11/06/06 13:02

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות (בעיקר בפורומים הקודמים).

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 14 אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • מה רצית , מחובר להוויה ?! מה רצית ?

      יהודי לא טפש, 11/06/06 13:23

      מלחמה חד צדדית ?
      אי נשיאה בתוצאות ?
      אתה בטח מחובר להוויה של נוער בנק''י.
      רק הם מוחלים על רצח ישראלים , ומבכים את תוצאות ההתגוננות....

      הגב לתגובה זו

    • ערבי כמו חתול גם דופק וגם מיילל

      אזרח עונה, 11/06/06 14:09

      אם אתה מחובר להוויה הישראלית הרי אתה יודע שנסוגנו מרצועת עזה כדי שיהיה שקט לשני העמים ולא כדי לחטוף 25 קאסאמים ליום ולא כדי שטיל יפול על מיטת ילד בשדרות , הרי אתה יודע שאם יופסקו הקסאמים איש מישראל לא ירה כדור לכיוון רצועת עזה , ויום יום יש הברחות נשק , יום יום קסאמים , יום יום מנסים מחבלים לחדור את גדר המערכת , אז מה אתה מציע אדוני הערבי הישראלי המלומד ??? שפשוט נספור יום יום את מתינ ו ??? כדי שאתה אחמד טיזי ודנה אולמרט תהיו מבסוטים???

      הגב לתגובה זו

      • למה דברי הנאצה ? לא קיללתי... כנס

        39, 11/06/06 14:52

        ידידי..

        נסיגה כללית מכל השטחים (עד המלמטר האחרון) ופתרון בעיית הפליטים (להחזיר חלק קטן ולגרש את כל העובדים הזרים) + חלוקת ירושלים... זהו המתכון לשלום.

        ערבויות בינלאומיות (צבא + עזרה כלכלית) יביאו שקט.

        וכל השאר לא יעזור... הגדה מחוררת וחצוייה ע''י גושי התנחלות לא תאפשר הקמת מדינה פלסטינית ועל זה נפל ונכשל קמפ דיויד השני (עם ברק).

        תכנית אוסלו נרצחה ע''י גולדשטיין ואמיר.

        יום טוב

        הגב לתגובה זו

        • למה אתה מזכיר את גולדשטיין??

          ישראלי, 11/06/06 16:44

          אזארקאוי הפלסטיני רצח פי1000 ערבים מוסלמים כולל מתפללים שיצאו מתפילה כולל הרס ושריפת מסגדים על מתפלליהם , כולל רצח מאות פועלים מוסלמים שהיו בדרכם לחפש יום עבודה כדי להאכיל את ילדיהם , זה המוסר הערבי הישראלי הכפול ,כל עוד מחבל חוגר חגורת נפץ במטרה להגיע לאוטובוס לשוק לבית קפה זה בסדר תמיד אתם מוצאים הצדקה למעשיו ,אבל אם בצד השני נהרג פלשתיני כי המחבלים יורים מתוך אוכלוסיה אזרחית זה רצח עם .

          הגב לתגובה זו

    • לא אכביר במילים עלהמוסר של המוסלמים

      תגובה לערבי, 11/06/06 14:24

      והערבים , מספיק לראות מה שמתרחש בעירק ,וחצי מליון אזרחי אלג''ריה שנרצחו באכזריות [ילדים שופדו על עמודי ברזל ] עי מחתרת מוסלמית שרצתה שהשריעה יהיה החוק השליט באלג''ריה] . אבל לגבי רמת המשכל של הישראלים מול הערבים והמוסלמים , רציתי לשאול את השיך המלומד כמה מוסלמים מתוך מליארד וחצי שיש בעולם קבלו פרס נ ובל ??? בישראל היו שלושה פרסי נובל בשנתיים האחרונות .

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מספיק להתנצל !

    עוזר, 11/06/06 12:52

    אנחנו במלחמה כוללת ואסור לנו לכבול את ידינו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''נכה בהם מכה קשה''

    מורה, 11/06/06 12:51

    איפה הקריאות הדמגוגיות שמאחוריהן אין כלום? מטר קסאמים על שדרות ואתה מדבר על מוסר? לך הביתה ותן לאלה שיודעים לעשות לעבוד

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד צבא מוסרי כזה, כצה''ל, ואבדנו!

