• 129.

    אפלייה

    ירון, 12/06/06 22:33

    נראה שהמשטרה ששה להציק לבן-גביר ולמנוע ממנו לממש את זכותו החוקית להפגין.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    ימין ושמאל רק חו''ל וחו''ל

    התעייפתי, 11/06/06 21:20

    העתונות לא צהובה
    אין לה צבע כלל
    כבסו כבר את כל המילים
    הכל חיוור
    בן גביר ימין קיצוני
    שמאל קיצוני דנה אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    פעילת השמאל הקיצונית דנה אולמרט נגד עם ישראל (ל''ת)

    שלמה, 11/06/06 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לפרופסור שפיץ - (75), פעם, כשסיר בנימין דישראלי נאם

    דרווין, 11/06/06 19:26

    בפרלמנט הבריטי, הוא שמע איזו הערה אנטישמית נזרקת לחלל הבית. ד'ישראלי, שהיה, לצערנו, מומר, אך גאה מאד במוצאו, נפנה אל ה-MP האנטישמי ואמר, אבותי עמדו לרגלי הר סיני וקבלו את התורה, כשאבותיך עדיין טיפסו על העצים....
    באותן שנים הערב רב אפילו לא טיפס על עצים, הוא היה שקוע במ''ט שערי טומאה, ונשאר שם עד עצם היום הזה. עם כל הפרופסורה שלכם, וכל ה''אנשים החושבים'' שלכם, אתם בתחתית הסולם האנושי. אינכם ראויים לצחצח את סנדליהם של נערי גבעות ארץ ישראל, הבונים את הארץ למרות כל המכשולים שכלום'ניקים כמותכם שמים בדרכו של העם היהודי. ובקרוב תגלו שאתם בסך הכל, בפח האשפה של ההסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רואה בנוער הגבעות כבוני הארץ ואני רואה בהם כהורסה

      יובל אגמון, 11/06/06 19:42

      נראה עם מי כלל הציבור מסכים (רמז: קדימה:29. איחוד לאומי: 9

      הגב לתגובה זו

      • העובדה שאידיוטים כמוך חושבים אחרת, רק מעידה

        על צידקתי!, 11/06/06 20:39

        רוב העם זה בעברית תקנית - עדר! פעם רוב העם חשב אחרת מיהושע וכלב, והם ישבו ובכו, ועד עצם היום הזה אנו בוכים בליל תשעה באב!
        אנחנו נרצחים לתיאבון - ודבילים כמוך חושבים אחרת.
        וזה בכלל לא ענין למחשבה, הם בונים את הארץ! זו פשוט עובדה! זו ארצנו והם בונים אותה! מה פה לא מובן, אפילו לאידיוט כמוך?

        הגב לתגובה זו

        • אז אתה יודע מה מר בן-נון? אתה יכול להשאר בצריף בגבעות לבד!

          מור, 11/06/06 21:15

          כשתהיה מוקף בערבים ולא יהיה אף חייל שיגן עליך נראה איך תגיב!!

          הגב לתגובה זו

      • לאגמון לידיעתך ברמת השרון היה בית קברות ערבי היום זה מגרש טניס

        שש ימני קיצוני, 11/06/06 21:34

        אחד שנולד במעברת רמת השרון
        ומתנועת זוכרות

        הגב לתגובה זו

        • ועל 'פי גלילות' יקום קניון. מה אתה מנסה להגיד בעצם?.. (ל''ת)

          אורן, 11/06/06 22:44

          הגב לתגובה זו

  • 125.

    מעניין איך כל זב חוטם בשמאל הקיצוני - מוכר לציבור.....

    סבירסקי, 11/06/06 19:26

    שומרי האתרוג ממש מפרגנים , הא ?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ח''כ הנדל לך תשים כמה גזות על המצח ותטען שסוס משטרתי תקף אותך... (ל''ת)

    מפכ''ל סוסחוביץ', 11/06/06 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    שמתם לב כמה אולמרט משעמם וחסר כריזמה? יורש של אריק? הצחקתם אותי. (ל''ת)

    ריטה, 11/06/06 18:43

    הגב לתגובה זו

    • ריטה, תפתחי חלון ותזרקי את עצמך ממנו.... (ל''ת)

      רמי קליינשטין, 11/06/06 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    כפרה עליך איתמר על ההתמדה

    יוסי, 11/06/06 18:31

    כמה שהוא צודק הבחור, למרות שדעותי שונות משלו אני חושב שהצדק איתו

    וכן אני יגיד את זה שוב
    כ פ ר ה עליך

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    איתמר אתה גבר גבר !! תמשיך להלחם בשחיתות השמאלנית !! (ל''ת)

    בב, 11/06/06 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אני לא מסכים עם הדעות שלה אבל זכותה להביע אותן גם אם הן שונות מרה''מ

    עמית, 11/06/06 18:01

    וגם אין לה מה להתבייש, היא מעולם לא הסתירה את הדיעות האלה, לא בבחירות ולא לפני כן.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מה הטענות האלה? הדעות שלה היו ידועות בבחירות ואולמרט בכל זאת נבחר.. (ל''ת)

    איל, 11/06/06 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הכתומים פה כנראה פספסו שזו מדינה דמוקרטית פלורליסטית... (ל''ת)

    עומרי, 11/06/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ל- 74, מכאן אנו למדים שאפשר לשתף פעולה

    האינטרנציונל, 11/06/06 17:24

    עם הנאצים, אפשר לתת להם רובים, להבליג על השמדת העם היהודי (הצגות הפינצטה אינן עושות רושם על שום אדם, רק מספקות נשק לחלאת המין האנושי מסוג דנה אינטרנשיונל הנ''ל), אפשר לגרש יהודים, לשתוק כשששת אלפים פצמ''רים נורים אל בתי תינוקות וילדים ועל בתי ספר, בקיצור - אפשר לבצע כל פשע נגד העם היהודי, אבל אסור בתכלית האיסור לצייר קריקטורות או להגיד עליהם את האמת, וגם היא בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

    • ה''גירוש יהודים'' הועבר כחוק בכנסת אבל מתן לגיטימציה להסתה-לא ממש.... (ל''ת)

      אורי, 11/06/06 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם הוא קיצוני- מה היא? (ל''ת)

    מכבסת מילים, 11/06/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ל-74, גם את רבין ציירו בכאפיה, ועשו מזה מה-זה סיפור.

    כבר צינזרתם את, 11/06/06 17:19

    אבל לאחר שעף לעולם אחר וערפאת בא לנחם את האלמנה, אמרה לאה, לאחר שהתחבקה עם המפלצת - ''ערפאת מזכיר לי את יצחק בחמימותו''. היא, אשת חיקו, אמרה! לא אנחנו, אם כי הסכמנו לזה בלב שלם. ולא רק שלא עשו מזה שום ענין, אלא זה נחשב למחמאה, איני יודעת אם לערפאת או לרבין.
    מכל מקום, אותה לאה לא היתה מוכנה ללחוץ את ידו של נתניהו כאשר בא לנחמה... ושני הסיפורים האמיתיים האלה אומרים הכל על השמאל, הספוג לפני ולפנים בשנאה איומה ונוראה כל כך, שהוא מוכן לחבק את הרוצחים הערבים ולסייע להם בכל דרך להשמדת היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • ואריק שרון הוא שמאלני?.... (ל''ת)

      איתי, 11/06/06 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    המשטרה לא תעשה דבר לאולמרט

    מוסא, 11/06/06 17:13

    הוא חסין, והמשטרה לא תעשה לו ולמשפחתו דבר - לא בעניין הזה ולא בעניינים אחרים. פשוט ביטול זמן.

    דרך אגב, באותו הקשר, מה קרה לתלונה נגד משפחת שרון על הקמת בית קברות בלתי חוקי בחוותם?

    תבינו. זו לא מדינת חוק אלא מדינת חוקן.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ''חלוץ רוצח, האינפאדה תנצח''. (ל''ת)

    סיסמה יפה, 11/06/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    בן גביר צודק, שמאלנית קיצונית למעצר על הסתה ,שויון לפי החוק(ן) בחלם (ל''ת)

    נחמה, 11/06/06 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    למה היא לא מגיעה להפגנות בשדרות נגד הקסאם?

    שלום עכשיו(איפה, 11/06/06 16:32

    זה החינוך של ראש הממשלה ....אז לאן נגיע ...משפחה של פוחזים עלובי נפש....מי היה מאמין שזה האיש שמוביל את המדינה ..עדיף שרון והילדים המושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    בן גביר נגד בת הגביר.

