• 110.

    חמאס הוא עמלק מודרני. מלחמה לד' בעמלק מדור דור (ל''ת)

    משה בודק, 13/06/06 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    Throw Kaskams on Gaza until they leave (ל''ת)

    Dalia, 11/06/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    התוצאה הישירה של מדיניותו האישית של אהוד אולמרט!!!

    *מדבקה, 11/06/06 17:30

    נכונותן של הממשלה וצה``ל לוותר על הגנתה של שדרות המונה למעלה מ-20.000 תושבים, ולהפיכתה לעיר רפאים, היא הנסיגה הצבאית הגדולה ביותר של ישראל מאז 1948

    זו היא תוצאה ישירה של מדיניותו האישית של אהוד אולמרט שדחף את אריאל שרון בכל כוחו לבצע את תוכנית ההתנתקות, במחיר הקשה של פילוג העם. פילוג צה''ל. מסירת בטחון דרום מדינת ישראל, וכפי שמתברר גם בטחון חלקים ממרכז ישראל, לידי הגרועים בארגוני הטרור הפלסטינים והבינלאומיים.

    עכשיו מתבררת עוצמת משמעות המילים הריקות של הרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ ואלופי צה''ל אשר לפני 10 חודשים בספטמבר 2005, הבטיחו תגובה מוחצת 'אם אפילו מרצועת עזה יירה כדור אחד'. זה היה הרגע המכריע בו נשחק כוח ההרתעה של צה''ל. מאז קיימת רק התדרדרות מתמשכת. זו היא גם התוצאה הישירה לכך כאשר מפקדי צבא שמים את נאמנותם הפוליטית לפני המחויבות שיש להם לחיילי צה''ל.

    הצורה בה מנהל צה''ל את המלחמה במשגרי הקסאמים, תחת הוראותיה של ממשלת ישראל, היא שערורייה צבאית ומדינית מתמשכת, המפקירה במתכוון עיר בשם שדרות בת למעלה מ-20.000 תושבים. במילים אחרות לממשלת ישראל השבויה בקונספציות שלה, ושאין להם כל קשר עם המציאות בשטח, אין תוכנית, ואין גם רצון להגן על יישוביי הנגב. מדיניות של השלמה, בה עיר גדולה במדינת ישראל הופכת לאיטה תחת אש האויב לעיר רפאים, היא הנסיגה הצבאית הישראלית הגדולה ביותר מאז מלחמת העצמאות ב-1948.
    אולמרט מתחיל את 'ההתכנסות' לא בגדה המערבית, כי אם בנגב.

    נסיגה זו היא התוצאה הישירה של חודשים של הפגזת דמה על שטחים ריקים, כאשר מכנים אותם 'שטחי שיגור'. המילים והביטויים תקיפים של ראש הממשלה ושל שר הביטחון עמיר פרץ שאין להם כל כיסוי מביאים רק לתוצאה אחת: התגברות והתרחבות האש, ופגיעה ביישוביים ישראליים נוספים.

    כבר עכשיו ברור וידוע, גם לאנשי הצבא ומערכות הביטחון, כי אם אפילו אהוד אולמרט יבצע חלקים 'מתוכנית ההתכנסות' שלו, הוא לא יצליח לקבוע אפילו גבול קבע אחד של ישראל. בכל אזור בו 'ההתכנסות' -- שאיננה אלא מציאות ויתור ונסיגה נוספת -- תבוצע, ישרור בדיוק אותו מצב השורר כיום ברצועת עזה וביישובים הישראלים שמסביבה.

    בוושינגטון מדווחים, כי בעוד בישראל תוארו נסיעותיו של אולמרט 'כפריצת דרך', הרי ב-29 למאי בעת פגישת הנשיא ג'ורג בוש עם עבדאללה מלך ירדן, אמר לו המלך כי הוא בא לדבר אתו בשמם של חוסני מובראק, ועבדאללה מלך ערב הסעודית, ולהבהיר לו כי שלושת שליטי מדיניות ערב אינם מוכנים לביצוע שום חלק מתוכנית ההתכנסות של אולמרט, ואם הממשל יחליט לתמוך בה או בחלקים שלה ייווצר קרע בין המדינות הפרו מערביות וושינגטון. הנשיא בוש אמר כי הוא מבין ומקבל את המסר של השליטים הערביים.

    במילים אחרות גורלה של תוכנית ההתכנסות, באם תבוצע, תהייה דומה לגורלה של ההתנקות.

    היא לא תביא לשום התפתחות לכיוון השלום או רגיעה, אלא רק לכיוון אחד של העמקת והתרחבות המלחמה!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    יש לי רעיון גאוני

    ג'וקר, 11/06/06 16:47

    אפשר להפסיק את החשמל לעזה.
    מגיע לי פרס נובל למשהו, לא?

    ראשי המדינה: מתי תלמדו שבתעמולה הפלאחים האלה שמים אותנו בכיס הקטן.
    אנחנו מתווכחים והם הורגים.
    אנחנו מתקפלים והם מתפשטים.
    אנחנו מתנצלים והם צוחקים.

    הגב לתגובה זו

    • עוד (#2) רעיון גאוני

      *ישראלי*, 11/06/06 23:44

      אפשר גם להפסיק את הזרמת המים לעזה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    תקראו את 102 -צודק!!! (ל''ת)

    ישראלי חזק, 11/06/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לריאלי #28 אתה כ״כ צודק והנה ההוכחה

    יהודי אמיץ, 11/06/06 15:13

    תראה בסרט הזה
    http://www.seconddraft.org/rushes.php

    אולי תיצור איתם קשר הם ידאגו לפרסם את זה.
    http://www.seconddraft.org/movies.php

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    החמאס האלה

    מוטי אטלנטה, 11/06/06 14:58

    החמאס האלה הם ''מגיני ישראל'',אם הם לא היו קיימים אז ההסברה הישראלית היתה צריכה להמציא אותם.
    הם מאד עקביים ודבקים במטרותיהם,ואם הם מאיימים על שדרות יש לקחת איומיהם ברצינות מירבית.
    אז לדעתי על אזרחים מהשורה להתפנות משדרות ורק אנשי צבא יאכלסו אותה על מנת שההתמודדות בינם לבין עזה תהיה חזיתית וברורה.
    ושוב אני מתריע ואומר לפני שהנך מפציץ מטרות מחבלים בעזה,עליך להורות לאוכלוסיה אזרחית לעזוב על מנת שלא יפגעו חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ירי קאסמים

    מושיק, 11/06/06 14:52

    האמת המרה יוצאת לאור. יוזמי העקירה והגירוש של היהודים מגוש קטיף, שנלחמו בעוז כנגד המתיישבים
    ה''חמושים'' והמסוכנים. הבטיחו לנו כי
    יציאה מחבל עזה תביא לרגיעה. לא
    יהיה איום על אזרחי ישראל. המציאות מלמדת בדיוק הפוף . מה שאמרו מתנגדי הנסיגה שהנסיגה תגביר את האיום על ישובי עוטף עזה, אכן קורה
    במציאות ושבעתיים קשה מכל המצופהץ ומדינת ישראל מחרישה.
    הובטח לנו גם שאם לאחר הנסיגה מחבל עזה ירו קאסמים ופצמרים על הישובים, צהל יגיב בחריפות ונכה אותם מכה אחת אפיים. גם זה לרא קורה. צהל מבזבז את הכסף שהיה יכול להציל חולי סרטן על ירי פגזים יקרים על אזורים נטושים.
    נמאס לנו מהשלטון הנוכחיץ רוצים לחיות בשלווה במדינה, גם אם לשם כל ניאלץ לעשות את כל חבל עזה עיר רפאים וגם אם צריך ךלשלוח כוחות לתוך עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עד שתושבי שדרות ,יעזבו?!

    מוטי אטלנטה, 11/06/06 14:32

    במקרה כזה יש להורות לאזרחים בעזה ע''י זריקת כרוזים מהאויר לעזוב את העיר תוך 72 שעות(על מנת שלא יהרגו חפים מפשע). בתום 72 השעות להלחם במחבלים שיוותרו בה ע'י הרעשה בלתי פוסקת.
    נ.ב המלה הרעשה אינה מלשון רעש, אלא מיוחסת לאיתור, הפצצה, ושיטוח לקרקע של הבתים על יושבם.
    גודל הפצצות טון.והרעש הוא רק נלווה
    לתוצאה.

    הגב לתגובה זו

    • במחשבה שנייה

      מוטי אטלנטה, 11/06/06 15:44

      במחשבה שנייה ניתן להאריך לשבוע ולא ל-72 שעות את האולטימטום של פינוי אזרחים מעזה ,על מנת לאפשר לחפים מפשע להתארגן ליציאה.
      ולבעלי החנויות תנתן ארכה זו להתארגנות לסגירת חנויותיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה שבאמת מוזר

    מגרש הכתומים, 11/06/06 14:18

    זה שפתאום הכתומים מאמינים לכל מילה של ערבי...