    נגד הכיבוש., 11/06/06 12:50

    די לכיבוש המזויע!
    לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צ''הל לא מוסרי,הבת שלך חושבת אחרת אז תשתוק אולמרט (ל''ת)

    מיכליס אהוד, 11/06/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צהל הוא הצבא הכי לא מוסרי בעולם

    ברנש, 11/06/06 12:49

    צבא שמפקיר את חייליו ואת אזרחיו, צבא שדואג לשלום האויב על חשבון שלום חיליו ואזרחיו הוא הצבא הכי לא מוסרי בעולם,!!! כי המוסר הבסיסי קובע שעל הצבא לשמור ולדאוג דבר ראשון לאזרחי המדינה שלשמם הוא מגויס, וכמובן לשלום חייליו.
    הדבר דומה להורים שמפקירים את ילדיהם למכות ולהתעללות ומגינים על אלה שמתעללים בילדיהם. האם הם מוסריים? או האם הם יחשבו כמתעללים, ככאלה שאין להם זכות מוסרית להיות הורים?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא ידעתי שהצבעתי לאדם שבביתו יש קן צרעות , אני אוכל (ל''ת)

    היום אני אוכל, 11/06/06 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כשם שאתה האדם המוסרי ביותר בארץ.. (ל''ת)

    אלי, 11/06/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להתקפל, לסגת, לברוח, להתחפר, להתמגן, להושיט הלחי השניה, לא לתקוף (ל''ת)

    כך נהיה מוסריים, 11/06/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מוסרי אנו יודעים , אבל ספר זאת לבני המשפחה שלך ! (ל''ת)

    הם עדיין לא, 11/06/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולמרט, לך קודם הביתה לחנך את הבת שלך.

    שדגכ, 11/06/06 12:29

    תסביר לה שלפני שקוראים למישהו רוצח, מחכים עד שיתברר מי ירה את הפגז הזה בכלל.
    ואחרי שיתברר אם צה''ל ירה אותו, גם אז הרמטכ''ל הוא רק עושה דברך.
    כך שהיא צריכה להפגין מול הבית שלך, לא מול הבית שלו.
    בקיצור, אחרי שתצליח בחינוך הילדים שלך, נראה אם אתה יכול לנהל מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למחוק את בית חנון (ל''ת)

    אולמרט מטומטם, 11/06/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא מתנצל

    נמאס מאולמרט, 11/06/06 12:24

    אולמרט- ראש הממשלה המטומטם בעולם.

    צה''ל: מי שמרחם על האכזרים סופו להתאכזר על הרחמנים.

    ראינו את זה ולא צריך הסבר אך למי שאולי לא הבין:
    צה''ל מרחם על הערבים ''החפים מפשע'' וכתוצאה מכך מתאכזר על תושבי שדרות שחיים ללא ביטחון וכמובן צה''ל התאכזר בקיץ האחרון כשהוא גירש את אלפי המתיישבים בגוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צה''ל מיישם מדיניות לא מוסרית - לכן לא יכול להיות מוסרי (ל''ת)

    אורן, 11/06/06 12:13

    הגב לתגובה זו

    • בן כמה אתה שאתה מדבר (ל''ת)

      קול ההיגיון, 11/06/06 12:33

      הגב לתגובה זו

    • אכן אכזרי, כאשר הור מגרש יהודים

      ישראלי םתם, 11/06/06 13:07

      הורס ישוביהם ומוסר אדמתם לגרועים שבאויבינו. תכניס את זה אל תוך הסכל העקום שלך...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ממשלה ורמטכל שמזדהים טוטאלית עם האויב - הם מושחתים ונאלחים

    חנה קירשנבוימר, 11/06/06 12:06

    אין שום מוסריות בתמיכה באויב, רמטכ''ל שמסרס את הצבא ואוסר עליו לנצח את האויב , כלומר להרוג את כל מי שמשתתף בפעולות נגד העם שלך, בין באופן ישיר ובין באופן עקיף.
    אם פגיעה באוכלוסיית האויב היא תוצאת לואי אזי ברור מאליו שיש להתעלם ממנה , אבל אם הפגיעה באוכלוסית האויב תורמת ליכולת הלחימה הכללית של האויב, בטוח הקצר או הארוך, אז הפגיעה באוכלוסיית האויב היא חובה מוסרית כשלעצמה.