    יענקלה, 11/06/06 16:29

    שיצליח. מלחמת מצווה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    זכותן של בנות משפחת אולמרט להחזיק

    דמוקרטית, 11/06/06 16:27

    בדעות פוליטיות משלהן ששונות מהדעות של אהוד אולמרט. איך אפשר לדבר על דמוקרטיה כשהמגיבים פה לא מרשים לבני משפחת אולמרט להציג דעות עצמאיות? האם בבית אולמרט צריכה להיות דיקטטורה פטריאכלית של האב שמחליט במה אפשר להאמין? אז אולי נשליט דיקטטורה בכל המדינה הזו וניפטר מ''צרות'' כמו בחירות, דעת הקהל, הפגנות, מחאה ציבורית וכו'. השמאל אינו מחוץ לחוק וזכותן המלאה להשתתף בהפגנות כמו כל אזרח.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת 100% (ל''ת)

      ליאור, 11/06/06 17:49

      הגב לתגובה זו

    • זכותה להביע דעות פוליטיות ולא להאשים ברצח את הפועל של אביה

      מי הוא הבוס, 11/06/06 21:36

      הרי אביה נתן את ההוראה

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    בן גביר חפש מי ינענע אותך..

    רז, 11/06/06 16:26

    כל הכבוד לדנה,אנני מסכים איתך אך יש לך זכות להביע את דעתך ופשיסט כמו בן גביר לא יסתום לך את הפה

    הגב לתגובה זו

    • צ'חצ'ח שמאלני

      משה קליין, 11/06/06 17:24

      עיוור, תתעורר, החמאס רוצה להשמיד אותך בגלל שאתה יהודי. על מה עוד תוותר?

      הגב לתגובה זו

    • רז - אתה אחלה גבר!! (ל''ת)

      עופר, 11/06/06 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    150 איש שעושים רעש כמו מליון. טוב שהתקשורת אוהדת. (ל''ת)

    יעלי גבירץ, 11/06/06 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אתה עדיין לא מבין איפה אתה חי!?

    אוראל, 11/06/06 16:15

    אתה חי במדינה עם חוקים משלה לפי צבע עור,קשרים,מעמד. מה אתה עד כדי כך נאיבי? בוודאי שלבת של... מותר הכל כי הבת של... אתה עדיין לא הפנמת שאתה חי במדינה של עניים ועשירים? מי שלוחץ על הכפתור לו יש את הכוח , ומוכרים לנו שקר שאני מדינה דמוקרטית! חחחחחחח אם אני יתן לך דוגמאות ממקרים בעבר אתה אולי לא זוכר... אז בטוח שלא יפרסמו את זה אבל המבין יבין!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    צדק צדק תרדוף!!!!!!!

    כרמית, 11/06/06 16:13

    אם באמת הפעם לא יתייחסו לתלונה שלו והמשטרה לא תעשה את מה שצריך לעשות, אז באמת יש כאן אפליה וחוסר שיוויון וצדק. לא תהיה ברירה, יצטרכו לעשות כאן מהפיכה ובלאגן עד שהסדר והשיוויון יחזרו על כנם. (שוב- רק במקרה שלא יעשו כלום בנושא זה.)

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה ההבדל בין...

    דנבי, 11/06/06 16:06

    דנה אולמרט לטלי פחימה?

    הגב לתגובה זו

    • כשר !!!!

      יקטרינה, 11/06/06 17:08

      יש הבדל אחד פצפון : בתו של אולמרט לא עברה על כל חוק . כל עוד ישראל ( עדיין ) מדינה דמוקרטית לכל אחד יש זכות להביע את דעתו ( במגבלות החוק ) . לא ברור לי במה בתו של אולמרט שונה מאלפי אנשים אחרים המביעים את דעתם על המצב , ברדיו , בטלוויזיה , בעיתונים ובהפגנות . כל כל דבר שלא מוצא חן בעיניך הוא פגיעה בבטחון המדינה ....

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    150 איש . צפוף.

    טובע במספרים, 11/06/06 15:53

    בטח הריח היה נורא.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הפעם לא מתפשרים!!!!!!!

    ברוך מרזל, 11/06/06 15:52

    לא מתפשרים מול שמאל קיצוני!!!!!!!
    ומול הבת של אולמרט!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    בנו ההומו טוב יותר ? (ל''ת)

    שרגא, 11/06/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יפה עשית בן גביר אתה איש עם אומץ (ל''ת)

    אזרח, 11/06/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לדעתי , צדק לא יהיה כאן.

    זפטרו, 11/06/06 15:45

    לא אופתע אם לא יהיה מנוס מלחפש את הצדק שלא באמצעות בתי הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני מציע האבקות בבוץ לפתרון הבעייה

    יאללה עופו לי, 11/06/06 15:41

    כל הזמן קיצוני ומשוגעי ישראל מכל הצדדים משתלטים על סדר היום הלאומי

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    איתמר - העם אתך !!! (ל''ת)

    ארץ ישראל, 11/06/06 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אצל נמוכי המצח : מעשי בנות סימן לאבות...

    ברטנורא, 11/06/06 15:35

    אנשים שעושים הכל הפוך.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שטיניץ מטומטם לא מוכן להיות נבחר ציבור ושיפריעו לו

    דפנה, 11/06/06 15:35

    רוצה להיות בחדר מזכוכית וש''העם'' לא יפריע לו.

    מטורלל מפולסף ומטומטם של ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    דנה אולמרט,כל הכבוד! (ל''ת)

    ישראל השפויה, 11/06/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרובוקטור משועמם וצבוע (ל''ת)

    הילה, 11/06/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הוא צודק

    אלי צ'רניאבסקי, 11/06/06 15:30

    למעשה לא מספיק לקרוא לאדם רוצח כדי להיות מורשע בהסתה ודברים דומים, אבל אם הוא הורשע, אז גם אותה יש להרשיע על אותם תנאים בדיוק, או לבטל את הרשעתו.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לכלבה שלי קוראים דנה. להבדיל , אני דווקא אוהבת אותה.

    רותי, 11/06/06 15:27

    כמה ששם יכול להטעות...

    הגב לתגובה זו

    • להבדיל? (ל''ת)

      אהוד, 11/06/06 16:33

      הגב לתגובה זו

    • ולבולבול שלי קוראים איתמר. (ל''ת)

      אלירן, 11/06/06 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    למה לא כתוב בכותרת המשנית שדנה אולמרט היא פעילת השמאל הקיצוני? (ל''ת)

    ת, 11/06/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שורה תחתונה גוש קטיף נמחק ויו''ש בדרך (ל''ת)

    גג, 11/06/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בן-גביר צודק וזעקתו מגיעה לשמים.

    מוטי, 11/06/06 15:14

    אם יש דין ויש דיין בישראל, יש להעמיד כל מי שזוהה בהפגנה אמש לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לסבית. אז מה ? זה ממש לא רלוונטי ולא חשוב.

    רוגטקא, 11/06/06 15:14

    לעומת זאת השתייכותה למחנה השמאל הקיצוני מעלה ועוד איך...
    זכותה להיות לסבית.
    את שאר זכויותיה אני מקווה שתגשים במקום רחוק מכאן שתושביו דוברים ערבית.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    דנה אישה נפלאה, אני מכיר אותה (ל''ת)

    מיכאל היוגי, 11/06/06 15:11

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה אומר....

      יוגי בר, 11/06/06 16:22

      מה דעתך על מכניקת הקוונטים ?
      האם לדעתך כדור הארץ מתחמם ?

      הגב לתגובה זו

    • מיכאל גם אתה גבר נפלא.

      זלמן, 11/06/06 16:26

      הלוואי ויהיה לך אושר ממש כשם שיהיה לה. במשורה.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    איתמר - העם אתך. דנה - רדי מהארץ !!! (ל''ת)

    ציונות שפויה, 11/06/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    רבים כאן מתעלמים מכך שבארץ התביעה ובתימ''ש הם שליטים - לא מיישמי חוק (ל''ת)

    חנה מרימינסקי, 11/06/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    פעם אחת נדבר ביושר

    עמי, 11/06/06 15:04

    אם הברנש נעצר כי הפגין מול ביתו של איש צבא, והורשע כי קרא לאיש צבא/פוליטיקאי ''רוצח'', אם כך נהגו המשטרה ובית המשפט. הרי שתלונתו מ ו צ ד ק ת.

    הגב לתגובה זו

    • לדבר ביושר עם השמאל זה כמו ללמד את ניסו שחם נימוסים.

      עירא, 11/06/06 16:09

      חבל על הזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    צודק במיליון אחוז איפה כל היפי נפש השמאלנים היום?