    לפני ההתנתקות לא היו קסאמים והרוגים, נכון...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה ארה''ב היתה עושה אם היו מטווחים את מנהטן? (ל''ת)

    שואל, 11/06/06 13:40

    הגב לתגובה זו

    • אומרת עוד. (ל''ת)

      גודמן, 11/06/06 14:47

      הגב לתגובה זו

    • משמידה חצי עולם (ל''ת)

      ג'ורג' בוש, 11/06/06 14:52

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    תודה על הבריחה תחת אש אמרנו??

    חיים, 11/06/06 13:23

    הימניים ה''הזויים'' הזהירו שהמציאות אחרי ההתנתקות תיראה בדיוק ככה. ואתם אחיי השמאלנים, שהדבר היחיד שמניע אתכם זה שנאה תהומית כלפי מתנחלים ורצון עז לאמלל אותם, גם ידעתם את זה טוב טוב. גם מופז ושרון ידעו שיהיה צורך להשקיע מיליארדים במיגון אשקלון ועוטף עזה.

    אבל כמו בזמנו באסלו שמסרתם עשרות אלפי כלי נשק לאויב, גם עכשיו העדפתם דפיקת המתנחלים על הבטחון. תודה רבה. באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מתכנס סדרתי

    המתכנס, 11/06/06 13:14

    לא מבין מה הבעיה נתכנס משדרות והכל יסתדר

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    צריך לשתק את המדינה בהפגנה שלא הייתה כמותה עד היום

    יאיר, 11/06/06 13:11

    הפגת הסטודנטים בצרפת צריכה להיות משחק ילדים לעומת מה שעם ישראל צריך לעשות!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    סתם בכיינים בשדרות - תעזבו ותבואו לתל אביב - אולמרט הוא גדול תנו

    אמיר, 11/06/06 13:09

    לעשות את העבודה בשקט - מה אתם רוצים לפתוח מלחמה?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ואני חשבתי שהסיבה לתנתקות היא שלא יהיו קסאמים (ל''ת)

    מתן, 11/06/06 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אולמרט מפקיר את שדרות (ל''ת)

    עמיר פרץ, 11/06/06 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ספר ''יחזקאל'' להכנס בבקשה!

    אלוהים, 11/06/06 13:00

    ''ואעבור עליך ואראך מתבוססת בדמיך , ואומר לך בדמיך חי , ואומר לך בדמיך חיי''

    אם לא נתעורר זאת תהיה המציאות המרה שלנו.
    וחבל!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שדרותים

    המייעץ, 11/06/06 12:55

    שמעתי ביו''ש עכשיו אפשר לקנות בתים בעשירית מחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    להרעיש את עזה ולעשותה עיר רפאים.להרוס כמו את בירות בזמנו

    אריה, 11/06/06 12:55

    אין מה לעשות הערבים מכיכרים רק את דרך המלחמה.''.דאר אל סייף'' הפלסטינים החלו להרים ראש ומחשבתם רק אחת השמדת ישראל ויהי מה ככתוב: הבא להורגך השכם להורגו.ויש להרוס את כל תשתיות המחבלים כמו שהוכו בבירות שמשם זרקו אותם לתוניס העם הפלסטיני יחיה לבטח רק ללא המחבלים וכל אירגוני המוות חמס הגיהד האיסלמי ..וכל השאר הם רק זורעים הרסומוות ופחד לבני עמם כמו שהפלסתינים חיים יפה בלבנון בירדן אחרי גירוש המחבלים משם כך יחיו הפלסטינים בשלום גם בעזה ובגדה אם נעזור להם לסלק את כל אירגוני החבלה כמו שנעשה בבירות ובירדן...זה לצערינו התוצאות שרבין הורה להחזיר את כל המחבלים מתוניס מעשה שאין לכפר עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ואכן אתם תצליחו בעזרתה האדיבה של ממשלת ישראל התומכת בכם גם בכסף

    המטיף, 11/06/06 12:53

    וגם באישור להכניס לכם נשק. על ממשלת הטמטום להתפטר ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פרס, אתה הולך לשלם הוצאות אישפוז? (ל''ת)

    מה, לא???, 11/06/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אולמרט -אל תחזור לעזה - שלח את המומחה למו''מ ...

    רוזי, 11/06/06 12:46

    אחרי הנסיגה שבה נתת פרס לטירור ולכן השתלט על עזה אין לך פתרון לבד מחזרה לעזה כולל קורבנות משני הצדדים.
    אבל יש דרך הרבה יותר ''מתקדמת '' - שלח את שר הבטחון שהכישורים היחידים שלו =המומחיות למו''מ כדי לנהל מו''מ עם אלה המצהירים בגלוי כי מטרתם להשמידינו !

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אולמרט נתן בנסיגה -רוח גבית לטירור

    ויקי, 11/06/06 12:41

    הטירור מנצח רחרי העידוד של אולמרט.
    באם הייתי גר בשדרות - הייתי מתכנס לבית של אולמרט .

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לא מבין

    חכם מימון, 11/06/06 12:32

    מדוע לא מודיעים לחמאס ולפתח כי על כל קסאם שירו לעבר ישראל נהרוס רחוב בעזה לאחר שתחרב עזה נעבור לרמאללה וכו וכו...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לפנות את שדרות מיד, בנחישות וברגישות (ל''ת)

    א.ד., 11/06/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אבל שרון אמר שאחרי ההינתקות יהיה שקט ותהיה שלווה. שרון אמר!!! (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחחחחח, 11/06/06 12:25

    הגב לתגובה זו

    • ותראה איפה שרון עכשיו

      ציון, 11/06/06 12:52

      שוכב בשקט ושלווה

      הגב לתגובה זו

    • שרון לא אמר שיהיה שקט!!!!!!

      ליצן, 11/06/06 13:04

      הוא אמר שיהיה יותר קל להילחם,ו
      תיהיה לכך לגיטמציה בנלאומית.
      זה מה ששרון אמר.
      ובאמת יש עכשיו לגיטמציה בנלאומית!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    למה לא להחזיר לחיים את גרעיני הנח''ל, בשדרות? (ל''ת)

    יש להודות: אנו, 11/06/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    איך אמר אתמול ההוא, נו הטמבל הזה ח''כ שטייניץ

    Yossi V, 11/06/06 12:07

    שיש לאסור הפגנות מול בתי נושאי תפקידים, (אישי ציבור ואנשי כוחות הביטחון, כדבריו) כדי לא להשפיע על פעילותם בדרכים לא 'כשרות'. וחבר אליו גם האדיוט השני, זה עם הכיפה'לה, הנדל קוראים לו.
    מעניין למה הם השתתקו היום.

    הגב לתגובה זו

    • שתוק כבר יוסי יא חתיכת אנטישמי מכוער

      גמל סלעים מצוי, 11/06/06 13:10

      לך תצטרף לחמאס או לנציונאל סוציאליסטים או לחד''ש רק תעוף מפה שלא נצטרך לסבול את תגובתיך האנטישמיות, אודרוב בררררררררררררררררררררר

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    במקום שאנחנו

    ארז, 11/06/06 12:06

    במקום שאנחנו נהפוך את עזה לעיר רפאים , עד שיפסיקו .
    הם יהפכו את שדרות לעיר רפאים ..
    כל הכבוד לממשלת ישראל .
    אולמרט אני כל כך שמח שלא בחרתי בך .. אין לך מושג.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להכות בהם

    אבי, 11/06/06 11:53

    להשיך להקות בהם לא רק בחופים בתוך העיר, שיהרגו מה שיותר. רק כך יהיה סיכוי שהירי יפסק.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הצעה: להפגיז את עזה עד שהעזתים יעזבו

    חנה, 11/06/06 11:52

    במקום שתושבי שדרות יעזבו, כדאי שתושבי עזה יעזבו. הם נודניקים עוד מתקופת המקרא. זוכרים? מה צריך להמציא עוד שמשון הגיבור נגדם?
    יש לנו את פרץ, הוא מספיק טוב. החלשלוש הזה יהיה עוד מעט שמשון דה גיבור.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לפנות את ההתנחלות שדרות ומיד (ל''ת)

    מוסטפה ימיני, 11/06/06 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בשדרות יש תושבים טיפשים ולכן... כנסו

    ערן, 11/06/06 11:51

    אם היה לתושבים שכל והם היו מבינים שהם וילדיהם משמשים בשר תותחים הם היו ברגע זה עפים מהמקום ומקימים מאהל ענק בכיכר רבין וכל העם היה בה לתמוך בהם עד שמדינת ישראל תבטיח להם שהם יכולים לשוב הביתה.
    כל עוד הם מקשיבים למנהיגים הם ימשיכו להידפק - צריך להפעיל את האינסטינקט הבסיסי ולעזוב עד שיובטח שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אנחנו צריכים לזרוק עליהם עוד כמה טילים

    אמיר, 11/06/06 11:51

    למה שרק אנחנו נהיה כל הזמן תחת התקפה? אנחנו צריכים לזרוק עליהם טילים עד שהם יצעקו ויעזבו את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ב-28 למרץ יכולתם לשנות את המצב !