    בעברית פשוטה:

    המגבלות שמטילים חלוף, עמיר ואולמרט על צה''ל הם מעשי רשע אנטי מוסריים .

    הגב לתגובה זו

    • מכבסת מילים - אורוול היה חותם בעיניים עצומות (ל''ת)

      למה היינו??????, 11/06/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הצחקת אותנו - עוד סיסמה ללא כיסוי בממלכת ישראל

    מת מצחוק, 11/06/06 12:03

    הוסף את הסיסמה הריקה הזו לסיסמאות שצרבתם בתודעת הציבור
    ''טוב למות בעד ארצנו'' ''עם ישראל אור לגויים'' ''עם רחמן ורחום'' ''מדינת חוק ומוסר'' ועוד כל מיני בדיחות שהופכות את הישראלים ללעג לקלס ושנינה ברחבי העולם .

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 11/06/06 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    באמות המידה של אולמרט הצבא הוא באמת מוסרי

    דוד, 11/06/06 11:58

    גם רוזנשטיין טוען שמעשיו שלו ושל חבריו הם מוסריים...........

    הגב לתגובה זו

    • צודק, גם פרשת האי היווני בו היה מעורב אולמרט היתה פרשה מוסרית

      אבי, 11/06/06 12:42

      לאולמרט היה גם עניין בפשע המאורגן בישראל, רק שלא כל כך ברור מאיזה צד היה לו שם עניין.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    האם גם אלו מחיל אוויר, שאנסו את נערה, הם חלק מן המוסריות של צה''ל??? (ל''ת)

    hantke, 11/06/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צה''ל צבא **לא** מוסרי

    אריה, 11/06/06 11:50

    צה''ל הפקיר בעבר את תושבי גוש-קטיף ולבסוף גירש אותם.

    כעת צה''ל מפקיר (בפקודת סר הביטחון) את תושבי שדרות, ומסתפק בתגובות סמליות ולא יעילות.

    הגב לתגובה זו

    • לאריה

      ראובן, 11/06/06 12:02

      צה''ל הפקיר את תושבי גוש קטיף?נהרגו שם יותר חיילים מאזרחים על מטרה עקרה וחסרת תוחלת.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה לא ייגמר עד שנפגיז יישובים פלשתיניים

    איתן, 11/06/06 11:48

    מיטיבי-זכור מביניכם אולי יזכרו שאמרתי את זה לפני שנים, פה.

    זה חוסר אחריות להניח כלאחר יד שתרבות זרה היא זהה לשלנו, בטח לא אחרי עשרות שנים של עדויות נגדיות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד

      חוגי, 11/06/06 12:18

      ונחוץ להעמיד למשפט על בגידה בעת מלחמה את אנשי השמאל

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אחרי 40 שנות כיבוש כבר לא זוכרים מה זה מוסר

    מור, 11/06/06 11:48

    אז גם רצח של אזרחים נראה לנו כמובן מוסרי. מה שהצבא עושה הוא כבר מזמן לא שאלה של מוסר, זה פשע לפי החוק הבינלאומי, ולא יעזור לאולמרט כמה פעמים הוא ישנן את המנטרה הזו ''הכי מוסרי... הכי מוסרי...'', בסופו של דבר הוא ימצא את עצמו עומד למשפט.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, היהודי תמיד אשם,,,

      אזרח רגיל, 11/06/06 13:17

      על הזועקים ''כיבוש כיבוש'' לגלות לנו את שמה של המדינה הנכבשת, את גבולותיה, ואת תאריך רמיסתה על ידי חיילינו, או להתנתק סופית מהבדיה האווילית והמרושעת!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    להזניח את תושבי שדרות זה מוסרי ?

    חח..ליצנים, 11/06/06 11:43

    יש לנו צבא מוסר באותה מידה כשר בטחון מנוסה וכרה''מ חכם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אנו צריכים צבא שמגן ולא צבא ש''מוסרי'' (ל''ת)

    נרדף, 11/06/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יצאת מלך - אל תשים על אף אחד. (ל''ת)

    עומרי, 11/06/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צה''ל הוא צבא בריוני ומטומטם !