    הכריש, 11/06/06 15:01

    שנפלו 14 קאסמים עד כשיו והיום עוד לא נגמר
    איפה הם
    להגן על הערבים עם יודעים
    על האחים שלהם במדינה הם לא יודעים להגן
    כל כל בא יומו
    יש אלוהים בשמים והוא ישלם לכל אחד!!!!
    בן גביר ,מרזל אוהבים אותכם

    הגב לתגובה זו

    • חכה חכה

      כרמית, 11/06/06 19:40

      הם הפגינו נגד חלוץ ושר הביטחון???
      חשבו שצה''ל הפגיז אותם? מסתבר שיכול להיות שזה הפלשתינים עצמם עשו זאת. לפי התחקיר שעשו, קבעו שהפלשתינים מיהרו לטשטש ולהשמיד ראיות כדי שלא יגידו שזה הם ושהעולם יחשוב שזה צה''ל.
      אם זה בטוח נכון, אז הם ממש עשו צחוק מעצמם, עשו את הפאדיחות שלהם. עכשיו נראה מה יש להם להגיד, אם בכלל.
      ''חמור קופץ בראש''- העיקר ידעו מהר לקפוץ ולהפגין בעד הפלשתינים. בושה וחרפה! תעזרו לאחים שלכם, טיפשים שכמותכם!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    עליזה דנה , ודנה עליזה. הבדיחה היא על כולנו. (ל''ת)

    המתדין, 11/06/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איפה היתה משפחת אולמרט?

    אני יודעת איפה, 11/06/06 14:48


    דולפינריום תל-אביב (1.6.2001)
    לופלו אלכסי, בני ברק.
    דנאשווילי רומן, בת ים.
    נורמנוב דיאז (דני(, ת''א.
    גורוחובסקי רומן, אוקראינה.
    שחר אורי, ר''ג.
    ברקובסקי מרינה, ת''א.
    טגיצלב מריה, נתניה.
    מדבדנקו מריאנה, ת''א.
    נופומניאשיץ אירינה, בת ים.
    סעקיאן ליאנה, ת''א.
    נמירובסקי ראיסה, נתניה.
    אוסדצ'י אירינה, חולון.
    נלימוב יוליה, ת''א.
    נלימוב ילנה, ת''א.
    גוטמן איליה, בת ים.
    קנצקובה אניה, חולון.
    רודין סימונה, חולון.
    טלקר קתרין, ר''ג.
    סקליאניק יעל(יוליה(, חולון.
    בלום יאן, ר''ג.
    דורפמן יבגיניה קרן, בת ים.
    ירושלים (9.8.2001)

    שורגי זהר, ארה''ב.
    בלש גיורא, ברזיל.
    שושן יוכבד, י-ם.
    מעוז תהילה, י-ם.
    רוט מלכה, י-ם.
    רזיאל מיכל, י-ם.
    גולומבק צביקה, כרמיאל.
    שימשינשוולי ללי, י-ם.
    סחיווסחורדר חמדה, טלמון צפון.
    סחיווסחורדר אברהם יצחק, טלמון צפון.
    סחיווסחורדר רעיה, טלמון צפון.
    סחיווסחורדר צירה, טלמון צפון.
    סחיווסחורדר מוטי, טלמון צפון.
    שימשינשוולי תמרה, י-ם.
    מנדלסון פרידה, י-ם.
    כביש 443 (25.8.2001)

    בן שלום יניב, עופרים.
    בן שלום שרון, עופרים.
    סוורי דורון, י-ם.
    גוש קטיף (25.7.2001)

    סמל גרבלי צחי, חולון.
    סמ''ר ניר קובי, כפ''ס.
    רס''ן עוז גיל, כפ''ס. בן ארמון טלי, פרדסיה.
    בן עזרא חיים, עפולה.
    פריידין סרגיי, עפולה.
    השר רחבעם זאבי (גנדי), רמת השרון.
    כיכר ציון, ירושלים (1.12.2001)

    תורג'מן גולן, י-ם.
    ידיד לוי משה, י-ם.
    דנינו ישראל יעקב, י-ם.
    ועקנין גיא, י-ם.
    אביטן אסף, י-ם.
    דיין מיכאל משה, י-ם.
    אל – עזרא יוסף, י-ם.
    קורגנוב יוני, מעלה אדומים.
    סמל חפצדי ניר, י-ם.
    ויינשטיין אדם, גבעון החדשה.
    כהן עידו, י-ם.
    חיפה (2.12.2001)

    פרנקל אינה, חיפה.
    פישמן מארה, חיפה.
    קאליק סמיון, חיפה.
    לומקין ילנה, חיפה.
    זביגאילו פאינה, חיפה.
    ברוביק טטיאנה, חיפה.
    רייאס רוזיליה, פיליפינים.
    זרייסקי מיכאל, חיפה.
    סאפיולין ראסים, חיפה.
    חוטימאליאנסקי מרק, חיפה.
    שטריק לאה, חיפה.
    כחלון רונן, חיפה.
    חדד ריקי, יקנעם.
    קוזמין ציצילה, חיפה.
    רינגל יצחק, חיפה.
    אלי סיני (2.12.2001)

    פרופ' זינגר ברוך, גדרה.
    עמנואל (12.12.2001)

    שטרנברג ישראל, עמנואל.
    ניצני אברהם נחמן, ביתר עילית.
    סלם ירמיהו, ראש העין.
    צרפתי דוד, גינות שומרון.
    צרפתי יעקב, עמנואל.
    צרפתי חנן, עמנואל.
    גוטמן מנחם מנשה, עמנואל.
    עמר יאיר, עמנואל.
    רס''בבניפלד יואל, טל שחר.
    אברהם אסתר, עמנואל.
    הרב צ'יפרוט סבג, 52, עמנואל.

    הגב לתגובה זו

    • יפה דרשת,אגיד לך היכן הם:

      יודע גם יודע, 11/06/06 15:32

      אולמרט רוכב על גב שרון לתפקיד חייו ראש הממשלה. הצליח להשתדרג מעבר למה שחלם בחלומות הורודים,תודות למצבו הרפואי של שרון. בימים אחרים בשנים עברו,תמיד קיווה שיצליח להכנס לכנסת.

      אשתו עליזה,עקב שידרוג במעמדה כאשת ראש הממשלה,נהפכה לציירת מוכרת באלפי דולרים.בימים עברו,קיוותה שציוריה ימכרו,ואם כן בכמה מאות דולרים,היתה מחשיבה זאת כהצלחה מסחררת.

      בני אולמרט חיים בחו''ל,באו לחגיגות ואף לא חושבים לוותר על דרכונם הישראלי,למרות שהם רחוקים מנטלית ופיזית ממדינת ישראל מרחק שנות אור.
      הם לא שירתו בצבא,ולא תרמו בשירות לאומי,אך טענות יש להם למכביר.
      הבת ''יקיר לי אפריים'' דנה אולמרט,כל הורים מקווים שלא תצא להם בת שכזו.מרחם עליהם בעניין שלה.כל מילה נוספת מיותרת.

      הבת השניה ,אם לילדים ופסיכולגית.
      טוב כשיש משפחה כזו,לא רק שחייבים פסיכולוג,אלא רצוי שיהיה פסיכיאטר במשרה מלאה.

      אז עכשיו אתה יודע איפה נמצאים בני אולמרט?

      הגב לתגובה זו

    • עם כל הכאב,מה הקשר? (ל''ת)

      יהודית, 11/06/06 15:35

      הגב לתגובה זו

      • אם כל הכאב, אין קשר, אתן לא יהודיות! (ל''ת)

        ובכל לא כואב לך, 11/06/06 17:10

        הגב לתגובה זו

    • קריאת השמות העבירה בי צמרמורת- זה היה חזק!

      סתם, 11/06/06 15:37

      פתאום כל משדרי החדשות המיוחדים והתמונות של הקורבנות רצים כמו סרט מול הפנים..

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מה לעשות, הוא צודק

    אילון, 11/06/06 14:47

    החוק הוא רחוב דו כיווני. לא יכול להיות שמפגיני ימין יטחנו מעצר והשמאל הקיצוני ייצא נקי. הסתה זו הסתה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בן גביר הוא ''ימין קיצוני'' אבל דנה היא ''פעילת שמאל'' (ל''ת)

    שחר, 11/06/06 14:45

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ימין חילוני, 11/06/06 15:47

      ימין בתקשורת תמיד הופך קיצוני בקונוטציה שלילית אבל פעיל שמאל - תמיד בסדר..

      הגב לתגובה זו

    • כמו שההפגנה היא ''לא חוקית'', ובימין יש ''הפרעות סדר והתפרעויות'' (ל''ת)

      להם מותר, 11/06/06 16:38

      הגב לתגובה זו

    • אם לדייק - היא פעילת ''שלום'', כלומר - פושעת נגד העם היהודי (ל''ת)

      ונגד האנושות!, 11/06/06 17:11

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק מה שרציתי להעיר. (ל''ת)

      סתם הערה קטנוני, 11/06/06 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    איתמר בן גביר מתלונן על פעילת שמאל קיצונית.

