• 144.

    גם מרכז ירושלים הוא איזור מלחמה

    גסאן, 11/06/06 09:35

    עם כל הכבוד , הפעם הגזמת , איך אתה יכול לישון בלולה , איך אתה יכול להסתכל לילדיך אונכדיך אם יש בעיניים , אם הם היו רואים את התמונות של גופות התינוקות המבותרים ע''י פגזי הצבא הכי מוסרי בעולם הם יתביישו באבא הגיבור שלהם , גיבור על ילדים חסרי ישע שבסוף בשיא החוצפה וחוסר אנושייות מאשים את הקורבן , הילד בערסל .

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    לא נהרגו על ידינו!!!

    אילן, 11/06/06 04:51

    הסיכוי המירבי הוא שהם לא נפגעו מירי ישראליאלה מקאסם פלשתיני או לחילופין החליטו לקחת נפל פגז. אנו יודעים שהם תמיד מפילים על ישראל כל דבר לדוגמא הילד דורא שנהרג מידי פלשתינים וזה הוכח.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    יאללה, לצאת כבר מעזה!

    שאול, 11/06/06 00:42

    אין לנו מה לחפש שם, והיא גם לא נחלת אבותינו.
    אם נברח משם וננעל את הגדר- יבוא השקט השלום והשלווה.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק

      דוד, 11/06/06 11:31

      שאול רוב עם ישראל לא מבין שכבר יצאנו מעזה-צריך להסביר להם את הציניות.עכ''פ טוב שיצאנו מגוש קטיף-עכשיו הכל שקט באיזור.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    והעיקר ללכת ללמוד בחונדון על חשבון משלם המיסים (ל''ת)

    הטמבל, 10/06/06 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    תגידו תודה למי שעושים הכל כדי להגן עליכם - ואפילו מסתכנים בגינויים

    רונן וחגית, 10/06/06 22:41

    ילדים בשדרות שחוטפים קאסמים בחדרים ובבתיה''ס הם מה שעומד לנגד עיניהם. ולא - אנחנו לא אלה שפוגעים בחפים מפשע במכוון

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    כוכבי עזוב שטויות, יש חלך חשבון לתת רק לבורא עולם

    כוכבי עזוב שטוי, 10/06/06 22:39

    ועם גיבוי של צדיקי עמך אתה מסודר, סע הלאה. גם את בר כוכבא גינו.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    so???? (ל''ת)

    yo, 10/06/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    פושעי מלחמה לדין

    אליק, 10/06/06 22:20

    תנועת ''לוחמים לשלום'' גינתה את ''רצח החפים מפשע שבוצע על ידי צה''ל בעזה'' ובו נהרגו 12 אזרחים פלסטינים.

    ''שום מעשה פלסטיני לא אינו יכול להצדיק את פשע המלחמה הזה'', נכתב בהודעת התנועה. תנועת ''לוחמים לשלום'' נוסדה על ידי ישראלים ופלסטינים הפועלים יחד לסיום הכיבוש בדרכים לא אלימות.

    הגב לתגובה זו

    • יופי, עכשיו נשאר לכם לפרסם עוד הודעה אחד

      מרק, 10/06/06 22:44

      ''שום מעשה ישראלי לא אינו יכול להצדיק את פשעי המלחמה פלשתינים כגון ירי קסאמים ופיגועי התאבדות נגד חפים מפשע''.
      אבל תגיד לי, אתם כולם שקרנים שם בתנועה הזאת? או שאתם הרגתם עוד 5 פלשתינים בשביל להגדיל את הפשע המלחמה של צה''ל?

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    רצח משפחה בעזה זאת מזימה של פלשתינים ושמאלנים

    אריה, 10/06/06 22:00

    בזמן אחרון אנחנו ביצענו כמה חיסולים נקיים של טרוריסטים פלשתינים והיה שקט, העולם לא התעניין בזה ואפילו ידידי חמאס שלנו כמו אורי אבנרי וחבריו שתקו.
    ומה קורה היום?
    שמאלנים הציפו אינטרנט עם קריאות שנאה נגד מדינת ישראל והם כבר מארגנים הפגנת תמיכה בארגוני טרור פלשתינים.
    גם בעולם מנצלים את האירוע בשביל לגנות ישראל.
    השאלה שנשאלת היא – מי הרוויח מזה? והמבין יבין.
    האמת שאני לא המצאתי את השאלה הזאת, אני למדתי אותה משמאלנים ומערבים.

    הגב לתגובה זו

    • ורצח יהודים זוהי מזימה של הימניים ושוחרי המלחמה בישראל (ל''ת)

      נתי, 10/06/06 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    תגידו מה שתיגדו אבל כל הכבוד לצה''ל

    בול, 10/06/06 21:38

    אפילו שהם מחטיאים הם פוגעים.
    והם בוכים שאין להם אוכל, ויוצאים לפקניק בשטח אש, אם אין אוכל לא הולכים לים, בחוף ים אין עשבים וזעתר.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מעניין מה אתה היית אומר אם היית נקלע למצב דומה בחוף הים של תל אביב (ל''ת)

    ברק, 10/06/06 21:30

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה אתה וכמוך אמרו אחרי דולפינריום ומייקס פלייס? (ל''ת)

      מרק, 10/06/06 22:01

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    ממש כואב הלב...

    tאשקלוני, 10/06/06 21:29

    ...שהרמה המקצועית של תותחני צה''ל ירודה כל כך: במשך חודשים ארוכים הם כיוונו, וירו אלפי פגזים לשום מקום. וברגע שהם לא כיוונו, הם פגעו כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    צודק (ל''ת)

    דוד, 10/06/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    חשבתי שאחרי ההתנתקות יהיה שקט..

    אבי, 10/06/06 21:22

    שרון ואולמרט הוליכו את העם שולל. רק קסאמים ופצמ''רים מועפים אלינו מעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    טוב מאד

    אבי, 10/06/06 21:10

    פשוט ולענין הרי אם משהו מהישראלים היה מטייל בגדר המערכת וחוטף טיל האם הינו גם בהלם

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    כשאצלנו יש פיגוע מביאים אמבולנסים

    מיXתפוזים, 10/06/06 21:06

    אצלם מביאים צלם...
    אין לי שום ספק שהירי היה ירי פלסטיני.
    וכל העובדות רק מחזקות את הטענה!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שתי נשים ו-9 ילדים????????

    סולימאן אשפי, 10/06/06 21:04

    עדיין נשארו אישה וכמה ילדים במשפחה.
    אני מכיר כמה משפחות ישראליות שנמחקו ולא ראיתי תגובה אחת מאזרח פלשתינאי הקוראת להפסיק את הפעולה.
    חוץ מזה מה תגידו אם בסוף יתברר שזה כמו הסיפור המצוץ מהצבע על מוחמד אדורה בנצרים שחוסל בטעות ע''י בני דודיו והאשימו אותנו.
    תתפכחו

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      עמית, 10/06/06 21:29

      הגב לתגובה זו

    • טעות או מניפולציה?

      רונית, 10/06/06 21:48

      העובדה שהפלשתינים מסרבים להעביר פרטים שיסייעו לחקירה תמוהה אף היא. לדעתי מאד יתכן שהמשפחה המסכנה נפלה קורבן לתרגיל פלשתיני להפיל את ישראל בדעת הקהל העולמית.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    לכל הסמולנים שמייחלים להאג....!!!

    רחל, 10/06/06 20:59

    אתם תמותו בפיגועים הרבה לפני שזה יקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מכירים אותך מהחטיבה כוכבי

    קצין החטיבה 551, 10/06/06 20:59

    קצין פרוסי אמיתי. חכם, רב תחומי ומדוייק. מקצינים כמוהו נבנו הנוראים בקציני ההיסטוריה. אלו שהמשימה מעוורת את עיניהם ואינם יודעים להבחין מתי יש לומר לא ולעצור. חשבנו שיהודים יהיו שונים? לא במקרה של כוכבי.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ?????????

    RS, 10/06/06 20:49

    כוכבי, מה דעתך שלך יגידו אותו דבר??
    אין לך מה לחפש בחוף ים כלשהוא במדינה שלא הוכרז כשטח אסור-כניסה??

    הגב לתגובה זו

    • מה דעתך להגר לקנדה? (ל''ת)

      רות סירקיס, 10/06/06 20:56

      הגב לתגובה זו

    • אותו חוף בעזה הוכרז כשטח אסור כניסה

      ש, 10/06/06 21:37

      ברגע שנורים משם קסאמים, זוהי מטרה צבאית לכל דבר על פי כל דין.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    כוכבי, חלוץ פרץ ואולמר להאג

    walid, 10/06/06 20:41

    מיד לשלחם להאג
    פושעי מלחמה

    הגב לתגובה זו

    • אני הייתי שולח אותם למונדיאל

      ר. גינת, 10/06/06 20:58

      פרס על העבודה הקשה למען עם ישראל.

      ואותך הייתי שולח קצת לטהרן.

      הגב לתגובה זו

    • ואאליד ואותך לשלח לעזה שם מקומך

      גולשש, 10/06/06 21:19

      כשאתם יורים קסאמים זה חוקי ומותר לפגוע בילדים ישראלים ואין האג,כשאנו יורים ישר אתם הערבים נהיים יפי נפש ושומרים על חוקי המלחמה ורצים מיד להאג ,אתם לא רק שאתם רוצחים אלא גם צבועים

      הגב לתגובה זו

    • במלחמה גם אזרחים נפגעים.

      אורן, 10/06/06 21:34

      ומה שעצוב שעד עכשיו עיקר הנפגעים הפלשתינים היו מהקסאמים של עצמם, ובמקרה הנ''ל האויב מסרב להראות את מיקום נפילת הפגז למרות שבאותו זמן יצא קסאם, סביר להניח שזה קסאם למרות הכל ואז ייצטרכו הפלשתינים לשלוח כמה מחבלים להאג.

      הגב לתגובה זו

    • למפוצצי אזרחים באוטובוסים ובתי קפה כשיטת שיגרה (ל''ת)

      אין זכות ציוץ !, 11/06/06 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    לך הביתה כוכבי, ואם במקרה יפול שם פגז

    שחר, 10/06/06 20:39

    זבש''ך, שהחלטת לגור בשטח מלחמה.

    כל הכבוד לצה''ל על טיפוח הטמטום ועידודו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שחר אדום? (ל''ת)

      ג'וני ווקר, 10/06/06 20:58

      הגב לתגובה זו

    • אם יפול קסאם על ראשך תזכור מה כתבת לכוכבי

      מרק, 10/06/06 21:34

      בעצם בשבילך זה לא כל כך נורא כי גם ככה אין לך הרבה בראש.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    אנו במילכוד 22 לא יכולים להחזיר מלחמה (ל''ת)

    עמנואל, 10/06/06 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    כוכבי? חשבת ללמוד על חשבון משלם המיסים? (ל''ת)

    תלמד בעזה, 10/06/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כוכבי - כדאי שתאפסן את הדרכון

    דוד, 10/06/06 20:24

    כי אם תיסע לחו''ל ויעמידו אותך על פשעי מלחמה , אל תתפלא .
    ולא , אני לא רוצה שאנשים כמוך וכמו מפקדך (אלוף פיקוד דרום) ייצגו אותי ויגנו עלי ועל בני ביתי .
    עשינו זאת בעבר ( הגנה על עצמינו ) עם הרבה יותר אנושיות ורגישות יחד עם נחישות .
    אז צא לחיים האזרחיים שם הנזק הגופני והנפשי שאתה וכמותך יכולים לגרום יהיה יותר קטן , וגם מה שתעשה לא יהיה בשם מדינת ישראל וביטחונה .
    בוש לך

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שאתה יכול לעשות רק ביד באנושיות ורגישות יחד עם נחישות

      מרק, 10/06/06 21:03

      אתה חזק רק בדמגוגיה זולה ובעניין עצמו אין לך מה להציע. אין מנום לפגזות שטחי ירי קסאמים.
      או שיש לך פתרון אחר?
      ותאמין לי, למרות שזה קשה לך, שיש בחיים דברים יותר חשובים מנסיעות לחוץ לארץ.
      ועוד דבר אחד תזכור טוב - אם נבלות כמוך ינסו לפגוע בקצינים וחיילים שלנו אשר מסכנים את חייהם על מנת להגן עלינו, אנחנו נדע לטפל בכם.

      הגב לתגובה זו

      • האם גם בי ושכמותי ''תטפלו'' בעזרת פגזים וכד' ?

        דוד, 10/06/06 21:41

        הדבר היחיד שאתה וחבריך מכירים זו דמגוגיה שאיש בעולם אינו קונה יותר .
        הפכתם כל שטח שאין בו יהודים/ישראלים לשטח אוייב שיש להפגיזו בכל רגע נתון ולא חשוב מי נמצא שם .
        הפכתם כל איש/ה , ילד/ה , זקן/ה למחבלים ברגע שהם נמצאים באזור שבא לצה''ל להפגיז .
        ולקטע האישי . כן , לאחר שלושים שנה של שירות סדיר ומילואים ביחידת שדה מובחרת , לאחר שירות סדיר+מילואים של שני ילדי ונפילתו של בני החייל עבור נבלות שככמוך באמת הגיע הזמן ש''תטפלו'' בי ושכמותי .
        אנחנו את שלנו עשינו , עכשו תחפשו לכם ''פראיירים'' אחרים ערלי לב .
        ואל תשכחו לרטון מול כל העולם בכל רגע על אנטישמיות .
        כ''כ אל תשכחו להזכיר את ה''חסד והרחמנות'' היהודית וכמובן ה''צדק והמוסר'' שבו אתה ושכמותך נחנים .

        הגב לתגובה זו

        • נמאס מהדמגוגיה שלך, מה אתה מציע נגד קסאמים?

          מרק, 10/06/06 22:18

          נכון שאתה לא גר בטווח פגיעת קסאמים?
          אולי אתה חושב שיש לך חסינות מפני מחבלים מתאבדים?
          אתה מציע ליהודים לא לפגוע בטרוריסטים פלשתינים ולאפשר להם לטבוח בנו בחופשיות רק בשביל שאנשים כמוך ירגישו נוח עם המצפון שלהם ונזכה לאהדת העולם?

          הגב לתגובה זו

          • דמגוג . האם המשפחה שנפגעה היתה קבוצת מחבלים ???? (ל''ת)

            דוד, 10/06/06 22:44

            הגב לתגובה זו

            • לא (ל''ת)

              מרק, 10/06/06 22:56

              הגב לתגובה זו

  • 119.

    הלכו לפרק נפלים בשביל הנחושת ופגז התפוצץ , וזו הסיבה (ל''ת)

    שהיו בשטח, 10/06/06 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    כולכם כאן צודקים !אין מה לעשות בעזה

    ##חיל ג'ובניק##, 10/06/06 20:16

    אניחנא הפליטים של מג'דל (אשקלון)
    חיפה, עקא, שייח-מוניס, מלאבס, אל-קודס, אסדוד, ג'ת,בית-שאן, טאבארייה, ספאת, נאבלוס,חאליל, יאפה,...........
    צריחים לחזור ה-ב-י-ת-ה לפלישתין כולו 20 מיליון
    ולצאת מין מחנה בליטים בע'זה ומין כול אל עלם.
    ''בירוח בידם נפדיקי יא-פלישתין'' !