    עם מטומטם, 11/06/06 11:49

    אבל בחרתם להמשיך ב''מורשת שרון'' אז הנה לכם !
    (וכמובן שהעבודה שוב בפנים עם הכיסאות- אין חדש תחת השמש)

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ירי קסאמים

    יוסף אפרים, 11/06/06 11:44

    ממליץ לראש עיריית שדרות לארגן יציאה המונית סמלית של אנשי העיר בכוון צפון .
    לאור נסיון העבר הקצר בפעולות הפגנתיות , תהיה השפעה מאסיבית לפעולה כזו על התנהלות הממשלה והתקשורת הזרה .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      ערן, 11/06/06 11:56

      הבעיה שאנשי שדרות הם טיפשים והם לא יעשו זאת

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ירי הקאסמים ימשך כל עוד נשב בחיבוק ידיים

    100% יהודי בדם, 11/06/06 11:31

    צריך לצאת לחומת מגן 2!!!!!!!

    מי שמסכים איתי שיגיב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תגובה

    איריס, 11/06/06 11:25

    מה אתם מראים דשא , תראו את ההרס , תכתבו על הכאב הפחד, החיים בצל ההפגזות, ותפרסמו לכל העולם את התמונות הכואבות ביותר.
    וקדימה כל הסמולאנים מהכתבות של הימים האחרונים שקפצו כשהמרצחים יבבו, והצטרפו ליבבות איתם. קדימה זה הזמן שתיבבו על הפגיעות בצד הישראלי, זה הזמן שתיבבו בכל כלי התקשורת על החיים שנאלצים תושבי שדרות לחיות בגלל המרצחים הטרוריסטים, זה הזמן להלחם את מלחמת ההסברה.
    אין אף מדינה בעולם שהיתה מוכנה לסבל שסובלי אזרחי המדינה ללא הפסק, הפגזות, פיגועים, חטיפות, רצח.
    קומו התאחדו וצאו למלחמה נגד האועב האכזרי שמזנב בנו ורוצח אותנו בדם קר!!!
    הקם להורגך השקם להורגו!!!
    זאת המלחמה שלנו, לא מרצון, אז במלחמה כמו במלחמה, יש להוריד את הכפפות ולחסל את האויב.
    כל ממשל הגיוני ונורמאלי היה מגן על אזרחיו.
    ועדיף מאוחר מאשר אף פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה שהיה הוא שיהיה

    אבי אפרת, 11/06/06 11:20

    עד מתי ירמו ממשלות ישראל את העם ?
    עד מתי תשלוט בתודעה היהודית בארץ ישראל ההפרדה בין הטרור והערבים ?
    עד מתי נתעלם מן העובדא, אותה צורח עכשיו החמאס שמול הריבונות היהודית בארץ ישראל עומד אויב ערבי שמפעיל מולה את המקסימום שהוא יכול .בשלב זה המקסימום הזה הוא טרור.
    מאבק מול הטרור הוא מאבק נגד האקדח ולא נגד מי שמחזיק אותו וזו שטות מוחלטת.
    עכשיו מצהיר האויב שבכונתו להפוך עיר יהודית בארץ ישראל. רק על האמירה הזו חייבת לבא תוגובה אכזרית מאין כמוה.
    למה העם היהודי מחכה לנפילת רקטות עם תוצאהשל פיגוע התאבדות ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    להפסיק להם את שידורי המונדיאל

    arik, 11/06/06 11:20

    העולם כולו כולל הבת של אולמרט מזדעק בצביעות הבוטה כאשר יש לפלשתינאים הרוגים שעה שאנו מנסים להגן על אזרחי מדינת ישראל.

    אז יש שיטות אחרות ולהלן כמה דוגמאות:
    1. להפסיק להם את שידורי המונדיאל.
    2. לפגוע במספר אנטנות של טלפונים סלולריים.
    3. להפסיק את אספקת החשמל.
    4. לפגוע בכל שידורי הטלוויזיה והרדיו.
    5. לגרום לסגירת בתי הספר.
    6. לגרוםהפסקת התחבורה
    הציבורית והפרטית.

    7. להפסיק את אספקת החשמל

    ועוד כהנה דוגמאות.
    בעיני רבים בארץ פעילות כזאת עדיפה אלף מונים על ירי חסר תכלית של סוללות ארטילריה שהאפקט הבוטה שלהם הוא פגיעה היכן שלא מעוניינים מחד והחרשת אוזניהם של תושבי מדינת ישראל הסמוכים לרצועה מאידך.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה תגידו? צה''ל כבר לא צה''ל?

    צבי, 11/06/06 11:10

    אין הגנה? מה קרה לנו? פרץ תגיד כבר נהיית אימפוטנט? קרע אותם עד הסוף. דבר דרך הבטן ולפי מה שאתה מרגיש. אם לא זה הסוף שלנו וכח ההרתעה של צה''ל אובד.

    הגב לתגובה זו

    • יש בעייה עם כל השמאלנים יפי הנפש

      בב, 11/06/06 11:21

      הם נגד תגובה צבאית שבה נוכל להגן על עצמנו, הם מוכנים שנשב בשקט בזמן שהטרור משתלל ברחוב

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    בושה ! ממשלת אפסים

    תומר, 11/06/06 11:09

    מפקירה עיר בישראל להתקפה.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון ! זה אנחנו אפסים !! הם משהו אחר ! (ל''ת)

      יי, 11/06/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    חמאסניקים, אתם טועים בגדול

    קראו גזרו ושמרו, 11/06/06 11:09

    1. ממשלת ישראל לא סופרת את האזרחים, זה אומר שאתם יכולים להרוג ככל יכולתכם באזרחי ישראל (בעיקר יהודים ומי שקשור בהם) וזה לא יזיז לאף אחד שם.
    2. הדברים נכונים במיוחד לגבי אזרחים מסוג ב', כמו תושבי שדרות (חוץ מכמה וגם זה בע''מ).
    3. מה שלא יהיה בסוף תנחלו תבוסה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ומה הגברות לבית אולמרט אומרות ?

    שאלה, 11/06/06 11:05

    או יותר נכון : מה הן פוקדות על האדון אולמרט לעשות ?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ועכשיו יעשו התכנסות. אנחנו נזהיר, וכפר סבא תחטוף! (ל''ת)

    מתנחל, 11/06/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הייתם מזמן עוזבים....

    ערבי, 11/06/06 11:04

    אם מה שקרה ועדיין קורה יום יום, שעה שעה בעזה ובגדה היה קורה בישראל, אז אני בטוח שמזמן לא נשאר בו אף יהודי.
    כי אתם עם פחדן ואין לכם כל קשר ו/או זיקה ו/או השתייכות לאדמה הקדושה הזאת.
    תזכורת - במלחמת המפרץ חצי מדינה ברחה לחו''ל...

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק...

      ישראל, 11/06/06 11:46

      רק שכחת לציין שאלו שברחו/יברחו הם אלו שיש להם כסף, בדיוק כמו מה שקורה בעזה והשטחים, העשירים = מנהיגים כלל לא נמצאים באזורי הסכנה. זוכר את סוהה החמודה?...

      הגב לתגובה זו

    • הזיקה הערבית

      יהודי, ירושלים., 11/06/06 11:54

      שלום לך אורח יקר על אדמת הקודש. אולי נסה להסביר נא פעם אחת ולתמיד איך יש לכם זיקה פה?אולי כי כתוב בספר שלכם, שאת אמיתותו אתם מסיקים מצורת כתיבתו היפה,שמוחמד עבר פה?
      הרי דתכם היא עולה חדש בעולם לעומת היהדות היא עוד אחת מהרבה המצאות ללא כל בסיס.
      באשר לארץ, ארץ הקודש הייתה ותהיה תמיד נחלת העם היהודי וכל זכותך פה היא תחת שלטון יהודי. הבט נא איזו מדינה חתומה על תעודת הזהות של המדינה בא אתה חי!!

      הגב לתגובה זו

    • לערבי מהגייס החמישי

      ישראלי ויהודי, 11/06/06 12:27

      אתם בני העם הערבי, רוצחים האחד את השני בכל מקום בעולם.
      אלגיריה, עירק, סוריה, לבנון, ואיפוא לא. אתם, בניו של מוחמד שחיסל את כל יהודי חצי האי ערב על נשיהם וטפם, אתם שבכל מקום בעולם זורעים רק הרס ושנאה, אתם שמטיפים לגיהד עולמי ומוות לכופרים, אתם שמתפוצצים באוטובוסים ומועדונים, אתם שאונסים את אחיותיכם ואח''כ מחסלים אותם על רקע חילול כבוד המשפחה, אתם שהכבוד והשפם מכתיבים את המהלכים שלכם..
      לעג מכם? חחח.......
      יש לכם את אוצרות הטבע העשירים בעולם, איפוא אתם ואיפוא העולם?
      במדע, בטכנולוגיה, בתרבות, בכלכלה?
      נשארתם רוכבי חמורים, ומסלסלי שפמים, זוהי התגלמות הערביות המודרנית.
      אתם, לא הייתם שונים מאחיכם העלובים בפלשתין וביתר ארצות ערב. רק שלמזלכם אתם יושבים כטפיל על טוב ליבם וכישרונם של היהודים. ובהתאם לכל טפיל, אתם לומדים במערכת החינוך שלו, מתפרנסים סביר יחסית לכל אבק האדם במדינות השכנות, נהנים ממערכת בריאות מעולה, ומביטחון סביר. והתודה שלכם מתבטאת בשתוף פעולה עם אויבנו, בתמיכה פוליטית, מוסרית, ולעיתים גם בנקיטת צעדים.
      כולכם, אבל כולכם, בני מהגרים לא חוקיים מארצות ערב שפלשו כסרטן לאדמת היהודים שגלו בכוח מאדמתם.