    ברנע, 11/06/06 14:36

    נשמע הרבה יותר טוב מהניסוח שלכם...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מלבד בתו של רה''מ היא אדם עצמאי זכותה לאחוז בדיעה...! (ל''ת)

    אופק, 11/06/06 14:34

    הגב לתגובה זו

    • נכון. וזכותה של המדינה להתגונן בפני גיס חמישי המאיים להחריבה. (ל''ת)

      רישליה, 11/06/06 15:15

      הגב לתגובה זו

      • רפאל, אבנר, עמירם, רישליה - אותו כהניסט פסיכופט (ל''ת)

        חלאס להציף, 11/06/06 17:12

        הגב לתגובה זו

      • מה ההבדל ??

        ד''ר גרוס, 11/06/06 17:18

        מה ההבדל בין ימין לשמאל ? המתנחלים יצאו במתקפה נגד הממשלה וצה''ל וכך עושה גם השמאל. מה ההבדל בין הרבנים שהאשימו את שרון בבגידה לבין השמאלנים המאשימים את חלוץ ברצח ? מדוע אלה פטריוטים ואלה בוגדים? במדינה דמוקרטים כל אחד יכול להשמיע את דעתו - גם כשהיא לא מוצאת חן בעיניך .

        הגב לתגובה זו

        • הקיצוניים משני הצדדים יכולים לצעוק כמה שבא להם רק שלא ישתיקו

          אפרת, 11/06/06 19:00

          אחד את השני!

          הגב לתגובה זו

        • אצלי אתה גרוס , אבל כל השאר רואים אותך קליין...

          שולה א, 11/06/06 19:24

          מוכר אוטו ?
          תמיד רציתי אוטו מד''ר מטומטם.

          הגב לתגובה זו

      • כנראה שמערכת החינוך ביו''ש לא מלמדת על ערכים דמוקרטים פלורליסטים... (ל''ת)

        אורנה לוין, 11/06/06 17:56

        הגב לתגובה זו

    • אופק אתה לווין , אבל מדגם לא מוצלח. (ל''ת)

      עמירם, 11/06/06 15:28

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ,,,,,,,היא גם יכולה לעמוד לדין כמו בן גביר (ל''ת)

      אבנר, 11/06/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • אופק - אתה לווין שסטה ממסלולו.

      רפאל, 11/06/06 16:11

      נוסע לשום מקום ומביא אפס תועלת.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    ''נוער הגבעות'' באבולוציה ל''נוער הטוקבקים''?.... (ל''ת)

    אילת, 11/06/06 14:33

    הגב לתגובה זו

    • ''נוער הגבעות'' הזה עורך דין! ואתם לא עברתם שום אבולוציה מאז (ל''ת)

      היותכם קופים!, 11/06/06 15:56

      הגב לתגובה זו

      • עורך דין מכובד

        פרופסור שפיץ, 11/06/06 17:13

        בחייך , תעודת עורך דין .אינה ערובה לשפיות . הרי גם אנשי ימין מודים שחסר לו בורג ..... לדעתי הוא פוגע בעיקר בימין שכן אנשים נרתעים ממטורפים כמוהו .

        הגב לתגובה זו

        • פרופסורה אינה ערובה לשפיות, והמקרה שלך יוכיח! (ל''ת)

          מהרסינו ומחריבי, 11/06/06 19:20

          הגב לתגובה זו

      • עורך דין? מצויין! יוכל להגן עליהם כשישפטו על זריקת חומצה על חיילים (ל''ת)

        ערן, 11/06/06 17:52

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    אז אני אתלונן שבן-גביר צייר את שרון עם כפייה- פושטק מושתן! (ל''ת)

    יותם, 11/06/06 14:31

    הגב לתגובה זו

    • אל תנבל את הפה כמו ניסו שחם. חרא עליך ! (ל''ת)

      ד''ר רון פושטק, 11/06/06 14:52

      הגב לתגובה זו

      • ''חרא עליך!'', ללא ספק אתה אדם משכיל.... (ל''ת)

        וקקה בידיך?, 11/06/06 17:53

        הגב לתגובה זו

        • יצאת דביל... (ל''ת)

          המגיב, 11/06/06 23:41

          הגב לתגובה זו

  • 73.

    צודק. נראה האם יש שופטים בירושלים. (ל''ת)

    צודק, 11/06/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איך יצאה לאולמרט בת נורמלית? (ל''ת)

    כל הכבוד לדנה, 11/06/06 14:27

    הגב לתגובה זו

    • מנישואי קרובים. (ל''ת)

      האחות רות, 11/06/06 15:16

      הגב לתגובה זו

    • נתן לאשתו להסתובב בכפרי הגדה ללא השגחה ...

      אילן פאפה, 11/06/06 15:37

      ...ונעדר 10 חודשים מהבית.
      נורמלית ממש , הא ?
      חלומה של כל אם עבריה.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    בן גביר אנחנו איתך הימין השמואל עוד ינוצח ממשלה הזו תיפול (ל''ת)

    אלי, 11/06/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אוף,קרציה

    גיא, 11/06/06 14:20

    היא לא הסתובבה עם נשק וקראה להסתה. יחי ההבדל הקטן.
    היא שמאלנית קיצונית,אז יש סיכוי שהיא עוד תעשה את זה,אבל בינתיים שהמטורף התובע ישתוק.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ישר כוח

    דודו תבור, 11/06/06 14:12

    ישר כוח איתמר כל המפגינים האלה
    לא הפגינו כשנקטלו בני עמנו בפיגועים
    של הברברים הפלסטינים
    שוב ישר כוח לך

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפעם אני מצדיק את בן גביר

    רונן, 11/06/06 14:11

    צריך לטפל בשמאל הסהרורי אפילו אם הוא מגיע ממשפחת ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איזו מדינה, בעולם כולו אין......

    A, 11/06/06 14:08

    בעולם כולו אין בעיות כמו בישראל, לא מדובר במלחמה עם אויב, מדובר במלחמה עם כל מי שאומר מלת צדק כולל אלה שמבינים שמדובר בכיבוש ורצח קוליקטיבי אכזרי. בגלל כמה חלאות שמביאים רק צרות למדינה (קוראים להם מתנחלים) אנשים חפים מפשע נהרגים כל יום בשני הצדדים, ילדים שלא ידעו אפילו את המילה פשע נהרגים בגלל חבורת מאפיונרים שמה שאכפת להם זה לא לתת לאיזור להירגע. יהיו כאלה שיקללו אותי אבל זו האמת שכולנו רואים ומתעלמים ממנה, מדברים על ערבים פרמיטיבים ופושעים, לא נראה לי שחסר לנו כאלה בארץ. רק למבינים בינינו......

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בן גביר אל תתלה תקוות כבר מזמן אין

    דודו בניזרי, 11/06/06 14:07

    שוויון בפני החוק.
    זו המורשת של אהרון ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מעוותי וסוטי השמאל - עם ישראל אינו עמכם, ארץ ישראל אינה ארצכם! (ל''ת)

    אנונימוס, 11/06/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פעילי שמאל כממשלת וישי הצרפתית (ל''ת)

    כחול לבן ציוני, 11/06/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בו גביר מאוס, אבל צריך שויון בפני החוק, וחובה לטפל בדנה (ל''ת)

    דנה קמה,קמה דנה, 11/06/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה,היא לא עסוקה עם מצעד הגאווה בירושלים? (ל''ת)

    קדימה, 11/06/06 13:53

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שיהיו מצעדי גאווה ולא הרג ודם (ל''ת)

      תפילה לאלוהים, 11/06/06 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל המפגרים שהצביעו שמאלמט עוד יצאו בשיירה ארוכה לגלות (ל''ת)

    רבקה, 11/06/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רק התנתקות ביו''ש תביא לצמיחה אמיתית וירידה באבטלה !

    אדמונד, 11/06/06 13:50

    הצמיחה ב-2005 הייתה בגלל ההתנתקות מחבל עזה ולא בגלל ביבי בלוף,כל השאר שטויות(בן גביר,דנה אולמרט וכ''ו).

    הגב לתגובה זו

    • התנתקות מן השמאל, ימח שמו וזכרו,

      ואתה חלאת אדם!, 11/06/06 14:03

      תהיה בשורת החיים והשיגשוג לעם ישראל!


      אילולא הצנזורה המקבילה להסתה נאצית במשך כמעט ארבעים שנה, היית כבר מבין ללא כל צל של ספק שאתה נאצי.

      ודע לך - כל פגיעה נוספת בעם היהודי ובארצו תעלה לכם ביוקר. ואני מקווה שלא צריך יהיה לחכות לתגובת הקב''ה אלא להתעוררות העם הזה ולסילוקכם המהיר מן הארץ הזו, בכל דרך אפשרית!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לך תתפתח פרמיטיב !