    חיל ג'ובניק,
    בית-חאנון
    פי ע'זה פלישתין

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לכל הנודניקים----הפלסטינים הוזהרו לגבי האיזור שכוכבי מדבר עליו_____ (ל''ת)

    כ''כ עדיין לא, 10/06/06 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    עם ישראל מצדיע לכוכבי. (ל''ת)

    אור, 10/06/06 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אתם רוצים דם תקבלו מ-ב-ו-ל

    ##חיל ג'ובניק##, 10/06/06 20:07

    ה-בום בום בום
    יחזור לישראל ובגדול

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ז-ה מה שיש לך להגיד?!? לא היה להם מה לחפש שם?

    HansCastorp, 10/06/06 20:05

    צה''ל ארגון טרור וכל המתגייס שייקח בחשבון כי הוא חלק מארגון של מרצחים צמאי דם.

    הגב לתגובה זו

    • תודה על המילים חמות על צה''ל

      אלכס, 10/06/06 21:29

      אנחנו מבינים שאתה כבר מזמן התגייסת לארגון מוסרי בשם חמאס.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    לא מבין

    ס, 10/06/06 19:54

    לא מבין איך עם שעבר את השואה יכול לשמוח על הרג של ילדים חפים מפשע.
    חלק מהמגיבים פה פשוט חיות אדם מי שאין לו כבוד לחיים של האחר לא יהיה לו כבוד לחיים של עמו שלו,מכאן מתחילה האלימות שאנחנו רואים כל יום בחדשות. תסתכלו טוב טוב במראה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עוד אידיוט , אמירה אומללה,

    גילה, 10/06/06 19:53

    אם הוא מתכוון ברצינות , מה יש למשפחה פלסטינית לחפש בחוף עזה , אז זה אומר מי האיש ומאיזה חומר הוא עשוי בוודאי ינק מאמו חלב מקולקל ומורעל , במקום לבקש מחילה וסליחה מאלוהים , ולא ממשפחות ההרוגים , כי מי שיתחשבן אתו זה האלוהים , לא ירחק הזמן , ואלוהים יעניש אותו,

    הגב לתגובה זו

    • לגילה הטיפשה.

      צ, 10/06/06 20:07

      כוכבי הוא אחד מיגיבורי ישראל על אפך וחמתך.
      כוכבי הוא אחד מיגיבורי ישראל למרות הכל.

      הגב לתגובה זו

      • גם בר כוכבא נחשב לגיבור ישראל?

        אז???????, 10/06/06 20:49

        אתה הוא הטיפש

        הגב לתגובה זו

    • זה מה שאמרתם למתנחלים

      מיכאל ב, 10/06/06 20:45

      אין לכם מה לחפש שם....

      הגב לתגובה זו

    • בינתים אלוהים העניש אותך ולא נתן לך שכל (ל''ת)

      גדי, 10/06/06 21:07

      הגב לתגובה זו

    • אני אידיוט,אבל שמח על כל הרוג והרוג פלסטיני

      גוג, 10/06/06 21:08

      נה,נה,נה.....לכל הצבועים השמאלנים.
      איזה יום יפה...תקראו לי אידיוט,תקראו לי ימני..תקראו לי מה שאתם רוצים.........אבל זה יום נפלא,לאייד משפחה פלסטינית

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    כשנשים וילדים יהודים נפגעים, גם ענאן מודאג? (ל''ת)

    שי, 10/06/06 19:43

    הגב לתגובה זו

    • ענן הכריז יום אבל על ערפאת ולא עשה (ל''ת)

      כלום בדאפור, 11/06/06 07:15

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    מר כוכבי

    שפוי, 10/06/06 19:39

    מה הם עשו בשטח לחימה? כל רצועת עזה היא שטח לחימה אחד גדול. הם חיים שם. זה התפקיד שלך ושל הגוף שאתה אחד מבכיריו לדאוג שהאנשים האלה לא ייפגעו. אם אתה לא מסוגל לעשות את זה, תפנה את המקום למי שכן מסוגל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון שטח לחימה אחד גדול -בינם לבין

      אב י, 10/06/06 20:05

      עצמם חח.,
      לעצם העניין אתה טועה או מטעה.
      באזור שמשוגרים קסאמים אסור שיסתובבו שם לא מעורבים.
      ואם הם עצמם לא דואגים לזה, האחריות -עליהם.לשמור על תושביהם ,לא לסכן אותם.

      הגב לתגובה זו

    • אל תיתמם. כאילו שאתה לא יודע למה התכוון-

      לא צריך להתבלבל, 10/06/06 20:06

      המטרה הפוליטית -יציאה לכוון גבולות 67'-ובין הלחימה ההכרחית !! (מה עוד שכזכור פינינו את הרצועה כולל פילדלפי--
      והדבר היחיד שהפלסטינים עשו זה להשתמש בהתנחלויות המפונות כעמדות ירי משופרות.)

      הגב לתגובה זו

    • שפוי? מוכה בסנוורים

      שפרה, 10/06/06 20:19

      כאילו אינך יודע שמיד לאחר יציאת צה''ל מעזה הם ממשיכים להפגיז אוכלוסייה אזרחית. אתה, עדין הנפש ורך הלבב, רוצה תגובה סטרילית, נקייה, טהורת מצפון - איך עושים את זה? אוה, זה לא מעניין אותך, אתה טהור, אתה.
      עיוור.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    וולא צודק הגאון. אש!

    אבשלום, 10/06/06 19:38

    אסור לפלשתינים להמצא במקומות בהם נופלים פגזים. להבא הם בודאי יזהרו יותר.
    ולנו אסור להמצא במקומות בהם מחבלים מתאבדים מתפוצצים. מתי כבר נלמד זאת?
    ביום בו אנחנו והפלשתינים נלמד את הכלל הנבון הזה יסתיים הסכסוך ביננו ובין הפלשתינים.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יא מטומטם. מדובר בחוף ים!!! (ל''ת)

    שגיא, 10/06/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שיבואו לבית לוינשטיין ויראו פצועים שעד

    יש מבין?, 10/06/06 19:34

    היום לא משתקמים...אנחנו חווים זאת יום ויום

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חוצפה של ערבים עושים פיקניק בים

    חצורא הזקנה, 10/06/06 19:33

    ובוכים שימשהו (פיק) דאם אנד ניק דאם.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לכל העולצים על רצח חפים מפשע, אתם לא בני אדם (ל''ת)

    בוש ונכלם על ה, 10/06/06 19:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,אנו חיות...ואתה אפילו לא חיה..אתה שרץ (ל''ת)

      גן חיות, 10/06/06 19:44

      הגב לתגובה זו

    • מצטער. עד אתמול היתי אדיש לחיהם הבלתי נסבלים של השדרותים

      שמאלן מפוכח, 10/06/06 19:49

      אני בחיים לא עלצתי על מותם של הילדים
      שנשחטו בשדרות. אבל אל האדישות שלי
      כלפיהם, אני מצטער מאוד!

      סילחו לי ! בבקשה

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    דם אזרחי שדרות אינו זול יותר

    עודד, 10/06/06 19:19

    מדמם של הפלשתינים. חובתה של המדינה להגן על אזרחיה. העם הפלשתיני בחר בטרור, וזה מחירו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב200 אחוז ! (ל''ת)

      אב י, 10/06/06 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    שומר נפשו ירחק ממקום ה...

    אני, 10/06/06 19:17

    לפלשתינאים כישרון יחודי למשוך את תשומת לב העולם, כאילו הם מסכנים וחפים מפשע. מה יש למשפחה לעשות
    בתחום ירי אם זה לא מכוון. חיי אדם אצלם שווים כקליפת ה-שום, העיקר ליצור רושם של מסכן וחסר ישע.
    מה שישראל תעשה ותאמר לא נחשב
    העולם לעולם יצעק נגדנו. מאחר ואנו מדינה ריבונית ומחובתה להגן על כל אזרחיה - אין לנו דרך אחרת מולם.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תודה לצה''ל!!! אבל אל תפסיקו באמצע המערכה !! תסימו אותה

    יאללא צה''ל !!!, 10/06/06 18:51

    תכחידו את כול הטרוריסטים, בצעו כנגדם סיכולים המוניים!
    תיצרו הרתעה, וההתקפלות הזאת אתמול, רק מראה לפלשתינאים שהתעמולה שלהם עובדת!
    הם ימשיכו לרצוח את הילדים של עצמם בטענה שאלו הינו אנחנו שרצחנו אותם.
    אנחנו צריכים להראות להם שאנחנו לא נתפשר על בטחונו של העם היהודי. לא נפסיק את החיסלוים שלהם, עד שלא יפסק הטרור !!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה יש לסמולנים מהאג???

    אותך לאבא, 10/06/06 18:46

    הבכיינות הזו שלהם ממש נוגעת ללבי.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    זה רק יכול להיות רקטת קסאם

    דורון, 10/06/06 18:43

    ותעמולה פלשתינית נגד ישראל, ברור שכל העולם יחשוב שמדובר בפגז ישראלי למרות שכנראה לא יהיה ניתן להוכיח אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הבעיה שלנו היא שאנחנו לא יודעים לשמוח

    מברוכה שמרסוף, 10/06/06 18:37

    צריך ללמוד מהפלשתינים איך לשמוח.
    תראו איך הם יודעים לשמוח כל פעם שאצלנו נהרגים חפים מפשע. למה אנחנו לא יודעים לשמוח ככה?

    הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה שנהפוך לחיות האלה (ל''ת)

      אלכס, 10/06/06 19:24

      הגב לתגובה זו

      • אולי הם חיות אבל אנחנו אידיוטים (ל''ת)

        ג'וקר, 10/06/06 20:34

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    תגובה בהמית.

    תגובתו של אשם., 10/06/06 18:33

    מה שהיה להם לעשות על החוף, אדון מפקד, זה ללכת לים, אדון מפקד, ולשבת על החול, אדון מפקד, וליהנות מהחיים האלה, כיבינימט.
    לו הייתי פלשתינאי הייתי מנסה עכשיו בכל הכוח, אבל ממש בכל הכוח, לחזור על תסריט הבלהות של הדולפינריום, על חוף הים להזכירך (מה יש לילדים ישראלים לחפש בחוף הים של תל אביב, אני שואל את עצמי), או של מלון פארק, או של משהו אחר שקרוב, ככה, לאיזור המלחמה של החוף. עם כל ה''צער'', אדון מפקד, עם כל ה''צער''.

    הגב לתגובה זו

    • השטח המדובר הוא איזור ירי רקטות, והפלשתינים הוזהרו

      גיל אזולאי, 10/06/06 18:59

      לא להמצא בו.
      להזכירך ירי רקטות במכוון על אוכלוסיה אזרחית הוא פשע מלחמה.
      וזה מה שחבריך, פושעי המלחמה עושים.

      הגב לתגובה זו

    • תודה על התגובה הכנה

      מרק, 10/06/06 19:30

      אני תמיד ידעתי (כי גדלתי בברית המועצות) ששמאל קיצוני זה אויב מר שלנו, ששמאל קיצוני תומך בטרור איסלאמי ויותר מזה שמאל קיצוני מסית ארגוני טרור איסלאמים לבצע פיגועים נגד אזרחים חפים מפשע.

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לתת עיצות מהכורסה הנוחה בת''א (ל''ת)

      הדר, 10/06/06 19:32

      הגב לתגובה זו

    • דעות מסוכנות ומסכנות

      נירו, 10/06/06 19:47

      אדוני הנכבד אוהב האויב
      אם תנסה(מומלץ) לרוץ באיילון נגד התנועה השאלה היא לא אם תפגע אלה מתי. זה למה אנשים בעזה נהרגים ומי ששם את חייו וחיי ילדיו על כף המאזניים בניסיון להשתזף בשטח מלחמה אין אף אחד שיערוב לשלומו
      לכן אין כול צןרך בהתנצלויות מיותרות
      לא אנחנו פתחנו במלחמה

      הגב לתגובה זו

      • ''המורה! אבל הוא התחיל! בגלל זה שברתי

        שי, 10/06/06 20:34

        לו את המשקפיים! אני בכלל לא אשם''

        ככה בדיוק נשמע הטיעון שלך.
        ונניח לרגע שהצדק האבסולוטי נמצא בצד שלנו: את מי אתה חושב שזה מעניין בעולם?

        ואם ברור לך(אני מקווה..) שאת העולם זה לא מעניין - מה לדעתך הם חושבים על ההתבטאות של כוכבי?

        הגב לתגובה זו

      • ומה יש למתחלים לעשות\לגור (ל''ת)

        בשטח מלחמה?, 10/06/06 20:57

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    ירי קסאמים לא מזעזע את השמאלנים.

    גדעון לוי., 10/06/06 18:33

    ירי קסאמים לא מזעזע את השמאלנים.
    יפי הנפש לא חסים על תושבי שדרות המופגזים ללא הרף.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מספיק להיות תמימים

    אלי, 10/06/06 18:19

    הם נמצאים באזור לחימה (נדבקו בכוונה ליורי הקסמים) לכן נפגעו, מי שמתגרה בגורלו לפעמים נפגע.
    לעומתם, אני מתרחק מאזורי לחימה ובכל זאת התפוצץ לידי פעם אוטובוס במרכז הארץ.
    זה ההבדל בינינו לבינם.

    הגב לתגובה זו

    • שנייה שנייה ...

      רוני, 10/06/06 18:45

      ממתי חוף ים זה איזור קרב ?
      למה אסור להם להיות בחוף הים ?
      תאר לך שבזמן שאתה היית אוכל אבטיחים עם הילדים שלך בחוף הים ביום קיצי היה נופל עליך פגז שאין לך שום סיכוי מולו ...

      הגב לתגובה זו

      • תאר לך שהיה לך שכל!!

        רמבו8, 10/06/06 18:53

        לא היית אוכל אבטיחים ליד משגרי קסאמים.

        הגב לתגובה זו

      • תאר לך

        חיכו לתגמול, 10/06/06 20:22

        שהיית מצביע חמאס אתה ומשפחתך, מתלהב מהנייה ומיתר הארגונים הקיצוניים, ויושב על שפת הים לאכול אבטיח כשאתה יודע שחבריך משגרים טילים לשכניך היהודיים.
        אז...בטח הבטן קצת היתה מתהפכת ,לא? הרי ...התגמול,בוא יבוא.

        הגב לתגובה זו

      • שכל זו לא התכונה שלך

        אלי, 10/06/06 20:59

        מה הבעיה לשגר טילים (שהורגים אנשים) מחוף הים?

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    אדיוט מושלם... (ל''ת)

    שי, 10/06/06 18:14

    הגב לתגובה זו

    • זה לא המקום לוידויים, שי,

      פסיכולוגית, 10/06/06 18:43

      חפש לעצמך קבוצת תמיכה של ''אדיוטים אנונימיים''.