      לא טוב לכם, קדימה חזרו לחורים שלכם, יש לכם הרבה כאלה.
      לא תראה יהודים מזילים דמעה בעניין.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    חשבון פשוט !עלות-תועלת !

    רוני, 11/06/06 11:01

    אם יועמדו בשורה אחת 10 דחפורים ועם כל נפילת קסאם ינועו קדימה וישטחו רוחב של 30מטר לכל אורך הגיזרה
    ישנה סבירות שאחרי מספר פעמים ילחצו התושבים על אירגוני המחבלים להיתרחק מהשטח ,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט היקר עכשיו הנייה הוא בר חיסול לגטימי (ל''ת)

    חסלו את הנייה, 11/06/06 10:59

    הגב לתגובה זו

    • מי בחר את שמאול-מרד ?! מי מינה את

      ההה, 11/06/06 11:39

      שר ''הגנה'' ??!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    עלות למשלם המיסים

    משה, 11/06/06 10:58

    מישהו פעם חשב כמה עולה כל הענין הזה של שמירה וירי חוזר כדי לשמור על כבודם של תושבי שדרות. תעברו שם ותראו את הבתים עם הגגות האדומים של תושבי שדרות. האמת צריכה להיאמר, הם כעצם ליד הגרון של רצועת עזה. צריך להחזיר אותם לכיוון מרכז הארץ. ואז מי שיתקוף, נראה לו.... מוכר לא?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    דין שדרות כדין ת''א

    דדי, 11/06/06 10:56

    לפנות אותם כבר עכשיו! למה לחכות להרוגים?! מה יש לנו לחפש שם? קברי אבות?!
    תנו להם פיצויים ושיעברו דירה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נפגיז את עזה עד שכל התושבים יעזבו,

    גודמן, 11/06/06 10:56

    מה היתה התגובה העולמית להברקה כזאת?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פרץ אולמרט וחלוץ קושרים ידי צה''ל

    מ, 11/06/06 10:54

    יש להפסיק את ההבלגה ולהפגיז במלוא העוצמה את רצועת עזה.

    הגב לתגובה זו

    • בואו נשחרר את אולמרט מהקונפליקט, שיחזור למשפחתו. (ל''ת)

      יאיר, 11/06/06 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ביבי תחזור

    אנונימי, 11/06/06 10:53

    כל מה שאמרת נכון

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הסמולנים שוב מכניסים את חיילנו לעזה. (ל''ת)

    אולמרט את פרץ, 11/06/06 10:51

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט (ל''ת)

      רפי, 11/06/06 11:13

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שמאל שמאל תרדוף

    יאיר ל, 11/06/06 10:50

    אולי נבקש מהבג''ץ שיוציא צו ביניים האוסר על החמס לירות אל עבר בתי הספר שלא במהלך ההפסקות

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רגע אחד, שתי שאלות

    sdf, 11/06/06 10:49

    מה קרה לכל העולם שקפץ על אתמול על פגיעה באזרחים תמימים?
    האם גם היום יפגינו ארגוני השמאל הקיצוני מול בית הרמטכ''ל?

    הצביעות חוגגת ואם זה לא היה כ''כ עצוב, זה היה מצחיק.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרץ הצליח להשבית גם את שדרות. אשקלון בטור. (ל''ת)

    כבשה מעירה, 11/06/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    להפוך את עזה לעיר רפאים

    שי, 11/06/06 10:45

    על כל קאסם שלהם לירות טיל בלי כתובת איפה שיפגע שיפגע.
    טרור מנצחים בטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שאינה מפסיקה לשדר פסימיות של תושבים

    ''כל הכבוד'' ..., 11/06/06 10:42

    וכבר כמה פעמים במשך היומיים האחרונים שהיא מציגה בפנינו אנשים שמתכוונים למכור את בתיהם,כי נמאס להם.העתונות מלאה ראיונות עם אנשים מהסוג הזה.זה לא אומר שהעובדה אינה קיימת.אבל,מדוע לשחק לידי האויב,שמקבל עידוד ומוטיבציה להמשיך,אם יש תוצאות כאלה

    הגב לתגובה זו

    • עיין בתגובות 10 ו- 11 (ל''ת)

      הטמטום הישראלי, 11/06/06 11:04

      הגב לתגובה זו

      • צודק. לבדוק את תפקוד התקשורת. היא הוסיפה שמן למדורה (ל''ת)

        משה, 11/06/06 12:50

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    הטעות היתה כאשר התחילו להתנצל על התקרית. ההפך היה הנכון לעשות

    יוני, 11/06/06 10:41

    מדוע להתנצל? גם כאשר מתרחשת טעות ותקלה, היה על ישראל לאיים שאם הפלשתנאים מערבים אזרחים במדינה אלו יהיו התוצאות. להגיד את הדברים בגלוי בעוז ובאומץ.
    הרעד שאחז את שר הבטחון והרמטכ''ל גרמו לכך שהחמס מרשה לעצמו לאיים וגם לבצע. לא מפחדים מנמר של נייר.

    הגב לתגובה זו

    • אם צה''ל רועד כאשר נהרגו 7 פלשתנאים. הסוף יהיה שנהרוג עשרות פלשתנאים

      דור, 11/06/06 11:09

      אם לא נגמגם גם אם טעינו, ונכריז כי אלה תוצאות העימות שהפלשתנאים, ומי שמכניס אזרחים למלחמה הנה התוצאות. דברים בלי היסוס ופחד יביאו את האוייב לרגיעה.
      אם האוייב רואה אותך בחולשתך, הוא יקבל תיאבון ויגביר את ההרג בצד הישראלי, ואז נגיב בברוטליות ויהרגו יותר פלשתנאים.
      לא לגמגם לא לרעוד, גם אם יש תקלות זה קורה ויקרה בעתיד.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    דורש ועדת חקירה - ומיד!

    כושי סמבו, 11/06/06 10:38

    סוכנויות הידיעות מדווחות בהרחבה מבניין האו''ם:

    המזכ''ל, מר קופי ענאן דורש מן הרשות הפלסטינית הקמת ועדת חקירה לבירור הפגיעה בישראלי חף מפשע הבוקר בשדרות.

    איסמעיל הנייה, ראש הממשלה הפלסטיני הביע את צערו על פגיעה בחפים מפשע, ומינה מספר אנשי חמאס מן גדודי חללי אל אקסה לבדוק את נסיבות התקרית המצערת.

    הגב לתגובה זו

    • מדווח משטח אחר, הקוף על ענן ,

      גודמן, 11/06/06 11:03

      העננים בידינו.

      הגב לתגובה זו

    • כושי סמבו - הם בני העוולה אך לא טפשים

      הטמטום הישראלי, 11/06/06 11:07

      הם לא היו זקוקים לי ולאשר כתבתי ב- 10 ו- 11 כאן

      הם מבינים זאת באופן ''טבעי''

      אנחנו... לא!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש לצייר על בתי שדרות ''מטרות ירי'' עם פרסים, בול=500 שקל

    רעיון לאולמרט, 11/06/06 10:37

    אולמרט, אתה נצרתה את אש צה''ל !?!? זה כלכך מתאים לך! אז מדוע שלא תהיה יותר חמוד יותר יעיל לטרור? עשה בשדרות ואחר כך באשדוד ובאשקלון את אשר הוצא לך בכותרת.....ואם זאת מדיניותו של אולמרט, אז כדאי שתושבי שדרות יציירו מטרות ירי על בתיהם ויפיצו זאת בתיקשורת

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מעולה !!!! שווה לקרוא!!! (ל''ת)

      קניתי, 11/06/06 11:10

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    עמיר פרץ נראה אתמול בהלם מפוחד מבוהל ומותש (ל''ת)

    תתפטר!, 11/06/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יאללה התכנסות!