        אדמונד, 11/06/06 17:13

        כמה חיילים מתו בלבנון מאז שאהוד ברק הגדול והמבריק הוציא את צה''ל מלבנון ? :כמעט אפס,כמה תושבים יהודים נרצחו מאז יצאה המדינה מעזה? :כמעט אפס,וכל זה בגלל הגדר האלקטרונית הנפלאה.אתם אנשים ברברים שאוהבים דם ומלחמות,למה ערביי יפו יכולים לחיות ביפו וערביי עזה לא יכולים לחיות בעזה?,הרי הם היו בעזה לפניך .בכל העולם המערבי משקיעים במחקרים רפואים,תשתיות,רכבות מהירות,רווחה(הידעתה שמי שמגדל חתול בגרמניה מקבל מהמדינה 150 אירו כל חודש),רק בישראל משקיעים בטילים ובפצצות ואת שאר הדברים דוחקים הצידה בגלל זה יש אלפי הרוגים כל שנה בכבישים(כביש ת''א חיפה זהו כביש בין 2 כפרים במערב הנאור),סרטן(תרופות שלא בסל כי הבטחון זולל תקציבים מטורפים),אם היית פעם במערב אירופה היית מבין למה אני מתכוון,הידעתה שפנסיונר בצרפת(אחד שעבד בקושי 10 שנים בניקיון מקבל ביטוח לאומי בגובה של 4000 ש''ח=זה נקרא בשבילי ''והדרת פני זקן'' ולא לתת לקשיש מקום ישיבה במדינת האוטובוסים במקום מדינת רכבות=מה שנהוג במערב הנאור והנורמלי).העם היהודי סבל סובל ויסבול ולמה?:כי הוא כנראה נהנה מזה,החיים בישראל פשוטים הבעיה שעושים אותם קשים,בירוקרטיה=שחיתות.ישראל=מדינה עם 3 תושבים ו-4 דעות=בגלל זה על כל וועדה(בזבוז כספים אדיר) קמה עוד וועדה,ראה מקרה וועדת וינוגרד שהתבטלה כליל(שמטרתה הייתה להפחית את שכר הלימוד האוניברסיטאי ב-50% תוך 5 שנים,ולמה זה קורה? :אלוהים אפילו לא יודע),אם עם ישראל רוצה לזכות בגאולה(בעזרת השם וישועתו) עליו ראשית לשנות את משטר המדינה(מדמוקרטי לנשיאותי )כל טוב פרמיטיב מאזוכיסט מפגר.

        הגב לתגובה זו

    • הצמיחה לא קשורה להתנתקות תפסיק לברבר

      ASDF, 11/06/06 14:16

      זה שההתנתקות עלתה 10 מליארד שקלים למדינה.. על זה לא מדברים??

      ואיך אתה רוצה שתהיה צמיחה אם ההתכנסות המחורבנת תעלה 100 מיליארד שקל??

      תפסיקו עם השטויות בחייכם. בנתיים הקסאמים מעזה ממשיכים לרדת. צהל חוזר לרצועה לעשות פעולות קרקעיות. הכל כמה שאמרנו לכם

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    בן גביר צודק ב-100%

    תומר, 11/06/06 13:45

    אולמרט אתה והמשפחה השמאלנית נמאסתם בחרתי בקדימה בגלל אריק ולא בגללך אתה הורס מה שהוא בנה אין לך כח הרתעה כלום עשיתי טעות שהצבעתי לך ממשלת מרכז הפכנו לממשלת שמאל שהמתנחלים אחינו יורקים עליהם ולשמאלנים לא עושים כלום למה כי הבת שלך שמאלנית ככה גם אשתך

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה שנכון נכון ,אם כל מה שנכתב נכון

    איציק, 11/06/06 13:45

    אז הבנאדם צודק,וצריך לעשות לה ולשאר חבריה את מה שעשו לו,או שכרגיל יעשו איפה ואיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יש לי רעיון מטריף

    שפוי, 11/06/06 13:39

    כאשר הוא יהיה בכלא להביא אליו אותה עם חברתה - ושיצאו עיניו מחוריהן כאשר הן תתמזמזנה!!!

    הגב לתגובה זו

    • ונשאלת השאלה, שפוי או סתם חרמן... (ל''ת)

      עופר, 11/06/06 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ההומו מתלונן על הלסבית

    ג'וני, 11/06/06 13:36

    שני משת''פים של השב''כ. שני פעילים שכל מטרתם לקבל כסף מהמדינה עבור מעשיהם הפרובוקטיביים. די. לכו כבר אכלנו את זה. בן -גביר, תמצא עבודה אחרת. דנה, זה משעמם, תמצאי תפקיד באיזו טלנובלה. לנו, האזרחים נמאס לממן אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שמאלנית קיצונית

    איל, 11/06/06 13:34

    הוא מכונה ימין קיצוני. אבל היא לא מכונה שמאלנית קיצונית. זאת הסתה, גם אם היא עקיפה.

    הגב לתגובה זו

    • הבתב תומך בשמאל (ל''ת)

      ztc, 11/06/06 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    המשך בנחישות,אתה צודק.נראה מה יגיד אולמרט ,אשתו מצביעת חד''..על ביתם (ל''ת)

    תפוח רקוב, 11/06/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    צר לי על המצב במדינה- בן גביר צודק (ל''ת)

    אריאל, 11/06/06 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מישהו ראה את דנה?

    עוד ייעשה משפט, 11/06/06 13:23

    להלן שמות כל הנרצחים:

    צומת נצרים (27.9.2000)

    בירי דוד, ירושלים.

    קלקיליה (29.9.2000)

    טבג'ה יוסי, נצרת עילית.

    קבר יוסף (1.10.2000)

    מדבחת יוסוף, בית ג'אן.

    בידיה (2.10.2000)

    זסלבסקי ויצסלב, אשדוד.

    בית סחור (2.10.2000)

    חזן מקס, דימונה.

    ג'אסר אל זרקא (7.10.2000)

    בכור ז'אן, ראשון לציון.

    בית פוריק שכם (7.10.2000)

    ליברמן הלל, אלון מורה.

    הלינץ' ברמאללה (12.10.2000)

    אברהמי יוסי, פ''ת.
    נורזיץ ואדים, אור עקיבא.

    הר עיבל (19.10.2000)

    הרב הרלינג בנימין, קדומים.

    רמאללה (28.10.2000)

    גבריאלוב מריק, בני עייש.

    מזרח ירושלים (30.10.2000)

    גילמור אש קודש, ירושלים.

    בית ג'אלה (30.10.2000)

    מכלוף עמוס, ירושלים.

    אל חאדר (1.11.2000)

    סג''מ כהן דוד, כרמיאל.
    אדשינה שלמה, צאלים.

    נח''ל אלישע (1.11.2000)

    זהר אמיר, ירושלים.

    נחלאות ירושלים (2.11.2000)

    לוי איילת השחר, מכמש.
    לוי חנן, ירושלים.

    מסוף רפיח (8.11.2000)

    דהן נעה, מושב מרחבים.

    קבר רחל (10.11.2000)

    וקרט שחר, לוד.

    צ. גוש קטיף (11.11.2000)

    שלום אבנר, אילת.

    ואדי חרמייה (13.11.2000)

    לישה שרה, נוה צוף.
    רב''ט ולנשטיין אלעד, אשקלון.
    רב''ט זאנה עמית, נתניה.

    כביש כיסופים (13.11.2000)

    זגורי גבי, אופקים.

    כפר דרום (18.11.2000)

    סמ''ר פלום ברוך שניר, ת''א.
    סמ''ר שיטובי שרון, ת''א.
    אמיתי מירי, כפר דרום.
    ביטון גבי, כפר דרום.

    צומת קטיף (21.11.2000)

    יפת איתמר, נצר חזני.

    (22.11.2000)

    ברמי מאיר, גבעת אולגה.
    ריס שושנה, חדרה.

    הגב לתגובה זו

    • לא ייאמן

      שירה, 11/06/06 20:11

      מדינת ישראל מאבדת את טובי בניה, החיילים והאזרחים, בפעילויות רצחניות של מחבלים מוסתים... מדוע היד הרכה? מחבל שמתחבא בתוך אוכלוסייה, וזאת נפגעת כתוצאה מחיסולו, האשמה היא על המחבל בלבד... הם משתמשים בילדהם כמגן אנושי, ואנחנו מרחמים ומתגוננים...