      הגב לתגובה זו

      • חחח (ל''ת)

        יגאל, 10/06/06 23:59

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    אני מזמינה את ערבי עזה לחופיה של תל-אביב! כאן נתחבק ונתנשק! סלאם!

    זהבה, 10/06/06 18:08

    כאן צבא הכיבוש לא יורה!

    הגב לתגובה זו

    • ואני מזמן את השמאלנים לקנדה

      קרטופל, 10/06/06 18:44

      שםתתחבקו ותתנשקו עם נעליים קנדיות, העיקר שלא נשמע ממכם יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    מי שלא יכול לעמוד מאחורי חיילי צה''ל, אולי כדאי שיעמוד לפניהם (ל''ת)

    רני, 10/06/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    תחקירני האג ימצאו גם אותך- לא לעולם חוסן

    כובש נאור, 10/06/06 18:06

    בושה להיות ישראלי שמפקדי הצבא מתבטאים בקשיון לב שכזה

    הגב לתגובה זו

    • כמו התחקירנים של אילנה דיין??

      חחח, 10/06/06 18:45

      עלילות השמאלנים פרק שני.

      הגב לתגובה זו

    • אווווו איזה פחחחחד מאיימים עלינו בנשק הגרעיני של השמאל (ל''ת)

      מסומם מאמסטרדם, 10/06/06 19:49

      הגב לתגובה זו

    • וקשיון שכל ותגובות רפלקס לא לעניין?? (ל''ת)

      מביש הרבה יותר, 11/06/06 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    הרמטכ''ל שלנו ושר הבטחון עלולים להאסר אם ינחתו בלונדון - כמה עצוב !

    קורא, 10/06/06 18:00

    זאת המדינה שהעם היהודי בנה לעצמו ! זה לא היה המצב לפני 1967 אז הפגינו ברחובות אירופה הפגנות אהדה למדינה הצודקת.

    האסון שלנו התחיל בתקיעת השופר בכותל המערבי. חשבנו שהנה אנו הופכים לאימפריה שמותר לה להתעלל בשכניה ומגיע לה מרחב וארץ ישראל השלמה ומי שגר כאן קודם שיתאדה כי אלוהים עמנו והנה המשיח מגיע.

    אז מה לעשות שאין זה כך. כיום המדינה הצודקת שלנו הפכה בעיני אירופאים רבים ולא מעט אמריקאים למדינה בעייתית הראויה לחרם ולשפיטת מנהיגיה בבית הדין הבינלאומי בהאג. אלה הם עובדות ומי שחושב שיש כאן טעות שינסה לשכנע את הרמטכ''ל לנחות בלונדון או באמשטרדם. גם לשר הביטחון אפשר להמליץ שלא ינסה.

    מלחמת ששת הימים של 1967 עלולה להיות חלילה ה''נכבה'' של המדינה היקרה שלנו ואם לא נחזור למימדים הטבעיים שלנו וההסתפקות בחלק קטן של מורשתנו הגיאוגרפית נאבד את הכל. מה שדרוש לנו אתה הוא ויתור אמיץ ושאיפה אמיתית לשלום ותקווה שאין זה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

    • ואחרי כל זה מי שמוחרם זה הרשות הפלשתינית,עיH כל העולם (ל''ת)

      לונדון לא מחכה, 10/06/06 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    בתקשורת האיטלקית לא מציינים בכלל את ירי הקאסמים...

    סטודנט ישראלי, 10/06/06 18:00

    ...שמתבצע לעבר ישראל מידי יום...
    רק אתמול נזכרו להזכיר את ישראל בשל התקרית בעזה וכמו כן ציינו שכתוצאה מהתקרית נורו קאסמים לישראל....
    העולם מתעניין בישראל אך ורק כאשר הדבר נוגע לחיי הפלסטינאים..חיי הישראלים לא שווים בכלל מבחינתם לחיי הפלסטינאים...עצוב אך נכון...

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כוכבי ראש הממשלה הבא !!!

    מקל חובלים, 10/06/06 17:59

    אפילו יותר טוב מליברמן ( וסופה לנדוור הגנבת ...) , למרות שכרגע ליברמן הכי טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כוכבי-שלום ללונדון,לעומת זאת

    ינון, 10/06/06 17:52

    להאג בודאי תגיע.
    יש להם מה לעשות בים בדיוק מה שאנו עושים בחוף בת ים!

    הגב לתגובה זו

    • אווווו איזה פחחחחד מאיימים עלינו בנשק הגרעיני של השמאל (ל''ת)

      עושים במכנסיים, 10/06/06 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    תפילה לשלום

    חוני המעגל, 10/06/06 17:49

    הבה נתפלל כולנו להבנה ולא להסתה, לקבלה ולא שנאה. יום כל כך יפה בחוץ, בואו נתפלל ליופי גם מבפנים. אמן

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הבא להורגך השכם להרגו

    די, 10/06/06 17:43

    אני לא אתפלא אם כל זה היה מתוכנן כדי לתת מכה בראש ורמז עבה לצד השני.

    לא יתכן שהם יירו על ישובים ישראלים כל יום טילי קסאם, ואנחנו נחכה שעוד ילדים ומשפחות ייהרגו.

    מי שיורה, שיקח בחשבון שיירו בו בחזרה. והלוואי וזה ישים סוף לקסאמים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון וצודק

      אני, 10/06/06 19:27

      לכל מקל יש שני קצוות ואי אפשר
      לאחוז ולהשתמש בשניהם בו זמנית.
      כל העולם מצליף ללא הרף בישראל על מה שעשו ועל מה שנפגעו בו
      צריך לפתח עור של פיל ולנהוג לפי שיקול דעת ישראלי בלבד - ולתפארת מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ליפי הנפש ש''מתביישים'' : אתם יכולים,

    מיקי, 10/06/06 17:38

    כמו הזונה הגדולה מבבל, טלי פחימה, לעבור לעזה ולשמש ''מגן אנושי'' לאוכלוסיה העלובה הזו, שלא נוקפת אצבע לעצור את הטרור והקסאמים. והלואי שלא תחזרו משם.
    אתם גם יכולים לעבור לגור באחד מישובי עוטף עזה ולשמש שחפ''ץ לתושבים שם, שכבר עברו מאות קסאמים מאז פינוי הרצועה. אבל אין ביטוח בצעד כזה.
    אתם גם יכולים לרדת מהארץ ולחבור אל הניאו נאצים, וליזום לנו ''משפטי נירנברג'' בהאג.
    ואתם גם יכולים לתת יד במאמץ הקשה מאד של כוחות הבטחון לרסן את חיות הטרף הפלשתינאים. זה נורא קשה. יש טעויות למי שעובד נורא קשה. אבל בגלל טעות לא שולחים עם שלם ''להתאבד''.

    הגב לתגובה זו

    • בואנה - אתה פסיכי לגמרי

      טלי, 10/06/06 18:15

      קח משהו להרגע

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    עצוב שנהרגו חפים מפשע!אבל אין לצה''ל דרך אחרת לפעול!

    אודי, 10/06/06 17:34

    פעם אתם מתנגדים לכיבוש. כאשר מסימים את הכיבוש, אתם מתנגדים לסיכולים (והחוף בעזה הוא מקום שהרבה קאסמים נורים ממנו) .
    אז מה אתם רוצים ? שישאר המצב הנוכחי ?
    שימשיכו ליפול קאסמים על אזרחי ישראל ?

    בזמן האחרון נפלו 2 קאסמים בבתי ספר!

    הצבא לא יכול להפקיר את ילדי ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • לי עצוב שנרצחים יהודים... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 10/06/06 18:23

      הגב לתגובה זו

      • וגם כשנרצחים אפילו שמאלנים אני עצוב (ל''ת)

        Avi Ecuador, 10/06/06 18:34

        הגב לתגובה זו

        • ממש אחד מל''ו (ל''ת)

          דניאל, 10/06/06 20:18

          הגב לתגובה זו

  • 83.

    עם כל הצער

    גדי, 10/06/06 17:29

    עם כל הצער ובאמת יש להצטער על הרג של אנשים, קשה לא לחשוב מה היה קורה אם זה היה נופל על גן או בית ספר בשדרות איך כולם היו מרחמים עלינו. אז תודה על תרחמו ואל תגנו פשוט הגיע הזמן שהמעצמות ילחצו כמו שצריך על החמאס ויפסיקו את הקסאמים על שדרות ויפה שעה אחת קודם כי הרולטה הרוסית של קסאמים הנופלים על ישובים בה יפגעו אזרחים ההסתברות הולכת וגדלה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הדרישה,רק מישראל,למושלמות, היא גזענות.

    גל, 10/06/06 17:24

    רק כלפי ישראל, לבדה בכל העולם, יש דרישה חוזרת ונשנית להיות 100% מושלמת, וזעם עולמי עצום על כל שגיאה שלנו (וזה כשבאותו הזמן, הם עושים אותו הדבר).
    זו גזענות. הנסיון להתחבא מאחורי טיעון ה''ביקורת זו לא אנטישמיות'' כבר מזמן לא תופס.

    חבל שהתקשורת הישראלית בוחרת לשתף פעולה עם הפשע הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אם ישראל רוצה להיות מדינה של יהודים עצמאית

      Avi Ecuador, 10/06/06 18:29

      היא חייבת לממש טרנספר לערבים או ללמוד מהם לנצח ולא לתת הזדמנות כל פעם מחדש וללמד רשעים איך מנצחים אותנו בעזרת השמאל ו''מנהיגים''.
      אפשר גם להפוך לשמורת טבע לדת לכל הדתות שתסופח לארצות הברית, בכל מקרה זה יהיה הרבה יותר טוב ליהודים מאשר במדינת הגלות האנטישמית של השלטון הזר של השמאל שהיום בונים גטו ליהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    תגובה ל49

    Moshe, 10/06/06 17:21

    יןכי ייישר כוחך,
    צח, רק דבר אחד אני רוצה לאמר לך, שאתה לא יותר טוב משאר הקיבוצניקים יפיי הנפש,אם היתה מאבד בני משפחה לטרור היתה מבין את הכאב.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חוק בינלאומי אינו צדק בינלאומי! (ל''ת)

    Zach, 10/06/06 17:20

    הגב לתגובה זו

    • טעות.חוק בינלאומי הוא צדק בינלאומי

      סטודנט, 10/06/06 17:42

      אבל גם בחוק הבינלאומי לא כתוב בשום מקום
      שמדינה לא זכאית להגן על עצמה .....

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    צה''ל של פושעים (ל''ת)

    Ahmad, 10/06/06 17:09

    הגב לתגובה זו

    • גייס חמישי - מקומו לא כאן (ל''ת)

      רמי, 10/06/06 17:26

      הגב לתגובה זו

    • תודה אחמד על המחמאות לצה''ל. הרי יודעים מי הצדיקים שלך. (ל''ת)

      אריה, 10/06/06 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    די עם הגלותיות.אנחנו לא במלחמה? (ל''ת)

    נצח ישראל לא, 10/06/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עזה שטח מלחמה כל עוד יורים משם לישראל (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 10/06/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    האחריות למעשה עליהם

    Avi Ecuador, 10/06/06 16:57

    גם אלוהים להבדיל לא הוציא מסדום-עמלק משפחות וילדים...?!
    בכל מקרה המדיניות היתה צריכה להיות אזהרה שלהם לצאת מעזה יישור שטח וחומה ומגדל.
    ועל אשמה אז בבקשה לשמאלנים:
    ''...נתחיל בחוקיות של המעשה:
    אמנת זנבה מחייבת כל צד במלחמה ללבוש מדים ולבנות בסיסים מחוץ לאזורי אוכלוסין צפופים. זאת כדי שצד אחד ידע להבדיל בין חייל לאזרח בקרב הצד השני. אך מה לעשות כאשר צד אחד מצפצף על הוראות החוק הבינלאומי ומחליט להלחם מתוך האוכלוסייה האזרחית, כשהוא לובש בגדים אזרחיים?

    ובכן, כנסו לאתר חיפוש כלשהו באינטרנט וחפשו:
    The Fourth Geneva Convention
    Part III Section I Articles 28 + 29
    Convention (IV) relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War. Geneva, 12 August 1949.
    Part III. Status and Treatment of Protected Persons (civilians)
    Section I. Provisions common to the territories of the parties to the conflict and to occupied territories.
    Art. 28. The presence of a protected person may not be used to render certain points or areas immune from military operations.
    Art. 29. The Party to the conflict in whose hands protected persons may be, is responsible for the treatment accorded to them by its agents, irrespective of any individual responsibility which may be incurred.
    במקרה של לוחמים המסתתרים בקרב אוכלוסייה אזרחית, אומר הסעיף 28 הנל שעליהם לדעת שזה שהם מסתתרים בין אזרחים, לא הופך את השטח בו הם נמצאים לשטח חסין בפני התקפת הצד השני.
    הסעיף 29 הולך עוד יותר רחוק וקובע שאם ייפגעו אזרחים, האשמה על מותם לא נופלת על מי שתקף אלא על מי שהסתתר בין האזרחים.
    במילים האחרות, האשמה על מותם של אזרחים פלשתינים לא נופלת על כתפי ישראל אלא על כתפי ארגוני המחבלים.
    מצד שני, על ממשלת ישראל חלה החובה החוקית להגן על תושבי המדינה.