    החתול הירושלמי, 11/06/06 10:34

    ההתנתקות עזרה לשיפור המצב? נכון! ישנם פחות קאסמים על הגוש קטיף! יאללה הגיע הזמן לעזוב את שדרות מכיוון שמסוכן לחיות שמה! יאללה תתחילו את ההתכנסות בשדרות! זה מה שהם מבקשים!
    אולמרט, תתעורר! החברים שלך מבקשים את שדרות ולא תתן להם??? לא יפה!
    תן להם פרס על הטרור שהם עושים, אחרת הם עלולים להפסיק! תיזהר!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שד הביטחון המטומטם עמיר פרץ

    תלם אהרון, 11/06/06 10:31

    עמיר פרץ עכשיו אחראי במישרין לפציעתו הקשה של האזרח משדרות יחד איתו גם העו'' יפה הנפש אהוד אולמרט!!!!!מה איכפת להם הם יושבים מוגנים בצורה המכסימלית !!!!!לכו הביתה קקרים מהר ככל האםשר.

    הגב לתגובה זו

    • אהרון-זו ההודעה הכי מטומטמת שנכתבה פה-פרץ והילדים שלו ישנים בשדרות. (ל''ת)

      הם ממש לא, 11/06/06 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שאלה לממשלה הקודמת והנוכחית?

    מוטי חיפה, 11/06/06 10:30

    למה לא השארתם את צה''ל לאחר פינוי האזרחים? האים תושבי שדרות והאזור הם עכשיו עם חבל על הצוואר? מתי בעל השפם יתעורר? כאשר תושבי הנגב יעברו לגור בכיכר המדינה? ואולי מוטב כך?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יופי אולמרט! תוכיח שאנו טובים ותן להם לטבוח בנו. !!! (ל''ת)

    אולמרט הקשקשן, 11/06/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שמאלמאטית איפה את

    דורון, 11/06/06 10:28

    הבוגדת שמאלמרטית לדין מייד !

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צריך ךתקוף אותם בכול מחיר הם רוצים שלא יהרגו שיפסיקו את ירי קאסם (ל''ת)

    אלי, 11/06/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הוצאה להורג מסודרת

    יניב, 11/06/06 10:24

    מאוד מצערת הפגיעה באזרחים חפים מפשע בכל צד אבל אי תגובת צה''ל היא ביזיון!!!
    אולמרט, זה פשע. איך אתה מעז לשים אזרחים בסכנה כזו? איך אתה מאשר לרמטכ''ל לא להגן על אזרחים שווי זכויות באזור שהוא ארץ ישראל ללא עוררין?
    אולי נגיע להסדר עם הפלסטינים שאם אם פגענו באזרחים בשוגג, מיד נתפוס כמה ישראלים ברחוב, משדרות או מקום כזה שלאנשי מרכז הארץ זה לא יפריע, ונוציא אותם להורג באופן מסודר. בלי הרס כזה וביזבוז משאבים.
    אולמרט, אי הגנה על אזרחי ישראל באזור ללא עוררין הינה פשע.
    רבין לא היה נותן לזה לקרות. תתביש לך.

    הגב לתגובה זו

    • ליניב - גם רבין היה מאפשר את זה בדיוק כמו שאיפשר פגיעה במתנחלים (ל''ת)

      דן, 11/06/06 10:57

      הגב לתגובה זו

      • המתנחלים לא מגובים בחוק בין לאומי

        יניב, 11/06/06 12:58

        המתנחלים זו מפוליטיקה ישראלית פנימית!
        תושבי שדרות מגובים בחוק בין לאומי.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    לחקור כיצד תפקדה התקשורת הישראלית

    שיר, 11/06/06 10:23

    בזיון ובושה לתקשורת הישראלית, רדיו עיתונות וטלויזיה. התקשורת הישראלית קיבלה את טענות הפלשתנאים על טבח מתוכנן מראש.
    שוב ושוב הראו את תמונות ''הטבח''. כל קצין צבאי שעלה לשידור ניצלב ע''י עיתונאים בשאלות ולא נתנו לו להשלים את דבריו.
    התקשורת העלתה לשידור כל פלשתנאי או ח''כ שרצה להעליל על צה''ל, ונתנה לו אורח רוח וזמן לעשות זאת בלי שיסוי ובלי להקשות.
    לחקור מי נמצאים בתקשורת הישראלית.!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני שותף לדעתך. ממש בושה למדינה. (ל''ת)

      דוד, 11/06/06 10:48

      הגב לתגובה זו

    • תקשורת שמאלנית מגוייסת כבר אמרנו? (ל''ת)

      הטמטום הישראלי, 11/06/06 11:00

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי שבסוף החדשות ישדרו את ההמנון הפלשתנאי. לא היה רחוק מכך. (ל''ת)

      מאיה, 11/06/06 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מדינה הטומטמת שמאלמרטית

    דורון, 11/06/06 10:21

    דנלה בואי תוכלי בננלה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לאנשי שדרות יש זכות מוסרית להרוג פעילי שמאל קיצוני (ל''ת)

    אריה, 11/06/06 10:20

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמין שאתה יהודי אם אתה קורא לרצח יהודים

      ישראלי ויהודי, 11/06/06 12:49

      אסור לנו לקרוא לרצח בכלל, ובטח לא של יהודים, זה אסור מוסרית, מטופש מההבט הפרקטי, ומסוכן מבחינת עתידנו פה.
      ברגע שיהודים יחסלו יהודים, גם אם סהרוריים, הרי זה תחילת סופנו כיהודים בארץ אבותינו, וגם סופינו כבני אדם.
      להערכתי אתה בן דוד מתחזה, שמנסה לחרחר ריב.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אש

    זיו, 11/06/06 10:20

    להתחיל לדבר 'ערבית', זה מה שמבינים כאן במזרח התיכון. בשפה ה 'ערבית' החמאסית לא קיימת המילה איפוק, בחמאסית איפוק = חולשה, אז קדימה אש.
    אין ברירה, כאן מכבדים רק את החזקים, הטובים אף פעם לא מנצחים בסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכל שקרים ותעמולת כזב של הימין הקיצוני.

    חשוך ימי בינימי, 11/06/06 10:17

    אריק שרון זצ''ל (זכר צמח לקללה...) הבטיח שההתנתקות תשפר את ביטחון ישראל! אז לא יכול להיות שקרה בדיוק ההיפך...

    מכאן שכל הדיווחים על קסאמים, ונפגעים, ואיומים וכו' הם שקר גמור. איפוא מחלקת ההסתה וההמרדה של השב''כ כשצריך אותה? להסיר את כל הדיווחים השקריים מהתשקורת ומיד.

    הגב לתגובה זו

    • אני מבינה שאתה ציני? ולא הייתי אומרת שאתה מטומטם. (ל''ת)

      לחשוך הצודק, 11/06/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • אממ..תגיד לי.. אממ

      פסיכיאטר מחוזי, 11/06/06 10:32

      שוב לא לקחת את הכדורים שרשמתי לך או מה??
      אינשאללה יכנס לך וואחד קאסם לתחת , בלי ווזלין, ככה אולי תרגיש שזה דבר אמיתי ולא ''שקרים ותעמולה''

      הגב לתגובה זו

    • אם מחבל יבקש ממך להתפוצץ מול ילדים קטנים תעשה את זה בשמחה רוצח (ל''ת)

      יהודי, 11/06/06 10:33

      הגב לתגובה זו

    • יש כאלה... אבל רק בשמאל

      משה, 11/06/06 10:43

      רצח רבין,רצח רפול,רצח אופי לביבי,ועוד עועוד ועוד

      הגב לתגובה זו

    • קדימה דפוקי ראש קדימה

      סתם יהודי, 11/06/06 10:45

      אל האבדון המתוק

      הגב לתגובה זו

    • פעם ראשונה שאני נהנה מדבריך, חשוך.

      כריסטיאן, 11/06/06 11:15

      חזק וברוך!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ושוב תודה לפושעי אוסלו שהביאונו עד הלום (ל''ת)

    לא נשכחולא נסלח, 11/06/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חובה לקרוא את מס' 1 !!!!!! (ל''ת)

    סבתא חיה, 11/06/06 10:09

    הגב לתגובה זו

    • ועוד יותר- לקרוא את תגובת קובי הקאובוי (ל''ת)

      סבא אליעזר, 11/06/06 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ תתפטר! אינך מבין כלום ואינך ראוי (ל''ת)

    דני, 11/06/06 10:05

    הגב לתגובה זו

    • ההונאה הגדולה :העבודה מעולם לא רמזה שפרץ מועמד להיות שר בטחון !

      לנו הציגו את, 11/06/06 10:36

      מנדט אחד שחוק לא היתה מקבל מפלגת יחימוביץ , פרץ מעולם לא רמז שהוא מתכנן להיות שר בטחון !
      כל מערכת הבחירות פרץ נפנף בנבחרת שלו לעינייני בטחון - יתום, איילון , וילנאי , פואד , סנה....... ופתאום אנחנו מוצאים את עצמנו עם אבו שפם שלא יודע איך יוצא טיל ממשגר כשר הבטחון של המדינה הכי מסובכת בטחונית בעולם . ואפילו סגן אין לו !

      הגב לתגובה זו

      • ו-100 שקל שאתה שמת ''כן'' בקלפי...