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצאתם תמונה אחת של בן גביא שהיא נראה הזוי במקצת מלפני 7 שנים בדיוק

    צבי, 11/06/06 13:22

    ואתם משתמשים בזה כבר 7 שנים למרות שיש לכם מיליון תמונות אחרות, זה רק חלק מהעבודת ההסתה בתת מודע שלכם, ממש כמו שהנאצים עשו נגד היהודים תתביישו

    הגב לתגובה זו

    • גם בכל תמונה אחרת שישימו הוא ייראה הזוי

      עובדיה חממי, 11/06/06 15:03

      כי פשוט, זה מה שהוא.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הכהניסט בן הגביר מחפש כותרות

    מאיה, 11/06/06 13:21

    כי בזמן האחרון לא שומעים הרבה ממנו. לא נתיחס להשקפות העולם הדוחות שלו, שמנעו ממנו ומחברו מרזל התמודדות על מקום בכנסת, אך נזכיר שהגברת אולמרט, שהיא גם בתו של ראש הממשלה היא אדם בוגר ולדעותיה לא צריך להיות כל קשר לתפקידו של אביה. להיפך, דווקא העובדה שילדי אולמרט אינם נוהגים כנסיכי הליכוד שממשיכים בדרכם של אבותיהם מהמשפחה הלוחמת, בלי שמץ ביקורת, מעלה את ערכו של אהוד אולמרט בעיני.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט..

      שי, 11/06/06 13:50

      במדינה מתוקנת דנה אולמרט הייתה נעצרת על הפשע שהיא לקחה חלק ממנו אתמול.
      מדינת ישראל חייבת להיות קשוחה עם השמאל הקיצוני כשם שהיא קשוחה עם הימין הקיצוני, השמאל הקיצוני מסוכן לא פחות, ולדעתי אפילו יותר, מהימין הקיצוני. אותם משת''פים יהודים, סייעני האויב, חייבים להיענש על מעשיהם הנפשעים.

      הגב לתגובה זו

    • כן כן אבל התלונה נראית צודקת

      איתן, 11/06/06 14:01

      ולזה משום מה לא התיחסת

      הגב לתגובה זו

    • גם עליך לא שמענו המון זמן , מאיה. היית מאושפזת ? (ל''ת)

      גינת, 11/06/06 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''הימין הקיצוני'' נגד ''בתו של ראש הממשלה''

    בעז''ה דנה קרבן, 11/06/06 13:19

    שהיא יונה צחורה בשחור, ובאופן כללי צריכה לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם!
    איפה הפגינה דנה לאחר וידוע הריגה באם הרה וארבע בנותיה בנות שנתיים עד אחת-עשרה?
    היא, הפושעת הנאלחת, כמובן לא הפגינה, כי הג'יהאד הנאצי המחסל את הישוב היהודי בארץ ישראל צודק! גם אודי אדיב בשעתו התאמן בסוריה בחבלה ואמר כי התכוון להעשות פיגועים בישראל, כי - ''מדינה יהודית'' זו ריאקציה, אבל עשרות מדינות ערביות ומוסלמיות זו קידמה-מלחמת שחרור העמים המדוכאים.
    ובדיוק על טינופת כזו, שאפילו אינה שווה כדור בראשה, הצנזור מגן!

    הגב לתגובה זו

    • תיקוני עברית לעצמי - וידוא הריגה, כמובן

      בלהט הכתיבה, 11/06/06 14:09

      לעשות - לא להעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שמאל הסערורי פרו טרור מחפש''מוסר+צדק'' ע''ח חיי יהודים=שואה וחורבן בית (ל''ת)

    סגידה לעגל שלום, 11/06/06 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חשבתי שכולם שווים לפני החוק. (ל''ת)

    תמים, 11/06/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צריך להיות : איתמר בן גביר התלונן על פעילת השמאל הקיצוני.

    ברנע, 11/06/06 13:13

    די למכבסת המילים.
    דנה , יעני , חלק ממשפחתי המורחבת...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איזה חוצפה

    אזרחית, 11/06/06 13:13

    אני לא מבינה? למה הם לא מסתובבים עם תמונות של כל הילדים היהודים והישראלים שנרצחו? לעשות פיגועים בארץ זה בסדר? להרוג ילדים קטנים באוטובוסים זה בסדר???

    אני לא מצדיקה פגיעה באזרחים. אני חושבת שאסור לנו לפגוע באזרחים ועלינו להראות לפלשתינאים שלא מנהלים מלחמה נגד אזרחים. אבל טעויות קורות, וחבל שכך, וצריך למצוא למה זה קרה ולתקן את זה בכדי שזה לא ייקרה שוב.

    אבל, הרמטכ''ל אינו רוצח. הרמטכ''ל מנסה להגן עליי, ועליכם, ועל כל תושבי המדינה. קודם כל דואגים לעצמנו, אחרכך לאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איתמר בן גביר לכנסת ומיד!!! (ל''ת)

    יאיר, 11/06/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה לעשות- הוא צודק 100%

    מדינת חוק מה??, 11/06/06 13:05

    הפרקליטות המושחתת שבויה בידי אנשי שמאל קיצוני. רק שמי שיעיין בכתבה יגלה שאין כזה דבר שמאל קיצוני כמו אולמרט הצעירה אלא רק ימין וד''ל...)

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה בן גביר

    אבישלום, 11/06/06 13:02

    הוא ''ימין קיצוני'' ואילו מפגיני השמאל אינם קיצוניים???

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בן גביר-נעדרת מהכותרות ואתה מחפש שוב,תחליט מה קורה איתך

    מיכליס אהוד, 11/06/06 13:01

    פעם אתה נגד חלוץ[פינוי עזה]ועכשיו אתה בעדו איך?ותעזוב את בתו של אולמרט בצד,היא משקפת את מוסר אביה ואמא.

    הגב לתגובה זו

    • ''מוסר''-עלק (ל''ת)

      עוזי, 11/06/06 13:17

      הגב לתגובה זו

    • אבל בתכל'ס טענותיו נכונות. (ל''ת)

      דודי, 11/06/06 13:29

      הגב לתגובה זו

    • הוא החליט. תירגע. הוא החליט.

      יונגרמן, 11/06/06 15:08

      גם אתה החלטת.
      לו ולך - הרבה מהמשותף.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הגמל לא רואה את הגיבנת שלו (ל''ת)

    מוטי חיפה, 11/06/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדוע איתמר בן גביר מכונה ''פעיל הימין הקיצוני'' ופעילי השמאל הקיצוני

    עיז א-דין, 11/06/06 12:59

    מכונים ''פעילי שלום''? הרי אף אחד לא מעלה על דעתו לכנות את בן גביר וחבריו ''פעילי א''י השלמה'' או משהו כזה, למה אתם (התקשורת) צבועים?

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שפעילי שמאל לא ..

      ????, 11/06/06 14:38

      קוראים לרמטכ''ל רוצח (או שלא...)
      ,והם כן משרתים בצבא(או שלא...

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אכן התפוח הרקוב לא נופל רחוק מהעץ. (ל''ת)

    המטיף, 11/06/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולי הוא משוגע, אבל הפעם הוא צודק (ל''ת)

    אזרח, 11/06/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    צדק? חה חה בפרקליטות המדינה חה חה

    יותם, 11/06/06 12:49

    אם אתה איש שמאל קיצוני תעשה ככל העולה על רוחך מזוז יעלים עין ושנדר לא יעשה כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש צדק בדבריו

    מיכל, 11/06/06 12:49

    ההסתה אינה חד צדדית, אבל מערכת המשפט שלנו כן! יתרה מזאת, היכן היו כל יפי הנפש הללו כאשר הפגיזו את שדרות ונפגעו אזרחים תמימים?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יובל שטייניץ צבוע

    איתמר, 11/06/06 12:45

    ממתי הוא נחלץ להגן את הממשלה ואנשיה, שאותם הוא תוקף בבוטות על ימין ועל שמאל?

    הגב לתגובה זו

    • מול השמאל הקיצוני - כולנו מאוחדים.

      הצבעי מחולון, 11/06/06 15:29

      מול הבוגדנות , אסור להסס בנקיטת עמדה.

      הגב לתגובה זו

      • הצבעי ( צבע) מחולון

        זביגנב, 11/06/06 17:26

        מה זה ? הצבעי מחולון נבחר לדבר בשם כולנן ? אני נזכר בצבעי אחר שעלה לראשות ממשלת גרמניה בשנות השלושים וגם הוא היה נורמלי באותה מידה ......

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    דם יהודי או דם ערבי ? דם יהודי חשוב יותר . נקודה. (ל''ת)

    בסוף תיגמר לנו, 11/06/06 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נוגע ללב

    אורי, 11/06/06 12:38

    שלבן גביר כל כך חשוב מהדמוקרטיה הישראלית. אכן אדם גדול, סובלני שטובת המדינה תמיד לנגד עיניו...
    מה קרה משעמם לו? אין איזה שוטר או ערבי שאפשר להרביץ לו?