    אמנת זנבה לא קובעת אם יש להטיל פצצה של טונה או רק של 250 קג. זו החלטה צבאית גרידה. אם אנחנו חושבים שכדי לחסל מתכנן מסייעמבצע של פיגועים נגדנו, עלינו להשתמש בפצצה של טונה, כמות ההרוגים מסביב הוא לא שיקול שלנו כי האשמה לא נופלת עלינו אלא על מי שהחליט להסתתר בין אזרחים.
    זאת במיוחד כאשר אנו יודעים שרובם ככולם, אין הם אזרחים תמימים אלא אזרחים שעוזרים למחבלים מתוך הזדהות מוחלטת אתם.
    בנושא המוסריות, אין בכוונתי להסביר דבר אלא רק לשאול כמה שאלות קטנות לטייסים המוסריים והלא-יקרים שלי: מחר, כאשר מחבל שלא חיסלתם (בגלל המוסריות שלכם) יטבח ביהודים רבים, (במעשיו, במתן סיוע ואו בתכנוניו), האם האשמה על רצח היהודים הללו (כולל נשים, ילדים וטף!) לא תיפול על כתפיכם? ומה תרגישו אם, בין הנרצחים, יהיו גם נשותיכם וילדיכם? מה תרגישו אם תישארו אלמנים ואבות שכולים בגלל המוסריות שלכם? מה תאמרו ליקרים-מכל שלכם כשתבואו לבקרם בבית הקברות? האם עדיפים לכם חייהן של אמהות ערביות המשתמשות ברחמיהם לייצור פצצות חיות עתידיות, כשהן מתגאות בכך בפומבי, על פני חייהן של נשותיכם הרוצות להביא ילדים לעולם לאהבה ולמעשים טובים? האם חשבם על השאלות האלה, לפני שכתבתם לראש הממשלה, טייסים לא-יקרים שלי?...
    Avi-Schuster
    Ph.D-EE
    Palo-Alto
    CA-USA
    Major Reserves
    IDF-Paratroopers
    ''

    )

    הגב לתגובה זו

    • ג'נבה נגד ישראל

      gil, 10/06/06 21:42

      אבי,
      לצערי יש לי חדשות בשבילך. לא הרבה שמו לב, אבל לאמנות ג'נבה יש תוספת שנקראת פרוטוקול 1 שאושר ב-1979.
      אמנם פלשתין לא מוזכרת שם אבל המושג ''כח כובש'' בוודאי לא מתיחס לנוצרים באנדלוסיה.
      אלה שנסחו את הפרוטוקול לא חשבו שיום אחד הוא ינוצל כנגד העולם החופשי.
      חפש בגוגל:
      protocol 1

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כוכבי עוד נעמיד אותך לדין בגין פשעי מלחמה (ל''ת)

    קודף צדק, 10/06/06 16:53

    הגב לתגובה זו

    • קודף צדק? זה חיה חדשה? (ל''ת)

      קוף צדק, 10/06/06 19:51

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    הפלסטינים יורים על שכונת מגורים חופשי חופשי כל יום

    ונמאס מהם, 10/06/06 16:50

    (ואין הרבה).
    ברור שכואב הלב על ההרוגים(בשוגג !) והלוואי ולא היה קורה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    צריך גם לבקש סליחה מגרמנים טובים

    אורי, 10/06/06 16:48

    כלומר לא נאצים שנהרגו סתם כי היו בוורמכט או בפריז הכבושה במלחמת העולם ה-2, סליחה- ולהמשיך לנסות להוריד כמה שיותר מאלה שמרצון או לא מרצון פוגעים בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כמה שאלות לאנשים שאוהבים, וגם יודעים, לחשוב.

    הרצל המודאג, 10/06/06 16:45

    צ ה ל א - ירי פגזי תותחים.
    ירי פגזים נגד משגרי הקסאמים מטרתו היא למנוע מהם את המשך הירי. האם המטרה הושגה ולו במעט?
    הפגזים הורגים גם נשים וילדים. האם הריגתם מועילה או מזיקה לנו?
    האם צהל מועיל או מזיק לישראל?
    האם בצהל לא ידעו שפגזים עלולים להרוג כ''כ הרבה חפים מפשע?

    צ ה ל ב - הוצאות להורג.
    הוצאה להורג של מנהיגי החמס מטרתה היא להחליש ,אם לא לחסל, את החמס. האם המטרה הושגה ולו במעט? החמס התחזק ועלה לשלטון.
    האם צהל מועיל או מזיק לישראל?

    ממשלת ישראל - המשך הכיבוש.
    האם המשך השארותנו בשטחים הכבושים טובה או רעה לישראל?
    ממשלה שלא מוציאה אותנו מהשטחים טובה או רעה לישראל?

    גנרלים ''חכמים''!
    במשך שנים רבות חונכתם על דוקטרינת ''הערבים מבינים רק את שפת הכוח'' שפשטה את הרגל.
    אתם שבויים באותה קונספציה שקרית ופרימיטיבית ולכן אתם מזיקים למדינה ולבטחון אזרחיה.
    כל הפתרונות שלכם נמצאים ''במחסני הנשק והתחמושת''. במוחכם לא נמצא ולו פתרון אחד כי אין לכם דבר כזה שנקרא מוח.
    במעשיכם אתם נותנים הצדקה וחיזוק לטרור ומכך האזרחים משלמים בחייהם.
    אם הייתה בכם יושרה הייתם מותרים על המשכורות השמנות ומתפטרים, וכותבים לראש הממשלה ''אין לנו פתרון לבעיות הבטחון''.

    הגב לתגובה זו

    • תודה על השאלות, בפנים התשובות

      דוקטורנט, 10/06/06 17:14

      כל המחקרים מצביעים על כך שהחיסולים שמבצע צה''ל מובילים להחלשה ניכרת של היכולת המבצעית של ארגוני הטרור; ולירידה דרסטית במספר וחומרת הפיגועים בשטחי מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • ''מחקרים'' אלאק.

        ששון, 10/06/06 17:38

        מחקרים עושים במעבדות ולא בחיי אדם גם אם אנו קוראים להם ''מחבלים'' כי הם נלחמים נגד הכיבוש האכזרי.
        יש שעדיין טוענים שצהל ''המחסל'' כדבריך הו הצבא ''המוסרי ביותר בעולם'' וזו לא בדיחה.

        הגב לתגובה זו

        • שכחתי שאסור לבלבל שמאלנים עם עובדות (ל''ת)

          הסטטיסטיקאי, 10/06/06 19:20

          הגב לתגובה זו

        • ''כבוש'' אלאק

          רמי, 10/06/06 19:27

          ששון עזה כבר אינה כבושה וזו לא בדיחה. אתה כל כך מנותק מהמציאות שחשבתי בהתחלה שאתה מאוסלו ולא מתל אביב - אתה יודע שם הם עדיין ניזונים מהתעמולה הערבית....

          הגב לתגובה זו

        • העובדה שאתה חי וכותב בתמיכה טרור איסלאמי מוכיחה את זה

          אלכס, 10/06/06 19:34

          צה''ל יותר מדי מוסרי.
          חברים שלך פלשתינים היו מזמן רוצחים אחד כמוך.

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    מלחמה ניראת תמיד רע מאד ,זה המצב !! (ל''ת)

    אזרחית, 10/06/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תגובה ל67 האזרחים בחרו חמאס זה טרור

    יהודיה לתמיד, 10/06/06 16:43

    אז שיספגו מה עם הקסמים וזאת אחרי שיצאנו מעזה אז לפחות אל תספור לי את המתים כי אתם הורגים אחד את השני ואף אחד לא קם שהאזרחים יסלקו את הקסמים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לפרסם את כל התמונות הקות של הפיגועים

    אני, 10/06/06 16:34

    בכל העולם...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    התבהמות החברה הישראלית .... כנסו.. אשמח לקבל תגובות

    ערבי, 10/06/06 16:28

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות (בעיקר בפורומים הקודמים).

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 14 אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • לך תחפש מי ינענע... והעיקר- (ל''ת)

      תטיף לערבים, 10/06/06 16:47

      הגב לתגובה זו

    • הטובים הם יהודים

      אחדים מחברי, 10/06/06 16:47

      כמובן לא כולל תושבי שדרות. התבהמות? מפי מי ? מפי החברה השוביניסטית הרצחנית, המפגרת רוצחת בנוץתיה על רקע ''כבוד המשפחה'' מציתה יערות, פוגעת בעוברי אורח רק כי הם יהודים? בחייך, לך תחליף דעות עם הסטיות הגנטיות מצביעי מרץ וצפונה ואולי תחליטו לעבור ביחד לאחת מיצירות הפאר המדיניות שלכם באיזור

      הגב לתגובה זו

    • שים ''זיין'' על ''מרח'' תיכון (ל''ת)

      Ahmad, 10/06/06 16:54

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל לשמוח. תגובה ראשונה

      ישראלי בהמי, 10/06/06 17:07

      נניח שאשכח את הרוגי מעלה העקרבים והמתפללים בכפ''ס, בשנות ה-50 המוקדמות (מה לא עושים למען יהודי מתחזה לערבי ''אציל נפש''?)

      נניח שלא אזכיר יותר את המילים ''אתם התחלתם''.

      מה אתה מציע?

      ספר לנו מהי תוכנית השלום שלך. הצע לנו הצעה שבסופה יוכלו שני העמים האלה לגור בבטחה זה בצד זה ובעיקר - הקפד על שני דברים:

      א. אין זכות שיבה. הפליטים הם אחריותה המלאה של הממשלה הפלסטינית וקליטתם בישראל היא סופה של המדינה היהודית היחידה בעולם. אנחנו לא מוותרים על ההגדרה הזאת כשם שאתם לא מוותרים על ההגדרה ''מדינה פלסטינאית ריבונית'' (לא ''עוד מדינה מוסלמית'')

      ב. מי ממנהיגי הכנופיות הערביות הרבות המשוטטות בחוצות יש''ע מסכים לקבל את תוכניתך ומה תעשה אם אחד, ורק אחד, תהיה לו אג'נדה משלו והוא יתעקש לממש אותה.

      הגב לתגובה זו

    • חמוד, חבל שלא למדנו מהערבים איך להילחם בפלסטינים (ל''ת)

      Zach, 10/06/06 17:23

      הגב לתגובה זו

    • חמוד-לך תראה מה הערבים בצפון סודן עושים לדרומים (ל''ת)

      Zach, 10/06/06 17:25

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם או צבוע - ואסביר לך למה.

      יהודי, 10/06/06 17:28

      אל תיתמם, ''לא הזכרתי יהודי'' תזכיר, ! למה כתבת את כל השטויות שלך. האלימות המולדת היא אצלכם, רצח על רקע כבוד המשפחה זו נורמה אצלכם - רצח זה רצח זה רצח זו אלימות מולדת אמרתי ? מה כולכם הזדעקתם על פגיעה באזרחים ששהו בשטח לחימה, אתם פוגעים ורוצחים אזרחים תמימים בכל מקום ! שאזכיר לך את האוטובוסים והמסעדות ? את תחנות ההסעה ומאות הקאסמים על ישובים אזרחיים ? אז - לא כתבת כאן באינטרנט בחמת זעם. האכזריות של הערבים היא טוטלית ובלתי אנושית, לעומת זאת מה שקרה כעת בעזה נעשה ללא כל כוונה לפגוע באזרחים ולמרות זאת פעולה זו מותרת !! ע''פ אמנת ג'נבה, שם נאמר כי מי שיורה כאשר הוא נמצא בקרב אזרחים, הרי שתגובת הצד שמנגד אם תפגע באזרחים הרי שהאחריות מוטלת על מי שהשתמש באזרחים כמגן.
      אין לי ספק שכל מה שאני כותב לא מעניין אותך כפי שלא מעניינים אותך החפים מפשע שנרצחים אצלינו, לפחות תשב בשקט ואל תיתן לצביעות שלך לפרוץ החוצה, אם מלכתחילה היינו אכזריים כמותכם, אולי הייתם פוחדים ומעריכים אותנו יותר, כי אצלכם טוב לב זו חולשה ואתם מעריכים רק כח.

      הגב לתגובה זו

    • אתה אותו דגנרט מתגובה 14 - העתק/הדבק.

      מוטי, 10/06/06 17:41

      פסיכי, לא קיבלת מספיק תגובות ? ככה כל הערבים או רק אתה ?

      הגב לתגובה זו

    • אם האחים שלך היו מנצחים

      Avi Ecuador, 10/06/06 17:54

      בטח לא היתה לכם ''בעיה'' אתנית של יהודים.
      קרא תגובה 76!

      הגב לתגובה זו

    • אם בטחונם של ילדי ישראל עומד עם הפרק, גם ילדים פלשתינאים לא ירתיעו

      ........1), 10/06/06 18:55

      את צה''ל !!!

      אנחנו במלחמה ! ולא אנחנו אתחלנו אותה !!!

      עצוב שמתו ילדים, אך גם במחיר של ידים הרוגים, אנחנו נמגר את הטרור !!

      אם ילד מת גורם לך לעצב (לי הוא גורם לעצב מאוד גדול ), אז פנה לאחיך הפלשתינאים, ודרוש מהם להפסיק את הטרור מייד !!

      דם יהודי אינו הפקר !!

      הגב לתגובה זו

    • ת ט י ף ל ע ר ב י ם !!!!!!

      _______________, 10/06/06 20:15

      מעולם----
      מעולם מעולם----
      מעולם מעולם מעולם----
      לא שמעתי ערבי/ערבים מתווכחים על מותר ואסור בלחימה (שלהם).
      מה מבחינתם ''אסור''.
      מבחינתם !
      חצוף עלוב שכמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    למשפחה פלסטינאית דווקא יש מה לחפש שם!!

    אחד שיודע, 10/06/06 16:26

    הם נשלחים להוציא מהחול מטענים שהוברחו בסירות בלילה והוטמנו בחול.
    אפשר לראות בתמונות מול החוף את ספינת הים שהפעם לא הצליחה למנוע את ההברחה!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איזו חוצפה, ללכת לחוף הים להתרחץ! (ל''ת)

    ניר, 10/06/06 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מדובר בפגז פלסטיני או מוקש שלהם

    אורי, 10/06/06 16:04

    מכונת השקר הערבית פועלת במרץ (תרתי משמע) ובסוף יתברר שזה מקרה של מוחמד דורא 2 וכל השמלאנים הסהרוריים יאכלו את הכובע אחרי שקבעו שצה''ל ירה. חבל שיש לנו כאן יהודונים שמצדיקים את האוייב ולא נזעקים אחרי פיגועים ששוחטים בנו על ימין ועל שמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה היה מכוון

    אחד שמבין, 10/06/06 16:03

    כדי להוציא את החמאס מההודנה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ענאן - במלחמה כמו במלחמה, גם אזרחים נפגעים. לא רק אצלהם. (ל''ת)

    עומרי, 10/06/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תרגיל לוגי: ערבי מת - ישראל אשמה

    ג'וקר, 10/06/06 15:51

    השמאל שבוי בקונספציה שערבי מת או פצוע ללא ספק נפגע מאש כוחותינו.
    גם כשהערבים עצמם מודיעים על תאונת עבודה השמאל לא מאמין כי יותר כיף להאשים את עצמנו.

    מזכיר האו''ם ושונאי ישראל האחרים לא צריכים להתאמץ- מלאכתם נעשית בידי שמאלנים ישראלים.

    58 שנים לא הספיקו לראשי המדינה להבין את חשיבות ההסברה והתעמולה.
    הפלאחים תפסו שדם וגופות מרוטשות מצטלמים טוב בטלוויזיה ואנחנו עושים במכנסיים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לשמאלנים: בזמן מלחמה, השמאלנים בארה''ב ובבריטניה נאמנים לארצם

    אפרים, 10/06/06 15:50

    כמו שהציע השר אבי דיכטר: צריך להתחיל עם הפיכת בית להייה לעיר רפאים, ואם יש צורך - להמשיך עד להפיכת עזה לדרזדן.