    ג, 11/06/06 11:35

    נכנסים במלוא העוצמה למלכודת ששמים להם הטרוריסטים ושופכים את התינוקות עם הדם.

    למה הצבא שולט במדיניות ישראל ב40 שנים האחרונות ?

    הגב לתגובה זו

    • שמחתי שפרץ יהיה שר ביטחון בגלל שהוא לא איש צבא

      מיכל, 11/06/06 14:32

      אבל הוא לא שינה כלום.....בינתיים אכזבה אחת גדולה.
      ואתה צודק נמאס כבר מהגנרלים שמה שהם יודיעים זה רק להילחם ולכן שומרים על מצב המלחמה כאילוח כדי לשמור על ביטחוננו. אבל יש כל כך הרבה 'אספסוף גאה' ולא מבין במדינה הזו שרק את השפה הזו הוא מבין ואנחנו השפויים אכלנו אותה.

      הגב לתגובה זו

      • לא נותנים בשלוותה לדבר פנים אל פנים, אז הגעתם לפה?

        NTHR, 11/06/06 18:50

        אלק שפויים...

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחרי איך שצהל ביצע פקודות

    קטיף, 11/06/06 11:34

    להרס יישובים , באדיקות וביעילות
    שלא הייתה מביישת את גדולי האנטישמים, ברור כי צהל הינו מן הצבאות חסרי המוסר , הפאשיסטים
    והנקלים שבעולם.

    מן הדין לשפוט את מפקדיו ואת כנופיית ממשלת ישראל בהאג.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לציין רק שלדעתך הפעולה בעזה אתמול היתה התגלמות המוסריות (ל''ת)

      מוסר הוטנטוטי, 11/06/06 12:57

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט כרגיל משקר

    דניאל, 11/06/06 11:33

    מה עם הפעולות המפורסמות של ה-101. מבלי להתייחס למוסריות.

    אולמרט פוליטיקאי קטן ושקרן.

    לא, אני לא שמאלני ולא מקפץ גבעות כתום, סתם מישהו עם זיכרון

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כשראש הממשלה, שריו ומפקדי צבאו לא יודעים מוסר מהו

    Yossi V, 11/06/06 11:32

    כשראש הממשלה, שריו ומפקדי צבאו לא יודעים מוסר מהו, אז גם השימוש הורבלי במילה 'מוסר' הופך להיות קישקוש חסר משמעות.

    אבל מה, כמו שישראל לא גרשה פלשתינאים בשנת 1948, וכמו שמלחמת ששת הימים נכפתה על ישראל, וכמו שהצעות ברק לערפאת היו נדיבות, כך משתמשת ישראל כיום במטבע לשון שקרי חדש שמהר מאד נקלט בראשי ההמונים (ממש כמו בגרמניה הנאצית) האומר שהנאציזם הציוני מודל 2006 הוא מן המוסריים שקמו בהסטוריה האנושית.

    נראה כמה מראשי מדינות אירופה יקנו את השקר הזה כשינסה אולמרט למכור להם את הסחורה המטונפת הזו במסעו הקרוב לאירופה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכן יוסלה.מדינות אירופה מחרימות את החמאס הפלשתיני במקום את היהודים

      מה ציפית?, 11/06/06 11:52

      כנראה שרק אתה רואה את התמונה השלמה: יהודים קונים בכסף את כל העולם כדי לסדר את המדיניות שלו. וכנראה, ששאלה שלך בתור יהודי, זה איך עד היום גם אתה לא קבלת כסף. מממ... חשוד מאוד!