    הגב לתגובה זו

    • כשנגמרים הטענות - עוברים להכפשות

      רזיאל, 11/06/06 20:38

      חבל שאינך מסתדר עם הטיעון הלוגי הבסיסי שלו. אין מה לעשות, הבחור צודק. יש לדרוש שויון בפני החוק.

      תמיד המפלט של מי שלא מצליח להתמודד עם טיעון לוגי מוסרי - הוא להיגרר להכפשות ולהתקפות אישיות.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אלה הם אויבינו האמיתיים...מהרסיך ומחריביך ממך יצאו.! (ל''ת)

    מ.ג., 11/06/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לעצור גם את אבא שלה (ל''ת)

    כהנא צדק, 11/06/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קשה להודות,אבל אם המילה ''רוצח'' נכתבה על השלטים בהקשר של חלוץ (ל''ת)

    זו הסתה, 11/06/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דין שווה לכולם (ל''ת)

    סבא ג'פטו, 11/06/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם אשכנזיה וגם לסבית מה ציפתם?

    דויד, 11/06/06 12:33

    שהיה תהיה פעילה בנוער הגבעות!!!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה ספרדי סטראיטי????????? (ל''ת)

      A, 11/06/06 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שלום עכשיו לא מפגינים שילדים נרצחים בשדרות

    גדעון לוי., 11/06/06 12:33

    שלום עכשיו לא מפגינים כאשר ילדים נרצחים בשדרות.
    יש לחקור תופעה סהרורית זו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם אשכנזיה וגם לסבית מה ציפתם?

    דויד, 11/06/06 12:33

    שהיה תהיה פעילה בנוער הגבעות!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון. אם היתה פרנקית ובעלת טעם כשלי בגברים....

      טלי פחימה, 11/06/06 13:15

      היתה מביאה לעמנו , כבוד הרבה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם אשכנזיה וגם לסבית מה ציפתם?

    דויד, 11/06/06 12:33

    שהיה תהיה פעילה בנוער הגבעות!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא , אבל היתה ציפיה ממנה שתהיה יותר נבונה ....

      פרג'ון המלעון., 11/06/06 15:10

      ...מעובדיה יוסף.
      חבל שהיא לא.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא צודק 100%

    משה, 11/06/06 12:33

    נראה אם מערכת הצדק - אמיתית
    או מוטה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק, צודק, צודק (ל''ת)

    יאיר וייס, 11/06/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    השאלה היחידה הנה

    חוזה עתידות, 11/06/06 12:30

    מהו הנימוק שבו ישתמשו השלטונות, ע''מ למצוא את ההבדל בין מעשי האדון בן גביר למעשי הגברות והאדונים מההפגנה אתמול. אל דאגה - נימוק כאמור, יימצא גם יימצא. השמאל נמשח לשלטון בחסדי האל, וע''כ הוא תמיד ינצח.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    משתפ הטרור הסוגדים בעוורון קדימה לעגל שלום=הסרטן של עם היהודי=משפט (ל''ת)

    השמאל=הסרטן, 11/06/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מערכת משפט שמאלנית

    מיקי, 11/06/06 12:29

    לא יעזור לך איתמר, אנשי השמאל ידאגו לחברתם דנה אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ומה תגובתך כעת מר מזוז

    הטמטום הישראלי, 11/06/06 12:28

    אני מקווה שתהיה מלא עזוז בדיוק במידה שווה!

    לא שאני מצדד במופרע הזה בן-גביר, אבל צדק ושיוויון...?

    זה הזמן להיווכח אם יש צדק אחד לחלק מהאנשים וצדק שונה למשפחות שועי העם

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הסתה חסימת כבישים

    הסתה של השמאל, 11/06/06 12:28

    הסתה חלוץ רוצח וחסימת כבישים עבירה פלילית רק נגד קטינים אנשי ימין

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש להעמיד את עליזה אולמרט ובתה

    שמאי ל., 11/06/06 12:28

    למשפט על פגיעה בבטחון המדינה ולטפל בהן בדיוק כמו שמטפלים בוענונו.
    לא להמתין אלא לבצע.

    הגב לתגובה זו

    • לא פגיעה ולא נעליים ....

      ואדים, 11/06/06 17:21

      יש בעיה אחת קטנה - הן לא עברו על כל חוק . מענין כיצד השמעת דעות פוגעת בבטחון המדינה . האם אתה מציע כי כל אדם המשמיע דיעה שונה משלך יועמד למשפט ?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק !

    רועי אלחרר, 11/06/06 12:28

    לא מסכים עם דעותיו אבל הפעם הוא צודק בהחלט. דין שווה לכולם .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    התקשורת לא סיפרה לנו דבר על משפחתו של אולמרט

    אזרח באפלה, 11/06/06 12:28

    לא ייתכן שבמהלך הבחירות לא סיפרו לנו כלום על משפחתו של אולמרט. זאת הונאת הציבור לבחירה בראש ממשלה שחשבנו שבא מהימין בעוד אנחנו שומעים לראשונה על אישתו וילדיו פעילי השמאל הקיצוני רק אחרי שהוא נבחר. בארצות הברית מועמד לנשיאות היה נחשף לחלוטין כולל משפחתו ושם היו יודעים בדיוק מה הכוונות שלו ומאיפה הוא בא. בארץ התקשורת מדווחת רק על מה שבא לה בכדי להטות את הבחירות לכיוון השמאל או השמאל החדש הנקרא קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • ובניו לא פחות גרועים, ירדו מהמדינה ותומכים בארגוני טרור בחו''ל (ל''ת)

      משפחת טרור, 11/06/06 12:45

      הגב לתגובה זו

    • אתה היחיד ששומע על זה לראשונה (ל''ת)

      בוקר טוב אליהו, 11/06/06 13:38

      הגב לתגובה זו

      • אני חולה אקטואליה ומכור לחדשות ואני מבטיח לך שלא שמעתי על זה לפני (ל''ת)

        אזרח באפלה, 11/06/06 15:42

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    גביר הצדיק

    יהודי, 11/06/06 12:26

    - תמשיך להתריס נגד משפחת אולמרט
    - תמשיך במעשיך נגד הבנייה הבלתי חוקית של הערבים
    - פשוט תעשה את שאתה עושה למען עם ישראל
    כי צדיק אתה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה שנכון נכון. גביר חזק ואמץ. (ל''ת)

    כפיר, 11/06/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש להעמיד לדין את האב שמיישם את משנת ביתו! (ל''ת)

    רפי, 11/06/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''פעיל ימין קיצוני''

    שולגי, 11/06/06 12:20

    המפגינים מכונים ''פעילי שמאל'' ואילו בן גביר ''פעיל ימין קיצוני''. שאלת תם - הם לא ''שמאל קיצוני''?

    הגב לתגובה זו

    • צודק גם אני רציתי לומר

      100% יהודי בדם, 11/06/06 13:07

      וגם האנרכיסטים נגד הגדר נקראים ''פעילי שמאל'' או ''פעילי שלום'' ושאר ריכרוכים...

      נמאס כבר
      רוצים תקשורת ניטרלית!!!

      כל פעיל ימין נקרא קיצוני ומסוכן??

      אפילו אם אני גר ב''התנחלות'' פ''ת?

      הגב לתגובה זו

      • שניכם צודקים 100%! nrg קחו את זה לצומת לבכם! (ל''ת)

        כתומה חילונית, 11/06/06 14:16

        הגב לתגובה זו

    • ימין קצוני שואף להרג ופשעים.....

      A, 11/06/06 14:20

      כמו חמאס וגיהאד אולי!!!!! ואילו שמאל קצוני קורא לזרוק את הרובה ולשאת שלום לכן כולם יירצחו כמו המשפחה בעזה....... אז לא כדאי לקרוא להם שמאלנים קצוניים...... אולי!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • זה כמו להשוות בין עבריינים לאזרחים המתנגדים לעבריינות

      עובדיה חממי, 11/06/06 15:12

      או יותר מדוייק, בין ''תומכי עבריינות קיצוניים'', לבין ''תומכי אזרחות קיצוניים''.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אנטישמיות זה כאן

    מרק, 11/06/06 12:20

    כמו הגרועים שבאנטישמים רצים אנשי השמאל שלנו להאשים את היהודים בכל רועה שקורה ולא חושבים אפילו לבדוק האם אנחנו באמת אשמים. ואני יכול להבטיח לכולם נאמנה שאם יתברר שלא אנחנו ירינו והרגנו 7 אזרחים , לא יקום ולו שמאלני אחד ויתנצל . וגם לא יקום איש מהתקשרת המתלהמת ויתנצל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש לי שאלה.

    צ______________, 11/06/06 12:19

    וזה בלי שום קשר לבן גביר.

    מדוע אותם אנשי שמאל קיצוני לא יוצאים מכליהם שישראלים נפגעים???