    הגב לתגובה זו

    • טעות

      ארז, 10/06/06 15:56

      השמאל, בארץ ובעולם, לא נאמן למדינה שלו בזמן מלחמה. בזמן מלחמה, ובמיוחד בזמן מלחמה קיומית, השמאל יעשה הכל כדי להפריע לצבא המדינה שלו וכדי לסייע לאוייב.
      שמאל בארץ ושמאל בעולם - זה אותו הדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    סומך ומאמין

    אב י, 10/06/06 15:50

    לתת אלוף כוכבי ולצהל.
    חשוד מאד שהם לא מוכנים לשתף פעולה בבדיקת העניין.
    ואין בררה במלחמה עלולים להיפגע גם לא מעורבים,ובכלל מה חיפשה משפחה של אזרחים בשטחי אש.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    _______ תא''ל כוכבי. _______

    צ, 10/06/06 15:47

    אחד מיגיבורי ישראל.
    על אפם וחמתם של כל השמאל הקיצוני וכל שונאינו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עם דפוק

    מרק, 10/06/06 15:45

    הם משגרים אלפי רקטות על מנת לפגוע בכוונה בנשים וילדים ולפעמים גם מצליחים ולא שמעתי מישהו אצלהם שמתנצל או מתרגש מההרג המכוון. אנחנו פוגעים לפעמים בטעות בכמה אזרחים ומיד מתחילה מקהלה של יהודים צבועים לשיר שירי סליחה ומחילה. ככה בוודאי לא ננצח במלחמה וההרג ההדדי ימשך עד אין סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אתה צודק כוכבי

    אלי, 10/06/06 15:44

    אם ילדים בני 3 שנים נמצאים בשטח מלחמה, יש להרוג אותם !
    אני לא מבין איך אפס מחשבתי כמוך הגיע לדרגת קצונה בכירה. אתה חרפה וכל הצבא הזה הוא חרפה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא התכוון שהרגו אותם במכוון...

      חייל, 10/06/06 16:06

      אלא שמהאזור של החוף נורו רקטות וצהל הגיב.
      ולכן נהרגו האזרחים.

      הגב לתגובה זו

    • כוכבי צודק בהחלט

      ש, 10/06/06 18:12

      לפי החוק הבינ''ל האחריות על הטרוריסטים שהשתמשו בשטח לשיגור הקסאמים.

      אני לא מבין איך אפס מאופס כמוך, לא מאושפז בבית מגועים.
      אתה חרפה וכל השמאלנים הבוגדים הם חרפה.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    גם נתניה ותל אביב הם שטחי מלחמה,אז?

    חן, 10/06/06 15:39

    אסור לתושבים שם לצאת מהבתים? אסור ללכת לחוף לשכוח מהמציאות המרה?

    הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל הקטן

      ארז, 10/06/06 15:58

      מנתניה לא יוצאות התקפות על טול כרם, מחופי עזה יוצאות התקפות על אשקלון.
      מבין את ההבדל?

      ואם בנתניה ובתל אביב נרצחו יהודים, מדוע בעזה לא ייהרגו פלסטינאים? האם הם חסינים? האם דמם אדום יותר?

      הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה שלך? אתה לא יודע שפיגוע יכול להתרחש בכל מקום בארץ? (ל''ת)

      אלכס, 10/06/06 15:58

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא יורה קסאם מתל אביב עד עזה (ל''ת)

      חננה, 10/06/06 16:00

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל לא יושב בנתניה ות''א ויורה משם מאחורי אזרחים

      ז, 10/06/06 16:11

      כמובן שלפלסטינים זה לא היה בדיוק אכפת אבל עדיין, קצת להרגיע את הדמגוגיה של השמאל.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    Anan is Anti-Semite

    nothing less, 10/06/06 15:37

    Anan is Anti-Semite - nothing less. When they kill us he doesn't call for investigation. He never asked the simple question why they allow terror to stem from their areas.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כשאבא שלי נהרג במלון ''פארק'' מישהו גינה?

    מלון פארק, 10/06/06 15:35

    מישהו ביקש סליחה???
    אנשים בעזה רקדו,פתחו בקבוקים,צחקו לנו בפרצוף..
    מישהו גינה בעולם את המוות האכזרי של אבי ושל משפחות שלמות שנמחקו בערב חג????
    אף אחד....
    את הכאב שלנו אתם לא זוכרים???
    אנחנו לא בני אדם חפים מפשע??
    אף אחד לא יחזיר לי את אבא שלי...

    הגב לתגובה זו

    • אני ביקשתי סליחה אבל לא יכולת לשמוע

      צח, 10/06/06 15:59

      כי היית עסוק בייסורי מצפון ורגשיי נקם

      הגב לתגובה זו

      • לצח-אני הוא מגיב 54-כנס!

        רועי, 10/06/06 16:24

        דבר ראשון לא התכוונתי לישראלים..ובטח לא לישראלי שפל כמוך!!אני לא מאחל לך שאבא שלך ימות או מישהו משמשפחה..בעצם אתה יודע מה???
        אני מקווה שגם אתה תרגיש את הצער שלי ושל אחיותיי ואימי..ואפילו יותר גרוע טיפש..
        יש אלוהים בשמיים..

        הגב לתגובה זו

      • צח-טיפש אחד!!אתה לא מתבייש???

        דיקלה, 10/06/06 16:26

        לי יש ייסורי מצפון שאתה לא הית שם בפיגוע בנתניה...חבל..

        הגב לתגובה זו

      • לצח הקיבוצניק....כמו קיבוצניק...

        גולו, 10/06/06 19:54

        אתכם הקיבוצניקים אני שונא יותר מאשר את הפלסטינים הכי מתועבים,
        מי ייתן ותמצא את בני משפחתך שותתי דם על מדרכות ...מרוסקי איברים....

        הגב לתגובה זו

    • Ata zodech

      Jaffa, 10/06/06 16:03

      In Israel, we never put pictures from the hospital so the world does'nt see the blood and the kids. We are people and we suffre with more dignty. From every thing the arabes are making a show for the world and people are stupide to look at and say that Israel is terrible. They never ask to investigate a Bus or a Cafe house. Sorry for my English .

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי נלחם?הפגזת מרחבי שיגור

    יעקב, 10/06/06 15:30

    זה לא מלחמה. זה ההפך ממלחמה.
    לו היתה תגובה כמו במלחמה
    לא היינו מגיעם למצב בו כל מדינת ישראל היא שטח פגיע להפגזות.
    מי שדואג ליחסי ציבור מפסיד במלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    על תבונה ורגישות

    אסף, 10/06/06 15:27

    תא''ל כוכבי מעז להאשים את ההרוגים במותם. ''לא היה להם מה לחפש שם''.

    אדוני הגנרל, האם היית אומר את אותו משפט על משפחת מתנחלים בגוש קטיף שנקלעה למארב-ירי? או על מכונית של מתנחלים שחטפה מטען-צד בצומת תפוח?
    למרבה הצער, קלות-הראש השחצנית שאתה מרשה לעצמך לבטא כשמדובר במשפחה של פלסטינאים שיצאו לפיקניק, היא סימפטומטית לרבים מלובשי המדים. הלוואי וניתן היה לקרוא להתבטאות שלך ''אומללה'', אבל אתה בסך-הכל מבטא במדויק את עמדת הצבא ומדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • צביעות

      ארז, 10/06/06 16:00

      השמאל הישראלי מאשים מזה שנים את ה''מתנחלים'' ואת ''קורבנות השלום'' במותם - הרי תמיד יימצא צידוק לפעולת רצח של ערבי נגד יהודי.
      ''אין להם מה לחפש שם'', ''זה בגלל ה'כיבוש''', ''אה, זה נקמה על החיסול של אתמול'' - האמירות הללו מופנות על ידיכם כלפי יהודים כבר שנים.
      מדוע לא ייאמר אותו הדבר בדיוק כלפי האוייב? מה ההבדל?

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק זו הנקודה

        אסף, 10/06/06 16:59

        ארז, מימין ומשמאל עושים את אותה טעות, ומאשימים את ההרוגים במותם.

        במקום לשאול את השאלה האמיתית - מי הקצין שאישר ירי של פגז על משפחה שעשתה פיקניק על החוף, ומה התקרית הזאת אומרת - לא רק על הרמה המוסרית של צה''ל, אלא על רמתו המקצועית - במקום זה פוטר תת-אלוף שחצן וחסר-לב את התקרית בהאשמה של האומללים האלו, ואנחנו מקבלים את ההתבטאות הזו וממשיכים עם החיים שלנו כאילו כלום

        הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע אבל אני די בטוח שאתה אמרת דברים דומים (ל''ת)

      טול קורה, 10/06/06 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הם שמחים כי אין להם ערך לחיים-ההורים נהרגו אך הערבים שמחים כי גם כך

    הערבים שמחיםכעת, 10/06/06 15:25

    הערבים שמחים על מה שקרה כי גם כך אין להם ערך לחיים - הם מגדלים מתאבדים ומחנכים לאלימות וטרור מקטנות, הם רוצחים בנותיהם על כבוד המשפחה..ךמעשה אילו דמעות תנין הם מבחינתם יכולים להשתמש בכאב של הילדה כדי לחנך אותה להיות שהידית-זו המטרה הוספית שלהם ירי דם ומלחמה.הם רוויי שנאה והרס ממורמרים ואין סיכוי לשלום איתם. המשפחה לא היתה צריכה להיות שם וקרתה טעות אך כשהם מתאבדים ופוגעים בנו זה לא טעות זה מכוון ומתוכנן...הם מוכנים להקריב חיים והם לא באמת כואבים חייו של אדם אחד אחרת היו מחנכים לערכים לשלום לאחווה ולא לאידיאל של להיות שהיד...ליבי על הילדה ומשפחתה וליבי גם על הרבה מאות ילדים ומשפחות שלנו - שגם הם נפגו בכל הפעילויות שהם הפעילו כנגדנו......

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הפיגועים שלהם מתבצעים לא בשטח מלחמה אלא בביתנו...לערבים אין דין ודי (ל''ת)

    נכון ..., 10/06/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה הענין של חפים מפשע?

    יוכי, 10/06/06 15:15

    אלפי הנרצחים היהודים, בשנים האחרונות היו גם חפים מפשע, בהם נשים ילדים תינוקות,

    אז למה המוסר הכפול?
    מה שמותר להם מותר גם לנו,
    ראינו כבר שמדניות ההבלגה, והפיצטה, לא מובילה להפסקת ירי הקסאמים, ורק נס מונע פגיעות חמורות בנפש.
    עזה כבר לא תחת כיבוש, ומטרת הקסמים לגרש אותנו מאשקלון ומשדרות בשיטת הסלאמי,

    אז שלא יתבכיינו, לפי הנאמר ''הזורע רוח,- יקצור סופה''

    מחזקת את ידי צהל -ואין צורך להתנצל!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ליוכי החביבה

      צח, 10/06/06 16:02

      אני מציע שתחזקי כמה ברגים שהתרופפו להם אצלך בראש אחר כך תדאגי לחזק ידיהם של טיפשים אחרים

      הגב לתגובה זו

      • נכון לא צח ולא צחור אלא צ'חצ'ח שחור

        צ'חצ'ח, 10/06/06 16:52

        אבל אני בטוח צח שאין לך בעייה של אינטליגנציה, מה שקורה זה הכימיה משתולללת במוח , חוסר איזון בחלקמהחומרים. קוראים לזה ניתוק מהמציאות וקליטה חלקית של עובדות. יש תרופות שמאזנות את החומרים, קח ומהר

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק..........

        קיבוץ דן, 10/06/06 19:57

        אני מקווה שמישהו יחדור את הרקטום הלבנבן שלך........שונא ישראל,אוכל חזירים שכמותך.
        אני מקווה שתתרסק באיזו תאונת דרכים ,שפל רוח שכמותך

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין ספק, תגובה נבונה...

    חבר שלו, 10/06/06 15:15

    אני חושב שהיא יכולה להכנס בקלות לספר התגובות הנבונות של צה''ל, יחד עם תגובתו של הרמטכ''ל : ''אני מרגיש מכה קלה בכנף'' ועוד אנשים נסונים מסוגם. אין ספק, הפלתשינים הם שאשמים במותם. בזמן הצהוב דוד גרוסמן כבר כתב על הפלשתינים ש''מצאו את מותם''. הלגו ברחוב, נתקלו בחיילי צה''ל ובאורח פלא, מצאו את מותם. ככה זה כשאתה הולך לים.

    הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל הקטן

      ארז, 10/06/06 16:02

      כל אזרחי האוייב שנהרגו במהלך המלחמה, נהרגו בשוגג. אתה צריך להיות אדם מעוות ברמות פסיכוטיות כדי לטעון שצה''ל פוגע באזרחי האוייב במתכוון.
      כל הישראלים שנרצחו במהלך המלחמה נהרגו בכוונת מכוון. לא היתה שום טעות ושום שגגה.

      מבין את ההבדל?

      הגב לתגובה זו

      • אוי התמימות

        חבר שלו, 10/06/06 20:33

        ואתה בטח חושב שסבתא ושלושת נכדיה שנהרגו ''בשוגג'' כשצה''ל הרג מבוקש הם ''נזק משני''. די עם ההיתממות. אפשר לא להסכים עם התבטאויות מטומטמות של קצין כזה בכיר, ולא לתמוך בהרג אזרחינו ואזרחיהם. למרות שנראה לי שאתה לא מסוגל לעשות את האבחנה הזו.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגובה מבישה שמעידה על חוסר האונים של הצבא

    טובה, 10/06/06 15:12

    קציני צה''ל שבויים בקונספציה שאת הקאסמים אפשר יהיה לחסל באש תותחים,מטוסים וכשזה לא הולך-התסכול גובר ואז גם משמיעים אמירות מבישות שמעידות לא רק על הרמה האתית של הקצינים אלא גם על רמתם האישית.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הפגנה נגד חלוץ, היום

    עודד, 10/06/06 15:09

    די להרג אזרחים!
    היום, שבת 10.6.06, שעה 18:30 הפגנה מול ביתו של דן חלוץ. פרטים ומידע על הסעות באתר: http://www.kibush.co.il/show_file.asp?num=14372

    בואו בהמוניכם!

    הגב לתגובה זו

    • הפגנת תמיכה בחלוץ

      דניאל, 10/06/06 15:20

      בואו בהמוניכם להגיד לא לבוגדי השמאל הרדיקלי.

      הגב לתגובה זו

      • אני איתך

        ziv, 10/06/06 15:32

        הגיע הזמן להראות לבוגדים האלה מי באמת הרוב במדינה ומה אנחנו חושבים על השמאל המפגר במדינה שלנו

        הגב לתגובה זו

      • איפה (ל''ת)

        פטריוט, 10/06/06 15:43

        הגב לתגובה זו

    • מעניין , למה לא נגד פרץ ??

      שמאלני לשעבר, 10/06/06 15:36

      הרי הוא שר הבטחון לא ?
      כשמופז היה שר בטחון הפגנתם נגדו ועשיתם אותו פושע מלחמה.

      אבל פתאום פרץ לא אשם בכלום ..בהכל אשם חלוץ (שמבצע את מדיניות הממשלה).

      ופתאום השמאלנים הפתטיים שכחו שיש כאן ממשלת שמאל....
      לא נורא, הם כבר יאשימו את כוכבי וחלוץ....