        ועכשיו מאוכזב?, 11/06/06 13:04

        כל העם המפגר הזה העלה את האידיוט אולמרט לשלטון בלי לצפות מראש שהוא יעשה את כל התרגילים המסריחים שכתובים בספר הפוליטיקאים המושחתים שיש וגם ימציא איזה כמה תרגילים חדשים... נתתם לו את המפתחות ועכשיו הוא נוהג שיכור....
        אם שותים לא נוהגים בשביל זה יש חברים - אולמרט תעביר את ההגה לידיים אחרות

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    את תדאגו. עמיר פרץ ידאג לנו. ח ח ח (ל''ת)

    אפס מאופס, 11/06/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שלום עכשיו-נגד שדרות.

    גדעון אולמרט., 11/06/06 10:04

    שלום עכשיו-נגד שדרות.
    לא מזיז להם שמפגיזים את שדרות.
    הם לא פוצים פה ואפילו לא מגנים את הפשעים נגד שדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פרץ - חייבים לארגן שביתה נגד הקסאמים !!

    אריאל, 11/06/06 10:03

    לפחות את זה אתה אולי יודע לעשות !!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה קרה בחוף?? חובה לקרוא !!!

    ריאלי, 11/06/06 10:02


    1) איך ייתכן שהיה בזירת האירוע צלם מתחילתו ועד סופו, מה גם שאיכות הצילום ותוכנו לא מביישת את צילום השנה בפסטיבל העיתונאים?

    2) בתור לוחם לשעבר שירה כמה עשרות פגזים אני אומר באחריות אם היה נורה פגז הוא היה יותר מכתש ענק שאינו מופיע בשום צילום של האירוע.

    3) שימו לב לבכי של הילדה, לאנשים שמרימים את הסדינים, להגעת האלונקה, לפי כל תיזמון הגיוני הצלם של האירוע היה חייב להיות במרחק של מטרים ספורים מזירת האירוע על מנת לקבל כאילו תמונות.

    4) היו שבעה הרוגים, מראים בצילומים את הילדה בוכה רק על גופת אביה, היכן ששת ההרוגים הנותרים, האם השאירו את גופת האב לצורך ביצוע TAKE נוסף של הילדה בוכה.

    5) אותה ילדה שבכתה בארוע מסבירה מייד לאחר האירוע לכל כלי התקשורת הזרים במקצועיות ובפירוט שלא היה מבייש את דובר צה''ל את כל פרטי האירוע בלי להזיל דמעה, אני בתור ילד שהיה עובר כזו טראומה לא הייתי מסוגל לדבר.

    6) מראים את איסמעיל הנייה מבקר פצועים בבתי החולים כתוצאה מן ההפגזה, כדי שיהרגו שבעה אנשים + עשרות פצועים בשטח פתוח על משטח חול צריך פגז עם ראש נפץ של לפחות 20 ק''ג – את זה אין בתותחי הסטי''ל מהסוג שמשייט מול חופי עזה

    7) בצילום האירוע ניתן לראות צלחת מתכת שנראית כמו מכסה של מוקש רק''מ ממש בסמוך לילדה.

    8) מאחר והסבירות שנורה פגז היא אפסית, כדי להרוג משפחה בכל דרך אחרת צריך לבצע צליפה מדוייקת ולהרוג אחד אחד, אני בטוח שאף חייל לא יבצע כזה דבר.

    9) הפגזים בהם משתמשים בתותחי הסט''יל הם בקוטר 120 מ''מ ומטרתם השמדה נקודתית וחדירה של מבנים, האפקט שלהם בפיצוץ על החול הוא קטן מאוד גם בגלל שהשטח פתוח וגם בגלל מרקם החול.

    10) תוסיפו לכל מה שאמרתי את העובדה שיש לנו עסק עם אחד המשטרים המושחתים, האפלים והערמומיים ביותר בעולם שיכולים לעשות בית ספר ביחסי ציבור בינלאומיים לכל ממשלה ישראלית (ובואו נודה על האמת בלהסביר הם שמים אותנו בכיס הקטן) ותקבלו שמדובר פה בבימוי קולנועי מושלם


    הגב לתגובה זו

    • צודקת. והתקשורת שלנו עוזרת להם

      דליה, 11/06/06 10:20

      עצוב!

      הגב לתגובה זו

    • יופי...ועכשיו תכתוב את זה באגלית.... (ל''ת)

      צופה, 11/06/06 10:30

      הגב לתגובה זו

      • here it is in english

        -, 11/06/06 15:44

        1. How could it be that at the scene of the incident there was a
        cameraman from the start to finish, and the quality of the pictures
        could have it him a prize as photographer of the year?

        2. As a former soldier who has fired artillery before I can say that
        if artillery fire was the cause of this incident you would have seen a
        huge crater, but no picture of the incident shows this.

        3. Pay attention to the crying of the girl, the people who pick up the
        sheets, the arrival of the stretcher. The photographer had to be just
        a few meters away to be able to get such high quality pictures.

        4. There were claims of seven killed, and the pictures passed around
        show the girl crying next to her father's body. Where are the other
        dead bodies? Did they leave the body of the father for the cameraman
        to be able to take pictures of a girl crying next to it?

        5. That same girl that was crying right after the incident explains to
        all the foreign news organizations professionally the whole timeline
        and information about what happened during the incident on the beach
        without even crying. Would such a young girl who had just experienced
        a big trauma really be able to do that?

        6. They show Ismail Hiniya (Hamas terrorist leader) visiting injured
        in the hospital. For there to be seven deaths and dozens of injured in
        such a open field, on a sandy field, you need a round with a explosive
        head of at least 20kg - the Israeli navy warships on the coast of Gaza
        do not have such rounds.

        7. In one of the pictures you can see something that looks like a
        metal plate next to the girl, similar to such a stucture found in land
        mine.

        8. Because the probabilty of IDF artillery having been fired is almost
        zero, in order to kill a whole family you would need to have a sniper
        kill each one, one by one. No Israeli soldier would do so.

        9. The rounds used by the Israeli navy are 120mm and their aim is
        targeted destruction of buildings. The effect of them on sand is very
        small, because it is sandy and a wide open space.

        10. Add to all of this the fact we are dealing with one of the most
        corrupted, dark and lying regimes of the world that has a history of
        great information campaigns, and you will see that this whole incident
        was one great act by the PA yet again.

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ו..חכם, הממשלה לא (ל''ת)

      מוטי חיפה, 11/06/06 10:31

      הגב לתגובה זו

    • אני מצדיק אותך. הלוואי שכולם היו חושבים כמוך.

      דני, 11/06/06 11:18

      הפלסטינצים הללו בכלל לא תמימים ומסכנים. ביום שהם הצביעו בהמוניהם לחמאס הבנתי עד כמה הם תומכי טרור ושונאי ישראל. מצטרף למגיב שביקש שתכתוב זאת באנגלית, ותפיץ בכל האתרים הרלוונטים. יישר כוח. אם כל אחד יעשה רק מעט וינצל ויתעל את יכולותיו אנו ננצח במלחה הזו.

      הגב לתגובה זו

      • צר לי, אך האנגלית שלי לא טובה (ל''ת)

        ריאלי, 11/06/06 12:51

        הגב לתגובה זו

    • תאוריה מענינת

      ש.ז.ם, 11/06/06 12:47

      כדאי לחקור יתכן שיש משהו בתאור שלך על מה שקרא בחוף.
      מה שבטוח שהפליסטינאים עושים לנו בית ספר בנושה תעמולה והסברה .אני לא מבין מדוע אנחנו לא מפרסמים בעולם צילומי זועה וילדים בוכים אחרי כל פיגוע זה עובד וחודר לתודעה יותר מהכל .ההסברה שלנו על הפנים.

      הגב לתגובה זו

    • נכון נכוןן

      משה, 11/06/06 12:59

      כל כך נכוןןןןןןןןןן

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    איפה דנה אולמרט? (ל''ת)

    פרא אדם, 11/06/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ממשלה לא ראויה

    Joe Anaaref, 11/06/06 09:53

    בדיוק כמו בענבי זעם עם פרס האהבל.
    אף אחד בעולם המערבי לא חושב שעשינו זאת בכוונה וכולם יודעים שאנחנו מתעסקים עם הזבל הנמןך ביותר על אדמות.
    טעויות קורות אבל זו לא סיבה להפסיק להכאיב להם.
    את המחיר משלמים, כרגיל תושבי קו העימות שלא ממש מעניינים אף אחד.
    אם לא תחזרו להפגיז חול נאלץ בקרוב לעשות דברים חמורים יותר.

    הממשלה הזו פשוט לא ראויה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אבי דיכטר שר הביטחון של ישראל הוא ידע איך לטפל בהם (ל''ת)

    תפציצו אותם, 11/06/06 09:51

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה פרץ עומד לעשות כזו שביתה נגד החמאס- זה יגמור אותם (ל''ת)

      יש לו נסיון, 11/06/06 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רק שלא יגיע גם למכללת אשקלון

    לימור, 11/06/06 09:50

    שמעתי מחברים שהגיע גם לספיר !!!!! שיעשה כבר משהו אבו שפם הזה אני מתה מפחד !