    מדוע לא רואים את אותם אנשי שמאל שאוטובוסים מתפוצצים???

    מדוע לא רואים את אותם אנשי שמאל הקיצוני יוצאים לשדרות לעודד את תושבי שדרות???

    או אולי אותם אנשי שמאל קיצוני חושבים שהדם הישראלי הוא זול והוא פחות אדום מהדם הפלשתיני???

    הגב לתגובה זו

    • הם חולים בנפשם, אולי זה גנטי, הנושא בבדיקה (ל''ת)

      מסכנים, 11/06/06 12:46

      הגב לתגובה זו

      • וכבר אמרו חז''ל: ''הפוסל - במומו פוסל'' (ל''ת)

        דודי קינג, 11/06/06 13:31

        הגב לתגובה זו

    • תשובה חלקית

      שמאלני, 11/06/06 12:51

      אני לא מבין איך באמת מישהו חושב שלאנשי שמאל לא כואב על נפגעים יהודים. חלק מהשמאל זה החשיבות העליונה של חיי האדם, לפעמים על חשבון דברים אחרים - כן גם אדמה לפעמים. ברור שכל ילד, מבוגר או זקן ישראלי שנפגע גורם לדמעה לרדת אצל כל אדם, שמאלני או ימני. העניין הוא שכשיש פיגוע - הימנים חושבים במובן של נקמה, ולהחזיר להם כדי שיפחדו והשמאלנים חושבים יותר בכיוון של איך לעזאזל הגענו למצב הזה שילדים שלנו צריכים למות בשבילו. המחשבה הזאת, לא מוציאה אף אחד לרחובות. המחשבה שאנחנו בתור מדינה הרגנו משפחה וילדים, וגרמנו לילדה בת 7 לראות את אבא שלה מרוטש (וילדה היא ילדה, לא משנה אם היא ערביה, יהודיה או כל עם אחר) מעוררת בנו צמרמורת. אני חלק מהמדינה הזאת וזה אומר שאני קצת שותף לסיטואציה המזעזעת הזאת. אני חלק מזה, אני הרי עושה מילואים ושותף בצבא, והתחושה הזאת, של שותפות במה שנתפס בעיני השמאל לא רק כפשע, אלא כמעשה לא אנושי, יכולה להוציא אנשים לרחוב, כי אחרת אנחנו ממשיכים להרגיש חסרי אונים...
      רק אהבה,
      א.

      הגב לתגובה זו

      • לשמאלני.

        צ______________, 11/06/06 13:15

        בדרך אגב גם אני שמאלני. אבל שמאלני מתון.
        הרבה לא הבנתי מהתשובה שלך.

        ולאנשי השמאל הקיצוני באמת לא איכפת מהרג ילדים ישראלים.
        אנו רואים זאת הלכה למעשה.
        הרי אף פעם, אבל פעם לאראינו את השמאל הקיצוני יוצא נגד הרג ישראלים.
        זה ברור כשמש.

        ואני עדין מחכה לתשובות מהשמאל הקיצוני.
        בגלל שזה זועק לשמים.

        הגב לתגובה זו

        • ויותר מזה...

          מימי ק, 11/06/06 16:06

          הם אף פעם לא מפגינים נגד הטוטאליטריות בשטחים, נגד שלטון החמאס, נגד רציחות שיטתיות ופומביות של ''משתפי פעולה'', נגד החיזבאללה, נגד רציחות חוזרות ונשנות של כל מי שנחשד בהומוסקסואליות, נגד ההטרדה המתמשכת של ערבים נוצרים.
          נגד כל זה הם לא מפגינים. רק כשיש אירוע שבו ישראל מעורבת. וגם כשמדובר בטעות אנוש זה ''רצח'' אצלהם. זה לא רצח כשהפלסטינאיןם רוצחים יהודים כי אז זו ''התנגדות לגיטימית''.
          ורובם לא עושים צבא, לא תורמים למדינה, פרזיטים שמנסים לפגוע פיזית בחיילי צה''ל.

          הגב לתגובה זו

      • לא נכון הימין הולך לעודד אנשים בשדרות ואחרי פיגועים!!!

        קובי, 11/06/06 15:15

        אתה לא מכיר אנשים ימנים!
        אנחנו עוזרים גם לאנשים בשכונות מצוקה.
        ועוזרים לחולים.
        ומקרבים את העם.

        הגב לתגובה זו

    • עדיף לשאול איך ואיפה ההרג התחיל ומי עדיין מקיים אותו?? (ל''ת)

      A, 11/06/06 14:13

      הגב לתגובה זו

    • 8 זו בדיוק אותה שאלה ששאלתי את עצמי כשקראתי עיתון היום בבוקר... (ל''ת)

      חילוני שפוי, 11/06/06 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    את לא צריכה להפגין

    אהוד אולמרט, 11/06/06 12:19

    ממילא אני איישם את המידיניות שלך ביהודה ושומרון בקרוב, אך אני קורא למשטרה לעצור אותך בגלל עקרון השיויון בחוק. תודה איתמר, אתה באמת גבר!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמור לי מי הם בני משפחתך ואומר לך מי אתה !

    יעקב, 11/06/06 12:17

    מי שרוצה לדעת מיהו אולמרט שיסתכל בבני משפחתו. מצביעי קדימה - האחריות עליכם. אל תגידו שלא ידעתם. הכתובת היתה על הקיר והעובדות ידועות. לא תינקו !!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    להעמיד לדין את בן-גביר על הסתה על קריאה להעמיד לדין על הסתה.מהזהפה? (ל''ת)

    כבשה פועה בתוקף, 11/06/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תרדו מדנה,זו הבת היחידה של רה''מ שלא ירדה מהארץ...

    שער 5 דורש, 11/06/06 12:15

    אבל מה שנכון נכון: חוק זה חוק, ומי כמו פדרמן,שהיה עציר מנהלי (!! כן, עציר מנהלי כמו אלו הערבים שאנשי השמאל הפגינו נגד עצם מעצרם..) מכיר את החוק ולכן מקומם שמה שאסור לאחר מותר לאחר.
    זו איפה ואיפה,לא פלא ששלטון החוק בארץ ודימוי מערכת המשפט הם בצלילה,ואחת הסכנות להמשך קיומה של מדינת ישראל.
    אם אלה השופטים שלנו אני מעדיף את שופטי הכדורגל. דווקא לא רע, אלון יפת ואסף קינן עם הג'ל יושבים בביה''מש ודורית בייניש ואהרון ברק רצים עם משרוקית על המגרש....

    הגב לתגובה זו

    • כן ובסוף גילו שהוא ישב בכלא סתם! תתבע ת'מדינה! (ל''ת)

      קובי, 11/06/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה נועם פדרמן!!!!!

    עדנה, 11/06/06 12:15

    לפחות תהיו מדויקים בתמונה

    הגב לתגובה זו

    • עדנה את סתומה!!!!!! (ל''ת)

      בן גביר, 11/06/06 13:00

      הגב לתגובה זו

    • לא. זה בן-גביר! (ל''ת)

      דובי, 11/06/06 13:02

      הגב לתגובה זו

    • עדנה , תחזרי לקרוא ''הארץ''. מקומך הטבעי. (ל''ת)

      עמוס, 11/06/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה איזה פסיכי הזוי מבין שניהם נמצא בתמונה?

      עובדיה חממי, 11/06/06 16:14

      מגרד לנו את קצה ה....

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לך, איתמר בן גביר!!

    ל, 11/06/06 12:14

    ישר כוח, חזק ואמץ איש יקר.
    דנה אולמרט שונאת מדינת ישראל, שונאת את צה''ל וכוחות הבטחון ושונאת את העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גביר צודק בהחלט. יש להעמיד אותם לדין. (ל''ת)

    שדגכ, 11/06/06 12:11

    הגב לתגובה זו

    • משאל

      נביל, 11/06/06 13:52

      מי גרם את הנזק הגדול ביותר לעם ישראל בארצו:
      1- רבין והשמאלנים
      2- וענונו
      3- יגאל עמיר

      הגב לתגובה זו

      • רבין והשמאלנים (ל''ת)

        זה לא שאלה בכלל, 11/06/06 14:12

        הגב לתגובה זו

      • איזה שאלה

        עובדיה חממי, 11/06/06 15:07

        ברור ש3, יגאל עמיר ימ''ש יירקב בכלא עדי עד עד עולם.

        הגב לתגובה זו

        • חממי , לך תראה כדורגל. בזה אתה אולי מבין.

          יוסף חממה, 11/06/06 18:14

          דפר.

          הגב לתגובה זו

    • הבת...של ובן...גביר,ה2מחפשי פרסום ותשומת-לב שגובלות בפרובוקטיביות. (ל''ת)

      חבל שהצטיינו, 11/06/06 17:18

      הגב לתגובה זו