      הגב לתגובה זו

    • אזרחים? של איזו מדינה? (ל''ת)

      גכ, 10/06/06 15:58

      הגב לתגובה זו

    • בואו לקבל מכות (ל''ת)

      יס''מ, 10/06/06 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אנחנו לא מצתערים הם חללי וגבורי השחרור כמו אצלכם ב48 (ל''ת)

    דובר חמס, 10/06/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    צודק במאה אחוז. די להתנצלויות! (ל''ת)

    מפוכח, 10/06/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פעולת צה''ל בחוף עזה

    יוסי, 10/06/06 15:06

    ממש מקומם שמספר מדינות כולל את קופי עאנן מתעוררים כאשר נפגעים אזרחים פלסטיניים. אולי רוצים שאנו נשב בחיבוק ידיים לאור פעולות הטרור של המחבלים במשך יותר מ-5 שנים. אני שואל, מדוע נציגנו באו''ם לא מכנס את מועצת הביטחון של האו''ם לדיון הפסקת הטרור המידי נגדינו. בגלל שאין הסברה תקשורתית חזקה תמיד אנו יוצאים אשמים. נכון, הרוב בחו''ל מגנים אותנו, זה רק מראה של צביעות ופחד מתגובת העולם הערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איפה היה קצין התצפית??

    איתן, 10/06/06 15:05

    אולי היה באמצע משחק שש-בש?....עם קצין הסוללה..
    מה המשפחה עשתה על חוף הים? זו שאלה שאולי הטבח של הסוללה אמור לשאול. ולא אלוף כמוך.
    ושלא ימכרו לנו שהפגז סטה , מי שסטה זה הצוות שירה לאן שלא היה צריך.

    הגב לתגובה זו

    • זאת רמת הקצינים של צה''ל

      כוכבי, 10/06/06 21:08

      הורגים וגם לא בוכים,
      רק שואלים שאלות מפגרות.......

      הנפל הזה מוסיף חטא לפשע

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    Lonodon, bring him to justice! (ל''ת)

    U, 10/06/06 15:00

    הגב לתגובה זו

    • תעשו עוד כמה פיגועי התאבדות בלונדון ואז הם אולי יאהבו אותכם (ל''ת)

      גדי, 10/06/06 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    האמת היא...שנורא נהניתי (ל''ת)

    :-), 10/06/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד לכוכבי ולצהל

    חנן, 10/06/06 14:58

    דיי......התנצלנו. באמת עצוב לראות מה שקרה אבל מדובר במלחמה. הם אפילו לא מכירים בזכותינו לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • גם מלחמה צריך לנהל בתבונה-כמה קאסמים עוד לפני שהוא סיים את דבריו? (ל''ת)

      חן חן, 10/06/06 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מדוע מסתירים את דוברת צה''ל?

    רבקה, 10/06/06 14:56

    לא היה כדבר הזה. אירועים ביטחוניים חשובים ולא שומעים את דוברת צה''ל. למה הרמטכ''ל מסתיר אותה? אולי הוא מתבייש בה? או אולי הוא שלח אותה להסביר את עמדת ישראל מול התקשורת הזרה?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אמהות ששמות חגורות נפץ...

    שמאל מתון, 10/06/06 14:55

    ושולחות את ילדיהן למות באות מעם של תרבות מוות. אני מקבל את שלושת האפשרויות שהעלה כוכבי, כל אחת יכולה נכונה.
    בכל מקרה, אפילו הגרוע בו פגז טועה שלנו פגע באזרחים ואפילו לא בשטח ירי, זה מצער אך יכול לקרות במלחמה ואי אפשר להמנע מכך לחלוטין.
    צריך לחקור אך לא להתקפל, לא עובדתית ולא מוסרית. וכמובן להלחם גם את מלחמת התעמולה העולמית בראש זקוף ולא בכניעה.

    הגב לתגובה זו

    • לשמאלץ המתון או החנון ומה שלא יהיה

      צח, 10/06/06 16:04

      אני חושב שכאשר אתה כותב ישראל השפויה אתה ישר מזדהה כימיני ככה שכל השטויות שאתה אומר כביכול בשם השמאל ....כאילו .... זה עבודה בעינים תתחיל להיות זייפן אמיתי ולא חאפר

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מצטערת, אבל יש משהו בסיסי כאן

    כנסו, 10/06/06 14:54

    למה כשהם עושים פיגועים והורגים ילדים, נשים וזקנים זה בסדר?
    למה קיבינימאט כשאנו הורגים זה לא מוסרי? ''זה שטח מלחמה'' - גם הסנטר, סבארו, קו 5 ועוד מאות מקומות זה לא שטח מלחמה אז למה זה בסדר?
    שיזדיינו, במלחמה כמו במלחמה. כשהם ירגעו גם אנחנו נירגע (אולי)
    כל הכבוד לצה''ל!

    הגב לתגובה זו

    • כנסו הכוונה להכנס אצלך ב.....

      צח, 10/06/06 16:06

      אני לא מבין כל כך טוב את מתכוונת שאת מזמינה את כולם להכנס אצלך ב''מנוע''
      אמממ אני מאמין שעם שטויות כמו שאת כותבת כאן כדאי ללכת למכון ליווי

      הגב לתגובה זו

      • היי..צח,אין צורך לנבל את הפה,לא מתאים לקיבוצניק נאור

        מי אני, 10/06/06 20:04

        אתה מבין?...חתיכת בן זונה מסריחה?
        הכותבת למעלה הביעה את דעתה..ואתה מנבל את פיך המזוהם,
        לו היית לידי...הייתי שובר לך כל עצם בגוף,חתיכת צואה קיבוצניקית מסריחה.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    כשאין טרור אין טרגדיות כאלה

    joe, 10/06/06 14:51

    ארוע טראגי שמחייב תחקיר מקצועי, אבל אל תתנו לתעמולה ולדמעות התנין של הערבים ותומכיהם לבלבל אתכם, המדיניות של פיקוד הדרום שלנו לרדוף את המפגעים ומשגרי הקסאמים על בתי ספר בשדרות עמוק לתוך השטח שלהם, ולא לתת להם רגע של שקט, ממשיכה להיות נכונה ומוצדקת. כשלא יהיה טרור, ולא יהיו קסאמים וחגורות נפץ, אף ישראלי לא יירה על עזה. כשאין טרור אין טרגדיות!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תא''ל אביב כוכבי אני מסיר את כובעי בפניך

    דניאל, 10/06/06 14:51

    אל תתן לשוטים מבינינו לשבור את רוחך;
    אתה נלחם למען עם ישראל כולו;
    אתה מגן על כולנו;
    אתה אזרח ופטריוט למופת.

    תמשיך בדרכך, על אפם וחמתם של תומכי האויב.

    הגב לתגובה זו

    • הפטריוטיות תמיד הייתה מפלטם של הטפשים

      טובה, 10/06/06 15:16

      תסיר את הכובע ואחר כך אולי תחשוב אם ירי כזה באמת מחסל את הקאסמים? או אולי מגביר מוטיבציה ומגביר את הירי? ואז אל תשכח להצדיק לקצין התורן.

      הגב לתגובה זו

      • היום השמאלנות היא מפלטו של הבינוני

        דניאל, 10/06/06 15:23

        מה שהיה פעם מפלט פופולרי (פטריוטיזם), הפך לאות לאצילות ואחריות;
        לעומת זאת, השמאלנות ההומאנית הפכה למפלטם הקל של משתמטים, חסרי אחריות ובעיקר אינטלקטואלים-בינוניים המסתירים את הישגיהם המדעיים הדלים מאחורי הרים של רדיקליות שמאלנית חסרת הגיון.

        הגב לתגובה זו

        • ולהאמין שאתה לומד באקדמיה .....

          צח, 10/06/06 16:08

          אני מאמין שאתה בכלל לא עברת את הסף קבלה כי עם גיבוב שטויות כאלה
          אפילו לגן הילדים אצלנו בקיבוץ לא היית מתקבל

          הגב לתגובה זו

          • שוב, גידופים והכפשות במקום טיעונים

            דניאל, 10/06/06 17:20

            שוב, גידופים, הכפשות וקללות כהסוואה ל בינוניות אינטלקטואלית.

            אין טעם כלל להשתמש בטיעונים נגד קלות דעת מדושנת עונג מהסוג שהצגת.

            הגב לתגובה זו

      • את היית בחייך על יד תותח או בפעילות מבצעית? איזו צביעות!! (ל''ת)

        טוב, 10/06/06 15:23

        הגב לתגובה זו

      • ההרכב של מוסר כאילו עם הטימטום כמו שלך זה מסוכן לבריאות (ל''ת)

        אבי, 10/06/06 15:34

        הגב לתגובה זו

      • שעור עברית חינם אין כסף, יא פאטמה

        המחלקה הסגורה, 10/06/06 18:10

        א. הפטריוטיות היא מפלטו של הנבל.

        ב. יש טעם לתקן את כל פעלי הציווי (300 במספר)?
        הסר - לא תסיר, חשוב- לא תחשוב.

        ג. זה או להצדיע לקצין התורן או להצדיק את הקצין התורן, מה רצית להגיד, פאטמה?

        ולגופו של טקסט: אתם צריכים מוטיבציה? זה לא אתם שכתבתם את ''ספר התירוצים הגדול לטבח אזרחים בישראל''? ונניח שלא היינו יורים טיל, מתי הייתה נגמרת לכם המוטיבציה?

        הגב לתגובה זו

    • פטריוטיות = מפלטו האחרונה של הנבל (ל''ת)

      דני, 10/06/06 18:09

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה אנחנו כל כך מצטערים?

    עוזי, 10/06/06 14:47

    להם מותר לטבוח בנו ולנו אסור?
    הם במתכוון הורסים משפחות ומפוצצים אזרחים ואנחנו צריכים להתנצל?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תתביש לך מר כוכבי

    Danistern, 10/06/06 14:45

    אתם עשיתם להם כל פלסטיו לשטח מלחמה .עדיף היה רק להביע הצטערות בושה

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא חושב...

      הלדרלין, 10/06/06 14:52

      שאתה צריך להתבייש. מוג לב שמסתתר מאחורי מקלדת, ומגנה לוחם בשטח.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אידיוט וחצוף....חוף ים משפחה פיקניק חפים מפשע

    הסברה. הבנה., 10/06/06 14:45

    נהרגים, אנשים בוכים, אנשים זועמים. זה נראה בדיוק כמו דיווח על פיגוע בתל אביב. והאלוף האידיוט אומר שאין להם מה לעשות שם כי חוף הים הוא אזור מלחמה???

    הגב לתגובה זו

    • שוטה, כסיל וחצוף: אתה - ורק אתה!

      סהרון, 10/06/06 14:53

      דברי הבל בהינף מקלדת.
      מגוחך.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא טיפש, הוא מסית ומדיח! (ל''ת)

        עגיב המגיב, 10/06/06 15:24

        הגב לתגובה זו

    • הם לא חפים מפשע ואתה דפקט

      אביתר, 10/06/06 16:06

      מי אמר להם להיכנס לשם? אולי הם עדו תצפית על כוחות צה''ל אני כבר לא מאמין לשום מילה שלהם. אתה מאלו שתמיד תאמין לערבים תלך נגד האחים שלך. אני חושב שתאשפז את עצמך בבית חולים פסיכיאטרי ותקח תרופות נגד שנאה עצמית מופרע שכמוך. טוב שכלומניק כמותך לא קובע כלום ואתה רק נשאר לכתוב טוקבקים שמראים שאתה חולה נפש.

      הגב לתגובה זו

      • תינוקות מתו שם

        להזכירך, 10/06/06 19:52

        הם בוודאי תכננו פיגוע...אתה נשמע בדיוק כמו אלה מהצד שלהם שאומרים כל ילד ישראלי שנהרג בפיגוע הוא לא חף מפשע כי הוא חייל צבא הכיבוש לעתיד. תתבייש אתה והאלוף שלך....

        הגב לתגובה זו

    • מתי בפעם האחרונה שיגרת טיל מחוף תל אביב? (ל''ת)

      חתיכת אדיוט, 10/06/06 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שחצן שחצן שחצן (ל''ת)

    שכל ישר, 10/06/06 14:40

    הגב לתגובה זו

    • אוויל, אוויל, אוויל (ל''ת)

      גלי, 10/06/06 14:54

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה מצפוני לא מיסר אותי?

    ברוך השם, 10/06/06 14:40

    הפלסטינים משחקים משחק ציני בחיי תושבי עזה בכדי להרוויח נקודות בתעמולה הבין לאומית. כבר מזמן ראינו וידענו שלא בדיוק איכפת להם על חיי אדם משני הצדדים. אם לצטט ערבי אחר כמו אל-זרקאווי: ''אם מוסלמים חפים נהרגים בניסיון לחסל את הכופרים הרי זה מותר'' .הם יכולים להפסיק את תגובות צה''ל ברגע שיפסיקו לירות טילי קאסם! מה יותר פשוט?כמו שגולדה אמרה:אם הערבים היו אוהבים את ילדיהם יותר ממה שהם שונאים אותנו, בכר מזמן היה שלום!

    הגב לתגובה זו

    • ??

      ?., 10/06/06 14:50

      ???

      הגב לתגובה זו

    • אולי כי אין לך מצפון?? (ל''ת)

      ברוך אשם, 10/06/06 14:53

      הגב לתגובה זו

      • יש לי! מאז תחילת אינדיפאדה II אני מחוסן (ל''ת)

        ברוך השם, 10/06/06 15:21

        הגב לתגובה זו

    • גם מצפוני לא מייסר אותי בכלל לא נורא

      דור, 10/06/06 16:02

      הם לא שמים על האזרחים שלהם

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    צר לי חברה, קסאם לא הורג 7 אנשים

    מישהו אחר, 10/06/06 14:39

    צינור מתכת לא הורג שבע אנשים. זה או נפל או פגז.

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שבעה, הוא הרג דווקא שלושה ילדים קטנים (יהודים)

      עיז א-דין אל, 10/06/06 15:45

      וגם שני ילדים בדואים, וגם שלושה פועלים זרים שעבדו בחממות.

      הגב לתגובה זו

    • שמענו ''מומחה צבאי'' בשקל שלא מבין

      שור, 10/06/06 16:07

      הם משקרים וירו על עצמם פגז אני בטוח שזה הרג פלסטיני ועובדה שהם לא משתפים פעולה. אז עדיף שתסתום את הפה ותאכיל את עצמך בשטויות שלך דביל.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    What are they doing in a war zone!!

    Isaac, 10/06/06 14:35

    If in a course of defending our citizens some civilians casualties are incure.Then the blood is on their hand.Because in a war zone SHIT HAPPENS.We should continue with this aggressive policy without deterence.Arabs understand and respect extreme brutality.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודק, המשפחה אשמה בתקרית (ל''ת)

    אילן, 10/06/06 14:34

    הגב לתגובה זו

    • צריך לעצור את הילדה ששיחקה שם, לא? (ל''ת)

      אילן2, 10/06/06 14:51

      הגב לתגובה זו

    • נכון, שעל משפחת חטואל אתה אומר את זה בלי ציניות? (ל''ת)

      אריה, 10/06/06 14:52

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תא''ל כוכבי

    גדי, 10/06/06 14:34

    בתגובה לדברי ההבל של הקצין כוכבי
    בכמה מילים אפשר לתמצת את התגובה:

    בושה שיש לנו מפקד בדמותו של כוכבי, התבטאות אומללה וטיפשית ביותר.
    לדעתי על הרמטכל לקרוא לו לבירור.