    הגב לתגובה זו

    • ''לא יהיו קטיושות על אשקלון''

      יצחק רבין, 11/06/06 10:29

      ''הכל סיפורי הפחדה של הימין''

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    דנה אולמרט כנסי - כדאי לך לקרוא

    מתנתק, 11/06/06 09:49

    1) איך ייתכן שהיה בזירת האירוע צלם מתחילתו ועד סופו, מה גם שאיכות הצילום ותוכנו לא מביישת את צילום השנה בפסטיבל העיתונאים?

    2) בתור לוחם לשעבר שירה כמה עשרות פגזים אני אומר באחריות אם היה נורה פגז הוא היה יותר מכתש ענק שאינו מופיע בשום צילום של האירוע.

    3) שימו לב לבכי של הילדה, לאנשים שמרימים את הסדינים, להגעת האלונקה, לפי כל תיזמון הגיוני הצלם של האירוע היה חייב להיות במרחק של מטרים ספורים מזירת האירוע על מנת לקבל כאילו תמונות.

    4) היו שבעה הרוגים, מראים בצילומים את הילדה בוכה רק על גופת אביה, היכן ששת ההרוגים הנותרים, האם השאירו את גופת האב לצורך ביצוע TAKE נוסף של הילדה בוכה.

    5) אותה ילדה שבכתה בארוע מסבירה מייד לאחר האירוע לכל כלי התקשורת הזרים במקצועיות ובפירוט שלא היה מבייש את דובר צה''ל את כל פרטי האירוע בלי להזיל דמעה, אני בתור ילד שהיה עובר כזו טראומה לא הייתי מסוגל לדבר.

    6) מראים את איסמעיל הנייה מבקר פצועים בבתי החולים כתוצאה מן ההפגזה, כדי שיהרגו שבעה אנשים + עשרות פצועים בשטח פתוח על משטח חול צריך פגז עם ראש נפץ של לפחות 20 ק''ג – את זה אין בתותחי הסטי''ל מהסוג שמשייט מול חופי עזה

    7) בצילום האירוע ניתן לראות צלחת מתכת שנראית כמו מכסה של מוקש רק''מ ממש בסמוך לילדה.

    8) מאחר והסבירות שנורה פגז היא אפסית, כדי להרוג משפחה בכל דרך אחרת צריך לבצע צליפה מדוייקת ולהרוג אחד אחד, אני בטוח שאף חייל לא יבצע כזה דבר.

    9) הפגזים בהם משתמשים בתותחי הסט''יל הם בקוטר 120 מ''מ ומטרתם השמדה נקודתית וחדירה של מבנים, האפקט שלהם בפיצוץ על החול הוא קטן מאוד גם בגלל שהשטח פתוח וגם בגלל מרקם החול.

    10) תוסיפו לכל מה שאמרתי את העובדה שיש לנו עסק עם אחד המשטרים המושחתים, האפלים והערמומיים ביותר בעולם שיכולים לעשות בית ספר ביחסי ציבור בינלאומיים לכל ממשלה ישראלית (ובואו נודה על האמת בלהסביר הם שמים אותנו בכיס הקטן) ותקבלו שמדובר פה בבימוי קולנועי מושלם

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט ראוי לעיון

      הטמטום הישראלי, 11/06/06 10:28

      גם אם היה זה פגז תועה שלנו וגם אם לא, נקודות מפתח להבנה והסברת העניין, הן:

      1) לא מדוייק להשתמש במונח חפים מפשע על בני עוולה אלה, לעולם איננו יודעים זאת...
      הנכון להגיד הוא: ''בלתי מעורבים כרגע''.

      2) חשוב לצרוב :

      א. כאשר אנחנו פוגעים ב'בלתי מעורבים כרגע', זו בוודאי תקלה מצערת שלעולם איננו מתכוונים שתקרה!

      ב. כאשר הם פוגעים בילדים, נשים ועוברי אורח אצלינו, זה *תמיד* יזום, מרושע ומכוון

      ג. הנסיון להשוות ביניהם, אינו נכון (נו באמת...), אינו תמים ואף מרושע בפני עצמו

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    במקרה של היום אני מצטער

    מוטי חיפה, 11/06/06 09:45

    שברוך מרזל לא שר בטחון

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תגובה ל-3

    המגיב מ-1, 11/06/06 09:43

    אתה טועה וסתם בכיין.
    אני אומר לך שרק במו''מ. עובדה, אני כרגע מנהל איתם מו''מ על עריפת ראשי. אני מבטיח לך שאצליח לשכנע אותם לערוף את ראשי מצד שמאל ולא מצד ימין כפי שהם רוצים.
    ככה לפחות השמאל ינצח.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הם יורים על ילדים בכוונה

    ג, 11/06/06 09:42

    בכוונה !!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קסאם נגד קסאם

    יהודי, 11/06/06 09:41

    האם אין בשדרות מסגריות היכולות לייצר צינורות מעופפים לכוון עזה?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כנסו ל-10 ותבצעו (ל''ת)

    קובי, 11/06/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ל-1 התגובה שלך ממש לא לעניין

    רונן, 11/06/06 09:35

    אל תבלבל את המוח עם אנשי עיירות הפיתוח, אני בטוח שגם אתה לא היית יכול לחיות שם ( אם היית נפרד מהבית המפואר שלך , הגבינות המרצדס והיין ) כך שאל תטיף מוסר לאף אחד , שב בשקט ותדאג לזה שראש העיר המטומטם שלך לא יחזיר פליטים לעיר - אני בטוח שבתור נאד נפוח מדניה הצבעת בשבילו !!!!
    מקווה שהפנמת , שלום לך מקריית אליעזר .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    סוהה ערפאת יותר יפה מדנה אולמרט!

    אבנר, 11/06/06 09:33

    סוהה גם לא תהיה מוכנה לצאת בשום פנים ואופן עם דנה,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה שהיה ביום שישי זה לא מספיק צריך להרוג בהם הרבה (ל''ת)

    תומי, 11/06/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל עוד שאין הרוגים זה לא מספק את השמאלנים הבוגדים (ל''ת)

    יהודי, 11/06/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תושבי שדרות אל תדאגו, דנה אולמרט תגן עליכם! (ל''ת)

    יש גבול, 11/06/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דנה אולמרט, תגובתך? (ל''ת)

    אזרח, 11/06/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מול איסלאם רצחני

    הטמטום הישראלי, 11/06/06 09:24

    כדאי לזכור כי מול איסלאם רצחני:

    * שלום - רק בעוצמת אש מדהימה ושבירת האוייב
    * מלחמה כירורגית - רק תחסן אותו
    * הדרך המהירה ביותר לסיים מלחמה - להפסיד בה
    * כפציפיסט - אתה היעד והשותף הטבעי של הטרוריסט

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הבנת האלימות - שעור לפציפיסט

    הטמטום הישראלי, 11/06/06 09:24

    שעור לפציפיסט

    *** ה ב נ ת __ ה א ל י מ ו ת ***

    מה לעשות כאשר אתה נקלע לתוך שיחה בה אחד מ''יפי הנפש'' המצויים על כל גבעה ותחת כל עץ רענן מוחה וטוען כי: ''איני מאמין בתגובות אלימות... רק הידברות היא הפיתרון''...

    1. היכנס מייד לשיחה ושאל אותו האם תגובה צבאית מוחצת מקובלת עליו.

    2. כאשר ישיב לך: ''לא'' שאל אותו: ''למה לא''?

    3. המתן עד שישיב משהו כמו: ''מאחר וזה עלול להביא למותם של חפים מפשע ובכלל, אלימות גוררת עוד אלימות והסלמה...''

    4. כעת, תוך כדי תשובתו, הלום בו בעוצמה במרכז פניו!

    5. כאשר תראה שהוא מנסה להחזיר לך מכה, הער את תשומת ליבו כי: זו תהיה שגיאה גסה מצידו... ובמיוחד לאור העובדה שזה מנוגד לערכים שלו... שהרי, ''אלימות עלולה לגרום לעוד אלימות ולהסלמה''...

    6. המתן (בסבלנות) עד שתראה כי הוא נוטה להסכים עם דבריך ויסכים להימנע מאלימות נוספת.

    7. כעת הכה בו בעוצמה מוגברת עוד יותר.

    חזור על שלבים 5,6,7 עד שיבין.

    (מקור בלתי ידוע, אבל... רעיון טוב, לא כן?)

    הגב לתגובה זו

    • (-: (ל''ת)

      hg, 11/06/06 09:45

      הגב לתגובה זו

      • )..; (ל''ת)

        as, 11/06/06 10:03

        הגב לתגובה זו

    • חחח גדול - גאוני! (ל''ת)

      100% יהודי בדם, 11/06/06 12:05

      הגב לתגובה זו

    • ענננננננננננננננק!!! (ל''ת)

      :)))))), 11/06/06 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לחמאס יש בעיה עם אבו מאזן -ושדרות סובלת

    איש ימיני, 11/06/06 09:23

    הוא שטענתי בשנה האחרונה על קונספירציה של הפגזת שטחים ריקים משני הצדדים . כשהפלשתינאים רוצים הם יכולים לפגוע...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    העיקר שראש הממשלה מטייל בעולם

    ממשלה איפוטנטית, 11/06/06 09:22

    ושר הביטחון עצוב עד מאוד כי בעזה נהרגו ''חפים מפשע'' והעיקר שעכשיו יש שקט בדרום אחרי שפינינו את גוש קטים מיהודים ואפשרנו לעזתים לשבת על חורבות גוש קטיף ולצלוף על שדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תעברו לת''א או לירושלים (ל''ת)

    מאיר, 11/06/06 09:21

    הגב לתגובה זו

    • תעבור אתה!!