      הגב לתגובה זו

    • בהצלחה עם הפנטזיות האנטישמיות שלך, יהודי

      יז'י נובאצ'ק, 11/06/06 11:56

      זה יותר מגוחך ממצחיק.
      מה שכן, גם אם תתחפש לאנטישמי עד מחר אתה עדיין תשאר בשבילנו יהודה איש קריות שמוכר את האחים שלו בשביל כסף.
      בהצלחה יוסל'ה

      הגב לתגובה זו

    • יוסי אח שלו בוא תהיה דים על הברכיים של דוד מחמוד אההה? (ל''ת)

      אבו טיז, 11/06/06 13:04

      הגב לתגובה זו

    • אך תכעסו על יוסי, המסכן שכח לקחת כדור.. (ל''ת)

      אבא של יוסלה, 11/06/06 13:06

      הגב לתגובה זו

    • יוסי,אל תתרגש מתגובותיהם. הימניים, כפי שאתה רואה, יודעים רק ללכלך

      מיכל, 11/06/06 13:28

      שום תגובה לא היתה לגופו של עניין.

      הגב לתגובה זו

      • אין פה עניין של ימין ושמאל

        יוד, 11/06/06 14:00

        מי שמשתמש בביטוי כמו ''נאציזם ציוני'' לא ראוי לתגובה עניינית. שילך להפגין עם גלוחי הראש בגרמניה.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אוי פתאום שזה ערבי כולם קופצים

    יהודי, 11/06/06 11:30

    חבל שאולמרט שם את דמנו הפקר יחס יגרור יחס

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט, תחזור למשפחתך השמאלנית! (ל''ת)

    יאיר, 11/06/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט מפקיר את הרמטכ''ל וצה''ל

    שי, 11/06/06 11:28

    תוצאות התחקיר טרם התפרסמו ואולמרט לוקח אחריות. עכשיו מתברר שוב שהאשמה היא בפלשתינים, בדיוק כמו במקרה של הילד שנהרג מקליעים פלשתיננים. לא ברור לי למה ישראל ממהרת לקחת אחריות, לזכות בגינוי עולמי ולאחר שמתברר שזה בכלל לא אנחנו, כבר הנזק נעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המוסרי לרוצחיו.ואכזרי לתושביו

    משה, 11/06/06 11:26

    כך .מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על הרחמנים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השמאל הקיצוני השתלט על המדינה (ל''ת)

    אימא'לה, 11/06/06 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דנה, שמעת מה אבא אמר?

    משפחה מעוותת, 11/06/06 11:24

    את בטח לא מסכימה (למרות שהוא בעצם לוקח אחריות על ההרג למרות שהחקירה לא הסתיימה ובעצם לא מגבה את צה''ל, כך שאת ואמא אמורות להיות מאושרות), אז למה את לא מפגינה מול הבית של אבא?
    אם לפי הסטנדרטים המעוותים שלך דן חלוץ הוא רוצח, איך היית קוראת לאביך? ארכי....?????

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא רוצה צבא מוסרי, רוצה חזק ומנצח

    אוסקר, 11/06/06 11:23

    מתי יהיה לנו לצא מרתיע?
    צבא שלא ירצו להילחם נגדו?

    צבא שיתן לנו כמה שנים של שקט?

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה חזק ומנצח....

      מיכל, 11/06/06 14:28

      זהו מעגל דמים ומי ששילם עד כה את רוב המחיר הוא דווקא הפלסטינאים. אם אנחנו רוצים להישאר כאן כדאי שנבין שאי אפשר למחוק עם, אפשר להגיע להידברות.....לטווח ארוך ההתנהלות הזו היא לרעתנו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אסור להכניס חיילים לסכנה עבור פוליטקה זולה של השמאל

    רפי, 11/06/06 11:22

    שחיל האויר יטפל בזה!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תספר לבת שלך. (ל''ת)

    המשפחה הראשונה, 11/06/06 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט, עליך לגנות את דנה הבת שלך

    ב, 11/06/06 11:19

    שמפגינה נגד צה''ל ותומכת בטרור הערבי!

    הגב לתגובה זו

    • דנה היא אזרחית כמו כולנו וזכותה להשמיע את דעתה כמו לכל אחד אחר. (ל''ת)

      אני, 11/06/06 12:04

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך דנה היא אזרחית החיה על חשבון המדינה ואין לה זכות להגן על

        מי הוא הבוס, 11/06/06 21:31

        אביה ולהאשים את הש.ג במחדליו

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    תגיד את זה לבת שלך

    אלי, 11/06/06 11:19

    היא לא חושבת שאנחנו מגינים על עצמנו, היא מוכנה למכור את המדינה לפלסטינים.

    הגב לתגובה זו