    שטח האש שקובע כוכבי , לא בהכרח
    הוא שטח האש של האזרחים הפלסטינאים.

    הגב לתגובה זו

    • מגיב גדי

      אלכס, 10/06/06 14:57

      שטח שפלשתינים יורים ממנו קסאמים הוא שטח האש ללא שום קשר למה שחושב גדי הטיפש האומלל.

      הגב לתגובה זו

    • ומה תפקידך בצבא?

      נעמה, 10/06/06 14:58

      אני מבינה שאתה מפקד ולוחם, לא?

      הגב לתגובה זו

    • הרמטכל זה ההוא מ''מכה קטנה בכנף''

      חבר שלו, 10/06/06 15:17

      אתה באמת חושב שעם תפיסה מוסריתכזאת הרמטכ''ל יכול לעשות ברור עם כוכבי?!

      הגב לתגובה זו

      • ומה את יצור מאופס ? מסוגל לשמור על עצמך ?

        חבר של חלוץ, 10/06/06 17:37

        טוב שיש לנו אנשים כמו חלוץ לשמור על עמינו, מזל שערב-רב מסוגך הוא המיעוט המבוטל (אך הקולני) במדינה.
        יושב קרנות חסר ערך, תומך של הגיס החמישי.

        הגב לתגובה זו

        • המשחק הוא למי יש יותר גדול?

          חבר שלו, 10/06/06 20:35

          או שהמשחק הוא בעלבונות.
          עכשיו השאלה היא מי מביננו סיים עכשיו שבועיים מילואים בגבול מול החיזבאללה, ומי מאיתנו בכלל עושה מילואים. אני (כן), או אתה(אני בספק). אז לפני שאתה מקלל, מטיל דופי ומדבר כמו אחרון התגרנים בשוק תסתכל על עצמך במראה. דביל.

          הגב לתגובה זו

    • גדי שב בשקט ואל תקשקש

      חבר, 10/06/06 16:10

      מי אתה בכלל? עוד אחד שלא עשה צבא ונותן לקצינינו הוראות? אני מציע לך להתרכז בנהיגה במונית יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש להצטער על הטעות כמו שערבים מצטערים על הרג בזדון! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 10/06/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עוד יתברר שזו פרובוקציה של הפלשתינאים.....

    ישראלי, 10/06/06 14:27

    אנחנו רצים להודות ולהתנצל.....

    ומה אם יתברר שלא היו דברים מעולם@?@?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתערבים שזה קסאם?

    תחושה, 10/06/06 14:23

    שלטון החמאס לא רוצה אפילו את עצמם לחקור. זה מצטלם טוב. את העולם היום מעניין כדורגל. הפלשתינאים זה פאסה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פרחים לחיילים

    נידאל, 10/06/06 14:21

    חיילים שלי מתוקים...סליחה שאני מאלץ אותכם לרצוח אותי סליחה שאני מאלץ אותכם לראות את דמעות בתי...סליחה שאני נולדתי כאן...
    כיבוש,מצור,הריסה,ורצח עם ...וישראל עדיין מדברת על לובי עולמי נדג הטירור...תסתכלו טוב טוב בעניים של הילדה מה תגידו לה?? והבדיחה ...מה עושים שם המשפחה שואל המפקד...נווו אמרנו סליחה שנולדנו כאן...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין מה לעשות מלחמה זה לא משחק מחשב..

    תמר, 10/06/06 14:20

    מספיק להאשים את עצמינו. אני מוסריים פי אלף יותר מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי שיזם ת המלחמה הזאת שישא בתוצאות

    ארז, 10/06/06 14:19

    הם התחילו.

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שברור שאנחנו יזמנו

      אובייקטיבי, 10/06/06 14:31

      מוכן לשאת בתוצאות?

      הגב לתגובה זו

      • העובדות מדברות אחרת

        דניאל, 10/06/06 14:55

        קונצנזוס של אנשי מודיעין:
        הפלשתינים תכננו את האינתיפאדה השניה ויזמו אותה.

        הגב לתגובה זו

        • אל תבלבל אותי עם עובדות, עכשיו כואב לי הראש (ל''ת)

          שמאלן מצוי, 10/06/06 15:47

          הגב לתגובה זו

      • עוד אחד שמתנצל על זה שהוא חי במדינה שלו (ל''ת)

        תחזור לגרמניה?, 10/06/06 15:01

        הגב לתגובה זו

      • עשיתם טעות שפתחתם באינתיפדה (ל''ת)

        אבי, 10/06/06 15:02

        הגב לתגובה זו

      • טעות, אתה לא חושב

        ש, 10/06/06 18:16

        אתה על LSD.
        ובקרוב תישא בתוצאות ...
        לדוגמא, תלך ברחוב ואזרחים נאמנים יפרקו לך את הצורה ?

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    ולמשפחות מתנחלים אמרת זאת... (ל''ת)

    עיקביות, 10/06/06 14:15

    הגב לתגובה זו

    • אמרת מה? אתה בטוח שמתנחלים ירו קסאמים? (ל''ת)

      אריה, 10/06/06 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כוכבי מכסת''ח...

    דני, 10/06/06 14:14

    מה זה הסיפור של ''אין להם מה לעשות שם''??? איך היינו מגיבים אם היו אומרים על נרצחי הדולפינריום ש''אין להם מה לעשות שם''? או אולי נרצחי פיגוע אוטובוס כלשהו היו אומרים ש''ישראל זה שטח מלחמה, אין להם מה לעשות שם'' ????

    הגב לתגובה זו

    • טיפש!

      יגאל, 10/06/06 15:38

      קודם כל, הם כן אומרים את זה! הם רוצים שנעוף מפה!

      ודבר שני, זהו שטח אש. יורים משם קסאמים. זהו לא חוף מוכרז.
      היית הולך עם המשפחה שלך לטיול למקום כזה?

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו מקווים שבפעם הבאה שיפול קסאם על אשקלון

      המחלקה הסגורה, 10/06/06 18:02

      זה יהיה על המחשב המסכן שלך שסובל אותך ואת השטויות שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חזק ואמץ, העם איתך !!! (ל''ת)

    אחד העם, 10/06/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ולתושבי שדרות יש מה לחפש בשדרות? (ל''ת)

    יוני, 10/06/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש לי חלום: כנסו ... אשמח לקבל תגובות

    ערבי - פלסטינאי, 10/06/06 14:11

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות (בעיקר בפורומים הקודמים).

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 14 אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      אורן, 10/06/06 14:20

      אינני בטוח אם אתה באמת ערבי או רק מתחזה (מנהג נפוץ) אבל זה לא ממש משנה, כי מה שאתה אומר זה נכון. אנשים חכמים (כמו פרופסור ישעיהו לייבוביץ' ז''ל) כבר חזו מזמן שהכיבוש יביא להתבהמות החברה הישראלית לאורך זמן, והנה אנחנו רואים את הנבואה הזאת קורמת עור וגידים לנגד עינינו.

      הגב לתגובה זו

    • תשרת בצה''ל במקום לצרצר מאחורי המסך:

      מילואימניק ישיש, 10/06/06 14:28

      העברית שלך לא עושה שום רושם.
      ההתבכיינות שלך ממש לא מעוררת חמלה.
      מי שמרשה לעצמו להעיף טילי זבל על בתי ספר שיקח בחשבון שתבוא תגובה ולדעתי היא ''צנועה'' מדי.
      אתה מצרצר מאחורי מסך המחשב עת חיילי צה''ל משרתים ומגינים עליך.
      גם אני לא גזען אך לא השכלתם ערביי ישראל לקבל אותנו אחר אסון השואה, כי אתם רק מכירים חרב.
      אך במחשבה שניה, תמשיך לצרצר, שהרי אנו לא נזוז מפה, זו ארצנו, יבוא יום שיהיה אירוע עולמי ואז יהיה קצת יותר סדר עמכם - דע שאני כיהודי נפגעתי קשות מזעקות חברי הכנסת הערבים: ''גזענים''.
      לא שווה להרחיב!!! באוקטובר 2000 איבדתם הרבה חברים, לא היינו רעבים לחומוס שלכם ולא נכנסים אליכם וחבל שאין פה פונטים בערבית אך אתה מזכיר לי פתגם ערבי על סוחר שירק לבאר...!!!
      נצח ישראל לא ישקר!!!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מעולה! (ל''ת)

        יגאל, 10/06/06 15:41

        הגב לתגובה זו

    • תגובה למספר 14

      HM, 10/06/06 14:28

      אם אתה באמת כל כך חכם... אולי תציע בחוכמתך מה על שר הביטחון לעשות כדי להפסיק את ירי הקסמים... שכל יום עלולים לגרום לתוצאות דומות (אם לא חמורות יותר).

      הגב לתגובה זו

      • ל HM, ולשר הבטחון

        זומבוש, 10/06/06 15:58

        מה שצריך לעשות זה, קודם כל, להציג תכנית שלום אמינה.

        ''התכנסות'' מכמה התנחלויות תוך כדי בניית גדר הנוגשת עמוק בשטח פלסטין, חסימה של בקעת הירדן (למעשה כל המורד המזרחי של ההר, עד מבואות שכם!) והפיכתם דה-פקטו לשטח מסופח לישראל, אינה תכנית שלום אמינה.

        תכנית שלום אמינה מתחילה בפסקה: ''ישראל שואפת לקבוע את גבולותיה לאורך קווי מאי 1967''.

        הבנתם, HM ושר הבטחון?

        הגב לתגובה זו

    • לערבי הפלסטינאי

      חדוה, 10/06/06 14:30

      א. רמת העברית שלך (ושל פלסטינים רבים אחרים שאני מכירה) היא לאין שיעור גבוהה יותר מזו של מרבית המורים שלי בטכניון. מעטים מהם מסוגלים לחבר משפט עברי תקין, ושרבוב המלים באנגלית (שאצל מרביתם גם היא עילגת) הוא מחפיר.

      ב. לישראלים מן הזן היהודי שהם גם חכמים וגם מוסריים יש מקום במושב האחורי של פולקסווגן.

      ג. מורי בטכניון לא יזדקקו למושב זה (למרות שמרביתם פחות או יותר מוסריים).

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לגבי 'העם המוסרי ביותר'

      אבי דביר, 10/06/06 14:41

      אני בהחלט לא חושב ורוצה שישראל תהיה המדינה המוסרית ביותר, מקום טוב באמצע בהחלט מספיק לי.

      לגבי 'העם החכם ביותר', פה זה כבר שונה, רוב היהודים רואים עצמם כחלק מהעם היהודי (ולא הישראלי) ואם כך, תסתכל על פרסי הנובל, ליהודים יש הרבה יותר פרסים מהפרופורציה שלהם באוכלוסית העולם.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד מטומטם..אתה מגיב שיטת ,העתק הדבק'' ?

      גורג'י, 10/06/06 14:56

      את התגובה שלך רואים בכל הכתבות....

      הגב לתגובה זו

    • לנו היה חלום שניסוג מעזה ולא יהיו קסאמים

      C-cyclist, 10/06/06 15:09

      אז חלמנו.

      ועכשיו למציאות.

      הגב לתגובה זו

    • חלום משותף שמתרחק...

      חנהלה, 10/06/06 15:13

      שלום ידידי, ובאמת לא מעניין אותי אם אתה פלשתינאי, ערבי, יהודי, או...מה שחשוב לי הוא הדברים הכואבים והאמיצים שכתבת , אמת עצובה שאני מסכימה איתה, בצער. הפכנו לגסי-לב, גסי-רוח, אטומים לסבל. הכיבוש הממושך השחית אותנו עד היסוד. אני מסכימה שלא את כולם, אבל קשה להתעלם ממעשים שנעשים ע''י ובשם שני הצדדים. יש לנו חלום משותף ואני מיואשת כי הפיכת החלום למציאות מתרחקת ומתמוססת בשפיכות דמים מיותרת. היה שלום

      הגב לתגובה זו

    • אבל איפה החלום??? (ל''ת)

      כעיקרון די צודק, 10/06/06 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כאילו שירי כזה עוצר את הקסאמים

    אורן, 10/06/06 14:07

    הרי הוא רק מגביר אותם! אנשי צבא עם מח בגודל של צימוק מצומק.

    הגב לתגובה זו

    • אורן אתה הומו. הומו...עכשיו שורקת (ל''ת)

      עמרי, 10/06/06 14:33

      הגב לתגובה זו

    • פקה פקה

      עוד גאון...., 10/06/06 14:35

      בוא תפקד על אוגדת עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הם הלכו לים!!!!! אין גבול לחוצפה. תבקש ממשפחה בשדרות לעזוב את הבית? (ל''ת)

    גם זה שטח מלחמה, 10/06/06 14:02

    הגב לתגובה זו

    • מפגר, צה''ל יורה ארטילריה מתוך שדרות ?

      ש, 10/06/06 14:38

      כמה טיפש שמאלני יכול להיות ?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שפת הים

    יעל, 10/06/06 13:59

    הם סתם הלכו לשפת הים אחר הצהריים לעשות פיקניק. גם אביב כוכבי הולך לפעמים לבלות עם המשפחה. זאת חוצפה. מוטב היה שהוא יגלה יותר אנושיות ויכה על חטא.

    הגב לתגובה זו

    • יעל הלא יקרה ולא שלי שימי לב טוב

      קובי הקאובוי, 10/06/06 14:59

      ברצועת עזה יש מספיק חופי רחצה
      שמשמשים את הפלשתינאים לדיג
      ולרחצה ולנופש ושלא נמצאים בטווח
      הירי של צה''ל על יורי הקאסאמים.

      המשפחה הזו יכלה לנפוש בעזה או
      בין עזה לרפיח או אפילו ק''מ אחד
      דרומית למקום בו הם היו ולא היה
      נגרם להם שום נזק, מקסימום עקיצות
      של מדוזות.

      לא, אבל הם משום מה בחרו לבלות
      בשטח אש מובהק.
      שטח שמופגז כתגובה לירי הקאסאמים
      שנורים על שדרות ועל ישובי עוטף עזה.
      ירי שהוא בלתי מוסרי ובלתי חוקי
      (הכוונה של הקאסאמים)
      בעוד שירי התגובה של צה''ל הוא
      מוסרי וחוקי, אפילו עפ''י אמנת ז'נבה !

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מפקדים וחיילים - לא להירתע. העם מאחוריכם

    חיים, 10/06/06 13:53

    לפני כשבועיים התפוצץ בית של פלסטינים שהרימו נפל של 155מ''מ ולקחו אותו הביתה - שם הוא התפוצץ ואני כבר לא זוכר אם נהרגו שניים או שלושה.
    להזכירכם, שבוע לפני הבחירות נהרגו 4 ישראלים שהרימו נפלים של רקטות קסאם, ביניהם ילדים (בדואים מהדרום), ולמיטב זכרוני קופי אנאן לא גינה את האירוע, ועיתוני העולם לא דיווחו על היתומים או שהציגו תמונות זוועה של ההרוגים.