      משה, 11/06/06 09:32

      תעבור אתה.זה הפתרון???כל היום לצאת מהישובים שלנו ולתת להם מתנות על הקסאמים שלהם????

      הגב לתגובה זו

      • צודק בהחלט!! (ל''ת)

        ריאלי, 11/06/06 10:33

        הגב לתגובה זו

    • אתה יכול להלוות לי קצת כסף?

      שדרותית, 11/06/06 09:45

      אני מתה לעבור משדרות לירושליםץ אתה מוכן לקנות ממני את הדירה או לפחות לשכור ממני במחיר שאוכל לשכור דירת חדר בירושלים? (אני מוכנה לגור גם בקטמונים או בקריית מנחם)

      הגב לתגובה זו

    • למה בירושלים לא התפוצצו 50 אוטובוסים? (ל''ת)

      ובת''א בתי קפה, 11/06/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפתרון - התכנסות (כולל לצאת משדרות) !!!

    אריאל, 11/06/06 09:20

    מה יש לנו לחפש שם ?!

    הגב לתגובה זו

    • אולי נצא בכלל מפה ונעבור לאוגנדה?

      ישראלית מודאגת, 11/06/06 09:38

      כל פעם נצא מעוד שטח, והם יתקרבו, יזרקו עלינו טילים, ונצא שוב...נשמע מגניב... והגיוני....

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה ציני מותק.... (ל''ת)

        אני מקווה, 11/06/06 12:54

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    עד שלא ינטשו את שדרות לא יקבלו פתרון

    AA, 11/06/06 09:14

    אני מציע לתושבי שדרות לקום כאיש אחד ולעבור לגור ברחבה שלפני הכנסת בשביתת שבת המונית הם ישיגו הד תקשורתי שלא ישיגו גם אם יהרגו להם חמישים תושבים
    הלחץ יוביל לפתרון הבעיה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כשלא מפגיזים - מקבלים גשם של קסאמים

    פופוליטיקה, 11/06/06 09:12

    הפסיקו לשחק בפוליטיקה. כאן מתנהלת מלחמה ובמלחמה - כמו במלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ל1 האומלל מדניה היה חשוב לציין דניה א

    רודף צדק, 11/06/06 09:02

    אולי כדאי שתשלח את הילדים שלך לחופשה בשדרות לשבוע ואולי תבין שאמא שלך טעתה פעמים פעם שילדה אותך ופעם ששכחה ליקנות לך קצת שכל .היתבכינות אתה אומר דרך אגב אני אשכנזי מהרצליה פיתוח זה בסדר מבחינתך יבהמה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שימגנו כבר את כל עוטף עזה כמו בגבול הצפון (ל''ת)

    און, 11/06/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נמאס כבר מהבכיינות של אנשי שדרות כל קאסם

    משה, 11/06/06 08:41

    שנוחת להם בעיר.
    לא שאני מצדיק זאת או שאפשר לחיות עם זה, יחד עם זאת נמאס מההתבכיינות של אנשים אלו והקריאה שלהם למלחמה עם הפלסטינאים!!!!!!!!!!!!!!!.
    בחיפה נרצחו 100 איש במהלך השנים האחרונות ב - 4 פיגועים ואף אחד בעיר לא דיבר על מלחמה או על עזיבה!!!!!!!!!!!!!.
    לכן שבו בשקט בשדרות ואם לא מתאים לכם לחיות שם, עזבו את העיר לטובת מקום אחר בלי איומים!!, או אולי יתכן אין לכם לאן ללכת אז שבו בשקט ותפסיקו לחרחר מחלמה!!!.
    אבל בכי והתבכיינות הינה תכונה מוכרת של כל המרוקאים ואנשי עיירות הפיתוח במדינת ישראל.
    הפתרון לקאסים הינו בכל מקרה הידברות תוך נסיגה לגלבול 67 והחזרת כלל הפליטים הפלסטינאים למקומות שמהם גורשו, רק כך ורק כך יהיה שלום, וכל איומי הימין / אנשי שדרות למלחמה לא יועילו לא לכם ולא לאף אחד באזור.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בכלל ערבי -רוצה שיחזרו הפליטים לחיפה עכו וכו'

      איש ימיני, 11/06/06 09:21

      שבבשקט ותפסיק לקשקש

      הגב לתגובה זו

    • שמע פסיכי שאתה תמות ממחבלים כולנו נשמח ונחגוג (ל''ת)

      אני, 11/06/06 09:27

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך (ל''ת)

      אבי, 11/06/06 09:34

      הגב לתגובה זו

    • לא 67 אלא הכיבוש של 48

      יוש, 11/06/06 09:40

      הכותב לא מקשיב למה שאומרים גם אנשי פתח וגם אנשי החמאס וגם דוברי אל-קעידה אשר הצטרפו לאחרונה לחגיגה המקומית שלנו. הבעיה הגדולה שלהם היא הכיבוש של 48 ולא 67.
      אל שטחי 67 גם כל ממשלות ישראל, מהשמאל ומהימין, התייחסו כאל פקדון להחלפה תמורת וויתור פלשתינאי על זכות השיבה לשטחים שנכבשו ב- 48 וויתור על הרכוש שהשאירו אחריהם הפליטים.
      ובאשר להתבכיינות של תושבי שדרות - אנא היזכר בבקשה כיצד נהגו תושבי חיפה ותל אביב ב- 1991 מפחד הטילים של סאדם חוסיין.
      כולם גיבורים כאשר זה נוגע לאחרים.

      הגב לתגובה זו

    • mosha

      א, 11/06/06 09:42

      אידיוט כמוך הרבה זמן לא שמעתי
      אתה ערבי !!!

      הגב לתגובה זו

    • מטומטם.

      הטמטום חוגג., 11/06/06 10:04

      בכיינות? אם היית עובר עשירית ממה שהם עוברים יום יום, מהאיום היומיומי המתמשך והמפחיד עד אימה הזה, היית משתין במכנסיים כמו ילד בן שנה ללא הפסקה! אני לא מאחלת לך לחוות את הדבר הנורא הזה למרות שדי מגיע לך. צא מהטמטום!

      הגב לתגובה זו

    • עניתי לך ב-ynet, טמבל, אענה לך

      קובי הקאובוי, 11/06/06 10:05

      גם כאן.

      עליך להשוות את המצב בשדרות,
      בו נרצחו כבר 8 מקאסאמים בשנתיים
      האחרונות, למצב בגוש דן בעת
      מלחמת המפרץ ה-I בשנת 91'.
      אז נהרג רק אדם אחד מטיל סקאד
      שפגע בביתו שברמת חן (שכונה
      בר''ג). רק אדם אחד.
      משך המלחמה היה חודש וחצי בלבד,
      מה-16.1 ועד ה-28.2.
      ובכל זאת הרבה מאוד מתושבי ת''א,
      ר''ג, גבעתיים והאזור ברחו לגליל,
      ברחו לאילת, ברחו לירושלים ואפילו
      היו כמה אלפים שברחו לחו''ל !
      וזה מאיום שנמשך חודש וחצי בלבד
      והרג רק אדם אחד.

      בשדרות זה נמשך מעל 3 שנים והרג,
      יותר נכון רצח, כבר הרבה הרבה
      יותר מאשר אדם אחד. 8 נרצחו ועוד
      אחד היום נפצע קשה מאוד.

      אתה טמבל אבל גם מנוול לא קטן.

      מי שלא מבין את ההבדל בין הפיגועים
      שהיו בחיפה לבין איום מתמשך של
      ירי תלול מסלול, הרי הוא דביל
      ומנוול כאחד.
      דרך אגב, בחיפה אם לא היית עולה
      על אוטובוס או נכנס למסעדה הרי שלא
      היה קורה לך כלום,
      בעוד שבשדרות גם אם תשאר בביתך
      אתה עלול לההרג או להפצע קשה
      מקאסאם.
      אלו הם עיקר ההבדלים, חלאת
      המין האנושי דמתקראת משה מחיפה.

      הגב לתגובה זו

    • 1 אולי תתחלף איתם? (ל''ת)

      גם מניאק מעיר, 11/06/06 10:34

      הגב לתגובה זו

    • הוא בסך הכל מושלמי גיזעי

      ישראלי, 11/06/06 10:57

      שכל נטולי הזהות והגאוה בצידנו של המיתרס יכולים ללמוד מימנו

      הגב לתגובה זו