    במלחמות אזרחים נהרגים. כך תמיד היה וזה רק יתגבר עם התעצמות הטרור העולמי. ההבדל הוא שכאנחנו פוגעים באזרחים זה כתוצאה מתקלה מבצעית, או השימוש של המחבלים באוכלוסיה כמגן אנושי.
    כשארגוני הטרור תוקפים, המטרה היא האזרח הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • הרג הילדים הפלסטינים - פשע מלחמה מתועב (ל''ת)

      גורודיש, 10/06/06 14:02

      הגב לתגובה זו

      • הרג ילדים ישראלים - פעולת התנגדות לגיטימית?

        חיים, 10/06/06 15:43

        רק מי שלא יודע מה זה ''פשע מלחמה'' מרבה להשתמש במונח הזה כל כך הרבה...

        הגב לתגובה זו

        • זה לא פשע מלחמה?

          שי, 10/06/06 20:24

          אידיוט!

          הגב לתגובה זו

      • כשאתם השמאלנים המפגרים נתפסים

        אבן שושן, 10/06/06 16:06

        למילה, גם עראפת בעצמו לא יוציא לכם אותה מהפה.
        פשע מלחמה..בו אני אסביר לך בקצרה, כי קשה לך לבטח להתמודד עם יותר משני משפטים ברצף.
        פשע מלחמה..הוא ירי תלול מסלול, להל''ן ירי של רקטות קאסם, לתוך מרכזי אוכלוסיה מתוך כוונה מוצהרת להרוג כמה שיותר ישראלים.
        אופס, סליחה.
        כבר יש כאן ,, רגע,,אחד שתיים.. אולה.. הרבה מעבר לשני משפטים. אני אעצור כאן כדי שתוכל להביא את מילון ערבים/שמלאנים ולתרגם לעצמך מה אמרתי.

        הגב לתגובה זו

      • גורודיש=שמאלני הזוי וסהרורי (ל''ת)

        מילואימניק, 10/06/06 16:08

        הגב לתגובה זו

      • אם כך, אי מניעת רצח ישראלים הוא פשע מתועב בריבוע (ל''ת)

        דנידין, 10/06/06 22:57

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    כוכבי אוהב תקשורת.

    דן, 10/06/06 13:48

    וזה הדבר המפחיד ביותר.

    שאלוף מקבל כלכך הרבה צומת לב...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם שדרות היא אזור מלחמה !!!

    ב.ק., 10/06/06 13:45

    אז מה עושים שם התושבים???

    הגב לתגובה זו

    • משדרות לא יורים על אזרחים.

      שדרה, 10/06/06 14:20

      שדרות מותקפת וישראל מגיבה על ירי טילים.

      הגב לתגובה זו

    • אזור שיורים ממנו או שלוחמים מוצאים בו מחסה - הוא אזור מלחמה

      אפרים, 10/06/06 14:24

      בניגוד לשדרות - עפ''י אמנת ג'נבה, כל רצועת עזה היא אזור מלחמה.
      צה''ל רשאי לעשות לעזה - החל ממה שהאמריקאים עשו לבית בו הסתתר זרקאווי, וכלה במה שבנות הברית עשו לדרזדן.
      אני הייתי נותן להם צ'אנס ומתחיל במה שדיכטר (השר לביטחון פנים)הציע - הופך את בית להייה לעיר רפאים.

      הגב לתגובה זו

    • לפנות את התנחלות שדרות (ל''ת)

      דודידו, 10/06/06 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    1 ן-2 סתמו הוא צודק

    דני, 10/06/06 13:44

    למה אני לא מסתובב ליד גדר הגבול בעזה???
    אני רוצה אבל למה אני לא שם?
    למה אתם לא שם???

    כפויי טובה כולירות!!!

    ואני עוד שמאלן...

    הגב לתגובה זו

    • ואם תסתובב ליד הגדר וירו עליך, זה בסדר. (ל''ת)

      ל.ע, 10/06/06 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כנראה המחבלים רצו קצת דם פלשתיני שיצטלם טוב.

    C-cyclist, 10/06/06 13:43

    כבר חודשים שצה''ל זורק כרוזים על עזה שמזהירים מפני כניסה למרחבי השיגור של הקסאמים. הפלשתינים יודעים טוב מאד שהם יוצרים סכנת חיים באיזורים שמהם הם מתעקשים לירות מאז ההתנתקות.

    הבעיה היא שירי על שטחים ריקים לא מצטלם טוב בטלוויזיה.

    אז המחבלים הביאו כמה משפחות ''לבלות'' במה שהיה פעם דוגית, בעת שהם משגרים קסאמים לכיוון אשקלון.

    השיקול שלהם הוא שקצת דם פלשתיני יצטלם טוב, ויגרור תגובה אנטי ישראלית.

    אין סיבה אחרת לגרור משפחות לשטח לחימה שכל מה שיש בו זה התנחלות מפונה ומשגרי קסאמים.

    דמם על ידי ארגוני המחבלים, וממשלה החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    את הדברים האלה תגיד במשפט!

    דני, 10/06/06 13:41

    יום יבוא ואתה וחבריך הגנרלים תישםטו בהאג על ביצוע פשעי מלחמה. מעניין מה תהיה תגובת השופטים לטענות מופרכות אלה. לפי טענה זו, הים, כיכר העיר, השוק, והכפרים ברדיוס של 40 ק''מ מגדר ההפרדה הם שטח מלחמה. על פי הגיון זה הפלשטינים יכולים לטעון כי לתושבי שדרות אין מה לעשות שם, מכיוון שמדובר בשטח מלחמה.
    יש גבול לכמות התירוצים וההתנצלויות שניתן לקבל!

    הגב לתגובה זו

    • Funny

      DANI, 10/06/06 14:10

      Interesting how you get so worked up over this. Yes its sad, but no one targeted these people, its an accident like in all wars and regardless we have a right to defend our citizens, its as simple as that... now you can continue to get worked up.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה מוזמן להגר לאיראן

      ציוני גאה, 10/06/06 14:15

      לחברים שלך הנאורים ביותר בעולם!!!

      הגב לתגובה זו

    • אווווו איזה פחחחחד מאיימים עלינו בנשק הגרעיני של השמאל

      משקשקים, 10/06/06 19:55

      לך להרגע מהסוטול

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי אתה בכלל שתחליט אם יש להם מה לחפש שם!!!

    רפי, 10/06/06 13:40

    מי מינה אותך להיות זה שיחליט איפה הפלשתינים יבלו,זאת משפחה שיצאה ''לנפוש'' עד כמה שאפשר לנפוש בגהינום הזה שנקרא רק בטעות עזה,שמו האמיתי הוא גיהנום עלי אדמות...הם חיפשו קצת שלווה והגיעו לים,נעשה רצח ,תפצו אותם תתנצלו ותשתקו!!!
    בלי להוסיף שטויות שרק מחמירות את המצב

    הגב לתגובה זו

    • אין בעייה. שיבלו בכור הגרעיני

      מ. וענונו, 10/06/06 13:44

      אני מציע גם לך לעשות מנגל בשטח אש

      הגב לתגובה זו

    • האחריות היא על משגרי הקסאם !!

      ישראלי, 10/06/06 13:46

      אם מחופי תל-אביב היו משגרים קסאמים על עזה אז גם לי לא היה מה לחפש בחופי תל אביב לא ??

      הגב לתגובה זו

    • אתה יפה נפש

      אורי, 10/06/06 13:51

      למה לדעתך תושבי שדרות צריכים להיות במקלטים והם יטיילו להם על החוף? זה נראה לך הגיוני?
      במיוחד עקב העובדה שהם יורים ראשונים. אבל אני שוכח שמאלנים כמוך לא דואגים לצד שלהם הם עסוקים מידי לדאוג לצד השני.

      הגב לתגובה זו

      • יפה נפש? אולי. אבל צודק.

        דני, 10/06/06 14:20

        וזה נכון גם לגבי תושבי שדרות. הם חיים במה שכוכבי מכנה איזור מלחמה. איך היית מגיב אם הוא היה אומר גם עליהם ש''אין להם מה לעשות שם. לצערינו כל המלחמה הזו אינה צודקת. אין כאן צד של טובים מול צד של רעים. אין מנצחים ואין צודקים. האזרחים משני הצדדים הם קורבנות של פוליטיקאים שהופכים כל דבר לכלי מניפולציה. ואם אני נחשב בעיניך יפה נפש, אני לוקח זאת כמחמאה.

        הגב לתגובה זו

        • אענה לך, חתיכת מנוול, למרות שניסית

          קובי הקאובוי, 10/06/06 14:55

          להתחכם.

          ההבדל המהותי בין שדרות לבין
          חוף הים ההוא הוא כזה:
          בשדרות גרים אנשים וזה אזור מגורים
          ואילו היכן שנהרגו בני המשפחה הפלשתינאית
          זהו חוף נטוש.
          בנוסף, כולם ידעו וכולם ידעו (!!) שצה''ל יורה
          לשם בתגובה על ירי הקאסמים
          על שדרות.
          הירי על שדרות הוא הפרה בוטה
          של המשפט הבינ''ל ושל אמנות כמו
          אמנות ז'נבה (האוסרות ירי מכוון מראש על אזורים אזרחיים)
          בעוד שהירי של צה''ל הוא ירי תגובה
          על אזורים לא מאוכלסים והוא כן
          חוקי מבחינת המוסר, הצדק הטבעי
          ובעיקר אמנת ז'נבה !!!

          הגב לתגובה זו

          • ומה בקשר לפצצות של טונה במרכזי אוכלוסיה? (ל''ת)

            שי, 10/06/06 20:26

            הגב לתגובה זו

            • מה הבעיה? צריך להרוג כל מיני בן לאדנים בכל מקום ובכל האמצעים? (ל''ת)

              ת', 10/06/06 21:16

              הגב לתגובה זו

          • ואם היו יורים על חוף אשקלון זה היה אותו הדבר?

            דני, 10/06/06 20:31

            לא התחכמות. פקח עיניך ותפסיק עם מוסר כפול. תהיה יותר מוסרי אם תגנה פגיעה בחפים מפשע, אפילו הם פלשתינים. דם הוא דם ולא משנה אם זה דם של יהודי-ישראלי או ערבי ישראלי או ערבי פלשתיני או כל אדם אחר.

            וכמי ששירת בעזה בעבר, אומר לך שהחוף אינו חוף נטוש, לא יותר מהחוף בנתניה\אשקלון\פלמחים.....

            הגב לתגובה זו

        • לא נמאס לך לכתוב שטויות? השאלה היא מה לעשות עם קסאמים? (ל''ת)

          גדי, 10/06/06 15:29

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    מתי העולם גינה איזה טבח שהשהידים עורכים (ל''ת)

    כאן ללא הרף?, 10/06/06 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ולך אין מה לחפש בלונדון! (ל''ת)

    דני, 10/06/06 13:33

    הגב לתגובה זו

    • אז הוא לא ייסע ללונדון. בטחון אזרחינו יותר חשוב מחוק אנגלי שיוחלף (ל''ת)

      בעתיד הקרוב, 10/06/06 13:46

      הגב לתגובה זו

    • אני נורא נעלב. אני קונה ירקות רק בלונדון

      תא''ל כוכבי, 10/06/06 13:51

      ואת יודעת מה? אני חושב שגם לטהרן אני לא אסע

      נו
      איזה בעסה
      קשים חייו של שנוא נפשו של השמאל

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תא''ל אביב כוכבי - לך אין מה לחפש בלונדון!

    חנה ושבעת בניה, 10/06/06 13:30

    לעומת זאת, מהאג כבר יחשפו אותך.
    וגם ימצאו.
    כדאי לך להחזיק בתיק הצמוד אליך תחתונים להחלפה למברשת שניים.

    הגב לתגובה זו

    • דמגוגים עלובי נפש

      רועי, 10/06/06 13:38

      1 ו 2.

      הגב לתגובה זו

      • וגם סובלים מפיצול אישיות חמור (חנה ודני) (ל''ת)

        סמי, 10/06/06 13:45

        הגב לתגובה זו

    • לכם אין מה לחפש בישראל,

      שלגיה ושבעת, 10/06/06 13:41

      סעו לחברים שלכם בטהרן.

      הגב לתגובה זו

      • שכחתי. באמת לך כן יש מה לחפש פה?:)

        דרדסאבא, 10/06/06 15:47

        אני בטוח שהגמדים שלך כולם ערובים קטנים. עושים לך טוב הגמדים שלך ?:)

        הגב לתגובה זו

        • תתפכח מהסמים לםני שאתה מגיב. לא מבינים מה אתה רוצה (ל''ת)

          ערוב קטן, 10/06/06 15:59

          הגב לתגובה זו

    • איומים בגרוש שאף אחד כבר לא מתייחס אליהם

      -----, 10/06/06 13:49

      אם את חושבת שהפנטזיה שלך תתממש בקרוב, תעשי טובה ותמלאי באותה הזמנות טוטו ולוטו. אני מבטיח לך שתזכי בשניהם בפרס ראשון באותו שבוע.

      הגב לתגובה זו

    • אותה לונדון שהרגה ברזילאי בטעות?

      שתי נשותיו, 10/06/06 14:19

      כי חשבו שהוא טרוריסט. לונדון הודיעה גם שלא תתנצל.

      הגב לתגובה זו

    • נכון! מקומך כאן בהגנה על חיינו! (ל''ת)

      מחזק ידיך, 10/06/06 15:40

      הגב לתגובה זו

    • אותה לונדון שכבשה את אי פוקלנד וכבשה את עיראק. (ל''ת)

      צ, 10/06/06 15:45

      הגב לתגובה זו

    • חנה לכי תקחי כדור סרוקסט דחוף

      מאיר, 10/06/06 16:09

      לך אין מה לחפש בישראל הזויה שכמוך בטח עוד אחת מנשות מחסום וואטש שעוזרות לערבים נגדנו. קישטא מכאן ואני מאחל לך תשעברי לעזה ותפטרי אותנו מנוכחותך הבלתי רצויה והמגעילה. את מקרה אבוד של מחלה שמאלנית שלא נותנת לעובדות לבלבל אותך ואנחנו לא מתרגשים מנשים כאלו.

      הגב לתגובה זו

    • את נשמעת לנו יותר כמו אום-ג'יהאד מהחמאס

      המחלקה הסגורה, 10/06/06 17:54

      זאת שעודדה את ארבעת בניה לרצוח ישראלים.

      לך, יא מכוערת, לא כדאי להחזיק מראה בתיק משום שמראה פניך עלול להרוג אותך, על המקום.

      הגב לתגובה זו

    • חנה עורגת אלי מחמוד

      שמשון, 10/06/06 20:21

      כזה אוריינטלי, מצפון נקי, קסם המזרח, כאפייה וערבסקה, טוהר הנשק, חארטה של שמאל מעופש.

      הגב לתגובה זו